Voor zover ik weet telt die extra bonussen helemaal niet mee voor MVP maar juist voor de #1, #2 en #3 uit de pot? Gaat echt om ingame score zoals die ook op het scoreboard staan, anders had je al vaker dat mensen die medals halen al automatisch bovenaan komen in korte potjes.BatmanHorizon schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 23:39:
Wel jammer van de dubbel xp dat als je non premium bent je MVP ribbons misloopt. Sta je eerste maar op het einde geen MVP omdat je wordt ingehaald door blingbling premiums.
Ik eindigde een potje CQ Caspian Border als nr 1, maar kreeg geen MVP ribbon.
Degenen onder mij kregen wel MVP ribbons.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Je combat score verdubbelt ook, je ziet het op de ingame scoreboard niet dat ze zijn verdubbeld, maar je mist wel je mvp 1,2,3 ribbons.
kiwi en ik waren nr.1 en 2, maar ingehaald door double xp'ers en kregen dus geen mvp ribbons
. Als de ronde is afgelopen zie je het niet staan op scoreboard, maar op battelog dan wel dat je bent ingehaald
http://battlelog.battlefi...how/54025135/4/173496158/
Niet heel erg, maar wel slecht geregeld vind ik.
kiwi en ik waren nr.1 en 2, maar ingehaald door double xp'ers en kregen dus geen mvp ribbons
[ Voor 41% gewijzigd door KngfCnns op 07-07-2012 01:23 ]
Das wel zuur ja. Ik had het ook in de gaten omdat ik in en potje waarin ik matig speelde op battlelog opeens mvp was omdat ik de hoogste awardscore had. Sinds wanneer telt dat mee voor de mvp? Ook vreemd dat ik ingame was gepromoot maar in battlelog mijn voortgang was te zien bleef steken voor de nieuwe rang. Weer vreemd gedoe met die scores dus...BatmanHorizon schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 01:19:
Je combat score verdubbelt ook, je ziet het op de ingame scoreboard niet dat ze zijn verdubbeld, maar je mist wel je mvp 1,2,3 ribbons.
kiwi en ik waren nr.1 en 2, maar ingehaald door double xp'ers en kregen dus geen mvp ribbons. Als de ronde is afgelopen zie je het niet staan op scoreboard, maar op battelog dan wel dat je bent ingehaald
![]()
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Hmm, das balen, maar dat vind ik dan wel raar.dvdkiwi schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 00:36:
Ik eindigde een potje CQ Caspian Border als nr 1, maar kreeg geen MVP ribbon.
Maar goed, ben premium dus merk er zelf weinig van.
Maar goed, heb nu toch al 678 mvp ribbons en 13 medals dus mij maakt 1 meer of minder ook niet zoveel uit
Daarnaast heb ik alle unlocks van alle wapens ook alweer binnen, dus wordt weer rustig. Denk dat ik me dan voorlopig ga richten op het behalen van alle medals. Beginnend met de Melee medal. Die van zoveel uur X doen boeit me niet zoveel en ik denk dat ik ook weinig zin in de laser designator en mortar medals heb, maar de rest kan nog wel geinig zijn.
[ Voor 28% gewijzigd door Martinspire op 07-07-2012 10:02 ]
cheiron schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 00:03:
[...]
Jij maakt echt vreemde kills. Tijdens dat je een knife animatie maakt schiet jij ook. Erg vaag. Dat hele potje Kharg was trouwens 1 grote faal van mijn kant; met een jeep opeens onder de map geschoten, vliegtuig dat op het vliegdekschip opeens met een bad luck ontploft, vervelende spawns etc etc
Daarna nog een rondje CQ gedaan met Steppa en Jeroenimous. 4 level 100's aan de overkant
Ik zag dus nog je knife animatie toen ik mij omdraaide, en tegelijk hoorde ik schieten. Dacht ->pa4jv schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 13:16:
[...]
Ik liep al 50 meter achter je aan om je te knifen, net als ik denk dat ik dichtbij genoeg ben draai je je om. Mijn knife faalde dus, maar gelukkig duurt het na zo'n swipe niet lang voordat je weer kunt schieten.
Flickr PSN ID= cheironnl
was mooi potje vos en steppa 
jammer dat de tegenstander het een beetje liet afweten
http://battlelog.battlefi...how/54149382/4/195196575/
jammer dat de tegenstander het een beetje liet afweten
http://battlelog.battlefi...how/54149382/4/195196575/
Ik heb in totaal 5x MVP ribbon en ben lvl 52Martinspire schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 09:59:
[...]
Hmm, das balen, maar dat vind ik dan wel raar.
Maar goed, ben premium dus merk er zelf weinig van.
Maar goed, heb nu toch al 678 mvp ribbons en 13 medals dus mij maakt 1 meer of minder ook niet zoveel uit
Daarnaast heb ik alle unlocks van alle wapens ook alweer binnen, dus wordt weer rustig. Denk dat ik me dan voorlopig ga richten op het behalen van alle medals. Beginnend met de Melee medal. Die van zoveel uur X doen boeit me niet zoveel en ik denk dat ik ook weinig zin in de laser designator en mortar medals heb, maar de rest kan nog wel geinig zijn.
denk ik dan...
Martinspire is zo vaak MVP omdat de rest het vuile voorwerk doet. De rest van het squad knalt de vijand half af, waardoor hij met 1 kogel de overige 20% health van de tegenstanders afhaalt en dus de kill krijgt. Verder was zijn verbinding gewoon de afgelopen maanden dermate ruk dat hij niet te raken was en zo streak achter streak haalde. Goed voor je punten en je 1ste posititie in het eindklassement.
XBL: MRE Inc
Thanks, denk dat ik dat ook ga doen. Die maps gewoon los kopen.Verwijderd schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 15:08:
[...]
Ik zat precies hetzelfde, heb toen CQ los gekocht, ook omdat je weer wat meer wapens vrij hebt te spelen. + de nieuwe maps zijn een leuke afwisseling.
Trouwens een wat andere vraag. Zijn er veel mensen die hier op ADSL gamen voor BF3 op de PS3? Ik zit namelijk te denken om in mn nieuwe appartement Telfort ADSL te nemen, wil alleen zeker zijn dat het niet gaat laggen. Pings lijken zo in de Telfort topic acceptabel te zijn (20ms). Iemand hier ervaring met Telfort ADSL en BF3?
Nee wel jaren ervaring met ADSL van XS4all. Dat ging overigens prima. Echter merk ik nu ik 120mbit ziggo heb, dat het wel wat beter is. Op een of andere manier lijkt kabel toch iets beter dan ADSL.
XBL: MRE Inc
Wat een gezeur toch altijd met de PS3 en die eeuwige updates.
Besloot na drukke tijd en veel in buitenland weer eens BF3 te spelen. Zet PS3 aan, start BF3, moet ik eerst een update downloaden a 1300 mb. Say what? Super traag. 70 minuten later, restart, kan niet inloggen want de PS3 moet updaten. Weer kwartier verder. Vervolgens denk ik, leuk laat ik close quarters erbij pakken want dat zal wel in die update gezeten hebben? nee hoor, na kopen moet hij nog 1100mb binnen hengelen, of ik nog even 60 minuten geduld kan hebben.
Besloot na drukke tijd en veel in buitenland weer eens BF3 te spelen. Zet PS3 aan, start BF3, moet ik eerst een update downloaden a 1300 mb. Say what? Super traag. 70 minuten later, restart, kan niet inloggen want de PS3 moet updaten. Weer kwartier verder. Vervolgens denk ik, leuk laat ik close quarters erbij pakken want dat zal wel in die update gezeten hebben? nee hoor, na kopen moet hij nog 1100mb binnen hengelen, of ik nog even 60 minuten geduld kan hebben.
cheiron schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 14:00:
[...]
Ik zag dus nog je knife animatie toen ik mij omdraaide, en tegelijk hoorde ik schieten. Dacht ->
spoiler:
hackz
wtf rare balance...
Ik speel een potje rush, we speelden met 3 tegen 1.
Dus ik denk: Ik stap over, da's eerlijk.
"do not switch teams so often. try to stay with your team for a while".
En ik had nog niet eens geswitched vanavond...
Pot later: met 2 man defender tegen..... niemand!
Ik denk: Ik stap over, mcom attacker ribbons halen
Zelfde melding... niet over kunnen stappen, geen tegenstanders dus maar gestopt.
Raar spel af en toe.
Ik denk: Ik stap over, mcom attacker ribbons halen
Zelfde melding... niet over kunnen stappen, geen tegenstanders dus maar gestopt.
Raar spel af en toe.
[ Voor 84% gewijzigd door Superkiwi op 08-07-2012 02:52 ]
Als je bent geswitched door een Admin, dan telt dat ook. Gewoon Quit en opnieuw joinen...dvdkiwi schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:53:
wtf rare balance...
Ik denk: Ik stap over, mcom attacker ribbons halen![]()
Raar spel af en toe.
https://powershellisfun.com
Ik ben helemaal niet geswitched, niet door een admin, niet zelf...
Potje probeerde ik daarna opnieuw te joinen maar kon 'm niet meer vinden.
Potje probeerde ik daarna opnieuw te joinen maar kon 'm niet meer vinden.
Vreemd gedoe de laatste tijd. Ik leg het denk ik maar eens een weekje aan de kant. Gaat echt helemaal nergens meer over.
Oh, en GoT admins, misschien ook eens aan balance denken als je in het winnende team zit, zeker als je tegen andere GoTters speelt. Wel zo fijn.
Oh, en GoT admins, misschien ook eens aan balance denken als je in het winnende team zit, zeker als je tegen andere GoTters speelt. Wel zo fijn.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Eindelijk de Accuracy medal binnen.
Ik moet toch maar eens wat vaker op hoofden gaan mikken
Ik moet toch maar eens wat vaker op hoofden gaan mikken
Hoe kun je van team switchen dan? Dat kan toch alleen door te quitten en dan te rejoinen?dvdkiwi schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 20:53:
wtf rare balance...
Ik denk: Ik stap over, mcom attacker ribbons halen![]()
Raar spel af en toe.
Als je in het scherm zit waar je kan kiezen op wie je spawnt > driehoekje (squad and team) >
onderaan vind je "switch team".
onderaan vind je "switch team".
Wordt wel een beetje moe van de bugs die nog in het spel zitten.. loop gewoon rond en zonder enige aanleiding ga ik dood. "Bad luck" 
Of dat om de haverklap het geluid uitvalt..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/54012286/2/341720413/
geen super bijzonder potje, maar ik vond het zo'n leuk potje om te spelen. trouwens wel weer een geval van de double xp'ers. want ik ben eerste, maar krijg een mpv 3 medal.
geen super bijzonder potje, maar ik vond het zo'n leuk potje om te spelen. trouwens wel weer een geval van de double xp'ers. want ik ben eerste, maar krijg een mpv 3 medal.
Haha Jeroenimous, lijkt me wel goed voor je humeur en bloeddrukJeroenimoes schreef op zondag 08 juli 2012 @ 21:59:
Vreemd gedoe de laatste tijd. Ik leg het denk ik maar eens een weekje aan de kant. Gaat echt helemaal nergens meer over.
Maar ik vind je een heuse koning
Volgens mij zat ik ook bij jullie in het team (andere squad).
Jeroeniemoes is inderdaad Koning, ik hoorde 'm regelmatig een vloekje eruit gooien
Er werd wel af en toe gespwankilled, net als dat onze tank al in onze spawn kapot geschoten werd (terwijl er nog niemand in zat). Dat ben ik toen bij hun ook maar gaan doen
Had het er laatst nog met iemand over, dacht met Joshje:
Het is tegenwoordig of geowned worden, of je owned zelf.
Gebalanceerde potjes zijn schaars...
Jeroeniemoes is inderdaad Koning, ik hoorde 'm regelmatig een vloekje eruit gooien
Er werd wel af en toe gespwankilled, net als dat onze tank al in onze spawn kapot geschoten werd (terwijl er nog niemand in zat). Dat ben ik toen bij hun ook maar gaan doen
Had het er laatst nog met iemand over, dacht met Joshje:
Het is tegenwoordig of geowned worden, of je owned zelf.
Gebalanceerde potjes zijn schaars...
Verwijderd
Mensen klein probleempje aan mijn zijde namelijk ik krijg met geen mogelijkheid mijn PS3 aan de praat. Hij start netjes op en hoor dat irritante geluidje dat ie opstart maar ik krijg helemaal geen beeld???
Wie kan mij helpen of moet ik straks gewoon maar even naar de Mediamarkt rijden voor een nieuwe???
Wie kan mij helpen of moet ik straks gewoon maar even naar de Mediamarkt rijden voor een nieuwe???
Even resetten? Misschien geeft hij abusievelijk de verkeerde beeldmodus door. Volgens mij moet je dan de aan/uit knop even ingedrukt houden, dan gaat hij terug naar factory beeldVerwijderd schreef op maandag 09 juli 2012 @ 17:48:
Mensen klein probleempje aan mijn zijde namelijk ik krijg met geen mogelijkheid mijn PS3 aan de praat. Hij start netjes op en hoor dat irritante geluidje dat ie opstart maar ik krijg helemaal geen beeld???
Jeuj, er zijn weer assignments voor Premium members aangekondigd: 
http://battlelog.battlefi...view/2832654784089556895/
http://battlelog.battlefi...view/2832654784089556895/
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
Verwijderd
Nou thanks voor de tip. Ik wilde hem steeds ressetten maar ik kreeg dus niet de multi piep. Ff mijn buurjongen gevraagd en die kreeg het wel voorelkaar om de multi piep te krijgen. En inderdaad hij gaf de verkeerde resolutie en beeldmodus mee!..... gewoon automatisch?????Okasha schreef op maandag 09 juli 2012 @ 18:02:
[...]
Even resetten? Misschien geeft hij abusievelijk de verkeerde beeldmodus door. Volgens mij moet je dan de aan/uit knop even ingedrukt houden, dan gaat hij terug naar factory beeld
Hij doet het weer LOL snap er niets meer van, wel jammer dan had ik de slim editie kunnen nemen hahaha
Dat van dat geluid heb ik nooit eerder gehad. Na de laatste update ineens heel vaakscorpie schreef op maandag 09 juli 2012 @ 08:09:
Wordt wel een beetje moe van de bugs die nog in het spel zitten.. loop gewoon rond en zonder enige aanleiding ga ik dood. "Bad luck"
Hey de nonieuwe assignments zijn voor ps3 al online! Wel jammer dat ze dezelfde wapens er voor gebruiken alsde vorige
[ Voor 3% gewijzigd door steppa87 op 09-07-2012 20:02 ]
PSN ID = steppa87
Ze zijn al online sinds een uurtje of 5 volgens mij (ook voor de 360).steppa87 schreef op maandag 09 juli 2012 @ 20:01:
Hey de nonieuwe assignments zijn voor ps3 al online! Wel jammer dat ze dezelfde wapens er voor gebruiken alsde vorige
Inderdaad flauw dat ze dezelfde wapens gebruiken, maar gelukkig zijn het al niet van die irritante challenges om te halen (noobtube, rpg kills op mensen, je weet wel).
Je bent er ook wel iets langer mee bezig denk ik, maar dat is niet erg. Vraag me alleen wel af wat voor effect het heeft op de balans van de games. Zul je weer zien dat 90% weer niet met de objectives bezig is maar met zichzelf. Had er dan voor de generieke dingen nog wat bijgegooid als: win 50 rush potjes oid.
Hé Uno,
heb jij mijn DM nog gehad
Leuke potjes vanavond mannetjes
Daarna even errug lame mijn laatste 2 mcom attacker ribbons gehaald...
Niet door vertellen hoor
heb jij mijn DM nog gehad
Leuke potjes vanavond mannetjes
Daarna even errug lame mijn laatste 2 mcom attacker ribbons gehaald...
Niet door vertellen hoor
Verwijderd
Waren eerder saai en zeer laggy! Ben daarom lekker gaan kloten met mijn L96 rush setup. Maarja we hadden dan ook een veel te sterk team. Alle gotters bijelkaar en en nog wat vrienden van gotters.
De nieuwe assignments staan nog niet op Battlelog? Of kijk ik verkeerd:
http://battlelog.battlefi...ssignments/230420491/ps3/
De nieuwe assignments staan nog niet op Battlelog? Of kijk ik verkeerd:
http://battlelog.battlefi...ssignments/230420491/ps3/
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2012 09:36 ]
Wat ik nog steeds jammer vind is dat je je wapenuitrusting niet kunt wijzigen tijdens het laden van nieuwe maps, of dat je per class een aantal configuraties kunt saven a la de concurrent. Zeker vervelend als je een avondje gaat knallen op (alweer) een random server (omdat je favorites leeg zijn ofzo) waar je weer eens geen shotguns / m320 / mortars / claymores / etc. etc. etc. mag hebben.
Verwijderd
Hou op schijt uit ik wordt ook helemaal gek van die restrictie op servers, gisteren ben ik zelf tegengekomen: NO AEK and MP7. Het gekste is nog NO RECON.........1 keer tegengekomen nooit meer gezien daarna!
Verwijderd
Dat is één van de redenen dat ik vrijwel alleen nog maar speel op de officiële Dice servers. Geen bescherming tegen lui met een M26-Dart, maar gelukkig ook geen onvolwassen mods die zonder goede reden kicken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 10:19:
Hou op schijt uit ik wordt ook helemaal gek van die restrictie op servers, gisteren ben ik zelf tegengekomen: NO AEK and MP7. Het gekste is nog NO RECON.........1 keer tegengekomen nooit meer gezien daarna!
Tjah, het is toch juist leuk om bijv. mortars op te zoeken die in grand bazaar vlag B staan te rapen? Dat een aantal keren doen en je hebt degene ook wel om. Verder kun je prima A en C blijven pakken. Ik weet het niet, het hoort toch gewoon in de game?
Ik ben meer bezig m'n gear aan te passen aan de servers en daardoor weer m'n play.. Om er dan vervolgens weer achter te komen dat er mensen zich niet aan houden en toch niet gekicked / gebanned worden, maarja dat is weer een andere discussie.
Ik ben meer bezig m'n gear aan te passen aan de servers en daardoor weer m'n play.. Om er dan vervolgens weer achter te komen dat er mensen zich niet aan houden en toch niet gekicked / gebanned worden, maarja dat is weer een andere discussie.
Die Dart is toch al aangepast? Wij laten mensen er gewoon mee spelen, ondanks dat je soms op lange afstanden een headshot krijgt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 11:29:
[...]
Dat is één van de redenen dat ik vrijwel alleen nog maar speel op de officiële Dice servers. Geen bescherming tegen lui met een M26-Dart, maar gelukkig ook geen onvolwassen mods die zonder goede reden kicken.
Gisteren weer heerlijke momenten gehad op Metro CQ: dik 15 minuten in en rond ticketbooth gehangen met beide teams; geen van 2'en kwam er doorheen. Jammer dat het daarna toch eindigde in een baserape.
Verwijderd
Dart is nu precies zoals die bedoeld is net als 870 flechette, alleen langzamer. Is al zo sinds de premium patch.
Dit potje gisteren ging erg lekker; ik had mijn plekje gevonden bij C helemaal bovenin het trappenhuisje.
C4 naar beneden gooien en wachten tot er iemand het trappenhuis in wil
Ik dacht dat ik een stuk of 6, 7 efficiency ribbons heb gehad, dus ik zou wel eens willen weten wat mijn langste streak was. Dat kan ik nergens terugvinden.
Naadje dat net op het einde van het rondje de PS3 bleef hangen...
C4 naar beneden gooien en wachten tot er iemand het trappenhuis in wil
Ik dacht dat ik een stuk of 6, 7 efficiency ribbons heb gehad, dus ik zou wel eens willen weten wat mijn langste streak was. Dat kan ik nergens terugvinden.
Naadje dat net op het einde van het rondje de PS3 bleef hangen...
Verwijderd
En er kunnen nu matches gemaakt worden http://battlelog.battlefield.com/bf3/matches/selectserver/
Verwijderd
Vette C4 noob, hahahaha
Je langste killstreak is 27.
http://battlelog.battlefi...reak/1/kills/soldier/4/1/
Zal wel in de chopper zijn geweest bij Joshje. Waarom vliegt hij bij jou wel serieus en bij mij niet hahahaha die rat stort steeds neer of springt eruit! Net als die verrekte jeep kills van hem.
Ik weet waar je huis woont joshje dicht bij mijn huis!! HAhahaha
Je langste killstreak is 27.
http://battlelog.battlefi...reak/1/kills/soldier/4/1/
Zal wel in de chopper zijn geweest bij Joshje. Waarom vliegt hij bij jou wel serieus en bij mij niet hahahaha die rat stort steeds neer of springt eruit! Net als die verrekte jeep kills van hem.
Ik weet waar je huis woont joshje dicht bij mijn huis!! HAhahaha
[ Voor 104% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2012 15:50 ]
Ik heb overigens maar 1 keer meegemaakt dat er een of andere dude op Operation Firestorm CQ in zo'n heli zat, en niet voor eigen gewin ging. Er zat iemand op het boordkanon links, en ik ging op het boordkanon rechts. En met z'n 3'en of 4'en (1 repair mannetje misschien?) hebben we echt heel die map geowned.
Dat zijn toch wel echt de gaafste momenten, goed samenspel
Dat zijn toch wel echt de gaafste momenten, goed samenspel
Sowieso is de transportchopper verdomd sterk, evenals de Amtrac. Als je als Rush-aanvaller een Amtrac hebt heb je al gewonnen.
Henkiepenkie airlines+transport chopper= profit
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Henkiepenkie airlines+transport chopper= profit crashHenkie schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 20:45:
Henkiepenkie airlines+transport chopper= profit
Verwijderd
hahahah joshjeownd+attack chopper=crash hahaha
Wou gisteren nog even spelen was net online kreeg uitnodiging van Koenemans dacht leuk laten we even gamen.....BAF loopt alles vast. Daarna kreeg ik dat klote ding niet meer aan de praat. Straks maar weer even kijken desnoods een dikke reset. Hopen dat ie het weer gaat doen! als ie maar blijft draaien totdat de PS4 er is.
Wou gisteren nog even spelen was net online kreeg uitnodiging van Koenemans dacht leuk laten we even gamen.....BAF loopt alles vast. Daarna kreeg ik dat klote ding niet meer aan de praat. Straks maar weer even kijken desnoods een dikke reset. Hopen dat ie het weer gaat doen! als ie maar blijft draaien totdat de PS4 er is.
Ik was al niet veel meer op de PS3 aanwezig i.v.m. werk/sport, etc, maar sinds gisteren heb ik ook mijn eerste voorzichtige stapjes in Battlefield 3 op de PC gezet. Mijn nieuwe PC draait BF3 met gemak op Ultra settings, dus een lust voor het oog. Gisteravond al een potje gespeeld met een oude bekende uit het BC2 tijdperk: pixelchaos. Erg leuk om op de PC te beginnen, vooral omdat het een uitdaging is om daar weer goed in te worden. Ben overigens niet van plan met PS3 te stoppen, alleen minder dus.
Hoe was het met de vrouw van Pixel? En is zn auto al gerepareerd?
Flickr PSN ID= cheironnl
LOL! Ik vroeg hem natuurlijk direct of ze hem al een bakkie koffie had gegeven. Had ie ook nog een pitabroodje gekregen van haar.
Uno, DM nog gelezen? 
@Moulin:
Nee mijn langste streak is niet in de chopper bij Joshje of Jackal
Volgens mij was dat een keer als defender rush op Canals in de Mobile AA (nog voor de Javelin patch).
Ik dacht van de week op Seine daar dicht in de buurt van te komen met mijn C4 bommetjes, maar
omdat mijn PS3 vastliep aan het eind van het rondje kon ik in die ronde mijn langste streak dat potje niet zien...
Gisteravond verassend weinig mensen online...
Degenen die wel online waren deden Close Quarters, dus die kon ik niet joinen
Dus maar Arkham City verder gaan spelen
@Moulin:
Nee mijn langste streak is niet in de chopper bij Joshje of Jackal
Volgens mij was dat een keer als defender rush op Canals in de Mobile AA (nog voor de Javelin patch).
Ik dacht van de week op Seine daar dicht in de buurt van te komen met mijn C4 bommetjes, maar
omdat mijn PS3 vastliep aan het eind van het rondje kon ik in die ronde mijn langste streak dat potje niet zien...
Verwijderd
Waarschijnlijk ben ik er vanavond weer! Althans als ik mijn PS3 aan de praat krijg!
Mocht dat het geval zijn dan ga ik ff een avondje rush spelen. Is ook wel een keer leuk
voor de verandering. Ook ga ik weer voor de medals spelen ik voel een verveling aankomen
voor BF3.
Dus M-com attacker Medal en de Deffender ff proberen te halen.
Nog 7 medals te gaan.
Mocht dat het geval zijn dan ga ik ff een avondje rush spelen. Is ook wel een keer leuk
voor de verandering. Ook ga ik weer voor de medals spelen ik voel een verveling aankomen
voor BF3.
Dus M-com attacker Medal en de Deffender ff proberen te halen.
Nog 7 medals te gaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 14:26 ]
Als je rush gaat spelen: stuur me maar een invite, ik doe graag rush 
Kan even duren voordat ik bij de in de squad komt, waarschijnlijk moet ik eerst Arkham City eruit gooien
*edit*
7 medals... doe je goed!
Kan even duren voordat ik bij de in de squad komt, waarschijnlijk moet ik eerst Arkham City eruit gooien
*edit*
7 medals... doe je goed!
[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 11-07-2012 15:05 ]
Verwijderd
Thanks, nouja 7 medals.....2 attacker ribbons dan zijn het er nog maar 6 hahaha.
Die stationairy en mortar medal haal ik nooit! Daar heb ik geen geduld voor LOL
Die stationairy en mortar medal haal ik nooit! Daar heb ik geen geduld voor LOL
Verwijderd
haha, ik wil geen flame war beginnen ofzo, maar wat hebben veel mensen last van ps3 problemen. ik heb met mn xbox bijna nooit problemen
Xbox is dan ook veel beter dan Playstation

Buiten de vastlopers af en toe geen problemen, maar de vastlopers zijn wel een probleem
Buiten de vastlopers af en toe geen problemen, maar de vastlopers zijn wel een probleem
Ik heb laatst Skyrim nog even aangeschaft en moet zeggen dat dat spel aardig verslavend is. Dus heb al ruim een week geen BF3 meer gespeeld. Maar ik zal het binnenkort nog wel gaan afwisselen. Ik heb natuurlijk niet voor niks Premium aangeschaft.dvdkiwi schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 13:11:
Verwijderd
Ik heb dat ding alweer vanaf de release. Je wilt niet weten wat er al mee is gebeurt hahaha ik heb een zoontje van bijna 5 jaar (en 1 van 6 weken). De oudste heeft toen het eea uitgespookt met de PS3 hij dacht dat het een tosti rooster was hahahaha. Dat ding staat onderhand dag en nacht aan voor gaming en BDtjes. Wat dat betreft vind ik het nog net dat ie nog leeft hahahaha althans als ik heb straks weer aan de praat krijg.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 15:25:
haha, ik wil geen flame war beginnen ofzo, maar wat hebben veel mensen last van ps3 problemen. ik heb met mn xbox bijna nooit problemen
Vastlopers = BF3
Tja je leest veel over vastlopers maar dat komt louter en alleen door BF3 met andere spellen heb ik er nooit last van gehad!!! GT5, cod mw3 etc lopen als een zonnetje!!! en loopt nooit vast
Het is inderdaad alleen bij BF.
Dus het probleem ligt niet bij de PS3, maar bij Dice.
Ik ben wel blij dat ie je ribbons, kills ed gewoon onthoudt als ie vastloopt.
@Moulin: hoe laat ga je vanavond rushen?
Of ga je eerst karpervissen? Als het regent zitten ze boven toch
Dus het probleem ligt niet bij de PS3, maar bij Dice.
Ik ben wel blij dat ie je ribbons, kills ed gewoon onthoudt als ie vastloopt.
@Moulin: hoe laat ga je vanavond rushen?
Of ga je eerst karpervissen? Als het regent zitten ze boven toch
Gister een heerlijk potje gespeeld op Noshahr met de DAO-12, op een 500 ticket server en dan tussen die containers door rennen, heb in dat potje een accuracy gehaald van 52%!
http://battlelog.battlefi...how/54511607/2/224592627/
http://battlelog.battlefi...how/54511607/2/224592627/
Grrrr Joshje!!
15 punten meer.... anders had ik de MVP gehad.... mazzelpik
Waar de rest van ons team en de tegenstanders mee bezig waren geen idee...
Ik heb volgens mij 5 mcoms opgeblazen en had daar iedere keer ruim de tijd voor.
Niemand maar dan ook niemand van ons team bevond zich in de buurt van de mcoms
Enne, 20 vehicle punten op rush metro?
Ik heb volgens mij 5 mcoms opgeblazen en had daar iedere keer ruim de tijd voor.
Niemand maar dan ook niemand van ons team bevond zich in de buurt van de mcoms
Wel raar want hij heeft alleen support score en geen recon score.
Verwijderd
Wees blij dat ik eruit werd gegooid door EA anders had ik de MVP gehad. Ik had al 22/4 op mijn naam staan dus was weer alles kwijt Klote EA!! Nou ja ook mijn ribbons voor airwarfare ben ik kwijt......dvdkiwi schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 09:15:
Grrrr Joshje!!
Niemand maar dan ook niemand van ons team bevond zich in de buurt van de mcoms![]()
@kiwi: Bij mij staan de RUSH potjes er niet bij waar we niets konden kiezen qua wapens etc. Wel raar terwijl de server op RANKED stond! Blijkbaar hebben ze op die servers ervoor gekozen om iedereen met 0 te laten beginnen ofzo.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2012 10:35 ]
Die mis ik ook ja...
Rare potjes.
Rush spelen, niemand had een rang, alleen standaard wapens kunnen kiezen, geen sights en dereglijke kunnen selecteren,
geen revive kit etc...
Rare potjes.
Rush spelen, niemand had een rang, alleen standaard wapens kunnen kiezen, geen sights en dereglijke kunnen selecteren,
geen revive kit etc...
[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 12-07-2012 12:24 ]
ja ach, sinds de laatste patch en alles heb ik er alleen maar meer bugs bij zien komen:
- sounddrops zijn veel heviger en vaker
- zwart scherm en loading-vierkantje na het joinen van een server (wel gamegeluiden en voice)
- tank unlocks worden niet onthouden (mis telkens mij proximity scan)
@kiwi, heb je mss enemy vehicles als MAV ofzo vernietigd?
- sounddrops zijn veel heviger en vaker
- zwart scherm en loading-vierkantje na het joinen van een server (wel gamegeluiden en voice)
- tank unlocks worden niet onthouden (mis telkens mij proximity scan)
@kiwi, heb je mss enemy vehicles als MAV ofzo vernietigd?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Euh... misschien een eod botje vernietigd, maar volgens mij niet 
(of het moet per toeval met een granaatje of zo zijn geweest)
Joshje kreeg gisteren ook een Engineer Service Medal, terwijl hij al 7 (of zo) service stars heeft... raar
Joshje kreeg gisteren ook een Engineer Service Medal, terwijl hij al 7 (of zo) service stars heeft... raar
[ Voor 30% gewijzigd door Superkiwi op 12-07-2012 13:13 ]
was blijkbaar voor 50hours al engineerdvdkiwi schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:12:
Heb laatst op Grand Bazaar ook een x aantal punten onder Helicopter Score gehad, klopt lang niet altijd wat van, van die battle reports.dvdkiwi schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 13:12:
Gisteren wel lekker dagje gegamed, richting de 12 service stars met de AEK aan het gaan, beest van een wapen blijft dat!
Verwijderd
Dan heb je je zeker nog niet verdiept in de M16A3? Dat is pas een monster wapen.
En zo zijn er wel meer MP7 LOL
En zo zijn er wel meer MP7 LOL
Is de M16A3 dan ook zoveel beter dan de M16A4 ?
@Moulin:
AEK wint het op de CLQ van de M16.. MP7/hipfire wapens liggen mij niet zo geweldig..
@ Scorpie:
youtube eens naar LvLCapGaming, die heeft onlangs een review gemaakt over die M16A4, t.o.v. de A3, interessant om te zien!
AEK wint het op de CLQ van de M16.. MP7/hipfire wapens liggen mij niet zo geweldig..
@ Scorpie:
youtube eens naar LvLCapGaming, die heeft onlangs een review gemaakt over die M16A4, t.o.v. de A3, interessant om te zien!
Heb eergisteravond BF3 voor de X360 besteld, kreeg 'm gister binnen, vandaag premium gekocht. Was al in bezit van de BF3 Limited Edition voor de PC + Premium, voor alle duidelijkheid kom ik dus van de PC af en ik moest eerlijk gezegd in het begin heel erg wennen..
Kijk natuurlijk game ik naast de PC vaker op de 360 en PS3 dus het is niet zo dat ik geen consoles gewend ben, maar ik merkte toch dat Battlefield 3 dezelfde game is, maar heel anders aanvoelt op de consoles.
- Het aimen gaat moeilijker voor mij omdat ik het precieze mikken met de muis gewend ben en nu moet ik het doen met een pookje wat ik net als op de PC heel precies nu moet krijgen om te mikken.
- De graphics.. - tsja natuurlijk wist ik deels al - zijn gewoon vele malen minder dan op de PC. Als ik op de PC speel dan speel ik met bijna alles Ultra waaronder de textures en dan ziet alles er geweldig en haarscherp uit en tsja dat is nou eenmaal niet zo op de 360 (en ja, ik heb het HD Texture pack wel geinstalleerd).
- Tot slot merk ik natuurlijk ook veel van de cap op het aantal spelers, op de computer ben ik gewend om overal op de mappen hele volksstammen aan enemies tegen te komen en aangezien hier op de console een max van maar 24 spelers is EN daarbovenop ook nog eens de maps kleiner zijn gemaakt, krijg ik veel meer het gevoel dat de console versie veel minder fast-paced is dan de PC versie, waar ik altijd 1 grote chaos gewend ben op enorme maps!
Al met al moet ik wel zeggen dat ik de Xbox 360 versie een leuke afwisseling vind van de PC versie, bepaalde dingen zijn gewoon anders gemaakt en opgebouwd dan de PC versie en dat zorgt voor een leuke afwisseling
Kijk natuurlijk game ik naast de PC vaker op de 360 en PS3 dus het is niet zo dat ik geen consoles gewend ben, maar ik merkte toch dat Battlefield 3 dezelfde game is, maar heel anders aanvoelt op de consoles.
- Het aimen gaat moeilijker voor mij omdat ik het precieze mikken met de muis gewend ben en nu moet ik het doen met een pookje wat ik net als op de PC heel precies nu moet krijgen om te mikken.
- De graphics.. - tsja natuurlijk wist ik deels al - zijn gewoon vele malen minder dan op de PC. Als ik op de PC speel dan speel ik met bijna alles Ultra waaronder de textures en dan ziet alles er geweldig en haarscherp uit en tsja dat is nou eenmaal niet zo op de 360 (en ja, ik heb het HD Texture pack wel geinstalleerd).
- Tot slot merk ik natuurlijk ook veel van de cap op het aantal spelers, op de computer ben ik gewend om overal op de mappen hele volksstammen aan enemies tegen te komen en aangezien hier op de console een max van maar 24 spelers is EN daarbovenop ook nog eens de maps kleiner zijn gemaakt, krijg ik veel meer het gevoel dat de console versie veel minder fast-paced is dan de PC versie, waar ik altijd 1 grote chaos gewend ben op enorme maps!
Al met al moet ik wel zeggen dat ik de Xbox 360 versie een leuke afwisseling vind van de PC versie, bepaalde dingen zijn gewoon anders gemaakt en opgebouwd dan de PC versie en dat zorgt voor een leuke afwisseling
Mja de verschillen zijn wel groot, maar het heeft ook wel wat. Overigens kun je nog wat extra performance krijgen door de schijf op de console te installeren (vanuit de dashboard en dan op X drukken voor de opties ipv A om te spelen). Laden gaat dan iets beter en je ziet minder vaak dat hogere textures worden geladen (bv van spelers).
Overigens voelen de Rush maps nog steeds erg druk aan, maar het haalt wel wat van de vrijheid van de Conquest maps af. Ook heb je minder voertuigen, maar een voertuig (zoals een tank) voelt wel krachtiger aan omdat er niet 2 jets, een heli en 18 engineers rondlopen in een map
We hebben op de xbox op dit moment 2 servers lopen. 1 van mij en 1 van Smokerboy. De eerste draait Rush en de 2e Conquest volgens mij al is die 2e niet zo heel populair/bekend. Zoek maar op GoTLive dan vind je ze geheid. We spelen voornamelijk rush dus die server zit ook vaak wel vol en is ook gezellig. Wat mensen aan je friendslist toevoegen om zo in de parties te komen werkt overigens ook wel nice.
Eerst hadden we nog een server van GerardH voor de Close Quarters maps (in Hardcore waar de rest Normal is), maar die is verlopen en Gerard is al een tijdje niet zo actief ivm werk.
Overigens voelen de Rush maps nog steeds erg druk aan, maar het haalt wel wat van de vrijheid van de Conquest maps af. Ook heb je minder voertuigen, maar een voertuig (zoals een tank) voelt wel krachtiger aan omdat er niet 2 jets, een heli en 18 engineers rondlopen in een map
We hebben op de xbox op dit moment 2 servers lopen. 1 van mij en 1 van Smokerboy. De eerste draait Rush en de 2e Conquest volgens mij al is die 2e niet zo heel populair/bekend. Zoek maar op GoTLive dan vind je ze geheid. We spelen voornamelijk rush dus die server zit ook vaak wel vol en is ook gezellig. Wat mensen aan je friendslist toevoegen om zo in de parties te komen werkt overigens ook wel nice.
Eerst hadden we nog een server van GerardH voor de Close Quarters maps (in Hardcore waar de rest Normal is), maar die is verlopen en Gerard is al een tijdje niet zo actief ivm werk.
[ Voor 32% gewijzigd door Martinspire op 12-07-2012 20:25 ]
met slechts 2 kills als 1e eindigen.. mooi toch!
http://battlelog.battlefi...how/55010161/4/213118376/
http://battlelog.battlefi...how/55010161/4/213118376/
Pa4vj thnx voor de repairs in de heli was top !!!
PSN ID = steppa87
Rubber?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:07:
Welke kogels past beste bij USAS-12 ?
Nee niemand gebruikt dat ding meer omdat het hard is aangepakt. Het kan er nog wel mee, maar op dit moment lijkt buckshot nog de beste optie
Verwijderd
Nee want, zag maand geleden speelde bijna iedereen ermeeMartinspire schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:21:
[...]
Rubber?
Nee niemand gebruikt dat ding meer omdat het hard is aangepakt. Het kan er nog wel mee, maar op dit moment lijkt buckshot nog de beste optie
Damn wat is de PKP Pechenech een beest!
Het was even wennen, vooral tijdens lopend vuren, maar het is een geweldig apparaat.
Met bipod in rush metro is het 200 kogels pompen en alles wat in de weg loopt kan zo door voor Zwitserse gatenkaas
*nog 5 uur US, 6 nemisis ribbons, 5 support hours en weer 3 nieuwe medals erbij*
Het was even wennen, vooral tijdens lopend vuren, maar het is een geweldig apparaat.
Met bipod in rush metro is het 200 kogels pompen en alles wat in de weg loopt kan zo door voor Zwitserse gatenkaas
*nog 5 uur US, 6 nemisis ribbons, 5 support hours en weer 3 nieuwe medals erbij*
Sorry, maar dat is al 2 patches geleden aangepast. Rond de launch tot de eerste patch werd die vaak gebruikt, maar dat is in ik geloof maart gestopt omdat die hard generfd is (en daar zat overigens frag ammo in destijds). Nu zie je er niemand meer mee omdat andere guns gewoon beter zijn zoals de Spas, de 870, de 1014 of de saigaVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 00:22:
[...]
Nee want, zag maand geleden speelde bijna iedereen ermee
De Close Quarters assignment These Hurt Too voltooien:Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 01:22:
trouwens, hoe kom je aan de spas?
- 20 kills with pistols
- 20 kills with shotguns
Heb gisteren overigens eindelijk de G3A3 unlocked door met een vriend nog 1 keertje een co-op missie te doen
Ligt aan het wapen, ligt aan de afstand.. Als het weer te dicht op elkaar zit ga ik door met m'n knife..
Meestal met.Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:35:
Killen jullie met L1 of zonder als je 1op1 in bent in een gevecht zeg maar
Het meest onzinnige stopwoordje wat in twee jaar tijd heel Nederland heeft geinfecteerd ;-)
Grappig dat je dat opmerkt. Ik ben er een tijd geleden 'vanaf geholpen'. Iemand in mijn omgeving herhaalde deze twee woorden direct nadat ik ze in een zin gebruikte. Binnen een week was ik ervan af.Dennisdn schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 12:47:
[...]
Het meest onzinnige stopwoordje wat in twee jaar tijd heel Nederland heeft geinfecteerd ;-)
Ongelooflijk hoeveel dit gebruikt wordt, en het zegt helemaal niets.
Een voor mij belangrijk voordeel van shooters op de console vind ik voornamelijk rumble. Elk wapen heeft zijn eigen 'feel' en voegt echt iets toe.ProfoundValue schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 18:52:
Verwijderd
Bedoel toch redelijk dichtbij,scorpie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:44:
Ligt aan het wapen, ligt aan de afstand.. Als het weer te dicht op elkaar zit ga ik door met m'n knife..
ligt eraan of de enemy mij ook ziet of niet. ik hipfire zelden... ook met een mp7 met laser of p90 ADS ik gewoon uit automatisme..
Ook dat vind ik een leukere toevoeging tegenover de PC-versie, met een toetsenbord en muis krijg je gewoon 0 feedback qua feeling. De graphics zijn dan wel weer beter op de PC, maar naast het geluid krijg je verder geen feeling door de wapens, de voertuigen enz.Inflexus schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:36:
[...]
Een voor mij belangrijk voordeel van shooters op de console vind ik voornamelijk rumble. Elk wapen heeft zijn eigen 'feel' en voegt echt iets toe.
Serieus
. Heb geen rumble op mn oude sixaxis. Wist niet dat bf3 er wat mee deed
.
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 13-07-2012 17:16 ]
Zouden die sukkels bij DICE ooit nog die soundbug gaan fixen? Het is onmogelijk om een shooter te spelen zonder geluid, naast dat er geen klote aan is.
Dat is volgens mij alleen het geval op de PS3, kan dat kloppen? Op de Xbox heb ik zo nu en dan wel dat het geluid even wat zachter gaat, maar als ik een schot afvuur dan springt het weer naar normaal. Heb het volgens mij wel vaker in tanks, maar dat kan slechts een hersenschim zijn natuurlijk.pa4jv schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:24:
Zouden die sukkels bij DICE ooit nog die soundbug gaan fixen? Het is onmogelijk om een shooter te spelen zonder geluid, naast dat er geen klote aan is.
En tja, de USAS. Ik vind hem gewoon irritant, hij is niet OP o.i.d., ik vind het gewoon triest als mensen hem gebruiken, maar dat vind ik over alle auto-shotguns
Ik heb geen leuke ondertitel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.