• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
PiRiVi schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:26:
Meer mensen last van random kicks vanwege punkbuster meldingen? Ik word dan gekicked en 5 minuten gebanned... queries niet gelukt ofzo???
Nope, nooit last van met mijn PLAYSTATION 3.....

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:42
Henkie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:22:
[...]

PSN is henkiepenkie56, voeg me maar toe zie het wel verschijnen!
Ik zal je vanavond even een request sturen. Ik moet nog een kleine 300 punten voor ik de laserpainter unlock dus ik ben al een aardig eind op weg.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Henkie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:22:
[...]

PSN is henkiepenkie56, voeg me maar toe zie het wel verschijnen!

[...]

Hiervoor vermeld ik u naar Artikel 6 Lid 12 sectie B van de transportverzekering, hierin staat expliciet vermeld dat er in tijden van oorlog geen aanspraak kan worden gemaakt op de verzekering.
Is het oorlog dan? :?

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:14
you didn't get the memo? :P

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• pa4jv
Hey, zo dom ben ik ook weer niet. :P

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:Y :Y :Y :Y

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Zo, een erg leuk potje gehad op Martin's server. Jet uit de lucht geknald met een tank (maakte een duikvlucht naar mij) en een helicopter uit de lucht, ook met een tank. Helicopter was een beetje boven de containers bij de laatste Firestorm MCOM's aan het hangen :P

Ik heb geen leuke ondertitel.

Verwijderd

Jezus zeg dat jullie dit nog willen spelen met zulk lelijk beeld. Echt heel lelijk... Ben blij dat ik het op de PC speel in al zijn glorie.

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:38:
Jezus zeg dat jullie dit nog willen spelen met zulk lelijk beeld. Echt heel lelijk... Ben blij dat ik het op de PC speel in al zijn glorie.
jezus zeg, dat je nog op een pc wil spelen met zon shitte plek... echt heel arelaxed.... Ben blij dat ik het lekker op mijn PS3 vanaf de bank kan spelen....

ga ergens anders trollen ofzo

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:38:
Jezus wat een kneus ben jij, ben blij dat jij op de PC speelt in al jouw *kuch* glorie ;w

Verwijderd

cybermans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 09:45:
[...]

jezus zeg, dat je nog op een pc wil spelen met zon shitte plek... echt heel arelaxed.... Ben blij dat ik het lekker op mijn PS3 vanaf de bank kan spelen....

ga ergens anders trollen ofzo
Ik heb mijn pc aangesloten op mijn tv met een 360 controller. Speelt heerlijk, lekker relaxed. En nog veel beter beeld ook. Ik zou niet anders willen. Maar niet iedereen heeft genoeg centjes om zo te kunnen spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 10:13 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:12:
[...]
Ik heb mijn pc aangesloten op mijn tv met een 360 controller. Speelt heerlijk, lekker relaxed. En nog veel beter beeld ook. Ik zou niet anders willen. Maar niet iedereen heeft genoeg centjes om zo te kunnen spelen.
Niet iedereen hier is 12 en woont nog bij zijn moeder op zolder

Hop! terug naar je BF3 PC topic, vlegel! :w

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:12:
[...]

dan zal je wel vaak geowned worden... met een controller in een pc shooter :')

niet genoeg centjes *PROEST*

[ Voor 3% gewijzigd door cybermans op 22-06-2012 10:18 ]

Verwijderd

Gaat heen en vermenigvuldig je AUB niet! Xibitje! je bent de boel aan het provoceren.

En wat betreft de centjes zo duur is het allemaal niet eens meer.

@ jimmy-time je mag ook bij mij in de Heli komen zitten, ik kan ook wel een beetje vliegen.
Alleen kan ik nog steeds niet straffe vliegen ik stort steeds neer!

@iedereen wat ik wel jammer vind is dat ik nooit meer Wake island CQ zie tussen de servers
heb al een beste filter erop gegooid maar ik krijg alleen verrekte rush. Ik moet namelijk nog ff de Mobile AA ster halen!

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 10:21 ]

Verwijderd

dan zal je wel vaak geowned worden... met een controller in een pc shooter
Haha. :P Troll ontmaskerd.

• cybermans
serieus... wasd + muis vs controller.... gaat de controller nooit winnen.
Maar voor mij is het een PS3 geworden omdat niet de knaken de issue was. Maar gewoon omdat ik lui ben. Schijf erin en gaan met die banaan

• Jimmy-time1
@moulin: dat is prima. Je staat al in mijn friends list dus dat is geen probleem.

Verwijderd

cybermans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:23:
[...]

serieus... wasd + muis vs controller.... gaat de controller nooit winnen.
Maar voor mij is het een PS3 geworden omdat niet de knaken de issue was. Maar gewoon omdat ik lui ben. Schijf erin en gaan met die banaan
True that. Ik zat ook even te etteren, eventjes kijken hoe de mensen hier zouden reageren op een marginale kinderachtige troll. ;) ;) Maar inderdaad, controller vs toetsenbord + muis is kansloos. Zelf heb ik ook besloten volledig over te gaan op consoles na mijn laatste upgrade. De markt richt zich duidelijk op hen en ik word ook ouder. De tijden van intensief gamen heb ik wel een beetje gehad. Nu wil ik lekker lui liggen als ik thuis kom bij de tv. ;)

• Henkie
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:19:

@iedereen wat ik wel jammer vind is dat ik nooit meer Wake island CQ zie tussen de servers
heb al een beste filter erop gegooid maar ik krijg alleen verrekte rush. Ik moet namelijk nog ff de Mobile AA ster halen!
Ik was hier vandeweek ook al naar aan het zoeken inderdaad maar gewoon nergens te vinden! en al helemaal de 5 vlaggen versie niet.. vind wake island een coole map met de AA, choppers, jets, Transport choppers en tanks, heerlijk!

Verwijderd

misschien moeten we Uno ff lief aankijken hahaha ff op de GoT server CQ wake island zetten. Voor degene die nog heli, jet en AA unlocks moeten halen.

@Jackal131 of kan jij ook map rotatie aanpassen?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2012 11:00 ]

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:59:
misschien moeten we Uno ff lief aankijken hahaha ff op de GoT server CQ wake island zetten. Voor degene die nog heli, jet en AA unlocks moeten halen.

gaat dan wel snel dit weekend met dubbel XP

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:40:
[...]
True that. Ik zat ook even te etteren, eventjes kijken hoe de mensen hier zouden reageren op een marginale kinderachtige troll. ;) ;) Maar inderdaad, controller vs toetsenbord + muis is kansloos. Zelf heb ik ook besloten volledig over te gaan op consoles na mijn laatste upgrade. De markt richt zich duidelijk op hen en ik word ook ouder. De tijden van intensief gamen heb ik wel een beetje gehad. Nu wil ik lekker lui liggen als ik thuis kom bij de tv. ;)
Heel volwassen om van je 2e post op GoT meteen een test-troll te maken ;)

En wat betreft je keuze voor console zat ik in precies hetzelfde schuitje, al vraag ik me achteraf wel af of BF3 op de PC niet beter tot zijn recht komt. Bij BFBC2 maakt het me eigenlijk geen reet uit of ik nou op de PC of PS3 speel. (niet dat ik nog een keuze heb, huidige PC trekt CS:S en WoW met moeite :))

Verwijderd

cybermans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:01:
[...]

gaat dan wel snel dit weekend met dubbel XP
Volgens mij zijn dat alleen dubbele XP punten welke je krijgt via je additional poinst....

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
En je moet de rondjes afmaken...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cybermans
Jeroenimoes schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:15:
En je moet de rondjes afmaken...
dat vind ik altijd zo ruk... van de mensen waar je mee aan het samenspelen bent en hem dan peren omdat het even kut gaat.

Verwijderd

hahaha zoals gisteren??

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 08:45
Iemand zin om op mijn server te spelen? Xbox 360.
Server name: 24/7 - Close Quarters - DOM/GM

• Geronimous
Leuk, videos van PC spelers. Dat kan ik ook op een pc als het even meezit...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 10:59:

Ik zou het in principe wel moeten kunnen. Zou er naar kunnen kijken, maar dat wordt niet eerder dan vanavond. Misschien dat King nog voor mij online is, dan zou je het hem kunnen vragen.

Pa4, Dynamix en Voss kunnen het trouwens ook.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Jackal131 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:46:
[...]
Ik zou het in principe wel moeten kunnen. Zou er naar kunnen kijken, maar dat wordt niet eerder dan vanavond. Misschien dat King nog voor mij online is, dan zou je het hem kunnen vragen.

Pa4, Dynamix en Voss kunnen het trouwens ook.
Ben vanavond ook aan de bf3, als het dan nog niet is gedaan zet ik m er wel bij :).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• pa4jv
Ik dacht zelfs dat hij er al in staat eigenlijk, conquest Wake..

• cybermans
pa4jv schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:17:
Ik dacht zelfs dat hij er al in staat eigenlijk, conquest Wake..
Maybe heb ik vanavond nog wat tijd om te spelen en anders morgen. Wil ook wel evne wat vlieg acties proberen om wat unlocks te scoren....

oh en ik zoek nog een gewillig slachtoffer die het toelaat dat ik zijn voertuig mol met repair tool

Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 11:04:
[...]
En wat betreft je keuze voor console zat ik in precies hetzelfde schuitje, al vraag ik me achteraf wel af of BF3 op de PC niet beter tot zijn recht komt.
Een blik in het "BF3 problemen topc" en ik weet dat ik op de console goed zit.
Wat al gezegd wordt: schijfje erin en gaan :)
Geen gezeur met punkbuster, update hier, videokaart kan het niet aan, foutmeldingen, origin doet 't niet... etc etc
cybermans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:21:
[...]oh en ik zoek nog een gewillig slachtoffer die het toelaat dat ik zijn voertuig mol met repair tool
Lame ;)
Deze is wel te halen toch? Tenminste, die zat ook bij de B2K assignments.

[ Voor 22% gewijzigd door Superkiwi op 22-06-2012 14:38 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:37:
[...]
Geen gezeur met punkbuster, update hier, videokaart kan het niet aan, foutmeldingen, origin doet 't niet... etc etc
Ja dat zal ik ook niet ontkennen. Van de andere kant is het niet voor niets het 'problemen topic', daar komen mensen met PROBLEMEN :) Er zullen genoeg PC gamers zijn die nergens last van hebben.
En consoles zijn ook niet vrij van problemen/nadelen hoor; input lag, vastlopende PS3, 24 man servers, kleinere maps...

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:58:
[...]

Ja dat zal ik ook niet ontkennen. Van de andere kant is het niet voor niets het 'problemen topic', daar komen mensen met PROBLEMEN :) Er zullen genoeg PC gamers zijn die nergens last van hebben.
En consoles zijn ook niet vrij van problemen/nadelen hoor; input lag, vastlopende PS3, 24 man servers, kleinere maps...
percentage pc gebruikers met problemen en percentage ps3 gebruikers met problemen... schat ik toch echt in dat het percentage bij PC een veelvoud is

• cybermans
dvdkiwi schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 14:37:
[...]

[...]

Lame ;)
Deze is wel te halen toch? Tenminste, die zat ook bij de B2K assignments.
is enkel om die assignment te halen

• Henkie
zullen we weer lekker ophouden met de console/pc battle, PC spelerts lekker terug naar hun topic, blijven wij hier verder auwehoeren over onze superioriteit over de PC spelers. ;) .

Verwijderd

cybermans schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 15:58:
[...]
percentage pc gebruikers met problemen en percentage ps3 gebruikers met problemen... schat ik toch echt in dat het percentage bij PC een veelvoud is
valt wel mee denk ik, ik heb drie collega's die op de PC spelen. Buiten dat ze af en toen Origin niet in kunnen komen hebben ze geen problemen. Maar ja PSN/XBL liggen er af en toe ook wel eens uit. Maar de verhoudingen zullen iets meer ten gunste van de consoles liggen aangezien daar maar 2 verschillende hardware platformen zijn. Het aantal spelers op de PC is volgens mij vele malen hoger, dus dat maakt zo'n problemen topic ook weer sneller de moeite waard

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Wil vanavond ook ff knallen, maar double XP is pas morgen vanaf 9.00am klopt dat?

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=I_jzvjyaOGc]

Geweldig filmpje van FrankieOnPC over alle nieuwe premium wapens :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Wat een schijt lag vanavond...ging weer helemaal nergens over.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
Dat ik lagde lag waarschijnlijk aan de wijn. Op tijd naar bed nu zodat ik fris aan de doubleXP kan beginnen morgenochtend om 9 uur! ;)

• Droid
Unomomentodado schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 22:40:
Dat ik lagde lag waarschijnlijk aan de wijn. Op tijd naar bed nu zodat ik fris aan de doubleXP kan beginnen morgenochtend om 9 uur! ;)
Wauw... Wekkertje zetten voor double xp? :P
Morgen ga ik zeker ook veel CQ spelen. Dat wordt zeker 40k points per match..

• Unomomentodado
Ja natuurlijk , ik wil zo snel mogelijk level 99 worden. *O*

Edit: helemaal vergeten , zusje komt morgen langs, ff kort houden.

[ Voor 36% gewijzigd door Unomomentodado op 22-06-2012 23:19 ]

• pa4jv
Jezus, aangezien ik jullie allemaal verboden heb om level 100 te worden speel ik straks in mijn uppie.. ik moet nog 78 levels!

• Droid
Ik ga zo ook maar is ff genieten van de double xp.. Wordt zeker 10 levels omhoog vandaag.. Ben nu level 53 volgensmij.

• Geronimous
Verdomme. Gister wezen stappen in Aken (de Duitsers vierden flink feest), laat wakker, straks werken :( Dan maar morgen de hele dag aan de double XP :P

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 23-06-2012 15:13 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Unomomentodado
Jeroen, dat zijn 24 uren dat je niet dubbelXP pakt! Verman jezelf, geef jezelf een vlakke, zet een sloot koffie, bestel een pizza en ga achter je PS3 zitten! Oh, en zeg je baan op! >:)

[ Voor 1% gewijzigd door Unomomentodado op 23-06-2012 16:40 . Reden: Smiley bij gezet anders denken jullie dat ik echt zo fanatiek ben. ±' ]

• Geronimous
Dat zou wel masterlijk zijn, De hele nacht door tot zondagnacht 0:00 :D
Stat resetten, dan staat die ultra-hoge SPM wel leuk :)

@Uno, is hert trouwens geen idee wat meer lui admin te maken op de GoT server? Werden laatst echt flink gebaseraped en niemand kon de teams balanceren... :(

[ Voor 38% gewijzigd door Geronimous op 23-06-2012 18:25 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Henkie
reminds me, waar waren die gegevens om te doneren aan de servert? speel er regelmatig overdag op!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol hoe krijgen ze het voor elkaar..

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
iPodKiller schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 23:55:
Lol hoe krijgen ze het voor elkaar..
Tering, die is goed in elkaar gezet.

Verwijderd

Echt zeer goed gemaakt! _/-\o_

Te vette stem trouwens van die gast met die weapons review een paar posts hier boven :)

• Jimmy-time1
Henkie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:27:
[...]

je kan anders ook een keer bij henkiepenkie56-airlines instappen.. heb volgendee week woensdag overdag weer tijd..
Ik heb afgelopen weekend alles voor de attack chopper unlocked. Dus henkiepenkie56-airlines kan eventueel een andere passagier op de lijst zetten die nog unlocks nodig heeft.

Nu maar even verder spelen met de scout chopper, jet en IFV. Daar moet ik ook nog dingen voor unlocken.

• steefje
  • Laatst online: 21:36
Wat is er loos met die glich op Metro. Van de week kwam ik al meerdere malen gasten tegen die een soort boven de levels lopen, maar wel iedereen kunnen neerknallen. Geen idee hoe ze het doen, maar zaterdag spawnde ik zelf bij een gast die ook boven de levels doorliep. Het ergste is nog dat je niet dood kan.

PSN ID Binloading_nl

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
steefje schreef op maandag 25 juni 2012 @ 10:08:
Wat is er loos met die glich op Metro. Van de week kwam ik al meerdere malen gasten tegen die een soort boven de levels lopen, maar wel iedereen kunnen neerknallen. Geen idee hoe ze het doen, maar zaterdag spawnde ik zelf bij een gast die ook boven de levels doorliep. Het ergste is nog dat je niet dood kan.
Je kan wel dood, maar niemand kan je raken. Is hetzelfde geval als die mensen die met een boot onder het level zitten op Kharg Island. Zwaar irritant en gewoon dom als je niet 'fair' wilt spelen.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Iedereen nog een beetje gebruik gemaakt van het double XP weekend? Zelf 2 rangen geklommen en redelijk wat unlocks gehaald. Domination op de nieuwe maps loont puntentechnisch wel moet ik zeggen ;)

Volgens mij ben ik alleen een van de weinige tweakers die de nieuwe maps echt leuk vind om te spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• cybermans
cheiron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:09:
Iedereen nog een beetje gebruik gemaakt van het double XP weekend? Zelf 2 rangen geklommen en redelijk wat unlocks gehaald. Domination op de nieuwe maps loont puntentechnisch wel moet ik zeggen ;)

Volgens mij ben ik alleen een van de weinige tweakers die de nieuwe maps echt leuk vind om te spelen.
ik vind de nieuwe maps ook wel aardig

Trouwens. Conquest wake is pleite als optie!!!! iemand enig idee hoe dat kan

hmmz alleen conquest assault:
http://forums.electronica...est-after-update-ps3.html

[ Voor 11% gewijzigd door cybermans op 25-06-2012 11:21 ]

• pa4jv
Ik heb altijd tijd om te spelen behalve als het dubbel xp weekend is.. 2 uurtjes gespeeld. :P

Verwijderd

@cheiron ik vind die maps ook wel geinig om te spelen. Vooral die hogere tickets brengt lekker veel punten op!

@cyberman Ik zit ook steeds te zoeken naar conquest wake maar niemand bied deze aan. Overigens eergisteren wel op de GoT server mar kreeg niet de kans om te schieten met die mobile AA. Die was ele keer weer verdwenen.

@pa4jv dat heb ik nou ook altijd!

• pa4jv
Conquest Wake is inderdaad nooit te vinden nee, we kunnen de GoTserver veranderen in een 24/7 300% CQ Wake. :P

• cybermans
CQA wake dan :D

want conquest wake is MIA of bestaat niet

mocht je server wel op CQ wake kunnen zetten, via find quick match oid zal je het niet kunnen selecteren. Als ik de map op wake zet en dan conquest selecteer gaat springt die naar any map

[ Voor 61% gewijzigd door cybermans op 25-06-2012 11:34 ]

Verwijderd

Dan kan ik je melden dat ie helemaal vol komt te zitten elke avond hahahaa er zijn veel mensen opzoek naar wake

@cybermans niemand bied CQ wake aan maar het bestaat wel. In plaats van 3 a 4 flags heb je 5 flags

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 11:34 ]

Wat is er zo leuk aan CQ Wake?
Als je een beetje goed bent met een heli of jet blijf je wel enige tijd in de lucht (die zijn vanaf de grond toch niet naar beneden te krijgen), maar verder is het toch gewoon een saaie map om te spelen op de console?
Ik was heel blij toen ie juist uit de roulatie was gehaald ;)

**Jullie gaan hard met je adelaartjes!!**

• Henkie
Jimmy-time1 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 08:55:
[...]

Ik heb afgelopen weekend alles voor de attack chopper unlocked. Dus henkiepenkie56-airlines kan eventueel een andere passagier op de lijst zetten die nog unlocks nodig heeft.

Nu maar even verder spelen met de scout chopper, jet en IFV. Daar moet ik ook nog dingen voor unlocken.
Je mag nog steeds wel een keer meevliegen hoor, het is natuurlijk wel gewoon businessclass! :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:34:
Als je een beetje goed bent met een heli of jet blijf je wel enige tijd in de lucht (die zijn vanaf de grond toch niet naar beneden te krijgen), maar verder is het toch gewoon een saaie map om te spelen op de console?
Ik was heel blij toen ie juist uit de roulatie was gehaald ;)

**Jullie gaan hard met je adelaartjes!!**
Ik wil eigenlijk alleen CQ wake spelen voor de Mobile AA unlocks. Ik heb al en aantal keren Canals en wake rush gespeeld maar wordt steeds gekicked als ik de Mobile AA heb. Krijg vervolgens een bericht dat deze alleen bestemd is voor clanleden.............

Nou mijn adelaartjes gaan gewoon langszaam, die van de rest tja als je dubbele xp krijgt in het weekend en je kan veel spelen dan gaat het rap!

• Jimmy-time1
Henkie schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:45:
[...]

Je mag nog steeds wel een keer meevliegen hoor, het is natuurlijk wel gewoon businessclass! :P
Dat is prima, ik kan nog wel wat air warfare ribbons gebruiken voor de medal!
Komende 2 avonden even geen voetbal :)
Dus eens even wat potjes knallen denk ik zo!
:P

Verwijderd

Tja echt interesant vind ik het voetballen niet meer! Althans in wacht wel tot de finale.
Misschien ben ik er vanvond ook wel, we zien wel! Vrijdag ben ik er wel of er moet weer
iets tussenkomen. Dan is er weer een nieuwe GoT meting

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2012 13:47 ]

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:33:

@cybermans niemand bied CQ wake aan maar het bestaat wel. In plaats van 3 a 4 flags heb je 5 flags
Is nog steeds conquest assault hoor. Gewone conquest heeft helaas nooit bestaan op wake. Als het er wel was had ik die map kapot gespeeld, vond hem erg leuk in de bf1943 versie. Heb al maanden geen cqa gespeeld omdat ik het een hele slechte modus vind.
dvdkiwi schreef op maandag 25 juni 2012 @ 12:34:

maar verder is het toch gewoon een saaie map om te spelen op de console?
Een drietal potjes op deze map staat in mn top 10 leukste potjes in bf3. Helaas waren de andere tig potjes vaak heel eenzijdig. Geweldige map maar zo ongebalanceerde kansen door CQA imo.

Verwijderd

Het zal wel aan mij liggen, maar ik kom maar niet op de GOT server.. Kan hem niet vinden. Ik typ gewoon GOT in, waar je kan zoeken naar servers. Heb ook al GOT europe etc geprobeerd. Maar geen resultaat.

Ik speel het op de Ps3. Iemand toevallig nu aan het spelen? Dat ik die gene even toevoeg @ ps3 en vervolgens zo de got server kan joinen? :)

Of licht het er wellicht aan dat ik geen premium heb? Heb wel back2karkland maar niet premium..
Ik zag dat de GoTserver dit weekend ingesteld stond op de Close Quarters maps...leeg...

Toen de maproulatie op Conquest 300% stond was deze vaak vol.

Verwijderd

@toobster: helaas zijn de meeste tweakers aan het werk. Vanavond heb je meer kans om toegevoegd te worden, voeg mij andrs maar toe: psn: Moulin11
BatmanHorizon schreef op maandag 25 juni 2012 @ 13:49:
[...]
Een drietal potjes op deze map staat in mn top 10 leukste potjes in bf3..
Dat vind ik, gezien het feit dat jij 99% van de tijd in voertuigen vertoeft en Wake een soort voertuig-only map is, niet heel raar ;)
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:31:
Of licht het er wellicht aan dat ik geen premium heb? Heb wel back2karkland maar niet premium..
Als je Karkand verkeerd schrijft verdién je ook geen premium lol :P
Nee hoor, just kiddn' ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 25-06-2012 15:10 ]

Jackal131 schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:39:
Ik zag dat de GoTserver dit weekend ingesteld stond op de Close Quarters maps...leeg...

Toen de maproulatie op Conquest 300% stond was deze vaak vol.
Gister stond er weer iets anders. Is niet lekker consequent zo. Maar had afgelopen weekend ook moeite om de lege server op te starten. Zit ook geen logica, soms lukt het in 5 minuten en soms na 15 minuten nog steeds niemand erbij.
dvdkiwi schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Dat vind ik, gezien het feit dat jij 99% van de tijd in voertuigen vertoeft en Wake een soort voertuig-only map is, niet heel raar ;)
53,59% van de tijd om precies te zijn :P (bf3stats). Maar wake island heb ik juist veel te voet gespeeld, met buggy van vlag naar vlag etc. Die leuke potjes op wake gingen zodanig gelijk op dat je het in dezelfde voertuig ook niet heel lang volhoudt. Zorgt ervoor dat je je telkens moest aanpassen wat het zo leuk maakte. Als het gelijk opgaat is het de map waar je het meeste het gevoel van een slachtveld heb en heel veel actie, echt een "battlefield gevoel". Normale conquest met 2x vliegdekschepen en wake was mijn go to map.

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 25 juni 2012 @ 15:09:
[...]
Als je Karkand verkeerd schrijft verdién je ook geen premium lol :P
Nee hoor, just kiddn' ;)
Had een déjà vu van de maand voor de release van B2K in dit topic, Back to Kerkland, Klarkrand, Karkland :)

• Henkie
Back 2 clark Kent?

Afbeeldingslocatie: http://themediadevil.files.wordpress.com/2010/03/superman-clark-kent-superman-546265_576_432.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Henkie op 25-06-2012 16:21 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
+1 voor henkiepenkie airlines

PSN ID = steppa87

• Geronimous
cheiron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 11:09:

Same here, twee vogeltjes hoger en wat assignments erbij.

Alleen ging er niks van harte gister, wat een teringdag zeg! Alle games die ik joinde was mijn noobteam aan het verliezen en werden we dik ge-owned. Ik raakte geen perpernoot. Was blij dat een vriend belde om naar de film te gaan.

Ook heb ik gemerkt dat Close Quarters echt nul,niks met skill te maken heeft. Kijk maar eens ingame naar het scoreboard, de scores lopen zeer uiteen, maar iedereen heeft veel deaths. het is gewoon van vlag naar vlag rennen, iemand afschieten en neergeschoten worden, in hoog tempo. Dat herhaalt zich oneindig tot het potje over is en dan mag je hetzelfde doen op een nieuwe map. Nog nooit ook maar een grammetje taktiek gezien. Onmogelijke spawns waarbij je direct wordt afgeknald omdat er iemand achter je spawnt. Of dat jij dat geluk hebt. Vergeleken met Close Quarters is 500% Metro Conquest opeens zeer overzichtelijk en tactisch interessant.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Gister inderdaad ook geen pepernoot geraakt. Misschien door hey dubbel xp gebeuren dat jet druk /laggy was. Aangezien het vandaag wel weer top ging!!

PSN ID = steppa87

• cheiron
  • Nu online
Woei, na ruim 240 uur eindelijk mijn laatste ribbon gehaald: de Melee ribbon.. Dacht dat het nooit meer zou gebeuren.

En dan ook meteen 6 knifekills in dat rondje :')

Flickr PSN ID= cheironnl

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op maandag 25 juni 2012 @ 22:38:
Woei, na ruim 240 uur eindelijk mijn laatste ribbon gehaald: de Melee ribbon.. Dacht dat het nooit meer zou gebeuren.

En dan ook meteen 6 knifekills in dat rondje :')
Mcom attacker ribbon :X

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• cheiron
  • Nu online
2 mcoms in een rondje toch? Moet je wel een beetje mazzel met een noobteam hebben die niet armen, maar wel defenden :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
Joh, die geven we altijd weg als iemand hem nodig heeft. Wij killen alles en diegene die hem nog moet mag hem hebben.

spoiler:
en ben je alleen, rijd je met een amtrac naar de mcom.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 14:50:
@toobster: helaas zijn de meeste tweakers aan het werk. Vanavond heb je meer kans om toegevoegd te worden, voeg mij andrs maar toe: psn: Moulin11
Tnx voor de accept :)

Heb ook wel een headset maar dan moet ik eigenlijk me geluid ( te ) zacht zetten anders storen jullie daaraan.

Zal zo nog eens even kijken of er iemand op zit. Maar eerst :7

• cybermans
gunmaster werkt verdomt goed als je met een man of 3/4 bij elkaar blijft en op 1 target blijft knallen... je bent dan echt redelijk vlot een paar wapens verder. want ook al is het een 443.... 4 rounds tegelijk in je ass doet toch pijn

• Henkie
Merci! donatie is overgemaakt RogierH!

morgen maar weer eens even knallen

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:52:
[...]

Heb ook wel een headset maar dan moet ik eigenlijk me geluid ( te ) zacht zetten anders storen jullie daaraan.

Geen probleem, altijd leuk als er meer tweakers zijn kunnen we tenminste een keer een grote krachtmeting doen hahaha. Ik zou zeggen voeg een aantal mensen toe welke hier vaak online zijn en je kan wat vaker met tacatiek spelen...29 juni is er weer een GoT krachtmeting om een uurtje of 10 savonds dacht ik. Inschrijvn kan hier: https://docs.google.com/s...XlWX0VfYWxhNHFoUTdRWlE6MQ

Wat betreft je headset is wel handig als je die gebruikt en je zult niet de enige zijn die het geluid wat hard heeft staan. Gewoon de perfect afstelling gebruiken en dan hebben we er geen last van.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 08:57 ]

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02 19:53
Jeroenimoes schreef op maandag 25 juni 2012 @ 19:45:
[...]

Same here, twee vogeltjes hoger en wat assignments erbij.

Alleen ging er niks van harte gister, wat een teringdag zeg! Alle games die ik joinde was mijn noobteam aan het verliezen en werden we dik ge-owned. Ik raakte geen perpernoot. Was blij dat een vriend belde om naar de film te gaan.

Ook heb ik gemerkt dat Close Quarters echt nul,niks met skill te maken heeft. Kijk maar eens ingame naar het scoreboard, de scores lopen zeer uiteen, maar iedereen heeft veel deaths. het is gewoon van vlag naar vlag rennen, iemand afschieten en neergeschoten worden, in hoog tempo. Dat herhaalt zich oneindig tot het potje over is en dan mag je hetzelfde doen op een nieuwe map. Nog nooit ook maar een grammetje taktiek gezien. Onmogelijke spawns waarbij je direct wordt afgeknald omdat er iemand achter je spawnt. Of dat jij dat geluk hebt. Vergeleken met Close Quarters is 500% Metro Conquest opeens zeer overzichtelijk en tactisch interessant.
Dat klopt wel ja. Iedereen doet ook maar wat. Maar het is wel ontzettend leuk om met een SPAS door Ziba Tower te rennen. :7

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 19:31

scorpie

Supra Addict

Ben de afgelopen dagen bezig geweest met de pkp-pechenegg ofzo voor de support premium achievement, maar man man, wat een bagger apparaat is dat zeg! :(

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2012 @ 23:52:
[...]

daar heb ik ook wel wat last van, daarom wacht ik op:

Afbeeldingslocatie: http://www.iasus-concepts.com/news/images/stealth.jpg

die neemt namelijk het geluid van je stembanden op: wat ongeveer zo zou moeten klinken:
http://www.iasus-concepts.com/nt/audio-test.html

• Henkie
scorpie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:29:
Ben de afgelopen dagen bezig geweest met de pkp-pechenegg ofzo voor de support premium achievement, maar man man, wat een bagger apparaat is dat zeg! :(
foregrip-flash suppressor-red dot

en dan op maps als grand bazaar of seine. niet op de CLQ maps das kut!

• cybermans
Henkie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:09:
[...]

bij mij ging het met de PKP op TDM neushaar best aardig... ding levert best een aardige punch

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 19:31

scorpie

Supra Addict

[...]

Volgens mij heb ik die allemaal nieteens kunnen unlocken voor die achievement (correct me if I'm wrong). Maar ach, nog 2 kills, dan pak ik weer een echte gun ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

PKP is opzich niet een slechte wapen je moet het eea unlocken om hem goed te kunnen handelen. Ook is het een kwestie van wennen met de PKP. Zelf vind ik de RPK een van de betere support wapens. Lekker snel reloaden en sprayen maar weer.
's avonds laat een rush server zoeken met maar 4 of 5 man erin :)
Zo heb ik er ook een stuk of 15 gehaald op 2 avondjes...

[...]

Je vergeet de laser sight. Op Metro gebruik ik alleen maar hip-fire om mijn kills bij elkaar te sprayen...

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:27:
[...]

's avonds laat een rush server zoeken met maar 4 of 5 man erin :)
Zo heb ik er ook een stuk of 15 gehaald op 2 avondjes...
Gewoon SQUAD rush spelen heb je zo je ribbons. Ik moet er nog een paar voor attacker medal en voor de defender medal daar moet ik er nog wat meer. Die zijn niet echt makkelijk haalbaar maar wel beter dan voorheen

Die verrekte mobile AA is ook haast niets meer waard!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 10:38 ]

• cybermans
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:37:
[...]

Gewoon SQUAD rush spelen heb je zo je ribbons. Ik moet er nog een paar voor attacker medal en voor de defender medal daar moet ik er nog wat meer. Die zijn niet echt makkelijk haalbaar maar wel beter dan voorheen
Medals moet je halen tijdens double XP weekends... die telde dus ook mooi dubbel

Pagina: 1 ... 99 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.