Die spawnpunten waren ooit bij de release van MW1 ook dramatisch. Mensen kwamen letterlijk 1 meter achter je weer terug. Kan me herinneren dat Infinity ward dit toen vrij snel heeft aangepakt en heeft verbeterd. Ik ga er dus vannuit dat ze dit nu ook wel gaan doen.Anoniem: 338166 schreef op maandag 28 november 2011 @ 02:52:
[...]
Ik zat net in de trein lekker wat youtube filmpjes te kijken over ergernissen van mw3.
en 99 van 100 dingen gaan over 2 dingen
1:Spawnpunte
2:Quickscopers![]()
maar toch grotendeels de spawnpunten.
Dat je iemand vermoord , en dat die dan gewoon 5 meter achter je weer spawnt![]()
Of dat er gewoon een vijandig persoon in een radius van 5 meter bij je spawnt![]()
IK HOOP dat er echt snel een patch daarvoor komt , ik snap dat ze de actie snel willen houden.
Maar dit is te gek dat je binnen paar seconden door diegene die je net heb vermoord word vermoord![]()
Ik vind de gameplay , geluid , en wapens beter in mw3.
Maar de spawnpoints en snipers en maps vond ik toch beter in black ops.
Bij mw2 had ik geen behoefte aan mappacks
In black ops was ik de standaard maps na half jaartje wel zat.
Ik begin de maps van mw3 nou al zat te raken, zoveel maps vind ik lijken op maps van mw2.
Village(Rundown)
Fallen(Favela)
Outpost(dat sneeuwlevel (sub base)
Mission(Karachi)
resistance(estate zonder de bomen)
Dome(quarry in het klein)
Seatown(invasion)
Kan ook aan mij liggen hoor, maar vind dat black ops alles beter voor elkaar had dan mw3.
Dat was weer een lekker lang verhaaltje![]()
Ik blijf het wel zeker spelen hoor , alleen ben bang dat het net zoals mw2 gaat worden.
Campers overal , quickscopers overal , tubers overal.
S&D was mijn favo modus in black ops.
Vind er nu geen ene reet meer aan omdat het vol zit met quickscopers en extreme campers.
(goede oplossing voor quickscopers zou toch zijn dat ze bepaalde perks niets kunnen gebruiken als je een sniper gebruikt? geen quickdraw en sleight of hand?
Overigens, waar ik me het ergste aan stoor zijn al die verschillende soort helicopters die in de lucht kunnen hangen. Als je pech hebt hanger en 3 a 4 enemy heli's in de lucht (in hou niet van blind eye nemen xD). Had gisteren een paar potjes achter mekaar alleen al deathstreaks door die heli
Quickscopers heb ik geen last van tot nu toe en die fmg9 spelers leggen het vaan ook af 1 v 1 als ik type 95 ga spelen.
Ik speel ook bijna alleen maar Kill Confirmed, dan heb je zo goed als geen last van campers ^^
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //