• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-02 16:18
Het vervelende van een spawnrape is dat je er moeilijk uit komt, zeker ook op Seine (en metro). Dus als je daar op binnen komt kun je beter leaven, want het is toch een verloren pot.

Snap dan nog de lol niet van 500 tickets spawnrapen. Saaaaaaai

Flickr PSN ID= cheironnl

King, jij weet ook wel dat als jij gaat zakken ze al een grotere kans hebben. Wij zijn gewoon wat dominant en dat merkt het team ook best wel. Als ik in Metro aan het verdedigen ben bij de eerste mcoms, dan heb ik vaak dat ik het niet doorheb maar binnen notime kan ik op de rand van de loopbare map staan en dan sta je inderdaad in de spawn te schieten, maar zodra ik (en soms de mensen in mijn party) zichzelf terugtrekken, gaat het al heel snel hoor.

Granted, het voelt aan alsof je de tegenstander een kado geeft, maar het houd de pot wel leuker. Mensen die zichzelf in de spawn laten vastzetten verdienen helemaal niets. Niet om de map kado te krijgen, maar ook geen spawnrape.

Als er nog 25 tickets zijn kan een spawnrape er snel een einde aan maken, maar bij 100+ tickets is het gewoon saai en lame. Het is niet knap om iemand neer te schieten die net gespawned is (protectie werkt ook niet altijd) en als je daar je punten mee moet halen dan zak je toch wel een end in waardering die ik had voor de scores die je neerzet.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook kut als de tegenstander het gewoon niet red, maar spawnrapen is gewoon zo'n ongeschreven regel die elke gamer toch wel hanteerd? Net als fair-play is dat gewoon normaal. Maar blijkbaar hebben er hier een aantal zo hard punten en kills nodig dat ze alles accepteren, maar zodra het bij hen gebeurd is het hek van de dam. Beetje hypocriet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Spawnraping is idd heel sad. Maar terugtrekken doen de meeste mensen ook niet. Het leukste vind ik eigenlijk nog is als je als jouw team aan het spawnrapen is, met je hele squad in 1x naar de andere kant te verhuizen en die mensen keihard aan te pakken. Dat is pas een heerlijk gevoel. Niet dat lame geschiet op die mensen die toch geen fuck kunnen doen omdat jezelf uit je spawn vechten zo goed als onmogelijk is.
Martinspire schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:30:

Als er nog 25 tickets zijn kan een spawnrape er snel een einde aan maken, maar bij 100+ tickets is het gewoon saai en lame. Het is niet knap om iemand neer te schieten die net gespawned is (protectie werkt ook niet altijd) en als je daar je punten mee moet halen dan zak je toch wel een end in waardering die ik had voor de scores die je neerzet.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind het ook kut als de tegenstander het gewoon niet red, maar spawnrapen is gewoon zo'n ongeschreven regel die elke gamer toch wel hanteerd? Net als fair-play is dat gewoon normaal. Maar blijkbaar hebben er hier een aantal zo hard punten en kills nodig dat ze alles accepteren, maar zodra het bij hen gebeurd is het hek van de dam. Beetje hypocriet.
Ik ben over de voip met tweakers altijd één van de eerste die zegt om ze een vlag te geven. Gunners zien dan dat ik opeens aan de andere kant van de map sta. Maar als ik na een tijdje zie hoe een potje kansloos verloopt zelfs als ik terugtrek ga ik ook gewoon spawnrapen in conquest. Over de voip klaag ik ook nooit over de tegenstander als het komt tot spawnrapen maar over het idioten team dat we hebben.
Martinspire schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:30:
Granted, het voelt aan alsof je de tegenstander een kado geeft, maar het houd de pot wel leuker. Mensen die zichzelf in de spawn laten vastzetten verdienen helemaal niets. Niet om de map kado te krijgen, maar ook geen spawnrape.
Ik zie het eigenlijk als een cadeau voor mij en mijn team, helemaal niet voor de tegenstanders :X. Op sommige maps is het team misschien wel beter af met een... eh... spawnrape :>. Dan quitten ze tenminste eerder. Als ze een vlag hebben en ze proberen een andere te pakken gaan ze nog vaker dood. Een vlag geven gaat wel onder het mom van een kans geven :P. Maar eigenlijk hebben ze geen kans, want ze verliezen sowieso en gaan nog vaker dood :+ .

Vaak genoeg de tegenstanders vlaggen gegeven, maar als ik erover nadenk hebben we daarna toch nooit verloren en heel vaak komt er een verloop als de bovenstaande dubieuze situatie :o

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Martin, wat ook kan helpen is af en toe BFBC2 er in gooien. (als je die hebt) Ik heb het idee dat daar nu juist de mensen in zitten die wel weten waar ze mee bezig zijn. Ik heb daar tegenwoordig hele leuke Rush en CQ games in, alles lekker balanced, geen gezeik maar gewoon lekker gamen :)

Daarom speel ik graag regelmatig wat oudere games, je merkt toch dat de oude garde blijft hangen. Ik merk ook dat ik gewoon teveel tegelijk speel om iets goed bij te kunnen houden :)
BF3
BFBC2
MW3
MW1
CS:S
CS 1.6
UT99
UT2k4
WoW
Guild Wars
Sim City 2k _/-\o_
CoOP Borderlands
Serious Sam
GTA2
GTA4

Moet echt eens keuzes gaan maken, game eigenlijk maar 1-2 uur per dag :?

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-02 14:22
Ben vooral actief in BF3 PC topic, maar dit mag ik ook hier posten :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=eLdGIfhs_xk&feature=uploademail]

Ziet er leuk uit! Zoveel commentators dat eraan meedoen!
Ziet er leuk uit idd, al doen mijn favo commentators het niet op de 360, maar ik zal eens rondkijken wat daar wel rondloopt. Inschrijven is overigens nog niet mogelijk, maar binnenkort dus wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 20:15
BatmanHorizon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 23:55:
[...]

Ik ben over de voip met tweakers altijd één van de eerste die zegt om ze een vlag te geven. Gunners zien dan dat ik opeens aan de andere kant van de map sta. Maar als ik na een tijdje zie hoe een potje kansloos verloopt zelfs als ik terugtrek ga ik ook gewoon spawnrapen in conquest. Over de voip klaag ik ook nooit over de tegenstander als het komt tot spawnrapen maar over het idioten team dat we hebben.

[...]

Ik zie het eigenlijk als een cadeau voor mij en mijn team, helemaal niet voor de tegenstanders :X. Op sommige maps is het team misschien wel beter af met een... eh... spawnrape :>. Dan quitten ze tenminste eerder. Als ze een vlag hebben en ze proberen een andere te pakken gaan ze nog vaker dood. Een vlag geven gaat wel onder het mom van een kans geven :P. Maar eigenlijk hebben ze geen kans, want ze verliezen sowieso en gaan nog vaker dood :+ .

Vaak genoeg de tegenstanders vlaggen gegeven, maar als ik erover nadenk hebben we daarna toch nooit verloren en heel vaak komt er een verloop als de bovenstaande dubieuze situatie :o
Beetje vage discussie dit maar een ding, spawnrapen is gewoon gay. Je doet het niet, klaar. Je verneukt het spel, zowel voor jezelf als voor de tegenstander. Net zoals het destroyen, of stelen, van vehicles op de basis van de tegenstander, vind ik ook gewoon niet kunnen. En nee ik ga nu niet zeggen dat ik in het geval dat wij als team dominant zijn van team ga switchen, want spawngerapet worden (heerlijke verleden tijd) is nog erger dan spawnrapen, al is de voldoening bij doorbreken des te groter; ik leave meestal gewoon, want ik speel het spel voor de lol en dat heb je in een dergelijk geval gewoon niet.

Edit: dan heb ik het met name over CQ, met Rush komt een tegenstander vaak gewoon niet door de eerste objectives heen maar dat is geen spawnrapen naar mijn mening, al ligt het er wel dicht bij. Ook een van de redenen waarom ik niet van Rush houd.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr Ton op 16-05-2012 02:24 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08:14

Oxigeon

En zo is dat!

Nu een vraag wat misschien meerdere mensen denken. Welke wapens gebruiken jullie het meeste?

Ik persoonlijk gebruik meestal de Engineer klasse en dan samen met mijn famas. Daarbij heb ik dan de bazooka die automatisch op vliegtuigen/helicopters mikt. Dat vind ik dan weer fijn omdat ik die dan uit de lucht kan halen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

joshje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 22:40:
wat een gezeik net zeg.
ben je een potje aan het spelen midden in het potje word iedereen er ineens uitgegooid :?
daar naar nieuw potje werkt VOIP ineens niet meer |:(
slaat weer helemaal nergens op
Gister was het weer bar en boos. Kon geen enkel fatsoenlijk potje spelen, of de teams waren belachelijk slecht gebalanced, of de servers lagden als de ziekte. VOIP werkte ook voor geen meter gister, Zodra ik de headset aanzette, was ik alle stemmen kwijt. Als ik de headset uitzette was er even weer wat te horen, maar na hooguit 1-2 minuten was het helemaal radiostilte.

Heb gister maar 1-2 potjes gespeeld die leuk waren, de rest leek het alsof ik met paintballs schoot, waar de tegenstander tracking bullets had...... :(

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
BatmanHorizon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:28:
[...]

Afspraken maken dat je het andere squad gaat killen dat in je eigen team hoort zodat jouw squad wint(boosten). Maar als het goed is zei uno ooit dat hij de eindstand kills van beide squads zou optellen en dat bepaalt het winnende team, daardoor kan één squad niet onderpresteren door slachtoffertje te spelen :P. (Bovendien mag je toch wel verwachten dat tweakers fair spelen :P). Maar als we meer dan 16 man hebben is tdm toch wel de betere optie?
Helemaal vergeten. Ik maak er TDM van!
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:57:
En uno je vind het vast niet erg als ik je opzetje schaamteloos kopieer? :+
Tuurlijk niet, leuk dat jullie ook een toernooitje gaan doen! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 16-05-2012 09:17 ]

Verwijderd

Unomomentodado schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 09:16:
Tuurlijk niet, leuk dat jullie ook een toernooitje gaan doen! :)
Zo hoort het Uno, geen afgunst maar enthousiasme!

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Uno al een nieuwe indeling qua teams? Zagbehoorlijk wat afmeldingen?

PSN ID = steppa87

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:22
Mischien gemist maar wat als er mensen vastlopers krijgen hoe gaan we daarmee om?

;)

[ Voor 6% gewijzigd door Phyt_ op 16-05-2012 10:59 . Reden: iPhone typos ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

Phyt_ schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:02:
Mischien gemist maar wat als er mensen castlopers krijgen hoe gaan we daarmee om?
Doh! Je kunt helemaal niet casten en lopen tegelijk -O-

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:15:
[...]

Doh! Je kunt helemaal niet casten en lopen tegelijk -O-
ik cast mijn bonewall graag om de mcom heen als defender!

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• cybermans
Spawn rapen met een tank op spawn blijven schieten en dan ook nog eens poppetjes met rpg's is echt te lame voor woorden. Dat kan je gewoon op geen manier goed praten. Is de tegenstander slechter, maak het dan voor jezelf uitdagender door bv alleen met een proppenschieter te gaan spelen oid... of ga aan de andere kant zitten. Dan loop je maybe de punten mis voor het winnen maar kan je wel het andere team versterken en dan meer kill punten pakken

@king, je zegt net dan quiten ze eerder.... duurt het toch alleen maar langer...

Sommige spelers zullen altijd beter zijn dan anderen, maar als je het dan zo moet uitbuiten dan ben je gewoon een .......

dit is mijn mening en niet perse de mening van mijn werkgever blah blah :P

[ Voor 5% gewijzigd door cybermans op 16-05-2012 10:36 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
@ Tweaker Toernooi deelnemers: ik zou heel graag de regel "bouwlampen verboden" ingevoerd zien, jullie ook?!

• thunder8

thunder8

Nee, geen problemen mee om wel toe te staan. Gewoon schieten op het licht, gaat het vanzelf wel uit! ;)

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:52:
@ Tweaker Toernooi deelnemers: ik zou heel graag de regel "bouwlampen verboden" ingevoerd zien, jullie ook?!
Knife round! :)

• thunder8

thunder8

Dat is misschien leuk voor een Wacky Toernooitje :)

Dan kan je bijvoorbeeld Knife only, Pistol only, Sniper Only kunnen gebruiken voor de rondes.

[ Voor 20% gewijzigd door thunder8 op 16-05-2012 10:57 ]

• cybermans
hmmm regels voor vrijdag:

geen dart
geen baserape
geen vehicle jatten uit elkaars base

andere voorstellen:
geen taclights/lasers (tenzij ze op een shark zitten)
nog andere?

eerste lijken mij logisch :D

• cybermans
thunder8 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:56:
[...]

Dat is misschien leuk voor een Wacky Toernooitje :)

Dan kan je bijvoorbeeld Knife only, Pistol only, Sniper Only kunnen gebruiken voor de rondes.
is een emr met red dot nog sniper?

• Phyt_
ik weet niet wat jullie doen maar ik ga bf3 spelen cheers

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• thunder8

thunder8

cybermans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:58:
[...]

is een emr met red dot nog sniper?
Dat is van latere discussie. Laten we eerst dit toernooi houden, kunnen we daarna wel soebatten over het volgende toernooi.
Phyt_ schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:00:
Veel plezier, zit op me werk, dus BF3 spelen gaat een beetje moeilijk. ;)

[ Voor 30% gewijzigd door thunder8 op 16-05-2012 11:02 ]

• cybermans
idee voor vrijdag, ps3 in tas stoppen en op werk aansluiten :P

Verwijderd

*zit op school en baalt*

Verwijderd

Zit jij op school of ben je eeuwig vrij phyt_

• Phyt_
Ik werk 32 uur in de week :) ben op woensdag vrij en donderdag + vrijdag is gemeentehuis dicht ;).

[ Voor 7% gewijzigd door Phyt_ op 16-05-2012 11:05 ]

Verwijderd

Die woensdag zul je dan wel nodig hebben om uit te rusten van al die noeste arbeid de rest van de week op het gemeentehuis :)

• Dynamix
thunder8 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:54:
Nee, geen problemen mee om wel toe te staan. Gewoon schieten op het licht, gaat het vanzelf wel uit! ;)
Dat is in theorie, maar in de praktijk gaat die vlieger nauwelijks op! Aangezien je halve scherm ondoorzichtig wit is :( Leuk bedacht maar enorm slecht uitgevoerd door Dice.

Verwijderd

@phyt_: Dat is het betere werk! beetje rondlopen op de gang met een map met papieren alsof je werkt hahahaha just fucking around haha. Ik werk 38 uur en helaas krijg ik savonds tot een uurtje of 22:00 nog steeds werk gerelateerde telefoontjes uit US en Argentina! Die gasten beginnen te werken als ik klaar ben....

Dus ook de bezuinigingen zijn voor jou geen goed nieuws!! Ambtenaren lonen worden bevroren.....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 11:14 ]

• Phyt_
juh sucks idd :).
maar ga uiteindelijk wel weer bedrijfsleven in hoor :). maar nu verdien ik meer dan eerst voor 40 uur dus ja en werkzaamheden zijn beter.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:13:
beetje rondlopen op de gang met een map met papieren alsof je werkt hahahaha
Epibreren noemen we dat :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:13:
Ik werk 38 uur en helaas krijg ik savonds tot een uurtje of 22:00 nog steeds werk gerelateerde telefoontjes uit US en Argentina! Die gasten beginnen te werken als ik klaar ben....
Ik heb het gelukkig zo kunnen regelen dat zij 's morgens vroeg op moeten komen dagen als ze me willen spreken. Kan ik ze nog net een uurtje te woord staan vanaf 4 uur.

• thunder8

thunder8

Dynamix schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:11:
[...]

Dat is in theorie, maar in de praktijk gaat die vlieger nauwelijks op! Aangezien je halve scherm ondoorzichtig wit is :( Leuk bedacht maar enorm slecht uitgevoerd door Dice.
Vraag me af of het slecht is uitgevoerd. Heb hier thuis een military style led lamp liggen die door een aantal mensen ook op wapens wordt gevoerd. Kan je zeggen dat als je deze lamp op 10-20meter afstand in je ogen laat schijnen, ook overdag, dan zie je echt niets meer. En ze zijn er nog veel krachtiger, degene die ik heb is 250 lumen. (http://www.fenixlight.com/) of (http://www.fenixtactical.com/, lampen tot 800lumen)

[ Voor 4% gewijzigd door thunder8 op 16-05-2012 11:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:25:

Ik heb het gelukkig zo kunnen regelen dat zij 's morgens vroeg op moeten komen dagen als ze me willen spreken. Kan ik ze nog net een uurtje te woord staan vanaf 4 uur.
Tja helaas gaat die vlieger bij mij niet op, meestal sparen ze de vragen op. Moet zeggen dat het nu wel minder is dan voorheen. Voorheen belde ze me op voor de kleinste klote dingetjes. Dus als ze me nu bellen is het meestal ook wel ECHT nodig.

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-01 15:38

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Mr Ton schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 02:20:
[...]

Beetje vage discussie dit maar een ding, spawnrapen is gewoon gay. Je doet het niet, klaar. Je verneukt het spel, zowel voor jezelf als voor de tegenstander. Net zoals het destroyen, of stelen, van vehicles op de basis van de tegenstander, vind ik ook gewoon niet kunnen. En nee ik ga nu niet zeggen dat ik in het geval dat wij als team dominant zijn van team ga switchen, want spawngerapet worden (heerlijke verleden tijd) is nog erger dan spawnrapen, al is de voldoening bij doorbreken des te groter; ik leave meestal gewoon, want ik speel het spel voor de lol en dat heb je in een dergelijk geval gewoon niet.

Edit: dan heb ik het met name over CQ, met Rush komt een tegenstander vaak gewoon niet door de eerste objectives heen maar dat is geen spawnrapen naar mijn mening, al ligt het er wel dicht bij. Ook een van de redenen waarom ik niet van Rush houd.
Spawnrapen. Tja dan suckt je team BIG time..
Want ik schiet een paar raketten, gooi een paar granaten en leeg mijn assault rifle, ga dood en herhaal die grapje weer.
Binnen no time is het weer goed verdeeld.

Wat betreft het stelen van voertuigen op andermans basis -> dan ben je gewoon een BAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSS..

Ik zou in die game gewoon lachen en zeggen -> Go suck yo momma's dick :+ ..

maar zonder grappen.. je dient je basis goed te beschermen en dan nog het is teamplay wat je de overwinning brengt..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Verwijderd

@crzyhiphopazn:

Spawnrapen sucked inderdaad! Zo erge BAAS ben je niet als je voertuigen steelt uit een basis. Bij CQ lukt dat al haast niet behalve de choppers of Jets dan.

Bij Rush is het gewoon naar mijn inziens dikke spawnrape.

Maarja aan de andere kant moet je je base ook wel een beetje in de gaten houden.

Toch zeer lame!!

Verwijderd

"baas"
zn m / v baas (bazen mv), bazin (-nen mv) [bas, baˈzɪn]
1. iemand die de leiding heeft;= leider
2. eigenaar

Reken maar dat je de leiding hebt of de eigenaar bent als je voertuigen steelt! 8)7

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:01:
"baas"
zn m / v baas (bazen mv), bazin (-nen mv) [bas, baˈzɪn]
1. iemand die de leiding heeft;= leider
2. eigenaar

Reken maar dat je de leiding hebt of de eigenaar bent als je voertuigen steelt! 8)7
De nieuwe eigenaar van dat voertuig, op z'n minst.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• pa4jv
  • Laatst online: 02-02 19:37
Jongens, ik heb vrijdagmiddag een crematie in Maastricht, oude buurjongen van me zag het allemaal niet meer zitten. :-( Ik denk niet dat ik op tijd thuis ben om mee te doen, dus Team God zal het zonder mij moeten doen.

• thunder8

thunder8

Gecondoleerd! :-(

Verwijderd

offtopic: gecondoleerd, sterkte nog!

• cybermans
pa4jv schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:10:
Jongens, ik heb vrijdagmiddag een crematie in Maastricht, oude buurjongen van me zag het allemaal niet meer zitten. :-( Ik denk niet dat ik op tijd thuis ben om mee te doen, dus Team God zal het zonder mij moeten doen.
sterkte man!

Verwijderd

MicScott schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:05:
[...]
De nieuwe eigenaar van dat voertuig, op z'n minst.
"stelen" werkw.
Uitspraak: [ˈstelə(n)]
1. iets stiekem wegpakken dat van iemand anders is

Het idee van stelen is dus dat je iets ontneemt van iemand anders, wat niet van jou is. Dan ben je dus juist niet de nieuwe eigenaar :)

• cybermans
crzyhiphopazn schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 11:39:
[...]

Spawnrapen. Tja dan suckt je team BIG time..
Want ik schiet een paar raketten, gooi een paar granaten en leeg mijn assault rifle, ga dood en herhaal die grapje weer.
Binnen no time is het weer goed verdeeld.

Wat betreft het stelen van voertuigen op andermans basis -> dan ben je gewoon een BAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSS..

Ik zou in die game gewoon lachen en zeggen -> Go suck yo momma's dick :+ ..

maar zonder grappen.. je dient je basis goed te beschermen en dan nog het is teamplay wat je de overwinning brengt..
wens je veel succes als je bij spawnen al 2 rpgs op je af komen...

cybermans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 10:36:
@king, je zegt net dan quiten ze eerder.... duurt het toch alleen maar langer...
Zeg toch ook niet dat ik wil dat ze quitten en dat ik wil spawnrapen. In het voorbeeld geef ik aan dat zij beter af zijn door te quitten omdat vaak de zgn tactiek van de valse hoop wordt uitgevoerd.
cybermans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 12:22:
[...]

wens je veel succes als je bij spawnen al 2 rpgs op je af komen...
Met een communicerend squad is het goed te doen je uit een spawnrape te vechten (metro/noshahr uitgezonderd). Probleem is echter de rest van je team. Bezit van een overwonnen vlag is helaas vaak van tijdelijke aard door slechte team

Mapdesigns spawnrape indien geen vlaggen:
- Caspian, Firestorm, Kharg nauwelijks spawnrape dankzij grote open map en anti air.
- Damavand, Noshahr. Genoeg ruimte om uit je spawn te komen, maar heel lastig om de pot nog om te gooien ivm verdeling voertuigen of lineaire map.
- Metro............
- Bazaar, Seine. Homebase is zodanig in de design gegooid met de gedachte dat je wel een heel slecht team moet hebben wil het komen tot een spawnrape. Seine zijn A en D makkelijk bereikbaar, C overrated, B lijkt niet te bestaan. Home base zit in gezichtsveld van vlaggen!? Bazaar moet je met 12 man toch wel minstens 1 vlag kunnen behouden (-_-). Beide goede kans te ontsnappen, maar winst zit er vaak niet meer in door team.
- Tehran. Speel ik niet vaak

Er moet gewoon een "vote to surrender" optie komen bij geen vlaggen in bezit 8)7 .
Einde potje nieuwe kansen :P

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:37:
[...]

- Caspian, Firestorm, Kharg nauwelijks spawnrape dankzij grote open map en anti air.
Idd, als je je als team op deze maps laat spawn trappen dan moet je maar Fifa gaan spelen ofzo :)

• cybermans
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:37:
[...]

Zeg toch ook niet dat ik wil dat ze quitten en dat ik wil spawnrapen. In het voorbeeld geef ik aan dat zij beter af zijn door te quitten omdat vaak de zgn tactiek van de valse hoop wordt uitgevoerd.

[...]

Met een communicerend squad is het goed te doen je uit een spawnrape te vechten (metro/noshahr uitgezonderd). Probleem is echter de rest van je team. Bezit van een overwonnen vlag is helaas vaak van tijdelijke aard door slechte team

- Damavand, Noshahr. Genoeg ruimte om uit je spawn te komen, maar heel lastig om de pot nog om te gooien ivm verdeling voertuigen of lineaire map.
- Metro............
- Bazaar, Seine. Homebase is zodanig in de design gegooid met de gedachte dat je wel een heel slecht team moet hebben wil het komen tot een spawnrape. Seine zijn A en D makkelijk bereikbaar, C overrated, B lijkt niet te bestaan. Home base zit in gezichtsveld van vlaggen!? Bazaar moet je met 12 man toch wel minstens 1 vlag kunnen behouden (-_-). Beide goede kans te ontsnappen, maar winst zit er vaak niet meer in door team.
- Tehran. Speel ik niet vaak

Er moet gewoon een "vote to surrender" optie komen bij geen vlaggen in bezit 8)7 .
Einde potje nieuwe kansen :P
Waar jij vooral geen rekening mee houd is dat er vaak door de spawnrapers wel een stel mensen die op elkaar ingespeeld zitten en bij de niet vaak mensen die nooit met elkaar spelen, tevens loopt zon kant vaak vrij snel leeg. Dus argument van een goed samenwerkend squad vind ik te gegemakkelijk.

op seine heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat er iemand in een tank staat te bashen op spawn, wanneer daar de tank spawned is die 3 tellen later dood. Vervelende was diegene bleef daar maar mee doorgaan. Was geen doorkomen aan.....

maar blijf vooral je spawnrape gedrag goedpraten hoor, mij overtuig je niet

[ Voor 7% gewijzigd door cybermans op 16-05-2012 13:53 ]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Slaat dit op dat ene potje Bazaar waar ik gister nog 20-15 min aan heb meegedaan? Ok, op het laatst vielen ze niet meer aan terwijl de ruimte er wel was, maar daarvoor was er nog strijd om A en B vlaggen

PSN: Deere6030

• cybermans
johan bos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:55:
Slaat dit op dat ene potje Bazaar waar ik gister nog 20-15 min aan heb meegedaan? Ok, op het laatst vielen ze niet meer aan terwijl de ruimte er wel was, maar daarvoor was er nog strijd om A en B vlaggen
nee op een potje seine poos geleden

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Ik heb bij een baserape nooit het idee welke kit ik het beste kan gebruiken. Assault voor het reviven van mijn team, of recon voor het plaatsen van een spawn beacon als ik het red om door de muur van mensen heen te komen.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• johan bos
Sorry ik was niet helemaal duidelijk; ik bedoelde Jackal131 in "\[X360/PS3] Battlefield 3"

Waardoor deze discussie begon.

cybermans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:49:
[...]

op seine heb ik het vaak genoeg meegemaakt dat er iemand in een tank staat te bashen op spawn, wanneer daar de tank spawned is die 3 tellen later dood. Vervelende was diegene bleef daar maar mee doorgaan. Was geen doorkomen aan.....
Zucht. Jij begrijpt de aanpak gewoon niet... Je kan gewoon goed uit je spawn ontsnappen, maar je eigen team werkt gewoon niet goed mee om daar ook maar iets mee te doen.
maar blijf vooral je spawnrape gedrag goedpraten hoor, mij overtuig je niet
Ik denk gewoon dat je je niet in mij kan verplaatsen. In jou ogen moet ik gewoon de match verlaten zodat het andere team de kans heeft. Ik wacht denk ik hooguit drie minuten als we alle vlaggen hebben. Dat is heel lang ingame. Vanaf dan geef ik mezelf het startsein, maar jij vind dat ik het hele potje niks mag doen of moet quitten zo lang ze geen vlaggen hebben... En tactiek van de valse hoop slaat op het jojo effect. Geef ze één of twee vlaggen en we cappen ze weer met gemak terug en ik maak meer kills dan als ik ze zou spawnrapen. We beginnen weer van voren af aan. Maar ik moet dus niks doen of quitten :P :D. (tactiek van de valse hoop werkt in de praktijk vaak na één keer niet meer. Als je hun hoop vermorzeld is er geen tweede hoop en proberen ze het niet eens meer :P).
johan bos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:55:
De eerste klacht waar mijn reactie over was ging idd over dat potje :).

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik vind dat USMC, indien zij op Seine alle vlaggen hebben, helemaal niets te zoeken heeft in de straat met de uitgebrande bus, dus langs de spawn van MEC. Blijf lekker in of achter C en D hangen....
Andersom geldt dat natuurlijk ook: MEC heeft indien ze alle vlaggen hebben niets te zoeken in de straat langs het kanaal. In of achter A en B wachten dus.

Zodra dat niet gebeurt, wordt er gespawnraped.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

AllSeeyinEye schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:12:
Ik vind dat USMC, indien zij op Seine alle vlaggen hebben, helemaal niets te zoeken heeft in de straat met de uitgebrande bus, dus langs de spawn van MEC. Blijf lekker in of achter C en D hangen....
Andersom geldt dat natuurlijk ook: MEC heeft indien ze alle vlaggen hebben niets te zoeken in de straat langs het kanaal. In of achter A en B wachten dus.

Zodra dat niet gebeurt, wordt er gespawnraped.
Mee eens, doe ik in eerste instantie ook. Maar vertel dat aan alle randoms :P. En dat jojo effect heb je ook nog ;)

• cybermans
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:03:
[...]

Zucht. Jij begrijpt de aanpak gewoon niet... Je kan gewoon goed uit je spawn ontsnappen, maar je eigen team werkt gewoon niet goed mee om daar ook maar iets mee te doen.

[...]
Ik denk gewoon dat je je niet in mij kan verplaatsen. In jou ogen moet ik gewoon de match verlaten zodat het andere team de kans heeft. Ik wacht denk ik hooguit drie minuten als we alle vlaggen hebben. Dat is heel lang ingame. Vanaf dan geef ik mezelf het startsein, maar jij vind dat ik het hele potje niks mag doen of moet quitten zo lang ze geen vlaggen hebben... En tactiek van de valse hoop slaat op het jojo effect. Geef ze één of twee vlaggen en we cappen ze weer met gemak terug en ik maak meer kills dan als ik ze zou spawnrapen. We beginnen weer van voren af aan. Maar ik moet dus niks doen of quitten :P :D. (tactiek van de valse hoop werkt in de praktijk vaak na één keer niet meer. Als je hun hoop vermorzeld is er geen tweede hoop en proberen ze het niet eens meer :P).
[...]

De eerste klacht waar mijn reactie over was ging idd over dat potje :).
als team a zoveel sterker is, waarom ga je dan niet naar de andere kant. Jij bent over het algemeen wel een speler die het verschil kan maken.... hoe kan je met een stel randoms enige coordinatie verwachten.

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:14:
[...]

Mee eens, doe ik in eerste instantie ook. Maar vertel dat aan alle randoms :P. En dat jojo effect heb je ook nog ;)
Misschien moet Sonja Bakker zich tussen de randoms voegen om ze voor een Jojo effect te behoeden :)
cybermans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:15:
[...]

als team a zoveel sterker is, waarom ga je dan niet naar de andere kant. Jij bent over het algemeen wel een speler die het verschil kan maken.... hoe kan je met een stel randoms enige coordinatie verwachten.
Ik heb vaak in het mindere team gezeten. Maar wat dan gebeurt is ik verover een vlag, rij naar de volgende en verover die vlag.... vorige vlag inmiddels kwijt. Dat bedoel ik een beetje met ontsnappen en je team doet er niks mee. Daar heb ik ook weinig zin in. Ik kan op seine-bazaar wel vlaggen afdwingen maar niet meerdere tegelijk behouden. Van team veranderen is alleen leuk als ik dan met mn hele squad ga. Maar dat is ook dubieus als je bijv. 12 tegen 7 veranderd naar 8 tegen 11 door te switchen. Heb wel denk ik een drietal keer met tweakers van team geswitcht om alles om te gooien. Dat waren dan wel leuke potjes :)

*potje met cheiron op bazaar waar we 300-400 tickets hadden omgegooid na switchen en op het einde werden gekicked :P :-(
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:17:
[...]

Misschien moet Sonja Bakker zich tussen de randoms voegen om ze voor een Jojo effect te behoeden :)
omg _O-

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 16-05-2012 14:32 ]

Verwijderd

FUCK IT, haal gewoon die kut TANK en LAV uit Sein crossing en Bazaar!! Heb je een stuk meer fun aan allebei de zijdes! Wat moet nou een tank en LAV in een infantry map.......

En wat betreft spawnrapen op Seine tja dat doet iedereen denk ik wel al is het moeilijker om te rapen als je bij D begint!. Ik kan me nog wel genoeg potjes herinneren dat King in de tank zat en dat ie dik zat te spawnrapen. Wil je de tank pakken blijkt ie al gedamaged te zijn voor 70% vervolgens ontploft ie meteen.
Nee je hebt aan de A zijde haast geen cover!

En dat de teams fucked up zijn. Alle tweakers bijelkaar, nou ik stap gewoon over! Dat is ook een van de redenen dat mensen niet meer op de GoT server spelen. Kennis van mij had er nog over gisteren wat is dat voor gezeik op de GoT server alle tweakers bijelkaar en rapen maar.....

Zo genoeg gelult en nu lekker de zaak dichtgooien en lekker weekend houden!

Ik zie jullie vast wel weer gamen vanavond hahaha

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 14:30 ]

• thunder8

thunder8

King je spreekt jezelf nu tegen. Je zegt eerst dat je 3 minuten niets doet, nadat alle vlaggen gecapped zijn en dan doe je "lekker" mee en nu zeg je dat je het niet doet, maar dat het aan de randoms ligt.

We hebben al eerder deze discussie gehad, nadat je met 89-0 K/D won op Seine en met je tank continu shells op de spawn van USMC aan het schieten was, waarbij je op de weg langs de Seine stond.

Spawnrapen is voor mij dat je nauwelijks gespawned bent en de tankshells/RPG's en kogels vliegen je al om de oren. Dan mag je mij vertellen hoe je daar met een goede teamstrategie uit moet komen, als je nauwelijks 2-3 seconden leeft.

Misschien zou Dice eens moeten kijken naar een variabele forbidden zones. Als blijkt dat er aan 1 zijde de TTL (TimeToLive) minder dan 5-10 seconden is, zou die zone instant uitgebreid moeten worden, waardoor de tegenstander 10 seconden heeft zich terug te trekken. Zo niet, instant death. Bij meerdere keren instant death eventueel kick/ban, want dan ben je blijkbaar iedere keer te dicht bij de originele forbidden zone en dus spawnraper pur sang. Eventueel de bovenliggende partij een langere respawntijd aan voertuigen geven en de verliezende partij een lagere respawntijd. Er zijn meerdere mogelijkheden om hier wat aan te doen, ook vanuit Dice zelf dus.

1 van de redenen dat ik de laatste tijd minder op GoT server speel is de bovenstaande reden. Als er redelijk wat GoT aanwezig is, is het 9 vd 10 keer éénrichtingsverkeer. Dat is winnend en verliezend geen reet aan. Dan ga ik liever met wat randoms op een enigszins gebalanceerde server zitten. Wat mij betreft zou er op de GoT server veel strakker op de Spawnrape gelet mogen worden en dat betekent ook kicks aan eventuele platoonmembers. (En daar bedoel ik niemand in het bijzonder mee)

• cybermans
Volgens mij word er amper geballanced op de GoT server, wat wel zou moetne gebeuren!

thunder8 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:30:
King je spreekt jezelf nu tegen. Je zegt eerst dat je 3 minuten niets doet, nadat alle vlaggen gecapped zijn en dan doe je "lekker" mee
Klopt. Maar wat moet ik doen volgens jou? Als de randoms ook niks afdwingen als ik ver weg ga staan?
en nu zeg je dat je het niet doet, maar dat het aan de randoms ligt.
Dit snap ik niet...? Ik zei dat ik in eerste instantie dus niks deed, pas na een tijdje wachten. Denk dat veel tweakers hier wel hebben gezien dat ik op seine eerst ver weg ga staan. Moet je ff goed teruglezen wat ik zeg over randoms.
thunder8 schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:30:
Spawnrapen is voor mij dat je nauwelijks gespawned bent en de tankshells/RPG's en kogels vliegen je al om de oren. Dan mag je mij vertellen hoe je daar met een goede teamstrategie uit moet komen, als je nauwelijks 2-3 seconden leeft.
Ik ga straks nog een hele how to guide moeten schrijven. Ik weet er iig wel langs te komen. Enkel metro en noshahr ben ik daar niet zo zelfverzekerd over bij een spawnrape ;)

[ Voor 28% gewijzigd door KngfCnns op 16-05-2012 14:41 ]

Verwijderd

Mijn middel tegen spawn trappen is: BF3 Quit --> Andere game Yay!
Werkt altijd..

• johan bos
cybermans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:32:
Volgens mij word er amper geballanced op de GoT server, wat wel zou moetne gebeuren!
Er wordt over het algemeen te veel ingegrepen, laat de autobalance het regelen die kan het prima zelf.

• thunder8

thunder8

johan bos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:44:
[...]

Er wordt over het algemeen te veel ingegrepen, laat de autobalance het regelen die kan het prima zelf.
Als er iets is in BF3 dat niet lekker werkt is het wel de autobalance. Grijpt veel te laat in, trekt squads uit elkaar, let niet op Clantags of Party's.
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:39:
Ik ga straks nog een hele how to guide moeten schrijven. Ik weet er iig wel langs te komen. Enkel metro en noshahr ben ik daar niet zo zelfverzekerd over bij een spawnrape ;)
Begin maar eens met Seine Crossing, waarbij de tegenpartij tegenover de spawn staat met tank en al. En dan realiseren dat je niet eens tijd krijgt om van wapen te wisselen, zodat je een poging kan wagen om een RPG af te vuren, tank is al beschadigd voordat hij spawned.

Zelfde geldt voor de RU zijde van Seine Crossing. Gister meegemaakt. 4-5 man bij de uitgebrande bus, tank met 2 man voor onze tankspawn en 4-5 man in het gangetje naar D. Zeg het maar wat je wil/kan doen, als je bij spawn al een blurry en bloody screen krijgt.
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:28:
FUCK IT, haal gewoon die kut TANK en LAV uit Sein crossing en Bazaar!! Heb je een stuk meer fun aan allebei de zijdes! Wat moet nou een tank en LAV in een infantry map.......

......

Ik zie jullie vast wel weer gamen vanavond hahaha
Helemaal mee eens. Niet dat Spawnrapen dan niet kan voor komen, maar je hebt veel meer kans om te "ontsnappen".

Mijn idee van variabele grootte spawnzones lijkt me ook een goede optie. Alhoewel EA/Dice het al niet voor elkaar krijgen om bugs te verhelpen binnen een korte tijd, dan zal dit soort opties helaas een utopie blijven.

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:42:
Mijn middel tegen spawn trappen is: BF3 Quit --> Andere game Yay!
Werkt altijd..
Tik 'm aan! ;) Conquest op Noshar, Seine, Damavand is veelal boring. Op deze mappen speel ik veel liever Rush.
cybermans schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 14:32:
Ik heb afgelopen woensdag echt een aantal hele leuke games gespeeld op de GoT server: autobalance plus één switch door Uno.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 16-05-2012 15:33 ]

Verwijderd

Lol, Infantery Only server misschien? :)
Dynamix schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:31:
[...]

Tik 'm aan! ;) Conquest op Noshar, Seine, Damavand is veelal boring. Op deze mappen speel ik veel liever Rush.
Daarom heb ik zo een heimwee naar bc2. Prachtige rush maps :). Alleen is bf3 wel veel leuker en beter met alle wapengedrag/voertuigen en allerlei andere tweaks. Maar imo een stuk minder goede rush maps. Behalve damavand rush, dat is misschien de leukste map overall. Noshahr is nu ook ontzettend leuk sinds die MAA niet meer zo sterk is tegen infantry :).

• johan bos
Veel zou verholpen kunnen worden met wat betere map layouts. Wat extra doorgangen/ruimte buiten om en gewoon smallere straten /blokkades dat voertuigen er niet kunnen komen.

Op Bazaar met je voertuig in de "B-straat" kunnen is zo'n voorbeeld

GoT classic night -> BC2 weer eens aan loop slingeren ;)

[ Voor 11% gewijzigd door johan bos op 16-05-2012 15:54 ]

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:46:
[...]

Daarom heb ik zo een heimwee naar bc2. Prachtige rush maps :). Alleen is bf3 wel veel leuker en beter met alle wapengedrag/voertuigen en allerlei andere tweaks. Maar imo een stuk minder goede rush maps. Behalve damavand rush, dat is misschien de leukste map overall. Noshahr is nu ook ontzettend leuk sinds die MAA niet meer zo sterk is tegen infantry :).
Good old days op Valparaiso, Nelson Bay en White Pass...... Where did all the good times go? ;w
johan bos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:52:
GoT classic night -> BC2 weer eens aan loop slingeren ;)
I'm in :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 15:59 ]

• cheiron
Ik vind de LAV op Bazaar juist hartstikke leuk. Dat ding is bij lange niet onverwoestbaar, en kan bij goed gebruik een leuke toevoeging zijn aan de game.

Wat mij betreft mogen ze wel van de tank op Seine ook een LAV maken. Zou ook beter in de setting passen

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:04:
[...]

Ik vind de LAV op Bazaar juist hartstikke leuk. Dat ding is bij lange niet onverwoestbaar, en kan bij goed gebruik een leuke toevoeging zijn aan de game.

Wat mij betreft mogen ze wel van de tank op Seine ook een LAV maken. Zou ook beter in de setting passen
Denk dat ik nu iets ga zeggen waar je het niet gelijk met me eens zal zijn. Maar met een LAV op seine is veel erger omdat je veel makkelijker kills kan maken. KPM op zo een cqb map zal flink zijn. Met een tankshell is het lastiger dan de LAV want die laatste heeft meer splashdamage. Met een tank maken de meeste mensen minder kills tov een LAV, check bf3stats of de GoT platoon stats waar je met een LAV makkelijker een hogere SPM/KPM kan halen. Op seine is een LAV ook veel mobieler dan een tank. Dus of dat zo een verbetering zou zijn :P. Past wel meer in de setting, dat wel :)
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 15:57:
[...]

Good old days op Valparaiso, Nelson Bay en White Pass...... Where did all the good times go? ;w
Elke map behalve cold war _/-\o_. bc2 wordt nog flink gespeeld. 1.5 maand geleden volle servers! :)

[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 16-05-2012 16:22 ]

Verwijderd

Gewoon een paar Hummers met .50 cals er in gooien, gunners in een open turret en niet via die laffe TV besturing van BF3. Klaar.
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:11:
Elke map behalve cold war _/-\o_. bc2 wordt nog flink gespeeld. 1.5 maand geleden volle servers! :)
I know speel het nog regelmatig, vele malen betere Rush mode in BC2

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2012 16:27 ]

Ik zal BF3 binnenkort ook weer eens aanslingeren, mis het wel een beetje ;)
Hopelijk kan ik dan mijn skills wat opkrikken voordat Close Quarters uitkomt, want die gaat er zeker komen :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• johan bos
Dan krijgen we nog wel een overdaad aan infantry only

johan bos schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 13:59:
Sorry ik was niet helemaal duidelijk; ik bedoelde Jackal131 in "\[X360/PS3] Battlefield 3"

Waardoor deze discussie begon.
Klopt, in dat potje was er op het moment dat ik er met Pa4 was geen enkele ruimte om uit de spawn te komen. Alle gangen waren geblokkeerd door ofwel LMG's of door homo's met RPG. En natuurlijk de LAV die alleen maar de spawn in stond te schieten. Was een erg lame potje en nogmaals, het viel me erg tegen van de tweakers, aangezien ze dit nooit doen als we met meer tweakers in een potje zitten. Als ze alleen zijn of met een kleine groep, dan lijkt ineens alles toegstaan.
Ik kwam binnen met nog 270 tickets voor ons ben meteen weggegaan toen ik King zag spawnrapen met de LAV en ik meteen door een RPG door een andere tweaker in de spawn werd gekilled (nogmaals 800 tickets verschil)

Succes met het toernooitje vrijdag...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Ik begrijp je frustratie jackal, absoluut. Zo was dat laatst ook met cybermans en pa4 die speelde tegen heel GoT.....vervolgens kwam ik ook bij alle goters maar ben meteen overgestapt. Dan maar lekker lamen TEGEN DE REST VAN DE GOTTERS

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:30:
Ik begrijp je frustratie jackal, absoluut. Zo was dat laatst ook met cybermans en pa4 die speelde tegen heel GoT.....vervolgens kwam ik ook bij alle goters maar ben meteen overgestapt. Dan maar lekker lamen TEGEN DE REST VAN DE GOTTERS
_O_

En het mooiste van dat is ook nog eens dat als je ze keihard ownt, ze quitten of gaan bashen _O-

• pa4jv
Bespeur ik hier enige vorm van frustratie? :+

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
vanmiddag weer heerlijk gegamed, vooral op de got servert, met Pa4jv, Phyt, vos en nog een aantal, was leuk spelen!

lekker gebalanced ook in grote lijnen en een hoop gelachen!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Vanaaf weer present..... Na Duitsland - Nederland

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 17:39:
[...]

_O_

En het mooiste van dat is ook nog eens dat als je ze keihard ownt, ze quitten of gaan bashen _O-
Precies in de roos geschoten 8)7

Verwijderd

#blabla

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Als mensen BC2 weer eens gaan aanslingeren, dan doe ik graag eens mee. Heb het spel niet zo lang geleden ook gekocht. SP was erg vermakelijk. Heb alleen online nog niet zoveel potjes erop zitten, dus...

En als Rush in BC2 veel beter is, dan speel ik ook eens graag mee. Rush in BF3 vind ik toch een minder geslaagde modus.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
En weer een vastloper op Gulf of Oman.. iemand tegen als ik die uit de roulatie flikker?

• Geronimous
pa4jv schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 21:57:
En weer een vastloper op Gulf of Oman.. iemand tegen als ik die uit de roulatie flikker?
Ja lastig, op zich best een leuke map. Ik heb er echter ook al vaker een vastloper gehad (voornamelijk in de BTR)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
Afgelopen weekend crashte ik 5x op een dag op die map, vandaag ook alweer 2 keer. Gaat niet goed samen met mijn PS3. :(

• cheiron
BatmanHorizon schreef op woensdag 16 mei 2012 @ 16:11:
[...]

Denk dat ik nu iets ga zeggen waar je het niet gelijk met me eens zal zijn. Maar met een LAV op seine is veel erger omdat je veel makkelijker kills kan maken. KPM op zo een cqb map zal flink zijn. Met een tankshell is het lastiger dan de LAV want die laatste heeft meer splashdamage. Met een tank maken de meeste mensen minder kills tov een LAV, check bf3stats of de GoT platoon stats waar je met een LAV makkelijker een hogere SPM/KPM kan halen. Op seine is een LAV ook veel mobieler dan een tank. Dus of dat zo een verbetering zou zijn :P. Past wel meer in de setting, dat wel :)

[...]
Heb je wel een goed punt. Naast de setting is dan ook wel weer een voordeel dan een LAV sneller kapot is.

Volgende DLC moet gewoon BC2 mappen worden. En dan gratis als je BC2 al hebt :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FiI3r.jpg

PS3 BF3 TWEAKER TOERNOOI UPDATE

Bij deze de vernieuwde teamindeling. Er zijn wat afmeldingen geweest, maar dat zal mijn pret niet drukken. Zoals het er nu naar uitziet wordt een een 7x7.

TEAM A
BatmanHorizon
Jeroenimoes
Phytt
walletje-w
Johan Bos
cybermans
M3lvinG

TEAM B
joshje
Unomomentodado
Steppa
Dynamix81
Wizz15
HeeTeeCee
thunder8

@Iedereen: hebben M3lvinG en Wizz15 zich al gemeld bij iemand of weet iemand wat hun PSN is? Ik wil graag zeker weten of ze er bij zijn morgen. :)

Verwijderd

Hoelaat morgen als ik vragen mag want anders kan ik er misschien ook wel bij zijn?

• pa4jv
20:00 :)

Verwijderd

Helaas, dan ben ik hard aan het werk bij de C1000. Hoop dat ik er een andere keer wel bij kan zijn.

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:41
Is wizz15 niet rikbruil? Ofzo die ook veel bc2 heeft gespeeld?
walletje-w schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:10:
Is wizz15 niet rikbruil? Ofzo die ook veel bc2 heeft gespeeld?
Dat zou inderdaad Rik wel eens kunnen zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 11:16:
[...]
Dat zou inderdaad Rik wel eens kunnen zijn.
idd, staat in zn signature.

• Geronimous
Hoop dat iedereen er morgen netjes zoals afgesproken is. Zul je zien dat Rogier opnieuw teams van 5 vs 5 moet gaan maken. Jammer trouwens dat enkelen niet meedoen omdat ze bang zijn dat er oneerlijk gespeeld of gespawnraped gaat worden. Ik denk dat het zover helemaal niet komt.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:41
Ik ben ook benieuwd naar morgen.
Vandaag wat meer gespeeld met de MAV en dan krijg je dus dit soort scores http://battlelog.battlefi...how/46170074/4/172669988/ wel erg grappig om te zien.
Have fun morgen :)
Het is dat ik weg moet (gelukkig want tegen deze spelers maak ik uberhaupt geen kans), anders had het me wel leuk geleken.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Pagina: 1 ... 89 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.