Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 01-10 20:56

Noq

Ik ben tevreden met de patch. Zoals ik hier al gister mijzelf afvroeg; of Ps3 gebruikers nu ook un-official servers kunnen joinen? En ja, dit is (bij mij) nu verholpen!

Natuurlijk vind ik de VoIP ook heel belangrijk, maar dat je op de helft van de servers nog geen eens kon spelen vind ik veel erger onacceptabel.

Momenteel bijna level 10 en zo beetje 50/50 Recon en Support aan het spelen. Betekent de Straight Pull Bolt dat je door kan schieten met snipers, in plaats van eerst uit te zoomen, kogel laden (dus niet magazine reloaden), en dan weer terug inzoomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jimmy-time1 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:10:
[...]

Ik joinde je gisteravond ook even. Kom ik in het tegenovergestelde team helaas... Gelukkig won ik nu wel 3 potjes achter elkaar. :)
Ik zag het, volgens mij killde je mij ieder potje 4 keer ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:39:
[...]

Je Jet, Heli blijven veel langer in de lucht en bovenal storen van de tegenstander. Mannetjes gaan zich primair richten op de vliegtuigen waardoor grondtroepen makkelijker kunnen doorstoten.

En dat jij het moeilijk vind betekent niet dat anderen dat niet kunnen.

Een beetje nadenken kan ook geen kwaad.
Wat is jou probleem, en dan noem je mij een troll......

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, mijn mening is dat het moeilijk is met een Jet grond troepen te mollen. Heli is super daarvoor.

Maar even wat duidelijker wat bedoel je met vliegtuigen? Heli of Jets

Ik richt me namelijk haast niet op Jets omdat ik daardoor nooit of vrijwel nooit door word gekilled, Heli's is een andere verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@NOQ.
JA!

dat scheelt echt ZO veel!. Vanaf dat moment ging kills scoren echt véél sneller

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:52:
@NOQ.
JA!

Opmerkelijk he als je die pull bolt hebt gaat het een stuk beter! Kan je tenminste blijven focussen op je enemy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:51:
[...]

Wat is jou probleem, en dan noem je mij een troll......

Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, mijn mening is dat het moeilijk is met een Jet grond troepen te mollen. Heli is super daarvoor.

Maar even wat duidelijker wat bedoel je met vliegtuigen? Heli of Jets

Ik richt me namelijk haast niet op Jets omdat ik daardoor nooit of vrijwel nooit door word gekilled, Heli's is een andere verhaal.
Beide, als de tegenstander geen jets heeft betekent dat dus dat helikopters of grondtroepen de jets van jouw team moeten neerhalen, dit betekent een andere taak en dus ook een voordeel t.o.v jouw team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:52:
@NOQ.
JA!

OK! :P

En dat kan ik begrijpen, hoop dat ik hem snel uitspeel.
*Checkt snel de battlelog*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:54:
[...]

OK! :P

En dat kan ik begrijpen, hoop dat ik hem snel uitspeel.
*Checkt snel de battlelog*
Nog 55 kills ;) Bipod is ook erg handig voor langere afstand, die is nog 25 ;)

Ow, en ballistic ook..:D die standaard scope zuigt, met die /\-tjes erin

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:53:
[...]

Beide, als de tegenstander geen jets heeft betekent dat dus dat helikopters of grondtroepen de jets van jouw team moeten neerhalen, dit betekent een andere taak en dus ook een voordeel t.o.v jouw team.
Ok, als je het zo stelt kan ik het me wel voorstellen. Dus in feite gebruik je de jets als afleiding voor de heli's.

Maarja als het werkt en je wint de match is het een super idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan moet ie er nog genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Dat moet ik zeker, dus dan weet ik wel wat mij te doen staat;
Snel wat zaakjes regelen hierzo op me werk, me presentatie geven aan begeleider en op naar huis! Ach jammer, het regent... hehe :*)
Zo somber he jongens die winter-dip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:56:
[...]

Nog 55 kills ;) Bipod is ook erg handig voor langere afstand, die is nog 25 ;)
@ Mark-A: was het maar vrijdag middag he hahaha

Het is toch interessanter om op battlelog te kijken en op tweakers he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

serieus, 't is een obsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:58:
[...]

Dat moet ik zeker, dus dan weet ik wel wat mij te doen staat;
Snel wat zaakjes regelen hierzo op me werk, me presentatie geven aan begeleider en op naar huis! Ach jammer, het regent... hehe :*)
Zo somber he jongens die winter-dip :P
Lekker hoor ik zit nog wel even, zit midden in afwachting van de maand cijfers hahaha.
Maarja straks snel naar huis en gamen maar.
Was het al maar vrijdag 22:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahahaha Ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Vrijdag 22:30? Wat is er dan zo speciaal op dat tijdstip? Dan zitten wij toch lekker in de kroeg? :)

Ow en inderdaad, sinds ik vanochtend kijk op Battlelog vind ik het ook echt leuk om die stats te volgen. :*)

[ Voor 35% gewijzigd door Noq op 01-12-2011 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg heh, dat ik ook gewoon weet waarom dat tijdstip relevant is.

en dan heb je een half uurtje om te kunnen spelen, en dan weer om 23:35.

en voor degenen die het niet snappen:

Afbeeldingslocatie: http://nl.vanvelzenmusic.com/images/manual/The-voice-of-Holland-staand-NW2.jpg + partner = niet gamen.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:00:
Vrijdag 22:30? Wat is er dan zo speciaal op dat tijdstip? Dan zitten wij toch lekker in de kroeg? :)
Dat weet Mark-A ook wel denk ik.

Zie je dat hij weet het hahahaha

Ik ben niet van de kroeg en heb nog een kleine thuis die slaapt.
Doe mij maar een dag en avond sauna.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:02:
[...]

Dat weet Mark-A ook wel denk ik.

Zie je dat hij weet het hahahaha

Ik ben niet van de kroeg en heb nog een kleine thuis die slaapt.
Doe mij maar een dag en avond sauna.
Te begrijpen :)

Snel een vraagje tussendoor over de game weer, klopt het dat je niet kan leaven wanneer de game is afgelopen? Dus je zit naar de scoreboard te kijken wachten totdat de volgende map begint.
Niet zo'n heel erg probleem om 30sec te wachten en dan te leaven in-game, maar vroeg me ff af of ik iets fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-10 13:21
stomme vraag van mijn kan dan, wellicht..

Hoe leave je uberhaupt @ de 360? Ik krijg het alleen maar voor elkaar om terug naar m'n dashboard te gaan, of de knop wat langer inhouden en dan de console afsluiten..

Wellicht heel makkelijk & kijk ik niet ver genoeg, maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:05:
[...]

Te begrijpen :)

Snel een vraagje tussendoor over de game weer, klopt het dat je niet kan leaven wanneer de game is afgelopen? Dus je zit naar de scoreboard te kijken wachten totdat de volgende map begint.
Niet zo'n heel erg probleem om 30sec te wachten en dan te leaven in-game, maar vroeg me ff af of ik iets fout doe.
Op PS3 klopt dat (je kunt wellicht via de PS3 knop de game quiten, maar niet 'in-game')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

rscheper schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:08:
stomme vraag van mijn kan dan, wellicht..

Hoe leave je uberhaupt @ de 360? Ik krijg het alleen maar voor elkaar om terug naar m'n dashboard te gaan, of de knop wat langer inhouden en dan de console afsluiten..

Wellicht heel makkelijk & kijk ik niet ver genoeg, maar goed..
Je kan geloof ik alleen leaven wanneer je in-game zit. Dus, ik speel op Ps3, gewoon op Start en Quit staat er in het menu.
Neem aan dat dit hetzelfde is voor 360. Maar wat ik inderdaad ook bedoel, je hebt de game afgerond en kijkt naar de final score en dan kan je niet leaven geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:09:
[...]

Op PS3 klopt dat (je kunt wellicht via de PS3 knop de game quiten, maar niet 'in-game')
Dat stoort mij heel erg, en als je ps3 knop gebruikt ben je dan je score kwijt want dan saved ie niet volgens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:10:
[...]

Dat stoort mij heel erg, en als je ps3 knop gebruikt ben je dan je score kwijt want dan saved ie niet volgens mij.....
Bij mij saved die wel geloof ik en het telt ook niet als een quit. Stel ik wil 2 maps spelen, dan aan het einde van mijn 2e map wacht ik tot de 3e map begint en in de Warm-up tijd leave ik gewoon via het menu. Dan beland ik gewoon in main menu van BF3 en zijn er geen stats verloren of iets opgeteld bij mijn Quit-statistiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ps3 knop gebruikt dat stop je het spel helemaal, anders kan je er niet uit.
Moet je Battlefield weer opnieuw opstarten. Soms wil ik ook uit de room en een andere kiezen maar dan moet je wachten tot de volgende map en dan ingame eruit gaan.

Of is er een andere oplossing..

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 10:28
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:01:
[...]

Erg heh, dat ik ook gewoon weet waarom dat tijdstip relevant is.

en dan heb je een half uurtje om te kunnen spelen, en dan weer om 23:35.

en voor degenen die het niet snappen:

[afbeelding] + partner = niet gamen.
Vertel je vriendin dat maandagavond de herhaling te zien is op RTL 4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
HD PVR, wat een uitkomst :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bloodyus schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:26:
[...]

Vertel je vriendin dat maandagavond de herhaling te zien is op RTL 4 ;)
Ja, dan kan ik dus op maandag niet spelen.

En ik heb een PVR, maar ja, blijft hetzelfde probleem bestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 18:54
dvdkiwi schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:51:
[...]

Ik zag het, volgens mij killde je mij ieder potje 4 keer ;)
Gelukkig maar, beter zo dan andersom... ;)

Ik zit vaak wel te kijken naar de naam van de tegenstander die mij killt omdat je dan toch moet wachten in het deployscherm. Maar als ik zelf iemand kill kijk ik bijna nooit wie het was. Dan ben ik veel te druk met een nieuw slachtoffer zoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloodyus
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-10 10:28
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:33:
[...]

Ja, dan kan ik dus op maandag niet spelen.

En ik heb een PVR, maar ja, blijft hetzelfde probleem bestaan ;)
Er is vast wel een moment dat zij thuis is en jij niet ;) Kan ze dan mooi kijken ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:36:
[...]
Wat voor nut heeft een Jet als je geen andere tegenstanders in de lucht hebt?
Als je een jet uitrust met Rocketpods, dan kun je in 1 run een tank disabelen. Als je geluk hebt, dan is de tank zelfs al beschoten door infanterie of ander tank en dan heb je een kill te pakken.

Feit blijft wel dat mensen de voertuigen moeten spotten. Je kan dus best nuttig zijn voor de grondtroepen in een jet.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Jackal131 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:43:
[...]

Als je een jet uitrust met Rocketpods, dan kun je in 1 run een tank disabelen. Als je geluk hebt, dan is de tank zelfs al beschoten door infanterie of ander tank en dan heb je een kill te pakken.

Feit blijft wel dat mensen de voertuigen moeten spotten. Je kan dus best nuttig zijn voor de grondtroepen in een jet.
Ik druk me altijd de blaren op mijn linkerduim om te spotten. Elke tank, jeep, jet, heli etc die voorbij komt krijgt van mij een rood driehoekje als gezelschap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij zijn ze geel :D

heb , toevallig, gisteren op Noshar CQ (bijna) een hele ronde lang alleen maar gespot met de MAV..toch nog iets van 1700 punten gescoord of zo.Viel me niet tegen.

http://battlelog.battlefi...show/9906831/4/366067567/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:10:
[...]

Hij slaat het wel degelijk op. Jou score wordt constant geüpload naar DICE ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Klopt wat Hiroj zegt, ik quit vaak genoeg tussen rondes door als ik geen zin meer heb om te spelen. Score blijft gewoon staan.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:50:
bij mij zijn ze geel :D

heb , toevallig, gisteren op Noshar CQ (bijna) een hele ronde lang alleen maar gespot met de MAV..toch nog iets van 1700 punten gescoord of zo.Viel me niet tegen.

http://battlelog.battlefi...show/9906831/4/366067567/
Gisteren had de tegenstander ook een hele tijd zo'n MAV boven me hangen. Die krijg je met gewone kogels echt niet uit de lucht als ze blijven bewegen. Ik speelde als engineer maar had natuurlijk de gewone RPG mee ipv de stinger. Dan zijn die dingen knap irritant als ze je constant spotten en/of proberen te roadkillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:50:
[...]

Hij slaat het wel degelijk op. Jou score wordt constant geüpload naar DICE ;-)
Ok heel mooi dan kan ik gewoon eruit. Maar dat neemt nog niet weg dat ik BF3 moet uitzetten om naar een andere room te willen. Enige oplossing is een friend joinen dan lukt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:43:
[...]

Nou ja, ik weet niet waar jullie spelen maar ik denk dat ik daar maar eens moet gaan kijken. Zijn dat HC games?

Wat ik al zei een paar pagina's terug over de CITV, als er iemand in gaat zitten is ie er zo weer uit. Daarom heb ik nog nooit een heli met mijn tank neegehaald. Er moet inderdaad wel gespot worden en teamplay moet aanwezig zijn. Ik moet och maar eens stoppen met HC

Maarja ik kan me voorstellen dat die strategie werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:32:
[...]
Nou ja, ik weet niet waar jullie spelen maar ik denk dat ik daar maar eens moet gaan kijken. Zijn dat HC games?
Ik speel geen HC.

Ben 1 keer Uno gejoined, die ff HC wilde proberen, en ik werd meteen moedwillig door een teammate gekilled.
Gespawned en meteen weer gekilled.

Ik was gelijk klaar met HC.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Heb 2 heli's uit de lucht gehaald met een gewone tankshell. Daar word je best wel blij van haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Schimanski28 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:38:
Heb 2 heli's uit de lucht gehaald met een gewone tankshell. Daar word je best wel blij van haha
1x een Jet met T90 uit de lucht geschoten *O* eerst richten met machinegun, en als je hitmark hebt direct switchen naar je main-cannon = boom

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, met ervaring zo te zien! Dat gaan we ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:38:
[...]

Ik speel geen HC.

Ben 1 keer Uno gejoined, die ff HC wilde proberen, en ik werd meteen moedwillig door een teammate gekilled.
Gespawned en meteen weer gekilled.

Ik was gelijk klaar met HC.
Ik weet het er wordt heel veel TK gepleegd dat is ook 1 reden om over te stappen. Wil je naar de heli lopen word je afgeknald omdat die andere wilt vliegen etc.

Ga vanavond maar eens SC spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:44:
[...]

Ik weet het er wordt heel veel TK gepleegd dat is ook 1 reden om over te stappen. Wil je naar de heli lopen word je afgeknald omdat die andere wilt vliegen etc.

Ga vanavond maar eens SC spelen.
True, dat gebeurd, of je loopt in iemand ze vuurlinie en je word geteamkilled, soms opzettelijk, meestal niet, wat jij aanduid overduidelijk moedwillig teamkillen.

Maar dat moedwillig teamkillen is juist ook 1 van de voordelen, als er een teammate buitengewoon irriterend bezig is, en hij loopt, ligt kruipt in je of door je heen, gewoon afknallen, simpel zat, eventueel reviven indien medic, en daarmee basta

Sommige ventjes spelen om je het leven zuur te maken, dan zijn ze geirriteerd omdat ze niet in hetzelfde team zitten als hun kindervriendjes en dan gaan ze dus moedwillig tanks disabelen van hun eigen team, gewoon afknallen die zooi.

Van de week toevallig op een Normal server gespeeld, mijn god wat een ramp, er zitten niet genoeg kogels in een magazijn om een ventje om te leggen, gewoon schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat was ook mijn ervaring met BFBC2, speelde toen ook veel HC. Bij BF3 heb ik dat weer juist veel minder, tenzij ik op medium range met de "kleinere" guns ga spelen, dan heb ik ook veel moeite om te killen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Ook op normal servers is het schering en inslag dat TK. Loop je naar een heli, komt er een jeep op volle snelheid op je af en springen ze kort voor "impact" uit de jeep, waardoor je geraakt wordt door een dood voorwerp. Hatsaklats 'bad luck'... uhuh.

Ben benieuwd hoe dat er uit ziet wanneer je met een man of 10 recon speelt en een zwerm MAV's los laat op de tegenpartij. Die dingen zijn zo vre-se-lijk irritant dat het gewoon geniaal is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Even tussendoor jongens;

Ik ben héél erg te spreken over de communicatie van Battlefield. Zijn er hier meerdere die het twitter account volgen van Battlefield? Ze hebben het laatste uur wel zeker 50+ vragen beantwoord over bugs e.d.

Ze zijn ook heel erg betrokken bij het probleem rondom de Voice Chat van de Ps3 gebruikers, dus ik verwacht wel zeker een snelle fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:41
Noq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:09:
[...]

Je kan geloof ik alleen leaven wanneer je in-game zit. Dus, ik speel op Ps3, gewoon op Start en Quit staat er in het menu.
Neem aan dat dit hetzelfde is voor 360. Maar wat ik inderdaad ook bedoel, je hebt de game afgerond en kijkt naar de final score en dan kan je niet leaven geloof ik.
Ik vind het wel vreemd. Je kunt nu niet na een potje meteen stoppen. Eerst wachten tot nieuw spel is geladen en dan quit. Ik dacht eerst dat het een bug was die ze met de eerste update wel recht zouden trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Dennisdn schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:14:
[...]

Ik vind het wel vreemd. Je kunt nu niet na een potje meteen stoppen. Eerst wachten tot nieuw spel is geladen en dan quit. Ik dacht eerst dat het een bug was die ze met de eerste update wel recht zouden trekken
Het is inderdaad vervelend, maar bekijk het even zo jongens;

Je kan niet leaven bij het einde, zodat je doorgaat naar de volgende map en dan wilt leaven. Maar NEE, probeer maar is te leaven... dat wil je niet, je staat eenmaal weer aan het begin van een game en speelt gewoon door. Het is gewoon heel tactisch van DICE... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 14-09 16:53

FoggyFreek

I'm a llama again!

Fatal Mind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:49:
[...]
Van de week toevallig op een Normal server gespeeld, mijn god wat een ramp, er zitten niet genoeg kogels in een magazijn om een ventje om te leggen, gewoon schandalig.
Haha, ik zeg, beter mikken?
2 tot 3 op het koppie /bovenlijf en het is wel voorbij hoor.

Ach, ieder zo z'n voorkeur!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Noq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:14:
Even tussendoor jongens;

Ik ben héél erg te spreken over de communicatie van Battlefield. Zijn er hier meerdere die het twitter account volgen van Battlefield? Ze hebben het laatste uur wel zeker 50+ vragen beantwoord over bugs e.d.

Ze zijn ook heel erg betrokken bij het probleem rondom de Voice Chat van de Ps3 gebruikers, dus ik verwacht wel zeker een snelle fix!
Wat hebben ze over het voicechat probleem gezegd dan? Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er iets zinnigs naar buiten is gekomen. En daarnaast: wel op Twitter reageren, maar op de officiële bugtracker is het helemaal stil |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de gigantische problemen die de PC patch heeft gegeven voor ontzettend veel spelers blijven ze anders aardig stil.

http://battlelog.battlefi...view/2832654775415378344/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
+1

Ben ook wel benieuwd wat ze hebben gezegd

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:31:
+1

Ben ook wel benieuwd wat ze hebben gezegd
ik vermoed:

"we are aware of the problems and our Dev-team is looking in to it"

of iets van die strekking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 11:44
Er is een Twitter bericht over voip, dat er nog niets over bekend is :P
(paar pagina's terug).

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 01-12-2011 16:33 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand trouwens Platoon #2 aan de OP toevoegen?
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het precies met die Xbox 360 platoon? die link in OP werkt bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
SinergyX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:33:
Er is een Twitter bericht over voip, dat er nog niets over bekend is :P
(paar pagina's terug).
Heb zelf net even gekeken en inderdaad: "We're working hard to address these concerns."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Denk dat de prio ligt bij B2K op het moment, al hopen we op het beste.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
FoggyFreek schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:18:
[...]

Haha, ik zeg, beter mikken?
2 tot 3 op het koppie /bovenlijf en het is wel voorbij hoor.

Ach, ieder zo z'n voorkeur!
Ieder z'n voorkeur moge duidelijk wezen, alleen heb ik het beschreven probleem niet met HC misschien was het ook wel het feit dat ik op ps3 speelde ipv xbox. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Sinds wanneer kun je in een queue staan in BF3?
Heb het nog nooit eerder gezien in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan al sinds de game uit is. Gebeurt volgens mij alleen bij bepaalde servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• its_Lochii
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 10:24
Hiroj schreef op donderdag 01 december 2011 @ 18:09:
Sinds wanneer kun je in een queue staan in BF3?
Heb het nog nooit eerder gezien in ieder geval.
Volgensmij vanaf het begin al hoor :) Alleen niet elke server heeft het.

"If a messy desk is a sign of a messy mind, then a empty desk is ..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Only official DICE Servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
de que was er een paar weken geleden al...alleen zorgede het toen voor veel vastlopers/crashes, waardoor het bij de meeste servers weer was weggehaald....
na de laatste server-update werkt het wel weer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Dit was nou een leuke game... constant rennen, cover zoeken en zo min mogelijk de vijand opzoeken!

http://battlelog.battlefi...how/10075628/4/359937003/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-10 15:31

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 16:42:
Hoe zit het precies met die Xbox 360 platoon? die link in OP werkt bij mij niet.
Welke bedoel je precies? Xbox360 platoon?
Die link werkt hier anders gewoon zonder problemen hoor? :/

http://battlelog.battlefi...toon/2832655240990777234/

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:25
Nou zeg.

Net even gespeeld (voor het eerst sind de patch).. Wat een drama. Het lijkt wel of ze richten op quick fixes. Toegegeven dat het squad joinen beter is geworden, kom ik nieuwe bugs tegen, en het valt me echt zwaar tegen dat er helemaal niets aan voip issues is gedaan en input lag.

Probeer geen tv-missles te gebruiken met helicopters. Gegarandeerd dat je spel vast loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De IRNV nerf slaat echt helemaal nergens op. Haal het dan gewoon uit het spel. Nu is buiten niet te gebruiken, maar ook binnen niet (waar het toch eigenlijk voor bedoeld is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://mp1st.com/2011/12/...ok&utm_source=twitterfeed

^-- dice maakt excuus voor uitblijven van fatsoenlijk voip systeem op ps3

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
One of the major issue that PS3 Battlefield 3 owners are anxiously waiting for DICE to iron out is indeed being fixed.

If you check the comments’ section of almost any BF3 article here on MP1st, you’ll notice PS3 gamers are getting fed up with the way DICE has handled the voice chat problems. As James put it on the last BF3 article where we revealed B2K’s trophies, “DICE should unlock: Finding Mic Meyers – Fix the VOIP’s problem (Gold)”. Unfortunately, the latest patch didn’t fix that particular problem. Through the official Twitter account of Battlefield 3, DICE stated to one fan with regards to the voice chat problem, “we apologize for lateness for the fix”. They also reassured that they “are aware of the inconveniences with the VOIP on PS3. [DICE is] working hard to address this concern.” So, there you have it, VOIP problems will be fixed, but still no word on input lag.

Since the patch went live on the PS3, players have been experiencing problems with the game not loading properly. DICE suggests to talk to a game adviser at EA’s Help Center.
Voor de luie mensen onder ons, scheelt een klikje :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:25
Blijft hij bij jullie op de ps3 ook vaker hangen sinds de patch? gebeurd bij mij vooral op Caspian Border (Conquest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle dogtags die ik de afgelopen tijd had 'verzameld' zijn verdwenen op battlelog. Meer mensen hier last van?? Zaten een aantal leuke exemplaren tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:37
Wel een vastloper gehad vandaag (PS3). IRNV is volkomen waardeloos gemaakt, wat ik toch jammer vind. Het was een mooi middel om geniepigerts uit hoekjes te knallen.

Is er nog iemand die ook jammer vind dat wéér Wake Island wordt teruggehaaldn BF? Die map is zo bijzonder helemaal niet en helemaal uitgekauwd...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen waneer die bug word gefixed van mouse keyy bindings want ik wil heel graag mijn
zijknoppen gaan gebruiken voor snel liggen en opstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 07:41:
Kan iemand mij vertellen waneer die bug word gefixed van mouse keyy bindings want ik wil heel graag mijn
zijknoppen gaan gebruiken voor snel liggen en opstaan.
Die vraag kun je beter stellen in het PC topic denk ik. Dit is consoles only.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 20:19:
De IRNV nerf slaat echt helemaal nergens op. Haal het dan gewoon uit het spel. Nu is buiten niet te gebruiken, maar ook binnen niet (waar het toch eigenlijk voor bedoeld is).
Inderdaad ze hadden de IRNV er beter uit kunnen halen slaat nergens op dat je deze haast niet meer kan gebruiken. Buiten in het licht niet meer mogelijk, opzich logisch, maar bijv Operation Metro bij de treinen zou je een mooi en duidelijk plaatje moeten krijgen maar dit is ook allemaal beroerd!

De change is net iets te extreem!
Jackal131 schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 01:14:
Alle dogtags die ik de afgelopen tijd had 'verzameld' zijn verdwenen op battlelog. Meer mensen hier last van?? Zaten een aantal leuke exemplaren tussen.
NO SHIT, ik ben ze ook allemaal kwijt.....ik had ook een aantal leuke tags maar nu niets meer.....
Komen deze nog terug?

Gisteren avond Squad TDM en Squad rush gespeeld wat een actie! (HC). TDM was de teamplay ver te zoeken dus veel verloren! Ben toen maar Squad rush gaan spelen met een oortje, teamplay op en top behoorlijk gewonnen. Ik speelde met 2 Nederlanders en een engelse echt super allen hadden een oortje en het was redelijk verstaanbaar, althans de nederlanders bij die engelse hoorde je zijn kind schreeuwen pfff!

Spelen veel mensen hier Squad rush?

[ Voor 40% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2011 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voortaan, je vorige post editten in plaats van 3x achter elkaar posten.

[ Voor 93% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip

[ Voor 96% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2011 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was me nog niet opgevallen, maar allemaal weg ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36
Weer een avondje ervaring er bij na de 1.02 patch voor PS3.

De IRNV is dus wel aangepast, en niet zo'n beetje ook. Kan de prullenbak in dankzij de zeurders online.
Verder voor het eerst juist wel groene strepen in Teheran level gezien.

Ik kan inderdaad nu alle servers joinen en niet enkel die van DICE en ik hoor eindelijk mensen met en headset wat de teamplay erg ten goede komt.

Toch nog steeds meer +en dan -en tov voor de patch.

Vanavond proberen de M-COM defender en stationary ribbons te halen voor de decorated trophy.

@Moulin30
Ik speelde gisteren even Squad Rush maar het is vaak erg oneerlijk verdeeld.
1 Team bestaat vaak uit een clan/platoon met allemaal level 45+ en het andere team bestaat uit quiters van maximaal level 20. Bij een join kom je uiteraard altijd in het team waar ruimte is en dus ben je vaak kansloos.
Dit moet je daadwerkelijk met een stel vrienden spelen, en niet in een public random potje.

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je je gaat focussen op de dingen die je niet bevallen aan BF3/de patch dan gaat de fun er snel af heb ik inmiddels door. Maar, als je je juist focussed op de dingen die wél leuk zijn, dan heb je alleen maar meer plezier.
Ben het daarom met John.Monster eens: vééél meer +'en dan die paar -'etjes

BF3 voor PS3 is niet perfect, maar wel godsgruwelijk leuk om te spelen.

Enne, als je* het echt zo klote vind, dan ga je toch CoD spelen of zo? Geen verplichting om BF3 te spelen.

*Met 'je' bedoel ik niemand in het bijzonder.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ontopic. Gister Lvl 45 gehaald. Kost 230k om de volgende ster te behalen. Best veel na het laatste gedeelte 44-45 van 80k. Ervanuitgaande dat je 100 sterren kan halen zal dat nog wel even duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 12:37
Ik voelde hem al aankomen: de IRNV is door al dat geschreeuw van de community waardeloos gemaakt. Bedankt jongens!

Bah, wat heb ik daar toch een hekel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:00:
[...]

Dat ik jou een slechte battlefield speler vindt is toch ontopic? handig he dat battlelog !
Wie weet trouwens een goeie machine gun voor engineer ?
Ben nu met de Scar H bezig, lekker wapen, en door de hoeveelheden dat ik er door vermoord word, blijkbaar magisch. Ik zou zeggen probeer het eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoel je de granaatwerper of m416?

Ik kan met die granaatwerper niet omgaan, maar d'r zijn mensen die er echt meester in zijn. Die leggen die granaat precies op de cm2 die ze willen.

De M416 heb ik nog niet veel mee gespeelt, maar 'voelt lekker aan.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Modbreak:Een aantal posts verwijderd, hou het wat vriendelijker :)

[ Voor 55% gewijzigd door Sn0wblind op 02-12-2011 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Wat is er gebeurt met IRNV dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klaarblijkelijk is de effectiviteit sterk verminderd (lees: onbruikbaar geworden).

http://www.product-review...-with-useless-irnv-scope/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThijsWTF schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 09:59:
Ik voelde hem al aankomen: de IRNV is door al dat geschreeuw van de community waardeloos gemaakt. Bedankt jongens!

Bah, wat heb ik daar toch een hekel aan.
Niet zo druk maken op je verjaardag :+
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:40:
Klaarblijkelijk is de effectiviteit sterk verminderd (lees: onbruikbaar geworden).

http://www.product-review...-with-useless-irnv-scope/
Zoals in bovenstaande filmpje slaat werkelijk nergens op, dit hadden ze veel subtieler kunnen oplossen..

Erg jammer weer...

Zoals de scope in dit filmpje is kunnen ze hem er net zo goed uithalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 12:37
Verwijderd schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 10:43:
[...]

Niet zo druk maken op je verjaardag :+
Gefeliciteerd!
Haha, true. Bedankt! :)

DICE kennende gaat de IRNV nog wel een paar keer aangepast worden. In BF2 gebeurde het zelfde. De wapens werden per update weer enorm generfd of juist (te) sterker gemaakt; op een of andere manier konden ze geen goede middenweg vinden.
Laten we hopen dat ze daar van geleerd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Jongens jongens diet slaat toch nergens op. Daar gaat mijn IRNV scope :(

[ Voor 46% gewijzigd door xamirz op 02-12-2011 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het goed is baseren ze hun nerfen van de IRNV ook op de stats die voor dice beschikbaar zijn. Ze zagen gewoon dat er een te groot aandeel de scope gebruikte, waaruit je kan opmaken dat het niet goed in balans is met andere scopes. Het is dus niet plots de schuld van "zeurders" uit de bf3 community op fora.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat mij vooral opvalt in dat filmpje is dat zijn tegenstanders allemaal een flashlight of lasersight hebben en dat ding op hem schijnen terwijl hij naar ze kijkt. Best logisch dat de IRNV daar niet tegen kan.

Zou dit wederom een geval zijn van heel veel spelers van een videogame die onterecht zeuren? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Ik vond het zicht met de oude IR scope ook belachelijk goed. Vond de zoom zelf te groot om het te passen in mijn speelstijl. Ze kunnen beter de range van het IR effect verminderen imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
nvm ?

[ Voor 98% gewijzigd door Fatal Mind op 02-12-2011 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:41
Noq schreef op donderdag 01 december 2011 @ 19:02:
Dit was nou een leuke game... constant rennen, cover zoeken en zo min mogelijk de vijand opzoeken!

http://battlelog.battlefi...how/10075628/4/359937003/
Ligt het nu aan mij of zijn het allemaal lage scores ??
Zit me beetje af te vragen wat iedereen ongeveer gemiddeld per potje qua punten haalt :)

Gisteren zelf (weer) een potje Conquest gedaan (enige mode die ik speel) en helaas met 25 punten verschil verloren, maar toch MVP1 geworden :D

http://battlelog.battlefi...how/11113310/2/228054752/

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oppie schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:11:
Ik vond het zicht met de oude IR scope ook belachelijk goed. Vond de zoom zelf te groot om het te passen in mijn speelstijl. Ze kunnen beter de range van het IR effect verminderen imo.
Was de zoom niet gewoon x1? Bedoel je de afstand waarop dat ding effectief was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op vrijdag 02 december 2011 @ 11:10:
Als het goed is baseren ze hun nerfen van de IRNV ook op de stats die voor dice beschikbaar zijn. Ze zagen gewoon dat er een te groot aandeel de scope gebruikte, waaruit je kan opmaken dat het niet goed in balans is met andere scopes. Het is dus niet plots de schuld van "zeurders" uit de bf3 community op fora.
Daar tip je een goed punt aan. De meeste mensen die gebruikte de IRNV scope (ik ook) Nadat je dood werd geschoten kreeg je nog wat info en daar stond 9 van de 10 keer dat de tegenstander een IRNV gebruikte zeer opvallend natuurlijk.
Pagina: 1 ... 9 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.