Verwijderd

Laat je hem jou gewoon joinen, laat hem anders ff GoT joinen of mijn PSN toevoegen Moulin11

YouTube: BEAST SQUAD! - Competitive Battlefield 3
jullie gaan vanavond op de GOT-server spelen neem ik aan?
Die gaat op slot zeker (niet dat ik per ongeluk die server join en midden in een hardcore toernooi beland) ;)

Kan het lijstje hier gepost worden van de toernooispelers?
Dan weet ik wie ik vanavond wel kan joinen ;)
Of degenen die niet meedoen en wel Bf gaan spelen: geef effe een gil :P

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2012 15:44 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

De kiwi heeft toch geen premium....we gaan als het goed is Close quarters spelen. Maarja het kan maar zo zijn dat alles omgegooid word.
De Kiwi heeft geen premium inderdaad.
Maar wel een K/D van 1.00.
Nu jij weer.

_O-

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:39
Hoho, zie net dat je op 0.996 staat... ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Jimmy-time1 op 29-06-2012 16:24 ]

Kijk eens rechtsbovenin dan, bij het "stats reset" knopje....
Staat heel mooi 1.0
Afgerond weliswaar, maar toch ;)
Haha

*edit*
Hier de stats van VicTorYes, die uiterst irritante kerel op Bazaar gisteren:
http://bf3stats.com/stats_ps3/VicTorYeS
Heeft nog niet heel veel gespeeld, maar heeft een accuracy om U tegen te zeggen :o
Is volgens mij gewoon een goede speler dus, jammer dat ie tegen ons zat :+

[ Voor 55% gewijzigd door Superkiwi op 29-06-2012 16:35 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Helemaal uit Japan! Lekker voordeel heb je dan ivm vertraging

PSN ID = steppa87

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

thunder8 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 11:48:
[...]

Aangezien beide de PS3 controller emuleren, is er geen edge. Dat de controle methode voor de gebruiker een fijnere ervaring is, is een andere zaak, maar je kan er niet sneller mee draaien en/of schieten. Bij de XIM schijnt dat anders te zijn, daar deze wel de PC snelheid naar de consoles brengt. Dan wordt het een ander verhaal en zou je dus een behoorlijk voordeel hebben tov van een PS3 controller speler.

Maar de discussie gaat je nooit tot een goed eind brengen. Racen met een stuurtje en pedalen is ook een edge, net als een arcadestick bij een fightgame. De een wil investeren om het meeste uit zijn skills te halen, de ander niet. Als nadeel is er met alle muis/tobo/nunchuck combi's niet tot nauwelijks te vliegen.

Na de reviews destijds ben ik voor de Aimon PS Elite gegaan en ik heb geen moment spijt. Zonder deze controller zou ik geen FPS spelen op de PS3, daar ik na meer dan 5-6 maand proberen, gewoon niet feeling heb met de PS3 controller icm FPS. Ik ben ook met de PS Elite niet meer dan een middelmatige speler op de PS3. Voordeel van de PS Elite vind ik slechts 1 batterij per nunchuck/muis met een bedrijfstijd van ongeveer 30 uur. FragFX is of bedraad of veel meer batterijen per onderdeel. Uit de reviews die ik destijds las, kwam ook uit dat FragFX goedkoper aanvoelt. Daar kan ik niet over oordelen. Daarnaast kan je de PS Elite vaak net iets goedkoper krijgen. Inputlag merk ik weinig van.

TheJoker80, mocht je in de buurt van Enschede wonen, zou je bij mij wel eens mogen testen met de PS Elite. Kan je hem proberen om te kijken of het je bevalt.
Tnx voor het aanbod, den Haag is niet om de hoek en ik denk dat ik er gewoon 1 ga bestellen.

• Roy36NL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-04-2025
Ligt het aan mij of ligt Origin weer eens plat?
Ik kan niet online gaan

• Zatara
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-02 07:46
Ik wel maar een vriend van mij heeft dezelfde problemen. Zijn Origin start niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Zatara op 29-06-2012 16:50 ]

Ik doe vanavond niet mee, maar het ziet er lastig uit voor dat toernooitje :P. Heb uno nog niet zien reageren en vrij weinig man zo te zien...

* ga nu iig ff paar potjes spelen :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
BatmanHorizon schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 17:16:
Ik doe vanavond niet mee, maar het ziet er lastig uit voor dat toernooitje :P. Heb uno nog niet zien reageren en vrij weinig man zo te zien...

* ga nu iig ff paar potjes spelen :)
Had flinke last van vertraging op een gegeven moment, toch een leuk potje op seine gespeeld.
Net voor het einde een bericht van de admin: Geen M320. Flikker toch op met je achterlijke beperkingen. Heb hem maar verteld dat het tegen dice regels was om wapens te bannen

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Ik denk dat we moeten kijken wie er om 22.00 zijn en dan kunnen we bepalen of we tegen elkaar spelen of gezellig de server aan 1 kant bemannen.
Als we alle wapens gaan bannen waarmee iedereen zelf een keer teveel mee is afgeknald staan we straks met tomaten naar elkaar te gooien ;)
"splash assist 50 points"
Wordt potdomme een troep als heel de hal bij Metro vol ligt met tomatenprut...

cheiron schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:28:
[...]

Had flinke last van vertraging op een gegeven moment, toch een leuk potje op seine gespeeld.
Net voor het einde een bericht van de admin: Geen M320. Flikker toch op met je achterlijke beperkingen. Heb hem maar verteld dat het tegen dice regels was om wapens te bannen
Haha, ik had ook zo een klootzak. Ik stond 47-0 maar mn squadmate vond dat niet leuk. Hij kaapte mn tank toen ik m wilde repairen. Fair enough, ik als gunner, hij rijdt diep enemy spawn binnen.... allebei suicide en hij leaved daarna zomaar terwijl hij 2e stond met 11k :P.

Ach, 47 om 1 is ook niet slecht hoor King ;)

Tuurlijk! Op zo een moment kan ik wel lachen om zo een troll actie :P. Voor het eerst zo gesaboteerd :+

Vanavond de tv premiere van Tekken woot :P
Als ie leuk is (beetje Mortal Kombat style) dan ben ik pas om 22.15 zoiets online...
Als ie tegenvalt ga ik eerder online zijn lol :)

offtopic:
Die film is zo ontzettend slecht :D. Maar de actrice voor christie monteiro d:)b.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37
Ik ben alweer thuis, schuif vanavond wel even aan. :D
dvdkiwi schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 18:51:
Vanavond de tv premiere van Tekken woot :P
Als ie leuk is (beetje Mortal Kombat style) dan ben ik pas om 22.15 zoiets online...
Als ie tegenvalt ga ik eerder online zijn lol :)
Films geabsseerd op van die mortal combat achtige spellen zijn echt slecht.
Mortal combat - zeeeer slechte film
Tekken - nog slechter dan mortal combat
Streetfighter - de aller slechtste.

Ik kijk dan liever naar japanse samoerai films. Deze zijn filmtechnisch misschien ook geen toppers, maar de vechtscenes zijn vaak erg verzorgd. Vanavond ff "The Raid Redemption" kijken.

Morgen misschien weer een beetje BF3 spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:31

scorpie

Supra Addict

Ik kan het zo 123 niet vinden, maar hoelaat begint het toernooi?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• steppa87
22.00

PSN ID = steppa87

Verwijderd

@Kiwi: Niet liegen nou he, je staat op 0.99...

@scorpie 22:00 kijken hoeveel man er online zijn. Misschien kunnen we wat extra mensen uitnodigen.

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:18
Kan ik mee doen?

kom era an :D

[ Voor 34% gewijzigd door Phyt_ op 29-06-2012 21:42 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Unomomentodado
scorpie, voeg me ff toe op psn: unomomentodado, dan kan je me joinen. we zitten in de server

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Done :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• Unomomentodado
Het wordt een squad rush toernooi.

Team a) Pa4jv, Phyt, Moulin, Sjaak
Team b) Steppa, Deere, Scorpie, Uno

[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 29-06-2012 22:44 ]

Wel grappig dat Scorpie in 2 teams tegelijk speelt...hihi

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Dat kan ik gewoon :P

• pa4jv
Haha, 20 kills in een potje squad rush. :P

http://battlelog.battlefi...how/52846637/4/188027650/
http://battlelog.battlefi...how/52842759/4/188027650/

Uiteindelijk 4-1 gewonnen, volgende keer beter heren. :D
Wel wat geklooi met teamleden. Voortaan de server op private hebben, zijn we van die randoms af. Tevens werd het maar weer duidelijk dat niet doodgaan veeeeel belangrijker is dan killen. Spawnpunten zijn echt essentieel.

spoiler:
zelfs met 3 man een potje gewonnen. :9~

[/opscheppost]

• Phyt_
pa4jv slapen jij ;)
was 4-2 toch ? :)

maar je heb goed gespeeld :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• cheiron
Ik zag vanmiddag trouwens in de server browers 2 servers met de CQ maps, domination en 24 spelers. Kon ze alleen niet joinen (connection error). Vraag mij af of het iets te betekenen had

Flickr PSN ID= cheironnl

• ikookhier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-02 23:27

ikookhier

>hijdiehieris<

Lekker potje net :D
Had soms wel wat last van lag :X

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:27

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Supremedch schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 10:59:
Ieder zijn ding.
Heb 2maanden met een PS3 controller gegamed, werd daar zo fucked van dat ik maar ben overgegaan op muis.
Wil niet zeggen dat ik daardoor beter ben dan gamers die met een controller spelen. Er zijn genoeg gasten die mij afslachte. Enige verschil is dat ik er nu wel plezier in heb en daar gaat t volgens mij om....
Dat heb ik ook. BC2 even geprobeerd met controller, maar dat was geen succes. Omdat ik niet vaak speel en geen zin had te leren ben ik naar een EEC gegaan, wat me beter afgaat.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• thunder8
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

thejoker80 schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 16:41:
[...]

Tnx voor het aanbod, den Haag is niet om de hoek en ik denk dat ik er gewoon 1 ga bestellen.
Sensitivity in BF3 max en aim assist uit. Dongle van de Eilte aansluiten op je PC, laatste firmware laden, daarna laatste profiel voor BF3. Die settings als volgt aanpassen: Down the scope iets sneller en rapid fire uitzetten. Als je meer vragen hebt, dan stuur maar een DM. :) :)

Ow, ik heb ook de muismat erbij besteld. Mooi groot, werkt perfect en kost niet al te veel. Ook te krijgen in BF3 versie (heb zelf de kale zwarte versie) Heb alles via Ebay besteld bij een Hong Kong gast. Scheelde redelijk qua prijs.

[ Voor 19% gewijzigd door thunder8 op 30-06-2012 06:58 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• KennyPlox
  • Laatst online: 19:01

KennyPlox

feest vierende banaan

Iemand nog tips voor leuke wapens die beetje goed zijn en die je uitgeprobeerd MOET hebben? Zoek namelijk nog wapens aangezien ik altijd loop te kloten met welk wapen ik moet spawnen...
Ook, hoe kom je vaak(vaker) in matches waarbij je team wint? Ik heb namelijk al 43% van mijn games gequit omdat ik een team met het IQ van een aardappel had :+

denk ik dan...

• pa4jv
Met bekenden spelen. Als je op de PS3 speelt mag je me toevoegen(pa4jv).
Qua wapens. Assault class heeft de M16A3, beste wapen in het spel. Ook de AN-94, AK-74M en AEK-971 zijn uitstekend. Engineer vind ik de M4A1 het best, daarna de ACW-R, AKS74-U en sommigen zijn fan van de MTAR, maar dat vind ik een rotding. :P Support moet je lekker spelen zoals het bedoeld is dus 200 kogels en een bakbeest van een wapen: de M60E4. O+ Recon zou ik voor de SKS of M417 gaan, bolt actions ben ik niet echt zo'n fan van. PDW's die prima zijn; de P90, MP7(+ ext. mags), AS VAL(+ ext. mags). Shotguns vind ik de SPAS-12 heerlijk en qua pistolen moet je bij de 93R of de .44 magnum zijn. _/-\o_

Verwijderd

Leuke discussie over het spelen van met een muis @ console in dit geval de ps3.

Heb zelf de frag nog wat muis gehad. 1 met een chuck ( heet dat zo? ) is van de tijd dat ik nog cod speelde jaartje of 2 terug. Ik heb het destijds 2 week geprobeerd en toen heb ik hem weer verkocht. Kon er maar niet aan wennen. Zelfs na echt een week lang geknald te hebben kon ik er nog niet mee overweg, te vaak dat hij niet deed wat ik wilde en was het aimen echt te moeilijk.
Ook vind ik het totaal niet lekker gamen voor de tv met een muis. Ik zit in een ( koning (H) ) stoel die je achterover kan doen etc, geen bureau stoel en dat is volgens mij wel een pre als je met een muis speelt.

Vervolgens maar weer overgestapt op de controller, ook ligt mijn voorkeur bij een muis voor bij het spelen van shooters. Vroeger jaren TO gespeeld @ pc met clanbase en al die meuk erbij. Ik had vaak reflex schoten omdat ik dat veel beter kan met de muis, dat lukt me op de ps3 met een controller eigenlijk vrijwel nooit.
Toch gekozen voor de controller omdat je daar wel zeker van weet dat je controller altijd dezelfde beweging maakt in combinatie met je eigen aansturing en dat gevoel heb ik nooit kunnen krijgen met een muis op de ps3. Maar goed, misschien ligt dat ook wel aan mijn " tweak " kunsten, die heb ik namelijk niet :D

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

pa4jv schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:05:
Met bekenden spelen. Als je op de PS3 speelt mag je me toevoegen(pa4jv).
Qua wapens. Assault class heeft de M16A3, beste wapen in het spel. Ook de AN-94, AK-74M en AEK-971 zijn uitstekend. Engineer vind ik de M4A1 het best, daarna de ACW-R, AKS74-U en sommigen zijn fan van de MTAR, maar dat vind ik een rotding. :P Support moet je lekker spelen zoals het bedoeld is dus 200 kogels en een bakbeest van een wapen: de M60E4. O+ Recon zou ik voor de SKS of M417 gaan, bolt actions ben ik niet echt zo'n fan van. PDW's die prima zijn; de P90, MP7(+ ext. mags), AS VAL(+ ext. mags). Shotguns vind ik de SPAS-12 heerlijk en qua pistolen moet je bij de 93R of de .44 magnum zijn. _/-\o_
Met bekenden spelen gaat niet echt, heb 1 vriend die ps3 heeft en die is nooit online/als hij online is is het GodfatherII of iets anders aan het spelen. Engineer gebruik ik eigenlijk alleen maar op air maps, want ik zou het totaal niet durven om in Métro rond te lopen met een rpg. Zal ook eens naar M60 kijken, nooit geprobeert eigenlijk. En pistols wist ik al.
Nog een tip voor trollers die recon zijn: .44 Magnum Scoped, dan helemaal bij begin waar de metro zelf bij RU begint iedereen afsnipen met je Magnum >:)
Kzal je trouwens adden pa4jv, ik heet ook gewoon KennyPlox op PS3

denk ik dan...

• Phyt_
Metro + rpg is lekker hoor zeker bij A met CQ, gevels knallen. + A-91 of MTAR lekkaa :)

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-02 20:45
hier veel last van de bug waarbij het geluid wegvalt. Voorheen was het een stuk minder, maar het lijkt nu veel erger te zijn. Had er vandaag constant last van dat geluid half wegviel. Dat je even neits hoort. Of een gedeelte van het gehuild heel de tijd mist. Einde van het potje geen afsluit muziekje etc etc. Beetje irritant. IEmand nog tips hiervoor op de PS3?

• pa4jv
Met Tweakers spelen. Maakt niet uit hoe hard je je ingame geluid zet, wij weten het altijd te overtreffen. :P

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:14
pa4jv schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 21:22:
Met Jeroenimoes spelen. Maakt niet uit hoe hard je je ingame geluid zet, hij weet het altijd te overtreffen. :P
:+

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Unomomentodado
KennyPlox schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 16:55:
Ook, hoe kom je vaak(vaker) in matches waarbij je team wint? Ik heb namelijk al 43% van mijn games gequit omdat ik een team met het IQ van een aardappel had :+
Join tweakers ingame. Altijd goed voor je W/L. Krijg je ook een hele grote van. Pa4jv moet er al een knoop in leggen geloof ik.

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 20:50:
hier veel last van de bug waarbij het geluid wegvalt. Voorheen was het een stuk minder, maar het lijkt nu veel erger te zijn. Had er vandaag constant last van dat geluid half wegviel. Dat je even neits hoort. Of een gedeelte van het gehuild heel de tijd mist. Einde van het potje geen afsluit muziekje etc etc. Beetje irritant. IEmand nog tips hiervoor op de PS3?
Herkenbaar, hoor je niks behalve je eigen schoten maar geen omgeving geluid. Heb het ook regelmatig en ook geen flauw idee wat ik er tegen kan doen.

• Phyt_
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:42:
[...]

Herkenbaar, hoor je niks behalve je eigen schoten maar geen omgeving geluid. Heb het ook regelmatig en ook geen flauw idee wat ik er tegen kan doen.
Ik had gister met 8 tweakers in 1 team. Ineens stil op de voip, dat was pas eng.
Wat bleek, niemand zei iets :d.

• steppa87
Hahaha ja inderdaad totally silenced. We hadden onze suppressor op gedaan :P

PSN ID = steppa87

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Gisteren bij Métro: 3 kills 1 shot bij gang B. Ik schiet random met mijn M417 en bam, 3 kills en allemaal headshot :)
Dat was deze match: hele tijd rond gelopen met M417. HEERLIJK! http://battlelog.battlefi...how/53001146/4/301700091/

Daarna deze match:http://battlelog.battlefi...how/53011743/4/301700091/
5 unlocks(waarvan 1 SCAR-L is) en M320 service star!

Waren de enige goede matches gisterenavond(van 18:30 tot 21:30 gespeeld ofzo) andere matches hadden telkens maar iets van 30 tickets ofzo left en vond het niet waard om dan te blijven :p

denk ik dan...

Verwijderd

Phyt_ schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 23:54:
[...]

Ik had gister met 8 tweakers in 1 team. Ineens stil op de voip, dat was pas eng.
Wat bleek, niemand zei iets :d.
Wat mis je op dat moment ene Jeroenimoes en Jackal131 hahaha ;)

Dat is een free ticket voor een humor avond en de Nodig piep piep piep piep! ;) :*)

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

thunder8 schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 06:57:
[...]

Sensitivity in BF3 max en aim assist uit. Dongle van de Eilte aansluiten op je PC, laatste firmware laden, daarna laatste profiel voor BF3. Die settings als volgt aanpassen: Down the scope iets sneller en rapid fire uitzetten. Als je meer vragen hebt, dan stuur maar een DM. :) :)

Ow, ik heb ook de muismat erbij besteld. Mooi groot, werkt perfect en kost niet al te veel. Ook te krijgen in BF3 versie (heb zelf de kale zwarte versie) Heb alles via Ebay besteld bij een Hong Kong gast. Scheelde redelijk qua prijs.
tnx. Is inmiddels besteld bij hongkong gast via ebay. Over een week of 4 weet ik meer :)
Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 16:14:
[...]
Wat mis je op dat moment ene Jeroenimoes en Jackal131 hahaha ;)

Dat is een free ticket voor een humor avond en de Nodig piep piep piep piep! ;) :*)
Goed te lezen dat ik af en toe ook nog gemist wordt. Vraag is alleen of ik blij moet zijn met de reden.... :o

• thunder8
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op zaterdag 30 juni 2012 @ 17:12:
Leuke discussie over het spelen van met een muis @ console in dit geval de ps3.

Heb zelf de frag nog wat muis gehad. 1 met een chuck ( heet dat zo? ) is van de tijd dat ik nog cod speelde jaartje of 2 terug. Ik heb het destijds 2 week geprobeerd en toen heb ik hem weer verkocht. Kon er maar niet aan wennen. Zelfs na echt een week lang geknald te hebben kon ik er nog niet mee overweg, te vaak dat hij niet deed wat ik wilde en was het aimen echt te moeilijk.
Ook vind ik het totaal niet lekker gamen voor de tv met een muis. Ik zit in een ( koning (H) ) stoel die je achterover kan doen etc, geen bureau stoel en dat is volgens mij wel een pre als je met een muis speelt.

Vervolgens maar weer overgestapt op de controller, ook ligt mijn voorkeur bij een muis voor bij het spelen van shooters. Vroeger jaren TO gespeeld @ pc met clanbase en al die meuk erbij. Ik had vaak reflex schoten omdat ik dat veel beter kan met de muis, dat lukt me op de ps3 met een controller eigenlijk vrijwel nooit.
Toch gekozen voor de controller omdat je daar wel zeker van weet dat je controller altijd dezelfde beweging maakt in combinatie met je eigen aansturing en dat gevoel heb ik nooit kunnen krijgen met een muis op de ps3. Maar goed, misschien ligt dat ook wel aan mijn " tweak " kunsten, die heb ik namelijk niet :D
Moet zeggen dat ik naar mijn gevoel toch aardig kan muizen met de PS Elite. Tuurlijk is het wennen, vooral de 4 playstation buttons op de zijkant van de muis. Maar na meer dan 200 uur, moet ik zeggen dat het steeds natuurlijker aanvoelt. Ook de firmwares zijn beter dan in het begin, want toen kon je ook haast geen draai maken met een tankturret. Dat gaat tegenwoordig een stuk beter.

Ik hang op de bank en heb een laptop schoottafeltje gekocht dat ik op de leuning van de andere bank leg. Zodoende is het tafeltje een verlenging van de bank waar ik op hang en kan ik toch in relaxstand gamen. Heb ook al eens in mijn relaxstoel gezeten en daar heb ik toen een simpel Ikea plastic tafeltje naast gezet. Werkt ook prima, alhoewel deze wel iets lager is dan de stoel.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:18
Wat vinden jullie ervan ?:D
Turn up the volume, sit back and enjoy the video!

Verwijderd

Leuke clip, maar is dit geen PC footage?

Die JNG schiet dat ding zo makkelijk tegenstanders neer??

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:18
Ja, dit is PC footage. En de JNG schiet best lekker ja, zeker dichtbij aangezien chest shot van dichtbij 1 hit kill is. Bullet speed is ook erg hoog, maar de reload is tergend lang. Uiteindelijk raak je er wel aan gewend en ga je steeds meer raken.

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

Wat zijn de Resupply Medals makkelijk te halen, mijn 9e is al weer binnen

denk ik dan...

Jammer dat je geen heal-medals krijgt ;)

Resupplies: 3288 (= bijna 8 medals)
Heals: 58490 (= een shitload aan medals)
:P

Verwijderd

Zijn er ook nog mensen die op de xbox met muis en toetsenboard spelen?
Dan kan ik ze gelijk aan de banlist toevoegen.

• pa4jv
Ja ik. Mijn tag is pa4jv.

[ Voor 10% gewijzigd door pa4jv op 02-07-2012 18:54 ]

Huh?
Stukkie terug wordt toch gezegd dat je op de console nooit zo nauwkeurig bent met een muis als op de pc?
Waarom zou je mensen die dat gebruiken dan bannen..
Dan kan je ook wel mensen gaan bannen die hun sensitivity hoog hebben staan.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 02-07-2012 19:17 ]

Verwijderd

Ik heb gewoon geen zin om samen te spelen met mensen die zo sad zijn dat ze zo iets nodig hebben.
dvdkiwi schreef op maandag 02 juli 2012 @ 19:15:
Huh?
Stukkie terug wordt toch gezegd dat je op de console nooit zo nauwkeurig bent met een muis als op de pc?
Waarom zou je mensen die dat gebruiken dan bannen..
Dan kan je ook wel mensen gaan bannen die hun sensitivity hoog hebben staan.
Hoe je het ook went of keert: het gaat in tegen de voorwaarden van MS, dus dan mag je bannen.

Overigens, al heb je er in 99% van de tijd nadeel van, als die 1% je dan een oneerlijk voordeel geeft, dan mag je imo ook gewoon bannen.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 02-07-2012 20:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

jezus gaat wel heel erg ver! En als je nu ontzettend lag hebt en daar heel veel voordeel uithaald is het wel goed......het is gewoon zielig hoe sommige admins zich gedragen maarja dat zal wel met de leeftijd te maken hebben en anders omdat ze thuis niets te zeggen hebben! Of zich kunnen verschuilen achter hun gebruikersnaam.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 20:30 ]

Verwijderd

Als iemand vollop loopt te laggen word ie ook gekicked. Waarom zou je laggers, glitchers en cheaters in je server laten zitten?

Ik heb niet de hele dag de tijd en game voor me plezier, dus de tijd die ik besteed aan bf3 wil ik wel leuk en eerlijk spelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2012 22:00 ]

Verwijderd

heb je helemaal gelijk in wat betreft laggers, glitchers en cheaters!

Verwijderd

en muis en toetsenboard valt onder cheaten zolang dice het niet direct implementeerd.
Respect Joshje, Jeroenimoes en Pa4jv voor jullie scores vanavond!
Ik had serieus moeite met de tegenstanders, ieder potje weer...
Gelukkig ben ik niet de enige die ze irritant vond ;)

Dubbel xp is lekker; 70k verdiend op 2 uurtjes :)
Iets wat de rest in één potje haalde maar dat terzijde :P

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 20:29:
jezus gaat wel heel erg ver! En als je nu ontzettend lag hebt en daar heel veel voordeel uithaald is het wel goed......het is gewoon zielig hoe sommige admins zich gedragen maarja dat zal wel met de leeftijd te maken hebben en anders omdat ze thuis niets te zeggen hebben! Of zich kunnen verschuilen achter hun gebruikersnaam.
Dat gezeik op Martin als admin moet nou maar eens een keer klaar zijn :P

Ik speel vrij vaak met hem samen en hij is niet machtsgeil o.i.d., ok, snel gefrustreerd maar dat zijn er wel meerdere, waaronder ik :P Bovendien, niemand vraagt je om op die server te komen en, dat geldt voor wel meerdere servers.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Verwijderd

Volgens mij kan Martin goed genoeg voor zichzelf spreken.

Daarom ben ik blij dat ik een ps3 heb tenminste geen kontekruiperij.

Maarja ieder zijn ding he.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-02 20:45
Hebben hier veel mensen CQ gekocht? Zit te twijfelen of ik die niet bijkoop. Premium heb ik geentrek in omdat ik denk tegen die tijd bf3 niet meer zoveel zal spelen.
Ik ben geil en ik heb macht. Jullie hebben gelijk, ik ben gewoon te goed

:')

Verwijderd

zijn ook de enige eisen die aan de admins bij gotlive gesteld worden, machtsgeil en goed kunnen kontkruipen. Gelukkig ben ik goed in allebei.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:30:
zijn ook de enige eisen die aan de admins bij gotlive gesteld worden, machtsgeil en goed kunnen kontkruipen. Gelukkig ben ik goed in allebei.
Hoe retarded ben je? Maximaal een IQ van 50 is ingesteld namelijk.

Zullen we nu weer gewoon lief doen? :>

• thijsje66
Martinspire schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 01:38:
[...]

Hoe retarded ben je? Maximaal een IQ van 50 is ingesteld namelijk.

Zullen we nu weer gewoon lief doen? :>
O+

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:21:
en muis en toetsenboard valt onder cheaten zolang dice het niet direct implementeerd.
En hoe verwacht je dat dat gaat lopen? Muis en toetsenbord zijn toch gewoon I/O devices die door de consoles worden ondersteund, staat implementatie van Dice m.i. volkomen buiten.
En misschien moeten gewoon alle X-Box spelers jou bannen, hoeven ze ook niet met zo'n zielige azijnpisser te gamen ;w
dvdkiwi schreef op maandag 02 juli 2012 @ 22:52:
Dubbel xp is lekker; 70k verdiend op 2 uurtjes :)
Iets wat de rest in één potje haalde maar dat terzijde :P
Damn, dubbel XP? Moet vanavond ook maar weer eens spelen... :+

Jij bent premium toch?
Voor jou nog heel de week dubbel xp ;)
Voor mij alleen vanavond nog, dacht dat het morgenmiddag voor niet-premiumleden afgelopen was...

@posters:
Why can't we all just get along?
Het lijkt wel het pc topic hier met al dat geflame over en weer.....
Daarnaast hebben de meeste reaguurders (toch wel de PS3 spelers) geen "last" van hoe het er op de Xbox aan toe gaat en andersom.
:)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:02:
@posters:
Why can't we all just get along?
Het lijkt wel het pc topic hier met al dat geflame over en weer.....
Daarnaast hebben de meeste reaguurders (toch wel de PS3 spelers) geen "last" van hoe het er op de Xbox aan toe gaat en andersom. :)
Sorry papa! Ik zal me gedragen voortaan :)
Misschien de topic title veranderen in [PS3] Battlefield 3, zijn we gelijk klaar ;)

Verwijderd

Start maar op kwartel. Nee ongein!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 09:50 ]

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Achja, mensen betalen voor hun server dus mogen hun bepalen hoe ze er mee om gaan hoe lullig en frustrerend het vaak ook is. Laatst ook in een GunGame server, ik sta eerste moet alleen mijn knife kill nog wordt ik gekicked. Join een andere server. Precies hetzelfde verhaal. Ja het is frustrerend en ik ga gewoon niet meer in die server spelen.

Wat betreft de GoTLive server heb ik weinig problemen ondervonden, behalve GerardH die af en toe zit te machtsgeilen + Martin die altijd het andere team joined en ons dan gaat zitten afluisteren in de party. Maar dat neem ik er wel voor lief bij. Voor de rest heb ik het er altijd vreselijk naar mijn zin met iedereen die er speelt.
Verder als je je niet kan vinden in de manier waarop de server gerunned wordt dan blijf je toch weg? Er zijn tig andere servers waar je op kan spelen. Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan wordt, wie betaald bepaald. Zo gaat het nou eenmaal.

XBL; Yippiekajee

Verwijderd

A efx schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:57:
Achja, mensen betalen voor hun server dus mogen hun bepalen hoe ze er mee om gaan hoe lullig en frustrerend het vaak ook is. Laatst ook in een GunGame server, ik sta eerste moet alleen mijn knife kill nog wordt ik gekicked. Join een andere server. Precies hetzelfde verhaal. Ja het is frustrerend en ik ga gewoon niet meer in die server spelen.

Wat betreft de GoTLive server heb ik weinig problemen ondervonden, behalve GerardH die af en toe zit te machtsgeilen + Martin die altijd het andere team joined en ons dan gaat zitten afluisteren in de party. Maar dat neem ik er wel voor lief bij. Voor de rest heb ik het er altijd vreselijk naar mijn zin met iedereen die er speelt.
Verder als je je niet kan vinden in de manier waarop de server gerunned wordt dan blijf je toch weg? Er zijn tig andere servers waar je op kan spelen. Ik snap niet waarom er zo moeilijk over gedaan wordt, wie betaald bepaald. Zo gaat het nou eenmaal.
Nou ja opzich heb je helemaal gelijk je betaald dus heb je het recht om te doen wat je wilt. Echter zijn er regels welke zijn voorgeschreven door EA/DICE. Maarja als je een report doet dan wordt er toch niets aangedaan.

Maarja net wat je zegt: dan ga je lekker naar een andere server! Zijn er meer dan genoeg. Je kan er ook zelf 1 aanschaffen dan kan je zelf alles bepalen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 10:04 ]

• cheiron
Ik heb geen realistisch beeld van "muis-controllers", maar als het je een voordeel geeft tegenover de gewone controller (wat ik zou denken) vind ik het niet gek als je ermee niet welkom bent op een server. Ik zou ook mensen die moedwillig laggen of glitches gebruiken niet op mijn server willen.

Als het je eigen server is moet je ook lekker weten wie je op de server laat.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:04:
Ik heb geen realistisch beeld van "muis-controllers", maar als het je een voordeel geeft tegenover de gewone controller (wat ik zou denken) vind ik het niet gek als je ermee niet welkom bent op een server. Ik zou ook mensen die moedwillig laggen of glitches gebruiken niet op mijn server willen.

Ik heb zelf geen problemen met een muis controller/speler. Precies eender bij GT5 sommige hebben een stuurtje en andere een controller zit ook veel verschil in! Ik zie mezelf niet spelen met een muis op de PS3 dan zou ik een PC nemen. Toch allemaal net wat mooier en drukker!

En als ik thunder8nl zie spelen kan ik niet zeggen dat het een voordeel levert als je met een muis speelt hahahha ;) :P :P

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:04:

Ach ja, waarschijnlijk heeft 0.01% van de consolegamers zo'n device, de meeste mensen zijn juist op consoles gaan gamen om daar vanaf te komen. De kans dat je er überhaupt last van hebt is dus nihil, het staat in ieder geval niet in verhouding tot de mensen met een kutverbinding of ongelofelijke controller skills. Daarnaast, als iemand in Gran Tourismo 5 met een stuurtje aan het spelen is ga ik ook niet lopen huilen omdat hij in het voordeel is. Ik heb gewoon geen zin om een stuur op mijn salontafel te plakken, evenmin dat ik behoefte heb aan muis+tobo op de console.

Ik rust mijn kaas.. :)

edit; Moulin het is weer twee zielen één gedachte :)

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:12:
[...]

Ach ja, waarschijnlijk heeft 0.01% van de consolegamers zo'n device, de meeste mensen zijn juist op consoles gaan gamen om daar vanaf te komen. De kans dat je er überhaupt last van hebt is dus nihil, het staat in ieder geval niet in verhouding tot de mensen met een kutverbinding of ongelofelijke controller skills.
De kans dat je iets tegen komt heeft helemaal niets te maken met de vraag of je het op je eigen server wilt tolereren.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

@kwartel tja blijkbaar hebben we ook online gespeeld met GT5 hahaha.
Je had het niet mooier kunnen verwoorden.

@cheiron dat klopt wel je mag er zelf voor kiezen om dit te tolereren ja of nee op je server. Maar hoe wil je er achterkomen? Het is dat het nu een paar keer genoemd wordt.

Onze server is grotendeels gefinancierd door een muis speler hahaha

Alhoewel er eerst werd gedacht dat ie de komma verkeerd had gezet HAHAha

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 10:34 ]

Er is trouwens wel een verschil in intentie voor het gebruik van muis/tobo in shooters tov stuurtje in racegames.

Stuurtje koop je in eerste instantie niet om beter te worden, maar omdat het een extra dimensie aan gamen geeft die realistischer is. Muis/tobo maakt het niet reallistischer, je houdt nog steeds geen gun vast (PS move bijv. wel in andere games, maar werkt niet ideaal :P). Muis/tobo koop je puur om je aim skills op te krikken waardoor je mogelijk een voordeel heb tov anderen met een controller.

* maakt mij btw niets uit of je muis/tobo wilt gebruiken. Maar zo moeilijk is het niet om te wennen aan een controller...

Anyway ;) vanavond nog mensen online?
Ik ga denk vanaf een uurtje of 7 een paar uurtjes knallen :)

Verwijderd

Nee ik ga eerst eens ff lekker een hengeltje uitgooien! Lekker weer en de karpers hebben zin in mijn honde brokjes LOL! Misschien daarna even. En ja ik weet het dubbele XP....als je dan echt dikke punten wilt halen speel dan Close quarters!
A efx schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 09:57:

De server van mij heeft nog wel zo zijn rare bezoekers maar hij is dan ook vrijwel elke avond vol en ik zie steeds meer regelmatige bezoekers. Ik grijp de laatste tijd vaak in als er weer laggers in de server zitten, maar het gaat ook veel keren prima (meestal als ik zelf een lekker potje speel :> )

Maar ik join niet altijd de tegenstander en luister jullie af hoor. Ik kom vaak de game in bij de tegenstander en dan maak ik gewoon netjes het potje af. Vaak ook omdat ik zie dat jullie nogal hard overheersen en zo houden we het nog even leuk tot het eind. Dat ik dan soms win is gewoon mazzel >:)
Zoals gister nog eventjes. Was 6 tegen 6 en hoe ze de eerste mcom hadden gepakt op firestorm weet ik effe niet, maar ik kwam binnen als aanvaller en er zaten 4 gotters bij de verdedigers. Het ging erg snel met de 2e set mcoms maar dat kwam eigenlijk omdat ze gewoon lekker met die tank bezig waren. Toen die stuk was ging het ineens niet meer en met veel moeite ben ik 3x binnen bij de mcom gekomen waarbij de laatste maal pas echt succesvol was. Werd wel vaak neergeschoten, vooral als ik iemand had afgeschoten zag je meteen 3 man mijn kant op komen.

Het aantal tickets nam hard af en mijn aanvallen stranden ook erg snel. Vooral ook omdat ik vaak met 4 man meeliep en ik uiteindelijk nog in mn eentje overbleef :+ Ze vielen met bosjes neer en ik kon er dan ook weinig meer aan doen dat ik door 4 man gesandwiched werd. De tank reed zich ook telkens stuk, waardoor er echt iets moest veranderen.

Met nog 10 tickets te gaan sprint ik naar de tank toe, ik rij hem zo snel mogelijk naar de mcom toe (A bij 3e basis) en neem er al snel een aantal op de korrel. Ik zie mijn team langzaam pushen naar de mcom toe, maar die gotters blijven allemaal op elkaar spawnen, waardoor ik in notime op een puntencombo van 1400 sta :D Die canister shell doet lekker zijn werk en ook de main gun raakt veel omdat ik telkens op de grond of de muur aan het schieten ben rond de mcom.

Uiteindelijk nog gehaald ook met nog 4 tickets resterend, waarna ik de party joinde om het er even lekker in te wrijven }:O

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 07:49:
[...]

En hoe verwacht je dat dat gaat lopen? Muis en toetsenbord zijn toch gewoon I/O devices die door de consoles worden ondersteund, staat implementatie van Dice m.i. volkomen buiten.
En misschien moeten gewoon alle X-Box spelers jou bannen, hoeven ze ook niet met zo'n zielige azijnpisser te gamen ;w
De devices worden inderdaad als input geaccepteerd op xbox maar battlefield accepteerd het niet als input, en dat doet dice bewust. Bij de originele xbox mocht het niet van microsoft, maar bij de 360 zouden ze het zo kunnen doen. Dat is gelijk waar de vergelijking met stuurtjes compleet mis gaat. De meeste race spellen accepteren stuurtjes namelijk direct als input en hoef je niet te lopen kutten met converters. Dus ja als alle cheaters, glitchers en laggers mij bannen zou me dat niks uitmaken. Op de got server denken alle admins hetzelfde over cheaters, glitchers, laggers baserapers en spawnkillers. Maar ik ben dan wel de zielige azijnpisser omdat ik alleen tegen eerlijke tegenstanders wilt spelen. Ben blij dat me ps3 nu niks te doen heeft nu ik bf3 voor me xbox heb. Al die ps3 mensen die denken dat ze zo superieur zijn.

edit:
En om als europeaan op de got server gebanned te worden moet je wel hele domme dingen doen. Meestal word je gewoon gekicked als je loopt te baserapen of glitchen.

Maar martin toen je defender was ging het wat minder op firestom, maar er was ook 0 balance xD.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 12:36 ]

• thijsje66
Het is vaak wel zo ja, dan gaat een potje lekker, kom jij in het andere team en maak je je eerste kill. Wij zien dat in de killfeed en dan gaat er zo'n gemeenschappelijke huiver door de party heen en focust iedereen een keer op jou :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:24:
[...]
De devices worden inderdaad als input geaccepteerd op xbox maar battlefield accepteerd het niet als input, en dat doet dice bewust. Bij de originele xbox mocht het niet van microsoft, maar bij de 360 zouden ze het zo kunnen doen. Dat is gelijk waar de vergelijking met stuurtjes compleet mis gaat. De meeste race spellen accepteren stuurtjes namelijk direct als input en hoef je niet te lopen kutten met converters. Dus ja als alle cheaters, glitchers en laggers mij bannen zou me dat niks uitmaken. Op de got server denken alle admins hetzelfde over cheaters, glitchers, laggers baserapers en spawnkillers. Maar ik ben dan wel de zielige azijnpisser omdat ik alleen tegen eerlijke tegenstanders wilt spelen. Ben blij dat me ps3 nu niks te doen heeft nu ik bf3 voor me xbox heb. Al die ps3 mensen die denken dat ze zo superieur zijn.
Maar dan snap ik nog steeds niet waarom jij support van Dice verwacht op alle I/O devices die een console ondersteund? Je kunt het ook van de andere kant bekijken; Dice is te lui om muis+tobo support te geven, dus dan gaan mensen zelf wel aan het prutsen om het werkend te krijgen (zijn we immers tweakers voor :)). Niet dat ik het gebruik hoor..

En ja! PS3 mensen zijn superieur. Doorgaans verwacht ik ook van X-Box gamers dat ze knielen als er een PS3 gamer voorbij komt, dan kunnen we ze namelijk makkelijker op hun hoofd pissen :+ (ja dit is een troll, nee dit is geen aanzet tot flamewar)

Verwijderd

Maar dat is niet alleen bij martin zo, zodra ik harm bij de enemy zie krijg ik ook een rooie waas en wil ik hem kniven. Hij heeft me al te vaak te pakken gehad met ze mes. :P

Ik verwacht helemaal geen support van dice op muis tobo. Ik vind het oneerlijk spel om extra spul dat niet gesupport word te gebruiken. Dice is ook te lui om een aimbot erin te stoppen, maar als mensen het er zelf in prutsen is er ook bijna niemand die het op prijs stelt. En ja MIJN mening is dat muis tobo vergelijkbaar is met aimbots en wallhacks. Er is gewoon een grens met wat eerlijk spel is in een online multiplayer spel, en bij mij ligt de grens op wat de developer support.
thijsje66 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:35:
[...]

Het is vaak wel zo ja, dan gaat een potje lekker, kom jij in het andere team en maak je je eerste kill. Wij zien dat in de killfeed en dan gaat er zo'n gemeenschappelijke huiver door de party heen en focust iedereen een keer op jou :P
Haha, mja ik merk het ook altijd, krijg maar weinig keren de mogelijkheid om er meer dan 1 of 2 af te schieten omdat ik dan gewoon gespot ben en ook in de chat mijn positie voorbij hoor komen.

Of dan hoor ik van "Er komt een tank op links" als ik in die tank zit, waarna ik roep: "nee hoor, geen tank van links, misschien van rechts 1 of door het midden" }:O Maarja, dan ben je toch al busted, dus is het meer een kwestie van tijd.

Overigens stinkt men ook vaak in het feit dat ik een motion sensor aan heb staan. Dan zie ik iemand op de radar (de range is nog best redelijk) en dan denken ze dat ik ze niet zie en zijn ze verbaasd hoe ik ze af kon schieten. Of dat er iemand met c4 op me afkomt die ik dan roadkill. Gebeurd ook vaak bij randoms trouwens. Liever die motion sensor dan dikkere armor, zie liever de c4 gasten aankomen dan dat ik van een afstand meer damage kan verdragen. Tank Shells zijn nooit instakill, maar c4 is dat vaak wel.
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:47:
Maar dat is niet alleen bij martin zo, zodra ik harm bij de enemy zie krijg ik ook een rooie waas en wil ik hem kniven. Hij heeft me al te vaak te pakken gehad met ze mes. :P

Ik verwacht helemaal geen support van dice op muis tobo. Ik vind het oneerlijk spel om extra spul dat niet gesupport word te gebruiken. Dice is ook te lui om een aimbot erin te stoppen, maar als mensen het er zelf in prutsen is er ook bijna niemand die het op prijs stelt. En ja MIJN mening is dat muis tobo vergelijkbaar is met aimbots en wallhacks. Er is gewoon een grens met wat eerlijk spel is in een online multiplayer spel, en bij mij ligt de grens op wat de developer support.
Haha ik ga ook vaak voor de knifekill als ik de kans krijg, maar meestal gaat ie dan zwiepen (ipv animatie starten) en dan is mn kans gemist. Of dan is het toch maar slimmer om te schieten, want ze zien me dan ineens ook.

Harm heb ik meestal al afgeschoten voordat ik de kans krijg. Die kom ik vaak al lopend tegen zonder dat ik direct doorheb dat hij het is. MRE heb ik al vaak achteraan gelopen, maar die draait vaak net op het einde rond waarna ik het bokkie ben :+

En inderdaad, alleen normale controllers en wieltjes worden ondersteund door de game. Ik vind zelfs al als je zo'n controller met extra (programmeerbare) knoppen hebt dat het al cheaten is. Je kunt daar een hele move in zetten die je anders nooit kunt doen. Elk oneerlijk voordeel = kick/ban. Of dat nou lag, aimbot of niet toegestane hardware is.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:47:
Dice is ook te lui om een aimbot erin te stoppen, maar als mensen het er zelf in prutsen is er ook bijna niemand die het op prijs stelt. En ja MIJN mening is dat muis tobo vergelijkbaar is met aimbots en wallhacks. Er is gewoon een grens met wat eerlijk spel is in een online multiplayer spel, en bij mij ligt de grens op wat de developer support.
OK, maar ik ben op de consoles nog geen aimbot tegengekomen. En een wall hack is in mijn ogen een fout in de software, geen support op hardware (die de console wel ondersteund!) is in mijn ogen een tekortkoming van de software.
Martinspire schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:58:
[...]
Elk oneerlijk voordeel = kick/ban. Of dat nou lag, aimbot of niet toegestane hardware is.
Niet toegestaan, says who?

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:03:
[...]

OK, maar ik ben op de consoles nog geen aimbot tegengekomen. En een wall hack is in mijn ogen een fout in de software, geen support op hardware (die de console wel ondersteund!) is in mijn ogen een tekortkoming van de software.

[...]

zover ik weet heeft Sony en MS support voor tobo en muis in het OS, maar verbieden ze het gebruik daarvan in games aan developers.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

als dat zo is heb ik niets gezegd :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:03:
[...]

[...]

Het gaat er niet om of aimbots voorkomen op de console om het in dezelfde catagorie te plaatsen, catagorie oneerlijk spelvoordeel. En wat jij ziet als een tekortkoming van de software zie ik als bewuste keuze die ze bij dice hebben gemaakt om te zorgen dat iedereen dezelfde besturing gebruikt en het dus op ervaring en skill aankomt in een gevecht.

edit:
Zover ik weet heeft MS dit wel verboden bij de originele xbox, maar hebben ze geen statement gemaakt bij de 36. En zou het dus bij de game devs liggen of ze het willen toestaan. En aangezien het niet werkt, denk ik niet dat ze het toestaan. Ik heb het iig gevraagt via twitter en kijk wel of ik iets nuttigs hoor.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 13:12 ]

Pagina: 1 ... 101 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.