Wat is het nut van je stats resetten als niet helemaal vanaf rank 0 begint?
Je houdt dan alleen jezelf voor de gek toch?
Mijn stats waren ook niet best, maar die zijn langzaam wat opgekrabbeld tot redelijk acceptabele waarden :)
Als alleen je eerste paar uurtjes noob-en waren dan komt het vast wel goed met je stats hoor...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Inderdaad, de meesten begonnen met slechte stats hoor, je bent echt niet de enige. Ik kan erover meepraten :P
Mijn K/D ratio is lang niet boven de 1.00 en zal dat ook niet snel worden, ik speel puur voor de objectives en eindig daar de laatste maand in elk geval regelmatig mee bovenaan. Die K/D stats boeien me niet zo.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-02 17:29
- trailert van Armored Kill -

OMFG, dat ziet er echt EPISCH uit! Sneeuwmaps! :D

[ Voor 41% gewijzigd door Geronimous op 19-07-2012 19:51 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Dr komt in ieder geval een nieuwe modus bij. Ben benieuwd wat voor iets dat is. Iedereen in tanks of dat je alleen vlaggen met tanks kunt pakken ofzo?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:50

scorpie

Supra Addict

Iedereen in tanks lijkt me op de consoles niet echt haalbaar. En het lijkt me echt heel vet als er een witte camo komt bij die map met sneeuw, damn, heb er nu al zin in! :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Wie hier is VAS Taljyin in BF3? Heerlijk hoe die continu in hollands accent in het engels zit te mopperen op het spelverloop :D

"Kom on gais, wie gat dis!"

Wordt er ook wel eens Conquest gedaan op de Got server? Alleen maar Rush wordt ook wel saai na een tijdje.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeroenimoes schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:33:
- trailert van Armored Kill -

OMFG, dat ziet er echt EPISCH uit! Sneeuwmaps! :D
Ik zit hem nu voor de 5e keer te kijken. Kan nog steeds niet geloven dat er sneeuwmaps komen, _/-\o_ DICE _/-\o_

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 22:31
Die gozer van die creditcard-clan die liep te ragen omdat hij niet gerevived werd. Priceless. :D

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/07/BF3_AK_BandarDesert_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://blogscdn.battlefield.com/wp-content/uploads/2012/07/BF3_AK_BandarDesert_05.jpg
:9~
Single player op hard klaar. check :)

De laatste 2 kills met de DVP jeep voor de laatste B2K assignment gedaan. check :)
Dat was overigens meer een aanklootpotje dan wat anders, maar wel leuk...

@Kazuka:
op de ps3 server is het precies andersom ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 20-07-2012 00:36 ]

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Als ik zo die screenshots zie, wil ik ineens een nieuwe pc kopen en battlefielden op de pc :P
Maarja, om dan weer de game te kopen + premium gaat me toch wel heel erg ver.. (om maar niet te spreken over die dure pc.. :P)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
kazuka schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 22:11:
Wie hier is VAS Taljyin in BF3? Heerlijk hoe die continu in hollands accent in het engels zit te mopperen op het spelverloop :D

"Kom on gais, wie gat dis!"

Wordt er ook wel eens Conquest gedaan op de Got server? Alleen maar Rush wordt ook wel saai na een tijdje.
Gisterenavond kwamen we met de gebruikelijke GoT spelers hem ook tegen op de GoT server onder de GOT tag, ik keek op zijn profiel en zag UK staan dus ging er eerst vanuit dat het een copy-cat was aangezien de meeste met GoT spelen.
Iemand van onze groep invite hem in de party en daarna gewoon paar leuke potjes met hem gespeeld niks mis mee.

GoT heeft op Xbox Live 2 servers, #1 = Rush en wordt beheerd door Martinspire en een groot deel van de actieve GoT spelers heeft daar admin rights. Deze server is regelmatig vol en wordt ook het meest op gespeeld.

#2 = Conquest en wordt naar mijn weten beheerd door MadSmokerBoy, maar daar heb ik verder niet veel info over omdat ik eigenlijk vrijwel altijd Rush speel.

Daarnaast wil je met andere GoTers op de Xbox samen spelen > www.GoTLive.nl , daar zitten we eigenlijk vooral. Met af en toe een post hier.

XBL; Yippiekajee

Gisteren een toppie admin meegemaakt:
Ik werd gekikt van een EU server omdat ie dacht dat ik een Nieuw-Zeelander was :P
Beetje uitgelegd, kreeg ik gelijk weer een unban en een sorry.
Kudos voor die admin!

Beter dan de admin die mij om half 1 uit de got server kickte, he Joshje?
Hahahah

• pa4jv
Alleen als je trouw bent aan GoT mag je admin zijn. (8>

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:34

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Begrijp ik het ook goed dat als je Premium hebt dat alle toekomstige dlc's gratis zijn (zoals het in de op suggereert)?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Son Goku schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:
Begrijp ik het ook goed dat als je Premium hebt dat alle toekomstige dlc's gratis zijn (zoals het in de op suggereert)?
Correct.
scorpie schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 08:06:
Als ik zo die screenshots zie, wil ik ineens een nieuwe pc kopen en battlefielden op de pc :P
Maarja, om dan weer de game te kopen + premium gaat me toch wel heel erg ver.. (om maar niet te spreken over die dure pc.. :P)
Dat is niet nodig hoor; gewoon met je huidige EA account inloggen: je hebt dan gewoon je premium.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Son Goku schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:18:
"gratis" ja, je hebt immers een mooi bedrag neergelegd voor het premium verhaal ;)

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

RevoNL schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:43:
[...]

"gratis" ja, je hebt immers een mooi bedrag neergelegd voor het premium verhaal ;)
alsnog een stuk goedkoper dan alles dlc los, laat staan wat er nog uit gaat komen :)

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• pa4jv
zAo schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 12:25:
[...]

Correct.

[...]

Dat is niet nodig hoor; gewoon met je huidige EA account inloggen: je hebt dan gewoon je premium.
Serieus?

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Ja, je hebt 1 battlelog account waar je meerdere "gameaccounts" aan kan koppelen.
zowel xbox als pc.

[ Voor 4% gewijzigd door NLRev0lution op 20-07-2012 17:05 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
dvdkiwi schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:30:
Ik werd gekikt van een EU server omdat ie dacht dat ik een Nieuw-Zeelander was :P
Kudos voor die admin!

Hahahah
je wou weg :P denk help je even >:)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 09:30:
Kudos voor die admin!

Hahahah
waarom kickt hij nieuw-zeelanders in de eerste plaats?

kan ik de server op om een potje te spelen?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 18:00 ]

• pa4jv
joshje schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:16:
[...]

Kun je tegen die warown vertellen dat 1 Jeroen genoeg is. :+

Verwijderd

Komt er weer eens een bf3 toernooi dan? zou graag nog eens meedoen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:55:
[...]
waarom kickt hij nieuw-zeelanders in de eerste plaats?
kan ik de server op om een potje te spelen?
omdat het een EU server was...
Hij dacht dat ik (uit NZ) zou gaan laggen of zo :?
Toen ik weer ge-unbanned was wel 'm door z'n kop geschoten haha ;)
Was wel een lelijk potje:
3 lvl100's aan hun kant (waaronder King in de LAV), we konden geen stap buiten onze basis zetten of BAM!
http://battlelog.battlefi...how/56064220/4/184351504/
Het level verschil was groot... 600+ tickets verschil op het eind.
Potje daarna dezelfde verdeling. Ik vroeg 'm waarom ie niet wat balanceerde.
Hij zegt: 2 lvl 100's zijn vrienden van me... anders kom je ook bij ons.
De andere hoge levels bleven ook aan hun kant, dus maar gestopt.
joshje schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:16:
[...]
Goed gedaan, anders was ik nooit op tijd naar bed gegaan ;)
Vanochtend weer trainen, dus een beetje goede slaap is dan nooit weg :)
En ik had mijn buggy-kills, dus mijn potje was al geslaagd haha 8)

Kon mn controller wel stukgooien. Kwam binnen met 250 achter en 1 vlag, comback met uiteindelijk lichte voorsprong en dan alsnog verliezen :S

http://battlelog.battlefi...lereport/show/56232186/4/

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• pa4jv
Zonder de report te kijken: Seine? :P
pa4jv schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:03:
Zonder de report te kijken: Seine? :P
Yep, was om te oefenen voor cw (<-- kansloos verloren tegen de fransen (duh) op seine :|)

• pa4jv
cw?

Edit: Ohh clanwar, blij dat ik dat niet meer doe. :') Ben ik niet serieus genoeg voor. :D

[ Voor 94% gewijzigd door pa4jv op 20-07-2012 22:50 ]

clanwar. Vandaag oefenwedstrijd NL vs baguettes vreters.
pa4jv schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 22:48:
Edit: Ohh clanwar, blij dat ik dat niet meer doe. :') Ben ik niet serieus genoeg voor. :D
Geldt voor meeste van ons gotters. Doen maar wat en dan schelden :D (maar wel vaak winnen :P)

[ Voor 46% gewijzigd door KngfCnns op 20-07-2012 23:11 ]

• pa4jv
Ik heb in MAG een tijdje met een clan gespeeld en ook aardig wat toernooitjes gespeeld, met enig resultaat uiteraard. :+ Leuk zolang je wint, maar als je verliest zitten er altijd mensen tussen die het niet kunnen hebben en alles en iedereen de schuld gaan geven. Daarnaast speel ik niet zoals de gemiddelde clanmember dat doet, ik ren graag overal naar binnen en zie wel of ik het overleef, terwijl dat meestal juist het tegenovergestelde is van wat algemeen gepredikt wordt. Kijk maar naar youtubers als rivalxfactor ofzo, goede scores, maar amusementswaarde is gewoon nul. Steeds weer hetzelfde en alles berekenend, vreselijk. :P

Werd gisteren ook wel weer mooi duidelijk met die gozer van cC, liep te schelden dat hij niet gerived werd. Dan kun je bij mij de apentyfus krijgen, ik pik je niet meer op. :P

Maarrr, als je eenmaal een beetje niveau hebt kun je er best leuk geld mee verdienen. :D

Verwijderd

Sorry KIWI die klote PS3 liep weer helemaal vast en kreeg er het schijt van. Dus ben maar gaan stoppen.
Dat is wel een verschil in instelling van tweakers tov bc2 en bf3 zelfde aantal maanden na release. Er is minder teamplay. Je merkt dat er minder revives zijn en dat komt vooral omdat er veel minder bij elkaar wordt gelopen of je kiest een kit die je zelf wilt ipv nuttiger is. Is ook omdat er nog steeds geen automatismen zijn die er wel al waren in bc2. Toen liep een squad bij elkaar en was er een einddoel. Dat hebben we in bf3 veel minder. Is meer een zooitje solo ptfo en vaak winnen we wel :P. Als je teamplay wilt moet je erom vragen/erop wijzen, terwijl in bc2 ging dat wat vaker automatisch ;).
pa4jv schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 23:15:
ik ren graag overal naar binnen en zie wel of ik het overleef, terwijl dat meestal juist het tegenovergestelde is van wat algemeen gepredikt wordt. Kijk maar naar youtubers als rivalxfactor ofzo, goede scores, maar amusementswaarde is gewoon nul. Steeds weer hetzelfde en alles berekenend, vreselijk. :P
True, vaak waren potjes in bc2 ook op rails en steeds hetzelfde. Maar prettig zat :P.

Kan er ook aan liggen aan switch van rush naar conquest. Daarom hoop ik op een bc3, wordt rush weer nr.1 :P.

(ps: vat dit niet op als een rant tegen jullie. Do as you please, dit is slechts een waarneming ^^.)

• joshje
BatmanHorizon schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 01:08:
Dat is wel een verschil in instelling van tweakers tov bc2 en bf3 zelfde aantal maanden na release. Er is minder teamplay. Je merkt dat er minder revives zijn en er dat komt vooral omdat er veel minder bij elkaar wordt gelopen of je kiest een kit die je zelf wilt ipv nuttiger is. Is ook omdat er nog steeds geen automatismen zijn die er wel al waren in bc2. Toen liep een squad bij elkaar en was er een einddoel. Dat hebben we in bf3 veel minder. Is meer een zooitje solo ptfo en vaak winnen we wel :P. Als je teamplay wilt moet je erom vragen/erop wijzen, terwijl in bc2 ging dat wat vaker automatisch ;).

[...]

True, vaak waren potjes in bc2 ook op rails en steeds hetzelfde. Maar prettig zat :P.

Kan er ook aan liggen aan switch van rush naar conquest. Daarom hoop ik op een bc3, wordt rush weer nr.1 :P.

(ps: vat dit niet op als een rant tegen jullie. Do as you please, dit is slechts een waarneming ^^.)
ben het met je eens king, op bc2 pakten mensen tenminste nog de kit op van een doodt geschoten medic om zijn maat te redden maar dat zie je nu ook bijna niet meer. overigens erg jammer vind.
op bc2 was inderdaad rush ook mijn favoriet. hoop dat bc3 een beetje snel komt. bc2 was tenminste beetje console vriendelijk :|
@Moulin:
De mijne liep ook vast tijdens het laadscherm...
Toen ik er weer was was je al weg inderdaad ;)

Net trouwens een ontzettend slecht laatste potje rush gedaan met Dynamix.
Tegenstanders waren onnatuurlijk sterk, en erg goed...
Ze werkten samen en goed in groepjes.
Ons team daarentegen was bagger.
Piloten met een volle Huey die eruit springen omdat ze zo graag in de mast willen zitten, dat soort dingen.
Erg weinig mensen van ons team waren bij de mcoms te vinden (wij moesten aanvallen).
En dan iedere keer een klote jet die in een halve strafe onze tank kapot schiet.
Iedere poging om bij de mcoms te komen was een suicidemissie.
Ik eindigde dan ook met 14 om 27 of zo.
Kutjebef, dat was het... en nu slapen :)

• pa4jv
BC2 was natuurlijk ook een kleiner groepje he, dat maakt wel veel verschil. Je had een groepje dat al langer BC2 speelde(RikBruil, Uno) dat goed op elkaar ingespeeld was. Toen kwam daar een hele lichting MAG-spelers bij die 200 uur met elkaar gespeeld hadden, dus die wisten ook al wat iemand ging doen als ie een bepaalde kant op liep. :P

BC2 was ook veel beter qua Rush, op de een of andere manier was spawncampen een stuk moeilijker en waren de maps kleiner dus je moest wel bij elkaar blijven. Valparaiso bijvoorbeeld was ontzettend smal, dus daar was bij elkaar blijven geen probleem. :D Als je dat vergelijkt met Firestorm nu, daar kun je echt 150 meter de woestijn in en helemaal achter de mcom uitkomen, dat kon in BC2 vrijwel nergens. Uiteindelijk vind ik Rush leuker dan CQ, CQ is nu helaas óf rondjes lopen tussen vlaggen óf spawnrapen.

Maarja, BF3 is in zijn geheel ook gewoon een makkelijker spel dan BC2. Komt ook door de shitloads aan noobs hoor, want wij winnen nu zoveel potjes op zo'n gemakkelijke manier dat het gewoon saai wordt.

Dus, avondje BC2?

• Geronimous
joshje schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 01:15:
[...]

ben het met je eens king, op bc2 pakten mensen tenminste nog de kit op van een doodt geschoten medic om zijn maat te redden maar dat zie je nu ook bijna niet meer. overigens erg jammer vind.
op bc2 was inderdaad rush ook mijn favoriet. hoop dat bc3 een beetje snel komt. bc2 was tenminste beetje console vriendelijk :|
doodt spel je met eau, lutser! :) dus deaudt ;)

Wel jammer dat ik het BC2 era heb gemist. Hebben toch wel paar jaar tussen BF2 (PC) dagen en mijn BF3 (PS3) dagen gezeten. Ach, life keeps you busy :)

Oh, en alle vrouwen zijn kuthoeren!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
HOUD JE BEK OVER MIJN MOEDER JA!

spoiler:
grapje hoor jeroentje O+

• Geronimous
Afbeeldingslocatie: http://24.media.tumblr.com/tumblr_m5wpde0WEZ1rni6nlo6_500.jpg

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Ik vind de teamplay best aardig gaan hoor.
Zie eigenlijk weinig lone wolfs als ik met tweakers speel.

Enige wat ik erg jammer vind is dat er zoveel gespawnraped wordt.
Als je dan doodgaat, tja, dan verdien je het imo ook niet om gerevived te worden.
Zelfs op de eigen server waar, als de tegenpartij het zou doen, de tegenpartij er keihard uitgeflikkerd zou worden.
Laatst een potje tegen King gespeeld, die deed ook niet anders. Wel altijd met een voertuig, de potjes dat ik hem buiten een voertuig zie zijn erg zeldzaam. (geen aanval op jou hoor King, maar als je begint over teamplay en zelf vrijwel alleen in tanks/lav's te vinden bent.....)

Ik zeg: niet meer zeuren, lekker spelen.
BF3 is een leuk spel, ik heb er plezier in, hoor regelmatig lachen over de headset wat betekent dat anderen er ook plezier in hebben. Vooral zo door gaan! :)
En last but not least: Het is een SPEL!!! Die doe je voor je plezier. Tenminste, ik wel.

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 21-07-2012 15:06 ]

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
[...]

Zeker ook youtube filmpje van Russian Badger van gister gekeken zeker.... Of is het toeval dat je exact hetzelfde zegt als hij.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:13
Ik denk dat een belangrijk stuk van de teamwork in BC2 toch wel te maken had met het feit dat we voornamelijk Rush speelden. Dat moet je wel afspreken welke kant je opgaat, wie er smoke popped etc.
Ik moet ook wel zeggen dat ik daar veel meer epische potjes heb meegemaakt dan in BF3.

Het grappig is dat in BC2 ik CQ altijd maar een matige modus vond terwijl ik dat bij BF3 eigenlijk het leukste vind. De opbouw van maps in Rush vind ik over het algemeen nogal matig. Veel chokepoints e.d.

Mbt de tank heeft Kiwi ook wel een punt; die werd in BC2 veel meer ondersteunend gebruikt; afleiding, snel schade toebrengen zodat de infanterie door kon breken. Nu spelen tanks over het algemeen hun eigen spel, net als de choppers en jets.

Flickr PSN ID= cheironnl

dvdkiwi schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 15:04:

Laatst een potje tegen King gespeeld, die deed ook niet anders. Wel altijd met een voertuig, de potjes dat ik hem buiten een voertuig zie zijn erg zeldzaam. (geen aanval op jou hoor King, maar als je begint over teamplay en zelf vrijwel alleen in tanks/lav's te vinden bent.....)
Heb wel de meeste mcoms destroyed van de ps3 GoT (leaderboard) in een redelijk aantal potjes :P. Moet ik wel als infantry hebben gedaan ;). Rush al weken niet gespeeld, komt vooral door imo mindere mapdesign maar ook wat ik dus aangaf over squadplay. Ik heb met jou idd zelden infantry gespeeld, maar als ik het doe dan haal ik een hogere combat spm, iets lagere k/d (+- 2,5-3,0 meestal). Ga ik in een grondvoertuig dan verhoog ik imo de kans op winst. Maar waar haal je het vandaan dat je in tanks geen teamplay hebt? Juist wel, met repairs en ik dwing heel veel af met als achterliggende gedachte dat mn team meer kans heeft :P. Laat heel vaak mannetjes en hotzones aan me voorbij gaan maar ga naar een andere objective die meer de winst garandeert. Terwijl ik ook voor de kills kan gaan en meer punten ;).

Maar los van dat, je zou kunnen zeggen dat er vaak wordt gewonnen waardoor er eigenlijk geen probleem is. Er is idd ook veel plezier, daar heb ik het ook niet over. Er zijn echter dingen die ik eerder aangaf die ontbreken waardoor er tegen de betere tegenstanders een minder goede respons is en vaak worden de bekende termen erbij gehaald. Is slechts een waarneming van mijn kant, er zijn hierboven al redenen genoemd waaraan het kan liggen. Maar het kan natuurlijk wel :). Er is alleen een andere instelling waardoor het niet gebeurt ;). En als het gebeurt krijg je wellicht idd wat pa4jv aanhaalde, saaiere potjes omdat er in bf3 nog steeds een shitload aan noobs zijn :P.

[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 21-07-2012 18:06 ]

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik speel juist graag met de tweakertjes samen :)
We zijn alleen niet allemaal zo goed als bijvoorbeeld een King, Joshje of Uno.
Mijn stats komen daar lang niet in de buurt ;)
Ik merk wel dat hoe meer ik met de tweakers speel hoe beter ik wordt (mijn stats waren nog beroerder haha).
Communicatie over de headset is vaak gewoon goed, dat werkt lekker en komt het (en ook mijn) spel ten goede.

Ik ben ook wel eens niet-teamplay gericht bezig;
Als ik een vrije jet of heli zie wil ik daar nog wel eens een rondje in gaan vliegen.
Mijn vliegskills (vooral in de jet) zijn zo slecht dat dat het team niet ten goede komt zeg maar, maar ik vind het wel leuk om te vliegen en mijn skills wat op te krikken ;)
Iedereen moet ergens beginnen toch?

Anyway, vanavond weer even spelen :)

• joshje
stats zeggen niks, Kiwi je speelt prima en we kunnen prima met je samenwerkeb ;)

@Conundrum51
ik denk dat het toeval is want enigste filmpjes die ik kijk zijn van Devsian of battlefield friends

ps: ik ben voorstander van een avondje bc2! _/-\o_

• Geronimous
joshje schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 18:48:
[...]

ps: ik ben voorstander van een avondje bc2! _/-\o_
Dan doe ik gezellig mee, heb de game namelijk wel maar eigenlijk heel weinig (lees: nul) online gespeeld.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02 19:53
Voor de mensen die graag 500% CQ spelen, ik heb nu een servertje aangemaakt op de PS3:

24/7 ziba tower and donya fortress, dan vind je hem wel.. :)

En oja, GEEN vervelende regels, gewoon simpel spelen.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-01 19:49
Jammer dat je geen Scrap Metal draait! dat is toch wel mijn favo CLQ map :)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-01 19:44
[...]

ben het met je eens king, op bc2 pakten mensen tenminste nog de kit op van een doodt geschoten medic om zijn maat te redden maar dat zie je nu ook bijna niet meer.
dat komt omdat je binnen paar seconden weer kan spawnen op elk squad member....

in bf2 kon je alleen op de squadleader spawnen.....vond ik wel beter eigenlijk
Zit ik te zoeken naar www.bf3s.com, voor wat stats te bekijken, vergis ik me en typ ik www.bf3h.com.....
Is gewoon een hackerssite... ben blij dat we zulke lui op de PS3 niet hebben lopen.

Tip voor iedereen:
Zet je "voiceover language" bij audio eens op Duits of Italiaans...
Ultra grappig!!!

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 22-07-2012 12:33 ]

• Geronimous
Erulezz schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 22:02:
Voor de mensen die graag 500% CQ spelen, ik heb nu een servertje aangemaakt op de PS3:

24/7 ziba tower and donya fortress, dan vind je hem wel.. :)

En oja, GEEN vervelende regels, gewoon simpel spelen.
CQ sla ik helemaal over nu, ik vind er geen zak aan. Er is niks van de belofte waargemaakt dat de destruction voor steeds veranderende gameplay zorgt. Het is gewoon rondjes rennen met je squad van vlag naar vlag., C4 op de vlag en verder. Hoogst repetitief, geen skills nodig en dat is aan de scores van iedereen te zien.

Zit er wel over te denken om zelf ook een servertje te huren als Armored Kill straks eindelijk uit is:)

[ Voor 4% gewijzigd door Geronimous op 22-07-2012 15:05 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Erulezz
Jeroenimoes schreef op zondag 22 juli 2012 @ 14:58:
[...]

CQ sla ik helemaal over nu, ik vind er geen zak aan. Er is niks van de belofte waargemaakt dat de destruction voor steeds veranderende gameplay zorgt. Het is gewoon rondjes rennen met je squad van vlag naar vlag., C4 op de vlag en verder. Hoogst repetitief, geen skills nodig en dat is aan de scores van iedereen te zien.

Zit er wel over te denken om zelf ook een servertje te huren als Armored Kill straks eindelijk uit is:)
Soms is het wat teveel inderdaad, dan ga ik weer terug naar de classic maps/B2K.
Ik irriteerde me soms aan al die servers met al die regels, duurt soms paar minuten voordat je goede server vindt met geen regels en hoge tickets. Daarom dacht ik maar, eens even 1 dag een server huren kijken hoe het gaat. :)

Jij had toch al eerder vrij kort een server? Die was idd fijn, high tickets zonder regels :). Zou graag zien dat er offical servers met high tickets waren. Zelfs op zogenaamde no rules servers kan je worden gekicked :P.

• joshje
nieuw in battlefield: flying cars! :+

hele rare bug zag de auto voor me staan en begon langzaam te zweven, ding bleef maar stijgen tot dat iemand hem kapot schoot :|

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-dhbFn-VcZmY/UAxg1shQDyI/AAAAAAAAAeo/h4h9Qlgsc0I/s800/IMAG0074.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door joshje op 22-07-2012 23:51 ]

Xgames meets Nitro Circus style yo oOo
Haha

Mijn PDW medal is binnen, nu wordt het tijd voor de handgun en sniper rifle medal.
Wat is een lekkere handgun met auto fire? De G18? (93R is gelocked bij mij).
Sniper rifles doe ik met een red dot, ik denk de M40A4, die schijnt het snelst te reloaden.
Als ik die heb moet ik mijn laatste 10 uur als Recon (voor de service medal) ook wel vol hebben ;)
Medals hunten is leuk :P

• Henkie
Ga dan ff co op doen voor de 93r! Dat is echt een bazending

Ah, co-op dingetje dus...
Thanx dude! :)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

93r heeft me al zo vaak gered, bizar gewoon :)
Inderdaad een bazen apparaat.

Gisteren trouwens ook voor de eerste keer SQDM gedaan om toch die assignment te halen, maar dat is nog best pittig zeg! Weet iemand waar de 44 kills vandaan komen? Beetje vaag kill amount om mee te winnen, toch?

Dat is inderdaad een rare waarde...
Ik zie jou vaker TDM en SDM spelen, moet ik ook eens gaan doen voor de medals ;)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 23 juli 2012 @ 10:10:

Wat is een lekkere handgun met auto fire? De G18? (93R is gelocked bij mij).
Sniper rifles doe ik met een red dot, ik denk de M40A4, die schijnt het snelst te reloaden.
Als ik die heb moet ik mijn laatste 10 uur als Recon (voor de service medal) ook wel vol hebben ;)
Medals hunten is leuk :P
Probeer eens te kloten met een handgun M9 tact. werkt ook perfect. Leer je ook beter aimen.
Alleen een M40 omdat hij sneller reload als je geen bolt hebt is het ook klote?? neem dan een SKS, UBQ, MK11 of een M417 daar heb je meer kogels en reload gaat sneller en de damage van bijvoorbeeld een SKS is mega!

Misschien is het een idee om Hardcore team deathmatch te spelen gaat je tegenstander nog sneller plat!

Doe ik wel met je mee KIWI vanavond dan he.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 12:38 ]

• Erulezz
BatmanHorizon schreef op zondag 22 juli 2012 @ 19:24:
Jij had toch al eerder vrij kort een server? Die was idd fijn, high tickets zonder regels :). Zou graag zien dat er offical servers met high tickets waren. Zelfs op zogenaamde no rules servers kan je worden gekicked :P.
Jep, paar maanden geleden was dat dacht ik. Toen 500% Grand bazaar en Operation metro. Die liep toen als een trein, nu was het erg moeilijk om de server vol te krijgen. Bij die oude server had ik de settings aangemaakt, gelijk binnen paar min server vol. :D

Er zijn nu ook zoveel servers met 0 spelers..

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Erulezz schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:10:
[...]

Jep, paar maanden geleden was dat dacht ik. Toen 500% Grand bazaar en Operation metro. Die liep toen als een trein, nu was het erg moeilijk om de server vol te krijgen. Bij die oude server had ik de settings aangemaakt, gelijk binnen paar min server vol. :D

Er zijn nu ook zoveel servers met 0 spelers..
Wij hebben precies het zelfde; de server staat op Metro only omdat hij anders niet vol te krijgen is.. :X

We hebben hem voor 3 maanden, maar daarna komt er waarschijnlijk geen nieuwe meer. Zonde.

Verwijderd

Ik kan onze server nog geen eens vinden en ik ben er admin van hahaha
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 12:28:
[...]Doe ik wel met je mee KIWI vanavond dan he.
Prima!! :)
Hoe laat?
Ik ben vanaf 7u online denk ik...

Verwijderd

Ik pas vanaf een uurtje of 10 denk ik, beter gezegd hoop ik!
Ga straks eens even lekker een hele koude Brugse Zot drinken LOL lekker hoor in het zonneke
Na 10 uur ben ik denk nog een half uurtje tot een uur online ;)
Ik zie je vanavond wel!!
Vanavond zal ik eens wat TDM potjes joinen, die medal moet er toch ook ooit komen :)

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 13:39:
Ik kan onze server nog geen eens vinden en ik ben er admin van hahaha
Kijk in de serverbrowser onder Favorites... ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• joshje
dvdkiwi schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:43:
Na 10 uur ben ik denk nog een half uurtje tot een uur online ;)
Ik zie je vanavond wel!!
Vanavond zal ik eens wat TDM potjes joinen, die medal moet er toch ook ooit komen :)
ik doe wel met je mee kiwi ;)
Woohoo!!!
Kusje voor Joshje :>
Ik sta nu 460 kills in de plus, dus ik heb wat extra levens gespaard om de handgun medal te kunnen halen ;)

[ Voor 63% gewijzigd door Superkiwi op 23-07-2012 17:28 ]

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-01 00:29
Binnenkort toch ook maar eens de Got server bezoeken. Speel battlefield 3 regelmatig (voor mijn doen) 2/3 avonden in de week mits ik in eindhoven op mijn kamertje zit.

Zat op mijn oude gamertag op level 20, +/- 30 uurtjes.

Nieuwe (lees eigenlijk oude) pas 8 uurtjes. level 10 of 11

Oude gamertag swoutertje
(nieuw) woutertjuuuh

Oud was mijn kd teminste positief :P, agja boeiend

[ Voor 41% gewijzigd door swoutr op 23-07-2012 17:44 ]

• joshje
Key Features

All-out vehicle warfare on four new maps
Includes the biggest map in Battlefield history
New vehicles, including tanks, ATV's, and mobile artillery
Bring back five new vehicle unlocks to the base game
Earn 20+ unlocks for the new vechicles in Armored Kill
New Tank Superiority game mode
All maps playable with all six game modes

tank warfare gamemode??

http://www.battlefield.co...ntent=bf3ak-snow-maps-fan
Hoppa, vanavond 13 handgun ribbons verdiend :)
In TDM gaat dat best wel hard...
Motion sensor erbij en gaan :P
Al legt de G18 het regelmatig nog af tegen andere wapens.

Verwijderd

Hi KIWI had jij gisteren ook problemen met EA. Ik kon geen connectie maken ik zag jou ook nog in Menu staan. Ik dacht ff lekker kloten met mijn Melee kills maar nee helaas kon ik niets beginnen.

Mensen zeg waarom geven jullie het zo snel op @ Kargh we hadden gewoon kunnen winnen als we een beetje ons best hadden gedaan. Valt me erg tegen dat speler het helemaal te gek vinden om @ Metro de tegenstander helemaal te baserapen en als ze dan wat meer moeite moeten doen dan smeren ze hem......en dan weten we ook wel wie ik bedoel!! Het is de bedoeling dat er beetje tegenstand is dan is het ook niet zo saai!!

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 08:21 ]

Ik had geen moeite met EA, zelfs geen vastloper gehad ;)
Wel wat meer moeite met random kickende en mensen overzettende admins,
maar daar was ik niet de enige in haha :P
Vanavond ga ik misschien weer wat TDM doen, maar niet te lang, morgen om 04.15 eruit ;)

Zit ik even mijn dogtags te bekijken, kom ik deze tegen:

Nemisis/Accuracy Dogtag, last time taken from Moulin11 about 11 hours ago :P
Conquest/Colonel Service Star 25 Dogtag, last time taken from RodyvanRijn about 2 weeks ago :P

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 24-07-2012 09:06 ]

Verwijderd

Hhahaa klopt ja dat was die game waarbij jullie de hele tijd zaten te baserapen!! Dus dan moet je risico's nemen hahaha
Ik baserape niet Moulin...
Blijf altijd een klein stukje achter zodat de tegenstander wat ruimte krijgt.
Als je bv bij Conquest Seine met z'n allen voor/op de brug gaat staan (met tank erbij) heeft de tegenstander vrijwel geen kans. Plus vaak snipers die op hun basis liggen te mikken...
Dat noem ik baserapen (er wordt toch hunt kant/base opgeschoten).
Dan blijf ik liever wat bij A hangen of zo.
Reden dat mijn kills in baserape potjes ook nooit zo hoog zijn als de rest.

Verwijderd

Het gaat erom dat als meerendeel aan het base raped is dat je dan risicos moet nemen om C the cappen en daarna de rest, maar niemand deed dat na 10 keer proberen ben ik er maar mee gestopt. Je kon geen kant meer op overal stonden ze te sniperen en met m320 te knallen.

Dit was de score:

http://battlelog.battlefi...how/56711015/4/230420491/

Wel respect voor mijn teamgenoten die 9/23 en 8/31 hadden dat ze bleven! sommige gaan al weg en hebben geen zin meer als de 4 keer dood zijn gegaan. hahaha
Niks irritanter als je spawnt in je homebase en je hoort de sniperkogels en RPG's om je heen vliegen...
Spawnprotection zou eigenlijk in heel je eigen spawn moeten gelden, of er zou een soort van invisible wall voor kogels moeten zijn op de weg, zodat je de russen niet in hun eigen spawn kan killen en zodat de russen ook niet vanaf hun spawn kunnen gaan liggen snipen.
Als dat op de GoT server gebeurt wordt de (niet-GoT-)spawnkiller meteen gekicked.

Verwijderd

Een dergelijke wall heeft geen nut zodra je voorbij die wal komt ben je nog de pineut. Er is geen oplossing voor denk ik er zijn altijd knelpunten. US is ook lastig als je gespawn raped wordt maarja shit happens
Gewoon verdedigen bij de vlag en niet te ver naar voren.
Als je de vijand niet compleet vastzet op hun spawn hebben ze nog kansen, wat het potje ten goede komt.

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik wil m'n tv (die kapot is) terug zodat ik eindelijk weer kan BF-en :'(

Verwijderd

Dude een TV kost tegenwoordig maar 300 euro zelfs nog goedkoper! Kleintje erbij kan toch wel hahaha

@kiwi: er zijn altijd mensen die alleen maar voor de kills gaan en niet denken aan een spannende pot.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 11:20 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Net heerlijk met hankypanky en een vriend van hem ge speelt ! Had op kargh Island rush een double kill headshot met de snip er op 570 meter 2 kills iets van 1300(!!) Punten met 1 kogel

PSN ID = steppa87

Ik doe ook niet vaak aan base-rapen. Gewoon omdat ik weet dat het irritant is. Vaak zie je mensen leaven en dan balanceer ik het meestal wel als ik in onze eigen server zit.

Heel soms doe ik het zelf ook. Vaak heb ik dan een aantal gruwelijk irritante potjes gehad, dan moet ik gewoon effe kills hoeren. Gister ook op Metro als defender bij rush. Denk dat wel goed te zien is dat ik aardig heb lopen schieten (http://battlelog.battlefi...how/56270487/2/173743702/), maar dat kwam ook omdat ik eigenlijk op de rand van hun gebied zat en dat doe ik meestal nooit. Meestal zak ik terug tot de boom aan de rechtse kant of de rots voor B (of daar ergens tussenin), zodat ze toch nog een kans hebben, want anders gaan ze allemaal sniperen.

Nou was het gister dus zo dat er 2 man in de eerste minuut richting mcom liepen, maar de rest al klaar zat als sniper en dan heb je het bij mij al snel verspeeld. Dan ga ik je ook opzoeken (vooral de snipers) en dan ben je gewoon klaar. Tel daarbij dat het de potjes daarvoor ook niet echt mega ging, dus ik was wel toe aan een lekker potje :+ Overigens allemaal zonder grote scope ofzo. Een m417 met holographic en laser was mijn wapen en dat ging dus best lekker. De laser heb ik meestal niet zozeer om beter te kunnen schieten, maar dan hebben ze nog een idee waar ik zit (vooral als ik dus weet dat ik wel wat ver de basis in zit).

Maar goed, verder de rest van de avond ook geen verkeerde potjes gehad, maar ook 1 waarbij we een Europese server joinde waar meer Amerikanen in zaten dan Europeanen. En ja daar heb ik een grafhekel aan dus toen ik daarachter kwam ben ik daar ook maar uit gegaan. Het is echt zo vaak dat die Yanks de boel weer komen verkloten. Je maakt er gewoon geen kans tegen omdat zij gewoon veel te laat op jouw scherm komen te staan.

Nu nog 5 choppers met rockets uit de lucht schieten en wat kills halen en ik ben ook weer klaar met de assignments. Heb de claymore en mijnkills wel zitten boosten want daar had ik echt geen trek in, maar c4 (jeeps) en rockets schieten vind ik altijd wel leuk, dus dat doen we wel gewoon legit :+

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 24-07-2012 12:28 ]

Verwijderd

steppa87 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:26:
Net heerlijk met hankypanky en een vriend van hem ge speelt ! Had op kargh Island rush een double kill headshot met de snip er op 570 meter 2 kills iets van 1300(!!) Punten met 1 kogel
Ik baal als een stekker dat ik binnen zit te werken en jij zit te gamen binnen. Ik had toch liever een terrasje of strandje gepakt. Of ben je weer lekker bezig op je werk.

• steppa87
Zit de hele dag al buiten ! Kleine jongen sliep dus dacht laat ik ff een uurtje knallen !!

Zit alweer heerlijk te bakken ;)

In het weekend game ik alleen op het werk ;)

EDit: werk ze ;)

[ Voor 21% gewijzigd door steppa87 op 24-07-2012 14:52 ]

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Dankje, je moet toch centen binnenbrengen. Mijn vakantie komt nog LOL met garantie op mooi weer.
(kinderen zijn nog niet leerplichtig)
En ik mag niet klagen met inmiddels 3 vakantie achter de rug en wat leuke uitstapjes via de zaak LOL.

Maarja je moet toch iets te klagen hebben he tis hier nu 22 graden binnen veel te heet hahaha

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2012 14:58 ]

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:27
steppa87 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 14:51:

In het weekend game ik alleen op het werk ;)
Gamen op het werk??? Hoe krijg je dat voor elkaar...?

Verwijderd

PS3 meenemen en inpluggen zo moeilijk is het niet hahahaha

• steppa87
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:16:
Zo dus

PSN ID = steppa87

Respect voor je headshot(s) Steppa!!
Die ga je zeker onthouden ;)
Iedereen heeft zo 1 of 2 kills die altijd bij blijven.
Epic moments... ftw! :P

• Henkie
steppa87 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 12:26:
Was echt een bazenschot Steppa! ben nu ook van een biertje aan het genieten in de tuin.

eerst was het van: OOOWWW HEADSHOTTT 570 METER!! NIEUW RECORD!!!!

en toen: OOOOWWWW WAS EEN DUBBEL KILL!!!! YEAHHH >:) 8)

[ Voor 14% gewijzigd door Henkie op 24-07-2012 15:43 ]

• steppa87
Ja was echt fucking vet :D!

Was al blij voor mn record headshot, maar dan een fucking dubble kill headshot :D!!!

Thnx voor het vliegen btw. Henkie penkie airlines rules :D!:P

PSN ID = steppa87

• joshje
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:58:
Een dergelijke wall heeft geen nut zodra je voorbij die wal komt ben je nog de pineut. Er is geen oplossing voor denk ik er zijn altijd knelpunten. US is ook lastig als je gespawn raped wordt maarja shit happens
de oplossing tegen spawnrapen is het spel maken dat er genoeg uitgangen zijn bij een base en niet 2 uitgangen zoals op seine crossing (voor levels zonder heli's/jets).

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:13
joshje schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:57:
[...]

de oplossing tegen spawnrapen is het spel maken dat er genoeg uitgangen zijn bij een base en niet 2 uitgangen zoals op seine crossing (voor levels zonder heli's/jets).
Gewoon een kleine chopper in Seine stoppen :9~

Flickr PSN ID= cheironnl

• Henkie
steppa87 schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:48:

Thnx voor het vliegen btw. Henkie penkie airlines rules :D!:P
Op gegeven moment @ Caspian Border, rush attacker, ik vliegen, steppa iedereen neermaaien, droppen bij de mcom, armen, terug chopper in, mcom defenden en weer door!

joshje schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:57:
[...]

Of zoals andere games vaak hebben: Een alternatieve spawn als de primaire niet meer "veilig" is. In Ghost Recon werkt het prima, zo kun je iig nog tot je objectives komen.

Dus open die 2e spawn als je alle vlaggen kwijt bent bv.

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06:27
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 15:16:
Duh 8)7

Hoef ik niet te proberen op het werk. Mijn baas geeft me geen salaris om te gaan gamen!
Dat het komt tot een spawnrape blijft door onbegrijpelijke keuzes van het verliezende team. Heb het soort van raad van hier meerdere keren opgevolgd om dan naar het andere team te gaan, guess what. Verover je 1-2 vlaggen, niemand defends ze of ze spawnen zelfs alsnog in de homebase *O*, terug bij af. Doe nu ook dat ik de laatste vlag niet cap maar erom heen blijf en kill, maar dan komt de rest van het team en cappen ze m alsnog.

Ik ben er btw voor om de GoT server op vaste roulatie [GnL Seine - Bazaar - Metro 300% tickets] te zetten, no rules* maar dan ook echt definitief. Sinds mn laatste voorstel heb ik admins een paar keer het zien veranderen, niet echt consequent :P. Server is zelden bevolkt door onregelmatige titel, veranderende roulatie. Ik weet dat de meesten hier ook andere maps willen zien maar dat is niet echt een succes denk ik.
(als ie bevolkt is tenminste zelf wat invloed met switchen naar andere team samen met wat anderen bij spawnrape :9 )

* behalve no glitching :)

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 24-07-2012 18:20 ]

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-02 20:45
Vandaag toch Close Quarters gekocht. Moet zeggen dat ik de maps OK vind, niet heel speciaal, maar ook niet slecht. Heb ze nog met name op conquest domination gespeeld. Een potje Handgun Master gedaan. Dat was wel gaaf (bak er niets van). Maar ik denk dat als dit alles is dat ik het achteraf niet gekocht zou hebben. Leuk om te hebben maar zeker niet een must in mijn ogen voor de BF3 fan.
Pagina: 1 ... 105 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.