• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:29
SuperflipNL schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:51:
Voor mensen die belachelijke servers rulez zat zijn. Er komen weer orginele dice servers bij.

http://mp1st.com/2012/05/...o-console-server-browser/
Goed nieuws!

Flickr PSN ID= cheironnl

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Indeed good news!!! Geen gezeik meer over regeltjes!!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:47:
[...]
Ja oke het is dus niet zo dat de L96 significant beter is ondanks dat je allemaal dingen moet doen om hem vrij te spelen :p

Weet iemand trouwens of er verschil is met wapen effectifiteit op Console of PC. want speel op PC maar aangezien dit de enige actieve BF3 toppic is =p
Durf ik zo niet te zeggen. Ik vond de SV98 sowieso al een bagger sniper. De L96 beviel me op zich wel goed, maar kan zich niet meten met de kracht en minimale drop die de M98B heeft. Hoop dat in de toekomst nog een sniper als de Cheytac M200 erin komt, dat is 1 van de meest krachtige snipers van het moment.

Met de L96 was mijn max distance headshot iets van 450meter en met de M98B zit ik nu op 746meter. Nog niet heel ver, maar gewoon ingame met randoms. Volgens mij gehaald op Oman, door vanaf de beach te schieten op een wachter op het vliegdekschip. Het is dan ook een fucking klein stipje waar je op schiet en dan lopen ze ook nog continu op en neer. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

thunder8 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:13:
[...]

Durf ik zo niet te zeggen. Ik vond de SV98 sowieso al een bagger sniper. De L96 beviel me op zich wel goed, maar kan zich niet meten met de kracht en minimale drop die de M98B heeft. Hoop dat in de toekomst nog een sniper als de Cheytac M200 erin komt, dat is 1 van de meest krachtige snipers van het moment.

Met de L96 was mijn max distance headshot iets van 450meter en met de M98B zit ik nu op 746meter. Nog niet heel ver, maar gewoon ingame met randoms. Volgens mij gehaald op Oman, door vanaf de beach te schieten op een wachter op het vliegdekschip. Het is dan ook een fucking klein stipje waar je op schiet en dan lopen ze ook nog continu op en neer. :)
Misschien dat de drop meer is, maar heb je die afstand dan echt nodig? Mensen uit hun basis neerschieten is niet echt zinvol omdat ze daar toch net gespawned zijn. Snipers zijn in BF3 het meest effectief op 50-150 meter afstand, daarboven moet je gewoon echt een ander spel gaan doen imo.

Tuurlijk, het is vet om wat verre schoten te maken, maar toch niet voor meerdere potten achter elkaar? Ik vind er iig weinig aan en je bent eerder een nadeel voor je team dan een voordeel. Ook qua invloed op de score is het minimaal. Je staat alleen wat hoger door de marksman bonus, niet omdat je zoveel gedaan hebt.

Daarom maakt die drop eigenlijk geen zak uit, je kunt er makkelijk aan wennen en moet eerder kijken naar de fire-rate en hoe precies een gun is. Dat als je op een bepaald punt mikt dat daar dan ook echt een kogel komt (en hoeveel het scheelt als je niet je adem inhoud voor de onverwachte vijanden).

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 14-05-2012 15:29 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Niets mis met de SV98 hoor..

Verwijderd

@Thunder8:

Cheytac M200 is de mooie of moeilijke naam voor Intervention. Intervention bestaat al een tijdje. In mw2 en BO zat ie al. Net als de Barrett M82A1 .50 cal ofwel de M98B.

@Martinspire:

"Sniper zijn meest effectief op....." het is toch de bedoeling dat je 1 shot 1 kill of meer kills heb. Sniper is net zo effectief op 1000 meter als 50-150 meter afstand bij een headshot met een M98B of L96 etc. Het ligt gewoon aan wat je plan is. Wat betreft weinig goeds voor je team....alsof jij of wie dan ook met een PKP veel goeds betekend als je niet PTFO speelt...en in de hoekjes loopt te campen.

@Pa4je:

SV98 geeft veel minder damage bij een hit en heeft meer drop. Echter wel beter te handelen met een agoc scope dan een M98B.

• thunder8

thunder8

Martinspire schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:28:
[...]

Misschien dat de drop meer is, maar heb je die afstand dan echt nodig? Mensen uit hun basis neerschieten is niet echt zinvol omdat ze daar toch net gespawned zijn. Snipers zijn in BF3 het meest effectief op 50-150 meter afstand, daarboven moet je gewoon echt een ander spel gaan doen imo.

Tuurlijk, het is vet om wat verre schoten te maken, maar toch niet voor meerdere potten achter elkaar? Ik vind er iig weinig aan en je bent eerder een nadeel voor je team dan een voordeel. Ook qua invloed op de score is het minimaal. Je staat alleen wat hoger door de marksman bonus, niet omdat je zoveel gedaan hebt.

Daarom maakt die drop eigenlijk geen zak uit, je kunt er makkelijk aan wennen en moet eerder kijken naar de fire-rate en hoe precies een gun is. Dat als je op een bepaald punt mikt dat daar dan ook echt een kogel komt (en hoeveel het scheelt als je niet je adem inhoud voor de onverwachte vijanden).
Als ik zin heb om te snipen, ga ik naar een 24h Oman server en dan maar knallen. 9 vd 10 keer is het sowieso een sniperfest en dan is het juist leuk om elkaar te vinden en af te schieten. Voor de rest gebruik ik de sniper alleen als ik gespawnraped wordt, waarbij het nagenoeg onmogelijk is van de basis te komen (Metro bijvoorbeeld) Het is gewoon met de M98B fijner spelen, omdat die ook gewoon meer damage doet. Distance kills zijn inderdaad leuk, vooral als men niet weet waar je ligt. Voor de rest spot ik alles wat in mijn vizier komt, Tanks, APC's, Buggies, Infantry, Choppers, Jets. Zodoende kom ik altijd nog enigszins tegemoet aan het team. Vooral als je een mooi high vantage point hebt met veel overzicht, dan kan je altijd wel wat spotten. En als ik ze zo niet kan vinden, gebruik ik de MAV.

En welk ander spel zou je moeten doen dan als je alleen wil sniperen? Sniper Elite 2? Dat is gewoon een kutspel, wat nergens over gaat. Andere spelen met een long range sniper mogelijkheden op de PS3 zou ik zo niet weten.

[ Voor 5% gewijzigd door thunder8 op 14-05-2012 15:40 ]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:34:
Net als de Barrett M82A1 .50 cal ofwel de M98B.
M98B is in .338 Lapua niet in .50.... detail ;)

PSN: Deere6030

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:12

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

wanneer speel je de M98B vrij?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

johan bos schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:47:
[...]

M98B is in .338 Lapua niet in .50.... detail ;)
Klopt helemaal klein detail, maar een groot verschil qua schade LOL.

En uiteraard de terugslag hahha heb je de terugslag van een Barrett M82 gezien hahaha ik zou wegvliegen met gun en al haha

@thunder8 hij loopt alleen maar te trollen doet ie wel vaker als het over sniperguns o f recon klasse gaat.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 16:05 ]

• thunder8

thunder8

Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:58:
wanneer speel je de M98B vrij?
145000 146.000 recon points geloof ik. Veel spelen met een P90/PP19/oid op een kleine map, dan gaat het wat harder met de scores. :)
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:00:
[...]
@thunder8 hij loopt alleen maar te trollen doet ie wel vaker als het over sniperguns o f recon klasse gaat.
Of als het over "COD" mappen gaat als Metro en Bazaar. :9

[ Voor 42% gewijzigd door thunder8 op 14-05-2012 16:19 ]

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:00
had vanmorgen de m98b unlocked, wil ik hem selecteren, staat ie er niet tussen mijn wapens.. grr!

morgenochtend maar weer kijken of ik hem kan selecteren en dan paar potjes HC metro voor de unlocks!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Henkie schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:20:
had vanmorgen de m98b unlocked, wil ik hem selecteren, staat ie er niet tussen mijn wapens.. grr!

morgenochtend maar weer kijken of ik hem kan selecteren en dan paar potjes HC metro voor de unlocks!
Je hebt wel in Recon naar beneden gescrolled?

https://powershellisfun.com

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

thunder8 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 15:13:
[...]

Zelf vind ik de MK11 Mod 0 nog steeds best ok btw, 830 meter mee gehaald :) En de M98B was voor de patch goed, maar na de patch heb ik de L96 gedaan en die voelde beter eigenlijk...

https://powershellisfun.com

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:00
-={Fred_Perry}=- schreef op maandag 14 mei 2012 @ 16:53:
[...]

Je hebt wel in Recon naar beneden gescrolled?
yes, naar mijn weten wel. maar we gaan het morgenochtend zien.. zo vaak speel ik toch geen recon.. heb wel bijna mijn 50 uur engineer service star binnen (ofja, nog 5 uur ofzo :D)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

[...]
Klopt helemaal klein detail, maar een groot verschil qua schade LOL.

En uiteraard de terugslag hahha heb je de terugslag van een Barrett M82 gezien hahaha ik zou wegvliegen met gun en al haha
Ik heb ooit gelezen dat de recoil van de M82 juist mee zou vallen doordat de barrel een stuk van de recoil opvangt door een aantal cm in te schuiven en de muzzle break die een deel van de recoil zijwaarts verplaatst. Daarnaast is de M82 ook niet bolt action maar recoil operated, hierdoor wordt een deel van de vrijgekomen energie ook verbruikt in het rechamberen van de kogel.

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
pff eindelijk...heb ook al gemerkt dat als ik server join met 4 man dat dat bijna instant ban is. Teveel van dat soort servertjes voor 1 dag worden volgens mij misbruikt voor punten hoeren.

Voorbeeld. gulf of oman. Qonquest 4 man, 2 in elke heli en dan om de beurt vlaggen heroveren van elkaar.
Tickets op maximaal en dan gaan met die banaan.

Misschien maar af van die one day fly's

[ Voor 4% gewijzigd door innerchild op 14-05-2012 17:51 ]

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:17

-tom-562

Oliesjeik

Met de SV98 heb ik ooit eens een headshot van 550 meter o.i.d. gemaakt. Dikke bulletdrop, dat is opzich te compenseren na een paar keer schieten. Wat wel kut was is dat je de tegenstander maar half zag, door de te grote afstand om te renderen voor de xbox :P

Vaak bu'j te bang!

[...]

Ben het eigenlijk wel met martinspire eens als het gaat om het gebruik van de recon klasse en zijn wapens. Het is een klasse met heel nuttige gadgets, maar als het om het snipen gaat ben je op een te lange range in de praktijk eigenlijk niet nuttig of niet zo vaak in verhouding met een andere speelstijl. Het aantal keren dat ik heb gedacht van, "hey long range sniper, je hebt mij en mn team echt geholpen en bent een beslissende factor geweest", is nog steeds... nul keer :P.

Er zijn een paar situaties waar campende snipers nuttig zijn, zoals op bijv. mcom disarmers killen of in damavand rush een gang/vlakte dichtcampen. Maar ik vind de gadgets veel nuttiger dan de campende speelstijl van snipers. Lekker in de frontlinie met gadgets en een sks/shotgun/pdw is met afstand veel nuttiger imo ;) .

Official high ticket servers zou ook wel leuk ipv enkel vanilla official servers :)

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 14-05-2012 20:10 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:19

Vrijdag

De Zwarte

http://www.oxm.co.uk/4152...ium-service-at-e3-rumour/

CoD Elite achtige taferelen straks misschien wellicht wie weet? :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 19:55:
[...]

Ben het eigenlijk wel met martinspire eens als het gaat om het gebruik van de recon klasse en zijn wapens. Het is een klasse met heel nuttige gadgets, maar als het om het snipen gaat ben je op een te lange range in de praktijk eigenlijk niet nuttig of niet zo vaak in verhouding met een andere speelstijl. Het aantal keren dat ik heb gedacht van, "hey long range sniper, je hebt mij en mn team echt geholpen en bent een beslissende factor geweest", is nog steeds... nul keer :P.

Er zijn een paar situaties waar campende snipers nuttig zijn, zoals op bijv. mcom disarmers killen of in damavand rush een gang/vlakte dichtcampen. Maar ik vind de gadgets veel nuttiger dan de campende speelstijl van snipers. Lekker in de frontlinie met gadgets en een sks/shotgun/pdw is met afstand veel nuttiger imo ;) .

Official high ticket servers zou ook wel leuk ipv enkel vanilla official servers :)
Er zijn ook maar weinig situaties waarin ik dacht "He! laggende hoeren-pool, wat leuk dat je me voor de 5e keer neerschiet met 1 kogel uit je auto-shotgun! Je bent echt een toevoeging aan mijn speelplezier!"

Long range snipers/recons zijn zeker wel nuttig voor je team, ik vind het iig wel fijn om iemand op de achtergrond te hebben in mijn squad die netjes alles spot en je attent maakt op gevaren. De meeste mensen spelen de recon class uit met een PDW of shotgun (zonder te MAVen of wat dan ook), iets wat voor mij dan weer de plank misslaat als recon zijnde.

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
PS3 BF3 TWEAKER TOERNOOI INFO

Wanneer
* Vrijdagavond om 19:45 uur verzamelen. Om 20:00 uur starten.

Maps
1 - Damavand Peak - Rush
2 - Caspian Border - Conquest
3 - Noshar Canals - Squad Deathmatch (bij gelijk spel)

Server info
* GOT Europe server
* Vrijdag is de server alleen toegankelijk met een wachtwoord. Het wachtwoord is: "pizza".
* De server is unranked, dus kills/deaths tellen niet mee voor je stats.
* 100% tickets
* Iedere map (Damavand en Caspian) wordt 2x gespeeld.
* Bij gelijk spel wint het team wat na 1 pot SQDM de meeste kills heeft gemaakt (kills van beide squads opgeteld).

Server regels
* Geen gebruik van de M26 attachment (geen enkele versie, om verwarring te voorkomen).
* Voertuigen uit de enemy spawn worden niet gesloopt.
* Geen enemy basecamping met choppers, of jets.

Huishoudelijk
Wacht met spawnen bij het begin van een match
Van iedereen wordt verwacht dat bij het starten van de match gewacht wordt met spawnen, totdat er een GO wordt gegeven door Unomomentodado via een PSN bericht. Vantevoren wordt afgestemd wie een bericht zal krijgen.

Waarom?
Er is een grote kans dat door er squads door autobalancing gewisseld worden. Unomomentodado zal in dat geval spelers gaan wisselen. Als dit gebeurt in een volle server, dan zal 1 speler gekickt worden. Als jij dat bent, join dan daarna de server weer en je zal dan in het goede team zitten.

Starten van de 1e match
Om 20:00 uur wordt iedereen verwacht aanwezig te zijn op de GOT server. Zorg dat je vervolgens in het goede team terecht komt door een teamlid te joinen.

Om 20:00 uur zal Unomomentodado de toernooi maproulatie op de server aanzetten. De dan nog lopende pot wordt uitgespeeld waarna het toernooi zal beginnen met de rushmap Damavand Peak. Wacht dan nog met spawnen tot de GO (zie hierboven).

Murphy clausule
Dat we een leuk toernooi hebben staat voorop. Als er door last-minute afhaken onbalans in de teams is, dan mag de wedstrijdleiding daarom teamwijzigingen doorvoeren.

Deelnemers

Bevestigd en ingedeeld (18):
BatmanHorizon
joshje
RogierH
TomV94
breedie
Jeroenimoes
Phytt
Steppa
Dynamix81
walletje-w
Johan Bos
Wizz15
HeeTeeCee
Moulin30
cybermans
M3lvinG
thunder8
SinergyX

Wacht op bevestiging (4)
Michel
Tairino
Vos
Koenenmans

Plekken vrij: sowieso 2, mogelijk 6

Reservelijst
himlims_

Sluiting voor teamindeling
Er kan nog aangemeld/bevestigd worden tot en met dinsdagavond. Dinsdagavond zal ik de definitieve teamindeling posten. Om toch vast een idee te geven heb ik een teamindeling gemaakt op basis van de huidige bevestigingen. Als er 1 iemand zich aanmeldt, dan zie je dat iedereen een plek zou kunnen opschuiven.

Team A (voorlopig)
BatmanHorizon
TomV94
breedie
Steppa
Dynamix81
Wizz15
HeeTeeCee
M3lvinG
thunder8

Team B (voorlopig)
joshje
Unomomentodado
Jeroenimoes
Phytt
walletje-w
Johan Bos
Moulin30
cybermans
SinergyX

Tot stand koming teamindeling
De teamindeling is tot stand gekomen door het skill level en de SPM bij elkaar op te tellen. Vervolgens via de zigzag methode zijn de teams van hoge rank naar beneden ingedeeld. Hoe dat er precies uitziet, staat in onderstaand GoogleDoc document.

Google Doc
Alle toernooi info en de teamindeling staat in dit GoogleDoc document.

Tot slot
Als je aangemeld hebt, maar toch niet kunt, geef dit dan s.v.p. z.s.m. aan.
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:22:
[...]

Er zijn ook maar weinig situaties waarin ik dacht "He! laggende hoeren-pool, wat leuk dat je me voor de 5e keer neerschiet met 1 kogel uit je auto-shotgun! Je bent echt een toevoeging aan mijn speelplezier!"
Je haalt speelplezier en nuttig zijn voor de winst door elkaar. Die gast haalt vijf tickets weg en verspert jou naar een vlag te gaan en diegene is iig beweeglijk om vlaggen te cappen. Nu kan je zeggen dat long range snipers ook kills maken maar die zijn vaker op minder nuttige situaties en met een veel lager kill per minute. Van mij mag je kilometers snipen, zo lang je maar bij de tegenstander zit of zwaar het overwicht hebt bij metro of welke map dan ook :O :P.

Van iedereen wordt verwacht dat bij het starten van de match gewacht wordt met spawnen, totdat er een GO wordt gegeven door Unomomentodado via een PSN bericht. Vantevoren wordt afgestemd wie een bericht zal krijgen.

Waarom?
Er is een grote kans dat door er squads door autobalancing gewisseld worden. Unomomentodado zal in dat geval spelers gaan wisselen. Als dit gebeurt in een volle server, dan zal 1 speler gekickt worden. Als jij dat bent, join dan daarna de server weer en je zal dan in het goede team zitten.
Kan je autobalance niet uitschakelen in de settings? Sowieso lijkt het me netter te wachten zodat beide teams eerlijk kunnen beginnen :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:56
Ik zal trouwens pas vrijdag zelf weten hoe mijn internet ervoor staat, het is weer feest bij Caiway, dus kan een stabiele ping hebben of ver over de 1000ms, zoals nu weer het geval is :(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Unomomentodado schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:24:

Wanneer

Maps
1 - Damavand Peak - Rush

Server info
* GOT Europe server
* Vrijdag is de server alleen toegankelijk met een wachtwoord. Het wachtwoord is: "pizza".
* 100% tickets
* Bij gelijk spel wint het team wat na 1 pot SQDM de meeste kills heeft gemaakt (kills van beide squads opgeteld).

Server regels
* Geen gebruik van de M26 attachment (geen enkele versie, om verwarring te voorkomen).

Huishoudelijk

Waarom?

Starten van de 1e match
Om 20:00 uur wordt iedereen verwacht aanwezig te zijn op de GOT server. Zorg dat je vervolgens in het goede team terecht komt door een teamlid te joinen.

Om 20:00 uur zal Unomomentodado de toernooi maproulatie op de server aanzetten. De dan nog lopende pot wordt uitgespeeld waarna het toernooi zal beginnen met de rushmap Damavand Peak. Wacht dan nog met spawnen tot de GO (zie hierboven).

Murphy clausule
Dat we een leuk toernooi hebben staat voorop. Als er door last-minute afhaken onbalans in de teams is, dan mag de wedstrijdleiding daarom teamwijzigingen doorvoeren.

Deelnemers

Bevestigd en ingedeeld (18):
BatmanHorizon
joshje
RogierH
TomV94
breedie
Jeroenimoes
Phytt
Steppa
Dynamix81
walletje-w
Johan Bos
Wizz15
HeeTeeCee
Moulin30
cybermans
M3lvinG
thunder8
SinergyX

Wacht op bevestiging (4)
Michel
Tairino
Vos
Koenenmans

Plekken vrij: sowieso 2, mogelijk 6

Reservelijst
himlims_

Sluiting voor teamindeling
Er kan nog aangemeld/bevestigd worden tot en met dinsdagavond. Dinsdagavond zal ik de definitieve teamindeling posten. Om toch vast een idee te geven heb ik een teamindeling gemaakt op basis van de huidige bevestigingen. Als er 1 iemand zich aanmeldt, dan zie je dat iedereen een plek zou kunnen opschuiven.

Team A (voorlopig)
BatmanHorizon
TomV94
breedie
Steppa
Dynamix81
Wizz15
HeeTeeCee
M3lvinG
thunder8

Team B (voorlopig)
joshje
Unomomentodado
Jeroenimoes
Phytt
walletje-w
Johan Bos
Moulin30
cybermans
SinergyX

Tot stand koming teamindeling
De teamindeling is tot stand gekomen door het skill level en de SPM bij elkaar op te tellen. Vervolgens via de zigzag methode zijn de teams van hoge rank naar beneden ingedeeld. Hoe dat er precies uitziet, staat in onderstaand GoogleDoc document.

Google Doc
Alle toernooi info en de teamindeling staat in dit GoogleDoc document.

Tot slot
Vet. Nu een 360 versie, animo jongens?

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 20:50:
[...]

Vet. Nu een 360 versie, animo jongens?
Animo. Erg veel animo. Bij mij in ieder geval, en ik denk dat ik ook voor MartinSpire, Tripel_lee en Schimanski kan spreken.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
thijsje66 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 21:25:
[...]

Animo. Erg veel animo. Bij mij in ieder geval, en ik denk dat ik ook voor MartinSpire, Tripel_lee en Schimanski kan spreken.
Zeker waar Thijs! :)

• thijsje66
Dat dacht ik :)

Ik denk dat we Gerard aan moeten kijken voor de server en de regulering van het tournooi, aangezien hij bij mijn weten de enige GoT X360 server heeft.

Edit:
Eventueel wil ik wel team-coördinator zijn, dus mensen toewijzen aan voertuigen, squads coördineren e.d.
Ik ga in ieder geval niet in de jet, ik kan het wel maar ik ben er geen ster in. Maar goed, dat zien we ter zijner tijd wel.

Ach, wat zal het ook: Ik werp me op als tijdelijk organisator tot iemand anders dat wil zijn. Mensen met een Xbox 360, BF3 en zin in een toernooi kunnen zich aanmelden bij mij.

Interesse? Stuur me een DM of mail me op thijs (punt) koot (apenstaartje) gmail (punt) com

Mailen reageer ik sneller op :)

[ Voor 48% gewijzigd door thijsje66 op 14-05-2012 22:04 ]

We zullen vast wel iets gaan regelen, maar laat de PS3 boys maar eens zien hoe zoiets geregeld moet worden. We regelen het zelf ook wel een keer, maar goed. Al lijkt me dit beter voor een apart topic, maar het zal me wel.

Overigens lijkt me iedereen een message sturen als start niet het makkelijkst. Waarom niet suicide van uno en dan beginnen?

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 14-05-2012 22:31 ]

• Unomomentodado
a) Verkeerde been?
b) Bedankt voor het meedenken!

[ Voor 53% gewijzigd door Unomomentodado op 14-05-2012 22:43 ]

• thijsje66
Martinspire schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:15:
We zullen vast wel iets gaan regelen, maar laat de PS3 boys maar eens zien hoe zoiets geregeld moet worden. We regelen het zelf ook wel een keer, maar goed. Al lijkt me dit beter voor een apart topic, maar het zal me wel.

Overigens lijkt me iedereen een message sturen als start niet het makkelijkst. Waarom niet suicide van uno en dan beginnen?
Hm, apart topic is misschien wel wat ja. Ach ja, dat zien we allemaal wel een keer maar ik denk dat het animo er wel is. En anders: Morgen zitten we waarschijnlijk toch weer met een bunch mensen in een party, misschien kunnen we het dan in de groep gooien.

• Unomomentodado
Ik maak wel een apart topic aan als dat gevraagd wordt.

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
thijsje66 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 22:43:
[...]

Hm, apart topic is misschien wel wat ja. Ach ja, dat zien we allemaal wel een keer maar ik denk dat het animo er wel is. En anders: Morgen zitten we waarschijnlijk toch weer met een bunch mensen in een party, misschien kunnen we het dan in de groep gooien.
Ik vind het sowieso wel echt vet idee haha! Maar idd, morgen zitten we toch weer met z´n alle in de party dus word weer drukke boel :p
Wat een zure reacties op een ged initiatief...

Hoezo laat de PS3 boys eerst maar eens zien hoe dit geregld moet worden? Is immers al geregeld... 8)7

En waarom een aparte topic? Ik krijg soms het idee dat Martinspire alles aangrijpt om op een aparte topic aan te sturen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• thijsje66
Jackal131 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:09:
Wat een zure reacties op een ged initiatief...

Hoezo laat de PS3 boys eerst maar eens zien hoe dit geregld moet worden? Is immers al geregeld... 8)7

En waarom een aparte topic? Ik krijg soms het idee dat Martinspire alles aangrijpt om op een aparte topic aan te sturen.
Zure reacties? Juist niet! Ik denk dat ik niet alleen voor mezelf spreek als ik zeg dat jullie het juist erg strak geregeld hebben en dat we jullie als voorbeeld gaan nemen. Ik zou het opvatten als een compliment :P
En het is op zich ook geen gek idee, dat ben ik wel met Martin eens, anders komt er teveel 'jitter' tussendoor, dit is veel makkelijker en duidelijker voor iedereen.

Verwijderd

/troll

"jullie" Xbox mensjes hebben toch een eigen forum? wat heb je hier dan nog te zoeken? :+

/troll
Ik had misschien moeten zeggen: wat een zure reactie....

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• pa4jv
Willen de volgende 2 goden even van zich laten horen? Ik moet jullie onderdompelen in een pot met toverdrank. ;)

Wizz15
M3lvinG

[ Voor 4% gewijzigd door pa4jv op 14-05-2012 23:21 ]

Verwijderd

Wacht op bevestiging (3)
Michel
Tairino
Vos (doet niet mee)
Koenenmans

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
RogierH echt super goed bezig! ook mooi overzichtelijk! goed geregeld _/-\o_

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:37:
Wacht op bevestiging (3)
Michel
Tairino
Vos (doet niet mee)
Koenenmans
Ik moet werken op vrijdag dus ik kan het niet halen. sorry.

Verwijderd

Ik weet zelf ook nog niet zeker of ik kan, dus haal mij maar van de lijst af. En zet me op de reservelijst.
Er zijn wat mindere dingen gebeurt de laatste dagen dus ik kan niets zeggen over as vrijdag.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 08:57:
Ik weet zelf ook nog niet zeker of ik kan, dus haal mij maar van de lijst af. En zet me op de reservelijst.
Er zijn wat mindere dingen gebeurt de laatste dagen dus ik kan niets zeggen over as vrijdag.
vervelend om te horen, ik hoop dat alles goed is?

Verwijderd

Nouja voor hem wel, Mijn oom/peetvader is afgelopen nacht overleden. Hij liep al een tijdje te kloten met kanker en heeft het nu verloren.

Maarja het leven gaat door!

Offtopic: sorry

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 09:12 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 23:37:
Wacht op bevestiging (3)
Michel
Tairino
Vos (doet niet mee)
Koenenmans
Pussy!
joshje schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 00:20:
RogierH echt super goed bezig! ook mooi overzichtelijk! goed geregeld _/-\o_
+1

@Moulin: Gecondoleerd en sterkte de komende tijd!

[ Voor 8% gewijzigd door Dynamix op 15-05-2012 09:15 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 09:11:
Nouja voor hem wel, Mijn oom/peetvader is afgelopen nacht overleden. Hij liep al een tijdje te kloten met kanker en heeft het nu verloren.

Maarja het leven gaat door!

Offtopic: sorry
Gecondoleerd.

Verwijderd

Wat zit martine nou weer te zeuren over andere topic??? Het toernooi slaat toch op BF3....of zijn we een CoD toernooi aan het regelen?

Blijkt wel weer dat de PS3 boys meer dan alleen knallen willen.

@frag-bart thanks

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 09:15 ]

Verwijderd

Sterkte Moulin

• thunder8

thunder8

Wanneer

Maps
1 - Damavand Peak - Rush

Server info
* GOT Europe server
* 100% tickets

Server regels

Huishoudelijk

Waarom?

Starten van de 1e match

Murphy clausule

.....

Tot slot
2 dingen:

Is het niet mogelijk om de map instant te rotaten als iedereen in het goede team zit, ook al zijn ze gespawned? Zodoende kan iedereen op tijd spawnen in de nieuwe map.

Bij gelijke stand zou ik niet voor SQDM kiezen, dan kan je maar 8 vs 8 kwijt, je hebt een nieuwe indeling qua squads nodig, men kan ook onderling (Squad 1 en Squad 2 die eerst samenspelen) elkaar afschieten, terwijl het hetzelfde team is en je hebt 18 man op het roster staan. TDM lijkt me handiger, dan kan je max 12 vs 12 doen en geen onderlinge kills.

offtopic: Moulin gecondoleerd! :'(

Verwijderd

Thanks mensen, maar het leven gaat door.

Gisteren trouwens wel een mooi conquest Kargh pot gespeeld met en tegen wat GoT-ers.

http://battlelog.battlefi...how/45829697/4/230420491/

Verwijderd

Dat was idd een lekker potje ja, tis dat mijn vrouwtje de laatste 5 minuten thuis kwam :0 die begon er weer vrolijk doorheen te mekkeren :P Anders had ik de MVP wel gehaald denk ik, nu ging Uno er mee aan de haal :w

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 10:35 ]

Verwijderd

Fijn he heb ik ook last van! Moeten ze perse hun verhaaltje kwijt! Hahaha

Verwijderd

Ja volgens mij had ik mijn headset niet gemute. Dus als jullie last hebben gehad van verhalen over schoonmaakdoekjes e.d. excuses... :)

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:22
Dat potje waren de Got-ters helemaal niet gelijk verdeeld. Desondanks gingen we nog aardig gelijk op. Shame on you, haha!

• Dynamix
Jimmy-time1 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 11:34:
Dat potje waren de Got-ters helemaal niet gelijk verdeeld. Desondanks gingen we nog aardig gelijk op. Shame on you, haha!
Precies! Daarom hebben we ze de twee potten daarna aangepakt 8)

http://battlelog.battlefi...how/45831558/4/191166884/

http://battlelog.battlefi...how/45833465/4/191166884/

• cheiron
Gister ook een heerlijk potje Bazaar gespeeld (shit, vergeten die server te favoriten). Mijn team ging niet zo heel lekker, maar gebruikte de LAV ook niet. In dat ding gestapt; meteen 21 killstreak. Daarna ging het potje echt nog op en neer waardoor het de hele tijd leuk bleef.

Het blijft op Bazaar leuk om, als niemand het verwacht, even je LAV bij B neer te zetten.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ik lach me kapot hier. De "haat" tussen 360 en PS3 wordt hier mooi gesimuleerd haha

Gecondoleerd Moulin. En uno je vind het vast niet erg als ik je opzetje schaamteloos kopieer? :+

Verwijderd

ach, beetje fanboyisme zullen we altijd wel houden :)
enige reden dat ik voor de PS3 heb gekozen was het gratis PSN en blu-ray (alhoewel ik nog nooit een BR film heb gekeken in dat jaar) En natuurlijk omdat alle coole BF3 gamers op de PS3 zitten :p

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

cheiron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 12:48:
Gister ook een heerlijk potje Bazaar gespeeld (shit, vergeten die server te favoriten).
Staat bovenaan in je History ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• cheiron
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:12:
[...]

Staat bovenaan in je History ;)
Mijn history lijkt soms een beetje gek te doen; server die er niet in staan, of niet helemaal als laatste. Maar ik gok het er inderdaad op als ik weer aanlog. Werd niet gekicked, en dat is al een unicum tegenwoordig ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19:21
Gisteren een erg lekker potje gehad! Starten met 990 tegen 850, uiteindelijk winnen met 530 tegen 0!
Niet zo'n mooie K/D maar erg veel gebieden veilig gesteld en lekker tekeer gegaan!

http://battlelog.battlefi...how/45840686/4/213755367/

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:59

blabalbalbal .....
ik heb er zin in .
enig idee tot hoelaat we aan het spelen zijn ? 00:00 ?

Over dat SQDM, ik denk dat het team moet bepalen welke spelers ze inzetten om alsnog te winnen.
en SQDM word ook 2x gespeeld dus kun je nog mensen wisselen.

hoe doen we dat als een player dropt / vastloper heeft? want die heb ik random op dit moment.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Ik denk dat een TDM het beste is om te beslissen SQDM schiet je je eigen maatjes neer!

PSN ID = steppa87

• Phyt_
Hoe bedoel je steppa schiet je je eigen maatjes neer?

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

@the great hood: Thanks.

Wat betreft haat...valt volgens mij wel mee aan de PS3 zijde ik hoor of lees nooit negatieve dingen over de Xdoos van de PS3 gamers.

This nu toevallig dat Martine een opmerking maakte, wat ik wel denk is dat de gemiddelde leeftijd van gebruikers van de Xdoos lager is. Toen ik hier net kwam kijk bij de BF3 topic gingen ze al helemaal over de zeik toen ik wat zei over de Xdoos (ik gaf mijn mening dat Xdoos niet veel mogelijkheden had) en werd meteen gereport dat ik aan het trollen was.....kreeg meteen gezeik met tweakers.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:04:
ach, beetje fanboyisme zullen we altijd wel houden :)
enige reden dat ik voor de PS3 heb gekozen was het gratis PSN en blu-ray (alhoewel ik nog nooit een BR film heb gekeken in dat jaar) En natuurlijk omdat alle coole BF3 gamers op de PS3 zitten :p
LOL, ook ik heb destijds de PS3 aangeschaft omdat ik de blu ray player super vond/vind.
Phyt_ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:09:
Hoe bedoel je steppa schiet je je eigen maatjes neer?
Afspraken maken dat je het andere squad gaat killen dat in je eigen team hoort zodat jouw squad wint(boosten). Maar als het goed is zei uno ooit dat hij de eindstand kills van beide squads zou optellen en dat bepaalt het winnende team, daardoor kan één squad niet onderpresteren door slachtoffertje te spelen :P. (Bovendien mag je toch wel verwachten dat tweakers fair spelen :P). Maar als we meer dan 16 man hebben is tdm toch wel de betere optie?

• thunder8

thunder8

BatmanHorizon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:28:
[...]

Afspraken maken dat je het andere squad gaat killen dat in je eigen team hoort zodat jouw squad wint(boosten). Maar als het goed is zei uno ooit dat hij de eindstand kills van beide squads zou optellen en dat bepaalt het winnende team, daardoor kan één squad niet onderpresteren door slachtoffertje te spelen :P. (Bovendien mag je toch wel verwachten dat tweakers fair spelen :P). Maar als we meer dan 16 man hebben is tdm toch wel de betere optie?
Sowieso is TDM de betere optie, vanwege het feit dat de teams niet opgedeeld hoeven te worden en je dus ook geen kills bij elkaar op hoeft te tellen. Daarnaast kan je inderdaad met het volledige aantal mensen spelen en hoeft er geen keus te worden gemaakt wie wel en wie niet, als we meer dan 16 man hebben. Maar ook onder de 16 man vind ik persoonlijk TDM de betere optie.

• pa4jv
Phyt_ schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:31:
[...]

ik heb er zin in .
enig idee tot hoelaat we aan het spelen zijn ? 00:00 ?

Over dat SQDM, ik denk dat het team moet bepalen welke spelers ze inzetten om alsnog te winnen.
en SQDM word ook 2x gespeeld dus kun je nog mensen wisselen.

hoe doen we dat als een player dropt / vastloper heeft? want die heb ik random op dit moment.
6 potjes met normale tickets? Zijn we vast geen 4 uur mee bezig. :P
Ik zie jullie wel weer na het toernooi ;)

• cheiron
Jackal131 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:15:Ik zie jullie wel weer na het toernooi ;)
Doe jij niet mee Jackal?!

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
Jackal131 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:15:
Ik zie jullie wel weer na het toernooi ;)
cheiron schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:15:
[...]

Doe jij niet mee Jackal?!
Jij wel dan, Cheiron? Allebei meedoen, mietjes!

Verwijderd

Nee jackal131 doet niet mee, zei ie gisteren al hahahaha

Je had hem moeten horen echt te mooi! maarja aan de andere hand hij had wel gelijk gisteren!!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2012 15:31 ]

• Phyt_
BatmanHorizon schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:28:
[...]

ehh dat lijkt me idd niet nodig bij een tournooi. niet eens aan gedacht :).
mjah of 2x SQDM 4x4 en daar je beste spelers opzetten om te winnen net als penaltys schieten, of idd TDM mischien leuker voor de andere die anders niet mee kunnen spelen/beslissen.

• Phyt_
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:31:

Je had hem moeten horen echt te mooi! maarja aan de andere hand hij had wel gelijk gisteren!!
vertel vertel

• Dynamix
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:31:

Nadat ik hem opblies met C4 bij de MCOM op Caspian bedoel je?!? >:)

Verwijderd

@phyt_ en Dynamix:

Daarvoor al hahaha en nee ik vertel niets hahha. Nou ja ik kan het me voorstellen als andere admins dan Uno gaan lopen kloten met mensen overzetten. Het is niet voor niets dat mensen door een admin naar de andere kant worden gezet.

@Dynamix: nee dat C4 deed ik ook bij de MCOM krijg je mooie defender ribbons voor hahaha en laat ik die nou nodig hebben.

• Jimmy-time1
Een C4 jeepje op Kharg werkte gisteren ook prima of niet dan Moulin... Je had mij een paar keer te pakken met een chopper en tank. Ik moest je ff terugpakken, haha!

Helaas leg je dan vaak ook zelf het loodje omdat je eruit jumpt en niet weet wat er dan allemaal om je heen loopt en rijdt.

Verwijderd

Je had wel geluk met die jeep ik was reeds uitgestapt maar omdat je niet weet welke kant je uitstapt weet je niet waar je naartoe moet rennen. Ik rende de goede kant uit maar was net te laat hahaha.

Dan ging je wel lat dood anders was ik niet dood geweest.

• Jimmy-time1
Ik stond eerst net om het hoekje te kijken waar je ongeveer stond. Maar ik had daarna eigenlijk te weinig snelheid dus toen ik eruit sprong moest ik even wachten totdat de jeep tegen de tank reed. Dat gaf jou dus de kans om nog uit te stappen. Na de knal werd ik vrijwel meteen door iemand anders gekilld. Dus ze waren nog bijna op tijd om je te redden...

Verwijderd

Nou ik ging dood doordat ik nog maar 50% health had door eerdere aanvallen hahaha en i wist niet wel kant ik op moest rennen van de tank vandaan. Dat moeten ze veranderen gewoon altijd aan 1 kant uit laten stappen bahalve als die zijde geblokkeerd is door een muur of andere tank.

Ook vond ik raar dat k meteen dood ging door de tankshell van joshje ik had 100% en had maar 1 tankshell nodig van joshje en ik was meteen dood????

• cheiron
Nu word ik ook nieuwsgierig..

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:40:
@phyt_ en Dynamix:

Daarvoor al hahaha en nee ik vertel niets hahha. Nou ja ik kan het me voorstellen als andere admins dan Uno gaan lopen kloten met mensen overzetten. Het is niet voor niets dat mensen door een admin naar de andere kant worden gezet.

@Dynamix: nee dat C4 deed ik ook bij de MCOM krijg je mooie defender ribbons voor hahaha en laat ik die nou nodig hebben.

• Jimmy-time1
Lag er niet toevallig een mijnenveld om je heen wat ontplofte?

Het klinkt simpel en logisch dat je uitstapt aan de kant waar je dan naartoe kijkt. Maar als je op vijanden aan het schieten bent staan ze vaak recht voor je. Als je dan eerst helemaal je loop moet draaien om veilig aan de achterkant uit te stappen duurt dat veel te lang. Dan kun je beter standaard aan de achterkant uitstappen. Die staat, als je het goed doet, niet aan de kant waar de tegenstander ook staat.

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dynamix schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:36:
[...]

Nadat ik hem opblies met C4 bij de MCOM op Caspian bedoel je?!? >:)
Jouw C4 en die Jihad jeep? :(
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 15:58:

Ook vond ik raar dat k meteen dood ging door de tankshell van joshje ik had 100% en had maar 1 tankshell nodig van joshje en ik was meteen dood????
Heb ik gisteren ook 2 x gehad. Ondanks reactive armor.

[ Voor 42% gewijzigd door AllSeeyinEye op 15-05-2012 16:07 ]

Verwijderd

@jimmy inderdaad gewoon standaard aan de achterzijde tenzij deze niet geblokkeerd wordt.

• Dynamix
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:06:
[...]

[...]

Die jeep die boven op jullie tank stond, bedoel je? :P

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Dynamix schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:10:
[...]

Die jeep die boven op jullie tank stond, bedoel je? :P
Ik kreeg die verdomde loop niet snel genoeg gedraaid...

• pa4jv
Die TV-missile. _O-

• joshje
AllSeeyinEye schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 16:06:
[...]

[...]

nah in 1 keer ook weer niet maar schiet meestal wel eerst een guided shell en dan meteen gewone tankshell erachter aan werkt behoorlijk goed :D
om die guided te ontwijken moet je al eerder smoke gooien omdat als je de lock hoort en dan begint te piepen dat er iets aankomt ben je al te laat.

@AllseeninEye jij was gister ook lekker bezig met die chopper op Crack eiland :) was behoorlijk irritant :+

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:09

FikkieHo

Wokmaster

Vond de jets irritanter :P

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 14:15:
@the great hood: Thanks.

Wat betreft haat...valt volgens mij wel mee aan de PS3 zijde ik hoor of lees nooit negatieve dingen over de Xdoos van de PS3 gamers.

This nu toevallig dat Martine een opmerking maakte, wat ik wel denk is dat de gemiddelde leeftijd van gebruikers van de Xdoos lager is. Toen ik hier net kwam kijk bij de BF3 topic gingen ze al helemaal over de zeik toen ik wat zei over de Xdoos (ik gaf mijn mening dat Xdoos niet veel mogelijkheden had) en werd meteen gereport dat ik aan het trollen was.....kreeg meteen gezeik met tweakers.

[...]

LOL, ook ik heb destijds de PS3 aangeschaft omdat ik de blu ray player super vond/vind.
Battlefield blijft nog altijd een game voor wat volwassenere gamers. Halo en CoD zijn toch echt de games met hele lage leeftijden (wat eigenlijk ook niet mag, maar goed). Denk dat er weinig verschil tussen zit.

Overigens stoor ik me eraan dat je begint met Xdoos en Martine. Wij zeggen toch ook geen Gaystation of PleuriS3 ?

Dat je gereport werd, had waarschijnlijk te maken met PC gamers, die vinden hun platform nogal heilig. De consoles hebben beiden hun verschillen, maar in principe kan iedereen hier wel met beide platformen overweg.

Maar goed, laten we de discussie hier lekker bij laten en weer normaal met elkaar omgaan?

Begin onderhand wel een beetje het plezier in het spel te verliezen. Niet alleen doordat er een hoop dingen niet gepatched worden, maar ik zie zo alweer dat ze weer een hoop veranderen als dadelijk de volgende DLC uitkomt en er weer iets anders overpowered is.
Ook denk ik dat de flashlights en de suppresion niet zullen veranderen. Die shit is gruwelijk irritant, maar de massa zeurt meer over M26 en dingen waar Dice weinig aan kan doen (Campers, baserapen, etc). Indirect misschien met iets, maar het zal altijd voor blijven komen.

Ik vind het gewoon irritant als ik ergens aan het schieten ben en ik weet dat het aan moet komen maar de kogels nemen gewoon leuk een hoek van 90 graden zodra ze de loop verlaten.

Ook sta ik eigenlijk heel snel zonder veel moeite te doen bovenaan. Zou fijn zijn als er weer wat sterkere tegenstanders online kwamen (die eens niet winnen door te laggen maar door slim samen te spelen en normaal raak te schieten), want soms verveel ik me kapot (ook al kill ik er zat).
Van mijn eigen team hoef ik ook nooit veel te verwachten, ook al zoiets, zit vaak een groot percentage tussen mijn score en de nummer 2, laat staan de rest van het team.

Als ik 10 man omgelegd heb in een paar minuten, dan verwacht ik ook dat er nog wat andere mensen zijn die lekker bezig zijn of in ieder geval in de buurt komen, maar meestal zit alles dan nog op 2 a 3 kills omdat ze weer zitten te campen, niet opletten of gewoon lekker mis schieten. Kom op zeg, ga eens oefenen ofzo.

Dit is niet bedoeld als verkapte "kijk mij nou eens dik ownen" post, maar meer in de trant van "waarom de neuk liggen die scores zo laag?". Ik kan begrijpen dat mensen minder tijd hebben of minder skill, maar toch niet iedereen in mijn team? En dat elke ronde? Ik word maar sporadisch 2e of 3e en heb inmiddels 11 MVP, 6 2ND en 5 3RD medals binnen, daar klopt toch iets niet?

[ Voor 40% gewijzigd door Martinspire op 15-05-2012 18:40 ]

• pa4jv
Misschien is het een idee om servers te zoeken met wat hogere levels..
Zojuist op een map binnengekomen met een aantal GoT'ers. Staan ze 800 tickets voor en staan ze met de LAV (King???) alleen maar de spawn in te schieten, terwijl een andere GoT'er RPG's de spawn in schiet. Niet verwacht van mede GoT'ers. Een beetje een tegenvaller als je het mij vraagt...

Verwijderd

Als ik tegen een behoorlijk niveau gamers wil spelen dan slinger ik Unreal Tournament of CS wel aan :9 Daar zitten nog zat gasten op die de afgelopen 10 jaar niets anders gedaan hebben. Als ik lol wil maken ga ik BF3 spelen. Beetje schreeuwen over je mic en het gemoedelijke gescheld van de andere GoTers aanhoren levert best wel wat speelplezier op voor mij :)
Daarnaast zuig ik nog best hard met de PS3 controller, dus de enige manier voor mij om punten te maken is van vlag naar vlag te rennen, levert gelijk weer wat PTFO op waar we hier allen zo dol op zijn :P

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:56
Haal mij trouwens maar van de lijst, m'n internet lijkt niet meer beter te worden. Krijg zaterdag pas nieuwe lijn, dus ik sla vrijdag over.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:51:
Als ik tegen een behoorlijk niveau gamers wil spelen dan slinger ik Unreal Tournament of CS wel aan :9 Daar zitten nog zat gasten op die de afgelopen 10 jaar niets anders gedaan hebben. Als ik lol wil maken ga ik BF3 spelen. Beetje schreeuwen over je mic en het gemoedelijke gescheld van de andere GoTers aanhoren levert best wel wat speelplezier op voor mij :)
Daarnaast zuig ik nog best hard met de PS3 controller, dus de enige manier voor mij om punten te maken is van vlag naar vlag te rennen, levert gelijk weer wat PTFO op waar we hier allen zo dol op zijn :P
Afgezien van het feit dat dat pc-games zijn, lijkt het me toch niet zo dat de goede bf3 gamers ineens pleite zijn?

Ik vind random potjes in ieder geval weinig meer aan. Gewoon teveel irritaties en te weinig goede potjes. Het lijkt erop alsof verdedigen ineens een skill is die weinig spelers hebben, je walst er met rush zo gemakkelijk doorheen das gewoon niet normaal. En hoge ticket Conquest of CQ Metro e.d. vind ik gewoon geen hond aan. Van mij mogen er wel meer dan 3 routes zijn om een objective te halen en dan heeft het nog een beetje zin om op te moeten letten. Als alles maar vanuit 1 richting komt is het meer een kwestie van wie schiet eerder en komt er weinig taktiek of skill bij kijken.

Maar het is gewoon zonde dat je geen game kunt joinen zonder dat de balans krom is en er 1 squad is wat meteen domineert.

Maar goed, effe wat bewijs dat het soms gewoon een te groot verschil is: 1 2 3 4 5 6 7 (een kleine greep uit mijn laatste potjes, niet eens hoeven zoeken)

Deze was ook al belachelijk. Ben nog geen minuut binnen geweest maar wel een mcom gearmed. Omdat mcom 2 nog niet stuk was konden we niet verder maar ik ben gewoon met een LAV naar de spawn toegereden, heb daar 1 iemand neergeschoten, uitgestapt om te armen en er weer ingegaan om 2 defusers te killen en toen had ik hem. Echt seriously team, teh fuck?

Zit de laatste tijd ook steeds vaker te surfen tijdens het gamen of muziek te luisteren en dan nog sta ik easy bovenaan. Dat ligt echt aan de retard-teammates die ik krijg toegedeeld.

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 15-05-2012 21:00 ]

• joshje
wat een gezeik net zeg.
ben je een potje aan het spelen midden in het potje word iedereen er ineens uitgegooid :?
daar naar nieuw potje werkt VOIP ineens niet meer |:(
slaat weer helemaal nergens op
Jackal131 schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 19:49:
Zojuist op een map binnengekomen met een aantal GoT'ers. Staan ze 800 tickets voor en staan ze met de LAV (King???) alleen maar de spawn in te schieten, terwijl een andere GoT'er RPG's de spawn in schiet. Niet verwacht van mede GoT'ers. Een beetje een tegenvaller als je het mij vraagt...
Dat is idd een 800 tickets spawnrape, heb je toch wel vaker gezien :). Je hebt de beste keuze toen gemaakt door gewoon weg te gaan. Het is niet nodig om er telkens over te klagen. Het andere team was gewoon veel slechter en wij waren veel beter. Ook al ga ik in mn eentje 100m verderop wachten ze een kans te geven, dan heeft dat toch geen nut. Er zijn nog 9 randoms he. Ik vind het altijd heel jammer als het komt tot een spawnrape.

Als tegenstanders namelijk een paar vlaggen hebben, dan hebben ze a) een kans (mwoah, eigenlijk niet, valse hoop meestal) b) nog veel leuker, je kan ze dan veel makkelijker en veel vaker killen :9~ :X. De wat betere clans rekken ook kunstmatig hun potjes door sommige vlaggen niet te cappen en tegenstanders te omsingelen bij hun vlag. Krijg je veel meer en makkelijkere kills en punten...

Bovendien moet je er niet op lopen klagen op principe over een tegenvaller. Op elke map behalve metro en noshahr heb je genoeg mogelijkheden om vlaggen te cappen. Als je een spawnrape hebt dan verdient je team het eerlijk gezegd. Het verlaagt echter het plezier voor beide teams ;)

Pagina: 1 ... 88 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.