Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net toch iets raars. Ik zit met een USAS met extended mags prone op de grond. Koffie aan het drinken terwijl het vlaggetje volloopt. Ik kom terug van de kan, staan er twee gasten recht voor me. Ik knal de eerste af. De tweede revivt hem vanaf een plek waar ik niet bij kan komen. Nou ja denk ik, ik knal de gozer wel weer neer. Revivt die Assault hem weer maar blijft op dezelfde plek. Dit herhaalde zich tot mijn mag leeg was (8 keer die vent neergeschoten) en ik toch maar eens de medic ben gaan aanpakken. Normaal had ik meteen de medic achterna gezeten maar ik zat lekker mijn koffie op te slurpen. :P

Je vraagt je toch af wat zo een gozer bezielt. Hij denkt waarschijnlijk hetzelfde over mij. Net als dat willoos poppetje dat voortdurend als een gek op A aan het klikken zal zijn geweest. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zondag 04 december 2011 @ 18:28:
[...]

Ze hadden er van mij part wel wat meer boeiende ranks in mogen stoppen.. ben nu Colonel 3 ster ofzoiets, leuk, maar wat is er met de bovenliggende '' realtime '' ranks gebeurd ? bijvoorbeeld generaal ?
Je bent vrij snel lvl45 (toch wel de hoogste rang)
Dat je daarna dezelfde rang houdt maar dan met een getalletje erbij vind ik jammer.
Beter hadden ze zoals in BFBC2 gedaan, waar je 5,4 miljoen punten nodig had voor lvl50 (hoogste).
Daar duurde het ook nog eens langer omdat je veel minder punten kteeg in vergelijking met BF3.
Een kleine 5 miljoen punten voor de hoogste rang had me leuker geleken.
Aan de andere kant gaat het levelen wel lekker rap nu, in BFBC2 had ik ergens iets van 200.000 punten nodig voor de volgende rang...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
dvdkiwi schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:23:
[...]

Je bent vrij snel lvl45 (toch wel de hoogste rang)
Dat je daarna dezelfde rang houdt maar dan met een getalletje erbij vind ik jammer.
Beter hadden ze zoals in BFBC2 gedaan, waar je 5,4 miljoen punten nodig had voor lvl50 (hoogste).
Daar duurde het ook nog eens langer omdat je veel minder punten kteeg in vergelijking met BF3.
Een kleine 5 miljoen punten voor de hoogste rang had me leuker geleken.
Aan de andere kant gaat het levelen wel lekker rap nu, in BFBC2 had ik ergens iets van 200.000 punten nodig voor de volgende rang...
Och, als je rank 45 geworden ben, heb je 230.000 punten nodig om de volgende rank te behalen, maar zoals je zegt gaat het behalen van punten gewoon een stuk sneller.

Duurt gemiddeld maar een paar uur voor een rank, op lagere niveaus is het al helemaal zo gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00
Na de patch (PS3) ziek ik ook telkens al helicopters en tanks gespot als de teller nog loopt om te beginnen. :?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-09 01:05
Jumpman schreef op zondag 04 december 2011 @ 20:46:
Na de patch (PS3) ziek ik ook telkens al helicopters en tanks gespot als de teller nog loopt om te beginnen. :?
dit viel mij ook op ja. maar heb er eigenlijk niet zo veel moeite mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Goddank, eindelijk de PWD Medal, wat een stel klote wapens zijn dat zeg, elk van de 5 PDW wapens faalt, geen power, geen afstand, veel te snel leeg, bah,

Ach, binnen = binnen, hoef er nu niet meer mee te spelen :P

Nu weer verder met de echte wapens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:42
Rangen is leuk, maar al die lui die rank 45+ zijn, met hoog getalletje erbij, die hebben echt véél meer tijd dan een normaal werkend persoon om te gamen. Het zijn dus werklozen, schooljochies, no-lifers, of account-delers, etc.
Het gaat mij veel meer om de unlocks, zodat ik lekker kan experimenteren en afwisselen om het spelletje leuk te houden.
M'n SPM, K/D en W/L scores zijn wat aan de lage kant, maar heb veel plezier in het spel. Kna wel lwaad worden als ik door eigen stomme fouten niet goed oplet, of een dogfight verlies ^^

[ Voor 30% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2011 01:19 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:08
Jackal131 schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:07:
Als je het goed bekijkt is de balance ver te zoeken in BF3. Ik zie alleen maar engi.
Net een potje Damavand Peak...alleen maar engi's bij de tegenpartij. Jr rijdt 10 meter met de tank en er komt je een muur van RPG's tegemoet.

Ik zal eerlijk zijn ik speel ook alleen maar engi. Reden: het is de sterkst klasse.
Ik vind support de sterkste klasse bij close combat :)

Maar de wapens van de assault zijn meestal net te slecht om verschil uit te maken.

Goede tip, neem als heli-piloot de laser painter. Die werkt automatisch en als de gunner de guided missiles heeft, dan kan je de helicoper van de tegenstander snel neerhalen. Jets neerhalen lukt nauwelijks (wel lock maar raakt toch iedere keer niet)
Bijna iedereen heeft als gunner guided missiles, want die tv-missiles zijn toch een potje bagger. (heli bijna niet te raken, jet lukt ook maar 1 op de 10 keer, en switchen terug is een hell indien je mist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Jackal131 schreef op zondag 04 december 2011 @ 01:07:
Als je het goed bekijkt is de balance ver te zoeken in BF3. Ik zie alleen maar engi.
Net een potje Damavand Peak...alleen maar engi's bij de tegenpartij. Jr rijdt 10 meter met de tank en er komt je een muur van RPG's tegemoet.

Ik zal eerlijk zijn ik speel ook alleen maar engi. Reden: het is de sterkst klasse.
Ik vind Engineer juist totaal geen lekkere klasse om te spelen.. De guns zijn echt zwak wanneer je iets over mid range een vuurgevecht hebt, dan verlies je het zwaar van de andere klassen. Assault is voor mij toch echt de lekkerste klasse, lekker voorop in de strijd en de guns zijn erg flexibel. De F2000 en AEK971 wanneer het iets meer short range gefocust is, M416 op iets langere afstand en als je een beetje goed speelt rape je die engineers keer op keer. Voertuigen zijn voor mij dan ook altijd een zwak punt maar in onze squad zit vaak iemand met een smoke, en dat werkt goed. We spelen meestal een squad met 2 assaults (1 med, 1 smoke) en een support met C4 en daarmee kun je erg veel aan.

RPG's kunnen frustrerend zijn maar een flak jacket dragen en wegblijven bij muren werkt goed.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo eindelijk de M98 vrijgespeeld.

wat een beest. Eerste potje (op Metro) meteen 9 kills gescoord. en dat terwijl een 8x scope niet echt optimaal is voor die map.

Recon is echt zó leuk om te spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:49
Ik heb gisteren ook een paar potjes gespeeld. Het ging voor geen meter! Het leek wel of ik met papieren propjes schoot ipv kogels. Ik had in Seine Crossing op een liggende tegenstander een magazijn leeggeknald van heel dichtbij dus dat moet gegarandeerd raak zijn geweest. Hij draait zich om en schiet mij meteen dood.... Dan krijg je echt de neiging om de controller door je scherm te gooien!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:12
Vanwege de vehicles in veel maps val ik ook vaak terug op engineer. Alleen bij Metro en Seine Crossing en Damavand Peak ben ik zelden engineer.

Bij Seine Crossing vaak assault (4mm op de gevels om die campers te slopen)
En bij Metro/ Damavand Peak en soms Grand bazaar vaak support, en dan vooral omdat ik slecht ben in richten en ik wel een hoop kogels kan gebruiken ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-10 16:52

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:56:
Vanwege de vehicles in veel maps val ik ook vaak terug op engineer. Alleen bij Metro en Seine Crossing en Damavand Peak ben ik zelden engineer.

En bij Metro/ Damavand Peak en soms Grand bazaar vaak support, en dan vooral omdat ik slecht ben in richten en ik wel een hoop kogels kan gebruiken ;)
Ik begin in de meeste kaarten als Assault of Support, maar inderdaad, de voertuigen lokken mij toch al snel naar Engi....

Ps: vandaag voor de gelegenheid een andere avatar nemen?! : Afbeeldingslocatie: http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTcorl4bv_pgIs7oGSzKjdgFupba0iVsqYmn3Yuzy-82PAGGSh8zA

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
cheiron schreef op maandag 05 december 2011 @ 09:56:

Haha campers in seine crossing zijn inderdaad vermakelijk. Gisteren had ik een franse gast die telkens met Recon zat te sniperen vanuit hetzelfde raam. Iedere keer als ik die straat inliep gooide ik er wat in (nade, RPG, kogels) en altijd een instant kill van dezelfde speler. Ik denk dat aan het einde ik 10 kills had, waarvan hij meer dan de helft vertegenwoordigde. Hardleers denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren uit frustratie maar ff gestopt.
Ik schiet een gastje 3 tankshells om de oren en deze persoon loopt vrolijk verder...wtf :? (Seine crossing)

Het potje daarna op Caspian Border staat er een engi tegen een rots en kan geen kant meer op. Ik schiet een tankshell op die figuur...niet eens een hitmarker. Hij schiet met RPGv7 vervolgens met 1 schot mijn tank (100% health) aan flarden 8)7 .

Kan iemand mij uitleggen hoe dit mogelijk is?

CHEATERSSSS :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Jackal131 schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:07:
Ik schiet een gastje 3 tankshells om de oren en deze persoon loopt vrolijk verder...wtf :? (Seine crossing)

Het potje daarna op Caspian Border staat er een engi tegen een rots en kan geen kant meer op. Ik schiet een tankshell op die figuur...niet eens een hitmarker. Hij schiet met RPGv7 vervolgens met 1 schot mijn tank (100% health) aan flarden 8)7 .

Ik werd gisteren ook opgeblazen in een tank met 80% door één RPG... echt bizar!

Trouwens de "nieuwe" Stinger getest: dat ding is dus echt waardeloos geworden. Ik had twee hits op een attack heli, die daarna nog steeds vrolijk verder vloog :?
Iets anders wat me ook is opgevallen na de patch is dat het armen van MCOM's enorm moeizaam gaat. Liggend kon ik vaak niet eens armen en moest dus perse opstaan... kost giga veel tijd natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dynamix schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:19:
[...]
Liggend kon ik vaak niet eens armen en moest dus perse opstaan... kost giga veel tijd natuurlijk!
aan de andere kant maakt dat voor intensere gameplay, omdat het dus moeilijker is om dat ding te armen (meer kans om dood te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:21:
[...]

aan de andere kant maakt dat voor intensere gameplay, omdat het dus moeilijker is om dat ding te armen (meer kans om dood te gaan)
Helemaal waar, maar ik kan me niet herinneren dat Dice zoiets dergelijks zou gaan patchen... oftewel er klopt iets niet.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 05-12-2011 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of het is een 'ongedocumenteerde' wijziging. Zitten er volgens mij wel meer in de laatste patch? Kan me zo even niet meer herinneren welke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:28:
Of het is een 'ongedocumenteerde' wijziging. Zitten er volgens mij wel meer in de laatste patch? Kan me zo even niet meer herinneren welke.
Dat gevoel had ik ook al.
Ik heb het idee dat de support wapens (bijv M249) meer recoil hebben na de patch. Voor de patch maakt ik aardig wat kills (meestal 25+ op Metro), Maar na de patch heb ik beduidend minder, vooral door de recoil bij het schieten in burst.
Dynamix schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:19:
[...]
Ik werd gisteren ook opgeblazen in een tank met 80% door één RPG... echt bizar!
Was gisteren trouwens niet de eerste keer.
Na de patch is het al vaker gebeurd dat we met 1 hit door een RPG of SMAW uitgeschakeld werden (kill en niet disabled). Dit is mij nog niet gelukt. Heb het al vanuit verschillende hoeken geprobeerd, maar verder dan een disable kom ik niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Jackal131 op 05-12-2011 10:47 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraag voor de support-jongens.

Beginnen jullie met de M249 al te sproeien voor dat je richt (door sights/optic)? Dat richten gaat zo langzaam met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:28
De recoil lijkt nu meer op de PC versie, waar ik altijd al het gevoel had dat er meer recoil zat op diverse wapens dan op de PS3 versie. Zelfs met bipod schiet de M249 op de PC variant langzaam omhoog, PS3 versie kan ik me dat niet herinneren.
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:47:
even een vraag voor de support-jongens.

Beginnen jullie met de M249 al te sproeien voor dat je richt (door sights/optic)? Dat richten gaat zo langzaam met dat ding.
Afhankelijk van de scope, maar standaard speel ik zonder of met IRNV, ik aim en ik schiet, gaat meestal wel goed :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op maandag 05 december 2011 @ 01:17:
Rangen is leuk, maar al die lui die rank 45+ zijn, met hoog getalletje erbij, die hebben echt véél meer tijd dan een normaal werkend persoon om te gamen. Het zijn dus werklozen, schooljochies, no-lifers, of account-delers, etc.
Het gaat mij veel meer om de unlocks, zodat ik lekker kan experimenteren en afwisselen om het spelletje leuk te houden.
M'n SPM, K/D en W/L scores zijn wat aan de lage kant, maar heb veel plezier in het spel. Kna wel lwaad worden als ik door eigen stomme fouten niet goed oplet, of een dogfight verlies ^^
Die gasten hebben inderdaad meer tijd of ze hebben gebruik gemaakt van die XP booster! Kijk eens voor de gein naar de kills. Ik hoorde laatst van mijn neef dat een collega van hem 450 kills (425 deaths) had maar wel level 45....

Ik heb de filpjes gezien van dat boosten en heb laatst ook in mijn eigen game het boosten gezien 119K punten en 25K aan awards of was het anderom in een potjes Operation firestorm.

Qua spm k/d en w/l is het bij ook niet echt fantatisch maar ik over me vaak op voor teamplay! Tevens is het respawnen op een heli of jet ook de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig. (kost me ook veel levens)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2011 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Meer tijd of gewoon meer tijd maken :) Ben blij dat mn vriendin begrip heeft voor de situatie, al speel ik niet elke dag (zal wel veranderen met DLC hehe).

Ik heb gewoon een fulltime baan btw

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze moeten gewoon eens een keer een dubbel xp weekend houden, net als bij MW ;)
Het valt me op dat ik ten opzichte van degene die boven mij op het leaderboard staat 1000 kills minder heb, terwijl zijn KD veel hoger is.
Zou ik dan zoveel punten met awards gepakt hebben?
Dit zijn trouwens voor mij wel zeldzame potjes: http://battlelog.battlefi...how/10752024/4/184351504/
Jammer dat je nu voor een ribbon 2x een nemisis moet killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dan speel je hoogstwaarschijnlijk meer in teamverband en maak je gebruik van heals/ammo en spots ter ondersteuning tov puur "droge" kills halen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op maandag 05 december 2011 @ 01:17:
Sorry hoor, maar ik loop stage en ben dus 40 uur per week daarmee bezig (verder nog reizen, eten, slapen). Maar zelfs dan heb je nog uitgebreid de tijd om level 45 te halen. Daar heb je echt niet zoveel voor nodig. Heb er zelf nu iets van 75 uur in zitten, maar ben nu 45+3. Mijn SPM ligt gewoon hoog (rond 550), dus als je een beetje skills hebt, is het prima haalbaar. Je geeft zelf al aan niet zo gigantisch goed te zijn (is prima hoor), maar daardoor gaat het gewoon niet zo snel.

Meeste mensen in mn friendslist zijn na ongeveer 100 uur wel rank 45 geworden, dus dat is prima mogelijk. Ik speel gemiddeld 2 uur per avond (soms meer, soms minder) dus nog niet belachelijk veel, maar scoor gewoon veel punten. In het weekend haal ik doorgaans wel meer punten, maar dan nog gaat het lekker.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

En toch zie ik regelmatig battlelog verslagen langskomen met als hoogste score rond de 3000 (of minder!) punten. Dat maak ik zelf zelden tot nooit mee; de uitzonderingen daargelaten zijn de hoge scores in de spellen die ik speel / meemaak toch meestal tussen 5000 en 7000 punten...

Nu speel ik nagenoeg altijd conquest dus vallen er veel punten te halen met het constant overnemen van vlaggen, maar dat zal toch niet het enige verschil zijn?!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel wel graag in teamverband ja, dat speelt toch wel het lekkerst.
En het is imo de beste manier om te winnen.
Daarnaast speel ik veel assault om te healen/reviven, of engineer om voertuigen uit de weg te helpen.
Ik begin ook steeds meer de juiste plekjes op de map te kennen om redelijk ongezien naar de mcoms te komen.

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 05-12-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was mijn uitzonderlijke pot! Eerste keer "tankwhore" gespeeld volgens mijn tegenstanders. Ik kreeg me een berichten! Ze waren een beetje pissed!

http://battlelog.battlefi...how/10686462/4/230420491/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
AllSeeyinEye schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:13:
Nu speel ik nagenoeg altijd conquest dus vallen er veel punten te halen met het constant overnemen van vlaggen, maar dat zal toch niet het enige verschil zijn?!
Pecies op die manier gaat het echt snel (450pts per flag capture) + nog extra punten als je als Squad Leader assignments aangeeft. Pas geleden met mn neef gespeeld op CB en we zaten met zn 2en in de tank gewoon rondjes te rijden en punten capturen die we alweer waren verloren. Op een gegeven moment hadden we nauwelijks kills gemaakt (we kwamen haast niemand tegen!), maar stonden we wel op +4000 punten.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

aramdin schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:16:
[...]

Pecies op die manier gaat het echt snel (450pts per flag capture) + nog extra punten als je als Squad Leader assignments aangeeft. Pas geleden met mn neef gespeeld op CB en we zaten met zn 2en in de tank gewoon rondjes te rijden en punten capturen die we alweer waren verloren. Op een gegeven moment hadden we nauwelijks kills gemaakt (we kwamen haast niemand tegen!), maar stonden we wel op +4000 punten.
Dat bedoel ik... Scores van 5k+ in een rondje zijn heel goed mogelijk met een minimum aan kills die je maakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 12:22
Van het weekend ook begonnen. Zeer vermakelijk spel. Ik moet nog wel enorm wennen. Een aantal potjes Rush en Conquest gedaan. Ben nu level 4 en speel vooral met medic en engineer. Duurt het lang voordat je betere wapens krijgt, heb het idee dat ik tot nu toe een beetje met proppenschieters speel.

Is er trouwens een mogelijkheid om te oefenen met Jets en helicopters. Beetje lullig voor de gasten die het wel kunnen als er zo een noob direct crashed.

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil die rush medal (50 wins), daarna ga ik weer wat conquest doen.
Volgens mij is het wel zo dat je in rush, omdat je met heel het team redelijk dicht bij elkaar speelt, meer kans hebt op avenger of savior ribbons.
Dat kan ik conquest ook wel, maar dan moet je echt met heel je squad bij elkaar blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

steefje schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:20:
Van het weekend ook begonnen. Zeer vermakelijk spel. Ik moet nog wel enorm wennen. Een aantal potjes Rush en Conquest gedaan. Ben nu level 4 en speel vooral met medic en engineer. Duurt het lang voordat je betere wapens krijgt, heb het idee dat ik tot nu toe een beetje met proppenschieters speel.
Met de meeste wapens krijg je na 10 kills al fatsoenlijke optics, dat scheelt al enorm
Is er trouwens een mogelijkheid om te oefenen met Jets en helicopters. Beetje lullig voor de gasten die het wel kunnen als er zo een noob direct crashed.
Nee, niet echt, of je moet server zoeken met weinig mensen. Maar je kunt dus niet alleen op een server even vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heb je M4A1 in het begin deze is best fijn en redelijk effectief op korte en wat verdere afstanden.
dvdkiwi schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:22:
Ik wil die rush medal (50 wins), daarna ga ik weer wat conquest doen.
Volgens mij is het wel zo dat je in rush, omdat je met heel het team redelijk dicht bij elkaar speelt, meer kans hebt op avenger of savior ribbons.
Dat kan ik conquest ook wel, maar dan moet je echt met heel je squad bij elkaar blijven.
Als je die ribbons graag snel wilt hebben moet je eens hardcore Squad rush spelen daar gaat het heel snel.

Ik zit zelf met die serveillance ribbons die duren ook best lang voordat je die hebt, ik ben nu veel bezig met die MAV "roadkillsmachine"!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Helicopters wel (vraag is vaker voorbijgekomen, niet vergeten de search te gebruiken!): coop missie 2

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36
Mijn SPM (200) is niet hoog, maar misschien is de gemiddelde SPM bij CQ wel hoger dan bij RUSH wat ik bijna altijd speel.

En laatste dagen druk bezig geweest doelgericht de laatste Ribbons te verzamelen. Vooral Stationary Weapon Kills waren erg lastig. Maar dat is nu gelukt, de decorated trophy is binnen. Nu weer lekker levelen.

Nog heel even en dan B2K DLC!!!

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je in de top 3 wilt eindigen moet je in een tank gaan zitten met een goede engi (of zelf als engi als gunner/painter). Je harkt dan makkelijk de punten binnen. De meeste MVP, MVP2 en MVP3 ribbons binnengesleept als tankbestuurder/gunner.
Vooral tegenwoordig met painten en guided missles gaat het lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

MAV roadkills wil ik ook nog even masteren. Het is wel leuk. Echter kan zo'n MAV gast ook erg vervelend zijn. Wij spelen als GoTLive met een gast die meer MAV kills heeft gemaakt dan met een rifle. Hij spot als de beste met zijn MAV, maar roadkilled ze net zo makkelijk voor je neus weg. Heb je net iemand in je vizier....zoeeeemmmmm....MAV die je kill net voor je neus wegkaapt of je krijgt een assist.

Verder doet XS goed werk met dat ding :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

john.monster schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:30:
Mijn SPM (200) is niet hoog, maar misschien is de gemiddelde SPM bij CQ wel hoger dan bij RUSH wat ik bijna altijd speel.

En laatste dagen druk bezig geweest doelgericht de laatste Ribbons te verzamelen. Vooral Stationary Weapon Kills waren erg lastig. Maar dat is nu gelukt, de decorated trophy is binnen. Nu weer lekker levelen.

Nog heel even en dan B2K DLC!!!
Je hebt nu die een medal voor het behalen van 50 AA stationary ribbons?
Zo ja netjes man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Stationary weapons zijn ook die antitank dingen die op zo'n driepoot staan....En volgens mij is de decorated throphy of achievement dat je alle ribbons minimaal 1x hebt...

Jup:
Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/8/298442.png

[ Voor 29% gewijzigd door MRE-Inc op 05-12-2011 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog tips voor het maken van roadkills met de MAV? Waar/hoe moet je iemand raken?
Mij lukt het niet.

En over de SPM...mijne was voor het weekend 140, nu 146. Gaat nu redelijk gestaag omhoog dus. Niet slecht als je bedenkt dat het een gemiddelde over 2880 minuten is (nee, de score zelf is slecht, het omhoog gaan ervan is 'niet slecht')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heeft je K/D ook veel effect op je spm.
Per kill minimaal 100 punten...
Mijn K/D is niet zo best, mijn spm is nu 240 (ongeveer hetzelfde als in BC2).
Maar als ik mijn potjes rond de 0.80 of 0.90 speel en we hebben als team goed gespeeld dan ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:36:
Iemand nog tips voor het maken van roadkills met de MAV? Waar/hoe moet je iemand raken?
Mij lukt het niet.

En over de SPM...mijne was voor het weekend 140, nu 146. Gaat nu redelijk gestaag omhoog dus. Niet slecht als je bedenkt dat het een gemiddelde over 2880 minuten is (nee, de score zelf is slecht, het omhoog gaan ervan is 'niet slecht')
Ik heb er geen idee van ik probeer hard tegen de tegenstander aan te knallen met de MAV en dat werkt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 13:21
Het valt me wel op dat sommige mensen hier een goed KD ratio hebben, deze heb ik absoluut niet..

Kills: 739
Deaths: 1261
Ratio: 0,586.

Heb echter wel een score van 215 per minuut, na exact 24uur gamen.. Vindt ik wel weer netjes, doe veel aan Conquest, veel flags veroveren, levert veel punten op, vindt het daarnaast leuk om als Engineer te spelen & veel tanks kapot te schieten, altijd leuk :)

Wat ik me wel afvraag, hoe vindt je bijvoobeeld servers met 800 tickets? OF is een pc iets?

Ik doe altijd quick match, dan conquest & zie vanzelf welke map ik uitkom, maar wil best een keer wat langer spelen dan 20min per ronde.

[ Voor 22% gewijzigd door rscheper op 05-12-2011 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op maandag 05 december 2011 @ 10:07:

S.Crossing/Tank expert hier :9. Als ik in een tank zit, schiet ik inmiddels ook alle friendly mines aan flarden. Splash damage van een enemy rpg op jouw tank (of granaat) kan friendly mines doen exploderen (indien die rond jouw voertuig liggen). En drie keer raden wat er gebeurt als friendly mines door de tegenstanders worden geexplodeerd... Friendly mines worden geclaimed door tegenstander en byebye tank. Sowieso zijn al die mijnen voor 1 tank op Seine crossing overkill.

Vernietig in een tank eigenlijk ook alle friendly mijnen als ik een (enemy) vlag cap/verdedig. Is te veel risico vanwege dat claimen van mijnen. Laat ze enkel liggen als ze ver van een vlag liggen :)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Van mij mogen ze op bepaalde maps echt z.s.m. crossmotoren in het spel flikkeren. Net als in Joint Operations. Dat was lekker lichte gameplay en flink raggen met die dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:32:
[...]

Je hebt nu die een medal voor het behalen van 50 AA stationary ribbons?
Zo ja netjes man
Nee die medal niet, puur de eerste ribbon.
Ik heb ook gen interesse om die bewuste medal ooit te halen. Zeker met de AA gun schiet ik nog geen deuk in een pakje boter. Ze staan net te ongunstig en meer dan een disable zit er vaak niet in.
Zonde van de tijd om daar lang in te zitten.

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
rscheper schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:40:
Het valt me wel op dat sommige mensen hier een goed KD ratio hebben, deze heb ik absoluut niet..

Wat ik me wel afvraag, hoe vindt je bijvoobeeld servers met 800 tickets? OF is een pc iets?

Ik doe altijd quick match, dan conquest & zie vanzelf welke map ik uitkom, maar wil best een keer wat langer spelen dan 20min per ronde.
Dat is een PC only feature, PC kan tot ver over 1000 tickets.

En verder boeit mij heel KD of WL ratio's niet, laat staan SPM, zolang ik lol heb in de game vind ik het best. (toevallig sta ik op de PS3 goed in de plus, maar op PC zwaar in de min).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:40:
[...]

S.Crossing/Tank expert hier :9. Als ik in een tank zit, schiet ik inmiddels ook alle friendly mines aan flarden. Splash damage van een enemy rpg op jouw tank (of granaat) kan friendly mines doen exploderen (indien die rond jouw voertuig liggen). En drie keer raden wat er gebeurt als friendly mines door de tegenstanders worden geexplodeerd... Friendly mines worden geclaimed door tegenstander en byebye tank. Sowieso zijn al die mijnen voor 1 tank op Seine crossing overkill.

Vernietig in een tank eigenlijk ook alle friendly mijnen als ik een (enemy) vlag cap/verdedig. Is te veel risico vanwege dat claimen van mijnen. Laat ze enkel liggen als ze ver van een vlag liggen :)
Geen mijnen in de buurt. Met IR vision zie je ze wel liggen. Ook de minimap geen mijnen te zien.
Gewoon gekilled worden met 1 RPG/SMAW gebeurd steeds vaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:13:
Dit was mijn uitzonderlijke pot! Eerste keer "tankwhore" gespeeld volgens mijn tegenstanders. Ik kreeg me een berichten! Ze waren een beetje pissed!
Een groter compliment kan je niet krijgen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

dvdkiwi schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:39:
Volgens mij heeft je K/D ook veel effect op je spm.
Per kill minimaal 100 punten...
Mijn K/D is niet zo best, mijn spm is nu 240 (ongeveer hetzelfde als in BC2).
Maar als ik mijn potjes rond de 0.80 of 0.90 speel en we hebben als team goed gespeeld dan ben ik tevreden.
Nee, niet direct, wel indirect. Als jij veel kills maakt, telt die score uiteraard mee voor je spm, maar als je geen kills maakt en bv alleen spot en spot assists krijgt of alleen maar mcoms armed, krijg je ook veel punten. Het is dus een combinatie van vele factoren. Hoe meer dingen jij in een potje doet welke veel punten opleveren, hoe hoger je spm wordt. En daar hoef je geen goed K/D voor te hebben of uberhaupt maar veel te killen....

Edit: Iemand hier een verklaring voor ? Kwam zelf tegen het einde van het potje binnen.

http://battlelog.battlefi...how/11861424/2/226915812/

253-9 in een potje van 36 minuten.... Weet niet wat er in het begin van het potje zich heeft voorgedaan, maar dit lijkt me niet helemaal kosjer...

Ok, hij doet het voor verschillende wapens: http://battlelog.battlefi...how/10553440/2/291103895/

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 05-12-2011 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:43:
[...]

Dat is een PC only feature, PC kan tot ver over 1000 tickets.
Raar eigenlijk dat dat op de PS3 niet kan. Ik zie geen reden om dat niet toe te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
MRELynx schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:49:
Edit: Iemand hier een verklaring voor ? Kwam zelf tegen het einde van het potje binnen.

253-9 in een potje van 36 minuten.... Weet niet wat er in het begin van het potje zich heeft voorgedaan, maar dit lijkt me niet helemaal kosjer...
Heel makkelijk, kijk eens bij de andere kant, Creapygeek:
Obtain medical ribbon 50 times, per 5 revives is 250 revives.

Daar is je verklaring ;)

Niets bijzonders, hij deed dit voor elke class zo te zien, om in 1x nagenoeg alles vrij te spelen.

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2011 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Gisteren op Metro geeindigd in een server die compleet leeg liep, met 1 tegen 4... WtF... Rustig omlopen, punt C captureren (die 4 gasten lagen bij Café te azen op snipe shots).

Iedere kill die ik daar even later maakte (enige speler op mijn team) resulteerde in een ribbon. Iedere kill resulteerde met 4 snipers tegen me echter ook onmiddeling in een death. Toch ging het in relatief opzicht belachelijk hard met mijn score, ondanks dat de bewegingsruimte "nul" was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^hmm zo kan het ook. Je zoekt met z'n 3tjes een stil plekje op de kaart en hoppekeej :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:05:
^hmm zo kan het ook. Je zoekt met z'n 3tjes een stil plekje op de kaart en hoppekeej :S
Hmm okee, duidelijk dus. Zo voorkom je dus dat iemand 253 tegenkills heeft, maar de killer wel 253 kills maakt. Een derde persoon blijft reviven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:05:
Tja, standaard principe voor menig shooter. Diverse shooters hebben hier een 'anti' ingebouwd, je krijgt geen punten meer als je hetzelfde A-B-C principe gebruikt, jammer dat het in BF3 dus nog gewoon kan.

Maarja, reporten en weer lekker verder gaan, die zal dan wel een stats-reset krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerst Cadeautje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
MRELynx schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:49:
[...]
[statpadding verhaal]

Ok, hij doet het voor verschillende wapens: http://battlelog.battlefi...how/10553440/2/291103895/
Even reporten, dan is de lol er snel vanaf:
http://battlelog.battlefi...view/2832654347762409602/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hmm ja, ga ik zeker even doen....Nu ik er overnadenk. In dat potje op Firestorm, zag ik idd 3 gasten helemaal links rennen. Helemaal links is als je dus attacker bent. Dan loopt er links een geasfalteerde weg en daar kun je ook nog vrij rondlopen zonder dat iemand het in de gaten heeft. Ik heb er idd 2 neergeschoten daar. Zullen hun dus wel geweest zijn....

Ga ze meteen even reporten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat uitroepteken niet om te reporten.

trouwens. PC krijgt een 2GB update. .... 2 GB!!!! da's bijna een volledig spel of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:00
Soms wordt ik er wel moe van dat ik bijvoorbeeld in Teheran Highway als enige een Stinger meeneem om de MAV's down te halen (voor 20 punten :(), Het scheelt me namelijk heel veel punten om een Stinger mee te nemen i.p.v. RPG. Speel ik met dezelfde groep en neem ik een keer een RPG, dan zal niemand even anti air meeneme, terwijl er dan aan de lopende band tanks meteen op ons afrijden omdat we gespot zijn.

Eigenlijk zouden ze moeten kijken naar de samenstelling van je team hoeveel punten je waar voor krijgt, bijvoorbeeld alleen mee Snipers is bijna geen punten voor je daden (omdat dit niet effiecient in team belang is). Ook hier zijn weer voor- en nadelen van te bedenken. Maar er moet iets zijn om de einzelgangers en de rambo's lam te leggen.

Desalnietemin het blijft een topgame!

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Jumpman schreef op maandag 05 december 2011 @ 12:28:

Eigenlijk zouden ze moeten kijken naar de samenstelling van je team hoeveel punten je waar voor krijgt, bijvoorbeeld alleen mee Snipers is bijna geen punten voor je daden (omdat dit niet effiecient in team belang is). Ook hier zijn weer voor- en nadelen van te bedenken. Maar er moet iets zijn om de einzelgangers en de rambo's lam te leggen.

Geen goed idee. Soms heb je die lone-wolfers nodig om het tij te keren in een potje. Een goed voorbeeld hiervan vind ik altijd is Metro CQ. Het is altijd een clusterfuck bij de 1e roltrap van de US, bij vlag B. Iedereen let daar op. Wat je kan doen is de 2e roltrap nemen om zo achter de clusterfuck te komen, aan de kant van de tegenstander. Dus Behind Enemy Lines. Indien je het juiste wapen hebt om ze allemaal af te schieten kan je zo de hele clusterfuck opheffen om zo door te stoten als team. Krijg je geen bonuspunten voor, geen minpunten maar de normale punten als je een heel team afslacht.

Maar een kanttekening, zonder al die hersenloze clusterfuckers zou dit allemaal niet mogelijk zijn geweest. Dus je hebt beide mensen sowieso nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms wordt ik er wel moe van dat ik bijvoorbeeld in Teheran Highway als enige een Stinger meeneem om de MAV's down te halen (voor 20 punten :(), Het scheelt me namelijk heel veel punten om een Stinger mee te nemen i.p.v. RPG. Speel ik met dezelfde groep en neem ik een keer een RPG, dan zal niemand even anti air meeneme, terwijl er dan aan de lopende band tanks meteen op ons afrijden omdat we gespot zijn.

Dan neemt de sniper zijn MAV mee om de MAV van de tegenstander snel plat te leggen. In mijn ervaring stoppen mensen met dingen als het twee of drie keer mislukt is.

Als de tegenstander mortar gebruikt. Pak ik de mijne en knal ik de mortar aap een mortar op zijn dak en loop door. Doet hij het nog een keer (wat zelden gebeurt) dan doe ik het ook nog een keer. Dan zijn we meestal verlost van dat ge-etter. Dat werkt precies hetzelfde met MAV. (Er boven gaan hangen en je kan vervolgens locken voor een 1 raket kill.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kunt met een javalin ook die MAV's locken. Is niet zo fantastisch, maar het kan dus wel en dan heb je ook nog de mogelijkheid om tanks te killen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:01:
[...]

Je kunt met een javalin ook die MAV's locken. Is niet zo fantastisch, maar het kan dus wel en dan heb je ook nog de mogelijkheid om op tanks te locken en dan tijdens het mikken neergeknald te worden of een gelockte raket afvuren en geen hitmarkers krijgen. ;)
Even de waarheid in je post erbij gezet.

Javelins zijn echt waardeloos. Of ik kan er niet mee overweg. 1 van de 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je kan er niet mee overweg dan denk ik. Schiet je ze wel zo af zodat ze van boven af een object raken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik vind die Javelins ook drama en kan best aardig met RPGs overweg. Zeker Rush op Kharg Island; Javelin afschieten op de bootjes en LAVs die uit het water komen komen heel vaak net naast de target in het water terecht. Ook als je na de lock nog snel de raket naar boven schiet. Waardeloze dingen.

Die stingers zjin ook niks meer waard trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Hoop dat ze die Stinger damage weer terugdraaien. Wordt iig flink gepost in de BL forums en maar goed ook aan de ene kant.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski28 schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:27:
Ik vind die Javelins ook drama en kan best aardig met RPGs overweg. Zeker Rush op Kharg Island; Javelin afschieten op de bootjes en LAVs die uit het water komen komen heel vaak net naast de target in het water terecht. Ook als je na de lock nog snel de raket naar boven schiet. Waardeloze dingen.
Ter info:

Als je een tank hebt en deze locked (dmv Guided shells) op een LAV in het water gaat deze ook vaak mis/naast.
Dus opzich ligt het niet aan de Javelins maar gewoon aan de lock!

Correct me if im wrong...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het eigenlijk niet zo een probleem stingers vs attack choppers. Je ziet zelden dat ze een hele ronde in de lucht blijven. En als ze dat wel doen zijn ze te lang bezig met vluchten/flares waardoor je er op de grond minder last van hebt. Er zijn genoeg andere factoren waar choppers rekening moeten houden, zoals jets/anti airs/enemy choppers/lantaarnpalen. Misschien maar beter ook dat stingers vrij zwak zijn, want choppers gaan echt vrij snel neer (of zijn niet heel nadrukkelijk aanwezig).

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 05-12-2011 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Laatst online: 13:42
Martinspire schreef op maandag 05 december 2011 @ 11:12:
[...]

Sorry hoor, maar ik loop stage en ben dus 40 uur per week daarmee bezig (verder nog reizen, eten, slapen). Maar zelfs dan heb je nog uitgebreid de tijd om level 45 te halen. Daar heb je echt niet zoveel voor nodig. Heb er zelf nu iets van 75 uur in zitten, maar ben nu 45+3. Mijn SPM ligt gewoon hoog (rond 550), dus als je een beetje skills hebt, is het prima haalbaar. Je geeft zelf al aan niet zo gigantisch goed te zijn (is prima hoor), maar daardoor gaat het gewoon niet zo snel.

Meeste mensen in mn friendslist zijn na ongeveer 100 uur wel rank 45 geworden, dus dat is prima mogelijk. Ik speel gemiddeld 2 uur per avond (soms meer, soms minder) dus nog niet belachelijk veel, maar scoor gewoon veel punten. In het weekend haal ik doorgaans wel meer punten, maar dan nog gaat het lekker.
;) Ik wilde ook ff lekker provoceren :P. Ik heb er nu zo'n 50 uur inzitten, mijn SPM ligt rond de 180, maar is aan het klimmen. Net als mijn K/D.

Ik heb heel erg moeten wennen aan shooters spelen op de PS3. SP ging altijd nog wel, en spellen als GTA en Red Dead R. heb ik nooit veel online gespeeld. Laat staan high-paced spellen als COD MW. Ben in hart en nieren toch nog een PC gamer, maar BF3 móest en zou ik online spelen, omdat ik zo ongelofelijk heb genoten van BF2 op de PC (maar ook dat was jaren terug).

Overigens, jammer dat je je Veteran statussen niet krijgt als je een oud EA account gebruikte dat corrupt / verloren is geraakt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:16:
Ik vind het eigenlijk niet zo een probleem stingers vs attack choppers. Je ziet zelden dat ze een hele ronde in de lucht blijven. En als ze dat wel doen zijn ze te lang bezig met vluchten/flares waardoor je er op de grond minder last van hebt. Er zijn genoeg andere factoren waar choppers rekening moeten houden, zoals jets/anti airs/enemy choppers/lantaarnpalen. Misschien maar beter ook dat stingers vrij zwak zijn, want choppers gaan echt vrij snel neer (of zijn niet heel nadrukkelijk aanwezig).
Onderaan de streep: de Stinger is nu dus een anti-MAV wapen... Daar kan ik me niet in vinden, King.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 13:12:
[...]

Even de waarheid in je post erbij gezet.

Javelins zijn echt waardeloos. Of ik kan er niet mee overweg. 1 van de 2.
Maar als je met een stinger loopt en er is helemaal niets in de lucht loop je wel voor jan lul ermee. Als je echt op MAV hunt gaat, maar niet helemaal hopeloos wilt zijn tegen tanks dan helpt het wel.

Overigens komt die onbruikbaarheid van javalins door de baan die ze nemen. Ze gaan veel te snel omlaag, waardoor ze 9/10x in de grond duiken. Maar voor MAV killen werkt het prima. Overigens vind ik die stinger ook nutteloos, dus als ik moet kiezen doe ik het beiden niet. Heb al zat MAVs met kogels uit de lucht gehaald. Gewoon rustig wachten tot ie even stil blijft hangen en er dan een hoop kogels op af schieten.

Je moet niet bij elke MAV die je ziet meteen beginnen met schieten, dan raak je hem toch niet omdat je eerst rustig moet mikken.

Verder helpt een LMG wel, maar zelfs met snipers kan ik ze vaak nog wel raken. Al werkt een rocket/MAV er toch wel het makkelijkst tegen. In een map zonder air (Seine of Metro) heb je echt noppes aan die stinger. Al heb je in Metro eigenlijk ook weinig aan een Javalin, maar goe.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 05-12-2011 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

choppers moet je ook met een vliegtuig neerhalen, zulke makkelijke schitschijven. maar los daarvan; de javlin/stinger zijn pretty pointless gezien die flairs en minimale dmg. enige manier hoe deze effect hebben als je met meerdere spelers raketten gaat lopen spammen op hetzelfde voertuig. Anders zal die middels brandblusser/onderhoud bijna niet neer te krijgen zijn.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:29:
[...]

Onderaan de streep: de Stinger is nu dus een anti-MAV wapen... Daar kan ik me niet in vinden, King.
Mja, maar eerst was het 1 hit en gelijk een disable volgens mij. Als je in een disabled chopper vliegt zonder extinguisher is het nog lastig zat om hem veilig te landen of te manouvreren naar een veilig gebied. 1 hit is ook weer iets te veel van het goeie vind ik zelf.

En als choppers echt irritant beginnen te worden moeten meerdere engi's gaan meehelpen met stingers. Het is ook vrij lastig om in je eentje een capabele tankdriver te rpg'en. Vind het wel enigzins gebalanceerd als je ook meerdere man nodig hebt voor een chopper.

[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 05-12-2011 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

BatmanHorizon schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:16:
Maar als je Rush doet op Caspian Border en er komt een A10 over als je in een tank zit, dan ben je direct klaar. Zelfs als 3 man met stingers de A10 wil neerhalen, dan lukt dat niet bij een beetje piloot. Erg kansloos wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
BatmanHorizon schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:37:
[...]

Mja, maar eerst was het 1 hit en gelijk een disable volgens mij. Als je in een disabled chopper vliegt zonder extinguisher is het nog lastig zat om hem veilig te landen of te manouvreren naar een veilig gebied. 1 hit is ook weer iets te veel van het goeie vind ik zelf.

En als choppers echt irritant beginnen te worden moeten meerdere engi's gaan meehelpen met stingers. Het is ook vrij lastig om in je eentje een capabele tankdriver te rpg'en. Vind het wel enigzins gebalanceerd als je ook meerdere man nodig hebt voor een chopper.
Op die transporthelicopters had ik soms wel 4 hits met een stinger zonder nog een disable te krijgen. Voor de Havoc was het ook geen uitzondering om 3 keer hits te krijgen zonder een disable of kill.

Daarom ook gestopt met het meenemen van de stingers; laat de jets het maar oplossen. Doen ze ook nog iets nuttigs.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zAo schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:38:
[...]

Maar als je Rush doet op Caspian Border en er komt een A10 over als je in een tank zit, dan ben je direct klaar. Zelfs als 3 man met stingers de A10 wil neerhalen, dan lukt dat niet bij een beetje piloot. Erg kansloos wat mij betreft.
Rush is idd wel een ander verhaal. Maar ik ben ook van mening dat die hele modus niet goed in elkaar zit qua balans en mapdesign.

Desalniettemin, ook al is dat het geval dan moet je het soms accepteren dat er piloten zijn die spelbepalend kunnen zijn. Als er spelers zijn die gewoon een effectievere aanpak volgen dan jouw team dan is dat iets wat je moet verkroppen. Er zijn immers veel meer spelers die zoiets niet voor elkaar krijgen. Bovendien volgt er altijd wel een basis waar je alsnog de winst kunt pakken, waar die A10 nauwelijks invloed op heeft.

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 05-12-2011 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat je net het mooiste stukje uit je bericht weghaald.

"De tools zijn in balans, de spelers niet" of zoiets.. Beste opmerking in tijden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:49:
[...]
Daarom ook gestopt met het meenemen van de stingers; laat de jets het maar oplossen. Doen ze ook nog iets nuttigs.
Tegenwoordig hebben we daar de Tank voor (CITV + Guided Missiles) 1 hit is byebye *O*

Het is lachen om te zien hoe zenuwachtig de meeste piloten worden als ze gepaint zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik vergeet die combo altijd met mn neef (zonde!), gruwelijke combo. Ook tegen tanks zwaar effectief!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:57:
Ik vergeet die combo altijd met mn neef (zonde!), gruwelijke combo. Ook tegen tanks zwaar effectief!
Gewoon instellen en niet meer veranderen 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 10-10 17:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Jackal131 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:55:
[...]

Tegenwoordig hebben we daar de Tank voor (CITV + Guided Missiles) 1 hit is byebye *O*

Het is lachen om te zien hoe zenuwachtig de meeste piloten worden als ze gepaint zijn.
Dus CITV in Spec 3 nemen en Guided Missiles in Spec 1 begrijp ik?

Ik heb nu 1:HMG, 2: Zoom, 3: CITV; Daarbij is CITV alleen nuttig om niet te hoeven lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Jackal131 schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:55:
[...]

Dat is ook weer waar. Heb al even niet gespeeld, en toen werd het nog niet zo vaak gebruikt (met name omdat je het niet kunt afspreken omdat je elkaar niet verstaat..)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zAo schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:00:
[...]

Dus CITV in Spec 3 nemen en Guided Missiles in Spec 1 begrijp ik?

Ik heb nu 1:HMG, 2: Zoom, 3: CITV; Daarbij is CITV alleen nuttig om niet te hoeven lopen..
Klopt, gouden combi.
Het is wel handig als je kunt communiceren met elkaar, zodat je kunt aangeven wat je gaat painten en waar het doel zich bevindt.
cheiron schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:02:
[...]

Dat is ook weer waar. Heb al even niet gespeeld, en toen werd het nog niet zo vaak gebruikt (met name omdat je het niet kunt afspreken omdat je elkaar niet verstaat..)
Het wordt steeds vaker gebruikt :)

[ Voor 27% gewijzigd door Jackal131 op 05-12-2011 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
CITV hoef je niet in een spec op te nemen volgens mij. Die moet je als speler vrij spelen voor de tank (laatste unlock) en vervolgens kan je altijd in de 3e seat van een tank gaan zitten om te laserpainten.

Specs die ik hier in combinatie mee gebruik in de tank (en de rest die CITV gebruikt denk ik ook):
* Proximity scanner
* Nightvision / infrared
* Guided missles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
cheiron schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:02:
Mensen raken inmiddels goed ingespeeld (kan nog beter als de VOIP goed zou werken) en dan wordt het steeds leuker om te chopper/tank-hunten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Unomomentodado schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:16:
CITV hoef je niet in een spec op te nemen volgens mij. Die moet je als speler vrij spelen voor de tank (laatste unlock) en vervolgens kan je altijd in de 3e seat van een tank gaan zitten om te laserpainten.

Specs die ik hier in combinatie mee gebruik in de tank (en de rest die CITV gebruikt denk ik ook):
* Proximity scanner
* Nightvision / infrared
* Guided missles
Ik weet trouwens niet of het net zo is als in bc2, maar hebben jullie al getest of upgrades voor alle passagiers werken in een tank (proximity volgens mij wel)? Want anders is het best handig om af te spreken dat je als gunner ipv bovenstaande dan kiest voor camo of armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Proximity werkt logisch voor iedereen, het is een scannner zoals de TURF (ja, dat ding van Recon) die informatie doorspeelt. Maar afaik werkt deze enkel als jij hoofdbestuurder bent, niet als jij turret-bestuurder bent (net als reactive armor of nightscope, of de zoom die turret standaard al heeft).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 05-12-2011 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik als passagier in een heli wel de uitgebreide minimap zie als de piloot Airradar heeft, denk ik dat proximity ook wel werkt voor de rest in de tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

Proximity scanner werkt voor hele tank als alleen gunner die heeft.

CITV vind ik op het moment de meest dodelijke combo. Vooral als je met iemand samen speelt met voice.
Je kunt tank/jeeps en heli's al van heel ver locken en 1 hit is disabled of direct kill. Vooral helicopters hebben nog niet door dat het geen missile lock is van een enigneer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:26:
Proximity werkt logisch voor iedereen, het is een scannner zoals de TURF (ja, dat ding van Recon) die informatie doorspeelt. Maar afaik werkt deze enkel als jij hoofdbestuurder bent, niet als jij turret-bestuurder bent (net als reactive armor of nightscope, of de zoom die turret standaard al heeft).
Hmm, thermal view niet delen met gunner wist ik. Proxmity werkt trouwens ook gewoon als ik in een gunner positie zit. Ik weet bijv. wel dat je in een chopper als gunner stealth kan kiezen, dat werkt gewoon. In een tank heb ik t echter nooit geprobeerd met camo of armor. Ik zal het gewoon even een keer testen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Persoonlijk let ik niet zo op mijn kd score.
Volgens mij is ie rond de 0.8.. Niet heel slecht volgens mij.

Maar ik speel maar net hoe ik zin heb. Soms heb ik zin om serieus te vlammen.. Soms heb ik meer zit om te lone wolven en wat uit te proberen ( boobytraps maken met C4 bijv , erg leuk ;) )

Of ik probeer wat heli / flight skills te behalen.. Het is maar net hoe het gaat.
Punt is dat ik het een ontzettend dik spel vind waar ik veel voldoening uit haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:37:
[...]

Ik denk dat twee hits een mooie oplossing is, maar goed... Al het gepatch, ik vind het eigenlijk allemaal veel te snel doorgevoerd door Dice! Je merkt nu na een maand dat veel meer mensen gadgets unlocked hebben, wat dus ook invloed heeft op het verloop van de games. Je moet een goede baseline hebben als je op basis van statistieken wilt gaan veranderen en ik twijfel of een maand genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op maandag 05 december 2011 @ 15:46:
Persoonlijk let ik niet zo op mijn kd score.
Volgens mij is ie rond de 0.8.. Niet heel slecht volgens mij.

Maar ik speel maar net hoe ik zin heb. Soms heb ik zin om serieus te vlammen.. Soms heb ik meer zit om te lone wolven en wat uit te proberen ( boobytraps maken met C4 bijv , erg leuk ;) )

Of ik probeer wat heli / flight skills te behalen.. Het is maar net hoe het gaat.
Punt is dat ik het een ontzettend dik spel vind waar ik veel voldoening uit haal.
Mijn mening is dat je zelf moet weten hoe je speelt, ik speel echter graag als een team maar er zijn momenten dat ik zo ziek van BF3 wordt qua doodgaan door 2 kogels terwijl je al een hele magazijn in de tegenstander had geschoten. Of als er veel TK plaatsvind.

Op zulke momenten wil ook nog wel eens wat proberen met C4 in jeeps en heli's of wat dan ook haha of mijn jet of heli upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Kun je Javelin missles niet na locken de recht omhoog de lucht in schieten? Top down doen ze juist extra schade toch?
Martinspire schreef op maandag 05 december 2011 @ 14:35:
[...]

Maar als je met een stinger loopt en er is helemaal niets in de lucht loop je wel voor jan lul ermee. Als je echt op MAV hunt gaat, maar niet helemaal hopeloos wilt zijn tegen tanks dan helpt het wel.

Overigens komt die onbruikbaarheid van javalins door de baan die ze nemen. Ze gaan veel te snel omlaag, waardoor ze 9/10x in de grond duiken. Maar voor MAV killen werkt het prima. Overigens vind ik die stinger ook nutteloos, dus als ik moet kiezen doe ik het beiden niet. Heb al zat MAVs met kogels uit de lucht gehaald. Gewoon rustig wachten tot ie even stil blijft hangen en er dan een hoop kogels op af schieten.

Je moet niet bij elke MAV die je ziet meteen beginnen met schieten, dan raak je hem toch niet omdat je eerst rustig moet mikken.

Verder helpt een LMG wel, maar zelfs met snipers kan ik ze vaak nog wel raken. Al werkt een rocket/MAV er toch wel het makkelijkst tegen. In een map zonder air (Seine of Metro) heb je echt noppes aan die stinger. Al heb je in Metro eigenlijk ook weinig aan een Javalin, maar goe.

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:08:
[...]

Ik denk dat twee hits een mooie oplossing is, maar goed... Al het gepatch, ik vind het eigenlijk allemaal veel te snel doorgevoerd door Dice! Je merkt nu na een maand dat veel meer mensen gadgets unlocked hebben, wat dus ook invloed heeft op het verloop van de games. Je moet een goede baseline hebben als je op basis van statistieken wilt gaan veranderen en ik twijfel of een maand genoeg is.
Er zullen later ongetwijfeld nog meerdere patches verschijnen waarin van alles geprobeerd wordt in balans te brengen. Volgens mij zal om de maand de game ervaring telkens iets anders aanvoelen door de leercurve/unlocks :). (Dat houd het ook interessant)

Pagina: 1 ... 11 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.