• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Welke wapens zijn de carbines? Wil de assignments halen.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
enineer class.. m4a1, a-91, g53 etc.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Thnx !

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
cheiron schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 13:16:
[...]

•Taking over a specific base grants the controlling team access to an AC-130 gunship. The gunship travels on a fixed circular path around the bases and it has four seats -- two for shooting 125mm cannons at the ground and two anti-air turrets for defending its airspace.

Wat een vet idee!
echt vet! moet me een beetje denken aan Battlefield 2142 met die Titans was ook echt zwaar vet :)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
AllSeeyinEye schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 16:02:
[...]

Tips:
100% tickets en dat benadrukken in de servernaam
all weapons allowed
klopt geef aan of het CQ only is of wat anders en de tickets aangeven erg belangrijk! Misschien de mappacks aangeven bv classic, B2K, CQ

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
film footage herhaalt zich op een gegeven moment iedere keer, geen zin om te luistere naar t interview :) lees t wel ergens.

thx iig voor filmpje, voortuigen zien er leuk uit :)

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Ziet er machtig uit, alleen hoe zal Armored Kill op de console zijn met maar 24 spelers...

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:57

scorpie

Supra Addict

Ik vind het trouwens best funny... heb nu iets van 115 euro uitgegeven aan de game (65 + 50 voor premium), en ik heb nog nieteens de singleplayer gespeeld :+ (other than de eerste twee missies ofzo)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

johan bos schreef op donderdag 07 juni 2012 @ 14:05:
Ik moet aldoor denken aan dat geschreeuw in MW2 "Enemy AC130 Above"
Inderdaad MW2 volgens mij spelen we als alle dlc´s er zijn een veredelde MW2! Qua game play!
Enige extra is dat je kan cruizen in diverse voertuigen!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 10:59:
[...]
Inderdaad MW2 volgens mij spelen we als alle dlc´s er zijn een veredelde MW2! Qua game play!
Enige extra is dat je kan cruizen in diverse voertuigen!
Lol, kunnen we hier net als in het MW3 topic gaan pimpen met hoeveel MOABs we hebben gehaald ;)

Verwijderd

Daar kijk ik niet zo vaak op. Heb de game ook niet in mijn bezit.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Never mind. Niet goed gelezen...

[ Voor 13% gewijzigd door AllSeeyinEye op 08-06-2012 11:07 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

@allseeyineye: huh....??? wat bedoel je???

Edit: ok hahaha

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2012 11:09 ]

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:07:
[...]
Never mind. Niet goed gelezen...
Nu ben ik wel benieuwd naar wat je dan wel las :)
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 11:07:
Daar kijk ik niet zo vaak op. Heb de game ook niet in mijn bezit.
Ik wel, speel ook echt te veel door elkaar :P
Net ook weer BF2 aangeschaft via Steam, kreeg met een oud clangenoot weer de kriebels om te gaan spelen, kunnen we weer wat uurtjes aan spenderen!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Thorverdomme wat een chaos in die nieuwe maps en wat een soepelheid en snelheid, ff wennen hoor...

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-01 19:44
Ik ga vanavond eens ff een rondje oefenen op de GOT server, eens kijken of het lukt. Maar eerst ff de nieuwe maps downloaden

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Unomomentodado schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 18:08:
Thorverdomme wat een chaos in die nieuwe maps en wat een soepelheid en snelheid, ff wennen hoor...
Je wordt oud :D

Flickr PSN ID= cheironnl

Na Rusland-Tsjechie gooi ik BF3 ook aan...
Tot straks coños!! :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Ben blij dat ik daar geen last van heb, haha

Jackal is al oud...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Je wordt een fossiel +)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• joshje
Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/471927_453999057945508_1619427275_o.jpg

wat betere resolutie
Ik baalde dat ik de AEK-971 rondgespeeld heb en dus een ander wapen moest nemen...
Maar de F2000 is een lekkere opvolger!
Zelfs Tairino een paar keer door z'n koppie geschoten (TDM Nashar), dan weet je dat ie goed is :P

Ik moet ook eens wat meer op headshots letten; 8000 kills en pas 39 headshot ribbons...
Wordt tijd dat die medal eens gehaald wordt ;)

Thx Oog, you just made my day :'(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Vanaochtend terug gekomen uit Turkije! De update loopt en zo dadelijk premium aanschaffen! (Kan met creditcard toch?)

Wat duurt dat updaten toch lang! 4 films binnen halen gaat sneller :P

PSN ID = steppa87

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
Vannacht paar leuke potjes gespeeld CLQ (CQ lijkt op conquest) maps op de GoT server.
Eindelijk een einde aan mijn losses streak gekomen, met als afsluiter een leuk potje http://battlelog.battlefi...how/49410900/4/201138564/.

Die hoppende lvl 100 door wie was die er nou uit gestuurd? :+

[ Voor 11% gewijzigd door Falcon Heavy op 10-06-2012 10:06 ]

Woot!
Een erg lekker avondje gehad met Michel en Moulin :)
Het verschil tussen mijn deaths en kills op 3 uur tijd teruggebracht van 305 naar 214 :P
Misschien halen we die k/d van 1.00 toch ooit nog ;) (nu 0.98)
*moet wel zeggen dat de vijand niet al te sterk was. (of wordt ik langzaam toch beter?...)*
Dankzij het uitstekende vliegwerk van Moulin 2 air warfare ribbons erbij!

Leukste moment tijdens het defenden op Seine:
Michel lag bij B op de container, de vijand verschool zich in het trappenhuis bij B...
Paar keer het trappetje opgerend en C4 naar binnen gegooid, wat me in een paar minuten 13 kills opleverde haha ;)
Zelfs met 1 pakketje C4 4 man naar de haaien gebracht :P

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Heren (en eventuele dames),
ben weer terug uit NYC. Dus weer kontschoptijd binnenkort :D

nog wat gemist sinds 25 mei?

[ Voor 15% gewijzigd door cybermans op 11-06-2012 08:21 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

cybermans schreef op maandag 11 juni 2012 @ 08:20:
Heren (en eventuele dames),
ben weer terug uit NYC. Dus weer kontschoptijd binnenkort :D

nog wat gemist sinds 25 mei?
Niets gebeurd. Alleen iets met Premium en wat nieuwe maps....

• cybermans
Jackal131 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 09:47:
[...]

Niets gebeurd. Alleen iets met Premium en wat nieuwe maps....
ga zo maar eens kijken wat dat premium inhoud.was nog redelijk onduidelijk toen ik de benen nam

Haha, zomaar 187 om 69 gespeeld gisteren, wat een luxe :P
Gisteren in een hoop potjes een MVP (1,2 of 3) mogen ontvangen.
Zelfs één keer een MVP medal terwijl Moulin eerste was geëindigd en ik tweede ;)
Hij kreeg de MVP 2 medal :P
Dat moet natuurlijk weer een keertje fout gaan he ;)

• Unomomentodado
Hebben jullie deze spawnbeacon glitch op Metro CQ al eens gezien? Als je van B naar A gaat via de linkerkant dan kan je daar omhoog de huizen in. Altijd goede plek voor een spawnbeacon. Alleen deze keer hoorde ik hem in het gebouw, maar ik kon niks vinden. Totdat ik bij toeval door mijn scope keek en in een flits een spawnbeacon zag. Vervolgens wat meer onderzoek gedaan en een spawnbeacon glitch gevonden die het andere team gebruikte. Continu wisten ze bij A te komen via dit beacon.

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1546503/20120611_112518.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/1546503/20120611_112612.jpg

Ik schoot vervolgens door de deur heen, naar de spawnbeacon, kreeg hitmarkers en vervolgens een kill! !

Hoe krijg je de beacon daar?

[ Voor 21% gewijzigd door Unomomentodado op 11-06-2012 11:57 ]

Krijg je geen sleutel van die deur bij je premium pakket?
_O-

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
dvdkiwi schreef op maandag 11 juni 2012 @ 12:27:
Krijg je geen sleutel van die deur bij je premium pakket?
_O-
LOL!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Godsamme weer een vastloper, waarom laten ze me niet gewoon tanks C4en. Gooi die graphics nou toch eens omlaag. :')

• cybermans
zoals ik nu lees is premium gewoon vooraf betalen voor de DLC
je krijgt het eerder en wat onzinnige dog tags meuk en thats it?

hebben ze dan geen masterkey expension kit (natuurlijk te koop via expension pack premium hd ultra).
kan je die deur uit zijn hengsels knallen

Volgens mij is het nog steeds mogelijk om aan de andere kant van de muur te komen door iemand te reviven.
Als je strak tegen de deur gaat liggen of in de hoek en je wordt gerevived, dan staan je ineens achter de deur...

• pa4jv
Gaan we vanavond even proberen natuurlijk. d:)b
Jackal131 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:29:
[...]

Volgens mij is het nog steeds mogelijk om aan de andere kant van de muur te komen door iemand te reviven.
Als je strak tegen de deur gaat liggen of in de hoek en je wordt gerevived, dan staan je ineens achter de deur...
Maar dan spawn je toch ook achter de deur? Of is 1 van 1 kant wel te belopen?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Henkie
je kan uit het raam springen! :).

Martinspire schreef op maandag 11 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Maar dan spawn je toch ook achter de deur? Of is 1 van 1 kant wel te belopen?
Zoals Joene al aangeeft, kun je waarschijnlijk uit het raam springen. In het Metro gedeelte blijf je echter tussen de muren zitten. Geen idee wat dan allemaal mogelijk is...

• Unomomentodado
Zijn er nog PS3'ers die graag 'good old' CQ en Rush willen spelen? Ik ben niet meer van plan om mensen te joinen die op de nieuwe maps spelen. Vandaag 3x gespeeld, 3x PS3 uitgezet vanwege frustratie. Edit: tis toch niet voor mij, deze nieuwe maps. Ik vind het leuker om mensen slim af te zijn op grotere maps, dan als een kip zonder kop rond te rennen tot ik in de rug wordt neergeknald of door een ADHD om-de-hoek-springer met 95% sensitivity.

[ Voor 34% gewijzigd door Unomomentodado op 11-06-2012 23:12 ]

Ik denk dat ik morgen (dinsdag) wel ff ga spelen. Hoewel ik vaak tekeer ga op de nieuwe maps, vind ik ze best leuk. Maar, ik ben zeker in voor de good ood maps!!! Vooral omdat er nog een aantal dingen voor de assignments moet halen die ik niet op de nieuwe maps kan halen.

• cheiron
Unomomentodado schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:06:
Zijn er nog PS3'ers die graag 'good old' CQ en Rush willen spelen? Ik ben niet meer van plan om mensen te joinen die op de nieuwe maps spelen. Vandaag 3x gespeeld, 3x PS3 uitgezet vanwege frustratie. Edit: tis toch niet voor mij, deze nieuwe maps. Ik vind het leuker om mensen slim af te zijn op grotere maps, dan als een kip zonder kop rond te rennen tot ik in de rug wordt neergeknald of door een ADHD om-de-hoek-springer met 95% sensitivity.
Dat wordt een leuk toernooi de 29e :D
Maar serieus; ik vind de nieuwe maps erg leuk, maar niet tegen twitch-reflex-redbulldrinkende-pubers. Beetje 50% van de tijd dus. De "frantic" actie vind ik een leuke toevoeging aan de game

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
Unomomentodado schreef op maandag 11 juni 2012 @ 23:06:
je bent niet de enige ik vind het ook eigenlijk helemaal niks vind dat het niks met Battlefield te maken heeft.
Woot :P
Net in een potje CQ op Kargh met joshje, Moulin en Tristan mijn luckiest shot ooit gemaakt!
Er vloog een chopper boven D, ik zat met mijn M98 (met een accuracy van zo'n 9% mijn slechtste wapen) naast A in de heuvels...
Ik dacht: "ik kan best een shotje wagen".
Bam! 424 meter headshot op de piloot :P
Hahaha dat doe ik ook maar één keer ;)

• cybermans
gister na 2,5 week weer eens de boel opgestart...
patch hier
mappack daar
50 pleuro armer zo

maar ik vind die nieuwe mappen wel lekker fun. Het is wel erg intensief spelen, vandaar dat ik even deze week aan het freewheelen ben. Speel een potje en doe even wat anders.

Volgende week ga ik weer gezelly meespelen (en vloeken)

Verwijderd

joshje schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 01:03:
[...]
je bent niet de enige ik vind het ook eigenlijk helemaal niks vind dat het niks met Battlefield te maken heeft.
Roep ik al sinds de eerste screenshots O-)
Als ik "twitch-reflex-redbulldrinkende-pubers" (dankje cheiron :p) wil afschieten op kleine/krappe maps speel ik wel MW3. (en dat doe ik ook)

Afgelopen weekend weer even BF3 gedaan. 300% Wake Island server; ben letterlijk alleen maar met een buggy van vlag naar vlag gaan rijden. K/D van 7-22 :) maar wel nr.2 van ons team. (ondanks dat ik halverwege het potje al uit de server was gegaan). Zo zie je maar weer dat PTFO het meeste punten oplevert! (als ik voor de kills ga dan bak ik er nooit zoveel van :p)
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:01:
[...]
Als ik "twitch-reflex-redbulldrinkende-pubers" (dankje cheiron :p) wil afschieten op kleine/krappe maps speel ik wel MW3.
Ach is wel leuk voor de afwisseling.
Maar heb de nieuwe maps nu wel weer vaak genoeg gespeeld.

• cheiron
Jackal131 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:31:
[...]

Ach is wel leuk voor de afwisseling.
Maar heb de nieuwe maps nu wel weer vaak genoeg gespeeld.
Het is natuurlijk ook een beetje overdose geweest van de nieuwe maps afgelopen week. Maar voor tussendoor vind ik het echt wel een toevoeging.

Wat ik wel serieus jammer vindt is dat de player-cap anders is. Dat betekent dat een roulatie met CQ + de oude maps zo goed als onmogelijk zou worden.

Overigens dacht ik dat ik de CQ maps veel minder leuk zou vinden dan dat ik nu doe.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
Afwisseling houdt het leuk, maar wat Cheiron al zegt, het wordt onmogelijk om het te combineren door verschil in aantal spelers. Paar dagen geleden hadden we mixed CloseQuarters en normaal Conquest. Toen liep de server na een potje Ziba tower volledig leeg.

Ik had gedacht dat de nieuwe DLC mijn enigszins weggeëbde interesse in BF3 wel terug zou brengen, maar dat valt wel tegen. Vandaag poging 1 al weer gehad met een crash tijdens opstarten en 1 crash na 5 minuten. Vanavond misschien nog eens.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
cybermans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 07:52:
gister na 2,5 week weer eens de boel opgestart...
patch hier
mappack daar
50 pleuro armer zo

maar ik vind die nieuwe mappen wel lekker fun. Het is wel erg intensief spelen, vandaar dat ik even deze week aan het freewheelen ben. Speel een potje en doe even wat anders.

Volgende week ga ik weer gezelly meespelen (en vloeken)
Weet je wat ik niet begrijp. Jullie zijn allemaal tweakers en dan toch aangeven dat je een spel hebt gekocht voor 70 euro en een mappack voor 50 euro.. Als je ook maar een beetje met computers kan werken dan koop je toch een stuk goedkoper in ?

Bv Map pack 4200 points :

34,69 euro
38,40 euro
39.95 euro

Zo gevonden...

• Aikje
  • Laatst online: 18-01 19:53
innerchild: same here, ik heb voor een paar euro bf3 tweedehands opgescharreld, vervolgens van mn puntjes die ik nog had op xbox account een online pass gekocht(800 punten dacht ik?). Vervolgens even bij de eplaza voor 8 euro 1200 punten gehaald voor B2K. Sinds vorige week heb ik premium(4200 puntjes gekocht voor 35,- euro).

Totaal legaal en lekker hollands goedkoop! :D

Verwijderd

Jaaa! lekker goedkoop Microsoft points kopen als ik een PS3 heb 8)7

Als je het echt goedkoop wilt dan wacht je gewoon 3 jaar en trek je de hele handel voor 20 euro uit de uitzoekbak....

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Ben nu 105 euro kwijt aan BF3. Als ik dat afzet tegen het aantal ingame uren en dat vergelijk met andere games, dan ben ik per besteed uur met BF3 ruimschoots het allergoedkoopst uit van al mijn games...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Zijn er al xbox mensen die CQ binnen hebben? bij de pc is ie al te spelen zeggen ze.

• Aikje
in server browser zag ik dat ze in east en west us al wel kunnen spelen, ik denk dat europa rond een uurtje of 1 kunnen spelen, net als bij de meeste updates *zet nu snel de xbox weer aan om te kijken of de maps er al zijn*

• ljwilliam88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-02 19:36
Ik las op de battlefield website dat sommige Nederlanders zeiden ''Downloading now''.. ik heb net gekeken op de Xbox maar ik kan hem niet vinden hoor!

• Aikje
@ ljwilliam88 dat zijn wss de pc spelers ;)

• ljwilliam88
  • Laatst online: 01-02 19:36
Owja, dat kan natuurlijk, haha

Verwijderd

Voor de pc is die om 10.00 vrigegeven, terwijl de release stond op 19.00. Hopelijk komt ie voor 360 ook eerder.

Vraagje aan ps3 mensen, hoe zit het met attachments op ed guns tijdens gun game?

• cheiron
Unomomentodado schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 09:59:

...weggeëbde interesse in BF3....
:o
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:42:
Vraagje aan ps3 mensen, hoe zit het met attachments op ed guns tijdens gun game?
Die worden voor je bepaald. Het wisselt enorm; irons sight, 3.4scopes, red dots; alles door elkaar.

[ Voor 69% gewijzigd door cheiron op 12-06-2012 10:50 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

@Jeroenimous je hebt helemaal gelijk ik heb ook 105-25 (originele prijs -/- inruil) uitgegeven in totaal. Maar daar staat tegenover dat ik heel wat plezierige uurtjes heb gehad. zon 511 uur nu. Als ik dan aan mijn karper spullen denk dan heb ik toch aanzienlijk meer geld uitgegeven daaraan voor minder uurtjes! (verhoudingsgewijs)

Edit: las ik nou werkelijk dat we teveel hebben uitgegeven aan het spel zelf. Als jij direct bij release een spel wilt spelen dan moet je gewoon over het algemeen meer betalen. Ikzelf heb voor BF3 30 euro betaald omdat ik Black ops had ingeruild.

En wat betreft 2e hands kopen dat kan maar je betaald dan net na release nog steeds veel.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2012 11:04 ]

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:59:
En wat betreft 2e hands kopen dat kan maar je betaald dan net na release nog steeds veel.
+ dat je hoogst waarsschijnlijk nog een online pass er bij moet kopen van 10 of 15 euro. Je bent dan maar weinig goedkoper uit!!

Verwijderd

Precies die was ik zelfs nog vergeten!!

• SuperflipNL
  • Laatst online: 01-12-2025
Blijkbaar willen ze in de nieuwe update de reload tijd van bepaalde wapens aanpassen.

http://battlelog.battlefi...view/2832654348063728009/

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Henkie
OMG, net rondje Ziba Tower, 500% tickets, ging wel lekker met de awards!

http://battlelog.battlefi...how/49829786/4/364016030/

• pa4jv
Blijf godverredomme van mijn 93R af, vuile vuile vuile :(

• innerchild
SuperflipNL schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:10:
Blijkbaar willen ze in de nieuwe update de reload tijd van bepaalde wapens aanpassen.

http://battlelog.battlefi...view/2832654348063728009/
Ik hoop dat ze de aanpassing die ze hebben uitgevoerd op de reactie snelheid van auto aim weer terug draaien. Ik hoef nu niet eens meer te bewegen alleen maar te rennen omdat mijn crosshair bijna een magneet is geworden.
innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:
[...]

Ik hoop dat ze de aanpassing die ze hebben uitgevoerd op de reactie snelheid van auto aim weer terug draaien. Ik hoef nu niet eens meer te bewegen alleen maar te rennen omdat mijn crosshair bijna een magneet is geworden.
Goh. Hebben ze de aim assist verandert naar auto aim... :S. Lijkt me toch niet het geval wat je hier beschrijft?

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• cybermans
innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 10:05:
[...]

Weet je wat ik niet begrijp. Jullie zijn allemaal tweakers en dan toch aangeven dat je een spel hebt gekocht voor 70 euro en een mappack voor 50 euro.. Als je ook maar een beetje met computers kan werken dan koop je toch een stuk goedkoper in ?

Bv Map pack 4200 points :

34,69 euro
38,40 euro
39.95 euro

Zo gevonden...
tuurlijk kan het goedkoper, ben ik te lui: echt wel
en inderdaad mickey punten doen het niet bij phony

[ Voor 4% gewijzigd door cybermans op 12-06-2012 12:52 ]

• innerchild
BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:50:
[...]

Goh. Hebben ze de aim assist verandert naar auto aim... :S. Lijkt me toch niet het geval wat je hier beschrijft?
Auto aim Auto assist ... potato poteto.. 1 pot nat.

Loop maar is met rennend in team deathmatch zonder zelf te bewegen...

Verwijderd

Viel me al op dat ik zo vaak werd neergeschoten na de patch (K/D's van 7-22 enzo). Doe zelf al weinig moeite meer om andere mensen af te schieten, raak in BF3 toch geen zak hoewel ik in MW3 behoorlijk goed mee kom.

Speel in BF altijd al meer op de objectives, ondertussen raak ik dan af en toe nog wat met mijn trouwe DOA-12. K/D, unlocks, stats kunnen me allemaal geen reet boeien, ik doe gewoon mijn best om te winnen :)
innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:38:
[...]
Vreemd...laatst ff geprobeerd, maar dat doet de aim assist bij mij niet. Ik merk geen verschil tussen aim assist aan of uit.

innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:59:
[...]

Auto aim Auto assist ... potato poteto.. 1 pot nat.

Loop maar is met rennend in team deathmatch zonder zelf te bewegen...
Heb nog niet gespeeld post patch, maar die twee zijn niet hetzelfde he. Lijkt me heel sterk dat het nu is vervangen door auto aim. Is een verbeelding wat je overkomt nu.

Aim assist houdt in dat bij het richten langs een poppetje je sensitivity daalt met de bedoeling dat je er makkelijker op kan richten/minder snel voorbij richt. Beeld je bijv. een potlood in met een dikke elastiek in het midden. Als je met je vinger over de potlood beweegt vertraag je in het midden, zelfde concept als aim assist. Het is niet dat je aim automatisch naar het poppetje beweegt, wat auto aim betekent. Gevalletje placebo effect heb je volgens mij.
cybermans schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 12:52:
[...]

tuurlijk kan het goedkoper, ben ik te lui: echt wel
en inderdaad mickey punten doen het niet bij phony
Kan nauwelijks goedkoper op ps3, valt wel mee. €50 prepaid psn card is meestal €50 euro betalen. Kan met geluk €40-45 als je ooit 10-20% korting op die cards krijgt.

• cybermans
BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:18:
[...]

Heb nog niet gespeeld post patch, maar die twee zijn niet hetzelfde he. Lijkt me heel sterk dat het nu is vervangen door auto aim. Is een verbeelding wat je overkomt nu.

Aim assist houdt in dat bij het richten langs een poppetje je sensitivity daalt met de bedoeling dat je er makkelijker op kan richten/minder snel voorbij richt. Beeld je bijv. een potlood in met een dikke elastiek in het midden. Als je met je vinger over de potlood beweegt vertraag je in het midden, zelfde concept als aim assist. Het is niet dat je aim automatisch naar het poppetje beweegt, wat auto aim betekent. Gevalletje placebo effect heb je volgens mij.

[...]

Kan nauwelijks goedkoper op ps3, valt wel mee. €50 prepaid psn card is meestal €50 euro betalen. Kan met geluk €40 als je ooit 10% korting op die cards krijgt.
Goed dat ik dan nooit de moeite heb gedaan om ze te zoeken

• innerchild
[...]

[...]

Kan nauwelijks goedkoper op ps3, valt wel mee. €50 prepaid psn card is meestal €50 euro betalen. Kan met geluk €40 als je ooit 10% korting op die cards krijgt.
Weet niet hoor maar als ik ZONDER te bewegen alleen maar vooruit ren en mijn gun gaat vanzelf naar dat de tegenstander dan aimed deze toch echt automatisch. Geen placebo.

Zelfs staan op een plek laat mijn crosshair automatisch bewegen.

• cheiron
innerchild schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:23:
[...]

Weet niet hoor maar als ik ZONDER te bewegen alleen maar vooruit ren en mijn gun gaat vanzelf naar dat de tegenstander dan aimed deze toch echt automatisch. Geen placebo.

Zelfs staan op een plek laat mijn crosshair automatisch bewegen.
Ik wil wel weten wat voor controller jij hebt, want bij mij gebeurt dit zeker niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

• innerchild
cheiron schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:24:
[...]

Ik wil wel weten wat voor controller jij hebt, want bij mij gebeurt dit zeker niet.
xbox

• cybermans
omg we got a cheater:

YouTube: Cheater auf LAN Party

• innerchild

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
Ervaren en feiten zijn verschillende dingen. Ik heb hetzelf niet gemerkt maar ik heb ook geen idee of ik het aan of uit heb staan.

Zijn er filmpjes waarop deze gevoelens gebaseerd zijn?

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

[...]

Ik wil graag 50 euro van je lenen. Terugbetalen doe ik wel met 2 briefjes van € 20 en een laatste betaling van 10% van 50, akkoord? :+
Als we dit vervolgens extrapoleren, dan ben je het snel zat of je bent (was) erg rijk....

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 14:06:
[...]

Ik wil graag 50 euro van je lenen. Terugbetalen doe ik wel met 2 briefjes van € 20 en een laatste betaling van 10% van 50, akkoord? :+
Als we dit vervolgens extrapoleren, dan ben je het snel zat of je bent (was) erg rijk....
Haha, ik zie het <+:) :X .

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Die nieuwe maps zijn echt gaaf.

Maar de game-modes en de gameplay zijn behoorlijk cramped. Door de suppression en narrow gebieden van de map, is het nogal chaotisch. Het voelt op een of andere manier nog niet echt BF aan. Eerder slowpaced MW3 on steroids.

Maar, misschien moet ik er nog aan wennen. :P

• innerchild
Conundrum51 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 13:49:
[...]

Ervaren en feiten zijn verschillende dingen. Ik heb hetzelf niet gemerkt maar ik heb ook geen idee of ik het aan of uit heb staan.

Zijn er filmpjes waarop deze gevoelens gebaseerd zijn?
gevoelens ?? ik denk met het spelen van fps sinds 1998 dat ik wel degelijk in staat ben om dit te onderscheiden. ;) mocht je het niet opmerken dan zou ik zeggen houden zo.
Maak ik gvd een 400+ meter headshot op een heli-piloot, komt er hier een discussie op gang over de auto aim :|
Ik was het niet, hij was écht goed raak!

oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2012 16:15 ]

• Henkie
ik geniet met volle teugen van CLQ, meest maffe kills worden er gemaakt haha! en als ik het zat ben switch ik gewoon weer naar caspian border ofzo.. maar afgelopen dagen/week alleen maar CLQ gespeeld..

dvdkiwi schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 15:50:
Maak ik gvd een 400+ meter headshot op een heli-piloot, komt er hier een discussie op gang over de auto aim :|
Ik was het niet, hij was écht goed raak!

oOo
Mijn respect heb je Kiwi, met of zonder aim assist, het is mij nog niet gelukt (alleen een piloot van de little bird, maar dat lukt ook met LMG's)

• innerchild
welk vaag. sommige servers kan ik niet benaderen terwijl wel de nieuwe maps erin zitten die ik ook heb.
dan krijg ik een lost connection error. sommige servers kan ik wel in.. geen clue waarom..

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:40
Ik had het gisteren ook in het PC gedeelte gepost, maar is dit eigenlijk ook mogelijk op de Xbox/PS3?

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 08:45
vinom schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:49:
Ik had het gisteren ook in het PC gedeelte gepost, maar is dit eigenlijk ook mogelijk op de Xbox/PS3?
[video]
Nog nooit gezien of meegemaakt, dus denk t niet :[
Looks cool btw.
Jackal131 schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:38:
[...]

Mijn respect heb je Kiwi, met of zonder aim assist, het is mij nog niet gelukt (alleen een piloot van de little bird, maar dat lukt ook met LMG's)
Thanx Jackal :*)

Ik maakte 'm overigens net voordat Joshje besloot een lege jeep over mijn knar heen te laten rijden -O-
Hahaha

*edit*
Dit weekend double XP weekend voor iedereen, dus ook de Non Premium P(L)ayers :P

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 12-06-2012 20:32 ]

• pa4jv
YouTube: BF3: Why Gun Master makes me rage hard...

Haha, schitterend hoe hij loopt te zeiken als ie iets moet gebruiken waar hij niet vertrouwd mee is. :')
Die 1 na laatste ronde van gungame is echt zaad. Die launcher werkt gewoon niet in zo'n drukke omgeving. Bij rush voor het verdedigen/aanvallen is ie perfect, maar de lancering zelf is niet dodelijk en de granaat duurt erg lang voordat ie ontploft. Als ze er een ander wapen in hadden gezet was het imo wel leuker geweest. Zelfs de knife-kill gaat sneller dan dat ding.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Henkie
dat is juist de uitdaging :D!

Jammer dat de patch de connection lost problemen nog steeds niet heeft opgelost. Net een potje dat bijna afgelopen was...connection lost. De hele handel maar uitgezet. Was er ff klaar mee.

• cheiron
7 servers gejoined, 7 keer in een teqm dat dik geraped wordt. Leuk zo..

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 96 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.