• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
dvdkiwi schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:17:
Have fun morgen :)
Het is dat ik weg moet (gelukkig want tegen deze spelers maak ik uberhaupt geen kans), anders had het me wel leuk geleken.
het is ook gewoon om de gezelligheid. Punten, deaths en verliezen maakt me niet zoveel uit omdat het toch unranked is. Niet dat ik niet de volle 100% ga geven ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Jeroenimoes schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 18:22:
[...]

het is ook gewoon om de gezelligheid. Punten, deaths en verliezen maakt me niet zoveel uit omdat het toch unranked is. Niet dat ik niet de volle 100% ga vloeken. ;)
Fixed. :+

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:00
bij kleinere teams ook kleinere mappen ? metro? :) jummm.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Heb er zin in!!!!! Misschien vanavond nog ff 'oefenen ' :P

PSN ID = steppa87

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
nog mensen morgen overdag (vanaf de ochtend eigenlijk al) beschikbaar om te gamen/co-op missie te doen?

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• pa4jv
Jongens ik ben dat gezeik en gekanker echt spuug- en spuugzat, je wint er niets mee en gaat alleen maar slechter schieten. Kap er gewoon mee.

Verwijderd

Dit was een DIK potje!

• SAWYER
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-07-2025
Morgen om 20.00 op de PS3?

Mag ik mee doen?
@ uno. Kunnen de teams nu definitief zo blijven als ze zijn? Als er toevoegingen of afzeggingen komen dan zou het handig zijn om dan niet meer te zigzaggen met spelers. Ik heb immers een paar simpele tactics gedeeld met het team waar ik in zit en het zou niet zo fair zijn als dit lekt naar het andere team door spelers last minute over te zetten :P.

Bijv. bij afzeggingen so be it. Bij twee toevoegingen krijgt het team die gemiddeld de mindere stats heeft de speler met de betere skill/spm variabele ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Ja absoluut Sawyer, Licht eraan of de teams al zijn gemaakt of niet

Zal wel niet want veel mensen zijn nog niet definitief.

• steppa87
Leuke potjes vooral kargh was erg spannend

Maar toch zelf niet lekker gespeeld toch het idee dat de server alle voip niet aankan ofzo rn daar door wat laggie word!

PSN ID = steppa87

Verwijderd

PS3 zette zichzelf net uit, doet het nu wel weer maar het kan wel weer eens een YLOD zijn :D

En een tweede keer.

Ik denk dat dit het teken is dat ik vanavond niet meer van mijn PS3 moet verwachten :P (hij doet het wel nu).

Tot morgen.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2012 00:17 ]

• pa4jv
steppa87 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 23:53:
Leuke potjes vooral kargh was erg spannend

Maar toch zelf niet lekker gespeeld toch het idee dat de server alle voip niet aankan ofzo rn daar door wat laggie word!
Ik heb het idee dat er gewoon teveel servers zijn en dat één persoon met een kutverbinding de halve server kan laten laggen. Helaas is Dice veranderd in een Zipper 2.0 en hoeven we geen fixes te verwachten. :')

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Vanavond even me woonkamer iets anders inrichten, zodat ik korter op de TV kan zitten. Heb er zin aan! >:)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Heren tegenpartij

idee om af te spreken dat we allemaal geen sqd supr/covr nemen, die heffen elkaar toch redelijk op zodat we allemaal 4 nuttigere perks kunnen gebruiken

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• steppa87
Gewoon gebruiken wat jezelf wilt gebruiken niet allemaal regels hier en regels daar .

Gewoon fairplay en geen bugs of glitch gebruiken

Gister ook weer iemand betrapt op het onder de map doorvaren op karg

PSN ID = steppa87

• Phyt_
Eensch met steppa

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• thunder8

thunder8

+1. Geen bug abusing en voor de rest gamen zoals je wil. Toernooi is unranked, dus heeft totaal geen invloed op je stats.

• pa4jv
Jongens, veel plezier vanavond. Ik ga lekker 3 uur treinen. }:O

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:05:
Jongens, veel plezier vanavond. Ik ga lekker 3 uur treinen. }:O
Dan zul je genoeg koeien zien :D

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Ik ga mezelf goed voorbereiden op vanavond door vanmiddag nog wat pintjes te gaan drinken. ;)

@King: teams laten we zoals eerder gepost.

@Sawyer: wat is je PSN? Houdt er rekening mee dat we mogelijk 3-4 uur bezig zijn (ofwel de hele avond).

Heb de posts hier niet heel erg bijgehouden afgelopen dagen, als ik wat gemist heb, stuur me een DM. Heb wo-avond Diablo III gekocht. Begonnen met spelen en niet meer opgehouden. In een marathonsessie met HollandHards zojuist de Normal difficulty uitgespeeld (gisteren 18 uur :p ).

Ps: GOT server is nu private, wachtwoord: pizzas (was pizza, maar moet 6 tekens :) )

[ Voor 7% gewijzigd door Unomomentodado op 18-05-2012 16:14 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Deze bedoel je? :P

http://battlelog.battlefi...how/46217271/4/191166884/

Mooiste potje ooit: 100 ticks achterstand, inlopen naar een gelijke stand, vastgezet worden op de spawn, eruit weten te komen en uiteindelijk met 4 ticks verschil winnen... wtf! :D
Dynamix schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 15:10:
[...]

Deze bedoel je? :P

http://battlelog.battlefi...how/46217271/4/191166884/

Mooiste potje ooit: 100 ticks achterstand, inlopen naar een gelijke stand, vastgezet worden op de spawn, eruit weten te komen en uiteindelijk met 4 ticks verschil winnen... wtf! :D
De tering zeg. Als zoiets vanavond ook gebeurt is dat niet goed voor mn hart. Klinkt echt gaaf zo een potje :P. Mijn personal favourite was ooit op wake van 21-6 geen vlaggen alsnog winnen met 0-2, goddelijk gevoel :9~

• cybermans
Nog eventjes en dan het volgende stappen plan afwerken:

afsluiten notebook
spullen in tas donderen
pand verlaten
busje/tram naar huis

uit pak hijsen/das afdoen
big ass pizza bestellen
power knatsen en warming up

joshje, Unomomentodado, Steppa, Dynamix81, Wizz15, HeeTeeCee en thunder8 inmaken

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:54
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:19:
[...]

De tering zeg. Als zoiets vanavond ook gebeurt is dat niet goed voor mn hart. Klinkt echt gaaf zo een potje :P. Mijn personal favourite was ooit op wake van 21-6 geen vlaggen alsnog winnen met 0-2, goddelijk gevoel :9~
Die was inderdaad ook heel mooi! Dat was toevallig volgens mij een potje waarin ik ook mee speelde en het echt heel spannend was. Waar ik ook meer op de counter lette op het laatst dan op de omgeving :X

• steppa87
cybermans schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:36:
Nog eventjes en dan het volgende stappen plan afwerken:

afsluiten notebook
spullen in tas donderen
pand verlaten
busje/tram naar huis

uit pak hijsen/das afdoen
big ass pizza bestellen
power knatsen en warming up

ingemaakt worden doorjoshje, Unomomentodado, Steppa, Dynamix81, Wizz15, HeeTeeCee en thunder8 inmaken

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Hahaha dat dus, gelukkig ben ik het niet vergeten dus ik zal er zijn.

• Phyt_
@uno wij hebben een afvaller al bekend bij jouw?

• cybermans

nu even een verzinnen met bf moves :P

[ Voor 13% gewijzigd door cybermans op 18-05-2012 18:23 ]

Phyt_ schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 18:02:
@uno wij hebben een afvaller al bekend bij jouw?
Jep. melvin heeft gecancelled. Kunnen altijd kijken of er iemand online is en die dan inviten als het 6 tegen 7 wordt.

Tijd voor de reserves om in te stappen!

AllSeeingEye gaf net aan ook beschikbaar te zijn vanavond. Uno heeft een DM ontvangen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• cybermans
[Check] Reserve controller, vol opgeladen
[Check] BT headset aan de lader om weer helemaal vol te zijn

Koenenmans kan vanavond btw ook. Zal zich zo aanmelden op tweakers :P

Verwijderd

ik meld me ook aan voor vanavond

• SAWYER
Ik ben beschikbaar!

• Geronimous
too late...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 16:18
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 16:19:
[...]

Dat blijft voor mij ook wel de alltime favoriet, maar gister komt er dicht bij in de buurt.
Op wake vond ik vooral het moment cool dat iedereen het zich begon te realiseren en er van alles naar elkaar werd geroepen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• SAWYER

• Geronimous
nee ja maar wordt lastig nu teams al bekend zijn en de balance is uitgerekend

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• SAWYER
Had me gisteren eigenlijk aangemeld..

Is er enig kans?

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ben er bijna :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 28-01 11:32
Mochten er nog spelers nodig zijn op de 360; SirJudge is m'n gamertag.

-

• Geronimous
Tussenstand toernooi: 2 - 2

Team Uno won beide Rush games op Davamand, team King won beide conquest games op Caspian.

spannend :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Lekker dit, heeft een huisgenoot het internet uitgeschakeld waardoor ik van het PSN werd gekickt en nu kamp ik met een DNS probleem...sorry mates :(

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 16:18
Jeroenimoes schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:14:
Tussenstand toernooi: 2 - 2

Team Uno won beide Rush games op Davamand, team King won beide conquest games op Caspian.

spannend :)dat is snel gegaan zeg

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:20:
Lekker dit, heeft een huisgenoot het internet uitgeschakeld waardoor ik van het PSN werd gekickt en nu kamp ik met een DNS probleem...sorry mates :(
Stel als DNS server 8.8.8.8 in. Dit is de public Google DNS.

Verwijderd

Oh had niet gedacht aan de tournament, sorry!

• steppa87
:D Gefeliciteerd jongens

PSN ID = steppa87

• Phyt_
JAJAJAJAJAJAJA uhh raad es wie er gewonnen heeft :)

GG mannen well played

[ Voor 19% gewijzigd door Phyt_ op 18-05-2012 23:12 ]

• Geronimous
WAAAAH :d

Team King pakt de overwinning in TDM: 34 minuten en met 7 kills verschil :P:P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
Zie je wel, jullie hebben mij niet eens nodig. :+

• walletje-w
Ongelofelijk :D 2-0 achter na de rush potjes. Vervolgens op gelijke tussenstand komen met 2-2 en dan in de team deatmatch eerst voor staan dan achter staan en dan winnen met een prachtige ontknoping :D YEAH

Verwijderd

Walletje, je was misschien wel de meest gehate persoon bij ons op de chat ;)

• walletje-w
haha dat neem ik dan maar aan als een bedankje ;)

• Phyt_
Walletje voor President :d

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Gefeliciteerd, Team King. Meer heb ik er niet over te zeggen :p

Verwijderd

Idd gefeliciteerd, dit is zeker voor herhaling vatbaar..maar dan meer rush ^^

• Unomomentodado
En de ruling champions voor het 1e PS3 BF3 Tweaker Toernooi zijn:

BatmanHorizon
Jeroenimoes
Phytt
walletje-w
Johan Bos
cybermans

Gefeliciteerd mannen!

Ik vond het een leuk toernooi. Iedereen ging er vol voor. Ik hoorde van King dat het er ook in zijn team hard aan toe ging en dat was in mijn team niet anders.

Het potje team deatchmatch ging gelijk op op Noshar Canals. Achteraf gezien zou ik TDM niet meer kiezen als beslissende modus (tip voor de XBoxers bij deze). In TDM loont een passieve tactiek met veel campen in een hoek en reviven. Dat werd in beide teams toegepast totdat het 90-90 stond. Mijn team besloot toen aan te vallen en dat bracht ons ook het verlies.

De potjes Rush en Conquest vond ik nog het mooist. Ik denk ook dat we goed gebalanceerde teams hadden (SPM + Skill level bij elkaar optellen voor teamindeling).

Voor degenen die niet meer mee konden doen of een tijdelijke ban ontvingen, sorry maar was even niet anders. Om de teambalance goed te houden konden de late aanmelders niet meer meedoen. De mensen die zich dinsdag hebben aangemeld deden uiteindelijk mee, wat ook aangegeven was. Er komt wat mij betreft zeker een volgende keer dus ik hoop dat jullie en de rest van de PS3 tweakers dan alsnog meedoen.

• Phyt_
Reporting for Duty ! :) was zeker gaaf ,en die TDM vond ik wel geslaagd, erg spannend hoor .
Zo een druk voelde ik dat wij die CQ moesten winnen omdat jullie gelijk die rush pakte :D

Verwijderd

Ik vond alleen wel dat de CQ potjes wel op een kleinere map gespeeld had moeten worden, het was bij Caspian zo dat de flags te leeg waren.

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:36:
Ik vond alleen wel dat de CQ potjes wel op een kleinere map gespeeld had moeten worden, het was bij Caspian zo dat de flags te leeg waren.
of meer fragmeat

• Geronimous
Wellicht kun je in een volgend toernooi inderdaad wat meer thema eringooien.
Bij weinig opkomst de CQ maps kleiner (denk aan bazaar, metro of seine). Bij grote teams de grote maps.

De druk was er zeker, al helemaal toen we 2-0 achter stonden! Ook TDM maakte wat los ;)

Ik zou het een volgende keer zeker weer leuk vinden, en dan hoop ik eens op nog meer deelnemers. 12 vs 12, hupsakee! met drie volle squads aan de slag, dan kun je echt tactisch spelen :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:49:
De druk was er zeker, al helemaal toen we 2-0 achter stonden! Ook TDM maakte wat los ;)

Ik zou het een volgende keer zeker weer leuk vinden, en dan hoop ik eens op nog meer deelnemers. 12 vs 12, hupsakee! met drie volle squads aan de slag, dan kun je echt tactisch spelen :)
Helemaal! Ik kan zeggen dat ik nog nooit zo een druk en spanning hebt gevoeld in bf3 ;). Zeker voor herhaling vatbaar. Ik ben wel flink tekeer gegaan over de voip als het ging om orders, maar dat hoort bij alle spanning en druk 8).

Ook al was caspian heel groot, het tactische van kleinschalig voortbewegen was wel heel spannend voor ons. Helaas resulteerde dit wel voor saaie momenten voor enkele spelers omdat die soms heel lang een vlag verdedigden zonder gebeurtenissen.
Maar de TDM finale daarna was de spanning om te snijden. Mijn hemel 34 minuten team deathmatch op een manier wat leek op schaken. Bijzondere ervaring :P

Er werd ook gewoon heel mooi fair gespeeld voor degenen die hier vooraf aan twijfelden, dus 12 vs 12 next time moet toch wel lukken :) . Uno, echt goed teams gemaakt. Ik denk dat hier voor mij qua spanning en story er een paar top 5 mooiste potjes in bf3 tussen zitten _/-\o_

Verwijderd

Feli winnaars!

• thunder8

thunder8

Gefeliciteerd mannen. Was erg spannend, vooral de TDM. Zo zie je maar weer dat als je op elkaar bent ingespeeld, dat TDM niet een dom run and gun mode hoeft te zijn. Walletje-W Wat ben jij fucking irritant met die M39! Was blij toen ik je 1 of 2 keer te pakken had met mijn M98B.

Ondanks dat ik niet veel killde, heb ik wel het gevoel dat ik een redelijke bijdrage aan het team heb gedaan. Denk dat we op CQ te weinig gebruik hebben gemaakt van tactiek en King en Jeroenimoes waren heersend in de tanks. Op TDM was het wel mooi te zien dat iedereen een ander favoriet wapen heeft. Walletje met de M39, een paar shotguns, AR's, erg gaaf om te zien.

[ Voor 39% gewijzigd door thunder8 op 19-05-2012 07:12 ]

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Leuk om te lezen dit! Kunnen 'wij' van de Xbox afdeling ook eens zoiets organiseren.

Denk alleen dat een Conquest ronde op Caspian wat teveel van het goede is, die map is in 12vs12 al veel te groot, laat staan als je met 7vs7 speelt. 2 man in de chopper, een jetje, paar tanks dan houd je geen infantrie over. Als wij ook met ongeveer 7vs7 uitkomen dan eerder een map als Grand Bazaar in Conquest, toch een stuk kleiner maar wel een gebalanceerde map, Seine zou ook kunnen maar daar heb je die ruk tank die er niet thuis hoort. In 12vs12 zou Kharg of Firestorm kunnen als mensen een heavy vehicle map willen spelen, maar dat vind ik zelf niet echt nodig.
Unomomentodado schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 23:28:
Het potje team deatchmatch ging gelijk op op Noshar Canals. Achteraf gezien zou ik TDM niet meer kiezen als beslissende modus (tip voor de XBoxers bij deze). In TDM loont een passieve tactiek met veel campen in een hoek en reviven. Dat werd in beide teams toegepast totdat het 90-90 stond. Mijn team besloot toen aan te vallen en dat bracht ons ook het verlies.

De potjes Rush en Conquest vond ik nog het mooist. Ik denk ook dat we goed gebalanceerde teams hadden (SPM + Skill level bij elkaar optellen voor teamindeling).
Wat zou je dan kiezen als eventueel beslissende 5e ronde?

Ik denk zelf dat dit wel een goede setup is:
Rush: Damavand Peak 1
Rush: Damavand Peak 2
CQ: Grand Bazaar 1
CQ: Grand Bazaar 2
CQ: Op Firestorm

En goede tip om SPM en Skill te gebruiken voor de teamindeling. Vind het zelf nogal nutteloze stats maar als je ze combineert dan kunnen ze inderdaad wel een goede indicatie geven over het niveau van een speler.

[ Voor 44% gewijzigd door Mr Ton op 19-05-2012 11:18 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• cybermans
Mr Ton schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:09:
Leuk om te lezen dit! Kunnen 'wij' van de Xbox afdeling ook eens zoiets organiseren.

Denk alleen dat een Conquest ronde op Caspian wat teveel van het goede is, die map is in 12vs12 al veel te groot, laat staan als je met 7vs7 speelt. 2 man in de chopper, een jetje, paar tanks dan houd je geen infantrie over. Als wij ook met ongeveer 7vs7 uitkomen dan eerder een map als Grand Bazaar in Conquest, toch een stuk kleiner maar wel een gebalanceerde map, Seine zou ook kunnen maar daar heb je die ruk tank die er niet thuis hoort. In 12vs12 zou Kharg of Firestorm kunnen als mensen een heavy vehicle map willen spelen, maar dat vind ik zelf niet echt nodig.
Wij gebruikte de jets meer als snelle taxis Choppers en tanks waren wel in gebruik, maar was prima te doen
met 7 man, al hoewel het wel goed was voor je conditie die marathons

Wel jammer van unranked geen battlereport :-(.

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Mr Ton schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:09:

[...]

Wat zou je dan kiezen als eventueel beslissende 5e ronde?

Ik denk zelf dat dit wel een goede setup is:
Rush: Damavand Peak 1
Rush: Damavand Peak 2
CQ: Grand Bazaar 1
CQ: Grand Bazaar 2
CQ: Op Firestorm

En goede tip om SPM en Skill te gebruiken voor de teamindeling. Vind het zelf nogal nutteloze stats maar als je ze combineert dan kunnen ze inderdaad wel een goede indicatie geven over het niveau van een speler.
Mijn idee:

Rush: Damavand Peak
CQ: Gulf of Oman
Bij gelijkspel: TDM op Neushaar?

Oman vind ik wel erg leuk met Conquest, de standaard indeling is dan: 2 man in jets per team, 2 man in de Havoc en de rest in tanks/infantry.

Dan moeten we echter wel 12 vs 12 hebben, is wel het leukste op Oman.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Mr Ton
cybermans schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 11:14:
[...]

Wij gebruikte de jets meer als snelle taxis Choppers en tanks waren wel in gebruik, maar was prima te doen
met 7 man, al hoewel het wel goed was voor je conditie die marathons
Ja precies, ik zou de jets ook puur gebruiken om de enemy chopper uit de lucht te halen en dan weer eruit jumpen, of eventueel met rocket pods de tanks het leven zuur maken. Maar ik doel meer op het feit dat met 7vs7 er maar amper sprake kan zijn van het verdedigen van vlaggen, maar dat het gewoon van vlag naar vlag lopen/rijden wordt en deze overnemen. Niet echt iets wat te maken heeft met een wedstrijd.
thijsje66 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:29:
[...]

Mijn idee:

Bij gelijkspel: TDM op Neushaar?

Oman vind ik wel erg leuk met Conquest, de standaard indeling is dan: 2 man in jets per team, 2 man in de Havoc en de rest in tanks/infantry.

Dan moeten we echter wel 12 vs 12 hebben, is wel het leukste op Oman.
Ja dat kan ook, het is maar waar iedereen de voorkeur voor heeft. Ik vind het leuker om wedstrijden te spelen in maps met weinig voertuigen, daarom doel ik op Bazaar. Het tactisch element van een enkel voertuig is veel groter, en de IFV is daar niet overpowered zoals de tank in Seine. Oman is een leuke map maar niet echt gebalanced, Russen zijn zwaar in het voordeel. Denk dat Firestorm de beste vehicle map is op de consoles, niet zo groot en mooi in balans. En TDM wordt juist afgeraden door de PS3 afdeling ;)

Edit: Wat is het toch jammer dat deze game niet cross platform is, een Xbox vs PS3 toernooitje dat zou pas mooi zijn :D

[ Voor 43% gewijzigd door Mr Ton op 19-05-2012 13:14 ]

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Mr Ton schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Ja precies, ik zou de jets ook puur gebruiken om de enemy chopper uit de lucht te halen en dan weer eruit jumpen, of eventueel met rocket pods de tanks het leven zuur maken. Maar ik doel meer op het feit dat met 7vs7 er maar amper sprake kan zijn van het verdedigen van vlaggen, maar dat het gewoon van vlag naar vlag lopen/rijden wordt en deze overnemen. Niet echt iets wat te maken heeft met een wedstrijd.

[...]

Ja dat kan ook, het is maar waar iedereen de voorkeur voor heeft. Ik vind het leuker om wedstrijden te spelen in maps met weinig voertuigen, daarom doel ik op Bazaar. Het tactisch element van een enkel voertuig is veel groter, en de IFV is daar niet overpowered zoals de tank in Seine. Oman is een leuke map maar niet echt gebalanced, Russen zijn zwaar in het voordeel. Denk dat Firestorm de beste vehicle map is op de consoles, niet zo groot en mooi in balans. En TDM wordt juist afgeraden door de PS3 afdeling ;)

Edit: Wat is het toch jammer dat deze game niet cross platform is, een Xbox vs PS3 toernooitje dat zou pas mooi zijn :D
Ik hou juist van maps met veel voertuigen, en ik hou bovendien ook niet echt van Bazaar. Veel te veel geclusterfuck bij B. Bovendien kan je Oman als beide partijen winnen, ook als US. Als je het gebouw bij D bezet met een sniper met SOFLAM en een engineer met Javelin + een ammo pack kom je al een end, en als je dan tactisch speelt met één of twee F35's en de Helicopter en de rest dan vlaggen gaat cappen, tja, dan heb je een mooi potje. Oman is echter wel meer geschikt voor 64p, dat is zeker.
Goed, TDM kunnen we nog over nadenken voor vervanging, misschien is ipv dat dan CQ op Firestorm wel leuk ja. In plaats van Oman kan Argh Island natuurlijk ook.

En Russen zwaar in het voordeel op Oman: Tja, ik herinner me nog wel wat epische potjes als US op Oman, het valt mee met hoe zwaar de russen in het voordeel zijn. Seine doen we sws niet, evenals we absoluut geen rush op Bazaar doen. Die tank |:(

Ik heb geen leuke ondertitel.

• steppa87
Of eventueel 2 keer rush (1x aanvallen/1x verdedigen) 2x Conquest op verschillende map (niet twee keer dezelfde map) en bij gelijkspel een derde conquest!

Ondanks het verlies heb ik echt genoten gisteren!
Tactisch schaken op TDM! Jammer dat de aanvallende partij verliest ;)!

Vooral rush was soms moeilijk om door te komen, maar wat een kick als het dan toch lukt! Of als verdediging dat het stervens druk binnen is, en op het laatste moment toch nog de MCOM disarmen! GEWELDIG !

PSN ID = steppa87

Mr Ton schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 12:58:
[...]

Maar ik doel meer op het feit dat met 7vs7 er maar amper sprake kan zijn van het verdedigen van vlaggen, maar dat het gewoon van vlag naar vlag lopen/rijden wordt en deze overnemen. Niet echt iets wat te maken heeft met een wedstrijd.
Was toch anders. Ons team deed niet wat jij hier beschrijft. Er zijn andere manieren, leverde ons de gelijkmaker op ;). Beide teams een andere tactic maakte het juist een wedstrijd :P

steppa87 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:52:
Of eventueel 2 keer rush (1x aanvallen/1x verdedigen) 2x Conquest op verschillende map (niet twee keer dezelfde map) en bij gelijkspel een derde conquest!
Het ding van conquest is dat altijd een homebase van of US of RU , hangt er van af, een iets voordeligere ligging heeft tov de vlaggen en/of de omgeving. Is daarom eerlijk om aan beide kanten te laten spelen.

TDM als finale is wel de meest neutrale modus als je echt maar één extra ronde wilt. Conquest heeft bovenstaande problemen voor 1x en rush kan je ook niet 1x spelen. TDM is heel random en lijkt me daarom fair als je 1 extra ronde wilt. Wellicht is caspian tdm ook een goeie omdat je je daar niet zo makkelijk kan ingraven als de andere maps, is vrij open.

• Mr Ton
thijsje66 schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 13:50:
[...]

Ik hou juist van maps met veel voertuigen, en ik hou bovendien ook niet echt van Bazaar. Veel te veel geclusterfuck bij B. Bovendien kan je Oman als beide partijen winnen, ook als US. Als je het gebouw bij D bezet met een sniper met SOFLAM en een engineer met Javelin + een ammo pack kom je al een end, en als je dan tactisch speelt met één of twee F35's en de Helicopter en de rest dan vlaggen gaat cappen, tja, dan heb je een mooi potje. Oman is echter wel meer geschikt voor 64p, dat is zeker.
Goed, TDM kunnen we nog over nadenken voor vervanging, misschien is ipv dat dan CQ op Firestorm wel leuk ja. In plaats van Oman kan Argh Island natuurlijk ook.

En Russen zwaar in het voordeel op Oman: Tja, ik herinner me nog wel wat epische potjes als US op Oman, het valt mee met hoe zwaar de russen in het voordeel zijn. Seine doen we sws niet, evenals we absoluut geen rush op Bazaar doen. Die tank |:(
Natuurlijk kan je Oman als Russen winnen, net als je Canals CQ als US kan winnen, maar tegen een beetje samenwerkend team ben je echt de zak. Als je op Oman als Russen A pakt dan hebben de US al geen tank meer, zelfde geldt voor D en de IFV. En de F35 is een stuk zwakker dan de SBU in jet vs jet. En soflams hebben niet veel zin aangezien bijna iedereen toch smoke bij heeft op open maps als Oman.

Vind de IFV bij Bazaar juist wel prima, die veranderd het ritme van het spel een beetje, en is niet overpowered ofzo. Clusterfucken daar vind ik ook wel meevallen aangezien je best goed kan flanken en een goed gemikt granaatje in die kamertjes doet wonderen. Tank in Seine is wat minder ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 19-05-2012 14:30 ]

Als Rus op Canals bij Conquest vind ik anders best vet. Je wilt niet weten hoe vaak ik daar Choppers uit de lucht schiet. Laatst alleen al 6 in een enkel potje ! _O_

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Whhhhaaaaa! Kut dat ik het heb moeten missen :( Als ik dit allemaal lees krijg ik er pas echt zin in :)

Grats aan de winnaars! Jullie hebben na afloop toch wel allemaal netjes Henny Huisman's "Met z'n allen" gezongen he? :+

• cybermans
Verwijderd schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 16:08:
Whhhhaaaaa! Kut dat ik het heb moeten missen :( Als ik dit allemaal lees krijg ik er pas echt zin in :)

Grats aan de winnaars! Jullie hebben na afloop toch wel allemaal netjes Henny Huisman's "Met z'n allen" gezongen he? :+
echt niet....

iets met zout in de wonden :P

Verwijderd

We zouden in principe dit elke 2 weken wel kunnen organiseren, dit was echt mijn mooiste battlefield ervaring.

• pa4jv
Of we spelen gewoon wat vaker tegen elkaar in plaats van met elkaar... :P

• steppa87
+1 voor pa4jv

PSN ID = steppa87

• pa4jv
Vanavond wel foebelle kijken he, jongens? :D

• steppa87
Zeker!!!! Go bayern!

PSN ID = steppa87

pa4jv schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 17:53:
Of we spelen gewoon wat vaker tegen elkaar in plaats van met elkaar... :P
Probleem is dan altijd de balance. Met het toernooitje heeft Uno blijkbaar prima werk geleverd door teams samen te stellen die goed in balans waren (hulde aan Uno). Als we normaal gesproken tegen elkaar spelen dan zitten de de sterkere spelers te vaak bij elkaar.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• steppa87
Daar heb je gelijk in maar als we nou zelf een beetje balance maken. We weten beat wie er wat beter zijn en de wat 'mindere '

PSN ID = steppa87

• Unomomentodado
We kunnen een PS3 ranking bijhouden (skill+spm), die vervolgens op de GOT server wordt toegepast als er genoeg Gotters zijn om tegen elkaar te spelen (vanaf 4 b.v.).
^^ er zijn echter ook nog randoms voor de balance :P. Maar los daarvan kunnen we toch wel vaker tweakers only tournaments houden? Ik kijk er iig naar uit voor nog zo een event :).

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 20-05-2012 22:19 ]

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
En misschien hebben 'we' hiervan geleerd dat tegen elkaar spelen ook vet is en Als potje dus unbalanced word op de tweaker server we gewoon kunnen switchen en tegen elkaar kunnen spelen!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Of tegen andere clans gaan spelen....
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:32:
Of tegen andere clans gaan spelen....
Als het maar geen laggende polen zijn.

Verwijderd

Zetten wij ook allemaal onze downloads aan en gaan we op de WiFi zitten :)

Verwijderd

Zo te lezen was het vrijdag een spannende avond. Helaas kon ik niet meedoen maarja shit happens to fucking much!! Wie weet de volgende keer. Kunnen we dan niet wat later afspreken of heb je de tijd echt nodig?
Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:54:
Zo te lezen was het vrijdag een spannende avond. Helaas kon ik niet meedoen maarja shit happens to fucking much!! Wie weet de volgende keer. Kunnen we dan niet wat later afspreken of heb je de tijd echt nodig?
Ja duurde echt van 20u tot kort na 23u, incl. 1x tdm ronde als pauze gebruikt vlak voor de finale :P. Als het gelijk opgaat dan heb je de tijd wel nodig ;).

Unomomentodado schreef op zaterdag 19 mei 2012 @ 23:01:
We kunnen een PS3 ranking bijhouden (skill+spm), die vervolgens op de GOT server wordt toegepast als er genoeg Gotters zijn om tegen elkaar te spelen (vanaf 4 b.v.).
Hier hadden we toch al een BF3 stats pagina voor?

Wat heb ik zin in de CQ DLC...
Vanavond na een aantal weken weer eens gespeeld, voornamelijk op grote mappen, maar daar begin ik steeds minder aan te vinden.
De kleinere mappen, waar de actie veel dichter bij elkaar en ook veel vaker is te vinden genieten toch mijn voorkeur.
In rush mode doe ik ze allebei graag :)
Het is gewoon dat er in cq mode op grote mappen té weinig poppetjes zijn en té veel en té sterke voertuigen.
Voornamelijk de jets en de beperkte mogelijkheden deze uit de lucht te krijgen; ze gaan te snel om te locken (om over het bereik van de stinger maar te zwijgen) dus de enige effectieve mogelijkheid is dmv een andere jet...
2 jets per team, dus daar ben je vaak 2 man aan kwijt...
Een of twee lui tegenover je die niks anders doen en je kan wel inpakken :P
Ik denk dat ik me ga beperken tot rush mode op alle mappen en cq alleen op de kleinere mappen.

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 21-05-2012 23:58 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

d:)b
dvdkiwi schreef op maandag 21 mei 2012 @ 23:53:
Wat heb ik zin in de CQ DLC...
Vanavond na een aantal weken weer eens gespeeld, voornamelijk op grote mappen, maar daar begin ik steeds minder aan te vinden.
De kleinere mappen, waar de actie veel dichter bij elkaar en ook veel vaker is te vinden genieten toch mijn voorkeur.
In rush mode doe ik ze allebei graag :)
Het is gewoon dat er in cq mode op grote mappen té weinig poppetjes zijn en té veel en té sterke voertuigen.
Voornamelijk de jets en de beperkte mogelijkheden deze uit de lucht te krijgen; ze gaan te snel om te locken (om over het bereik van de stinger maar te zwijgen) dus de enige effectieve mogelijkheid is dmv een andere jet...
2 jets per team, dus daar ben je vaak 2 man aan kwijt...
Een of twee lui tegenover je die niks anders doen en je kan wel inpakken :P
Ik denk dat ik me ga beperken tot rush mode op alle mappen en cq alleen op de kleinere mappen.
d:)b Thats what i do. CQ op die grote mappen si echt geen fuck aan, tenzij je in ene Jet zit oid. Met 64 man is het gruwelijk volgens mij maar met zo weinig man is er echt geen bal aan. Ze hadden minstens 32 man op die grote mappen moeten doen.

Verwijderd

@the great hood: klopt helemaal laat er lekker 32 of 64 man op spelen dat maakt het een stuk spannender!

Verwijderd

Ja, what the fuck is er mis met EA/Dice dat ze niet gewoon 32 players in de servers willen gooien. Zelfs de console-sized maps lenen zich prima voor deze aantallen. Bij BC2 kan je aan het map design duidelijk merken dat ze rekening hebben gehouden met 24 players (zelfs een map als Harvest Day is prima te doen met ~20 players). Bij BF3 hebben ze wel een aantal vlaggen van de map gehaald en de omtrek wat verkleint, maar dit zorgt er blijkbaar niet voor dat de maps dan ook leuk speelbaar zijn met max. 24 players. De meeste potjes Caspian, Firestorm of Kharg Island ontpoppen zich vaker in een marathon dan een potje lekker schieten.
Las ten tijde van bc2 dat het op de consoles een combinatie was van hardware limieten (zie oa de vele vastlopers) en over het algemeen slechte internetverbindingen van spelers op consoles die het lagprobleem vergroten als het 24-->32 spelers worden. Tijd voor een nieuwe generatie consoles dus. High tickets op zulke maps speel ik niet meer. Door alle destruction wordt alles lekker stroperig en grote kans op een vastloper.

Grote maps vanilla is wel anders. Veel mooie potjes op kharg, wake en caspian gehad. Als de homebases nou niet zo ver waren van de vlaggen had ik het nog leuker gevonden, maar moet wel vanwege het mapdesign. Nu zit je helaas wel 2 minuten te rijden wat heel saai kan zijn :P.

Uiteraard ook: BF3 = pc gericht / BC2 = console gericht.

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 22-05-2012 12:25 ]

Pagina: 1 ... 90 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.