hardstikke tof die patches, maar dat zijn minimale tweaks. liever dat dice zich richt op essentiele onderdelen, iets als voicechat ofzoDynamix schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:08:
[...]Ik denk dat twee hits een mooie oplossing is, maar goed... Al het gepatch, ik vind het eigenlijk allemaal veel te snel doorgevoerd door Dice! Je merkt nu na een maand dat veel meer mensen gadgets unlocked hebben, wat dus ook invloed heeft op het verloop van de games. Je moet een goede baseline hebben als je op basis van statistieken wilt gaan veranderen en ik twijfel of een maand genoeg is.
Verwijderd
Hoe lock je eigenlijk met dat apparaat?FoggyFreek schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:25:
Kun je Javelin missles niet na locken de recht omhoog de lucht in schieten? Top down doen ze juist extra schade toch?
[...]
Verwijderd
Ik had 'm laatst unlocked.himlims_ schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:49:
lang zat richten
Dus ik richt met dat ding net zoals met een stinger op een chopper maar er gebeurde niks, ik zal het nog maar eens proberen dan.
Verwijderd
het is dan ook een anti-ground wapen. Tegen air kan alleen na laser-paint volgens mij, of helemaal niet.Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:52:
[...]
Ik had 'm laatst unlocked.
Dus ik richt met dat ding net zoals met een stinger op een chopper maar er gebeurde niks, ik zal het nog maar eens proberen dan.
Verwijderd
Ah ok!Verwijderd schreef op maandag 05 december 2011 @ 16:53:
[...]
het is dan ook een anti-ground wapen. Tegen air kan alleen na laser-paint volgens mij, of helemaal niet.
Ik heb het nog niet geprobeerd op een tank oid
Verwijderd
Zucht, ik kan het echt niet langer dan 2 rondes achter elkaar spelen zonder me dood te ergeren aan mensen die niet voor het team spelen. Serieus OMG.
-al gelukt-
[ Voor 95% gewijzigd door Richard! op 05-12-2011 20:31 ]
Mss nog even met een andere browser proberen? klinkt als een compatibiliteits-probleempje 
edit: nvm
edit: nvm
[ Voor 6% gewijzigd door speek1984 op 05-12-2011 20:34 ]
"It's about time you showed up Fox!"
Is gelukt, blijkbaar pakte hij mijn leeftijd van 18 niet..
Ik ben helemaal klaar met Rush. Veel te veel mensen die het spel niet snappen.
Waarom zou je een Mcom armen?? Of überhaupt in de buurt van een Mcom komen?? Stel je voor dat je neergeschoten wordt...
Morgen BtK voor de PS3
Waarom zou je een Mcom armen?? Of überhaupt in de buurt van een Mcom komen?? Stel je voor dat je neergeschoten wordt...

Morgen BtK voor de PS3
[ Voor 7% gewijzigd door Jackal131 op 05-12-2011 23:18 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Lol. Maar dan echt. Potje Rush op Operation Firestorm. Ik was de killing machine. Met 5 kills. Potje duurde 5 minuten. Dit was een les in waarom een team vol recons geen zin heeft bij Rush Defence.
Bij de laatste 2 M-Coms hebben we niet eens een kill gemaakt.
http://battlelog.battlefi...how/12044114/2/228478653/
De pot daarvoor als verdediger duurde een eeuwigheid. Halve team van hun zat in hun basis te kloten. De anderen zaten zich te verstoppen in tanks. We hebben moeten wachten tot onze MAV hun team had uitgemoord. Saaaaai. Echt waar. Als attacker winnen we in 5 minuten. En dan doen zij er twintig minuten over om te verliezen bij basis 1. Wat een apen.
http://battlelog.battlefi...how/12044114/2/228478653/
De pot daarvoor als verdediger duurde een eeuwigheid. Halve team van hun zat in hun basis te kloten. De anderen zaten zich te verstoppen in tanks. We hebben moeten wachten tot onze MAV hun team had uitgemoord. Saaaaai. Echt waar. Als attacker winnen we in 5 minuten. En dan doen zij er twintig minuten over om te verliezen bij basis 1. Wat een apen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 02:56 ]
BF3 is extreem afhankelijk van teamplay. Maar het heefd net als COD een uitgebreide unlock en level RPG achtig iets. Wat er aanzet tot grinden.
BF3 met zijn grote mappen leend zich goed om te snipen en dan moet men het beste op longrange hebben.
Dat .338 Lapua Magnum ding M98B.
Wat inhoud de sniper uithangen.
Daarbij komt dat elke sniper wannabee of veteraan gaan voor de headshot record.
Snipen is sowieso bij veel games een populaire classe.
Speel zelf Hardcore CQ
Snipen is in deze game erg generfd.
Want Snipen longrange is een headshot niet nodig in veel games.
.300WM en .338Lapua Magnum zijn zo krachtig body shot is genoeg voor one shot kill.
Waar headshot must is, police sniper waar target brein + brienstam is. IVM hostages.
De coop missie drop like liquid is hier voorbeeld van.
100 meter marksmen.
Dit maakt snipen een stuk onaantrekkelijk voor de mindere sniper die nog meer moeite heefd om killes te maken op range. De bullit drop en headshot gameplay is nogal een uitdaging.
Dat wordt beter door heel veel te snipen en goed schatting gevoel.
Zelf snipe ik te weinig om die routine te hebben.
BF3 met zijn grote mappen leend zich goed om te snipen en dan moet men het beste op longrange hebben.
Dat .338 Lapua Magnum ding M98B.
Wat inhoud de sniper uithangen.
Daarbij komt dat elke sniper wannabee of veteraan gaan voor de headshot record.
Snipen is sowieso bij veel games een populaire classe.
Speel zelf Hardcore CQ
Snipen is in deze game erg generfd.
Want Snipen longrange is een headshot niet nodig in veel games.
.300WM en .338Lapua Magnum zijn zo krachtig body shot is genoeg voor one shot kill.
Waar headshot must is, police sniper waar target brein + brienstam is. IVM hostages.
De coop missie drop like liquid is hier voorbeeld van.
100 meter marksmen.
Dit maakt snipen een stuk onaantrekkelijk voor de mindere sniper die nog meer moeite heefd om killes te maken op range. De bullit drop en headshot gameplay is nogal een uitdaging.
Dat wordt beter door heel veel te snipen en goed schatting gevoel.
Zelf snipe ik te weinig om die routine te hebben.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Cool, he! De impact van zo'n shell op een heli is echt verwoestendaramdin schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:20:
Wow net gericht met de guided shells van de tank gespeeld. Ben er per direct fan van! Heli's hebben geen kans als ze eenmaal gelocked zijn en het is 1 shot 1 kill, damn!
Die heb je in conquest ook genoeg, alleen daar vallen zulke figuren niet op. Dat is ook een oorzaak, waarom conquest saai kan zijn...Jackal131 schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:04:
Morgen BtK voor de PS3
Nieuwe B2K footage:
[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 06-12-2011 09:12 ]
"Update in Progress" nog even geduld voor BtK
PSN: Deere6030
BE ADVISED - We will be performing maintenance on Xbox 360, PlayStation 3, PC, and Battlelog in preparation for Karkand and upcoming updates. All Battlefield online services will be down between 9:00 CET and 13:00 CET. OVER.
Burp
je schijnt via options bij voip te kunnen schakelen tussen squad en voip voor je team ....Jackal131 schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:04:
Morgen BtK voor de PS3
Verwijderd
Ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk
In elk geval zijn Oman en Wake wel geschikt voor de m98 denk ik...:D nog 49 kills en dan heb ik de straight pull...
In elk geval zijn Oman en Wake wel geschikt voor de m98 denk ik...:D nog 49 kills en dan heb ik de straight pull...
Zat dit al niet in die update van laatst? volgens mij moet alleen het sein op groen worden gezet.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:14:
dan meteen BTK downloaden
Vandaag is de PC patch, morgen komt B2K uit voor PS3. Dus morgen pasVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:14:
Ah..gelukkig vanaaf geen downtime.dan meteen BTK downloaden..hmmm gulf of oman!
Als het goed is heb je met de laatste patch al wel de meeste dingen binnen gehaald.
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2011 10:04 ]
Volgens verschillende berichten (ook battlelog) is de PS3 versie van B2K vanaf vandaag, na het onderhoud, beschikbaar.Martinspire schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:03:
[...]
Vandaag is de PC patch, morgen komt B2K uit voor PS3. Dus morgen pas
Als het goed is heb je met de laatste patch al wel de meeste dingen binnen gehaald.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Officiële Battlefield BlogJackal131 schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:07:
[...]
Volgens verschillende berichten (ook battlelog) is de PS3 versie van B2K vanaf vandaag, na het onderhoud, beschikbaar.
Limited EditionVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 09:24:
alleen even betalen
Hè jammer, geen xbox release vandaag
....
Volgende week ben ik op vakantie, dus nog even afwachten... wel wat leuks bij terugkeer.
Stomme vraag wellicht. Maar zit er verschil tussen de damage die mogelijk is aan gebouwen, voorwerpen , ect. tussen de pc , ps3 en xbox360 ?
Ik vraag dit omdat je ziet dat die toren in Caspian border neer te halen is. Blijkbaar niet op de Xbox360.. Of was het een hoax ?
Volgende week ben ik op vakantie, dus nog even afwachten... wel wat leuks bij terugkeer.
Stomme vraag wellicht. Maar zit er verschil tussen de damage die mogelijk is aan gebouwen, voorwerpen , ect. tussen de pc , ps3 en xbox360 ?
Ik vraag dit omdat je ziet dat die toren in Caspian border neer te halen is. Blijkbaar niet op de Xbox360.. Of was het een hoax ?
Die is zelf niet neer te halen, hij gaat neer bij laatste tickets in Conquest.
Volgens mij loopt de xbox ook een beetje achter qua updates, of ligt dat aan mij? Over het algemeen zie je sowieso minder gezeur en gezanik langskomen over de xbox-versie.
Dat idee het ik ook, betreffende de updates dan. Op de xbox is alleen een kleine update geweest van zo'n 170mb, thats it.p.habo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:37:
Volgens mij loopt de xbox ook een beetje achter qua updates, of ligt dat aan mij? Over het algemeen zie je sowieso minder gezeur en gezanik langskomen over de xbox-versie.
Vraag me af of we nog een andere krijgen voor b2k uitkomt.
Heb ook weinig problemen.
Heel soms een vastloper in het menu. Heel soms groene strepen of lagg.
Maar niks bijzonders.. Het speelt allemaal goed en op full hd ziet het er prima uit!
Heel soms een vastloper in het menu. Heel soms groene strepen of lagg.
Maar niks bijzonders.. Het speelt allemaal goed en op full hd ziet het er prima uit!
Dit schijnen een paar nieuwe trophies te zijn in Back to Karkand.
• Jaws (Brons)
Take a swim in the pool at the Oman hotel
• Like a Boss! (Zilver)
Get a kill with the skid loader
• Gunslinger (Brons)
Get 10 kills with all B2K weapons
• Complete Warrior (Zilver)
Get a kill with the following weapons in a single life: Rifle, Jet, Tank
• Third Tour(Brons)
Get a kill with the new APC, Desert Buggy, and STOVL fighter jet
Bron
• Jaws (Brons)
Take a swim in the pool at the Oman hotel
• Like a Boss! (Zilver)
Get a kill with the skid loader
• Gunslinger (Brons)
Get 10 kills with all B2K weapons
• Third Tour(Brons)
Get a kill with the new APC, Desert Buggy, and STOVL fighter jet
Bron
PSN: Von_Smallhausn
Super. Ik verwacht een hoop achtergelaten tanks & jets zodra mensen voor deze trophy gaan..Mon0lith schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:42:
Dit schijnen een paar nieuwe trophies te zijn in Back to Karkand.
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik denk dat ze gewoon neerstorten...cheiron schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:48:
[...]
Super. Ik verwacht een hoop achtergelaten tanks & jets zodra mensen voor deze trophy gaan..
Tanks joh?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik lees ook duidelijk dat je jets benoemd. Bij tanks kun je ff uitstappen en iemand neermaaien. Vervolgens stap je weer in de tank om choppers neer te halen
Meeste gezanik bij de PS3 heeft meer te maken met PSN dan de game zelf.p.habo schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 10:37:
Er zijn zat problemen op de 360, maar we zeuren er gewoon minder om
Ik hoop binnenkort nog wel een bericht over een patch te horen. Graag 1 die ook wat PC fixes heeft, want daar zitten ook wel een hoop goede zaken in. Misschien dat er met het onderhoud van vandaag ook nog wat dingen worden opgelost (server-side), maar verwacht er niet veel van.
Waar ze van mij op zich wel even naar mogen kijken is die toren op Caspian Border. Die valt bij mijn weten nog altijd niet om op de Xbox. Van mij mag dat onderhand wel een keer.
Hier al meerdere keren zien omvallen @ PS3. Goed opletten als een van de teams rond de 10/15 zit.aramdin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 11:31:
Ik heb hem op de PS3 ook nog niet zien omvallen...
Klopt PSN is weer up, maar nog geen B2K mappack beschikbaar.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Battlelog is ook weer up and running
Ik mocht wel opnieuw alle regelementen accepteren toen ik BF3 opstartte, verder niet gespeeld. Druk aan het werk.
Huh ?aramdin schreef op maandag 05 december 2011 @ 23:20:
Wow net gericht met de guided shells van de tank gespeeld. Ben er per direct fan van! Heli's hebben geen kans als ze eenmaal gelocked zijn en het is 1 shot 1 kill, damn!
Ik lees tegenstrijdige berichten over de guided shell. Op de ene wiki staat alleen tegen land vehicles, op de andere gewoon tegen alle voer/vliegtuigen.
Maar uit jouw reactie blijkt wel dat het dus ook goed tegen choppers werkt. Mooi, als er iets irritant is, dan is het wel een goede chopper piloot die je constant onder vuur neemt. Hoeft hij je niet eens te raken, de inslag van de rockets is al voldoende om je ADS te verneuken op een tegenstander in je vizier.
XBL: MRE Inc
Zit volgens mij wel een "maar" aan... Je moet geloof ik een assistent hebben met een laser painter. Bijna vrij gespeeld... pffff.
Op Chopper werkt het idd ook naar mijn weten. Schijnt geniaal goed te zijn. Volgens mij moet je wel die 3e seat hebben odat je de ir-verhicles kan locken.MRELynx schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:32:
[...]
Huh ?
Ik lees tegenstrijdige berichten over de guided shell. Op de ene wiki staat alleen tegen land vehicles, op de andere gewoon tegen alle voer/vliegtuigen.
Maar uit jouw reactie blijkt wel dat het dus ook goed tegen choppers werkt. Mooi, als er iets irritant is, dan is het wel een goede chopper piloot die je constant onder vuur neemt. Hoeft hij je niet eens te raken, de inslag van de rockets is al voldoende om je ADS te verneuken op een tegenstander in je vizier.
Had Jackal volgens mij ook al toegelicht.
Je moet iemand hebben in CITV station (laatste unlock voor tank). Mn neef en ik hebben dat beide vrijgespeeld, dus het maakt bij ons niet uit wie er rijdt of spot. Wel jammer dat er 2x gelocked moet worden (1x paint + 1x lock als tankbestuurder). Daarna is het genieten en juichen om een (meestal) double kill
Je moet iemand hebben in CITV station (laatste unlock voor tank). Mn neef en ik hebben dat beide vrijgespeeld, dus het maakt bij ons niet uit wie er rijdt of spot. Wel jammer dat er 2x gelocked moet worden (1x paint + 1x lock als tankbestuurder). Daarna is het genieten en juichen om een (meestal) double kill

Ben wel benieuwd hoever de SOFLAM nu kan, ze hadden FoV en range verhoogt, maar heb nog niet getest tot hoever die nu kan locken. Die 180 meter orgineel was bizar te weinig.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kan B2K expansion al gekocht worden in de PSN Store? (heb niet de limited edition)
Nog niet, rond 1uur waarschijnlijk.Unomomentodado schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:41:
Kan B2K expansion al gekocht worden in de PSN Store? (heb niet de limited edition)
Degene die preorder hebben moeten die nog wat doen om te downloaden? Of kan je hem automatisch gratis uit de store halen?
Verwijderd
Zie hierboven. Hoogstwaarschijnlijk is het een kwestie van activeren, omdat veel (alles?) al in de eerdere update zat?
(bron: geen) <- voor de duidelijkheid
(bron: geen) <- voor de duidelijkheid
Ze hebben eerder met bfbc2 zo gedaan dat je eerst de grote update download en vervolgens op de dag van release alleen nog maar een unlock key hoeft te downloaden
.
http://blogs.battlefield....-at-Karkand-Gameplay.aspxAs always, if you pre-ordered your copy of Battlefield 3: Limited Edition, you are entitled to Back to Karkand at no extra charge and will be notified in-game once it is available for download and play in December. Anyone can buy it on the launch day for $14.99/1200 Microsoft Points, or the equivalent in their local currency. PlayStation 3 players will have exclusive 1 week early access to Back to Karkand.
http://blogs.battlefield....station-3-on-tuesday.aspxIf you are a Battlefield 3 Limited Edition owner, you are entitled to this entire expansion pack at no extra charge and you can get it from the in-game store or the PlayStation Store. Otherwise, you can buy it for $14.99, from the game’s in-game store or from the PlayStation Store. Every future expansion pack for Battlefield 3 will also be available one week early exclusively on PlayStation 3, just like Back to Karkand.
Ik veronderstel dat LE owners dus enkel de store hoeven te bezoeken.
[ Voor 32% gewijzigd door KngfCnns op 06-12-2011 12:51 ]
Verwijderd
Misschien dat je die code moet invoeren die bij BF3 zat, product code ofzo?BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:49:
[...]
http://blogs.battlefield....-at-Karkand-Gameplay.aspx
[...]
http://blogs.battlefield....station-3-on-tuesday.aspx
Ik veronderstel dat LE owners dus enkel de store hoeven te bezoeken.
We will see. Ik denk dat je m gewoon ingame uit de store kan halen zonder code in te voeren. Je account zal inmiddels wel geverifieerd zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:52:
[...]
Misschien dat je die code moet invoeren die bij BF3 zat, product code ofzo?
Online pass en Karkand code is 1 dezelfde code. Je zal hem dan inderdaad wel gewoon meteen kunnen downloaden.
Verwijderd
Ja dat zou ook nog kunnen. Ze zetten het er wel bij.BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:54:
[...]
We will see. Ik denk dat je m gewoon ingame uit de store kan halen zonder code in te voeren. Je account zal inmiddels wel geverifieerd zijn.
Hoe groot zal dat bestand zijn?
Verwijderd
Na dit gepraat over Guided shells en CITV snap ik waarom mijn tanks het niet zo lang volhouden. 
+ ik schiet altijd mis
+ ik schiet altijd mis
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 12:58 ]
Zoekfunctie van de Store gebruiken en zoeken op KarkandVerwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:08:
1 minut geleden nog niet
Nais! Vanaaf binnenhalen die handel, kan niet wachten om weer op Wake te spelen
Yep! Staat hier dat ie gratis is, dus LE hoeven enkel te downloaden.PBP schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:09:
[...]
Zoekfunctie van de Store gebruiken en zoeken op Karkand
Klopt inderdaad. 2x locken ( = 2 personen). Eerste keer CITV dan Guided Shell.aramdin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 12:36:
Had Jackal volgens mij ook al toegelicht.
Je ziet vaak de choppers meteen de flares afgooien en rare bewegingen maken. Echter, flares werken niet als je gelocked bent door de Guided Shells

ben hem ook nu aan het downloaden uit de psn store 
http://twitter.com/#!/Pla...status/144028855110352896
http://twitter.com/#!/Pla...status/144028855110352896
Back To Karkland is inderdaad speelbaar nu op de PS3.
Edit: De download is trouwens 1326 MB.
Edit: De download is trouwens 1326 MB.
[ Voor 28% gewijzigd door Jumpman op 06-12-2011 13:41 ]
Hmmm, dus niet te kopen in de PS Store voor mensen zonder de limited editie?
Verwijderd
Jawel (roep ik zonder het getest te hebben)
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2011 13:51 ]
Jawel 14,99 euro in de PSStoreUnomomentodado schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:49:
Hmmm, dus niet te kopen in de PS Store voor mensen zonder de limited editie?
1e ronde Wake Island zit erop. Jammer dat het niet gewoon 5 vlaggen zijn (zijn er 3). De map is wel gewoon even groot als de bf1943 versie, maar ja.
[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 06-12-2011 14:03 ]
bf1943 op de ps3 had er ook 5 met 12 vs 12. Maar op zich is drie ook niet verkeerd.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:00:
5 vlaggen is gewoon te veel voor 12 v 12., vind die 4 op Caspian al twijfelgevalletje.
Ik vind Caspian juist een van de leukste maps, mede vanwege de -meer dan 3- vlaggen
Flickr PSN ID= cheironnl
Ah, was alweer helemaal vergeten dat B2K gaat volgens conquest assault. En ik maar de homebase te zoeken
En hoe ziet het eruit?BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 13:59:
1e ronde Wake Island zit erop. Jammer dat het niet gewoon 5 vlaggen zijn (zijn er 3). De map is wel gewoon even groot als de bf1943 versie, maar ja.
2 pagina's terug gepost 
Dynamix schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 08:59:
[...]
Cool, he! De impact van zo'n shell op een heli is echt verwoestend![]()
[...]
Die heb je in conquest ook genoeg, alleen daar vallen zulke figuren niet op. Dat is ook een oorzaak, waarom conquest saai kan zijn...
Nieuwe B2K footage:
[video]
[video]
Verwijderd
Hou op schei uit ik wil naar huis om te downen, maarja moet eerst naar PvJ.aramdin schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:00:
Ben benieuwd naar je verdere eerste indrukken, zodat ik mezelf kan opvreten op werk en de tijd weg kan kijken hahahah
Maar seriously, laat je indrukken horen!
Zal nog ff duren daar!
@aramdin
Ah thanks!
*gaat nu kijken
Ah thanks!
*gaat nu kijken
Nu Gulf of Oman, Karkand,Wake gespeeld. Eerste indrukken zijn goed. Wake island is inderdaad wat grauwer/blauwer. Karkand voelt groot voor 24spelers. Herken eigelijk maar weinig terug van Karkand. Al een tijdje geleden dat ik die gespeeld heb ook.
Wake is iig lekker een maps voor luchtvoertuigen. Paar lekkere rondjes in de chopper (die sneller lijkt te respawnen), ook leuk om net opstijgende jets neer te halen. Is zeker een map waar je je druk moet maken om (lucht)voertuigen! Verder doet mapdesgin me gewoon denken aan origineel enkel grauwer, bruggen op zelfde plek, airstrip ziet er ook goed uit. Conquest assault bevalt ook goed tot nu toe
Ik moet dat ook niet kijken als ik nog aan het werk ben.. What a motivation-killer
Wel cool dat Wake Island, mijn eerste indruk is toch ook wel dat ik het jammer vind dat het nu maar 3 flags zijn. De spreiding maakte het ook wel leuk vond ik. Maar goed, een oordeel vellen al voordat ik erop gespeeld heb is wel heel makkelijk
@PBP
My thougts exactly.. concerning Karkand. Ik heb bij de video's ook wat moeite om het nog te herkennen. Denk inderdaad dat dat gewoon lang geleden is
Wel toffe map!
Wel cool dat Wake Island, mijn eerste indruk is toch ook wel dat ik het jammer vind dat het nu maar 3 flags zijn. De spreiding maakte het ook wel leuk vond ik. Maar goed, een oordeel vellen al voordat ik erop gespeeld heb is wel heel makkelijk
@PBP
My thougts exactly.. concerning Karkand. Ik heb bij de video's ook wat moeite om het nog te herkennen. Denk inderdaad dat dat gewoon lang geleden is
Verwijderd
Iets heel anders. Weet iemand nog hoe de maps in BF2 heetten met die dam in aanbouw en eentje met een moskee met een groot plein ervoor.. Die waren ook gaaf.
Dalijk ook maar eens de download aanzetten dan
. Kan ik die vanavond weer eens fftjes spelen
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Die met die dam heet: Kubra dam.Verwijderd schreef op dinsdag 06 december 2011 @ 14:33:
Iets heel anders. Weet iemand nog hoe de maps in BF2 heetten met die dam in aanbouw en eentje met een moskee met een groot plein ervoor.. Die waren ook gaaf.
Moskee met plein:Mashtuur city
PSN: Von_Smallhausn
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.