Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Correctie 67 mortar kills, Ik heb op een gegeven moment hardcore gespeeld en dat ging een stuk sneller.
Maarja aan de andere kant heb ik al 450+ uur erop zitten.
Ik heb iets van 100 mortar kills. Gaat inderdaad makkelijker als iemand aan het MAV'en is, zodat de oranje driehoekjes langer zichtbaar blijven. En zoals ik al aangaf, hardcore wil ook wel helpen.

De 2 mortar kills halen voor de assignment mag geen problemen opleveren. Ik had meer moeite met de BTR kills, aangezien ik nooit in dat ding kwam te zitten.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:26
Werkt de mortar ook nog op tanks? Als een tank al disabled is vallen daar misschien nog kills te behalen. Je kunt dan de tank zelf destroyen of een eventuele engineer die aan het repairen is.

De BTR was idd ook een lastige. Op een gegeven moment ben ik alleen maar Gulf of Oman (dacht dat die map het was) gaan spelen. Telkens spawnen op de deployment en maar wachten op de BTR.

[ Voor 33% gewijzigd door Jimmy-time1 op 09-05-2012 14:12 ]

Verwijderd

Ik had geen problemen met de BTR. Die had ik vrij snel binnen. Ik had meer problemen met het behalen van de SQDM, 50 suppression assists en het behalen van 2 uurtjes op Karkand en sharqi LOL .

SQ DM: Heb alles met randoms moeten doen dus dat was een beste uitdaging vooral als je steeds in een fucked up clubje komt.

50 supression assist deze zijn nu heel simpel te halen maar voor de patch niet hahaha. 400 uur gespeeld en nog maar 2 suppression ribbon! Na de Patch had ik binnen een mum van tijd 2 suppression medals.....

2 uurtjes gamen is opzich niet moeilijk en is opzich ook zo gehaald maar als je een hekel hebt aan Karkand en Sharqi dan duren de 2 uur best lang per map. En daar komt nog eens bij dat ik zeer ongeduldig ben.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik moet de BTR en DPV nog.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

veel Oman spelen, gewoon zon 1750 ticket server opzoeken welke Gulf of Oman draait en je hebt je assignment zo binnen. Dat is dan wel weer handig van de custom servers.
Met de DPV moet je gewoon raodkills gaan maken, dan heb je 'm zo binnen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Er zit een wachtwoord op de GoT server.....!!?

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Oh, daarom is ie de laatste tijd leeg :+

PSN: Deere6030

Verwijderd

johan bos schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 15:34:
Oh, daarom is ie de laatste tijd leeg :+
Hmm kom er zonder iets in te moeten vullen in, maar in de settings staat een wachtwoord ingevuld... Vaag

• johan bos
via vermelding op de Vip list misschien? Toen met die film draaien vroegen we ook al af waarom we er zo op konden.

Verwijderd

Server is nu vol :-)

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:20
ik fiets zo naar huus :D dan nog ff knallen als t kan al 3 dagen niet gespeeld ofzo :P bibber bibber

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Net heerlijk lopen spelen op Oman met Tripel_Lee (of zoiets, nog steeds geen idee hoe je het schrijft), Schimanski en Mike. Kapotgelachen, ik heb heel geen droge humor. Of lag. Ok, ik lieg, ik had gigantische lag en allemachtig wat is dat vervelend in een jet, zeker als je rond D aan het vliegen bent.

Ik heb geen leuke ondertitel.

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 31-01 20:28
Weet er iemand hoe je dat Dart wapen vrijspeelt? Ik word er echt heel de tijd mee gekilled, dus ik zou het ook willen hebben.

• thijsje66
thibaultvdb schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 19:08:
Weet er iemand hoe je dat Dart wapen vrijspeelt? Ik word er echt heel de tijd mee gekilled, dus ik zou het ook willen hebben.
Als je de M26 al hebt, dan moet je er een x aantal kills mee maken.

Verwijderd

Wauw! zojuist op de GoT server mn mooiste kill gemaakt, ik loop een huisje in..zie 2 jeeps aanrijden, ze knallen raken beide een muur op, ik schiet met mijn RPG en raak een mijn. Mijn ontploft en laat beide jeeps in vlammen opgaan. 7 kills!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Dat soflammen is erg leuk en als je een team hebt met Javalins, dan kan je heel wat vervelende tanks en vooral choppers van je af houden. Maarrr, ik merk dat als je een target gepaint hebt, iemand heeft een lock en een hit met zijn javalin en als je dan op het moment van de hit geen lock hebt, dan krijg je de punten dus niet (en telt dus ook niet voor je medal). Dat lijkt me een bug toch?

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:07

-tom-562

Oliesjeik

Ik heb het plezier in het spelen weer terug gevonden. Ben ook weer in mn ritme. Afgelopen 3 avonden paar leuke potjes gespeeld met wat andere tweakers op de conquest 4 ever server o.i.d. :P vooral met zn allen met een javelin/soflam/guided shells ging echt heerlijk!

Vaak bu'j te bang!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Unomomentodado schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:47:
Dat soflammen is erg leuk en als je een team hebt met Javalins, dan kan je heel wat vervelende tanks en vooral choppers van je af houden. Maarrr, ik merk dat als je een target gepaint hebt, iemand heeft een lock en een hit met zijn javalin en als je dan op het moment van de hit geen lock hebt, dan krijg je de punten dus niet (en telt dus ook niet voor je medal). Dat lijkt me een bug toch?
lijkt mij wel ja

Verwijderd

Pfff, nou ik heb het nog even geprobeerd met de mortar. Op Seine Crossing moet ik letterlijk midden op de weg staan (tussen C en D) om uberhaupt dat ding te kunnen plaatsen. Nu Grand Bazaar opgestart en heb tot op heden nog geen plekje gevonden waar ik de mortar weg kan zetten... Zelfs bij A en C nog niets kunnen vinden. :(

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-02 21:51
Winnen met dit team? No way José.

Afbeeldingslocatie: http://i47.tinypic.com/zvbml5.jpg

Best frustrerend als je zelf de bom iets van 6x hebt geplant, maar niemand hebt die backup kan geven.

Ik maak de laatste tijd ook vaak mee dat als ik in een server kom, er al 3 squads zijn. 2 daarvan zitten vol en de derde zitten drie man met een slotje. Zit ik daar alleen in een squad 8)7.

[ Voor 41% gewijzigd door SCARfaceE op 10-05-2012 00:52 ]

PSN ID: Beest41

SCARfaceE schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:39:
Winnen met dit team? No way José.

[afbeelding]

Best frustrerend als je zelf de bom iets van 6x hebt geplant, maar niemand hebt die backup kan geven.

Ik maak de laatste tijd ook vaak mee dat als ik in een server kom, er al 3 squads zijn. 2 daarvan zitten vol en de derde zitten drie man met een slotje. Zit ik daar alleen in een squad 8)7.
Inderdaad erg frustrerend, ik herken daar wel iets in.

Daarom ga ik de laatste tijd ook minder vaak voor de mcom arm. Ik zorg ervoor dat er rond de mcom een mogelijkheid is voor ons team om door te komen om zo de hele linie (of een squad) mee te kunnen nemen.

Als ik met een squad en voicechat speel is dat al minder nodig, want dan weet ik dat ze er wel in de buurt lopen of op me kunnen spawnen, maar als je met allemaal randoms speelt dan hebben die vaak nogal moeite om erbij te komen, dan wel levend te blijven.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Jimmy-time1
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:43:
Pfff, nou ik heb het nog even geprobeerd met de mortar. Op Seine Crossing moet ik letterlijk midden op de weg staan (tussen C en D) om uberhaupt dat ding te kunnen plaatsen. Nu Grand Bazaar opgestart en heb tot op heden nog geen plekje gevonden waar ik de mortar weg kan zetten... Zelfs bij A en C nog niets kunnen vinden. :(
Ik heb gisteren ook met de mortar gespeeld ivm de assignment. Op Grand Bazaar ook de hele map overgelopen en dat ding kan echt nergens neergezet worden :( Loop je met de mortar in je handen weer een enemy tegen het lijf kun je weer opnieuw beginnen...

Op Noshar Canals en Damavand Peak lukt het wel. Daar heb ik mijn benodigde 2 kills voor de assignment gehaald. Gewoon blijven vuren op gespotte enemies. Soms zijn ze zo stom om dan op dezelfde plek te blijven zitten!

Op Noshar Canals nog een aparte kill gemaakt trouwens dankzij de mortar, ik zat vlak achter een gebouw te schieten en draaide iets te ver richting het gebouw toen ik vuurde. Dus de granaat knalde tegen de muur kapot. Bleek er net een enemy vlakbij te staan die gekilld werd door de brokstukken. Die kill telde overigens niet mee voor de mortar kills.... 8)7

Verwijderd

Nou ik heb 'm uiteindelijk ook weten te behalen. Mortar op infanterie had bij mij totaal geen effect. Op het laatst kwam er een LAV aanrijden en die bleek gelukkig wel gevoelig voor m'n mortar... :)
(net op tijd, 2 seconden later werd ik alweer beschoten).
Die heb ik gelukkig binnen, ik kan me niet voorstellen dat je voor je plezier met de mortar gaat spelen, dit waren mijn meest frustrerende BF3 potten die ik heb gespeeld... ;)

Verwijderd

Volgens mij heb ik laatst nog on Bazaar naast A gezeten met de mortar (achter dat hek, naast die voetgangersbrug)

Patch is ondertussen alweer een tijd uit en kan me niet voorstellen dat dit alweer zo lang geleden was. Vroegah kon je nog lekker naast de US spawn gaan zitten in dat gangetje en dan tot C komen :)

Verwijderd

Ok, ik heb wel conquest gespeeld op Grand Bazaar moet ik zeggen.

• Jimmy-time1
Ik speelde ook conquest en kon echt geen plek vinden om de mortar op te zetten. Gelukkig is die opdracht achter de rug en kan er weer C4 gebruikt worden. Blijft toch leuk om een tank op te blazen met C4!

Verwijderd

Ik moet nog een voertuig met een repair tool om zeep helpen... ;)

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hoeft geen voertuig te zijn, mag ook een mortar van iemand anders zijn. Weet niet of het ook geld voor een radio beacon.

Maar een mortar kapot maken is een stuk makkelijker :)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

• thunder8

thunder8

Jimmy-time1 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 07:51:
[...]

Ik heb gisteren ook met de mortar gespeeld ivm de assignment. Op Grand Bazaar ook de hele map overgelopen en dat ding kan echt nergens neergezet worden :( Loop je met de mortar in je handen weer een enemy tegen het lijf kun je weer opnieuw beginnen...

Op Noshar Canals en Damavand Peak lukt het wel. Daar heb ik mijn benodigde 2 kills voor de assignment gehaald. Gewoon blijven vuren op gespotte enemies. Soms zijn ze zo stom om dan op dezelfde plek te blijven zitten!

Op Noshar Canals nog een aparte kill gemaakt trouwens dankzij de mortar, ik zat vlak achter een gebouw te schieten en draaide iets te ver richting het gebouw toen ik vuurde. Dus de granaat knalde tegen de muur kapot. Bleek er net een enemy vlakbij te staan die gekilld werd door de brokstukken. Die kill telde overigens niet mee voor de mortar kills.... 8)7
Kwam ik ook achter na de patch. Het lijkt dat de Mortar op geen enkele kleine map meer geplaatst kan worden. Heb mijn 2 kills met dat ding binnen en voor de rest vind ik het wel best.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:12:
gewoon net als je normaal met c4 doet keihard richting een tank ji-haden, dan zorgen dat je er niet voor of achter staat (ivm roadkill) en lekker torchen! zo sloop ik regelmatig tanks..

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

ronaldmathies schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:13:
Hoeft geen voertuig te zijn, mag ook een mortar van iemand anders zijn. Weet niet of het ook geld voor een radio beacon.

Maar een mortar kapot maken is een stuk makkelijker :)
Radion beacon werkt ook !!!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21:26

Oxigeon

En zo is dat!

Heb gsiteren ook nog eens BF3 opgestart voor de PS3. Wat is het toch een mooie game. Het leukste blijft altijd idd een tank opblazen emt C4. En het leuke is dan ook nog eens als er meer dan 2 personen inzitten/bijzitten :). Heb trouwens ook weer aangemeld om bij het platoon te komen

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

thunder8 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:28:
[...]

Kwam ik ook achter na de patch. Het lijkt dat de Mortar op geen enkele kleine map meer geplaatst kan worden. Heb mijn 2 kills met dat ding binnen en voor de rest vind ik het wel best.
Hij kan wel geplaatst worden, maar je moet het doen op punten waar ook de tegenstander kan komen (om het baserapen van grote afstand te voorkomen). Dus je zult kwetsbaarder staan opgesteld en het waarschijnlijk dus niet lang uithouden, maar is niet onmogelijk. Overigens denk ik dat rush beter geschikt is, omdat je niet zo snel in de basis van de tegenstander zult lopen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Hij kan wel geplaatst worden, maar je moet het doen op punten waar ook de tegenstander kan komen (om het baserapen van grote afstand te voorkomen). Dus je zult kwetsbaarder staan opgesteld en het waarschijnlijk dus niet lang uithouden, maar is niet onmogelijk. Overigens denk ik dat rush beter geschikt is, omdat je niet zo snel in de basis van de tegenstander zult lopen.
Heb je wel eens Kargh island rush gespeeld???? Daar blijven de tegenstanders lekker in de base rapen en pakken de tanks af. (Moet wel zeggen dat mijn medespelers aan het kutten waren)

• thunder8

thunder8

Martinspire schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:42:
[...]

Op Bazaar heb ik de hele map rondgelopen met de Mortar, maar ook buiten de Basezones is hij NIET te plaatsen. Dat wordt boven mij door iemand anders ook bevestigd. Dat was namelijk de map waar ik mijn 2 kills wilde pakken, maar heb het uiteindelijk op Firestorm moeten doen.

Verwijderd

@thunder8 je kan hem wel plaatsen in Bazaar met rush maar je hebt er alleen niets aan op de plekkies waar het kan komt de tegenstander regelmatig langs.

• Jimmy-time1
thunder8 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:45:
[...]

Op Bazaar heb ik de hele map rondgelopen met de Mortar, maar ook buiten de Basezones is hij NIET te plaatsen. Dat wordt boven mij door iemand anders ook bevestigd. Dat was namelijk de map waar ik mijn 2 kills wilde pakken, maar heb het uiteindelijk op Firestorm moeten doen.
Ik weet wel zeker dat ik buiten de eigen base was. En ook op voor de tegenstander toegankelijke plaatsen kon ik hem nergens plaatsen (tijdens een potje conquest).

Op Damavand Peak is het wel te doen. Er zijn vaak wel tegenstanders die vlakbij een vlag (A of C) campen om die te pakken. Vlag B zou ik niet proberen, die zit binnen in de tunnel... ;)

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
thijsje66 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 17:05:
Net heerlijk lopen spelen op Oman met Tripel_Lee (of zoiets, nog steeds geen idee hoe je het schrijft), Schimanski en Mike. Kapotgelachen, ik heb heel geen droge humor. Of lag. Ok, ik lieg, ik had gigantische lag en allemachtig wat is dat vervelend in een jet, zeker als je rond D aan het vliegen bent.
Thijs, beter vanavond weer haha!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:46:
@thunder8 je kan hem wel plaatsen in Bazaar met rush maar je hebt er alleen niets aan op de plekkies waar het kan komt de tegenstander regelmatig langs.
Ik heb alleen getest met CQ en dat wordt hier ook bevestigd. Rush kan ik niet over oordelen, daar ik Rush zelden speel en dus niet getest heb.

Verwijderd

Ik bedoelde CQ. Maar inderdaad ze hebben het verneukt bij DICE hahaha

• Jimmy-time1
Iemand nog tips om "simpel" de stationary emplacement ribbon te halen. Dat is de laatste die ik nog moet halen. En vind het nogal zonde van de tijd om achter zo'n ding te blijven staan en te hopen dat er iemand langs komt die niet op let....

Verwijderd

Ik weet een leuk plekkie om je mijnen neer te zetten op bazaar (niet zichtbaar op de radar ik denk een bug ofzo). Mijnen plaatsen en ga dan gauw achter zon stationary staan heb je zo je ribbon binnen.

• Jimmy-time1
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:47:
Ik weet een leuk plekkie om je mijnen neer te zetten op bazaar (niet zichtbaar op de radar ik denk een bug ofzo). Mijnen plaatsen en ga dan gauw achter zon stationary staan heb je zo je ribbon binnen.
Vertel, ga ik dat vanavond even proberen....

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:10
Jimmy-time1 schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 11:37:
Iemand nog tips om "simpel" de stationary emplacement ribbon te halen. Dat is de laatste die ik nog moet halen. En vind het nogal zonde van de tijd om achter zo'n ding te blijven staan en te hopen dat er iemand langs komt die niet op let....
Ik heb wel leuke kills gehaald op Caspian Border (C - Hill top). Uno heeft em volgens mij gehaald op de D vlag (gas station). Als je Rush speelt zou je Tehran Highway, tweede basis als defender. Staan twee stationaries op de bergflank gericht waar de attackers af komen. Daar kun je tanks en Amtracs, maar ook infantry neer halen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 09:12:
Mocht dat niet helemaal lukken, dan kan je ook 1 enemy equipment stuk maken met je repair tool (spawn beacon, tugs, of mav). Scheelt weer. ;)

• thijsje66
Rikvdlee schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:53:
[...]

Thijs, beter vanavond weer haha!
Oh, ik ben net bezig geweest met Mike, Toaster en Yippiekajee, leuke potjes waren dat. En dat geblèr over de mic, heerlijk.
Maar ja, jij moest natuurlijk weer werken...

http://battlelog.battlefi...how/45445385/2/383230108/
Dit potje, MVP met een KD van 2-6. PTFO hè :)

[ Voor 16% gewijzigd door thijsje66 op 10-05-2012 21:52 ]

• Jimmy-time1
Ik heb de stationary emplacement ribbon binnen. Op Grand Bazaar (conquest) stond ik aan de kant van de US base. Ik had eerst een paar mijnen neergelegd maar die waren niet eens nodig. Ik schoot een paar raketten richting het steegje bij B om daar wat gebouwen te slopen. Door het vallende puin kreeg ik na een paar keer schieten al de benodigde 2 kills.

Daarna nog even met wat GOT-ters gespeeld op oa Damavand Peak maar had enorm last van lag. Ben er toen gauw weer mee gestopt!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Jimmy-time1 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 09:21:
Ik heb de stationary emplacement ribbon binnen. Op Grand Bazaar (conquest) stond ik aan de kant van de US base. Ik had eerst een paar mijnen neergelegd maar die waren niet eens nodig. Ik schoot een paar raketten richting het steegje bij B om daar wat gebouwen te slopen. Door het vallende puin kreeg ik na een paar keer schieten al de benodigde 2 kills.

Daarna nog even met wat GOT-ters gespeeld op oa Damavand Peak maar had enorm last van lag. Ben er toen gauw weer mee gestopt!
Het was gisteravond echt Lagfield inderdaad :( Sinds de beschikbaarheid van custom servers is het bergafwaarts gegaan, lijkt het wel...

Verwijderd

Opzich mag ik niet klagen wat betreft LAG. Waar ik nu wel achter ben gekomen dat ik niet meer op de 24/7 Noshare Canals moet spelen! Daar had ik heel erg last van lag. Ik raak gewoon helemaal niets. De laatste tijd als ik op die server speel haal ik alleen maar score van 2/15 4/18 etc......

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Sinds de custom servers er zijn, en de tickets per game dus hoger kunnen worden ingesteld, is de LAG toegenomen. Lange potjes zorgen ervoor dat de server langzaam vol loopt qua geheugen, alles bijhouden van wat wel/niet kapot geschoten etc is blijkbaar zwaar?

https://powershellisfun.com

• pa4jv
  • Laatst online: 21:48
Godverdomme, loop voor de 5e keer in 2 dagen vast op Gulf of Oman. Beste map van het spel, maar ik speel hem niet meer. :X
Nou ja zeg! Double XP! Dit Weekend! Nog een dlc in 2013! Premium service incoming... LOL

http://battlefieldo.com/t...d-double-xp-weekend.5418/

7(8)7

if so: spm inflatie xD

[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 11-05-2012 21:05 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• pa4jv
Ze zouden natuurlijk ook eens wat bugs kunnen gaan fixen..

Ik zit helemaal niet te wachten op al die premiumshit, zorg eens dat het geluid werkt! :')
pa4jv schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:06:
Ze zouden natuurlijk ook eens wat bugs kunnen gaan fixen..

Ik zit helemaal niet te wachten op al die premiumshit, zorg eens dat het geluid werkt! :')
Het kan ook een troll bericht zijn van een doorgaans betrouwbare nieuwsbron... Maar ja, ach :P. Ben rond 24u thuis dus kan k het gelijk ff checken, zie ik wel of k ga slapen xD

• pa4jv
Ik dacht dat je het druk zou krijgen? :P

• thunder8

thunder8

Waarom net dit weekend, terwijl ik dan weinig in huis ben.... :(

Heren, succes met het opkrikken van jullie SPM. :)

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Moet niet gekker worden met al die kleuter admins en hun gehuurde servers.

Wat ben ik al tegen gekomen :

- Geen c4
- Geen bepaalde wapens
- Maximaal 10 kills met een heli
- Geen turrent gebruik
- Geen igla
- Alleen admins mogen campen
- Alleen admins mogen vliegen

Kan nog wel even zo door gaan. Zodra ik op zo een server kom dan ga ik gelijk alles doen wat ik van hun niet mag als tegen reactie..

Het is net niet zo erg als in BF 2 met die gruwelijke auto admin bot. Helaas door het verdwijnen van de officieele DICE servers kan ik vaak niet spelen zoals ik dat wil. Is toch gruwelijk dat je alles kan gebruiken om te winnen ? Als jij het kan zonder cheaten kan een ander het ook.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-02 12:50
BatmanHorizon schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:59:
Nou ja zeg! Double XP! Dit Weekend! Nog een dlc in 2013! Premium service incoming... LOL

http://battlefieldo.com/t...d-double-xp-weekend.5418/

7(8)7

if so: spm inflatie xD
Fijn dat de verbinding met de EA server net dit weekend elk uur zowat wegvalt bij mij 8)7
Wel een paar lekker potjes kunnen spelen :*)

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ok dan ligt het wegvallen van EA Online dus niet aan mijn verbinding/setup...

Waar ik me mateloos aan stoor sinds de officiele servers weg zijn is het feit dat je nu bijna alleen maar mixed mode servers tegenkomt :'(

Ik speel alleen rush :Y) en zit helemaal niet te wachten op conquest oid :'(

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

• Phyt_
Zo weer een mysterie in Bf3, zo ziet de ene een stapel dozen en de ander uhh niks of hele andere voorwerpen :d
http://dl.dropbox.com/u/1...-05-12%2014%2041%2049.jpg
http://dl.dropbox.com/u/1...-05-12%2014%2042%2054.jpg

eens kijken wat Vos te zien krijgt op zijn scherm :).

[ Voor 10% gewijzigd door Phyt_ op 12-05-2012 15:57 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• pa4jv
Zie je wel.. ik was gisteren aan het fietsen op Seine Crossing maar Joshje zag maar niets. :+

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:29
Lekker weer alle tweakers op de got server aan 1 kant gestacked, het andere teqm zonder vlaggen. En maar afvragen waarom mensen niet terugkomen en de server zo vaak leeg is. Echt...

Flickr PSN ID= cheironnl

• Phyt_
pa4jv schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 16:08:
Zie je wel.. ik was gisteren aan het fietsen op Seine Crossing maar Joshje zag maar niets. :+
En wij maar denken dat king in een tank zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.skelter-specialist.nl/images/metalen-trapauto-pink-princess.jpg

Verwijderd

Phyt_ schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:54:
Zo weer een mysterie in Bf3, zo ziet de ene een stapel dozen en de ander uhh niks of hele andere voorwerpen :d

http://db.tt/Hrhq0oQe

• Phyt_

• pa4jv
cheiron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:26:
Lekker weer alle tweakers op de got server aan 1 kant gestacked, het andere teqm zonder vlaggen. En maar afvragen waarom mensen niet terugkomen en de server zo vaak leeg is. Echt...
Niet zo ragen, server is goed vol vandaag.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

pa4jv schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:55:
[...]

Dat heeft niets met ragen te maken, het toont alleen de achteruit gang van GoT aan. Diegene die mij kent begrijpt het wel.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• cheiron
pa4jv schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:55:
[...]

Wat een kul. 3 keer binnen geweest, drie keer 0 vlaggen en dikke baserape door een heel team tweakers. Moet je zelfweten hoor. Maar er wordt hier vaak genoeg gevraagd waarom de server zo vaak leeg is. Zou het wat met elkaar te maken hebben?

En als ik een opmerking maak is dat nog niet ragen..

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Wat een kul. 3 keer binnen geweest, drie keer 0 vlaggen en dikke baserape door een heel team tweakers. Moet je zelfweten hoor. Maar er wordt hier vaak genoeg gevraagd waarom de server zo vaak leeg is. Zou het wat met elkaar te maken hebben?

Niet oordelen op die paar seconden die je van het potje hebt gezien. Ondertussen waren we al meerdere keren teruggetrokken om ze vlaggen te geven.

• cheiron
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:21:
[...]

Niet oordelen op die paar seconden die je van het potje hebt gezien. Ondertussen waren we al meerdere keren teruggetrokken om ze vlaggen te geven.
Nogmaals, je moet het helemaal zelf weten. Maar als je 6 rondes achter elkaar domineert (6 keer een rondje met 500+ tickets verschil winnen) maakt het teruggeven van een vlag hier en daar natuurlijk niets uit.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Phyt_ schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 15:54:

Volgens mij zijn dat physics objecten waar je zo doorheen kan lopen toch? Wordt denk ik client side 'berekent' en dus kan het voor de een er anders uitzien dan voor de andere. In sommige games kan je deze laten verdwijnen als je de instellingen maar genoeg omlaag gooit.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• pa4jv
cheiron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:49:
[...]

Je zag zelf toch ook wel dat die server helemaal vol zat?

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
cheiron schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 17:26:
Daar is inderdaad toch niks aan, ook niet als 'winnend' team. 'Wij' van de Xbox afdeling spelen de laatste tijd ook steeds vaker tegen elkaar, puur om de teams in balans te houden. Ik begin daar zelf ook vaak mee, omdat ik liever meer uitdaging heb dan een potje te baserapen, en die win/loss ratio interesseert me echt geen reet. Nadeeltje is dat je niet kan overleggen omda je in dezelfde party zit, maar je kan wel lui uit je party afknallen en dat is des te mooier! :)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Phyt_
Gundogan schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:57:
[...]

Volgens mij zijn dat physics objecten waar je zo doorheen kan lopen toch? Wordt denk ik client side 'berekent' en dus kan het voor de een er anders uitzien dan voor de andere. In sommige games kan je deze laten verdwijnen als je de instellingen maar genoeg omlaag gooit.
je kan er mee voetballen :D maar ik ging wel eens tussen dozen liggen. maar dat ga ik nu dus niet meer doen!
Begon er mee dat ik een claymore achter een doos had gezet, nadat Vos, een t-ugs in een doos had gezien.

Maar je raad het al Vos zag alleen de claymore en geen doos :D toen hebben we dat even onderzocht.
dus mensen niet meer in een stapel dozen gaan campere, want kan zijn dat een ander die niet ziet 8)

pa4jv schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:14:
[...]

Je zag zelf toch ook wel dat die server helemaal vol zat?
Precies, zat leuke potjes gehad. Paar keer ook van 150 tickets moeten terugkomen en gewoon zo nu en dan van server switchen voor de variatie :P.

Dat de server vaak zo leeg is komt imo door de maprotatie. Denk dat mensen echt heel beperkt en specifiek zoeken. Of ze willen enkel rush, enkel high ticket cq etc. Ik denk dat een mixed server niet veel wordt gezocht. Doe ik zelf eigenlijk ook. Wil ik cq zoek ik speciefiek een cq server, wil ik wat anders zoek ik weer een andere server met die modus en maps die ik dan wil

Verwijderd

Zo Zo duurde jullie ook wel even :P

@ uno, vos, deere, steppa :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2012 @ 15:37:
Zo Zo duurde jullie ook wel even :P

@ uno, vos, deere, steppa :P
Tactiek van de valse hoop.

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:09

FikkieHo

Wokmaster

Hihi, had de thermal optics voor de tank unlocked. Heb nog nooit zoveel lol gehad in een tank :D Nu begrijp ik een beetje hoe KingofCunnus zich voelt met allemaal engineers om je heen:P

http://battlelog.battlefi...how/45703602/4/252946482/

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• pa4jv
Tankhoerrrrrrrrrrrrrrrrrr. :P
Probeer die Canister shell eens op infantrymaps, kun je lachen. :D

Verwijderd

We moeten een verbod maken op het gebruik van de tank in Seine Crossing!! Fucking onzin om daar een tank in te gooien! En helemaal als KING in de tank zit! Met al zijn repair onderdanen :P
innerchild schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 11:53:
Moet niet gekker worden met al die kleuter admins en hun gehuurde servers.

Wat ben ik al tegen gekomen :

- Geen c4 Fucking onzin
- Geen bepaalde wapens M26 Dart met underslung en heavy barrel kn ik me voorstellen
- Maximaal 10 kills met een heli Fucking onzin, wel goed voor de rotatie
- Geen turrent gebruik Onzin en zo erg vervelend zijn ze niet
- Geen igla Fucking onzin en je maar laten neerknallen door een goed heli piloot
- Alleen admins mogen campen Geen woorden voor.....
- Alleen admins mogen vliegen He die komt me bekend voor werd gisteren in mijn laatst pot eruit gegooid daarvoor, KLOOTZAKKEN

Kan nog wel even zo door gaan. Zodra ik op zo een server kom dan ga ik gelijk alles doen wat ik van hun niet mag als tegen reactie..Denk je dat dat helpt ze kicken je toch meteen en anders bannen ze je EA/DICE doet er toch niets aan!!
Tja, aan de andere kant betalen ze wel voor die server. Ze moeten zich echter wel aan de regels houden en als EA/DICE daar niets aan doet zou ik ook misbruik maken van een aantal uitsluitingen!

@Dynamix: opzich ging dat boosten wel lekker, diegene de gehele avond of dag hebben gespeeld hebben dikke punten verdient. Ik helaas niet hahaha maarja shit happens, je kan niet altijd online zijn he!

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 09:09 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Lekker lopen boosten dit dubbele XP weekend, GoT'ers?

• cheiron
Punten boosten viel wel mee eigenlijk, daarvoor had ik dan toch meer close combat moeten spelen.

Over die gekke regels op servers; van het weekend had ik niet de hele tekst gelezen van de voorwaarden op een server. Rijdt er een tank op Seine D terwijl ik daar met C4 sta. Tsja, dan kun je dat op de tank verwachten -> kick :')

Geen C4 dus.. Waarschijnlijk speelt de admin altijd Seine in een tank (..) en werd constant uit zn tank geblazen. Jammer, want verder was het een gebalanceerde server.

Gister hoorde ik nog iemand van Got zeggen dat hij op een server was geweest waar het verboden was om met een jet een raket te "outrunnen". Dan ben je echt van het padje af..

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 08:53:
We moeten een verbod maken op het gebruik van de tank in Seine Crossing!! Fucking onzin om daar een tank in te gooien! En helemaal als KING in de tank zit! Met al zijn repair onderdanen :P
:'( Op seine speel ik heel vaak zonder gunner/repairs (indien weinig tweakers), let erg op risico situaties :P O-). Op andere maps tanks inmiddels ingeruild voor jets :9. Voor een GoT tournament zou het grappig zijn om een keer seine infantry only te doen >:).

ps: @ uno, krijgen we eigenlijk tijd om tactics te bespreken of wordt het een surprise verdeling op vrijdag :P
Dynamix schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:04:
Lekker lopen boosten dit dubbele XP weekend, GoT'ers?
SPM +36 en 7 colonel ranks verder :X. Ik heb iets te veel gespeeld dit weekend :X

• johan bos
Alle regels die beginnen met "alleen admins mogen...." 7(8)7

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
johan bos schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:04:
Alle regels die beginnen met "alleen admins mogen...." 7(8)7
alleen admins mogen GEEN SHOTGUNS!! 7(8)7

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• thunder8

thunder8

Jammer dat ik van het weekend nauwelijks tijd had. Gister begin van de middag even kunnen spelen en gisteravond. Echter gisteravond zat ik op een server waar het weer helemaal mis was qua teambezettingen en na een kwartier ook nog een freeze. Was er meteen weer klaar mee....... :(

Verwijderd

Mijn SPM is niet echt heel erg verhoogd maarja heb volgens mij nog geen 3 uurtjes gespeeld dit weeken hahaha.

Nu had je wel de kans om je Recon klasse lekker te pompen!!

@thunder8 schaf een BF3 op je PC aan en je kan 26 t/m 28 May weer lekker boosten HAHAHA :P ;)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 10:51 ]

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:50:
Mijn SPM is niet echt heel erg verhoogd maarja heb volgens mij nog geen 3 uurtjes gespeeld dit weeken hahaha.

Nu had je wel de kans om je Recon klasse lekker te pompen!!

@thunder8 schaf een BF3 op je PC aan en je kan 26 t/m 28 May weer lekker boosten HAHAHA :P ;)
is dat niet enkel voor de PC?

Verwijderd

Dat zeg ik.........toch

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2012 11:02 ]

• cybermans
hmmmmz toen ik op quote ging drukken zag ik dat pc er nog niet bij staan ofzo

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik heb nu de assignements van Recon gehaald en die L96 sniper rifle vrijgespeeld. Is die goed of kan ik beter gewoon de SV98 nog gebruiken?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• thunder8

thunder8

Tja zou ik ook eerst een PC moeten aanschaffen die het lekker draait. En 700 euro voor een beetje PC en de game is een beetje veel voor het boosten...... :P :9
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 11:41:
Ik heb nu de assignements van Recon gehaald en die L96 sniper rifle vrijgespeeld. Is die goed of kan ik beter gewoon de SV98 nog gebruiken?
Als de Sv98 je ligt, kan je denk ik beter doorgaan en de M98B vrijspelen. Als de SV98 je niet echt ligt, dan is de L96 misschien een goede keus. Je kan altijd een paar ronden proberen te spelen met de L96. Bevalt het niet, kan je snel genoeg terug schakelen naar de SV98.

[ Voor 41% gewijzigd door thunder8 op 14-05-2012 12:18 ]

• Unomomentodado
cheiron schreef op maandag 14 mei 2012 @ 09:55:
Gister hoorde ik nog iemand van Got zeggen dat hij op een server was geweest waar het verboden was om met een jet een raket te "outrunnen". Dan ben je echt van het padje af..
Klopt. Je mocht opp die server niet de afterburner gebruiken om een Igla te ontwijken. 8)7
BatmanHorizon schreef op maandag 14 mei 2012 @ 10:03:
ps: @ uno, krijgen we eigenlijk tijd om tactics te bespreken of wordt het een surprise verdeling op vrijdag :P
Ik zal vanavond de teamindeling maken. :)

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:03

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

thunder8 schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:16:

Als de Sv98 je ligt, kan je denk ik beter doorgaan en de M98B vrijspelen. Als de SV98 je niet echt ligt, dan is de L96 misschien een goede keus. Je kan altijd een paar ronden proberen te spelen met de L96. Bevalt het niet, kan je snel genoeg terug schakelen naar de SV98.
Ja oke het is dus niet zo dat de L96 significant beter is ondanks dat je allemaal dingen moet doen om hem vrij te spelen :p

Weet iemand trouwens of er verschil is met wapen effectifiteit op Console of PC. want speel op PC maar aangezien dit de enige actieve BF3 toppic is =p

[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 14-05-2012 12:48 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Verwijderd

ahum... [PC] Battlefield 3 en Back to Karkand - deel 7
Ricmaniac schreef op maandag 14 mei 2012 @ 12:47:
[...]
Weet iemand trouwens of er verschil is met wapen effectifiteit op Console of PC. want speel op PC maar aangezien dit de enige actieve BF3 toppic is =p

Verwijderd

@Vos en Pa4je als je denkt dat het op de PS3 fout is wat betreft de dingen die je ziet staan (dozen/crates etc) en ander niet, kijk eens naar dit filmpje.....PC is niet echt beter hahaha

YouTube: BF3 Giant Glitch

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op maandag 14 mei 2012 @ 13:11:
@Vos en Pa4je als je denkt dat het op de PS3 fout is wat betreft de dingen die je ziet staan (dozen/crates etc) en ander niet, kijk eens naar dit filmpje.....PC is niet echt beter hahaha

YouTube: BF3 Giant Glitch
Haha zo das wel hele grote glitch :P In de reacties al daar: "kill it before it can make babies!" haha

BFV: SuperflipNL [PS4]

• pa4jv
Afbeeldingslocatie: http://www.rogerowenspeanutman.com/images/me-want.gif

:9

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Voor mensen die belachelijke servers rulez zat zijn. Er komen weer orginele dice servers bij.

http://mp1st.com/2012/05/...o-console-server-browser/

BFV: SuperflipNL [PS4]

Pagina: 1 ... 87 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.