• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Bottleneck zijn gewoon de graphics etc. Met MAG was het ook mogelijk met 256 man online te spelen, alleen zul je wat moeten inboeten in alle pracht en praal.

[ Voor 5% gewijzigd door johan bos op 22-05-2012 15:20 ]

PSN: Deere6030

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
MAG O+

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
mag...

weet nog dat ik daar de beta in ging... voor de eerste keer een server in... was amper 15 sec binnen en al een votekick aan de gang. Had me namelijk nog niet gelijk in een squad ingedeeld....

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• pa4jv
In MAG had je sniperscopes die je op 4x,8x en 12x in kon stellen. Gisteren zaten we met 4 man te snipen op Firestorm en dan was dat toch wel handig geweest! :D
De bottleneck is niet alleen de graphics maar ook de physics, animaties en audio. De console zit echt op zn max en dat merk je het best in maps met veel vernietiging. Als er 32 man in zou zitten dan trekt ie dat gewoon niet als iedereen voor vernietiging zorgt.

Heb liever een stabiele game met 24 spelers dan een game waar je met 32 spelers veel vaker vastlopers en fps-lag hebt. Maar goed, bij de volgende console moet het probleem wel opgelost zijn en lijkt me 64 ook gewoon nodig. Dan krijg je weer een groter verschil tussen bf3 en cod, waarbij EA de MOH franchise wat meer ertussen moet positioneren. Laat BF3 lekker massive battles zijn en MOH close quarters.

Maar goe, dat is verder allemaal toch nutteloos gelul.
Inmiddels al 14 aanmeldingen voor de 360 toernooien, meer mensen kunnen zich aanmelden via google docs:
https://docs.google.com/a...nprZzFHdU5KakJDU0VxelE6MQ

We zijn dus van plan om gewoon lekker elke week iets te organiseren. Lukt het je de ene week niet, dan doe je lekker volgende week mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 22-05-2012 15:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Martinspire schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:20:
De bottleneck is niet alleen de graphics maar ook de physics, animaties en audio. De console zit echt op zn max en dat merk je het best in maps met veel vernietiging. Als er 32 man in zou zitten dan trekt ie dat gewoon niet als iedereen voor vernietiging zorgt.

Heb liever een stabiele game met 24 spelers dan een game waar je met 32 spelers veel vaker vastlopers en fps-lag hebt. Maar goed, bij de volgende console moet het probleem wel opgelost zijn en lijkt me 64 ook gewoon nodig. Dan krijg je weer een groter verschil tussen bf3 en cod, waarbij EA de MOH franchise wat meer ertussen moet positioneren. Laat BF3 lekker massive battles zijn en MOH close quarters.

Maar goe, dat is verder allemaal toch nutteloos gelul.
Inmiddels al 14 aanmeldingen voor de 360 toernooien, meer mensen kunnen zich aanmelden via google docs:
https://docs.google.com/a...nprZzFHdU5KakJDU0VxelE6MQ

We zijn dus van plan om gewoon lekker elke week iets te organiseren. Lukt het je de ene week niet, dan doe je lekker volgende week mee.
Tja, 24 spelers is voor de meeste maps voldoende, alleen voor bepaalde CQ maps is het te weinig, en dan vooral Caspian border.

Ik heb geen leuke ondertitel.

Ik zat net op een Dice 90dagen testserver waar rush, cq en team deathmatch afgewisseld werden.
Op zich wel leuk, die team deathmatch tussendoor, alleen jammer dat bijna iedereen met de Saiga+buck rondloopt...
Mijn AEK met heavy barrel+foregrip+iron sight werkte ook prima :P
Het is wel chaos, omdat tegenstanders werkelijk overal vandaan komen hehe ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
dvdkiwi schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 00:27:
Ik zat net op een Dice 90dagen testserver waar rush, cq en team deathmatch afgewisseld werden.
Op zich wel leuk, die team deathmatch tussendoor, alleen jammer dat bijna iedereen met de Saiga+buck rondloopt...
Mijn AEK met heavy barrel+foregrip+iron sight werkte ook prima :P
Het is wel chaos, omdat tegenstanders werkelijk overal vandaan komen hehe ;)
Behalve GOT tegen GOT op TDM. Dat noemen ze eerder tactisch schaken _/-\o_ 8)7

PSN ID = steppa87

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:00
check mate :P

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

steppa87 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:26:
[...]
Behalve GOT tegen GOT op TDM. Dat noemen ze eerder tactisch schaken _/-\o_ 8)7
Omdat het ergens over ging. :D

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
thunder8 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 13:03:
[...]

Omdat het ergens over ging. :D
was inderdaad de meest gecoordineerde carnage die ik ooit gezien heb :D

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• pa4jv
Sowieso is TDM voor mij altijd campen in een bepaald gedeelte van de map, spawn beacon plaatsen en gaan met de banaan. :')

Verwijderd

is er nog opname materiaal van het tournament? lijkt me wel mooi om te zien.

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:57
Zucht, ben snel weer gestopt met spelen. Eerst kon ik de Got-ters niet joinen, toen dat wel lukte werd ik binnen een halve minuut geband van die server. Reden niet bekend. Daarna een paar andere servers geprobeerd maar enorm last van lag. En daarna op een server zonder lag kreeg ik een vastloper....

Better luck next time, ga wel een filmpie kijken...
Vanavond was drama; ik raakte nauwelijks iets en werd aan alle kanten afgeschoten.
Tegen de tweakers kon ik helemaal niks uitrichten.
Volgens mij hebben oa Deere en Koenemans nog een nemisis ribbon tegen mij gehaald ;)
Dus ging ik maar eens een 1700 ticket metro doen...
45 om 54 geëindigd, niet slecht voor mij :)
18000 punten aan kills en revives, daarnaast 38 ribbons, 2 medals en een service star :)
Heeft anderhalf uur geduurd, maar het golfde erg leuk heen en weer.
Zo loopt mijn spm misschien ook eens wat op (k/d gaat alleen maar omlaag)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 00:02:
Vanavond was drama; ik raakte nauwelijks iets en werd aan alle kanten afgeschoten.
Tegen de tweakers kon ik helemaal niks uitrichten.
Volgens mij hebben oa Deere en Koenemans nog een nemisis ribbon tegen mij gehaald ;)
Hahaha maarja als je met randoms tegen GoT speelt kan je over het algemeen ook niets beginnen! of winnen! Niets te beginnen heeft betrekking op het niet switchen en niet winnen op het feit dat veel GoTers hem smeren als ze dreigen te verliezen. Maarja dat terzijde!

Ik had volgens mij met TDM jou en cheironnl ook vaak in mijn vizier met een dodelijk eind voor jullie hahaha.
MP7 rules!

En nu niet zeggen dat de MP7 een noob wapen is!! ;)

Ik zat de hele tijd te proberen om naar jullie zijde te komen maar dat lukte niet.....op een gegeven moment lukte het en ik werd meteen weer overgezet door de admin.....

Was TDM op kargh dacht ik.
Jij hebt mij ook wel een aantal keer afgeschoten inderdaad :P

In eerste instantie waren de tweakertjes redelijk verdeeld over de teams, maar er stapten er een aantal over naar de andere kant... ik ben blijven zitten maar dat pakte dus niet zo goed uit lol ;)
Daarnaast had ik gisteren echt een aim-probleem... misschien door de hitte > zweterige vingers.

[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 24-05-2012 12:14 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 09:08:
[...]

Hahaha maarja als je met randoms tegen GoT speelt kan je over het algemeen ook niets beginnen! of winnen! Niets te beginnen heeft betrekking op het niet switchen en niet winnen op het feit dat veel GoTers hem smeren als ze dreigen te verliezen. Maarja dat terzijde!

Ik had volgens mij met TDM jou en cheironnl ook vaak in mijn vizier met een dodelijk eind voor jullie hahaha.
MP7 rules!

En nu niet zeggen dat de MP7 een noob wapen is!! ;)

Ik zat de hele tijd te proberen om naar jullie zijde te komen maar dat lukte niet.....op een gegeven moment lukte het en ik werd meteen weer overgezet door de admin.....

Was TDM op kargh dacht ik.
Dat TDM potje begon nog redelijk gelijk. Maar toen sprongen een paar van die C3P gasten over, en kwamen er nog twee tweakers bij aan de overkant. Bij 8 tegen 12 ben ik er maar mee gestopt.

Jij zat trouwens heel irritant boven in het gebouw van conquest D. Kreeg je maar niet dood met mn 40mm's van afstand.

[ Voor 5% gewijzigd door cheiron op 24-05-2012 13:34 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Jimmy-time1 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:20:
Zucht, ben snel weer gestopt met spelen. Eerst kon ik de Got-ters niet joinen, toen dat wel lukte werd ik binnen een halve minuut geband van die server. Reden niet bekend. Daarna een paar andere servers geprobeerd maar enorm last van lag. En daarna op een server zonder lag kreeg ik een vastloper....

Better luck next time, ga wel een filmpie kijken...
Gebanned, wtf?! Liep je toevallig met een shotgun rond? Trouwens, ik denk eerder dat ze plek aan het maken waren voor clanmembers. De enige optie voor een admin om plekken vrij te maken is namelijk het bannen van spelers |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 24-05-2012 13:40 ]

• Jimmy-time1
Nee, liep als support met een LMG rond. Maar ik had die server waarschijnlijk als laatste gejoined toen ze ruimte wilden gaan maken. En toen ik daarna nog lag kreeg en een vastloper had ik er wel genoeg van.
Ik heb ook al servers voorbij zien komen waarbij je geen claymores, C4 of zelfs tack lights mocht gebruiken...
Rare lui die BF spelerts haha

• steppa87
Ikzag laatst een rare

Er stond no rules just have fun!

PSN ID = steppa87

Precies zoals het hoort :*)
Net als op de tweaker server dus.
Niet spawnkillen, zoals het hoort.
Geen voertuigen uit de andere base stelen, zoals het hoort.
PTFO, zoals het hoort.
Geen misbruik maken van bugs, zoals het hoort.

[ Voor 57% gewijzigd door Superkiwi op 24-05-2012 18:56 ]

• pa4jv
Dat onder maps varen is stiekem wel leuk. :$

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
jaaa die moet ik vandeweek ook even proberen hahaha!!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:28
dvdkiwi schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:55:
Precies zoals het hoort :*)
Net als op de tweaker server dus.
Niet spawnkillen, zoals het hoort.
Geen voertuigen uit de andere base stelen, zoals het hoort.
PTFO, zoals het hoort.
Geen misbruik maken van bugs, zoals het hoort.
If it's in the game, it's in the game Is een oude slogan van EA, maar vind het behoorlijk van toepassing op BF3. Kijk Gliches moet je niet gebruiken en spawnkillen is triest en suf, maar het kan wel. Er is ook wat tegen te doen, dus echt zeuren moet je niet.

Het verboden gebruik te maken van bepaalde wapens vind ik wel overdreven, je kan tegenwoordig geen server meer starten zonder allerlei restricties. Gewoon niet zeiken en gamen

Edit: is niet op jou persoonlijk gericht. Meer op alle servers die dit toepassen.

[ Voor 5% gewijzigd door steefje op 25-05-2012 14:06 . Reden: Toevoeging ]

PSN ID Binloading_nl

• Geronimous
  • Laatst online: 02-02 22:12
Steef, dat ben ik deelsmet je eens. Restricties op spawnrapen en gebruik van de M26 vind ik begrijpelijk. Echter overige restricties op bijvoorbeeld normale wapens in het spel die jezelf hebt vrijgespeeld is belachelijk. En belangrijker, niet toegestaan door Dice en EA. Wordt je gebanned om die reden, ff de banner reporten.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
Alsof er iemand is die zich houdt aan dingen als geen RPG, geen Stinger, geen shotguns etc. Admins kicken negen van de tien keer toch niet en ik ben niet van plan om naar zulke belachelijke regeltjes te luisteren.

Al is die geen Stinger bedoeld om jezelf te beschermen. :')

• steefje
  • Laatst online: 21:28
Jeroenimoes schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:20:
Steef, dat ben ik deelsmet je eens. Restricties op spawnrapen en gebruik van de M26 vind ik begrijpelijk. Echter overige restricties op bijvoorbeeld normale wapens in het spel die jezelf hebt vrijgespeeld is belachelijk. En belangrijker, niet toegestaan door Dice en EA. Wordt je gebanned om die reden, ff de banner reporten.
Dat mag he:) Snap zelf al die discussie over de M26 wat overdreven, ik heb er ook een weekie mee rondgelopen en moet zeggen dat ik niet direct het idee had dat ik een meester was...kan ook met mijn skills te maken hebben. Ik ervaar ook niet dat ik super vaak door dat wapen wordt gekilld

PSN ID Binloading_nl

• steppa87
Moet ook zeggen dat de m26 dart 'hype ' wel over is.

zo nu en dan zie je hem wel eens verschijnen maar bij lange na niet meer zo vaak als een poos geleden!

PSN ID = steppa87

pa4jv schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 18:59:
Dat onder maps varen is stiekem wel leuk. :$
Je zult niet de eerste zijn die ik gebanned heb voor het gebruik van die glitch ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

steefje schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:36:
[...]

Edit: is niet op jou persoonlijk gericht. Meer op alle servers die dit toepassen.
Ik voel me ook niet aangevallen hoor ;)
Het zit inderdaad in de game, dus je kan er gebruik van maken.
Maar er is ook nog zoiets als fair play, al is dat helaas soms ver te zoeken ;)

• pa4jv
Jackal131 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 18:35:
[...]

Je zult niet de eerste zijn die ik gebanned heb voor het gebruik van die glitch ;)
Ik heb het alleen geprobeerd toen de server leeg was. 8)

• cheiron
Derde avond op een rij dat ik tijdens het eindscherm een vastloper heb. Toevallig 3 keer terwijl ik zei dat het mn laatste rondje was. Zal de PS dat horen? ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Ging niet verkeerd vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/9fz6z7.jpg

Eigenlijk wel raar, was de hele tijd met de M60 aan het sprayen en aan het kutten met tanks, lav's of c4

Overigens ook nog eens 3/4 MVP geworden 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2012 00:46 ]

3x banned + 1 kick 2day. gg :w

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Ik ben weer eens verder gegaan met de campagne op hard, die moet toch een keer af ;)
Wat zijn sommige stukjes toch irritant, vooral omdat je maar max 2 kogels kan hebben, bij de 3e is het klaar.
Heb net Comrades afgerond en begin hierna met Thunder Run.
We zijn er bijna dus, maar nog niet helemaal :P

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Wacht maar tot nightshift het laatste stukje :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Is dat dat je in die bank het winkelcentrum op de bovenste verdieping zit en de vijanden van alle kanten op je af komen?
Die vond ik al k*t op normal haha :P

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 26-05-2012 17:40 ]

• cheiron
De campaign op hard heeft voor mij een beetje hetzelfde effect als een ronde lang gespawnraped worden; ik word er niet gelukkig van :P Ik weet nog dat ik op best wat punten in de SP moeite had op normal..

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
SP speel je toch alleen als PSN eruit ligt? :P
Nope, SP van een shooter speel ik altijd.
Ik vind het leuk, en als ik met mijn matige shooter skills de campain op hard kan voltooien is dat toch wel lekker :P

Kiwi houdt van een uitdaging, hihi.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

In de singleplayer campain is mijn k/d tenminste positief haha :P
Nee hoor, ik vind het inderdaad een uitdaging.
Zo heb ik ook Killzone 2 op Elite uitgespeeld, dat is misschien wel het lastigste wat ik ooit in een game voor elkaar heb gekregen ;)

*edit op Cheiron hieronder:*
Dat was lekker inderdaad :P

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 26-05-2012 22:15 ]

• cheiron
Daarom vond ik het zo fijn dat je in BC2 alleen het laatste level op hard hoefde te spelen voor een trophy :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
speel ook altijd eerst de SP voordat ik online ga weetje in ieder geval hoe de besturing werkt en wat je kan verwachten overigens vond ik de SP van Battlefield 3 niet echt super vond die van BC2 en vooral BC het leukst
bij BC was het gewoon van ga daar heen, maar zoek het zelf maar uit hoe je er komt :D

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-01 00:29
Ben nu ook bezig met de campaign van max payne 3 op hard dalijk old skool. Ik denk dat het pittigste ooit gaat worden voor mij :p
BF3 sp was zo ontzettend scripted als wat. Je had wel weinig health op hard, maar voor uitdagende en vooral leuke singleplayers speel ik veel liever spellen die ook hun focus op de sp hebben. Had hier 0,0 beleving en ook geen voldoening bij het uitspelen. Bij de coop wel, hadden ze van mij mogen vervangen voor de sp met meer levels.

• Geronimous
  • Laatst online: 02-02 22:12
SP van 3 was wel OK, alleen zijn ze meer de kant op gegaan van CoD, althans zo voel ik dat. de Sp van BC2 vond ik wat dat betreft leuker...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Uhhh een vraagje(repost, want niemand reageert snel op het ps3 topic).

Is 35 euro niet spotgoedkoop voor een PS3 vault BF3?

http://www.gamedumper.nl/ps3-vault-battlefield-3.htm

Hoe zijn de ervaringen met deze webshop?

edit: De reviews zijn afwisselend, de ene zegt prima, de ene 1 ster.

Is zo'n vault het echt nou waard? Ziet er wel bruut uit moet ik zeggen. Die dingen waren eerst +75 euro.

• pa4jv
Een hoesje voor je PS3? Als ik er dan mee kan gooien koop ik er een. :+

• joshje
iPodKiller schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:58:
Uhhh een vraagje(repost, want niemand reageert snel op het ps3 topic).

Is 35 euro niet spotgoedkoop voor een PS3 vault BF3?

http://www.gamedumper.nl/ps3-vault-battlefield-3.htm

Hoe zijn de ervaringen met deze webshop?

edit: De reviews zijn afwisselend, de ene zegt prima, de ene 1 ster.

Is zo'n vault het echt nou waard? Ziet er wel bruut uit moet ik zeggen. Die dingen waren eerst +75 euro.
ik heb deze vault gezien op gamescom toen zag ie er erg leip uit. is ook vrij sterk maar voor €35 bestel ik er ook snel 1tje :P vond €75 te duur

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

joshje schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:34:
[...]

ik heb deze vault gezien op gamescom toen zag ie er erg leip uit. is ook vrij sterk maar voor €35 bestel ik er ook snel 1tje :P vond €75 te duur
Ik ga hem zo even straks na het eten dan ook bestellen.

Even nadenken nog.

35 euro is niks voor wat je krijgt man had net even op youtube gekeken. Echt vet!

Alleen die site. 50/50 van de reviewers zijn negatief of positief over de webshop.

• pa4jv
Voor welke PS3 is het eigenlijk? Slim?

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja slim.

• pa4jv
Mooi, scheelt weer 35 euro. :D

• joshje
wat ik me nog kon herinneren is dat die dingen echt erg stevig waren en als demonstratie liet ie er ook 1 op de grond vallen met ps3 erin. enigste wat je zag was een klein deukje/barstte in de vault zelf. alleen volgens mij had je er ook nog 1tje met 2 magazijnen erop en een rook granaat.
Grmbl... of ik ben nog slechter geworden of iedereen is nog beter geworden.
Mijn k/d gaat onderuit als een gek; 180 meer kills dan deaths is opgelopen naar meer dan 350 na een paar keer spelen.
Ieder potje speel ik nu zo tussen de 0.60 en 0.70.
Het positieve is dat mijn spm door maps als metro wel omhoog gaat ;)

• pa4jv

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
wow

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:59

Vrijdag

De Zwarte

Nieuws/speculaties over de "Premium Service" van BF3:

http://mp1st.com/2012/05/...ded-and-title-of-5th-dlc/
Original Info:

Battlefield Premium will allegedly include:

20 Maps
20 New Weapons
10+ New Vehicles
4+ New Game Modes
30+ Assignments
20+ Dog Tags
Also includes “Premium Benefits” which are made up of skins, camos and most importantly early access to all DLC.

These maps, weapons, vehicles game modes assignments and dog tags are spread across the following DLC:

Back to Karkand
Close Quarters in June 2012
Armored Kill in Fall 2012
Aftermath in late 2012
End Game in Spring 2013

If this info is correct, this means we can expect a 5th, unannounced expansion pack titled Aftermath to be released before End Game. It is said that DICE will announce official details on June 4th during EA’s E3 press conference.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ja had hem 's ochtends gezien. Kan zo in de bioscopen. Echt vet.

• cheiron

Flickr PSN ID= cheironnl

• joshje
hier vond deze nog toevallig van de Vault:
https://lh3.googleusercon...kTPOsbg/s800/IMG_0344.jpg

Michel--NL heeft een eigen station bij operation Metró
https://lh5.googleusercon...jdmwOo8/s800/IMAG0034.jpg

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:23
Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met Battlefiel Premium?

Ik heb namelijk de Battlefield Special Edition gekocht waar al gratis B2K bij zat. Heb ik nu dan ook recht op alle komende mappacks? Of moet ik hier alsnog voor bijbetalen wanneer ik ze wil?

Of is dit nog niet bekend en moet ik even wachten tot de E3?

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
volgens bf3blog
EA is expected to reveal the release date and the full Battlefield Premium details at E3, starting June 5

[ Voor 12% gewijzigd door johan bos op 29-05-2012 10:26 ]

PSN: Deere6030

• Henkie
Zit toch wel een beetje te twijfelen over de premium, zeker omdat het toch weer rond de 50 euri gaat kosten.. en spelen we over een half jaar/jaar nog wel BF3?

maar waarschijnlijk schaf ik het toch wel direct aan :D.

• thunder8

thunder8

Conundrum51 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:08:
Weet iemand eigenlijk hoe het precies zit met Battlefiel Premium?

Ik heb namelijk de Battlefield Special Edition gekocht waar al gratis B2K bij zat. Heb ik nu dan ook recht op alle komende mappacks? Of moet ik hier alsnog voor bijbetalen wanneer ik ze wil?

Of is dit nog niet bekend en moet ik even wachten tot de E3?
Je moet sowieso gaan betalen voor de komende DLC, Limited Edition of niet. Alleen B2K was gratis voor de Limited.

Of ik de premium aanschaf of niet, hangt af of alle DLC daarmee ineens afgekocht kan worden. Zie nog niet zo heel snel gebeuren dat er een BF4 komt, in ieder geval niet elk jaar zoals bij COD. Voorlopig is dit de eerste game in jaren, waar ik echt tijd aan spendeer. BF3 is al maanden niet meer uit mijn PS3 geweest en blijft daar voorlopig ook nog wel even inzitten.

De stats op Battlelog worden niet goed bijgewerkt. Weaponsstats en rankings worden niet goed opgepakt en er zijn al meldingen van mensen die 2x dezelfde rank hebben unlocked. Men schijnt hiermee aan het werk te zijn. Gister een paar kills nog gemaakt met mijn PP-19, maar de teller blijft op 501 staan. Verder heb ik met de Saiga12K 2 unlocks gehaald, die niet zijn verwerkt in de weaponstats. Jammer genoeg is BF3stats ook al een tijd aan het kutten met de reports, heb al 3 weken niet kunnen bijwerken..... :X

• pa4jv
19 uur geleden werd ik level 62... 14 uur geleden level 61. 12 uur geleden weer level 62.

7(8)7

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

thunder8 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 10:45:
[...]

De stats op Battlelog worden niet goed bijgewerkt. Weaponsstats en rankings worden niet goed opgepakt en er zijn al meldingen van mensen die 2x dezelfde rank hebben unlocked. Men schijnt hiermee aan het werk te zijn. Gister een paar kills nog gemaakt met mijn PP-19, maar de teller blijft op 501 staan. Verder heb ik met de Saiga12K 2 unlocks gehaald, die niet zijn verwerkt in de weaponstats. Jammer genoeg is BF3stats ook al een tijd aan het kutten met de reports, heb al 3 weken niet kunnen bijwerken..... :X
Ah, that explains it :) Heb hetzelfde met mijn DAO-12, compleet geunlocked en hij blijft maar op 299 staan... BF3stats heeft vaker problemen, meestal opnieuw inloggen of F5 na Update knopje helpt ook...

https://powershellisfun.com

• thunder8

thunder8

-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:22:
[...]

Ah, that explains it :) Heb hetzelfde met mijn DAO-12, compleet geunlocked en hij blijft maar op 299 staan... BF3stats heeft vaker problemen, meestal opnieuw inloggen of F5 na Update knopje helpt ook...
BF3stats heeft al een paar weken een regel staan dat ze bezig zijn met de databases......

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

thunder8 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 12:56:
[...]

BF3stats heeft al een paar weken een regel staan dat ze bezig zijn met de databases......
BF3stats doet het, afgezien van refreshen soms, prima alleen Battlelog op dit moment dus niet (Zie daar geen melding van staan nog?)

• thunder8

thunder8

http://battlelog.battlefi...view/2832654625045867103/ :)

Zal bij BF3Stats eens uitloggen en inloggen.

[ Voor 5% gewijzigd door thunder8 op 29-05-2012 14:06 ]

BF3 stats is nog steedsd brak, want die match-reports werken nog steeds niet. Was altijd een handig hulpmiddel om te zien wie uit verweggistan kwamen om die vervolgens een rotschop uit de server te geven.

Zojuist weer uit een server gebanned omdat ik lekker bezig was met een tank. Als een van de weinige uit ons team was ik ook echt aan het verdedigen en heb er dan ook eigenlijk wel voor gezorgd dat de tickets bijna op waren.

In een tank toch zeker 2 attack choppers (met normale tank round) en 5 LAV's kapot gemaakt, samen met wat voetvolk. Ook nog gezorgd dat er 2 jets zijn neergestort omdat ze harder bezig waren met mij afschieten en corrigeren dat ik wegreed, dan opletten hoe laag ze vlogen :+ . Oja en nog 3 man neergeschoten voordat ze konden armen.
Dus eigenlijk echt gewoon gekicked omdat ze niet kunnen winnen. Erg flauw.

[ Voor 62% gewijzigd door Martinspire op 29-05-2012 19:06 ]

• Jimmy-time1
Zo'n potje had ik net ook. De tegenstander stond dik voor in tickets maar blijkbaar was ik te vervelend in de tank op seine crossing. Killed by admin en teamswitch... haha!

Dit potje was het trouwens:

http://battlelog.battlefi...how/47756713/4/283721234/

[ Voor 25% gewijzigd door Jimmy-time1 op 29-05-2012 20:41 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

joshje schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 00:42:
hier vond deze nog toevallig van de Vault:
https://lh3.googleusercon...kTPOsbg/s800/IMG_0344.jpg

Michel--NL heeft een eigen station bij operation Metró
https://lh5.googleusercon...jdmwOo8/s800/IMAG0034.jpg
Al op ytube gekeken?
(met wat tits erbij ook nog d:)b )
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=_WUfIX5Z7v8]

• pa4jv
Vastloper jongens.. Leukste potje in tijden, ik own alles en iedereen in een jet en dan loopt hij vast als ik in een chopper stap. Dice, fix your game! Gooi die graphics omlaag...

• cheiron
pa4jv schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 22:28:
Vastloper jongens.. Leukste potje in tijden, ik own alles en iedereen in een jet en dan loopt hij vast als ik in een chopper stap. Dice, fix your game! Gooi die graphics omlaag...
Sqme here, alleen later in het potje. Dik eerste, kd van 2+, lekker aan het wchieten: Blam! Vastloper.

Flickr PSN ID= cheironnl

Jeroeniemoes & Jackal:
Wat zeuren jullie veel zeg :P
Kijk ieder potje wat ik met jullie gespeeld heb eens naar jullie score en k/d, en dan naar de mijne...
Denk dat ik gemiddeld net boven de 0.50 zat, het ging echt slecht.
Laatste potje was de enige net positieve, maar ook alleen omdat ik bij King in de Lav zat ;)
Dus niet meer zo zeuren. Dat heb ik, ondanks dat de headset uitstond, ook niet gedaan :)

Als je vaker met ons speelt, dan zou ik er maar aan wenne, haha. Volgende keer wel ff de headset aanzetten, kun je lekker mee zeuren.
Maar er was ook alle reden om te zeuren, weer een paar vreemde deaths meegemaakt, warpende gastjes, eerst doodgaan en dan pas een gast zien schieten...ik kan nog wel even doorgaan.

Dice moet misschien wat processoren bijprikken om de lag tegen te gaan. Was vanavond bij vlagen niet normaal.

Oh ja, ik vergeet nog de noobs waar we mee speelden. Wij vlaggen cappen en niemand die ze verdedigd. Wel goed voor de puntjes, maar echt frustrerend. Maar goed, wel mooi met 4 tickets verchil gewonnen op een 300% server.
http://battlelog.battlefi...how/47789942/4/211553804/

[ Voor 26% gewijzigd door Jackal131 op 30-05-2012 01:48 ]

Geloof me, ik heb een stuk meer deaths gezien dan jullie 3en bij elkaar ;)
De lvl100 mannetjes leken met ieder wapen wel aan één kogel genoeg te hebben...

dvdkiwi schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:48:
Geloof me, ik heb een stuk meer deaths gezien dan jullie 3en bij elkaar ;)
De lvl100 mannetjes leken met ieder wapen wel aan één kogel genoeg te hebben...
Zeur dan lekker met ons mee, haha

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
@PS3 vault suggestie: mijn PS3 heeft al moeite zijn warmte kwijt te kunnen, dus die ga ik zeker niet nog eens in een andere kast stoppen. Ook niet mijn smaak overigens. Meer iets voor een puber met Battlefield posters op zijn kamer.

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 30-05-2012 07:42 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

BF3stats klopt ook helemaal niet meer, zat bij de 1% van de ranking in Rounds played, Dogtags, Ranking score en Avenger kills. 2 % bij Savior kills en Score. Nu ineens 2,3,4 of 5% terwijl de rank zelf dan hoger is dan eerst (Onder de 1000 terwijl dat eerst hoger was) *confused is*

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Unomomentodado schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 07:41:
@PS3 vault suggestie: mijn PS3 heeft al moeite zijn warmte kwijt te kunnen, dus die ga ik zeker niet nog eens in een andere kast stoppen. Ook niet mijn smaak overigens. Meer iets voor een puber met Battlefield posters op zijn kamer.
De vault zou de 'airflow' beter maken voor de ps3, weet niet of dit klopt maar toch. Het is maar een omhulsel, ventilatie stuk is zeker open.
Het resultaat van gisteren:
Kills 69
Deaths 120
KDr 0.575

Ik heb wel eens betere dagen gehad zeg maar :P
(eigenlijk heb ik nog nooit zo'n slechte dag gehad lol)

Vanavond eens kijken of het beter gaat!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

BF3Stats.com status 2012-05-29

We do a recalculation of our rankings for all players which updated within last 30 days.
Reason: The ranking database became too huge.

•PC recalculation Done
•PS3 recalculation In progress
•360 recalculation Wait

Duidelijk waarom mijn score dus niet klopt *semi-geduldig gaat afwachten*

• pa4jv
Battlefield premium:

According to this sheet, a one-time-fee of $49.99/4000 Microsoft Points will net you all five Battlefield 3 expansion packs including Back to Karkand, Close Quarters, Armored Kill, Aftermath and End Game. It will be available for purchase on June 4th, 2012 across all platforms.

Included in these five expansions are 20 maps, 20 new weapons, 10+ new vehicles, 4 new game modes, 30+ Assignments and 20+ new dog tags.

The list goes on:

2 weeks early access to all future Battlefield 3 expansion packs starting with Battlefield 3: Close Quarters.
Unique in-game knife
Unique in-game dog tags
10+ unique soldier camos
Unique weapon camos
Stats reset feature
10+ unique Platoon emblem decals
Increased Platoon emblem layers
Server queue priority
Save up to five of your favorite Battlefield Reports
5+ unique Assignments
Exclusive events
Exclusive Double XP weekends
Exclusive videos
Strategy guides
Additional bonus content

http://mp1st.com/wp-conte...2012/05/cCXlE-600x751.png

50 euro voor een hoop shit waar je toch niets mee doet. Over 2 van de DLC's weten we nog helemaal niets, dus daar betaal ik dan ook niet voor.

En dan lijken ze voorbij te gaan aan het feit dat de game nog vol met bugs en glitches zit? Teh fuck zijn ze aan het doen in Zweden. :?

• cheiron
Server queue priority
:')
Dat meen je toch niet.

En laten we wel wezen, na het eindeloze wachten op noodzakelijke patches ben ik niet bepaald geneigd Dice/EA mijn geld te geven zonder dat ik exact weet waarvoor het is.

[ Voor 56% gewijzigd door cheiron op 30-05-2012 22:46 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Het is het geld in ieder geval niet waard...

Jackal131 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:13:
Het is het geld in ieder geval niet waard...
Want? Alle DLC zal bij elkaar waarschijnlijk meer kosten, maar zo heb je alles + nog wat (zij het verwaarloosbaar) extra's.

Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:17:
[...]

Want? Alle DLC zal bij elkaar waarschijnlijk meer kosten, maar zo heb je alles + nog wat (zij het verwaarloosbaar) extra's.
Subjectief. Op zich vind ik het geen slechte deal. Maar ik vind dat ze dit soort extra inkomsten niet verdienen, vanwege eerdere/huidige (en toekomstige) tekortkomingen. Plus betalen voor best gewichtige voordelen (oa exclusive double xp) vind ik heel jammer en niet eerlijk. Los daarvan verwacht ik dat ik niet alle dlc zal aanschaffen dus dit premium gaat het voor mij niet worden. Voor wie dat wel van plan is --> superdeal :P.

Jackal131 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:45:
Maar goed, wel mooi met 4 tickets verchil gewonnen op een 300% server.
http://battlelog.battlefi...how/47789942/4/211553804/
Pffff, erg spannend. Zag er slecht uit op het eind, maar zo mooi toch de winst _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door KngfCnns op 31-05-2012 02:12 ]

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:23
Bestaat er de mogelijkheid om je eigen PS3 server te bekijken via PC? Ik vind het wel grappig om te zien hoeveel mensen er spelen e.d.
BatmanHorizon schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 01:26:
[...]

Subjectief. Op zich vind ik het geen slechte deal. Maar ik vind dat ze dit soort extra inkomsten niet verdienen, vanwege eerdere/huidige (en toekomstige) tekortkomingen. Plus betalen voor best gewichtige voordelen (oa exclusive double xp) vind ik heel jammer en niet eerlijk. Los daarvan verwacht ik dat ik niet alle dlc zal aanschaffen dus dit premium gaat het voor mij niet worden. Voor wie dat wel van plan is --> superdeal :P.
Hoezo is het subjectief? Het is toch gewoon zo? Bovendien zijn het dus niet echt extra inkomsten, maar gewoon een vooruitbetaling op de DLC.

• cheiron
Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:31:
[...]

Hoezo is het subjectief? Het is toch gewoon zo? Bovendien zijn het dus niet echt extra inkomsten, maar gewoon een vooruitbetaling op de DLC.
Vooruitbetaling doe ik bij bedrijven die een positieve reputatie mbt delivery hebben opgebouwd. Niet bij een bedrijf dat spelers een half jaar met gameplay verpestende bugs laat spelen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Ik heb Karkand nog niet :) Dus dan is ie het geldt wel waard mits het niet gierig 50 euro wordt (50 dollar =/euro).

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Onderaan de streep gekeken heeft Martinspire gelijk. Je zult voordeliger uit zijn... toch is er één maar: als je de Limited Edition hebt, dan betaal je dus twee keer voor B2K!

Mij niet gezien om vooruit te gaan betalen... de enige content die me eigenlijk interesseert zijn de mappen. Laat de B2K pack nou net dramatisch slecht performen (bugs, vastlopers enz.) op de PS3... Daarnaast voorzie ik met de HD destruction van de CQ pack ook niet veel goeds. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de hardware van de PS3 dat goed gaat trekken... "welcome to the twilight zone"

• Henkie
wat ik jammer vind is dat de 50 dollar ook 50 euro word.

met de B2K was het 15 dollar = 13 euro geloof ik..

zou omgerekend dan rond de 43 euro moeten kosten voor ons!

Martinspire schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:31:
[...]

Subjectief als in ik vind het niet waard om voor dlc en extra's te betalen die ik niet hoef of jammer vind om voor te betalen.
Normaal koop ik dlc als ik het spel geweldig vind. Dan vind ik het niet zo erg om een tientje of vijftien eens in de x maanden te betalen voor content en het ff uit te proberen. Maar ik vind dat ze hun tijd niet goed besteden aan dit soort diensten en dlc's omdat oa voip, inputlag voor sommigen en patches (nog steeds) onacceptabele maanden te laat beschikbaar komen. Daarom gun ik ze de extra inkomsten voor deze premium content niet, omdat ze imo belangrijkere prioriteiten hebben/hadden en ik hou niet van deze trend van pay for exclusive deals. Als dit straks de standaard wordt gaan ze bij de volgende game weer een stapje verder en worden de exlusieve voordelen nog groter.

Ter verduidelijking, het is wel een heel goede deal. Ik vind de extra's alleen jammer en ik ga ze niet graag ondersteunen wegens vroegere, huidige en vast wel toekomstige tekortkomingen. (Los daarvan ook een desinteresse in sommige dlc's en ik wacht voortaan een week of twee aangezien b2k en eerdere dlc in bc2 voor mij geen succes was).

[ Voor 13% gewijzigd door KngfCnns op 31-05-2012 10:56 ]

Dynamix schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:19:
Onderaan de streep gekeken heeft Martinspire gelijk. Je zult voordeliger uit zijn... toch is er één maar: als je de Limited Edition hebt, dan betaal je dus twee keer voor B2K!

Mij niet gezien om vooruit te gaan betalen... de enige content die me eigenlijk interesseert zijn de mappen. Laat de B2K pack nou net dramatisch slecht performen (bugs, vastlopers enz.) op de PS3... Daarnaast voorzie ik met de HD destruction van de CQ pack ook niet veel goeds. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat de hardware van de PS3 dat goed gaat trekken... "welcome to the twilight zone"
Voor zover ik heb begrepen valt B2K er toch gewoon buiten omdat dit voor de komende DLC is die uit gaat komen? Heb in ieder geval nog nergens gelezen dat B2K er ook bij hoort, voor zover je kunt spreken van betrouwbaar nieuws omdat het toch nog aangekondigd moet worden.
BatmanHorizon schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Subjectief als in ik vind het niet waard om voor dlc en extra's te betalen die ik niet hoef of jammer vind om voor te betalen.
Normaal koop ik dlc als ik het spel geweldig vind. Dan vind ik het niet zo erg om een tientje of vijftien eens in de x maanden te betalen voor content en het ff uit te proberen. Maar ik vind dat ze hun tijd niet goed besteden aan dit soort diensten en dlc's omdat oa voip, inputlag voor sommigen en patches (nog steeds) onacceptabele maanden te laat beschikbaar komen. Daarom gun ik ze de extra inkomsten voor deze premium content niet, omdat ze imo belangrijkere prioriteiten hebben/hadden en ik hou niet van deze trend van pay for exclusive deals. Als dit straks de standaard wordt gaan ze bij de volgende game weer een stapje verder en worden de exlusieve voordelen nog groter.

Ter verduidelijking, het is wel een heel goede deal. Ik vind de extra's alleen jammer en ik ga ze niet graag ondersteunen wegens vroegere, huidige en vast wel toekomstige tekortkomingen.
Volgens mij moet je subjectief even opzoeken, maar je hebt gelijk dat er een hoop problemen en bugs in de game zitten, maar dat komt ook voornamelijk omdat er met nieuwe technieken wordt gewerkt. Physics, graphics, animaties en ook de soundengine zijn voor deze game ontwikkeld, dus is er een grote kans dat er dingen zijn die ze niet kunnen fixen door tijdgebrek of wat echt teveel tijd gaat kosten. Ik snap zelf overigens ook niet waarom er in feite een maand of 4 vrijwel geen nieuws of updates zijn geweest en dat er nu al 4 dlc pakketten aankomen. Die eerste DLC had eigenlijk al in januari of uiterlijk februari moeten zijn geweest om de game levend te houden.

Bovendien zijn het ook geen extra inkomsten omdat je gewoon alle DLC krijgt en omdat je dus meteen betaald krijg je nog wat extra's.

Wat ik overigens ook al vernomen heb is dat Premium leden de DLC ook EERDER krijgen dan de rest. Dat vind ik dus ook al bullshit omdat je dan echt van dat irritante volk in die maps krijgt. Doe maar gewoon voor iedereen, dan kunnen we ook nog wat n00bs afschieten :+

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 31-05-2012 11:00 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.