Ja, de 14e unlock is de M16A3 als Rus en de AK-74M als Amerikaan.Versteegrob schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 21:11:
Maar heb al 13 wapens van de 14 bij assault. Moet ik de 14e unlocken zodat ik altijd de M16A4 heb?
GVD!! Heb ik eens een superlekker potje CQ op Oman met een mega goede viperpiloot, dikke kills gemaakt beiden heb ik op het eind van het potje een frozen ps3!!! Als ik ergens nijdig over kan worden!!!.....
Kak!!!!
Kak!!!!
iPhone 8 Plus iPad air 2
Hey wat was dat nou op seinne vanavond? We hadden jullie vast ggezet op C en opeens leavde iedereen!!!
PSN ID = steppa87
Het darten brak hun harten, denk ik.
Ik vind inmiddels dat DICE de spelers inmiddels wel erg in de steek laat. Ze patchen suppression terwijl het niet stuk was (liever een moeilijk te halen suppresion medal dan wat z nu gedaan hebben). Na na de patch erkennen ze dat ze te ver zijn gegaan en wat doen ze? Ze laten ons ermee zitten. Na de vorige patch is de M26 Dart ineens bugged en ook dit wordt 1 tot 2 weken erna erkend. En wat doen ze? Nog steeds niks. Inmiddels bestaat een kwart van de killfeed uit M26 Dart kills. Dan weet je toch dat je spel onspeelbaar is geworden?
Nu lees ik her en der dat DICE alleen nog maar voor grote patches gaat. Dit zou betekenen dat we met deze shit blijven zitten totdat de volgende DLC komt in juni (zal wel eind juni worden). Nog 1,5 tot 2 maanden dus.
Ik snap dat niet van een developer die voorheen geprezen werd om het regelmatig patchen van zijn games.
Ik vind inmiddels dat DICE de spelers inmiddels wel erg in de steek laat. Ze patchen suppression terwijl het niet stuk was (liever een moeilijk te halen suppresion medal dan wat z nu gedaan hebben). Na na de patch erkennen ze dat ze te ver zijn gegaan en wat doen ze? Ze laten ons ermee zitten. Na de vorige patch is de M26 Dart ineens bugged en ook dit wordt 1 tot 2 weken erna erkend. En wat doen ze? Nog steeds niks. Inmiddels bestaat een kwart van de killfeed uit M26 Dart kills. Dan weet je toch dat je spel onspeelbaar is geworden?
Nu lees ik her en der dat DICE alleen nog maar voor grote patches gaat. Dit zou betekenen dat we met deze shit blijven zitten totdat de volgende DLC komt in juni (zal wel eind juni worden). Nog 1,5 tot 2 maanden dus.
[ Voor 92% gewijzigd door Unomomentodado op 02-05-2012 08:19 ]
En het patch controle beleid voor console's versnelt het ook niet echt...
Maar dat Darten sloeg echt alles gister...
Maar dat Darten sloeg echt alles gister...
PSN: Deere6030
Waar ik me nog veel meer aan stoor dan aan de M26 Dart, is het volgende:
- Teveel servers met een te hoge ticket count; je moet meestal 10 tot 20 pagina's in de browser doorbladeren voordat je een server gevonden hebt met normale of tot 500 tickets;
- Teveel servers die zich voordoen als [DICE] server en dan toch weer vreemde regels of hoge tickets hebben
- Onvindbaarheid van de echte [DICE] servers.
Ik wil een server met normale ticketcount, zodat een rondje max 20 minuten duurt, met normale regels en waarin bijna alle mappen langskomen....
- Teveel servers met een te hoge ticket count; je moet meestal 10 tot 20 pagina's in de browser doorbladeren voordat je een server gevonden hebt met normale of tot 500 tickets;
- Teveel servers die zich voordoen als [DICE] server en dan toch weer vreemde regels of hoge tickets hebben
Ik wil een server met normale ticketcount, zodat een rondje max 20 minuten duurt, met normale regels en waarin bijna alle mappen langskomen....
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Gisteren een heerlijke vlucht gehad met Henkiepenkie56 Airways, af en toe wat last van turbulentie. verder goede service aan boord, met lekkere hapjes en drankjes.
PSN: sjaak99 //
High tickets voor CQ kan ik me nog een ietsje bij voorstellen, maar 200+ % in Rush??? Af en toe heb je inderdaad dat je tegen een taaie tegenstander speelt en je nipt verliest. Dan zou je willen dat je nog een paar tickets had gehad, maar je hebt wel fair verloren.
Ik probeer de servers te mijden die Rush met meer dan 100% tickets spelen.
Gistermiddag nog een paar leuke potjes Rush gespeeld met Michel, Pa4 en chamelle. Het langste rondje duurde nog geen 10 minuten (op zich misschien niet geweldig). We werden regelmatig van team geswitched, maar bleven over de tegenstander heen walsen (of ze werden vastgezet).
Ik probeer de servers te mijden die Rush met meer dan 100% tickets spelen.
Gistermiddag nog een paar leuke potjes Rush gespeeld met Michel, Pa4 en chamelle. Het langste rondje duurde nog geen 10 minuten (op zich misschien niet geweldig). We werden regelmatig van team geswitched, maar bleven over de tegenstander heen walsen (of ze werden vastgezet).
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik werd gister ineens deruit getrapt omdat ik de Karkand DLC niet had
Misschien toch maar het pakketje halen. Maar heb Strike of Karkand eigenlijk al kapot gespeeld in BF2..
Is de pakket nog wat waard behalve karkand?
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
Door al dat gedart, speel ik momenteel op een Oman only high ticket server. Daar kan ik mijn sniperskills een beetje verbeteren en verder die klasse unlocken. Kleine maps zijn inderdaad niet leuk meer, omdat iedereen nu met die M26 speelt. Het ergste is dat dit wapen veel eerder unlockt dan de USAS, daar moest je tenminste level 43? voor zijn.........
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
nieuws: Battlefield 3-uitbreiding Back to Karkand verschijnt in decemberFikkieHo schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:55:
Ik werd gister ineens deruit getrapt omdat ik de Karkand DLC niet hadMisschien toch maar het pakketje halen. Maar heb Strike of Karkand eigenlijk al kapot gespeeld in BF2..
die 10 wapens speel je volgens mij allemaal vrij met de assignmentsDe uitbreiding bevat 4 nieuwe maps: Gulf of Oman en Sharqi Peninsula, Strike at Karkand en Wake Island
Naast de vier nieuwe maps bevat de uitbreiding ook drie nieuwe voertuigen en 10 nieuwe wapens
[ Voor 4% gewijzigd door cybermans op 02-05-2012 09:02 ]
Aangezien iemand het weer nodig vond om te exploiten, is het gevolg dat een aantal spelers (waaronder ik) leaven.steppa87 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:46:
Hey wat was dat nou op seinne vanavond? We hadden jullie vast ggezet op C en opeens leavde iedereen!!!
En volgens mij is dat niet verrassend, want de poll op Battlelog laat duidelijk zien dat er ook een aantal anti-dart zijn...
m-unit schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:41:
Gisteren een heerlijke vlucht gehad met Henkiepenkie56 Airways, af en toe wat last van turbulentie. verder goede service aan boord, met lekkere hapjes en drankjes.
[ Voor 23% gewijzigd door Dynamix op 02-05-2012 09:03 ]
darten doe je maar in de kroeg....Dynamix schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:02:
[...]
Aangezien iemand het weer nodig vond om te exploiten, is het gevolg dat een aantal spelers (waaronder ik) leaven.![]()
En volgens mij is dat niet verrassend, want de poll op Battlelog laat duidelijk zien dat er ook een aantal anti-dart zijn...
[...]
Gisteravond had hij niet in dezelfde kroeg moeten staan, want dan had ik op een andere bullseye gemikt...
Ik heb de dart gisteravond niet gebruikt dus aan mij lag het niet... haha!
Maar wat ik ff niet snap: toen ik online kwam zaten er een heleboel Got-ters (ik geloof minimaal 12) bij elkaar in een "externe" server. En de GOT server was compleet leeg. Waarom niet de hele groep verplaatsen, dan is de server toch zo weer vol lijkt me...? En dan kan eventueel de dart verboden worden.
Maar wat ik ff niet snap: toen ik online kwam zaten er een heleboel Got-ters (ik geloof minimaal 12) bij elkaar in een "externe" server. En de GOT server was compleet leeg. Waarom niet de hele groep verplaatsen, dan is de server toch zo weer vol lijkt me...? En dan kan eventueel de dart verboden worden.
Volgens mij?? Was er maar 1 iemand aan het darten? Althans dat hoorde ik over de mic.Dynamix schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:02:
[...]
Aangezien iemand het weer nodig vond om te exploiten, is het gevolg dat een aantal spelers (waaronder ik) leaven.![]()
[...]
Maar goed was weljammer hadden een goed werkende tactiek
PSN ID = steppa87
Gister even niet online gekomen.. Was even behoorlijk frusty over wat andere zaken, waardoor ik waarschijnlijk een giles de latourrete patient had overtroffenDynamix schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:07:
[...]
Gisteravond had hij niet in dezelfde kroeg moeten staan, want dan had ik op een andere bullseye gemikt...
Helemaal mee eens en hoe moeilijk kan het zijn. Ticketpercentage opnemen als kolom in de serverlijst en klaar. DICE servers kan je niet vinden omdat de custom servers ook zichtbaar zijn als je alleen zoekt met filter "Normal". Ook niet moeilijk te fixen lijkt me.AllSeeyinEye schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 08:35:
Waar ik me nog veel meer aan stoor dan aan de M26 Dart, is het volgende:
Laatst zat ik op een server van een clan en die hadden de volgende regel opgenomen:
"Als er clanleden aanwezig zijn (te herkennen aan de clan tag), dan hebben de clanleden het voorrecht op alle voertuigen. Het overnemen van voertuigen of wachten bij voertuigen leidt tot een kick/ban".
Nee, dan speel je een leuk potje Capsian Border CQ.
Wat voor bizarre / aparte serverrules zijn jullie nog tegengekomen?
No claymore
Waarschijnlijk een admin die er vaak op gestapt is en niet weet hoehij hem moet gebruiken
Waarschijnlijk een admin die er vaak op gestapt is en niet weet hoehij hem moet gebruiken
PSN ID = steppa87
Inderdaad erg irritant als het je gebeurt maar aan de andere kant betalen die mensen netjes voor die server en is het ook logisch dat ze de regels bepalen.
Ik zat gister op een Knive en Pistol only server en daar werden mensen gekickt omdat ze met geweren schoten. Logisch verhaal.
Het probleem is alleen dat je niet (of erg slecht) kan bepalen of je op een official dice server komt. Dit aanpassen in de serverbrowser zou voor mij echt een verbetering zijn.
Ik zat gister op een Knive en Pistol only server en daar werden mensen gekickt omdat ze met geweren schoten. Logisch verhaal.
Het probleem is alleen dat je niet (of erg slecht) kan bepalen of je op een official dice server komt. Dit aanpassen in de serverbrowser zou voor mij echt een verbetering zijn.
No shotguns is ook bullshit. Snap best dat de bugged dart niet toegestaan is maar verder leg je het op medium en long range altijd af met een shotgun.
[ Voor 5% gewijzigd door Jimmy-time1 op 02-05-2012 09:27 ]
Het vinden van officiële DICE servers is toch helemaal niet zo lastig, (of heb ik tot nu toe geluk gehad)?! Filter op custom en normal en dan zoeken op DICE. De officiële servers heten als volgt:
-[DICE]- BF3 Classic Only (Features a mix of Conquest and Rush on classic BF3 maps only)
-[DICE]- Urban Warfare (Features a mix of Conquest and Rush on various urban maps)
-[DICE]- Back to Karkand Only (Features a mix of Conquest and Rush on Back to Karkand maps only)
-[DICE]- Epic Battles (Features Conquest on large maps only)
-[DICE]- Most Popular (Features a mix of TDM, Rush and Conquest on popular maps only)
-[DICE]- Soldier Skirmishes (Features a mix of TDM, Rush and Conquest on various urban maps)
-[DICE]- Deathmatch Action
Het klopt dat er custom servers tussen staan die dezelfde namen hanteren, maar zo veel zijn dat er volgens mij niet. At least, van de week niet in ieder geval.
-[DICE]- BF3 Classic Only (Features a mix of Conquest and Rush on classic BF3 maps only)
-[DICE]- Urban Warfare (Features a mix of Conquest and Rush on various urban maps)
-[DICE]- Back to Karkand Only (Features a mix of Conquest and Rush on Back to Karkand maps only)
-[DICE]- Epic Battles (Features Conquest on large maps only)
-[DICE]- Most Popular (Features a mix of TDM, Rush and Conquest on popular maps only)
-[DICE]- Soldier Skirmishes (Features a mix of TDM, Rush and Conquest on various urban maps)
-[DICE]- Deathmatch Action
Het klopt dat er custom servers tussen staan die dezelfde namen hanteren, maar zo veel zijn dat er volgens mij niet. At least, van de week niet in ieder geval.
Inderdaad de darts (+ het feit dat het hele team om een of andere reden maar bij C bleef zitten). Ik was het echt een beetje zat om mij nog een rondje te laten neerschieten met die dart. Beetje mietig rondlopen met een apparaat dat 400% damage doet; leuk voor de andere spelers joh.steppa87 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 23:46:
Op een gegeven moment (ook al op Canals) hoorde je alleen nog maa rhet geplop van de darts.
[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 02-05-2012 09:40 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
omdat je daar niet mag dartenJimmy-time1 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 09:07:
Ik heb de dart gisteravond niet gebruikt dus aan mij lag het niet... haha!
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Zo te lezen heb ik gisteravond de juiste keuze gemaakt om ff niet te gaan spelen
Zoals Cheiron al aangeeft ben je echt een zielepoot om met een 300+% damage wapen rond te gaan lopen.
@Uno: gistermiddag kwamen we op een server (Nikita geloof ik) met de tekst "Mein land meine regeln"
.
Lekker duidelijk...wat zijn dan die regeln??
Zoals Cheiron al aangeeft ben je echt een zielepoot om met een 300+% damage wapen rond te gaan lopen.
@Uno: gistermiddag kwamen we op een server (Nikita geloof ik) met de tekst "Mein land meine regeln"
Lekker duidelijk...wat zijn dan die regeln??
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Welke server was dat laatst waar ik geband werd voor javelin gebruik, ECHO of zo? Daar hadden de server admins voorrang op alle voertuigen
Lol...johan bos schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 10:37:
Welke server was dat laatst waar ik geband werd voor javelin gebruik, ECHO of zo? Daar hadden de server admins voorrang op alle voertuigen
Ze hebben dus voorrang op alle voertuigen EN je mag ze niet afschieten als ze in de voertuigen zitten...
Een beetje verkapte vorm van GOD mode, haha.
Server reporten. Deze wordt dus duidelijk gebruikt om de vehicles te boosten als je kijkt naar de regels en de toepassing daarvan.
Ik ben laatst gekicked op Kharg. Was gunner in de US heli en de piloot had (zoals het hoort) z'n laser in de neus. Zie ik een lock verschijnen op een tank in de US spawn. Dus ik denk: ah, heeft er een van 'hen' zich in onze spawn verscholen om easy kills te krijgen. Dus: guided missile erop en een salvo erachteraan.
Wist ik veel dat ook lege voertuigen gelocked worden.....
We vliegen er overheen, ik hoor boom en zie AllSeeyinEye teamkill playerxnogwat. Was die dus net gespawned en in de tank gestapt op het moment dat mn missile daar aankomt...
10 seconden later: kick
Wist ik veel dat ook lege voertuigen gelocked worden.....
We vliegen er overheen, ik hoor boom en zie AllSeeyinEye teamkill playerxnogwat. Was die dus net gespawned en in de tank gestapt op het moment dat mn missile daar aankomt...
10 seconden later: kick
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Komt me bekend voor. Net na de patch heb ik ook een aantal friendly voertuigen gemold, omdat ik niet in de gaten had dat nu alle voertuigen gelocked kunnen worden.
Wat is de reden eigenlijk dat ze dat hebben veranderd
PSN ID = steppa87
Dat je een voertuig nog kunt locken/slopen nadat ze zijn uitgestapt denk ik
Meest irritante is nog als een paint/lock niet kan beslissen welke hij neemt als er 2 voertuigen vlakbij elkaar rijden.
Meest irritante is nog als een paint/lock niet kan beslissen welke hij neemt als er 2 voertuigen vlakbij elkaar rijden.
[ Voor 45% gewijzigd door johan bos op 02-05-2012 11:20 ]
Er mag nog wel meer gepatch worden:
Het geluid valt af en toe nog steeds weg bij mij. Gisteravond tijdens mijn laatste potje met onder andere Steppa en Flimovic hoorde ik niet dat de laatste mcom gearmd was en stond er opeens in beeld: your team lost. Steppa had ook niks gehoord volgens mij.
-----------
Edit: onze tegenstander had een goede tactiek dus het lag echt niet alleen aan het geluid. Bij de laatste m-com in het gebouw bij de waterkant (Kharg Island) vloog er een enemy chopper boven ons, lag er een amtrac in het water te schieten en hadden ze een tank rondrijden. Daar waren we zo druk mee dat de m-com verdedigen zeer lastig was!
-------------
Als gunner in de chopper krijg ik regelmatig geen richtpuntje te zien. Da's verdomd lastig mikken!
Het geluid valt af en toe nog steeds weg bij mij. Gisteravond tijdens mijn laatste potje met onder andere Steppa en Flimovic hoorde ik niet dat de laatste mcom gearmd was en stond er opeens in beeld: your team lost. Steppa had ook niks gehoord volgens mij.
-----------
Edit: onze tegenstander had een goede tactiek dus het lag echt niet alleen aan het geluid. Bij de laatste m-com in het gebouw bij de waterkant (Kharg Island) vloog er een enemy chopper boven ons, lag er een amtrac in het water te schieten en hadden ze een tank rondrijden. Daar waren we zo druk mee dat de m-com verdedigen zeer lastig was!
-------------
Als gunner in de chopper krijg ik regelmatig geen richtpuntje te zien. Da's verdomd lastig mikken!
[ Voor 32% gewijzigd door Jimmy-time1 op 02-05-2012 13:00 ]
Haha ja dat heb ik ook wel eens. Af en toe geen geluid. Dat is best irritant als je niet weet waar mensen lopen of schieten.
Ik heb ook wel eens dat ik dood ben en op het scherm weer kan kiezen tussen de verschillende kits. Maar omdat ik vrij snel hierna weer wordt gerevived blijft dit op mijn scherm staan. Oftwel ik speel en kan schieten, terwijl me hele scherm vol staat met info over welke kit ik kan kiezen.
Ik heb ook wel eens dat ik dood ben en op het scherm weer kan kiezen tussen de verschillende kits. Maar omdat ik vrij snel hierna weer wordt gerevived blijft dit op mijn scherm staan. Oftwel ik speel en kan schieten, terwijl me hele scherm vol staat met info over welke kit ik kan kiezen.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Klopt, dat laatste had ik vorige week ook nog een keer. Maar een keer op start drukken en weer uit het menu gaan lost dat vaak al wel op.
Even een back-up crosshair tekenen met een whiteboard markerJimmy-time1 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:17:
LOL! Hoewel... Ik herinnner me nu dat ik dat serieus een tijdje heb gedaan in BC2.
Een kleine sticker in het midden van mijn TV om goed te kunnen no-scopen met de Recon class (met een 4X SV98 of shotgun). Ik kneep hem daarna wel toen ik de sticker niet (goed) van mijn net aangeschafte breedbeeld afkreeg (inmiddels opgelost).
[ Voor 24% gewijzigd door Unomomentodado op 02-05-2012 13:23 ]
hahaha CHEATERRRR!!!Unomomentodado schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:18:
LOL! Hoewel... Ik herinnner me nu dat ik dat serieus een tijdje heb gedaan in BC2.Een kleine sticker in het midden van mijn TV om goed te kunnen no-scopen met de Recon class (met een 4X SV98 of shotgun). Ik kneep hem daarna wel toen ik de sticker niet (goed) van mijn net aangeschafte breedbeeld afkreeg (inmiddels opgelost).
![]()
Overigens, ondanks alle begrip voor betalende serverhuurders: DICE staat niet toe dat wapens worden verboden op ranked servers. Wil je er zo graag een knife- of pistol only server van maken, dan moet je hem lekker unranked maken. Is ie ranked en wordt ik om zulke bullshit gekicked of gebanned, dan gaat er toch echt lekker een report banner naar DICE. Ik roep iedereen op dat ook te doen.
Dat is ook de reden dat ik een stronthekel heb aan servers waar op welke manier dan ook een beperking wordt opgelegd betreffende wapengebruik. Niet spawnrapen enzo heb ik veel begrip voor, maar ik heb betaald voor mijn game, speel alleen op ranked servers, en die moeten gewoon aan bepaalde regels voldoen.
Ik dart veel, maar ik heb hem niet eens onder de G3(?) hangen. Ik leg het vaak af op medium range of op close range tegenover andere shotguns (pak ook nog wel eens mijn vertrouwde 870MS) of zelfs rapid-fire rifles als de PP19 en de F2000.
Net als iedereen irriteer ik me ook wel eens aan bepaalde wapens, zeker als ik er vaak mee wordt afgeschoten. Maar ik ga ook niet roepen dat de M60 dan maar verboden moet worden omdat ik vind dat het een noobie-spray-gun is (al verwens ik ze terplekke wel genoeg
Wat betreft normale servers: ik vind het wel prettig om in ieder geval 200% tickets te spelen. Een normale roulatie vindt ik niet erg, maar nu ik verwend ben met lekker lange potjes vindt ik de normale servers erg poep; zit je nét een beetje in het spelletje of heb je nét hard genoeg geknokt om de overhand te krijgen, heb je te weinig tickets over om dat beloond te zien.
Ik heb veel liever dat ze zich eens richten op andere fixes. De sound-drop is ieder rondje wel present. Het lockmechanisme springt wel erg vaak als twee targets dicht in de buurt zitten. En als ze dan iets doen aan balance mogen ze de jets een stuk kwetsbaarder maken.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Jets (afgezien van die F35 oid) moeten gewoon uit de lucht donderen als ze zo langzaam gaan vliegen om een heli of gronddoel te pakken.
Eens, tenzij ze het zo maken dat je de neus op moet trekken om zo langzaam te kunnen vliegen. Nu wordt het wel erg makkelijk gemaakt om een chopper uit de lucht te schieten.johan bos schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:54:
Jets (afgezien van die F35 oid) moeten gewoon uit de lucht donderen als ze zo langzaam gaan vliegen om een heli of gronddoel te pakken.
Jets moeten
- een minimale snelheid hebben om in de lucht te blijven
- bommen meekrijgen
- herladen boven airstrip / carrier
Oftewel: combineer BF2 met BF3 en je hebt leuke jets
- een minimale snelheid hebben om in de lucht te blijven
- bommen meekrijgen
- herladen boven airstrip / carrier
Oftewel: combineer BF2 met BF3 en je hebt leuke jets
Nog een bug waar ik me gigantisch aan irriteer: Gebeurt volgens mij alleen op Xbox high ticket Metro servers, maar als ik bijv. in een potje zit op Metro met 1500 tickets is het eerder regel dan uitzondering dat hij er bij +- 300 tickets over crasht, waardoor ik m'n Xbox opnieuw op moet starten. Erg vervelend als je een uur lang keihard aan het knokken/clusterfucken bent.
Ik heb geen leuke ondertitel.
en dan nog even Low airspeed/Stall warning inbouwen
Mwah, van mij mogen ze dat hoveren er wel inhouden, ze zijn dan toch gigantisch makkelijk uit de lucht te halen imho.
Nogmaals; de M60 is niet bugged, de M26 (met de juiste add ons) wel. Ik vind dat echt een wezenlijk verschil.Jeroenimoes schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:42:
[...]
Net als iedereen irriteer ik me ook wel eens aan bepaalde wapens, zeker als ik er vaak mee wordt afgeschoten. Maar ik ga ook niet roepen dat de M60 dan maar verboden moet worden omdat ik vind dat het een noobie-spray-gun is (al verwens ik ze terplekke wel genoeg)
Flickr PSN ID= cheironnl
Inderdaad, M26 + Heavy barrel en Underslung is bugged, voor de rest niet.cheiron schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:13:
[...]
Nogmaals; de M60 is niet bugged, de M26 (met de juiste add ons) wel. Ik vind dat echt een wezenlijk verschil.
hoveren = alleen F35, die zoals gezegd hier dus al buiten stond...thijsje66 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:13:
Mwah, van mij mogen ze dat hoveren er wel inhouden, ze zijn dan toch gigantisch makkelijk uit de lucht te halen imho.
[ Voor 8% gewijzigd door johan bos op 02-05-2012 14:40 ]
Ja, weet ik
wij ook cs toen bij de AWM/AWP de crosshair weg was gehaald als je niet scoped keek :dUnomomentodado schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:18:
LOL! Hoewel... Ik herinnner me nu dat ik dat serieus een tijdje heb gedaan in BC2.Een kleine sticker in het midden van mijn TV om goed te kunnen no-scopen met de Recon class (met een 4X SV98 of shotgun). Ik kneep hem daarna wel toen ik de sticker niet (goed) van mijn net aangeschafte breedbeeld afkreeg (inmiddels opgelost).
![]()
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Prima toch.
Degene die dan wel met die dart wil spelen kan dan toch een andere server zoeken. Even een paar potjes team deathmatch en de 500 kills met die gun zijn binnen.
Hoewel de DART te krachtig is, leg je het tegen georganiseerde teams af. De reload snelheid is te laag. Op de korte tot midden afstand krijg je wel een snelle kill, maar leg je het af tegen de normale assault wapens imo.
We 've got him master dog tag m26 
Overigens gehaald op servers waarvdat toegestaan is
Overigens gehaald op servers waarvdat toegestaan is
PSN ID = steppa87
Tja wat moet ik zeggen, guilty as hell!!
Hoewel de SKS niet echt overpowered is, vind ik dat nog lekkerder wapen voor de snelle kills. DART is leuk in het begin, iedereen speelt ermee. Beetje uitproberen, net zoals de USAS frags. Maar speel nu voornamelijk met MP7 met extended mags. Heerlijk voorop lopen en sprayen
.
Ik heb er zelf nu circa 250 kills mee. En alleen op servers die het ook toestaan. Maar da's nu al meer dan ik met elk ander wapen heb gehaald. Als ik die nu ff snel doorspeel tot de master dog tag staat die dik bovenaan in mijn weapon lijst. Daar krijg ik vast commentaar op maar dat boeit me niet. Ik heb de USAS nog niet eens vrijgespeeld dus daar heb ik geen frag kills mee gehaald (pre patch) zoals de meeste mensen.... Daar geldt precies hetzelfde voor.
SKS zonder scope of met HOLO, heerlijk spelen is datSuperflipNL schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:15:
Tja wat moet ik zeggen, guilty as hell!!Hoewel de SKS niet echt overpowered is, vind ik dat nog lekkerder wapen voor de snelle kills. DART is leuk in het begin, iedereen speelt ermee. Beetje uitproberen, net zoals de USAS frags. Maar speel nu voornamelijk met MP7 met extended mags. Heerlijk voorop lopen en sprayen
.
Verwijderd
Ik vraag me af wanneer een server een bugged M26 toestaat? Als het niet in de server description staat? Dat zou echt chill zijn, dan is het blijkbaar in elke server ook toegestaan om een aimbot te gebruiken of ergens GOD mode vandaan te halen. Nog geen server gezien waar dat niet mocht van de description.
Toevallig bij zvdk? was ook een gast met een nick die nogal lijkt op de jouwePhyt_ schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:42:
[...]
wij ook cs toen bij de AWM/AWP de crosshair weg was gehaald als je niet scoped keek :d
Met HOLO uiteraard. Echt lekker groot magazijn ook, dus kan echt meerdere kills snel achter elkaar maken.thijsje66 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:23:
[...]
SKS zonder scope of met HOLO, heerlijk spelen is dat
Jazekers Zwaar van de Kaart waren ook leuke servers iddLicko schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 18:48:
[...]
Toevallig bij zvdk? was ook een gast met een nick die nogal lijkt op de jouwe
Land of Sand ofzo was ook zoiets, jolt.co.uk :d
we ruled them all :d
[ Voor 3% gewijzigd door Phyt_ op 02-05-2012 20:39 ]
Je snapt vast wel wat we bedoelen maar ik zal het nog even duidelijker stellen:Verwijderd schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 17:50:
Ik vraag me af wanneer een server een bugged M26 toestaat? Als het niet in de server description staat? Dat zou echt chill zijn, dan is het blijkbaar in elke server ook toegestaan om een aimbot te gebruiken of ergens GOD mode vandaan te halen. Nog geen server gezien waar dat niet mocht van de description.
er werd niet expliciet in de description vermeld dat de dart verboden was.
Op een gegeven moment had ik de crosshairs niet meer nodig. Vooral op Dust als CT'er kon ik voor onze clan erg lang de tunnel dichthouden. En als ze doorbraken stond de rest klaar om ze te trakteren op een kogelregen.Phyt_ schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 14:42:
[...]
wij ook cs toen bij de AWM/AWP de crosshair weg was gehaald als je niet scoped keek :d
Gister had ik een heel vaag probleem, waarvan ik vermoedt dat het te maken heeft met Lag.
Zat gister weer in mijn favo Oman server om te gaan sniperen. Echter gister had ik de hele dag last van het feit dat mijn L96 na het schot direct reloadde. Op zich is dat niet zo heel erg, maar wel als je probeert de range in te schatten. Je ziet niet meer hoever de kogel daalt over het schot en zodoende kan je ook niet je richten bijstellen. Kwam er eigenlijk pas achter dat ik lag had toen ik de laatste minuten even lekker wilde raggen en mijn full auto meer klonk als een burst wapen.........
Gister wel de Straight pull bolt vrijgespeeld, maar WTF? Waarom kan ik die niet combineren met een bipod? Flikker dan die Tactical light en laser bij de bipod in, maar dit is echt fucked up.
Iemand trouwens nog tips om zo snel mogelijk punten te vergaren met de recon class, zodat ik bezig kan met de M98?
Heb volgens mij hier wel eens gelezen dat TDM daar wel een optie voor is. De TUGS of MAV gebruiken als spotter en dan met een shotgun of PDW in de buurt blijven en knallen maar.
Schieten met SKS met HOLO, of gebruik maken van shotgun als recon kan je veel punten opleveren. Maar hierdoor ben je meer aan het front aan het vechten dan van ver aan het observeren.
Fixed that for you!SuperflipNL schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:36:
Schieten met SKS met HOLO, of gebruik maken van shotgun als recon kan je veel punten opleveren. Maar Hierdoor ben je ook nog eens nuttig voor je team, doordat je meer aan het front aan het vechten bentdan in plaats van van ver aan het observeren.
[ Voor 4% gewijzigd door AllSeeyinEye op 03-05-2012 09:41 ]
Haha ja klopt, hierdoor ben je ook meer nuttig. Vooral met het gebruik van een radio beacon kan je team dicht bij het front 'veilig' respawnen. Ook het gebruik van T-UGS of MAV is handig, omdat deze gelijk mensen spot. Dus zet hem mooi ergens ik de hoek. Heb ergens gehoord dat je beter een MAV kan neerzetten omdat deze een grotere range heeft om mensen te spotten dan de T-UGS. Iemand hier ervaring mee?
MAV kun je meestal (boven) op een veiligere plek parkeren dan die t-ugs
Verwijderd
@thunder: Je moet inderdaad kiezen tussen beide! Bipod is alleen handig voor lange afstanden. 9 van de 10 keer doet de Bipod niet wat je vraagt (heeft Uno veel ervaring mee haha), opzich kan je het best de Straight pull bolt nemen. Gewoon je adem inhouden en aanleren om snel te richten en schieten.
Misschien een tip voordat je de M98B helemaal probeert vrij te spelen de L96 is na de patch beter dan de M98B. Althans dat gevoel heb ik.
Wat betreft snel door Recon komen valt een beetje tegen. Je kan opzich veel proberen te spotten of beacons neerzetten op tactische plaatsen. Wat ik deed was gewoon de P90 gebruiken tijdens mijn recon avontuur. Ook is het handig om als recon met een tank rond te rijden en flags te cappen. TIP stap wel uit de tank anders krijg je tankpunten hahaha. Met een Jeep gaat het makkelijker daar krijg je gewoon punten voor je recon.
@johan bos: Mavven tijdens een rush potje @ Metro! Daar kan je dik punten mee halen.
Misschien een tip voordat je de M98B helemaal probeert vrij te spelen de L96 is na de patch beter dan de M98B. Althans dat gevoel heb ik.
Wat betreft snel door Recon komen valt een beetje tegen. Je kan opzich veel proberen te spotten of beacons neerzetten op tactische plaatsen. Wat ik deed was gewoon de P90 gebruiken tijdens mijn recon avontuur. Ook is het handig om als recon met een tank rond te rijden en flags te cappen. TIP stap wel uit de tank anders krijg je tankpunten hahaha. Met een Jeep gaat het makkelijker daar krijg je gewoon punten voor je recon.
@johan bos: Mavven tijdens een rush potje @ Metro! Daar kan je dik punten mee halen.
Gister was dat niet zo'n succes, randoms kijken niet echt op een minimap schijnbaar.
Verwijderd
Je kan ook gewoon in een hoekje liggen tijdens een TDM game en daar gaan spotten waar het druk is werkt precies hetzelfde.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 09:52 ]
Recon class heb ik gruwelijk veel punten gehaald door in Metro 500% met een shotgun rond te lopen. Gewoon overal spawnbeacons en TUGS neerzetten. Dan krijg je genoeg ribbons
Vliegtuigjes bouwer - i.o.
*moet de recon class ook nog steeds rond spelen*
gisteren wel met Phyt op Oman lekker kansloos lopen/liggen snipen, toch wel lekker af en toe om niet te PTFO-en en het toch naar je zin te hebben!
gisteren wel met Phyt op Oman lekker kansloos lopen/liggen snipen, toch wel lekker af en toe om niet te PTFO-en en het toch naar je zin te hebben!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Muur redelijk dichtbij? Dan is het redelijk realistisch, als een geweer ingeschoten is voor een bepaalde afstand dan staat hij voor dichtbij "te hoog"
Voor echt sniperwerk had er wel een rangefinder in het pakket mogen zitten.
Voor echt sniperwerk had er wel een rangefinder in het pakket mogen zitten.
Verwijderd
Ik heb in middels mijn 3e ster binnen, maarja ik vermaak me altijd wel met de recon klasse.Henkie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:56:
Vooral als ik dik word gebaseraped op een 1750 tickets Metro server. Daar ga ik dan lekker snipen als ik merk dat niemand PTFO doet. Goed voor de Accuracy medal en de Combat efficiency medal haha. FF MAV parkeren op het dak en schieten maar.
Stats M98B: 821 kills 507 Headshots
Stats L96: 75 kills 56 Headshots
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 10:49 ]
Toch is het lang niet altijd kansloos of anti-PTFO om te snipen. Zodra ik ergens lig, Spot ik altijd zoveel mogelijk Tanks/APC's/Infantry. Als ik niet meteen een doel kan vinden voor mijn crosshairs, ga ik met de MAV vliegen en spot ik zoveel mogelijk doelen op de map. Vooral op Oman kan je vaak je MAV lang in leven houden om zo doende voor je team zoveel mogelijk info te verzamelen en te delen.Henkie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 09:56:
Oman is een perfecte map om als sniper de objectives in de gaten te houden en als er niemand is die zoekende is naar deze snipers, wordt het ook een stuk moeilijker om de vlaggen te pakken zonder afgeschoten te worden. Caspian heeft ook een aantal leuke sniperspots, echter is het daar veel moeilijker een fijne locatie te vinden waar je alle vlaggen kan bestrijken, tenzij je voor het snipen met de tank een aantal bomen "kapt". Verder heb ik nog niet echt lekkere maps gevonden waar je echt een toegevoegde waarde bent als sniper.
In ieder geval bedankt voor de tips om zo snel mogelijk de recon class vrij te spelen, denk dat ik daar vanavond maar eens mee aan de slag ga, nadat ik met een nieuw camerasysteem klaar ben qua configuratie.
ja ik vermaak me er ook wel dik mee, alleen als ik dan met een PDW ga spelen vergeet ik altijd mijn recon kit te pakken, het automatisme is dat ik dan support oid pak.. moet ik eens meer op gaan letten!Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:44:
[...]
Ik heb in middels mijn 3e ster binnen, maarja ik vermaak me altijd wel met de recon klasse.
Vooral als ik dik word gebaseraped op een 1750 tickets Metro server. Daar ga ik dan lekker snipen als ik merk dat niemand PTFO doet. Goed voor de Accuracy medal en de Combat efficiency medal haha. FF MAV parkeren op het dak en schieten maar.
Stats M98B: 821 kills 507 Headshots
Stats L96: 75 kills 56 Headshots
Ik pak dan ook altijd support, omdat je dan jezelf kan bevoorraden. Veel PDW wapens hebben weinig ammo helaas....Henkie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:06:
[...]
ja ik vermaak me er ook wel dik mee, alleen als ik dan met een PDW ga spelen vergeet ik altijd mijn recon kit te pakken, het automatisme is dat ik dan support oid pak.. moet ik eens meer op gaan letten!
Gewoon een PDW of shotgun pakken met eventueel extended mag en squad ammo perk.
En dan goed in de gaten houden of er een support in de buurt is en vragen om ammo.
En dan goed in de gaten houden of er een support in de buurt is en vragen om ammo.
Verwijderd
P90 niet! Gewoon Ammo perk nemen en je hebt meer dan genoeg. Anders kan je altijd nog roep AMMO!!!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 11:40 ]
ja ik weet het, maar wat ik zeg, was automatisme..Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:39:
P90 niet! Gewoon Ammo perk nemen en je hebt meer dan genoeg. Anders kan je altijd nog roep AMMO!!!
zal morgen wel eens even p90+recon gaan spelen, sowieso bvind ik de p90 een bazenwapen, heerlijk ding!
P90 vs PP19. Ben er nog niet uit welke van de 2 beter is. Beide vind ik erg fijne wapens. Ammo perk is inderdaad een vereiste, tenzij je support bent. Dan gebruik ik liever de suppression perk.
Verwijderd
PP19 heb ik getest maar ik kan niet zeggen dat deze beter is dan de P90. P90 geeft lijkt het net wat meer damage.
Kijk hier eens naar: (Ik kan nu geluid niet aanzetten zit op mijn werk hahaha)
YouTube: BF3 Showdown - PP-19 vs P90
Kijk hier eens naar: (Ik kan nu geluid niet aanzetten zit op mijn werk hahaha)
YouTube: BF3 Showdown - PP-19 vs P90
Ik heb met beide behoorlijk gespeeld en momenteel, als ik niet aan het sniperen ben, speel ik alleen maar met de pp19. Naar mijn mening heeft dit wapen wat meer punch, maar durf niet te zeggen of dat komt omdat dit wapen wat meer bite in de sound heeft zitten en het een placebo effect is. Met de P90 heb ik wat meer headshots en de PP19 meer kills. Momenteel zit ik op Servicestar 3 met de PP19. Ga binnenkort weer eens meer met de P90 spelen.
Verwijderd
Nou ja ik heb maar 17 kills met de PP-19 eigenlijk kan ik niet oordelen of ie wel fijn is of niet. Meestal laat ik een wapen links liggen als ik mijn score verkloot. Misschien toch maar eens een kans geven. P90 heb ik nu 600+ kills mee en kan je zeggen dat ie wel is verbetert sinds de patch.
Toch maar eens alle wapens op 500 kills krijgen. Daar gaan we vanavond maar eens mee beginnen nog maar een uurtje en dan begin het weekend weer.
Toch maar eens alle wapens op 500 kills krijgen. Daar gaan we vanavond maar eens mee beginnen nog maar een uurtje en dan begin het weekend weer.
Moet nog een dag, maar ben zaterdag wel vrij.
Speel met de PP-19 met een silencer en een RDS. Zal als ik thuis ben de setup checken. Volgens mij gebruik ik dezelfde setup met de P90.
Speel met de PP-19 met een silencer en een RDS. Zal als ik thuis ben de setup checken. Volgens mij gebruik ik dezelfde setup met de P90.
Verwijderd
Mijn headset is kapot dus ik kan niet communiceren deed ik trouwens toch al niet, maar ik wil niet dat de vrouw al dat gescheld hoort vooral niet het KK woord wat er soms bij mij ook uit schiet
. (Vooral niet vanavond of morgen)
Moet ff een nieuwe halen maarja geen tijd voor gehad. Maar eens ff kijken voor zon sony ding als ik tijd heb.
Moet ff een nieuwe halen maarja geen tijd voor gehad. Maar eens ff kijken voor zon sony ding als ik tijd heb.
Heb de mijne via Bol.com besteld, wordt ie thuis afgeleverd.
Klik en vergelijkthunder8 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 13:23:
P90 vs PP19. Ben er nog niet uit welke van de 2 beter is. Beide vind ik erg fijne wapens. Ammo perk is inderdaad een vereiste, tenzij je support bent. Dan gebruik ik liever de suppression perk.
Als ik het zo zie is het verschil minimaal, maar is de P90 net iets krachtiger/beter.
Ik heb de PP19 nog niet gebruikt. Zal dat binnenkort eens doen.
De P90 had ik vrijsnel de 5e service star.
Verwijderd
@dynamix: zijn dit cijfer van NA de patch? Als ik naar de L96 kijk en M98B is de M98B sterker terwijl dit tijdens het spelen niet zo lijkt.
Misschien heb ik toevallig last van lag gehad.... Aan de cijfers te zien is de M98B toch veel krachtiger.
Misschien heb ik toevallig last van lag gehad.... Aan de cijfers te zien is de M98B toch veel krachtiger.
Verwijderd
Ik speel ook regelmatig met de PP-19+RDS+Silencer en dat bevalt inderdaad zeer goedthunder8 schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:00:
Moet nog een dag, maar ben zaterdag wel vrij.
Ik heb de 7.1 headset van Sony een tijdje terug gehaald, bevalt zeer goed! Of wil je gewoon die in-ear bluetooth headset halen?Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:08:
Mijn headset is kapot dus ik kan niet communiceren deed ik trouwens toch al niet, maar ik wil niet dat de vrouw al dat gescheld hoort vooral niet het KK woord wat er soms bij mij ook uit schiet![]()
. (Vooral niet vanavond of morgen)
Yep, cijfers zijn post-patch.Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 16:31:
@dynamix: zijn dit cijfer van NA de patch? Als ik naar de L96 kijk en M98B is de M98B sterker terwijl dit tijdens het spelen niet zo lijkt.
Zou toch eerder laser sight of zelfs tac light zetten op een pdw ipv silencer
Kennen jullie Michael "Vos" Jackson al?
[YouTube: http://youtu.be/nwRETQgevfw]
[YouTube: http://youtu.be/nwRETQgevfw]
[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 03-05-2012 22:06 ]
Ja dat is precies wat ik een paar dagen geleden ook zag.
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Net +- 30 min in de c-ram anti airgun gezetten.. Resultaat: Avg Weapon Accuracy van 13.4% naar 11%
Luitjes, tot over maand of 2, ben er klaar mee. Ik kom weer terug als de K-Dart gefixt is en ze wat aan de suppresion hebben gedaan. Later!
Denk dat ik dat laatste potje van de 40 keer 35 keer door een dart ben kapot geschoten. Echt belachelijkUnomomentodado schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:29:
Luitjes, tot over maand of 2, ben er klaar mee. Ik kom weer terug als de K-Dart gefixt is en ze wat aan de suppresion hebben gedaan. Later!
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik geloof er helemaal niets van. Tot morgen, haha.Unomomentodado schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 23:29:
Dat laatste potje was inderdaad extreem. Staat er bij serverrules: M26 is kick...lopen al die kut polen met een M26 dart. Waar bleef die kick.
Op andere servers vandaag weinig tot geen dart gezien. Ligt er dus net aan op welke server je speelt.
Wat verder opvalt is dat de GoT server elke keer behoorlijk laggy is. Vreemde is dat ik op andere servers minder last van lag heb (ik zeg niet dat er geen lag is).
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.