Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Oppie schreef op woensdag 30 november 2011 @ 13:17:
Het lijkt erop dat je na de update nu standaard de m15 mijnen van de tegenstander ziet liggen op je mini map. Zijn daar nog bepaalde voorwaarden aan verbonden? Maakt het als engineer wel een stukje lastiger moet ik zeggen..
Volgens de changelog kun je sinds de update vijandelijke explosieven spotten. Niet standaard zichtbaar dus, dat zou raar zijn.

Maar inderdaad, engineer zijn wordt lastiger (ook SCAR nerf bijv.). Toch maar de repair-tool i.p.v. de mines van nu af aan.

[ Voor 12% gewijzigd door Def_Os op 30-11-2011 15:57 ]

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:32:
Hoe zit het eigenlijk met squad games speel je dan met 4 teamgenoten tegen 3 andere squads?

en welke gamemodes
Google had je dit binnen ongeveer 5 seconden kunnen vertellen.

SQDM is 4 squads van 4 tegen elkaar. Je speelt dus met jouw squad tegen 3 andere squads.

SQRush is 4 man v 4 man. 1 M-Com per base. 20 tickets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 23:58
Iemand een idee hoe je kan oefenen met vliegen in BF3 op de XBOX360? Na 3 keer een chopper vol teamgenoten in de zee te hebben laten crashen.... wil ik het eerst een keer rustig kunnen oefenen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
kw_nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:11:
Iemand een idee hoe je kan oefenen met vliegen in BF3 op de XBOX360? Na 3 keer een chopper vol teamgenoten in de zee te hebben laten crashen.... wil ik het eerst een keer rustig kunnen oefenen...
Er schijnt een co-op level te zijn waar je op kunt oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Is ook al vaker genoemd, missie 2 in Co Op is een goede oefening, al heb je daar wel een buddy voor nodig om te spelen. De piloot word helaas min of meer random gekozen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
kw_nl schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:11:
Filteren op spelers, laag aantal en daar rond gaan vliegen. Grote kans dat de mensen daar hetzelfde aan het doen zijn, heb je weinig problemen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:57:
[...]

Google had je dit binnen ongeveer 5 seconden kunnen vertellen.

SQDM is 4 squads van 4 tegen elkaar. Je speelt dus met jouw squad tegen 3 andere squads.

SQRush is 4 man v 4 man. 1 M-Com per base. 20 tickets.
Ik wacht liever totdat iemand anders mij antwoord, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:28:
[...]

Dan weet ik dat ik in jouw geval in de toekomst nul moeite doe. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:28:
[...]
:?

Exactor it vertelt precies hoe het zit. Wat voor antwoord had jij dan verwacht?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:12:
Is ook al vaker genoemd, missie 2 in Co Op is een goede oefening, al heb je daar wel een buddy voor nodig om te spelen. De piloot word helaas min of meer random gekozen.
minder random dan je denkt. Degene die invite is de gunner, de gene die wordt geinvite is de bestuurder.

@Moulin30 Waar slaat dat nou weer op? er wordt duidelijk en snel gereageerd op jou post en dan zoiets? Dan zit je denk ik op dit forum (en andere fora's eigenlijk) verkeerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Vanavond dus lekker BF3 doen, aangezien ik teveel last van me knieën heb. Voordeel bij een nadeel :D
Ik lees iets over een Teamspeak PS3 sessie, is daar ook een bijhorende game sessie? Ik zou dan evt graag mee willen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:34:
[...]

minder random dan je denkt. Degene die invite is de gunner, de gene die wordt geinvite is de bestuurder.
Nee hoor...Random, gisteren nog tijdje zitten spelen. Ik had het spel gestart, en was soms de gunner, en soms de vlieger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TripleQ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:35:
[...]

Nee hoor...Random, gisteren nog tijdje zitten spelen. Ik had het spel gestart, en was soms de gunner, en soms de vlieger
oh, ik heb de missie nu een stuk of 6 keer gestart en zoals ik net zei was het bij mij alle keren. Maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. sorry voor de foute informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
Moulin is een troll. Laat die man gaan en reageer niet meer op hem.

Trouwens bruut dat die toren om kan, alleen jammer dat het wel scripted is. Maar goed, beter iets dan niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:34:
Vanavond dus lekker BF3 doen, aangezien ik teveel last van me knieën heb. Voordeel bij een nadeel :D
Ik lees iets over een Teamspeak PS3 sessie, is daar ook een bijhorende game sessie? Ik zou dan evt graag mee willen doen :D
er stond even een IP adres van de TS server, maar dat is weer verwijderd...

Overigens, die TS sessie zal in principe 'los' van BF3 staan (geen automatische link o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
The Great HooD schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:45:
Moulin is een troll. Laat die man gaan en reageer niet meer op hem.

Trouwens bruut dat die toren om kan, alleen jammer dat het wel scripted is. Maar goed, beter iets dan niets.
Zou wel leuk zijn als er net vlakbij een gevecht is:
Player A suicide
Player B suicide
Player C suicide
Player D suicide
etc etc

Paaltje op hun dak :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je de changelog leest, dan zou je denken dat die toren vóór de patch ook al kon vallen:
Fixed a problem with the falling antenna on Caspian Border. It should now more instantly kill anyone in its falling path

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Laatst online: 14-09 11:10
Zojuist applied for the 2nd platoon (origin name is Damarkus21, geen idee waar dat vandaan komt) Soldier name is AEON-M (PSN Name).

Zorgt er natuurlijk wel voor dat ik andere game modes dan TDM moet gaan spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Laatst online: 13-09 14:57
De SAIGA 12 met frag rounds is overpowered. Zojuist een tank ermee vernietigd. 8)

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:32
Baexed schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:13:
De SAIGA 12 met frag rounds is overpowered. Zojuist een tank ermee vernietigd. 8)
Hebben ze dat erin gepatched ofzo? Ik kan geen tanks kapot krijgen met m'n USAS12 :P

Wel een humvee e.d.

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baexed
  • Laatst online: 13-09 14:57
kevz schreef op woensdag 30 november 2011 @ 17:16:
[...]

Hebben ze dat erin gepatched ofzo? Ik kan geen tanks kapot krijgen met m'n USAS12 :P

Wel een humvee e.d.
Geen idee. De tank was al disabled (stond in de fik), dus ik vuur een schot af op de tank. Het vervolg heb ik hierboven al gezegd. :)

PSN ID: Baexed | Battlelog: Baexed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig, ik plant de laatste m-com. Ik ga dood. Ik spawn in een heli en krijg 500 punten voor m-com destroyed, wel ideaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Systeem update gedaan en patch geinstalleer..nu kan ik geen server vinden, iemand hier ook last van ? ( PS3 )

Edit- blijkt dat je alle mappen in BF3 weer moet aanvinken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:37:
[...]

oh, ik heb de missie nu een stuk of 6 keer gestart en zoals ik net zei was het bij mij alle keren. Maar dat zal dan wel toeval zijn geweest. sorry voor de foute informatie.
Ja, soms ben je 10x achter elkaar de gunner...en dan weer 1x de vlieger, en dan weer 10x de gunner...niet helemaal 50% verdeeld...beetje raar, de logica heb ik ook nog niet ontdekt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom is er geen A-91 dogtagg, dit is nu juist mijn favo. wapen en heb en heb er al 1400 kills meegemaakt.
en heb ook zitte zoeken op battlelog, maar staat daar ook niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
TripleQ schreef op woensdag 30 november 2011 @ 18:04:
[...]

Ja, soms ben je 10x achter elkaar de gunner...en dan weer 1x de vlieger, en dan weer 10x de gunner...niet helemaal 50% verdeeld...beetje raar, de logica heb ik ook nog niet ontdekt :-)
Ik ook niet. :(

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw 800MB voor de PS3 update... bijna 50 minuten over gedaan om te downloaden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Kan het kloppen dat je nu altijd Quick Match kan gebruiken op de Ps3? Ik heb niet meer de time-outs gekregen. Betekent dit dat wij nu ook de servers naast DICE Official kunnen joinen of worden deze eruit gefilterd tijdens het kiezen van een 'Quick Match'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ben ook wel benieuwd welke servers er worden uitgekozen tijdens Quick Match, alleen DICE of ook allen anderen die voldoen?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:59:
als je de changelog leest, dan zou je denken dat die toren vóór de patch ook al kon vallen:

[...]
Volgens mij stond er (bij C?) ook een kleinere antennemast die om kon/ging. Ik heb die grote antenne nog nooit om zien gaan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pfff, sommige eerste stets mcoms is geen beginnen aan...
Potje daarna, met aanvallende tegenstandsters: één poging en ze hebben hem...
Er zaten bij mij 2 snipers in de squad, die ver achterbleven terwijl we ze juist zo hard nodig hebben.
Dan ga ik na spawnen met m'n neus tegen hun loop liggen tot ze eens wat gaan doen.
Recon kan handig zijn, maar niet zo ;)
K/D sinds ik rush doe is van 0.82 gezakt naar 0.80 (1099 kills nu), gaat niet zo best...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:55:
[...]

Volgens mij stond er (bij C?) ook een kleinere antennemast die om kon/ging. Ik heb die grote antenne nog nooit om zien gaan.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Wacht maar totdat je de USAS hebt unlocked, dan vergeet je de SAIGA :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zozo, hoeveel kogels heeft die nodig dan?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Heeft volgens mij 7 of 9 kogels, maar vuurt echt snel en reload ook erg snel = killer combo

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Ja, die had ik gezien, maar dat is toch iets van na de patch? Eerder zag ik alleen filmpjes waarin werd gesteld dat hij niet om kon.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Nou, ik merk weinig van de "do not spawn nearby enemies" patch.. nu al meerdere malen voor iemand gespawned en meteen geknifed.. :')

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Volgens mij ook eerst alleen op PC. Nu dus ook op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 30 november 2011 @ 23:20:
Heeft volgens mij 7 of 9 kogels, maar vuurt echt snel en reload ook erg snel = killer combo
Martin bedoelt te vragen hoeveel kogels van een SAIGA met frag rounds het kost om een tank met 100% health kapot te schieten.

Ik vind de Saiga overigens best lachen. Ook de M40101 vind ik leuk. Vooral als defender bij de 2e basis op Metro Rush. Lekker achterom sneaken en hele gangen schoonvegen. :) Verder gebruik ik hem niet. ben een iets te grote omoor met shotguns, loop altijd over open gebieden te banjeren.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:34
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 00:38:
[...]

Martin bedoelt te vragen hoeveel kogels van een SAIGA met frag rounds het kost om een tank met 100% health kapot te schieten.

Ik vind de Saiga overigens best lachen. Ook de M40101 vind ik leuk. Vooral als defender bij de 2e basis op Metro Rush. Lekker achterom sneaken en hele gangen schoonvegen. :) Verder gebruik ik hem niet. ben een iets te grote omoor met shotguns, loop altijd over open gebieden te banjeren.
De 870+Slugs+6x sniper scope is een leuke combo, een vriend speelt er vaak mee. Zorgt denk ik wel voor veel wtf momentjes bij tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 02:40:
[...]

De 870+Slugs+6x sniper scope is een leuke combo, een vriend speelt er vaak mee. Zorgt denk ik wel voor veel wtf momentjes bij tegenstanders.
Goede tip! Zowel qua fun-factor als qua 'past beter bij mijn onoplettende speelstijl'-factor. :) Dit weekend zijn de nachtdiensten voorbij en kan ik de shotguns helemaal unlocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:05
dvdkiwi schreef op woensdag 30 november 2011 @ 21:20:
Pfff, sommige eerste stets mcoms is geen beginnen aan...
Potje daarna, met aanvallende tegenstandsters: één poging en ze hebben hem...
Er zaten bij mij 2 snipers in de squad, die ver achterbleven terwijl we ze juist zo hard nodig hebben.
Dan ga ik na spawnen met m'n neus tegen hun loop liggen tot ze eens wat gaan doen.
Recon kan handig zijn, maar niet zo ;)
K/D sinds ik rush doe is van 0.82 gezakt naar 0.80 (1099 kills nu), gaat niet zo best...
Ik joinde je gisteravond ook even. Kom ik in het tegenovergestelde team helaas... Gelukkig won ik nu wel 3 potjes achter elkaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wat potjes gespeeld met Moulin, squad van 4 mensen. Voicechat was goed te doen (PS3)...misschien toch iets aan gedaaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Wie heeft er vanavond zin om met mij wat potjes te gaan doen? Als je zou willen, graag je PSN erbij vemeldden dan voeg ik je vanavond toe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
hexxagram, altijd in voor een potje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• john.monster
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 07-09 14:36
Na veel klachten gelezen te hebben over wat er niet in de patch zit moet ik zeggen dat de game na de patch van gisteren (PS3) toch echt wel weer beter is geworden.

Edit:
Oja, toch maar even klagen. Spawnen in een vliegtuig gaat niet meer helemaal lekker.
Ben je te laat dan sta je onder het vliegtuig en ga je in sommige maps gelijk dood omdat je buiten je gebied staat. Voorheen kwam je op de default spawn plek terecht indien je te laat was.

[ Voor 46% gewijzigd door john.monster op 01-12-2011 09:58 ]

PSN: Monjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk niet zoveel verschil eigenlijk.

Ow, en over die inputlag. Aangezien 576p gewoon k*t is (ziet er niet uit), heb ik wat getest.

Ik zie geen inputlag. Ik heb als volgt getest: naar rechts draaien, en dan loslaten, en dan inschatten of er lag is in het stoppen met draaien...en het antwoord is nee.

MAAR: Het LIJKT wel alsof je nog even doorgaat, omdat je gun nog even 'doorwiebelt' nadat je gestopt bent met draaien. Als je naar de corsshairs kijkt, dan zie je dat er bijna geen lag is.

edit: mbt tot het spawnen: Inderdaad! Ik stond in Kharg met mijn halve squad OP de chopper :D

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_Os
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2014

Def_Os

Erjuh!

Ik kreeg gister een paar keer de Surveillance Efficiency ribbon dankzij het gebruik van mijn T-UGS. Niet vermeld in de changelog, maar blijkbaar ook gefixed. :) Wellicht dat de M-COM defender ribbon ook verbeterd is.

Anyone who's ever played a part // They wouldn't turn around and hate it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^- Ook MAV is gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:19:
Gisteren wat potjes gespeeld met Moulin, squad van 4 mensen. Voicechat was goed te doen (PS3)...misschien toch iets aan gedaaan?
Wat is goed? Altijd duidelijk geluid en goed praten? Of nog steeds haperingen en onv..st..ar.. pr..ten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:03:
[...]

Wat is goed? Altijd duidelijk geluid en goed praten? Of nog steeds haperingen en onv..st..ar.. pr..ten?
luid en duidelijk. Wel maar 2 voice users van de 4, misschien dat dat uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Ik merkte gister wel een verschil na de patch in game feeling.
Eerste paar potjes verliepen niet zo soepel als ik had gehoopt qua vijandjes neer knallen. Had ook de indruk dat de sensitivty een stukje hoger lag dan normaal. Qua input lag heb ik nooit last van gehad of iets van gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:04:

Wel maar 2 voice users van de 4, misschien dat dat uitmaakt.
Ja, dat maakt zeker uit!

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:04:
[...]

luid en duidelijk. Wel maar 2 voice users van de 4, misschien dat dat uitmaakt.
Ik krijg pas last van haperingen na een paar potjes achter elkaar met dezelfde squad (ook met maar 2 mensen). Hoeveel potjes heb je gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-06-2024
[X360]

Hm... gisteren nog ff op Caspian Border actief geweest maar niets gezien... Kan aan mij liggen.
Later op de avond zelfs een 'lock up' van mijn xbox (net een tweetal maanden nieuw)...

Moet zeggen dat dat Noob Tuben echte noodzaak is op Seine Crossing. Kun je mooi die gevels
opruimen en veel hiding spots bloot leggen. Tanks met engineers erin zijn een drama voor een
beetje RPG-launcher. Dan moet je minimaal met twee man sterk gaan liggen raketten, anders
leg je dat bijna altijd af.

Deze week een beetje serieus bezig geweest met Battlelog. Wat werkt dat goed zeg _/-\o_
De unlocks vliegen me om de oren.

Vorige week overigens een kleine patch gedownload voor de xbox, maar gisteren niets? Komt
er nog een grotere patch voor de xbox eerdaags?

[ Voor 7% gewijzigd door p.habo op 01-12-2011 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
p.habo schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:47:
[...]

[X360]

Hm... gisteren nog ff op Caspian Border actief geweest maar niets gezien... Kan aan mij liggen.
Later op de avond zelfs een 'lock up' van mijn xbox (net een tweetal maanden nieuw)...
Kan je denk ik met redelijke zekerheid vertellen dat dat niet aan je xbox ligt, speel met 2 maten, en die wij hebben hetzelfde probleem, zo af en toe staat ie gewoon compleet vast tijdens het spelen van Battlefield, dit gebeurd tijdens laden, tijdens spelen, tijdens idle'en, erg willekeurig, en 100% gerelateerd aan BF3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 09:58:
Ik merk niet zoveel verschil eigenlijk.

Ow, en over die inputlag. Aangezien 576p gewoon k*t is (ziet er niet uit), heb ik wat getest.

Ik zie geen inputlag. Ik heb als volgt getest: naar rechts draaien, en dan loslaten, en dan inschatten of er lag is in het stoppen met draaien...en het antwoord is nee.

MAAR: Het LIJKT wel alsof je nog even doorgaat, omdat je gun nog even 'doorwiebelt' nadat je gestopt bent met draaien. Als je naar de corsshairs kijkt, dan zie je dat er bijna geen lag is.

edit: mbt tot het spawnen: Inderdaad! Ik stond in Kharg met mijn halve squad OP de chopper :D
Zoals je weet heb ik ook het eea getest maar ik merk niet echt veel verschil maarja dat is
blijkbaar persoonlijk.

Is dat niet standaard het doorwiebelen van de gun? Ik heb daar zelf ook last van.

Qua spawnen tja, ik stond ook boven op de wieken van een Viper 1 keer raden wat er dan gebeurt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat doorwiebelen is standaard, maar dat is puur een animatie, heeft niets te maken met richten/inputlag..

Daarom zeg ik dus: het LIJKT of je misschien 'doorschiet' maar dat is dus die animatie.

Hardcore gaat me steeds meer bevallen trouwens :D....én nog 'maar' 44332 te gaan voor de m98!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 16:34:
[...]

@Moulin30 Waar slaat dat nou weer op? er wordt duidelijk en snel gereageerd op jou post en dan zoiets? Dan zit je denk ik op dit forum (en andere fora's eigenlijk) verkeerd.
Sorry, blijkbaar mijn post verkeerd geplaatst. Wat ik bedoelde:

Ik heb liever dat iemand het voor me opzoekt en het me dan verteld, bedankt.

"Anders" had ik weg moeten laten want mij boeit het niet wie antwoord!!

En wat is een troll? en btw 1 verkeerde reactie en meteen gezeur, echt kleine blagen!
en anders een stel jankers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:56:
Ja dat doorwiebelen is standaard, maar dat is puur een animatie, heeft niets te maken met richten/inputlag..

Daarom zeg ik dus: het LIJKT of je misschien 'doorschiet' maar dat is dus die animatie.

Hardcore gaat me steeds meer bevallen trouwens :D....én nog 'maar' 44332 te gaan voor de m98!
Ow dat gaat snel hahaha, wat je ook kan doen is met een machine geweer recon spelen als je die al vrij hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://assets.head-fi.org/6/68/686fa5c7_troll.jpg

Ja, blagen en nozems zijn het! O-)

Ja ik heb de UMP, die bevalt wel, maar mijn voorkeur ligt toch bij de rifles/carabines. Op compacte maps pak ik vaak de SVD/MOD 11 met een 4x...werkt ook prima. Dubbel tappen en ze liggen ook met body shots gestrekt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:01:
[...]

[afbeelding]

Ja, blagen en nozems zijn het! O-)

Ja ik heb de UMP, die bevalt wel, maar mijn voorkeur ligt toch bij de rifles/carabines. Op compacte maps pak ik vaak de SVD/MOD 11 met een 4x...werkt ook prima. Dubbel tappen en ze liggen ook met body shots gestrekt.
Ja, daar heb je gelijk in (SVD/MOD). MOD is ook heel fijn met IRNV.

Die UMP vond ik alleen fijn bij de Beta hij is nu veranderd qua power volgens mij.
P90 is ook veranderd sinds patch, minder krachtig. Nog steeds fijn opzich!

Sneller je M98 kan je ook krijgen door veel M-coms of flags te veroveren. Levert lekker
veel punten op en je speelt de ribbons ook nog een vrij. Terwijl je Recon bent

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Owja eindelijk 2 kills in een match met de AA in Operation Firestorm.

1 Hovac of Viper?
1 Jet

Damage is behoorlijk omhoog geschroeft van de AA's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Squad stats:
Top AA Driver
Moulin11
SPM
57
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar haal je die wijsheid vandaan? Battlereport..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...832655391432692180/stats/

Dus, naar het platoon, en dan links op 'stats' klikken.

...ik zit met mijn SPM laag zeg (overall) :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Sinds de patch (PS3) alleen maar last van rubber banding :X
Echt om gek van te worden! Meer mensen hier last van?

Het enige wat mij opvalt wat echt gefixed is, is dat ik geen vastlopers meer heb

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:28:
http://battlelog.battlefi...832655391432692180/stats/

Dus, naar het platoon, en dan links op 'stats' klikken.

...ik zit met mijn SPM laag zeg (overall) :'(
Komt helemaal goed dat SPM.

Hahaha moet toch eens gaan lezen wat got forum aangeeft,
Trollen flaming of uitlokken hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh. Vind het vooral k*t omdat ik met een lage SPM minder snel unlocks haal. Het maakt er mijn plezier niet minder om hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:33:
Meh. Vind het vooral k*t omdat ik met een lage SPM minder snel unlocks haal. Het maakt er mijn plezier niet minder om hoor :D
SPM heb ik ook niet echt hoog hoor. 224 volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:55
Hebben jullie toevallig ook last van het niet meer kunnen joinen van servers? Ik word sinds gisteravond continu gedisconnected als ik een server probeer te joinen. Voorheen nergens last van.

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Fatal Mind schreef op donderdag 01 december 2011 @ 10:54:
[...]

Kan je denk ik met redelijke zekerheid vertellen dat dat niet aan je xbox ligt, speel met 2 maten, en die wij hebben hetzelfde probleem, zo af en toe staat ie gewoon compleet vast tijdens het spelen van Battlefield, dit gebeurd tijdens laden, tijdens spelen, tijdens idle'en, erg willekeurig, en 100% gerelateerd aan BF3
Ook al 2x gehad ja, alleen bij BF3 en gebeurd heel random, tijdens het laden maar kan ook tijdens het spelen. Echt een freeze en moet ik mijn xbox helemaal opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hubhib schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:47:
Hebben jullie toevallig ook last van het niet meer kunnen joinen van servers? Ik word sinds gisteravond continu gedisconnected als ik een server probeer te joinen. Voorheen nergens last van.
Nee geen ervaring mee, wel dat de servers vaak een wachtrij hebben terwijl er maar 18 persoenen spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik meestal quickconnect, en dat geeft geen issues met joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hubhib
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-09 22:55
Oeps! Sorry, zat in het verkeerde topic:P

Ryzen 7 9800X3D | ROG STRIX B650E-F | RTX 5080 AMP | 32GB G.Skill 6000Mhz C30 | Noctua NH-U12A | Samsung 990 Pro 1TB | Samsung 990 Pro 2TB | WD Red Plus 6TB | O11 Dynamic Evo | Corsair RM1000x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Mon0lith schreef op donderdag 01 december 2011 @ 11:29:
Sinds de patch (PS3) alleen maar last van rubber banding :X
Echt om gek van te worden! Meer mensen hier last van?

Het enige wat mij opvalt wat echt gefixed is, is dat ik geen vastlopers meer heb
je bent niet de enige. ik heb BF3 al dagen niet meer aangeraakt omdat ik 'm onspeelbaar vind; lag, dat rubber banding, en pauper voicechat/voip ... :N

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

himlims_ schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:10:
[...]
je bent niet de enige. ik heb BF3 al dagen niet meer aangeraakt omdat ik 'm onspeelbaar vind; lag, dat rubber banding, en pauper voicechat/voip ... :N
Nu ik weet wat rubberbanding is kan ik je melden dat ik dit alleen heb als ik op grote afstand sniper! Zie naar links lopen en opeens verdwijnt ie en verschijnt rechts. Gewoon een poppetje die verdwijnt of schokkerig door mijn beeld loopt.

Heeft dit niet mede te maken met de verbinding van de andere speler. Op GT5 zie je het heel erg als een player draadloos speel met een slechte verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain Obvious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-08 23:10
Vind trouwens ook dat ze bij de xbox versie wel eens de deadspot mogen aanpassen of in ieder geval de optie mogen geven om dit te veranderen. Heb een controller waar de sticks iets naar links hangen. Bij andere spellen geen last van alleen bij BF3....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
B2K al uit ofzo?

Zie bij de Server Browser dat je de mappen van B2K kan kiezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:17:
B2K al uit ofzo?

Zie bij de Server Browser dat je de mappen van B2K kan kiezen...
Nee, voorbereiding voor de pack volgens EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:14:
Heeft dit niet mede te maken met de verbinding van de andere speler. Op GT5 zie je het heel erg als een player draadloos speel met een slechte verbinding.
Nee, GT5 werkt op p2p hosting, maar BF3 heeft gewoon dedicated servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:20:
[...]
Nee, voorbereiding voor de pack volgens EA
Relevant:
Gaat soms zo snel met de posts, dit is een paar pagina's terug al gepost (dacht zelf iets van 2 pagina's, wrong!)

[ Voor 30% gewijzigd door aramdin op 01-12-2011 12:24 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:14:Heeft dit niet mede te maken met de verbinding van de andere speler. Op GT5 zie je het heel erg als een player draadloos speel met een slechte verbinding.
Zou kunnen, maar niet bij mij. Heb gewoon een 50mb wired connection :)

Dus hoop dat het gefixed word of dat het probleem gewoon verdwenen is als ik vandaag m'n ps3 weer
eens aanzet

[ Voor 14% gewijzigd door Mon0lith op 01-12-2011 12:30 ]

PSN: Von_Smallhausn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:23:
[...]

Relevant:

[...]

Gaat soms zo snel met de posts, dit is een paar pagina's terug al gepost (dacht zelf iets van 2 pagina's, wrong!)
Die link dat is het volgende: Disney Universe Villains Costume Pack Ik had met die post al meegekregen dat de pack 7 december ongeveer kwam. Daarom post ik ook voorbereiding op de pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Het is inmiddels December. Is er iets meer bekend over de release van "back to Karkand"?

Laat maar :P

[ Voor 11% gewijzigd door xamirz op 01-12-2011 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mon0lith schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:29:
[...]

Zou kunnen, maar niet bij mij. Heb gewoon een 50mb wired connection :)

Dus hoop dat het gefixed word of dat het probleem gewoon verdwenen is als ik vandaag m'n ps3 weer
eens aanzet
Nee helaas niet had er gister avond om 23:30 nog last van (of er moet daarna nog een update zijn gekomen maar dat lijkt me niet). Tevens van de groene flitsen in beeld maar een stukje minder.

Heeft iemand ook nog steeds last van die groene flashes???

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Ik had gister avond na de patch nergens last van. Juiste heerlijke potjes gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Conundrum51 schreef op donderdag 01 december 2011 @ 12:49:
Ik had gister avond na de patch nergens last van. Juiste heerlijke potjes gespeeld.
Heb je PS3? Anders moet ik toch eens kijken naar mijn tv....

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gan we het straks maar weer even checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:34
Heb nog niet gespeeld na de patch maar is het ook echt niet meer mogelijk om op Kharq Island als defender in de AA gun op het schip te springen? Daar werd ik namelijk echt helemaal gestoord van.

Het is trouwens wel ideaal wanneer je als defender op Seine de eerste 2 mcoms verliest, even te gaan campen om vervolgens hun APC daar te jatten. Dan snel naar de andere kant van de Seine rijden en je kunt bijna niet meer verliezen.

Of vinden jullie dat lame?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Dersan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:30:
Heb nog niet gespeeld na de patch maar is het ook echt niet meer mogelijk om op Kharq Island als defender in de AA gun op het schip te springen? Daar werd ik namelijk echt helemaal gestoord van.

Het is trouwens wel ideaal wanneer je als defender op Seine de eerste 2 mcoms verliest, even te gaan campen om vervolgens hun APC daar te jatten. Dan snel naar de andere kant van de Seine rijden en je kunt bijna niet meer verliezen.

Heheh ik kan het wel waarderen, thx voor de tip :D.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"All is fair in love and war"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:30:

Nou ja als je mijn tegenstander zou zijn wel hahaha, maar aan de andere kant het is wel een goede strategie om te winnen hahaha >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Nope niet echt hoor.

Op Caspian border, als ik zie dat de tegenstander geen jets gebruikt, vlieg ik ook naar hun basis, crash daar om dan hun vliegtuig te nakken. Kwestie van blijven opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:33:
Nope niet echt hoor.

Op Caspian border, als ik zie dat de tegenstander geen jets gebruikt, vlieg ik ook naar hun basis, crash daar om dan hun vliegtuig te nakken. Kwestie van blijven opletten.
Wat voor nut heeft een Jet als je geen andere tegenstanders in de lucht hebt?

Oke, je zou grondtroepen kunnen slayen maar dat is verrekte moeilijk in een Jet, heli daarentegen goed idee
die kunnen nog redelijk wat damage veroorzaken bij tanks etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
Idd, sommige blijven bijvoorbeeld bij, kharg island, jets / heli kapot schieten van enemy, is ook een strategie.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:36:
[...]

Wat voor nut heeft een Jet als je geen andere tegenstanders in de lucht hebt?

Oke, je zou grondtroepen kunnen slayen maar dat is verrekte moeilijk in een Jet, heli daarentegen goed idee
die kunnen nog redelijk wat damage veroorzaken bij tanks etc.
Je Jet, Heli blijven veel langer in de lucht en bovenal storen van de tegenstander. Mannetjes gaan zich primair richten op de vliegtuigen waardoor grondtroepen makkelijker kunnen doorstoten.

En dat jij het moeilijk vind betekent niet dat anderen dat niet kunnen.

Een beetje nadenken kan ook geen kwaad.

[ Voor 5% gewijzigd door The Great HooD op 01-12-2011 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:39:
[...]
En dat jij het moeilijk vind betekent niet dat anderen dat niet kunnen.

Een beetje nadenken kan ook geen kwaad.
Afbeeldingslocatie: http://www.feministe.us/blog/wp-content/uploads/2011/01/troll-doll.jpg
Pagina: 1 ... 8 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.