[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.548 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Ik heb net voor 4000 punten Elite gekocht op Xbox Marketplace. Alles ging goed. Maar nu log ik een uurtje later aan beneden op de laptop, via de webinterface van Elite, zie ik niks terug van Premium...hoe lang duurt dat? En de founder status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Topicstarter
duurt een paar uurtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim1981
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-05 19:16
Wil ik de multiplayer gaan spelen, moet Steam alweer het spel bijwerken. Dit was gisteren ook al zo en niet een klein beetje, nee gewoon 4 gb ofzo.

Is dit bij jullie ook het geval?
Iig behoorlijk vervelend, buiten het feit dat het ook nog eens tergend langzaam gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:38

mark-k

AKA markkNL

Anoniem: 337891 schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:22:
[...]

Is dat niet de instelling voor ADS? Die staat bij jou bij Spec Ops op toggle maar moet zijn hold of iets in die trant. Moet je steeds opnieuw klikken om in en uit ADS te gaan?
Nee dat bedoel ik niet, dat ik toggle heb ipv hold weet ik. ik klik dus rechts om in ADS te gaan en blijf dan inderdaad in ADS tot ik weer rechts klik. Dat is normaal. Alleen normaal als je liep in ADS en je duwde op sprint ging hij ook vanzelf van zijn sight weg en begon hij te sprinten, nu moet ik dus eerst handmatig uit ADS gaan om een sprint in te kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Vanavond was niet zo heel best voor mijn K/D. :p

Kan wel merken dat ik niet gewend ben om Ground War te doen. Ik vind de maps er eerlijk gezegd ook te klein voor, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:43:

Kan wel merken dat ik niet gewend ben om Ground War te doen. Ik vind de maps er eerlijk gezegd ook te klein voor, maar goed.
Ben ik helemaal mee eens ;) , maar als er zoveel mensen on-line zijn van de clan.
Is het toch leuker om met ze allen te spelen i.p.v 2 aparte party's

Maar k/d boeit niet joh ;) je Win/loss ratio DAT is belangrijk ;)
die van mij staat nu op 260 wins 90 losses 8)

Maar was wel weer lekker vanavond. , maar 1 potje verloren :(

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 28-11-2011 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
True, maar het is toch leuk als je met Kill Confirmed of TDM een beetje kan bijdragen aan een win. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Was leuk vanavond met de groep! Veel gewonnen zeg!

Ervaren jullie ook wel eens kleine lag met Ground war?

Morgen weer los :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:58
Anoniem: 338166 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:45:
[...]

Ben ik helemaal mee eens ;) , maar als er zoveel mensen on-line zijn van de clan.

Hehe, heb me max win streak van 3 naar 17 gebracht. Dat word geen solo meer spelen tot ik weer wat verlies :P ging idd erg goed vanavond.

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:16

Gundogan

Rip and tear, until it is done

bram1984 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:56:
True, maar het is toch leuk als je met Kill Confirmed of TDM een beetje kan bijdragen aan een win. ;)
Als je met een (full) party een TDM variant gaat doen moet je geen superscores verwachten. Misschien een hoge k/d maar niet zo veel kills omdat je waarschijnlijk het andere team compleet plat walst en iedereen vecht om de kills. :)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bram1984 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:56:
Dat is waar ,
Maar agh , mijn beste potjes zijn meestal op vrijdagavond en zaterdag avond.. lekker met een red bull erbij en dan uren doorhalen..

doordeweeks gaat het op een neer bij mij. vanavond ging het redelijk.Constant in de top 4 gebleven.
+7 kills met 1 stealthbomber was ook wel fijn :9~

Alleen we moeten echt nog duidelijker naar elkaar communiceren als clan zijnde.
Als ik roep over de headset de ene helft naar B en de andere helft naar C en ik lig in men eentje op C
dan gaat er toch iets fout.
EN sommige mensen zijn iets te gretig .
En we moeten ook even goed de killsteaks+equipment overleggen met de clan.
Als we met 9 man spelen en ik ben de enige met een rocket launcer. dan klopt er iets niet.
En iedereen gebruikt een predator missle... dat is OK..Maar iedereen moet vind ik minimaal 1 killstreak aan hebben staan waar het hele team iets aan heeft .. dus niet Predator , airstrike , helicopter.
Maar dan CUAV of uav , recon drone etc..

We kunnen als clan zijnde nog veel en veel beter worden. Alleen dan moeten een paar mensen leren om in teamverband te spelen :P

@Spenker en intruder.

Als je met de vaste mensen van de clan allemaal samen speelt (thierry , rin , ch1 , just)
Dan win je 95% van de potjes. en dat merk ik nu ook.
dan kan altijd iemand een slechtere game draaien want die andere maken het dan goed
Maar inderdaad wel leuk om zoveel te winnen haha 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:06:
[...]

Dat is waar ,
Maar agh , mijn beste potjes zijn meestal op vrijdagavond en zaterdag avond.. lekker met een red bull erbij en dan uren doorhalen..

doordeweeks gaat het op een neer bij mij. vanavond ging het redelijk.Constant in de top 4 gebleven.

Alleen we moeten echt nog duidelijker naar elkaar communiceren als clan zijnde.
Als ik roep over de headset de ene helft naar B en de andere helft naar C en ik lig in men eentje op C
dan gaat er toch iets fout.
EN sommige mensen zijn iets te gretig .
En we moeten ook even goed de killsteaks+equipment overleggen met de clan.
Als we met 9 man spelen en ik ben de enige met een rocket launcer. dan klopt er iets niet.
En iedereen gebruikt een predator missle... dat is OK..Maar iedereen moet vind ik minimaal 1 killstreak aan hebben staan waar het hele team iets aan heeft .. dus niet Predator , airstrike , helicopter.
Maar dan CUAV of uav , recon drone etc..

We kunnen als clan zijnde nog veel en veel beter worden. Alleen dan moeten een paar mensen leren om in teamverband te spelen :P

@Spenker en intruder.

Als je met de vaste mensen van de clan allemaal samen speelt (thierry , rin , ch1 , just)
Dan win je 95% van de potjes. en dat merk ik nu ook.
dan kan altijd iemand een slechtere game draaien want die andere maken het dan goed
Maar inderdaad wel leuk om zoveel te winnen haha 8)
Ik wou vanavond ook nog komen, maar voelde me nogal belabberd, dus heb ervoor gekozen nog ff voor te slapen voor de nachtdienst...
Ergens wel blij, want groundwar sucks bigtime :P
Morgenmiddag/beginavond kom ik wel weer even spelen! Jan, voeg MrMagicTomTom ook eens toe aan je lijst ;)

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:38

mark-k

AKA markkNL

Nu weer een ander probleem, had enorme lagg met Spec Ops met 2 man, dus ik dacht ff erivers updaten. We hebben beide een HP8530w, dus beide dezelfde drivers geupdate (ja de goede). Toen Spec Ops weer opgestart en nog steeds enorme lag.
Bijkomend probleem was dat de game opeens out-of-sync ging lopen. Toen ik mijn teammate vroeg waarom hij tegen een prullenbak aan het schieten was zei hij dat hij op de enemies aan het schieten was, en dat ik al down lag. Blijkbaar had hij dus een heel ander spel dan ik, want bij mij was ik nog gewoon in leven en hij een prullenbak aan het bestoken met kogels.

Ook de waves waren bij beide op een ander moment afgelopen. Ook raar was dat ik op een gegeven moment ook down ging en gerevived werd toen hij mij in zijn game revivede :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Only schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:17:
[...]

Ik wou vanavond ook nog komen, maar voelde me nogal belabberd, dus heb ervoor gekozen nog ff voor te slapen voor de nachtdienst...
Morgenmiddag/beginavond kom ik wel weer even spelen! Jan, voeg MrMagicTomTom ook eens toe aan je lijst ;)
Aangezien het vrouwtje morgen aan het werk is , is de huiskamer heel de dag voor mij.
Dus eerst weer even van level 15 naar level 50 gaan met spec ops :( .

In de avond ben ik er weer gewoon bij (tot een uurtje of 10)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 29-11-2011 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-05 20:01

Frostbite

🤦🏻‍♂️

het was weer gezellig vanavond/vannacht:)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:11:
[...]

Aangezien het vrouwtje morgen aan het werk is , is de huiskamer heel de dag voor mij.
Dus eerst weer even van level 15 naar level 50 gaan met spec ops :( .

In de avond ben ik er weer gewoon bij (tot een uurtje of 10)
Ik zit nu dus op die andere account, en daar moest ik dus ook vanaf nul weer beginnen, dus spec ops is ook nul voor die account. Ben nu level 21 mp ofzo..
Maar denk als ik spec ga doen ik de TomR maar gewoon ga gebruiken, geen zin daar ook weer alles opnieuw te moeten doen :P
Ik ga eerst ff tukkie doen om een uur of 7, dus ben er denk rond een uur of 3 vanmiddag.

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Only schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:21:
[...]

Ik zit nu dus op die andere account, en daar moest ik dus ook vanaf nul weer beginnen, dus spec ops is ook nul voor die account. Ben nu level 21 mp ofzo..
Maar denk als ik spec ga doen ik de TomR maar gewoon ga gebruiken, geen zin daar ook weer alles opnieuw te moeten doen :P
Ik ga eerst ff tukkie doen om een uur of 7, dus ben er denk rond een uur of 3 vanmiddag.
Gebruik gewoon die nieuwe joh;) anders blijf je switchen.
En is toch leuk joh , kunnen we allebei opnieuw beginnen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astratuner
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:24
Nu heb ik in de MP main menu van dit spel een ontzettend leuk ding gezien namelijk links beneden in de hoek.

Zo'n soort van tijdzone map met de day/nacht cycli van onze aarde.

Ik vroeg mij af of er zo'n geen screensavers van bestaan want na effe op google te hebben gezocht kan ik niets concreet daarover vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipmo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 16:59

Flipmo

OMG !!

Zou ik ook in de lijst met Xbox spelers kunnen?
Speel nu voornamelijk alleen, maar met een paar anderen is het natuurlijk leuker knallen :)

ben bijna elke avond wel online, speel dan voornamelijk FFA, KC, DOM en af en toe groundwar.

xbox gamertag: Flipmo2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 09:35

The DenMan

PSN ID: Thedenman

bram1984 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:43:

Ik kon er gisteren niet veel van zeggen, vind op zich ground war wel leuk. Ben er alleen achter dat bellen en schieten niet echt samen gaat. Hierdoor stond ik 2 potjes strak onderaan. Laatste potje op resistance ging dan wel weer goed. Jammer dat daarna iedereen ineens weg was.

Heb me toch nog even zitten inlezen in het clan gebeuren. Dat stukje van de meeste defends op domination.
Is een lone wolf operation. Dat is dan toch voor iedereen persoonlijk? Zie dat onze clan er niks geen XP bij heeft gekregen. Ze mogen wel eens gaan opschieten dan met de clans bij ELITE..

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-06 14:37
Only schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:17:
[...]

Met zijn 9en was het anders echt lache :P
Anoniem: 338166 schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:06:
[...]

@Spenker en intruder.
die stealth was zeker lekker. En dan moeten we even kijken wie wanneer speelt en wie welke kill streak neemt. En ik werd gek van die helicopter. Ik heb helaas nog geen Anti Aircraft class :S dat is altijd het grootste gemis na een prestige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
Welke gun hebben jullie geunlocked in de prestige shop na het prestigen? De MP7 schijnt wel een kek dingetje te zijn!

En met de clan inderdaad even bespreken wie welke class neemt. Een paar support en een paar assault. En daarnaast een mannetje of twee met een anti-air. Even een apart forum voor aanmaken? Alhoewel we het ook in Elite kunnen bespreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-06 17:27
Ben gisteren in de potjes dat ik tegen jullie speelde anders goed met de grond gelijk gemaakt.
Aangezien dat teamplay met random mensen gewoon niet werkt.
Denk dat ik de meeste tijd gewoon alleen gelopen heb en als je dan op de map kijkt is echt het hele team over de map versprijd.
Maar ja was wel leuk om te spelen en daar doen we het toch voor :)

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Het is alleen wel balen dat we met zoveel zijn/ Ik was eerst met een ander aan het spelen en kon er toen niet bij. Dus moest ik ff wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Dat vind ik dan weer het nadeel aan ps3, je kunt buiten de game om vrij slecht met mekaar communiceren. Dus kun je slecht afspreken wie bij wie in de party gaat. Je zou op zo'n avond gewoon 2 party's kunnen maken en zelfs voor de lol een private match starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 16-05 09:39

G3kko0

Why so serious???

Spenker schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:50:
Welke gun hebben jullie geunlocked in de prestige shop na het prestigen? De MP7 schijnt wel een kek dingetje te zijn!
De MP7 is zeker geen verkeerde keuze kan ik je zeggen :) heerlijk vanaf het begin los gaan met dat ding vooral als je rapid fire erop hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-05 19:25
Frodo19 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:59:
[...]

De MP7 is zeker geen verkeerde keuze kan ik je zeggen :) heerlijk vanaf het begin los gaan met dat ding vooral als je rapid fire erop hebt :)
mm binnekort maar is proberen dan.. speel nu met PP90M1 ofzo die sub :)

Gistere ging het aan het begin van de avond super lekker dikke scores etc.. maar na een uur of 9 was het echt DRAMA bij mij dan.. :( beetje jammer.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Gundogan schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:02:
[...]

Als je met een (full) party een TDM variant gaat doen moet je geen superscores verwachten. Misschien een hoge k/d maar niet zo veel kills omdat je waarschijnlijk het andere team compleet plat walst en iedereen vecht om de kills. :)
Das waar, maar ik ging alleen echt lekker tijdens dat potje TDM op Village: 12-2. En Kill Confirmed op Arkaden ging ook wel oké. Met name de Domination potjes waren voor mij een beetje frustrerend. Ik speel solo dan ook bijna nooit Domination.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-05 21:26

Zs4

Kon het zo 1-2-3 niet vinden, maar is het mogelijk om de singleplayer te verwijderen? Speel alleen maar de multiplayer en vind het zo onnodig schijfruimte innemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-05 15:46
Frodo19 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:59:
[...]

Ik gebruik meestal de MP7 icm met Range & ACOG. Bevalt zeer goed (op de kleinere mappen).
Voor de grote mappen (Bakara bijv.) gebruik ik meestal de AK47. Verlies je 1 op 1 gevechten misschien wel wat vaker, maar op grote afstand kun je ook wat meer kills pakken.

Gisteren nog in de groundwar party gejoined. Ik was wat later online. Toen kwam ik in de tegenpartij terecht.
Ben toen met 5-3 ge-eindigd ofzo, toen ging iedereen offline. Het is wel leuker om samen te spelen met de eagles O-)

- Volgensmij wil het nog niet lukken met elite. Ik kan nog steeds geen clan-invite zien. Deze zou toch gewoon onder het kopje -

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zs4 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:12:
Kon het zo 1-2-3 niet vinden, maar is het mogelijk om de singleplayer te verwijderen? Speel alleen maar de multiplayer en vind het zo onnodig schijfruimte innemen..
Wat voor drive heb je dan, 500 MB??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Sc0rPi0N schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 00:13:
het was weer gezellig vanavond/vannacht:)
Het was inderdaag leuk die paar potjes die ik mee gedaan heb. Vooral toen die D3nnis zat te zeiken over zijn noobteam :P en we domination met 200/52 wonnen :P

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4

Zs4

bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:14:
[...]

Wat voor drive heb je dan, 500 MB??
128GB SSD, maar met Windows 7 64bit, office, CS5 en 15 spellen is er bijna geen ruimte meer ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Zs4 op 29-11-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Zs4 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:16:
[...]

128GB SSD, maar met Windows 7 64bit, office, CS5 en 15 spellen is er bijna geen ruimte meer ;)
Zelf gebruik ik deze tool om games op mijn andere HDD te zetten. Heb mn ssd namelijk ook altijd vol zitten
http://www.stefanjones.ca/steam/
Werkt dood simpel, en ja het kan ook handmatig maar ik ben lui :P
wackyjacky schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:13:
[...]

- Volgensmij wil het nog niet lukken met elite. Ik kan nog steeds geen clan-invite zien. Deze zou toch gewoon onder het kopje -
Ik heb ook nog geen invite gekregen, terwijl ik wel geinvite ben. Ik denk dat je account 100% geactiveerd moet zijn. Kan iemand dit bevestigen? Krijg helaas me facebook niet geferivieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

Intruder schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:27:
[...]

Zelf gebruik ik deze tool om games op mijn andere HDD te zetten. Heb mn ssd namelijk ook altijd vol zitten

[...]

Ik heb ook nog geen invite gekregen, terwijl ik wel geinvite ben. Ik denk dat je account 100% geactiveerd moet zijn. Kan iemand dit bevestigen? Krijg helaas me facebook niet geferivieerd.
Nee ik heb wel invite gehad en geaccepteerd en heb mijn registratie ook op 80%, want heb mijn FB -account erook niet aan gekoppeld(was ik eigenlijk ook niet van plan), na t accepteren kan ik overigens niets terugvinden over de clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
[...]

[...]

Ik kan ook niet inloggen op de elite website, jij wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
@Bloemp
Hmm -.- dan verwijder ik die app dus ook weer van mn FB account, dat ding wil toegang om veels te veel van me gegevens.

@wackyjacky
Inloggen is geen probleem. stats bekijken ook niet. Het enige probleem wat ik tot nu toe heb met elite is dat ik dus die claninvite niet krijg o.O

Edit :
NVM! :D site is down.

[ Voor 5% gewijzigd door Intruder op 29-11-2011 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Anoniem: 361496 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:29:
[...]

Nee ik heb wel invite gehad en geaccepteerd en heb mijn registratie ook op 80%, want heb mijn FB -account erook niet aan gekoppeld(was ik eigenlijk ook niet van plan), na t accepteren kan ik overigens niets terugvinden over de clan?
Moet je naar het tabje [connect] gaan. Daar heb je als het goed is een paar keuzes boven in het scherm. Een daarvan zou [Dutch Eagles] moeten zijn.

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zs4

Zs4

[...]

Kijk, dat is handig! Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lonestander schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:16:
[...]

Het was inderdaag leuk die paar potjes die ik mee gedaan heb. Vooral toen die D3nnis zat te zeiken over zijn noobteam :P en we domination met 200/52 wonnen :P
Was ik dat niet? Op Interchange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

De map was volgens mij idd Interchange of jij het was kan alleen jij zeggen ;)

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardok82
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-08-2022
Hebben hier mensen ook last van wegvallende rank?

Ik heb nu al 5 keer meegemaakt dat ik teruggezet ben qua levels. Het kost me zo'n 6 uur speeltijd.

Ik denk zelf dat het te maken heeft met mijn verbinding die wegvalt af en toe, melding '' geen ethernetkabel aangesloten''. Jullie begrijpen dat dit erg frustrerend is. Mijn nat type is open. Het gekke is dat dan alle games die ik die avond heb gespeeld weg zijn ?! zo heb ik level 72 al drie keer moeten spelen, arghh.

Hebben jullie misschien tips waardoor ik dit kan verhelpen? ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:09

Snow_King

Konijn is stoer!

Sn0wblind schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:17:
Reden waarom ik liever Domination speel is omdat het winnen van meerdere factoren afhankelijk is en de spawns gewoon nog afhankelijk zijn van de punten die je hebt. Dus je kan enigzins inschatten waar de vijand zich bevind want dat vind ik al helemaal niks aan TDM. Daarnaast ik speel heel erg defensief. Ik zorg er echt wel voor dat we winnen maar wel liever met een mooie score, iedereen kan wel puntjes pakken, maar winnen met een mooi punten aantal, goede captures en het goed klemhouden van de vijand doe ik het voor.
Ack! :-)

Domination is ook mijn favoriet, tenminste niet als een kip zonder kop rondrennen. Nog ff naar boven werken (gisteren aan de MP begonnen) zodat ik Hardcore Domination kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
Nice,

ik zie bij callsign nu een 'Elite Clan Title' en 'Elite Clan Tag' staan. Wel strak als iedereen dat hetzelfde heeft. En dan de tegenstander compleet platwalsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Frentik schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:45:
[...]
De map was volgens mij idd Interchange of jij het was kan alleen jij zeggen ;)
Ik zat toen wel in het verkeerde team inderdaad. Ik speelde tegen jullie allemaal en eindigde weliswaar bovenaan in mijn team, maar we werden finaal opgerold. Toen zei ik inderdaad: lekker team had ik jongens. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ahh was dat het :P ik d8 dat een random iemand zat te zeiken over zijn team xD

was het niet Arkaden?

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01:48
Ricardok82 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:46:
Hebben hier mensen ook last van wegvallende rank?

Ik heb nu al 5 keer meegemaakt dat ik teruggezet ben qua levels. Het kost me zo'n 6 uur speeltijd.

Ik denk zelf dat het te maken heeft met mijn verbinding die wegvalt af en toe, melding '' geen ethernetkabel aangesloten''. Jullie begrijpen dat dit erg frustrerend is. Mijn nat type is open. Het gekke is dat dan alle games die ik die avond heb gespeeld weg zijn ?! zo heb ik level 72 al drie keer moeten spelen, arghh.

Hebben jullie misschien tips waardoor ik dit kan verhelpen? ps3.
Probeer een andere kabel?
Zit die kabel aan een router, reset je router en stel daarna de poorten weer goed in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lonestander schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:52:
Ahh was dat het :P ik d8 dat een random iemand zat te zeiken over zijn team xD

was het niet Arkaden?
Nee ik heb Arkaden alleen met Kill Confirmed langs zien komen (GW), en toen wonnen we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardok82
ik zat ook te denken om mijn ps3 een vaste ip te geven. Ik heb ook iets geks met een challenge van gisteren. Ik krijg 3 badges (zilvere) voor 1 challenge. Hoe dan:P. Ikdenk dat ook dat te maken heeft met het wederom wegvallen gisteren.

ik ga een andere kabel proberen, en zoek wel even op welke poorten ik open moet zetten voor de ps3 thnx!

offtopic: ik ben wel net geregistreerd maar tweakers lees ik de hele dag door, ook dit draadje volg ik al een tijdje.

[ Voor 0% gewijzigd door Ricardok82 op 29-11-2011 10:05 . Reden: typefoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zlat schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:35:
[...]

Moet je naar het tabje [connect] gaan. Daar heb je als het goed is een paar keuzes boven in het scherm. Een daarvan zou [Dutch Eagles] moeten zijn.
hmm daar had ik idd ook al gekeken. Ik zie dan bovenaan wel clans en groups staan maar hier staat verder niets bij. Ik heb m ook pas vannochtend accepted misschien dat hier wat tijd over heengaat? Elite doet t hier op t werk sowieso een btje brakjes dus wellicht dat t daar ook aan ligt. Zal vanavond thuis wel ff kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Anoniem: 361496 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:12:
[...]

hmm daar had ik idd ook al gekeken. Ik zie dan bovenaan wel clans en groups staan maar hier staat verder niets bij. Ik heb m ook pas vannochtend accepted misschien dat hier wat tijd over heengaat? Elite doet t hier op t werk sowieso een btje brakjes dus wellicht dat t daar ook aan ligt. Zal vanavond thuis wel ff kijken...
Ik had het inderdaad ook niet direct zichtbaar. Nu weet je iig waar het zou moeten staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zlat schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:14:
[...]

Ik had het inderdaad ook niet direct zichtbaar. Nu weet je iig waar het zou moeten staan :)
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Zie dat ik er nu wel een bronzen badge bij heb gekregen in elite voor het aantal defends. Alleen wat kan ik hier nu verder mee?Of is dit alleen voor mensen met een grote e-dick?

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
The DenMan schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:22:
Zie dat ik er nu wel een bronzen badge bij heb gekregen in elite voor het aantal defends. Alleen wat kan ik hier nu verder mee?Of is dit alleen voor mensen met een grote e-dick?
Het draait allemaal om e-peen. Er zijn weinig mensen die echt veel nut hebben van prestigen, maar ze doen het toch voor een ander plaatje (heb ik zelf in BO ook gedaan en zal nu ook wel weer gaan gebeuren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-06 17:27
Toch wel fijn dat je een maand gratis krijgt terwijl je nog totaal niks met elite hebt kunnen doen.
Lijkt wel een beetje een sigaar uit eigen doos momentje.
Probeer net in te loggen vraagt hij weer om een account aan te maken en te koppelen.

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Met elite heb ik er dus geen last van.

Teminste, op de PC kan ik gewoon normaal inloggen en kan ook alles zien.

Binnenkort even een clan oprichten, als de clan lvl 50 is krijg je 24 uur dubbele xp :o

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Famous schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:49:

Binnenkort even een clan oprichten, als de clan lvl 50 is krijg je 24 uur dubbele xp :o
Dan kun je zo goed als 2x prestigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

wackyjacky schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:51:
[...]

Dan kun je zo goed als 2x prestigen...
Dan zit je op 4 uur ?

Eerste prestige had ik 2 uur dubbele xp aangezet.
Mijn tweede prestige heb ik de MP7 geunlucked.

Vind een wapen toch denk ik net iets fijner.
Die ''andere'' 2 uur speel ik toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Laatst online: 02-06 16:54

j4y

Allemaal leuk en aardig, maar wat heb je er nu aan als clan?

in matches heb je er toch nix aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Waar kun je dan een clan oprichten? Als ik in log kan ik alleen een xdoos of ps3 account koppelen en aangezien ik op pc speel heb ik dus geen van beide...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijssie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:20
Zou iemand mij kunnen toevoegen aan de GoT clan voor de PC?
Mijn steamnaam is: Thijssiee

Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Frentik schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:59:
[...]
Waar kun je dan een clan oprichten? Als ik in log kan ik alleen een xdoos of ps3 account koppelen en aangezien ik op pc speel heb ik dus geen van beide...
Weet niet hoe het met de pc zit, maar

1) www.callofduty.com/elite
2) Rechtsboven My accounct -> Profile ( wel inloggen als je dat nog niet gedaan hebt )
3) Rechtsboven Manage Call of Duty Elite
4) Links in de tabs, Connect
5) Dan staat er boven '' Clans | Groups ''
6) Standaard staat hij op groups, als je dan op clans drukt ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

j4y schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:57:
[...]

Allemaal leuk en aardig, maar wat heb je er nu aan als clan?

in matches heb je er toch nix aan...
Denk dat de dubbele xp wel voor de members zijn.
Veder is het gewoon leuk om je clan te levelen, challenges te doen, dingen unlocken en b.v. van je eigen clantagg Callsign te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Met de pc kom je niet eens in dat scherm ;) er is namelijk nog geen mogelijkheid om je Steam account te koppelen aan je Elite account. Dit kan alleen nog maar via de PS3 en xbox 360.

@thijssie
Zal je meteen even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Famous schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:04:
Weet niet hoe het met de pc zit, maar
Ja daar komen we dus niet omdat we steam niet kunnen linken, maar ik was in verwarring gebracht door jou post waarin je de woorden PC en clan maken gebruikte. Ik had niet in de gaten dat je niet op de PC speelt maar alleen inlogt op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Anoniem: 338166 schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:45:
[...]

Als je zoals ik ook veel Free For All speelt, laat je je Win/Loss Ratio ook snel los hoor! :-) Ook dat zegt me dus niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-05 19:25
sanderander schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:16:
[...]

Als je zoals ik ook veel Free For All speelt, laat je je Win/Loss Ratio ook snel los hoor! :-) Ook dat zegt me dus niks.
voor mij is geen een ratio belangrijk, zolang ik het maar leuk vind om te gamen :)

Die stats zeggen toch niks, als jij zelf een kd van 3.0 hebt maar je broertje verneukt em en die zou er een van 0.9 hebben dan klopt er nog niks van ;) vind het maar beetje onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:18:
[...]

voor mij is geen een ratio belangrijk, zolang ik het maar leuk vind om te gamen :)

Die stats zeggen toch niks, als jij zelf een kd van 3.0 hebt maar je broertje verneukt em en die zou er een van 0.9 hebben dan klopt er nog niks van ;) vind het maar beetje onzin.
Ik heb het ook losgelaten. Ik wil me niet meer druk maken als mijn vriendin een potje wil spelen. Zolang ik maar een goed gevoel overhoud van mijn potjes. Dat kan ook met een negatieve kdr of een verliespotje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Sjoerdiee schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:18:
[...]

Mijn broertje is 46. Ik ben 36 :p
dropdeath schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:37:
Toch wel fijn dat je een maand gratis krijgt terwijl je nog totaal niks met elite hebt kunnen doen.
Lijkt wel een beetje een sigaar uit eigen doos momentje.
Probeer net in te loggen vraagt hij weer om een account aan te maken en te koppelen.
Ja, had ik ook, maar trekt na een paar uur vanzelf recht. Ik zie alleen nog nergens 2 uur dubbele XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricardok82
Als er mensen zijn die het leuk vinden om met een clan te spelen (ps3)

Wij zoeken namelijk nog mensen die voor de winst gaan, k/d is niet belangrijk. Wij zijn founders maar ook als je dat niet bent is dat niet erg. Wij spelen voornamelijk in de avond uren. Wij spelen voornamelijk Kill confirmed, Domination en Headquarters.

Mocht er iemand mee willen doen stuur me een berichtje of zoek op elite de clan: BAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 08:55
[...]

Hoezo dat, gewoon steeds 1,2 of 3 worden toch? Dat haal ik altijd wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415147

Zoo zat de Party vol gisteravond?
Ik kwam er maar niet bij!

Het kan misschien ook zo zijn dat de meeste al weg waren aangezien ik er pas rond een uur of half 10 was!

Oke wel beter dat het lkkr ging gisteren bij jullie, hopelijk zit ik ook weer in the party vanavond.

@Only oke heb je een nieuw account? Dan meld ik je ff aan. haha

Laterss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apart
  • Laatst online: 01:48
Intruder schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:07:

@thijssie
Zal je meteen even toevoegen
Doe mij ook maar direct.. linkje staat wel in mijn sig.
Steam-gebruikersnaam: Pascal Baas (Deze moet je toevoegen om vrienden te worden, aan je Steam-ID heb je niks, alleen voor je Community pagina.)
Steam-ID: Apart

[ Voor 24% gewijzigd door Apart op 29-11-2011 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToasterxD
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-06 01:07

Elite werkt toch niet voor de PC? Ik kan in ieder geval alleen een XBOX live of PSN account invullen =(

[img]http://cache.www.gametracker.com/server_info/173.199.108.129:3084/b_560_95_1.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuz1on
  • Laatst online: 28-07-2022
ToasterxD schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:37:
[...]

Elite werkt toch niet voor de PC? Ik kan in ieder geval alleen een XBOX live of PSN account invullen =(
Hij logt alleen in op de PC om z'n xbox/ps3 stats te zien. Voor de pc werkt het inderdaad nog niet. Het is wel gezegd dat, dat nog gaat komen... ooit..

https://www.youtube.com/user/ThisIsFuZioN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HugoFR
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-06 23:32
w00tstok schreef op zondag 27 november 2011 @ 11:39:
Hey Peeps,

Zit met een raar iets op de PC versie. Mijn PC is pittig genoeg om MW3 voluit te spelen, maar na een potje of 4 krijg ik ineens onwijze stotteringen wat me weer terug doet denken aan Black Ops. Pas als ik spel opnieuw opstart gaan de games weer vloeiend. Iemand een idee?
Je zou theatre recording eens uit kunnen zetten. Schijnt ook veel stotterringen te veroorzaken.
Ik had gehoord dat er een of andere memory leak in zit. Met elke patch hoop ik dat het opgelost is, want dit is inderdaad redelijk irritant. Zeker met een party als je na een potje of drie/vier weer helemaal moet afsluiten.....
Maar zal dat gevalletje theatre recording eens ff testen. Zal het resultaat later wel posten.
Theatre recording uitzetten helpt inderdaad, maar lost het probleem niet helemaal op. I.p.v. 3 à 4 potjes is het nu na iets van 1,5 uur, aantal potjes weet ik niet meer. Maar het scheelt een berg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 415147 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:09:
Zoo zat de Party vol gisteravond?
Ik kwam er maar niet bij!

Het kan misschien ook zo zijn dat de meeste al weg waren aangezien ik er pas rond een uur of half 10 was!

Oke wel beter dat het lkkr ging gisteren bij jullie, hopelijk zit ik ook weer in the party vanavond.

@Only oke heb je een nieuw account? Dan meld ik je ff aan. haha

Laterss
gisteren zaten we groundwar te spelen met 9 man.
En toch konden er een paar mensen waaronder jij , niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

sanderander schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:22:
[...]

Ja, had ik ook, maar trekt na een paar uur vanzelf recht. Ik zie alleen nog nergens 2 uur dubbele XP.
Deze had ik gisteren dus al gekregen.
En toen ik vandaag inlogde op CoD Elite op de PC ( ALLEEN INLOGDE ! ) stond er weer bij dat ik dubbele xp had gekregen.. ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ricardok82 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:24:
Als er mensen zijn die het leuk vinden om met een clan te spelen (ps3)

Wij zoeken namelijk nog mensen die voor de winst gaan, k/d is niet belangrijk. Wij zijn founders maar ook als je dat niet bent is dat niet erg. Wij spelen voornamelijk in de avond uren. Wij spelen voornamelijk Kill confirmed, Domination en Headquarters.

Mocht er iemand mee willen doen stuur me een berichtje of zoek op elite de clan: BAM
Denk dat alle ps3 mensen op tweakers al in een clan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Just_Jan

Oke dan vanavond weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
[...]

Tuurlijk wel , het zegt hoe vaak je een potje wint of in jouw geval ..hoe vaak je in de top3 eindigt.

Als jou W/L ratio maar 25% is zeg maar. dan speel je of heel veel alleen of je bent niet zo heel goed :P of je speelt niet op de objectives.... Ik ga maar uit van het eerste haha ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij Black ops keek ik eigenlijk nooit naar de W/L ratio, ik wilde natuurlijk wel altijd winnen daar niet van. Kijk nu wel al wat meer met een schuin oog naar t aantal wins. Misschien ook wel omdat hier de laatste tijd meer over gesproken wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
In black ops kon het mij eigenlijk ook niet zoveel schelen , als ik maar een goede k/d haalde was ik blij genoeg.
Maar nu je gewoon elke avond met een volle party speelt , MAG je gewoon NIET verliezen vind ik.
We winnen nu ook elk potje , alleen kan nog steeds beter haha ik wil de tegenstander elk potje afslachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:48:
[...]

Tuurlijk wel , het zegt hoe vaak je een potje wint of in jouw geval ..hoe vaak je in de top3 eindigt.

Als jou W/L ratio maar 25% is zeg maar. dan speel je of heel veel alleen of je bent niet zo heel goed :P of je speelt niet op de objectives.... Ik ga maar uit van het eerste haha ;)
Aha! Ik dacht enkel als je FFA wint, ik vond m'n 0.56 al hoog. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
sanderander schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:00:
[...]

Aha! Ik dacht enkel als je FFA wint, ik vond m'n 0.56 al hoog. ;-)
Ik vind het nog wel redelijk een 0.56 ;) ik doe het je waarschijnlijk niet na in free for all.

Maar dat komt ook omdat ik dat weiger te spelen , teveel stress voor mij :P
Dat is net zoals wanneer ik s&d speel en ik ben nog de last man standing tegen 6 tegenstanders :P
Njaah , denk niet dat het dan gaat gebeuren :P

Nou is s&d gelukkig geen klere aan in mw2 , maar toch :P

@delai... Vanavond even een potje demolition spelen ;) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Hoe kan je mensen inviten voor je clan ?
heb zojuist een clan opgericht en wil mijn vrienden dus inviten, kan het op de site niet zo 1,2,3 vinden ..

edit: heb het gevonden !
is ff de site onder de knie krijgen :p

[ Voor 18% gewijzigd door Famous op 29-11-2011 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ah bah..... 4 weken levertijd op mijn nieuwe headset :( dan maar even bij de media markt langs rijden zo voor een usb geluidskaartje. Hoop alles vanavond zo voor mekaar te hebben dat ik ook mee kan praten :P toch wel frustrerend zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
Intruder schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:16:
Ah bah..... 4 weken levertijd op mijn nieuwe headset :( dan maar even bij de media markt langs rijden zo voor een usb geluidskaartje. Hoop alles vanavond zo voor mekaar te hebben dat ik ook mee kan praten :P toch wel frustrerend zo :P
Die van mij (px5) wordt vandaag afgeleverd volgens track and trace, nu maar hopen dat de buren niet weg zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Intruder schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:16:
Jij speelt toch gewoon op de PS3? Een USB geluidskaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:21:
[...]

Intruder = BatsAapNL..... op de ps3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@Just_Jan

Hoelaat zijn jullie er vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:22:
[...]

Intruder = BatsAapNL..... op de ps3 ;)
Ja daarom, wat moet je dan met een USB geluidskaart? Dan koop je toch gewoon een BT headset, of mis ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:37:
[...]

Ja daarom, wat moet je dan met een USB geluidskaart? Dan koop je toch gewoon een BT headset, of mis ik iets?
Ik heb ook een headset thuis met een externe geluidskaart via USB :P
En geloof me , het geluid is 23X beter :P
Alleen men mic. is een beetje kapot..hondje heeft erop zitten kauwen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dan hebben jullie alles zeker over je headset lopen?

Ik heb alles via een harman/kardon set 5.1 lopen, en jullie geblaat hoor ik alleen via mijn PS headsetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
Anoniem: 415147 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:
@Just_Jan

Hoelaat zijn jullie er vanavond?
Volgens mij kunnen we onderhand net zo goed een eigen topic openen.
Met wie er wel en wie niet is. En wie welke streak neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Goed idee chimera2, blijft dit een beetje schoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
bram1984 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:21:
[...]

Ik speel ps3 inderdaad (en pc btw, maar vind de ps3 versie leuker) Ik heb op het moment een sennheiser HD555 als koptelefoon, maar die heeft natuurlijk geen microfoon en die kun je ook niet los aansluiten op je PS3. Heb ook wel een bleutooth headset, maar dan hoor ik aan 1 kant geen geluid meer van me koptelefoon.

Moet dus een manier hebben op een losse mic aan te sluiten en dat kan tijdelijk met een USB soundcard
Afbeeldingslocatie: http://www.talkip4u.com/ProdImages/adaptor450.jpg

Dingen kosten niet zo bijzonder veel, keer 10 a 20 euro.

Heb net zo'n kitje besteld

Astro Mixamp pro

In combinatie met een beyerdynamic MMX300

Moet wel goed klinken ga ik vannuit ^^

Edit:
@Just_jan

WOW Ik ben dom..... na die comment van jouw over je externe geluidskaart ben ik ff na gaan denken. Ik heb gewoon nog een creative eterne kaart in de kast liggen te verstoffen -.-'. Scheelt mij weer geld :D schijnt te werken op de ps3 ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Intruder op 29-11-2011 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan

The DenMan

Anoniem: 338166 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:39:
[...]

Ik heb ook een headset thuis met een externe geluidskaart via USB :P
En geloof me , het geluid is 23X beter :P
Alleen men mic. is een beetje kapot..hondje heeft erop zitten kauwen |:(
Vandaar dat je regelmatig ruist 8)7

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birdie_NL
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-05 12:13
(ik kan het toch echt niet terug vinden in dit topic)
Is er een Tweakers (server/clan/groep) die mw3 op de pc spelen?

Zou graag met wat mensen van tweakers een potje spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

GoT is de clan als het goed is ;)
even google, ik zat laatst nog op de website.

Pagina: 1 ... 3 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.