• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik had vanavond overal lag. Quit. Welterusten.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:29
Op mn tweet dat het belachelijk is met de M26: @CheironnlThis is unfortunate, but we are looking into it. ^EJ

...

Flickr PSN ID= cheironnl

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Jackal131 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:39:
Wat verder opvalt is dat de GoT server elke keer behoorlijk laggy is. Vreemde is dat ik op andere servers minder last van lag heb (ik zeg niet dat er geen lag is).
Het valt me op dat het vooral is als we met een grotere groep zijn (ook op andere servers). Misschien omdat we dan toch redelijk veel gebruik maken van voip?

PSN: Deere6030

Verwijderd

Ik kon gisteravond ook geen pepernoot meer raken :)

Kwam er trouwens wel achter dat er in het options menu een optie is voor het stabalizen "Hold" en "Toggle" o.i.d. Was dit al? Ik heb er namelijk last van dat wanneer ik L3 indruk om te stabalizen ik altijd aan de wandel ga

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Kan ook komen doordat je controller pookje lam is. Is bij mij in ieder geval. Omdat ik L3 vaak in druk om naar voren te rennen, blijft hij wel eens hangen. Me controller is dus versleten door het rennen :P

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
johan bos schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 07:57:
[...]

Het valt me op dat het vooral is als we met een grotere groep zijn (ook op andere servers). Misschien omdat we dan toch redelijk veel gebruik maken van voip?
Dat zou wel eens de oorzaak kunnen zijn inderdaad. Ik heb/hoor ook regelmatig vertraging op de chat. Er komt ook niet voor niks binnenkort een nieuwe VoIP update...

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 14:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Het lijkt of ik de laatste dagen alleen maar lag heb op servers...... Pas tegen 12 uur gisteravond vond ik een server waar ik enigszins mee kon komen en het gevoel had dat de verbinding stabiel was. Helaas was het een 500% Metro, dus pas tegen 2 uur klaar met de game. 8)7

Maar ik ben gister 40000 punten verder gekomen in de recon class. Moet nog 3000 punten voor de M98B, dan is dat ook weer gepiept. TDM met MAV en PP-19/P90 levert behoorlijk veel punten op inderdaad. Meeste velden let de tegenstander niet tot nauwelijks op de MAV en de surveillance ribbons stromen dan ook binnen.

Bij Metro heb ik trouwens het gevoel dat de T-UGS beter werkt dan de MAV. Ten eerste valt hij veel minder op, ten tweede heb ik het idee dat indoor de T-UGS meer bereik heeft.

Wat ze bij BF3 nog wel mogen aanpassen is dat de Recon class iets van C4 zou mogen hebben. Als je nu als recon een tank of APC tegenkomt ben je de pineut. Op geen enkele wijze kan de wat tegen deze voertuigen doen. Daarnaast zou van mij uit de Straight pull bolt en Bipod gecombineerd mogen worden.

Gister nog even de beta van Ghost Recon Future Soldier gespeeld. Niet lang, want ze hebben de controls nu vastliggen, waardoor ik de Y-as niet kan inverten. Maar die Gunsmith optie is geniaal. Je kan van alles aan je wapens aanpassen en dit zou ook een perfect idee zijn voor BF3.

Verder gister nog even met Moulin gespeeld en 1 van de tegenstanders schoot binnen 5 seconden 4 man neer met de M26 dart. Hoe kan je een multikill maken cq zo snel herladen? Wordt echt tijd dat deze bug wordt aangepast, want dit is echt niet leuk meer spelen zo........ :X

[ Voor 9% gewijzigd door thunder8 op 04-05-2012 10:39 . Reden: Nog ff iets toegevoegd. ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Unomomentodado schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:29:
Luitjes, tot over maand of 2, ben er klaar mee. Ik kom weer terug als de K-Dart gefixt is en ze wat aan de suppresion hebben gedaan. Later!
Ik heb geen ruggegraat. O-)

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:12

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben langzaamaan ook weer een beetje aan het gamen geslagen. Heb een poos niet gespeeld (week of 3). Heb nu een leuke 500% server gevonden (xbox, SoH Clan), maar ik moet wel zeggen dat het best vermoeiend is, die lange potjes. Meestal speel ik er 1,5 ofzo.
Gister heb ik de MG36 vrij gespeeld, wat een fijn ding is dat zeg!

Vaak bu'j te bang!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Voor de mensen die discussie over audio hebben gevolgd: mail terug gehad van dice:
Hello,

Yes, all audio processing is done in “uncompressed” (PCM) 32-bit floating point and only clipped at the very last output stage.

On PS3, all source data is compressed using an MP3-type codec at varying VBR quality settings, but then run through various runtime filters that should mask most quality issues that comes from that.

For lowest latency output, use an analog out.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• cheiron
Wie had het durven denken.. ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
cheiron schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 11:03:
[...]

Wie had het durven denken.. ;)
Is maar één woord voor: verslaafd! :P

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 08:45
Weird.. Op de first page staat 0/24 in de GoT sever, ik zoeken.. 24/24 :(
"Your current position is 1 of 1"

• thunder8

thunder8

cybermans schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 10:53:
Voor de mensen die discussie over audio hebben gevolgd: mail terug gehad van dice:

[...]
Dus gecomprimeerde data, die gedecomprimeerd wordt voordat het wordt "bewerkt". Tijdens de decompressie worden er filters overheen getrokken om de tekortkomingen van de MP3 codec te maskeren.

De zin die jij aanhaalde over HDR audio is no compression sloeg dus op het feit dat HDR audio an sich geen compressie is, maar slaat dus niet op de opslag van de data zelf. :)

Geluidsdata wordt uitgepakt, opgepoetst, bewerkt, gemaximaliseerd (clipped) en dan naar de juiste output omgezet (PCM, DD, DTS) Maakt dus geen zak uit welke output standaard je dus gebruikt. ;)

• cybermans
thunder8 schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 13:32:
[...]

Dus gecomprimeerde data, die gedecomprimeerd wordt voordat het wordt "bewerkt". Tijdens de decompressie worden er filters overheen getrokken om de tekortkomingen van de MP3 codec te maskeren.

De zin die jij aanhaalde over HDR audio is no compression sloeg dus op het feit dat HDR audio an sich geen compressie is, maar slaat dus niet op de opslag van de data zelf. :)

Geluidsdata wordt uitgepakt, opgepoetst, bewerkt, gemaximaliseerd (clipped) en dan naar de juiste output omgezet (PCM, DD, DTS) Maakt dus geen zak uit welke output standaard je dus gebruikt. ;)
niet waar, compressie op compressie zal het er niet beter op maken...
of je duidelijk het verschil gaat horen is een 2e

• thunder8

thunder8

Zoals ik al voorheen zei, verdere discussie mag via DM. :) Hoort verder niet thuis in deze thread.

Verwijderd

Leuk gebrabbel inderdaad allemaal over compressie van HDR 3.5 DTDDDS geluidsstreampjes.
Ik verwacht dat dat voor 99,99% van de mensen toch geen hol uitmaakt omdat ze het allemaal afspelen over speakers/headsets/tv boxjes van <200 euro :)

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:17:
Leuk gebrabbel inderdaad allemaal over compressie van HDR 3.5 DTDDDS geluidsstreampjes.
Ik verwacht dat dat voor 99,99% van de mensen toch geen hol uitmaakt omdat ze het allemaal afspelen over speakers/headsets/tv boxjes van <200 euro :)
van dat laatste gelukkig geen last

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 14:17:
Daarom. Alhoewel mijn HT een waarde kent van rond de 2500€ voor de receiver en de 7.1 surroundset. :9

Vanavond lekker verder om die M98B vrij te spelen. Hoef morgen niet te werken en moet nog een kleine 3000 punten. Kan ik vanavond ook nog even lekker testen met die sniper. :)

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01:51
Als ik rondvlieg in een jet met guided missle, dan kan ik alleen maar locken op grondvoertuigen klopt dat?
Als ik rondvlieg zie ik namelijk vaak dat andere jets of choppers worden gelaserd. Kan ik daar iets mee?

Verwijderd

zal wel een Air to Ground missile zijn dan?

• thunder8

thunder8

Heat seekers voor luchtdoelen en guided missile voor gronddoelen cq doelen die gelaserd worden?

• Unomomentodado
Vos, Steppa, jullie ook bedankt voor jullie bijdrage aan de GOT server! Saldo komt hiermee op €97,50. Minus € 60 voor de 1e 90 dagen is er dus €37,50 voor de volgende periode. Die gaat volgens mij rond 1 juli in.

GoogleDocs

• cybermans
Unomomentodado schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:14:
Vos, Steppa, jullie ook bedankt voor jullie bijdrage aan de GOT server! Saldo komt hiermee op €97,50. Minus € 60 voor de 1e 90 dagen is er dus €37,50 voor de volgende periode. Die gaat volgens mij rond 1 juli in.

GoogleDocs
knaken overgemaakt, zou het al doen maar vergeten.

Verwijderd

cybermans schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:22:
[...]

knaken overgemaakt, zou het al doen maar vergeten.
voor de PS3 server? :)

(zie alleen maar een XBOX tag in je sub)

• pa4jv
  • Laatst online: 21:48
Uno, geef je het aan als er een nieuw rondje nodig is? :P

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:35:
[...]

ja
cybermans_com op psn
(te lui om aan tepassen :P )

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 15:35:
[...]

Cybermans speelt ook op de PS3 :)

Verwijderd

ah! ik ben zo slecht met nicknames onthouden :)

Bijna weekend trouwens! zal wel weinig BF3 worden.
Heb een weekendje ouderwetsch WoW, WC3 TD en CS:S op de planning staan met een maat van me. Ouderwets op de PC gamen! :p

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2012 15:40 ]

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 18:52:
Kennen jullie Michael "Vos" Jackson al?

[video]
Mijn rotterdamse dancemoves trekken meer bezoekers dan die neuzen vid van je. :-)

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 15:29
Ik speel sinds enkele maanden BF3 op de xbox, maar word inmiddels een beetje moe van in mn eentje op pubs spelen. Iemand samen spelen of heeft iemand een squad met een plekje vrij om met wat meer tactiek te spelen? Voeg me aub toe :P Tag: LessSleet83

• pa4jv
Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2012 @ 17:32:
[...]

Mijn rotterdamse dancemoves trekken meer bezoekers dan die neuzen vid van je. :-)
Hey, als je goed kijkt zie je mij staan. Wacht maar tot de meute dat door heeft, dan zit 'ie binnen een week op 3 miljoen views. 8)

• Unomomentodado
DICE gaat in de volgende patch de input lag verminderen (beide consoles) en de voicechat verbeteren (PS3), maarrrrrr..... daar moet je wel de volgende DLC voor kopen. Geen DLC kopen = geen update. Fucked up.

Bron

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Kom bf niet meer online op ebln bij instellingen zegthij. Upnp niet beschikbaar wat is dat?

En hij zegt in game
Connection to ea online timed out. Your networs bandwith and or network
latency may not meet the requirements for bf 3

(Zullen ze het dan op mn werk geblokkeert hebben? ) :()

Hij maakt wel connectie met psn en stats ophalen lukt wel

[ Voor 60% gewijzigd door steppa87 op 05-05-2012 12:12 ]

PSN ID = steppa87

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Multi player van gehost recon beta werkt wel!! Ligt het aan bf??

Gelukkig hij doet het weer :) kreeg al tril handjes ;)

[ Voor 31% gewijzigd door steppa87 op 05-05-2012 12:34 . Reden: h ]

PSN ID = steppa87

• johan bos
Unomomentodado schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:35:
DICE gaat in de volgende patch de input lag verminderen (beide consoles) en de voicechat verbeteren (PS3), maarrrrrr..... daar moet je wel de volgende DLC voor kopen. Geen DLC kopen = geen update. Fucked up.

Bron
Een youtube filmpje van een gozer is toch niet echt een bron.
Bovendien was het de vorige keer ook al zo (karkand+voip fix); Je download de DLC altijd, dus ook de patches
Daarna pas koop je eventueel de "activatie"

Denk dat het een misverstandje is.

• cheiron
Unomomentodado schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 01:35:

Bron
Hoe betrouwbaar is dat bericht? Bij Karkand was het toch ook zo dat iedereen de volledige update moest downloaden? Misschien wordt dat bedoeld; iedereen moet de volledige CQ update downloaden, waar de input fix deel van uit maakt.

Althans, dat hoop ik, want anders zou dit echt debiel zijn

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 13:56:
[...]

Hoe betrouwbaar is dat bericht? Bij Karkand was het toch ook zo dat iedereen de volledige update moest downloaden? Misschien wordt dat bedoeld; iedereen moet de volledige CQ update downloaden, waar de input fix deel van uit maakt.

Althans, dat hoop ik, want anders zou dit echt debiel zijn
Ga na dat we steeds meer accepteren... Eerst was het al debiel dat je die hele dlc moet downloaden terwijl je m misschien niet aanschaft... :P So who knows :Y)
(denk overigens dat t idd zo zal zijn als jij en deere beschrijven)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Unomomentodado
BF3 PS3 Tweaker Toernooi
Het wordt tijd om eens een toernooitje te gaan houden tussen de PS3 Tweakers! Bij deze dan ook een uitnodiging voor een ieder die mee wil doen.

Datum: vrijdag 18 mei
Tijd: 20.00 uur
Verwachte eindtijd: 00:00 uur
Plaats: GOT server

Max deelnemers: 24 (na 24e wordt je opgenomen op een reservelijst)
Indeling teams: o.b.v. skill level + SPM

Te spelen potten:
* Damavand peak (Rush)
* Caspian border (CQ)

Iedere map wordt 2x gespeeld met 100% tickets.

Regels:
* Geen M26 Dart glitch
* Geen voertuigen jatten uit spawn tegenstander

Bij een gelijkspel valt de beslissing in een pot Squad Deathmatch op Noshar Canals. Het team met de meeste kills overall wint. Dit betekent dat kills van beide squads bij elkaar worden opgeteld.

Aangemeld tot nu toe (11):
* RogierH (unomomentodado)
* Pa4jv
* Phyt_
* Jeroenimoes
* King
* Dynamix
* Thunder8
* Cybermans
* Steppa87
* Joshje
* Johan Bos (Deere)

Meldt je s.v.p. aan via onderstaand Google Docs formulier. Vul s.p.v. je skill level en SPM in van moment van inschrijven (vandaag). Deze kan je vinden in Battlelog > Multiplayer > Friends leaderboard > Klik op 'Top score'.

Formulier

Verwijderd

Helaas, ik kan niet. Waarom niet op een zondag!?

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:20
Verwijderd schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 17:57:
Helaas, ik kan niet. Waarom niet op een zondag!?
zondag is een rustdag :P

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 08:45
Misschien kan ik voor de 18e ook een Xbox 360 server hosten :)
Als er al wat mensen zeggen van 'ik wil meedoen' zal ik er is eventjes over nadenken.
Als ik het dan ga hosten dan maak ik ook ff een formuliertje etc. ;)

• cheiron
Ik heb zo weinig gespeeld de laatste tijd dat ik even voorbij laat gaan. Wel veel plezier.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
@Cheiron: het is voor de LOLZ he, zo'n toernooitje. ;) (hoewel ik wel verwacht dat er een pittige strijd zal zijn)

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-02 08:09

FikkieHo

Wokmaster

Ik zal woensdag kijken of ik tijd kan vrijmaken vrijdagavond om mee te doen :) Gratis schietvoer voor jullie :D

[ Voor 12% gewijzigd door FikkieHo op 05-05-2012 19:51 ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-02 10:01

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Pfff ik raak echt niks met Holo op mn PKP als tegenstanders gaan liggen. Dan heb ik mn red dot recht op hun en dan van een metertje of 20 niks raken.....

XBL: MRE Inc

@ M320 buck op metro potje. Dit is dus geen bugged wapen, hoef je niet tegen te counterdarten :+ :P

Verwijderd

Zo even ingeschreven voor het toernament van 18 mei, het valt me wel op dat de server de laatste tijd leeg is.

• Unomomentodado
1 Dags server aangemaakt: M26 DART ONLY. Zoek op unomomentodado in serverlijst. ;) Kan je tenminste zonder anderen lastig te vallen die master dogtag halen. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Unomomentodado op 05-05-2012 21:39 ]

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:20
omg zegtie nu nu ik geen tijd heb om te spelen meer :(!!

@king, metro is altijd excuus voor dart :P

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• pa4jv
Ik heb nog maar twee principes over in BF3(van de vele): geen USAS én geen shotguns op metro. :')

• Unomomentodado
Kom die principes lekker overboord gooien op de M26 dart server. ;)

• Unomomentodado
Het was de €1,50 waard voor de 1-dags server. De "Use only M26 Dart here!" server zat na een half uur vol en toen ging het loos! 1e Volle pot resultaat: battlelog

Dikke lol :o

• cheiron
Unomomentodado schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 19:33:
@Cheiron: het is voor de LOLZ he, zo'n toernooitje. ;) (hoewel ik wel verwacht dat er een pittige strijd zal zijn)
Lolz, lolz? Hoelang spelen wij nu al BF samen Uno?
;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
True :)

• Unomomentodado
Was een mooie avond op de "Dart" server. :) Met veel lol de benodige 400 kills binnengeharkt voor de master dogtag. Voor wie nog wil, de server is er als het goed is nog tot morgenavond.

• pa4jv
Afbeeldingslocatie: http://oyster.ignimgs.com/mediawiki/apis.ign.com/battlefield-3/thumb/a/a7/C4.png/468px-C4.png

Die voor je King. :+

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 02-02 22:25
Zijn er meer mensen die regelmatig een vastlopen hebben online met BF3 op de PS3, het gebeurd bij mij op willekeurige momenten, maar moet de PS3 dan handmatig uitschakelen (dus op de PS3 zelf) en dus de hele PS3 incl BF3 opstarten.. Zijn hier oplossingen voor of is het een patch probleem? Heb zelf een PS3 Slim 320Gb van afgelopen jaar

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

• pa4jv
C4: $20
De schreeuw: $120.000.000
King die fouten maakt en tegen een gebouw parkeert waar ik wacht met C4: priceless.

:P
Unomomentodado schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:32:
Het was de €1,50 waard voor de 1-dags server. De "Use only M26 Dart here!" server zat na een half uur vol en toen ging het loos! 1e Volle pot resultaat: battlelog

Wat ik dan niet snap is dat er mensen zijn die best engineer score en best support score hebben. Dart is toch alleen voor assault?????

Ik hoop wel dat die personen gebanned zijn.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
Er waren ook mensen die de Dart niet gebruikten. Die waren dan ook voer voor de Darters. Als je goede flights hebt op je Darts dan kan je er erg goed mee snipen (volgens Vos).
Unomomentodado schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:53:
Er waren ook mensen die de Dart niet gebruikten. Die waren dan ook voer voor de Darters. Als je goede flights hebt op je Darts dan kan je er erg goed mee snipen (volgens Vos).
Support = ammo? Dus dat is nog niet zo heel raar, maar je houd altijd mensen die zich er niet helemaal aan houden.

Maar prima dat dit soort servers er zijn. Vind het dan ook belachelijk dat Dice loopt te mekkeren over servers met bepaalde ongeschreven regels. Dat is toch juist 1 van de redenen om een server te nemen? Gewoon meer officiële servers in de lucht gooien, heb je daar geen last van. Ik bedoel, ik heb een hoop vehicle unlocks gehaald in potjes waar we afspraken elkaar niet te schieten om zo even snel die shit te behalen. Stond niet in de serverregels, maar is dat dan ook een reden om mijn stats te resetten?

Overigens wel opvallend dat, juist door het gebrek aan moderatie, op de officiele servers meer glitchers en bug-abusers rondlopen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Unomomentodado schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:53:
180!

• pa4jv
Jackal131 schreef op zondag 06 mei 2012 @ 14:29:
[...]

Wat ik dan niet snap is dat er mensen zijn die best engineer score en best support score hebben. Dart is toch alleen voor assault?????

Ik hoop wel dat die personen gebanned zijn.
Doe niet zo gemeen tegen mij. :'(

Verwijderd

Unomomentodado schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 23:32:

Hahah wat een rot potje was dat, ik werd geraped door unomomentado.
Martinspire schreef op zondag 06 mei 2012 @ 15:18:
[...]
Overigens wel opvallend dat, juist door het gebrek aan moderatie, op de officiele servers meer glitchers en bug-abusers rondlopen.
Niet met je eens. We zijn al vaak teruggevallen op de officiele Dice servers, omdat op het op de custom servers onhoudbaar was. Staat er in de omschrijving "No Shotguns, M320, Dart", wordt je alleen maar afgeschoten door die krengen, aangezien de regels blijkbaar niet van toepassing zijn op de eigenaar van de server...

Op de Dice servers is het de laatste tijd redelijk relaxted spelen.

Btw: misschien moeten we wat minder met zoveel GoT'ers op servers van andere clans spelen :+ . Heb nu al een aantal keren meegemaakt dat al die clangastjes wegliepen van hun eigen server 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• cybermans
Jackal131 schreef op maandag 07 mei 2012 @ 08:32:
[...]

Niet met je eens. We zijn al vaak teruggevallen op de officiele Dice servers, omdat op het op de custom servers onhoudbaar was. Staat er in de omschrijving "No Shotguns, M320, Dart", wordt je alleen maar afgeschoten door die krengen, aangezien de regels blijkbaar niet van toepassing zijn op de eigenaar van de server...

Op de Dice servers is het de laatste tijd redelijk relaxted spelen.

Btw: misschien moeten we wat minder met zoveel GoT'ers op servers van andere clans spelen :+ . Heb nu al een aantal keren meegemaakt dat al die clangastjes wegliepen van hun eigen server 8)
ik speelde op een server waar enkel bij stond no camper... dan mag een shotgun lijkt mij... 3 kills later een kick rijker :(

vandaar dat boel mensen hun clantag niet op GOT hebben staan :D ik zal mijne eens veranderen naar TGS (vroegah speelde ik AA bij die clan, The GoT Squad)

[ Voor 7% gewijzigd door cybermans op 07-05-2012 09:11 ]

Verwijderd

M26 Dart server was wel geinig. Gisteren ff een paar potjes Canals gespeeld om mijn scout attachements te vrijspelen. Wat een lag servers waren het weer! Admin kicked niemand terwijl er werd gebaseraped door de ZW11 en littlebird welke was gestolen! Ook dit was niet toegestaan. Vervolgens werd ik overgezet door de admin blijken de 2 admins zelf te baserapen.........Dus dacht lekker in de ZW11 te gaan zitten en repairen voor scout punten, word ik gekicked door de Piloot met het bericht DONT BASERAPE?????
Dat is ook 1 van de redenen dat ik vaker zoek naar Dice servers. Het lijkt wel of mensen zich daar beter weten te gedragen (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk).

• thunder8

thunder8

Zaterdag een hele dag gespeeld en soms kom ik een lekkere server tegen. Die gaat dan gewoon in mijn favoriete serverlijst en daar ga ik dan als eerste heen. Zaterdag middag een server waar het lekker spelen was. Na het avondeten weer naar die server gegaan en bam, oneven teams en complete spawnrape. Ragequit en een uur later was ik er even helemaal klaar mee.

Zaterdag een tijdlang met de M98B gespeeld en ik vind hem toch wel een stuk fijner dan de L96. Toch soms rare zaken. Tegenstanders niet kunnen spotten. Tegenstanders niet kunnen raken of raken en geen kill. En als je dan 1 schot terug krijgt zonder headshot wel ineens dood gaan, terwijl je 100% health hebt... :? Het is wel even wennen met de M98B, want die blijft toch wel een heel stuk langer rechtuit schieten en heeft inderdaad veel minder last van bulletdrop.

• cheiron
Ik heb sinds de laatste patch wel regelmatig dat mijn M320's door objecten heen gaan zonde te ontploffen: Auto's, muren etc. Vreemd gezicht. Gister ook Seine ook weer.

Flickr PSN ID= cheironnl

• johan bos
Unomomentodado schreef op zaterdag 05 mei 2012 @ 21:37:
1 Dags server aangemaakt: M26 DART ONLY.
Was niets aan, kwam aldoor een of andere unomomentodado tegen :+

In de kill cam kun je normaal de tussenstand zien, maar de score paste niet meer in het scherm _O-

[ Voor 19% gewijzigd door johan bos op 07-05-2012 10:15 ]

• Unomomentodado
Cybermans, bedankt voor je bijdrage aan de server.

Bij deze ook een update van de deelnemers aan het PS3 BF3 Tweaker Toernooi:

Aangemeld tot nu toe (13):
* RogierH (unomomentodado), Pa4jv, Phyt_, Jeroenimoes, King, Dynamix, Thunder8, Cybermans, Steppa87, Joshje, Johan Bos (Deere), HeeTeeCee (xSmoQxy), Walletje-w

Aanmelden kan via onderstaand Google Docs formulier. Vul s.p.v. je skill level en SPM in van moment van inschrijven (vandaag). Deze kan je vinden in Battlelog > Multiplayer > Friends leaderboard > Klik op 'Top score'.
Formulier

Meer info

• cybermans
Unomomentodado schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:32:

* RogierH (unomomentodado), Pa4jv, Phyt_, Jeroenimoes, King, Dynamix, Thunder8, Cybermans, Steppa87, Joshje, Johan Bos (Deere), HeeTeeCee (xSmoQxy), Walletje-w

Aanmelden kan via onderstaand Google Docs formulier. Vul s.p.v. je skill level en SPM in van moment van inschrijven (vandaag). Deze kan je vinden in Battlelog > Multiplayer > Friends leaderboard > Klik op 'Top score'.
Formulier

Meer info
graag gedaan :D

Verwijderd

Formulier

Meer info
Ingeschreven.

Dit is dus op vrijdag avond 18 mei? dan ben ik waarschijnlijk aan het werk (niet zeker).
Toernooi is achter in mei. :+

Verwijderd

Goede vrijdag om een toernooitje te regelen hahaha Ben ik vrij haha

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:04:
Goede vrijdag is om een toernooitje te regelen hahaha Ben ik vrij haha
duurt alleen nog even

Verwijderd

Tja dat is wel zo ja, maar je kan altijd mensen uitnodigen om ff te knallen tegenelkaar.

Verwijderd

Kan helaas nooit op vrijdag avond :( Leuk idee dat wel, had anders graag mee gedaan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:14:
Kan helaas nooit op vrijdag avond :( Leuk idee dat wel, had anders graag mee gedaan!
Nou ja ik weet ook niet zeker of ik kan. Meestal kan ik pas tegen 22:00 maarja zet mij maar op de reserve lijst dan.

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 11:14:
Er komt vast een vervolg, dus die plannen we dan op een andere dag.

Verwijderd

doe maar op een dins/woensdag, of we organiseren een LAN party :)

• cybermans
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:28:
doe maar op een dins/woensdag, of we organiseren een LAN party :)
wie heeft er ruimte dan voor 20 tv's en playstations? en een koelkast die groot genoeg is voor de biertjes

[ Voor 10% gewijzigd door cybermans op 07-05-2012 15:52 ]

• johan bos
Wel plek voor 50 als het moet haha. Alleen netwerk technisch wat minder

• cybermans
johan bos schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:55:
Wel plek voor 50 als het moet haha. Alleen netwerk technisch wat minder
zolang je geen rare internep verbindingen eraan hangt, moet je volgens mij met een stapeltje aan elkaar geknoopte gigabitswitches prima uit de voeten kunnen, maar ja..... dan moet bf3 wel lan support bieden

http://www.neoseeker.com/...rt-at-launch-maybe-later/

• johan bos
cybermans schreef op maandag 07 mei 2012 @ 15:59:
zolang je geen rare internep verbindingen eraan hangt......
Now there's your problem... -O-

Verwijderd

Zou wel de ultieme shit zijn :)

Ben vroegah ooit eens op een BF1942 LAN party geweest, 4 dagen lang alleen maar El Alamein, Wake Island, Iwo Jima en Invasion of the Philipeines! Incl. pre-historische beamer op de muur, CRT schermen en slecht ondersteunde windows drivers op nVidea kaarten :)

the good old days... _/-\o_

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik heb mezelf ingeschreven, echter zie ik nu pas dat jullie het tournooi in dezelfde week gepland hebben als diablo-3 release..... je voelt ḿ aankomen; ik doe niet mee of wil me aanmelden als reserve!

[ Voor 4% gewijzigd door himlims_ op 07-05-2012 16:55 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:24
Ik heb me ook ingeschreven, maar zet mij maar eerst op reservelijst, heb al maanden niet meer gespeeld, dus dat zal weinig goeds zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• pa4jv
Voor jou is er altijd een plekje vrij. :P

• Unomomentodado
Lig ik lekker met mijn Typ88 met bipod de kleine A-B gang leeg te houden, wordt ik gekickt. Stom!

Verwijderd

Bah wat is de little bird verpest, hele clip op infantry doet niets meer :'(

• Unomomentodado
Jep, geldt ook voor de Tanguska.
Verwijderd schreef op maandag 07 mei 2012 @ 22:14:
Bah wat is de little bird verpest, hele clip op infantry doet niets meer :'(
Ik heb mensen gezien die daar geen problemen mee hebben. Die maken de ene kill na de andere. ;)
Langzaam vliegen aimen en bursten. Aimen is een stuk belangrijker geworden met de scout heli's.

Wat de Tunguska betreft is het misschien wel beter zo. Was wel erg makkelijk kills maken met dat ding. Als je de Tunguska op de juiste plek neer zette, kwam er geen tegenstander meer door. Nu heb je tenminste nog een kans(je).

Tunguska werkt nog prima tegen luchtdoelen en is nu wel goed in balans tegen gronddoelen. Was eerst iets te belachelijk imo. Little bird etc. werken nog prima? Kom helaas heel weinig erin omdat laden bij mij langer duurt lijkt wel :-(

Verwijderd

Tjonge jonge wat een partijen gisteren. Wel winnen maar vraag niet hoeveel moeite we hadden.

http://battlelog.battlefi...how/44824747/4/230420491/

Blijkbaar zijn we niet echt ingespeeld op elkander. Ik zeg ik ga mortieren vervolgens staan er 2 naast me ook te mortieren. Nou ja dan pak ik wel assault.

http://battlelog.battlefi...how/44827666/4/230420491/

Wel gelachen en het was redelijk spannend opzich redelijk sterke tegenstanders! Is een keer iets anders!

Of waren wij nou zo slecht...... :'( O-)

• johan bos
Aan zich is het wel mooi als je er enige moeite voor moet doen.

Aan de andere kant laat het wel weer zien hoe het gesteld is met eenheid/structuur/discipline.
Dat hadden we ook al gemerkt met het draaien van de video's overigens :+

• thunder8

thunder8

Misschien is het een idee als er echt gespeeld wordt als team voor de prestaties, om alleen de squadleaders VOIP op team zetten en de leden van de squads alleen op squad. Zodoende kunnen de leaders met elkaar overleggen wat er moet gebeuren en dan met het squad het plan ten uitvoering brengen.

Ook is het handig als alle leden van een squad de perks op elkaar afstemmen en op de map/objective. Maar dan zou je ook met enige regelmaat met elkaar moeten trainen, om echt van elkaar te leren wat de sterke en zwakke plekken zijn. Door dan te tweaken aan de squads kan je zorgen dat je optimaal gebruik maakt van alle sterke punten en minimale zwakke punten in de teams hebt zitten.

Pagina: 1 ... 85 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.