psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Maaruh, ik heb goed gelachen vanavond. Met name op Caspian Border toen de tranen over mn wang biggelden. Ben erg benieuwd naar de beelden!
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
oef 16gig
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2012 23:05 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Sorry, ken ik niet....Jeroenimoes schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:03:
Ohja, ergens móet Ride of the Valkyries eronder
LOL, toch wel, hahah
[ Voor 6% gewijzigd door Jackal131 op 23-04-2012 23:06 ]
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
serious, or trolling? :-)cheiron schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:55:
Balance was weer ver te zoeken op de GOT server vanavond
Toen jij de slappe lach kreeg, kreeg ik hem ook. Maar ik heb geen flauw idee waarover het ging.cheiron schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:55:
Balance was weer ver te zoeken op de GOT server vanavond
Maaruh, ik heb goed gelachen vanavond. Met name op Caspian Border toen de tranen over mn wang biggelden. Ben erg benieuwd naar de beelden!
Drie man liep te lachen en je hoorde uno echt zo van; ''wtf''.
[ Voor 7% gewijzigd door pa4jv op 23-04-2012 23:24 ]
12-0....GoT balance, hihi
Ging volgens mij om die friggin' roadkills door steeds uit de jeep te springen.pa4jv schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:24:
[...]
Toen jij de slappe lach kreeg, kreeg ik hem ook. Maar ik heb geen flauw idee waarover het ging.
Drie man liep te lachen en je hoorde uno echt zo van; ''wtf''.
[ Voor 68% gewijzigd door Jackal131 op 23-04-2012 23:27 ]
Ik zag jou op een gegeven moment naar een mcom rennen toen ik achter je reed.Jackal131 schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:25:
Serious. alle GoT spelers gestacked aan 1 kant. Dat kun je toch geen balance noemen??![]()
12-0....GoT balance, hihi
[...]
Ging volgens mij om die friggin' roadkills door steeds uit de jeep te springen.
Ik vroeg:"Ga je hem armen?"
Jij: "Ja!"
Ik:"OK!" - Stapt uit jeep
Jij:"GODVERD#@%#%^"
hihi
Flickr PSN ID= cheironnl
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Ik ben ook zo'n makkelijk slachtoffer....
terughalen die knakenRevoNL schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:06:
Owkeee, dus ik huur om 21:00 uur een server (for 1 day, 120 credits) stipt 00:00 wordt de "lease" beindigd... leip hoor.is 1 day bij hun van 00:01 tot 00:00 blijkbaar.
Zou wel even een mailtje sturen.RevoNL schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 00:06:
Owkeee, dus ik huur om 21:00 uur een server (for 1 day, 120 credits) stipt 00:00 wordt de "lease" beindigd... leip hoor.is 1 day bij hun van 00:01 tot 00:00 blijkbaar.
Flickr PSN ID= cheironnl
Had al via de site van EA via de chat een bot afgebrand (nette manier) maar die reageerde op een gegeven moment niet meer, vervolgens een mail gestuurd met daarin alle info en een duidelijk verhaal.
Krijg ik net een mail binnen:I appreciate your interest in ‘Battlefield 3’. <-variabele?
We have a specialized team that handles all Battlefield 3 Rental Server Program issues. This team is available between the hours of 8AM-10PM EST. Please call us at 866-543-5435, select option one, and enter your case number (CASE#03812239). When <- niet zeker of dat ie antwoord?? our advisor answers the phone, let him know you are calling about the BF3 Rental Server Program, and he will transfer you to the proper team..
Anyways, dit kost me meer geld dan een dag een server huren dus.. apart hoor.
[ Voor 7% gewijzigd door NLRev0lution op 24-04-2012 08:33 ]
Verwijderd
Ik ben ook gekickt omdat ik mensen neerschoot (terwijl ik zelf eerst beschoten werd) toen ging ik terug om nog iemand neer te schieten (oke dom ik geef het toeJackal131 schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:53:
[...]
Was inderdaad lachen. jammer dat we mensen moesten kicken/bannen omdat ze het niet snapten...
Ben benieuwd hoe de EOD race er uit gaat zien, om maar niet te spreken van de massale basejump.
Ik neem aan dat die ban niet perm is?
Nee hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 08:35:
[...]
Ik ben ook gekickt omdat ik mensen neerschoot (terwijl ik zelf eerst beschoten werd) toen ging ik terug om nog iemand neer te schieten (oke dom ik geef het toe) en werd ik gebanned van server.
Ik neem aan dat die ban niet perm is?
Wat hadden al de grootste moeite om de mensen een beetje in het gareel te houden voor de fotoshoot en dan helpt het niet dat ze ook nog eens worden afgeschoten, hahaha.
Misschien was het wel handig geweest als je ff had geluisterd door je headset...
Ik zag dat je 'm had aangesloten, maar kreeg geen respons.
PSN: Deere6030
Verwijderd
Deere stond bij het zwembad (had z'n capturecard aangesloten) en zou het opnemen, maar jij schoot hem steeds neer, hahaha. Daarna werden mensen op het hotel neergeschoten. De bedoeling was dat jij ook naar boven zou komen.
Waarschijnlijk moet je de server herstarten om het wachtwoord actief te maken, Uno.Unomomentodado schreef op maandag 23 april 2012 @ 22:53:
Wachtwoord zetten werkte niet echt lekker, ga ik nog ff uitzoeken.
Dat weet ik wel zekerJackal131 schreef op maandag 23 april 2012 @ 23:25:
Ging volgens mij om die friggin' roadkills door steeds uit de jeep te springen.
Verwijderd
Kwam precies aan het begin van de Metro map binnen, hoorde alleen; "ow laten we met EOD bots gaan kloten".
Vervolgens leek het alsof er een normale Rush match begon, na het armen & destroyen van MCOM B (wat wel heel erg makkelijk ging
Ik was wel vaker dan 1 keer de pineut...Dynamix schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:02:
Jan was ook één keer de pineut. I love that bug!
Ben volgens mij een keer of 5 omver gereden, lol
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Jij werkt zeker op een helpdesk.Dynamix schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:02:
[...]
Waarschijnlijk moet je de server herstarten om het wachtwoord actief te maken, Uno.
Voor een instructie zie hieronder:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=Q6ttucnZ-6Q&feature=player_detailpage#t=449s]
Instructie op: 7:33
Volgens mij zater er nog mensen van ons in de server op het moment dat ik dit deed (andere admins die ik niet kon kicken). Volgende keer dus eerst helemaal leeg maken.
Systeem-/applicatiebeheerder staat er op mijn visitekaartjeUnomomentodado schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 09:56:
[...]
Jij werkt zeker op een helpdesk.
Voor een instructie zie hieronder:
[video]
Instructie op: 7:33
Volgens mij zater er nog mensen van ons in de server op het moment dat ik dit deed (andere admins die ik niet kon kicken). Volgende keer dus eerst helemaal leeg maken.
Je weet nu waar je moet zijn.
Rush gaan spelen. Als verdediger heb je alle mogelijkheid om je baantjes te trekken
BFV: SuperflipNL [PS4]
Niet door een gebrek aan proberen in ieder geval. Horizontaal, verticaal, zigzaggend. Goed bezig
Flickr PSN ID= cheironnl
Ik heb enorm gelachen om al die aanwijzingen, wetende dat het toch nooit zou gaan gebeuren, aangezien de server unranked was.cheiron schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 10:53:
[...]
Niet door een gebrek aan proberen in ieder geval. Horizontaal, verticaal, zigzaggend. Goed bezig
Wimpie: "Ik heb 'm nog niet"
--- :"Maar je moet ook 2x heen en weer"
Wimpie:" He...nog niet"
----:"Je moet ook over dwars"
Wimpie:"....nog niet"
----:"Je doet het ook niet goed..."
En zo ging het nog een poosje door.
Edit: verkeerde naam, hihi
[ Voor 5% gewijzigd door Jackal131 op 24-04-2012 11:15 ]
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
Verwijderd
Nick: Mov1nghead
Thanks!
[ Voor 12% gewijzigd door Movinghead op 24-04-2012 13:13 ]
Mja, TheXS (onze MAV expert) hing vroegah nog wel eens bij me in de buurt en was ie bijna bezig met persoonlijke spotting. Ging altijd wel lekker, want hij zag ook dat ik ze dan wel wist af te schieten. Zo toch menig killstreak gehaald met een mooie mcom destroy erbij. Ik zie die MAV's ook nog veel te vaak roadkills proberen te halen, terwijl dat toch echt secundairy is. Zeker nu ze zo makkelijk stuk gaan, worden ze dan ook minder vaak gebruikt. Grote probleem is dat je vaak toch teveel mist aan een squadmate waar je niet op kunt spawnen of gadgets van kunt gebruiken. Dan is het bij 32vs32 vaak minder erg omdat er genoeg andere spelers rondlopen. Ik voel me dan ook vaak wel een one-man-army als het effe lekker gaat en/of er een MAV mij aan het helpen is.Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:05:
Gisteravond nog even met de MAV gespeeld. Blijft toch leuk om te zien hoe makkelijk je team/squad het heeft bij het cappen van vlaggen als je goed spot en aanwijzingen geeft! Gelijk mijn tweede Surveillance Medal binnen gehaald
Hoe bedoel je aan de server? Want qua vip-spots zit ie al vol geloof ik. Anders kom lekker op GoTLive.nl, dan kun je zien wie je allemaal moet toevoegen als die-hard bf3 spelers, zodat je in de party mee kunt doen.Movinghead schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:12:
Kunnen jullie mij ook toevoegen aan de GoT BF3 Xbox server?
Nick: Mov1nghead
Thanks!
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 24-04-2012 13:43 ]
Verwijderd
Wat ik vaak nog aan value add doe met MAVén is eerst een jeep pakken en ergens een spawn beacon opstellen voor mijn squad. vervolgens ga ik zelf dan weer beschut staan in de main base ofzo.Martinspire schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 13:42:
[...]
Mja, TheXS (onze MAV expert) hing vroegah nog wel eens bij me in de buurt en was ie bijna bezig met persoonlijke spotting. Ging altijd wel lekker, want hij zag ook dat ik ze dan wel wist af te schieten. Zo toch menig killstreak gehaald met een mooie mcom destroy erbij. Ik zie die MAV's ook nog veel te vaak roadkills proberen te halen, terwijl dat toch echt secundairy is. Zeker nu ze zo makkelijk stuk gaan, worden ze dan ook minder vaak gebruikt. Grote probleem is dat je vaak toch teveel mist aan een squadmate waar je niet op kunt spawnen of gadgets van kunt gebruiken. Dan is het bij 32vs32 vaak minder erg omdat er genoeg andere spelers rondlopen. Ik voel me dan ook vaak wel een one-man-army als het effe lekker gaat en/of er een MAV mij aan het helpen is.
Tevens ook mijn eerste MCOM Defend ribbon!
Voor mensen die hem wilt halen, ga naar een 500% tickets rush en ga uiteraard in het defend team!
Het duurt allemaal wel lang, maar ik had hem nu onbewust gehaald! Laat staan als je er op gaat letten, en dat jou objective word!
PSN ID = steppa87
Nice, Steppasteppa87 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:36:
Hahahaha zo juist een Multi kill met een claymore. Bij de lockers Metro Rush. Was daar een chaos, snel heen gerent claymore geplaatst en wonder boven wonder al leven weg gerend!
Tevens ook mijn eerste MCOM Defend ribbon!
Voor mensen die hem wilt halen, ga naar een 500% tickets rush en ga uiteraard in het defend team!
Het duurt allemaal wel lang, maar ik had hem nu onbewust gehaald! Laat staan als je er op gaat letten, en dat jou objective word!
De MCOM defender ribbon is sinds de patch veel beter te halen. De range rondom een MCOM waarin je je moet bevinden is nu veel groter.
Ik kwam nog een heerlijk trol filmpje tegen:
[ Voor 5% gewijzigd door Dynamix op 24-04-2012 15:58 ]
http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/tiiimber/Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:05:
Jezus, die gast op de grond kan echt niet mikken! En dat is dan ook nog eens PC gameplay
ook niet echt vette skills ofzo
Nog 300-400 uur tot het volgende hoogtepuntUnomomentodado schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:01:
Gouden vleugels, daar doe je het om.
[afbeelding]
Damn... je hebt letterlijk twee keer zoveel uur als ik in het spel zitten... en ik heb er al 300 gespeeldUnomomentodado schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:01:
[afbeelding]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Nice, heb hem sinds kort ook. Vind hem er eigenlijk niet verkeerd uitzien.Unomomentodado schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:01:
[afbeelding]
Overigens heb ik zojuist ook de laatste unlock binnen voor de LAV. Dat betekend dat ik nu alle mogelijke unlocks binnen heb. Alle gun-unlocks en alle voertuig-unlocks.
Enige wat er nu nog in de lijst staan zijn dice-developer unlocks die ik niet kan halen.
Oftewel, spel klaar, whats next
ik heb gisteravond nog heel even gespeeld voor de champions league begon. Ik zie wel een battle report van een potje op Wake Island maar daar staan mijn stats op 0-0 en 0 punten. Ik zat onder andere met Jeroenimoes in een squad en ben nog 2 keer neergeschoten door Koenenmans vanuit zijn jet. (de etter!) Ik heb nog een unlock gehaald als gunner in de chopper (volgens mij vloog Jeroenimoes) en haalde een MVP3 ribbon. Die unlock zie ik echter niet in de friends battle feed staan waar je de unlocks en medals enz ziet. Hij staat echter wel bij het overzicht van de vehicle unlocks dus hij is wel degelijk behaald.
Maar nog steeds niet alle co-op missies gehaald...Unomomentodado schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 20:01:
[afbeelding]
De tegenstander had in dat potje in de tunnel helaas teveel dekking van de tanks. Die M-coms waren niet meer te armen.
Verwijderd
Zo heb ik ook al twee avonden achter elkaar de Kobra RDS gehaald voor de DOA12Jimmy-time1 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:57:
Battlelog is ook nog bugged:
ik heb gisteravond nog heel even gespeeld voor de champions league begon. Ik zie wel een battle report van een potje op Wake Island maar daar staan mijn stats op 0-0 en 0 punten. Ik zat onder andere met Jeroenimoes in een squad en ben nog 2 keer neergeschoten door Koenenmans vanuit zijn jet. (de etter!) Ik heb nog een unlock gehaald als gunner in de chopper (volgens mij vloog Jeroenimoes) en haalde een MVP3 ribbon. Die unlock zie ik echter niet in de friends battle feed staan waar je de unlocks en medals enz ziet. Hij staat echter wel bij het overzicht van de vehicle unlocks dus hij is wel degelijk behaald.
altijd handig voor als je lam bentVerwijderd schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:44:
[...]
Zo heb ik ook al twee avonden achter elkaar de Kobra RDS gehaald voor de DOA12
Damn, Nice! En ik zou gewoon bij Dice gaan werken voor die laatste unlocksMartinspire schreef op woensdag 25 april 2012 @ 01:28:
[...]
Overigens heb ik zojuist ook de laatste unlock binnen voor de LAV. Dat betekend dat ik nu alle mogelijke unlocks binnen heb. Alle gun-unlocks en alle voertuig-unlocks.
Enige wat er nu nog in de lijst staan zijn dice-developer unlocks die ik niet kan halen.
Oftewel, spel klaar, whats next
https://powershellisfun.com
Edit: zo te zien was dat die CLyDeThaMonKeY. Er staat 1 kill rechtsboven in beeld die door hem gemaakt wordt en bij M-com B valt op datzelfde moment Hikariwo dood neer. Die gozer komt uit Noorwegen volgens battlelog.
[ Voor 69% gewijzigd door Jimmy-time1 op 25-04-2012 10:38 ]
Je bent pas echt klaar met alle awards, mastery dogtags en level 145
Gebeurd en beetje te vaak op de GoT server...helaas.
Nee sorry, TDM vind ik helemaal niets.cybermans schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:21:
is er animo op de got server (ps3) tdm met canals en wake te spelen. Zijn best leuke mappen. Op Canals kan je tussen de containers nog best leuk met een shotgun uithalenen wake is gewoon raggen!
1750 tickets en dan met een verschil van 78 tickets verliezen wat een potje was dat!
http://battlelog.battlefi...how/42920464/4/286950368/
@Phyt, je word genoemt in de reacties van een van de andere spelers hahaha!
PSN ID = steppa87
http://mp1st.com/2012/04/...-the-hardest-one-to-find/
En moet je nagaan. Je bent MVP en toch gaat je skill bijna 26 punten in de min. Vraag me echt af hoe dat berekend wordt.steppa87 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:32:
Hahaha vannochtend met phyt een high ticket metro gedaan
1750 tickets en dan met een verschil van 78 tickets verliezen wat een potje was dat!
So these are the criterias that determine your skill level:thunder8 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:40:
[...]
En moet je nagaan. Je bent MVP en toch gaat je skill bijna 26 punten in de min. Vraag me echt af hoe dat berekend wordt.
• You gain/loose SL based on every confrontation with another player
• Killing a highly skilled enemy gives you more points than killing someone less skilled
• Points are not transferred from a player to another, they are simply added/subtracted based on the encounter and the SL of both parts (thus, after an encounter, one part may go up 50 points while the other loses only 20)
• The SL is used for matchmaking
Echter is de skill level best irrelevant omdat je via de server browser alle servers kan joinen. Dat het dan wordt gebruikt voor matchmaking (quick match) maakt het iets minder effectief.
Op zich kon het een best goede graadmeter zijn. In bad company 2 merkte je echt dat je tussen mensen met een laag skill level zat als je bijv. een vriend met low skill lvl joinde
Het is meer voor als je een Quick Game gaat doen en voor balancen (denk ik) als je een game hebt gedaan en op dezelfde server weer een nieuwe ronde gaat doen?BatmanHorizon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:06:
[...]
Echter is de skill level best irrelevant omdat je via de server browser alle servers kan joinen. Dat het dan wordt gebruikt voor matchmaking maakt het iets minder effectief.
Op zich is het een best goede graadmeter. In bad company 2 merkte je echt dat je tussen mensen met een laag skill level zat als je bijv. een vriend met low skill lvl joinde. Dan had je echt ownage potjes. Nu heb je dat nog steeds soms dat als je zonder weten een low skill level server joined en ziet van hoe slecht sommige spelers wel niet zijn. Er is dan vaak ook een constante aanvoer van lage levels
.
Ja, met matchmaking doelde ik idd op quick match. Maar omdat waarschijnlijk een heleboel mensen vooral de serverbrowser gebruiken kan je zonder het te weten in een low skill level server komen (of andersom)-={Fred_Perry}=- schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:08:
[...]
Het is meer voor als je een Quick Game gaat doen en voor balancen (denk ik) als je een game hebt gedaan en op dezelfde server weer een nieuwe ronde gaat doen?
Klopt, deed in het begin altijd Quick Match maar sinds ik meer in een Party speel (en we Gerard zijn hoerenserver gebruiken) wat minder. Ik filter nu vaak op 1750 in de serverbrowser qua Conquest maps en gaan!BatmanHorizon schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:10:
[...]
Ja, met matchmaking doelde ik idd op quick match. Maar omdat waarschijnlijk een heleboel mensen vooral de serverbrowser gebruiken kan je zonder het te weten in een low skill level server komen (of andersom). Op die manier werkt het niet goed imo
met pyth op een high ticket server potje metro beiden onze suppresion medal gehaald
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Jep beste gun ervoor
Zojuistook mijn accuracy medal gehaald met de dart
Gg joene en steppa was mooie potten idd op high ticket
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
wilde net zeggen, dat ding spuugt zoveel kogels dat je altijd wel een kogel inde buurt hebt van iemand die word neergeblaft!Phyt_ schreef op woensdag 25 april 2012 @ 20:06:
[...]
Jep beste gun ervoor
Zojuistook mijn accuracy medal gehaald met de dart![]()
Gg joene en steppa was mooie potten idd op high ticket
net als mijn PKP+bipod en 200 kogels, precies hetzelfde!
GG in ieder geval, mijn kills inde tank op Firestorm waren ook wel cool, dat Phyt ineens zegt WHAAATTT omdat heel zijn killfeed vol stond met mijn naam
Vanavond wel leuk potje gespeeld op de GOT server. Wij waren winnende, ik zat in team tegen Dynamix en Uno, maar door slimme teamplay (onze teamplay was non-existing) wonnen zij bij de laatste 30 tickets.
[ Voor 55% gewijzigd door Okasha op 25-04-2012 20:41 ]
Beetje lame ook om een heel rondje metro met een m26 mass rond te lopensteppa87 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:32:
Hahaha vannochtend met phyt een high ticket metro gedaan
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Want mensen neerschieten op een High ticket - close quarters map is lame en ook helemaal niet de bedoeling van het spel?cheiron schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:39:
[...]
Beetje lame ook om een heel rondje metro met een m26 mass rond te lopen
Ik denk dat het ondertussen wel bekend is dat 1750 ticket Metro maps gewoon meatgrinders zijn. Dat mensen achteraf raar staan te kijken dat ze constant voor hun bakkes worden geschoten, dat is pas lame. Als je daar niet tegen kunt moet je maar een andere server opzoeken (doe ik ook
if you can't beat them, join em!cheiron schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:39:
[...]
Beetje lame ook om een heel rondje metro met een m26 mass rond te lopen
en als het je niet bevalt kan je gewoon andere servers uitzoeken.. het is een gun die iedereen kán gebruiken, het is geen cheat en geen hack, Dice moet het gewoon fixxen.
alleen jammer dat de fix er wel weer voor zal zorgen dat hij kansloos hard generft word net als de autoshotties in de afgelopen patch, die zijn echt geen klote meer waard..
fixed that for youHenkie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:53:
[...]
if you can't beat them, join em!
en als het je niet bevalt kan je gewoon andere servers uitzoeken.. het is een gun die iedereen kán gebruiken, het is geen cheat en geen hack, Dice moet het gewoon fixxen.
alleen jammer dat de fix er wel weer voor zal zorgen dat hij kansloos hard generft word net als de autoshotties in de afgelopen patch, die zijn op medium en long range echt geen klote meer waard..
En dus gedragen de shotguns zich nu zoals dat hoort: ze zijn voor de (extreme) close range.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Vind er nogal een verschil zitten tussen:Verwijderd schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:55:
[...]
Want mensen neerschieten op een High ticket - close quarters map is lame en ook helemaal niet de bedoeling van het spel?![]()
Ik denk dat het ondertussen wel bekend is dat 1750 ticket Metro maps gewoon meatgrinders zijn. Dat mensen achteraf raar staan te kijken dat ze constant voor hun bakkes worden geschoten, dat is pas lame. Als je daar niet tegen kunt moet je maar een andere server opzoeken (doe ik ook)
1) Het spelen van een map die standaard in een game zitten met een aantal tickets dat gewoon instelbaar is
en
2) Het constant en structureel gebruiken van een bug in het spel (want dat is het, en is ook door Dice aangegeven).
Ik snap je punt dan ook echt niet. Wil je zeggen "Je speelt Metro, dus dan verdien je het maar om met een bugged M26 neergschoten te worden"?
Flickr PSN ID= cheironnl
Volgens mij is de M26 niet in alle gevallen gebugged. Alleen in combintatie met bepaalde attachments (ik dacht heavy barrel)cheiron schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:33:
[...]
Ik snap je punt dan ook echt niet. Wil je zeggen "Je speelt Metro, dus dan verdien je het maar om met een bugged M26 neergschoten te worden"?
Ik speel zelf trouwens alleen maar Metro CQ in servers waar de admins M26 en M320 gebruikers meteen de server uit kicken, krijg je veel leukere potjes...
En juist het 'if you cant beat them join them' principe verneukt Metro altijd. Een iemand wordt gedood door een M26 en denkt dan pak ik hem ook. Zo nog een en nog een en uiteindelijk zit je in een game waar iedereen dat ding gebruikt en er volgens mij geen zak meer aan is. Het heeft dan in ieder geval weinig meer met battlefield te maken...
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
was het maar zo'n feest. gisteren nog met de mk3a1 met buckshot hoekje om in de lockers, enemys op 50cm afstand, 7 rounds gelost en niemand deaud, dat kán niet.AllSeeyinEye schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:07:
[...]
fixed that for you![]()
En dus gedragen de shotguns zich nu zoals dat hoort: ze zijn voor de (extreme) close range.
Nee, alleen met Heavy Barrel + darts inderdaad. @Mr Ton, volgens mij niet 2* sterker, maar heeft elke pellet van je schot de kracht vand e kogel gekregen.Jackal131 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:54:
[...]
Volgens mij is de M26 niet in alle gevallen gebugged. Alleen in combintatie met bepaalde attachments (ik dacht heavy barrel)
Maar als je realistisch bent kun je er vanuit gaan dat iedereen die nu opeens veel met de m26 loopt deze bug "ge" bruikt.
Flickr PSN ID= cheironnl
Wat ik dan vaak meemaak, is dat de M320 word vervangen door de russische variant. GP-30 of GP-25 (ofzoiets), want dan beginnen vaak mensen te klagen dat dit niet in de regels stond.Mr Ton schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:14:
Ja inderdaad, even een leuk misverstand de wereld uit helpen. De M26 is niet anders als voor de patch (al gebruikte toen niemand hem omdat iedereen die nu met een M26 in metro rondhuppeld toen de USAS Frag het einde vond). Alleen in combinatie met de heavy barrel attachment doet hij dubbele damage en dat is de glitch die ervoor zorgt dat hij nu overpowered is.
Ik speel zelf trouwens alleen maar Metro CQ in servers waar de admins M26 en M320 gebruikers meteen de server uit kicken, krijg je veel leukere potjes...
of gaan we op firestorm/caspian border dalijk miepen dat de sniper rifles niet meer gebruikt mogen worden met 12x scope omdat je anders van een te grote afstand gekilled word?
zelfde als servers waar ze elke shotgun maar verbieden, die dingen zijn ervoor gemaakt om in Close Quarters gebruikt te worden, maar dat mag dan maar niet??
Klopt, dat was het. Volgens mij doet een M26 met volle hit nu 400 damage als hij onder een G3A3 met HB zit. Oftewel, idioot gewoon.cheiron schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:00:
[...]
Nee, alleen met Heavy Barrel + darts inderdaad. @Mr Ton, volgens mij niet 2* sterker, maar heeft elke pellet van je schot de kracht vand e kogel gekregen.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
Wat ik wil zeggen, en wat ik al gezegd had, is dat die 1750 ticket Metro maps bekend staan als meatgrinding frag fests en je dus juist daar mensen kunt verwachten die dit soort wapens gebruiken. Ik snap wel dat dit jammer is en dat BF3 niet om k/d draait en dat bla bla bla.... Maar zoals ik hierboven beschreef zit het nu eenmaal. Ik speel juist nooit op dit soort servers en heb ook nooit "last" van mensen die zo spelen. Nogmaals; heb je er last van, andere server joinen or just suck it upcheiron schreef op donderdag 26 april 2012 @ 11:33:
[...]
Vind er nogal een verschil zitten tussen:
1) Het spelen van een map die standaard in een game zitten met een aantal tickets dat gewoon instelbaar is
en
2) Het constant en structureel gebruiken van een bug in het spel (want dat is het, en is ook door Dice aangegeven).
edit:
Om de volgende discussie te vermijden. Ik bedoel met bovenstaand natuurlijk niet dat iedereen op die servers zich "schuldig" maakt aan dit zogenaamde wangedrag.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2012 13:39 ]
Daarin heb je helemaal gelijk.... ware het niet dat zodra een server ranked is, er niet van dergelijke regels aan gehangen mogen worden.Unomomentodado schreef op donderdag 26 april 2012 @ 13:47:
Volgens mij werd er in de comments van de battlelog geklaagd over het feit dat er aan spelers gevraagd werd geen shotties/M26 te gebruiken, niet zozeer het gebruik van de M26 an sich. Als mensen graag een server hebben gehuurd voor Metro zonder shotties, dan kan je ze dat ook gunnen?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.