Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:24:
PKP is opzich niet een slechte wapen je moet het eea unlocken om hem goed te kunnen handelen. Ook is het een kwestie van wennen met de PKP. Zelf vind ik de RPK een van de betere support wapens. Lekker snel reloaden en sprayen maar weer.
Ik heb altijd het idee dat de RPK heel weinig damage doet.

PKP is echt de beste LMG imo, maar je moet er erg aanwennen. Je moet hem rustig behandelen en telkens burst-fire schieten om ook je aim weer naar beneden te trekken omdat ie nogal snel omhoog schiet (zeker zonder attachments). Wat je kunt doen om foregrip + flash suppressor te halen is met een bipod te gaan liggen sprayen, maar hip-fire op max 10 meter afstand gaat ook prima. Je kunt hem wel lang inhouden, maar dan moet je hem in het begin even omlaag duwen, waarna ie op een gegeven moment redelijk stabiel is.

Het voelt echt aan alsof je een beest vast hebt, maar je moet er gewoon erg aan wennen. Is samen met de M60 gewoon een heftige gun die je even een kans moet geven, waarna je er met plezier mensen mee afmaakt. De meeste mensen hebben er geen geduld voor of snappen niet hoe ze ermee om moeten gaan, maar dat komt omdat ze er gewoon geen tijd voor nemen.

Het is niet voor niets de populairste LMG onder de betere spelers. 1 speler van gotlive heeft er al een stuk of 84 service stars voor gehaald en dat is niet voor niets.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:39:
[...]

Het is niet voor niets de populairste LMG onder de betere spelers. 1 speler van gotlive heeft er al een stuk of 84 service stars voor gehaald en dat is niet voor niets.
Leuk en aardig maar als ik dat zou zeggen over de Usas met frags word ik gesteenigd. Usas was ook de beste shotgun maar iedereen zat te zeiken. Ik kan niet zeggen dat ik een PKP kan koppelen met betere spelers.

Begrijp me niet verkeerd ik heb hem zelf ook gebruikt maar ik heb meer het idee dat men hem gebruikt omdat ze dan niet veelvuldig hoefen te reloaden en door kunnen schieten waar iemand met een carbine zou moeten reloaden.

Als ik mijn MP7 of M5K pak maai ik iemand met een PKP net zo makkelijk en snel neer alleen al door de reactie tijd of hoe je het ook wilt noemen.

Wel is het een top wapen om suppression te veroorzaken wat een bagger zeg dat moeten ze veranderen en niet de damage van de M320

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 11:15 ]

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

PKP Pechengpecheng. _/-\o_ _/-\o_ Dat is gewoon de beste gun die in het hele spel zit.
Holo met bipod en ext. Mag.

Je moet gewoon rushen en zorgen dat je voor de vijand op strategische locaties bent. Betonblok, container of iets zoeken om achter te staan. En sprayen maar. Eerste 1,5 seconde heb je een afwijken naar boven en zul je dus iets moeten corrigeren. Daarna hangt je vizier stil is het vrij knallen.

Niks aantrekken van alle huilies die je voor noob uitmaken omdat je er 200 kogels doorheen jast. Moeten ze maar niet zo dom zijn om keer op keer door jouw kogelregen te rennen of heel langzaam het hoekje om lopen. Bazaar is meestal een punten feest in de lange gang naar de 2de B M-com. Zowel attacker als defender

Verwijderd

Vind je zelf of praat je gewoon met Martinespire mee? Ik kan niet zeggen dat ik de PKP de beste gun vind van de hele game. Elke gun heeft zijn voordelen in bepaalde situaties. Maarja meningen verschillen. Wat betreft huilies...noobs die heb je altijd. Ik heb bijna mijn 13e M320 ster ben ik dan ook een noob, zoja: I CANT GIVE A SHIT WHAT YOU THINK

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:14
Moulin, je bent een noob.

;).

sinds close quarters hark ik heel veel kills binnen met de AEK-971 met kobra foregrip en heavybarrel, als ze een beetje op een rij staan knal ik met 1 salvo zo 2/3 man neer..

wil je meer hipfire zet je er een laser op, gaat ook pri-ma.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37
PKP moet je niet mee aimen joh, gewoon sprayen.

[ Voor 5% gewijzigd door pa4jv op 26-06-2012 12:19 ]

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
gewoon m240b nemen en gaan sprayen werkt veel beter dan de PKP. is veel stabieler en schiet ook veel sneller

• pa4jv
M60, 3 kogels = dood. :D

• Henkie
m60=rambo=100%hipfire

Afbeeldingslocatie: http://cezl.files.wordpress.com/2011/06/weapons.jpg

geen bipod geen red-dot of holo, alleen extended mags en gaaaan

cybermans schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:38:
[...]
Medals moet je halen tijdens double XP weekends... die telde dus ook mooi dubbel
Wil je zeggen dat je voor het opblazen van één Mcom al een attacker ribbon krijgt?

@De discussie hierboven:
De RPK is heerlijk!! Heb je die nog geprobeerd sinds de patch Martin?
Daarvoor was ie niet zo goed, maar nu :o

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 26-06-2012 12:30 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

Nee 2 keer moet je dat doen en dan pas krijg je die. Ben je vanavond online gaan we ff squad rush doen voor de ribbons.

Ik vond hem voor de patch juist beter schieten (PKP) nu is de RPK na de patch nog sterker geworden.
Zeer accuraat en damage is mega.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 12:48 ]

Hoe moet ik dan de comment van Cybermans dan lezen dat medals halen tijdens double xp sneller gaat?

Vanavond wil ik ook weer effe knallen Moulin, is alweer even geleden :P
Gister was het plan, maar er was een foute film op tv die ik toch even bleef kijken ;)

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
dvdkiwi schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:49:
Hoe moet ik dan de comment van Cybermans dan lezen dat medals halen tijdens double xp sneller gaat?

Vanavond wil ik ook weer effe knallen Moulin, is alweer even geleden :P
Gister was het plan, maar er was een foute film op tv die ik toch even bleef kijken ;)
nee maar dan tellen de punten van de medals dubbel... 20000XP is toch best nice enzo

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• pa4jv
Hmm dat is wel een idee, de week voor een dubbel xp weekend allerlei medals klaarzetten.. dat je nog 1 ribbon nodig hebt en dan binnenharken die hap. :P
Ah zo Cybermans! :)
Dat is wel lekker ja, dat mocht ik vorig weekend (double xp voor iedereen) ook even ervaren.
Bizar hoeveel double xp eigenlijk meer lijkt te zijn.
Maar of ik nu adelaar 12 (ben ik nu) of 23 ben, zal me eigenlijk worstje wezen ;)

Verwijderd

precies kiwi, als de pret er maar is.

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Vind ik zelf. PKP is ondertussen mijn nr 1 wapen met volgens mij al bijna 1600 kills.

In het begin vond ik het ook klote spelen in vergelijking met de m240. Maar als je recoil door hebt speelt het super. (uiteindelijk geldt dit voor elke gun)

Daarnaast past deze gun gewoon goed bij mijn speelstijl. Ja, je legt het af tegen een mp7 of shotgun, wellicht zelfs de AEK en wat andere wapens indien je tegelijk op elkaar zou gaan schieten. Maar ik rush nogal en zoek meestal wat alternatieve routes waardoor ik vaak ineens tegen groepjes tegenstanders loop. Wat meer ammo is dan wel gewenst. Tevens als oud counter-strike speler heb ik nog de gewoonte om heel snel te herlanden. Zelfs al na 2 of 3 kogels af geschoten te hebben. Bij BF is dit vaak dodelijk.

En zoals ik boven al aan gaf. Je kunt ergens een blok vormen waar niemand door komt of juist een opening forceren. En het is gewoon lachen om 200 kogels erdoor te jagen. Leuk geluid :)

Verwijderd

Helemaal gelijk in vtb. in sommige gevallen is ie gewoon goed. Het ligt aan zoveel factoren en wat je leuk vind om te gebruiken.

Top Weapons

1 USAS-12 1424 Kills
2 AEK-971 1378 Kills
3 M320 1275 Kills
4 FAMAS 1015 Kills
5 M98B 842 Kills

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 12:59 ]

• joshje
speel nu voornamelijk met de F2000 voor Assault
voor engineer de ACW-R
support met de M240B
en sniper meestal met L96 of M98B
dit vindt ik persoonlijk de fijnste wapens

• Henkie
en welke attachments gebruik je dan op de f2000? moet nog die 50 kills voor de dogtag maar ik vind het een rampending haha!

ACW-R ben ik het wel mee eens, die is heel fijn, vergelijkbaar met de M4A1

• cybermans
Henkie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:31:
en welke attachments gebruik je dan op de f2000? moet nog die 50 kills voor de dogtag maar ik vind het een rampending haha!

ACW-R ben ik het wel mee eens, die is heel fijn, vergelijkbaar met de M4A1
holo + frontgrip volgens mij

ik vind de f2000 best een lekker wapen. je kan even doorsproeien :D en best accuraat

[ Voor 11% gewijzigd door cybermans op 26-06-2012 13:45 ]

• Henkie
cybermans schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:35:
[...]

holo + frontgrip volgens mij

ik vind de f2000 best een lekker wapen. je kan even doorsproeien :D en best accuraat
ik zal hem morgen weer eens de kans geven dan..

Verwijderd

Assault M16A3 voorheen AEK
Engineer ACW-R
Support RPK/MP7 voorheen PKP
Recon M98B maar ben nu bezig met de JNG moet ook een mega ding zijn.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

sinds een tijdje heb ik het spelen ook weer opgepakt maar wil eigenlijk eens proberen of het met een muis beter gaat. Nou is mijn oog gevallen op of de Aimon PS Elite of de Frag FX Shark. Heeft iemand ervaring met deze twee en een idee welke het beste werkt?

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Ik heb een Eagle Eye Converter van PenguinUnited en dat werkt best goed. Het is even pielen en instellen, maar als je je settings eenmaal hebt is het fijn. Alleen in een tank is het meters maken met de muis om de turret te draaien :) en in de lucht zit ik hooguit als passagier of gunner. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

thejoker80 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:17:
sinds een tijdje heb ik het spelen ook weer opgepakt maar wil eigenlijk eens proberen of het met een muis beter gaat. Nou is mijn oog gevallen op of de Aimon PS Elite of de Frag FX Shark. Heeft iemand ervaring met deze twee en een idee welke het beste werkt?
Ik gebruik al een tijdje de PS Elite en het bevalt me prima. Je stelt de Dongle in op de PC en daarna heb je er weinig omkijken naar. Wel de turbofire uitzetten en de aim down scope was hoger en je hebt een goede setup. Sidescrollen met de muis geeft snellere rotation met de turret. Maar je moet je wel realiseren dat het altijd de controller simuleert, dus verwacht geen PC achtige nauwkeurigheid en snelheid. Alleen vliegen lukt voor geen meter met de muis.

Maar ik zou niet zonder kunnen, want ik kan echt niet wennen aan de ps3 controller als ex PC gamer. Batterijen gaan ongeveer 30 uur mee en dan moet je beide vervangen. Enige wat af en toe hinderlijk is, is dat de verbinding tussen 1 van de controllers en de dongle even weg is. Vaak snel weer terug, maar het gebeurt altijd op slechte momenten. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Wat een PKP n00bs hier :+

Sorry, maar met dat ding leg je het helemaal niet af tegen shotguns of weet ik het wat. Enige reden kan zijn dat hij eerder begint met schieten, maar dan begin je toch al later met schieten en dan red je het met geen enkel wapen imo.

PKP is juist voor close range geweldig als hipfire en op long range nog erg accuraat met foregrip + flashsuppressor. De RPK heb ik laatst nog gebruikt omdat ik zag dat ik daar blijkbaar nog wat attachments niet van had, maar die heb ik na het behalen ervan maar weer snel weggelegd, doet echt te weinig damage voor de mindere hoeveelheid kogels die je hebt zoals bij de PKP. 100 is zelfs nog meer dan zat dus extended mag is echt niet nodig (als ik 200 kogels wil pak ik mijn rambo-setting met M60 wel)

Waar je rekening mee moet houden is dat ie nogal snel omhoog wil klimmen, maar door omlaag te mikken balanceer je dit al heel snel en dan is ie nog best accuraat. Je moet er op lange afstand niet mee gaan lopen en schieten, dan mis je geheid, maar als je stilstaat (al is het maar even) dan haal je er mooie headshots mee die de snipers naast je niet halen omdat ze weer eens zitten te prutsen. Zo jat ik erg veel kills weg omdat je gewoon lekker door kunt schieten. Burst Fire is bij dat ding op lange afstand nodig en als je dat goed controleerd is dat echt een top wapen. M249/240 zijn wel fijn, maar doen echt te weinig damage imo.

Waar de top van de M249, M240, M60 en RPK tussen de 30k en 20k kills zitten, staat de hoogste bij de PKP op 59k kills. Dat is echt superveel! Maar goed, dat is ook wel een uitschietertje.
Anyways, hij is al weinig aangepast in de verschillende patches. Van de laser zijn we wel overgestapt op de flash-suppressor met de grote patch, maar dat is ook alles. De rest wordt telkens aangepast, maar de PKP is en blijft gewoon een beest.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 26-06-2012 23:43 ]

Lekkere potjes vanavond mannen :P
Dankzij de goede piloten hier mijn air warfare dogtag gehaald (=10 ribbons) ;)
Jefje nog wat bizarre dingen met een jet zien uithalen WOOT! ;)

En geloof het of niet, maar Kiwi staat op een k/d van 1.00!!!
Technisch gezien 0.996 (nog 48 kills), maar het leaderboard zegt 1.00 ;)
Mijn beste prestatie in een shooter ooit :P (BC2 stond ik op 0.97)

Haha, gefeliciteerd dan. Hou het vol!

Overigens hoop ik dat je er wel ook gewoon plezier in hebt. Ook met een k/d van 2 kan een pot nog echt ruk zijn :+

Ik denk dat het enorm zal schelen als ik wat voorzichtiger zou rondlopen en minder snel op mijn squad zou spawnen. Dat zou mij zo al de helft van mijn deaths schelen in een gemiddeld potje. In principe moet een k/d van 3 voor mij haalbaar zijn, maar doordat ik vaak meer met objectives bezig ben en nogal onogeduldig kan zijn met spawnen haal ik hem erg snel naar beneden.

[ Voor 54% gewijzigd door Martinspire op 27-06-2012 00:48 ]

Sinds ik wat meer met de tweakers samenspeel loopt mijn k/d op als een malle.
Ik was erg van het rushen, maar dat resulteerde vaak in meerdere deaths...
Samenwerken werkt. Ik speel wat voorzichtiger, maar ga wel achter de objectives aan.
En ja, als je meer killed dan dat je afgeschoten wordt vind ik het prettiger spelen :)
Iedere keer een kogel door je kop levert meer frustratie op dan een potje verliezen.

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:39
dvdkiwi schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 00:11:
Lekkere potjes vanavond mannen :P
Dankzij de goede piloten hier mijn air warfare dogtag gehaald (=10 ribbons) ;)
Jefje nog wat bizarre dingen met een jet zien uithalen WOOT! ;)
Waren zeker lekkere potjes! Ik zit momenteel op ongeveer 0.95 maar het stijgt nog steeds een beetje. Ik speel nog niet zo lang op de PS3 (circa anderhalf jaar) en heb hiervoor alleen met Black Ops gespeeld. Daar zat ik rond de 0.70/0.75 geloof ik uit mijn hoofd. Maar als ik nu veel CQ ga spelen haal ik het zo weer naar beneden. Mijn reacties zijn niet zo snel als van de rest blijkbaar... ;)

Ik zat op Wake nog even als gunner bij Joshje in de chopper. Dat was gewoon prijsschieten bij B toen dat hun enige vlag nog was. Maar als ik zie hoe hij ermee vliegt dan heb ik nog een hoop te leren, haha! Ik heb dat cirkelen rond een doelwit nog niet onder de knie.
Ik ook niet ;)
Net als het neerzetten op een dak... lukt me niet om 'm zo snel stil te hangen.
Daarom zit ik 10x liever op de gunner positie, is ook beter voor de heli :P

Wel gisteren een 4x multikill gemaakt toen Joshje (toch?) in de Huey vloog.
Die gattling guns vind ik normaliter niks, maar giisteren een volgepakte chopper ermee neergehaald :)

Vanavond eerst halve finale kijken, als die niet uitloopt dan nog even knallen :*)

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 27-06-2012 10:19 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Wel een hoop vastlopers gister. Volgens mij heb ik iedereen in ons squad wel een keer offline zien gaan (zelf ook tijdens het eindscherm..)

Flickr PSN ID= cheironnl

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb de laatste twee dagen steeds spelletjes waarin ik zelf voor geen meter presteer :s Vrijwel niets lukt, ik raak geen kogel meer en iedereen heeft mij eerder plat, ondanks de gebruikte wapens. Is er onlangs (zeg: de afgelopen 2 weken) iets (serverside) veranderd?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-12-2025

Supremedch

PSN: supremedch

Hillie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 21:31:
Ik heb een Eagle Eye Converter van PenguinUnited en dat werkt best goed. Het is even pielen en instellen, maar als je je settings eenmaal hebt is het fijn. Alleen in een tank is het meters maken met de muis om de turret te draaien :) en in de lucht zit ik hooguit als passagier of gunner. :)
Als je echt het pc gevoel wilt hebben dan moet je voor een Xim3 gaan. (of nog beter, gewoon op de pc gamen ;) )Deze is zowel op de Xdoos als PS3 te gebruiken.
Heb er een aantal keren mee gegamed op de ps3.

Totaal plaatje is best prijzig, want je hebt nl nodig:
Xim 3 (converter)
Bedrade Xbox controller (ook voor op de ps3)
Muis
Toetsenbord (ik zou dan gaan voor de G13 van Logitech)

Maar de Xim3 is echt een aanrader. De bewegingen met een muis (zelfs diagonaal) zijn top.
Product is alleen moeilijk leverbaar in NL.

Speel zelf met een FragFX Shark.(lekker goedkoop) Moest in het begin erg wennen maar ben er nu wel tevreden mee. Moet wel zeggen dat ie met MW3 beter werkt dan met BF3.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:29:
Ik heb de laatste twee dagen steeds spelletjes waarin ik zelf voor geen meter presteer :s Vrijwel niets lukt, ik raak geen kogel meer en iedereen heeft mij eerder plat, ondanks de gebruikte wapens. Is er onlangs (zeg: de afgelopen 2 weken) iets (serverside) veranderd?
Latency van je verbinding al nagekeken?

PSN: Deere6030

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
PS3 Server update:
* Ik heb vandaag de serverhuur verlengd met 90 dagen. Er was dankzij de donaties precies genoeg geld voor gespaard. Dit o.b.v. donaties die t/m 4-mei gedaan zijn. Ik loop mijn rekening nog even door om te kijken of ik nog meer ontvangen heb en zal daarna het donatie-overzicht bijwerken.

* Ik heb Moulin en Cybermans ook admin gemaakt zodat zij de server kunnen beheren. Ik hoop dat er hiermee zowel in de avond als overdag altijd wel iemand is die kan ingrijpen op de server. Mocht dat niet zo zijn en je graag admin willen zijn, laat me dat dan weten. Mensen met een hoge ragefactor/percentage kunnen zich overigens beter niet aanmelden, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)

* De andere admins zijn: king, pa4jv, dynamix, joshje, cybermans, jackal en vos. Aangezien ik wel verwacht dat admins een kleine donaties doen of hebben gedaan (voor wat hoort wat), geef ik Jackal nog tot eind deze week om een mooie donatie te doen voor de server. ;)

* Voor het toernooi van vrijdag zijn er 8 aanmeldingen. We kunnen dus een 4x4 toernooitje gaan spelen. Of: we maken er een gezellig Closequarters avondje van met 8 Gotters in 1 team. Wat denken jullie?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Unomomentodado schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:47:
PS3 Server update:
Mensen met een hoge ragefactor/percentage kunnen zich overigens beter niet aanmelden, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Discriminatie jegens de vocaal matige begrensde medemens!
;)
* Voor het toernooi van vrijdag zijn er 8 aanmeldingen. We kunnen dus een 4x4 toernooitje gaan spelen. Of: we maken er een gezellig Closequarters avondje van met 8 Gotters in 1 team. Wat denken jullie?
8 tweakers aan 1 kant tijdens CQ? Dan is het wel hopen op een beetje tegenstand.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

PS3 Server update:

* Ik heb Moulin en Cybermans ook admin gemaakt zodat zij de server kunnen beheren. Ik hoop dat er hiermee zowel in de avond als overdag altijd wel iemand is die kan ingrijpen op de server. Mocht dat niet zo zijn en je graag admin willen zijn, laat me dat dan weten. Mensen met een hoge ragefactor/percentage kunnen zich overigens beter niet aanmelden, als je begrijpt wat ik of wie je bedoelt. ;)

Ok mooi, nu kan ik joshje er eindelijk uitgooien als hij mij met een jeep teamkilled! Hahaha ongein.

Jammer dat er weinig aanmeldingen zijn maar dat mag de pret niet drukken we gaan gewoon knallen!

• Jimmy-time1
Heel misschien kan ik vrijdag ook nog maar dat is nog even afwachten.

Verwijderd

Misschien al oud nieuws maar wie er een DICE DEV dogtag wilt behalen zie hier:

PlayStation 3 and Xbox 360 events coming up
On the 27th of June PS3 players have the possibility of getting our dog tags, and on the 28th of June Xbox players will have their chance to knife us as well.

How and when do I join on PlayStation 3 on the 27th?
You can join through the in-game server browser by searching for DICE GAME WITH DEV between 17:00 CET and 20:00 CET

• scorpie
  • Laatst online: 19:31

scorpie

Supra Addict

Ik kan vrijdag ook nog wel met 1 of 2 vrienden joinen..? Lijkt me best leuk om eens een goeie pot te spelen :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• cybermans
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:19:

On the 27th of June PS3 players have the possibility of getting our dog tags, and on the 28th of June Xbox players will have their chance to knife us as well.

You can join through the in-game server browser by searching for DICE GAME WITH DEV between 17:00 CET and 20:00 CET
ook enig idee welke servers?

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:19:

Gewoon dat stukje tekst invoeren (DICE GAME WITH DEV ) bij search en je krijgt alleservers in beeld. Reken erop dat het zeer druk zal zijn en dat je veel LAG kan verwachten.

Ik had gisteren nog even de tijd om ZIBA te spelen en even wat unlocks te doen voor de Mtar. Wat een monster wapen voor short range kills. Althans als je je suppressor hebt unlocked.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 11:38 ]

• Jimmy-time1
Ik moet trouwens wel goed opletten met welke klasse ik speel. Ik speelde gisteren voornamelijk support met de PKP (dus 100 kogels) en af en toe switchte ik naar engineer met de SCAR-H ivm de assignment maar dan heb je opeens maar 20 kogels. Sta je lekker te sprayen om er opeens achter te komen dat je de PKP niet vasthebt maar de SCAR, haha! Moet je opeens heel gauw switchen naar je pistol.....
Dat met die knife dogtags is wel nice, maar ik gok dat er daardoor een hoop gecamped zal worden, aangezien iedereen die dingen wil bemachtigen.

• pa4jv
Waarom zou ik die dogtags willen? Je kunt er toch niets mee? :P

Verwijderd

@Martinspire: En waarom campen als je moet blijven lopen om DICE personen te vinden campend kan je geen dogtag afpakken toch, ik weet niet wat jij doet als je iets wilt bemachtigen maar ik blijf rondlopen totdat ik het gevonden heb.
Wat ik wel verwacht is een LAG bende!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
pa4jv schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:20:
Idd, in BFBC2 kon je tenminste zien welke spelers je had geknived :). Van 1 kerel had ik er 4 :).

Nu kan je het niet meer terug zien dus maakt het minder uit. Raar want het is nu lastiger dan in BFBC2.

• cybermans
pa4jv schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:20:
je epenis groeit ervan... DOH

• pa4jv
Ik moet er nu al een knoop in leggen joh!
Conundrum51 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:24:
[...]
Nu kan je het niet meer terug zien dus maakt het minder uit. Raar want het is nu lastiger dan in BFBC2.
Tadaa http://bf3stats.com/stats_ps3/zuperkiwi/dogtags
:P
De lijst is allen niet heel erg compleet, omdat niet iedereen bij BF3stats ge-update is.
In BC2 was het coowl om te zien inderdaad :)

Verwijderd

Ik was even wat filmpjes aan het kijken en kwam de filmpjes van FPSrussia. Wat een gast is dat ik heb me bezeken van het lachen! . Wie in BF3 wilt motieren doe het dan niet zo:

YouTube: 82mm Mortar Fail

• Henkie
PS3 Server update:
* Ik heb vandaag de serverhuur verlengd met 90 dagen. Er was dankzij de donaties precies genoeg geld voor gespaard. Dit o.b.v. donaties die t/m 4-mei gedaan zijn. Ik loop mijn rekening nog even door om te kijken of ik nog meer ontvangen heb en zal daarna het donatie-overzicht bijwerken.

* Ik heb Moulin en Cybermans ook admin gemaakt zodat zij de server kunnen beheren. Ik hoop dat er hiermee zowel in de avond als overdag altijd wel iemand is die kan ingrijpen op de server. Mocht dat niet zo zijn en je graag admin willen zijn, laat me dat dan weten. Mensen met een hoge ragefactor/percentage kunnen zich overigens beter niet aanmelden, als je begrijpt wat ik bedoel. ;)
Had je mijn donatie ook nog binnen gehad?

zou evt ook wel willen adminnen voor overdag, ben 9 van de 10 keer tussen 9 en 5 aan het spelen als ik bf3 speel.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Ik kijk daar nog naar. Je bent nu ook admin.

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 11:34:
[...]

Gewoon dat stukje tekst invoeren (DICE GAME WITH DEV ) bij search en je krijgt alleservers in beeld. Reken erop dat het zeer druk zal zijn en dat je veel LAG kan verwachten.

Ik had gisteren nog even de tijd om ZIBA te spelen en even wat unlocks te doen voor de Mtar. Wat een monster wapen voor short range kills. Althans als je je suppressor hebt unlocked.
Was vandaag op tijd in huis en het lukte mij om op server 1 binnen te komen. Helaas bleek al snel dat op alle 3 de servers geen enkele dev aanwezig was. Mensen die hun psnid kenden zagen dat er maar liefst 2 devs online waren die random op andere servers aan het spelen waren. Een evenement die compleet mislukte dus. Zal mij benieuwen of het morgen op de Xbox wel goed gaat, want als ze zo dit soort Premium Events gaan doen, gaan ze daar heel slecht mee scoren bij de community.

• joshje
rogier ik ben vrijdag waarschijnlijk ook online met jeff erbij

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Wat heb je toch retarded piloten af en toe. Ik zit met een random in de Havoc op Kharg Conquest, die gast heeft air radar en ik zie dat we van boven gelokt worden door de andere heli. In plaats van te klimmen zodat ik ook wat aan de heli kan doen, blijft ie bijna stil hangen: Kapot :')

Ik heb geen leuke ondertitel.

Verwijderd

Heeft iedereen hier premium?

Ik zit beetje in twijfel. Ik heb b2k al en ik weet ook niet of ik over een jaar nog bf3 speel, dus vind premium beetje overbodig. Daarom zit ik er dus aan te denken om CQ los te downloaden/kopen.

Ik zit echter met paar dingetjes en wellicht dat jullie me kunnen helpen.

Het verschil tussen premium en CQ los aan te schaffen. Is dat ingame alleen de camo voor de guns en wat extra outfits voor je soldaat?

Want ik neem aan dat je in beide gevallen nieuwe guns krijgt ( dezelfde ? ) . Alles buiten de game om, wat voordeliger is met premium snap ik. Maar het gaat me vooral even ingame om de verschillen. Zou beetje zonde zijn als ik CQ los koop en er vervolgens achter kom dat ik bv geen nieuwe guns heb etc.

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Heb zelf CQ los aangeschaft ivm verspreiden van kosten en op deze manier kan je zelf kiezen welke content je wel of niet koopt. Premium voegt in-game alleen camo's en aparte dogtags toe voor zover ik weet (en die lelijke "zie mij VIP zijn" balk).

Ben erg tevreden over CQ, leuke afwisseling! ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Iryl op 28-06-2012 12:56 ]

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Tjah ach, als je ziet hoeveel uur je erin hebt zitten en wat je ervoor hebt betaald / gaat betalen is het een schijntje. Ik zit nu op de 1.20 per uur ofzo, zie daar maar eens voor naar de bioscoop te gaan of iets dergelijks ;p
Tjah, als je overal over na wilt blijven denken moet je ook maar eens terugrekenen wat een brood tegenwoordig in guldens zou hebben gekost, net zo nutteloos :).

Ik had overigens de limited edition, dus kreeg B2K gratis / had er al voor betaald en heb ook premium gekocht.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Damn King, zit net even wat battlereports van jou van gisteren te bekijken...
170 om 5, 143 om 14..... hoe doe je het?
Armored warfare medal verdiend, en 2 uur later gewoon weer een.
Dat zijn bijna cheaterstats als je dat zo ziet :P
Verwijderd schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:42:
Heeft iedereen hier premium?

Ik zit beetje in twijfel. Ik heb b2k al en ik weet ook niet of ik over een jaar nog bf3 speel, dus vind premium beetje overbodig. Daarom zit ik er dus aan te denken om CQ los te downloaden/kopen.
Precies mijn motivatie.
Maar als ik het over een jaar nog speel dan zal premium misschien wel wat goedkoper geworden zijn ;)
Daarnaast heb ik gameplaybeelden van CQ gezien, maar dat vind ik niet superspannend.

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 28-06-2012 13:12 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb het niet. Ook CQ nog niet aangeschaft. Ik mis het eerlijk gezegd ook niet, ik vermaak me prima met wat er nu is.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

dvdkiwi schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:11:
Damn King, zit net even wat battlereports van jou van gisteren te bekijken...
170 om 5, 143 om 14..... hoe doe je het?
Armored warfare medal verdiend, en 2 uur later gewoon weer een.
Dat zijn bijna cheaterstats als je dat zo ziet :P
1e potje een mooie samenwerking met vos en extreem voorzichtig gespeeld, maar het was ook 500% seine en duurde ellendig lang.

Koop ook geen premium. Huidige dlc spreekt me niet aan en ik wacht voor de komende dlc ook een week of twee zodat ik footage en ervaringen heb gezien/gelezen. De laatste dlc's van een bf (b2k, vietnam, onslaught) vond ik allemaal tegenvallen. True, heb ze lang genoeg gespeeld om mn geld eruit te halen, maar als ik ze niet had gekocht had ik niets gemist. Maar wat kiwi zegt, misschien dat het ooit in een psn store sale komt oid, dan overweeg ik het nog een keer, dan kan ik onderstaande ook doen.

Heb inmiddels een paar andere games gehaald en hou ook wat apart voor de steam sales die vandaag ofzo begint :P

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 28-06-2012 15:50 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Keversloper
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-12-2025
Ik vind de dl erg vet! Mooie mappen voor inf only. Speel sowieso veel inf only. Hou niet van vliegtuigen. Tankmappen speel ik ook nog wel. Mooie uitbreiding. Heb premium ook gekocht want ieder geval dat ik de andere uitbreidingen ook wil hebben :)
2-4 juli double xp voor iedereen. Voor premium is dat de hele week, 2-8 juli. Wtf, een double xp week...

bron

[ Voor 29% gewijzigd door KngfCnns op 28-06-2012 19:50 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
BatmanHorizon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:33:
2-4 juli double xp voor iedereen. Voor premium is dat de hele week, 2-8 juli. Wtf, een double xp week...
Lol, zo zullen we wel heel veel meer leveltjes 100 gaan zien...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:47

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Supremedch schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:32:
Als je echt het pc gevoel wilt hebben dan moet je voor een Xim3 gaan. (of nog beter, gewoon op de pc gamen ;) )Deze is zowel op de Xdoos als PS3 te gebruiken.
Heb er een aantal keren mee gegamed op de ps3.

Totaal plaatje is best prijzig, want je hebt nl nodig:
Xim 3 (converter)
Bedrade Xbox controller (ook voor op de ps3)
Muis
Toetsenbord (ik zou dan gaan voor de G13 van Logitech)

Maar de Xim3 is echt een aanrader. De bewegingen met een muis (zelfs diagonaal) zijn top.
Product is alleen moeilijk leverbaar in NL.

Speel zelf met een FragFX Shark.(lekker goedkoop) Moest in het begin erg wennen maar ben er nu wel tevreden mee. Moet wel zeggen dat ie met MW3 beter werkt dan met BF3.
Die Xim3 kwam wat later uit, maar met de EEC pak je ook je eigen muis en toetsenbord. Je moet wel de deadzones enzo goed afstellen, maar als je dat gedaan hebt speelt het goed. Ik zag dat de Xim3 wel wat meer hardware ondersteunt dan de EEC (G13 bijvoorbeeld). Maar goed, speelt best OK, alleen moet ik nog een keymap maken voor tanks en/of vliegen. Hoewel ik dat laatste waarschijnlijjk toch nooit ga doen. ;)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
Hillie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:06:
[...]

Die Xim3 kwam wat later uit, maar met de EEC pak je ook je eigen muis en toetsenbord. Je moet wel de deadzones enzo goed afstellen, maar als je dat gedaan hebt speelt het goed. Ik zag dat de Xim3 wel wat meer hardware ondersteunt dan de EEC (G13 bijvoorbeeld). Maar goed, speelt best OK, alleen moet ik nog een keymap maken voor tanks en/of vliegen. Hoewel ik dat laatste waarschijnlijjk toch nooit ga doen. ;)
Mijn eigen ervaring laat wel zien dat gewoon simpelweg leren wennen aan de PS3 controller de beste optie is. Je kunt wel allerlei andere dure oplossingen gaan verzinnen met emulatoren, maar dat maakt uiteindelijk toch niets uit. Dezelfde accuracy als toetsenbord + muis als op de PC ga je toch nooit voor elkaar krijgen. Heb het zelf ondervonden met de Shark FX. Gekocht omdat ik in den beginne totaal niet meekwam met de controller in BF3 (mijn eerste echte shooter op de PS3). De Shark was wéér opnieuw wennen en de inputlag was echt 200% erger, wat het gewoon onspeelbaar maakte. Netjes geretourneerd en mijn geld teruggekregen. Daar een nette headset van gekocht waar ik veel meer plezier aan beleef. Nu kan iedereen tenminste mij gegodver goed horen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
BatmanHorizon schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:33:
Wow, bizar. Heb je ook een bron? Ik kan het nergens vinden.
Lekker, zo na het EK. Hebben ze eindelijk leren plannen bij die Zweden :P

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zo, net weer lekker wat potjes gespeeld, eindelijk lvl 45 :)
Vloog wel met m'n jet een helikopter in op Caspian Border :$

Vanavond een potje Wake met Moulin gedaan van bijna 2 uur... gekkenhuis :P
Potje daarna met King, Vos en Jeroenimoes maar daar kreeg ik een vastloper :s
Wel één mannetje (lvl 7) op Bazaar tegengekomen wat verrekte goed kon schieten

• Supremedch

Supremedch

Hillie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 18:06:
[...]

Er is weer wat nieuws uit, Xim Edge. (deze is ook echt voor de PS3, Xim3 is eigenlijk voor Xdoos) denk dat ik deze ga halen. Is ook niet zo duur als de Xim3. En je hoeft nu geen Xdoos controller te kopen wat bij de Xim3 wel moet. ;)

• Jimmy-time1
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 01:37:
Vanavond een potje Wake met Moulin gedaan van bijna 2 uur... gekkenhuis :P
Potje daarna met King, Vos en Jeroenimoes maar daar kreeg ik een vastloper :s
Wel één mannetje (lvl 7) op Bazaar tegengekomen wat verrekte goed kon schieten
Je kwam ook heel even tijdens een pot op Kargh Island bij mij in mijn squad maar je was ook zo weer vertrokken. Had je toen ook al een vastloper? Ik probeerde jullie ook nog te joinen op Wake maar jullie speelden op een server van 16 spelers die al vol zat.

Ik heb ook een paar potjes gespeeld waarin diverse beginners (tussen level 4 en 12 zeg maar) behoorlijk goed konden schieten. En als je dan kijkt op battlelog staat er: This soldier doesn't have any stats... yet.
Denk wat vos toen al zei, zullen ook wel een aantal tussen zitten die met een nieuw account zijn begonnen. Kunnen daar dan lekker mee kloten etc.

• Jimmy-time1
En hoeveel accounts mag een speler hebben dan? Ik werd gisteren geknived door iemand met de naam: iGotYourDogTag. (wel toepasselijk op dat moment!) Zoek ik die speler op battlelog op: staan er 3 PS3 accounts...

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Supremedch schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:31:
[...]

Er is weer wat nieuws uit, Xim Edge. (deze is ook echt voor de PS3, Xim3 is eigenlijk voor Xdoos) denk dat ik deze ga halen. Is ook niet zo duur als de Xim3. En je hoeft nu geen Xdoos controller te kopen wat bij de Xim3 wel moet. ;)
`

Ik heb wel een beetje de voorkeur voor de PS Elite of de FragFX mdat je daar niet met volledig tobo en muis speelt maar met een halve controller en muis. Is de inputlag van die twee echt zo erg dat ik weer snel zal overstappen naar de gewone PS3 controller?

• cybermans
die mouse & keyboard stuff....

why??? als je wilt tobo/muis wil gamen doe je dat toch op een pc... vind het wat vaag die dingen te gebruiken op een console en tbh ook not done omdat je jezelf een edge wil geven op een manier die erg lame is..

but that is just me

Jimmy-time1 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 08:59:
[...]
Je kwam ook heel even tijdens een pot op Kargh Island bij mij in mijn squad maar je was ook zo weer vertrokken. Had je toen ook al een vastloper? Ik probeerde jullie ook nog te joinen op Wake maar jullie speelden op een server van 16 spelers die al vol zat.

Ik heb ook een paar potjes gespeeld waarin diverse beginners (tussen level 4 en 12 zeg maar) behoorlijk goed konden schieten. En als je dan kijkt op battlelog staat er: This soldier doesn't have any stats... yet.
Oh ja, da's waar ook ;)
Eerste potje wat ik joinde was dat.
Ik spawn in een heli, zit net 4 seconden in de map en er vliegt een jet door onze heli heen... 8)7
Toen had ik het al gehad ;)

16 speler server op Wake??
Dat verklaart waarom het zo lang duurde |:(

Verwijderd

Ja klopt het duurde inderdaad zeer lang! Maar daarentegen heb ik nu wel mijn AA mobile star en mijn Jet medal 20uur vliegen! No maar een paar punten en heb alles unlocked voor de jets. Alleen jammer dat we heb verloren hadden. We hadden dan ook een brakke team en we waren pas laat begonnen met PTFO.
Volgens mij was het verschil 700 punten en hebben met ongeveer 3 man het verschil verkleint tot 290 punten.

• Supremedch

Supremedch

thejoker80 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:39:
[...]
`

Ik heb wel een beetje de voorkeur voor de PS Elite of de FragFX mdat je daar niet met volledig tobo en muis speelt maar met een halve controller en muis. Is de inputlag van die twee echt zo erg dat ik weer snel zal overstappen naar de gewone PS3 controller?
Dan zou ik voor de fragfx gaan... weet nl niet hoe die ps elite is.;)
Inputlag valt heel erg mee. ik kan in ieder geval niet meer zonder...

binnenkort toch maar de xim edge en g13 halen... kijken hoe dat is... :)

Verwijderd

Wat heeft DICE toch met die dubbele XP weekenden en weken? Als je een beetje speler bent haal je die punten zonder dubbele XP ook wel binnen. Dit zijn de goedmakertjes waar je geen drol aan hebt als je al voorbij de 1 adelaartje bent!

Enig wat verandert is je score SPM en je skill! Beetje jammer!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

cybermans schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:42:

why??? als je wilt tobo/muis wil gamen doe je dat toch op een pc... vind het wat vaag die dingen te gebruiken op een console en tbh ook not done omdat je jezelf een edge wil geven op een manier die erg lame is..

but that is just me
Ik heb niet eens een pc in huis, alleen een laptop war je niet op kunt gamen. PS3 is the only way dus, de controller voelt ook onnatuurlijk voor mij dus dan maar zo. :)

• Jimmy-time1
Als je gewoon gaat spelen met de PS3 controller leer je het snel genoeg hoor. Desnoods eerst een paar keer de singeplayer uitspelen waardoor je niet meteen online afgeslacht wordt. Dan kun je rustig wennen aan de controls.

• Henkie
ben ook vorig jaar november begonnen.. ps3 gekocht.. BF3 gekocht en gaan. in het begin word je ff compleet afgeslacht (zie mijn KD ratio etc :D !) maar nu gaat het wel lekker.. lekker alles in 1 handen alle knoppen binnen handbereik.

vroeger kon je ook nog niet fietsen, maar nu fiets je toch ook zonder zijwieltjes? niet zo pussy zijn en snel opgeven gewoon gaan met die controller!

Verwijderd

Ik had in het begin ook de grootste problemen met de PS3 controller (ik kwam ook van de PC shooter generatie. Het is gewoon een kwestie van geduld! en niet opgeven. Uiteraard is de besturing van een PC net wat beter en sneller maar ik kan niet zeggen dat ik het mis om statisch achter de PC te zitten.

Waar ik wel jaloers op ben is de hoeveelheid spelers er kunnen spelen op een server!!!
Ik hoop dat ze dat bij sommige maps gaan veranderen of bij armored kill 32 players.
Zou wel zeer relax zijn!

• Supremedch

Supremedch

Ieder zijn ding.
Heb 2maanden met een PS3 controller gegamed, werd daar zo fucked van dat ik maar ben overgegaan op muis.
Wil niet zeggen dat ik daardoor beter ben dan gamers die met een controller spelen. Er zijn genoeg gasten die mij afslachte. Enige verschil is dat ik er nu wel plezier in heb en daar gaat t volgens mij om....

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:18
ja leuke discussie over wel of geen controller ga je niet uitkomen.
ik heb mijzelf aangeleerd om met ps3 controller te spelen. waarom?
als ik ergens anders ff mee game ligt daar ook een ps3 controller dus kun je lekker mee knallen.

Rogierh hoe is het met het toernooi?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Jimmy-time1
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:52:
Waar ik wel jaloers op ben is de hoeveelheid spelers er kunnen spelen op een server!!!
Ik hoop dat ze dat bij sommige maps gaan veranderen of bij armored kill 32 players.
Zou wel zeer relax zijn!
En dan ga je gisteravond op een max 16 speler server wake spelen... ;) 8)7

• thunder8

thunder8

cybermans schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 09:42:

but that is just me
Aangezien beide de PS3 controller emuleren, is er geen edge. Dat de controle methode voor de gebruiker een fijnere ervaring is, is een andere zaak, maar je kan er niet sneller mee draaien en/of schieten. Bij de XIM schijnt dat anders te zijn, daar deze wel de PC snelheid naar de consoles brengt. Dan wordt het een ander verhaal en zou je dus een behoorlijk voordeel hebben tov van een PS3 controller speler.

Maar de discussie gaat je nooit tot een goed eind brengen. Racen met een stuurtje en pedalen is ook een edge, net als een arcadestick bij een fightgame. De een wil investeren om het meeste uit zijn skills te halen, de ander niet. Als nadeel is er met alle muis/tobo/nunchuck combi's niet tot nauwelijks te vliegen.

Na de reviews destijds ben ik voor de Aimon PS Elite gegaan en ik heb geen moment spijt. Zonder deze controller zou ik geen FPS spelen op de PS3, daar ik na meer dan 5-6 maand proberen, gewoon niet feeling heb met de PS3 controller icm FPS. Ik ben ook met de PS Elite niet meer dan een middelmatige speler op de PS3. Voordeel van de PS Elite vind ik slechts 1 batterij per nunchuck/muis met een bedrijfstijd van ongeveer 30 uur. FragFX is of bedraad of veel meer batterijen per onderdeel. Uit de reviews die ik destijds las, kwam ook uit dat FragFX goedkoper aanvoelt. Daar kan ik niet over oordelen. Daarnaast kan je de PS Elite vaak net iets goedkoper krijgen. Inputlag merk ik weinig van.

TheJoker80, mocht je in de buurt van Enschede wonen, zou je bij mij wel eens mogen testen met de PS Elite. Kan je hem proberen om te kijken of het je bevalt.

Verwijderd

Jimmy-time1 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:25:
[...]

En dan ga je gisteravond op een max 16 speler server wake spelen... ;) 8)7
Nou ja heb ik niet eens naar gekeken. Later zag ik het pas.

Verwijderd

Phyt_ schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:24:
ja leuke discussie over wel of geen controller ga je niet uitkomen.
ik heb mijzelf aangeleerd om met ps3 controller te spelen. waarom?
als ik ergens anders ff mee game ligt daar ook een ps3 controller dus kun je lekker mee knallen.

Rogierh hoe is het met het toernooi?
Volgens mij was er niet veel animo ik dacht dat we met 8 man waren. Maar er kan natuurlijk ook het eea zijn verandert.

Oeps

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Vanavond wilde ik ook best joinen met nog iemand.. is dat het toernooi waarover gesproken wordt?

Verwijderd

Ja klopt, wat is je PSN.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

scorpie :)

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:01

KennyPlox

feest vierende banaan

Hihi
Ons team was keihard aan het verliezen op Wake, en onze Havoc werd gestolen. Gelukkig was er een recon of tank(?) die hem laserde en zo kon ik hem dus down schieten. Mooie doublekill en flink wat punten.
Maar nu komt het leuke: Ik ging dood daarna door een tank, ik spawn en het spel hangt,
You have been kicked by an Admin
Message recieved: Shithead
8)7

denk ik dan...

Verwijderd

@scorpie: als je je nou inschrijft voor vanavond dan kan uno jou ook toevoegen en weten we met hoeveel man we zijn.

https://docs.google.com/s...XlWX0VfYWxhNHFoUTdRWlE6MQ

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik zal em invullen zodra ik thuis ben :) Hoe kan ik die vriend van me dit in laten vullen als hij geen gotter is?

edit: net ingevuld, kon de gegevens natuurlijk via de bf3 app vinden :) (geen toegang tot battlelog hier)

[ Voor 32% gewijzigd door scorpie op 29-06-2012 15:28 ]

Pagina: 1 ... 100 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.