• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:50

scorpie

Supra Addict

Damn eindelijk de M417 vrijgespeeld, en hij is echt nice! :9

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
scorpie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:38:
Damn eindelijk de M417 vrijgespeeld, en hij is echt nice! :9
Ga eens Scrapmetal op Hardcore spelen met de M417, er gaat een wereld voor je open :)

Ik heb geen leuke ondertitel.

Geluid is overrated >:). Als je 3-4 maanden zonder geluid speelt maakt het niet meer uit, alleen als het er hard aan toe gaat doe ik m wat harder. Alleen vliegen gaat moeilijk ivm flares :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-02 17:29
BatmanHorizon schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:43:
Geluid is overrated >:). Als je 3-4 maanden zonder geluid speelt maakt het niet meer uit, alleen als het er hard aan toe gaat doe ik m wat harder. Alleen vliegen gaat moeilijk ivm flares :P
Ik ben soms echt letterlijk gedesorienteerd als weer eens alle geluid weg valt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Klopt ook wel, is idd hinderlijk als zoiets gebeurd. Overdag doe ik geluid meestal wel aan, maar speel meestal in de avond en wil huisgenoten niet storen :P. Koptelefoon zal door omstandigheden niet werken. Het is dat je in een tank niet veel op geluid afgaat, infantry wel ;).

Maar inmiddels ken je alle hoeken en gaten van de maps wel dus veel verassingen zijn er niet meer O-)

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 13-07-2012 17:51 ]

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Iemand nog tips voor een kill met de eod?

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 22:31
BatmanHorizon schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:48:
Klopt ook wel, is idd hinderlijk als zoiets gebeurd. Overdag doe ik geluid meestal wel aan, maar speel meestal in de avond en wil huisgenoten niet storen :P. Koptelefoon zal door omstandigheden niet werken. Het is dat je in een tank niet veel op geluid afgaat, infantry wel ;).

Maar inmiddels ken je alle hoeken en gaten van de maps wel dus veel verassingen zijn er niet meer O-)
Pff, succes bij B op Caspian als je weet dat er iemand is maar je ziet hem niet. Ik ben de grootste soundwhore die er is, met mijn ogen dicht speel ik beter dan zonder geluid. :+
Ik hoor meestal niet waar vijanden vandaan komen; de surround set staat vrij zacht omdat het geluid anders door de headset in de oren van medespelers klinkt....
Maar zelfs dan vind ik het irritant als het geluid wegvalt ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Wackmack
Nog even over de EOD bot. Met welke gameplay maak ik hiermee het makkelijst een kill? Speel nu voor namelijk TD.
Rush of Conquest.
Je kan een (stilstaand) voertuig met een persoon erin kapotmaken, net als met je repair torch.
Het makkelijkst is om over iemand (een liggende-sniper-met-paardekleppen-op bijvoorbeeld) heen te rijden.
Of je zorgt dat je over mensen heen rijdt die de mcom (dis)armen, die staan vaak een tijdje stil.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Versteegrob schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:29:
Nog even over de EOD bot. Met welke gameplay maak ik hiermee het makkelijst een kill? Speel nu voor namelijk TD.
Makkelijker: Spreek met een vriend ergens af, maak allebei je EOD Bot kill en laat murderous Wall-E voor de rest liggen. Zinloos apparaat :P

Hier trouwens wel een leuk filmpje van LevelCap over de verschillende types shotgun ammo, met goede uitleg:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0amPLAAnjIg&list=UUlMXf2oP5UiW_V4dwHxY0Mg&index=2&feature=plcp]

Ik heb geen leuke ondertitel.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Net even geknald toen ik ook zag dat KingOfCunnus was gejoined :)
Was wel jammer dat ik m'n headset gebruikte voor Skype om met die gasten te praten, dat doe ik omdat we vaak niet in hetzelfde team / squad worden geplaatst, en zo kunnen we nog wel slap ouwehoeren ;p

Volgende keer zal ik wel weer headsetten via de playstation ;)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Lekker gevlogen vanavond koenemans! :)

Nadat ik op Canals geband was maar even de campain op hard verder gegaan.
Night Shift is klaar, nog 3 levels te gaan :P

De reden van de ban kreeg ik niet.
Ik denk omdat ik zijn Amtrac opblies met C4 ;)
Erg rare serverregels:
-geen Javelin;
-geen Stinger;
-geen M320;
-geen C4;
-geen shotgun;
-geen RPG...
Hell, hoe ga je dan voertuigen kapot maken?

• Geronimous
Ach, aan het begin van mijn avond ook een keer gebanned en een keer gekicked. Beloofde bijna een kiddie-admin-avond te worden. Eerste ban was wel grappig: werd door admin gekilled omdat ik blijkbaar net voor hem mijn guided afvuurde op de little birds, of uberhaupt een tank had gepakt. Voegde me bij Gotters in de squad en hoorde hen ook al praten over de admins. Dus, zat weer lekker in een tank en liet me lekker opnaaien om de admin in zijn tank het water in te duwen, aldus geschiedde :D:D Ban binnen de 10 seconden!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Jeroenimoes schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:29:
Ach, aan het begin van mijn avond ook een keer gebanned en een keer gekicked. Beloofde bijna een kiddie-admin-avond te worden. Eerste ban was wel grappig: werd door admin gekilled omdat ik blijkbaar net voor hem mijn guided afvuurde op de little birds, of uberhaupt een tank had gepakt. Voegde me bij Gotters in de squad en hoorde hen ook al praten over de admins. Dus, zat weer lekker in een tank en liet me lekker opnaaien om de admin in zijn tank het water in te duwen, aldus geschiedde :D:D Ban binnen de 10 seconden!
schijt admins van tegenwoordig .
en een T-90 kan niet varen jeroen! >:)
dvdkiwi schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:10:
Lekker gevlogen vanavond koenemans! :)

Nadat ik op Canals geband was maar even de campain op hard verder gegaan.
Night Shift is klaar, nog 3 levels te gaan :P

De reden van de ban kreeg ik niet.
Ik denk omdat ik zijn Amtrac opblies met C4 ;)
Erg rare serverregels:
-geen Javelin;
-geen Stinger;
-geen M320;
-geen C4;
-geen shotgun;
-geen RPG...
Hell, hoe ga je dan voertuigen kapot maken?
Met mijnen of SMAW? Idd erg lame maar misschien wil ie een tankbattle ofzo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-01 19:49
Gewoon met de repairtool stelletje pussies!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Versteegrob schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:34:
Blijven proberen en een omweg nemen om achter de vijand te komen, dan is het gewoon hun in de rug aanvallen :9

PSN: Von_Smallhausn

BF4 lijkt er veel eerder te komen dan bf2 --> bf3. Had meer gehoopt op een bc3 die wat meer console georienteerd zou worden. Bovendien is dit wel heel snel als ze nu al een beta aankondigen... Release eind 2013?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gZjBGl.png

http://mp1st.com/2012/07/...ghter-pre-oder-incentive/

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 14-07-2012 12:40 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Mjah, wordt nog wat.. zijn nog dlc tot media 2013, en dan meteen bf4? Wordt wel vet dan, hoop op een nog verder doorontwikkelde frostbite 2, en niet een engine die 6 jaar mee gaat.. :/

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 18:34:
Met een buddy een lege server in gaan en dan een plek afspreken en elkaar ermee killen? Zo heb ik hem gehaald.. (A)
Aangezien Frostbyte 2 eigenlijk beter werkt op de PC dan op de console vind ik dat niet zo heel onlogisch dat de pc als platform nu eigenlijk leidend is. Ze zullen een hoop geleerd hebben van de ontvangst van bf3 en aangezien er zo de laatste maanden steeds meer bugs worden gefixed (in tegenstelling tot hun normale schema komen er nu meer bugfixes dan dat er bugs bij komen!) lijkt het me wel logisch dat ze aan meer content hebben gewerkt.
Dat het nu qua DLC een beetje begint te lopen komt omdat ze minder tijd nodig hebben voor dit soort maps. Waarschijnlijk hebben ze nog wel wat dingen op sleeptouw staan waar ze nu niet mee konden komen (voornamlijk vanwege de limiet van de consoles) en dat dat doorgaat naar de volgende generatie lijkt me duidelijk.

Mocht MS/Sony niet met een nieuwe console komen dan lijkt me dat wel aardig fucked en ga ik er eigenlijk niet vanuit dat we een fatsoenlijke versie zullen krijgen, maar je ziet steeds meer games naar 2013 schuiven dus het lijkt me wel sterk.

Overigens kan die beta access nog goed gelden voor een jaar later, dat was met de vorige moh achteraf ook zo. Maar we zullen zien. Ben benieuwd in ieder geval.

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:37
Verschijnt er in 2013 geen Bad Company 3 en dan in 2014 Battlefield 4 ?
Er zou ook zomaar in 2014 een nieuwe MoH kunnen komen en dan Battlefield 4 in 2015. Maar is voorlopig puur speculatie...

[ Voor 46% gewijzigd door Nol_NL op 14-07-2012 21:19 ]

Moh komt volgend jaar al, die komt niet meteen daarna. Ik denk dat ze bij EA nu gewoon een afwisseling doen zoals ze bij MS nu ook met Halo/Gears doen of bij Activision met 2 CoD developers. Gewoon ene jaar MoH en andere jaar BF.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 22:31
Jeroenimoes schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 01:29:
Ik ben onschuldig! :+
Haha, humor. Zat je in hetzelfde team of een ander team dan?

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Wat een heerlijke pot net met king cheiron koenenans en Michel op metro conquest

Continu gevechten voor B waar het steeds op en neer ging. Tot we ze uiteindelijk in de tang hadden en ze dr niet meer door kwamen toen ging jet hard! Maar nog steeds geen baserape!!

PSN ID = steppa87

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
steppa87 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:15:
Wat een heerlijke pot net met king cheiron koenenans en Michel op metro conquest

Continu gevechten voor B waar het steeds op en neer ging. Tot we ze uiteindelijk in de tang hadden en ze dr niet meer door kwamen toen ging jet hard! Maar nog steeds geen baserape!!
Was inderdaad een erg cool potje. Jammer dat de admins het daarna nodig vonden om de balans onderuit te halen..

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zondag 15 juli 2012 @ 18:41:
[...]

Was inderdaad een erg cool potje. Jammer dat de admins het daarna nodig vonden om de balans onderuit te halen..
Ik weet niet meer of het dezelfde server was, maar eerder haalde een admin ook al alle hoge levels naar zijn kant. Beetje vreemde server(s).

• steppa87
Ipv dat hij dan naar de andere kant gaat :P

PSN ID = steppa87

• cheiron
BatmanHorizon schreef op zondag 15 juli 2012 @ 19:04:
[...]

Ik weet niet meer of het dezelfde server was, maar eerder haalde een admin ook al alle hoge levels naar zijn kant. Beetje vreemde server(s).
Dat zou het wel verklaren. Rondje daarna was vrij snel weer heel eenzijdig. Jammer wqnt Metro was echt spannend. Tsja, sommige admins...

Flickr PSN ID= cheironnl

Thanx voor de co-op missies Joshje :)
Zitten best leuk in elkaar ;)

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
Leuk die nieuwe assignments maar ik kan ze alleen aan het einde van een ronde zien. Ze zijn namelijk nog niet via Battlelog of BF3stats te bekijken. Weet iemand een manier om ze toch op een ander moment te bekijken?

• steppa87
In het hoofdmenu van bf maar daar heb je vrij weinig aan als je in game bent

PSN ID = steppa87

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Is dat BF3 Premium het een beetje waard?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Uniciteit schreef op maandag 16 juli 2012 @ 13:27:
Is dat BF3 Premium het een beetje waard?
De een vindt van wel.
Ik vind van niet.

Het hangt er puur vanaf of jij het 50 euro waard vindt. Ik weet van mezelf dat ik minimaal één van de uitbreidingen niet zal spelen. Verder heb ik sowieso weinig tijd, speel de laatste weken / maanden ongeveer 2 a 3 uur per week maximaal.

XP weekends heb ik niets aan omdat ik zelden tot nooit in het weekend speel (da's tijd voor het gezin).

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• wolverine3141
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-11-2025
Ik kom een beetje van de COD serie af (pc) dus ben nog niet zo goed maar zou graag een keer mee willen doen met de GoTters op de xbox. Add me als je er een noob bij wilt >:)

xbox id:
13tha1Pi

iRacing profile | Racing rig

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
13tha1pi schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:27:
Ik kom een beetje van de COD serie af (pc) dus ben nog niet zo goed maar zou graag een keer mee willen doen met de GoTters op de xbox. Add me als je er een noob bij wilt >:)

xbox id:
13tha1Pi
Niet om jou ofzo, maar op conquest domination (geliefd onder de ex COD spelers) kom ik alleen maar gasten tegen met een naam zoals jij. lettertjes cijfertjes etc.

Enlighten me please: why....

Zie mn nick onderin btw..

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• NLRev0lution
AllSeeyinEye schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:21:
[...]

De een vindt van wel.
Ik vind van niet.

Het hangt er puur vanaf of jij het 50 euro waard vindt. Ik weet van mezelf dat ik minimaal één van de uitbreidingen niet zal spelen. Verder heb ik sowieso weinig tijd, speel de laatste weken / maanden ongeveer 2 a 3 uur per week maximaal.

XP weekends heb ik niets aan omdat ik zelden tot nooit in het weekend speel (da's tijd voor het gezin).
Enige voordeel is dat je premium content 2 weken eerder krijgt dan het gewone voetvolk. Daarnaast hadden ze dit wel eerder kenbaar mogen maken want Back to Karkand valt ook onder premium, en laat nou net heel veel spelers deze add-on al los gekocht hebben.

• wolverine3141
RevoNL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 15:10:
[...]

Niet om jou ofzo, maar op conquest domination (geliefd onder de ex COD spelers) kom ik alleen maar gasten tegen met een naam zoals jij. lettertjes cijfertjes etc.

Enlighten me please: why....

Zie mn nick onderin btw..
O dat heeft niets met COD te maken hoor. Verder geen specifieke reden, gewoon voor de leuk. ;)

Ik zal je toevoegen!

• cheiron
Ik vroeg het gister online al even, maar snapte het antwoord niet helemaal:
Een van de nieuwe assignments is gericht op de F2000. Zijn er nog eisen aan het starten van deze assignment? Want ik heb afgelopen weekend best wat F2000 kills gemaakt, maar de assignment raakt niet unlocked, en er worden ook geen kills bij de assignment geregistreerd.

Wat ik zelf had bedacht als mogelijke oorzaken:
- De kills moeten mete en specifieke rol gemaakt worden
- Er moeten andere assignments afgerond zijn om aan deze te beginnen (het assignment erboven is afgerond..)

Flickr PSN ID= cheironnl

• steppa87
Cheiron de f2000 moet als assault worden afgewerkt.

je bent wel premium toch? Geen problemen met de overige nieuwe assignments?

Overigens vind ik het volgende van premium:

- altijd leuk om eerder de map packs te hebben!
- extra assignments waardoor je bepaalde wapens toch ff pakt (ook al krijg je soms nutteloze dingen ervoor, het doel om alles te behalen vind ik wel leuk!)
- ik koop ze toch allemaal dus dan kan je beter premium kopen

PSN ID = steppa87

• steppa87
Kreeg trouwens net een Trophie voor het in een ronde (zonder dood te gaan) een kill met een handgun, carbine en RPG hahah!

PSN ID = steppa87

• cheiron
steppa87 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 16:08:
Cheiron de f2000 moet als assault worden afgewerkt.

je bent wel premium toch? Geen problemen met de overige nieuwe assignments?
Assault is met de medkit toch? Hmm.. dan hadden ze toch moeten registreren.
En ja, premium en volgens mij zag ik een andere wel unlocked omdat ik wat kills met de L96 had

Flickr PSN ID= cheironnl

• steppa87
Www.bf3doetvaag.nl!

Was vanmiddag dood in vijandelijk gebied werd ik gerevived, bleef het beeld zonder kleur met grijs tinten alsof je nog in vijandelijk gebied bent

PSN ID = steppa87

• cheiron
steppa87 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:41:
Www.bf3doetvaag.nl!

Was vanmiddag dood in vijandelijk gebied werd ik gerevived, bleef het beeld zonder kleur met grijs tinten alsof je nog in vijandelijk gebied bent
Werd gisteren gerevived en had helemaal geen HUD meer. Geen minimap, geen ammo informatie, niks. Van friendlies stond er geen groen of blauw kleurtje bij, en af en toe sprong het "dood" menu tussendoor.

Na een tijdje doelloos rondwandelen (menu werkte niet) werd ik gelukkig doodgeschoten.

Idd bf3doetvaag.nl

Flickr PSN ID= cheironnl

• Conundrum51
steppa87 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:41:
Www.bf3doetvaag.nl!

Dat is altijd al zo geweest

• steppa87
Pfff lekker bezig op bazaar voor mn assigments vastloper!

PSN ID = steppa87

Zo. Afbeeldingslocatie: http://www.tribalgod.nl/brinkster/smileys/cheerlie-king.gif

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/URd6i.gif?1

Lvl 100 master race, voel me nu zo elite niet normaal :+.

BatmanHorizon schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:16:
Zo. [afbeelding]

[afbeelding]

_/-\o_ d:)b
Nice!
Zit zelf nog op level 80, dus heb nog 20 levels te gaan in ongeveer 43 uur, als ik je in wil halen (zal denk ik net niet lukken of er moet nog een dubbelxp weekend aankomen). Maar volgens mij ben je dan ook de eerste tweaker die het heeft gered hier?

Welk level zou je zijn zonder tanks of LAV?
:P

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Zo. [afbeelding]

[afbeelding]

Nice, congratz :)
Zag je laatst nog joinen, maar toen had ik m'n headset gebruikt voor skype.. zal de volgende keer netjes m'n headset op m'n ps3 aansluiten zodat we daadwerkelijk iets aan squad play kunnen doen ;)

Zo. [afbeelding]

[afbeelding]

Tja, dan ben je nu niet meer welkom op de GoT servers. Daar ban ik iedere level 100...
_O- oOo

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024

xbox id:
13tha1Pi
Als je graag mee wilt spelen met de GoTers op de xbox ga naar www.GoTLive.nl en registreer je daar en vertel ons iets over jezelf.
Add vervolgens zelf een paar mensen toe, en join de party als we aan het spelen zijn wat zo'n beetje iedere avond is.

Moet je wel alvast zeggen dat je beetje gepest zal gaan worden om je naam :P + wij spelen voornamelijk Rush en vrij zelden CQ DOM.

XBL; Yippiekajee

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/409595_10150946319592672_858302313_n.jpg

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Henkie
Hahaaahahha

• NLRev0lution
A efx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:12:
[...]

Als je graag mee wilt spelen met de GoTers op de xbox ga naar www.GoTLive.nl en registreer je daar en vertel ons iets over jezelf.
Add vervolgens zelf een paar mensen toe, en join de party als we aan het spelen zijn wat zo'n beetje iedere avond is.

Moet je wel alvast zeggen dat je beetje gepest zal gaan worden om je naam :P + wij spelen voornamelijk Rush en vrij zelden CQ DOM.
Vooral duidelijk maken hoe je naam uitgesproken moet worden :p anders verzinnen we zelf wel wat :p

• Uniciteit
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

AllSeeyinEye schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:21:
[...]

De een vindt van wel.
Ik vind van niet.

Ik heb die eerste DLC (Wake Island, etc.) met alle oude Battlefield mappen al dankzij de Limited Edition en in die extra mappen ben ik ook wel geïnteresseerd. Krijg je met Battlefield premium ook al ALLE bestaande DLC die is uitgebracht?

• NLRev0lution
Alle content voor battlefield 3 ja.

xbox id:
13tha1Pi
Ik kan je tag niet vinden, dus dat wordt wel lastig zo...

En idd, uitspraak wtf?

• Wackmack
Deze week voor het eerst gespeeld met de snippers, echt vet! Welke vinden jullie de beste? Speel nu met de L96 alleen is dit maar af en toe een directe kill, jammer. Had wel 1 shot 1 kill verwacht.
Wees die één taart

1+3 tegen elkaar aan = B = be
tha = (straattaal voor) the
1 = one
Pi = pie =taart

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
RevoNL schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:56:
[...]

Vooral duidelijk maken hoe je naam uitgesproken moet worden :p anders verzinnen we zelf wel wat :p
Volgens mij is het daar al te laat voor, naar mijn idee was hij gisteren al omgedoopt tot Herman of Gerrit, een van de twee. Nadeel van geen mic hebben, kan je je niet verdedigen :P

Overigens was het niveau gisteren wel schrikbarend laag en schunnig, en ja daar heb ik me ook schuldig aan gemaakt. :P

XBL; Yippiekajee

• m-unit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-01 10:07

m-unit

PSN: sjaak99 //

Hulde voor zuperkiwi

PSN: sjaak99 //

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ligt het aan mijn BF3 installatie of kunnen anderen bij Conquest ook niet kiezen voor de Back to Karkand Maps bij quick play, op de Oman map na? Ik kom er af en toe wel in als iemand de maps in zijn playlist heeft staan maar ik kan ze niet los kiezen vanuit het menu :?

Voor wat betreft wapens; heb er aardig wat unlocked nu maar blijft toch telkens terugkomen bij de M16A3, die je meteen vanaf het begin hebt. De FAMAS is ook wel tof door z'n high fire rate maar die reload duurt zo lang.

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05-2025
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 18:52:
Wees die één taart

1+3 tegen elkaar aan = B = be
tha = (straattaal voor) the
1 = one
Pi = pie =taart
Hmm, ik dacht eerder aan...

1 = l (kleine L)
3 = e

dus lethalPi = dodelijk 3.141592654 :p

• NLRev0lution
onox schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:49:
[...]

1 = l (kleine L)
3 = e

einstein wordt de naam. check.

Damn nog moeilijker dan een 5-sterren Sudoku die Modern Warfare console-id's ;)

• wolverine3141
A efx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:12:
[...]

Heb ik gedaan, dank je! Wat betreft teamplay is Rush ook wel de leukste modus denk ik.
Martinspire schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 16:39:
[...]

Ik kan je tag niet vinden, dus dat wordt wel lastig zo...

En idd, uitspraak wtf?
Sorry mijn xbox live id is: xx 13tha1Pi xx

Even de ophef over mijn naam de wereld uithelpen , Lethal staat voor dodelijk en Pi staat voor 3,14 (Spreek uit als Pie) Pie is in het echt ook mijn bijnaam. Iedereen noemt mij zo. (Peter) Dus ingame Pie is the name. Makkelijker kan bijna niet. ;)
A efx schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 08:36:
[...]

Volgens mij is het daar al te laat voor, naar mijn idee was hij gisteren al omgedoopt tot Herman of Gerrit, een van de twee. Nadeel van geen mic hebben, kan je je niet verdedigen :P

Overigens was het niveau gisteren wel schrikbarend laag en schunnig, en ja daar heb ik me ook schuldig aan gemaakt. :P
Haha ik had wel een mic maar eerlijk gezegd was ik jullie niet aan het volgen maar had op een gegeven moment wel een vermoeden dat het over mij ging. :) Niveau was aardig laag idd en het ging over alles behalve de game haha.
onox schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:49:
[...]

1 = l (kleine L)
3 = e

Toch iemand die het begreep. _/-\o_
RevoNL schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 09:52:
[...]

einstein wordt de naam. check.
Haha wat jullie willen. Echter ik luister beter naar "Pie" ;)

Verwijderd

Debiteuren crediteur Pie! kinnerpindakaas

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 11:58 ]

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:57
Heeft er iemand goede tips voor PS3 servers? En dan eigenlijk Rush only? Echt, 90% van de servers worden beheerd door kleuters of met belachelijke regels. Heb een paar maanden niet gespeeld, gisteravond weer begonnen maar allemachtig, CS 1.6 servers zijn er niks bij vergeleken.

Pakte het spelen zelf wel weer vrij snel op moet ik zeggen, alleen het rare is dat al mijn support unlocks waren verdwenen???

Helikopter was ik ook nog niet verleerd, nog weer aardig mee lopen vliegen, hele dikke scores gehaald en blije berichtjes van mijn gunners. Alleen de jets......daar faal ik nu aardig mee. Soms zit ik nu echt tegen zulke goede piloten dat ik echt geen kans maak, als ik achter ze vlieg en ik krijg ze niet in 1x stuk ben ik de bok, ze komen achter mij en krijg ze nooit meer weg.

Trouwens, ik zie dat bijna iedereen nu ECM jammers gebruikt ipv flares? Heb het zelf ook nog even geprobeerd, maar ben er niet van overtuigd. Reloaden duurde lang, en ben een paar keer geraakt terwijl de ECM jammer nog aanstond? Na een lock flare ik normaal, vlieg ik even weg en ben dan binnen 10 seconden oid weer terug!

• Geronimous
Dersan schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:27:
Heeft er iemand goede tips voor PS3 servers? En dan eigenlijk Rush only? Echt, 90% van de servers worden beheerd door kleuters of met belachelijke regels. Heb een paar maanden niet gespeeld, gisteravond weer begonnen maar allemachtig, CS 1.6 servers zijn er niks bij vergeleken.

Pakte het spelen zelf wel weer vrij snel op moet ik zeggen, alleen het rare is dat al mijn support unlocks waren verdwenen???

Helikopter was ik ook nog niet verleerd, nog weer aardig mee lopen vliegen, hele dikke scores gehaald en blije berichtjes van mijn gunners. Alleen de jets......daar faal ik nu aardig mee. Soms zit ik nu echt tegen zulke goede piloten dat ik echt geen kans maak, als ik achter ze vlieg en ik krijg ze niet in 1x stuk ben ik de bok, ze komen achter mij en krijg ze nooit meer weg.

Trouwens, ik zie dat bijna iedereen nu ECM jammers gebruikt ipv flares? Heb het zelf ook nog even geprobeerd, maar ben er niet van overtuigd. Reloaden duurde lang, en ben een paar keer geraakt terwijl de ECM jammer nog aanstond? Na een lock flare ik normaal, vlieg ik even weg en ben dan binnen 10 seconden oid weer terug!
tja, ECM reload wel sneller dan flares (ik meen 5 sec tegen 10 sec), dat is de reden dat men het gebruikt. Wel al inzetten tijdens de lock, als je te lang wacht kan het te laat zijn. Meest ideale is om een gunner te hebben met flares die deze dan kan gooien als er tussen de ECM reload toch wordt gevuurd.
Ook bijkomend voordeel is dat je met flares niets begint tegen guided tankshells. Met ECM voorkom je een lock en is dus effectiever.
Ik merk zelf dat mijn ECM wel eens wil vasthangen, of ik geen indicatie krijg van het spel (geluid of iets), dat ik mijn ECM heb gedeployed.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Dersan
Jeroenimoes schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:52:
[...]

tja, ECM reload wel sneller dan flares (ik meen 5 sec tegen 10 sec), dat is de reden dat men het gebruikt. Wel al inzetten tijdens de lock, als je te lang wacht kan het te laat zijn. Meest ideale is om een gunner te hebben met flares die deze dan kan gooien als er tussen de ECM reload toch wordt gevuurd.
Ook bijkomend voordeel is dat je met flares niets begint tegen guided tankshells. Met ECM voorkom je een lock en is dus effectiever.
Ik merk zelf dat mijn ECM wel eens wil vasthangen, of ik geen indicatie krijg van het spel (geluid of iets), dat ik mijn ECM heb gedeployed.
Ah ok, ik zal er eens op letten, bedankt voor de tip!

Wat mij trouwens ook nog opviel dat ik nog steeds af en toe last heb van wegvallend geluid :/ Dat ze dat nog steeds niet gepatcht hebben, pfffffff.
Dat mogen ze wel eens patchen inderdaad :)
Net als de bad luck als je over een kartonnen doos wil springen of zo (komt gelukkig niet zo heel vaak voor).
Als ze dan toch bezig zijn, laat ze dan ook gelijk de mijnen niet meer te spotten maken ;)
Verders niks dan cool hoor :P

• Dersan
dvdkiwi schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 18:32:
Dat mogen ze wel eens patchen inderdaad :)
Net als de bad luck als je over een kartonnen doos wil springen of zo (komt gelukkig niet zo heel vaak voor).
Als ze dan toch bezig zijn, laat ze dan ook gelijk de mijnen niet meer te spotten maken ;)
Verders niks dan cool hoor :P
Kartonnen doos kan ik mij niet eens meer herinneren. Heb de komende periode wel weer wat meer tijd om te spelen maar ik ga echt niet premium kopen als ze nog niet eens die sound bug gefixt hebben.

Verwijderd

Iemand morgen Battlefield 3 doen? Xbox live graag :D

Stuur maar een bericht met je gamertag.

• Wackmack
EA ligt eruit?
Battlelog is even afwezig vanwege een updeetje ;)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Eindelijk de assignments erop? Ben overigens echt benieuwd naar die nieuwe DLC, armored kill. Het schijnt dus dat we de grootste Battlefield map krijgen uit de geschiedenis (:+) (wordt voor de consoles vast weer verkleind helaas..) en dat het een sneeuwlevel wordt, dat lijkt me echt super vet :)

• NLRev0lution
dvdkiwi schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 10:30:
Battlelog is even afwezig vanwege een updeetje ;)
ondertussen weer up

Verwijderd

Zo wat betreft de assignments gaat het weer lekker de L96 assigment heb ik al binnen. Maarja ik ga nu voor de Defender ribbons nog 19 te gaan en heb mijn Medal.

• Geronimous
Wie gaat er MOH preorderen om de beta van BF4 te kunnen spelen? Ik vind het te ver gaan nu. Waarom moet ik een spel kopen buiten de BF franchise om beta toegang te kunnen bemachtigen voor BF4?

Als ze dat nu gewoon voor de BF3 premium kopers hadden gedaan.... Is veel logischer. Als extraatje, na de laatste expansion. Dit zijn gewoon weer de praktijken van EA om MOH aan de man te brengen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Achja je moet je geld toch ergens aan uitgeven!

Maar dit gaat te ver! Ik ge MoH niet preorderen bekijk het maar lekker met EA!

En zoals Jeroen al zegt doe het als een extra omdat je premium bent!

Zoveel shit meegemaakt met BF3 kleine tegemoetkoming zou ook niet verkeerd zijn!

• Conundrum51
De mensen die MoH pre-orderen krijgen inderdaad een extraatje.

Wat dat met Premium te maken heeft weet ik niet. Bij premium zitten extra maps, assigements en nog een aantal voordeeltjes zoals prioritised bij volle servers en meer dubbele xp weekenden. Als je iets niet krijg waar je dus ook niet voor betaald hebt en wat ook niet is afgesproken moet je niet gaan piepen.

Daarbij komt dat het waarschijnlijk om een early acces zal gaan en niet de volledige beta. Kortom maak je geen zorgen je mag eind 2013 (!) vast wel in de beta van een spel wat in 2014 (!) uit zal komen.

Tot die tijd heb je dus nog 1,5 jaar om te genieten van je premium account waar maar liefst 60 euro voor betaald is.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ach, reken het terug naar wat het je per uur kost.. in totaal denk ik 120 euro aan de game uitgegeven, en heb er nu zo'n 110 uur inzitten. Voor dat geld vind ik het best wel een hele goedkope hobby.. Op een terras zitten of uit eten is duurder.

Het enige waar ik een beetje mee zit is dat er geen garanties zijn whatsoever over wat ze gaan deliveren in de aankomende DLC pakketten. Ik moet maar het vertrouwen in ze hebben dat ze vette DLC gaan maken. Wie weet krijg je als laatste DLC wel 2 leuke maps en wat weapon camo die je niet gaat gebruiken of wapens die superslecht zijn. Als ze hetzelfde premium systeem zouden invoeren bij gran turismo zou ik het niet doen in elk geval omdat ze alleen maar shit auto's geven en tracks welke ik niet leuk vind. Dat geeft toch wel aan dat ik wel wat vertrouwen in Dice heb.

Verwijderd

scorpie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 13:14:
Ach, reken het terug naar wat het je per uur kost.. in totaal denk ik 120 euro aan de game uitgegeven, en heb er nu zo'n 110 uur inzitten. Voor dat geld vind ik het best wel een hele goedkope hobby.. Op een terras zitten of uit eten is duurder.

Het enige waar ik een beetje mee zit is dat er geen garanties zijn whatsoever over wat ze gaan deliveren in de aankomende DLC pakketten. Ik moet maar het vertrouwen in ze hebben dat ze vette DLC gaan maken. Wie weet krijg je als laatste DLC wel 2 leuke maps en wat weapon camo die je niet gaat gebruiken of wapens die superslecht zijn. Als ze hetzelfde premium systeem zouden invoeren bij gran turismo zou ik het niet doen in elk geval omdat ze alleen maar shit auto's geven en tracks welke ik niet leuk vind. Dat geeft toch wel aan dat ik wel wat vertrouwen in Dice heb.
LOL ik 75 euro en heb er alweer 500+ uur opzitten.

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Tjah, zoveel vrije tijd heb ik nieteens gehad man sinds de release :P

Verwijderd schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 11:37:
Maarja ik ga nu voor de Defender ribbons nog 19 te gaan en heb mijn Medal.
Nice! :)
Als ze dat gaan patchen naar 30 (net als bij de attacker ribbons van 3 naar 2 mcoms) heb je er straks 2 ;)

Ik ga nu eerst voor mijn 50 uur als Recon, nog 17 uur te gaan.
Tijdens deze run ga ik halen:
-PDW medal (nog 29 ribbons te gaan)
-Sniper rifle medal, met red dot erop a la shotgun (nog 48 ribbons te gaan)
-US Marines service medal (nog anderhalf uur te gaan, eitje).
Als recon de Tugs en spwanbeacon mee voor de handigheid.

Daarna wil ik eens gaan kijken voor mijn handgun ribbons, die worden wat lastiger.
Nemisis ribbons moet ik er nog 3 van voor de medal, maar die komen vanzelf wel een keer binnen.

Doelen nastreven is toch wel leuk eigenlijk ;)

• Henkie
gewoon CLQ spelen met magnum of 93r als primary, gaat dikke prima! rag er zoveel mensen mee neer de laatste tijd omdat ik gewoon geen tijd heb om mijn AEK te reloaden :D!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Je doet je icon eer aan, je rent zeker als ware Rambo door het veld? :p

• Henkie
ik speel zeer regelmatig met die tactiek ja.. ;)

maar heel serieus, soms loop ik zo een paar minuten te knallen met de 93r, omdat die in een seconde reload zegmaar, en mijn AEK in anderhalf uur.. en de 93r legt ze net zo snel om als de AEK.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Enjoy!

[YouTube: http://youtu.be/-3J9rDbpFRk]

[ Voor 16% gewijzigd door Dynamix op 19-07-2012 15:33 ]

Die BF4 beta bij MOH is anders niet zo raar hoor. Dat had de vorige MOH ook. Misschien krijgen we bij BF4 een MoH beta?
Anyways, waarom zou je recht hebben op een beta? Heb je er dan voor betaald? Is het aangegeven bij de launch van de games? Zijn ze het verplicht? Nee.

Het is en blijft een beta, spel is nog niet af, dus niemand heeft er recht op. Iedereen die meedoet, krijgt de kans om aan te voelen hoe de nieuwe game speelt, maar vooral: moet zich bezig houden met de bugs en glitches. Tegenwoordig betekend beta overigens eerder een systeem stabiliteitstest, maar goed.

Ik ga MoH toch al halen, dus mij maakt het weinig uit, maar het slecht vinden dat je er nu niet bij kunt komen is wel erg. Bovendien hebben ze al aangegeven dat er meerdere manieren zijn, dus gok maar dat er codes worden weggegeven e.d. Daarnaast zou het best kunnen dat ze nog iets bekend maken voor premiumleden, maar het is allemaal nog gokken.

Niet zo zeuren, je krijgt al genoeg...

Hoe fucking awesome is die trailer trouwens _O_
Krijg er nu al zin in. Lekker tankhoeren enzo _O_

• steppa87
Die trailer is echt vet!!!!!

PSN ID = steppa87

Trailer ziet er wel tof uit. Ben echt benieuwd hoe de console versie is. Ben ff te lui om het op te zoeken maar hopelijk gaan ze niet weer met nieuwe spelmodi werken. Ik hoop dat het normale conquest wordt dan :).

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik blijf er nog steeds bij dat ze een all-in-one spelmodi moeten introduceren (pikken van Killzone ja). Eerst tijdje CQD / CQ, dan tijdje rush waarbij alles naar de klote geschoten wordt, om vervolgens te eindigen met sqdm of tdm ofzo. Lijkt me erg cool :)

• Henkie
omfg!!!!

met die jeep door al dat geweld crossen hahaha!!!

can't wait!

scorpie schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 16:42:
Ik blijf er nog steeds bij dat ze een all-in-one spelmodi moeten introduceren (pikken van Killzone ja). Eerst tijdje CQD / CQ, dan tijdje rush waarbij alles naar de klote geschoten wordt, om vervolgens te eindigen met sqdm of tdm ofzo. Lijkt me erg cool :)
Hoe coowl was dat 8)
Dat zou leuk zijn ja, at random wisselen van gamemodus!

• BlackEyedAngel
  • Laatst online: 13:34

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Is het mogelijk om je stats te resetten zonder premium? M'n stats zijn echt verschrikkelijk na de eerste paar uurtjes noob-en en wil een verse start maken :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• NLRev0lution
Son Goku schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 17:15:
Is het mogelijk om je stats te resetten zonder premium? M'n stats zijn echt verschrikkelijk na de eerste paar uurtjes noob-en en wil een verse start maken :)
Check vooral battlelog en kijk naar je overview. Maar ik ben bang van niet, er staat een premium icoontje in de knop voor het resetten van je stats.

Pagina: 1 ... 104 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.