Op domination haal ik gelukkig zelf de auav en bomber ook wel, maar ga dan ook 25x dood. Ben nu wel weer iets rustiger geworden....(de aanhouder wint). Al moet ik zeggen dat met een volle party het altijd wel leuk is, wat de uitslag ook is (winnen dan toch wel, alleen de vraag is met hoeveel).delaitinho schreef op donderdag 01 december 2011 @ 08:58:
yo yo!
We kunnen allemaal de clan title gebruiken en heb er "dutch eagles" ingezet als clan-motto.. Beetje raar dat dit ingevoerd moest worden bij clanmotto maar goed.
@denman: is je verbinding misschien ruk?
@sjoerdie: je kunt beter ACR gebruiken met focus.. fakking lekker. Maar goed dat is een kwestie van smaak.
Voor de rest, die k/d echt waar.. Misschien moeten RIN, Ik en meer mensen die vaak assault lopen eens support gaan zodat het voor de rest ook wat leuker wordt. Ik ga dat wel ff doen Denman, dan krijg je vaak UAV's en Advanced UAV's dan is het voor jou ook wat leuker.. Mij boeit het namelijk meer dat iedereen het leuk heeft, dan ikzelf.. of ik moet echt helemaal gesloopt worden!
De verbinding zal het niet zijn denk ik (upc 25/3 mbit) en open NAT. Misschien wel dat ik daardoor vaak de host ben?Heb geen idee hoe je dat kan zien?!?
Vrijdag denk ik wel weer online te zijn voor langere tijd. Vrouwtje is dan uit eten met vriendinnen
Waardoor ik niet naar TVOH hoef te kijken.
Met domination haal ik meestal wel 2x de stealth bomber en als het mee zit 2x de EMP.The DenMan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:36:
[...]
Op domination haal ik gelukkig zelf de auav en bomber ook wel, maar ga dan ook 25x dood. Ben nu wel weer iets rustiger geworden....(de aanhouder wint). Al moet ik zeggen dat met een volle party het altijd wel leuk is, wat de uitslag ook is (winnen dan toch wel, alleen de vraag is met hoeveel).
De verbinding zal het niet zijn denk ik (upc 25/3 mbit) en open NAT. Misschien wel dat ik daardoor vaak de host ben?Heb geen idee hoe je dat kan zien?!?
Vrijdag denk ik wel weer online te zijn voor langere tijd. Vrouwtje is dan uit eten met vriendinnen
Waardoor ik niet naar TVOH hoef te kijken.
Ik heb zelf 60mbit internet van UPC en ben bijna nooit host.
Als je ingame bent direct op select drukken ( of TAB ) als jij de enige ben met 4 streepjes ben jij dus de host. Of het anders kan op de consule ? geen idee
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik heb thuis 8down1up -(JA IK HEET HET , TRAAAAG) Mmaargoed, ik ben redelijk vaak host, en k hoor nooit mensen klagen, t gaat voornamelijk om stabiliteit, niet om bandbreedte
Verwijderd
True true,Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:44:
Je snelheid heb geen zak te maken met of je host bent of niet!
Ik heb thuis 8down1up -(JA IK HEET HET , TRAAAAG) Mmaargoed, ik ben redelijk vaak host, en k hoor nooit mensen klagen, t gaat voornamelijk om stabiliteit, niet om bandbreedte
Glasvezel ftw.
Als ik host ben heb ik nooit lag en ook nooit lag gehad.
Ook als ik geen host ben krijg ik nog geen lag.(Alleen op spec ops 1 x maar voor de rest niks.)
Bij ons is het netwerk ook gewoon stabiel.Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:44:
Je snelheid heb geen zak te maken met of je host bent of niet!
Met nieuwsgroepen heb ik ook altijd 6,9 á 7,1 MB per seconde.
En de xbox zelf zit ook aan de kabel en niet over draadloos netwerk.
Mij boeit het veder niet, zolang er maar geen lagg is.
Meestal ben ik wel partyleader omdat ik vaak wel lobby's vind bij 50ms en andere vaak al naar 75 ms gaan.
Ik vind het frustrerender dat mensen met een slechte verbinding meer in het voordeel zijn. Lijtk het net alsof je in 1 shot gekilled word terwijl je ze op d ekillcam al een half magazijn ziet leegbrullen.
Ook vaak last van...Sn0wblind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:55:
In Black Ops had ik regelmatig als host zijnde een sterke vertraging erin, terwijl er niks mis was met mijn glasvezel verbinding. In MW3 haperd het regelmatig als host zijnde, dus heb de port maar gesloten.
Ik vind het frustrerender dat mensen met een slechte verbinding meer in het voordeel zijn. Lijtk het net alsof je in 1 shot gekilled word terwijl je ze op d ekillcam al een half magazijn ziet leegbrullen.
"leegbrullen" is echt het woord van de week...
met 8mbit haal ik met een beetje luck de 800kb/s ..
Dus mijn verbinding is inverhouding met die van jullie uitermatetraag ;d
Achja, zoalng het werkt en alles goed doet, who cares.Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:57:
6,9a7,1 mb/s is iets anders als 8mbit ..
Zolang er meer geen lagg is of een vertraging waar ik al een tijd schiet en op mijn scherm lijkt als of de enemie maar 2 kogels schoot en ik dood ben ,,
Met nieuwsgroeppen moet je trouwens wel rond de 1mb halen per seconde.Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:57:
6,9a7,1 mb/s is iets anders als 8mbit ..
Maar zoals ik al zei, zolang alles werkt , no problem..
Of dan ga je dood, denk je .. ik lag achter cover:O
en dan kijk je de killcam, en dan sta je nog midden op straat
Inderdaad, hopelijk gaan ze hier nog wel wat aan doen, want ik erg me mateloos hieraan,Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:59:
Haha ja dat ken ik ;p
Of dan ga je dood, denk je .. ik lag achter cover:O
en dan kijk je de killcam, en dan sta je nog midden op straat
Loop ik weer door de headset wtf te zeggen en kijk ik killcam en dan.. ooh, kut verbinding !
Maargoed daar zijn ze te lui voor bij IW, dus dat word em niet!
Zag dat je in de clan zitFlipmo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:52:
[...]
Ik had je al toegevoegd op xbox, alleen nog niet aan toegekomen om met je te spelen
vanavond vroeg maar ff online, en vrijdag zal ik na TVOH wel veel online zijn.
Ik heb geen elite premium helaas..
Wat voor modes spelen jullie veel??
Gelukkig is de ratio het zelfde gebleven voor de clan
Als het goed is komen er nog 2 mensen bij die een ratio van 1.8+ hebben dus dan gaat hij weer iets omhoog
Edit: Zag dat jou ratio 1.57 was, jammer dat de clan ratio er niet omhoog door is gegaan
[ Voor 7% gewijzigd door Famous op 01-12-2011 15:04 ]
Delai < zou de clan motto moeten worden
Wat zou het clan motto moeten worden? iets met dat leegbrullen? want ik heb me daar net even tranen om zitten lachen zo mooi klinkt dat .. een wapen leeg brullen ^^
Ja dat leegbrullen kwam ik op toen ik voor hetr eerst de FAD gebruikte en begon te schieten en toen binnen 3sec mijn magazijnleeg had, maar het waren wel een 3 mooie seconden met dat enorm groffe geluid
spm - super paper mario ?Famous schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:05:
Weet iemand waar de '' Clan SPM'' is of waar het voor staat ?
en met Alter IW ook niet, dus stiekem denk ik dat het aan Steam ligt ^^
Hahahaha het blijft mooi klinken -.- leegbrullen
Kan je dan ook omtoveren in een vliegtuigje dat je even a cross the map kan vliegen ;D?
Ik dat zelf aan; S....? Player Matches
Waarschuwing:
De openingspost van dit topic is nog even onder handen werk. Graag begrip voor eventuele onvolkomenheden erin.
Gemaakt? .. want is nog even onder handen werk?

Kan zijn dat ze met een bepaald programma gedaan hebben die het zelf al vertaalt.Zen!th schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:30:
Random offtopic vraagje .. Wie heeft die
Waarschuwing:
De openingspost van dit topic is nog even onder handen werk. Graag begrip voor eventuele onvolkomenheden erin.
Gemaakt? .. want is nog even onder handen werk?dat klinkt als .. random google translate nederlands ^^
Klinkt inderdaad een beetje gebrekkig ..
Dlc van 20 paketten word uitgerold over 9 maanden en het zou begin 2012 beginnen geloof ik. Maar dat zijn allemaal nog geruchten. Heb niks concreets van activision zelf gelezen. Helaas. Ik hoop dat ze het eerder uit gaan rollen en dat we wat oude MW2 en MW1 maps krijgen.PWM schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:31:
Is er al wat meer bekend over de DLC? Het zou een maandelijks terugkerend iets zijn, en volgens mij is volgende week de eerste nieuwe maand
Man wat zou ik graag skidrow willen spelen. Of een fatsoenlijke sniper map zoals crossroads.
-:iRacing profiel:- // LoL EUW = BatsAap //
Geef mij maar Terminal of Crash ;d
Denk dat ze vanaf nu pas een maand gaan rekenen.PWM schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:31:
Is er al wat meer bekend over de DLC? Het zou een maandelijks terugkerend iets zijn, en volgens mij is volgende week de eerste nieuwe maand
Omdat elite pas vanaf vandaag ''Goed werkt''.
Daarbij is de eerste maand ook ''gratis'' weggegeven ter compensatie.
Kijk ook hier: http://activision.custhel...std_adp.php?p_faqid=78734
Simpel antwoord van hun, maar iig nog niet dus.
Verwijderd
Ohw man klote ik heb het ook 1 keer gehad! net 2 maanden buiten de garantie!
Maar je kan gewoon terug naar de winkel waar je hem gehaald heb!
Veel mensen weten het niet maar je hebt nog 1 jaar garantie nadat je fabrieksgarantie afgelopen is zeg maar!
Dat is wettelijk bepaald. Heel lang verhaal anders moet je ff google gebruiken.
Maar ik heb het ook zo gedaan en naar de winkel geweest en heb gewoon een nieuwe gehad!
Hoop dat je er iets aan hebt.
Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.
U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.
Klik hier voor meer info
Klopt, ik heb een keer mijn BenQ pc-scherm na ongeveer twee jaar gebruik geruild. Ik kreeg er zonder moeite een andere voor terug (die het nog steeds doet).wackyjacky schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:45:
Veel consumenten denken dat zij standaard recht hebben op twee jaar 'garantie'. In de Europese Richtlijn Koop en Garantie is inderdaad een wettelijke termijn van twee jaar opgenomen. Dit is een garantietermijn die als minimum is voorgeschreven aan de lidstaten van de EU. Elke lidstaat mag daar andere regels voor maken. Zolang deze regels maar voordeliger zijn voor de consument.
Bij het omzetten van de Europese Richtlijn naar Nederlands recht is ervoor gekozen om deze twee jaar niet over te nemen. In de Nederlandse wet staat dat het product dat u koopt 'deugdelijk' moet zijn. Van veel producten mag u verwachten dat deze langer meegaan dan twee jaar. In veel gevallen kunt u de verkoper dus ook na twee jaar nog aanspreken volgens de Nederlandse wet.
U moet het product een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken. Voldoet het product niet aan de verwachtingen die u ervan had mogen hebben? En hebt u het product normaal gebruikt? Dan kan er sprake zijn van een ondeugdelijk product.
Klik hier voor meer info
MW3: Aap_1
Hier iets wat informatie erover:
http://activision.custhel...std_adp.php?p_faqid=78726
'' CallOfDutyEliteCall of Duty Elite
@biggbaddwill This is a known issue. Your videos are saved and you will have access to them in the next #MW3 update ''
[ Voor 32% gewijzigd door Famous op 01-12-2011 16:10 ]
thanks voor de link helaas weinig goed nieuwsFamous schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:09:
Voor de mensen die Elite op de PC willen,
Hier iets wat informatie erover:
http://activision.custhel...std_adp.php?p_faqid=78726
'' CallOfDutyEliteCall of Duty Elite
@biggbaddwill This is a known issue. Your videos are saved and you will have access to them in the next #MW3 update ''
Inderdaad, ze gaan er ook niet echt op in, eigenlijk op niks qua data.. Best jammer, maar alle info lijkt mij opzich mooi meegenomenLijkjeNL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:13:
[...]
thanks voor de link helaas weinig goed nieuws
ik snap dit argument niet "pc = open platform dus lastig om elite pre aan te bieden..." juist daarom is het peanuts om het aan te bieden lijkt mij... maarja ik zal er wel geen verstand van hebben denk ikFamous schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:13:
[...]
Inderdaad, ze gaan er ook niet echt op in, eigenlijk op niks qua data.. Best jammer, maar alle info lijkt mij opzich mooi meegenomen
Ik veder ook nietLijkjeNL schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:15:
[...]
ik snap dit argument niet "pc = open platform dus lastig om elite pre aan te bieden..." juist daarom is het peanuts om het aan te bieden lijkt mij... maarja ik zal er wel geen verstand van hebben denk ik
Achja, op de xbox werkt 't opzich wel dus mij boeit het veder niet ..
Ik kreeg aanbieding on de bus van zorgvrrzekeraar, of 130 korting of een ps3?Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:03:
[...]
Mwoah . die ga ik wel even proberen denk ik.
Aangezien nieuwe ps3 kopen er deze maand niet inzit omdat de maand al duur genoeg is.
eerst maar even de gratis oplossingen kiezen![]()
En de minder duurdere zoals een nieuwe laser
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Nice. Welke zorverzekeraar?Only schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:45:
[...]
Ik kreeg aanbieding on de bus van zorgvrrzekeraar, of 130 korting of een ps3?
Verwijderd
Voor de Dutch Eagles; jullie kunnen nu allemaal je clan title + moto (nu nog dutch eagles maar ik denk dat ik er de Brullers van maak...)
Vanavond denk ik niet online, morgen des te meer..
[ Voor 12% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2011 09:20 ]
You just got owned!.
Is dat geen goede
Ik ben er vanaf next week woensdag weer bij
Ik leen even de ps3 van men broer tot dat ik een nieuwe kan kopen
On-topic..
Ga jij dan even dit weekend een beetje kijken wat goede teams zijn Thierry?
Android developer & dürüm-liefhebber
[ Voor 4% gewijzigd door tienuien op 12-12-2011 10:38 ]
Clan Score Per Minute.Famous schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:05:
Weet iemand waar de '' Clan SPM'' is of waar het voor staat ?
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Geen probleem. Voeg me toe op steam "Mavamaarten". Ingame naam is Lagkip.tienuien schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:58:
Zijn er nog mensen die een beginnende mw3-er in hun team willen hebben? Ik wil graag eens in een echt team spelen zonder dat iedereen als kippen zonder kop wat rond rennen. Ik speel geregeld kill confirmed met collega's maar ik mis dat team gevoel. Als iemand mij eens op sleeptouw zou willen nemen, zou ik dat erg leuk vinden. Ik speel op de pc.
Android developer & dürüm-liefhebber
Heb vmiddag mijn Mixamp pro binnen gekregen en wat heeft dat een groot effect zeg o.O had voorheen al het gevoel dat ik wist waar mensen zaten door geluid maar nu weet ik bijna de preciese locatie door alleen al te luisteren. Wat een gaaf apparaatje!
Ben nu zelf ook bezig met mijn sensetivity langzamerhand opschroeven, vond hem toch een stuk te traag gaan als ik eenmaal ingemikt was. Nu speel ik met 8 en raak er al een beetje aan gewend.
Verwijderd
Brullers vindt ik persoonlijk niet heel sterk. 'You just got owned!' wat Jan zegt klinkt beter.. of:
- 'BAM! Got ya!'
- 'BAM.. Again'
- 'BAM! 'You just got owned!'
Iets in die trant
Verwijderd
Edit: en het is nog een mulitfunctioneel werkwoord ook:
zo dat wapen brult lekker,
net even flink uit de broek gebruld
en sjezus ik heb alle pilsjes weer uitgebruld
of natuurlijk deze kent iedereen potverdikkeme vannacht mijn vriendin toch vol gebruld....
ps ja sorry begin btje gaar te worden van dat geleer...
[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 22:48 ]
The eagle just owned youVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:38:
Haha ik vindt t wel wat hebben de brullers, is niet zo standaard...
Edit: en het is nog een mulitfunctioneel werkwoord ook:
zo dat wapen brult lekker,
net even flink uit de broek gebruld
en sjezus ik heb alle pilsjes weer uitgebruld
of natuurlijk deze kent iedereen potverdikkeme vannacht mijn vriendin toch vol gebruld....
ps ja sorry begin btje gaar te worden van dat geleer...
This eagle just shit on you head
Catch the eagleeeeee.......
Ik vind omdat we de dutch eagles heten.....dat we wel iets in die richting moeten kiezen
Alright... the short answer is no.
We can't really make a proper mod without modtools and we are not even willing to do that without full developer support. And this is also the reason why I haven't bought MW3 yet, since it has no value to me right now. And no, I haven't bought battlefield 3 either. I'm not sure about Trivve, I guess he only got BF3 this fall. However I have had a chance to try the game and indeed it is not that bad, with mod tools it would be pretty good. I'd buy it (since I own all the previous pc cod games and most of the dlc-s) but my harddrive just failed and seems I need to buy a new drive instead. (yep, I'm poor, you must donate now!)
And yes, you can create mods without mod tools, but they require hacking to some extent. No popular league will support those either, therefore we have no use of making them.
If you want to take action, then please refer us (me and trivve) to the developer. They are always after such people who have influenced the community in a way.
Hahaha. ik kon mijn lachen niet inhouden in de trein net. Ik vind dit een hele goeieVerwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 22:50:
[...]
The eagle just owned you
This eagle just shit on your head
Catch the eagleeeeee.......![]()
Ik vind omdat we de dutch eagles heten.....dat we wel iets in die richting moeten kiezen
hahaha wtf XD, gister weer wat heerlijke potjes gehad met de UMP en SCAR-LZen!th schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:13:
Dutch Brullers? just brulled his crap all over you ..
Nu weer stage lopen hele dag, vanavond hele avond online denk ik!
Gisteren ging weer niet echt constant bij mij. Sommige potjes gingen lekker, maar anderen liepen weer voor geen meter! Vooral dat laatste potje domination in village.. ik kreeg 4 predators op mn kop (en nog iemand van mijn team had hetzelfde...), maar we wonnen hem nog wel geloof ik.Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:26:
[...]
hahaha wtf XD, gister weer wat heerlijke potjes gehad met de UMP en SCAR-LI like..
Nu weer stage lopen hele dag, vanavond hele avond online denk ik!
Ja ik was ook echt een target voor predators toen kwerd echt helemaal gekwackyjacky schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:32:
[...]
Gisteren ging weer niet echt constant bij mij. Sommige potjes gingen lekker, maar anderen liepen weer voor geen meter! Vooral dat laatste potje domination in village.. ik kreeg 4 predators op mn kop (en nog iemand van mijn team had hetzelfde...), maar we wonnen hem nog wel geloof ik.
Ik denk dat wij toevallig een paar keer bij elkaar liepen dan. Ik had daarna nog wel een fijne triple kill met mijn stealth bomberSjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:34:
[...]
Ja ik was ook echt een target voor predators toen kwerd echt helemaal geknet of je dan een magneet aan je kont hebt hangen.. =\
Korte nachten (01:30 - 5:30 / 5:45 - 6:30 ) gaan je toch een keer opbreken ...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
brullen (ww): briesen, bulderen, loeien, schreeuwen
brullen
` brul - len (brulde, h. gebruld) een dof dreigend geluid laten horen
brullen
[regelmatig werkwoord]• hard schreeuwen of huilen
vb:hij brulde van pijn, toen zijn hand tussen de deur kwam
regelmatig werkwoord: brul-len
ik brul
jij/u brult
hij/zij brult
wij/zij/jullie brullen
ik/jij/u/hij/zij brulde
wij...
Voor vertalingen kijken even op:
http://www.woxikon.nl/nederlands/brullen.php
hahahaha, ik lag helemaal slap toen ik alle berichtjes las.
Dus we gaan gewoon ff stemmen: Ik ga voor BAM; in your face gebruld
(ofzoiets)
We kunnen ook een wekelijkse slogan doen ofzo..
Verwijderd
Gelukkig is het weer bijna weekend dus vanavond ff doorhalen met redbulll.
Verwijderd
Voor mij is het gewoon minder leuk en aan mijn kdr ligt het niet.
Misschien is Treyarch toch meer mijn favoriete CoD maker.
Als ik eens een keer een potje mw3 wil spelen lukt het soms helemaal niet om uberhaupt een game te vinden.
Als ie dan eindelijk een game wil vinden na 10 minuten speel ik alleen tegen nederlanders.
Mijn favoriete Cod's blijven voor mij :
1 . Black Ops
2 . World at War
3. Modern Warfare
4. Modern Warfare 3
5. Modern Warfare 2
Vanavond weer team-uppen?Sc0rPi0N schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 08:40:
Gisterenavond te brak om nog te gamen. Dat zal hopelijk vanavond weer beter gaan.
Korte nachten (01:30 - 5:30 / 5:45 - 6:30 ) gaan je toch een keer opbreken ...
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Verwijderd
winal92 ik faal alleen wel btjtienuien schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:58:
Zijn er nog mensen die een beginnende mw3-er in hun team willen hebben? Ik wil graag eens in een echt team spelen zonder dat iedereen als kippen zonder kop wat rond rennen. Ik speel geregeld kill confirmed met collega's maar ik mis dat team gevoel. Als iemand mij eens op sleeptouw zou willen nemen, zou ik dat erg leuk vinden. Ik speel op de pc.
:O:OVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:04:
Ik merk nu dat ik MW3 toch wat minder leuk vindt dan bijvoorbeeld world at war of black ops.
Als ik eens een keer een potje mw3 wil spelen lukt het soms helemaal niet om uberhaupt een game te vinden.
Als ie dan eindelijk een game wil vinden na 10 minuten speel ik alleen tegen nederlanders.
1 . Black Ops
2 . World at War
3. Modern Warfare
4. Modern Warfare 3
5. Modern Warfare 2
Blackops je favo cod?
Hebje CoD UO en CoD2 nooit gespeeld?

De beste cod vind ik eigenlijk nog altijd CoD UO, daarna CoD4 hoewel het hele WOII gebeuren me meer aanspreekt!
En MW3 is .. jaaa hoe zullen we het noemen, een beetje .. crappy??
Dat met een game vinden ligt aan jouw eigen instellingen, ik heb nog nooit hoeven wachten voor een game. ¿?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:04:
Ik merk nu dat ik MW3 toch wat minder leuk vindt dan bijvoorbeeld world at war of black ops.
1 . Black Ops
2 . World at War
3. Modern Warfare
4. Modern Warfare 3
5. Modern Warfare 2
Ben je nou echt zo lomp?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:04:
1 . Black Ops
2 . World at War
3. Modern Warfare
4. Modern Warfare 3
5. Modern Warfare 2
Er is hier al 300 x gepost dat je 9/10 x bij nederlanders in een game komt, dit is juist alleen maar beter qua connectie/lagg ik zie hier geen minpunt in.. Treyarch heeft de mindere cod gemaakt maar goed
@ Zen!th COD UO zonder twijfel beste cod game imo, 3 jaar gespeeld ofzo, lol 1419 uur COD uo op xfire profiel
[ Voor 5% gewijzigd door Pannekoek_NL op 02-12-2011 09:11 ]
Verwijderd
Wanneer je de juiste poorten forward in je router zou het geen probleem meer moeten zijn. Sinds ik dit gedaan heb hoef ik bijna nooit meer ergens op te wachten. Paar seconden en ik zit erin (PC)Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:04:
Niet iedereen heeft dezelfde ideeen of standpunten over een game. Tuurlijk is het gros van de gamers hier het er wel over eens dat COD2 en MW1 de betere waren.Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:09:
[...]
Ben je nou echt zo lomp?
Er is hier al 300 x gepost dat je 9/10 x bij nederlanders in een game komt, dit is juist alleen maar beter qua connectie/lagg ik zie hier geen minpunt in.. Treyarch heeft de mindere cod gemaakt maar goed
Maar persoonlijk heb ik ook altijd genoten van BO, gewoon de menu's.. het gemak, kleuren..Ik irriteer me nu bijvoorbeeld aan het feit dat je niet ff
simpel met je party ff in theater kan gaan. Anyhow, ik geniet wel van mw3... weet zelf ook wel dat ze de game nog beter richting de perfecte game kunnen maken
maar dat heb ik ook al jaren met Football manager. Daarbij wil ik ook graag PES met FM samenvoegen.. zal ook nooit gebeuren.
Vanavond weer eens een paar flink in de bek brullen...
Verwijderd
Mijn NAT is open.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:12:
[...]
Wanneer je de juiste poorten forward in je router zou het geen probleem meer moeten zijn. Sinds ik dit gedaan heb hoef ik bijna nooit meer ergens op te wachten. Paar seconden en ik zit erin (PC)
En bij waw en bo had ik hier helemaal geen last van en vond ik ook binnen enkele seconden een spel.
Blijkbaar doen zij het dus beter.Ik wil tegen de hele wereld spelen.
De nederlanders ken ik al wel.
Poorten open [JA] Firewall instellingen [NEE] ?josje94 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:14:
Ik kan steeds geen vrienden joinen, beiden van ons hebben onze poorten open. wie weet er nog een truckje of iets dergelijks dat we met elkaar kunnen connecten?
NAT open heb geen ene reet met Treyarch te makenVerwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:14:
[...]
Mijn NAT is open.
En bij waw en bo had ik hier helemaal geen last van en vond ik ook binnen enkele seconden een spel.
Blijkbaar doen zij het dus beter.Ik wil tegen de hele wereld spelen.
De nederlanders ken ik al wel.

Dat heeft te maken met IWnet .. (dus neit IW zelf)
Bij elke ECHTE CoD had je dedi's .. en geen gezeik met NAT, en bij MW2 en MW3 dachten ze .. laten wehet altijd perfect werkende systeem is GRONDIG verneuken:O
want hij woord namelijk de host en niet jij.
probeer andersom dat hij jou joint.
heb wel vaker gehad dat ik die bepaalde persoon niet kan joinen terwijl het wel andersom kan.
zelfs met verschillende spellen merk ik dat.
Verwijderd
Fixed om te voorkomen dat Engelsen de Eagles uitbrullen.
__
Gisterenmiddag nog even gespeeld. Hoewel ik het nog steeds minder dan BO vind had ik toch lol. Predator missles zijn zo awesome. Ook al maak je maar 1 kill er mee (tuurlijk is de quad pred het gaafst) het voelt gewoon vet om te doen. Jammer dat de AC-130 zo suf is geworden. Gelukkig hebben we de Reaper er voor in de plaats. 7 Preds!
Ik vind dat de air killstreaks eigenlijk net anders moeten. Nu zijn ze zwak en super snel uit de lucht te halen. Ik heb liever sterk en makkelijk uit de lucht te halen of zwak en moeilijk neer te krijgen. In MW2 was het juist sterk en moeilijk neer te krijgen. Dat was erger dan nu.
@Zen1th je reageert fel en overtrokken. Daarnaast speelt Dennis op Xbox. Dus je hele post is onzinnig en off-topic.

@Dennis: is je youtube stuk. Ik wil filmpjes!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 09:29 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
ik ben waarschijnlijk rond half 11/ 11uur online, ga eerst bij training van mijn team kijken (heb zelf blesure ).Sc0rPi0N schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:18:
[...]
Dat was na 22:00 ivm bankhangen / tvoh (lees: quality time)
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
als je ze tenminste kan zien want ik zit soms dikke minute rond te kijken waar die zitten.Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:24:
[...]
Ik vind dat de air killstreaks eigenlijk net anders moeten. Nu zijn ze zwak en super snel uit de lucht te halen. Ik heb liever sterk en makkelijk uit de lucht te halen of zwak en moeilijk neer te krijgen. In MW2 was het juist sterk en moeilijk neer te krijgen. Dat was erger dan nu.
ze hebben die gebouwen veelte hoog gemaakt.
met bo als ik in een zwak team zat ging ik ze altijd neer hallen.
maar met mw3 doe ik dat niet meer want als je kon stant als een rare kerel omhoog kijkt dan ben je gewoon snel dood.
erg jammer dit.
De iphone en android app komen pas als ze de benodigde capaciteit en daar vertrouwen in hebben melden ze op twitter, beetje vervelend dat al die announcements lastig te vinden op de Elite site zelf zijn.Only schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:25:
Wanneer komt die officiele elite app nou uit? Daar waren ze toch mee bezig en had toch maar een weekje vertraging?
Verwijderd
Ja, dat probleem herken ik met UAVs en CUAVs. De grotere zie je wel toch?raro007 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:29:
[...]
als je ze tenminste kan zien want ik zit soms dikke minute rond te kijken waar die zitten.
ze hebben die gebouwen veelte hoog gemaakt.
met bo als ik in een zwak team zat ging ik ze altijd neer hallen.
maar met mw3 doe ik dat niet meer want als je kon stant als een rare kerel omhoog kijkt dan ben je gewoon snel dood.
erg jammer dit.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=UbNxT-NhycA]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Bij mij speelde Blops echt niet fijn.. constant het gevoel dat het happerde/lagg had of iets echt vaag..Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:24:
[...]
Gisterenmiddag nog even gespeeld. Hoewel ik het nog steeds minder dan BO vind had ik toch lol. Predator missles zijn zo awesome. Ook al maak je maar 1 kill er mee (tuurlijk is de quad pred het gaafst) het voelt gewoon vet om te doen. Jammer dat de AC-130 zo suf is geworden. Gelukkig hebben we de Reaper er voor in de plaats. 7 Preds!
Daarom vind ik MW3 een heel stuk beter en speel ik het ook meer dan dat ik Blops speelde!
Wie van jullie speelt met Specialist package? Ik heb die nog geen 1 x gebruikt eigenlijk.. wanneer is dit aan te raden en hoe speel je hier precies mee? Campen, rushen? etc..
En zodra je dan op een 2 killstreak zit assassin, en .. iets van sitrep ;d
Vervolgens schiet je zo een 8 killstreak bij elkaar, en heb je alle perks (na wat challenges gecomplete te hebben)
En vooral in softcore ben je god als je specialist pro heb
Mijn perks gaan als volgt.
Extreme conditioning (Run and Gun ftw), Harline (krijg je na 1 kill je eerste extra perk al) en steady aim.
Mijn specialist streak is als volgt
1 kill = Sleight of hand, die heb je toch pas na 1 kill nodig.
3 kills = Scavanger, zo kom je nooit out of ammo
5 kills = willekeurig, ik gebruik dead silence
7 kills = SUPERMAN, mja dat is standaard (ofterwijl, je krijgt alle perks)
Echt gaaf om als een killing machine rond te rennen met elke perk. Veel leuker dan een keer in een reaper ofzo te zitten imho. Je zult er lang niet zulke hoge streaks mee krijgen. Maar gaaf is het wel
Verwijderd
Ligt er aan met welke gun je speelt/welke map. Stiekem vind ik het het beste werken met een SMG. Als je eenmaal na 7 kills (zie opmerking hierboven over hardline) super soldaat bent, ben je nauwelijks meer te stoppen terwijl je doodstil, idioot snel en met blastshield aan rond banjert. Met andere wapens ben je minder bewegelijk wat een aantal voordelen van de superhelden power teniet doet. Maar goed dat ligt aan je speelstijl. Als je dropshottend hoekjes om duiken niet leuk vindt is een AR misschien toch het ding.Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:03:
[...]
Wie van jullie speelt met Specialist package? Ik heb die nog geen 1 x gebruikt eigenlijk.. wanneer is dit aan te raden en hoe speel je hier precies mee? Campen, rushen? etc..
Heb de meeste lol in MW3 gehad met specialist (en predators
Leuk weetje, je krijgt ook een aantal weapon proficiencies er gratis bij als je eenmaal superman bent.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 10:13 ]
Hmm oke, gonne give it a shot i guess.. Gaan jullie dan ook voor stealth? ( Blind eye, Assassin ) of niet?Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:12:
[...]
Ligt er aan met welke gun je speelt/welke map. Stiekem vind ik het het beste werken met een SMG. Als je eenmaal na 7 kills (zie opmerking hierboven over hardline) super soldaat bent, ben je nauwelijks meer te stoppen terwijl je doodstil, idioot snel en met blastshield aan rond banjert. Met andere wapens ben je minder bewegelijk wat een aantal voordelen van de superhelden power teniet doet. Maar goed dat ligt aan je speelstijl. Als je dropshottend hoekjes om duiken niet leuk vindt is een AR misschien toch het ding.
Heb de meeste lol in MW3 gehad met specialist (en predators). Het supersoldaatje zijn is echt gaaf.
Leuk weetje, je krijgt ook een aantal weapon proficiencies er gratis bij als je eenmaal superman bent.
dit lijkt me wel nice. 1 Sleight of Hand, 2 Hardline, 3 Steady aim? Unlocks, 1 Scavenger, 2 Blast shield, 3, Sit rep. OF 1, Blind eye, 2 Assassin, 3 Dead silence ..
Je hebt 2 keuze lijkt mij dan.. Stealth of gewoon Ammo en wat meer tegen nades kunnen etc..
Edit: Straks even met de UMP proberen ( ben pas lvl 24 ofzo atm geprestiged) Maar met de SCAR-L ofzo lijkt me dit ook wel goed te werken als je ehm redelijk afwachtend bent.. niet campen maar ook niet rushen gewoon slim alle paden benutten
[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek_NL op 02-12-2011 10:17 ]
Met dat soort domme spelers zit ik regelmatig in het team. Gaan met z'n allen dezelfde kant op. Of je verdedigt een gedeelte van de map, en op de minimap is te zien dat er 2 man achter je een ander gedeelte coveren. Ik zit veilig, denk je dan. Maar nee hoor, toch wordt je op een of andere manier nog van achteren gepakt.Sc0rPi0N schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:55:
Deze is ook wel mooi. Multikill met een Bouncing Betty
[video]
Klinkt zo foutbram1984 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:17:
[...]Ik zit veilig, denk je dan. Maar nee hoor, toch wordt je op een of andere manier nog van achteren gepakt.
Maar idd. soms lopen echt alle teammates dezelfde richting uit.. en wordt er bijv. een semtex gegooid, zijn ze allemaal dood. Of met een predator missile etc. Ook wordt ik echt ziek van blockers.. gaan een beetje voor een deuropening afk staan en kan je niet weg als er een granaat komt ofzo.
Ik begin juist helemaal stealth en pak dan de "snelheid" perks erbij (SoH, quickdraw, scavenger).. Want vind het nogal zonde als ik alle perks heb dat ik ineens door een chopper of door een uav gepakt word.Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:15:
[...]
Hmm oke, gonne give it a shot i guess.. Gaan jullie dan ook voor stealth? ( Blind eye, Assassin ) of niet?
dit lijkt me wel nice. 1 Sleight of Hand, 2 Hardline, 3 Steady aim? Unlocks, 1 Scavenger, 2 Blast shield, 3, Sit rep. OF 1, Blind eye, 2 Assassin, 3 Dead silence ..
Je hebt 2 keuze lijkt mij dan.. Stealth of gewoon Ammo en wat meer tegen nades kunnen etc..
Edit: Straks even met de UMP proberen ( ben pas lvl 24 ofzo atm geprestiged) Maar met de SCAR-L ofzo lijkt me dit ook wel goed te werken als je ehm redelijk afwachtend bent.. niet campen maar ook niet rushen gewoon slim alle paden benutten
Verwijderd
Ik zou SoH als 1e unlock pakken. Die heb je eerder niet nodig. Extreme Conditioning is wel top als 1e. Ben je lekker snel bij de vijanden. Hardline sowieso als 2e perk. De derde is ook inwisselbaar. Ik had meestal Dead Silence (meer omdat ik gek wordt van mijn voetstappen) en anders Steady Aim. 2e unlock standaard Scavenger. 3e is weer inwisselbaar. Assassin vind ik altijd wel fijn. Maar Stalker en Quickdraw ook. Luxe probleem.Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:15:
[...]
Hmm oke, gonne give it a shot i guess.. Gaan jullie dan ook voor stealth? ( Blind eye, Assassin ) of niet?
Hardline is idd zoiezo een must have. Sneller de unlocks.. Ben benieuwd hoe snel je al je perks dan lvled.. ik probeer altijd wel me perks zo hoog mogelijk te krijgen voor de XP en titles etc!Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:20:
[...]
Ik zou SoH als 1e unlock pakken. Die heb je eerder niet nodig. Extreme Conditioning is wel top als 1e. Ben je lekker snel bij de vijanden. Hardline sowieso als 2e perk. De derde is ook inwisselbaar. Ik had meestal Dead Silence (meer omdat ik gek wordt van mijn voetstappen) en anders Steady Aim. 2e unlock standaard Scavenger. 3e is weer inwisselbaar. Assassin vind ik altijd wel fijn. Maar Stalker en Quickdraw ook. Luxe probleem.Voor alles behalve Hardline en SoH kun je gebruiken wat je het fijnst ligt. Lekker experimenteren.
Speel nu meestal met support, heb nu tijdelijk ff alle 3 de uav's ingesteld.. (A) teamplayaah!
Verwijderd
Je wil niet weten hoe snel die perks gaan. En XP man. Je baddert erin als je Specialist gebruikt. Oh en je krijgt ook nog eens challenges voor X keer een perk in je Specialist package unlocken. Dat gaat dus echt rete snel met Hardline.Sjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:22:
[...]
Hardline is idd zoiezo een must have. Sneller de unlocks.. Ben benieuwd hoe snel je al je perks dan lvled.. ik probeer altijd wel me perks zo hoog mogelijk te krijgen voor de XP en titles etc!
Speel nu meestal met support, heb nu tijdelijk ff alle 3 de uav's ingesteld.. (A) teamplayaah!
De echte team player gebruikt ballistic vests en recon drone. Zeker als je solo speelt is het autowin als de teams een beetje gelijkwaardig zijnSjoerdiee schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:22:
[...]
Hardline is idd zoiezo een must have. Sneller de unlocks.. Ben benieuwd hoe snel je al je perks dan lvled.. ik probeer altijd wel me perks zo hoog mogelijk te krijgen voor de XP en titles etc!
En voor specialist package gebruik ik eigenlijk altijd icm met shottie of smg:
SoH, assassin, steady aim en dan naar sitrep, dead silence en scavenger/blind eye. Vooral zo snel mogelijk de goede 3de perks hebben is mooi
[ Voor 4% gewijzigd door Gundogan op 02-12-2011 10:32 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
@ Gundogan Ik had eerst balistic vests maar die worden niet heel vaak gepakt.., en Recon drone vind ik sonde van de tijd dan gebruik ik liever AUAV.. en ik speel bijna altijd met een volle party ( Dutch EaglesGundogan schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:29:
[...]
De echte team player gebruikt ballistic vests en recon drone. Zeker als je solo speelt is het autowin als de teams een beetje gelijkwaardig zijn
En voor specialist package gebruik ik eigenlijk altijd icm met shottie of smg:
SoH, assassin, steady aim en dan naar sitrep, dead silence en scavenger/blind eye. Vooral zo snel mogelijk de goede 3de perks hebben is mooiMaar er zijn zoveel combos die werken, dat is het mooie aan de specialist.
@ Delai ik zit daar zelf ook aan te denken.. maar ik ga niet meer voor Blind Eye pro.. had 1e prestige 200 dinge uit de lucht gerost geloof ik en dan ben je er nog niet hahaha XD
@ Exactor IT, dit is gewoon hetzelfde als bij support etc die onderste challenge? van zovaak support killstreak halen? bedoel je dit?
Edit: Heb nu toch 10 custom classes dus experimentere komt wel goed! Class kopiereen, package aanpassen klaaar kijken welke het fijnste is haha
[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek_NL op 02-12-2011 10:42 ]
Dit topic is gesloten.