Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:09:
[...]
Het gaat er niet om of aimbots voorkomen op de console om het in dezelfde catagorie te plaatsen, catagorie oneerlijk spelvoordeel. En wat jij ziet als een tekortkoming van de software zie ik als bewuste keuze die ze bij dice hebben gemaakt om te zorgen dat iedereen dezelfde besturing gebruikt en het dus op ervaring en skill aankomt in een gevecht.

edit:
Zover ik weet heeft MS dit wel verboden bij de originele xbox, maar hebben ze geen statement gemaakt bij de 36. En zou het dus bij de game devs liggen of ze het willen toestaan. En aangezien het niet werkt, denk ik niet dat ze het toestaan. Ik heb het iig gevraagt via twitter en kijk wel of ik iets nuttigs hoor.
Ik snap je punt wel ja, maar ik heb er geen problemen mee als mensen die spullen gebruiken (ook al moeten ze daarvoor omwegen gebruiken). En al helemaal in een game als BF3 waar teamplay en tactisch spelen meer oplevert dan een paar extra kills.

Ik kan me nog tijden herinneren dat ik CS ownde met mijn balletjes muis, begonnen al die lui met chique optische laser muizen te janken dat ik aan het cheaten was.... those were the days _/-\o_

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
PSN TOS: http://legaldoc.dl.playst...ula/psn/e/e_tosua_en.html
You must not use any unauthorised hardware or software to access or use Sony Entertainment Network or make, or distribute unauthorised software or hardware via, or in connection with, Sony Entertainment Network (including but not limited to cheat code software or devices that circumvent any security features or limitations included on any software or devices).
volgens sommige is het niet toelaten van muis/keyboard een limitatie in de games.... volgens bovenstaande mag je dan geen convertor dingen gebruiken omdaar om heen te komen...

[ Voor 5% gewijzigd door cybermans op 03-07-2012 13:34 ]

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Verwijderd

En xbox zegt hetzelfde:
Je mag jezelf alleen toegang verschaffen tot de Service met een Geautoriseerd apparaat of door je aan te melden bij je account via het internet. Je geeft aan dat: (i) je alleen geautoriseerde software en hardware gebruikt voor toegang tot de Service;

• cybermans
Waarom denk je dat die XIM dingen voor MS een controller nodig hebben.
In officiele Xbox 360 producten zit een authenticatie chip die MS alleen afgeeft voor gelicenseerde producten (waar ze knaken voor vangen)

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
dvdkiwi schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:50:
Anyway ;) vanavond nog mensen online?
Ik ga denk vanaf een uurtje of 7 een paar uurtjes knallen :)
Is de GoT server waar iedereen het over heeft de "GoT-NL" server? (Het enige wat ik vond via zoeken)

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37
onox schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:44:
[...]

Is de GoT server waar iedereen het over heeft de "GoT-NL" server? (Het enige wat ik vond via zoeken)
Yes, maar die is alleen gevuld als wij erin zitten. :P

• KennyPlox
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:01

KennyPlox

feest vierende banaan

Wow.. gisteren Gulf of Oman: US en we worden spawnraped door 2 jets, ik haal ze allebei down met AA,
You have been kicked by a Admin
Match erna: RU, er staan serieus 2 tank die van ons gestolen zijn onze base helemaal kapot te rapen, we hadden geen heli, geen jets, noppes.
Match erna hetzelfde verhaal

denk ik dan...

• Dennisdn
  • Laatst online: 20:35
KennyPlox schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:51:
Wow.. gisteren Gulf of Oman: US en we worden spawnraped door 2 jets, ik haal ze allebei down met AA,
You have been kicked by a Admin
Match erna: RU, er staan serieus 2 tank die van ons gestolen zijn onze base helemaal kapot te rapen, we hadden geen heli, geen jets, noppes.
Match erna hetzelfde verhaal
Gister hetzelfde gehad. Heb ze toen teruggepakt door mijn jet op hun vliegdekschip te landen en zo parkeren dat ik hun jets en heli's en spawns vol onder vuur kon nemen. Ging best een tijdje goed. Lang genoeg om ze een tijdje aan de grond te houden zodat we zelf weer voertuigen de base uit kregen.

Verwijderd

http://www.xim3.com/commu...14154.msg169948#msg169948

Niet toegestaan dus op PSN en Live, offline moet je zelf weten,

• Supremedch
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-12-2025

Supremedch

PSN: supremedch

En de nieuwe Xim edge????

Verwijderd

De kans is vrij klein dat de edge wel geautoriseerd is door sony of ms.

Verwijderd

Tsja..... Wat niet mag, dat mag niet :)

Maar zijn dan alle merken/type controllers, anders dan die van Sony/MS, niet toegestaan? Ook al bieden ze dezelfde functionaliteit.

• pa4jv
Ik speel met de PS Move, echt ideaal. Slacht iedereen af. d:)b

Verwijderd

pa4jv schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:17:
Ik speel met de PS Move, echt ideaal. Slacht iedereen af. d:)b
Lekker dansend door de kamer mensen ownen! *O* oOo

Verwijderd

Lijkt me wel gaaf, lekker achter de bank dekking zoeken enzo. xD

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
thijsje66 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:35:
[...]

Het is vaak wel zo ja, dan gaat een potje lekker, kom jij in het andere team en maak je je eerste kill. Wij zien dat in de killfeed en dan gaat er zo'n gemeenschappelijke huiver door de party heen en focust iedereen een keer op jou :P
Dat is geen huiver Thijs, dat is een zucht van irritatie omdat dat meteen ook al onze posities tegenover Martin verraden worden. Dat is dan ook de reden waarom zijn score altijd zo goed is! Waarom Schimanski dan bewust zijn mond dan dicht houdt ;)

En ik heb gisteren niet gespeeld Martin anders was die pot heel anders afgelopen! :P

[ Voor 4% gewijzigd door A efx op 03-07-2012 14:30 ]

XBL; Yippiekajee

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:28:
Tot je bank aan flarden wordt geschoten.....destruction 4.0 :+

PSN: Deere6030

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:28:
lol, vrouw als menselijk schild gebruiken, salontafel op de kant gooien en aan het eind van de avond bovenin de gordijnen hangen samen met de kat.

Verwijderd

En dan maandag ochtend op je werk, "I've seen shit man." als een echte vietnam vet xD

Verwijderd

dangerpaki schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 00:05:
Hebben hier veel mensen CQ gekocht? Zit te twijfelen of ik die niet bijkoop. Premium heb ik geentrek in omdat ik denk tegen die tijd bf3 niet meer zoveel zal spelen.
Ik zat precies hetzelfde, heb toen CQ los gekocht, ook omdat je weer wat meer wapens vrij hebt te spelen. + de nieuwe maps zijn een leuke afwisseling.

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

USAS-12 met 12g frag was trouwens een heerlijk wapen op Métro rush, veel surpression en veel kills, maar toen laaste M-com bombed was viel ik uit(was defender btw)

denk ik dan...

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:08:
[...]

Ik heb zelf geen problemen met een muis controller/speler. Precies eender bij GT5 sommige hebben een stuurtje en andere een controller zit ook veel verschil in! Ik zie mezelf niet spelen met een muis op de PS3 dan zou ik een PC nemen. Toch allemaal net wat mooier en drukker!

En als ik thunder8nl zie spelen kan ik niet zeggen dat het een voordeel levert als je met een muis speelt hahahha ;) :P :P
En bedank hè! :9

Ik weet dat ik niet de beste speler ben, zal ik ook nooit worden. Maar de PS Elite geeft me in ieder geval de mogelijkheid om te spelen zoals ik dat fijn vind. Ik ben nog nooit een MVP tijdens een pot geweest, dus de controller geeft me zeker geen edge zoals destijds is getest tussen PC gamers en Xbox spelers tijdens een crossplatform game.

Hoe het precies zit met de Xim3 en Xim Edge durf ik niet te zeggen, daar de reviews aangeven dat dit wel de PC benadert qua snelheid en nauwkeurigheid. Dan zou je met weinig moeite de standaard controller gebruikers moeten kunnen ownen als middelmatige gamer.

Trouwens de PS Elite en de FragFX controllers worden gewoon door de PS3 geaccepteerd als controller zijnde, net als een stuurtje. Toen de 3.51 firmware op de PS3 uitkwam werden een hele zooi 3rd party controllers geband door Sony. Deze controllers worden niet aangepakt door Sony of zijn gewoon toegestaan.
BatmanHorizon schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 10:36:
Er is trouwens wel een verschil in intentie voor het gebruik van muis/tobo in shooters tov stuurtje in racegames.

Stuurtje koop je in eerste instantie niet om beter te worden, maar omdat het een extra dimensie aan gamen geeft die realistischer is. Muis/tobo maakt het niet reallistischer, je houdt nog steeds geen gun vast (PS move bijv. wel in andere games, maar werkt niet ideaal :P). Muis/tobo koop je puur om je aim skills op te krikken waardoor je mogelijk een voordeel heb tov anderen met een controller.

* maakt mij btw niets uit of je muis/tobo wilt gebruiken. Maar zo moeilijk is het niet om te wennen aan een controller...
Ben ik niet helemaal met je eens. In GT5 waren er een aantal proeven die ik met de controller met geen mogelijkheid binnen kon halen. Bijvoorbeeld de NASCAR proef bocht buitenkant. Je zat klem tussen de kegels en de muur en bij licht contact kon je nooit de gouden tijd halen. Bij het aansluiten van mij Momo Force racing Wheel (niet eens lekker werkend op de PS3) haalde ik die proef binnen 5 pogingen. Controle van de auto is veel beter en bij goede feedback is een stuurtje zeker weten een edge tov de controller speler. Uiteindelijk heb ik de game zelden met stuur gespeeld, omdat racen met FF een fysieke bezigheid is, die niet in je voordeel werkt bij 24uurs races. ;)
cybermans schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:08:
[...]
zover ik weet heeft Sony en MS support voor tobo en muis in het OS, maar verbieden ze het gebruik daarvan in games aan developers.
Volgens mij is er een game geweest die hiervoor wel ondersteuning bood, maar durf niet meer te zeggen welke game dat was.

Maar goed, deze muis/tobo/nunchuck vs controller discussies gaan eindeloos door, de een vind dat het moet kunnen en de ander vind het cheaten.

Ik vind dat het moet kunnen, net als het gebruik van headsets. Daarmee kan je ook een edge krijgen op een groep tegenstanders die het niet (kan) gebruiken. Move had eventueel ook een optie geweest voor BF3 en als ik de gamefootage zie van KZ3 met Move, dan is dat mogelijk ook een controller waarmee je een edge kan hebben.

Ik ben met een muis/nunchuck controller een middelmatig presterende gamer op zijn best en ik heb er op deze manier lol in. Zonder een dergelijke controller zou ik geen FPS spelen op de PS3.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Supremedch

Supremedch

+1

Verwijderd

Nou thunder8NL ik geef je helemaal gelijk! Wat betreft GT5 daar had ik niet eens aan gedacht ik heb die Nascar kloot nog steeds niet gehaald (nu wel met G13) met mijn controller en de vettel uitdaging redbull race lukte eerst ook niet met controller. Had ff de Logitech G13 (dacht ik) geleent en het lukte na 2 keer LOL.

@Kiwi bevestig onze GT5 verhaal even ik weet dat je een dikke playseat hebt.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 16:09 ]

• thunder8

thunder8

Die redbull heb ik ook nog niet gehaald en die ga ik ook niet halen. Zowel met stuur als met controller vind ik die niet te doen....... Voor de rest heb ik heel veel op goud staan. Qua races moet ik alleen de 24h Nurburgring nog (maar niet leuk meer met de huidige bandenslijtage) en ik moet die redbulls nog, paar andere challenges en de helft van de rijbewijsproeven van Zilver naar Goud. Pas dan heb ik platinum. Maar zoals gezegd, ga ik dat niet halen. Bij de online events staan de stuurtjes ook vast boven aan bij de rankings. Eerste controller zit vaak op plaats 100+.

Maar goed, dit is het BF3 topic :P

Gister een lekkere pot op Ziba Tower gespeeld. Was een 500% tickets server en we verloren uiteindelijk met 4 tickets verschil, nadat we een hele tijd voorstonden. Op het eind haakten ineens 2-3 spelers aan onze zijde af, waardoor we een 100 punten voorsprong in 2-3 minuten zagen verdwijnen. Uiteindelijk 94K punten binnen geharkt met een SPM van 2550. Jammer dat ik in het begin mijn SPM zo verknoeid heb, maar stats resetten vind ik een beetje nep.....

Ik weet ook wel dat je met een stuurtje veel beter af bent in GT5. Al zijn er heus wel wat met een controller die alles op goud hebben gehaald, wel zeldzaam. Volgens mij had ik die nascar bocht ook gewoon gehaald op goud met controller. Ik doelde erop dat de intentie waarom iemand kiest voor een stuurtje verschilt met waarom iemand kiest voor fragfx/xim in een shooter e.d.

maw, de keuze voor een stuurtje is normaal, muis/tobo imo dubieus. Maar zolang ondersteunt door de ps3 mag het i guess.

[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 03-07-2012 16:21 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• thunder8

thunder8

Ik denk dat de intentie dat men liever een muiscontroller wil, meer is omdat er gewoon een enorme groep PC gamers is verhuisd naar de consoles. Als je daarmee bent opgegroeid, is het moeilijker te wennen aan een andere manier van aansturen. De een past zich zonder moeite aan, de ander krijg het gewoon niet onder de knie. Waaronder ik.

De nieuwe generatie groeit op met de controller en dan is het gebruik voor hun ook natuurlijker.

Zolang een alternatieve controller de originele controller emuleert, mag er geen vuiltje aan de lucht zijn. Zodra de alternatieve controller echt betere handling mogelijk maakt, gaat er een andere wereld open en zou je de mogelijkheid moeten hebben deze te weren cq af te splitsen van de normale controller.

Zoals ik al zei is de headset een veel grotere dealbreaker dan bijvoorbeeld iemand met een iets betere controller. De headset, mits goed gebruikt, levert veel betere teamplay op. Dit levert in een game als Battlefield veel meer voordeel op dan een controller die iemand misschien 10% beter maakt. Een goed ingespeeld team met voice is een machtige groep, waar je met goede skills zonder teamplay in principe altijd van verliest. (Ook in het echt zo, kijk maar naar de nodige oorlogen uit het verleden en heden)

• onox
BatmanHorizon schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:19:
Ik weet ook wel dat je met een stuurtje veel beter af bent in GT5. Al zijn er heus wel wat met een controller die alles op goud hebben gehaald, wel zeldzaam. Volgens mij had ik die nascar bocht ook gewoon gehaald op goud met controller. Ik doelde erop dat de intentie waarom iemand kiest voor een stuurtje verschilt met waarom iemand kiest voor fragfx/xim in een shooter e.d.

maw, de keuze voor een stuurtje is normaal, muis/tobo imo dubieus. Maar zolang ondersteunt door de ps3 mag het i guess.
Nascar moet je wel goud kunnen halen en redbull allemaal brons met controller. Mja, in GT5 ga ik meestal online beetje cruisen op de nurburgring en dan vind ik niet erg om met iemand te racen die een stuurtje heeft voor meer realisme. Echter, als je tegen elkaar gaat racen dan sta je binnen notime onderaan de lijst, gewoon niet leuk meer :-( Als mensen met muis / exotische super besturing hardware BF3 willen spelen, kunnen ze dat beter tegen elkaar en op aparte servers doen. Anders behaal je gewoon oneerlijk voordeel t.o.v. de meerderheid die met een controller speelt.

• scorpie
  • Laatst online: 19:31

scorpie

Supra Addict

Ok, vandaag zou er dus een 70 pagina's tellende guide zijn voor premium mensen. Nu zie ik overal die aankondiging, maar waar kan ik hem vinden dan?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Verwijderd

http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/guides/

En als je download knopje niet werkt:
http://static.cdn.ea.com/...&u=anydumbid&t=1341336922

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2012 18:53 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ah, thnx! :) (Maar ik zou zweren dat ik dat adres ook ergens heb gezien..) Beetje raar dat ik hem niet (terug) kon vinden..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
scorpie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:53:
Ah, thnx! :) (Maar ik zou zweren dat ik dat adres ook ergens heb gezien..) Beetje raar dat ik hem niet (terug) kon vinden..
Same here. Ze hebben het over "you will receive" de pdf, en de interactieve versie? Maar de link naar de interactieve versie is de downloadlink naar de pdf?

Dice is ook wel echt een meester in communicatie hoor.. Pff

Flickr PSN ID= cheironnl

Ziet er op zich niet slecht uit wat ze erin hebben staan. Als je het leest heeft het wel een toegevoegde waarde voor die maps lijkt me. Al vermoed ik dat heel veel van de inhoud vanzelfsprekend is voor de betere speler. Voor de iets mindere goden of waar je nog niet aan had gedacht goed leesvoer denk ik.

http://battlelog.battlefi...lereport/show/53479282/4/
Zo ontzettend veel haatmail gehad, maar heerlijk potje (213k). Andere team bleef ervoor gaan, wel bijna iedereen negatieve k/d daardoor, maar iig geen baserape en solo zonder engi :P. Plus nieuwe nemesis streak van 23.

I know, boring seine again, maar 8 kills met een gun!! :O :+

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 03-07-2012 19:48 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
Seine is een topmap. Dat kan ik van de CQ maps niet zeggen. Veel van de beloften zijn helemaal niet waargemaakt. Ik heb nog geen enkele map gezien waar de destruction 2.0 echt een integraal onderdeel was van de gameplay of strategie. CQ is gewoon domweg van vlag naar vlag rennen. Beide teams vaak gewoon met zijn allen bij elkaar. Tactisch spelen simpelweg onmogelijk. Veel is dom geluk, of dat nu is met eerder vuren of met achter iemand spawnen. Als je afwijkt van met je team rondrennen kom je dus alleen het andere team tegen en dan leg je het af. Wat je dus vaak krijgt is dat twee teams achter elkaar aan blijven rennen, vaak in dezelfde rondjes.

Mijn conclusie: CQ is weggegooid geld. Ik hoop dat de andere DLC beter zijn. Het enige aan CQ dat wellicht een klein pluspuntje kan zijn zijn de wapens. En ondanks dat je KD vrijwel op 0 blijft steken, kun je wel veel punten pakken. Leuk met Double XP.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Sheisss... is 'm niet meer geworden vanavond :'(
Ik zat door omstandigheidjes iets later in de fitness als de bedoeling was (wat altijd voorrang op BF heeft ;)), Ben nu ook net pas aan het eten, ben kapot...
Morgen hoop ik dat de planning beter uitpakt!
scorpie schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 18:29:
Ok, vandaag zou er dus een 70 pagina's tellende guide zijn voor premium mensen. Nu zie ik overal die aankondiging, maar waar kan ik hem vinden dan?
Yesss!!!
Komen de mensen Kiwi tegen..... "o shit, hoe ging dat ook alweer? Even opzoeken..."
Dan doet Kiwi al BAM!! natuurlijk he, snappen jullie ook wel :P
Shit, nu heb ik voordeel tov de premium members oOo
zAo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:52:
Zojuist sinds tijden weer een
Als de team goed gebalanceerd zijn, is BF3 heerlijk. *O*
+1 _/-\o_

Offtopicje:
Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:08:
@Kiwi bevestig onze GT5 verhaal even ik weet dat je een dikke playseat hebt.
Ik heb GT4 helemaal grijs gespeeld met controller, en was ook best snel.
GT5 heb ik nog nooit met controller, daar heb ik speciaal een G25 en Playseat Evolution White voor genomen.
Of ik voordeel heb tov controller?
Ik kan nu absoluut geen racer meer spelen met controller, zo gewend ben ik aan het stuur.
Natuurlijk kan ik wel een stuk nauwkeuriger gas geven en sturen, tenzij je echt een pro bent met de knuppeltjes op de controller (ik speelde altijd met kruisje-vierkantje en de pijltjes).
Of ik voordeel uit mijn stuur haal? Geen idee, ik speel Gt5 nooit online...

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 03-07-2012 21:56 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Zojuist sinds tijden weer een heerlijke pot Metro gespeeld: 400% en vanuit een baserape winnen met een goede 100 tickets over. Vlag B stond soms gewoon een tijdje 'stil'; geen van beide partijen hadden hem voor 100%.

Hoewel de tanklevels de laatste tijd meer mijn aandacht trekken (op heli's na dan...), is dit soms wel erg gaaf.

De laatste tijd erg druk op het werk. Als ik dan thuis kom heb ik niet zo heel veel energie meer.
Dit is ook de reden dat ik de laatste tijd weinig online ben. Ik weet hoe mijn gemoedstoestand wordt als ik vermoeid ben en ga spelen. Vandaag maar eens kijken of ik vroeg naar huis kan en dan vanavond wat kan spelen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
zAo schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:52:
Zojuist sinds tijden weer een heerlijke pot Metro gespeeld: 400% en vanuit een baserape winnen met een goede 100 tickets over. Vlag B stond soms gewoon een tijdje 'stil'; geen van beide partijen hadden hem voor 100%.

Hoewel de tanklevels de laatste tijd meer mijn aandacht trekken (op heli's na dan...), is dit soms wel erg gaaf.

Daarvoor moesten we eerst naar het verliezende (gebaserapte) team switchen, een exploiter bannen maar toen hadden we ook wat :)

Verwijderd

Gisteren avond toch nog even kunnen spelen na het vissen. Eerste Server welke ik join was ik meteen de LUL. Ik joinde Tristal (ook GoT) CQ en dat ging helemaal super lekkere score etc. Volgende rond werd ik meteen gebanned door de admin omdat het hem niet lukte om mij te doden hahahaha LOSERS!

Hier werden we beide gebanned door 1 van de 2.

http://battlelog.battlefi...how/53552788/4/230420491/

<Maar het ging wel heel erg goed. hahaha veel punten gehaald!

@godverdomme KING wat ben jij een tank hoer zeg hahahaha

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 09:37 ]

Verwijderd

Hoe vind je dat eigenlijk terug? Ben soms ook wel benieuwd naar zulke statistieken van mezelf eigenlijk. Ik heb geen flauw idee wat me " niveau " eigenlijk is. Ik doe altijd maar wat :D

Verwijderd

Blijkbaar heb je het al gevonden hahaha.

Verwijderd

Ja dat is battlelog, maar jij hebt echt specifieke potjes van battlelog of vergis ik me nu?

Verwijderd

Dice: ow shit er is een bug met de aug en underslug m320 smoke.
Oplossing, de underslug van de aug werkt helemaal niet meer.

Lekker bezig weer.

M26 dart hadden ze zo snel moeten fixen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 17:06 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Had het niet anders verwacht, maar die 70 pagina's tellende guide is echt poep.. heb je totaal niks aan. Maarja ach, ik zie het maar als added bonus voor m'n premium.. :+

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:42:
Ja dat is battlelog, maar jij hebt echt specifieke potjes van battlelog of vergis ik me nu?
Dat kan jij ook. druk op "toebster's profile" en dan zie je in beeld welke matches je hebt gespeeld als je die aanklikt kom je daar ook.

Link komt eraan: http://battlelog.battlefi...180/#!/bf3/user/Toebster/

ga naar latest battle reports

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 18:04 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:03:
[...]

Dat kan jij ook. druk op "toebster's profile" en dan zie je in beeld welke matches je hebt gespeeld als je die aanklikt kom je daar ook.

Link komt eraan: http://battlelog.battlefi...180/#!/bf3/user/Toebster/

ga naar latest battle reports
tnx! Zoeken is niet me sterkste punt :o

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hoort die Aug zo strak te schieten op de PS3? Dat ding wijkt zo goed als niks af...

• pa4jv
Dit gaan we vanavond even proberen ok? :9

YouTube: Advanced Trolling: killing tanks with the MAV.

Is mijn partner in crime Ramon nog op deze wereld? Of heeft 'ie André Kuipers afgelost? :+

[ Voor 20% gewijzigd door pa4jv op 04-07-2012 18:33 ]

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
pa4jv schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:32:
Dit gaan we vanavond even proberen ok? :9

YouTube: Advanced Trolling: killing tanks with the MAV.

Is mijn partner in crime Ramon nog op deze wereld? Of heeft 'ie André Kuipers afgelost? :+
lijkt me wel grappig :P zo te zien heb je C4+claymores nodig _/-\o_

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:18
Ik heb de ultieme camper gevonden :D

• onox
joshje schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:31:
[...]

lijkt me wel grappig :P zo te zien heb je C4+claymores nodig _/-\o_
Hmm, daar heb je dus C4 + claymore + MAV nodig? Ik had ook een keer iemand die telkens met een jeepje tegen mijn tank aan reed, maar dat was zonder MAV volgens mij, en de boel ontplofte ook direct zodra de jeep in contact kwam met mijn tank :p Misschien enkel C4 dan...

• pa4jv
Neuh, C4jeeps hebben we nou wel gezien. :P
Thanx voor de potjes vanavond Joshje, ging lekker :P

Van 28 kills in de min vanavond gestegen naar 40 in de plus :)
En dat die dubbel xp wat langer duurde dan aangegeven was mooi meegenomen ;)

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
pa4jv schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:32:
Als het goed is krijg ik over een paar dagen mijn XS4ALL Space WiFi binnen ;)

Ik ben er een week tussenuit geweest en heb de afgelopen dagen weinig behoefte gehad om op de bank te hangen. De komende dagen druk met een vrijgezellenfeest, dus denk dat ik volgende week weer eens online ben. Dan gaan we zeker even MAV trollen :)

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-02 16:09
Post weinig in dit topic, lees vooral! Maar moet het toch even kwijt: Wat is Scrapmetal (nieuwe Close Quarters map) gruwelijk vet! :)

(dinsdag aangeschaft)

Verwijderd

@KIWI zo zo kiwi eindelijk de 0.996 voorbij en 1 geworden!! Gefeliciteerd!!
Je hebt je doel bereikt ga je nu MW3 spelen hahaha
Ja dat heb ik gisteren al met Joshje besproken :P
Hij wilde ook liever MW3 spelen zei ie, dat prijsschieten op Noshar Canals vond ie ook maar niks ;)
Daarna op Davamand Peak was ook niks...
hahaha

[ Voor 64% gewijzigd door Superkiwi op 05-07-2012 12:56 ]

Verwijderd

Tjonge jonge lekker score! Leuke tegenstanders hahahaha volgens mij komen die gasten niet boven rank 20 uit hahahaha

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

http://battlelog.battlefi...how/53694163/4/301700091/
yay
JNG-90 unlocked, 93R Service Star 1, AEK-971 Service star 1 in 1 match :)

[ Voor 28% gewijzigd door KennyPlox op 05-07-2012 13:05 ]

denk ik dan...

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

dvdkiwi schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:49:
Ja dat heb ik gisteren al met Joshje besproken :P
Hij wilde ook liever MW3 spelen zei ie, dat prijsschieten op Noshar Canals vond ie ook maar niks ;)
Daarna op Davamand Peak was ook niks...
hahaha
Tja, als je kijkt naar het gemiddelde level op die server én dat combineert met het gegeven dat er simpelweg gewhored is met de voertuigen, dan vind ik dat niet zo'n indrukwekkende score....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Er is niet echt gewhored... de tegenstanders zaten met 5 man te snipen vanaf het schip, en de rest zette iedere keer de Amtrac op zo'n rare plaats neer dat het niet al te moeilijk was...
Als ze dan keer op die keer die Amtrac als spawnpunt gaan gebruiken... tja, niet zo slim ;)
Het vijandelijke team werkte volgens mij helemaal niet samen.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik ben nu eigenlijk vooral geinteresseerd in het unlocken van die assignments nadat ik lvl 45 ben geworden. Hoewel het wel vaak frustreert omdat je met een of ander bananenwapen zit te spelen.. Maar! Het is me dan toch eindelijk gelukt om een kill te maken met m'n repair torch :p

Vanavond als ik thuis ben weer wat potjes doen ;p

Verwijderd

LOL en nu nog een kill maken met de EOD bot!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:46:
LOL en nu nog een kill maken met de EOD bot!
LOL, die heb ik nog niet eens unlocked :9

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Haha wat ik op bf3stats zie:

1. US MARINES SERVICE MEDAL
8 hours in US Marines left
~ 04h 06m left

Hoe krijg ik 8 uur in 4 uur gepropt? :9

8)7

Verwijderd

@ Allyouseeineye: LOL zoek gewoon een sniper op en kill die maar heel simpel. Het is mij gelukt om iemand te killen die ook echt actief aan het spelen was. Ik bleef hem maar volgen hij moest zijn PKP reloaden. Hij liep de hoek om en ging liggen. Had ik eerst niet door totdat iemand hem spotte draai EOD om en kill hem heel snel. KILLEN GAAT HEEL SNEL MET DAT DING. Ook met een defrib kan je kills maken.

@KIWI dan moet je maar premium worden dan loopt alles wel goed hahahahaha

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Verwijderd schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:51:
@ Allyouseeineye: LOL zoek gewoon een sniper op en kill die maar heel simpel. Het is mij gelukt om iemand te killen die ook echt actief aan het spelen was. Ik bleef hem maar volgen hij moest zijn PKP reloaden. Hij liep de hoek om en ging liggen. Had ik eerst niet door totdat iemand hem spotte draai EOD om en kill hem heel snel. KILLEN GAAT HEEL SNEL MET DAT DING. Ook met een defrib kan je kills maken.

@KIWI dan moet je maar premium worden dan loopt alles wel goed hahahahaha
Hahaha, ik bedoelde: ik heb die EOD bot niet eens unlocked :D
Ow verrek, zit nu te kijken, maar dacht dat dat een Recon dinges was. En daar heb ik dus nog geen unlocks van. Maar het is een engi ding. Ach, ik ben voorlopig niet van plan er iets mee te doen.

Heb Dungeon Hunter Alliance her-ontdekt, ben er opnieuw mee begonnen te spelen ....

Verwijderd

Shit ik ben echt braindeath vandaag ik lees alles verkeerd en schrijf de gekste dingen op hahaha

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:23:
Er is niet echt gewhored... de tegenstanders zaten met 5 man te snipen vanaf het schip, en de rest zette iedere keer de Amtrac op zo'n rare plaats neer dat het niet al te moeilijk was...
Als ze dan keer op die keer die Amtrac als spawnpunt gaan gebruiken... tja, niet zo slim ;)
Het vijandelijke team werkte volgens mij helemaal niet samen.
waren leuke potjes kiwi ;)
die lui met die Amtrac waren wel echt heel dom, rijden ze ding voor je neus springen ze er allemaal uit, in plaats dat ze die gun van die amtrac gebruiken. was echt mooi prijs schieten :)

Verwijderd

Voor die eod bot kill en repair torch kill kun je het beste een mortiermannentje te pakken nemen.. Werkt bij mij ook ;-)

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

joshje schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 15:39:
[...]

waren leuke potjes kiwi ;)
die lui met die Amtrac waren wel echt heel dom, rijden ze ding voor je neus springen ze er allemaal uit, in plaats dat ze die gun van die amtrac gebruiken. was echt mooi prijs schieten :)
Amtrac vind ik zelf een van de shitste land voertuigen, driver heeft sowieso kutzicht vind ik en de gun is alleen goed als iemand hem goed gebruikt(Wat niet zo is 9 van de 10 keer)

denk ik dan...

Ik vind de gun op de Amtrac zo heerlijk!!
Best wat splash damage op dat ding, en infanterie en (kleine) voertuigen kan ie prima happen :)
Enige naadje is om lekker te mikken als de bestuurder offroad gaat :P

Vanavond geen BF... even voorslapen voor de nachtdienst zo.
Misschien morgen weer :)

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 05-07-2012 19:24 ]

• pa4jv
Blijft toch jammer dat ze niet gewoon een optie instellen om alleen spelers van een bepaald continent toe te laten tot je server.. ik ben die arabieren die data overdragen met een kameel zo spuug zat, graf volk. Net ook weer een potje waarin er drie inzitten, lag als de malle. :r

• cheiron
Iedereen al de custom matches gezien?
http://blogs.battlefield....-coming-to-battlefield-3/

Geeft redelijk wat mogelijkheden volgens mij

Flickr PSN ID= cheironnl

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Zoooo vanavond mijn 100ste Service Star voor de PKP Pecheneg gehaald.
Om een hoeraatje te geven, kun je hier terecht: http://battlelog.battlefi...show/2832662610698879238/

Afbeeldingslocatie: http://s13.postimage.org/fp1hvtdgn/PKP_Pecheneg_Service_Star.png

[ Voor 34% gewijzigd door MRE-Inc op 06-07-2012 02:08 ]

XBL: MRE Inc

pa4jv schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:11:
ik ben die arabieren die data overdragen met een kameel zo spuug zat, graf volk. Net ook weer een potje waarin er drie inzitten, lag als de malle. :r
[foute modus/aan]Laatste keer dat ik in een Arabische server zat ben ik heel veel aan het C4 suiciden geweest.
Ik denk dat mag daar vast wel
[foute modus/uit]
:P

Verwijderd

Verstekbakker schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:19:
Hoort die Aug zo strak te schieten op de PS3? Dat ding wijkt zo goed als niks af...
het is een bullpop wapen. die schijnen erg accuraat te zijn.

Verwijderd

cheiron schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:21:

Inderdaad ziet er goed uit. Dus wij kunnen binnenkort wat matches gaan regelen. Kon voorheen ook wel maar nu wordt het toch allemaal wat makkelijker gemaakt. Heeft wel wat weg van de vroegere TO.

• KennyPlox

KennyPlox

feest vierende banaan

MRELynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 02:02:
Om een hoeraatje te geven, kun je hier terecht: http://battlelog.battlefi...show/2832662610698879238/

[afbeelding]
Rlly, hoe jij zolang met 1 wapen kan rondlopen XD
Nice

denk ik dan...

• cybermans
Woei.... mijn werkgever schiet even een RPG in mijn weekendplannen om veel te gaan gamen..

komende zondag om 5 uur in de NACHT! aantreden om een change te gaan doen!

OEF!

cheiron schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:21:

Ziet er netjes uit ja, ben benieuwd. Vraag me af hoe dat met randoms werkt, maar goed, zal voor matches via clanbase oid wel awesome zijn. Vooral dat Ready gedeelte is handig.

Overigens hoop ik nog steeds dat de server settings ook nog op battlelog komen.
MRELynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 02:02:

[afbeelding]
_O_ _O_ _O_

Erg netjes gedaan. Je bent er effe mee bezig geweest, maar vind het erg knap. Ga je nog door met dat ding om in de top 10 van de wereld te komen? :+

Martinspire - PC, PS5, XSX

• harrybeuker
  • Laatst online: 29-01 19:56
weet iemand of ik ook BF3 2e hands kan kopen? Ik heb de pc versie wel maar daar moest ik ook een originele key invullen. Geldt dit ook voor de ps3? of kan ik hem 2e hands kopen en gewoon online mee gamen?

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Nope, je hebt een nieuwe battlepass nodig :)

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• harrybeuker
  • Laatst online: 29-01 19:56
thx dan koop ik hem origineel :)

• cybermans
jakz schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:25:
thx dan koop ik hem origineel :)
http://www.ea.com/nl/1/mostwanted

als ik dat zie denk ik dat dat niet eens zoveel hoeft te kosten :D

• Supremedch

Supremedch

voor 20/30eu moet je m kunnen kopen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 08:02:
[...]

Inderdaad ziet er goed uit. Dus wij kunnen binnenkort wat matches gaan regelen. Kon voorheen ook wel maar nu wordt het toch allemaal wat makkelijker gemaakt. Heeft wel wat weg van de vroegere TO.
TO in de zin van tactical ops? Heb je dat gespeeld?

Maar het ziet er idd goed uit, zulke dingen deed ik altijd via clanbase.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:44:
[...]

Ziet er netjes uit ja, ben benieuwd. Vraag me af hoe dat met randoms werkt, maar goed, zal voor matches via clanbase oid wel awesome zijn. Vooral dat Ready gedeelte is handig.

Overigens hoop ik nog steeds dat de server settings ook nog op battlelog komen.

[...]

_O_ _O_ _O_

Erg netjes gedaan. Je bent er effe mee bezig geweest, maar vind het erg knap. Ga je nog door met dat ding om in de top 10 van de wereld te komen? :+
Ja denk ik wel, echter ga ik ook wat andere lmg's gebruiken nu. En de M417, wat een beest....

Hebben jullie ook dat als je prone ligt en snel draaiend wilt schieten, je plotseling opstaat zonder reden?
Heb het nu een tijdje in de gaten gehouden of ik misschien niet op R3 drukte tijdens het draaien, maar dat is niet het geval.
Erg irritant..... daarom lig ik bijna geen prone meer.
Ook soms dat mijn firemodus op auto staat maar ik maar 1 kogel kan afschieten.
Sporadisch, maar wel vervelend.

Net wakker, misschien vanavond nog even een paar potjes doen :P

Verwijderd

MRELynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Ja denk ik wel, echter ga ik ook wat andere lmg's gebruiken nu. En de M417, wat een beest....
SSSST!!

Hehe, ik heb namelijk het idee dat nog niet veel mensen die gun " ontdekt" hebben. Idd wat een beest. Het is net een m16 singleshot maar deze heeft soms aan 1 maar meestal aan 2 kogels genoeg om een kil te maken ( headies daar buiten gelaten ). Daarbij het voordeel dat hij 21 kogels in zijn magazijn heeft. Gisteren ontdekt en was eigenlijk verbaasd dat er nog maar zo weinig meespelen. Maar goed, dit houden we onder ons oke :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2012 19:35 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 19:33:
[...]

SSSST!!

Hehe, ik heb namelijk het idee dat nog niet veel mensen die gun " ontdekt" hebben. Idd wat een beest. Het is net een m16 singleshot maar deze heeft soms aan 1 maar meestal aan 2 kogels genoeg om een kil te maken ( headies daar buiten gelaten ). Daarbij het voordeel dat hij 21 kogels in zijn magazijn heeft. Gisteren ontdekt en was eigenlijk verbaasd dat er nog maar zo weinig meespelen. Maar goed, dit houden we onder ons oke :P
Hahaha ja okee, maar Martinspire is ook flink op dreef met dat ding. Mijn stats tot nu toe met dat wapen:

50 kills waarvan 48 headshots :D

• pa4jv
Deel mijn score eens door twee, eindelijk het getal der getallen gehaald. :D

http://battlelog.battlefi...how/54041257/4/188027650/
Jij was goed bezig op Karg net :)
Ik begon je zelfs irritant te vinden...
Hoe vaak had je mij, keer of 7 :P

• pa4jv
Mijn tactiek was hartstikke doorzichtig, steeds buitenom B rennen en van daaruit B legen. Dat jullie dat niet door hebben. :P Jou had ik vaak inderdaad, Cheiron nog vaker. _O-
MRELynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 22:03:
[...]

Hahaha ja okee, maar Martinspire is ook flink op dreef met dat ding. Mijn stats tot nu toe met dat wapen:

50 kills waarvan 48 headshots :D
Bij mij gaat het inderdaad niet verkeerd, maar is bij mij nog steeds een gemiddelde gun, de M39 gaat bij mij beter, maar deze zit eigenlijk tussen de M39 en SKS in. Iets zuiverder dan de SKS en ook iets meer kogels, maar ook niet altijd even lekker.

Overigens heeft ie echt zwaar veel last van suppression, dan raakt ie echt geen kut meer.
Maar mijn potje op Metro als attacker met dat ding blijft nog altijd briljant, 54/5 met 2 arms en een aantal defends ook. Gewoon meegespeld zoals ik met een assault rifle ook doe, maar dan spawnbeacons en motion sensors gooien ipv healthpakketjes :D

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 06-07-2012 23:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
MRELynx schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:59:
[...]

Het scheelt, je bent nu #26 op de Xbox met de PKP en je hoeft nog maar iets van 2000 kills voor de 10e plek, uurtje werk dus :P

Ik heb geen leuke ondertitel.

Wel jammer van de dubbel xp dat als je non premium bent je MVP ribbons misloopt. Sta je eerste maar op het einde geen MVP omdat je wordt ingehaald door blingbling premiums :*).

• cheiron
pa4jv schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:15:
Mijn tactiek was hartstikke doorzichtig, steeds buitenom B rennen en van daaruit B legen. Dat jullie dat niet door hebben. :P Jou had ik vaak inderdaad, Cheiron nog vaker. _O-
Jij maakt echt vreemde kills. Tijdens dat je een knife animatie maakt schiet jij ook. Erg vaag. Dat hele potje Kharg was trouwens 1 grote faal van mijn kant; met een jeep opeens onder de map geschoten, vliegtuig dat op het vliegdekschip opeens met een bad luck ontploft, vervelende spawns etc etc

Daarna nog een rondje CQ gedaan met Steppa en Jeroenimous. 4 level 100's aan de overkant :')

[ Voor 17% gewijzigd door cheiron op 07-07-2012 00:05 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Dat hadden wij ook, op Seine volgens mij. Ik en Yippie staan praktisch met z'n tweeën tegenover 4 level 100's. Wij hadden ook twee level 100's, maar die hebben we eruit gekickt omdat ze de LAV jatten van de attackers. Erg triest. En dus verloren we, alhoewel we er op de laatste basis nog flink wat tickets afschaafden.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Het potje Karg was inderdaad een raar/slecht potje van onze kant.
Ik raakte geen pepernoot, stond op een moment 1 om 9 of zo.
Met de chopper wel een paar kills kunnen maken, maar niet al te veel.
Wat kan je trouwens doen als je gepaint wordt? Flares werken niet tegen inkomende raketten...
Ben blij dat ik nog 7 om 13 geeindigd ben... met Top Helicopter, dat dan weer wel :P

Laten we vanavond maar snel vergeten, het ging niet al te best ;)

Ben het met King eens dat de MVP ribbons uitgedeeld moeten worden aan de mensen die bovenaan staan aan het einde van de ronde, niet aan de degenen die na verdubbeling door xp bovenaan komen.

Pagina: 1 ... 102 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.