Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Populariteit zou wat mij betreft géén reden moeten zijn om een wapen/accessoire aan te passen. Natuurlijk zijn er voorkeuren t.o.v. bepaalde gear, maar om daar nu meteen de conclusie aan te verbinden dat het daarom 'overpowered' is, is wel wat kort door de bocht.

Daarbij, iedereen kan die IR zooi vrijspelen, dus van onevenredig voordeel is dan ook geen sprake.

Ik kan/kon niet met dat IR ding overweg, dus heb het niet echt gebruikt, en mis het dus ook niet. Kan me wel indenken dat als je daar voornamelijk mee speelde, dat je dan niet happy bent nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik vond het erg fijn op Metro, maar ik speel nu toch liever met Kobra/RDS/Holo. Daarnaast maak je niets meer mee van de grafische pracht en praal die BF3 heet en speel je BF3 Night Vision Edition.

Ben het ook totaal met je eens dat populariteit geen valide reden moet zijn om iets te nerfen. Met een beetje moeite speel je het vrij en kan je het ook gebruiken. Het is ook onmogelijk om iedereen te "pleasen", blijf erbij dat DICE moet luisteren naar een "handjevol" pro gamers die verstand hebben van zaken.

Werd gisteren voor het eerst verrast met een guided shell attack op CB (tank vs tank). Had ondanks mn Reactive Armor en Canister shell geen schijn van kans!

@jackal
Ik ging vlak nadat je me invite naar bedje toe, anders was ik je wel gejoined

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:27
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:22:
Populariteit zou wat mij betreft géén reden moeten zijn om een wapen/accessoire aan te passen. Natuurlijk zijn er voorkeuren t.o.v. bepaalde gear, maar om daar nu meteen de conclusie aan te verbinden dat het daarom 'overpowered' is, is wel wat kort door de bocht.

Daarbij, iedereen kan die IR zooi vrijspelen, dus van onevenredig voordeel is dan ook geen sprake.

Ik kan/kon niet met dat IR ding overweg, dus heb het niet echt gebruikt, en mis het dus ook niet. Kan me wel indenken dat als je daar voornamelijk mee speelde, dat je dan niet happy bent nu.
Same here. Kon er ook echt totaal niet mee overweg, dus gebruik hem ook niet. Heb ook niet echt het gevoel dat die mensen die hem wel gebruiken een groot voordeel hebben :?

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Het is wat je gewend bent natuurlijk, maar één ding is zeker: die IRNV nerf had veel subtieler gekund!

Ikzelf gebruik nauwelijks een scope op een wapen, aangezien ik dan teveel van de omgeving mis. Begonnen met de RDS, maar nu helemaal into Kobra. Heerlijke sight! Het horizontale lijntje helpt je enorm bij het neerhalen van bewegende targets.

Gisteravond de SOFLAM getest, maar ik kreeg niet het idee dat ik mijn squadmembers met Javelin (Jackal en Deere) er profijt van hadden?!

Nog een leuk filmpje tegengekomen op Battlefieldo:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ysrwLBHQH8s&feature=player_embedded]

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 02-12-2011 13:25 . Reden: enorme typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
SOFLAM op tank? Als een tank is getagged dan gaat de javelin raket eerst flink omhoog en komt neer op het dak vande tank wat je meer damage geeft.

Heb op attack chopper nu laser designator geinstalleerd, standaard 10 punten per tag, altijd leuk die extra punten. Hoop alleen dat de dag nog komt dat meer mensen de Javelin gaan equippen, anders heeft het geen nut :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
aramdin schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:45:
SOFLAM op tank? Als een tank is getagged dan gaat de javelin raket eerst flink omhoog en komt neer op het dak vande tank wat je meer damage geeft.

Heb op attack chopper nu laser designator geinstalleerd, standaard 10 punten per tag, altijd leuk die extra punten. Hoop alleen dat de dag nog komt dat meer mensen de Javelin gaan equippen, anders heeft het geen nut :)
Het leek of mijn paints niet goed waren ofzo... Maar goed, misschien heb ik het wel verkeerd begrepen door de heerlijke voicechat. Krijg je punten als iemand een door jouw gepaint voertuig uitschakelt? Of alleen maar voor het painten zelf?

[ Voor 0% gewijzigd door Dynamix op 02-12-2011 11:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Volgens mij alleen een spot bonus. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Dynamix schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:48:
[...]Het leek of mijn paints niet goed waren ofzo... Maar goed, misschien heb ik het wel verkeerd begrepen door de heerlijke voicechat. Krijg je punten als iemand een door jouw gepaint voertuig uitschakelt? Of alleen maar voor het painten zelf?
enkel spot bonus, zelfde geld voor die uav-like machine

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Aka de MAV. Pas geleden op het nieuws nog dat NL flink investeert/gaat investeren in UAV's/Drones

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Ging gister prima met die Soflam, alleen zoals ik laatst al zei vallen de punten voor het painten aardig tegen

je zou toch een soort van assist verwachten :X

[ Voor 18% gewijzigd door johan bos op 02-12-2011 12:28 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 12:37
BatmanHorizon schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:10:
Als het goed is baseren ze hun nerfen van de IRNV ook op de stats die voor dice beschikbaar zijn. Ze zagen gewoon dat er een te groot aandeel de scope gebruikte, waaruit je kan opmaken dat het niet goed in balans is met andere scopes. Het is dus niet plots de schuld van "zeurders" uit de bf3 community op fora.
Dus maken ze de scope maar totaal waardeloos? En de "zeurders" hebben wel zeker bijgedragen aan deze enorme nerf. Ze hebben DICE flink onder druk gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
johan bos schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 12:27:
Ging gister prima met die Soflam, alleen zoals ik laatst al zei vallen de punten voor het painten aardig tegen

je zou toch een soort van assist verwachten :X
Ok, mooi zo! Ik zat continu door dat ding te turen om te kijken of voertuigen wel gepaint werden. Punten vallen inderdaad wel wat tegen, alhoewel een naar beneden donderende javelin ook wel voldoening geeft ;) Wat wel een leuke toevoeging zou zijn is een bevestiging dat het voertuig ook daadwerkelijk gesloopt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Had wel een keer dat ze net op het laatste moment uitstappen... ook geen punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Het is alleen zo zonde dat na het painten diegene met de javelin ook nog apart moet locken (wat weer kostbare seconden duurt)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Nah dat gaat nog redelijk snel t.o.v. normaal, maar instant lock zou inderdaad mooier zijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Wat zijn eigenlijk de counter measures van een paint? Alleen smoke of nog meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
ECM (Electronic Counter Measures) ook dacht ik, maar not sure. Tank heeft ook Thermal Armor, weet alleen niet of die ook helpt

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 23:25

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Speel sinds een week BF3. Moet zeggen dat het online spelen lastig is.
Merk wel dat het beetje bij beetje beter gaat.

Echter maar ik geen kans tegen de rest van de spelers. Iemand tips om beter te worden?

ps, speel je tegen enkel consolers als je online gamed? Of ook tegen pc spelers?

[ Voor 18% gewijzigd door Harmen op 02-12-2011 13:51 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Enkel Xbox als je met de xbox speelt, althans dat neem ik aan

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harmen schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:50:
Speel sinds een week BF3. Moet zeggen dat het online spelen lastig is.
Merk wel dat het beetje bij beetje beter gaat.

Echter maar ik geen kans tegen de rest van de spelers. Iemand tips om beter te worden?

ps, speel je tegen enkel consolers als je online gamed? Of ook tegen pc spelers?
Veel spelen. Er is geen short-cut om ineens beter te worden. Oefenen oefenen oefenen.

(en veel spelen is geen garantie om goed te worden...kijk maar naar mij :P )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10-10 16:49

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Aleen tegen Xbox spelers op een xbox. Gewoon blijven oefenen. Ga met je squad mee en ga niet als een lone wolf op pad.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Probeer de squad meestal te volgen. Echter is het echt soms een slagveld en kan ik de vijand niet goed spotten.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Moehaaa:

Mijn vrouw zat pas op "mijn" TV te kijken naar zo'n eigen huis in puin programma. Kwam er een stelletje langs met een droomhuis en het geheim voor een goed huwelijk: (tromgeroffel) Twee TV's!

Dezelfde dag nog naar de Harense Smid geweest en geregeld die boel. Gewoon een klein jippig TV-tje
aanschaffen voor mevrouw en ze is weer helemaal het dametje! Koptelefoon erbij en het kan niet meer stuk.

Zo kan ik nu toch lekker op m'n gemak gamen op 42", over mijn Herman Karton.
bloodyus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:26:
[...]

Vertel je vriendin dat maandagavond de herhaling te zien is op RTL 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
MRELynx schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:53:
Aleen tegen Xbox spelers op een xbox. Gewoon blijven oefenen. Ga met je squad mee en ga niet als een lone wolf op pad.....
Toen ik lone wolf zag staan herinnerde je mij gelijk aan het feit hoe ik BF2 speelde met mijn clan.
Als je als een lone wolf wou spelen moest je een "huilende wolf" geluid maken.

Gisteren voor het eerst op hardcore mode gespeeld. Vind het voornamelijk fanatieker dan "softies mode". Was wel even wennen dat je geen crossbar en healthbar in beeld had staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

p.habo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 13:55:
Moehaaa:

Mijn vrouw zat pas op "mijn" TV te kijken naar zo'n eigen huis in puin programma. Kwam er een stelletje langs met een droomhuis en het geheim voor een goed huwelijk: (tromgeroffel) Twee TV's!

Dezelfde dag nog naar de Harense Smid geweest en geregeld die boel. Gewoon een klein jippig TV-tje
aanschaffen voor mevrouw en ze is weer helemaal het dametje! Koptelefoon erbij en het kan niet meer stuk.

Zo kan ik nu toch lekker op m'n gemak gamen op 42", over mijn Herman Karton.

[...]
OMFG, tis ook overal hetzelfde.....Zullen we samen gezellig tv kijken..... En dan zo'n eigen huis programma opzetten.... :F

Maare welke modus speel je ? Rush, Conquest of TDM ? TDM kan het spotten wat lastiger maken ivm de wisselende spawnpoints. Met Rush is het spotten toch echt niet moeilijk. Overal waar geen blauwe naam/balk boven hangt, moet je als vijand beschouwen. Richten, op de back toets van je controller drukken om te spotten en doden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Nou, ik ben zeer blij met de patch. Recon zijn werkt duidelijk beter: spotten gaat makkelijker, T-UGS en MAV krijgen hun Surveillance ribbon. Engineers waren IMO OP, met hun veel te krachtige SCAR's en mijnen. Spotten van explosieven is daarom een goeie toevoeging, maar gisteren zat ik bij een bestuurder die het niettemin presteerde om op een gespotte mijn te rijden. Sommige mensen...

IRNV was wel erg sterk, maar is nu wel erg zwak. Ligt niet alleen aan de nerf, misschien: vergeet niet dat nu je camo's onthouden worden en dus mensen wat slechter zichtbaar zijn (zo was het oorspronkelijk bedoeld, natuurlijk). Ik lig er niet wakker van, maar ik vind de reacties bij het artikel hierboven behoorlijk jammer (Je spel inruilen na een nerf. Really?!).

Vastlopers, VOIP worden hopelijk nog gefixed. En ik hou niet zo van klagen over OP-dit en dat, maar ik word wel erg vaak en op onmogelijke wijze gekilled door de USAS.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:48:
[...]
Het leek of mijn paints niet goed waren ofzo... Maar goed, misschien heb ik het wel verkeerd begrepen door de heerlijke voicechat. Krijg je punten als iemand een door jouw gepaint voertuig uitschakelt? Of alleen maar voor het painten zelf?
Met het painten zelf was volgens mij niets mis. Ik had alleen het gevoel dat ik niets raakte met de javelin. Geen enkele keer punten voor damage (of damage assist) laat staan dat ik kills maakte. Ze zullen de javelin toch niet ook generfed hebben?

Ik heb trouwens sterk het gevoel dat er meer generfed is dan wat er in de release notes vermeld is. Is puur een gevoel. Kan ook komen omdat ik gisteren erg veel last van lag had (erger dan voor de patch).

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
If you cant beat them, join em :D

Als je de USAS hebt unlocked en ook gewoon gebruiken :) Pas geleden een match waarin de #1 tegenstander de USAS + Frags gebruikte en flink bovenaanstond. De ronde daarna begon Metro en was hij nergens te bekennen, ondanks dat hij zn USAS koos. Werd direct aangepakt (trots op team).

Zelfde als iemand je vanaf lange afstand snipert, zelfde gun nemen en een headshot op nog langere afstand geven. Grote kans dat je daarna geen last meer van hem hebt. Zo ook genoeg situaties meegemaakt op Seine Crossing, dat vanuit RU basis (om dat hoekje) iemand zit te mortarren en flink wat schade aanricht. Even Support kiezen en een mortar round op zn dak laten vallen, keer of twee later stopte dat gemortar ook haha.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:24:

Als je de USAS hebt unlocked en ook gewoon gebruiken :) Pas geleden een match waarin de #1 tegenstander de USAS + Frags gebruikte en flink bovenaanstond. De ronde daarna begon Metro en was hij nergens te bekennen, ondanks dat hij zn USAS koos. Werd direct aangepakt (trots op team).

Zelfde als iemand je vanaf lange afstand snipert, zelfde gun nemen en een headshot op nog langere afstand geven. Grote kans dat je daarna geen last meer van hem hebt. Zo ook genoeg situaties meegemaakt op Seine Crossing, dat vanuit RU basis (om dat hoekje) iemand zit te mortarren en flink wat schade aanricht. Even Support kiezen en een mortar round op zn dak laten vallen, keer of twee later stopte dat gemortar ook haha.
Als je last hebt van een USAS kan je ook de M320 nemen is ook zeer effectief en heb je toch nog een Assault gun erbij. Achja en zo zijn er nog meer wegen om van de USAS af te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Goede tip, ook zwaar irritant mits goed gebruikt die M320.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Jackal131 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:22:
[...]

Met het painten zelf was volgens mij niets mis. Ik had alleen het gevoel dat ik niets raakte met de javelin. Geen enkele keer punten voor damage (of damage assist) laat staan dat ik kills maakte. Ze zullen de javelin toch niet ook generfed hebben?
Bedoel je toen we beide schoten? Toen waren ze snel uitgestapt, vlak voor de inslag was de lock weg.
Heb het later nog een keer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik conquest speel in Metro of Bazaar neem ik de M320, het maakt gewoon het verschil tussen aanvallen en campen. Als ik vanuit het Cafe start is ie handig om de tegenstanders op de trap naar boven tegen te houden, zodat mijn teammaten de roltrappen in de gaten kunnen houden. Het is misschien wel irritant maar zeker effectief.

Er zit wel 1 nadeel aan die M320 hij is niet effectief tegen light armor vehicles en tanks.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
"Het doel heiligt de middelen", Machiavelli

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ook genoeg situaties meegemaakt op Seine Crossing, dat vanuit RU basis (om dat hoekje) iemand zit te mortarren en flink wat schade aanricht. Even Support kiezen en een mortar round op zn dak laten vallen, keer of twee later stopte dat gemortar ook haha.
Als ik hoor of zie dat er mortar naar beneden valt is 1 ding zeker. Als die gast nog leeft bij mijn volgende death dan kom ik terug als support. Mortar op zijn dak en doorlopen. En idd ze zijn altijd na 1 of 2 keer pleiten. Het zijn bijna altijd noobs die mortaren. Die weten kennelijk niet dat je met een apart groot oranje mikpunt verschijnt om de mini-map als je mortar gebruikt. :P

Als je zelf de mortarnoob wil uithangen heb je maximaal effect met een goede MUAV piloot erbij. Ik speel vaak met zo een gozer. Heerlijk! Ook hilarisch is het als je met zijn tweeen speelt ipv met een volle squad of 2 is het wanneer hij jou directe MUAV support geeft. Iedereen tuurt en schiet dan naar boven. Raken natuurlijk helemaal niets. Ondertussen worden ze door de andere speler neergeknald. En dan begint het gevecht pas. Wie krijgt de kill? Exactor met zijn gun of XS met de roadkill. Hij heeft er al meer dan 700. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kun je na de patch (PS3) géén roadkill meer maken met MAV...mij lukt het niet in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
Zeker wel, gister nog een gemaakt. Is wel even oefenen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 15:15:
Volgens mij kun je na de patch (PS3) géén roadkill meer maken met MAV...mij lukt het niet in elk geval
Dat mailde je mij gisteren ook maar ik heb ze gisteravond na je mail het nog zien doen dacht ik.

Ik zat gisteren in een viper als gunner en het viel me op dat de piloot haast geen punten krijgt terwijl ik 2 of 3 een upgrade kreeg. Krijgt de piloot ook dezelfde punten? Of is het zoals in een tank, 10 punten voor elke kill welke je bijrijder maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
johan bos schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:48:
[...]

Bedoel je toen we beide schoten? Toen waren ze snel uitgestapt, vlak voor de inslag was de lock weg.
Heb het later nog een keer gehad.
Dat verklaart ook de vraagtekens die ik had...
Def_Os schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:18:
Vastlopers, VOIP worden hopelijk nog gefixed. En ik hou niet zo van klagen over OP-dit en dat, maar ik word wel erg vaak en op onmogelijke wijze gekilled door de USAS.
Dat ding is echt oppermachtig! Van de week vrijgespeeld en al flink mee lopen "vervelen" :)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 14:34:
[...]

Als je last hebt van een USAS kan je ook de M320 nemen is ook zeer effectief en heb je toch nog een Assault gun erbij. Achja en zo zijn er nog meer wegen om van de USAS af te komen.
Daar is de M320 voor in tegenstelling tot de RPG of SMAW... *zucht*

[ Voor 44% gewijzigd door Dynamix op 02-12-2011 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo en nu de computer uit en lekker naar huis, gamen!

Veel succes mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Back to Karkand komt op 14 december voor PC en Xbox. Op 7 december voor de PS3.

http://bf3blog.com/2011/1...date-set-for-december-14/

Niet huilen Xbox spelers. PS heeft een grotere zak geld aan Dice gegeven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ben benieuwd hoor, code leg ik alvast klaar ;)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die shotguns gebruik ik ook vaak zat. Werkt prima in close combat en met het defenden/attacken van de mcom. Zolang je maar niet op long-range wilt schieten gaat het uiterst gemakkelijk.

Gister in Grand Bazaar 2 als defender squads helemaal naar de tering geschoten met dat ding. Extra ammo erop en eerst 4 man neergeschoten. Vervolgens kwamen er 4 (!) medics aanlopen om ze te reviven maar blijkbaar zagen ze mij niet staan. Hoppa, weer wat tickets eraf. 2 man konden nog gerevived worden, maar konden ook een kogel vangen. Dus bij elkaar 10 man binnen een seconde of 5

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Andere vraag, ik merk dat het spel af en toe hapert op 1080p. (xbox)
Las dat het het bekend is bij de PS3.

Op welke resolutie spelen jullie?

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Gewoon op 1080p. En op welke map haperde het bij jou ? Als het Seine Crossing is, dan kan het kloppen. Dat is namelijk de enige map waar het bij mij ook geregeld hapert. Speel btw op een Pana 42" Full HD Plasma met xbox 360 Slim 250GB.

Over die USAS, die is echt baas hoor met 12G Frag rounds. Eergister als Attacker in een potje Grand Bazaar. Mn halve team zat en bleef in die gangetjes staan omdat ze bang waren om een RPG te koppen. Toen gewoon met de Usas erop af, magazijn leeg geschoten en op eens was daar rust.....3 man van de tegenstander omgelegd. Dus gewoon 3 man van de tegenstander met rpg's hielden 7 man op in de gangetjes. De usas wist er wel raad mee, anders hadden ze daar nog steeds gestaan met 2 tickets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
In game zegt de newsfeed dat back to Karkand 6 december beschikbaar is voor PS3. ligt natuurlijk wel aan de tijdzone die ze aanhouden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb laatst bf3 gekocht voor de multiplayer en ik speel alleen maar op rush infantry servers, nu na de laatste update zijn die servers leeg. Of dan zitten er 2 te wachten en de servers raken maar niet vol :( . Ontzettend frustrerend, nu wordt ik gedwongen om bijv. rush op metro te spelen omdat daar geen voertuigen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Timocos schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:12:
[...]

Ligt het nu aan mij of zijn het allemaal lage scores ??
Zit me beetje af te vragen wat iedereen ongeveer gemiddeld per potje qua punten haalt :)

Gisteren zelf (weer) een potje Conquest gedaan (enige mode die ik speel) en helaas met 25 punten verschil verloren, maar toch MVP1 geworden :D

http://battlelog.battlefi...how/11113310/2/228054752/
http://battlelog.battlefi...how/10056118/4/334853026/
:p

Gemiddeld 2500-4000 per potje ofzo, exclusief ribbons e.d.
Bij maps als caspian border zit ik meestal iets lager omdat de maps zo groot zijn.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-10 16:37
Ik zag NET op een potje Caspian de rood/witte toren omgaan! Zag het vanuit de heli, zag er erg spectaculair uit!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:27
Jeroenimoes schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:56:
Ik zag NET op een potje Caspian de rood/witte toren omgaan! Zag het vanuit de heli, zag er erg spectaculair uit!
Pics or it didn't happen!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:29:
Ben het ook totaal met je eens dat populariteit geen valide reden moet zijn om iets te nerfen.
Het is ook niet DE reden om te nerfen, maar het is wel een grote indicator of iets in balans is of niet.
Met een beetje moeite speel je het vrij en kan je het ook gebruiken
Dit is een nonargument als het gaat om of iets in balans is of niet.

Nerfen word nou eenmaal gedaan om het spel terug in balans te brengen. Naar aanleiding van statistieken en reacties (en zelfreflectie op de game) hebben ze gewoon juist gehandeld door iig te luisteren naar de roep hierom. Of het nerfen juist/subtiel genoeg is gedaan, is een tweede vraag.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Dynamix schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:42:
Nog een leuk filmpje tegengekomen op Battlefieldo:

[video]
Echt ge-ni-aal!!! Zat even verkeerd met het kruipgedeelte en had m'n ammobox op de verkeerde steen geparkeerd, maar OMG wat vet... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
p.habo schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 17:12:
[...]

Echt ge-ni-aal!!! Zat even verkeerd met het kruipgedeelte en had m'n ammobox op de verkeerde steen geparkeerd, maar OMG wat vet... _/-\o_
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 16:56:
Same hier, toen zag ik pas hoe groot/lang die was want hij viel een eind. Wist overigens niet dat dit niet kon voor de patch. Had er nog nooit opgelet eigenlijk, maar ik zat ook in een heli en opeens viel dat ding vlak voor me om. Schrok me kapot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Niet van mijn potje, maar het kan dus echt, mijn ogen hebben mij niet bedrogen!!!
En dit kon overigens níet vóór de patch :P

[Update] Jammer, het is niet te vernietigen door spelers:

Reports that the radio tower on the Caspian Border map is destructible on PS3, have been confirmed by the release of a video. The player capturing the video, reports that the tower is not destructible by players, but is triggered when the enemy team only has ten tickets remaining.

(das dan weer een domper ... )

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=78kAdecmBGY]

[ Voor 143% gewijzigd door Geronimous op 02-12-2011 19:07 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiekoppen
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 11:55
Hallo beste mede bf3 spelers :) Ik speel nu zo af en toe een potje bf3 maar mis toch wel vaak een groot stuk gameplay aangezien ik niet in een platoon ofzo zit en vrienden van me alleen maar mw3 spelen...tja.
Nu was ik dus naar een bf3 GoT platoon aan het zoeken voor de ps3 maar deze zit nogal vol..komt er een #2 of zijn er nog andere manieren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag eindelijk eens potjes gespeeld hoe ik ze graag speel ;)
Redelijk wat kills, veel ribbons, de nodige squadpunten en gemiddeld ongeveer 1:1 gespeeld.
Van de 15 rush ronden wonnen we er 14 :)
In 4 uur tijd van half lvl23 naar begin lvl25 gestegen :P
Dat moet volgende keer wel weer slechter gaan...

Het spotten van mijnen vind ik zeer jammer.
Nu heeft het niet echt nut meer om ze neer te leggen.
Ik vond ze voor de patch goed genoeg zichtbaar...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ward191 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 19:12:
Hallo beste mede bf3 spelers :) Ik speel nu zo af en toe een potje bf3 maar mis toch wel vaak een groot stuk gameplay aangezien ik niet in een platoon ofzo zit en vrienden van me alleen maar mw3 spelen...tja.
Nu was ik dus naar een bf3 GoT platoon aan het zoeken voor de ps3 maar deze zit nogal vol..komt er een #2 of zijn er nog andere manieren? :)
Er is een 2e GoT Platoon voor de PS3.
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/

Aan de problemen met de voice-chat wordt momenteel gewerkt.
Binnenkort krijgen we de patch (als we psx-sense mogen geloven.
http://www.psx-sense.nl/7...attlefield-3-is-onderweg/

[ Voor 15% gewijzigd door Jackal131 op 02-12-2011 23:18 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44
Jeroenimoes schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 18:15:
Niet van mijn potje, maar het kan dus echt, mijn ogen hebben mij niet bedrogen!!!
En dit kon overigens níet vóór de patch :P

[Update] Jammer, het is niet te vernietigen door spelers:

Reports that the radio tower on the Caspian Border map is destructible on PS3, have been confirmed by the release of a video. The player capturing the video, reports that the tower is not destructible by players, but is triggered when the enemy team only has ten tickets remaining.
En wat zie je in het filmpje als hij begint te vallen? :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/n8lyNN0aEUW0X4Mmt0Jitxmn/full.png

Goed :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
... wat wil je daarmee zeggen? :p

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-10 22:33
Enemy has more than 10 tickets remaining
falling tower
???
profit.

En ik heb dit spel vol vuur gekocht een halve week gespeeld en sinds dien niet meer aangeraakt. Ik bak er gewoon helemaal niets van. Binnenkort maar weer eens opnieuw beginnen om te kijken of t weer lukt.

[ Voor 60% gewijzigd door KillerZero86 op 03-12-2011 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:15
Dan kan ik je de hand schudden. Ik bak er ook niks van. Eindig steeds in de onderste helft en vaak veel vaker gedood dan zelf kills gemaakt. Vooral in een 1 tot 1 gevecht leg ik het af omdat ik gewoon niet zo snel kan mikken. Maar het gaat steeds beter en blijf het leuk vinden, dus gewoon volhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik heb besloten dat ik deze week niet meer ga spelen.

Ik word helemaal lijp van het kut spel, het werkt zo ontiegelijk veel woede bij me op dat er dingen gaan sneuvelen binnenkort ( zij het controllers, tv's, mensen ). Ik erger me kapot aan me infantiele teammates, teamkillende n00bs, mensen die niet snappen waar ze mee bezig zijn, statspadders en dan nog onmogelijkheden zoals een magazijn van een Scar H op iemand legen ( ja alles raak... ) hij draait zich om en schiet mij met 2 kogels in me been ff kapot. Door muren worden neergeschoten, vanaf 3 kilometer met een G18, etc.

Ik heb het gehad, zie over een week wel of de gemoederen zijn bedaard, en anders is het dag dag game * insert game in kast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:46

scorpie

Supra Addict

Hmm ik heb net een beschrijving gelezen van de patch van 30 november voor de ps3, dat daar al de wapens in zouden zitten van de back to karkland expansion.. weet iemand daar iets meer van?

http://mp1st.com/2011/11/...and-attachments-revealed/

Ik snap het niet.. het lijkt nu net of die wapens dan niet deel uitmaken van de DLC, maar van de patch.. ofzo..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 14:08:
Hmm ik heb net een beschrijving gelezen van de patch van 30 november voor de ps3, dat daar al de wapens in zouden zitten van de back to karkland expansion.. weet iemand daar iets meer van?
Volgens mij kun je ze nog niet gebruiken. Dus maken ze wel deel uit van de DLC
Als ik het goed heb, dan heb je de maps van BtK ook al met de patch gedownload. Ze worden alleen niet eerder dan woensdag actief (PS3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WIj hadden gisteren een briljant einde aan een potje rush op Damavand Peak . Wij gleden als een warm mes door boter tot aan de M-Coms in de tunnel. Daar ging alles mis. M-Coms armden niet ook al stond je er op en de tegenstanders lagen helemaal ingebed in de rotsen rondom A. Met nog 3 tickets te gaan reed Martin in een wanhoopspoging een tank recht op A. Ik kon net in die tank respawnen als gunner. A was binnen 10 seconde helemaal leeg terwijl de rest van ons team (gelukkig, qua tickets zeg maar) aan het respawnen was.

Martin en ik gingen keihard schreeuwen omdat we allebei vonden dat de andere moest armen. Uiteindelijk lukte dat toch en stonden we allebei met onze domme koppen op de M-Com. Hij ging naar de middelste tunnel met een LMG ik keerde terug in de tank. M-Com zei boem en we konden door. 2 tank ribbons in ongeveer 30 seconden en een ontplofte M-Com. Was redelijk gaaf. :P De messages over noobtank kamikaze acties waren daarna voor ons. Wij hebben ons bescheurd.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 17:54

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:21:
WIj hadden gisteren een briljant einde aan een potje rush op Damavand Peak . Wij gleden als een warm mes door boter tot aan de M-Coms in de tunnel. Daar ging alles mis. M-Coms armden niet ook al stond je er op en de tegenstanders lagen helemaal ingebed in de rotsen rondom A. Met nog 3 tickets te gaan reed Martin in een wanhoopspoging een tank recht op A. Ik kon net in die tank respawnen als gunner. A was binnen 10 seconde helemaal leeg terwijl de rest van ons team (gelukkig, qua tickets zeg maar) aan het respawnen was.

Martin en ik gingen keihard schreeuwen omdat we allebei vonden dat de andere moest armen. Uiteindelijk lukte dat toch en stonden we allebei met onze domme koppen op de M-Com. Hij ging naar de middelste tunnel met een LMG ik keerde terug in de tank. M-Com zei boem en we konden door. 2 tank ribbons in ongeveer 30 seconden en een ontplofte M-Com. Was redelijk gaaf. :P De messages over noobtank kamikaze acties waren daarna voor ons. Wij hebben ons bescheurd.
Dat was een mooie overwinning idd _/-\o_
en dat commentaar van de tegenstanders daarna haha ^^

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Fatal Mind schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 11:38:
Ik heb besloten dat ik deze week niet meer ga spelen.

Ik word helemaal lijp van het kut spel, het werkt zo ontiegelijk veel woede bij me op dat er dingen gaan sneuvelen binnenkort ( zij het controllers, tv's, mensen ). Ik erger me kapot aan me infantiele teammates, teamkillende n00bs, mensen die niet snappen waar ze mee bezig zijn, statspadders en dan nog onmogelijkheden zoals een magazijn van een Scar H op iemand legen ( ja alles raak... ) hij draait zich om en schiet mij met 2 kogels in me been ff kapot. Door muren worden neergeschoten, vanaf 3 kilometer met een G18, etc.

Ik heb het gehad, zie over een week wel of de gemoederen zijn bedaard, en anders is het dag dag game * insert game in kast...
En inmiddels heb jer al weer 10+ potjes op zitten :) Wellicht verstandig om inderdaad wat minder te spelen. Scheelt frustratie!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 15:37:
[...]

Dat was een mooie overwinning idd _/-\o_
en dat commentaar van de tegenstanders daarna haha ^^
Jij bent Sjefske op XBL neem ik aan? Was lachen idd. Rare Franse campertjes. Jammer dat mijn nachtdiensten (en flink wat bier) mij daarna in 1 keer inhaalde. Kon plotseling echt niks meer. Niet eens niet meer raak schieten maar gewoon niet meer snappen waar de tegenstanders waren. :P Was denk ik een wijs besluit om ermee te kappen toen ik in mijn eentje ongeveer een kwart van de tickets had verspild op Canals. Zie dat jullie de pot toch nog wonnen. :P

En we gaan vanavond weer los op Rush. Blijf ik toch leuker vinden dan Conquest (al is Conquest veel makkelijker winnen met party). Conquest wordt snel saai als je alles overgenomen hebt en in hun spawn gaat lopen schieten. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2011 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 13:21
Zou iemand kunnen zeggen hoe je een tank of ander voertuig kan taggen?
Weet dat je op BC2 met 1 of ander pistooltje dat kon doen of kan het hier alleen met select? (Ps3 btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
FoggyFreek schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 16:59:
[...]

En inmiddels heb jer al weer 10+ potjes op zitten :) Wellicht verstandig om inderdaad wat minder te spelen. Scheelt frustratie!
Ja... 't duurde niet lang...

't zijn echt van die moment opnames die nergens over gaan... Daarnet wel zitten spelen tot bovenstaande rant weer van toepassing werd, 't sloeg weer nergens op, dus dit keer maar gewoon gestopt.

Morgen weer een dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wikacota schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:00:
Zou iemand kunnen zeggen hoe je een tank of ander voertuig kan taggen?
Weet dat je op BC2 met 1 of ander pistooltje dat kon doen of kan het hier alleen met select? (Ps3 btw)
Die pistool zit er niet meer in.

Je kan hem spotten met select zoals je aangaf. En ook taggen met Soflam (Recon kit) voor directe locks voor je enigneer vriendjes. Werkt echter voor geen meter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wikacota
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-10 13:21
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:03:
[...]

Je kan hem spotten met select zoals je aangaf. En ook taggen met Soflam (Recon kit) voor directe locks voor je enigneer vriendjes. Werkt echter voor geen meter. :P
Ok bedankt!
Recon is echt de enige kit waar ik niet meer schiet.
Nog niet geprobeerd om na de patch een jet neer te halen maar heb genoeg lol met m'n Rpg.

Tof spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
Verwijderd schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 18:03:
[...]

Als ik in een tank zit, heb ik guided missiles. Als er wordt gelockt, zal ik ALTIJD hiermee in actie schieten. Maar omdat het idee leeft dat locken geen zin heeft, wordt er ook neit gelockt en blijven mijn guided missiles de hele ronde stil :(

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:47:
[...]

Als ik in een tank zit, heb ik guided missiles. Als er wordt gelockt, zal ik ALTIJD hiermee in actie schieten. Maar omdat het idee leeft dat locken geen zin heeft, wordt er ook neit gelockt en blijven mijn guided missiles de hele ronde stil :(
Tsja, voor Soflam zijn er te veel als-en. Meestal letten tanks niet op. Meestal hebben engineers RPG/SMAW bij zich ipv Javelin/Stinger. Wat ook meewerkt is dat Soflam assists nauwelijks punten opleveren. Denk dat er meer gelockt zou worden als je meer er voor zou krijgen. Ook het feit dat de MAV leuker is dan Soflam helpt niet. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 19:47:
[...]
Je merkt ook dat het steeds meer gebruikt wordt. Vooral op choppers :( (ik wil langer in de lucht blijven)

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00
Ik probeerde vandaag tussendoor wat Coop (helicopter missie) te doen, één en al lag. Dit had ik voor de patch niet. Ik probeer om de zoveel tijd me even te zetten om de helicopter missie (die vind ik het leukst) te doen, in hoop ooit nog alle wapens te verzamelen die je met Coop kan verdienen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Je kan gebruik maken van een bug in een van de missies (met die bommen), zo heb ik het ook gedaan. Duurde me na de SG553 (of ervoor, volgens mij voor) ongeveer 1.5 uur om alles vrij te spelen. Ongelooflijk saai, maar wel de moeite waard

[ Voor 3% gewijzigd door aramdin op 03-12-2011 21:37 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 21:21:
Je kan gebruik maken van een bug in een van de missies (met die bommen), zo heb ik het ook gedaan. Duurde me na de SG553 (of ervoor, volgens mij voor) ongeveer 1.5 uur om alles vrij te spelen. Ongelooflijk saai, maar wel de moeite waard
Als je het leuk wilt houden kan je ook nog een paar mensen vd platoon optrommelen. Het houd de beleving iets aangenamer om de 5 of 6 benodigde playthroughs met verschillende mensen te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik heb alle missies gespeeld en vond ze wel erg leuk om te spelen. Ook wel een welkome afwisseling tov de normale multiplayer. Sniper missie vond ik wel erg spannend om te spelen de eerste keer.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de coop missies ook wel een geslaagde toevoeging voor de game. Enkel had ik liever gehad dat je de wapens kon unlocken door opdrachten net als B2K. Bijv. de wapens vrijspelen als je een bepaalde coop trophy haalt of uitspeelt op moeilijkheidsgraad x. Het grinden concept is gewoon jammer.
De coop trophies zijn best lastig, vooral de sniper missie. Maar des te meer voldoening als het lukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 00:13
Ik wil mij even negatief uiten over de volgende week dingen:

- Mensen die werkelijk heel het potje alleen maar met een RPG op mensen knallen en vervolgens telkens ammo krijgen
- Mensen die een team verlaten voor het andere team als dat andere team een hogere score heeft
- Mensen die niet begrijpen waarvoor je ammo of health pakketjes hebt gekregen, je krijgt ze zelden als je ze echt nodig hebt.
- Mensen die puur alles voor de eigen punten doen, en zo doende uit helikopters springen als piloot of alleen wegrijden in een landvoertuig.

Verder stoort het mij dat na de patch nog steeds de squads niet goed werken, omdat je soms gewoon gesplitst wordt...

Om positief te eindigen....Battlefield 3 is naar mijn idee de game van het jaar en ondanks de negatieve dingen toch een flinke verbetering van BF(BC)2

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het goed bekijkt is de balance ver te zoeken in BF3. Ik zie alleen maar engi.
Net een potje Damavand Peak...alleen maar engi's bij de tegenpartij. Jr rijdt 10 meter met de tank en er komt je een muur van RPG's tegemoet.

Ik zal eerlijk zijn ik speel ook alleen maar engi. Reden: het is de sterkst klasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Dat zie je echt verkeerd hoor. Je moet gewoon een beetje creatief zijn met alle klassen en je komt een heel eind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:14:
Dat zie je echt verkeerd hoor. Je moet gewoon een beetje creatief zijn met alle klassen en je komt een heel eind.
sorry maar met zo'n oppervlakkig statement ga je geen potten breken.
beargumenteer je eigen uitdrukking aub. Welke creatieve acties kan je precies ondernemen met welke specifieke klassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Jackal131 schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:07:
Als je het goed bekijkt is de balance ver te zoeken in BF3. Ik zie alleen maar engi.
Net een potje Damavand Peak...alleen maar engi's bij de tegenpartij. Jr rijdt 10 meter met de tank en er komt je een muur van RPG's tegemoet.

Ik zal eerlijk zijn ik speel ook alleen maar engi. Reden: het is de sterkst klasse.
Ik rape anders altijd flink door die engi's heen met mijn M416 assault wapen :*) flak jacket werkt wel aardig tegen de rpg's

Tanks zijn mijn enige weakspot maar zoek meestal cover met medikit en laat me flink beschieten zodat iemand anders ze kans schoon kan ziet om paar pakketjes C4 te droppen. (meestal mensen uit de xbox party :9 )

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:24:
[...]

sorry maar met zo'n oppervlakkig statement ga je geen potten breken.
beargumenteer je eigen uitdrukking aub. Welke creatieve acties kan je precies ondernemen met welke specifieke klassen?
Stel je speelt als assault en als gamemode rush. In plaats van een medic kit gebruik je de smoke launcher om door chokepoints heen te komen en de enemy te desoriënteren.

Speel je als support geef je lekker suppresive fire, hier en daar wat C4 (vooral op tanks, is toch weer 400 punten toaal) en de puntjes lopen binnen.

Recon is wel de minste van alle klassen moet ik zeggen, maar met de MAV help je echt enorm je team, want je spot alle vijanden ermee, dus niemand blijft ongezien.

Ik bedoel, wat kan jij met engineer, dat de rest niet kan? Op repairen na....verhicles kan je ook kapot maken met C4 of verblinden met smoke en eraan ontsnappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik joinde net een vriend die Team Deathmatch aan het spelen was, maar jee..... wat is dat een verschrikkelijke COD gamemode...
Je spawnd en de vijanden zitten voor, achter, links en rechts van je.
Beetje rennen en schieten, meer is het niet.
Van de 13 potjes alleen de laatste gewonnen (ik was redelijk gedesorienteerd).
Ik wilde graag de TDM winner ribbon, bleek achteraf dat ik 'm al had...
Daar heeft mijn K/D een flinke deuk van opgelopen ;)

Daarna rush op Caspian border.
Die hadden we kunnen winnen, ware het niet dat 5 teamgenoten met nog 15 tickets over in een heli zaten en niks nuttigs aan het doen waren...
Ik heb de laatste mcom kunnen armen, maar er was verder niemand om de vijand op afstand te houden.
Potje verloren dus...

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 04-12-2011 03:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:15
Weet iemand wat ik nu verkeerd doe? Is het nou echt zo dat als een ronde is geëindigd, je moet wachten tot de nieuwe ronde in game is begonnen om te kunnen quitten? Met andere woorden. Je verliest altijd je laatste potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-10 19:25
Die Team Deathmatch spawnpoints zijn werkelijk waar vreselijk. Dat mogen ze wel eens fixen. Ik dacht dat het bij call of duty black ops al niet goed in elkaar zat, maar bij bf3 slaat het werkelijk waar nergens op.

Niet alleen bij Team Deathmatch overigens. Ik kwam vanochtend bij MouliN in een potje bij het ander (verliezend) team met maar een flag captured. En dat spel kreeg het voor elkaar om me 7x voor de neus van een vijand te spawnen. Ik denk, dan spawn ik wel gewoon in m'n base, en krijg ik een m320 grenade binnen 5 seconden op mn hoofd voor de 4e keer. Ik had de neiging om m'n controller op m'n ps3 te gooien.

[/ochtendhumeur door bf3]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Mivadebe schreef op zondag 04 december 2011 @ 08:53:
Die Team Deathmatch spawnpoints zijn werkelijk waar vreselijk. Dat mogen ze wel eens fixen. Ik dacht dat het bij call of duty black ops al niet goed in elkaar zat, maar bij bf3 slaat het werkelijk waar nergens op.

Niet alleen bij Team Deathmatch overigens. Ik kwam vanochtend bij MouliN in een potje bij het ander (verliezend) team met maar een flag captured. En dat spel kreeg het voor elkaar om me 7x voor de neus van een vijand te spawnen. Ik denk, dan spawn ik wel gewoon in m'n base, en krijg ik een m320 grenade binnen 5 seconden op mn hoofd voor de 4e keer. Ik had de neiging om m'n controller op m'n ps3 te gooien.

\[/ochtendhumeur door bf3]
Hahahaha, dat komt me toch bekend voor, ongelofelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Dennisdn schreef op zondag 04 december 2011 @ 04:31:
Is het nou echt zo dat als een ronde is geëindigd, je moet wachten tot de nieuwe ronde in game is begonnen om te kunnen quitten? Met andere woorden. Je verliest altijd je laatste potje?
Als je in de volgende ronde niet spawnt, dan kan je quiten zonder loss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey,

Ik heb een eigen Online Pass voor battlefield 3(ps3), maar ik heb de game niet op mijn HDD staan van de PS3. Is het mogelijk dat ik via iemand zijn PSN account de downloadeable versie van BF3 download, en daarna mijn eigen Online Pass gebruik?

Of is dit tegen de regels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus jij wilt het spel gratis verkrijgen en betaald alleen 10 euro voor de online pass.

Dit lijkt me niet de bedoeling nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg het me alleen af :) Battlefield 3 is nogal verslavend weet je :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
MyUtd4Life schreef op zondag 04 december 2011 @ 00:40:
Ik wil mij even negatief uiten over de volgende week dingen:

- Mensen die werkelijk heel het potje alleen maar met een RPG op mensen knallen en vervolgens telkens ammo krijgen
- Mensen die een team verlaten voor het andere team als dat andere team een hogere score heeft
- Mensen die niet begrijpen waarvoor je ammo of health pakketjes hebt gekregen, je krijgt ze zelden als je ze echt nodig hebt.
- Mensen die puur alles voor de eigen punten doen, en zo doende uit helikopters springen als piloot of alleen wegrijden in een landvoertuig.

Verder stoort het mij dat na de patch nog steeds de squads niet goed werken, omdat je soms gewoon gesplitst wordt...

Om positief te eindigen....Battlefield 3 is naar mijn idee de game van het jaar en ondanks de negatieve dingen toch een flinke verbetering van BF(BC)2
Haha ja dat een teammate in een voertuig springt, je mee wilt liften naar waar het gebeurd maar NET te laat bent, hij niet op of om kijkt hoe/wat en gewoon door rijd en je vervolgens het hele pest einde moet lopen.

Maar het ook een hekel aan meerijden in een tank als gunner en vervolgens is hij te n00b om fatsoenlijk die tank te rijden, of gaat hij ergens staan campen 8)7 Helikopter idem, hoe vaak ik eruit moet springen omdat dat ding na 30 seconden ter aarde dreigt te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 14:44:
Ik vroeg het me alleen af :) Battlefield 3 is nogal verslavend weet je :O
Grappig, maar dit werkt wel namelijk :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn longest headshot heb ik net gemaakt: 187 meter..... met een tankshell :P
Bijna mijn eerste nemisis ribbon ook, maar de 2e had ik helaas maar 4x gekilled.
De potjes net gingen erg lekker, uitschieter 23 om 10 :)
http://battlelog.battlefi...how/10752024/4/184351504/
Of ik krijg langzaam aan meer skills, of ik heb gewoon geluk ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 05-12-2011 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
my goodness net met team en al 3 rondes volledig afgeslacht. Wel veel punten als assault gehaald met 10+ revives per ronde, en enorme ladingen punten uit mn health packs maar vooral in metro waren we echt kanonnenvoer :) We zaten als ratten in die tunnel.

Hoe dan ook merk ik als sporadisch gamer wel dat iedereen om me heen steeds beter word. Ik zie alweer lui met prestige level zoveel lopen (HOE ZIEK!), terwijl ik met pijn en moeite niveau 14 ben :) maar zag wel dat er minder levels/niveau's zijn dan bij MW2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is niet echt zoals Prestige in CoD. Na rang 45 krijg je per rang zo een medaille.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:14:
Het is niet echt zoals Prestige in CoD. Na rang 45 krijg je per rang zo een medaille.
Ze hadden er van mij part wel wat meer boeiende ranks in mogen stoppen.. ben nu Colonel 3 ster ofzoiets, leuk, maar wat is er met de bovenliggende '' realtime '' ranks gebeurd ? bijvoorbeeld generaal ?
Pagina: 1 ... 10 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.