Je bedoelt de OAD of USAS, die zijn echt ziek! met frag shells dan he
Euh Skype werk gewoon op de iPhone?Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:33:
[...]
Dat is zeker een nice feature voor gamers met een Android telefoon. Wellicht is er zoiets ook voor iPhone?
Dat zou zeker voor vele een drempel wegnemen!
Edit: Even gecheckt op mijn eigen iphone. Er is een Teamspeak app (kost wel 4 euro) en een alternatieve app: PhoneSpeex (alleen geschikt voor TeamSpeak2 servers)
Dagje 3 zit erop met Battlefield3 en multiplayer wilt nog niet helemaal lekker gaan. Eindig elke game wel gemiddeld met een k/d van 0.50 en sta ~5e van punten van de 12 spelers. Weet ook nog steeds niet wat ik wil gaan spelen..
Ondanks dat de Ps3 waarschijnlijk nog niet helemaal functioneert met microfoon wil ik er toch 1 gaan kopen. Kan iemand mij eentje aanraden? Ik zoek een simpele draadloze die alleen aan 1 oor gedragen hoeft te worden. Dit komt omdat ik in de woonkamer game en dus graag wat om me heen kan horen
Een weekje terug zag ik een simpele voorbij komen van € 15,-, jammer dat ik deze niet had gekocht omdat ik er nog niet bij stilstond om er 1 te halen.
Ondanks dat de Ps3 waarschijnlijk nog niet helemaal functioneert met microfoon wil ik er toch 1 gaan kopen. Kan iemand mij eentje aanraden? Ik zoek een simpele draadloze die alleen aan 1 oor gedragen hoeft te worden. Dit komt omdat ik in de woonkamer game en dus graag wat om me heen kan horen
Een weekje terug zag ik een simpele voorbij komen van € 15,-, jammer dat ik deze niet had gekocht omdat ik er nog niet bij stilstond om er 1 te halen.
[ Voor 12% gewijzigd door Noq op 29-11-2011 10:12 ]
De officiële PS3 headset is prima (al vind ik m niet heel lekker zitten), en is ook niet duur. De meeste hebben die.[b][message=37221034,noline]
Edit:
http://www.budgetgaming.n...oth+headset_hardware.html
Hij was goedkoper, ik heb m onder de 22eur uit het buitenland gekocht.
Waarschijnlijk een gioteck, dat is € 15 weggegooid dan[b][message=37221034,noline]
[ Voor 35% gewijzigd door apokalypse op 29-11-2011 10:16 ]
Ja dat is ook wel weer zo hehe
Ik speel trouwens op de PS3. Wie mij toevoegen wilt mijn PSN id: Biggienor.
Ik zal wat naampjes toevoegen vanavond.
Hoe werkt het platoon nou eigenlijk? Gisteren heb ik GoT #2 gejoined, maar ik kwam nou niet iets tegen in-game waarmee ik gemakkelijk de groep kon bekijken en andere kon joinen ofzo. Of dient hier het platoon niet voor?
Hoe werkt het platoon nou eigenlijk? Gisteren heb ik GoT #2 gejoined, maar ik kwam nou niet iets tegen in-game waarmee ik gemakkelijk de groep kon bekijken en andere kon joinen ofzo. Of dient hier het platoon niet voor?
daar geloof ik niets van!! bij niemand werkt de voicechat optimaal, en jij hebt er geen problemen mee? weirdapokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:13:
[...]
De officiële PS3 headset is prima (al vind ik m niet heel lekker zitten), en is ook niet duur. De meeste hebben die.
Ligt aan BF niet aan de headset!himlims_ schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:24:
[...]
daar geloof ik niets van!! bij niemand werkt de voicechat optimaal, en jij hebt er geen problemen mee? weird
Verwijderd
Je moet ook de namen toevoegen als PSN vriend.Noq schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:23:
add mij ook maar: Moulin11
Ik wil de GoT #2 platoon ook wel joinen. Kan het kloppen dat deze gelabeld is als PC? Of is er een speciale voor PS3?Noq schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:23:
ps3 #1 is vol, #2 volgens mij nog lang nietHiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:28:
[...]
Ik wil de GoT #2 platoon ook wel joinen. Kan het kloppen dat deze gelabeld is als PC? Of is er een speciale voor PS3?
Oké cool. Op welk trefwoord kan ik hem vinden? Want als ik Tweakers invul krijg ik alleen PC platoons voor mehimlims_ schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:29:
ps3 #1 is vol, #2 volgens mij nog lang niet
Verwijderd
Dit is de link naar GoT 2 PS3
http://battlelog.battlefi...toon/2832655391432692180/
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 10:31 ]
Cool thanks! Heb gelijk ff een apply gedaan om te joinenVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:30:
Dit is de link naar GoT 2 PS3
Ik had hem laatst nog eens gequote in het midden van dit topic, jammer dat de OT (nog) niet het platoon heeft toegevoegd aan de eerste post. *Hint Hint*Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:30:
[...]
Oké cool. Op welk trefwoord kan ik hem vinden? Want als ik Tweakers invul krijg ik alleen PC platoons voor me

Wanneer ik thuis ben zal ik verschillende toevoegen die hier zo aangeven om ge-add te willen worden. Als er een TisLars pop up komt in je beeldschermpje, ben ik dat
Let op: Zoals ik aangaf ben ik nog niet in het bezit van een headset, dus dan rennen we wel samen en pointen we duidelijk met de gun wat je gaat doen
[ Voor 11% gewijzigd door Noq op 29-11-2011 10:48 ]
De plantoon is een EA systeem, dit staat los van de PSN. Kortom, je moet op de PSN mensen ook toevoegen. Vaak kan dit makkelijk als je met ze gespeeld hebt, dan staan ze bij "players met"Noq schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:23:
Wellicht bedoel je dat je juist niet in bezit bent van een headset.Noq schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 10:33:
[...]
Let op: Zoals ik aangaf ben ik nog in het bezit van een headset, dus dan rennen we wel samen en pointen we duidelijk met de gun wat je gaat doen
Dat geeft niet, want die doet het toch niet in BF3 ;-)
Ik zal vanmiddag ook alle platoon 2 members uitnodigen op PSN.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennisdn op 29-11-2011 10:48 ]
Ik heb met de eerste versie van de PS3 headset vanaf het begin problemen gehad. Af en toe klonk het alsof ik onder water zat. Minimaal 1 ander persoon die ikken met dezelfde headset had hetzelfde probleem.
Aangezien deze headset een kleine val (lees: gooi) niet heeft overleefd heb ik nu de V2 aangeschaft. Ziet er was strakker uit, maar voelt wel goedkoper aan (dun oorhoudertje, simpelere dock). Geluid lijkt wel iets beter te zijn
Aangezien deze headset een kleine val (lees: gooi) niet heeft overleefd heb ik nu de V2 aangeschaft. Ziet er was strakker uit, maar voelt wel goedkoper aan (dun oorhoudertje, simpelere dock). Geluid lijkt wel iets beter te zijn
Flickr PSN ID= cheironnl
Heb de turtle beach px21 en bevalt super!. Game geluid en chat ineen, geen gekloot met een losse headset.
Nu nog een keer aan het sparen voor de draadloze variant.
Nu nog een keer aan het sparen voor de draadloze variant.
PSN: Deere6030
Ik heb even met een BT headset gespeeld, maar vind het zwaar irritant. Je kan liever je geld uitgeven aan een headset met ingebouwde microfoon zoals de Turtle Beach PX21 of de Sony 7.1 headset (heb ik zelf). Dan maak je tenminste ook nog iets mee van het spelgeluid in al zijn glorie ipv dat 1 oor wordt afgedekt door een earpiece die ook nog eens gaat irriteren op een gegeven duur
Nou jippie, ik ben gebanned in de battlefield 3 online omdat mijn PSN naam ongepast is. Ik moet toegeven dat mijn PSN naam "knive-in-ur-ass" discutabel is, maar ik kan deze niet wijzigen. Ik heb Sony nog gebeld, maar ze willen niks voor me doen. Triest hoor, want de game scheld zelf nog een stuk harder, zoals "shit, those cocksuckers are here!". Echt met twee maten meten, als zijn ze het daar niet mee eens bij EA Nederland
(nog een discussie per telefoon gehad, maar het spel is 18+, dus hun mogen wel ongepaste woorden gebruiken).
Leuk is ook dat ik geen enkel bericht heb gehad dat ik gebanned was, ik kreeg steeds "connection was lost to EA online". Nu ben ik geheel mijn stats kwijt, en mag ik weer opnieuw beginnen
Mijn nieuwe account "ei-foon", hopelijk wordt ik niet aangeklaagd door Apple
Mensen die mij hadden, voeg mij gerust toe. Nieuwe mensen kunnen mij ook gerust toevoegen (PS3 dus), maar ik zit nog wel op Skype (PM voor username)

Leuk is ook dat ik geen enkel bericht heb gehad dat ik gebanned was, ik kreeg steeds "connection was lost to EA online". Nu ben ik geheel mijn stats kwijt, en mag ik weer opnieuw beginnen

Mijn nieuwe account "ei-foon", hopelijk wordt ik niet aangeklaagd door Apple
Mensen die mij hadden, voeg mij gerust toe. Nieuwe mensen kunnen mij ook gerust toevoegen (PS3 dus), maar ik zit nog wel op Skype (PM voor username)
WTF, you serious?!apokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:08:
Nou jippie, ik ben gebanned in de battlefield 3 online omdat mijn PSN naam ongepast is. Ik moet toegeven dat mijn PSN naam "knive-in-ur-ass" discutabel is, maar ik kan deze niet wijzigen. Ik heb Sony nog gebeld, maar ze willen niks voor me doen. Triest hoor, want de game scheld zelf nog een stuk harder, zoals "shit, those cocksuckers are here!". Echt met twee maten meten, als zijn ze het daar niet mee eens bij EA Nederland(nog een discussie per telefoon gehad, maar het spel is 18+, dus hun mogen wel ongepaste woorden gebruiken).
Leuk is ook dat ik geen enkel bericht heb gehad dat ik gebanned was, ik kreeg steeds "connection was lost to EA online". Nu ben ik geheel mijn stats kwijt, en mag ik weer opnieuw beginnen![]()
Mijn nieuwe account "ei-foon", hopelijk wordt ik niet aangeklaagd door Apple![]()
Mensen die mij hadden, voeg mij gerust toe. Nieuwe mensen kunnen mij ook gerust toevoegen, maar ik zit nog wel op Skype (PM voor username)
Ik zag je gister ook al de hele tijd on en offline gaan, ik had al zon vermoeden dat er iets aan de hand was met jou...
Ik zal je wel weer ff toevoegen. Maar wat een onzin zeg. Heeft ook wel een tijdje geduurd voordat je geband ben, en bovenal, op BC2 mocht het wel?

Ja ik kreeg dus steeds de foutmelding "connection was lost to EA online", dus ik maar denken dat er iets mis was met de ps3/router/netwerk whatever.The Great HooD schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:10:
Ik zag je gister ook al de hele tijd on en offline gaan, ik had al zon vermoeden dat er iets aan de hand was met jou...
Ja gisteren gebanned rond 1 uur (onduidelijk welke tijdzone, wisten ze niet bij EA) door EA USA, maar er was geen gebruikermelding, maar een interne melding van een EA medewerker.The Great HooD schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:10:
Ik zal je wel weer ff toevoegen. Maar wat een onzin zeg. Heeft ook wel een tijdje geduurd voordat je geband ben, en bovenal, op BC2 mocht het wel?
Ik heb nu al meer dan een week dat Quickmatch niet werkt en dat ik in de server browser alleen EA servers kan joinen. 2 van mij vrienden hebben hetzelfde probleem.
Hebben meerdere mensen dit probleem? Of wellicht de oplossing?
Is op PS3 trouwens.
Is op PS3 trouwens.
Volgens de wet is er geen 18+ rating voor games. 18+ geldt eigenlijk alleen erotische inhoud (films, tijdschriften e.d.).apokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:08:
Echt met twee maten meten, als zijn ze het daar niet mee eens bij EA Nederland(nog een discussie per telefoon gehad, maar het spel is 18+, dus hun mogen wel ongepaste woorden gebruiken).
Edit: Battlelog geeft ook 16+ aan voor Europa
[ Voor 6% gewijzigd door Hiroj op 29-11-2011 11:16 ]
Bekend probleem inderdaad. Waarschijnlijk kunnen de Xbox gebruikers wel andere servers joinen. Er is nog geen patch uitgekomen sindsdien, dus laten we gewoon de hoop erop houden dat er heel veel fixes zullen volgen in de eerstkomende patch.Conundrum51 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:13:
Ik heb nu al meer dan een week dat Quickmatch niet werkt en dat ik in de server browser alleen EA servers kan joinen. 2 van mij vrienden hebben hetzelfde probleem.
Is op PS3 trouwens.
Battlefield3 is een grote game jongens, wees niet bang dat het in de goot zal gegooid worden. Stiekem denk ik nu aan Black Ops op de pc...
Hier gelukkig geen last van, ik kies altijd Quickmatch en pas dan alleen de gamemodus aan.
Nog een tip voor diegenen die wat sneller puntjes willen scoren: Zorg ervoor dat je gericht speelt, probeer bepaalde doelen te behalen.
Ik speel bijna altijd met Battlelog open en check welke unlocks eraan komen voor zowel voertuigen en wapens. Wapenstatussen laten zien hoeveel kills je hebt met welk wapen, elke 100 kills met een wapen zorgt voor een service star (= +10,000 2,000 punten). Elke unlock is 200 extra punten
[edit]
Bepaalde scope nodig met een wapen? Probeer/speel een keer team/squad deathmatch en probeer hem daar te behalen.
Nog een tip voor diegenen die wat sneller puntjes willen scoren: Zorg ervoor dat je gericht speelt, probeer bepaalde doelen te behalen.
Ik speel bijna altijd met Battlelog open en check welke unlocks eraan komen voor zowel voertuigen en wapens. Wapenstatussen laten zien hoeveel kills je hebt met welk wapen, elke 100 kills met een wapen zorgt voor een service star (= +10,000 2,000 punten). Elke unlock is 200 extra punten
[edit]
Bepaalde scope nodig met een wapen? Probeer/speel een keer team/squad deathmatch en probeer hem daar te behalen.
[ Voor 11% gewijzigd door aramdin op 29-11-2011 11:21 ]
Kan je juist de EA servers joinen en niet de DICE? Ik heb het andersom, al ligt het eigenlijk aan de server-locatie, "europa" kan ik joinen, "uk" krijg ik een timeout. Dit kan je zien in de server browser, linksonder bij de server details.Conundrum51 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:13:
Is op PS3 trouwens.
Correctie, service star wapen is 2.000 punten, bij voertuigen is het 10.000. Tenminste op de PS3aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:17:
Ik speel bijna altijd met Battlelog open en check welke unlocks eraan komen voor zowel voertuigen en wapens. Wapenstatussen laten zien hoeveel kills je hebt met welk wapen, elke 100 kills met een wapen zorgt voor een service star (= +10,000 punten). Elke unlock is 200 extra punten
Ik zal eens proberen UK eruit te filteren. Wellicht dat het dan wel werkt.apokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:19:
[...]
Kan je juist de EA servers joinen en niet de DICE? Ik heb het andersom, al ligt het eigenlijk aan de server-locatie, "europa" kan ik joinen, "uk" krijg ik een timeout. Dit kan je zien in de server browser, linksonder bij de server details.
100 kills servicestar is 2000 punten. Een servicestar voor een class is 10.000 punten.aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:17:
Hier gelukkig geen last van, ik kies altijd Quickmatch en pas dan alleen de gamemodus aan.
Ik speel bijna altijd met Battlelog open en check welke unlocks eraan komen voor zowel voertuigen en wapens. Wapenstatussen laten zien hoeveel kills je hebt met welk wapen, elke 100 kills met een wapen zorgt voor een service star (= +10,000 punten). Elke unlock is 200 extra punten
[edit]
Helaas kan je dat niet selecteren bij de filters.Conundrum51 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:20:
Ik zal eens proberen UK eruit te filteren. Wellicht dat het dan wel werkt.
Verwijderd
Hebben jullie ook af en toe het probleem dat de playstation gaat haperen bij veel actie op het scherm? Vaak is het daarna ook zo dat ie vastloopt (inmiddels +- 10 keer gehad). Als ik aan de PS3 voel is hij niet extreem warm, en ook de ventilator staat niet op maximaal. Het betreft een PS3 Slim.
Ik heb al gecontroleerd of er stof in de ventilatiegaten zit, maar dit is niet het geval.
BTW, ik ben ook lid van Platoon #2, PSN Bananenboot1.
Gr Pim
Ik heb al gecontroleerd of er stof in de ventilatiegaten zit, maar dit is niet het geval.
Gr Pim
Verwijderd
mijn playstation wordt juist wel extreem warm en de ventilator staat op max (hij is niet afgedekt, heeft alle ruimte om te "ademen" maar ik heb nog nooit haperingen gehad.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:25:
Hebben jullie ook af en toe het probleem dat de playstation gaat haperen bij veel actie op het scherm? Vaak is het daarna ook zo dat ie vastloopt (inmiddels +- 10 keer gehad). Als ik aan de PS3 voel is hij niet extreem warm, en ook de ventilator staat niet op maximaal. Het betreft een PS3 Slim.
Gr Pim
Dit was ook altijd al een probleem bij BC2, al heb ik er veel minder last van in Bf3. iets van 10 vastlopers in 100uur. Het is onduidelijk of dit aan de warmte ligt. Ba vastloper kan je wel altijd de PS3 fan test doen om ff wat stof eruit te blazen YouTube: PS3 Fan TestVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:25:
Verwijderd
TopTip..thanks!AllSeeyinEye schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:30:
[...]
Laptop ernaast is voor velen een flinke drempel, je speelt immers niet voor niets op consoles.
Dit zou wel een handig alternatief kunnen zijn:
Teamspeak for Android
[peter griffin]You know what really grinds my gears?[/peter griffin]
Als mensen voice + speakers aanhebben en je heel de tijd het gamegeluid van iemand anders hoort tijdens het spelen. Dat is echt een big no-no
Maybe hebben diegenen die dit doen het zelf niet door, maar het is echt irritant.
Als mensen voice + speakers aanhebben en je heel de tijd het gamegeluid van iemand anders hoort tijdens het spelen. Dat is echt een big no-no
Verwijderd
Feit ik heb het zelf al veel meegemaakt het is heel irritantaramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:46:
[peter griffin]You know what really grinds my gears?\[/peter griffin]
Als mensen voice + speakers aanhebben en je heel de tijd het gamegeluid van iemand anders hoort tijdens het spelen. Dat is echt een big no-noMaybe hebben diegenen die dit doen het zelf niet door, maar het is echt irritant.
Maar het is lastig te voorkomen. Je weet vaak zelf niet wanneer je teamgenoten buiten je stem ook je game geluiden mee krijgen. Alleen met een headset die ook de game geluiden doet kan je het redelijk voorkomen maar deze mogelijkheid heeft Sony behoorlijk lastig gemaakt.aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:46:
Als mensen voice + speakers aanhebben en je heel de tijd het gamegeluid van iemand anders hoort tijdens het spelen. Dat is echt een big no-noMaybe hebben diegenen die dit doen het zelf niet door, maar het is echt irritant.
Dat kom ik persoonlijk te vaak tegen. Het meest irritante is dan nog wel dat je een halve familiegesprek in een willekeurig taal mee kunt volgen. Zo had ik laatst een knul van ~14 jaar die moest stoppen met spelen, omdat papa zelf wou spelen. Partij drama, werd je niet wijs van hahaaramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:46:
Verwijderd
Ik had destijds een jabra aangeschaft werkt perfect ik speel vaak zonder dat ding als mijn installatie aanstaat.
Maarja dat kan savonds niet dan wordt de buurt niet vrolijk hahaha
Maarja dat kan savonds niet dan wordt de buurt niet vrolijk hahaha
Om "veiligheidsredenen" mn post op battlelog maar verwijderd. Maar dit klinkt ook een beetje eng voor mijapokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:08:
Nou jippie, ik ben gebanned in de battlefield 3 online omdat mijn PSN naam ongepast is.
Verwijderd
Btw als ik op mijn radar kijk zie ik lang niet alle vijanden welke dichtbij staan kan dat kloppen?
Hebben ze een bepaalde tool? of een optie om te nemen?
Verwijderd
Las hierboven dat Rush wat meer actie geeft dan Conquest. Denk dat ik dat eens wat meer ga spelen. Tot nu toe eigenlijk alleen CQ gedaan.
Gisteren heb ik operation Firestorm, spelend als Recon, letterlijk 3 mensen in mijn vizier gehad, ronde duurde ong 20 mins. (Even excl voertuigen, dus mensen die ik zou kunnen omleggen)...frustrerend dat..
Gisteren heb ik operation Firestorm, spelend als Recon, letterlijk 3 mensen in mijn vizier gehad, ronde duurde ong 20 mins. (Even excl voertuigen, dus mensen die ik zou kunnen omleggen)...frustrerend dat..
Verwijderd
volgens mij zie je alleen vijanden die gespot zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:57:
Btw als ik op mijn radar kijk zie ik lang niet alle vijanden welke dichtbij staan kan dat kloppen?
Wat is jouw PSN naam dan?BatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:56:
[...]
Om "veiligheidsredenen" mn post op battlelog maar verwijderd. Maar dit klinkt ook een beetje eng voor mij
Nee, je hebt wel upgrades om minder snel gespot/gelocked te worden in voortuigenVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:59:
Bij WM3 heb je perks om je onzichtbaar te maken op radar heeft BF3 dat ook?
Hahaha geweldig toch! Maar als je met GoT-ers speelt, kan je ook gewoon vragen hun gamegeluid zachter te zettenHiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:52:
[...]
Dat kom ik persoonlijk te vaak tegen. Het meest irritante is dan nog wel dat je een halve familiegesprek in een willekeurig taal mee kunt volgen. Zo had ik laatst een knul van ~14 jaar die moest stoppen met spelen, omdat papa zelf wou spelen. Partij drama, werd je niet wijs van haha
[ Voor 66% gewijzigd door apokalypse op 29-11-2011 12:16 ]
Verwijderd
NeeVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:59:
Bij WM3 heb je perks om je onzichtbaar te maken op radar heeft BF3 dat ook?
Je bent pas zichtbaar op de radar als:Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:57:
- Je bent gespot
- Je een wapens afvuurt
- Tank proximity scan heeft aanstaan.
2e punt valt te omzeilen als je een suppressor op je hun tovert.
Verwijderd
Nee, alleen bij level 42 krijg je de specops outfit waardoor je met IRNV minder goed te zien bent.
Zie sig
Verwijderd
Gisteren toevallig een paar van die specops voor de INVR gehad (wist niet wat het was, maar nu valt het kwartje). Je ziet ze minder dan andere spelers, maar nog steeds goed genoeg, beetje nutteloos dus.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:01:
Nee, alleen bij level 42 krijg je de specops outfit waardoor je met IRNV minder goed te zien bent.
Ik zie geen signatuur? Edit: setting stond uit in GoTBatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:01:
[...]
Zie sig. (Indien je niet weet wat het 2e deel betekent, net als bijna iedereen geloof ik, zie google)

Ja, ik had zoiets al verwacht
Maarjah, ze zijn niet zo snugger bij EA hoor. Want ze waren het met mij niet eens dat ze met 2 maten meten (hun mogen dus wel schelden)
[ Voor 28% gewijzigd door apokalypse op 29-11-2011 12:10 ]
Verwijderd
@Mark-A:
Klopt, op lange afstand zie je ze echter slechter. Voor de snipers onder ons ideaal natuurlijk.
Klopt, op lange afstand zie je ze echter slechter. Voor de snipers onder ons ideaal natuurlijk.
- @ onder nvm
[ Voor 188% gewijzigd door KngfCnns op 29-11-2011 12:16 ]
Ik denk dat ik gebanned ben nadat ik klacht over andere cheaters heb verstuurd. (EOD bot etc). Wellicht was die cheater zelf een EA medewerker. Of ik heb een of andere EA medewerker ingemaakt met de chopper met Jos ofzoBatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:56:
[...]
Om "veiligheidsredenen" mn post op battlelog maar verwijderd. Maar dit klinkt ook een beetje eng voor mij
Dus ik hoop niet dat EA medewerkers het vervelend vinden als ze constant gekilld worden door tanks
Sigs tonen stond bij GoT voor mij uit.
Edit: lol snel verwijderen en ik quote er ook nog lekker op
[ Voor 26% gewijzigd door apokalypse op 29-11-2011 12:15 ]
Speel Recon eens op een andere manier, haal de 8x scope van je wapen af en vuur met Iron Sights of een 4x scope mocht je die al unlocked hebben. Equip een PDW of shutgun en sta voorop in de vuurlinie. Doe mee met punten capturen en zet je TUGS op strategische plekken voor extra punten (spot bonus) en extra informatie voor je team. Zet je Spawn Beacon neer op punten, waardoor je jouw squad in staat stelt een suprise attack te lanceren op een vlag die onbeheerd is.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:57:
Voorbeeld: bij Noshar Canals zitten bij punt A een aantal holle containers vlakbij het water, perfecte plek om vanuit het "niets" met een squad van 4 een aanval te lanceren door een welgeplaatste beacon.
[edit]
Op firestorm kan je als Recon nog het beste op de daken bij punt B zitten
[ Voor 22% gewijzigd door aramdin op 29-11-2011 12:25 . Reden: Extra info erbij ]
Verwijderd
Yep, op wat compactere maps zoals Bazaar doe ik dat ook (SVD /MK11) met een 4x of UMP, maar vind ik minder leuk dan het 'echte' snipen...en ik speel hoofdzakelijk recon, want ik wil de M98aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:23:
[...]
Speel Recon eens op een andere manier, haal de 8x scope van je wapen af en vuur met Iron Sights of een 4x scope mocht je die al unlocked hebben. Equip een PDW of shutgun en sta voorop in de vuurlinie. Doe mee met punten capturen en zet je TUGS op strategische plekken voor extra punten (spot bonus) en extra informatie voor je team. Zet je Spawn Beacon neer op punten, waardoor je jouw squad in staat stelt een suprise attack te lanceren op een vlag die onbeheerd is.
Voorbeeld: bij Noshar Canals zitten bij punt A een aantal holle containers vlakbij het water, perfecte plek om vanuit het "niets" met een squad van 4 een aanval te lanceren door een welgeplaatste beacon.
[edit]
apokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:08:
Nou jippie, ik ben gebanned in de battlefield 3 online omdat mijn PSN naam ongepast is. Ik moet toegeven dat mijn PSN naam "knive-in-ur-ass" discutabel is, maar ik kan deze niet wijzigen. Ik heb Sony nog gebeld, maar ze willen niks voor me doen. Triest hoor, want de game scheld zelf nog een stuk harder, zoals "shit, those cocksuckers are here!". Echt met twee maten meten, als zijn ze het daar niet mee eens bij EA Nederland(nog een discussie per telefoon gehad, maar het spel is 18+, dus hun mogen wel ongepaste woorden gebruiken).
Leuk is ook dat ik geen enkel bericht heb gehad dat ik gebanned was, ik kreeg steeds "connection was lost to EA online". Nu ben ik geheel mijn stats kwijt, en mag ik weer opnieuw beginnen![]()
Mijn nieuwe account "ei-foon", hopelijk wordt ik niet aangeklaagd door Apple![]()
Je zoekt gewoon de grens op en die heb je bewust overschreden, dat weet je. Moet je niet als een klein kind gaan lopen huilen omdat je nu gebanned bent. En ja ik weet dat er in het spel ook woorden worden gebruikt die nou niet echt ABN of RP zijn, maar goed, dat is de keuze van de ontwikkelaar.
Kan iemand Dennis585 overhalen om ipv MW3 BF3 te gaan spelen. Ik mis zijn grandioze "Amazing kill with <insert random weapon>" filmpjes.
XBL: MRE Inc
Thx, ik rag je eraf met de chopper hahaha. Klote snipersaramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:23:
Dus het is niet meten met 2 maten naar jou mening? Het is onzin omdat:MRELynx schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:35:
Serieus hoe oud ben je. En wat denk je dat de GoT crew zou doen als je je hier registreert als: "Sateprikker door je lul"
Je zoekt gewoon de grens op en die heb je bewust overschreden, dat weet je. Moet je niet als een klein kind gaan lopen huilen omdat je nu gebanned bent. En ja ik weet dat er in het spel ook woorden worden gebruikt die nou niet echt ABN of RP zijn, maar goed, dat is de keuze van de ontwikkelaar.
- Niet aan het begin van het spel bannen, het is eerst geaccepteerd
- Sony vind de naam prima
- Ze schelden zelf meer (invoice chat)
- Genoeg mensen worden hiervoor niet gebanned
- De psn naam was er eerder dan de BF3 'regels'
[ Voor 8% gewijzigd door apokalypse op 29-11-2011 12:43 ]
Ik en anderen hebben geconstateerd dat je wel de spotbonus krijgt met de TUGS, maar dat je daarmee geen ribbon verdientaramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:23:
[...]
Doe mee met punten capturen en zet je TUGS op strategische plekken voor extra punten (spot bonus) en extra informatie voor je team.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Die ribbon is samen mcom defender een beetje jammer. Heel irritant om te halen (buggy)Jackal131 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:51:
[...]
Ik en anderen hebben geconstateerd dat je wel de spotbonus krijgt met de TUGS, maar dat je daarmee geen ribbon verdient, terwijl er bij de beschrijving duidelijk staat dat je een ribbon krijgt per 5 spotbonussen.
ik geef apokalypse volkomen gelijk want waarom is ie nu gebanned en niet tijdens BC2 terwijl we dat dik 2 jaar hebben gespeeld!? vind het ook slecht dat sony weigert de naam te veranderen. wat ik dan niet snap is dat ik een keer mensen ben tegen gekomen die hun naam hadden vol staan met SS en KKK dit hadden ze als clantag en in de naam staan en dat mag dan weer welapokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:38:
[...]
Dus het is niet meten met 2 maten naar jou mening? Het is onzin omdat:Maar blijkbaar mag ik niet geïrriteerd zijn, want dan ben ik een kleuter? Serieus, hoe oud ben jij? Ik beargumenteerd netjes mijn mening en geef ook aan dat de naam discutabel is. Maar meeleven met personen is blijkbaar lastig voor je.
Ik heb nergens gezegd, dat je niet geïrriteerd mag zijn. Ik heb schreef dat je bewust de grenzen hebt opgezocht en klaarblijkelijk is er iemand geweest die vindt dat jij daar overheen bent gegaan met als gevolg een ban. Je had dit kunnen weten.apokalypse schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:38:
[...]
Dus het is niet meten met 2 maten naar jou mening? Het is onzin omdat:Maar blijkbaar mag ik niet geïrriteerd zijn, want dan ben ik een kleuter? Serieus, hoe oud ben jij? Ik beargumenteerd netjes mijn mening en geef ook aan dat de naam discutabel is. Maar meeleven met personen is blijkbaar lastig voor je.
En waarom denk je dat je niet aan het begin van het spel gebanned bent ? En nee, het is niet eerst geaccepteerd. Weet je hoeveel abuse reports, cheat reports etc etc etc er binnen komen ? Meer dan er zo 1 2 3 te verwerken is. Je bent gewoon nummer zoveel in de rij en toevallig was het eindelijk gisteren jou beurt.
Over het meten met 2 maten ? Tja, discutabel, je hebt enigszins een punt, maar zeg nou zelf. Als je als ontwikkelaar tekst in een game implementeert als: Pas op, daar komen de schurken/boefjes/lieveheersbeestjes etc, dat klinkt toch voor geen meter ?
Overigens is er een Terms of Service: Check voor de gein eens hoofdstuk 11 http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/en/en/PC/#section11
Je had het dus kunnen weten. Dat er genoeg mensen nog niet gebanned zijn, komt puur door het feit dat die waarschijnlijk nog niet zijn opgemerkt. Gewoon een kwestie van tijd.....Use abusive, offensive, or defamatory screen names and/or personas.
En dat je psn naam er eerder was dan de BF3 regels.....zucht....kom op man.... Dus volgens jou moet EA zich maar gaan houden aan de voorwaarden van Sony ? Het zijn 2 van elkaar losstaande bedrijven met elk hun regels. Dat ik in Duitsland op sommige stukken autosnelweg ongelimiteerd mag rijden qua snelheid en in de USA niet, wil nog niet zeggen dat je het in de USA ook mag omdat Duitsland eerder bestond dan de USA.....
XBL: MRE Inc
Je moet eerst de MAV vrijspelen voor die ribbon, werkt niet met de TUG, en die mcom defender.BatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:56:
[...]
Die ribbon is samen mcom defender een beetje jammer. Heel irritant om te halen (buggy)
Je mag ze pas killen als ze aan het armen zijn dus als je het geluidje hoort. Ik heb die gehaald op operation firestorm.
Serieus? Wist niet dat je de mav ook moest hebben. Mcom defender was in bc2 beter geregeld. Nu lok enigzins je campen uitCaptain Obvious schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:57:
[...]
Je moet eerst de MAV vrijspelen voor die ribbon, werkt niet met de TUG, en die mcom defender.
Je mag ze pas killen als ze aan het armen zijn dus als je het geluidje hoort. Ik heb die gehaald op operation firestorm.
ja je moet spotten met de MAV, is niet moeilijk hoor maarja ik speelde bijna nooit met recon en dan moet je toch even wat punten halen om dat ding vrij te spelenBatmanHorizon schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:59:
[...]
Serieus? Wist niet dat je de mav ook moest hebben. Mcom defender was in bc2 beter geregeld. Nu lok enigzins je campen uit
Als ik in nederland 120 rijdt, wat dus te snel is voor de USA maatstaaf, krijg ik toch ook geen boete vanuit de USA? Eigenlijk moeten ze de beoordeling van EU accounts, aan de EU afdeling overlaten.MRELynx schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:57:
Dat ik in Duitsland op sommige stukken autosnelweg ongelimiteerd mag rijden qua snelheid en in de USA niet, wil nog niet zeggen dat je het in de USA ook mag omdat Duitsland eerder bestond dan de USA.....
PSN: Deere6030
inderdaad. wat hier verkeerd kan worden opgevat hoeft daar niet verkeer op gevat te worden en andersom is het hetzelfde verhaaljohan bos schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:01:
[...]
Als ik in nederland 120 rijdt, wat dus te snel is voor de USA maatstaaf, krijg ik toch ook geen boete vanuit de USA? Eigenlijk moeten ze de beoordeling van EU accounts, aan de EU afdeling overlaten.
Geweldige headset inderdaad, helemaal voor dat geld. Ik heb hem zelf ook geeft altijd super geluid (uitzonde ringen daargelaten, bf3 jaaramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 11:53:
Dat is het probleem met voice activated microfoons inderdaad. De Turtle Beach PX21 die al werd genoemd is een mooie optie voor +-60 euro.
We kunnen er lang en kort over zijn, feit is dat je nu gebanned bent en we er niets meer aan kunnen doen...
@Mark-A
De M98 is het wel waard, de bulletdrop is veel minder, dus het is ook makkelijker om 1shot kills te maken. Headshots zijn een stukje makkelijker om zo in te "plannen" tegen stilstaande mennekes.
@Mark-A
De M98 is het wel waard, de bulletdrop is veel minder, dus het is ook makkelijker om 1shot kills te maken. Headshots zijn een stukje makkelijker om zo in te "plannen" tegen stilstaande mennekes.
Verwijderd
Het wordt pas mAkkelijk als je die straight pull bolt hebt voor de M98. Dan hoef je niet elke keer je scope te zakken!aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:08:
We kunnen er lang en kort over zijn, feit is dat je nu gebanned bent en we er niets meer aan kunnen doen...
@Mark-A
Verwijderd
Ik zag dat jij gisteren weinig problemen had om die te halen (paar uurtjes of zo???)
Overigens, de SKS is volledig ruk, maar is de M24 beter dan de SV98?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 13:16 ]
Hij speelt al jaren met deze naam man..MRELynx schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:57:
[...]
En waarom denk je dat je niet aan het begin van het spel gebanned bent ? En nee, het is niet eerst geaccepteerd. Weet je hoeveel abuse reports, cheat reports etc etc etc er binnen komen ? Meer dan er zo 1 2 3 te verwerken is. Je bent gewoon nummer zoveel in de rij en toevallig was het eindelijk gisteren jou beurt.
En dan nog, vanwege een naam complete toegang tot het spel ontzeggen? Geef dan ook de kans om iemand zn naam te veranderen. Nu accepteer je een naam, en roep je 2 jaar later dat het eigenlijk toch niet kan zonder een mogelijkheid op wijziging. Nee, gewoon deleten dat account.
Dat duidt er gewoon op dat de persoon die dit proces heeft ontworpen bij EA slecht is in zn werk.
Je zou dit eens in andere bedrijfstakken moeten proberen:
- "Sorry, de foto op uw pinpas is niet juist, we blokkeren al uw tegoeden".
- "Sorry, uw emailadres stuit ons tegen de borst, en u heeft een triple play abonnement: u krijgt nu geen telefoon en televisie meer"
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Houd er rekening mee dat je wel met je 8x veel moet werken vooral in die kleine maps. En ik heb in Kargh/teheran/firestorm veel gesniped, tot vervelend toe hahaha. Als je bij bazaar de M98 gebruikt met 8x kan het snel gaan als je in de allyway aimt hahaha
Verwijderd
SKS is opzich best goed. Ik vindt de SV98 echt beroerd geef my maar de M98 of M40Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:16:
Ik zag dat jij gisteren weinig problemen had om die te halen (paar uurtjes of zo???)
Ik heb in mijn volledige playtime misschien 10 minuten met een sniper gespeeld, enkel omdat mn ammo opwas. Vind er persoonlijk geen reet aan. Het eerste wat ik doe wanneer iemand mij sniped is in de volgende spawn zn dogtag afpakken! De actielust komt bij mij voort uit mijn cs verleden denk ik. Maar voor ieder wat wils natuurlijk en mooi dat BF3 dat biedt.
Verwijderd
Counter strike player ....... ik ook [Goh]Evilannihilator
Tevens Tactical ops player....[Unt]Giath of [DK]MasterG
De shooter van 10jaar geleden en super althans dat waren toen hele mooie shooter en zeer populair!
De shooter van 10jaar geleden en super althans dat waren toen hele mooie shooter en zeer populair!
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 13:32 ]
Verwijderd
Qua dogtag de meeste plaatsen een Tugs of hoe heet dat ding en horen als er iemand aankomt.Oppie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:27:
Ik heb in mijn volledige playtime misschien 10 minuten met een sniper gespeeld, enkel omdat mn ammo opwas. Vind er persoonlijk geen reet aan. Het eerste wat ik doe wanneer iemand mij sniped is in de volgende spawn zn dogtag afpakken! De actielust komt bij mij voort uit mijn cs verleden denk ik. Maar voor ieder wat wils natuurlijk en mooi dat BF3 dat biedt.
Tactical Ops, jarenlang gespeeld! (zelfs nog wat cups gewonnen). RavenouS / mOuzes / mouzetc, diverse clans.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:
Signature
Verwijderd
Mooi he ik heb die ook jaren gespeeld hahaha wat een nostalgiemouzetc schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:33:
[...]
Tactical Ops, jarenlang gespeeld! (zelfs nog wat cups gewonnen). RavenouS / mOuzes / mouzetc, diverse clans.
De meeste zullen het niet eens kennen TO en AoT assault on terror, CS misschien wel is iets nieuwer
Oook nog BamBam als nick gehad
Zeker. Heb destijds wel moeten wennen aan de overgang van PC naar Console. Als "pro-gamer" in die tijd vond ik zon controller maar belabberd om mee te mikken. Maar naarmate je een dagje ouder wordt en niet meer hele dagen tijd hebt om er tijd in te stoppen leg je de lat vanzelf een stukje lagerVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:30:
vanavond zal ik ook eens wat naampjes toevoegen 
Heb zelf de bluetooth headset van de PS3, werkt an sich goed.
Wat spelen de mensen hier?
Ik zie altijd vrijwel alle mensen conquest spelen, maar ik speel nu eigenlijk alleen maar rush.
Ik ben niet heel goed, maar het kan slechter zeg maar
Groeten Danny
Ik zie altijd vrijwel alle mensen conquest spelen, maar ik speel nu eigenlijk alleen maar rush.
Groeten Danny
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Precies hetzelfde bij mij geen vertrouwen in console maar nu is het niet anders meer, aim verrotter dat klopt helemaal! Met de muis was het super!!Oppie schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:37:
[...]
Zeker. Heb destijds wel moeten wennen aan de overgang van PC naar Console. Als "pro-gamer" in die tijd vond ik zon controller maar belabberd om mee te mikken. Maar naarmate je een dagje ouder wordt en niet meer hele dagen tijd hebt om er tijd in te stoppen leg je de lat vanzelf een stukje lager.
de PS3 headset (2e generatie) werkt voor mijn behoefte goed genoeg. Toch twijfel ik om zo'n turtlebeach gebeuren te kopen! Wil vooral 's avonds gamen en me ouders (slapen kamer naast me) waarderen het niet zo van mij als ik nog ga gamen met geluid op een redelijk niveau.dvdkiwi schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 13:47:
vanavond zal ik ook eens wat naampjes toevoegen
Groeten Danny
Ik speel vooral Team Deatchmatch omdat het mij uitdaging bied. Rush en Conquest wordt te makkelijk na een tijdje met tegenstanders die niet tactisch willen zijn.
Verwijderd
Ik vind TDM een beetje aan het 'doel' van BF3 voorbij gaan...het tactische (hoewel dat ook in de andere game modes ook vaak ver te zoeken is..)..
Maar, TDM kan inderdaad leuk zijn. sowieso handig om wapen unlocks te scoren.
Verwijderd
Lukt beter als je conquest speelt kan je gewoon bij de doelen campen heb je veel meer kills! hahahaVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:04:
Ik vind TDM een beetje aan het 'doel' van BF3 voorbij gaan...het tactische (hoewel dat ook in de andere game modes ook vaak ver te zoeken is..)..
Maar is wel zeer irritant voor de tegenstanders
Heb je zeker gelijk in. Ik speel ook wel eens Rush of Conquest, maar dat wordt al gauw te simpel als je constant tegenstanders hebt die niet tactisch zijn. Dan is de lol er ook wel gauw van af.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:04:
Dat zeg ik toch? Het is discutabel. En dat is prima.MRELynx schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:57:
Over het meten met 2 maten ? Tja, discutabel, je hebt enigszins een punt, maar zeg nou zelf.
[...]
'Enemies' lijkt me beter geschikt dan 'cocksuckers'. Maar dit mag want de game is 18+ volgens EA, maar mijn naam mag niet, want dan geldt dat opeens niet meer?Als je als ontwikkelaar tekst in een game implementeert als: Pas op, daar komen de schurken/boefjes/lieveheersbeestjes etc, dat klinkt toch voor geen meter ?
Minder prima vind ik dit soort kinderachtige, direct-op-man reacties
Dat zegt weer genoeg over jouw niveau. Waar is die opmerking voor nodig?MRELynx schreef
Moet je niet als een klein kind gaan lopen huilen omdat je nu gebanned bent.

[ Voor 28% gewijzigd door apokalypse op 29-11-2011 14:13 ]
Soms valt het niveau van Tweakers mij toch echt weer tegen... Dit soort discussies ga je maar lekker houden op verschillende game fora, doe ik zelf ook
Hier blijven we gewoon classy en on topic. Balen voor je ban, maar enigszins te begrijpen.
Is er ergens te zien welke wapens je wanneer vrij speelt? Ik ben momenteel level 5 en begrijp me niet verkeerd, ik verwacht niet dat je gelijk 1/3 van alle wapens bezit.
Hier blijven we gewoon classy en on topic. Balen voor je ban, maar enigszins te begrijpen.
Is er ergens te zien welke wapens je wanneer vrij speelt? Ik ben momenteel level 5 en begrijp me niet verkeerd, ik verwacht niet dat je gelijk 1/3 van alle wapens bezit.
Verwijderd
Kan je zien op je battlelogNoq schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:14:
Soms valt het niveau van Tweakers mij toch echt weer tegen... Dit soort discussies ga je maar lekker houden op verschillende game fora, doe ik zelf ook![]()
Op battlelog kun je dat soort statistieken goed zien!Noq schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:14:
Heb het zelf vaak aan staan naast het gamen zelf dankzij de auto-update
Verwijderd
Ik ook zo haal je gerichter je XP points.Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 14:15:
[...]
Op battlelog kun je dat soort statistieken goed zien!
Heb het zelf vaak aan staan naast het gamen zelf dankzij de auto-update
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.