Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:23:
[...]

Al die andere fixes kunnen me gestolen worden. Ik had er toch geen last van. Laten ze hun energie steken in het fixen van de voicechat.
Als ze het gaan fixen duurt het alsnog weken voordat het er door heen komt. Jammer dit.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
@mikenachmanadhd There's not additional information on the VoIP PS3 issue as of now, thanks. ^CV
Van de twitter van battlefield. Stelletje #%$^!!@

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Argh! Komt denk ik ook door het toelaten van patches en de tijd die nodig is voor de goedkeuring door Sony. Erger is nog dat er zogenaamd niets bekends is, komop, iedereen klaagt erover maar lijkt alsof ze selectief luisteren.
Unomomentodado schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:45:
[...]

Of een Tritton AX Pro halen. Speelt erg fijn en geluid is goed in te stellen.
http://www.trittonusa.com/prod/axpro.asp
De Tritton AX Pro is wel 2x de prijs van een Turtle Beach PX21, ik zou dan ook eerder voor de Turtle Beach kiezen, maar dat is persoonlijk. Ik heb 30 euro meer uitgegeven en ben voor de Sony gegaan (draadloos en statusmeldingen in je scherm, net zoals iemand online komt)

pricewatch: Turtle Beach Ear Force PX21 (PS3/Xbox 360/PC)
pricewatch: Sony PlayStation 3 Wireless Stereo Headset 7.1, PlayStation 3
pricewatch: Tritton AX 720, PlayStation 3, Xbox 360

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Net bf3 voor de xbox 360 ook maar even aangeschaft, dvdtje voor de mp in mijn xbox gedaan, Natuurlijk! de hd texture pack geinstalleerd, maar moest zeggen dat ik alles behalve onder de indruk was van de graphics, en vond het maar rommelig spelen. Ben nu de game zelf ook op de hdd aan het installeren, maakt het daarna een verschil? Of zou je dan alleen de xbox minder luid horen en snellere laadtijden hebben? Of verschilt het ook daadwerkelijk in graphics? want was niet echt onder de indruk na het installeren van de graphics pack. Hoop dat het installeren op hdd verschil zal maken...q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Tja, wat ben je gewend, anders gezegd: welke game vind je wel echt mooi op de Xbox? Moeilijk om er iets over te zeggen zonder vergelijkingsmateriaal

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
Vind gears of war 3 er stukken beter uitzien. Maar weet dan ook niet of het installeren van de dvd zelf het verschil pas maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:54:
Argh! Komt denk ik ook door het toelaten van patches en de tijd die nodig is voor de goedkeuring door Sony. Erger is nog dat er zogenaamd niets bekends is, komop, iedereen klaagt erover maar lijkt alsof ze selectief luisteren.
Wat ik begreep is dat het volgende werkt. Nog niet geprobeerd, dus onder voorbehoud:

1) Sluit je mic aan op je PS3 zoals altijd en start BF3.
2) In BF3, druk op PS knop en ga naar je audio accessoire settings.
3) Schakel microfoon uit.
4) Hier zou ik zelf even dit menuutje verlaten en dan weer openen.
5) Schakel microfoon weer aan.
6) Druk op PS om terug in het spel te komen.

Naar verluidt moet de microfoon dan weer werken. Nogal een prutsoplossing en liefst zou het gewoon zonder problemen moeten werken, maar ja.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerllijk gezegd lijkt het me niet dat dat gaat werken. Zoals ik al eerder aangaf lijkt het meer te maken te hebben met een bandbreedte probleem. Als dat inderdaad het geval is, dan lijkt me de oplossing niet zo moeilijk. DICE moet alleen wel de moeite nemen om de teonderkennen dat er een probleem is...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Hillie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 20:56:
[...]

Wat ik begreep is dat het volgende werkt. Nog niet geprobeerd, dus onder voorbehoud:

1) Sluit je mic aan op je PS3 zoals altijd en start BF3.
2) In BF3, druk op PS knop en ga naar je audio accessoire settings.
3) Schakel microfoon uit.
4) Hier zou ik zelf even dit menuutje verlaten en dan weer openen.
5) Schakel microfoon weer aan.
6) Druk op PS om terug in het spel te komen.

Naar verluidt moet de microfoon dan weer werken. Nogal een prutsoplossing en liefst zou het gewoon zonder problemen moeten werken, maar ja.
Dat kan dus niet, want je kunt niet in de audio settings komen zonder uit de game te gaan.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Niet? Da's klote. Ik had het nog niet geprobeerd. In het spel kun je wel de index van je controllers veranderen, dus het leek me niet onwaarschijnlijk dat dit zou kunnen. Straks eens checken.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Ik denk dat je accessoires bedoeld ofzo. Er is in ieder geval een menu met geluidsinstellingen waar je in kunt komen tijdens het gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Jimmy-time1:
Ik zal je vanmiddag even toevoegen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:05
Prima, ik ben denk ik begin van de avond nog wel even online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:08:
Kregen meer mensen bij het online gaan op de ps3 een melding dat het ea account nu bekend staat onder de naam origin? Moest ook tos en privacy opnieuw accepteren. :o
Hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:25
Ik heb wel de voorwaarden enzo opnieuw moeten accepteren gisteravond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04 10:24

VTB

De AA gun op Kharg Island mogen ze van mij juist weghalen. Heb nu al meerdere keren meegemaakt dat iemand vanuit het defense team de AA gun weet te bemachtigen.

Gisteren nog wat lopen oefenen met CITV. Ik moet toch mijn mening bijstellen. Het werkt heel eenvoudig. Jets zijn inderdaad niet goed te raken. Maar heli’s en andere tanks kun je nu van heel ver al raken en je hebt ze dan meteen disabled/destroyed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Hele dikke vinger richting Dice, zo klaar mee! :( Mijn spamquest gaat nu echt helemaal los!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:54:
Lol, ja die staat er je spawnt er bijna naast.....

Maare goed te lezen dat ik niet de enige ben die op bv werk als eerste battlelog opent om de stats van de potjes die de avond ervoor gespeeld zijn te bekijken.
haha me2 battlelog gotlive forum en dan pas me werk openen hehe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
Gisteravond dus voor de grap maar gewoon een random server gejoined en ik kwam dus in een Rush server terecht. Eerste potje begon gelijk meteen goed: 19 kills 3 deaths.. De potjes erna maar wat "minder tactisch" gedaan, door no-life met 3 dingen bezig te zijn (msn, mobiele telefoon en BF3). Ging gelijk stuk slechter! Had er wel lol in eerlijk gezegd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:48:
[...]

haha me2 battlelog gotlive forum en dan pas me werk openen hehe :P
Erg he hier precies hetzelfde! Maaruh valt het jullie ook op dat je ergens achteraf elke keer een EOD bot ziet??? en dat er players zijn met ruim 20000 punten en geen kills???? Ik zie steeds meer van dat soort dingen is dat nou XP boosting??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder kills zijn zeker punten te maken. In conquest is het neutralizen/cappen van een punt al 450 waard. Rush geeft wat meer punten zelfs voor M-cons volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:59:
Erg he hier precies hetzelfde! Maaruh valt het jullie ook op dat je ergens achteraf elke keer een EOD bot ziet??? en dat er players zijn met ruim 20000 punten en geen kills???? Ik zie steeds meer van dat soort dingen is dat nou XP boosting??
Ben het zelf niet tegen gekomen.. Zie ook amper personen boven de 15.000 (incl. award score) komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan mij niet wijsmaken dat ze zoveel punten kunnen krijgen

Kijk maar eens op de hardcore servers

Misschien heb ik nog wel een report

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat trukje wil ik ook wel leren. Ben al blij als ik de 3000 haal :D

@moulin. Gisteren nog eens geprobeerd, maar ik kan niet wennen aan Hardcore :D. Trouwens, redelijke mongool vool squadleader dat potje op Grand Bazaar :S

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://battlelog.battlefi...show/9749939/4/230420491/

Kijk hier eens naar, de volgende namen deden hieraan mee: Gamesdelbasso en xxxcommander999xxx

Kijk die score eens van Gamesdelbasso 126K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:23:
http://battlelog.battlefi...show/9749939/4/230420491/

Kijk hier eens naar, de volgende namen deden hieraan mee: Gamesdelbasso en xxxcommander999xxx

Kijk die score eens van Gamesdelbasso 126K
Zo te zien non-stop repairen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:25:
[...]

Zo te zien non-stop repairen..
Precies onwijs gewoon 119600 punten en repair 20000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dynamix schreef op woensdag 30 november 2011 @ 08:35:
[...]
Hele dikke vinger richting Dice, zo klaar mee! :( Mijn spamquest gaat nu echt helemaal los!
Je bent niet de enige. Ik zie eigenlijk maar 2 reacties op de patch.
1. input lag fix
2. Voip fix

Ze kunnen er eigenlijk al niet meer omheen in de volgende patch.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:25:
[...]

Precies onwijs gewoon 119600 punten en repair 20000
120k aan rewards, sorry hoor, dan ben je een of andere bug aan het misbruiken, dat kan niet anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:17:
Dat trukje wil ik ook wel leren. Ben al blij als ik de 3000 haal :D

@moulin. Gisteren nog eens geprobeerd, maar ik kan niet wennen aan Hardcore :D. Trouwens, redelijke mongool vool squadleader dat potje op Grand Bazaar :S
Nouja het is een beetje flauw alles kan je zo unlocken zonder te spelen.....

Maaruh heb je die battlereport van Grand bazaar ik niet. Volgens mij was mijn score ook niet super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Ik speel sinds gisteravond op 576p (ofzo) en dat gaat verbazingwekkend veel soepeler dan op 720p spelen. Logisch natuurlijk, minder pixels die gerendered hoeven te worden, maar het voelt allemaal veel natuurlijker aan en gaat echt gewoon beter.

Granted, het ziet d'r ook veel minder goed uit, maar ik kom nog uit het tijdperk waarbij graphics onderschikt zijn aan 120fps in Quake 3 etc :P

Misschien een tip voor de mensen die last hebben van de inputlag etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:28:
[...]

120k aan rewards, sorry hoor, dan ben je een of andere bug aan het misbruiken, dat kan niet anders
Precies, ik zie dit steeds vaker gebeuren.

Ik heb even gezocht via google, inderdaad zoals MW2 XP boosting had heeft BF3 dit dus ook, wel in een andere vorm. Er zijn diverse video's.
Ik vind het een beetje zonde en typisch iets voor iemand zonder geduld of skills.

@HOLE-NL ik zal vanavond ff SC spelen. Misschien kunnen we dan een beetje gaan teamen. Ik heb trouwens gisterenavond met nog wat GoT ers gespeeld was wel lachuh.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Zo zo, heb ik eens een ochtendje vrij tot 12.00, krijgen we een update van 760mb binnen! :o
Het zal 300min duren voordat hij deze binnen heeft. Is het normaal zo groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
osc4r schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:30:
Ik speel sinds gisteravond op 576p (ofzo) en dat gaat verbazingwekkend veel soepeler dan op 720p spelen. Logisch natuurlijk, minder pixels die gerendered hoeven te worden, maar het voelt allemaal veel natuurlijker aan en gaat echt gewoon beter.

Granted, het ziet d'r ook veel minder goed uit, maar ik kom nog uit het tijdperk waarbij graphics onderschikt zijn aan 120fps in Quake 3 etc :P

Misschien een tip voor de mensen die last hebben van de inputlag etc :)
Jup. Het speelt beter en soepeler. Minder last van haperingen. Het is een schande dat je aangewezen bent op zo'n resolutie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:36:
Zo zo, heb ik eens een ochtendje vrij tot 12.00, krijgen we een update van 760mb binnen! :o
Normaal duurt dat niet zo lang (bij mij dan) Duurt meestal maximaal 30 minuten bij mij.

Opzich is dat wel normaal, GT5 was nog groter!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Great HooD schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:37:
[...]

Jup. Het speelt beter en soepeler. Minder last van haperingen. Het is een schande dat je aangewezen bent op zo'n resolutie!
Ligt Inputlag niet aan je eigen hardware??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
In het geval van een PS3 lijkt me dat dat vrij uniform is tussen alle gamers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
The Great HooD schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:37:
[...]

Ben benieuwd hoe het dan bij mij speelt. Had vrijwel nergens last van :o
Moest wel me TV beeld (plasma) op dynamisch zetten om in ieder geval normaal te kunnen gamen, had toen ineens hoge fps en alles liep gelijk enorm soepel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:40:
[...]

Ligt Inputlag niet aan je eigen hardware??
En waar zou dat aan moeten liggen?

PS3 is hetzelfde, controller is hetzelde, getest met andere controller en nog steeds last, en TV, zou niet uit moeten maken.

Het feit dat k op 360, met dezelfde TV, geen last heb van input-lag en op de PS3 wel, geeft aan dat het gewoonweg een slordig overgezette port is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

osc4r schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:47:
In het geval van een PS3 lijkt me dat dat vrij uniform is tussen alle gamers :)
Je bedoeld de mate van inputlag? Volgens mij ligt het gewoon aan je TV en misschien dat de bekabeling er ook mee te maken heeft. Zie hieronder:

Haal reactie tijd en inputlag niet door elkaar mensen

De Input lag is de tijd waarin een beeld van de computer naar het scherm wordt verzonden; of eigenlijk meer de tekortkoming daarvan. Als een beeldscherm veel gaat 'laggen', dus de beelden lopen achter op de werkelijke actie, spreek je van een input lag.
Panels die aan deze input lag lijden zijn: s-PVA, s-MVA, en overdrive-TN. Ook LCD hoort tot deze groep, CRT heeft haast geen input vertraging.
Het lastige aan de input lag is dat fabrikanten deze tijden niet vermelden bij een product, in tegenstelling tot de reactietijd.
Dus ga je voor een gamemonitor; haal dan een monitor die én een snelle reactietijd én haast geen input lag heeft, anders wordt dit bij snelle shooters nogal onmogelijk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:53:
[...]

Je bedoeld de mate van inputlag? Volgens mij ligt het gewoon aan je TV en misschien dat de bekabeling er ook mee te maken heeft. Zie hieronder:

Haal reactie tijd en inputlag niet door elkaar mensen

De Input lag is de tijd waarin een beeld van de computer naar het scherm wordt verzonden; of eigenlijk meer de tekortkoming daarvan. Als een beeldscherm veel gaat 'laggen', dus de beelden lopen achter op de werkelijke actie, spreek je van een input lag.
Panels die aan deze input lag lijden zijn: s-PVA, s-MVA, en overdrive-TN. Ook LCD hoort tot deze groep, CRT heeft haast geen input vertraging.
Het lastige aan de input lag is dat fabrikanten deze tijden niet vermelden bij een product, in tegenstelling tot de reactietijd.
Dus ga je voor een gamemonitor; haal dan een monitor die én een snelle reactietijd én haast geen input lag heeft, anders wordt dit bij snelle shooters nogal onmogelijk om te spelen.
Oftewel haal gewoon een plasma TV! Snellere reactiesnelheid en input kan haast niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Jackal131 schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:26:
[...]

Je bent niet de enige. Ik zie eigenlijk maar 2 reacties op de patch.
1. input lag fix
2. Voip fix

Ze kunnen er eigenlijk al niet meer omheen in de volgende patch.
Ze zijn er al eerder "omheen gegaan", als je het mij vraagt...
Noq schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:36:
De Frostbite engine laat geen kleine updates toe, zoals bij bijvoorbeeld CoD.

[ Voor 32% gewijzigd door Dynamix op 30-11-2011 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Van Input lag heb er zelf geen last van. Maar wat is jullie input lag? 120ms 100ms 50ms??

De mijne is 52ms en bij motion plus smooth 100ms. Hoe zit dat bij jullie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:00:
Van Input lag heb er zelf geen last van. Maar wat is jullie input lag? 120ms 100ms 50ms??

De mijne is 52ms en bij motion plus smooth 100ms. Hoe zit dat bij jullie dan?
Hoe kun je dat zien ? heb x360 elite oude en plasma tv 107 cm van philips wel 4jaar oud was toen der tijd 1000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:01:
[...]

Hoe kun je dat zien ? heb x360 elite oude en plasma tv 107 cm van philips wel 4jaar oud was toen der tijd 1000 euro
Gewoon ff op google je tv type intikken en input lag ms erbij zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 09:30:
[...]

Nouja het is een beetje flauw alles kan je zo unlocken zonder te spelen.....

Maaruh heb je die battlereport van Grand bazaar ik niet. Volgens mij was mijn score ook niet super.
Heb 'm ook niet. Ben gequit, dan wordt het niet gesaved denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn tv nog niet zo lang en op Tweakers staat er een forum thread over de samsung 55D7000/D8000. Daar haal ik de gegevens weg, meestal krijg je die info niet (input lag) alleen reactie tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een update bezig geldt deze ook voor x360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Al die beeldverbeteringen die jouw tv uitvoert zal vertraging opleveren, zit over het algemeen niets voor niets een game modus op. Ik moet die wel aanzetten de keren dat ik mn PS3 aan sluit op mn tv (Sony EX710).

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:14:
Al die beeldverbeteringen die jouw tv uitvoert zal vertraging opleveren, zit over het algemeen niets voor niets een game modus op. Ik moet die wel aanzetten de keren dat ik mn PS3 aan sluit op mn tv (Sony EX710).
Precies daarom is mijn game modus 52ms en motion plus smooth 100ms en een andere was 116ms dat was nog vloeiender ofzo, maarja ze denken dat het aan de PS3 ligt maar dat is niet zo. Sluit maar een CRT aan dan zul je zien dat deze geen lag heeft.

volgens mij merk je er niets van als je 116ms input lag hebt. Milisecondes......

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:02:
Gewoon ff op google je tv type intikken en input lag ms erbij zetten
Dan krijg je de tests van anderen, die lang niet altijd accuraat is (een 7603 met 70ms bestaat niet).

Beste is je TV aan je PC hangen, timer (met duizenden) starten en foto maken waarop je je monitor + TV ziet. Verschil tussen de 2 timers is je extra latency tov je PC monitor (die veelal niet voorbij de 15ms komt).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Ok, net wanneer ik me schoenen aandoe en nog even kijk hoe ver die is, staat die ineens op BF3 intro scherm. Dat wordt dan vanmiddag na me stage gelijk weer knallen! :*)

Ik zat trouwens gister met een GoT speler, naam leek op Shiz nog iets. Leuk dat je even joinde! Hoe kan je eigenlijk [GoT] voor je naam zetten? Ben je dan een betaald lid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€ 100 overmaken aan mij

of even op battlelog invullen, dat werkt ook ;) (bij edit profile)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:24:
Ok, net wanneer ik me schoenen aandoe en nog even kijk hoe ver die is, staat die ineens op BF3 intro scherm. Dat wordt dan vanmiddag na me stage gelijk weer knallen! :*)

Ik zat trouwens gister met een GoT speler, naam leek op Shiz nog iets. Leuk dat je even joinde! Hoe kan je eigenlijk [GoT] voor je naam zetten? Ben je dan een betaald lid?
Ik ga vanmiddag ook gelijk na stage knallen speel je op x360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mivadebe
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:37
Inderdaad gewoon bij battlelog je profiel even bewerken;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:23:
[...]

Dan krijg je de tests van anderen, die lang niet altijd accuraat is (een 7603 met 70ms bestaat niet).

Beste is je TV aan je PC hangen, timer (met duizenden) starten en foto maken waarop je je monitor + TV ziet. Verschil tussen de 2 timers is je extra latency tov je PC monitor (die veelal niet voorbij de 15ms komt).
Daar heb je gelijk in, de door mij vermelden gegevens zijn op Tweakers.net, avsforum en hd nation bevestigt
dus daar heb ik wel vertrouwen in. Maar het zal nooit 100% zeker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:24:

Vanavond ben ik er weerk ik invite je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-08 13:38
De inputlag waarvan sprake bij BF3 ligt helemaal niet aan je TV.
Akkoord, je tv zorgt ook voor vertraging, maar het grootste stuk (>200ms) komt wel degelijk van de ps3. Er is hier een thread van op battlelog waarin gesteld wordt dat IEDEREEN met een PS3 deze inputlag heeft (op 720p). De mensen die beweren van het niet te hebben merken het gewoon niet. Jammergenoeg vind ik de link naar die thread niet snel terug, ik dacht dat die link al eens hier op GoT gepost was.

Ikzelf speel ook sedert 2 weken op 576p en dat gaat inderdaad vlotter. Tijdens de beta was deze inputlag er niet op PS3, dus ofwel was de beta significant minder zwaar, ofwel is er een codeprobleem ergens. Sowieso moet het gefixed worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het heb, maar niet merk, waarom zou ik me er dan druk om maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
Ik merkte het ook niet, maar als ik de resolutie verlaagde ging het gewoon allemaal veel beter. Mikken ging veel vlotter waardoor ik gewoon veel meer kills haalde!

Voorbeeld: YouTube: Testing Battlefield 3 patch 1.01 (and MW2 and Bad Company 2) lag input on PS3, with data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Niet online
Ik zou zeggen, probeer het een keer uit, en je zult zien dat het toch allemaal veel soepeler aanvoelt. Ook is er minder vertragen als er veel explosies/rookbommen zijn. En voor iedereen is het natuurlijk anders, de één wilt eye candy en de ander wilt zo goed/efficient mogelijk anderen neerknallen, en ik hoor bij die laatste en speel dus op de laagste resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Er bestaan toch veel topics over, google maar eens op "ps3 input lag 720p". Er kan ook nog geprobeerd worden om zowel de PS3 als TV/monitor op 720p te zetten, kijken of dat helpt?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JEZUS paystation zuig echt hard 90% van de reacties gaan over problemen van de ps3 de andere 10% over hoe goed de xdoos werkt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
720p is sowieso het maximum. Je kan je ps3 wel op 1080 zetten, maar dan schakelt hij sowieso terug naar 720p voor bf3.

Dit probleem is naar het schijnt zelf al bevestigd door DICE (vind niet direct een bron...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:21
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:40:
JEZUS paystation zuig echt hard 90% van de reacties gaan over problemen van de ps3 de andere 10% over hoe goed de xdoos werkt :D
Nou ja, valt best mee. PS3 heeft eigenlijk alleen last van de input lag (wat best een serieus probleem is). De rest van de problemen komt ook op de xbox voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op game mode en motion smooth en heb er geen last van maar het zal wel aan mij liggen.

Maarja ik denk dat mariopekel gelijk heeft wat een gezuig bij ps3 hahaha nou ja
we gaan het straks maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThijsWTF schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:42:
[...]

Nou ja, valt best mee. PS3 heeft eigenlijk alleen last van de input lag (wat best een serieus probleem is). De rest van de problemen komt ook op de xbox voor.
ehh volgens mij vergeet je nog het een en ander voice problem en ga zo maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mngm schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:37:
Ik merkte het ook niet, maar als ik de resolutie verlaagde ging het gewoon allemaal veel beter. Mikken ging veel vlotter waardoor ik gewoon veel meer kills haalde!

Voorbeeld: YouTube: Testing Battlefield 3 patch 1.01 (and MW2 and Bad Company 2) lag input on PS3, with data
Je hebt me overtuigt er zit behooorlijk wat verschil tussen 720 en 576. Ik ga hem maar eens veranderen en kijken of het werkt bij mij.

Mijn WII heeft nog meer input lag hahahaha druk ik op springen en hij springt na 1 sec! hahaha maarja dat zal wel wat anders zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Grappig dat er altijd naar hetzelfde filmpje wordt gelinkt, zover ik zie is dit ook de enige data die over inputlag bekend is. Daarnaast zijn die cijfers niet zichtbaar, maar geeft hij zelf aan, zou hij het netjes doen doe je dit met highspeed camera en een stopwatch tot duizenden secondes.

Voicechat daarentegen is gewoon een feit, inputlag is veelal een 'gevoel'. Net als mensen beweren dat de game bagger draait omdat het 30fps is.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mngm
enige bewijs? Kies je filmpje maar uit hoor: YouTube: bf3 inputlag ps3

Zelf zonder stopwatch en highspeed camera kan je toch duidelijk een groot verschil zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mngm schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:51:

Zelf zonder stopwatch en highspeed camera kan je toch duidelijk een groot verschil zien?
FEIT, je ziet het verschil heel erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Maarre, heeft iemand de PS3 patch al geinstalleerd en zijn er verbeteringen merkbaar?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
ben er mee bezig; eerst een systeem update zie ik

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:29:
ben er mee bezig; eerst een systeem update zie ik
Alweer een systeem update.....ik had er 1,5 geleden nog een gedaan

Ik kijk vanavond wel naar die patch moet toch maar eens werken he!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:25
mngm schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:34:
De inputlag waarvan sprake bij BF3 ligt helemaal niet aan je TV.
Akkoord, je tv zorgt ook voor vertraging, maar het grootste stuk (>200ms) komt wel degelijk van de ps3. Er is hier een thread van op battlelog waarin gesteld wordt dat IEDEREEN met een PS3 deze inputlag heeft (op 720p). De mensen die beweren van het niet te hebben merken het gewoon niet. Jammergenoeg vind ik de link naar die thread niet snel terug, ik dacht dat die link al eens hier op GoT gepost was.
Ben ik het niet mee eens. Ik heb er zelf na de posts hierover een hele avond op gelet, en ik heb er gewoon geen last van. Ik heb geen smooth- of gamemodes aan staan. Wellicht heeft het te maken met een combinatie van instellingen in de PS en de TV dat het niet goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht* ik ook.

Ben vanavond wel 'vrij' (vrouw van huis), dus zal dat 576p wel eens uitproberen. Nu ik er over nadenk 'overshoot' ik wel redelijk vaak bij mikken ja...dus wellicht toch die inputlag..

iemand een (full size) screenshot van bf3 op 576p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 11:41:
*zucht* ik ook.

Ben vanavond wel 'vrij' (vrouw van huis), dus zal dat 576p wel eens uitproberen. Nu ik er over nadenk 'overshoot' ik wel redelijk vaak bij mikken ja...dus wellicht toch die inputlag..

iemand een (full size) screenshot van bf3 op 576p?
Gewoon op game modus zetten, maarja het oog wilt ook wat toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het oog wil ook wat , inderdaad.

Maar ik heb ook Quake 3 gespeeld met alle grafische zooi op 0..en dat was ook leuk..

Jammer dat mijn PC BF3 niet trekt (P4 3,0Ghz, 1 GB RAM en een 256GB Videokaart :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Graag zou ik wat meer met Nederlanders spelen. Speel op dit moment veel BF3 met Engelse (friends). Heb je een headset en vindt jij het teambelang ook belangrijker dan eigen scores en K/D ratio voeg me dan toe PSN STORMenPUK. See you on the battlefield!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mngm schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:51:

Ik zeg niet dat er geen filmpjes van zijn, maar het zijn allemaal maar 'relatieve testen die mogelijk wat laten zien', in tegenstelling tot de foto test van TV vs monitor bijvoorbeeld.

Dit zijn echte tests:
Afbeeldingslocatie: http://media.pcgamer.com/files/2011/05/wireless-display-input-lag.jpg

Deze echter is al een stuk beter, een 2 frames input verschil, highspeed synced.
YouTube: SSFIV input lag PS3 vs XBOX 360
Grap is echter, dat is ~6ms (2x ~3ms obv 30fps)

Inputlag bestaat uit 3 onderdelen, zolang je daar geen goed onderscheid in maakt, blijft het relatief praten (daarom haal ik ook het '30fps is niet vloeiend' voorbeeld aan).

Daarmee zeg ik niet dat er geen inputlag bestaat, ik zeg enkel dat er vrij moeilijk vast te stellen is waar precies het probleem zit (PS3 en Xbox controllers werken ook op andere verbindingen, hoe werkt bv een bedrade controller tov BT versie, hoe werkt 576 tov 720 met de 2 controllers, op een PC monitor ipv een LCD TV, een lokale match tov online ivm ping).

@hieronder, ga dan ook geen discussie aan als je geen discussie wil hebben. :/
En dan nog dubbelposten ook _O-

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2011 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:11:
[...]

Ik zeg niet dat er geen filmpjes van zijn, maar het zijn allemaal maar 'relatieve testen die mogelijk wat laten zien', in tegenstelling tot de foto test van TV vs monitor bijvoorbeeld.

Dit zijn echte tests:
[afbeelding]

Deze echter is al een stuk beter, een 2 frames input verschil, highspeed synced.
YouTube: SSFIV input lag PS3 vs XBOX 360
Grap is echter, dat is ~6ms (2x ~3ms obv 30fps)

Inputlag bestaat uit 3 onderdelen, zolang je daar geen goed onderscheid in maakt, blijft het relatief praten (daarom haal ik ook het '30fps is niet vloeiend' voorbeeld aan).
Ok mooi je hebt je punt gemaakt, laten we lekker over het spel gaan praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:08:
Hallo,
Graag zou ik wat meer met Nederlanders spelen. Speel op dit moment veel BF3 met Engelse (friends). Heb je een headset en vindt jij het teambelang ook belangrijker dan eigen scores en K/D ratio voeg me dan toe PSN STORMenPUK. See you on the battlefield!
add mij maar: Moulin11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Nou vind ik een consoletopic over bf3 leuk.
Maar pagina's vol met technische problemen weer minder.

Laten we het over bf3 als spel hebben...

Zo zou ik graag wat meer stats willen !
Ik maak soms epische long range kills met mijn bazooka. Had graag willen weten hoe ver weg mijn slachtoffers waren :)

Ik speel op de xbox360 en verders niks dan lof. Wat een geweldige game.
Hier liggen gears of war 3 en forza 4 in de kast.. Doe er niks mee. Mijn overbuurman speelt ze omdat ik niks anders kan dan bf3 spelen...x_x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:20:
Goed plan!

Tja, qua afstanden is het lastig te zeggen. Alleen bij sniper headshots krijg je daar info over.
Noem eens een voorbeeld (jij stond bij [X] en je slachtoffer stond bij [Y]

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 12:31 . Reden: aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:20:
Nou vind ik een consoletopic over bf3 leuk.
Maar pagina's vol met technische problemen weer minder.

Zo zou ik graag wat meer stats willen !
Ik maak soms epische long range kills met mijn bazooka. Had graag willen weten hoe ver weg mijn slachtoffers waren :)

Ik speel op de xbox360 en verders niks dan lof. Wat een geweldige game.
Hier liggen gears of war 3 en forza 4 in de kast.. Doe er niks mee. Mijn overbuurman speelt ze omdat ik niks anders kan dan bf3 spelen...x_x
Volgens mij geld het voor alle headshots en niet alleen met een snipergun, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. De afstand van een normale kill wordt niet geregistreerd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer eigenlijk.

ik vind een bodyshot op 300+ meters/yards ook wel indrukwekkend eigenlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Wie heeft er nog tips om beter kills te maken met de Little Bird en Z11 chopper (op Noshar Canals)? Ik heb nu de Heat Seekers en Air Radar equipped.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Het lijkt erop dat je na de update nu standaard de m15 mijnen van de tegenstander ziet liggen op je mini map. Zijn daar nog bepaalde voorwaarden aan verbonden? Maakt het als engineer wel een stukje lastiger moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
aramdin schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:45:
Wie heeft er nog tips om beter kills te maken met de Little Bird en Z11 chopper (op Noshar Canals)? Ik heb nu de Heat Seekers en Air Radar equipped.
Air radar zie ik het nut niet van in. Ik heb het gevoel dat het helemaal niets doet.
Daarom heb ik altijd Stealth aan (hoewel ik geen idee heb of het werkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
SinergyX schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:50:
Grappig dat er altijd naar hetzelfde filmpje wordt gelinkt, zover ik zie is dit ook de enige data die over inputlag bekend is. Daarnaast zijn die cijfers niet zichtbaar, maar geeft hij zelf aan, zou hij het netjes doen doe je dit met highspeed camera en een stopwatch tot duizenden secondes.

Voicechat daarentegen is gewoon een feit, inputlag is veelal een 'gevoel'. Net als mensen beweren dat de game bagger draait omdat het 30fps is.
Onzin natturlijk. 30 fps is nog speelbaar. Met die verdomde input lag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Soms twijfel ik ook aan het nut van de Air Radar en heb ik het idee dat hij niet werkt. Je wordt bijv. gelocked, kijkt snel rond (ook snel ronddraaien), ook op je radar maar niets...Denk dat ik ook eerder Stealth ga equippen.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
de telecom mast in Caspian Border wil wel neer nu ;)

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!
johan bos schreef op woensdag 30 november 2011 @ 14:40:
de telecom mast in Caspian Border wil wel neer nu ;)
Echt waar? Pics of ervaringen? Wanneer wil ie dan precies om. Is dat een bepaalde gamemode?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vermoed dat er wel enige explosieven aan te passen zullen moeten komen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, via youtube verneem ik dat die bij conquest omvalt als er nog maar 10 tickets te gaan zijn?

[ Voor 115% gewijzigd door Martinspire op 30-11-2011 15:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Ik deed snel een potje vanmiddag tussendoor, omdat ik iets eerder klaar was met school en JA... De mast valt om! :D
Bij mij gebeurde het inderdaad aan het einde van de ronde zowat, dus zou goed kunnen dat het gebeurt wanneer een team nog maar 10 tickets overheeft.

Nu nog op stage, even afspraakje langsgaan en vroeg afsluiten(?) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 30 november 2011 @ 15:12:
Hmm, via youtube verneem ik dat die bij conquest omvalt als er nog maar 10 tickets te gaan zijn?
[video]
Hahaha ziek man, dus nu moet je ook uitkijken voor vallende torens etc. Is dat groene flitsen trouwens ook gefixed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ps3 teamspeak sessie
vanavond willen we graag een game sessie houden op de PS3.
Gezien dice het verrekt om voip te fixen, hebben wij een teamspeak server ingericht.

Teamspeak2

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 30-11-2011 15:32 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig initiatief. Loopt ie al, dan tjek ik of die android app werkt.

Hmz..werkt niet :(

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met squad games speel je dan met 4 teamgenoten tegen 3 andere squads?

en welke gamemodes

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 15:32 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.