Voor heli's heb je guided rockets, die zijn je standaard 14 rockets, maar die kunnen heel lichtjes hun baan veranderen om een gespotte tank/heli te raken. Zeer effectief tegen tanks op lange afstand.AllSeeyinEye schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:55:
Is er trouwens een upgrade voor vliegtuig of heli die het mogelijk maakt om te locken zonder dat de gelockte een lock in beeld ziet / hoort?
Gisteren namelijk een aantal malen gehad dat ik, ook aan het begin van een nieuwe ronde, opstijg en nog bij het omhoog komen (dus binnen 5 seconden na begin ronde) de bekende twee dreunen hoor van raketten die inslaan, gevolgd door nog tussen 10 en 20% 'heli-health' en een brand... En dat dus zonder dat ik (voor zover zichtbaar en hoorbaar) gelocked werd...
Klopt, maar ik zat in een heli bewegende heli en het was echt binnen enkele seconden na de start van de ronde....mngm schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:31:
[...]
Voor heli's heb je guided rockets, die zijn je standaard 14 rockets, maar die kunnen heel lichtjes hun baan veranderen om een gespotte tank/heli te raken. Zeer effectief tegen tanks op lange afstand.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Bug denk ik !AllSeeyinEye schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:33:
[...]
Klopt, maar ik zat in een heli bewegende heli en het was echt binnen enkele seconden na de start van de ronde....
Als ik lock vanuit een heli gebeurt het soms dat ik de lock-geluiden niet hoor. Kan mss zijn dat je die ook soms niet hoort als je gelocked wordt...
Jets gaat ook niet lukken, tenzij de jet heel slecht vliegt. Meestal vluchten ze snel als ze gelocked worden en dus kan je ze als tankbestuurder vaak net niet locken. Choppers daarentegen zijn appeltje-eitje met de CITV + Guided shells combi.VTB schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:47:
Kijk een apart console topic. Gisteravond had kameraad ook CITV vrijgespeeld. Alleen kreeg ik alsnog geen vliegtuigen neer. Hij lockt het vliegtuig, vervolgens moet ik hem ook nog apart locken maar dat duurt veels te lang zodat je steeds je lock weer kwijt bent. Nadat die persoon al 4 keer over was gevolgen maar met mijn main gun uit te lucht geschoten.
Met name tegen die goede havoc piloten die je nu begint te zien is dat echt goud. Want je kunt die guided shells maar moeilijk ontwijken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
wellicht is de vijandelijke chopper aan het "spawncampen"AllSeeyinEye schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:55:
Is er trouwens een upgrade voor vliegtuig of heli die het mogelijk maakt om te locken zonder dat de gelockte een lock in beeld ziet / hoort?
Gisteren namelijk een aantal malen gehad dat ik, ook aan het begin van een nieuwe ronde, opstijg en nog bij het omhoog komen (dus binnen 5 seconden na begin ronde) de bekende twee dreunen hoor van raketten die inslaan, gevolgd door nog tussen 10 en 20% 'heli-health' en een brand... En dat dus zonder dat ik (voor zover zichtbaar en hoorbaar) gelocked werd...
Nope, de vijandelijke chopper moet zelf immers ook aan het begin van de ronde nog opstijgen...Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:49:
[...]
wellicht is de vijandelijke chopper aan het "spawncampen"
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Aaaah natuurlijk. Je krijgt waarschijnlijk een TV missile op je dak! Dat is de laatste unlock voor attack heli's, waarbij de gunner een missile kan afschieten en hem besturen. De gunner krijgt dan het beeld te zien vanuit die missile. Hier is geen lock voor nodig.
Ik hoor toch echt twee klappen (inslaande raketten).mngm schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:55:
Aaaah natuurlijk. Je krijgt waarschijnlijk een TV missile op je dak! Dat is de laatste unlock voor attack heli's, waarbij de gunner een missile kan afschieten en hem besturen. De gunner krijgt dan het beeld te zien vanuit die missile. Hier is geen lock voor nodig.
En een TV missile heeft als het goed is niet het bereik van ene spawn naar andere spawn
Op caspian liggen de spawns niet zo ver uit elkaar en moet dat wel kunnen volgens mij. Op Firestorm/kharg island is dat inderdaad onmogelijk.
Zijn de console patches inmiddels al live?
Ik heb er nog niks over gelezen op MP1st. De berichtgeving is daar meestal heel rap. Het duurt belachelijk lang in ieder gevalThe Great HooD schreef op maandag 28 november 2011 @ 13:46:
Zijn de console patches inmiddels al live?
Er is maar één ding waar ik op zit te wachten en dat is werkende voicechat. Al die andere zaken kunnen me gestolen worden. Aangezien we nu een maand verder zijn en er geen enkele aanwijzing is dat het uberhaupt gefixt gaat worden, is het geduld van deze geduldige man aardig op!
Begrijpelijk, snap ook niet dat ze dat kunnen fixen. De hele game draait om MP en dan haal je de communicatie weg. Waar heb jij jouw audio op gezet? War Tapes?
Ik had het idee dat het minder was bij HiFi (of hoe de modus ook heet), maar dat was maybe geluk (laatste paar keer solo gespeeld, dus niet verder getest).
Ik had het idee dat het minder was bij HiFi (of hoe de modus ook heet), maar dat was maybe geluk (laatste paar keer solo gespeeld, dus niet verder getest).
[ Voor 8% gewijzigd door aramdin op 28-11-2011 14:15 ]
CHEAAAATTTTTTAllSeeyinEye schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:58:
[...]
Ik hoor toch echt twee klappen (inslaande raketten).
En een TV missile heeft als het goed is niet het bereik van ene spawn naar andere spawn
Kan het misschien zijn dat je geraakt bent door een jet, die gebruik maakte van de rocketpods? Dan krijg je namelijk ook geen lockgeluid te horen.
Zou deze ook graag vrijspelen, maar blijkbaar durft niemand als engi bij mij in de tank te stappen, waardoor ik er bijna altijd alleen voor sta. Frustrerend....Unomomentodado schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:45:
[...]
Choppers daarentegen zijn appeltje-eitje met de CITV + Guided shells combi.
[ Voor 29% gewijzigd door Jackal131 op 28-11-2011 14:43 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Mensen hebben volgens mij ook geen idee hoe het zit met de CITV module. Ik heb hem al een tijdje en merk dat mensen in mijn derde module stappen en vervolgens eruit gaan omdat het niets kan behalve locken.....
Zeer frusterend!
Inderdaad die update mag wel eens komen nu ik begin me een beetje te iriteren aan die groene flitsen in beeld! Als je lekker aan het sniperen bent is je hele aim weg! En teamplay is zeer lastig zonder communicatie.
Zeer frusterend!
Inderdaad die update mag wel eens komen nu ik begin me een beetje te iriteren aan die groene flitsen in beeld! Als je lekker aan het sniperen bent is je hele aim weg! En teamplay is zeer lastig zonder communicatie.
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 14:48 ]
Verwijderd
Ik dacht dat me tv de geest aan het geven was maar dat hebben jullie dus ook die groene strepen op het beeld pff gelukkig maarVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:46:
Mensen hebben volgens mij ook geen idee hoe het zit met de CITV module. Ik heb hem al een tijdje en merk dat mensen in mijn derde module stappen en vervolgens eruit gaan omdat het niets kan behalve locken.....
Zeer frusterend!
Heb ook af en toe groene flitsen in m'n beeld. 360 btw,
kreeg vorige week wel een vrij grote update maar die heeft naar mijn weten niets gefixed?
kreeg vorige week wel een vrij grote update maar die heeft naar mijn weten niets gefixed?
Verwijderd
Ja ik heb het ook op me 360 maar ik heb een plasma tv van 107cm en dacht dattie kaduk was gelukkig niet was een dure tvCaptain Obvious schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:53:
Heb ook af en toe groene flitsen in m'n beeld. 360 btw,
Ja, dat was ook mijn gedachten alleen had het bij mij wel gekund, is een Samsung 32 inch lcd uit 2007 alweer.
Verwijderd
De mijne ook 2007 toevallig maarja zou zonde zijn, vraag me al af wanneer ie het begeeftCaptain Obvious schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:56:
Ja, dat was ook mijn gedachten alleen had het bij mij wel gekund, is een Samsung 32 inch lcd uit 2007 alweer.
helemaal mee eens,Dynamix schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:13:
Er is maar één ding waar ik op zit te wachten en dat is werkende voicechat. Al die andere zaken kunnen me gestolen worden. Aangezien we nu een maand verder zijn en er geen enkele aanwijzing is dat het uberhaupt gefixt gaat worden, is het geduld van deze geduldige man aardig op!
een team based game op de ps3 waarbij de voice chat niet werkt, het is te bizar voor woorden.
Ik heb het een paar dagen gespeeld en sindsdien niet meer aangeraakt, totdat die voice chat eindelijk eens gaat werkten. Ik baal er wel van want ik vind de BF serie echt geweldig, maar ja, ik vind georganiseerd spelen in teamverband nog veel belangrijker, en dat is nu niet echt mogelijk
Dus we blijven afwachten totdat die patch komt
co-op is een hele uitdaging zonder voicechat!! ik heb 't beetje gehad met BF3/EA/Dice, eerst die voicechat fixen want dit is gewoon te triest voor woorden.
Goed ik snap dat ze de game willen uitbrengen voor mw3. Maar voicechat - kom op zeg - dat is cruciaal onderdeel van 't spel.
//edit
zullen we een dice twitter spam houden? massaal aan dice twitteren over die voicechat
Goed ik snap dat ze de game willen uitbrengen voor mw3. Maar voicechat - kom op zeg - dat is cruciaal onderdeel van 't spel.
//edit
zullen we een dice twitter spam houden? massaal aan dice twitteren over die voicechat
[ Voor 14% gewijzigd door himlims_ op 28-11-2011 15:20 ]
In Co-op werkt de voicechat bij mij dan weer uitstekend. Jackal, Tokus en zelfs Koenemans waren uitstekend te verstaan.himlims_ schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:19:
co-op is een hele uitdaging zonder voicechat!! ik heb 't beetje gehad met BF3/EA/Dice, eerst die voicechat fixen want dit is gewoon te triest voor woorden.
//edit
Heb al eens getweet nadat ik zag dat ze veel tweets beantwoordden, maar blijkbaar hadden ze geen zin om iets te schrijven over voicechat; niets meer over gehoord.
Flickr PSN ID= cheironnl
Bij Co-op heb ik nog geen problemen ondervonden met de voicechat.himlims_ schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:19:
//edit
Ook als je met z'n 2en in een squad zit gaat het meestal wel redelijk met de voicechat. Het lijkt wel of er niet genoeg bandbreedte is gereserveerd voor de voicechat.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Net headset gekocht, hopelijk heb ik er iets aan.. 
En wij kunnen in ieder geval nog spelen, de PC jongens schijnen nogal wat problemen te hebben na de laatste patch.
En wij kunnen in ieder geval nog spelen, de PC jongens schijnen nogal wat problemen te hebben na de laatste patch.
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:29 ]
Ik heb in Co-op ook nog maar weinig problemen gehad met voicehat. En inderdaad, als je maar met 2 in een squad zit werkt de chat ook veel vloeiender imo. Het is nog altijd verre van perfect, maar als je met 4 in een squad zit is het gewoon onbruikbaar!
Hahahaha...cheiron schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:27:
[...]
In Co-op werkt de voicechat bij mij dan weer uitstekend. Jackal, Tokus en zelfs Koenemans waren uitstekend te verstaan.
@ Jackal: het heeft inderdaad wat weg van een tekort op bandbreedte... Dan knijpen ze de 360 spelers maar!
Verwijderd
Nou de mijne is net 4 maanden uit/nieuw Samsung 55 inch D7000 high end en die is beslist niet kapot hahaha!Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 14:58:
[...]
De mijne ook 2007 toevallig maarja zou zonde zijn, vraag me al af wanneer ie het begeeft
Alleen jammer dat je niet 3d kan spelen dan heeft MW wel weer! Maar verder een super TV om BF3 mee te spelen ik geniet elke seconde!
Alsof je er zelf inzit Groot beeld en DTS
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:41 ]
Verwijderd
Ik speel nu op een 42" LCD, op een afstand van ongeveer 2,5 meter. Ik overweeg om een 24" monitor aan te schaffen zodat ik ook kan spelen als mijn vrouw The Voice Of Holland/So You Think you Can Dance/*vul hier willekeurig RTL/SBS bagger programma in* wil kijken. (afstand dan hooguit 50cm)
Iemand ervaring met deze setup? Niet te klein?
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 15:47 ]
Alle playstation spelers hebben de game gewoon voor de verkeerde console gekocht, Xbox is toch wel superieur betreffende communicatie is groepsverband.
Is uiteraard mijn mening, maar krijg toch wel het idee dat ik gelijk heb als ik het hier zo lees.
Is uiteraard mijn mening, maar krijg toch wel het idee dat ik gelijk heb als ik het hier zo lees.
Verwijderd
Ik zou geen 24 inch nemen te duur vergeleken met een 32 36 inch.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:47:
Ik speel nu op een 42" LCD, op een afstand van ongeveer 2,5 meter. Ik overweeg om een 24" monitor aan te schaffen zodat ik ook kan spelen als mijn vrouw The Voice Of Holland/So You Think you Can Dance/*vul hier willekeurig RTL/SBS bagger programma in* wil kijken. (afstand dan hooguit 50cm)
Ik heb dat probleem ook ben gisteren maar gaan pokeren. Zoals ik al zei heb ik nog een plasme tv van 42 inch staan. Ik denk dat ik die maar ga gebruiken op zolder hahaha.
het is een feit dat partychat op de xbox een super oplossing is voor dit soort problemen. Alleen als ik hem op de xbox koop dan heb ik toch een iets andere community dan mijn friendslist op de ps3, dus zeker voor teambased games koop ik toch altijd de titel voor de ps3.Fatal Mind schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:53:
Alle playstation spelers hebben de game gewoon voor de verkeerde console gekocht, Xbox is toch wel superieur betreffende communicatie is groepsverband.
Maar ik geef toe, je hebt er weinig aan op een ps3 op dit moment als je echt in teams speelt. Daarom ligt die ook diep achter in de kast inmiddels.
Verwijderd
Mark-A volgens mij heb je niet veel trek meer om te werken he hahaha!
Ben je er vanavond weer? bij mij zal het wel rond 22:00 zijn als die verrekte
series afgelopen zijn.
Zijn er nog meer mensen die lasten hebben van "the voice" of "so you think you can dance"
Ben je er vanavond weer? bij mij zal het wel rond 22:00 zijn als die verrekte
series afgelopen zijn.
Zijn er nog meer mensen die lasten hebben van "the voice" of "so you think you can dance"
Hoe kan het dat op de PS3 voicechat niet werkt en op xbox wel ? Vanaf dag 1 totaal GEEN problemen gehad, zelfs niet tijdens de beta. Je gaat me niet vertellen dat EA/Dice de PS3 versie van BF3 half hebben afgeleverd want daar geloof ik niks van. Dat er verschil zit tussen de PC versie en de console versie, okee, dat wil ik nog wel aannemen, maar niet qua functionaliteit tussen xbox en ps3.
Nou zullen er wel 3 teams zijn bij EA/Dice die zich met de versies bezig houden, dus 1 team voor PC, 1 team voor PS3 en 1 team voor Xbox. Maar waarom zouden ze in vredesnaam de voicechat functionaliteit eruit laten of half afgeleverd hebben in de PS3 versie.
Heeft het niks met instellingen op de ps3 te maken ? Firewall instellingen, router instellingen etc.
En ja, nu gaat er wellicht geschreven worden dat het met andere games allemaal vlekkeloos werkt, maar toch.... Zit er verschil tussen PSN en PSN+ mbt tot voicechat ?
Nou zullen er wel 3 teams zijn bij EA/Dice die zich met de versies bezig houden, dus 1 team voor PC, 1 team voor PS3 en 1 team voor Xbox. Maar waarom zouden ze in vredesnaam de voicechat functionaliteit eruit laten of half afgeleverd hebben in de PS3 versie.
Heeft het niks met instellingen op de ps3 te maken ? Firewall instellingen, router instellingen etc.
En ja, nu gaat er wellicht geschreven worden dat het met andere games allemaal vlekkeloos werkt, maar toch.... Zit er verschil tussen PSN en PSN+ mbt tot voicechat ?
XBL: MRE Inc
Beetje kinderachtige opmerking. De game is voor beide consoles een pareltje. Zelf heb ik hem voor de Ps3 en ik heb voor mijn aankoop wat gameplay gekeken op de Xbox 360 en even gespeeld.Fatal Mind schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:53:
Zelf heb ik geen last van de communicatie problemen en 1 keer een groen flitsje gehad... maar dat was echt totaal geen probleem, ik lette er niet eens op totdat ik hier boven mij een soortgelijk bericht zag.
Natuurlijk, voor de mensen die wel last hebben van de communicatie op Ps3, er moet wel een update komen. Er schijnt een update snel te komen, maar deze zal geloof ik niet een fix bevatten voor de communicatie. Deze zou bij de volgende aanwezig zijn.
Verwijderd
Ik weet niet hoe het zit daarmee, het lijkt me logisch als je het spel volledig afleverd.MRELynx schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:59:
Hoe kan het dat op de PS3 voicechat niet werkt en op xbox wel ? Vanaf dag 1 totaal GEEN problemen gehad, zelfs niet tijdens de beta. Je gaat me niet vertellen dat EA/Dice de PS3 versie van BF3 half hebben afgeleverd want daar geloof ik niks van. Dat er verschil zit tussen de PC versie en de console versie, okee, dat wil ik nog wel aannemen, maar niet qua functionaliteit tussen xbox en ps3.
Naar wat ik begrijp gaat communicatie voor ps3 via de game zelf, voor de xbox geld dit niet, xbox live voorziet hierin doormiddel van een party systeem.MRELynx schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:59:
Zo was de opmerking niet bedoeld, ik doelde puur en alleen op de communicatie stoornissen die de ps3 heeft.Noq schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:00:
[...]
Beetje kinderachtige opmerking. De game is voor beide consoles een pareltje. Zelf heb ik hem voor de Ps3 en ik heb voor mijn aankoop wat gameplay gekeken op de Xbox 360 en even gespeeld.
Zelf heb ik geen last van de communicatie problemen en 1 keer een groen flitsje gehad... maar dat was echt totaal geen probleem, ik lette er niet eens op totdat ik hier boven mij een soortgelijk bericht zag.
Natuurlijk, voor de mensen die wel last hebben van de communicatie op Ps3, er moet wel een update komen. Er schijnt een update snel te komen, maar deze zal geloof ik niet een fix bevatten voor de communicatie. Deze zou bij de volgende aanwezig zijn.
Zoals je in m'n signature kan zien heb ik beide consoles, alleen ik koop multiplayer games ten alle tijden voor de xbox, puur om het feit dat het party systeem gewoon erg goed werkt.
Heb voor de ps3 bijvoorbeeld Killzone 2 en 3, erg leuke games, ook online, maar ik erger me aan het feit dat het qua communicatie gewoon een ramp is.
[ Voor 33% gewijzigd door Fatal Mind op 28-11-2011 16:03 ]
Verwijderd
Geen zin nee. Heb een "is het al vrijdag" gevoel
....
ik ben er vroeg in de avond enkel denk ik..en wellicht ná 23.30...
Had vrijdag nog paar potjes met je gespeeld, weet niet of het je opviel. Seine Crossing, hardcore.. had nog nooit hardcore gedaan, ging ook voor geen meter.:D
Overigens, 24" BenQ is € 149 (die uit de Best Buy). Toch € 120 minder dan de goedkoopste 32" full HD (Volgens pricewatch)..heb sowieso geen TV aansluiting in 'het kantoor'.
Had vrijdag nog paar potjes met je gespeeld, weet niet of het je opviel. Seine Crossing, hardcore.. had nog nooit hardcore gedaan, ging ook voor geen meter.:D
Overigens, 24" BenQ is € 149 (die uit de Best Buy). Toch € 120 minder dan de goedkoopste 32" full HD (Volgens pricewatch)..heb sowieso geen TV aansluiting in 'het kantoor'.
Verwijderd
Ja had ik gezien, later was je weg en wilde ik je joinen maar dat kon niet, server zat vol.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:01:
Geen zin nee. Heb een "is het al vrijdag" gevoel....
Weet je zeker dat je een benQ haalt ik heb er hier op de zaak 1 in gebruik vind hm niet fijn.
Nee ik zou dan ook voor de goedkoopste gaan welke ook een beetje beeld heeft.
Ik speel meestal tegen 18:00 tot 19:00 en om 22:00 tot 00:00 of er moet iets interessants op tv zijn.
Verwijderd
Zo, ik had net even reactie geplaats op de forum voor MW3. Wilde mijn mening
geven en wat ik had verwacht wat MW3 zou worden, totdat ik de trailer zag.
Kreeg me een gezeik over me heen en forum/thread werd meteen verwijderd.
Wat een heet hoofden daar zeg!
geven en wat ik had verwacht wat MW3 zou worden, totdat ik de trailer zag.
Kreeg me een gezeik over me heen en forum/thread werd meteen verwijderd.
Wat een heet hoofden daar zeg!
Ik speel al geruime tijd op een 24" (Samsung TFT, nog geen LED) en speel eigenlijk alleen shooters. Beneden staat een 40" Sony LED scherm, wat wel veel vetter is, maar ik ben echt veel meer aan het turen naar mn scherm.
Daarnaast kan ik altijd gamen wanneer ik wil, zonder dat mn vriendin tv wil kijken en ik mn killing spree moet onderbreken
Iets groter mag wel, maar dat is alleen maar luxe
Daarnaast kan ik altijd gamen wanneer ik wil, zonder dat mn vriendin tv wil kijken en ik mn killing spree moet onderbreken
dat is geen mening, dat is een constatering, volkomen juist. PSN/XBM is vanaf de basis fout. Live was dat ook, maar microsoft heeft hun fouten erkend, en een nieuw systeem gebouwd.Fatal Mind schreef op maandag 28 november 2011 @ 15:53:
Groote verschil is dat de Live users maandelijks betalen, Sony (zegt) minder binnen te krijgen en daarom xbm/psn niet doorontwikkeld (budget gelul). Live zit gewoon beter in elkaar, fact.
QF MF T!himlims_ schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:19:
[...]
dat is geen mening, dat is een constatering, volkomen juist. PSN/XBM is vanaf de basis fout. Live was dat ook, maar microsoft heeft hun fouten erkend, en een nieuw systeem gebouwd.
Groote verschil is dat de Live users maandelijks betalen, Sony (zegt) minder binnen te krijgen en daarom xbm/psn niet doorontwikkeld (budget gelul). Live zit gewoon beter in elkaar, fact.
Echt zo belachelijk slecht is dat PSN. Ja je kan online, ja je kan multiplayeren, maar daar is ook alles mee gezegd. Live heeft zo zijn fouten en mankementen maar laat je tenminste fatsoenlijk party's maken en groepschat opzetten. IMO heeft Sony zijn ruiten ingegooid (bij mij) en voorlopig haal ik geen Playstation(s) meer. Het hele plaatje is brak, en bovenal heeft het nooit de praatjes van Sony waargemaakt.
Verwijderd
Het kan allemaal makkelijk maar als je een 55 inch 3d led scherm gewend bent ben je niet snel tevreden met 24 inch. Ik ben veel te verwend haha.aramdin schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:15:
Ik speel al geruime tijd op een 24" (Samsung TFT, nog geen LED) en speel eigenlijk alleen shooters. Beneden staat een 40" Sony LED scherm, wat wel veel vetter is, maar ik ben echt veel meer aan het turen naar mn scherm.
Verwijderd
Als je enkel stelt dat "Live beter in elkaar zit" zonder enige bron dan is het een mening. Kun je het onderbouwen, dán kan het een 'fact' zijn, hoewel ik vermoed dat bij de beoordeling van een userface persoonlijke smaak toch erg doorslaggevend is.
Verwijderd
Nee, live is echt beter (en dat zegt een PS3 fan)
Ik spreek uit ervaring mijn neefje heeft een PS3 en een Xbox en Xbox is super que
communicatie via headset!
Ik spreek uit ervaring mijn neefje heeft een PS3 en een Xbox en Xbox is super que
communicatie via headset!
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 16:24 ]
Ik begrijp hetVerwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:22:
[...]
Het kan allemaal makkelijk maar als je een 55 inch 3d led scherm gewend bent ben je niet snel tevreden met 24 inch. Ik ben veel te verwend haha.
Je kan toch ook een 27" scherm kopen, dat moet je ook wel kunnen betalen als er een 55" in de huiskamer staat
Verwijderd
[/quote]
Je kan toch ook een 27" scherm kopen, dat moet je ook wel kunnen betalen als er een 55" in de huiskamer staat
. Als je daar vlak achter zit mis je niets van de experience (ik heb nl naast mn 24" monitor een 27" iMac + 24" Cinema display staan, waar ik op +-70cm afstand van zit)
[/quote]
Daar heb je een punt maar ik heb nog een goede 43" plasma screen staan op zolder, ik ben alleen een beetje lui om deze in te stellen en elke keer de PS3 mee te slepen naar zolder. Eigelijk moet ik dan een nieuwe PS3 kopen is nog makkelijker. hahaha Mijn zoontje zou dat wel willen maar de vriendin ziet dat niet zitten hahahah.
Ik wilde eerst een gaming zolder maken met racing seat etc voor GT5 maarja je kan het ook overdrijven hahaha
[/quote]
Daar heb je een punt maar ik heb nog een goede 43" plasma screen staan op zolder, ik ben alleen een beetje lui om deze in te stellen en elke keer de PS3 mee te slepen naar zolder. Eigelijk moet ik dan een nieuwe PS3 kopen is nog makkelijker. hahaha Mijn zoontje zou dat wel willen maar de vriendin ziet dat niet zitten hahahah.
Ik wilde eerst een gaming zolder maken met racing seat etc voor GT5 maarja je kan het ook overdrijven hahaha
Feit? Dat het in dit topic vooral veel problemen geeft bij de PS3 spelers?Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:22:
Als je enkel stelt dat "Live beter in elkaar zit" zonder enige bron dan is het een mening. Kun je het onderbouwen, dán kan het een 'fact' zijn, hoewel ik vermoed dat bij de beoordeling van een userface persoonlijke smaak toch erg doorslaggevend is.
Feit? Dat het los staat van de game-fabrikanten en onder de XBL dienst valt, waardoor problemen minder zijn. En dat komt dan weer omdat MS zo gigantisch veel servers heeft die het kan wisselen voor Xbox als Windows diensten (Windows Update komt tegenwoordig vrijwel nooit op dezelfde dag als een grote xbox release en ook geen grote game release op een dag dat windows een grote release heeft).
Feit? Omdat het een betaalde dienst is heb je je wat meer recht op een fatsoenlijke dienst en zouden ze het (in theorie) financieel dus zeker merken als ze slechte diensten leveren
Verwijderd
nee het is een mening, en het is misschien jou mening ook maar dat maakt het geen feit. De communicatie op de xbox werkt beter door het party systeem en DICE heeft gewoon een harde fout gemaakt in de PS3 versie maar dat maakt het nog niet een verkeerde console. Dit lijkt me ook niet echt het topic om fanboy-discussies te gaan houden.himlims_ schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:19:
[...]
dat is geen mening, dat is een constatering, volkomen juist. PSN/XBM is vanaf de basis fout. Live was dat ook, maar microsoft heeft hun fouten erkend, en een nieuw systeem gebouwd.
Over halve games afleveren hierboven. Ik kijk even naar black ops en ik zie daar precies hetzelfde, xbox werkt maar op de ps3 heb ik 2 maanden geen enkel potje kunnen spelen omdat het ze gewoon niets uitmaakte. Skyrim op de ps3 lagt (360 heeft andere issues, maar geen lag). Er zit dus wel degelijk verschil in consoleversies.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 16:46 ]
Ach, deze discussie vind ik hier niet horen. Wordt er een apart topic aangemaakt voor d console spelers onder Battlefield3, gaan we hier een 'baas-boven-baas' gesprek beginnen m.b.t. Ps3 en Xbox.
To keep it on track:
Over uurtje ongeveer thuis, even lekker eten en dan weer een kijkje nemen op de field
Waarschijnlijk verder met de Recon class, speelt toch wel lekker sniper. Ik ben niet het type camper, ik hou ervan om rond te rennen met pistol, spot te zoeken, kill maken met sniper en aan de overkant weer te gaan zitten. Lekker de andere enemy verwart maken!
To keep it on track:
Over uurtje ongeveer thuis, even lekker eten en dan weer een kijkje nemen op de field
Waarschijnlijk verder met de Recon class, speelt toch wel lekker sniper. Ik ben niet het type camper, ik hou ervan om rond te rennen met pistol, spot te zoeken, kill maken met sniper en aan de overkant weer te gaan zitten. Lekker de andere enemy verwart maken!
Nou dan kan ik maar 1 ding concluderen en dat is dat het aan de PS3 ligt cq instellingen op de PS3. Ik geloof niet dat grote ontwikkelaars zoals EA/DICE/Treyarch de PS3 versie afleveren op 95% omdat de PS3 niet boeit. Daarvoor heeft Sony een te grote vinger in de pap (hoe ze die ook maar mogen ge(mis)bruiken) in dit wereldje.Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 16:40:
[...]
Ik kijk even naar black ops en ik zie daar precies hetzelfde, xbox werkt. ps3 boeit ze gewoon geen zak dus laat ze maar stikken. Hopen dat het hier niet gebeurd.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Ergens verbaas ik me er ook niet over dat er Voice problemen zijn op de PS3 bij Battlefield. Het is o.a bij Fifa10,11 en 12 al jaren een drama, maar dan praat ik vooral over clubs @ ps3. Dat werkt net zo bagger als in bf3. Alleen was het aantal mensen die dat deden ( clubs spelen @ fifa )en ook nog eens een headset gebruikten vele male kleiner dan in deze situatie.
Ea stelt mij al jaren teleur qua voicehat in hun games op de ps3. En oh wat hoop ik nu dat ze bij PSN een soort gelijk idee als bij xbox gaan aanmaken.
Daarbij boeit het mij totaal niet welk platform beter zou zijn. Ik speel het op de PS3 omdat ik die persoonlijk leuker vind. Klaar. Lekker boeiend welke beter is.
Ea stelt mij al jaren teleur qua voicehat in hun games op de ps3. En oh wat hoop ik nu dat ze bij PSN een soort gelijk idee als bij xbox gaan aanmaken.
Daarbij boeit het mij totaal niet welk platform beter zou zijn. Ik speel het op de PS3 omdat ik die persoonlijk leuker vind. Klaar. Lekker boeiend welke beter is.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 17:15 ]
Balen, wil ik gamen, krijg ik steeds "the connection to ea has been lost" (ps3), andere ook last van?
PS3 is, en ik weet niet hoe het komt, gewoon een "bijconsole" voor de ontwikkelaars. Ze coderen allemaal voor de 360 om het later te porten naar de PS3 waardoor multiconsole spellen veel minder voelen, en het daadwerkelijk ook zijn, op de PS3 dan op de 360.
De reden laat ik achterwege, maar als Sony niet wilt wegvallen voor het gros van de spelers, moeten ze de kant opgaan waar Microsoft ook heengaat, en niet uniek willen zijn door allemaal nieuwe en omslachtige technieken te gebruiken die zogenaamd vele malen sterker zijn, maar in de praktijk alleen maar problemen oplevert. Vrijwel elk multiconsole spel is op de PS3 ondermaats, t.o.v. zijn 360 variant.
Bovenstaande is trouwens nog zoiets. Op Xbox totaal geen last, kan ik alle servers pakken die ik wil. Op PS3, nee hoor, alleen maar DICE servers.
De reden laat ik achterwege, maar als Sony niet wilt wegvallen voor het gros van de spelers, moeten ze de kant opgaan waar Microsoft ook heengaat, en niet uniek willen zijn door allemaal nieuwe en omslachtige technieken te gebruiken die zogenaamd vele malen sterker zijn, maar in de praktijk alleen maar problemen oplevert. Vrijwel elk multiconsole spel is op de PS3 ondermaats, t.o.v. zijn 360 variant.
Pak alleen DICE servers.apokalypse schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:11:
Balen, wil ik gamen, krijg ik steeds "the connection to ea has been lost" (ps3), andere ook last van?
Bovenstaande is trouwens nog zoiets. Op Xbox totaal geen last, kan ik alle servers pakken die ik wil. Op PS3, nee hoor, alleen maar DICE servers.
[ Voor 22% gewijzigd door The Great HooD op 28-11-2011 17:26 ]
Kunnen we weer terug naar BF3 i.p.v. PS3 chat vs XBL? Anders wordt dit net zo'n zeurtopic als het PC BF3 topic (cheaters, admin kicks, crashes, etc.). Iemand nog leuke BF3 joeptoeps b.v.?
Verwijderd
Je kledingpakje om het maar zo te noemen, zijn er extra outfits tegen betaling te verkrijgen?
Overige valt het mij op, dat ik bij TDM veel vaker last heb van sound bugs en/of dat me cursor weg is en van die andere kleine bugs. Bij conquest heb ik dat veel minder, maar dat kan ook aan mij liggen
Overige valt het mij op, dat ik bij TDM veel vaker last heb van sound bugs en/of dat me cursor weg is en van die andere kleine bugs. Bij conquest heb ik dat veel minder, maar dat kan ook aan mij liggen
Nou ik vind je argumentatie niet erg sterk. Er zijn bijvoorbeeld ook ontwikkelaars die eerst een website voor IE maken, omdat die het meest zeikerig is, en daarna fixen voor Firefox en andere fatsoenlijke browsersThe Great HooD schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:15:
PS3 is, en ik weet niet hoe het komt, gewoon een "bijconsole" voor de ontwikkelaars. Ze coderen allemaal voor de 360 om het later te porten naar de PS3 waardoor multiconsole spellen veel minder voelen, en het daadwerkelijk ook zijn, op de PS3 dan op de 360.
Kortom, crappy product eerst.
Nee in kan nu sowieso niet connecten, dus ik kom de server browser niet in. Dat alleen met de Dice servers is niet geheel waar, je moeten de servers hebben die in europa staan (alle dice servers met nog een paar anderen), degene die in de UK staat leveren een time-out op. Wel interessant dat dit dan wel werkt op een Xbox? Hebben deze dezelfde servers dan?The Great HooD schreef op maandag 28 november 2011 @ 17:15:
Pak alleen DICE servers.
OMG mogen we met de JSF aan de slag?Martinspire schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:12:
[video]
Bulldozer = lol, verder nog vette jets en veel destruction
Dat geluid ook tijdens die bulldozer, helemaal stil.. prrrrrrrrr
Doet me denken aan EOD tijdens 1 van de eerdere BF3 trailers.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ehhh, bulldozer?? Moet ik misschien weer naar de opticien???SinergyX schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:22:
Dat geluid ook tijdens die bulldozer, helemaal stil.. prrrrrrrrrDoet me denken aan EOD tijdens 1 van de eerdere BF3 trailers.
Waarom zou je in godsnaam eerst op een gigantisch uniek en ingewikkeld apparaat gaan coderen als er een apparaat klaarstaat die de juiste standaarden gebruikt en waarop al een hoop ervaring in zit omdat deze niet uniek is om zo makkelijk games erop te kunnen maken. Jou argumentatie gaat niet op, omdat IE toch wel een aantal standaarden gebruikt, de PS3 wijkt zo gigantisch af van de PC en 360 dat je beter eerst op de PC en 360 kan programmeren omdat dat hand in hand gaat en zo dus effectiever kan werken.apokalypse schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:07:
[...]
Nou ik vind je argumentatie niet erg sterk. Er zijn bijvoorbeeld ook ontwikkelaars die eerst een website voor IE maken, omdat die het meest zeikerig is, en daarna fixen voor Firefox en andere fatsoenlijke browsers
Kortom, crappy product eerst.
De PS3 heeft geprobeerd zich uniek op te stellen maar dat is zwaar ten koste gegaan van de makkelijkheid t.o.v de ontwikkelaars.
[...]
Dan is je internet crappy als je de server browser niet in komt.Nee in kan nu sowieso niet connecten, dus ik kom de server browser niet in. Dat alleen met de Dice servers is niet geheel waar, je moeten de servers hebben die in europa staan (alle dice servers met nog een paar anderen), degene die in de UK staat leveren een time-out op. Wel interessant dat dit dan wel werkt op een Xbox? Hebben deze dezelfde servers dan?
Heb ik, de Europese Dice servers moet je pakken. Rest werkt dus niet. Op Xbox werken alle servers. Wat klaarblijkelijk dus te maken heeft met de console.
Rond 1.03Jackal131 schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:26:
[...]
Ehhh, bulldozer?? Moet ik misschien weer naar de opticien???
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Niks internet crappy, andere account werkt wel. Je bent wel een typje van de snelle conclusies hèThe Great HooD schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:33:
Dan is je internet crappy als je de server browser niet in komt.
Kwam dit tegen:
Wel geinig. Leuk zo accuraat en de detailsStep 1: Deploy EOD Bot, Step 2: read coordinates in top left corner, Step 3: enter into Google Maps
Oh that love for details :-)
Noshar Canals
Seine Crossing
Waarom zijn er zo irritant veel snipers (nee, geen recon... snipers) in de Rush mode?
Dat zie je in conquest gelukkig niet zo veel.
Wel een paar redelijke potjes gehad; mooiste was er één waarbij ik de mcom armde met 4 tickets over.
Toen ie opblies hadden we nog 1 ticket, maar we konden oprukken
Rush is wel slecht voor mijn stats, ik ga veel te vaak dood, meestal door stilzittende poppetjes
Maar ik vind het een stuk intenser dan conquest, het gevecht om een mcom kan best heftig zijn...
Wel een paar redelijke potjes gehad; mooiste was er één waarbij ik de mcom armde met 4 tickets over.
Toen ie opblies hadden we nog 1 ticket, maar we konden oprukken
Rush is wel slecht voor mijn stats, ik ga veel te vaak dood, meestal door stilzittende poppetjes
Maar ik vind het een stuk intenser dan conquest, het gevecht om een mcom kan best heftig zijn...
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 28-11-2011 22:09 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Hehe. Vanmiddag hetzelfde maar dan met een M4101. Oh god I love that shotgun with extended mags. Vooral in de tunnels bij Metro als je achter de aanvallers komt. En dan boem boem in de rug.Martinspire schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:47:
Binnen 30 seconde 2 squad wipe ribbons binnen.
Oh god i really love that M249
Moet wel van mijn M249 verslaving af. Inmiddels 670 kills ermee. Volgende staat op 210.
Wat ik vooral moet doen is weer leren mikken. Veel te veel aan het sproeien de laatste tijd. Vreemd genoeg niet met de shotties maar wel met alle andere guns. Met de M249 kom je daarmee vaak weg maar met guns met minder kogels toch iets minder.
Zijn er zo veel snipers? Ik zie ze wel regelmatig maar om te zeggen dat ze vaak hinderlijk zijn. Nee. Als je blijft bewegen dan hebben ze je bijna nooit. En als zij stil zitten kunnen ze rekenen op een mortar traktatie.dvdkiwi schreef op maandag 28 november 2011 @ 22:08:
Waarom zijn er zo irritant veel snipers (nee, geen recon... snipers) in de Rush mode?
Toen ie opblies hadden we nog 1 ticket, maar we konden oprukken![]()
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2011 00:06 ]
Technisch gezien is het ook niet echt een bulldozerJackal131 schreef op maandag 28 november 2011 @ 19:26:
[...]
Ehhh, bulldozer?? Moet ik misschien weer naar de opticien???
PSN: Deere6030
Verwijderd
Opzich zijn er redelijk wat snipers, wat me vooral verbaast is dat die snipers ook in Operation metro (conquest) en Seine ... (conquest) gebruikt worden. Het zijn vrij kleine maps en snap niet helemaal waarom
je dan een snipergun neemt, of je moet met die MK, SVD of SFS zitten met IRNV scope zitten.
Als je je Recon snel wilt upgraden kan je beter met een PDW-r gaan spelen. Zo heb ik het dan gedaan.
Ik neem Recon alleen maar in Kargh Island en Operation Firestorm, gewoon lekker overal hoog in de bergen verstoppen 1 kill maken en vervolgens weer verplaatsen op een andere top hahaha.
Wat mij meer iriteert zijn die gasten met een M249 die gewoon blijven schieten totdat hun 200 bullets op zijn. Gewoon blijven sproeien.
Verder vind ik de kamikaze jeep wel ziek, hebben jullie deze al meegekregen? Paar C4 explosives in een jeep gegooid en tegen een tank aanrijden ZIEK tank weg hahahaha wel detonaten dan he!
je dan een snipergun neemt, of je moet met die MK, SVD of SFS zitten met IRNV scope zitten.
Als je je Recon snel wilt upgraden kan je beter met een PDW-r gaan spelen. Zo heb ik het dan gedaan.
Ik neem Recon alleen maar in Kargh Island en Operation Firestorm, gewoon lekker overal hoog in de bergen verstoppen 1 kill maken en vervolgens weer verplaatsen op een andere top hahaha.
Wat mij meer iriteert zijn die gasten met een M249 die gewoon blijven schieten totdat hun 200 bullets op zijn. Gewoon blijven sproeien.
Verder vind ik de kamikaze jeep wel ziek, hebben jullie deze al meegekregen? Paar C4 explosives in een jeep gegooid en tegen een tank aanrijden ZIEK tank weg hahahaha wel detonaten dan he!
Lijkt mij inderdaad meer een Bobcat.johan bos schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 07:50:
[...]
Technisch gezien is het ook niet echt een bulldozer
Kamikaze jeep is al een oude techniek, die o.a. ook al in BF2 werd gebruikt
In BFBC2 werden de quads er ook voor gebruikt hehe.
Ik heb pas geleden mn Service Star voor Recon vrijgespeeld en ben er zo goed als klaar mee haha. Ik snipe alleen als de match aan de baserape (van de vijand) fase is gekomen of als er een irritante sniper in de basis zit die mij heeft neergeschoten en ik dan een koekje van eigen deeg wil geven (met de M98 met 12x/8x lukt dat heerlijk!)
Ben me nu aan het richten op service stars voor de wapens, wil gewoon zoveel mogelijk unlocks voor de wapens vrijspelen.
Assault / G3 done, M16 nu
Engineer / SG553 done, A91 nu
Support / M249 done, M27 nu
Recon / niets haha
Ik heb pas geleden mn Service Star voor Recon vrijgespeeld en ben er zo goed als klaar mee haha. Ik snipe alleen als de match aan de baserape (van de vijand) fase is gekomen of als er een irritante sniper in de basis zit die mij heeft neergeschoten en ik dan een koekje van eigen deeg wil geven (met de M98 met 12x/8x lukt dat heerlijk!)
Ben me nu aan het richten op service stars voor de wapens, wil gewoon zoveel mogelijk unlocks voor de wapens vrijspelen.
Assault / G3 done, M16 nu
Engineer / SG553 done, A91 nu
Support / M249 done, M27 nu
Recon / niets haha
Ja, al een paar keer gedaan maar pas 1 keer goed gelukt. Meestal kom je niet zo dicht in de buurt van een tank met je jeep. Maar dit grapje werd al veel in BFBC2 gedaan. Evenals de UAV volplakken met C4. Geen idee of je dat nu ook kunt met de MAV.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:14:
Als je in een potje zit waarbij teamkill aanstaat en je stijgt op bijv. Kharg Island (de boot) ongelukkig op met de heli, kun je een eigen jet in je nek krijgen. Moet zeggen dat dat soms wel effectief is, als je op die map geen grip krijgt op de heli van de tegenpartij. Even in een jet springen en gewoon frontaal er op. Wat is dat toch rete frustrerend als je in een heli zit...AllSeeyinEye schreef op maandag 28 november 2011 @ 10:55:
Verwijderd
Ik begin net met dat hele Battlefield, mijn eerste aankoop. Voorheen speelde ik MW maar ik werd gek van die scheldende blagen en Engelsen pffff.
Ik moet nog 3000 punten voor mijn recon star. Ik moet dan alleen nog mijn Support Star.
Als ik de support star ook heb ga ik toch beginnen met die verrekte Jets en heli's!
Aramdin wat is je battlelogname?
Ik moet nog 3000 punten voor mijn recon star. Ik moet dan alleen nog mijn Support Star.
Als ik de support star ook heb ga ik toch beginnen met die verrekte Jets en heli's!
Aramdin wat is je battlelogname?
Mn soldiername in BL is nerd2k3, is ook mn PSN gamerid.
Nee is eruitgehaald ivm misbruikVTB schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:48:
[...]
Evenals de UAV volplakken met C4. Geen idee of je dat nu ook kunt met de MAV.
Verwijderd
Gaat lekker zo te zien hahaha, wat dat betreft kan je zien dat je al wat ervaring hebt hahaha.aramdin schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:56:
Mn soldiername in BL is nerd2k3, is ook mn PSN gamerid.
[...]
Die 96 uur die ik heb gespeeld is ook alles wat ik aan BF ervaring heb. MW is toch net wat anders.
Hebben jullie ook een beetje last van het idee dat de console variant van BF3 niet echt uitdagend is?
Moet wel erbij vermeldden dat ik het balans goed vind in de matches, al is het storend dat veel mensen op de console voornamelijk hun eigen gang gaan terwijl je altijd zal winnen als je samenwerkt.
Moet wel erbij vermeldden dat ik het balans goed vind in de matches, al is het storend dat veel mensen op de console voornamelijk hun eigen gang gaan terwijl je altijd zal winnen als je samenwerkt.
Verwijderd
Ik moet zeggen dat het nog steeds niet verveelt.Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:01:
Hebben jullie ook een beetje last van het idee dat de console variant van BF3 niet echt uitdagend is?
Wat betreft teamplay ik heb er niet veel last van over het algemeen loop ik in een groep van 3 a 4 mee.
Er zitten altijd wel gasten bij die niet samenspelen.
Maar inderdaad je kan merken als iedereen alleen speelt of alleen maar voor de kills, dat verlies je DIK terwijl je score goed is.
Maarja dat is inherent aan online gaming dat heb je bij MW3 ook.
Daar heb je gelijk in.Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:04:
Ik moet zeggen dat het nog steeds niet verveelt.
Wat betreft teamplay ik heb er niet veel last van over het algemeen loop ik in een groep van 3 a 4 mee.
Er zitten altijd wel gasten bij die niet samenspelen.
Maar inderdaad je kan merken als iedereen alleen speelt of alleen maar voor de kills, dat verlies je DIK terwijl je score goed is.
Maarja dat is inherent aan online gaming dat heb je bij MW3 ook.
Best jammer dat teamplay door de jaren heen is verdwenen. Ik kan me nog wel herinneren met Call of Duty 1 en Battlefield 2 dat je non-stop samenwerkte en dat een potje gemiddeld al gauw anderhalf uur tot 2 uur duurde. Ik denk dat dit soort stuff enkel nog te vinden is op sommige PC servers..
Tja, ik vind het ook jammer. Juist daarvoor was ik van CoD naar BF overgestapt. Maar hoe kan je samenwerken als je niet eens normaal met elkaar via een headset kan praten? Hopelijk komt dit snel goed.Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:01:
Je kunt toch gewoon - mits je een laptop hebt of je computer naast je tv staat - via Skype/Teamspeak/Ventrilo met elkaar praten? Je hebt wel gelijk dat voicechat op consoles nog niet zo goed zijn.. maar ik zou dat zeker als alternatief zien.Dennisdn schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:15:
Tja, ik vind het ook jammer. Juist daarvoor was ik van CoD naar BF overgestapt. Maar hoe kan je samenwerken als je niet eens normaal met elkaar via een headset kan praten? Hopelijk komt dit snel goed.
Op welk platform spelen jullie eigenlijk? X360 of PS3?
Misschien inderdaad eerst maar zelf een voicechat opzetten, voor zolang een oplossing op zich laat wachten.
PSN: Deere6030
Ik op PS3.
Loopt hier gewoon prima, alleen de headset nog niet geprobeerd omdat ik daar nog te veel over lees.
Loopt hier gewoon prima, alleen de headset nog niet geprobeerd omdat ik daar nog te veel over lees.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Laptop ernaast is voor velen een flinke drempel, je speelt immers niet voor niets op consoles.Hiroj schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:21:
[...]
Je kunt toch gewoon - mits je een laptop hebt of je computer naast je tv staat - via Skype/Teamspeak/Ventrilo met elkaar praten? Je hebt wel gelijk dat voicechat op consoles nog niet zo goed zijn.. maar ik zou dat zeker als alternatief zien.
Op welk platform spelen jullie eigenlijk? X360 of PS3?
Dit zou wel een handig alternatief kunnen zijn:
Teamspeak for Android
Ik snap je irritatie, maar soms is het echt handig. Ik had gisteren de eer om als een rambo tekeer te gaan en meters te pakken op Bazar. Aangezien daar in ieder hoekje 5 man staat te "verdedigen", was rambo de enige optieVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 08:14:
Ik heb overigens weer een leuk speeltje ontdekt: de P90. Wat een heerlijk wapen om aanvallend mee te spelen!
[ Voor 10% gewijzigd door Dynamix op 29-11-2011 09:35 ]
Dat is zeker een nice feature voor gamers met een Android telefoon. Wellicht is er zoiets ook voor iPhone?AllSeeyinEye schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:30:
Laptop ernaast is voor velen een flinke drempel, je speelt immers niet voor niets op consoles.
Dit zou wel een handig alternatief kunnen zijn:
Teamspeak for Android
Dat zou zeker voor vele een drempel wegnemen!
Edit: Even gecheckt op mijn eigen iphone. Er is een Teamspeak app (kost wel 4 euro) en een alternatieve app: PhoneSpeex (alleen geschikt voor TeamSpeak2 servers)
[ Voor 12% gewijzigd door Hiroj op 29-11-2011 09:36 ]
Verwijderd
Klopt ook wel soms is dat net nodig om de boel open te gooien dat doe ik vaak met mijn M340 of M320 weet even niet meer de naam.Dynamix schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:31:
[...]
Ik snap je irritatie, maar soms is het echt handig. Ik had gisteren de eer om als een rambo tekeer te gaan en meters te pakken op Bazar. Aangezien daar in ieder hoekje 5 man staat te "verdedigen", was rambo de enige optie
Ik heb overigens weer een leuk speeltje ontdekt: de P90. Wat een heerlijk wapen om aanvallend mee te spelen!
M320 werkt zeker prima! Een shotgun met frag shells is ook vernietigend trouwensVerwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 09:48:
[...]
Klopt ook wel soms is dat net nodig om de boel open te gooien dat doe ik vaak met mijn M340 of M320 weet even niet meer de naam.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.