FIFA Benelux Administrator
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Serieus ?? Vind je dat leuk ? Net als al die andere berichtjes boven me met dit soort zelfde geintjes ?Martinspire schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:20:
Ik verwijs ook vaak naar de serverregels. 1x een berichtje teruggehad met de vraag waar ze dan staan, waarop ik dan antwoord "denk je nou echt dat ik die op internet ga zetten? Ben Gekke Gerrit niet!"
En ik blijf het ook leuk vinden om te antwoorden met "I've got the power". Als ik hem via raptr binnenkrijg (en dus niet op mn xbox zie verschijnen of te laat ben) dan doe ik er ook het linkje bij: YouTube: Snap - I ve Got The power
Macht corrupts... bah..
Oh je bent er zo een?Martinspire schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:20:
Ik verwijs ook vaak naar de serverregels. 1x een berichtje teruggehad met de vraag waar ze dan staan, waarop ik dan antwoord "denk je nou echt dat ik die op internet ga zetten? Ben Gekke Gerrit niet!"
En ik blijf het ook leuk vinden om te antwoorden met "I've got the power". Als ik hem via raptr binnenkrijg (en dus niet op mn xbox zie verschijnen of te laat ben) dan doe ik er ook het linkje bij: YouTube: Snap - I ve Got The power
Je moet niet te snel willen kicken/bannen. Zoals het hier nu overkomt voel je je te "machtig".
Ik heb misschien 3 a 4 keer iemand gekicked/gebanned omdat die persoon aan het spawnrapen was. Ook als ik verlies kick ik niet. Ondanks dat ik een EU only server heb controleer ik niet eens op het land van herkomst van de spelers.
Ik krijg ook vaker berichtjes met "thanks voor the good game" of "sorry for spawnraping" etc etc.
Mensen vinden het gewoon fijn als ze een potje af kunnen maken en dat begrijp ik heel goed; ik ben zat vaak gekicked zonder goede reden, alleen omdat ik een admin killde/knifde.
Ondanks dat het balen was wel een goede beslissing van de admin, want anders was het 700 tickets baserape geworden.
Flickr PSN ID= cheironnl
Lol, nou nou wat een macht. De helft van de servermogelijkheden van de pc hebben we niet. Bovendien zijn het toch mensen die een kick/ban verdienen, dus opzouten ermee.innerchild schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:36:
[...]
Serieus ?? Vind je dat leuk ? Net als al die andere berichtjes boven me met dit soort zelfde geintjes ?
Macht corrupts... bah..
Ik kick/ban best vaak mensen van de server. Ban meestal omdat ik ze in ieder geval niet de komende potten terug wil zien. Kick is meestal voor non-EU of om plaats te maken. Balanceren doe ik ook regelmatig. Het scheelt dat ik mn 2e monitor kan gebruiken voor het bekijken van de locaties van spelers via bf3stats.GerardHenninger schreef op zondag 17 juni 2012 @ 17:46:
[...]
Oh je bent er zo een?![]()
Je moet niet te snel willen kicken/bannen. Zoals het hier nu overkomt voel je je te "machtig".
Ik heb misschien 3 a 4 keer iemand gekicked/gebanned omdat die persoon aan het spawnrapen was. Ook als ik verlies kick ik niet. Ondanks dat ik een EU only server heb controleer ik niet eens op het land van herkomst van de spelers.
Ik krijg ook vaker berichtjes met "thanks voor the good game" of "sorry for spawnraping" etc etc.
Mensen vinden het gewoon fijn als ze een potje af kunnen maken en dat begrijp ik heel goed; ik ben zat vaak gekicked zonder goede reden, alleen omdat ik een admin killde/knifde.
Ik weet zelf wat voor voordeel je kunt hebben als je op een server van een ander continent speelt. Heb het na elke patch wel even bekeken en het gaat gewoon veel te makkelijk om kills te halen als ze jou niet meer kunnen raken omdat jij eigenlijk alweer achter cover zit. Juist vanwege dat oneerlijke voordeel kick ik veel mensen.
Die mensen vragen dan soms om een reden dat ze gekicked zijn en meestal vragen ze dat netjes. Maar als ze iets doen ala "WTF Y U No leave me on the server <insert scheldwoord>" dan ga ik ook niet meer netjes doen. Er staat zoiezo 3x dat er geen mensen buiten de EU in de server moeten zitten (en zelfs dan kunnen ze nog laggy zijn, maar daar kijk ik minder naar). In de servernaam, servermessage en serverdescription. Als je dan nog niet door hebt dat je er niet in hoort is het gewoon al klaar voor mij. Je kunt geen waarschuwingen geven of snel berichtjes sturen, dus dan moet het maar meteen met een kick.
Als je mijn humor als reactie op hun asociaalheid niet kan waarderen dan is dat jammer, maar ik ga er gewoon zo mee verder. Ik ben er ook voor dat alles eerlijk gaat en het gebeurd me dan ook sporadisch dat ik mensen kick die voor een andere reden dan "laggy" uit de server gaan.
Ik heb geen zin om me te gaan ergeren aan de speelstijl van anderen of te wachten totdat ze doorhebben dat spawn/baserapen niet gewaardeerd wordt. Wat overigens ook vaak wordt overgenomen door de andere mensen in het team, waardoor het al snel erger wordt. Ik kom online om een lekker potje te knallen en door adminrechten kan ik daardoor meer invloed hebben op de balans en sfeer in de server. Dat er dan mogelijk wat situaties ontstaan die als machtsmisbruik kunnen worden gelabeld is niet mijn probleem. Misschien zijn mijn opvattingen daarmee wel anders, maar ik dacht nog altijd dat het een spelletje was om lol in te hebben, niet om politiek correct te moeten zijn?
Hulde voor de inzet, kan NL voetbalteam een voorbeeld aan nemen.cheiron schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:16:
Vanmiddag met King en Cybermans halverwege een 750 ticket seine potje omgezet naar het andere (verliezende team, 0 vlaggen). Balen, maar vet dat we dat nog konden omzetten in een win.
Ondanks dat het balen was wel een goede beslissing van de admin, want anders was het 700 tickets baserape geworden.
Edit:
Ik begon mijn kick verhaal met licht humoristische ondertoon. Na de 1e post van Martin wilde ik dat nog uitleggen, maar na bovenstaande post kan ik Martin ook wel begrijpen. Amerikanen en Aziaten horen gewoon niet op onze servers. Zijn ze er wel, dan hoor ik van mede-tweakers veelal reacties als: "1 kogel dood" en "ik was de hoek om", etc. Dan is het terecht dat ze eruit gaan. Laatst nog gedaan. Wel een hele PSN berichten wisseling daarna gehad en netjes uitgelegd dat ze lagden. De stats van die lui ook bekeken en ze waren ook wel behoorlijk goed, dus dan is het wikken en wegen. De lol voor tweakers gaat in dat geval voor, want het is tenslotte onze server.
Mensen halverwege overzetten ben ik persoonlijk tegen, maar dat is als je 100% tickets speelt. Ga je voor high tickets % dan snap ik Martin ook wel weer.
Hoe mensen reageren is ook belangrijk. Meestal is dat in eerste instantie WTF, maar als je netjes uitlegt waarom dan reageert 80% van de mensen normaal. Kost je wel een potje als admin, maar hoort bij je verantwoordelijkheid.
[ Voor 52% gewijzigd door Unomomentodado op 17-06-2012 23:15 ]
Was echt een verschrikkelijk team, mooie dat we die hebben kunnen omgooien en hebben gewonnen.cheiron schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:16:
Vanmiddag met King en Cybermans halverwege een 750 ticket seine potje omgezet naar het andere (verliezende team, 0 vlaggen). Balen, maar vet dat we dat nog konden omzetten in een win.
oh-stop-it-you.jpgOndanks dat het balen was wel een goede beslissing van de admin, want anders was het 700 tickets baserape geworden.
Speelden op de GoT server, ik zette ons over
BatmanHorizon schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:08:
[...]
Was echt een verschrikkelijk team, mooie dat we die hebben kunnen omgooien en hebben gewonnen.
[...]
oh-stop-it-you.jpg![]()
Speelden op de GoT server, ik zette ons over![]()
. Had de server vrijdag een andere titel gegeven en en een nieuwe mapcycle. Wilde niet gekicked worden op een andere server high tickets en dan 2x xp verliezen. Maar de GoT server was weer eens constant vol dit weekend, ook volgens bf3stats. Zo laten of moet ik hem morgen weer terugzetten?
![]()
Anyway, daarna was het gewoon een spannend potje (tot wij 100 tickets voor het einde alle vlaggen hadden dan. Maar dat was na zo een voorsprong echt hun eigen schuld).
Flickr PSN ID= cheironnl
Uitleggen is prima, maar dat gaat gewoon niet snel genoeg. Dan moet je weer uit je game (of in ieder geval ben je effe bezet) dus dat werkt gewoon niet lekker.
Ik zou zoiezo graag zien dat de admin-tools voor de pc ook voor de 360/ps3 te gebruiken zouden zijn. Dat je berichten toe kunt voegen en dat soort dingen. Maakt het al snel een stuk beter.
En uiteraard een lag-o-meter in de scoreboard om laggers al snel te identificeren. Samen met een max-ping setting zijn dat eigenlijk mijn grootste wensen als admin
Een andere wtf:
Ik join een potje wat net is afgelopen (heb dus 0/0 en 0 punten) maar krijg wel een multipier bonus van 20400 punten? WTF
Hier de report: http://battlelog.battlefi...how/50544737/2/173743702/
Het is dat er nog iemand was met 23k punten, anders had ik ook nog de highest award score binnengehaald.
Die Dubbel-XP slaat dus echt nergens op, eerder random-xp
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2012 01:38 ]
#Longest headshot: 1849 meter#
#End note#
heb het even aangepastdvdkiwi schreef op maandag 18 juni 2012 @ 01:46:
#Note to Moulin#
#Longest headshot: 1851 meter#
#End note#
En terecht hoor
Nette headshot!
Volgens mij kun je dit het beste laten staan. Server is in ieder geval weer goed gevuld!!!BatmanHorizon schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:08:
Maar de GoT server was weer eens constant vol dit weekend, ook volgens bf3stats. Zo laten of moet ik hem morgen weer terugzetten?
![]()
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Roan naar je eigen team kicken he, valsspeler.Martinspire schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:35:
[...]
Lol, nou nou wat een macht. De helft van de servermogelijkheden van de pc hebben we niet. Bovendien zijn het toch mensen die een kick/ban verdienen, dus opzouten ermee.
[...]
Ik kick/ban best vaak mensen van de server. Ban meestal omdat ik ze in ieder geval niet de komende potten terug wil zien. Kick is meestal voor non-EU of om plaats te maken. Balanceren doe ik ook regelmatig. Het scheelt dat ik mn 2e monitor kan gebruiken voor het bekijken van de locaties van spelers via bf3stats.
Ik kom online om een lekker potje te knallen en door adminrechten kan ik daardoor meer invloed hebben op de balans en sfeer in de server. Dat er dan mogelijk wat situaties ontstaan die als machtsmisbruik kunnen worden gelabeld is niet mijn probleem. Misschien zijn mijn opvattingen daarmee wel anders, maar ik dacht nog altijd dat het een spelletje was om lol in te hebben, niet om politiek correct te moeten zijn?
Gaude et aude
Zo te horen heb je blijkbaar geen spel plezier en ben je het merendeel kwijt aan het monitoren dan aan het spelen. Jouw server zal ik dus mijden als de pest. Weer 1 in mijn lijst met een server met belachelijk adminnetjes..Martinspire schreef op zondag 17 juni 2012 @ 20:35:
[...]
Lol, nou nou wat een macht. De helft van de servermogelijkheden van de pc hebben we niet. Bovendien zijn het toch mensen die een kick/ban verdienen, dus opzouten ermee.
[...]
Ik kick/ban best vaak mensen van de server. Ban meestal omdat ik ze in ieder geval niet de komende potten terug wil zien. Kick is meestal voor non-EU of om plaats te maken. Balanceren doe ik ook regelmatig. Het scheelt dat ik mn 2e monitor kan gebruiken voor het bekijken van de locaties van spelers via bf3stats.
Ik weet zelf wat voor voordeel je kunt hebben als je op een server van een ander continent speelt. Heb het na elke patch wel even bekeken en het gaat gewoon veel te makkelijk om kills te halen als ze jou niet meer kunnen raken omdat jij eigenlijk alweer achter cover zit. Juist vanwege dat oneerlijke voordeel kick ik veel mensen.
Die mensen vragen dan soms om een reden dat ze gekicked zijn en meestal vragen ze dat netjes. Maar als ze iets doen ala "WTF Y U No leave me on the server <insert scheldwoord>" dan ga ik ook niet meer netjes doen. Er staat zoiezo 3x dat er geen mensen buiten de EU in de server moeten zitten (en zelfs dan kunnen ze nog laggy zijn, maar daar kijk ik minder naar). In de servernaam, servermessage en serverdescription. Als je dan nog niet door hebt dat je er niet in hoort is het gewoon al klaar voor mij. Je kunt geen waarschuwingen geven of snel berichtjes sturen, dus dan moet het maar meteen met een kick.
Als je mijn humor als reactie op hun asociaalheid niet kan waarderen dan is dat jammer, maar ik ga er gewoon zo mee verder. Ik ben er ook voor dat alles eerlijk gaat en het gebeurd me dan ook sporadisch dat ik mensen kick die voor een andere reden dan "laggy" uit de server gaan.
Ik heb geen zin om me te gaan ergeren aan de speelstijl van anderen of te wachten totdat ze doorhebben dat spawn/baserapen niet gewaardeerd wordt. Wat overigens ook vaak wordt overgenomen door de andere mensen in het team, waardoor het al snel erger wordt. Ik kom online om een lekker potje te knallen en door adminrechten kan ik daardoor meer invloed hebben op de balans en sfeer in de server. Dat er dan mogelijk wat situaties ontstaan die als machtsmisbruik kunnen worden gelabeld is niet mijn probleem. Misschien zijn mijn opvattingen daarmee wel anders, maar ik dacht nog altijd dat het een spelletje was om lol in te hebben, niet om politiek correct te moeten zijn?
Haha, mja dan werd het 2vs2. Moet toch iemand hebben die bij me in de chopper zit als ik neerstortMr Hackenbacker schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:10:
[...]
Roan naar je eigen team kicken he, valsspeler.
Overigens weet ik even niet welke gamertag er bij jou hoort?
Dan doe je dat toch lekker? Niet mijn probleem?innerchild schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:39:
[...]
Zo te horen heb je blijkbaar geen spel plezier en ben je het merendeel kwijt aan het monitoren dan aan het spelen. Jouw server zal ik dus mijden als de pest. Weer 1 in mijn lijst met een server met belachelijk adminnetjes..
Maar als de game toch de nieuwe map aan het laden is, is het weinig moeite om even op refresh te drukken zodat de nieuwe battlereport wordt gegenereerd en kan ik daar al voordat de game begint zien wie ik er de volgende ronde uit moet gooien.
Dat jij graag speelt tegen mensen met oneerlijk voordeel moet je zelf weten en als je al zo reageert dan moet je ook vooral wegblijven. Ben geen liefdadigheidsinstelling, dus blijf maar lekker weg dan.
De server is anders regelmatig vol met mensen in de queue om te joinen. Hij draait nu Rush met een logische naam (GoTLive.nl #2 - Normal Rush - EU ONLY) en dat lijkt mensen wel aan te spreken. Zou het nog kunnen verbeteren door "100% tickets" en "Rush Only" erin te zetten, maar goed. Daardoor is de server toch altijd wel vol en als ik er iemand uitgooi staat er binnen notime een nieuwe speler op die plek.
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2012 11:39 ]
Verwijderd
Dus je vermijd een server waar de admin alle laggers, spawnkillers en baserapers eruit gooit? Dan moet ik jouw vermijde,n want als er dingen zijn waar ik een hekel aan heb zijn het eerstgenoemde wel.innerchild schreef op maandag 18 juni 2012 @ 10:39:
[...]
Zo te horen heb je blijkbaar geen spel plezier en ben je het merendeel kwijt aan het monitoren dan aan het spelen. Jouw server zal ik dus mijden als de pest. Weer 1 in mijn lijst met een server met belachelijk adminnetjes..
Laggers, rapers en spawnkillers eruit dan zou eigenlijk altijd moeten ja.
Wat ik soms irritant vind ik het geswitch van team, zoals:
Niks irritanter als een potje bijna klaar is (25 tickets over) en je wordt over gezet.Martinspire schreef op zondag 17 juni 2012 @ 23:50:
Ik speel meestal rush dus dan ga ik de teams balanceren zodra de mcoms vernietigd zijn. Of als een team het gewoon niet red met aanvallen, dan alleen als ze nog minstens 25 tickets overhebben.
Degenen die verdedigen hebben bijna het potje gewonnen, en dan worden er met nog iets van 20 tickets over een aantal naar het andere team gezet. Dan zijn ze sowieso een terechte winner ribbon kwijt imo.
Wacht dan met overzetten tot het potje daadwerkelijk afgelopen is.
Niks irritanter dan een admin die je overzet naar zijn team omdat hij aan het verliezen is (andersom komt ook wel eens voor maar een verliezende admin die mensen aan zijn team toevoegt komt vaker voor).
Een switch door de admin na een potje heb ik absoluut geen problemen mee.
Als de vijand compleet vast wordt gezet en zijn spawn niet uit kan komen, tja, dan is het inderdaad lastig wat te doen.
Stel:
Aanvallers rush hebben het moeilijk; 15 tickets over en één mcom.
Zou jij nu defenders over gaan zetten naar het aanvallende team?
Ik heb een paar potjes gehad waar we als aanvaller nergens waren maar uiteindelijk toch met 1 of 2 tickets over de mcom op konden blazen (met ons oorspronkelijke team dus).
Dat zijn de epische potten die je door te fanatiek admin-switchen dus weinig meer zal hebben.
**Met admin bedoel ik niet specifiek admins hier, maar random admins**
Just my 2 cents.
Andere vraag:
Hoe zit het met de extended mags en heavy barrel van de RPK-74M?
Zie hier, ik heb meer dan 350 kills ermee...

Of is dat alleen voor premiums?
[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 18-06-2012 13:19 ]
Ook kijk ik meestal bij balancing wel naar de clantags. Als ik zie dat er 2 tegen elkaar spelen, dan zet ik ze vaak wel bij elkaar neer (als het geen gotters zijn meestal tegen ons voor wat meer weerstand). Al kan ik er natuurlijk weinig aan doen als dat niet hun bedoeling was, maar vaak krijgen ze de mogelijkheid om te switchen niet.
Ik krijg overigens maar weinig berichtjes terug van mensen in de server, dus dat is altijd wel jammer (voor de moeite die je erin steekt om leuke potjes te krijgen.
@unlocks, volgens mij is dat inderdaad voor premium, al heb ik ze zelf nog niet gebruikt. Was eigenlijk van plan om die unlocks ook nog effe te halen (dan heb ik alles), maar doe eerst de CQC guns wel volledig unlocken. De M5k wordt daarbij nog wel een irritatiefactor denk ik.
Ik heb de laatste tijd ook steeds meer het vermoeden dat ik minder goed speel als er een lagger in de game zit. Dat het dan lijkt alsof ie de hele server beinvloed en dat daardoor kogels niet goed aankomen. Dat een hoop out of sync lijkt te gaan en de game daar niet goed mee omgaat. Erg raar in ieder geval, maar ik ben hier niet zeker van. Kan ook een placebo-effect zijn
[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 18-06-2012 14:29 ]
Verwijderd
Welke map is het je gelukt? Operation firestorm.... we moeten maar eens kloten met die helicopters daar dan kan je Headshots van 3000 meter halen hahaha.
Wat betreft de admins: af en toe fucking wankers!! Diverse keren eruit gekicked omdat ik zou cheaten...zo goed ben ik nou ook weer niet. Teams ballancen als het in voordeel is van de admin zelf!
Kut kleuters die je om niets kicken en om kleine issues!
@martinspire: volgens mij wil je altijd complimenten ontvangen, wat boeit het als je geen berichten krijgt?? Als men steeds terug komt naar jullie server is dat toch al een compliment opzich???
@joshje: tja zo kan ik het ook HS halen van 1851 met friends. Maar aan de andere kant wel netjes!
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 16:15 ]
Op Firestorm heb ik 'm gehaald ja
@Martin:
Thanx voor je reply betreffende de extended mags
Misschien toch maar eens premium aanschaffen; krijg ik toch 50 kogels extra voor 50 euri's haha
Die guns (volgens mij had de M27 ook wat upgrades) zijn toch niet echt geweldig. Vooral de RPK vind ik echt dramatisch, dus die gebruik ik liever niet. Gewoon lekker de PKP blijven gebruiken, werkt echt 10x beter. Foregrip + Flash suppressor erop en je wilt niet meer anders.dvdkiwi schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:25:
Inderdaad daar zat ik ook aan te denken: met een heli kan je nog verder komen omdat je buiten de map kan gaan staan...
Op Firestorm heb ik 'm gehaald ja
@Martin:
Thanx voor je reply betreffende de extended mags
Misschien toch maar eens premium aanschaffen; krijg ik toch 50 kogels extra voor 50 euri's haha
Verwijderd
leuk om te zien dat iedereen zo zijn eigen voorkeur heeftMartinspire schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:40:
[...]
Die guns (volgens mij had de M27 ook wat upgrades) zijn toch niet echt geweldig. Vooral de RPK vind ik echt dramatisch, dus die gebruik ik liever niet. Gewoon lekker de PKP blijven gebruiken, werkt echt 10x beter. Foregrip + Flash suppressor erop en je wilt niet meer anders.
Ik vind je RPK juist een van de fijnste support wapens nu.
De PKP vind ik niet meer wat ie geweest is
Verwijderd
Ik vind tegenwoordig de M320 geen zak meer waard zowel voor infantry als vehicles.
Dit was een mooie pot! Geen teams balanceren lijdt tot de volgende gewonnen match:
http://battlelog.battlefi...how/50422722/4/230420491/
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2012 18:38 ]
PSN ID = steppa87
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Het gaat best lekker met Kiwi de laatste tijd > samenwerken ftw!!!
Vanavond lekkere potjes gespeeld met oa Joshje en Tairino.
Metro was een leuke pot die best goed op en neer golfde.
Noshar was irritant, maar dat kwam omdat er een paar hele vervelende mannetjes bij de tegenstander zaten
[ Voor 43% gewijzigd door Superkiwi op 19-06-2012 01:40 ]
Je bent goed bezig, Kiwi!!dvdkiwi schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 01:31:
Nog 4 accuracy en 3 flag defender ribbons en ik heb weer 2 nieuwe medals erbij![]()
Het gaat best lekker met Kiwi de laatste tijd > samenwerken ftw!!!
Ik heb nu alle ribbons, maar ga me niet speciek richten op alle medals. Als ik 1000 uur in BF3 heb zitten, dan zal ik de meeste wel hebben
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Op welke site kijk je dan? Ik probeer het via BF3 stats te bekijken maar die site loopt minimaal een week achter (ook na update profiel)Martinspire schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:37:
[...]
Haha, mja dan werd het 2vs2. Moet toch iemand hebben die bij me in de chopper zit als ik neerstort
[...]
Dan doe je dat toch lekker? Niet mijn probleem?
Maar als de game toch de nieuwe map aan het laden is, is het weinig moeite om even op refresh te drukken zodat de nieuwe battlereport wordt gegenereerd en kan ik daar al voordat de game begint zien wie ik er de volgende ronde uit moet gooien.
Verwijderd
Waarom nerfen ze die hele unlock troep niet gewoon?Henkie schreef op maandag 18 juni 2012 @ 20:03:
waarom geen double XP Month?. ik ga morgen weer los in iedergeval, lekker dagje vrij!
Ik reageer op het kleuter admin gedrag. Mag ik nog even quoten ??Martinspire schreef op maandag 18 juni 2012 @ 11:37:
[...]
Haha, mja dan werd het 2vs2. Moet toch iemand hebben die bij me in de chopper zit als ik neerstort
[...]
Dan doe je dat toch lekker? Niet mijn probleem?
Dat jij graag speelt tegen mensen met oneerlijk voordeel moet je zelf weten en als je al zo reageert dan moet je ook vooral wegblijven. Ben geen liefdadigheidsinstelling, dus blijf maar lekker weg dan.
De server is anders regelmatig vol met mensen in de queue om te joinen. Hij draait nu Rush met een logische naam (GoTLive.nl #2 - Normal Rush - EU ONLY) en dat lijkt mensen wel aan te spreken. Zou het nog kunnen verbeteren door "100% tickets" en "Rush Only" erin te zetten, maar goed. Daardoor is de server toch altijd wel vol en als ik er iemand uitgooi staat er binnen notime een nieuwe speler op die plek.
Geplaatst op zaterdag 16 juni 2012 19:08
Rogierh
Heerlijk om even wat mensen van de server te kicken als je geirriteerd raakt. Voel me al weer een stuk beter. Kreeg ik vervolgens via PSN bericht terug: "WTF". Toen maar geantwoord: "You killed me", wat werd gevolgd door een volgende "WTF".
Geplaatst op zondag 17 juni 2012 13:10
pa4jv
spoiler:
Ik heb me ook overgegeven aan dit kwaad, heeeeerlijk om een lagger eruit te gooien.
Geplaatst op zondag 17 juni 2012 14:13
Martinspire
Haha, ik krijg nu ik server beheerder ben ook steeds vaker berichtjes.
Laatst 1 gebanned omdat ie iets met "you can't ban me" in zn naam had staan. Oh guess again
En ook nog 1 gekicked die iets van oxX Sn1p3z FTW Xxo heette. Waarop ie vroeg waarom ik hem kickte en toen zei ik ook maar "all those x-es and o-s with numbers for letters. Its just too much man. The server can't handle that amount of progamer awesomeness".
Over dit gedrtag heb ik het. Het is net als of ik een stel kleuters in een snoepwinkeltje zie lopen zonder toezicht...Geplaatst op zondag 17 juni 2012 14:20
Martinspire
Was het maar alleen om spelers te kicken die bv een oneerlijk overwicht geven mbt ping. Dit gaat alleen maar over ' kijk wat ik kan met mijn server and i don't give a fuck'
Verwijderd
Maar dat klopt toch ook? Damn, je hebt me doorinnerchild schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:26:
[...]
Ik reageer op het kleuter admin gedrag. Mag ik nog even quoten ??
[...]
[...]
[...]
[...]
Over dit gedrtag heb ik het. Het is net als of ik een stel kleuters in een snoepwinkeltje zie lopen zonder toezicht...
Was het maar alleen om spelers te kicken die bv een oneerlijk overwicht geven mbt ping. Dit gaat alleen maar over ' kijk wat ik kan met mijn server and i don't give a fuck'
Zoals eerder gemeld: je HOEFT niet op de server te komen spelen en blijkbaar werkt je sarcasmemeter ook niet helemaal. Ik ben die mensen geen excuses verplicht of een reden dat ze eruit worden gegooid. Dat maak jij ervan. Dat ze zich daarna als eikels gedragen, geeft mij alleen maar meer reden om hetzelfde te doen.
En ja, soms kick ik mensen gewoon voor de fun ervan. Dat wil je toch horen? Nou speciaal voor jou als ik vanavond er weer in zit, gooi ik er zo random 10 mensen uit, net zoveel als het aantal letters dat jij in je naam hebt staan. Ga je nog verder doorzeuren, dan worden het er 10 meer en meer en meer.
Wil je dat op je geweten hebben?
Denk toch aan de kindertjes in Afrika!!!
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2012 10:59 ]
ik zeg: Wie betaalt, bepaaltinnerchild schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 09:26:
[...]
Ik reageer op het kleuter admin gedrag. Mag ik nog even quoten ??
[...]
[...]
[...]
[...]
Over dit gedrtag heb ik het. Het is net als of ik een stel kleuters in een snoepwinkeltje zie lopen zonder toezicht...
gewoon in de server rules opnemen... wij kicken ook omdat we het leuk vinden
en nog was het niet makkelijkVerwijderd schreef op maandag 18 juni 2012 @ 16:00:
@joshje: tja zo kan ik het ook HS halen van 1851 met friends. Maar aan de andere kant wel netjes!
Omdat Joshje bang was dat ie gekicked zou worden; dus hij lag in een hoekje te beven...joshje schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 11:11:
[...]
en nog was het niet makkelijkKiwi weet ook wel waarom
Als je iets niet wilt als je aan het snipen bent, is het beven, verstoort heel je concentratie!
Uiteindelijk is Joshje maar gewoon blijven liggen, heb ik zijn M98 afgepakt, ben naar de andere kant gelopen en heb mezelf een headshot gegeven.
Eerst kreeg Joshje 'm niet, maar ik had CSI handschoenen aan dus de prints van Joshje zaten nog op het wapen. Gelukkig kreeg Joshje de headshot toen wel.
True story bro
WHEHEHEHEHHEdvdkiwi schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:42:
[...]
Omdat Joshje bang was dat ie gekicked zou worden; dus hij lag in een hoekje te beven...
Als je iets niet wilt als je aan het snipen bent, is het beven, verstoort heel je concentratie!
Uiteindelijk is Joshje maar gewoon blijven liggen, heb ik zijn M98 afgepakt, ben naar de andere kant gelopen en heb mezelf een headshot gegeven.
Eerst kreeg Joshje 'm niet, maar ik had CSI handschoenen aan dus de prints van Joshje zaten nog op het wapen. Gelukkig kreeg Joshje de headshot toen wel.
True story bro
Verwijderd
oke, wtf? Mis ik nou wat?Henkie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:16:
http://battlelog.battlefi...how/51070786/4/364016030/
ik ben top helicopter op grand bazaar
Lol, cheater...KICK...BANHenkie schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 15:16:
http://battlelog.battlefi...how/51070786/4/364016030/
ik ben top helicopter op grand bazaar
Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar hebt gekregen op Grand Bazaar.
Een scout-heli zou trouwens wel een leuke toevoeging zijn in de nauwe straatjes van Grand Bazaar. Volgens mij krijg je dan een hoop heli crashes te zien, tenzij je een zeer goede heli piloot treft
ik zat door mijn battlereports te bladeren en zat het ineens! misschien is het omdat ik helicoptergeluiden aan het maken was over de chat?
of het was de scout helicopter waar ik in vloog?
[ Voor 15% gewijzigd door Henkie op 19-06-2012 16:49 ]
Waarschijnlijk is mijn berichtje verloren in alle berichten over super sniper shots
Ik probeer BF3stats maar die site loopt zwaar achter en daarop zie ik alleen battlereports van 2 weken geleden.
Soms refreshed ie niet helemaal goed, waardoor je effe F5 moet gebruiken, maar meestal werkt het wel gewoon. Het is dan dus wel belangrijk dat je in de game hebt gezeten, want anders staat ie natuurlijk niet bij je laatste reporten (of je moet weten wie erin zitten, dan kun je ook nog wel kijken).
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 19-06-2012 18:12 ]
Ik wil hier nog even op terug komen. Echt heel extreem nadrukkelijk vind ik het nog niet aanwezig omdat je het op een bepaalde speelwijze moet gebruiken om er voordeel uit te halen. Bovendien is de aim vaak niet het probleem als het gaat om skills, maar vooral de reactiesnelheid en (map)inzicht. Maar idd, als een heel skilled persoon aim assist aan heeft staan en weet hoe je het moet gebruiken/misbruiken, dan kan het wel ergerlijk zijn.innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:
[...]
Ik hoop dat ze de aanpassing die ze hebben uitgevoerd op de reactie snelheid van auto aim weer terug draaien. Ik hoef nu niet eens meer te bewegen alleen maar te rennen omdat mijn crosshair bijna een magneet is geworden.
Deze gast speelde pre patch al met AA. Aan het regelmatig switchen tussen hip en ADS haalt hij aanzienlijk voordeel eruit. Hij speelt ook in één van de betere bf3 clans op ps3 (QxD).
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TmPboU9d3gI&feature=plcp].
YouTube: BF3: Pwning in the Metro Part 2 vb 2
Heb toch het gevoel dat veel van die pro spelers dit toepassen op hun speelstijl. Maar nogmaals, hun reactievermogen en inzicht is wel beter dan de gemiddelde bf3 speler. De aim assist in handen van dit soort spelers is echter niet leuk om tegen te spelen. Maar het is imo ook geen abuse oid.
In bc2 was aim assist echt een aim assist dacht ik, in bf3 is dit wel anders zo te zien.
[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 19-06-2012 21:15 ]
PSN ID = steppa87
De correctie van de aim assist op je tegenstander kan je op die manier uitbuiten.steppa87 schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 21:15:
Wat is het voordeel van hip en ADS constant te wisselen??
* Je zoomt in maar je eigen aim zorgt ervoor dat je bijv. net naast het poppetje richt. Door heel snel terug hip te gaan en direct weer ADS voorkom je bovenstaande. (Op die manier werkt het idd een beetje als een magneet)
[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 19-06-2012 21:24 ]
hahahadvdkiwi schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 12:42:
[...]
Omdat Joshje bang was dat ie gekicked zou worden; dus hij lag in een hoekje te beven...
True story bro
Wat doen zij dan anders dan ik? Ik heb nooit het gevoel dat aim assist mij op welke manier dan ook helpt.cheiron schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 23:34:
Die gast heeft echt 0 recoil..
Aim assist meest duidelijk bij 0:25 in dat filmpje imo. Dat is niet grappig meer
Ik heb aan gehad, ik heb uit gehad, maar geen verschil gemerkt.... Als anderen met aimbot tegen mij spelen, dan wil ik het ook wel tegen hun gebruiken...
Btw:
Als ik iemand aim assist zie gebruiken zoals in het 2e filmpje, dan ban ik hem wel. Anderen mogen het gebruik van aim assist noemen, maar ik noem het misbruik maken van.
[ Voor 15% gewijzigd door Jackal131 op 20-06-2012 08:34 ]
Ik vraag mij af of je het uberhaupt kan zien bij een andere speler.Jackal131 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:30:
[...]
Btw:
Als ik iemand aim assist zie gebruiken zoals in het 2e filmpje, dan ban ik hem wel. Anderen mogen het gebruik van aim assist noemen, maar ik noem het misbruik maken van.
Btw, van dit soort filmpjes vraag ik mij ook altijd af wat er gebeurt; zo een beetje al die ventjes gaan met 1 round neer. Is dat mazzel dat ze al aangeschoten zijn, of is er iets anders aan de hand?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik mag hopen dat de aim assist niet naar het hoofd trektJackal131 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:40:
Misschien allemaal headshots door de aim assist???? Geen idee, ik roep maar wat.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat ik dus al zei, uitbuiten kan door snel hip/ads switchen. Werkt enkel op close range, moet je niet doen als iemand ver staat.Jackal131 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:30:
[...]
Wat doen zij dan anders dan ik? Ik heb nooit het gevoel dat aim assist mij op welke manier dan ook helpt.
Ik heb aan gehad, ik heb uit gehad, maar geen verschil gemerkt.... Als anderen met aimbot tegen mij spelen, dan wil ik het ook wel tegen hun gebruiken...
Zou niet weten hoe je kan zien of iemand dat doet.Btw:
Als het goed is heb je niet zoveel kogels nodig om een mannetje neer te krijgen, meestal 3-5 kogels op torso. Als je met aim assist alles raakt... Heb een ook een paar goede clanvids gezien die zonder aim assist spelen en dan ziet het er weer normaal uit (ook een paar andere goede clans gezien die met aa aan wel uitbuiten).cheiron schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 09:39:
[...]
Btw, van dit soort filmpjes vraag ik mij ook altijd af wat er gebeurt; zo een beetje al die ventjes gaan met 1 round neer. Is dat mazzel dat ze al aangeschoten zijn, of is er iets anders aan de hand?
Ik vind aim assist overigens helemaal niet gigantisch veel effect hebben als je normaal speelt. Dan vind ik het niet zoveel voordeel hebben tov uit. Misschien bij rennende gastjes wel een voordeel, maar anders merk je er imo niet heel veel van.
Verwijderd
Snap het wel dat je die mensen wilt bannen, maar het dat lijkt me om eerlijk te zijn niet de bedoeling. Zo is het spel geprogrammeerd dat sommige mensen daar op inspelen tjah slim.Jackal131 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 08:30:
[...]
Wat doen zij dan anders dan ik? Ik heb nooit het gevoel dat aim assist mij op welke manier dan ook helpt.
Btw:
hetzelfde als de 'pro' gamers in counterstrike heel snel tussen hun AWM en Deagle switchen. Twee one-shot-kill wapens voor long en close range samen. Door de zeer geringe of totale afwezigheid van recoil en sway en snelle ADS- en switch animaties is dit echt belachelijk effectief.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
http://www.battlefield.com/nl/battlefield3/1/premiumBooth schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:07:
Hoeveel mensen spelen er hier op Premium? Ik heb nu al (na 2 weken) het gevoel dat ik behoefte heb aan meer maps. Hoeveel extra maps heeft B2K?
Vind zowel B2K als CQ erg vet...
Iemand toevallig in om een potje CQ te spelen?Supremedch schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 14:56:
Ik heb BF3 ook nog maar een paar week in mn bezit. Na een paar dagen ben ik al overgegaan op Premium.
Vind zowel B2K als CQ erg vet...
3 mensen nodig, voor n squad. Xbox. GT: its Fuzeh
Verwijderd
Het QQ'en in CS is vooral sneller dan via RMB terugscopen, ik noem dit soort dingen ook geen uitbuiting. Je gebruikt de mogelijkheden van het spel gewoon om je eigen performance te optimaliseren. Dat andere mensen dan te motorisch gestoord zijn om dit bij te houden of te beheersen is hun probleemJeroenimoes schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 13:47:
Je kunt het denk ik helemaal niet zien of dat het geval is. Gewoon lekker zelf leren te gebruiken.
hetzelfde als de 'pro' gamers in counterstrike heel snel tussen hun AWM en Deagle switchen. Twee one-shot-kill wapens voor long en close range samen. Door de zeer geringe of totale afwezigheid van recoil en sway en snelle ADS- en switch animaties is dit echt belachelijk effectief.
Leeftijdsdiscriminatie.....Verwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:33:
[...]
Het QQ'en in CS is vooral sneller dan via RMB terugscopen, ik noem dit soort dingen ook geen uitbuiting. Je gebruikt de mogelijkheden van het spel gewoon om je eigen performance te optimaliseren. Dat andere mensen dan te motorisch gestoord zijn om dit bij te houden of te beheersen is hun probleem
zijn naam is Kampftiger1996 op xbox
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
Verwijderd
Aan je (gebrek aan) taalgebruik te zien kom jij ook niet veel verder dan de ontwikkeling van een dom kind van 15.Motaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:33:
best fijn als server van dom Kind van 15 is heel tijd vals spelen om met auto onder grond te rijden van vlag naar vlag en als je hem als nog dood maakt keer of 3 wat haast niet te doen is om dat alleen zijn hooft soms net boven grond uit komt krijg je ban
Maar erg lief is het inderdaad niet van die jongen
Motaro schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 18:33:
best fijn als server van dom Kind van 15 is heel tijd vals spelen om met auto onder grond te rijden van vlag naar vlag en als je hem als nog dood maakt keer of 3 wat haast niet te doen is om dat alleen zijn hooft soms net boven grond uit komt krijg je ban
Ik join nu vaak servers waar zoveel mogelijk lage rangen in zitten om zodoende wat onervaren piloten (en ook met weinig unlocks) neer te kunnen schieten. Anders is er geen beginnen aan!
Als ik nou vlieg en jij gunt? Ben redelijk goed met vliegen dus je kunt veel kills krijgen.Jimmy-time1 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 11:48:
Ik ben momenteel veel aan het spelen met de attack chopper om de unlocks te halen. Maar er zijn potjes dat er gewoon geen gunner bij in stapt. Dan moet je geluk hebben als je af en toe een heli of jet uit de lucht kunt knallen want de normale rockets doen echt bijna geen schade op voertuigen/soldaten op de grond. Erg frustrerend!!!
Ik join nu vaak servers waar zoveel mogelijk lage rangen in zitten om zodoende wat onervaren piloten (en ook met weinig unlocks) neer te kunnen schieten. Anders is er geen beginnen aan!
edit: op servers met maar een paar spelers probeer ik ook gewoon wat vlaggen te cappen met de heli. Af en toe knalt een tank je uit de lucht maar het gaat ook vaak goed omdat er weinig actie is.
[ Voor 63% gewijzigd door Jimmy-time1 op 21-06-2012 12:07 ]
Dat is nou wel jammerJimmy-time1 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:05:
Zou mooi zijn maar ik speel op ps3 en jij op xbox, haha!
edit: op servers met maar een paar spelers probeer ik ook gewoon wat vlaggen te cappen met de heli. Af en toe knalt een tank je uit de lucht maar het gaat ook vaak goed omdat er weinig actie is.
Verwijderd
Ze zouden die twee communities gewoon moeten mergen. Fuck de commerciële belangen van PSN & XBL!!
Jij was online toch? Misschien stap ik zo wel even in bij jou in als gunner, dat kan ik toch beter dan vliegenitsFuzeh schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 13:45:
Op de gotlive server maar is flink mensjes uit de helicopter knallen
Ik heb geen leuke ondertitel.
Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met vliegen. Zo moeilijk is het allemaal niet.thijsje66 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:02:
[...]
Jij was online toch? Misschien stap ik zo wel even in bij jou in als gunner, dat kan ik toch beter dan vliegen
oke ik inv jethijsje66 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:02:
[...]
Jij was online toch? Misschien stap ik zo wel even in bij jou in als gunner, dat kan ik toch beter dan vliegen
Dat vliegen valt wel mee inderdaad als je een beetje oefent. Maar de rockets van de pilot doen bijna geen damage meer. Voordat je een tank uitgeschakeld hebt (zonder gunner bedoel ik dan) moet je flink je best doen!Jackal131 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:08:
[...]
Ik snap niet dat mensen zoveel moeite hebben met vliegen. Zo moeilijk is het allemaal niet.
Redenen:
-Vliegen kan ik niet zo goed, vraag maar aan de PS3 tweakers
-De hellfires doen niet erg veel damage.
-Gunner zijn levert mij meer kills op dan piloot zijn.
-De gun van de gunner is gewoon goed.
Laatste keren dat ik bij Joshje, Moulin of Jackal in de chopper zat ging het me goed af, de air warfare ribbons haal ik op die manier
[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 21-06-2012 14:58 ]
en jij zo te zien ook niet hoe je op iemand Reageer die je niet kent waarom om hij zo schrijftVerwijderd schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 20:52:
[...]
Aan je (gebrek aan) taalgebruik te zien kom jij ook niet veel verder dan de ontwikkeling van een dom kind van 15.![]()
Maar erg lief is het inderdaad niet van die jongen
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)
http://battlelog.battlefi...how/51321719/4/283721234/
(2 x disable vehicle ribbon, 4 x anti vehicle ribbon en 1 air warfare ribbon)
Het waren voornamelijk heli's en jets van de tegenstander. Die waren nog slechter....
Verwijderd
Kan me eerlijk gezegd ook geen zak interesseren. Iedereen die de basisschool heeft afgemaakt weet dat je geen zinnen kunt schrijven van 60+ woorden zonder ook maar 1 punt te gebruiken. En als je je dan toch al bewust bent van je dyslexie (of wat dan ook), gebruik dan even een spellingscontrole of zo. Houdt het wel zo lekker leesbaar voor de rest.Motaro schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:56:
[...]
en jij zo te zien ook niet hoe je op iemand Reageer die je niet kent waarom om hij zo schrijft
Ik ben normaal echt geen spellingsnazi, maar wat jij post is echt buitenaards.
je kan anders ook een keer bij henkiepenkie56-airlines instappen.. heb volgendee week woensdag overdag weer tijd..Jimmy-time1 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 15:42:
Ik had gisteravond nog wel een goed potje (voor mijn doen dan hè...) als chopperpilot:
http://battlelog.battlefi...how/51321719/4/283721234/
(2 x disable vehicle ribbon, 4 x anti vehicle ribbon en 1 air warfare ribbon)
Het waren voornamelijk heli's en jets van de tegenstander. Die waren nog slechter....
Jouw naam werd inderdaad al regelmatig genoemd hier als er over piloten gepraat werd, haha!Henkie schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 16:27:
[...]
je kan anders ook een keer bij henkiepenkie56-airlines instappen.. heb volgendee week woensdag overdag weer tijd..
Wat is je PSN-naam? Dan voeg ik je wel even toe. Volgende week woensdag overdag moet ik werken maar dan zie ik later vanzelf wel een keer als je online bent.
PSN is henkiepenkie56, voeg me maar toe zie het wel verschijnen!Jimmy-time1 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:13:
[...]
Jouw naam werd inderdaad al regelmatig genoemd hier als er over piloten gepraat werd, haha!
Wat is je PSN-naam? Dan voeg ik je wel even toe. Volgende week woensdag overdag moet ik werken maar dan zie ik later vanzelf wel een keer als je online bent.
Hiervoor vermeld ik u naar Artikel 6 Lid 12 sectie B van de transportverzekering, hierin staat expliciet vermeld dat er in tijden van oorlog geen aanspraak kan worden gemaakt op de verzekering.pa4jv schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 17:15:
Ik heb niet zulke goede ervaringen met henkiepenkie-airlines... je krijgt niets vergoed als je toestel neerstort.
:-)
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.