• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Dat is juist het leuke, zou wat zijn als je overal eenvoudig kills mee zou krijgen.. schiet hem richting een druk stukje en je hebt zo die twee kills.
cheiron schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:52:
7 servers gejoined, 7 keer in een teqm dat dik geraped wordt. Leuk zo..
Daarom join ik nooit servers waar maar 2 á 3 plekken vrij zijn.. 18 is het magische getal. _/-\o_

[ Voor 48% gewijzigd door pa4jv op 12-06-2012 21:53 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
cheiron schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:52:
7 servers gejoined, 7 keer in een teqm dat dik geraped wordt. Leuk zo..
En dat is de 9e server. Ik ga wel ff sp doen. Serieus, in je eentje is mp echt 90% van de tijd geen fuck aan

Flickr PSN ID= cheironnl

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
gewoon quick match CLQ maps.. gaaaaan! vanmiddag hoop coole potjes gehad daarmee!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
cheiron schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 21:58:
[...]

En dat is de 9e server. Ik ga wel ff sp doen. Serieus, in je eentje is mp echt 90% van de tijd geen fuck aan
Vind je? Speel veel close quarters en het is altijd vet en win best vaak.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
pa4jv schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 20:54:
Haha, schitterend hoe hij loopt te zeiken als ie iets moet gebruiken waar hij niet vertrouwd mee is. :')
Ik ben het wel met hem eens:
* Suppresion is nog steeds te erg
* M320 in gungame slaat nergens op, zeker nu hij zwaar generft is op infantry
* Eindigen met een knife kill hoort wat mij betreft niet in een GUN-game

Wat nog wel leuk zo zijn is als ze de wapens randomizen per potje. Dus eerst 3 random pistols, daarna 3 random PDW's, etc.
Lekker (maar tering lang) potje CQ op Seine gedaan met Moulin net :P
Duurde 112 minuten (zat niet helemaal vol) en golfde best op en neer.
Op de 3e plaats geëindigd met iets van 69 om 45, 50.000 punten totaal :)

Mijn nieuwe plekje:
Bij C helemaal tot boven het huis inlopen, even de gevel eruit blazen,
ammo pakketje neerleggen en 3 C4 naar beneden gooien (voor de ingang van het trappenhuis dus)
Je ziet vijanden goed aan komen rennen :P
Zo heb ik denk een kill of 20 gemaakt; en het leverde wat flag defender ribbons op waarvan ik de medal nog moet ;)

*nog 167 meer kills dan deaths en Kiwi staat op 1.00 lol*

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 13-06-2012 01:23 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• unfor
  • Laatst online: 21-01 17:46
Unomomentodado schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:29:
[...]

Wat nog wel leuk zo zijn is als ze de wapens randomizen per potje. Dus eerst 3 random pistols, daarna 3 random PDW's, etc.
De M320 die je in gungame krijgt is volgens mij de anti-vehicle versie, die geen splash damage doet.
Je moet dus een direct hit hebben, en volgens mij explodeert hij pas na een seconde ofzo. (vaak heb ik een kill als ik al lang dood ben)

Edit: Ik lees dat je er een normale granaat mee afvuurt, zelfs een direct hit werkt niet.

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 13-06-2012 02:15 ]

unfor schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 02:01:
[...]

De M320 die je in gungame krijgt is volgens mij de anti-vehicle versie, die geen splash damage doet.
Je moet dus een direct hit hebben, en volgens mij explodeert hij pas na een seconde ofzo. (vaak heb ik een kill als ik al lang dood ben)

Edit: Ik lees dat je er een normale granaat mee afvuurt, zelfs een direct hit werkt niet.
De M320 en de RPG zijn zwaar generfed op infantry. Je kunt gerust bij iemand naast de voeten schieten, dan gebeurt er nog niets. Voor de assignment moet je volgens mij ook kills maken met de M320. Deze heb ik gehaald met Aug i.c.m. Smoke 8)7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:43:
[...]

gevoelens ?? ik denk met het spelen van fps sinds 1998 dat ik wel degelijk in staat ben om dit te onderscheiden. ;) mocht je het niet opmerken dan zou ik zeggen houden zo.
Gevoelens? Ik heb het over ervaren en feiten. Jij ervaart het blijkbaar. Ik niet. Kan op youtube alleen wat vage filmpjes vinden en lees er in dit forum bijna niks over.

Daarom vroeg ik, zijn er filmpjes. Van bijvoorbeeld een rivalxfactor, D0n7b7!nk, Levelcap of voor mij part een mede tweaker waaruit dit blijkt.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Gisteren avond een potje op Kargh. Werd er op me geschoten alsof er iemand in een jeep zat, met die main gun. Maar kon hem nergens zien. Uiteindelijk ben ik neergeschoten. Blijkt er een boot onder de map te zitten met 3 man erin... 8)7 Nou ik ben gelijk weg gegaan, doeiiii :w

BFV: SuperflipNL [PS4]

SuperflipNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:30:
Gisteren avond een potje op Kargh. Werd er op me geschoten alsof er iemand in een jeep zat, met die main gun. Maar kon hem nergens zien. Uiteindelijk ben ik neergeschoten. Blijkt er een boot onder de map te zitten met 3 man erin... 8)7 Nou ik ben gelijk weg gegaan, doeiiii :w
We hadden toch mogen verwachten dat die glitch in de patch opgelost zou zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 19:31

scorpie

Supra Addict

Ik denk dat ik dit weekend eindelijk level 50 word :P
Dit weekend namelijk double XP weekend, en dat in combinatie met Capture The Flag Rush, of hoe het ook heet, zal er vast voor zorgen dat ik meerdere keren een tiental duizend punten haal per potje :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• cheiron
Jackal131 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:43:
[...]

We hadden toch mogen verwachten dat die glitch in de patch opgelost zou zijn.
:')
Dice...

Flickr PSN ID= cheironnl

• Henkie
scorpie schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 10:01:
Ik denk dat ik dit weekend eindelijk level 50 word :P
Dit weekend namelijk double XP weekend, en dat in combinatie met Capture The Flag Rush, of hoe het ook heet, zal er vast voor zorgen dat ik meerdere keren een tiental duizend punten haal per potje :D
ik hoop dat er een keer een aantal dagen doordeweeks dubbel XP worden gemaakt.. in het weekend heb ik geen tijd om te gamen!

Verwijderd

Ach zodra je vogeltje bent, is XP toch nutteloos. En met dubbel XP ben je alleen sneller bij vogel 100.

• Unomomentodado
En je SPM wordt hoger en dat ziet er weer kick uit in je stats en dat vergroot weer je epenis. En als je dan uiteindelijk vogel 100 bent dan heb je de grootste.
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:04:
Ach zodra je vogeltje bent, is XP toch nutteloos. En met dubbel XP ben je alleen sneller bij vogel 100.
Moet na 400+ uur recon nog vrijspelen.... Hoezo XP nutteloos :> :+

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Indd, het is allemaal visueel. Niet dat er nog wat leuks te unlocken valt naast dogtags. voor je level.

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:09:
[...]

Moet na 400+ uur recon nog vrijspelen.... Hoezo XP nutteloos :> :+
Dan lekker een PDW nemen, een spawn beacon achter ze neer zetten en rapen xD

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Unomomentodado schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:08:
En je SPM wordt hoger en dat ziet er weer kick uit in je stats en dat vergroot weer je epenis. En als je dan uiteindelijk vogel 100 bent dan heb je de grootste.
dan kunnen we daarna wel de hummers uit het spel weglaten... geen compensatie gedrag meer nodig voor je epenis..... fiat 500 anyone?

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

Hmmmmm zou een fiat 500 niet omvallen als je met je mounted .50 naar de zijkant schiet?

• cybermans
Verwijderd schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:12:
Hmmmmm zou een fiat 500 niet omvallen als je met je mounted .50 naar de zijkant schiet?
nee joh... gebruik gewoon een harde epenis als barricade :P

• Unomomentodado
@King: elk minuut recon is weer een minuut minder in de tank ;)

Wat ze van mij ook nog wel in de update hadden mogen meenemen: het aantal tickets (%) in de server info, of nog beter, in de filters. En waarom niet een apart 'advanced' tabje voor dat soort filters als er geen schermruimte voor is?

Verwijderd

Dat zou echt geweldig zijn, ik zie zovaak in de server naam staan: normal rush en dan zijn het weer 200 of 300% tickets. Als attacking wel lekker de extra ijd, maar als defendng niet te doen met randoms.
Een filter voor servers met alleen die modus zou ook een uitkomst zijn. Rush only of CQ only bv.

Hoop dat dice onderhand mn server eens gaat fixen, kan er nog steeds geen hond mee doen. Die standaard maprotaties voor CQC zijn niet verkeerd, maar wil nu gvd wel eens een eigen rotatie instellen en de tickets wat verhogen zodat de rondjes wat langer zijn.

Overigens, dubbel-xp of niet, mijn SPM van 630 staat nu al weken rond dat punt. Of ie nu naar de 635 of 625 gaat maakt me eigenlijk weinig uit, hij zal nooit meer 50 of minder dan dat schelen denk ik zo.

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2012 11:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• pa4jv
Unomomentodado schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 23:29:
[...]

Het is toch juist leuk als je moeite moet doen? Had laatst een potje waarin we met 4 man allemaal een knife kill moesten, dan wordt het pas echt leuk. Zelfde met die M320, een level omhoog gaan terwijl je dood bent. :D
Martinspire schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 11:47:
Een filter voor servers met alleen die modus zou ook een uitkomst zijn. Rush only of CQ only bv..
Die heb je, daar zoek ik meestal op als ik echt alleen rush wil spelen ;)
Serverxxxxxx moet je dan hebben (waar xxxxx getalletjes zijn)

*potje van gisteren*
http://battlelog.battlefi...how/49933484/4/184351504/
:P

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 13-06-2012 13:55 ]

dvdkiwi schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 13:43:
[...]

Die heb je, daar zoek ik meestal op als ik echt alleen rush wil spelen ;)
Serverxxxxxx moet je dan hebben (waar xxxxx getalletjes zijn)

*potje van gisteren*
http://battlelog.battlefi...how/49933484/4/184351504/
Ik snap dat je die officiële servers bedoelt, maar ik vind het niet erg om op custom servers te spelen. Het is alleen frustrerend om te zien dat vrijwel 50% op een mixed modus zit en dat dit totaal niet herkenbaar is. Ik moet nu telkens naar serverdetails gaan kijken of het een normale server is (en zelfs dan is het nog niet zeker want de ticketcount staat er niet bij). Om er vervolgens achter te komen dat de server alweer vol zit.

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2012 15:21 ]

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
Martinspire schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:20:
[...]

Ik snap dat je die officiële servers bedoelt, maar ik vind het niet erg om op custom servers te spelen. Het is alleen frustrerend om te zien dat vrijwel 50% op een mixed modus zit en dat dit totaal niet herkenbaar is. Ik moet nu telkens naar serverdetails gaan kijken of het een normale server is (en zelfs dan is het nog niet zeker want de ticketcount staat er niet bij). Om er vervolgens achter te komen dat de server alweer vol zit.
Het zou inderdaad mooi zijn als dit automatisch zichbaar is wanneer mensen die aanpassen in hun server. Wij hebben een eigen server en ik moet telkens als ik de modus, maps, of % tickets aanpas de server naam ook aanpassen.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Martinspire schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 15:20:
[...]

Wat ik erger vind is dat ook 50% van de servers een corrupte admin heeft. Als je boven aan staat wordt krijg je gewoon een kick (+evt BAN) zodat je medals/ribbons misloopt.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
RevoNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Wat ik erger vind is dat ook 50% van de servers een corrupte admin heeft. Als je boven aan staat wordt krijg je gewoon een kick (+evt BAN) zodat je medals/ribbons misloopt.
Dat moet je ook op de GoTLive server spelen :)
RevoNL schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:27:
[...]

Mja, kicken gaat ook wel erg makkelijk. Een waarschuwingssysteem (eventueel met messages) of een algemene messages methode zou al beter zijn, maar aangezien al die admin-tools van de pc niet werken voor de consoles heb je weinig keus. Of je doet niets of je kicked/banned mensen.

Overigens kick ik weinig mensen (meestal alleen voor het maken van plaats in de server) en ban ik eigenlijk alleen laggende gamers uit verweggistan en verder.

Al is dat bannen wel wat lastig op mn eigen server nu, krijg een foutmelding :')

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 13-06-2012 17:03 ]

• Unomomentodado
Tip voor als voor een van de assignments in de top5 van Gungame moet eindigen: join een server met 2 man.
Unomomentodado schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 19:47:
Tip voor als voor een van de assignments in de top5 van Gungame moet eindigen: join een server met 2 man.
Of doe gewoon je best en win een potje :D :+

Ik denk dat als je deze assignment wilt halen, je er beter geen aandacht aan kunt geven, dan gaat het een stuk makkelijker. Maar aangezien iedereen nog niet zo serieus bezig is met de gameplay en drukker met de assignments moet dit wel te doen zijn.

• Unomomentodado
pa4jv schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 12:06:
[...]
Het is toch juist leuk als je moeite moet doen? Had laatst een potje waarin we met 4 man allemaal een knife kill moesten, dan wordt het pas echt leuk. Zelfde met die M320, een level omhoog gaan terwijl je dood bent. :D
Moeite doen, geen probleem. Maar check onderstaande eens. In een run&gun game stop je een grenade launcher waarvan de shell pas na 2 seconden explodeert en bovendien minimale damage doet aan infantry. Direct body hit close-range met de M320? Geen kill. Headshot? Geen kill.

Kijken vanaf 6:50.

Gungame is een skillbased modus en de M320 hoort daar niet in.

Nog een voorbeeld:

[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 14-06-2012 00:29 ]

Mja je loopt gewoon vast op die gun en dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Vind het overigens belachelijk dat je met het afschieten ervan niet een hitmarker krijgt. Heeft ook wel te maken met de granaat overigens, die geeft ook nooit hitmarkers bij gooien, maar dit werkt gewoon niet. Als je een losse granaat had die je kon cooken zou het al beter zijn geweest.

Overigens zou een speciaal wapen als afsluiter (golden gun, riotshield, oid) veel leuker zijn geweest. Een reden om die modus gewoon vaker te spelen omdat er iets inzit wat je echt nergens anders kunt gebruiken.

Het feit dat je niet deathmatch maar team deathmatch speelt vind ik overigens wel een verbetering ten opzichte van cod. Nu maak je toch wat meer kans en wordt je niet zo snel gespawnraped

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2012 00:45 ]

Verwijderd

GerardHenninger schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:44:
[...]

Heb al gezocht op GOTeu server maar die kon ik niet vinden. Hoe vind ik de juiste GOT server @ ps3? :$

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 03:17:
[...]
Heb al gezocht op GOTeu server maar die kon ik niet vinden. Hoe vind ik de juiste GOT server @ ps3? :$
Goed luisteren en op het gescheld van Jackal af gaan :+
"GoT Europe" even zoeken in de browser ;)
Maar de tip van Kwartel brengt je er waarschijnlijk eerder...

BF3 community manager checkt serieus of er echt animo is voor dinosaurus dlc... 8)
crash7800 BF3 Community Manager
Glad to see the enthusiasm.
Really, though, if this is something you guys want the best way to go about it is to try to get #BF3Dinos off the ground on Twitter.
If that shit trends it's pretty hard to ignore.
http://nl.reddit.com/r/ba...uzxyv/oh_hell_yes/c503b18
https://twitter.com/#!/search/realtime/%23BF3Dinos

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 09:33:
[...]

Goed luisteren en op het gescheld van Jackal af gaan :+
Alsof ik de enige en de ergste ben :o

Ik zal mijn headset in het vervog uit laten....

• cheiron
Jackal131 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:27:
[...]

Alsof ik de enige nee en de ergste ben ja :o

Ik zal mijn headset in het vervog uit laten....nee please
;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:27:
[...]

Alsof ik de enige en de ergste ben :o

Ik zal mijn headset in het vervog uit laten....
Zie het als een compliment!
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 11:36:
[...]

Zie het als een compliment!
LOL

Verwijderd

jeroen is veel erger hahaha joshje kan er ook wat van en zelf maak ik me ook schuldig aan scheldpartijen!

Beter schelden dan je teammaten doden door met een jeep eroverheen te rijden HE JOSHJE hondekop!!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 13:32 ]

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
GerardHenninger schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 16:44:
[...]

sorry gerard, ja gerard. 8)7. stiekeme luisteraar zonder headset :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:31:
jeroen is veel erger hahaha joshje kan er ook wat van en zelf maak ik me ook schuldig aan scheldpartijen!

Beter schelden dan je teammaten doden door met een jeep eroverheen te rijden HE JOSHJE hondekop!!
meestal revive ik je ook weer :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12

Wat ik nooit iemand eerder heb verteld is dat ik vorige maand een deuk in mij IKEA tafel heb gemept :S. Dus ik ben denk ik wel erger. Nu zijn IKEA tafels gewoon karton met een laagje, maar nog.

Joshje krijg ik ook nog wel eens met een jeep...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
Unomomentodado schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 00:24:
[...]

Moeite doen, geen probleem. Maar check onderstaande eens. In een run&gun game stop je een grenade launcher waarvan de shell pas na 2 seconden explodeert en bovendien minimale damage doet aan infantry. Direct body hit close-range met de M320? Geen kill. Headshot? Geen kill.

[video]

Kijken vanaf 6:50.

Gungame is een skillbased modus en de M320 hoort daar niet in.

Nog een voorbeeld:
[video]
Ik snap je punt, maar ik ervaar het zelf niet als een probleem. Dat ding vereist een totaal andere manier van spelen en dat vind ik zelf wel leuk na rondjes rennen met een sniper of een shotgun met frag rounds(dát is pas klote :P ).

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 10:24:
"GoT Europe" even zoeken in de browser ;)
Maar de tip van Kwartel brengt je er waarschijnlijk eerder...
Tnx, ik zal eens zoeken en als hij niet vol is even joinen. T kan zijn dat ik soms wat campie speel, maar dat komt meer omdat ik stoned ben en zit te staren :+

edit: kan hem nog niet vinden, wel een GOT NL server, is dat hem wellicht? Hij is wel leeg :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2012 17:20 ]

Déja vu!!!

• Henkie
Nog meer mensen morgen overdag vrij/tijd/zin om te gamen? ga morgen maar eens even met de MP7 aan de slag morgen!

• cybermans
Henkie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:39:
Nog meer mensen morgen overdag vrij/tijd/zin om te gamen? ga morgen maar eens even met de MP7 aan de slag morgen!
Vanavond wel denk ik

• SuperflipNL
Henkie schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:39:
MP7... Gebruik Reflex RDS voor snel zoomen, Laser Sight voor betere hip fire en extended mags voor ammo. Ideale opstelling, nog steeds mijn meest gebruikte wapen naast de M16A3.

Verwijderd

Nou Kiwi 1 gelukje heb ik ik ben niet naar Argentinie, maar zit in het mooie Belgie dus kan met een beetje geluk vanavond weer ff spelen. FF lekker irritant wezen haha. Had jij premium al aangeschaft?

@superflip: Zoom jij met de MP7?? Ik gebruik altijd alleen maar mijn laser sight.
Vaak ben je gewoon te laat om te aimen! en MP7 is gewoon een perfecte hip fire wapen

• SuperflipNL
Ja, voor heel close range gebruik ik ook hip fire, lekker sprayen. Maar schakel al snel om naar zoom. Daarom haal ik met dat wapen ook veel kills. Haal met dat wapen k/d van 2 of iets hoger (CQ niet meegerekend, daar spawnt iedereen in je rug).

Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 09:25:
Nou Kiwi 1 gelukje heb ik ik ben niet naar Argentinie, maar zit in het mooie Belgie dus kan met een beetje geluk vanavond weer ff spelen. FF lekker irritant wezen haha. Had jij premium al aangeschaft?
oOo

Ik heb Premium niet aangeschaft nee :>
Weet ook niet of ik dat nog ga doen.....
CQC lijkt me niet zo leuk als ik gedacht had (ik had wat "minder" close combat mappen zoals bv metro verwacht), en Armored Kill betekent spelen op nog grotere mappen dan Caspian, wat met 12 man niet opschiet imo.
Ik vermaak me nog meer dan prima met de vanille mappen en B2K :)
Daarnaast weet ik natuurlijk niet of ik BF3 nog meer dan een jaar speel, zo simpel is het.
Maar voor nu vind ik het nog fantastisch; dankzij BF3 liggen er nog wat onaangeraakte games te wachten...

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 15-06-2012 11:40 ]

Double xp schijnt al te zijn gestart als je de battlelog posts en andere bf3 gerelateerde sites mag geloven.
Een dag eerder dan de planning.

* lol, moet nog de update binnenhalen /90 min. Vandaag morgen ff ruimte maken voor bf3 :9

[ Voor 27% gewijzigd door KngfCnns op 15-06-2012 11:57 ]

Verwijderd

Ligt het aan mij of bestaat er tegenwoordig geen infantry-only server meer op de X360?

Verwijderd

Ik vrees dat mijn ruggengraat er dit weekend er misschien ook wel aan gaat...... |:( ;w
Net nog even wat Youtube zitten kijken van CQ, toch maar premium halen dan?

edit: weet namelijk echt niet of het het geld waard is, als ik de filmpjes zo zie kan ik ook net zo goed af zijn met MW3 (die ik al heb) AAAAAAAAAAAAAAHH DE TWIJFEL!!!!!!!!!!

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2012 15:26 ]

• pa4jv
Mwuah, ik ben de Close Quarter maps al wel weer een beetje zat eigenlijk. Leuk voor de afwisseling, maar ik houd het lekker bij normale Conquest.

Ik word trouwens wel schijtziek van al die kneusjes op het moment. Zo graag willen knifen dat ze de tegenstander gewoon eerst 3 man laten afschieten, totaal geen vlaggen pakken en bunnyhoppen, diven weet ik veel allemaal wat. Wat is er mis met gewoon normaal Battlefield spelen? En waar blijven die Ping-metertjes? Nu moet je random kicken in de hoop dat je de lagger eruit gooit. :')

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:51:
Mwuah, ik ben de Close Quarter maps al wel weer een beetje zat eigenlijk. Leuk voor de afwisseling, maar ik houd het lekker bij normale Conquest.

Ik word trouwens wel schijtziek van al die kneusjes op het moment. Zo graag willen knifen dat ze de tegenstander gewoon eerst 3 man laten afschieten, totaal geen vlaggen pakken en bunnyhoppen, diven weet ik veel allemaal wat. Wat is er mis met gewoon normaal Battlefield spelen? En waar blijven die Ping-metertjes? Nu moet je random kicken in de hoop dat je de lagger eruit gooit. :')
Je maakt het me niet makkelijker :)

Misschien een idee voor de TS om een poll te starten omtrent de expansion?
Ik wacht sowieso nog tot Armored Kill uit is, daarna kijken we nog eens rustig naar het premiumschap.
Ik ben namelijk heel benieuwd wat de volgende expansions (na Armored Kill) gaan inhouden; zolang ik dat niet weet ga ik er nog niet voor betalen.
Wat ik al eerder zei: als ik het spel eind van dit jaar nog speel dan denk ik nog eens goed na over premium;
misschien is het zelfs al afgeprijsd dan (al denkt kiwi dat dat wel niet zal gebeuren).

Eerst van het weekend maar eens lekker gaan knallen!! :P
*Kiwi is blij dat er maar 1 EK wedstrijd per dag is, heeft Fifa goed afgestemd op het double XP weekend dus ;) *

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 16:05:
[...]
*Kiwi is blij dat er maar 1 EK wedstrijd per dag is, heeft Fifa goed afgestemd op het double XP weekend dus ;) *
Dat corrupte boevennest kan af en toe nog wel eens wat goeds organiseren :)

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
pa4jv schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 15:51:

Het rambo-gehalte is weer drastisch toegenomen inderdaad... |:( Ging helemaal nergens over gisteravond.

De CQ mappen zijn leuk voor de afwisseling, toch is de replay value veel lager dan van de overige mappen. Run and gun is zo snel eentonig. Zo heb ik ook nooit van high ticket Metro servers genoten. Doe mij maar de dynamische en diepgaande gameplay van het echte Battlefield! ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Dynamix op 15-06-2012 16:12 ]

• pa4jv
A.k.a. lekker klooien in een jeepje(Waar ik 25% van mijn tijd mee vul). _/-\o_

• Henkie
én vliegen met HenkiePenkieAirlines!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Sorry jongens net maar ff kunnen spelen

Vanavond misschien nog en morgen middag zeker!!

PSN ID = steppa87

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Overigens een paar dingen die ik nog graag zou willen zien:
- ribbons /medals voor gun game en cqd
- knife kill ook telt als kill voor de betreffende
- maps van cqd ff wat groter zodat je 12-12 kan spelen waardoor je rush en cq en cqd kan afwisselen

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Double xp is al begonnen :D Net een potje metro met 109000 punten aan 't eind :D

• Henkie
vandaag 2 kolonel ranks omhoog gekacheld door die quadruple XP dagen!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02 19:53
Zou iemand wat voor mij kunnen controleren?

Hoe groot de game data is met de limited edition 1.05 + B2K.. Want bij het downloaden van de nieuwe DLC liep die vast bij het installeren 1%. Ben benieuwd of de game data weer kapot is, wat ik als eens eerder heb gehad.

Bij mij is dit nu 4399 MB op de PS3. Zou iemand kunnen kijken of dit ook klopt?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Erulezz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:40:

Bij mij is dit nu 4399 MB op de PS3. Zou iemand kunnen kijken of dit ook klopt?
Klopt helemaal.

Mn 40gb ps3, bc2 maar moeten verwijderen :-(.

• Henkie
waar was je vanmiddag ineens gebleven king? nadat we Karg Island joindee met zijn 4?

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02 19:53
BatmanHorizon schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:45:
[...]

Klopt helemaal.

Mn 40gb ps3, bc2 maar moeten verwijderen :-(.
Top, thanks. Als je Gran Turismo 5 wilt spelen moet je wel heel veel verwijderen, want die is nu totaal ~ 10GB. :X

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Verwijderd

Erulezz schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 19:47:
[...]

Top, thanks. Als je Gran Turismo 5 wilt spelen moet je wel heel veel verwijderen, want die is nu totaal ~ 10GB. :X
Ja of je gaat door al die moeite heen of je koopt een 300GB laptop harde schijf voor 40 euro en je bent klaar.

• pa4jv
Jongens, kunnen we Caspian inruilen voor Wake Island? Dan zijn we een van de weinige Europese servers met Wake Island conquest. :P

[ Voor 4% gewijzigd door pa4jv op 15-06-2012 22:38 ]

• cheiron
pa4jv schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 22:37:
Jongens, kunnen we Caspian inruilen voor Wake Island? Dan zijn we een van de weinige Europese servers met Wake Island conquest. :P
Blijf vinden dat ik die map veel cooler zou vinden met normale conquest ipv conquest assault.

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 20:16:
[...]

Ja of je gaat door al die moeite heen of je koopt een 300GB laptop harde schijf voor 40 euro en je bent klaar.
of je koopt een SSD en installeren en maps laden word leuk :) (alleen die is wel wat meer dan €40)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

:Y
Zo, de 2e GoTLive.nl x360 server kan weer aangepast en bijgewerkt worden. Kon er dus niet bij en ook geen maprotatie instellen, maar dat is nu weer opgelost.

Wat was nou de fix?

-Maak iemand die geen admin is op de server admin (door de gamertag handmatig toe te voegen)
-Laat hem de ban-lijst leegmaken (zijn er dan rond de 100 stuks, maar gaat nog redelijk snel door A (360) of X (ps3) te bashen.
-Alle admins kunnen weer bij de serverinfo.

Belangrijk voor de serveradmins is dus om de banlijst regelmatig te schonen zodat je dit niet hoeft te doen.

Een erg rare bug, maar hij werkt nu in ieder geval weer.

• cheiron
Cool! Wat leent BF zich toch goed om filmpjes te maken.

Maaruh, Noshar op de PC is dus echt een stuk groter? Jets en attack choppers?!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 08:45
cheiron schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 09:22:
[...]

Cool! Wat leent BF zich toch goed om filmpjes te maken.

Maaruh, Noshar op de PC is dus echt een stuk groter? Jets en attack choppers?!
Ja.. het is een 64 player map dan he..
Geen little bird meer maar gewoon een veynom en een viper per base.. En een jet

Verwijderd

joshje schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 23:17:
[...]

of je koopt een SSD en installeren en maps laden word leuk :) (alleen die is wel wat meer dan €40)
Ik geloof niet dat een SSD in een playstation kan. en zo wel dan zal het niet optimaal werken.

• Henkie
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:28:
[...]

Ik geloof niet dat een SSD in een playstation kan. en zo wel dan zal het niet optimaal werken.
het is goed dat je het niet geloofd maar google eerst even?

het is namelijk prima te doen om een ssd in je PS3 te stoppen. ze zal in ieder geval altijd als eerste in de map zitten in BF3!

Verwijderd

Henkie schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 11:56:
[...]

het is goed dat je het niet geloofd maar google eerst even?

het is namelijk prima te doen om een ssd in je PS3 te stoppen. ze zal in ieder geval altijd als eerste in de map zitten in BF3!
Door de trage leessnelheid van je Blu Ray drive is een SSD kopen een dikke overkill en dus dikke geldverspilling. Nee SSD's gaan pas optimaal gebruikt worden (hopelijk) in de next gen consoles.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 14:25:
[...]

Door de trage leessnelheid van je Blu Ray drive is een SSD kopen een dikke overkill en dus dikke geldverspilling. Nee SSD's gaan pas optimaal gebruikt worden (hopelijk) in de next gen consoles.
Of als je toch geld zat hebt en een cover+cd kunt missen, dan download je toch games via de PSN store? Dan kun je wel optimaal profiteren van een SSD.

• Unomomentodado
Heerlijk om even wat mensen van de server te kicken als je geirriteerd raakt. Voel me al weer een stuk beter. Kreeg ik vervolgens via PSN bericht terug: "WTF". Toen maar geantwoord: "You killed me", wat werd gevolgd door een volgende "WTF".

[ Voor 14% gewijzigd door Unomomentodado op 16-06-2012 19:10 . Reden: Was uiteraard wel terecht. Krijg je met RPG kills in de assigments. ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Lol... zo ken ik je niet, uno :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Unomomentodado
Ik had nog niet gegeten, daar wordt je een beetje kribbig van. :)

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Leuke nieuwe maps iig!

[ Voor 92% gewijzigd door zenith op 16-06-2012 23:30 ]

• joshje
Lekker die dubbele punten!
Jammer dat ik dit weekend niet zo heel veel tijd heb...
Goeie potten gespeeld met de tweakers vanavond :)

*nog 108 meer kills dan deaths en Kiwi staat op een k/d van 1.00 lol * :P
Ik kom terug van een verschil van 480; komt volgens mij omdat het met headset (in combinatie met tweakers) een stuk beter speelt :)
Voor mijn doen gaan mijn scores de laatste tijd "through the roof"!

[ Voor 32% gewijzigd door Superkiwi op 17-06-2012 02:40 ]

• pa4jv
Unomomentodado schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:08:
Heerlijk om even wat mensen van de server te kicken als je geirriteerd raakt. Voel me al weer een stuk beter. Kreeg ik vervolgens via PSN bericht terug: "WTF". Toen maar geantwoord: "You killed me", wat werd gevolgd door een volgende "WTF".
_O-

spoiler:
Ik heb me ook overgegeven aan dit kwaad, heeeeerlijk om een lagger eruit te gooien.

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Met die double XP weekend, merk ik wel dat je stukken sneller je Service stars krijgt voor je kits. Echt ongelofelijk. Nu alweer binnen dagje of 2 een Service Star voor Engineer, terwijl ik elke kit wel tig keer gebruik in een potje.
pa4jv schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:10:
[...]

_O-

spoiler:
Ik heb me ook overgegeven aan dit kwaad, heeeeerlijk om een lagger eruit te gooien.
Haha, ik krijg nu ik server beheerder ben ook steeds vaker berichtjes.

Laatst 1 gebanned omdat ie iets met "you can't ban me" in zn naam had staan. Oh guess again :D

En ook nog 1 gekicked die iets van oxX Sn1p3z FTW Xxo heette. Waarop ie vroeg waarom ik hem kickte en toen zei ik ook maar "all those x-es and o-s with numbers for letters. Its just too much man. The server can't handle that amount of progamer awesomeness".

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Martinspire schreef op zondag 17 juni 2012 @ 14:13:
[...]

En ook nog 1 gekicked die iets van oxX Sn1p3z FTW Xxo heette. Waarop ie vroeg waarom ik hem kickte en toen zei ik ook maar "all those x-es and o-s with numbers for letters. Its just too much man. The server can't handle that amount of progamer awesomeness".
Hahahaha! _O-
Ik verwijs ook vaak naar de serverregels. 1x een berichtje teruggehad met de vraag waar ze dan staan, waarop ik dan antwoord "denk je nou echt dat ik die op internet ga zetten? Ben Gekke Gerrit niet!"

En ik blijf het ook leuk vinden om te antwoorden met "I've got the power". Als ik hem via raptr binnenkrijg (en dus niet op mn xbox zie verschijnen of te laat ben) dan doe ik er ook het linkje bij: YouTube: Snap - I ve Got The power

• cheiron
Unomomentodado schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:26:
Ik had nog niet gegeten, daar wordt je een beetje kribbig van. :)
Wel goed dat we nu allemaal weten wat je tijd van de maand is, kunnen we daar voortaan rekening mee houden ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 97 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.