[Multi] Call of Duty: Modern Warfare 3 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste
Acties:
  • 56.450 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-04 15:45
Anoniem: 338166 schreef op maandag 28 november 2011 @ 02:52:
[...]

Ik zat net in de trein lekker wat youtube filmpjes te kijken over ergernissen van mw3.
en 99 van 100 dingen gaan over 2 dingen
1:Spawnpunte
2:Quickscopers :P

maar toch grotendeels de spawnpunten.
Dat je iemand vermoord , en dat die dan gewoon 5 meter achter je weer spawnt |:(
Of dat er gewoon een vijandig persoon in een radius van 5 meter bij je spawnt :P

IK HOOP dat er echt snel een patch daarvoor komt , ik snap dat ze de actie snel willen houden.
Maar dit is te gek dat je binnen paar seconden door diegene die je net heb vermoord word vermoord :P

Ik vind de gameplay , geluid , en wapens beter in mw3.

Maar de spawnpoints en snipers en maps vond ik toch beter in black ops.

Bij mw2 had ik geen behoefte aan mappacks
In black ops was ik de standaard maps na half jaartje wel zat.
Ik begin de maps van mw3 nou al zat te raken :o , zoveel maps vind ik lijken op maps van mw2.

Village(Rundown)
Fallen(Favela)
Outpost(dat sneeuwlevel (sub base)
Mission(Karachi)
resistance(estate zonder de bomen)
Dome(quarry in het klein)
Seatown(invasion)

Kan ook aan mij liggen hoor, maar vind dat black ops alles beter voor elkaar had dan mw3.

Dat was weer een lekker lang verhaaltje :P
Ik blijf het wel zeker spelen hoor , alleen ben bang dat het net zoals mw2 gaat worden.
Campers overal , quickscopers overal , tubers overal.

S&D was mijn favo modus in black ops.
Vind er nu geen ene reet meer aan omdat het vol zit met quickscopers en extreme campers.

(goede oplossing voor quickscopers zou toch zijn dat ze bepaalde perks niets kunnen gebruiken als je een sniper gebruikt? geen quickdraw en sleight of hand?
Die spawnpunten waren ooit bij de release van MW1 ook dramatisch. Mensen kwamen letterlijk 1 meter achter je weer terug. Kan me herinneren dat Infinity ward dit toen vrij snel heeft aangepakt en heeft verbeterd. Ik ga er dus vannuit dat ze dit nu ook wel gaan doen.

Overigens, waar ik me het ergste aan stoor zijn al die verschillende soort helicopters die in de lucht kunnen hangen. Als je pech hebt hanger en 3 a 4 enemy heli's in de lucht (in hou niet van blind eye nemen xD). Had gisteren een paar potjes achter mekaar alleen al deathstreaks door die heli :P

Quickscopers heb ik geen last van tot nu toe en die fmg9 spelers leggen het vaan ook af 1 v 1 als ik type 95 ga spelen.

Ik speel ook bijna alleen maar Kill Confirmed, dan heb je zo goed als geen last van campers ^^

-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23-05-2024
@tom, doe ik vanavond even!
@intruder, moet ik nog wat tactieken schrijven?
@RIN: 101 in BO? Had wel verwacht dat je wat hoger zat!.. Zat zelf op 141 in BO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06-2022
288 in bo -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415147

@Dela @tom, zijn jullie er vanavond weer?

Van het weekend niet echt veel tijd gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:31
Anoniem: 415147 schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:05:
@Dela @tom, zijn jullie er vanavond weer?

Van het weekend niet echt veel tijd gehad!
Ik ben er vanavond weer bij vana 16.00 tot ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415147

@chimera2 oke dat is mooi ik ben er vanaf half 10 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 361496

@delai, is er nog plek over in de clan? Vooral de potjes dom van vrijdag op t laatst smaken naar meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Z_Jr schreef op zondag 27 november 2011 @ 01:03:
Mn eerste game en gelijk een quad met l118a (op de PC). Heb al 3 weken geen games meer gespeeld :P Was zeer verbaasd aangezien mn look sensitivity ook niet goed stond (veel te hoog itt BO).

[video]
Ik denk nu gaat er wat komen, maar het zijn gewoon 4 kills kort achter elkaar. Onder een quad versta ik een collateral of een multi, maar helaas geen van beiden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-04 21:34
Mooie openingpost!!

Mag ik op het lijstje PC gamers komen?

*Thanks for adding*

[ Voor 52% gewijzigd door LijkjeNL op 28-11-2011 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10-2023

sanderander

anders

Sn0wblind schreef op maandag 28 november 2011 @ 01:33:
Net een match domination gedaan met wildvreemden, gewonnen met uiteindelijk 71kills en 12 deaths waarvan de meestten gewoon door gung ho acties van mijn kant waren. Ben benieuwt of ik mijn record van 101 kills in BO kan verbeteren.
Het aantal kills in gametype domination maakt mijns inziens geen reet uit! Het gaat erom dat je met je team de punten domineert. En als je daarvoor een kill/death ratio van 0.50 krijgt, so be it, je hebt die pot gewonnen. Ik kom vaak gasten tegen die gewoon over de vlag rennen en het punt niet capturen omdat ze gewoon kills willen maken.

Ik zeg niet dat jij zo speelt, maar het komt wel zo over als je als een stoer jongetje met je aantal kills gaat lopen opscheppen. Als je zo killgeil bent kan je niet beter Free For All, Team Deathmatch of desnoods Kill Conformed gaan spelen?

[ Voor 13% gewijzigd door sanderander op 28-11-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-04 12:47

UTADDICT

NERF

sanderander schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:03:
[...]

Het aantal kills in gametype domination maakt mijns inziens geen reet uit! Het gaat erom dat je met je team de punten domineert. En als je daarvoor een kill/death ratio van 0.50 krijgt, so be it, je hebt die pot gewonnen. Ik kom vaak gasten tegen die gewoon over de vlag rennen en het punt niet capturen omdat ze gewoon kills willen maken.

Ik zeg niet dat jij zo speelt, maar het komt wel zo over als je als een stoer jongetje met je aantal kills gaat lopen opscheppen. Als je zo killgeil bent kan je niet beter Free For All, Team Deathmatch of desnoods Kill Conformed gaan spelen?
Was dit nou echt nodig? Laat hem gewoon lekker blij zijn en een uitdaging voor zichzelf richting ons communiceren als hij dat nodig vindt.

(Je brengt het erg persoonsgericht nu, doe het dan op zijn minst op een algemene manier).

[ Voor 5% gewijzigd door UTADDICT op 28-11-2011 10:10 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

UTADDICT schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:10:
[...]

Was dit nou echt nodig? Laat hem gewoon lekker blij zijn en een uitdaging voor zichzelf richting ons communiceren als hij dat nodig vindt.

(Je brengt het erg persoonsgericht nu, doe het dan op zijn minst op een algemene manier).
Het is ook persoonsgericht, mag toch? Hij is heus niet van suiker hoor.

En het punt wat ik wil maken, misschien niet duidelijk genoeg neergezet voor iedereen dan: Probeer als team objectives te halen. Als je een hoge KD belangrijk vind, ga dan TD, FFA spelen. Als je teamplay en objectives leuk vind, kies bijvoorbeeld Domination en boeit dan niet als je KD tegenvalt maar als team wint. Durf jezelf op die vlag te storten als bliksemafleider, kost je een death, maat je team kan capturen bijvoorbeeld. Snap je nu? There is no i in team. En als je team wint, win jij. En je KD ratio in Domination maakt geen reet uit, winnen met een kd van 0.5 is belangrijker dan verliezen terwijl JIJ toevallig 25-5 hebt gescoord. En die spirit mis je wel eens in die pubs. KD ratio icm Domination zegt-me-niks.

[ Voor 13% gewijzigd door sanderander op 28-11-2011 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j4y
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-04 14:17

j4y

sanderander schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:14:
[...]

En het punt wat ik wil maken, misschien niet duidelijk genoeg neergezet voor iedereen dan: Probeer als team objectives te halen. Als je een hoge KD belangrijk vind, ga dan TD, FFA spelen. Als je teamplay en objectives leuk vind, kies bijvoorbeeld Domination en boeit dan niet als je KD tegenvalt maar als team wint. Durf jezelf op die vlag te storten als bliksemafleider, kost je een death, maat je team kan capturen bijvoorbeeld. Snap je nu? There is no i in team. En als je team wijnt, win jij. En je KD ratio in Domination maakt geen reet uit, winnen met een kd van 0.5 is belangrijker dan verliezen terwijl JIJ toevallig 25-5 hebt gescoord. En die spirit mis je wel eens in die pubs.
In cod2/4 had je in tdm nog voorspelbare spawns, ik weet niet of dat nu in die nieuwe cod's weer zo is maar ik had altijd het idee dat het wat random was. Bij dom heb je nog wel voorspelbare spawns waardoor het wat leuker is. Ik pak wel flags, maar voor mij is het wel een bijzaak. Het is een spel, en het gaat niet om een 10000 euro LAN match dus who cares :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

sanderander schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:14:
[...]

En het punt wat ik wil maken, misschien niet duidelijk genoeg neergezet voor iedereen dan: Probeer als team objectives te halen. Als je een hoge KD belangrijk vind, ga dan TD, FFA spelen. Als je teamplay en objectives leuk vind, kies bijvoorbeeld Domination en boeit dan niet als je KD tegenvalt maar als team wint. Durf jezelf op die vlag te storten als bliksemafleider, kost je een death, maat je team kan capturen bijvoorbeeld. Snap je nu? There is no i in team. En als je team wint, win jij. En je KD ratio in Domination maakt geen reet uit, winnen met een kd van 0.5 is belangrijker dan verliezen terwijl JIJ toevallig 25-5 hebt gescoord. En die spirit mis je wel eens in die pubs. KD ratio icm Domination zegt-me-niks.
Dat zegt jou inderdaad niets. Maar je doet een aanname, jouw persoonlijke frustraties hoeven niet te matchen met het verhaal van deze persoon. Misschien is hij wel een teamspeler, en let hij persoonlijk ook op zijn K/D ratio. Snap je? Ik ben het eens met de strekking van je post, echter vind ik hem in dit geval behoorlijk voorbarig.

Als we op iedereen die een persoonlijk behaald doel online zet zo gaan reageren, durft niemand meer iets (voor hen) van waarde online te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

UTADDICT schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:26:
[...]

Dat zegt jou inderdaad niets. Maar je doet een aanname, jouw persoonlijke frustraties hoeven niet te matchen met het verhaal van deze persoon. Misschien is hij wel een teamspeler, en let hij persoonlijk ook op zijn K/D ratio. Snap je? Ik ben het eens met de strekking van je post, echter vind ik hem in dit geval behoorlijk voorbarig.

Als we op iedereen die een persoonlijk behaald doel online zet zo gaan reageren, durft niemand meer iets (voor hen) van waarde online te zetten.
Misschien heb je er overheen gelezen, maar ik heb er expres: "Ik zeg niet dat jij zo speelt" bij gezet! Komop zeg, niet zo piepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

sanderander schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:28:
[...]

Misschien heb je er overheen gelezen, maar ik heb er expres: "Ik zeg niet dat jij zo speelt" bij gezet! Komop zeg, niet zo piepen.
"maar het komt wel zo over als je als een stoer jongetje met je aantal kills gaat lopen opscheppen. Als je zo killgeil bent kan je niet beter Free For All, Team Deathmatch of desnoods Kill Conformed gaan spelen?"

Ja, dan is die zin die jij er expres bij zet echt van veel waarde gebleken.

Maar je hebt gelijk, ik zal erover ophouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09-2021

Frentik

Broken, Beat and Scarred

HaHa, zo herkenbaar gisteren ook een paar potjes tegen zon gozer gespeeld: Wij, als party, wonnen een paar keer met 50-100 punten verschil, mijn standaard opmerking aan het eind van de match is dan: easy. Je had de nummer 1 van de tegenstander eens moeten horen"bla bla noob, you have only 22-20, I own you..." Kijk, ik lieg als ik niet graag een KDR >2 wil halen maar tijdens objective games gaan objectives > kdr.

@sanderander: als je op PC speelt mag je me wel toevoegen, altijd fijn om met mensen te spelen die er hetzelfde over denken.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Mensen die aan het eind easy zeggen zijn ook gewoon uitermate irritant -.-
Voornamelijk omdat hun team goed is, en niet zijzelf (doorgaans; niet persoonlijk tegen jouu ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:20
Ghehe, ik heb het woord easy van Black geleerd :D
Altijd leuk om te zeggen als je wint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ja rondje 1 .. easy ;p rondje 2 ingemaakt rondje 3 ingemaakt rondje 4 ingemaakt ..
Mensen die bij 1 rondje easy zeggen -.- en daarna niets omdat ze worden bescheten ;p uiterst irritant ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:40:
Mensen die aan het eind easy zeggen zijn ook gewoon uitermate irritant -.-
Voornamelijk omdat hun team goed is, en niet zijzelf (doorgaans; niet persoonlijk tegen jouu ofzo)
Jij speelt zeker ook voor de kills in domination? Ik ben toch onderdeel van dat team of niet? Wat kan mij mijn persoonlijke scoren schelen in domination (of andere objective games). Het is zo jammer dat ze de capture en defense counters niet overgenomen hebben van Black Ops want daar kon je pas aan zien hoe obj gericht iemand speelde.

[ Voor 29% gewijzigd door Frentik op 28-11-2011 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dropdeath
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-04 17:03
Van het weekend een paar keer een uitnodiging gekregen om mee te spelen kom ik er .... niet grr nou maar hopen dat het de volgende keer wel lukt.
Ook kon ik in elite nergens de clan vinden maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Heb toch de naam hoog te houden van de eeuwige noob :P:P

www.nolimitoss.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-04 13:49
Vandaag komt eindelijk mijn headset binnen :o . Dan ben ik mooi van dat brakke geluid van de tv af.
Zijn er hier mensen die kunnen inloggen op de website van elite? Bij mij werkt dat nog steeds niet.
En ik heb nog geen clan-invite gezien. Ik denk dat ik maar eens contact moet opnemen met IW?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Ik speel nooit domi (vind ik een gare gametype)
Speel altijd demo, en wil iig wel een 1.0 k/d hebben ;p maar bommen planten/defusen staat op plek 1, die kills .. ja de mensen die ik tegenkom die kill ik(als ze dood gaan) en verder, bommetjes planten
Maar ik speel altijd uav/sentry(of remote sentry) en iets van .. juggernaut ofzo) dus daarmee is planten makkelijk ;d

Dus objective gaat voor kills :d
als ik kills wil, ga ik TDM ouid doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:02:
als ik kills wil, ga ik TDM ouid doen!
super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Anoniem: 361496 schreef op maandag 28 november 2011 @ 09:24:
@delai, is er nog plek over in de clan? Vooral de potjes dom van vrijdag op t laatst smaken naar meer!
Vanavond gaat het vrouwtje lekker sinterklaas vieren dus dan is het tijd voor mw3!
Er is nog genoeg plek over in de clan, dus ik zal je na mijn werk een invite sturen heb alweer een memo-blaadje klaar liggen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
wackyjacky schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:00:
Vandaag komt eindelijk mijn headset binnen :o . Dan ben ik mooi van dat brakke geluid van de tv af.
Zijn er hier mensen die kunnen inloggen op de website van elite? Bij mij werkt dat nog steeds niet.
En ik heb nog geen clan-invite gezien. Ik denk dat ik maar eens contact moet opnemen met IW?
Ik kan gewoon inloggen, al loopt het nog niet van harte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Voor alle ps3 players:

Tweakers naam PSN ID
Intruder BatsAapNL
Sjoerdiee Pannekoek_NL
Just_jan just_jan
delaitinho delaitinho
Gtoniser GtoNiseR
wackyjacky EKR88
leech1984 leech1984
chimera2 Ch1mera2

Deze staan nu in de TS, stuur mij je PSN als je in de lijst wilt. Zet in topic TS.
Voor onze clan: we doen op dit moment mee met "most defends" dus zoveel mogelijk domination spelen vandaag. Vanavond na eten ben ik er hele avond. We moeten zorgen dat we genoeg ranken om onze Elite Title te gebruiken, das wel zo stoer natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:31
delaitinho schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:25:
Voor alle ps3 players:

Tweakers naam PSN ID
Intruder BatsAapNL
Sjoerdiee Pannekoek_NL
Just_jan just_jan
delaitinho delaitinho
Gtoniser GtoNiseR
wackyjacky EKR88
leech1984 leech1984
chimera2 Ch1mera2

Deze staan nu in de TS, stuur mij je PSN als je in de lijst wilt. Zet in topic TS.
Voor onze clan: we doen op dit moment mee met "most defends" dus zoveel mogelijk domination spelen vandaag. Vanavond na eten ben ik er hele avond. We moeten zorgen dat we genoeg ranken om onze Elite Title te gebruiken, das wel zo stoer natuurlijk!
Ik ben er vanaf 16.00 Telt het ook als je alleen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 12:36

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Maar er zijn toch nog helemaal geen Clan operations/Challenges? Of kun je je clan ook levelen door de gewone challenges te doen?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
chimera2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:29:
[...]

Ik ben er vanaf 16.00 Telt het ook als je alleen speelt?
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Het gaat juist om je eigen resultaat. Maar het telt ook voor de clan als ik het goed begrepen heb.
Dus met andere woorden: iedereen speelt voor die operation binnen je clan, maar je uiteindelijke resultaat is voor jezelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:20

Mystikal

It never hurts to help!

vinom schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:44:
Ghehe, ik heb het woord easy van Black geleerd :D
Altijd leuk om te zeggen als je wint.
Volgens mij heeft Black het van RFFN :P.

Een combinatie van Easy en Appeltje... Eitje... Zeker leuk om te zeggen als je in de verlenging net weet te winnen en het nat in je bilnaad staat... Maar toch afsluiten met Easy >:)

Ik snap nog steeds niet waarom je niet bij de scores het aantal plants/defuses kan zien. Dat zat er bij BO wel in, en vond ik echt iets toevoegen aan de score.. Ik hoop dat daar nog een patch voor komt!

[ Voor 19% gewijzigd door Mystikal op 28-11-2011 11:35 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:10:
[...]

Vanavond gaat het vrouwtje lekker sinterklaas vieren dus dan is het tijd voor mw3!
Er is nog genoeg plek over in de clan, dus ik zal je na mijn werk een invite sturen heb alweer een memo-blaadje klaar liggen;)
Oke dan thnx! Weet niet of t vanvavond voor mij wordt... Moet nog ff twee weken aan de bak wat betreft studie, 10 dec. examen en dan kan ik eindelijk ns fatsoenlijk wat tijd gaan steken in mw.

Tot hoe lang duurt die "domination-competitie"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Mystikal schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:34:
[...]

Volgens mij heeft Black het van RFFN :P.

Een combinatie van Easy en Appeltje... Eitje... Zeker leuk om te zeggen als je in de verlenging net weet te winnen en het nat in je bilnaad staat... Maar toch afsluiten met Easy >:)

Ik snap nog steeds niet waarom je niet bij de scores het aantal plants/defuses kan zien. Dat zat er bij BO wel in, en vond ik echt iets toevoegen aan de score.. Ik hoop dat daar nog een patch voor komt!
en RFFN heeft het weer van iemand/iets anders (A) tot hoever gaan we terug in de tijd? =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30795

Waarom is het altijd "Vanavond doet mijn vriendin dit, dus kan ik MW3 spelen" , "Mijn vriendin doet zus dus kan ik eindelijk zo".

Is het om aan te tonen dat je heus wel een vriendin hebt? Of lopen jullie echt in een rok thuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Climbon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-04 14:09
Mystikal schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:34:
[...]

Klopt, ben zelf vooral met CTF bezig maar ook daar na afloop geen overzicht van het aantal captures en returns zoals dat in Black Ops wel het geval was. Erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-04 09:46

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Vind het ook wel wat hebben om na winst in Dom (met Tigers en co) ook te roepen easy. :)

Dat het andere team daarna gaat flippen is hun probleem.

Van het weekend ook een potje met 5 personen tegen een of andere clan. Op een of andere manier verwacht ik dan altijd een lastig potje tegen een team met veel teamwork/ objectives pakken/ goede defense enz. Bleken het volgens mij een groep kneuzen te zijn die op 1 plek bleven campen :+ Gelukkig ging mijn team wel voor de objectives en maakten we ze gigantisch in. En toen we klaar waren werden ze massaal weggehoond door mijn team , ze dropen (met hun staart tussen hun benen) af.
Anoniem: 30795 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:44:
Waarom is het altijd "Vanavond doet mijn vriendin dit, dus kan ik MW3 spelen" , "Mijn vriendin doet zus dus kan ik eindelijk zo".

Is het om aan te tonen dat je heus wel een vriendin hebt? Of lopen jullie echt in een rok thuis?
Omdat sommige nog een sociaal leven hebben / onder de plak zitten? Maar al zou ik het wel willen zou mijn vrouw het ook niet fijnvinden dat ik direct na het avondeten naar bovenstorm en voor haar ongezellig zit te gamen. Dus meer onder het mom van "Ze is iets aan het doen dus ik kan probleemloos gamen zonder gezeur" Dat is nu het nadeel van vriendinnen/vrouwen, ze willen namelijk ook aandacht.... :+

[ Voor 37% gewijzigd door Frostbite op 28-11-2011 11:51 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th

Dat is idd om te laten zien dat ze niet levenloos zijn -.-
Maargoed .. zonder toestemming mogen ze niet game dus ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:49:
[...]

Dat is idd om te laten zien dat ze niet levenloos zijn -.-
Maargoed .. zonder toestemming mogen ze niet game dus ..
QFT!

Ik ben echt niet de baas thuis hoor.
Gelukkig wil ze wel eens meespelen, maar ze durft nog niet met 'onbekenden' in een team. Helaas laat ik daarom veel invites aan me voorbij gaan. Ze wil blijkbaar niet veel winnen 8)7

En wanneer ik uren lang speel zonder gestoord te worden zijn er bijna nooit mede-tweakers online :'(

MW3: Aap_1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 338166

Topicstarter
Voor alle ps3 players:

Succes daarmee haha ;)
Ik mag vandaag lekker met het vrouwtje mee gaan shoppen(godzijdank voor koopavond :*) dan duurt het nog langer |:( )
Ik ben er Woensdag weer helemaal bij , dan is hopelijk elite ook 100% operationeel op de ps3 8)

En over dit topic...
Als jij dan de multiplayer info voor je rekening neemt ;)
Dan kan ik me bezig houden met de spec ops.

Goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17:10
Ik had tot zover niet zoveel op met de kritiek (voornamelijk van BF3 fans) op mw3. Ik heb zo goed als nooit last van quickscopers en noobtubers. Ik heb ook totaal geen last van verbindingsproblemen en als ik ze al heb blijk ik altijd de host te zijn. Maar ik heb dit weekend in 2 potjes meegemaakt dat ik kon spawnkillen. Was notabene in hardcore dus geen enkel risico voor mij. Ik vond het eigenlijk een beetje zielig maar ff risicoloos 10 kills bijschrijven is toch lekker voor je kd. Was overigens in kill confirmed dus heb de tags niet kunnen pakken. Nu maar hopen dat dit wordt aangepakt met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EKR88
  • Laatst online: 02-04 13:49
Voor alle ps3 players:

Tweakers naam PSN ID
Intruder BatsAapNL
Sjoerdiee Pannekoek_NL
Just_jan just_jan
delaitinho delaitinho
Gtoniser GtoNiseR
wackyjacky EKR88
leech1984 leech1984
chimera2 Ch1mera2

Ik heb in elite nog geen invite gezien, kun je die misschien nog een keer sturen?

[Dutch Eagles Youtube Channel]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 24-04 11:26
Van t weekend heb ik met wat vrienden split-screen gamemodes gespeeld zoals Juggernaut, en Infected. Nou vraag ik me af waarom deze mode's niet in de playlistst staan voor online (X360).

Kan je dat dan echt alleen maar private of local doen? Beetje vreemd want bijvoorbeeld Juggernaut is echt leuk (iemand is random juggernaut en krijgt punten op basis van kills, degene die hem killt wordt zelf Juggernaut tot iemand score limit haalt).

Zelfde geldt voor Gun Game....

[ Voor 3% gewijzigd door KingKoning op 28-11-2011 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik denk dat Elite gewoon problemen heeft met al die invites verwerken. Ik heb dr al het goed is ook al 1 gehad. Zie alleen nog niks op elite zelf. Gewoon even geduld hebben denk ik dan maar ^^. Het is ook nog geen 1 december he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 15:48
Intruder schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:08:
Ik denk dat Elite gewoon problemen heeft met al die invites verwerken. Ik heb dr al het goed is ook al 1 gehad. Zie alleen nog niks op elite zelf. Gewoon even geduld hebben denk ik dan maar ^^. Het is ook nog geen 1 december he.
Groups is dit toch? heb ook nog geen invite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Groups heb je geloof ik geen invite voor nodig toch? Ik had het iig over het clan systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
KingKoning schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:07:
Van t weekend heb ik met wat vrienden split-screen gamemodes gespeeld zoals Juggernaut, en Infected. Nou vraag ik me af waarom deze mode's niet in de playlistst staan voor online (X360).

Kan je dat dan echt alleen maar private of local doen? Beetje vreemd want bijvoorbeeld Juggernaut is echt leuk (iemand is random juggernaut en krijgt punten op basis van kills, degene die hem killt wordt zelf Juggernaut tot iemand score limit haalt).
Dat vroeg ik mij ook al af ja! Lijkt me leuk om die modes te spelen, maar dan wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:45
@ Delai, ik ben er vanavond ook denk ik! :) Weet niet of er nog plek is in de party haha (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Buh buh, dat gezeur altijd...

Je houdt toch gewoon rekening met je vriendin/vrouw? Ik ga echt niet elke avond gamen zodat ik haar naar de slaapkamer stuur om daar een of andere buttserie te laten kijken...

En geloof me, wie mij kent weet dat ik me niet laat ondersneeuwen..
Dat terzijde.. @pannekoek: komt goed vanavond, leuke verjaardag gehad??

@wacky: staat genoteerd, doe ik vanavond.
@jan: af en toe moet je daar gewoon energie/aandacht aan schenken, there is more in life than COD;) en ik zal de MP gaan bijhouden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-03 00:09
delaitinho schreef op maandag 28 november 2011 @ 08:38:
@RIN: 101 in BO? Had wel verwacht dat je wat hoger zat!.. Zat zelf op 141 in BO.
Ja in Dominator he, en we hadden constant 2 punten vast en uiteindelijk 3 dus dan gaat de match nogal snel voorbij :D

In HQ pro had ik er fors meer gehaald.
[...]

Reden waarom ik liever Domination speel is omdat het winnen van meerdere factoren afhankelijk is en de spawns gewoon nog afhankelijk zijn van de punten die je hebt. Dus je kan enigzins inschatten waar de vijand zich bevind want dat vind ik al helemaal niks aan TDM. Daarnaast ik speel heel erg defensief. Ik zorg er echt wel voor dat we winnen maar wel liever met een mooie score, iedereen kan wel puntjes pakken, maar winnen met een mooi punten aantal, goede captures en het goed klemhouden van de vijand doe ik het voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ik doe vanavond ook wel mee btw ;), hoop dat me verterker dan ondertussen binnen is ^^ dan kan ik ook mee praten,

@delai
Mooi ^^ zo houden het de TS lekker up to date. Ik zal zelf ook de nodige dingen nog toevoegen, met misschien een single player gedeelte, als ik hier nog zin voor kan maken :P. CoD single players boeien me vaak niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Als je veel kills wil maken, moetje demo doen, en dan 1 bom planten/aflaten gaan, en dan duurt het rondje 3x zo lang ;) killscoren ;d
(vooral in BO nuketown)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Whaha je brengt het weer mooi.... Maar volgens mij zijn de meeste die het zo brengen console-spelers, dus in veel gevallen zal het er dan ook wel omgaan wie de main tv "heeft". En als mensen in een rok willen rondlopen is dat nog altijd hun eigen keuze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Anoniem: 361496 schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:30:
[...]

Whaha je brengt het weer mooi.... Maar volgens mij zijn de meeste die het zo brengen console-spelers, dus in veel gevallen zal het er dan ook wel omgaan wie de main tv "heeft". En als mensen in een rok willen rondlopen is dat nog altijd hun eigen keuze...
Whaha zie het al voor me.. Me zwaard eronder uit bungelend...;) "Come to papa"!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind

Een hoop van de speler shier die vaak samen aan de COD games zitten savonds converseren ook nog vaak over gewoon het sociale leven ernaast ;) sterker nog afentoe hoor je vrouwlief er gewoon naast zitten, dan kan je dat soort reacties verwachten onderling als je elkaar al iets meer kent dan alleen als naam en avatar op een forum dat er wat persoonlijke info neergezet word.
Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:18:
Als je veel kills wil maken, moetje demo doen, en dan 1 bom planten/aflaten gaan, en dan duurt het rondje 3x zo lang ;) killscoren ;d
(vooral in BO nuketown)
Demolition was wel heel extreem. Op de tactical inserts na weet je altijd 100% van welke kan ze zullen komen. Was dan ook eerder een slugfest dan wat tactisch spel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek_NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:45
@ delai, haha ja zeker! was echt nice weekendje.. Zaterdag op de terugweg vant uitgaan zou me vriendin bij mij achterop de fiets gaan maar ze heeft meer als de helft gelopen volgens mij.. dus ik was in goede staat he haha ;)
En een flinke dosis hoofdpijn zondag tot de middag ofcourse ;)

: On topic:

Was het bij clan challenges niet zo dat de ze kijken naar de beste 6 van de clan? specifiek per challenge?

[ Voor 23% gewijzigd door Pannekoek_NL op 28-11-2011 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
delaitinho schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:16:
Buh buh, dat gezeur altijd...

Je houdt toch gewoon rekening met je vriendin/vrouw? Ik ga echt niet elke avond gamen zodat ik haar naar de slaapkamer stuur om daar een of andere buttserie te laten kijken...

En geloof me, wie mij kent weet dat ik me niet laat ondersneeuwen..
Dat terzijde.. @pannekoek: komt goed vanavond, leuke verjaardag gehad??

@wacky: staat genoteerd, doe ik vanavond.
@jan: af en toe moet je daar gewoon energie/aandacht aan schenken, there is more in life than COD;) en ik zal de MP gaan bijhouden!!
Inderdaad , moet nu toch een keer en pak gaan uitzoeken haha 8) .
Als het heel even meezit , en ik lief genoeg ben geweest vandaag tegen haar.
En als we vroeg genoeg klaar zijn.
Dan mag ik maybe vanavond wel een paar uurtje gamen(zonder headset wel want die is thuis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:12
Hoezo is er nog geen lijst met gamertags van Xbox 360 gamers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
wimpie007 schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:02:
Hoezo is er nog geen lijst met gamertags van Xbox 360 gamers?
De lijst is er wel. Er hebben zich alleen nog geen xbox gamers bij mij gemeld dat ze ook in de lijst willen ;) dus staat er nog niemand in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Bij deze dan, Famous1303

in het vorige topic ook al meerdere keren gemeld.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Ja ok, maar het vorige topic werd gerund door iemand die het topic zelf niet eens meer las ;) dus word je hoe dan ook niet toegevoegd. En als ik even 1 dag niet in het topic gekeken heb, ga ik echt niet alle pagina's doorlezen die erbij zijn gekomen. Vandaar is een DM een stuk handiger. Dan weet je iig dat het bericht over komt ;).

Een berichtje op het forum moet je mazzel hebben dat het gelezen word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Intruder schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:04:
[...]

De lijst is er wel. Er hebben zich alleen nog geen xbox gamers bij mij gemeld dat ze ook in de lijst willen ;) dus staat er nog niemand in.
De mensen die in de BO topic postte en met wie ik veel BO speelde op Xbox zijn overgestapt op BF3. Misschien dat ik MW3 weer oppak, als ze wat aan de spawns doen, zal me dan melden voor lijstjes en overzichten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:36:
[...]

Whaha zie het al voor me.. Me zwaard eronder uit bungelend...;) "Come to papa"!
Haha is welk heel kort rokje dan of nie? ;)

OT: hoe lang duurt zo'n competitie eigenlijk, één week lang ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Frentik schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:39:
[...]
HaHa, zo herkenbaar gisteren ook een paar potjes tegen zon gozer gespeeld: Wij, als party, wonnen een paar keer met 50-100 punten verschil, mijn standaard opmerking aan het eind van de match is dan: easy. Je had de nummer 1 van de tegenstander eens moeten horen"bla bla noob, you have only 22-20, I own you..." Kijk, ik lieg als ik niet graag een KDR >2 wil halen maar tijdens objective games gaan objectives > kdr.

@sanderander: als je op PC speelt mag je me wel toevoegen, altijd fijn om met mensen te spelen die er hetzelfde over denken.
Fijn dat m'n punt overkomt. :)

Ik speel op de Xbox!

Neem me ook maar op in de lijst, gamertag: sanderanders

[ Voor 3% gewijzigd door sanderander op 28-11-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Iemand vroeg gisteren met welke tactiek ik nu bezig ben . volgens mij was dat ...123 (sorry die letters zijn verboden te typen haha)
maar ik ben bezig met Underground om een 30+ tactiek neer te zetten voor jullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:26
Ook ik speel op xbox360 onder gamertag "smoothk111er"
zet maar op de lijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Wow kwam dit net tegen.
http://www.techzine.nl/ni...wintig-dlc-pakketten.html
Word toch maar even tijd dat ik CoD elite premium aan ga schaffen :P Wat moet zon jaar abbenomentje nog kosten in de playstation store? Je kreeg toch alle DLC als je Elite Premium had?

Edit:
Lees nu pas dat dit idd outdated was -.-' nja ik wist het nog niet :D

[ Voor 11% gewijzigd door Intruder op 28-11-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb mijn ps3 meegenomen ,

Maar nou ben ik opeens al mijn savegame data kwijt .
Inclusief men level voor spec ops dus ben weer faking level 1.!!

Ook van alle andere games ben ik mijn savegames kwijt , beetje vreemd.
multiplayer maakt me niet zoveel uit , dat level word on-line opgeslagen alleen spec ops blijkbaar niet.
Moet ik weer helemaal overnieuw beginnen :(

Geen sleight of hand
Geen riot shield (+Squad)
Geen LMG :o
Geen sentry gun

Alhoewel dit is wel perfect even om een beginnerstactic te schrijven :P

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 338166 op 28-11-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Intruder schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:43:
Wow kwam dit net tegen.
http://www.techzine.nl/ni...wintig-dlc-pakketten.html
Word toch maar even tijd dat ik CoD elite premium aan ga schaffen :P Wat moet zon jaar abbenomentje nog kosten in de playstation store? Je kreeg toch alle DLC als je Elite Premium had?
Als goed is kost dit allemaal 50 euro.

Daarbij is het nieuwsbericht niet echt op de hoogte.
Er is al minimaal 2 maanden bekend dat betalende Elite members 1 maand van te voren de DLC's krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:50:
[...]

Als goed is kost dit allemaal 50 euro.

Daarbij is het nieuwsbericht niet echt op de hoogte.
Er is al minimaal 2 maanden bekend dat betalende Elite members 1 maand van te voren de DLC's krijgen.
Zo te lezen is het dus wel intressant om elite te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Geen elite nemen, dan denken ze ooeeh idereen is blij met ons spel, en verbeteren ze de volgende cod weer niets ;d (graphics, dedi's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

sanderander schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:09:
[...]

Zo te lezen is het dus wel intressant om elite te nemen?
Ja denk het wel,

Ik ga het over een paar dagen kopen, omdat het toch nog niet optimaal werkt.
Voor 30 nov. krijg je als het goed is dan nog wel founder status etc.. ( kon ook zijn dat dat alleen met pre-orderen was )

Maar als er dus 20DLC's komen die ongeveer 12 euro zijn. Scheelt je dat dus wel even 190 ( Als je ze allemaal zou kopen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:12:
[...]

Ja denk het wel,

Voor 30 nov. krijg je als het goed is dan nog wel founder status etc.. ( kon ook zijn dat dat alleen met pre-orderen was )

Maar als er dus 20DLC's komen die ongeveer 12 euro zijn. Scheelt je dat dus wel even 190 ( Als je ze allemaal zou kopen )
Maar je krijgt er 1 jaar Elite voor toch? Misschien staan er het eerste jaar maar 10 in de planning (of minder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:12:
Geen elite nemen, dan denken ze ooeeh idereen is blij met ons spel, en verbeteren ze de volgende cod weer niets ;d (graphics, dedi's)
Alsof ze dat afleiden vanuit hoeveel mensen CoD Elite nemen ..
Kijken ze eerder naar de normale verkoop cijfers.

Mag toch wel hopen dat de volgende CoD stuk beter eruit gaat zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Zlat schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:14:
[...]

Maar je krijgt er 1 jaar Elite voor toch? Misschien staan er het eerste jaar maar 10 in de planning (of minder).
Die dingen zijn nooit 12 euro per stuk als er 20 komen -.- ddat gaat ze niet lukken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:12:
[...]

Ja denk het wel,

Niet alle DLC's zijn mappen, dat kunnen ook modi zijn e.d.
-als je hem dan toch koopt, geef het dan even aan want we kunnen nog wel wat premium members gebruiken bij onze PS3 clan. Dan stijgen we namelijk in XP en krijgen we sneller onze double xp e.d. (nee geen stopwoordje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Als je op de slite website kijkt, staat er dat ze met 20 DLC packs komen. Maar dat kunnen net zo goed simpele thema's voor je ps3 zijn. Ga er maar vannuit dat er 2 a 3 map packs komen van ong 12 euro per stuk. Als je toch al van plan bent om die packs te kopen dan kun je net zo goed elite premium nemen lijkt me. Ik ga zo denk ik wel een elite premium accountje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Je krijgt inderdaad voor 12 maanden elite.
Ze hebben al bevestigt dat er minimaal 5 komen in 9 maanden.
Als elite member ( betaald ) krijg je hem 1 maand eerder, dus wie weet hoeveel er komen.
En als er volgend jaar een nieuwe CoD uitkomt, zullen ze niet meer zoveel tijd MW3 steken.

Klopt inderdaad dat niet elke DLC mappen zijn, maar stel dat ze gemiddeld dan 5 a 7 euro ervoor vragen.
Zit je allang boven die 50 euro, en daarbij nog de extra's die je erbij krijgt.

En ik speel zelf op de xbox360, dus kan helaas niet helpen met jullie clan ;)

@ hierboven,
Er komen minimaal wel 3 mappacks ja, enige wat je zou kunnen doen is afwachten tot ze allemaal uit zijn, in de aanbieding zijn en dan alle 3 in 1 keer kopen.. maar k wil er niet op wachten speel toch wel 3 uur+ per dag.

[ Voor 17% gewijzigd door Famous op 28-11-2011 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderander

sanderander

anders

Mag je lid zijn van meerdere Elite-clans? ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Intruder schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:16:
Als je op de slite website kijkt, staat er dat ze met 20 DLC packs komen. Maar dat kunnen net zo goed simpele thema's voor je ps3 zijn. Ga er maar vannuit dat er 2 a 3 map packs komen van ong 12 euro per stuk. Als je toch al van plan bent om die packs te kopen dan kun je net zo goed elite premium nemen lijkt me. Ik ga zo denk ik wel een elite premium accountje maken.
Nadeel van die mappacks is dat je dan direct veel minder tegenstanders hebt. Ik kon in BO bijvoorbeeld een aantal spelvarianten niet meer doen doordat ik één mappack had aageschaft. Ik werd toen alleen nog maar gekoppeld aan mensen met dezelfde combi van spel/packs. Dat waren er helaas niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-04 15:49
Zo na een weekje vakantie ben ik vanavond weer op de pc te vinden. Iemand interesse in een party? ik zit in the tweaker groep van mw3: [GoT]Lonestander

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
ik ben benieuwd hoe het gaat lopen met pc gamers... geen elite voor ons dus ook niet maand eerder mappacks?? plus als er wel 20 mappacks komen ala 15 euries dan baal ik toch wel ffies..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
pc gamers worden altijd achtergesteld :( wen er maar vast aan ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zlat schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:19:
[...]

Nadeel van die mappacks is dat je dan direct veel minder tegenstanders hebt. Ik kon in BO bijvoorbeeld een aantal spelvarianten niet meer doen doordat ik één mappack had aageschaft. Ik werd toen alleen nog maar gekoppeld aan mensen met dezelfde combi van spel/packs. Dat waren er helaas niet zo veel.
Denk dat in nederland zon 25% elite ( betaald ) heeft ongeveer ? ( bron: vrienden e.d. )
En die krijgen ze allemaal al gratis.

Daarbij zijn er genoeg Elite accounts verkocht over de gehele wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zen!th schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:21:
pc gamers worden altijd achtergesteld :( wen er maar vast aan ^^
Dacht dat Elite nog WEL kwam voor de PC alleen dit uitgesteld was..
Weet ik niet meer 100% zeker, maar dacht zoiets gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zen!th
Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:22:
[...]

Ja uitgesteld, (achtergesteld) haha ;p
Voor de pc komt alles later of niet uit -.-
en alles is een console rip, dus niet chill :( (uitgezonderd BF3 -.-)
Jammer dat nou net DAT spel wel pc minded was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intruder
Zlat schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:19:
[...]

Ahum, nadeel van dedi's :P (of had de console versie matchmaking? geen id :D)
Er komt waarscjokm;okl gewoon een extra keuze vaktje bij game modes. Bijvoorbeeld "Kill Confirmed New Maps" zodat je daar geen last van hebt. Als je met mensen zonder die mappack wil spelen kan het ook nog gewoon.

Zo was het iig wel met MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:21:
[...]

Denk dat in nederland zon 25% elite ( betaald ) heeft ongeveer ? ( bron: vrienden e.d. )
En die krijgen ze allemaal al gratis.

Daarbij zijn er genoeg Elite accounts verkocht over de gehele wereld.
Dat zal wel meevallen. 'Soort zoekt soort' gaat hier wel op. Ik denk dat er ook vriendengroepen zijn waar niemand Elite heeft.
In mijn vriendengroep speelt niemand dit spel. Van mijn psn vrienden (veel fanatiek) ook niet zo veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LijkjeNL
Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:22:
[...]

helemaal zeker weet ik het ook niet, maar wil toch wel weten waar wij aan toe zijn... krijgen we uberhaubt mappacks ik vind bijzonder weinig info hierover en hoop dat iemand van onze community mij/ons meer kan vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

delaitinho schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:15:
[...]

Niet alle DLC's zijn mappen, dat kunnen ook modi zijn e.d.
-als je hem dan toch koopt, geef het dan even aan want we kunnen nog wel wat premium members gebruiken bij onze PS3 clan. Dan stijgen we namelijk in XP en krijgen we sneller onze double xp e.d. (nee geen stopwoordje).
Hmm heb ook nog geen premium, ga ik haast op zeker nog wel ff aanschaffen. dus daar krijg je ook nog ns double xp voor, chill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zlat schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:24:
[...]

Dat zal wel meevallen. 'Soort zoekt soort' gaat hier wel op. Ik denk dat er ook vriendengroepen zijn waar niemand Elite heeft.
In mijn vriendengroep speelt niemand dit spel. Van mijn psn vrienden (veel fanatiek) ook niet zo veel.
Dat is misschien deels zo,
Maar je hebt ook fora zoals tweakers wat elkaar aantrekt zoals jullie op de PS3 een clan hebben.
Mochten hun elite allemaal hebben kan je ook worden ''omgepraat''

Daarbij kan je altijd nog mensen in-game ontmoeten.
Niet dat ik het zelf doe, maar het kan.

Ook heb ik gisteren met een vriend van een vriend, Ja ja haha, gisteren paar potjes domi gespeelt en we ownde heerlijk die via via ontmoet je ook weer.
Eigenlijk ben je gewoon aan het ''netwerken'' terwijl je CoD speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delaitinho
sanderander schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:19:
Mag je lid zijn van meerdere Elite-clans? ^^
Nope, just one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:27:
[...]

Dat is misschien deels zo,
Maar je hebt ook fora zoals tweakers wat elkaar aantrekt zoals jullie op de PS3 een clan hebben.
Mochten hun elite allemaal hebben kan je ook worden ''omgepraat''

Daarbij kan je altijd nog mensen in-game ontmoeten.
Niet dat ik het zelf doe, maar het kan.

Ook heb ik gisteren met een vriend van een vriend, Ja ja haha, gisteren paar potjes domi gespeelt en we ownde heerlijk die via via ontmoet je ook weer.
Eigenlijk ben je gewoon aan het ''netwerken'' terwijl je CoD speelt.
Klopt inderdaad. probleem voor mij is dat ik vaar even een klein uurtje speel en dan niet de moeite neem om een party te starten/joinen. Dan is het bagger als je niet eens alle modi kunt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zlat schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:36:
[...]

Klopt inderdaad. probleem voor mij is dat ik vaar even een klein uurtje speel en dan niet de moeite neem om een party te starten/joinen. Dan is het bagger als je niet eens alle modi kunt spelen.
Nouja, als jij een uurtje speelt, dan lijkt mij een uurtje met vrienden bijvoorbeeld domination leuker als met onbekende mensen. Kan je toch 3 á 4 misschien 5 potjes doen.

Als jij met vrienden speelt gaat ( wat ik merk ) ook gewoon beter.
En een party heb je met 5 seconde opgezet en mensen geinvite. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Famous op 28-11-2011 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlat
Famous schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:38:
[...]

Nouja, als jij een uurtje speelt, dan lijkt mij een uurtje met vrienden bijvoorbeeld domination leuker als met onbekende mensen. Kan je toch 3 á 4 misschien 5 potjes doen.

Als jij met vrienden speelt gaat ( wat ik merk ) ook gewoon beter.
En een party heb je met 5 seconde opgezet en mensen geinvite. :)
Is ook zo, maar ze moeten dan wel online zijn en niet in een volle groep.

Maar de mensen die sowieso de mappacks willen kopen raad ik Elite premium wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Zlat schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:40:
[...]

Is ook zo, maar ze moeten dan wel online zijn en niet in een volle groep.

Maar de mensen die sowieso de mappacks willen kopen raad ik Elite premium wel aan!
Klopt helemaal !
We zitten ook in een Whatsapp groep eentje speciaal voor CoD aangemaakt, dus dan is het een simpele ''ping'' sturen kijken of je reactie krijg :p.

Om het verhaal samen te vatten, inderdaad ben je van plan om DLC's te kopen kan je beter elite halen ( krijg je ook nog extra's )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
Modbreak:Een hoop posts verwijderd, Dit is niet het topic voor de al oude en nutteloze MW3 vs BF3 discussie

[ Voor 16% gewijzigd door Sn0wblind op 28-11-2011 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-04 11:11

mark-k

AKA markkNL

Yay weer open :)

Nog maar eventjes mijn vraagje posten want die is tussen alle discussieberichten ook verwijderd.

"Ik vroeg mij af of er nog iemand is die hetzeflde probleem heeft als ik, aangezien ik nergens patch logs van MW3 kan vinden en dus ook niet kan zien of het een geplande patch was ofzo.

Ik zit namelijk met hetvolgende, bij de singleplayer/spec ops kan ik niet meteen vanuit richten gaan sprinten. Normaal kon je (en bij de multi kan het nog steeds), als je door je red dot sight ofzo kijkt op sprinten duwen en dan ging je uit aim en begon je meteen te sprinten. Nu moet je eerst zelf weer stoppen met richten voordat je weer kan gaan sprinten. ik vind dit zelf heel irritant en zou dat dus ook graag weer terug krijgen.
Ik heb ook gecheckt of het altijd al in de SP/Spec Ops zat, maar bij mijn "illegale" versie kan ik wel gewoon meteen sprinten vanuit aim, maar bij mijn steam versie niet..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

mark-k schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:12:
Yay weer open :)

Nog maar eventjes mijn vraagje posten want die is tussen alle discussieberichten ook verwijderd.

"Ik vroeg mij af of er nog iemand is die hetzeflde probleem heeft als ik, aangezien ik nergens patch logs van MW3 kan vinden en dus ook niet kan zien of het een geplande patch was ofzo.

Ik zit namelijk met hetvolgende, bij de singleplayer/spec ops kan ik niet meteen vanuit richten gaan sprinten. Normaal kon je (en bij de multi kan het nog steeds), als je door je red dot sight ofzo kijkt op sprinten duwen en dan ging je uit aim en begon je meteen te sprinten. Nu moet je eerst zelf weer stoppen met richten voordat je weer kan gaan sprinten. ik vind dit zelf heel irritant en zou dat dus ook graag weer terug krijgen.
Ik heb ook gecheckt of het altijd al in de SP/Spec Ops zat, maar bij mijn "illegale" versie kan ik wel gewoon meteen sprinten vanuit aim, maar bij mijn steam versie niet..."
Is dat niet de instelling voor ADS? Die staat bij jou bij Spec Ops op toggle maar moet zijn hold of iets in die trant. Moet je steeds opnieuw klikken om in en uit ADS te gaan?
Pagina: 1 2 ... 25 Laatste

Dit topic is gesloten.