Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 19:25

Noq

Ok, dat wordt dan vanmiddag inderdaad laptopje ernaast houden! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Zonet even gameplay gezien van "Back to Karkand: Gulf of Oman" ziet er wel erg mooi en gewelddadig uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 16:49
Heren,

Bij wie mag ik me melden voor GoT 2 PS3 platoon? Ik heb me ervoor aangemeld op battlelog, psn id is learegrub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:10:
[...]

Dat zeg ik toch? Het is discutabel. En dat is prima.

[...]

'Enemies' lijkt me beter geschikt dan 'cocksuckers'. Maar dit mag want de game is 18+ volgens EA, maar mijn naam mag niet, want dan geldt dat opeens niet meer?

Minder prima vind ik dit soort kinderachtige, direct-op-man reacties

[...]
terecht dat ze je gebanned hebben met zo'n naam kun je verwachten he, toch vindt ik het echt lelijk dat ze je dan gelijk voor de hele game bannen en niet een tweede kans geven met een andere naam zeker als je er al 2 jaar meespeelt, maar zeg zelf hun hebben wel betere dingen te doen 500k aan reports is niks, ze zien die naam bannen gewoon en jij hebt pech klaar.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matery schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:27:
Heren,

Bij wie mag ik me melden voor GoT 2 PS3 platoon? Ik heb me ervoor aangemeld op battlelog, psn id is learegrub.
klik de link in mijn sig, en misschien laat ik je er wel in ;)

Edit: eeh, je zit er al in???

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:30:
[...]

Misschien het is toch voor iedereen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:02:
de PS3 headset (2e generatie) werkt voor mijn behoefte goed genoeg. Toch twijfel ik om zo'n turtlebeach gebeuren te kopen! Wil vooral 's avonds gamen en me ouders (slapen kamer naast me) waarderen het niet zo van mij als ik nog ga gamen met geluid op een redelijk niveau.
Daarvoor is toch juist een over-ear headset perfect? geen twijfel ;)

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Misschien het is toch voor iedereen?
ik
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

lekker vriendelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht.

goed, ik leg het even uit.

Dit: ;) is een emoticon. Die worden op het internet vaak gebruikt om een emotie/gevoel aan te duiden.

Bv deze ;)..die gebruikt men vaak om aan te geven dat je de uitspraak niet helemaal serieus moet nemen.

Stel, ik zet "misschien laat ik je er wel in ;) ", dan bedoel ik dat dus niet serieus.
Handig heh, die emoticons!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:35:
Zucht.

goed, ik leg het even uit.

Dit: ;) is een emoticon. Die worden op het internet vaak gebruikt om een emotie/gevoel aan te duiden.

Bv deze ;)..die gebruikt men vaak om aan te geven dat je de uitspraak niet helemaal serieus moet nemen.

Stel, ik zet "misschien laat ik je er wel in ;) ", dan bedoel ik dat dus niet serieus.
Handig heh, die emoticons!!
Hahahaha mooi he hoe sommige mensen meteen aangebrand zijn of verontwaardigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:38:
[...]

Hahahaha mooi he hoe sommige mensen meteen aangebrand zijn of verontwaardigd
aangebrand verontwaardigd? valt mee hoor, lijkt me alleen niet echt de manier om een leuke en gezellige platoon te hebben maar is een misverstand zal volgende keer beter kijken en het vanuit een ander perspectief bekijken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hier op tweakers dat veel man BF3 spelen maar spelen jullie allemaal normal games?
Ik speel eigenlijk altijd Hardcore.....zijn er nog mensen die dat liever spelen dan normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9

Mooi is dat weer de wereld uit O-)

voor de duidelijkheid: iedereen die zich aanmeldt wordt toegelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:51:
Ik zie hier op tweakers dat veel man BF3 spelen maar spelen jullie allemaal normal games?
Ik speel eigenlijk altijd Hardcore.....zijn er nog mensen die dat liever spelen dan normal?
Nog niet geprobeerd speel altijd normal maar wat is het verschil tussen hardcore en normal? behalve dat de tegenstanders wss wat beter zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-geen crosshairs
-geen HUD
-geen killcam
(-minder health????)

YouTube: Scooter - One (Always Hardcore)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:52:
[...]

Nog niet geprobeerd speel altijd normal maar wat is het verschil tussen hardcore en normal? behalve dat de tegenstanders wss wat beter zijn :P
Tegenstanders zijn helemaal niet beter ;). Te veel recons snipers imo.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:53:
[...]

Tegenstanders zijn helemaal niet beter ;).
zeker niet als ik in het andere team zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verschil tussen Hardcore en softcore (ofwel normaal) is niet zo heel groot heb ik zelf gemerkt. Je hebt geen crosshair als je loopt bv en de tegenstander heeft wat minder health. Ook heb je geen minimap.

Het verschil in hc of sc is in COD beter te merken. Ik vond het altijd wel fijn. HOefde je niet een heel magazijn leeg te schieten op iemand voordat hij neer ging. In COD heb je ipv 100 maar 30 health. Gezien de damage van sommige wapens had je dan aan 1 burst van een M16 bv voldoende.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:53:
[...]

Tegenstanders zijn helemaal niet beter ;). Te veel recons snipers imo.
Tegenstanders lijken beter omdat je sneller dood gaat. Maaruh een sniper kan ik normal ook 1 shot 1 kill krijgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:53:
-geen crosshairs
-geen HUD
-geen killcam
-0.6 * (Health.Value(Normal)) ---- Dus, inplaats van 100%, 60% health in Hardcore games

YouTube: Scooter - One (Always Hardcore)
Toch stiekem een lekker nummertje... :)

[ Voor 6% gewijzigd door Noq op 29-11-2011 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke blijf mooi normal spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:55:
[...]

Tegenstanders lijken beter omdat je sneller dood gaat.
Maar dat geldt voor iedereen. Het is wel moeilijker, maar de spelers zijn niet beter.
Maaruh een sniper kan ik normal ook 1 shot 1 kill krijgen hoor.
Nu is dat in hc op bijna elke range. Maar dat is niet eens het probleem. Juist omdat het iets makkelijker wordt voor recons, kiezen te veel mensen die class in hc. En vaak helpen ze niet mee met de objectives, enkel kills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groot gelijk misschien ga ik ook wel opstappen bij hardcore, die gast heeft gelijk het verschil tussen hc en sc is niet heel erg groot bij BF3. COD wel dat was niet normaal! Ik kon geen normale game spelen op een SC server! en irriteerde me dat ik de hele gun moest leegschieten voordat je tegenstander dood neerviel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:58:
[...]

Maar dat geldt voor iedereen. Het is wel moeilijker, maar de spelers zijn niet beter.

[...]

Nu is dat in hc op bijna elke range. Maar dat is niet eens het probleem. Juist omdat het iets makkelijker wordt voor recons, kiezen te veel mensen die class in hc. En vaak helpen ze niet mee met de objectives, enkel kills
Dat is een feit je ziet bij hardcore vaak dat teamplay ver te zoeken is.
Behalve als je met je eigen team speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:59:
[...]

Groot gelijk misschien ga ik ook wel opstappen bij hardcore, die gast heeft gelijk het verschil tussen hc en sc is niet heel erg groot bij BF3. COD wel dat was niet normaal! Ik kon geen normale game spelen op een SC server! en irriteerde me dat ik de hele gun moest leegschieten voordat je tegenstander dood neerviel.
tdm speel ik vaak met usas 1 schot 9 van de 10 keer kill en met f2000 voor de maps zoals tehran highway binnen 2sec tegenstander neer gewoon op het hoofd mikken kost me meestal 10 a 15 kogels gaat snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
B2K 7 december!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/utCAal.png

http://asia.playstation.com/sg/en/psn/addonDetail/251070

[ Voor 102% gewijzigd door KngfCnns op 29-11-2011 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Vet! Thanks voor de info!

De XBOXers zullen helaas nog een extra weekje moeten wachten.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is in asia maarja het geeft wel aan dat het eraan zit te komen. Ben ik even blij dat ik dan vrij ben althans dat hoop ik haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:08:
Vet! Thanks voor de info!

De XBOXers zullen helaas nog een extra weekje moeten wachten.
w00t hoezo week extra wachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
PS3 krijgt een week voorrang op PC en XBOX

Click: nieuws: DICE geeft PS3-gamers voorrang met Battlefield 3-dlc

[ Voor 67% gewijzigd door aramdin op 29-11-2011 15:11 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:10:
PS3 krijgt een week voorrang op PC en XBOX
Goedmakertje voor al die bugs die alleen op paystation zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar komen. Dat groene geflits heb ik trouwens alleen maar als ik met een 8X of 12x scope speel.

Kan dat kloppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:12:
Laat maar komen. Dat groene geflits heb ik trouwens alleen maar als ik met een 8X of 12x scope speel.

Kan dat kloppen?
Nee? ik heb het op een willekeurig moment niet echt een regelmaat in ofzo wel irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-08 16:49
[...]

Edit: eeh, je zit er al in???
i'm in! Dankje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:55:

Het verschil in hc of sc is in COD beter te merken. Ik vond het altijd wel fijn. HOefde je niet een heel magazijn leeg te schieten op iemand voordat hij neer ging. In COD heb je ipv 100 maar 30 health. Gezien de damage van sommige wapens had je dan aan 1 burst van een M16 bv voldoende.
Je bedoelt de M16 die in CoD tot 50 meter 35 damage per kogel deed en dus 1 burst kill was op normal? :P

_
Ik heb nog geen HC in BF3 gespeeld. In BC2 speelde ik bijna alleen maar HC. VInd 60 health en een minimap op je scherm niet echt hardcore. Haal de minimap weg en geef spelers 50 health zodat alle snipers 1 shot zijn en we komen in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSN-id: Moulin11

voor de GoT #2 members

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:15:
[...]

PSN-id: Moulin11

voor de GoT #2 members
al reeds toegevoegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen hoe krijgen jullie een footer bij jullie post met je PSN id erin enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik heb het spel nu 2 weken niet meer gespeeld, werd gek van het gecamp overal... het is alleen maar campen in het hele spel... doe nu weer lekker unreal 2004.

Niet meer mensne die gek worden van het gecamp? Ik zie alleen nog maar snipers en hiden (Wachten)..
Muurtje (hiden) .. schieten en weer hiden en het hele spel niets doen dan wachten en de boel verzieken.. valt me op met die soort console ports het altijd hetzelfde principe speler is

[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 29-11-2011 15:20 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bovenin, my My TNet,
Mijn profiel, en dan iets van Forum profiel aanklikken

edit: hier dus http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user

code:
1
[url="LINKJE HIER"]TEKST[/url]

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lias schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:19:
Ik heb het spel nu 2 weken niet meer gespeeld, werd gek van het gecamp overal... het is alleen maar campen in het hele spel... doe nu weer lekker unreal 2004.

Niet meer mensne die gek worden van het gecamp? Ik zie alleen nog maar snipers en hiden (Wachten)
Jij noemt het campen, ik noem het snipen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ja moo ik vind het zo dood saai op die manier spelen.. ik heb geen geduld voor dat soort games.. na 40 uur spelen en nog beperkte wapens vind ik ook echt walgelijk .. 40 uur moet zat zijn voor alles.

2 wapens op zak is gewoon irri ik wil er 10 en snel switchen voor close/mid/far

[ Voor 79% gewijzigd door A87 op 29-11-2011 15:22 ]

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:15:
[...]

Je bedoelt de M16 die in CoD tot 50 meter 35 damage per kogel deed en dus 1 burst kill was op normal? :P

_
Ik heb nog geen HC in BF3 gespeeld. In BC2 speelde ik bijna alleen maar HC. VInd 60 health en een minimap op je scherm niet echt hardcore. Haal de minimap weg en geef spelers 50 health zodat alle snipers 1 shot zijn en we komen in de buurt.
Torretje toch...je weet toch ook dat ik iedereen wil raken op >50 meter ;) en dan niet een heel mag nodig wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Lias schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:21:
Ja moo ik vind het zo dood saai op die manier spelen.. ik heb geen geduld voor dat soort games.. na 40 uur spelen en nog beperkte wapens vind ik ook echt walgelijk .. 40 uur moet zat zijn voor alles.

Dan heb je gewoon een totaal verkeerde game gekocht. Jij moet dan inderdaad blijven bij Quake en Unreal games. Bijna geen enkele shooter geeft meer de kans om zoveel verschillende soorten wapens tegelijk te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Noq schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:25:
[...]

Dan heb je gewoon een totaal verkeerde game gekocht. Jij moet dan inderdaad blijven bij Quake en Unreal games. Bijna geen enkele shooter geeft meer de kans om zoveel verschillende soorten wapens tegelijk te gebruiken.
Helemaal gelijk Noq, Zie je een soldaat al 10 wapen meedragen hahahaha Of een paar mooie MIB wapens op de rug. Vette plasma guns!

Nee Quake en unreal zal je inderdaad beter bevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54

Licko

ZVDK

COD speelde ik altijd HC, tegenwoordig in BF niet meer. Wil dat GoT platoon niet, te moeilijk. :+

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Weet iemand of het volgende mogelijk is ?

Om een beetje te leren vliegen wil ik wel eens een lege server joinen. Nou zijn die er voor de xbox genoeg. Kan je als 1 man gewoon zo'n server joinen en een vliegtuig pakken en spelen tot je een ons weegt, of krijg je te maken met een schermpje dat aangeeft: Waiting for 5 more players ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Licko schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:27:
COD speelde ik altijd HC, tegenwoordig in BF niet meer. Wil dat GoT platoon niet, te moeilijk. :+
Waarom te moeilijk? Je hoeft er niets voor te doen en je bent nergens toe verplicht.
Maarja ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt, ik zou ook geen clan meer in willen ik ken het van TO/MW/COD en het geeft alleen maar "gezeur"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Dat laatste: spel begint pas met X spelers. Voor die tijd kun je ook niet bewegen

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRELynx schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:38:
Weet iemand of het volgende mogelijk is ?

Om een beetje te leren vliegen wil ik wel eens een lege server joinen. Nou zijn die er voor de xbox genoeg. Kan je als 1 man gewoon zo'n server joinen en een vliegtuig pakken en spelen tot je een ons weegt, of krijg je te maken met een schermpje dat aangeeft: Waiting for 5 more players ?
Je krijgt een wachtscherm helaas. Chopper oefen kan in Co-op eventueel. Moet je wel een vriendje hebben die of niets doet in zijn chopper of niets kan in zijn chopper. Misschien ken je zo iemand. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:40:
[...]

Je krijgt een wachtscherm helaas. Chopper oefen kan in Co-op eventueel. Moet je wel een vriendje hebben die of niets doet in zijn chopper of niets kan in zijn chopper. Misschien ken je zo iemand. :P
:Y Semper "Hoertje" Fight... Maar chopperen kan ik wel redelijk. Genoeg geoeffend idd met coop. Gaat mij meer om de feeling met de jets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
Via de EA customer lijn geprobeerd mijn psn account aan het EA account te koppelen. Erg vriendelijke en adequate service. Goed geregeld. Wel 20 minuten wachttijd voor een nederlands gesprek maar voor een engels gesprek duurde het maar 2 minuten. Prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens,

heeft iemand OOIT wel eens een kill gehaald in zo'n AA gun (die op de basis staan dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noq

Noq

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:48:
Trouwens,

heeft iemand OOIT wel eens een kill gehaald in zo'n AA gun (die op de basis staan dus)
Nu je het zegt, nee.
Elke keer als ik spawn bij basis doe ik 2 schotjes, maar ik heb in die ~30 schoten ook gewoon nog nooit een hit marker überhaupt gehad.

Ik ga trouwens afsluiten, dus over een uurtje zullen verschillende (die hiervoor openstonden) een "wil-je-vriendjes-zijn" berichtje O-)

[ Voor 15% gewijzigd door Noq op 29-11-2011 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:54

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:39:
[...]

Waarom te moeilijk? Je hoeft er niets voor te doen en je bent nergens toe verplicht.
Maarja ik kan me voorstellen dat je er zo over denkt, ik zou ook geen clan meer in willen ik ken het van TO/MW/COD en het geeft alleen maar "gezeur"
... iets met smileys ...

xbox platoon speelt gewoon weinig HC :)

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ik alleen een disable, nog nooit een kill. Ze hadden beter die eruit kunnen laten en mobile AA erin kunnen doen zodat je die kan levelen zonder Rush te spelen.
Lias schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:21:

Tijd voor Doom/Unreal etc ;) Er is al aangegeven door DICE dat je rond de 100uur nodig hebt voordat je alles hebt vrijgespeeld.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:53:
Ik alleen een disable, nog nooit een kill. Ze hadden beter die eruit kunnen laten en mobile AA erin kunnen doen zodat je die kan levelen zonder Rush te spelen.

[...]

Tijd voor Doom/Unreal etc ;) Er is al aangegeven door DICE dat je rond de 100uur nodig hebt voordat je alles hebt vrijgespeeld.
Ik ook alleen disable.

Als het 100 uur moet duren doe ik echt iets verkeerd hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga dat ook niet redden denk ik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTW ik hoef niet gek veel meer! behalve dan die jets en heli attachements

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trouwens,

Jawel. Ik heb al 1 kill gemaakt met de AA. Een jet uit de lucht geknalt op Kargh Island!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:57:
[...]

Jawel. Ik heb al 1 kill gemaakt met de AA.
cheater ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het praten over BF3 bevorderd mijn werklust niet echt hahaha
Ik ga vandaag maar een proberen level 42 te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 15:58:
Het praten over BF3 bevorderd mijn werklust niet echt hahaha
Ik ga vandaag maar een proberen level 42 te worden.
Pftt, tis echt een obsessie voor mij. Eerste wat ik 's morgens opstart (@werk) is dit topic en battlelog......

..en dat automatisch melden van nieuwe posts werkt ook niet echt bevorderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apokalypse
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 00:16

Niet meer mensne die gek worden van het gecamp? Ik zie alleen nog maar snipers en hiden (Wachten)..
Muurtje (hiden) .. schieten en weer hiden en het hele spel niets doen dan wachten en de boel verzieken.. valt me op met die soort console ports het altijd hetzelfde principe speler is
Nou als je weet waar ze zitten, moet je dat tegen ze gebruiken. Die gasten zijn vaak al niks van de zijkant, en zie ze toch verstoppen/wegrennen voor je assault/engineer wapens :P
Trouwens,

1 kill! Maar die was ook echt onze spullen in het camp stuk aan het maken. Wel de magische tip voor de PS3, met beide pookjes kan je sturen (maar met 1 sneller dan de andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat met die pookjes kwam ik gisteren ook achter ja, maar dan nog. Vaak zijn die choppers/jets steeds te ver weg.

Op Kharg helemaal. zijn die dingen trouwens te upgraden (met raketten of zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 04-09 14:23
johan bos schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:31:
Daarvoor is toch juist een over-ear headset perfect? geen twijfel ;)
Klopt, echter heb ik één deze dagen ook een ander grote aankoop: een auto.
Moet dan even kijken of ik genoeg geld overhoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:06:
[...]

Klopt, echter heb ik één deze dagen ook een ander grote aankoop: een auto.
Moet dan even kijken of ik genoeg geld overhoud :P
Ach joh is maar 60 euro zeg je tegen de autodealer doe mij even 60 euro korting kan ik een headset kopen voor in de auto hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Hij raakte die jet per ongeluk door de lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:12:
Ach joh is maar 60 euro zeg je tegen de autodealer doe mij even 60 euro korting kan ik een headset kopen voor in de auto hahaha
Of ik kijk me pa & ma lief aan voor een sinterklaas cadeautje })
Zag afgelopen week trouwens ook zo'n turtlebeach over-ear headset bij de mediamarkt. Mooi prijskaartje ook: 250, -...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:04:
Dat met die pookjes kwam ik gisteren ook achter ja, maar dan nog. Vaak zijn die choppers/jets steeds te ver weg.

Op Kharg helemaal. zijn die dingen trouwens te upgraden (met raketten of zo)
Zou nog geen eens verkeerd zijn laser guided missiles op de AA.

Of ze moeten die dingen verplaatsen naar de hogere gedeelte van het beginpunt bij bijv. Kargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:14:
[...]

Of ik kijk me pa & ma lief aan voor een sinterklaas cadeautje })
Zag afgelopen week trouwens ook zo'n turtlebeach over-ear headset bij de mediamarkt. Mooi prijskaartje ook: 250, -...
€ 250 KOLERE zo gek ben ik nu ook weer niet! Heb een klote dure TV maar headset prijs is me een beetje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Jah das dan ook een draadloze 7.1 surround versie, iets met appels en peren.... :+

http://www.turtlebeach.co...adsets/ear-force-px5.aspx

[ Voor 31% gewijzigd door johan bos op 29-11-2011 16:24 ]

PSN: Deere6030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johan bos schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:19:
Jah das dan ook een draadloze 7.1 surround versie, iets met appels en peren.... :+
Ok wou net zeggen!

60 € zou ik toch wel de max vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je die turtle haalt, zou ik eerder voor een Bose gaan. Maarja smaken verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:30
Trouwens,

2. Toen een heli van de tegenstander op onze runway ging staan. Verder raak ik er maar weinig mee (zeker als ze verder weg zijn).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiroj
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:24:
Ok wou net zeggen!

60 € zou ik toch wel de max vinden
Enige vraag: waar vind ik die headset voor 60 euro? Ik kom hem online voor ~ 65 euro tegen.
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:25:
Als je die turtle haalt, zou ik eerder voor een Bose gaan. Maarja smaken verschillen.
Ik zal hem ook gelijk met goud laten bekleden etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Hiroj op 29-11-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:27:
[...]

Enige vraag: waar vind ik die headset voor 60 euro? Ik kom hem online voor ~ 65 euro tegen.
€ 65 kan ook hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Damavand Peak is er als attacker altijd een race naar de AA. Er stijgt altijd een transport heli op met max passagiers. Die is snel kapot als je hem eerst dichtbij laat komen. Als het je niet lukt om de heli in ieder geval te disablen ben je gewoon mis aan het schieten. Gaat super snel met een stationary AA gun. Overigens vliegen disabled heli's nogal vaak out of bounds. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er een AA op davamands peak dan . lol..nooit geweten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:49:
Zit er een AA op davamands peak dan . lol..nooit geweten
Als je spawnt bij de eerste base staat hij links bij de eerste heuvel. Je ziet hem ook op je mini-map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lol, ja die staat er je spawnt er bijna naast.....

Maare goed te lezen dat ik niet de enige ben die op bv werk als eerste battlelog opent om de stats van de potjes die de avond ervoor gespeeld zijn te bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...weet je dat héél zeker?...in Conquest...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:57:
...weet je dat héél zeker?...in Conquest...?
Het woord attacker zal je misschien getipt hebben dat dit over Damavand Peak op Rush gaat. :)

Heb te weinig conquest gedaan om te weten waar ook maar iets staat of spawnt. :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<- n00b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Kregen meer mensen bij het online gaan op de ps3 een melding dat het ea account nu bekend staat onder de naam origin? Moest ook tos en privacy opnieuw accepteren. :o

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Wikipedia: Mount Damavand

En het bestaat nog echt ook. Ligt in Iran. Wie zei ook al weer dat fps dood en verdoemenis is ? Educatief zul je bedoelen....hell yeah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:08:
Kregen meer mensen bij het online gaan op de ps3 een melding dat het ea account nu bekend staat onder de naam origin? Moest ook tos en privacy opnieuw accepteren. :o
Ik had het vanmiddag ook op mijn xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cheiron schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:26:
[...]

2. Toen een heli van de tegenstander op onze runway ging staan. Verder raak ik er maar weinig mee (zeker als ze verder weg zijn).
Samenspel tussen squad maten. 1 persoon op AA iemand anders in een jet. Als de jetpiloot een enemy op zijn staart heeft, vliegt hij richting AA en brengt de enemy jet binnen de range van de AA.
Hiermee kun je de enemy jet aardig irriteren (op z'n minst) of anders neerhalen. De friendly jet is in ieder geval zijn tail kwijt :*)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:05
Ik zit in PS3 platoon #1. Niemand uit mijn friends-list speelt BF3 en ik wil graag wat meer teamplay als ik online ben. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd weinig tijd heb om te spelen. Ik heb de beschikking over een headset voor de nodige communicatie (als ze dat ooit fixen...)

Wie wil me toevoegen? PSN is: Jimmy-time1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jimmy-time1 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:31:
Ik zit in PS3 platoon #1. Niemand uit mijn friends-list speelt BF3 en ik wil graag wat meer teamplay als ik online ben. Ik moet er wel bij zeggen dat ik de laatste tijd weinig tijd heb om te spelen. Ik heb de beschikking over een headset voor de nodige communicatie (als ze dat ooit fixen...)

Wie wil me toevoegen? PSN is: Jimmy-time1
Je zou ook zelf een aantal mensen kunnen toevoegen. Vanuit Battlelog (platoon) kun je wel contact zoeken met de verschillende mensen en vragen naar hun PSN-id.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Ik ben bang dat BF3 dan inderdaad niet het spel voor jou is. Veel rekening houden met je omgeving, dekking zoeken, stuk verder gaan, weer dekking zoeken (etc.) is hoe je dit spel speelt. Of ten minste, hoe het grotendeels gespeeld wordt (ieder zijn eigen tactiek natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 23:56
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:25:
Of een Tritton AX Pro halen. Speelt erg fijn en geluid is goed in te stellen.
http://www.trittonusa.com/prod/axpro.asp

[ Voor 3% gewijzigd door Unomomentodado op 29-11-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4yall
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 11:10
Zowaar mijn eerste potjes gespeeld achter elkaar met positief KD ratio. Op dit moment nog steeds alleen TDM aan het spelen om het richten e.d. onder de knie te krijgen.

In het begin vooral assault / engineer, maar nu de supportclass ontdekt. Vooral de M27 bevalt erg goed! Binnen no time C4 unlocked, waar je natuurlijk vooral iets aan hebt als je rush of conquest gaat spelen.

Ik speel te weinig om me aan te melden voor het platoon (online nu op 3 uur na een week of 2), maar als er tijd vrij komt zal ik me aanmelden :)

Rekening houden met je omgeving is idd erg belangrijk. Sinds ik 'rustiger' speel gaat het ook een stuk beter. De recon class heb ik nog niet aangeraakt aangezien ik eerst geduld moet kweken om te gaan snippen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
m4yall schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 19:05:
Zowaar mijn eerste potjes gespeeld achter elkaar met positief KD ratio. Op dit moment nog steeds alleen TDM aan het spelen om het richten e.d. onder de knie te krijgen.

In het begin vooral assault / engineer, maar nu de supportclass ontdekt. Vooral de M27 bevalt erg goed! Binnen no time C4 unlocked, waar je natuurlijk vooral iets aan hebt als je rush of conquest gaat spelen.

Ik speel te weinig om me aan te melden voor het platoon (online nu op 3 uur na een week of 2), maar als er tijd vrij komt zal ik me aanmelden :)

Rekening houden met je omgeving is idd erg belangrijk. Sinds ik 'rustiger' speel gaat het ook een stuk beter. De recon class heb ik nog niet aangeraakt aangezien ik eerst geduld moet kweken om te gaan snippen ;)
Waarom zou je je niet aanmelden? Niemand verplicht je om veel te spelen.
Platoon is geheel vrijblijvend!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 patch komt morgen:
http://battlelog.battlefi...view/2832654775736306733/

Geen voice chat fix...

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 29-11-2011 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al die andere fixes kunnen me gestolen worden. Ik had er toch geen last van. Laten ze hun energie steken in het fixen van de voicechat.

Pagina: 1 ... 6 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.