maar dan moeten we ook meer als een echte clan gaan samenwerken en wars gaan spelen. Heb ik in het verleden gedaan maar op een gegeven moment mee gekapt omdat het bijna werk wasthunder8 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:01:
Misschien is het een idee als er echt gespeeld wordt als team voor de prestaties, om alleen de squadleaders VOIP op team zetten en de leden van de squads alleen op squad. Zodoende kunnen de leaders met elkaar overleggen wat er moet gebeuren en dan met het squad het plan ten uitvoering brengen.
Ook is het handig als alle leden van een squad de perks op elkaar afstemmen en op de map/objective. Maar dan zou je ook met enige regelmaat met elkaar moeten trainen, om echt van elkaar te leren wat de sterke en zwakke plekken zijn. Door dan te tweaken aan de squads kan je zorgen dat je optimaal gebruik maakt van alle sterke punten en minimale zwakke punten in de teams hebt zitten.
inderdaad. Erg zijn genoeg kwaliteiten hier bij de Tweakers te vinden, maar het is alleen nog niet een echt team. Voorheen was ik war-arranger binnen onze clan en dat was elke avond minimaal een uur werk. Daar heb tegenwoordig echt geen behoefte meer aan, heb belangrijkere dingen in me leven.cybermans schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:04:
[...]
maar dan moeten we ook meer als een echte clan gaan samenwerken en wars gaan spelen. Heb ik in het verleden gedaan maar op een gegeven moment mee gekapt omdat het bijna werk was
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Ligt er ook aan met wie je in een squad zit. Enkele tweakers spelen al sinds het begin van BC2 met elkaar samenen weten precies wat ze aan elkaar hebben hoe de andere speelt. Ze hebben vaak aan een half woord genoegthunder8 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:09:
[...]
inderdaad. Erg zijn genoeg kwaliteiten hier bij de Tweakers te vinden, maar het is alleen nog niet een echt team. Voorheen was ik war-arranger binnen onze clan en dat was elke avond minimaal een uur werk. Daar heb tegenwoordig echt geen behoefte meer aan, heb belangrijkere dingen in me leven.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
Je moet GoT ook niet als clan zien! Ik zit wel in de GoT platoon maar ik heb gewoon geen tijd om in een clan te zitten en ik moet je eerlijk zeggen dat ik daar ook geen trek in heb! Het is voor mij plezier maken met een groepje ik hoef niet perse wars tegen andere "clans" een aantal keer is niet erg maar het moet niet zo zijn dat je ook moet trainen etc. Geen tijd en geen zin in.
Gewoon lekker knallen en een beetje opletten wie welke perk of klasse heeft. Misschien ook handig om als squad bijelkaar te blijven met 2 assaults en 2 supports.
@Jackal131 ik merk daar niets van van dat half woord. Of speelde gisteren niemand van de oude garde mee?
@cybermans: ik niet geen tijd voor! 2e zoon is in aantocht nog 2 a 3 weken
Gewoon lekker knallen en een beetje opletten wie welke perk of klasse heeft. Misschien ook handig om als squad bijelkaar te blijven met 2 assaults en 2 supports.
@Jackal131 ik merk daar niets van van dat half woord. Of speelde gisteren niemand van de oude garde mee?
@cybermans: ik niet geen tijd voor! 2e zoon is in aantocht nog 2 a 3 weken
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2012 10:20 ]
Die Tweaker battle gaat nog leuk worden
Hoeveel mensen zouden het eigenlijk willen?
een wat meer serieus gebeuren om ook wars te gaan spelen/ trainen/etc?
een wat meer serieus gebeuren om ook wars te gaan spelen/ trainen/etc?
En vergeet natuurlijk MAG nietJackal131 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:15:
Ligt er ook aan met wie je in een squad zit. Enkele tweakers spelen al sinds het begin van BC2 met elkaar samenen weten precies wat ze aan elkaar hebben hoe de andere speelt. Ze hebben vaak aan een half woord genoeg
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Dat denk ik ook wel! heb er wel zin in ben benieuwd naar de verdeling....maarja eerst maar eens zien of ik kan!
de 2 met hoogste skill level gaan pispotten ofzo?
Filteren op hoogste skill en dan vervolgens de oneven nummers tegen de even nummers, lijkt mij het handigste.
Hadden er gisteren nog meer mensen last van een haperende (UPC) internetverbinding? Ik kon eerst niet eens online komen en toen ik even aan het spelen was zag ik regelmatig mensen offline en vlak daarna weer online komen. Of werd dat veroorzaakt door crashes?
Hier niet. Geen last van gehad op PSN. Maar BF3 heeft de laatste tijd wel vaker kuren met crashes op het einde van een match.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Was groot in het nieuws gisteren toch? Dat UPC netwerkproblemen had.Jimmy-time1 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:36:
Hadden er gisteren nog meer mensen last van een haperende (UPC) internetverbinding? Ik kon eerst niet eens online komen en toen ik even aan het spelen was zag ik regelmatig mensen offline en vlak daarna weer online komen. Of werd dat veroorzaakt door crashes?
Flickr PSN ID= cheironnl
Ja klopt, UPC had gisteren problemen. Zit zelf in regio A'dam bij Ziggo.
nieuws: UPC kampt met internetstoring - update
nieuws: UPC kampt met internetstoring - update
Inderdaad. Heb van het weekend vaker dan eens een crash gehad, vlak voordat je te zien krijgt wat je resultaten zijn. Met dat blauw/witte achtergrond, voordat je je ribbons ziet.... Enige manier is je PS3 hard resetten....
Ja dat vind ik ook wel irritant. Gebeurd vooral als je een lekker potje speelt
. Maar 'vroeger' kon ik bij een BF3 freeze gewoon me PS knop lang indrukken, 2x naar onderen, 1x naar links en me Playstation ging uit. Nu moet ik het ook hard resetten...
Ik een enkele keer, PS3 heeft genoeg ruimte om te koelen?thunder8 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:40:
Inderdaad. Heb van het weekend vaker dan eens een crash gehad, vlak voordat je te zien krijgt wat je resultaten zijn. Met dat blauw/witte achtergrond, voordat je je ribbons ziet.... Enige manier is je PS3 hard resetten....
Die trick nooit geweten, maar bij mij is het gewoon de uitknop ingedrukt houden tot die begint te piepenSuperflipNL schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:42:
Ja dat vind ik ook wel irritant. Gebeurd vooral als je een lekker potje speelt. Maar 'vroeger' kon ik bij een BF3 freeze gewoon me PS knop lang indrukken, 2x naar onderen, 1x naar links en me Playstation ging uit. Nu moet ik het ook hard resetten...
Verwijderd
Ik had nergens last van gisteren qua verbinding dan (UPC heb ik) mijn systeem liep wel vast en als ik het PS3 knopje indrukte zag ik mijn menu storend in beeld.
@ Dynamix lijkt me een goed idee de verdeling op die manier.
@cybermans dit kan nog steeds maar dan met de aanknop op de PS3 zelf of je trekt je stekker eruit
@ Dynamix lijkt me een goed idee de verdeling op die manier.
@cybermans dit kan nog steeds maar dan met de aanknop op de PS3 zelf of je trekt je stekker eruit
Die werkt soms, dan denk ik dat ik dus alleen een beeld freeze heb. Je kan het een keer proberen. Ik probeer het vaak 2x, werkt dat niet dan doe ik maar een harde reset. Normaal uitzetten gaat toch echt mijn voorkeur naar uit. Maar met een harde reset hou ik de aan/uit knop lang ingedrukt. Wil zo veel mogelijk die knop aan de achterkant niet gebruiken. Lijkt me niet ideaal voor je systeem/harde schijf.cybermans schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:43:
[...]
Die trick nooit geweten, maar bij mij is het gewoon de uitknop ingedrukt houden tot die begint te piepen
Lijkt me wel. Staat gewoon open en bloot bovenop mijn TV meubel met ruimte aan de voor- en achterzijde. En dan nog zou het heel vreemd zijn als hij op precies hetzelfde punt crashed. Anderhalf jaar geleden heeft hij 3 weken onafgebroken aangestaan voor GT5 B-spec, zonder problemen. Is een Slim 320GB.cybermans schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:42:
[...]
Ik een enkele keer, PS3 heeft genoeg ruimte om te koelen?
en die slims zouden al minder probs moeten hebben, heb zelf nog een vadsige ps3thunder8 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:49:
[...]
Lijkt me wel. Staat gewoon open en bloot bovenop mijn TV meubel met ruimte aan de voor- en achterzijde. En dan nog zou het heel vreemd zijn als hij op precies hetzelfde punt crashed. Anderhalf jaar geleden heeft hij 3 weken onafgebroken aangestaan voor GT5 B-spec, zonder problemen. Is een Slim 320GB.
Ik wist ook wel dat UPC storing had. Maar toen ik al weer een poos normaal aan het spelen was zag ik telkens meldingen dat er iemand offline ging en vlak daarna meteen weer online kwam. Da's meestal wel een teken dat de internetverbinding niet goed is of dat er mensen last hebben van crashes.cheiron schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:39:
[...]
Was groot in het nieuws gisteren toch? Dat UPC netwerkproblemen had.
Heeft meer te maken met crashes. Daardoor moet je je PS resetten en jezelf weer opnieuw aanmelden. Als ik zie dat een maat van mij zomaar offline gaat, weet ik wel dat hij net een crash heeft gehad. Gisteren gelukkig geen last van gehad, speel ook met vadsige koelkast.Jimmy-time1 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:51:
[...]
Ik wist ook wel dat UPC storing had. Maar toen ik al weer een poos normaal aan het spelen was zag ik telkens meldingen dat er iemand offline ging en vlak daarna meteen weer online kwam. Da's meestal wel een teken dat de internetverbinding niet goed is of dat er mensen last hebben van crashes.
Verwijderd
Ik heb mijn Slim PS3 weggestopt in het TV meubel, deurtje zit dan altijd dicht. Enige ventilatie is een 40mm gat in de achterkant van het meubel waar alle kabels door naar buiten gaan. Heb volgens mij pas 1x een crash gehad! Als ik na een avondje gamen het meubel open maak dan hoor ik de fan wel behoorlijk draaien maar ik heb niet het idee dat ie heel erg heet is geworden, de fan gaat na 1-2 minuten al weer rustiger lopen. Ik laat mijn PS3 wel altijd ff uithijgen; ik zet em dus nooit uit zonder dat ie de kans heeft gehad om weer tot rust te komen
denk dat je beter kan filteren op SPM want skill zegt niet veel de eene dag is het 650 en de andere dag is 300Dynamix schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:34:
Filteren op hoogste skill en dan vervolgens de oneven nummers tegen de even nummers, lijkt mij het handigste.
SPM of skill, beide gegevens worden door uno bijgehouden via het inschrijfformulier.
Niemand houd je tegen om iets te posten
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
.,,,,,maar dan niet klagen dat het hier zo veel over PS3 gaat
PSN: Deere6030
Zo druk is het daar niet, maar wij maken ons niet druk om crashes, of je beter naar 16bit geluid kunt luisteren of je schoonmoeder aan de waslijn kunt hangen. Xbox live doet het gewoon altijd en de servers zijn ook stabiel. De tientallen ergenissen kennen we nu wel, dus waarom voor de 30e keer opnoemen in dit topic?Licko schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:37:
Wel duidelijk te merken dat het xbox deel een eigen forum heeft...
Maar de hoeveelheid actieve spelers is ook behoorlijk ingekakt. Rond de release van de DLC zal het wel weer drukker worden, maar ik stop er ook steeds vroeger mee omdat het zo irritant is tegen amerikanen e.d.
Overigens denk ik dat het minder ernstig was geweest met de daling in (actieve) spelers als ze de eerste dlc wat later hadden uitgebracht. Al hadden we natuurlijk liever de nieuwe DLC eerder
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 08-05-2012 13:50 ]
Komt goed met de indeling voor het toernooi. Ik heb daar een hele mooie formule voor:
Ranking = Average(SPM) + (1 - lagmultiplier) x Skill / ( quit-ratio - scheldfactor) x tankhoerfrequentie
Ranking = Average(SPM) + (1 - lagmultiplier) x Skill / ( quit-ratio - scheldfactor) x tankhoerfrequentie
Je vergeet de factoren baserape en voertuigstelen...
Waar zit de kamikaze-for-revive-coëfficiënt? Speelt zeker bij mijn speelstyle aardig grote rolUnomomentodado schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:51:
Komt goed met de indeling voor het toernooi. Ik heb daar een hele mooie formule voor:
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmm Rogierh dan kom je toch bijna altijd zo rond de Average(SPM) uit? Of je formule moet nog wat bijgesteld worden.
Unomomentodado schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:51:
De nieuwe DLC komt waarschijnlijk ook eerder dan juni, alleen voor PS3'ers weliswaarMartinspire schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Zo druk is het daar niet, maar wij maken ons niet druk om crashes, of je beter naar 16bit geluid kunt luisteren of je schoonmoeder aan de waslijn kunt hangen. Xbox live doet het gewoon altijd en de servers zijn ook stabiel. De tientallen ergenissen kennen we nu wel, dus waarom voor de 30e keer opnoemen in dit topic?
Maar de hoeveelheid actieve spelers is ook behoorlijk ingekakt. Rond de release van de DLC zal het wel weer drukker worden, maar ik stop er ook steeds vroeger mee omdat het zo irritant is tegen amerikanen e.d.
Overigens denk ik dat het minder ernstig was geweest met de daling in (actieve) spelers als ze de eerste dlc wat later hadden uitgebracht. Al hadden we natuurlijk liever de nieuwe DLC eerder
[ Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 08-05-2012 14:11 ]
Doet Dice zodat ze wat te lullen hebben in topics als deze, ipv hitteproblemen en shitDynamix schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:10:
[...]
![]()
[...]
De nieuwe DLC komt waarschijnlijk ook eerder dan juni, alleen wel voor PS3'ers
Heeft het er niet mee te maken dat DICE die afspraak heeft gemaakt met Sony, dat ze content eerder voor de PS3 uitgeven, voor de valse belofte van gratis versie van BF 1943?? Welke uiteindelijk toch kwam.
tankhoerfrequentie = King-factorUnomomentodado schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:51:
In geval van King himself; King-factor =
Overigens mis ik in deze formule nog;
stathoercoëfficiënt
400+uur no-life exponent
En als belangrijkste in de formule te worden opgenomen; werkelijkeSPM = SPM/M26-servicestars
[ Voor 29% gewijzigd door johan bos op 08-05-2012 14:16 ]
PSN: Deere6030
Jullie vergeten de derdemachtswortel van de longest headshot vermenigvuldigd met de sinus van de K/D.
en dan de hele meuk nog wel even diffrentierenpa4jv schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:29:
Jullie vergeten de derdemachtswortel van de longest headshot vermenigvuldigd met de sinus van de K/D.
Waarnaar?cybermans schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:30:
[...]
en dan de hele meuk nog wel even diffrentieren
euh euh, mijn wiskunde knobbel is heel hard op vakantie op dit moment ben ik bang
Ok, maakt niet uit. Dan vullen we gewoon eerst de getallen in en differentiëren we daarna pas, dan zijn we allemaal gelijk.
zijn sommige dan ook meer gelijk dan anderepa4jv schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 14:34:
Ok, maakt niet uit. Dan vullen we gewoon eerst de getallen in en differentiëren we daarna pas, dan zijn we allemaal gelijk.
Ik ben altijd meer gelijk dan een ander
hmm doe je mee dan ?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
dat ben ik alVerwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:27:
Ik hoop het dan ben ik tenminste niet meer slechtste![]()
De formule wordt overigens overruled als deze aangeeft dat Jackal en Jeroen in 1 team zitten. Anders is er in volume niet genoeg balance.
Verwijderd
Martinspire schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:49:
[...]
Zo druk is het daar niet, maar wij maken ons niet druk om crashes, of je beter naar 16bit geluid kunt luisteren of je schoonmoeder aan de waslijn kunt hangen. Xbox live doet het gewoon altijd en de servers zijn ook stabiel. De tientallen ergenissen kennen we nu wel, dus waarom voor de 30e keer opnoemen in dit topic?

Fuckin droog. Tsja er valt eigenlijk ook neit zoveel meer te zeggen over dit spel he. Er moet weer ff nieuwe content uitkomen. En voor de rest is het eigenlijk meer spelen dan praten
Unomomentodado schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 13:51:
Ranking = [ Average(SPM) + (1 - lagmultiplier) x Skill ] / [( quit-ratio - scheldfactor) x tankhoerfrequentie ]
Lol, delen door een oneindig groot getal betekent dat ik een ranking heb ongeveer gelijk aan 0,0
(tenzij zoals bedoeld zonder haakjes
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 08-05-2012 18:17 ]
pa4jv schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 18:19:
Klopt ook wel, het resultaat van die ranking is het aantal gelopen kilometers in BF3.
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/45204375/2/170544709/
Christus wat een pot. Niet normaal mer. Ging als een dolle door het veld rennen. Dit komt ervan
Christus wat een pot. Niet normaal mer. Ging als een dolle door het veld rennen. Dit komt ervan
eindelijk een headset gevonden die mij echt de moeite waard lijkt:

http://www.amazon.com/Dig...B0075WEZJS/ref=pd_sxp_f_r
ding van sony zelf gaat me oor pijn van doen na een kwartier en zon ding dat zo aan je oor hangt, vind het niks, over mijn hoofd vind ik ook al ruk, dus dan blijft er zon keelmicrofoon over :-)

http://www.amazon.com/Dig...B0075WEZJS/ref=pd_sxp_f_r
ding van sony zelf gaat me oor pijn van doen na een kwartier en zon ding dat zo aan je oor hangt, vind het niks, over mijn hoofd vind ik ook al ruk, dus dan blijft er zon keelmicrofoon over :-)
@jackel sorry was snel weg deed ff snel een potje
PSN ID = steppa87
Met je storing jinx: nu ligt mijn verbinding er al een dag uit. Online:"Ja meneer, dat kan zomaar een week duren"Jimmy-time1 schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 10:51:
[...]
Ik wist ook wel dat UPC storing had. Maar toen ik al weer een poos normaal aan het spelen was zag ik telkens meldingen dat er iemand offline ging en vlak daarna meteen weer online kwam. Da's meestal wel een teken dat de internetverbinding niet goed is of dat er mensen last hebben van crashes.
#@$%&^#@. M26 dart verdienen ze
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Waarom geen predetor missel ( o shit het is geen mw3)
Nee even serieus een week kan je geen andere dns server instellen?
google 8.8.8.8 of die andre 2
Nee even serieus een week kan je geen andere dns server instellen?
google 8.8.8.8 of die andre 2
Op welke dag heeft dit betrekking. Ik heb de PS3 al 2 dagen niet meer aan gehad.
Ook vanavond ben ik waarschijnlijk niet van de partij.
Ik heb sinds gisteren de mortar vrijgespeeld. (Jaja, ik weet het. Ik speel niet zo veel...)
Maar ik wil mijn assignment ook nog even halen en moet dus 2 kills met dat ding maken. Is dat na de patch nog te doen met de normale regels of is het beter om dat in hardcore te doen?
Maar ik wil mijn assignment ook nog even halen en moet dus 2 kills met dat ding maken. Is dat na de patch nog te doen met de normale regels of is het beter om dat in hardcore te doen?
Haha, dat lijkt me inderdaad een goeie plek om dat te doen. Het is altijd een chaos daar en dan spelen wij nog maar met 24 man ipv 64 op de pc....
Heb trouwens nooit geweten dat de LAV en/of Vodnik op die map in dat steegje bij B konden komen. Stond er gisteravond opeens een midden voor mijn neus...
Heb trouwens nooit geweten dat de LAV en/of Vodnik op die map in dat steegje bij B konden komen. Stond er gisteravond opeens een midden voor mijn neus...
Verwijderd
Wat was er gisteren toch weer aan de hand....veel lag! 2 keer liep alles vast haha. Mijn scores waren weer helemaal fucked up! Paar potjes gespeeld maar op een of andere manier raakte ik niemand! Allemaal hitmarkers maar geen kill op mijn naam zie onderstaande links:
http://battlelog.battlefi...how/44960037/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/44955502/4/230420491/
Vooral de laatste report was helemaal befucked.....kreeg niemand dood en ging zelf na minst geringe hit dood
@Kwartel en Jummy time: Tegenwoordig is het niet meer zo makkelijk om met de mortar kills te maken. Je kan hem tegenwoordig niet meer in de no go zone neerzetten dus je bent redelijk kwetsbaar.
http://battlelog.battlefi...how/44960037/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/44955502/4/230420491/
Vooral de laatste report was helemaal befucked.....kreeg niemand dood en ging zelf na minst geringe hit dood
@Kwartel en Jummy time: Tegenwoordig is het niet meer zo makkelijk om met de mortar kills te maken. Je kan hem tegenwoordig niet meer in de no go zone neerzetten dus je bent redelijk kwetsbaar.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 08:53 ]
Verwijderd
Ik zat laatst op Tehran Highway onderaan de heuvel bij de US spawn, tegen dat muurtje naast A zegmaar.
De enemy was lekker aan het baserapen, heb vanaf daar toch een behoorlijk aantal kills kunnen maken met de mortar. Duurde best lang voordat ze me door hadden.
@ Jimmy, is een leuk plekje om te staan met je LAV ja
De enemy was lekker aan het baserapen, heb vanaf daar toch een behoorlijk aantal kills kunnen maken met de mortar. Duurde best lang voordat ze me door hadden.
@ Jimmy, is een leuk plekje om te staan met je LAV ja
Ik hoef voor de assignment maar 2 kills dus zal wel een poging gaan wagen. Als er iemand met de mortar gaat counteren moet ik me maar blijven verplaatsen.
Ik EIS een patch die de serverbrowser verbetert. Als ik wil spelen ben ik bijna een half uur kwijt om een normale server te vinden. Ik kan géén echte DICE servers vinden. Ik met veel pijn en moeite een 100% tickets + normale regels server vinden. Ik kan met veel pijn en moeite een max 200% tickets + normale regels server vinden.
Ik hoef geen potjes die meer dan 30 minuten duren.
Ik wil niet spelen als ik geen shotgun / famas / M320 / IGLA / Stinger etc mag gebruiken.
Ik wil niet spelen als ik geen shotgun / famas / M320 / IGLA / Stinger etc mag gebruiken.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Agree, die serverbrowser is idd een drama. Er is geen DICE server meer te vinden. En potjes die anderhalf uur duren hoeven voor mij ook niet zo nodig. Dan liever wat kortere potjes op verschillende maps.
http://mp1st.com/2012/05/...-console-dice-cm-answers/AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:04:
Ik EIS een patch die de serverbrowser verbetert. Als ik wil spelen ben ik bijna een half uur kwijt om een normale server te vinden. Ik kan géén echte DICE servers vinden. Ik met veel pijn en moeite een 100% tickets + normale regels server vinden. Ik kan met veel pijn en moeite een max 200% tickets + normale regels server vinden.
Het zou al een hoop schelen als EA/DICE de voorwaarden aanzienlijk strikter zou handhaven: wil je een wapen / voertuig uitsluiten: unranked. Period. En dan niet de mogelijkheid geven om stiekum toch ranked te gaan, nee, zodra je die keuze maakt (dus de mogelijkheid om wapens etc aan te vinken maken), de server automatisch unranked maken.
Immers, regels die afwijken van de 'normale' regels maken dat een server volgens de voorwaarden unranked moet zijn. Kijken hoeveel er dan nog vreemde regels erop na houden.
Het huren van een server is voor:
- map keuze
- map volgorde
- tickets
- spelstijl (CQ, Rush, etc)
- e-Peen
Immers, regels die afwijken van de 'normale' regels maken dat een server volgens de voorwaarden unranked moet zijn. Kijken hoeveel er dan nog vreemde regels erop na houden.
- map keuze
- map volgorde
- tickets
- e-Peen
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
zolang je kan kicken zonder dat er een reden voor is, zal dat nooit werken. Je kan namelijk altijd kunnen zeggen gebruik zus en zo wapen = kickAllSeeyinEye schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:21:
Het zou al een hoop schelen als EA/DICE de voorwaarden aanzienlijk strikter zou handhaven: wil je een wapen / voertuig uitsluiten: unranked. Period. En dan niet de mogelijkheid geven om stiekum toch ranked te gaan, nee, zodra je die keuze maakt (dus de mogelijkheid om wapens etc aan te vinken maken), de server automatisch unranked maken.
- map keuze
- map volgorde
- tickets
- e-Peen
Report, server op slot zonder restitutie van huur.cybermans schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:28:
[...]
zolang je kan kicken zonder dat er een reden voor is, zal dat nooit werken. Je kan namelijk altijd kunnen zeggen gebruik zus en zo wapen = kick
Verwijderd
Hoe je het wendt of keert EA/DICE zal niet strenger gaan controleren op admin abuse! Dan kunnen ze minimaal 100 extra werknemers inhuren om alle klachten daarover op te lossen. Wel goed voor de werkgelegenheid.
Ook op de GoT server wordt dan niet aan de regels gehouden, volgens mij is het fenomeen spawnrapen ook niet verboden......en wij kicken ze dan ook als ze dat wel doen.
Ook op de GoT server wordt dan niet aan de regels gehouden, volgens mij is het fenomeen spawnrapen ook niet verboden......en wij kicken ze dan ook als ze dat wel doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 09:33 ]
@thunder ik dacht net nog even aan je opmerking alle squad members voip en squad leaders op team.
Dan horen de squad leaders nog steeds alle team members, dus dan schiet het nog niet heel veel op (en alle teammembers horen alle squadleaders)
Dan horen de squad leaders nog steeds alle team members, dus dan schiet het nog niet heel veel op (en alle teammembers horen alle squadleaders)
Het maakt me ook niet uit wat voor regels iemand op 'zijn' server instelt. Ik speel volgens de toegestane (en fatsoens)regels. Tot de kickVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:33:
Hoe je het wend of keert EA/DICE zal niet strenger gaan controleren op admin abuse! Dan kunnen ze minimaal 100 extra werknemers inhuren om alle klachten daarover op te lossen. Wel goed voor de werkgelegenheid.
Ook op de GoT server wordt dan niet aan de regels gehouden, volgens mij is het fenomeen spawnrapen ook niet verboden......
En aangezien ik de servers die ik bezoek filter op 'ranked', mag ik alle wapens in het spel gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door AllSeeyinEye op 09-05-2012 09:35 ]
kicken om ruimte te maken voor een clanmember mag wel?AllSeeyinEye schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:32:
[...]
Report, server op slot zonder restitutie van huur.
Tja... da's een lastige. Heb je daarvoor geen gereserveerde slots? In BF2 kickten wij niet voor clan members. Van de 32 plaatsen hadden we er 10 gereserveerd voor clan members.cybermans schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:43:
[...]
kicken om ruimte te maken voor een clanmember mag wel?
Nee, want de teammembers die op squad staan hoor je niet als jij wel op team staat en in een ander squad zit. De leaders zijn wel te horen door iedereen, dat klopt, maar dat mag geen probleem zijn.cybermans schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:33:
@thunder ik dacht net nog even aan je opmerking alle squad members voip en squad leaders op team.
Als je serieus bezig bent, moet alle offtopic chatter achterwege blijven, net als alle gescheld. Daar zullen de meesten problemen mee hebben, mij incluis.
Ok, dat wist ik dan weer nietthunder8 schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:56:
[...]
Nee, want de teammembers die op squad staan hoor je niet als jij wel op team staat en in een ander squad zit. De leaders zijn wel te horen door iedereen, dat klopt, maar dat mag geen probleem zijn.
Als je serieus bezig bent, moet alle offtopic chatter achterwege blijven, net als alle gescheld. Daar zullen de meesten problemen mee hebben, mij incluis.
hmmm geen gescheld meer..... moeten ze is dood gaan aan de andere kant als ik er op schiet
[ Voor 8% gewijzigd door cybermans op 09-05-2012 10:05 ]
Verwijderd
Maarja dan kan je de server beter gaan protecten met een password. Er zijn onderhand zoveel betalende GoT-ers dat er dan geen plaats meer is voor randoms. LOLAllSeeyinEye schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 09:47:
[...]
Tja... da's een lastige. Heb je daarvoor geen gereserveerde slots? In BF2 kickten wij niet voor clan members. Van de 32 plaatsen hadden we er 10 gereserveerd voor clan members.
die reserverd slots voor VIP werken volgens mij ook niet nu toch?
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Volgens mij heb je alleen voorrang als je in de queue staat. Het is niet zo dat de laatste persoon die is binnengekomen wordt gekicked.Phyt_ schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 10:47:
die reserverd slots voor VIP werken volgens mij ook niet nu toch?
Verwijderd
Ik ben eens gaan kijken naar de assigments en ik heb nog een mortal kill nodig om een assigment te voltooien.
Nu heb ik gisteren een volledige pot met de motar gespeeld, wel een paar kill assists maar werkelijk geen enkele kill kunnen maken.
Richt dat ding na de update nog wel een beetje schade aan? Ik heb geen zin om nog een paar potten met dat ding te spelen eerlijk gezegd...
Nu heb ik gisteren een volledige pot met de motar gespeeld, wel een paar kill assists maar werkelijk geen enkele kill kunnen maken.
Richt dat ding na de update nog wel een beetje schade aan? Ik heb geen zin om nog een paar potten met dat ding te spelen eerlijk gezegd...
Verwijderd
Daarom haalde ik straks al het voorbeeld aan van "B" op Grand Bazaar. Grote kans dat daar al een veldslag aan de gang is en je mensen kunt mortarren die al half kapot zijn. Wat ook helpt is in de gaten houden waar jouw tanks rondrijden, als zij iemand al geraakt hebben en deze in cover gaat, kun jij de boel makkelijk afmaken (mits de tank spot natuurlijk
)
sowieso is B in bazaar daar een goede plek voor. Als je mist dan is de kans nog steeds erg groot dat je een gebouw half kapot maakt waardoor je kills maakt door afvallend puin. Volgens mij tellen die kills dan gewoon voor je mortar.
Andere optie is als aanvaller bij metro constant een MCOM te mortarren. Als je echt iets wilt toevoegen dan switch je constant tussen smoke en grenade zodat je echt (snel) chaos aanricht.
Andere optie is als aanvaller bij metro constant een MCOM te mortarren. Als je echt iets wilt toevoegen dan switch je constant tussen smoke en grenade zodat je echt (snel) chaos aanricht.
Ga eens een potje hardcore spelen. Dan kun je redelijk gemakkelijk kills maken met de mortar.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:10:
Ik ben eens gaan kijken naar de assigments en ik heb nog een mortal kill nodig om een assigment te voltooien.
Verwijderd
Ok, bedankt voor de tips! Ik heb af en toe wel problemen om dat ding ergens weg te kunnen zetten. Dacht eens gelezen te hebben dat de mortar (op bijv. Grand Bazaar) niet of amper te gebruiken is omdat dit een kleine map betreft. Maar dat is dus niet zo?
Zal vandaag eens een potje Grand Bazaar starten, als ik die ene kill maak stop ik er gelijk mee, want het is echt niets voor mij...
Zal vandaag eens een potje Grand Bazaar starten, als ik die ene kill maak stop ik er gelijk mee, want het is echt niets voor mij...
Verwijderd
Je mogelijkheden om je mortar veilig neer te zetten is niet meer mogelijk. Voorheen kon je je mortar ook in je base zetten dat kan nu niet meer! En ja dat maakt de map wel heel erg klein voor een mortar aanval, maar het is nog steeds mogelijk. Ik krijg altijd hit markers maar geen kills als ik mortier.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 11:45:
Ok, bedankt voor de tips! Ik heb af en toe wel problemen om dat ding ergens weg te kunnen zetten. Dacht eens gelezen te hebben dat de mortar (op bijv. Grand Bazaar) niet of amper te gebruiken is omdat dit een kleine map betreft. Maar dat is dus niet zo?
Is mortar veel aangepast? Icm MAV kon ik toch snel kills maken, continue spotten met de MAV en beetje gelukkig gokken was meestal wel een kill per attack (na elke 2-3 schoten ging ik op ander plekje zitten
).
Verwijderd
Ik verander van plekkie na 2 schoten anders ben je de pieneut. Laatst seine crossing Rush bij de eerste 2 Mcoms ik dacht bij B iedereen zat daar en kreeg alleen hitmarkers en geen kill.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2012 12:30 ]
liggen er waarschijnlijk een boel medkitjesVerwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 12:28:
Ik verander van plekkie en 2 schoten anders ben je de pieneut. Laatst kreeg ik alleen maar hitmarkers seine crossing Rush bij de eerste 2 Mcoms ik dacht bij B iedereen zat daar en kreeg alleen hitmarkers en geen kill.
Verwijderd
Dat zou eventueel kunnen maar ik zag duidelijk de tegenstander daar liggen/lopen/staan doordat er werd gespot door LAV welke achter B stond.
Verwijderd
Ja ik gisteren dus precies hetzelfde. Diverse hitmarkers en echt 2x vol op een tegenstander gegooid die daar zat/lag. Alleen nog steeds geen kill...
Ik moet nog 2 kills voor die assignment. Ik ga eerst wel een poging wagen of het me lukt.
Als het niet lukt kunnen we altijd nog een keer afspreken om elkaars mortar terug te koppen!
Als het niet lukt kunnen we altijd nog een keer afspreken om elkaars mortar terug te koppen!
Verwijderd
Ik heb alle assigments eigenlijk al behaald. LOL heb nu pas 76 mortar kills ik moet er wel bij vermelden dat ik absoluut geen geduld heb om de gehele tijd te mortieren LOL ik loop liever rond.
Verwijderd
Dat heb ik ook. Ik heb ooit 1x met de mortar gespeeld toen ik die net vrijgespeeld had, verder nooit meer.
Hoe kom je in hemelsnaam dan nog aan 76 mortal kills?
Verwijderd
Correctie 67 mortar kills, Ik heb op een gegeven moment hardcore gespeeld en dat ging een stuk sneller.Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 13:45:
Dat heb ik ook. Ik heb ooit 1x met de mortar gespeeld toen ik die net vrijgespeeld had, verder nooit meer.
Maarja aan de andere kant heb ik al 450+ uur erop zitten.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.