PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
echt vet! moet me een beetje denken aan Battlefield 2142 met die Titans was ook echt zwaar vetcheiron schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:16:
[...]
•Taking over a specific base grants the controlling team access to an AC-130 gunship. The gunship travels on a fixed circular path around the bases and it has four seats -- two for shooting 125mm cannons at the ground and two anti-air turrets for defending its airspace.
Wat een vet idee!
klopt geef aan of het CQ only is of wat anders en de tickets aangeven erg belangrijk! Misschien de mappacks aangeven bv classic, B2K, CQAllSeeyinEye schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:02:
[...]
Tips:
100% tickets en dat benadrukken in de servernaam
all weapons allowed
thx iig voor filmpje, voortuigen zien er leuk uit
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
Inderdaad MW2 volgens mij spelen we als alle dlc´s er zijn een veredelde MW2! Qua game play!johan bos schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:05:
Ik moet aldoor denken aan dat geschreeuw in MW2 "Enemy AC130 Above"
Enige extra is dat je kan cruizen in diverse voertuigen!
Verwijderd
Lol, kunnen we hier net als in het MW3 topic gaan pimpen met hoeveel MOABs we hebben gehaaldVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:59:
[...]
Inderdaad MW2 volgens mij spelen we als alle dlc´s er zijn een veredelde MW2! Qua game play!
Enige extra is dat je kan cruizen in diverse voertuigen!
Never mind. Niet goed gelezen...
[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-06-2012 11:07 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Edit: ok hahaha
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 11:09 ]
Verwijderd
Nu ben ik wel benieuwd naar wat je dan wel las
Ik wel, speel ook echt te veel door elkaarVerwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:07:
Daar kijk ik niet zo vaak op. Heb de game ook niet in mijn bezit.
Net ook weer BF2 aangeschaft via Steam, kreeg met een oud clangenoot weer de kriebels om te gaan spelen, kunnen we weer wat uurtjes aan spenderen!
Je wordt oudUnomomentodado schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:08:
Thorverdomme wat een chaos in die nieuwe maps en wat een soepelheid en snelheid, ff wennen hoor...
Flickr PSN ID= cheironnl
Tot straks coños!!
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ben blij dat ik daar geen last van heb, haha
Jackal is al oud...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Je wordt een fossiel +)
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Maar de F2000 is een lekkere opvolger!
Zelfs Tairino een paar keer door z'n koppie geschoten (TDM Nashar), dan weet je dat ie goed is
Ik moet ook eens wat meer op headshots letten; 8000 kills en pas 39 headshot ribbons...
Wordt tijd dat die medal eens gehaald wordt
Thx Oog, you just made my day
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Wat duurt dat updaten toch lang! 4 films binnen halen gaat sneller
PSN ID = steppa87
Eindelijk een einde aan mijn losses streak gekomen, met als afsluiter een leuk potje http://battlelog.battlefi...how/49410900/4/201138564/.
Die hoppende lvl 100 door wie was die er nou uit gestuurd?
[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-06-2012 10:06 ]
Een erg lekker avondje gehad met Michel en Moulin
Het verschil tussen mijn deaths en kills op 3 uur tijd teruggebracht van 305 naar 214
Misschien halen we die k/d van 1.00 toch ooit nog
*moet wel zeggen dat de vijand niet al te sterk was. (of wordt ik langzaam toch beter?...)*
Dankzij het uitstekende vliegwerk van Moulin 2 air warfare ribbons erbij!
Leukste moment tijdens het defenden op Seine:
Michel lag bij B op de container, de vijand verschool zich in het trappenhuis bij B...
Paar keer het trappetje opgerend en C4 naar binnen gegooid, wat me in een paar minuten 13 kills opleverde haha
Zelfs met 1 pakketje C4 4 man naar de haaien gebracht
ben weer terug uit NYC. Dus weer kontschoptijd binnenkort
nog wat gemist sinds 25 mei?
[ Voor 15% gewijzigd door cybermans op 11-06-2012 08:21 ]
Niets gebeurd. Alleen iets met Premium en wat nieuwe maps....cybermans schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:20:
Heren (en eventuele dames),
ben weer terug uit NYC. Dus weer kontschoptijd binnenkort
nog wat gemist sinds 25 mei?
ga zo maar eens kijken wat dat premium inhoud.was nog redelijk onduidelijk toen ik de benen namJackal131 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:47:
[...]
Niets gebeurd. Alleen iets met Premium en wat nieuwe maps....
Gisteren in een hoop potjes een MVP (1,2 of 3) mogen ontvangen.
Zelfs één keer een MVP medal terwijl Moulin eerste was geëindigd en ik tweede
Hij kreeg de MVP 2 medal
Dat moet natuurlijk weer een keertje fout gaan he

Ik schoot vervolgens door de deur heen, naar de spawnbeacon, kreeg hitmarkers en vervolgens een kill! !
Hoe krijg je de beacon daar?
[ Voor 21% gewijzigd door Unomomentodado op 11-06-2012 11:57 ]
LOL!dvdkiwi schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:27:
Krijg je geen sleutel van die deur bij je premium pakket?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
je krijgt het eerder en wat onzinnige dog tags meuk en thats it?
hebben ze dan geen masterkey expension kit (natuurlijk te koop via expension pack premium hd ultra).
kan je die deur uit zijn hengsels knallen
Volgens mij is het nog steeds mogelijk om aan de andere kant van de muur te komen door iemand te reviven.Unomomentodado schreef op maandag 11 juni 2012 @ 11:52:
Hoe krijg je de beacon daar?
Als je strak tegen de deur gaat liggen of in de hoek en je wordt gerevived, dan staan je ineens achter de deur...
Maar dan spawn je toch ook achter de deur? Of is 1 van 1 kant wel te belopen?Jackal131 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:29:
[...]
Volgens mij is het nog steeds mogelijk om aan de andere kant van de muur te komen door iemand te reviven.
Als je strak tegen de deur gaat liggen of in de hoek en je wordt gerevived, dan staan je ineens achter de deur...
Zoals Joene al aangeeft, kun je waarschijnlijk uit het raam springen. In het Metro gedeelte blijf je echter tussen de muren zitten. Geen idee wat dan allemaal mogelijk is...Martinspire schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:47:
[...]
Maar dan spawn je toch ook achter de deur? Of is 1 van 1 kant wel te belopen?
[ Voor 34% gewijzigd door Unomomentodado op 11-06-2012 23:12 ]
Dat wordt een leuk toernooi de 29eUnomomentodado schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:06:
Zijn er nog PS3'ers die graag 'good old' CQ en Rush willen spelen? Ik ben niet meer van plan om mensen te joinen die op de nieuwe maps spelen. Vandaag 3x gespeeld, 3x PS3 uitgezet vanwege frustratie. Edit: tis toch niet voor mij, deze nieuwe maps. Ik vind het leuker om mensen slim af te zijn op grotere maps, dan als een kip zonder kop rond te rennen tot ik in de rug wordt neergeknald of door een ADHD om-de-hoek-springer met 95% sensitivity.
Maar serieus; ik vind de nieuwe maps erg leuk, maar niet tegen twitch-reflex-redbulldrinkende-pubers. Beetje 50% van de tijd dus. De "frantic" actie vind ik een leuke toevoeging aan de game
Flickr PSN ID= cheironnl
je bent niet de enige ik vind het ook eigenlijk helemaal niks vind dat het niks met Battlefield te maken heeft.Unomomentodado schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:06:
Zijn er nog PS3'ers die graag 'good old' CQ en Rush willen spelen? Ik ben niet meer van plan om mensen te joinen die op de nieuwe maps spelen. Vandaag 3x gespeeld, 3x PS3 uitgezet vanwege frustratie. Edit: tis toch niet voor mij, deze nieuwe maps. Ik vind het leuker om mensen slim af te zijn op grotere maps, dan als een kip zonder kop rond te rennen tot ik in de rug wordt neergeknald of door een ADHD om-de-hoek-springer met 95% sensitivity.
Net in een potje CQ op Kargh met joshje, Moulin en Tristan mijn luckiest shot ooit gemaakt!
Er vloog een chopper boven D, ik zat met mijn M98 (met een accuracy van zo'n 9% mijn slechtste wapen) naast A in de heuvels...
Ik dacht: "ik kan best een shotje wagen".
Bam! 424 meter headshot op de piloot
Hahaha dat doe ik ook maar één keer
patch hier
mappack daar
50 pleuro armer zo
maar ik vind die nieuwe mappen wel lekker fun. Het is wel erg intensief spelen, vandaar dat ik even deze week aan het freewheelen ben. Speel een potje en doe even wat anders.
Volgende week ga ik weer gezelly meespelen (en vloeken)
Verwijderd
Roep ik al sinds de eerste screenshotsjoshje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:03:
[...]
je bent niet de enige ik vind het ook eigenlijk helemaal niks vind dat het niks met Battlefield te maken heeft.
Als ik "twitch-reflex-redbulldrinkende-pubers" (dankje cheiron
Afgelopen weekend weer even BF3 gedaan. 300% Wake Island server; ben letterlijk alleen maar met een buggy van vlag naar vlag gaan rijden. K/D van 7-22
Ach is wel leuk voor de afwisseling.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:01:
[...]
Als ik "twitch-reflex-redbulldrinkende-pubers" (dankje cheiron) wil afschieten op kleine/krappe maps speel ik wel MW3.
Maar heb de nieuwe maps nu wel weer vaak genoeg gespeeld.
Het is natuurlijk ook een beetje overdose geweest van de nieuwe maps afgelopen week. Maar voor tussendoor vind ik het echt wel een toevoeging.Jackal131 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:31:
[...]
Ach is wel leuk voor de afwisseling.
Maar heb de nieuwe maps nu wel weer vaak genoeg gespeeld.
Wat ik wel serieus jammer vindt is dat de player-cap anders is. Dat betekent dat een roulatie met CQ + de oude maps zo goed als onmogelijk zou worden.
Overigens dacht ik dat ik de CQ maps veel minder leuk zou vinden dan dat ik nu doe.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik had gedacht dat de nieuwe DLC mijn enigszins weggeëbde interesse in BF3 wel terug zou brengen, maar dat valt wel tegen. Vandaag poging 1 al weer gehad met een crash tijdens opstarten en 1 crash na 5 minuten. Vanavond misschien nog eens.
Weet je wat ik niet begrijp. Jullie zijn allemaal tweakers en dan toch aangeven dat je een spel hebt gekocht voor 70 euro en een mappack voor 50 euro.. Als je ook maar een beetje met computers kan werken dan koop je toch een stuk goedkoper in ?cybermans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 07:52:
gister na 2,5 week weer eens de boel opgestart...
patch hier
mappack daar
50 pleuro armer zo
maar ik vind die nieuwe mappen wel lekker fun. Het is wel erg intensief spelen, vandaar dat ik even deze week aan het freewheelen ben. Speel een potje en doe even wat anders.
Volgende week ga ik weer gezelly meespelen (en vloeken)
Bv Map pack 4200 points :
34,69 euro
38,40 euro
39.95 euro
Zo gevonden...
Totaal legaal en lekker hollands goedkoop!
Verwijderd
Als je het echt goedkoop wilt dan wacht je gewoon 3 jaar en trek je de hele handel voor 20 euro uit de uitzoekbak....
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Vraagje aan ps3 mensen, hoe zit het met attachments op ed guns tijdens gun game?
Die worden voor je bepaald. Het wisselt enorm; irons sight, 3.4scopes, red dots; alles door elkaar.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:42:
Vraagje aan ps3 mensen, hoe zit het met attachments op ed guns tijdens gun game?
[ Voor 69% gewijzigd door cheiron op 12-06-2012 10:50 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Edit: las ik nou werkelijk dat we teveel hebben uitgegeven aan het spel zelf. Als jij direct bij release een spel wilt spelen dan moet je gewoon over het algemeen meer betalen. Ikzelf heb voor BF3 30 euro betaald omdat ik Black ops had ingeruild.
En wat betreft 2e hands kopen dat kan maar je betaald dan net na release nog steeds veel.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 11:04 ]
+ dat je hoogst waarsschijnlijk nog een online pass er bij moet kopen van 10 of 15 euro. Je bent dan maar weinig goedkoper uit!!Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:59:
En wat betreft 2e hands kopen dat kan maar je betaald dan net na release nog steeds veel.
http://battlelog.battlefi...view/2832654348063728009/
BFV: SuperflipNL [PS4]
http://battlelog.battlefi...how/49829786/4/364016030/
Ik hoop dat ze de aanpassing die ze hebben uitgevoerd op de reactie snelheid van auto aim weer terug draaien. Ik hoef nu niet eens meer te bewegen alleen maar te rennen omdat mijn crosshair bijna een magneet is geworden.SuperflipNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:10:
Blijkbaar willen ze in de nieuwe update de reload tijd van bepaalde wapens aanpassen.
http://battlelog.battlefi...view/2832654348063728009/
Goh. Hebben ze de aim assist verandert naar auto aim...innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:
[...]
Ik hoop dat ze de aanpassing die ze hebben uitgevoerd op de reactie snelheid van auto aim weer terug draaien. Ik hoef nu niet eens meer te bewegen alleen maar te rennen omdat mijn crosshair bijna een magneet is geworden.
tuurlijk kan het goedkoper, ben ik te lui: echt welinnerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:05:
[...]
Weet je wat ik niet begrijp. Jullie zijn allemaal tweakers en dan toch aangeven dat je een spel hebt gekocht voor 70 euro en een mappack voor 50 euro.. Als je ook maar een beetje met computers kan werken dan koop je toch een stuk goedkoper in ?
Bv Map pack 4200 points :
34,69 euro
38,40 euro
39.95 euro
Zo gevonden...
en inderdaad mickey punten doen het niet bij phony
[ Voor 4% gewijzigd door cybermans op 12-06-2012 12:52 ]
Auto aim Auto assist ... potato poteto.. 1 pot nat.BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:50:
[...]
Goh. Hebben ze de aim assist verandert naar auto aim.... Lijkt me toch niet het geval wat je hier beschrijft?
Loop maar is met rennend in team deathmatch zonder zelf te bewegen...
Verwijderd
Speel in BF altijd al meer op de objectives, ondertussen raak ik dan af en toe nog wat met mijn trouwe DOA-12. K/D, unlocks, stats kunnen me allemaal geen reet boeien, ik doe gewoon mijn best om te winnen
Vreemd...laatst ff geprobeerd, maar dat doet de aim assist bij mij niet. Ik merk geen verschil tussen aim assist aan of uit.innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:
[...]
Ik hoop dat ze de aanpassing die ze hebben uitgevoerd op de reactie snelheid van auto aim weer terug draaien. Ik hoef nu niet eens meer te bewegen alleen maar te rennen omdat mijn crosshair bijna een magneet is geworden.
Heb nog niet gespeeld post patch, maar die twee zijn niet hetzelfde he. Lijkt me heel sterk dat het nu is vervangen door auto aim. Is een verbeelding wat je overkomt nu.innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:59:
[...]
Auto aim Auto assist ... potato poteto.. 1 pot nat.
Loop maar is met rennend in team deathmatch zonder zelf te bewegen...
Aim assist houdt in dat bij het richten langs een poppetje je sensitivity daalt met de bedoeling dat je er makkelijker op kan richten/minder snel voorbij richt. Beeld je bijv. een potlood in met een dikke elastiek in het midden. Als je met je vinger over de potlood beweegt vertraag je in het midden, zelfde concept als aim assist. Het is niet dat je aim automatisch naar het poppetje beweegt, wat auto aim betekent. Gevalletje placebo effect heb je volgens mij.
Kan nauwelijks goedkoper op ps3, valt wel mee. €50 prepaid psn card is meestal €50 euro betalen. Kan met geluk €40-45 als je ooit 10-20% korting op die cards krijgt.cybermans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:52:
[...]
tuurlijk kan het goedkoper, ben ik te lui: echt wel
en inderdaad mickey punten doen het niet bij phony
Goed dat ik dan nooit de moeite heb gedaan om ze te zoekenBatmanHorizon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:18:
[...]
Heb nog niet gespeeld post patch, maar die twee zijn niet hetzelfde he. Lijkt me heel sterk dat het nu is vervangen door auto aim. Is een verbeelding wat je overkomt nu.
Aim assist houdt in dat bij het richten langs een poppetje je sensitivity daalt met de bedoeling dat je er makkelijker op kan richten/minder snel voorbij richt. Beeld je bijv. een potlood in met een dikke elastiek in het midden. Als je met je vinger over de potlood beweegt vertraag je in het midden, zelfde concept als aim assist. Het is niet dat je aim automatisch naar het poppetje beweegt, wat auto aim betekent. Gevalletje placebo effect heb je volgens mij.
[...]
Kan nauwelijks goedkoper op ps3, valt wel mee. €50 prepaid psn card is meestal €50 euro betalen. Kan met geluk €40 als je ooit 10% korting op die cards krijgt.
Weet niet hoor maar als ik ZONDER te bewegen alleen maar vooruit ren en mijn gun gaat vanzelf naar dat de tegenstander dan aimed deze toch echt automatisch. Geen placebo.BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:18:
[...]
Heb nog niet gespeeld post patch, maar die twee zijn niet hetzelfde he. Lijkt me heel sterk dat het nu is vervangen door auto aim. Is een verbeelding wat je overkomt nu.
[...]
Kan nauwelijks goedkoper op ps3, valt wel mee. €50 prepaid psn card is meestal €50 euro betalen. Kan met geluk €40 als je ooit 10% korting op die cards krijgt.
Zelfs staan op een plek laat mijn crosshair automatisch bewegen.
Ik wil wel weten wat voor controller jij hebt, want bij mij gebeurt dit zeker niet.innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:23:
[...]
Weet niet hoor maar als ik ZONDER te bewegen alleen maar vooruit ren en mijn gun gaat vanzelf naar dat de tegenstander dan aimed deze toch echt automatisch. Geen placebo.
Zelfs staan op een plek laat mijn crosshair automatisch bewegen.
Flickr PSN ID= cheironnl
xboxcheiron schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:24:
[...]
Ik wil wel weten wat voor controller jij hebt, want bij mij gebeurt dit zeker niet.
Hier nog wat meer mensen die hetzelfde ervaren...
http://battlelog.battlefi...view/2832654348050097281/
Ervaren en feiten zijn verschillende dingen. Ik heb hetzelf niet gemerkt maar ik heb ook geen idee of ik het aan of uit heb staan.innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:30:
[...]
Hier nog wat meer mensen die hetzelfde ervaren...
http://battlelog.battlefi...view/2832654348050097281/
Zijn er filmpjes waarop deze gevoelens gebaseerd zijn?
Ik wil graag 50 euro van je lenen. Terugbetalen doe ik wel met 2 briefjes van € 20 en een laatste betaling van 10% van 50, akkoord?BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:18:
[...]
Als we dit vervolgens extrapoleren, dan ben je het snel zat of je bent (was) erg rijk....
Haha, ik zie hetAllSeeyinEye schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:06:
[...]
Ik wil graag 50 euro van je lenen. Terugbetalen doe ik wel met 2 briefjes van € 20 en een laatste betaling van 10% van 50, akkoord?
Als we dit vervolgens extrapoleren, dan ben je het snel zat of je bent (was) erg rijk....
Maar de game-modes en de gameplay zijn behoorlijk cramped. Door de suppression en narrow gebieden van de map, is het nogal chaotisch. Het voelt op een of andere manier nog niet echt BF aan. Eerder slowpaced MW3 on steroids.
Maar, misschien moet ik er nog aan wennen.
gevoelens ?? ik denk met het spelen van fps sinds 1998 dat ik wel degelijk in staat ben om dit te onderscheiden.Conundrum51 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:49:
[...]
Ervaren en feiten zijn verschillende dingen. Ik heb hetzelf niet gemerkt maar ik heb ook geen idee of ik het aan of uit heb staan.
Zijn er filmpjes waarop deze gevoelens gebaseerd zijn?
Ik was het niet, hij was écht goed raak!
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2012 16:15 ]
Mijn respect heb je Kiwi, met of zonder aim assist, het is mij nog niet gelukt (alleen een piloot van de little bird, maar dat lukt ook met LMG's)dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:50:
Maak ik gvd een 400+ meter headshot op een heli-piloot, komt er hier een discussie op gang over de auto aim![]()
Ik was het niet, hij was écht goed raak!
dan krijg ik een lost connection error. sommige servers kan ik wel in.. geen clue waarom..
Nog nooit gezien of meegemaakt, dus denk t niet :[vinom schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:49:
Ik had het gisteren ook in het PC gedeelte gepost, maar is dit eigenlijk ook mogelijk op de Xbox/PS3?
[video]
Looks cool btw.
Thanx JackalJackal131 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:38:
[...]
Mijn respect heb je Kiwi, met of zonder aim assist, het is mij nog niet gelukt (alleen een piloot van de little bird, maar dat lukt ook met LMG's)
Ik maakte 'm overigens net voordat Joshje besloot een lege jeep over mijn knar heen te laten rijden
Hahaha
*edit*
Dit weekend double XP weekend voor iedereen, dus ook de Non Premium P(L)ayers
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2012 20:32 ]
Haha, schitterend hoe hij loopt te zeiken als ie iets moet gebruiken waar hij niet vertrouwd mee is.
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.