Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:00:
I know, het gaat er in essentie dus om of spelers die te gast zijn op een server, de mensen die er spelen hun eigen serverrules gunnen. In dit geval blijkbaar niet dus. Best jammer, want je ontneemt anderen daarmee het spelplezier. <moraalridder modus>Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet leuk zou vinden</moraalridder modus> O-)
In het geval dat er een bepaalde server rule is dient men zich daar aan te houden, admins hebben immers betaald. Indien er geen aparte rules zijn moeten mensen ook niet achteraf gaan janken dat het ózo oneerlijk is dat een bepaald wapen o.i.d. gebruikt wordt. Je moet het dan gewoon doen met alle mogelijkheden die het spel te bieden heeft (dus ook bugs, glitches en overpowered wapens)

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-02 14:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

Yay de nieuwe Call of Duty DLC komt er aan! :X

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:36:
[...]

Je hoeft hem niet te kopen hoor! ;) :P

Verwijderd

thunder8 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:41:
[...]

Je hoeft hem niet te kopen hoor! ;) :P
just trolling, ziet er best wel geinig uit hoor :) ben benieuwd!

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Als de destructie ook maar groter is zoals beloofd.

Ik vind het gewoon jammer dat je weet dat er mensen in een kamer naast je zitten, maar dat je de muur er niet uit kunt blazen. Zitten ze een verdieping hoger? C4 aan het plafond :+

PSN: Deere6030

Het gaat echt niet zo tof uitziend zijn als in de trailer. Lekker veel last van surpression, mannetjes met een bipod in een hoekje of mensen die zich ingraven met claymores/C4 en shotgun galore. Wacht lekker een paar weken de reacties af, maar denk dat k m toch niet haal ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Trailer ziet er natuurlijk super uit, maar ga hem sowieso halen zodat ik weer eens nieuwe maps heb en een game-modus erbij

https://powershellisfun.com

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
cheiron schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:00:
[...]

Nee, alleen met Heavy Barrel + darts inderdaad. @Mr Ton, volgens mij niet 2* sterker, maar heeft elke pellet van je schot de kracht vand e kogel gekregen.

Maar als je realistisch bent kun je er vanuit gaan dat iedereen die nu opeens veel met de m26 loopt deze bug "ge" bruikt.
Niet alleen met Darts, maar ook met Mass (=buckshot) en icm Slug is er zelfs een negatief effect, dwz je doet minder damage dan zou moeten.
De reden dat iedereen Darts gebruikt is de extra range, maar vooral de penetration power, waardoor je meerdere mensen kan raken die achter elkaar staan.

[ Voor 11% gewijzigd door NewbieNeo op 26-04-2012 15:10 ]

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:22
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:28:
[...]

In het geval dat er een bepaalde server rule is dient men zich daar aan te houden, admins hebben immers betaald. Indien er geen aparte rules zijn moeten mensen ook niet achteraf gaan janken dat het ózo oneerlijk is dat een bepaald wapen o.i.d. gebruikt wordt. Je moet het dan gewoon doen met alle mogelijkheden die het spel te bieden heeft (dus ook bugs, glitches en overpowered wapens)
in de 'algemene voorwaarden' staat ook gewoon vermeld dat indien een server ranked is, er geen wapens/gear uitgesloten mag worden. wil je die wapens niet, maak dan je server unranked.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:10
[...]

Dan verschillen wij van mening. Ik vind het tot in den treure gebruiken van een glitch, en er dan mee pochen op een forum not-done.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:11
Vanavond nog GOT-ters online?

Verwijderd

Henkie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:23:
[...]
in de 'algemene voorwaarden' staat ook gewoon vermeld dat indien een server ranked is, er geen wapens/gear uitgesloten mag worden. wil je die wapens niet, maak dan je server unranked.
Ja maar common courtesy in de game wereld is toch wel dat je je gedraagt in een huis waar je te gast bent :)

• thunder8

thunder8

Ik helaas niet. Deze week compleet volgeboekt met sociale verplichtingen. Heel misschien zaterdagavond, maar anders niet eerder dan dinsdag.

Verwijderd

Dat worden weer trillende handjes het hele weekend :P

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:35:
Dat worden weer trillende handjes het hele weekend :P
Dan moet dat wel van de alcohol komen! :P

Vanavond naar me neefje, laatste dingen bespreken voor zijn trouwerij, morgen eens me pa weer bezoeken, zaterdag op zich nog niets gepland, zondag Twente - Ajax en aansluitend Koninginnenacht, maandag Koninginnedag en dinsdag nog maar eens kijken in welke staat ik verkeer. :9

Verwijderd

Heerlijk die booz-infested weekends, ben gelukkig dinsdag en woensdag ook nog vrij :)

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
thunder8 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:37:
[...]

Dan moet dat wel van de alcohol komen! :P

Vanavond naar me neefje, laatste dingen bespreken voor zijn trouwerij, morgen eens me pa weer bezoeken, zaterdag op zich nog niets gepland, zondag Twente - Ajax en aansluitend Koninginnenacht, maandag Koninginnedag en dinsdag nog maar eens kijken in welke staat ik verkeer. :9
Toch leuk 2 feestjes achter elkaar, kampioenschap Ajax en Koninginnennacht! ;)

PSN ID = steppa87

• thunder8

thunder8

steppa87 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 15:50:
[...]

Toch leuk 2 feestjes achter elkaar, kampioenschap Ajax en Koninginnennacht! ;)
Ajax wordt komend weekend geen kampioen en zo wel, dan wordt het 2x niks qua feest.... :(

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:10
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:36:
[...]

Mooi!! als ze die G3A3 Dart maar niet aanpassen dan :) 8)

enne betreft die server rules, heb ik niet gelezen iig, of door iemand op geattendeerd, lees bericht via ps3 of over mic door andere.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• steppa87
@ thunder hahah :D altijd leuk beetje zout te strooien ;)

Maar weer ontopic

Vandaag sinds lange tijd toch weer me ps3 in HD in gesteld. En wat een verschil, ligt dit nou aan mij.

Zijn er vele van jullie die op 567P spelen? Of speelt iedereen op HD?

In 576P loopt alles zo veel soepeler! En wat me ook opviel is dat ik met 576P nooit had dat het geluid weg viel, en op HD wel!

Vind het echt zonde, het is zoveel mooier in Full HD, dan die gare 576P!

PSN ID = steppa87

• Henkie
hoe zet je het dan op 576p? zal het morgen is proberen!

• steppa87
Beeldinstelling, aangepast, en dan de vinkjes bij 1080 en 720 uitzetten!

Bij het begin merk je het niet, tot je een tijdje speelt en het terug zet naar HD!

@uno zag je rondsprayen met de qbu-88 Is het een fijne gun?

PSN ID = steppa87

Verwijderd

steppa87 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:37:
@ thunder hahah :D altijd leuk beetje zout te strooien ;)

Maar weer ontopic

Vandaag sinds lange tijd toch weer me ps3 in HD in gesteld. En wat een verschil, ligt dit nou aan mij.

Zijn er vele van jullie die op 567P spelen? Of speelt iedereen op HD?

In 576P loopt alles zo veel soepeler! En wat me ook opviel is dat ik met 576P nooit had dat het geluid weg viel, en op HD wel!

Vind het echt zonde, het is zoveel mooier in Full HD, dan die gare 576P!
IS niet te doen idd.. Indien je wilt voor de Full Battlefield 3 Experience (OP CONSOLE) moet je de 360 versie nemen. Speelt soepeler, sneller, minder vaak vastlopers, minder vaak connection lost, scherpere beelden en vooral geen input lag (ja het zit er in de PS3 ook zonder AA, nog steeds in)

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:02
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 17:43:
[...]

IS niet te doen idd.. Indien je wilt voor de Full Battlefield 3 Experience (OP CONSOLE) moet je de 360 versie nemen. Speelt soepeler, sneller, minder vaak vastlopers, minder vaak connection lost, scherpere beelden en vooral geen input lag (ja het zit er in de PS3 ook zonder AA, nog steeds in)
Toen ik dit las wist ik al dat jij het was. :+

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05-2025
Ik heb zelf vanaf de release geen last gehad van input lag, misschien hele lichte maar nauwelijks merkbaar. En dat terwijl ik gewoon op 720p speel. Wel erger ik me een beetje aan de fps. Zal binnenkort ook eens op 567p uitproberen, misschien speelt dat fijner...

Aangezien ik morgenavond geen tijd ga hebben wil ik vanavond weer wat BF3 spelen, wie gaat er vanavond nog meer online zijn?

Verwijderd

pa4jv schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:00:
[...]

Toen ik dit las wist ik al dat jij het was. :+
Ja sorry maar nu mijn Xbox weer gemaakt is voel ik weer wat het verschil is. Het is echt ongelooflijk. Je zou denken dat mijn posts m.b.t. dit onderwerp echt zwaar overdreven zijn maar het grappige (maar vooral trieste) is dat het 100% waarheid is.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:00
Unomomentodado schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:51:
Dikke lol op de GOT server (groepsfoto, skydiven, zwembad diven, figuurzwemmen, eodbot racen, etc.) vanavond en mooi door Deere vastgelegd in bits&bytes. Ben benieuwd hoe de filmpjes worden! :p
Hehe. Was inderdaad echt mooi. Ben ook benieuwd naar die video.
[...]

Dus als er dmv een bug een wapen in de game zit wat een range heeft van 10.000 meter, een spread van 100 meter met elke 1 centimeter een kogel die 500% damage doet, dan vind jij het acceptabel dat mensen die gun gebruiken?

Of dat een raket niet een damage-spread heeft van 5 meter, maar van 150 meter, dan vind jij het acceptabel die bug te accepteren en constant te misbruiken?

Sorry hoor, maar dit is precies hetzelfde als onder een map komen, onsterfelijk zijn en dat zo lang mogelijk proberen te behouden (en in zekere zin ook wallhacking en aimbots). Dat er bugs in een game zitten is tot daaraan toe, maar om ze willens en wetens te misbruiken is gewoon not done. Dat jij er trots op bent dat je met een dart een killstreak van 100 kunt halen, leuk voor jou, maar ik kick/ban je dan toch echt zodra ik het merk.

Een server (of hij nou ranked is of niet) mag best bepaalde "non-conventionele veranderingen" toepassen, als het de gameplay bevorderd of de server uniek maakt. Kwestie van vraag en aanbod. Als mensen graag op een server spelen waar geen M26 wordt toegestaan, dan is dat toch prima? Ik snap niet dat hier zo'n grote heisa over wordt gemaakt. Omdat een server ranked is, is dat ineens erg slecht? Wat hebben we dan de afgelopen jaren op de PC gedaan of met games waar geen ranking systeem in zit? Ik vind dat je van de bezoekers best mag verwachten dat ze een server uitkiezen waar ze kijken wat voor melding erbij staat. Of dat ze de servermessage bij starten zien om dan te weten wat er wel en niet verwacht wordt.

Of is het ook niet toegestaan om in de servermessage te zetten dat je mensen naar andere teams zet om te balanceren? In feite hanteer je dan ook onofficiële regels. Of mensen kicken om plaats te maken voor je vrienden?

Er is een reden dat de vraag naar custom servers zo groot was vanuit de community en dat was omdat er zoveel geërgerd werd aan een grote verscheidenheid aan problemen/irritaties en met de nieuwe servers is dat op te lossen.

Als je bepaalde admin-handelingen niet bevallen, dan zoek je lekker een andere server op, die je beter bevalt, maar je moet het de admins niet kwalijk nemen dat ze de server instellen zoals zij en hun community/vrienden dat wensen.

Een groter probleem op dit moment is dat er geen officiële EA servers zijn en dat je ook met quick match in elke game kan worden gegooid

Martinspire - PC, PS5, XSX

• dangerpaki
Valt me ook op dat er bijna geen DICE/EA servers meer te vinden zijn sinds de betaalde servers zijn aangekondigd. Dit vind ik echt zwaar niet kunnen. Zeker niet voor een spel waar je een online pass voor moet kopen. Gewoon misleiding in mijn ogen.

Verder over de bugs. Ik begrijp inderdaad dat er een regel is dat je als je je server ranked wilt houden geen wapens mag verbieden. Echter volgens mij (weet het niet zeker) staat er in de algemene voorwaarden van BF3/DICE (misschien zelfs van PSN) dat het misbruiken van bugs niet is toegestaan. Ik weet het niet zeker, maar met al die voorwaardes zou het me verbazen als dat er niet in stond.

Niet dat ik vind dat je aan die voorwaardes waarde moet hechten, dat totaal niet. Maar voor degenen die het argument aanvoeren dat je op ranked servers geen wapens mag verbieden is dit dan misschien ook een tegenargument om het misbruik van een bug wel te verbieden.

[ Voor 17% gewijzigd door dangerpaki op 26-04-2012 21:34 ]

Verwijderd

Schandalig! Waarom word ik gekicked van de Got server? Omdat jij, josje huppeldepup, mij steeds killt met jouw m26 dart?

Hoor graag wat de reden is

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 26 april 2012 @ 18:57:
[...]

Dus als er dmv een bug een wapen in de game zit wat een range heeft van 10.000 meter, een spread van 100 meter met elke 1 centimeter een kogel die 500% damage doet, dan vind jij het acceptabel dat mensen die gun gebruiken?

Of dat een raket niet een damage-spread heeft van 5 meter, maar van 150 meter, dan vind jij het acceptabel die bug te accepteren en constant te misbruiken?

Sorry hoor, maar dit is precies hetzelfde als onder een map komen, onsterfelijk zijn en dat zo lang mogelijk proberen te behouden (en in zekere zin ook wallhacking en aimbots). Dat er bugs in een game zitten is tot daaraan toe, maar om ze willens en wetens te misbruiken is gewoon not done. Dat jij er trots op bent dat je met een dart een killstreak van 100 kunt halen, leuk voor jou, maar ik kick/ban je dan toch echt zodra ik het merk.

Een server (of hij nou ranked is of niet) mag best bepaalde "non-conventionele veranderingen" toepassen, als het de gameplay bevorderd of de server uniek maakt. Kwestie van vraag en aanbod. Als mensen graag op een server spelen waar geen M26 wordt toegestaan, dan is dat toch prima? Ik snap niet dat hier zo'n grote heisa over wordt gemaakt. Omdat een server ranked is, is dat ineens erg slecht? Wat hebben we dan de afgelopen jaren op de PC gedaan of met games waar geen ranking systeem in zit? Ik vind dat je van de bezoekers best mag verwachten dat ze een server uitkiezen waar ze kijken wat voor melding erbij staat. Of dat ze de servermessage bij starten zien om dan te weten wat er wel en niet verwacht wordt.

Of is het ook niet toegestaan om in de servermessage te zetten dat je mensen naar andere teams zet om te balanceren? In feite hanteer je dan ook onofficiële regels. Of mensen kicken om plaats te maken voor je vrienden?

Er is een reden dat de vraag naar custom servers zo groot was vanuit de community en dat was omdat er zoveel geërgerd werd aan een grote verscheidenheid aan problemen/irritaties en met de nieuwe servers is dat op te lossen.

Als je bepaalde admin-handelingen niet bevallen, dan zoek je lekker een andere server op, die je beter bevalt, maar je moet het de admins niet kwalijk nemen dat ze de server instellen zoals zij en hun community/vrienden dat wensen.

Een groter probleem op dit moment is dat er geen officiële EA servers zijn en dat je ook met quick match in elke game kan worden gegooid
Heb je mijn post wel gelezen? Wat jij in je laatste 28,5 alinea uiteenzet is precies mijn punt. Zodra een server afwijkende regels heeft moet je je daar aan houden, ranked of niet. Als er geen regels zijn geeft de server zich blijkbaar over aan de grillen van EA/Dice :)

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

dangerpaki schreef op donderdag 26 april 2012 @ 21:33:
Valt me ook op dat er bijna geen DICE/EA servers meer te vinden zijn sinds de betaalde servers zijn aangekondigd. Dit vind ik echt zwaar niet kunnen. Zeker niet voor een spel waar je een online pass voor moet kopen. Gewoon misleiding in mijn ogen.

Verder over de bugs. Ik begrijp inderdaad dat er een regel is dat je als je je server ranked wilt houden geen wapens mag verbieden. Echter volgens mij (weet het niet zeker) staat er in de algemene voorwaarden van BF3/DICE (misschien zelfs van PSN) dat het misbruiken van bugs niet is toegestaan. Ik weet het niet zeker, maar met al die voorwaardes zou het me verbazen als dat er niet in stond.

Niet dat ik vind dat je aan die voorwaardes waarde moet hechten, dat totaal niet. Maar voor degenen die het argument aanvoeren dat je op ranked servers geen wapens mag verbieden is dit dan misschien ook een tegenargument om het misbruik van een bug wel te verbieden.
Die servers zijn er nog wel hoor, moet alleen iets beter zoeken. Ze komen zo nu en dan ook nog gewoon voorbij in de serverbrowser. Ik heb een stuk of zes Dice servers meteen toegevoegd aan mn favorieten. Vind het alleen jammer dat er niet echt een Dice server meer is met alleen rush of CQ met alle maps, zijn nu alleen BF3 classics of B2K only heb ik het idee.. Maar ze zijn wel stabiel.

En ik ben wel van mening dat je je een beetje aan de regels moet houden van de server waar je op zit. Heb nu al een goed aantal potjes met mede-GoTters op de GoT server gespeeld en daar wordt pas iemand echt gekicked/gebanned als diegene aan het baserapen/campen of voertuigen van de enemybase aan t jatten is. Maar ja, niet iedereen vindt dat rechtvaardig maar dan moet je maar op een andere server gaan spelen.

iPhone 8 Plus iPad air 2

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:31:
Schandalig! Waarom word ik gekicked van de Got server? Omdat jij, josje huppeldepup, mij steeds killt met jouw m26 dart?

Jij was dus die gekickte gast, ik hoorde een aantal mensen kick hem! Jammer dat dat vaak gebeurt.
Maar waarom je gekicked werd heb ik geen idee van! Ik werd ook nog wel eens gekicked!

Gisteren weer een keer gespeeld na wat rustiger te zijn geworden!! Eerste pot welke ik speel meteen last van LAG. Ben toen maar gaan wachten tot een uurtje of half 10. En tot mijn verbazing geen last van lag en dat was ook meteen te zien aan mijn score!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-01 12:46
Gister nog even met wimpie op canals wat team dm gespeeld, 1 gewonnen en 1 verloren. Ging echt best lekker. Nu ook de saiga unlocked en nog dat zelfde potje de eerste paar unlocks gescoord. groter magazijn is toch wel even de favo.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:04:
[...]

Jij was dus die gekickte gast, ik hoorde een aantal mensen kick hem! Jammer dat dat vaak gebeurt.
Maar waarom je gekicked werd heb ik geen idee van! Ik werd ook nog wel eens gekicked!

Gisteren weer een keer gespeeld na wat rustiger te zijn geworden!! Eerste pot welke ik speel meteen last van LAG. Ben toen maar gaan wachten tot een uurtje of half 10. En tot mijn verbazing geen last van lag en dat was ook meteen te zien aan mijn score!
Ik vond idd dat je weer goed bezig was Moulin! Met je Viper :)

iPhone 8 Plus iPad air 2

Verwijderd

Tristal schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:07:
[...]

Ik vond idd dat je weer goed bezig was Moulin! Met je Viper :)
Dankje, maar ik werd een beetje gek dat mijn flares en ECM niet werkten..... ik werd gewoon gelocked en gehit terwijl ik ECM deployde.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
De logica van flares en ECM lijkt af en toe ver te zoeken inderdaad...

@ CQ DLC: aangezien we nu een eigen server hebben, ga ik de DLC toch wel kopen. Nu kunnen we de gameplay tenminste fatsoenlijk houden. Ik vraag me wel af hoe deze 16 man mappen gecombineerd kunnen worden met 24 man mappen...

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:10:
[...]

Dankje, maar ik werd een beetje gek dat mijn flares en ECM niet werkten..... ik werd gewoon gelocked en gehit terwijl ik ECM deployde.
Gister ook nog even in de Viper gezeten op Kharg Island, volgens mij nog langer dan 5 minuten in de lucht gebleven ook :) Heb toen ook de Air Radar unlocked, is dat enigszins nuttig?

Verwijderd

Ik gebruik de Air radar alleen in mijn Jet. LOL meestal spot mijn Gunner de tegenstander. Vaak is de communicatie ook redelijk goed dat ik vraag of de chopper airborne is. Ik gebruik als setup Piloot: Laser Painter / Heat seekers en ECM. Als Gunner heb ik: Flares, guided missiles en autoloader dacht ik.

Als je vanavond/vannach speelt mag je mijn gunner wel wezen. Dan zal ik voorzichtig vliegen en objectives capturen voor je punten.

Meestal loop ik een beetje te stunten om te kijken of ik heatseekers kan dodgen. Gisteren ging dat overigens heel goed op Caspian border. Ik had ECM gedeployed vervolgens kwam er toch een heat seeker. Ik zat vrij hoog en gooide mijn neus kaarsrecht naar beneden en net voordat de grond kwam trok ik schuin naar boven op en ik kon de heatseeker op die manier steeds ontwijken! Totdat ik tegen een lantaarnpaal an vloog hahha maarja daar hebben meer mensen last van.

Ik had gisteren trouwens een lekkere toestand ik werd gekicked omdat ik teveel knive kills had gemaakt op een Metro 1750 server. Ik had 4 ribbons behaald en die ben ik nu kwijt hahha rotzakken. Ik zie niet eens die metro game meer.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 09:39 ]

• Jimmy-time1
Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 22:31:

Ik was op dat moment (edit: of vlak daarvoor) ook online en hoorde mensen roepen om een kick. Heb het niet helemaal goed gevolgd maar volgens mij had dat met lag te maken.(edit: en weet ook niet zeker of het om jou ging of om iemand anders) Misschien kan Uno dat bevestigen of was het een andere reden?

Joshje was idd flink irritant met zijn M26 dart. Sta je op 30 mtr met een Dao op hem te schieten, hij draait zich om, 1 knal: ik dood!

[ Voor 7% gewijzigd door Jimmy-time1 op 27-04-2012 10:31 ]

Verwijderd

Tja ik was zelf ook bezig met de M26 dart, ben op een gegeven moment ff overgestapt naar mijn L96 LOL deze werkt tenopzichte van de M98B beter na de Patch!

http://battlelog.battlefi...how/43110041/4/230420491/

http://battlelog.battlefi...how/43111893/4/230420491/

Ik denk als jij een andere scope op je DAO zet en flechettes gebruikt gaat het ook lekker. M26 geeft gewoon verrekt veel schade in een combo opstelling. Ik moet wel zeggen dat het niet altijd het geval is bij de M26 dat je 1 shot 1 kill hebt. Soms zie je gewoon een hit marker. En daar komt nog eens bij dat je eigenlijk helemaal niet in voordeel bent als je 1 maal schiet duurt het vrij lang voordat je weer kunt schieten.

Hier werd die gast gekicked of was het de ronde erna:

http://battlelog.battlefi...how/43115002/4/230420491/

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 10:23 ]

• Jimmy-time1
Volgens mij heb ik nu de HOLO in gebruik samen met extended mag en laser sight. Welke scope zou je adviseren dan? En ik gebruik nu de gewone buckshot, zo te lezen heeft flechette minder damage toch?

Heb gisteren trouwens ook mijn eerste nemesis ribbon behaald. Wat moet je daar nou precies voor doen? Er staan nogal wat tegenstrijdige dingen op het net.

[ Voor 28% gewijzigd door Jimmy-time1 op 27-04-2012 10:37 ]

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:19:
Tja ik was zelf ook bezig met de M26 dart, ben op een gegeven moment ff overgestapt naar mijn L96 LOL deze werkt tenopzichte van de M98B beter na de Patch!
Bedoel je hiermee dat de L96 beter is dan de M98B of dat het verbeterd is, maar de M98B toch nog het best?

Jimmy-time1 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:35:

Heb gisteren trouwens ook mijn eerste nemesis ribbon behaald. Wat moet je daar nou precies voor doen? Er staan nogal wat tegenstrijdige dingen op het net.
Ik heb het gevoel dat er een vreemde logica achter zit. iig moet je iemand vijf keer hebben gekilled om iemands nemisis te zijn, maar tussentijds mag je door hem wel worden gekilled. In een potje bij twee verschillende spelers en je ribbon is binnen. <-- toch niet, enkel één speler?

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 27-04-2012 11:35 . Reden: weet het zelf inmiddels ook niet meer :P ]

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 09:25:
[...]

Gister ook nog even in de Viper gezeten op Kharg Island, volgens mij nog langer dan 5 minuten in de lucht gebleven ook :) Heb toen ook de Air Radar unlocked, is dat enigszins nuttig?
Air radar vind ik echt een uitkomst op een heli. Je ziet vrij snel waar een andere heli in de lucht is en of die jou richting op kijkt. Hetzelfde geldt voor jets, die zie je dan ook op de minimap naar je toe vliegen. Ik hou het soms wel langer dan 10 min vol. Alleen gisteren was het best lastig op Kharg. 2 Jets die van grote afstand recht op je af komen en guided missiles voor je neus pas afschieten. Oftewel, je hebt geen kans met je flares. Laag bij de grond vliegen achter gebouwen helpt dan al een stuk.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Deze was nog van 2 weken geleden, best zieke game bij Metro met 1750 tickets.
http://battlelog.battlefi...how/41525542/2/201007256/

Verwijderd

Jimmy-time1 schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 10:35:
Volgens mij heb ik nu de HOLO in gebruik samen met extended mag en laser sight. Welke scope zou je adviseren dan? En ik gebruik nu de gewone buckshot, zo te lezen heeft flechette minder damage toch?

Ik zou zelf kiezen voor een Holo of een M145 (3.4x). Buckshot is inderdaad beter ja.

Wat betreft Nemises die snap ik ook niet helemaal, ik had een paar weken terug pas de medal behaald.
SuperflipNL schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 11:45:
[...]

Air radar vind ik echt een uitkomst op een heli. Je ziet vrij snel waar een andere heli in de lucht is en of die jou richting op kijkt. Hetzelfde geldt voor jets, die zie je dan ook op de minimap naar je toe vliegen. Ik hou het soms wel langer dan 10 min vol. Alleen gisteren was het best lastig op Kharg. 2 Jets die van grote afstand recht op je af komen en guided missiles voor je neus pas afschieten. Oftewel, je hebt geen kans met je flares. Laag bij de grond vliegen achter gebouwen helpt dan al een stuk.
Ik vind Air radar niet goed genoeg om mijn andere "Perk" in te wisselen. Je moet gewoon zorgen dat je een spottende gunner hebt en dan is het probleem opgelost.

Soms snap ik dus niet waarom je heel hoog wilt vliegen met een Viper....heb je helemaal niets aan. Jij raakt niets met je rocket pots en je gunner niet met de main gun en guided missiles. Wel is het handig om een chopper neer te halen maar als je een beetje goede piloot tegenkomt zul je zien dat ie laag vliegt.

Let wel op de lantaarnpalen ook is het handig om below radar te hebben ivm stingers etc.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:02:
[...]
Ik vind Air radar niet goed genoeg om mijn andere "Perk" in te wisselen. Je moet gewoon zorgen dat je een spottende gunner hebt en dan is het probleem opgelost.

Soms snap ik dus niet waarom je heel hoog wilt vliegen met een Viper....heb je helemaal niets aan. Jij raakt niets met je rocket pots en je gunner niet met de main gun en guided missiles. Wel is het handig om een chopper neer te halen maar als je een beetje goede piloot tegenkomt zul je zien dat ie laag vliegt.

Let wel op de lantaarnpalen ook is het handig om below radar te hebben ivm stingers etc.
Klopt, ik vlieg ook laag. Kan het best goed. Maar niet veel mensen spotten en dat vind ik het gewoon het probleem. Soms vlieg ik wel hoog, ook omdat ik dan geen last heb van laser guided missiles van tanks en ik makkelijker jets kan locken en ontwijken. Want er zitten een paar suïcidale mensen tussen met hun jet. Welke andere 'perk' gebruik jij ipv de air radar?

BFV: SuperflipNL [PS4]

Verwijderd

Ik neem de perk Laser pointer, zo geef ik de meeste gunners, (guided missles) tanks en infantry met Javelins de kans om zeer simpel een tank te mollen. Zodat ik geen last heb van hun guided shells. Wat betreft suicidale mensen in Jet daar kan je ook niet tegen spelen. Je radar laat niet zien of ze frontaal op jou crashen! Je ziet alleen dat ze op je af komen.

Maarja ieder zijn eigen keuze, ik weet dat veel tweakers dezelfde setup hebben als ik heb en maak daar dus op deze wijze optimaal gebruik van. Je moet eens tellen hoevaak je hoort om iets te painten...

Met de Jet is het wat anders daar gebruik ik wel air radar omdat je zo snel vliegt en eigenlijk weinig zicht hebt. Je moet constant switchen van view dat je niet meer weet waar je tegenstander is.

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Piloot; Laser painter/ECM/Heat seekers
Gunner; Stealth/Flares/Guided missile

PSN: Deere6030

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:17:
Ik neem de perk Laser pointer, zo geef ik de meeste gunners, (guided missles) tanks en infantry met Javelins de kans om zeer simpel een tank te mollen. Zodat ik geen last heb van hun guided shells. Wat betreft suicidale mensen in Jet daar kan je ook niet tegen spelen. Je radar laat niet zien of ze frontaal op jou crashen! Je ziet alleen dat ze op je af komen.

Maarja ieder zijn eigen keuze, ik weet dat veel tweakers dezelfde setup hebben als ik heb en maak daar dus op deze wijze optimaal gebruik van. Je moet eens tellen hoevaak je hoort om iets te painten...

Met de Jet is het wat anders daar gebruik ik wel air radar omdat je zo snel vliegt en eigenlijk weinig zicht hebt. Je moet constant switchen van view dat je niet meer weet waar je tegenstander is.
dan wil ik graag eens met jou spelen, Kom haast nooit iemand tegen die paint.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:55
Ik heb als piloot ook altijd laser painter aan. Heb de TV missiles eens geprobeerd, maar dat is dus echt iets voor de PC gamers en niet echt mega handig voor de console. Guided missile als gunner is echt superheerlijk: locken, afvuren, switchen naar HMG en nog een salvo erachteraan. Vaak genoeg een tank in 1 run zo gesloopt!

Guideds van de gunner zijn tegen een andere heli alleen te gebruiken als de piloot ook laser painter heeft. Grondvoertuigen kun je wel zelf locken zonder hulp van piloot.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

johan bos schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:34:
Piloot; Laser painter/ECM/Heat seekers
Gunner; Stealth/Flares/Guided missile
Volgens mij heb ik hetzelfde alleen stealth weet ik niet zeker. Werkt ook niet heb ik het idee.

@Jeroenimoes: ik was het schelden van jou onderhand al vergeten na een week niet gespeeld te hebben maar na gisteren avond ben ik weer helemaal bij! hahahaha

Wat betreft de guided missiles voor gunner kunnen inderdaad zelf locken maar als je paint is de tank ook zichtbaar door de bomen heen en locked de guided sneller.

• Jimmy-time1
Ik moet dan nodig eens met jullie meevliegen als gunner om wat unlocks te krijgen. Ik heb volgens mij net de heatseekers unlocked... Ik kan zelf niet zo goed vliegen dus lig dan zo weer tussen de brandende resten op de grond.

Verwijderd

Klopt, dat was dat potje idd.

Lag? Kan ik mij niet voorstellen

Verwijderd

Nee sorry ik zou niet weten waarom het is inderdaad vervelend. Maarja zo zie je maar dat je niet teveel admins moet hebben. Voeg mij anders ff toep aan je PSN. Moulin11

@Jimmy time je bent welkom om in te stappen bij mij in de heli hahaha

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 13:43 ]

• Phyt_
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:41:
Nee sorry ik zou niet weten waarom het is inderdaad vervelend. Maarja zo zie je maar dat je niet teveel admins moet hebben. Voeg mij anders ff toep aan je PSN. Moulin11
haha sms toep aan voor moulin11 toetevoegen aan je PSN :P

ik ga rond 5 / 6 weer ff knallen dan dit weekend afkicken + maandag ivm feesten in Ehv qday.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Geronimous
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:29:
[...]

Volgens mij heb ik hetzelfde alleen stealth weet ik niet zeker. Werkt ook niet heb ik het idee.

@Jeroenimoes: ik was het schelden van jou onderhand al vergeten na een week niet gespeeld te hebben maar na gisteren avond ben ik weer helemaal bij! hahahaha

Wat betreft de guided missiles voor gunner kunnen inderdaad zelf locken maar als je paint is de tank ook zichtbaar door de bomen heen en locked de guided sneller.
Absoluut, piloot moet gewoon laser painter hebben :)

En wat betreft dat andere; ik ben gewoon een soort autistje :) Ik kan er niets aan doen! Ik zet regelmatig de mic uit, maar als ik ga vloeken gaat ie zonder erbij na te denken gewoon weer aan :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Wie is die bebloede dame dan? En ben jij die gast jeroen?

Autistje? je bedoelt een Gilles de la Tourette-tje heb ik soms ook last van hehe

• cybermans
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:46:

Autistje? je bedoelt een Gilles de la Tourette-tje heb ik soms ook last van hehe
vloeken hoort er nou eenmaal bij, emoties!

• pa4jv
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 12:17:

Die kamikazejets zijn inderdaad irritant, het enige waarvoor ik een instant kick geef. Vind het zo ontzettend flauw. :')

• thunder8

thunder8

pa4jv schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:10:
[...]

Die kamikazejets zijn inderdaad irritant, het enige waarvoor ik een instant kick geef. Vind het zo ontzettend flauw. :')
Gelukkig worden suicide terrorists die tanks opblazen met C4 niet gekicked.... :9

• pa4jv
Een tank met C4 opblazen vergt ten minste nog een klein beetje lef, met een jet tegen een chopper aanvliegen durft iedereen. :P

• thunder8

thunder8

pa4jv schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:13:
Een tank met C4 opblazen vergt ten minste nog een klein beetje lef, met een jet tegen een chopper aanvliegen durft iedereen. :P
Daarom word ik er vaak bijgeroepen als er weer een tank in stukken moet! >:) Nadien is mijn team wel vaak zo lief mij te reviven. :*)

• cheiron
pa4jv schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:10:
[...]

Is dat het beleid op de Got server?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Phyt_
ik denk sarcastisch ;)

Verwijderd

Nou ja is er uberhaupt wel beleid op de GoT server?? Wat betreft kicken en bannen?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 14:32 ]

Ik dacht dat enkel werd gekicked voor overtredingen die staan in de server description... Blijkbaar niet?

• cybermans
BatmanHorizon schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:33:
Ik dacht dat enkel werd gekicked voor overtredingen die staan in de server description... Blijkbaar niet?
volgens mij heb ik enkel mensen gekicked zien worden na overmatig darten

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Regels in de server description lijken me voldoende toch? Geen zin om regeltje-zus-regeltje-zo te moeten naleven/controleren. Mocht iemand om een andere reden irritant zijn, dan verwacht ik dat de aanwezige admin(s) eerst een PSN berichtje naar die persoon sturen om te waarschuwen. Ik heb gemerkt dat ik dan meestal een nette reactie terugkrijg, dus dan is het meestal wel opgelost. Kost wat tijd, maar hoort erbij als je verantwoordelijk bent voor een server.

Wat betreft de M26 Dart zal ik op Battlelog een polletje zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Unomomentodado op 27-04-2012 14:40 ]

• Phyt_
Dart for the win mannen :), is voor mij een reden om dan ff high ticket metro op te zoeken moet ff naar de 500 ;).

Verwijderd

Nou ja ik gebruik gewoon de darts het boeit me niet. Als ze het vermelden op hun server dan is het wat anders.

Ik weet alleen niet waarom deze gast werd gekicked hij speelde gewoon goed:

Zeilkolbinio

http://battlelog.battlefi...how/43115002/4/230420491/

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 14:52 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Joshje was de enige aanwezige admin, dus ik neem aan dat hij wel laat weten waarom.

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 31-01 08:45
Voor degene die ook graag met een squad spelen op airmaps, dit is mijn GT: itsFuzeh
Ik speel op de Xbox 360 :)

En ff goede setup voor scout en attack helicopters

Attack Helicopter:
Pilot: Laserpainter, Flares (ECM is niet geweldig als je geen gunner hebt), Heatseekers
Gunner: Stealth, Flares, Guided Missle

Scout Helicopter:
Pilot: Laserpainter, ECM (echt handig, zo heb je meer kans tegen guided missles), Guided Missle
En je maten evt een repairtool.. Altijd handig ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:51:
Nou ja ik gebruik gewoon de darts het boeit me niet. Als ze het vermelden op hun server dan is het wat anders.

Ik weet alleen niet waarom deze gast werd gekicked hij speelde gewoon goed:

Zeilkolbinio
Ik speel alleen met Dart op high ticket Metro. Het is dan gewoon onmogelijk om echt tactisch te spelen omdat iedereen binnen 50 vierkante meter is.

Daar ga ik dan ook lekker grinden. Ik wissel het alleen nog wel af met het gewone wapen. Alleen als ik meerdere enemies tegenkom pak ik de Dart.

Verwijderd

itsFuzeh schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:54:
Voor degene die ook graag met een squad spelen op airmaps, dit is mijn GT: itsFuzeh

Attack Helicopter:
Pilot: Laserpainter, Flares (ECM is niet geweldig als je geen gunner hebt), Heatseekers
ECM werkt gewoon perfect als je die hebt gedeployed moet je gewoon meteen naar beneden duiken below radar. Beetje lastig als je in gevecht bent met een chopper. Mijn ervaring is dat je het goed kan redden met ECM als je in gevecht bent met een andere chopper. Je moet wel weten wanneer je de ECM deployed

@breedie:

Als ik Metro rush speel dan neem ik graag de darts mee. Mijn dart avontuur begint echt wel pas wanneer ik in de Metro terminal zit en niet buiten.

Gulf of Oman rush defender neem iik ook graag een dart mee lekker campen bij de Mcom. Gisteren ook gedaan. Resultaat 3 Mcom defender medals behaald in 1 potje LOL

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2012 15:02 ]

• Geronimous
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 13:46:

haha, oeps. Nee dat ben ik niet, was aan het kutten op de gravatar website. Vond het een heerlijk 'WTF' avatar ;) Realiseerde me even niet dat battlelog ook gravatar gebruikt idd! :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Ik dacht al hahaha misschien is Angermanagement op zijn plaats hahaha die heeft zijn zusje of vriendin op haar bek geslagen hahaha

• Geronimous
Verwijderd schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 15:03:
Ik dacht al hahaha misschien is Angermanagement op zijn plaats hahaha die heeft zijn zusje of vriendin op haar bek geslagen hahaha
Vreemd genoeg ben ik doorgaans een rustige, bedachtzame, vriendelijke kerel :) ietwat introvert en een professional in het social work domein. Bf3 is mijn uitlaatklep denk ik :P

maar genoeg geleuterd: hoe vordert het filmpje Deere? ben erg benieuwd!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cybermans
Jeroenimoes schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:00:
[...]

Vreemd genoeg ben ik doorgaans een rustige, bedachtzame, vriendelijke kerel :) ietwat introvert en een professional in het social work domein. Bf3 is mijn uitlaatklep denk ik :P

maar genoeg geleuterd: hoe vordert het filmpje Deere? ben erg benieuwd!
same here, maar BF3 maakt toch echt wat in je los :D

• cybermans
even schaamteloos gejat:

maar deze moeten we nu ook maar in BF3 invoeren tijdens het ek, kan je tenminste veilig tussen het schieten even veilig voetbal kijken:

Afbeeldingslocatie: http://www.geenstijl.nl/archives/images/keiveiligenlekkerwarmbovendien.jpg

• pa4jv
cheiron schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 14:18:
[...]

Is dat het beleid op de Got server?
Instant kick is bij mij na 1 berichtje, normaal gesproken stuur ik er 3. 8)

Verwijderd

pa4jv schreef op vrijdag 27 april 2012 @ 16:51:
[...]

Instant kick is bij mij na 1 berichtje, normaal gesproken stuur ik er 3. 8)
Dus nu nog een?

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:00

Attack Helicopter:

Scout Helicopter:
Pilot: Laserpainter, ECM (echt handig, zo heb je meer kans tegen guided missles), Guided Missle
Opstijgen zonder gunner :/

• Droid
Jep zonder gunner.. Want dr is niet altijd iemand..

Iemand zin om SQDM te doen? Xbox 360: its Fuzeh

• pa4jv
En dan? Hoe moet ik iemand kicken waarvan ik de naam niet meer weet? Kicken is eruit schoppen hè, niet bannen. ;)

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15

Attack Helicopter:

Scout Helicopter:
Sowieso nooit opstijgen zonder gunner, alles is beter dan geen en je mist echt veel vuurkracht...

En waarom zijn er zoveel painter fans in de attack? Ik zie dat nut niet echt, nooit gezien ook. Enig voordeel dat je hebt is dat je een mooi richtkruis hebt maar dat is toch geen dure upgrade waardig. De combi painter/guided duurt erg lang en hit lang niet altijd. Nee ik heb altijd standaard Air Radar aanstaan, anders wordt je constant gepakt door de jets, en hebben wij het luchtruim in handen dan de Guided Rockets maar de Painter zet ik er echt nooit op.

Die scout setup heeft bijna iedereen tegenwoordig (ik ook), de gevechten worden er wel wat minder interessant door.

Pilot: Air Radar, ECM, Heat Seekers
Gunner: Stealth, Flares, TV Missle

ownage

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Ton op 27-04-2012 21:08 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• cheiron
Net bijna het hele team tegenover ons op de got server met de m26.. Leuk man.

-edit-
En weer kicked by admin.. na bijna 1000 tickets gespeeld te hebben.. Het wordt er zo echt niet leuker op.

[ Voor 43% gewijzigd door cheiron op 27-04-2012 22:31 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• thijsje66
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-11-2025
Net weer even schaamteloos lopen Darten op Metro rush met 500 tickets. Massacre. In ongeveer een uur de eerste servicestart van de Dart gehaald, eerste keer dat ik hem gebruikte :P
Dat ding is echt verschrikkelijk, underslung op een M416. Nee, ik heb de G3A3 nog niet, anders zou ik die toch wel gebruiken, naar wat ik hoor ;)

Ik heb geen leuke ondertitel.

• dangerpaki
Wat is het officiële beleid nou op de GOT server? Wel of geen dart met heavy barrel toegestaan? Hoor hier zoveel mensen over de dart dat ik bijna niet kan geloven dat daar niet iemand met een heavy barrel bij zit?

• Henkie
(Veel van) die mensen spelen daarmee niet op de GOT server..

• Phyt_
Ik wel, is gewoon nog allowed is een poll op battlelog.
overigens nog maar 50 kills dan heb ik er 500 :), dan gaan we weer verder met andere guns :D

[ Voor 46% gewijzigd door Phyt_ op 28-04-2012 11:35 ]

• Droid
Weet iemand een goed wapen voor de medic klasse en engineer?

Weet geen goed meer
Medic: M416
Engineer: G53
De beste wapens imo, al zijn de M16A3, AEK-971 ook fantastisch voor assault, of de M4A1 voor engineer.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Droid
dvdkiwi schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 13:05:
Medic: M416
Engineer: G53
De beste wapens imo, al zijn de M16A3, AEK-971 ook fantastisch voor assault, of de M4A1 voor engineer.
Bedankt :)
Gebruikte eerst de F2000 voor de medic kit,, maar die was niet zo geweldig meer.

• pa4jv
Ik speel zelf altijd met de M16A3 en de M4A1, AEK-971 is dichtbij het beste maar op medium range vind ik het echt helemaal niets. AN-94 is ook een leuke maar ik ben niet zo'n fan van burst. :P

• Geronimous
Overigens nieuwe video van een andere map 'Donya Fortress' van Close Quarters:
http://youtu.be/WD8HF-AL2yY

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Phyt_ schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 11:34:
Ik wel, is gewoon nog allowed is een poll op battlelog.
overigens nog maar 50 kills dan heb ik er 500 :), dan gaan we weer verder met andere guns :D
Een poll op battlelog is net zo betrouwbaar als Grieken een grote lening geven en verwachten dat ze die helemaal aflossen.

Die polls worden over het algemeen wel ingevuld door mensen die die bug willen blijven misbruiken en daardoor klopt er geen hond van. Als Dice nou zelf eens een bericht naar buiten bracht met: "we zullen servers niet stopzetten als zij dart-gebruikers kicken" oid, dan krijgen we wat progressie, maar ze laten zich er gewoon helemaal niet over uit.

Als ik iemand zie die dat ding gebruikt op de 360 server, dan kun je er vanuit gaan dat die niet lang blijft meespelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 82 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.