Beste manier voor laatste mcom sharqi
Overigens ook een lame geniale tactic voor squad rush tegengekomen. Als je nog heel weinig tickets over hebt als attacker, ga in je spawn, 1 support/3 engi en lekker eod bots spammen om te armen. Support kan oneindig eod bots resupplyen als het goed is
[ Voor 49% gewijzigd door KngfCnns op 28-04-2012 13:52 ]
Briljant, haha.BatmanHorizon schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:48:
[video]
Beste manier voor laatste mcom sharqi. Overigens snapte ik nooit dat heel veel piloten niet ff mensen op het dak afzetten, maar ja...
Zojuist gebanned van een server, omdat ik hun chopper neerschoot in de spawn. Op zich legitieme reden, ware het niet dat hun beide choppers de hele tijd boven onze spawn hingen om te spawnrapen en ze dus een koekje van eigen deeg kregen. Zielige figuren...
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Das wel triest dan om dan te gaan bannen. Ze waren vast geïrriteerd dat ze niet weer met die chopper konden gaan spawn rapen.Jackal131 schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 14:51:
[...]
Briljant, haha.
Zojuist gebanned van een server, omdat ik hun chopper neerschoot in de spawn. Op zich legitieme reden, ware het niet dat hun beide choppers de hele tijd boven onze spawn hingen om te spawnrapen en ze dus een koekje van eigen deeg kregen. Zielige figuren...
Is toch al weer een week of 3 geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb
Kijken of we er nog wat van kunnen bakken
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 28-04-2012 17:35 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Is op de GoT battlelog page door uno gevraagd. Voor of tegen polll is groot wOord dusMartinspire schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:27:
[...]
Een poll op battlelog is net zo betrouwbaar als Grieken een grote lening geven en verwachten dat ze die helemaal aflossen.
Die polls worden over het algemeen wel ingevuld door mensen die die bug willen blijven misbruiken en daardoor klopt er geen hond van. Als Dice nou zelf eens een bericht naar buiten bracht met: "we zullen servers niet stopzetten als zij dart-gebruikers kicken" oid, dan krijgen we wat progressie, maar ze laten zich er gewoon helemaal niet over uit.
Als ik iemand zie die dat ding gebruikt op de 360 server, dan kun je er vanuit gaan dat die niet lang blijft meespelen.
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Wauw, reactie van maarliefst 7 man uit de 124 PS3 tweakers. Niet echt betrouwbare uitslag dus. Hangt ook maar net af van wie er op battlelog kijken (doen er nog maar vrij weinig).Phyt_ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:45:
[...]
Is op de GoT battlelog page door uno gevraagd. Voor of tegen polll is groot wOord dus
Kun je beter in dit topic een poll plakken
lol, gevonden. Het staat gelijk, spannendPhyt_ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 17:45:
[...]
Is op de GoT battlelog page door uno gevraagd. Voor of tegen polll is groot wOord dus
[ Voor 8% gewijzigd door cheiron op 28-04-2012 18:25 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Staat in de originele GoT platoon, niet in de no life versie
/careMartinspire schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 18:09:
[...]
Wauw, reactie van maarliefst 7 man uit de 124 PS3 tweakers. Niet echt betrouwbare uitslag dus. Hangt ook maar net af van wie er op battlelog kijken (doen er nog maar vrij weinig).
Kun je beter in dit topic een poll plakken
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
We beraden ons nog even over een geldige reden.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:31:
Al bekend waarom ik van de GOT server werd gekicked?
4 tegen 3 op 2 1700 ticket servers...
Duurt uuuuuren zo.
Dan kan je beter met een Toyota Prius op een Nascartrack rijden, daar zit meer spanning in
Is het altijd zo rustig de laatste tijd?
Verwijderd
Gewoon lekker gezellig xDpa4jv schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:34:
Samen spelen? Doen we niet aan hoor, dat is overpowered...
Verwijderd
Wat bedoel je met geschreeuw?pa4jv schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:41:
Ik word altijd zo moe van al dat geschreeuw in mijn oor, ik begin er niet meer aan!
Verwijderd
Ooh, wou al zeggen ik schreeuw niet tijdens BF3 =).pa4jv schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:46:
Kom eens met ons meespelen, dan weet je wat geschreeuw is.
Maar zoek je clan of?
Guilty....busted...pa4jv schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 23:46:
Kom eens met ons meespelen, dan weet je wat geschreeuw is.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Gewoon een andere server zoeken, admin abuse zal je altijd hebben.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:31:
Als ik van een server gekicked/gebanned zou worden en de admins gebruiken zelf de dart bug, dan weet ik genoeg..
Misschien had ie zijn dag niet en killde jij em net iets te vaak.
Verwijderd
Ach, alleen maar gekicked...als je nou gebanned was, was het een heel ander verhaal geweest.Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 19:31:
Kun je ook aangeven welk potje je gekicked bent? Kunnen we in ieder geval nagaan welke admins aanwezig waren.
@Zeilkolbinio: gewoon weer eens komen spelen en voeg me ff toe op PSN (unomomentodado)
Verwijderd
Beetje jammer dat ik wat te laat kwam. Je was toen al weg. Misschien vandaag nog?Schimanski28 schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:08:
Je kunt trouwens beter even op gotlive.nl kijken om zo wat namen toe te voegen
Tenminste, ik ga om half 1 eerst ff voetbal kijken tot een uur of half 5. Daarna ga k wel gamen.
Gisteren vond je dat ik je revivede op een k*tmoment (Metro).
Ik doe dat vaker. De reden:
Als ik jou revive kan jij op de grond, nog voordat jij de revive accepteert, met je handgun meevechten.
Mocht je afgeschoten worden door de vijand dan kost dat jou geen death omdat je nog niet levend bent (nog niet de revive geaccepteerd).
Zo kan jij ons helpen naderend gevaar te bestrijden, wat nuttig is.
Als je de revive meteen accepteert, dan gaat deze hele vlieger niet op en ben je wel een death rijker als je geraakt wordt.
Mijn advies aan een ieder die gerevived wordt:
Kijk eerst om je heen of er vijanden zijn, schiet ze af met je handgun en accepteer dan pas de revive.
[ Voor 15% gewijzigd door Superkiwi op 29-04-2012 12:51 ]
Verwijderd
Wrong. Het hele reviven kost geen death. Ik snap ook niet dat mensen zo para ervan worden. Ja het is misschien een soort irritant dat je misschien 2 kogels kunt vuren voordat je dood bent maar het kost je geen death, + je bent nog midden in het slagveld en kan jij dus nog mensen killen. In BC2 kostte het wel een death, en daar was het ook wat minder, echter was het toen ook hetzelfde idee, jij kon nog mensen afschieten in de tijd dat jij beter werd. Ik revive standaard mensen, ook al zit ik midden in het vuurgevecht, alleen al om het feit dat ik wil dat andere mensen het ook bij mij doen. Niets is irritanter als een medic die naast je zit en je niet even snel wilt reviven.dvdkiwi schreef op zondag 29 april 2012 @ 12:49:
@Jernoenimoes:
Gisteren vond je dat ik je revivede op een k*tmoment (Metro).
Ik doe dat vaker. De reden:
Als ik jou revive kan jij op de grond, nog voordat jij de revive accepteert, met je handgun meevechten.
Mocht je afgeschoten worden door de vijand dan kost dat jou geen death omdat je nog niet levend bent (nog niet de revive geaccepteerd).
Zo kan jij ons helpen naderend gevaar te bestrijden, wat nuttig is.
Als je de revive meteen accepteert, dan gaat deze hele vlieger niet op en ben je wel een death rijker als je geraakt wordt.
Mijn advies aan een ieder die gerevived wordt:
Kijk eerst om je heen of er vijanden zijn, schiet ze af met je handgun en accepteer dan pas de revive.
Je zegt het verkeerd: het kost geen éxtra death. Je bent wel degelijk dood geschoten, dus dat telt als death, maar krijg je de revive dan leef je weer, waardoor die death wordt teruggetrokken. Wordt je vervolgens weer neergeschoten (of je nu accept hebt of niet) dan krijg je er weer een death bij, ofwel: dood gaan kost je altijd een death, die revive zorgt ervoor dat de eerste alleen niet meegerekend wordt.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:00:
[...]
Wrong. Het hele reviven kost geen death. Ik snap ook niet dat mensen zo para ervan worden. Ja het is misschien een soort irritant dat je misschien 2 kogels kunt vuren voordat je dood bent maar het kost je geen death, + je bent nog midden in het slagveld en kan jij dus nog mensen killen. In BC2 kostte het wel een death, en daar was het ook wat minder, echter was het toen ook hetzelfde idee, jij kon nog mensen afschieten in de tijd dat jij beter werd. Ik revive standaard mensen, ook al zit ik midden in het vuurgevecht, alleen al om het feit dat ik wil dat andere mensen het ook bij mij doen. Niets is irritanter als een medic die naast je zit en je niet even snel wilt reviven.
Overigens of je er nou een death bij krijgt of niet, het is irritant als mensen je gaan reviven voor de punten als je toch nog niet eens de kans krijgt om op te staan en iets aan de revive te hebben. Ik heb liever dat iemand eerst degene neerschiet die mij neerschoot (of andere vijanden in de buurt) dan zichzelf riskeert om mij te reviven met de grote kans dat ik of zelfs wij beiden weer een death bij kunnen schrijven. Het duurt alleen maar langer voordat je weer kunt spawnen (want vaak kun je ook niet meer dan 2 kogels vuren die toch niemand killen) en dat is gewoon fucking frustrerend.
Vaak zat gebeurd het dat ze nog op mn dode lichaam aan het vuren zijn en ze me toch willen reviven. Sorry hoor, maar daar heb je gewoon niets aan. Je ziet mensen echt alles doen voor wat puntjes, terwijl je weet dat als ze normaal blijven leven en niet constant zichzelf laten afschieten om mensen te laten reviven, je uiteindelijk meer tickets overhoud en beter druk kunt zetten op de tegenstander.
Verwijderd
Wat ik dus zeg. Het hele reviven kost geen death. Het is natuurlijk logisch dat doodgaan een death kost. Maar of je nou 1x wordt doodgeschoten en dan respawnt of 1000x wordt doodgeschoten en 999x wordt gerevived, het kost beide 1 death.Martinspire schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:50:
[...]
Je zegt het verkeerd: het kost geen éxtra death. Je bent wel degelijk dood geschoten, dus dat telt als death, maar krijg je de revive dan leef je weer, waardoor die death wordt teruggetrokken. Wordt je vervolgens weer neergeschoten (of je nu accept hebt of niet) dan krijg je er weer een death bij, ofwel: dood gaan kost je altijd een death, die revive zorgt ervoor dat de eerste alleen niet meegerekend wordt.
Overigens of je er nou een death bij krijgt of niet, het is irritant als mensen je gaan reviven voor de punten als je toch nog niet eens de kans krijgt om op te staan en iets aan de revive te hebben. Ik heb liever dat iemand eerst degene neerschiet die mij neerschoot (of andere vijanden in de buurt) dan zichzelf riskeert om mij te reviven met de grote kans dat ik of zelfs wij beiden weer een death bij kunnen schrijven. Het duurt alleen maar langer voordat je weer kunt spawnen (want vaak kun je ook niet meer dan 2 kogels vuren die toch niemand killen) en dat is gewoon fucking frustrerend.
Vaak zat gebeurd het dat ze nog op mn dode lichaam aan het vuren zijn en ze me toch willen reviven. Sorry hoor, maar daar heb je gewoon niets aan. Je ziet mensen echt alles doen voor wat puntjes, terwijl je weet dat als ze normaal blijven leven en niet constant zichzelf laten afschieten om mensen te laten reviven, je uiteindelijk meer tickets overhoud en beter druk kunt zetten op de tegenstander.
En om maar even een situatie te scheppen wat ik bedoel. Operation Metro, 1e roltrappen bij B, waar iedereen achter dat vierkantje zit. Iemand wordt doodgeschoten maar Medics weigeren te reviven omdat er nog verder wat man staat die richting de plek waar jij staat schieten. Kom op man, revive me eerst, zodat ik ze op hun donder kan geven, al dan niet met een flank. En dan ben ik zeker wel sneller terug in de fight, zonder eerst helemaal op C te spwanen. En spawnen op je squadmate is zinloos, want daar lag mijn dode lichaam net nog. Kan je me net zo goed reviven.
Bij het hele revive gebeuren krijg je geen death, je death wordt ook niet teruggetrokken.
Een death komt pas bij het spawnen erbij.
M26 Dart raggen. Heerlijk. Was ook leuk dat de nummer 2 (Namo993) een USAS gebruikte en dan nog niet eerste stond. Dat geeft me een gevoel, dat is niet te beschrijven, want allemachtig wat heb ik een hekel aan USAS gebruikers.
Ik heb geen leuke ondertitel.
*ondertussen zelf een hekel krijgt aan de M26 Dart* Dart(en) is gewoon hetzelfde, OP en het is een bug/glitch weapon. Leuk om je servicestar voor te halen of je 500 kills (Heb ik ook voor de USAS gedaan zoals ik dat voor elk wapen doe) maar pfff.. Die dingen beginnen gewoon vervelend te wordenthijsje66 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:00:
http://battlelog.battlefi...how/43929921/2/383230108/
M26 Dart raggen. Heerlijk. Was ook leuk dat de nummer 2 (Namo993) een USAS gebruikte en dan nog niet eerste stond. Dat geeft me een gevoel, dat is niet te beschrijven, want allemachtig wat heb ik een hekel aan USAS gebruikers.
https://powershellisfun.com
Ik krijg er amper een kill mee haha
Btw, thijs, wat is er met je microfoon? Want die deed gisteren best raar, en toen was je opeens offline?thijsje66 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:00:
Edit:
De AEK is trouwens ook een beest van een wapen.. Mijn match ging perfect, TDM op Tehran Highway..
104-37
http://battlelog.battlefi...how/43933927/2/227064319/
[ Voor 78% gewijzigd door Droid op 29-04-2012 16:39 ]
YouTube: M26 DART + Heavy Barrel. HD Battlefield 3 Gameplay/Commentary by Lites bijvoorbeeld, in een bepaalde combo is de range en damage gewoon veel te veelitsFuzeh schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:34:
Wat is nou de bug bij de M26 Dart dan? Want ik snap er niets van waar de mensen t dan over hebben..
[...]
Deed 'ie heel toevallig piepen? Dat schijnt die van mij wel vaker te doen. Ik zei dat ik van mijn lieve moedertje van de Xbox afmoest, maar dat kwam blijkbaar niet overitsFuzeh schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:34:
Wat is nou de bug bij de M26 Dart dan? Want ik snap er niets van waar de mensen t dan over hebben..
[...]
Btw, thijs, wat is er met je microfoon? Want die deed gisteren best raar, en toen was je opeens offline?
Edit:
De AEK is trouwens ook een beest van een wapen.. Mijn match ging perfect, TDM op Tehran Highway..
104-37
http://battlelog.battlefi...how/43933927/2/227064319/
AEK, mwah. Voor mij is het toch echt M416, net als in BFBC2 en de F2000.
En dat Darten, tja. Ik vind het voorlopig nog leuk, ik ga denk inderdaad nog een paar service stars halen en er van genieten nu het nog semi-schaamteloos kan. Die MK3A1 is trouwens ook een half kanon...
Ja, piepen en hoe, en als ik praatte hoorde ik een hele harde echo.. En dat je er vanaf moest had ik niet gehoord nee..thijsje66 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:42:
[...]
Deed 'ie heel toevallig piepen? Dat schijnt die van mij wel vaker te doen. Ik zei dat ik van mijn lieve moedertje van de Xbox afmoest, maar dat kwam blijkbaar niet over![]()
AEK, mwah. Voor mij is het toch echt M416, net als in BFBC2 en de F2000.
En dat Darten, tja. Ik vind het voorlopig nog leuk, ik ga denk inderdaad nog een paar service stars halen en er van genieten nu het nog semi-schaamteloos kan. Die MK3A1 is trouwens ook een half kanon...
En er zijn al mensen die met de M26 Dart al 6000+ kills hebben..
Voortaan moet je het even zeggen als hij dat doet, dan moet ik een paar keer dat schakelaartje heen en weer schuiven.itsFuzeh schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:45:
[...]
Ja, piepen en hoe, en als ik praatte hoorde ik een hele harde echo.. En dat je er vanaf moest had ik niet gehoord nee..
En er zijn al mensen die met de M26 Dart al 6000+ kills hebben..
Ik zei wel 20x Hallo, Hallo hahaha.. Maar dat kwam volgensmij niet overthijsje66 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:47:
[...]
Voortaan moet je het even zeggen als hij dat doet, dan moet ik een paar keer dat schakelaartje heen en weer schuiven.
Ik heb je trouwens eventjes @ MSN toegevoegd.. Praat makkelijker dan op een forum..
(Je zult het zo wel merken dan zeggen ze: "Dit is geen chatbox")
Ben je nou serieus? Een hekel aan USAS gebruikers terwijl je zelf met een M26+ dart rondloopt?thijsje66 schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:00:
Flickr PSN ID= cheironnl
Sowieso, USAS is generfed door de laatste patch en helemaal niet meer OP wat de M26+ bug wel is... *amper meer mensen met een USAS ziet*cheiron schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:49:
[...]
Ben je nou serieus? Een hekel aan USAS gebruikers terwijl je zelf met een M26+ dart rondloopt?
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
[ Voor 20% gewijzigd door KngfCnns op 29-04-2012 19:22 ]
Verwijderd
Stond toch al op de no-lifers pagina van bflog?Jackal131 schreef op zondag 29 april 2012 @ 20:19:
Waar blijft trouwens de groepsfoto???
http://img18.imageshack.u...csnap2012042422h12m22.png
http://img836.imageshack....csnap2012042422h18m25.png
[ Voor 11% gewijzigd door cheiron op 29-04-2012 21:46 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Ah, cool. ik kijk eigenlijk nooit op de GnL bflog. Zal ik wat vaker doen.cheiron schreef op zondag 29 april 2012 @ 21:45:
[...]
Stond toch al op de no-lifers pagina van bflog?
http://img18.imageshack.u...csnap2012042422h12m22.png
http://img836.imageshack....csnap2012042422h18m25.png
Idd niet zoveel naar je vissen starenJackal131 schreef op zondag 29 april 2012 @ 22:25:
[...]
Ah, cool. ik kijk eigenlijk nooit op de GnL bflog. Zal ik wat vaker doen.
Geen dart meer. Nodig vanmiddag. Nog ff op metro 55 kills gehaald dus. En er klaar mee
Klopt niet, de bug/glitch werkt alleen als je de M26 mass/dart underslung EN met heavy barrel gebruikt.Verwijderd schreef op zondag 29 april 2012 @ 19:27:
Zonder underslug is er nx aan de hand met de m26. Dan stellen de kills in ieder geval iets voor. Maar als je hem als underslug heb dan is ie bugged. de heavy barrel maakt er alleen een kleinere groupering van.
PSN ID = steppa87
Nope, daar is hij alleen het sterkststeppa87 schreef op maandag 30 april 2012 @ 09:21:
En toch alleen op een g5a3 (ofzo) toch
Flickr PSN ID= cheironnl
PSN ID = steppa87
Verwijderd
Dus heel laag?Unomomentodado schreef op maandag 30 april 2012 @ 13:50:
Tip: sensitivity op 10% zetten, oefenen tot het goed gaat, sensitivity 5% opschroeven en zo verder.
Verwijderd
Tuurlijk. Lijkt me logisch dat je moet streven om de sensitivity zo hoog mogelijk te krijgen.steppa87 schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:55:
Uno jij zegt dus dat je het best de sensitiviteit zo hoog mogelijk kan zetten?
Ik heb me sensetivity altijd op t hoogstVerwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:53:
[...]
Tuurlijk. Lijkt me logisch dat je moet streven om de sensitivity zo hoog mogelijk te krijgen.
Is het makkelijkst als iemand ineens in je rug begint te schieten, meteen omdraaien en hem neermaaien..
Ook met helicopters en tanks is dit handig.. Anders lig je een uur aan die stick te trekken voordat je tank of heli draait..
Ik vind het zelf niet lekker spelen, want ik raak dan niks meer. Meer iedere keer iets hoger zetten laat je er wel goed aan wennen.steppa87 schreef op maandag 30 april 2012 @ 16:55:
Uno jij zegt dus dat je het best de sensitiviteit zo hoog mogelijk kan zetten?
Verwijderd
Moet eerstgewoon wat lager tot dat goed gaat
Volgens mijn kon je de sensitivity van vehicles niet aanpassen?itsFuzeh schreef op maandag 30 april 2012 @ 17:56:
[...]
Ik heb me sensetivity altijd op t hoogst
Is het makkelijkst als iemand ineens in je rug begint te schieten, meteen omdraaien en hem neermaaien..
Ook met helicopters en tanks is dit handig.. Anders lig je een uur aan die stick te trekken voordat je tank of heli draait..
De sensetivity van de vehicles is hetzelfde als van je mannetjePhyt_ schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 07:04:
[...]
Volgens mijn kon je de sensitivity van vehicles niet aanpassen?
Volgens het doosje heeft BF3 ondersteuning voor DTS.
Op mijn PS3 heb ik in de geluidsinstellingen alles uitgevinkt behalve DTS en DD5.1 en een enkele andere optie (voor bronnen die geen DTS/DD5.1 hebben).
Ik kan echter met geen mogelijkheid in het spel selecteren dat ik het DTS geluidsspoor wil gebruiken. Standaard zie ik op mijn receiver dat hij DD5.1 gebruikt.
Hoe toch DTS aan de praat te krijgen?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Als ik erop google krijg ik twee topics waarin staat wat je moet uit/aanvinken:AllSeeyinEye schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:04:
Wie kan mij met het volgende helpen:
Volgens het doosje heeft BF3 ondersteuning voor DTS.
Op mijn PS3 heb ik in de geluidsinstellingen alles uitgevinkt behalve DTS en DD5.1 en een enkele andere optie (voor bronnen die geen DTS/DD5.1 hebben).
Ik kan echter met geen mogelijkheid in het spel selecteren dat ik het DTS geluidsspoor wil gebruiken. Standaard zie ik op mijn receiver dat hij DD5.1 gebruikt.
Hoe toch DTS aan de praat te krijgen?
http://battlelog.battlefi...view/2832654624724063726/
http://forum.blu-ray.com/showthread.php?t=185232
Zou het zelf niet kunnen controleren, maar enkel dts aangevinkt proberen (en dd5.1 dus niet)?
Erg jammer dat het zo moet, hier zou Sony nog wel wat kunnen verbeteren. Gewoon aanvinken wat je receiver aankan en dan een voorkeur kunnen instellen, indien het aanwezig is. Bijvoorbeeld: Voorkeur: DTS(-HD MA) --> Dolby TrueHD/Digital ---> Willekeurig andere standaard.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Bij mij stuurt die PCM over de lijn. Vind ik prima:thunder8 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:29:
Wat ik begrijp moet je inderdaad alles uitvinken behalve DTS.
Erg jammer dat het zo moet, hier zou Sony nog wel wat kunnen verbeteren. Gewoon aanvinken wat je receiver aankan en dan een voorkeur kunnen instellen, indien het aanwezig is. Bijvoorbeeld: Voorkeur: DTS(-HD MA) --> Dolby TrueHD/Digital ---> Willekeurig andere standaard.
Hoe bewerkt de ps3 intern het geluid, als het allemaal wave style is dat daarna gereencode word naar DTS/DD ben je niet blij als je dat selecteert. DD/DTS is compressed. DTS-MA/DDHD is losless
Heb jij zelf ook de audio op DTS staan, Thunder? Er is namelijk een probleem met DTS in combinatie met de officiële Sony headset:thunder8 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:29:
Wat ik begrijp moet je inderdaad alles uitvinken behalve DTS.
http://community.us.plays...3884517?start=90&tstart=0
Waarom zou je niet blij moeten zijn met een reencode naar DTS/DD, maar wel met een reencode naar PCM? Dat is echt bullshit eerste klas, buiten het feit dat je niet eens weet of het zo plaatsvindt.cybermans schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 12:49:
[...]
Bij mij stuurt die PCM over de lijn. Vind ik prima:
Hoe bewerkt de ps3 intern het geluid, als het allemaal wave style is dat daarna gereencode word naar DTS/DD ben je niet blij als je dat selecteert. DD/DTS is compressed. DTS-MA/DDHD is losless
Het gaat ook niet over de kwaliteit, maar dat de PS3 blijkbaar een voorkeur heeft voor DD ipv DTS. En dat je via een haast onmogelijke methode moet zorgen dat je game, die DTS ondersteund, dit ook kan laten uitsturen. Ik prefereer DTS boven DD en bij de PS3 kan je dit niet fatsoenlijk aansturen. En als je dan handmatig instelt dat hij alleen DTS kan uitsturen, zit je weer met een uitdaging als je een game plaatst die alleen DD ondersteund. Vandaar mijn suggestie dat Sony beter een preferred order zou kunnen toepassen. Indien aanwezig zou ik eerst DTS(-HD), dan DD(-HD) en dan pas stereo willen. En dat kan je dus niet instellen.
Nee ik heb de game gewoon op DD staan, vanwege bovenstaande. Ik ben niet van plan voor elke game eerst de hele audioselectie te moeten doen. Daarnaast is het voor mij voordelig om op deze manier iets van de basskick af te halen, want BF3 heeft hele heftige Basstracks voor de explosies. Aangezien ik films altijd wel met DTS(-HD MA) kijk, kan ik BF3 op die manier -10 dB'en op het LFE kanaal. Dan blijven de buren ook enigszins blij!Dynamix schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:00:
[...]
Heb jij zelf ook de audio op DTS staan, Thunder? Er is namelijk een probleem met DTS in combinatie met de officiële Sony headset:
http://community.us.plays...3884517?start=90&tstart=0
Ik ben overigens van de "War Tapes" mode afgestapt. Op "Hi-Fi" heb je veel meer dynamiek in je geluid, vind ik.
Ik vermoedde al dat de enige oplossing zou zijn om op de PS3 DD uit te vinken. Gaat hier dus niet gebeuren, omdat de meeste series (en een aantal andere spellen) die hier gedraaid worden, geen DTS hebben. En geen zin hier om iedere keer het menu in te moeten duiken.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Nee, op de officiele site staat ook nog steeds juni 2012. Alleen bekend dat de PS3 hem een week eerder krijgt.Martinspire schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:52:
Is er trouwens al een specifieke datum bekend voor CQC DLC?
Er staan welgeteld 3 posts die meer richting audio gaan dan BF3, die zijn voortgekomen uit een BF3 gerelateerde vraag...Martinspire schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:52:
Kan dat audio geblaat niet in het PS3 topic? Zoals wel vaker gaat het weer totaal niet over BF3, maar over PS3 (of deels audio- ) gerelateerde zaken.
Martinspire schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:52:
Kan dat audio geblaat niet in het PS3 topic? Zoals wel vaker gaat het weer totaal niet over BF3, maar over PS3 (of deels audio- ) gerelateerde zaken.
Is er trouwens al een specifieke datum bekend voor CQC DLC?
Volgens mij staat dit in het juiste topic, simpelweg omdat het klaarblijkelijk de keuze is van EA/Dice om ons geen keuze te geven in audio output. Het is een probleem dat zowel op de X360 als op de PS3 speelt, zodat de consoles als boosdoener uitgesloten kunnen worden.Dynamix schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Er staan welgeteld 3 posts die meer richting audio gaan dan BF3, die zijn voortgekomen uit een BF3 gerelateerde vraag...![]()
![]()
![]()
Ik ging namelijk een gebouw binnen met mijn AZ-Viper en touchte 1x de grond en boem..
heel simpel waarom je PCM boven DTS wil: PCM is lossles, DTS is lossy.thunder8 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 13:07:
[...]
Waarom zou je niet blij moeten zijn met een reencode naar DTS/DD, maar wel met een reencode naar PCM? Dat is echt bullshit eerste klas, buiten het feit dat je niet eens weet of het zo plaatsvindt.
Het gaat ook niet over de kwaliteit, maar dat de PS3 blijkbaar een voorkeur heeft voor DD ipv DTS. En dat je via een haast onmogelijke methode moet zorgen dat je game, die DTS ondersteund, dit ook kan laten uitsturen. Ik prefereer DTS boven DD en bij de PS3 kan je dit niet fatsoenlijk aansturen. En als je dan handmatig instelt dat hij alleen DTS kan uitsturen, zit je weer met een uitdaging als je een game plaatst die alleen DD ondersteund. Vandaar mijn suggestie dat Sony beter een preferred order zou kunnen toepassen. Indien aanwezig zou ik eerst DTS(-HD), dan DD(-HD) en dan pas stereo willen. En dat kan je dus niet instellen.
[...]
Nee ik heb de game gewoon op DD staan, vanwege bovenstaande. Ik ben niet van plan voor elke game eerst de hele audioselectie te moeten doen. Daarnaast is het voor mij voordelig om op deze manier iets van de basskick af te halen, want BF3 heeft hele heftige Basstracks voor de explosies. Aangezien ik films altijd wel met DTS(-HD MA) kijk, kan ik BF3 op die manier -10 dB'en op het LFE kanaal. Dan blijven de buren ook enigszins blij!(Heb een Epik Legend Subwoofer (2x12") die geen problemen heeft met frequenties tot 18Hz
)
Ik neem aan dat een audio engine niet al met gecomprimeerde signalen werkt, maar dat dat dus later gebeurt...
Tevens kan de PS3 via PCM hogere samplerates uitsturen. DTS gaat tot max 48 kHz / 24-bit, waarbij de PCM Output uit mijn hoofd tot 172Khz/24 gaat.
Je doet een aanname die nergens op gebaseerd is. Al sinds jaar en dag wordt op de PC gameaudio in gecomprimeerde toestand opgeslagen om de databestanden minimaal te houden. Er is geen enkele aanwijzing dat dit op de PS3 anders is, daar wil je ook de data zo klein mogelijk houden, vanwege beperkte schijf-/HDD-ruimte en het voorkomen dat elke pief paf poef geladen moet worden van de BR-disc. Waarom zou je ook, je gaat bij een explosie of gunshot van max 1 seconde speeltijd echt geen verschil horen tussen redelijk gecomprimeerd (192bkit+) en ongecomprimeerd.cybermans schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:52:
[...]
heel simpel waarom je PCM boven DTS wil: PCM is lossles, DTS is lossy.
Ik neem aan dat een audio engine niet al met gecomprimeerde signalen werkt, maar dat dat dus later gebeurt...
Tevens kan de PS3 via PCM hogere samplerates uitsturen. DTS gaat tot max 48 kHz / 24-bit, waarbij de PCM Output uit mijn hoofd tot 172Khz/24 gaat.
Daarnaast moet je superoren hebben als je het verschil wil horen tussen een samplerate hoger dan 48kHz en dan nog geldt het alleen bij bepaalde muziekstukken, zeker niet met kortdurende gameaudio. En wat heeft het voor nut om geluidsdata die zeer waarschijnlijk met een samplerate lager of gelijk aan 48kHz is opgenomen, te upscalen naar 172kHz?
PCM is inderdaad een standaard met betere specs dan DTS of DD, maar zolang je werkt met audio die daar geen gebruik van maakt, is het compleet zinloos dit te prevaleren.
Ontopic: Vanavond lekker weer knallen, met DD.
wie doet hier nou een aanname....thunder8 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:43:
[...]
Je doet een aanname die nergens op gebaseerd is. Al sinds jaar en dag wordt op de PC gameaudio in gecomprimeerde toestand opgeslagen om de databestanden minimaal te houden. Er is geen enkele aanwijzing dat dit op de PS3 anders is, daar wil je ook de data zo klein mogelijk houden, vanwege beperkte schijf-/HDD-ruimte en het voorkomen dat elke pief paf poef geladen moet worden van de BR-disc. Waarom zou je ook, je gaat bij een explosie of gunshot van max 1 seconde speeltijd echt geen verschil horen tussen redelijk gecomprimeerd (192bkit+) en ongecomprimeerd.
Daarnaast moet je superoren hebben als je het verschil wil horen tussen een samplerate hoger dan 48kHz en dan nog geldt het alleen bij bepaalde muziekstukken, zeker niet met kortdurende gameaudio. En wat heeft het voor nut om geluidsdata die zeer waarschijnlijk met een samplerate lager of gelijk aan 48kHz is opgenomen, te upscalen naar 172kHz?
PCM is inderdaad een standaard met betere specs dan DTS of DD, maar zolang je werkt met audio die daar geen gebruik van maakt, is het compleet zinloos dit te prevaleren.
Ontopic: Vanavond lekker weer knallen, met DD.Begin ontwenningsverschijnselen te krijgen na een drukke week met sociale verplichtingen.
onderbouwing van mijn verhaal:
http://publications.dice.se/attachments/AGDC07.pps sheet 17 ->
HDR Audio is not compression, all sounds are played uncompressed
Bij DD denk ik toch echt aan iets anders ;-)
De door jou aangehaalde regel uit die presentatie heeft totaal geen relevantie met de manier van opslag van het bestand, meer dat HDR audio zoals dit in de frostbite engine zit op een andere manier overweg gaat met audio. Eerder in de presentatie (Slide 6) staat waar HDR audio voor staat en daar komt ook de vergelijking met HDR Lighting naar voren. Om die analogie naar voren te halen, foto's met HDR lighting kunnen rustig in jpeg worden opgeslagen. (ook een lossy codec) Dit heeft niets met elkaar te maken.cybermans schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 15:55:
[...]
wie doet hier nou een aanname....
onderbouwing van mijn verhaal:
http://publications.dice.se/attachments/AGDC07.pps sheet 17 ->
HDR Audio is not compression, all sounds are played uncompressed
offtopic:
Bij DD denk ik toch echt aan iets anders ;-)
Maar affijn, deze discussie hoort hier niet en ik wil niet de thread vervuilen met een wellus of nietus discussie. Als je erover wil discussieren, dan stuur maar een DM.
Dat jij bij DD wat anders denkt is jouw "probleem"
Gewoon uit nieuwschierigheid heb ik maar 1 van de email adressen die ik in een presentatie heb kunnen vinden een mail gestuurd, laat het je wetenthunder8 schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:46:
[...]
De door jou aangehaalde regel uit die presentatie heeft totaal geen relevantie met de manier van opslag van het bestand, meer dat HDR audio zoals dit in de frostbite engine zit op een andere manier overweg gaat met audio. Eerder in de presentatie (Slide 6) staat waar HDR audio voor staat en daar komt ook de vergelijking met HDR Lighting naar voren. Om die analogie naar voren te halen, foto's met HDR lighting kunnen rustig in jpeg worden opgeslagen. (ook een lossy codec) Dit heeft niets met elkaar te maken.
Maar affijn, deze discussie hoort hier niet en ik wil niet de thread vervuilen met een wellus of nietus discussie. Als je erover wil discussieren, dan stuur maar een DM.![]()
Dat jij bij DD wat anders denkt is jouw "probleem"
hmm volgens mij niet zal tzt ff kijken of ik hier wat over kan vinden.itsFuzeh schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 09:54:
[...]
De sensetivity van de vehicles is hetzelfde als van je mannetje
Is een bug in de game, dat ie de wapens steeds omgooit, had ik ook last van.Versteegrob schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 18:50:
Waarom heb ik bij TDM soms de M16A4 en soms de AK-47? Wi altijd met de M16A4 spelen maar dat kan niet altijd. Ben level 42 dus heb bijna alle wapens.
Geloof dat 't verdween, wanneer je alle wapens in de assault class hebt ge-unlocked. Dus dat je aan US zijde de RU wapens kan gebruiken en andersom.
edit:
Nu ik er nog eens over na denk, is 't geen bug, maar vrij logisch.
Als je nog niet alles hebt geunlocked, kan je aan RU zijde geen M16 gebruiken, aangezien dat een US wapen is.
Dus switched ie automatisch naar de AK.
[ Voor 19% gewijzigd door NewbieNeo op 01-05-2012 19:19 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.