• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
pa4jv schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:15:
Ik vraag me alleen wel af in hoeverre die informatie klopt... op Youtube zie je overal dat de Suppressor verguisd wordt ivm de nauwkeurigheid, maar die plugin laat juist zien dat het er niet slechter op wordt. Ik niet snappen
Deze info klopt helemaal, alleen zijn er nog meer factoren die de karakteristiek van een wapen (met of zonder attachments) bepalen. Zo heb je bijvoorbeeld ook te maken met bulletspeed en bulletdrop. Deze dingen zie je niet terug in de bulletspread diagrammen. Verder heb je ook te maken met penaltys/bonussen op basis van de attachment op een wapen, maar ook op manier van aimen (ads/hip). Ook zit er blijkbaar verschil in houding.

Het is een complex verhaal. Ik ben me er een beetje aan in het verdiepen en ik kan niet anders zeggen dat ze bij Dice enorm goed over het systeem nagedacht hebben. Het biedt legio mogelijkheden.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
pa4jv schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:26:
Dan speel je toch op een DICE server?
Ja, is uiteraard een optie, maar daar hebben ze ook alweer gefaald als ik zo de namen van de servers mag lezen, de naam is nu zo lang dat ie moet scrollen voor het andere uiteinde... lichtelijk vermoeiend.

+ DICE servers zijn het probleem niet, irriterende kindertjes met veel te veel tijd, die machtsgeil zijn en die niks beters te doen hebben als goede players kicken en bannen omdat ze het er niet van kunnen winnen, dat is het probleem.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:44:
Misschien handig om in de TS de beschikbare servers te plaatsen? Ik voel veel vragen en verwarring komen :P
De info over de PS3 server staat al in de TS. Wel eerst checken he?
De 360 server info zal ik zsm toevoegen, of wellicht kan een andere TS auteur dit doen (Martinspire?)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Fatal Mind schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:31:
[...]

Ja, is uiteraard een optie, maar daar hebben ze ook alweer gefaald als ik zo de namen van de servers mag lezen, de naam is nu zo lang dat ie moet scrollen voor het andere uiteinde... lichtelijk vermoeiend.

+ DICE servers zijn het probleem niet, irriterende kindertjes met veel te veel tijd, die machtsgeil zijn en die niks beters te doen hebben als goede players kicken en bannen omdat ze het er niet van kunnen winnen, dat is het probleem.
Ik snap ook niet zo goed waarom je mensen zou willen kicken/bannen. Ik zou dat misschien alleen doen als mensen gaan USAS hoeren, zoals gisteren of gaan MAV roadkillen. Maar als ik verlies, dan verlies ik gewoon.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Dynamix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:30:
[...]

Deze info klopt helemaal, alleen zijn er nog meer factoren die de karakteristiek van een wapen (met of zonder attachments) bepalen. Zo heb je bijvoorbeeld ook te maken met bulletspeed en bulletdrop. Deze dingen zie je niet terug in de bulletspread diagrammen. Verder heb je ook te maken met penaltys/bonussen op basis van de attachment op een wapen, maar ook op manier van aimen (ads/hip). Ook zit er blijkbaar verschil in houding.

Het is een complex verhaal. Ik ben me er een beetje aan in het verdiepen en ik kan niet anders zeggen dat ze bij Dice enorm goed over het systeem nagedacht hebben. Het biedt legio mogelijkheden.
Aha. Als jullie nou de beste setups uitvogelen en hier posten, zal ik met die setups potjes voor jullie winnen. Deal? :D

• Dynamix
pa4jv schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:32:
[...]

Aha. Als jullie nou de beste setups uitvogelen en hier posten, zal ik met die setups potjes voor jullie winnen. Deal? :D
Hehe :) Dat was ook precies de reden waarom ik het van de week over een wapen-setup-lijst had. Aangezien nu alles wapenspecifiek is, is het een gigantische klus om alles uit te vogelen! Daarnaast is je eigen speelstijl ook bepalend voor de best passende wapensetup... 8)7 Zo las ik gisteren nog dat wanneer je een speler bent die voornamelijk vanuit stilstand schiet, je het beste af bent met een heavy barrel + foregrip. Ben je een run&gunner, dan zou een enkele attachment (dus of heavy barrel of flash supressor of supressor) het beste effect geven.

[ Voor 21% gewijzigd door Dynamix op 03-04-2012 16:40 ]

• deltaVsquared
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 27-01 11:21
Net eventjes gespeeld met de patch geïnstalleerd... Zijn de tanks van plastic nu ofzo? Kan er werkelijk niets meer mee. |:(

Gratis Henk

• GerardHenninger
  • Nu online
deltaVsquared schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:37:
Net eventjes gespeeld met de patch geïnstalleerd... Zijn de tanks van plastic nu ofzo? Kan er werkelijk niets meer mee. |:(
Behalve dat, ik raak gewoon niemand meer. En inderdaad, als je dan veilig denkt in een Amtrac bij delta te willen zitten dan ben je binnen no-time dood (door een jet of rpg).

Zal wel een kwestie van wennen zijn.
deltaVsquared schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:37:
Nee, tanks zijn nu van papier. Wat hier al eerder vermeld is...smoke is onmisbaar geworden voor de tank.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• pa4jv
Ik vind als Engineer de M4A1 met Foregrip en Flash Suppressor het beste, die kun je alvast neerzetten. :P
pa4jv schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:40:
Ik vind als Engineer de M4A1 met Foregrip en Flash Suppressor het beste, die kun je alvast neerzetten. :P
Is ook bijna niets aan veranderd. M4A1, M16A3 en M16A4 waren goede wapens en zijn dat gebleven.
Ook de P90 is een heerlijk wapen geworden. Ik moet alleen nog uitvogelen wat de verschillende attachments voor gevolgen kunnen hebben. Met de Flash Suppressor schiet ie in ieder geval prima.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Fatal Mind
  • Niet online
GerardHenninger schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:32:
[...]

Ik snap ook niet zo goed waarom je mensen zou willen kicken/bannen. Ik zou dat misschien alleen doen als mensen gaan USAS hoeren, zoals gisteren of gaan MAV roadkillen. Maar als ik verlies, dan verlies ik gewoon.
Nja, hoop ego trippertjes natuurlijk, + dit systeem gaat ontzettend misbruikt worden, kan ik je vast vertellen...

Huur een server, stel in dat ie met 2 personen start, ga statspadden = epic win.

• Dynamix
pa4jv schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:40:
Moet je met die BetterBattlelog plugin maar eens switchen tussen flashsupressor en supressor (zonder foregrip), wereld van verschil in bulletspread!

Daarnaast heb je ook nog deze factoren:

Flashsupressor

- de laagst mogelijke verticale recoil
- lagere hip accuracy.

Supressor

- lagere recoil
- niet zichtbaar op de minimap
- lagere hip accuracy
- hogere ads accuracy

Ik vraag me dus af of een suppressor een niet veel betere keuze is ;)

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:31
Fatal Mind schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:43:
[...]

Nja, hoop ego trippertjes natuurlijk, + dit systeem gaat ontzettend misbruikt worden, kan ik je vast vertellen...

Huur een server, stel in dat ie met 2 personen start, ga statspadden = epic win fail.

• pa4jv
Vanavond even M4A1 met foregrip(ik haat recoil naar rechts) en suppressor testen dan. :P

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Ben juist op al mn wapens flash surpressors gaan zetten omdat dit verticale climb zou verminderen. Dat is waar ik het meeste last van heb (buiten mn eigen missen na). En schieten doe ik eigenlijk zelden "from the hip", dus daar hoeft een attachement voor mij niet veel mee te doen.

Een foregrip zet ik er dan nog bij als ik geen nuttiger attachement weet (bijvoorbeeld underslug rail), omdat ik niet precies het effect er van ken.

Alleen met boerenverstand zou ik denken dat je met een foregrip minder recoil alle kanten op zou moeten hebben..

Flickr PSN ID= cheironnl

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Ligt het trouwens aan mij of zijn die jets nu veel sterker? Je kan geen 5 seconden in een tank zitten of zo'n heli of jet haalt het ding direct neer :/

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
gisteren paar spannende potten gespeeld op de GOT server met o.a. unomomentado. Karkand rush was het volgens mij, zeer vette map.

Merk nu dat met meer samen spelen (vooral in rush) ik nu echt een microfoon mis.

Iemand een suggestie voor een headset met goede prijs/kwali verhouding voor ps3?

deze staat op 1 bij coolblue webshop:
http://www.headsetshop.nl...dset-pc-ps3-xbox-360.html

[ Voor 23% gewijzigd door Maaarek op 03-04-2012 17:28 ]

psn = smeersbergen

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:00
official sony headset, heb de V1 super ding!
accu nog steeds goed, en zit comfi, ook goed te gebruiken met telefoon.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Dynamix
pa4jv schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:07:
Vanavond even M4A1 met foregrip(ik haat recoil naar rechts) en suppressor testen dan. :P
Foregrip + suppressor tegelijk gebruiken, geeft dezelfde accuracy als een wapen zonder attachments. Je hebt wel minder recoil en je bent stealth.
cheiron schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:15:
Ben juist op al mn wapens flash surpressors gaan zetten omdat dit verticale climb zou verminderen. Dat is waar ik het meeste last van heb (buiten mn eigen missen na). En schieten doe ik eigenlijk zelden "from the hip", dus daar hoeft een attachement voor mij niet veel mee te doen.

Een foregrip zet ik er dan nog bij als ik geen nuttiger attachement weet (bijvoorbeeld underslug rail), omdat ik niet precies het effect er van ken.

Alleen met boerenverstand zou ik denken dat je met een foregrip minder recoil alle kanten op zou moeten hebben..
Een foregrip verlaagt niet alleen je recoil, maar ook je ADS accuracy. Dus wil je gemakkelijker kunnen sprayen of wil je dat je kogels (ADS afgeschoten) doeltreffender zijn :P

[ Voor 55% gewijzigd door Dynamix op 03-04-2012 17:43 ]

• pa4jv
Waarom maken ze het allemaal zo lastig zeg. Waarom zou een foregrip je accuracy omlaag halen? :+

Verwijderd

Maaarek schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:26:
gisteren paar spannende potten gespeeld op de GOT server met o.a. unomomentado. Karkand rush was het volgens mij, zeer vette map.

Merk nu dat met meer samen spelen (vooral in rush) ik nu echt een microfoon mis.

Iemand een suggestie voor een headset met goede prijs/kwali verhouding voor ps3?

deze staat op 1 bij coolblue webshop:
http://www.headsetshop.nl...dset-pc-ps3-xbox-360.html
Kijk even op Budgetgaming.nl en dan zoeken op PS3 headset. Heb de officiele toen gekocht voor 20 euro ofoz. In ieder geval goedkoop.

Wat betreft die server en tactics. Ligt ten eerste aan de mensen of je een beetje tactics kunt uitvoeren. En als je verlies is de frustratie groter dan het tactische en dan is het alleen maar gekanker wat je door je headset hoort. Nee dan is er niet zoveel meer te doen. Overigens gaat het ook niet altijd op hoor. Ik zat een x in een winnend team, en alleen maar zeiken, zeiken , zeiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 18:03 ]

Vandaag weer een rampendag qua netwerk. Eerst is het de webserver die blijkbaar door zn voegen barst (script wat teveel geheugen vreet) en vervolgens het internet wat even een minder dagje heeft en niet alleen laggy as hell is, maar ook nog eens een paar uur eruit ligt.

Top daggie dus.

Hopelijk is het dadelijk effe wat rustig, wil wel effe gamen, maar gok dat de downloads hier zo wel weer aanschieten :'(

Martinspire - PC, PS5, XSX

• magel725
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-01 15:21
Ik speel de update nu ook een tijdje, maar wtf is er gebeurd? Ik raak echt helemaal niets meer... :( Ik heb een K/D ratio van ruim 1.3, maar sinds de update is het 1K op 6D of zoiets. Waar ik ook loop; er komt altijd net iemand de bocht omgerend die binnen 0,10 sec. al op m'n hoofd heeft gericht. Tanks zien me achter elk muurtje zitten, etc.. Het lijkt CoD wel met een gemiddelde levensduur van nog geen 30 seconden.

Sinds de update voelt het net of alle tegenspelers helderziend zijn geworden en ik een blinddoek op heb met 1s lag. Ik heb nu een tijdje ordinair zitten campen om uberhaupt nog wat te raken, maar het is echt niet meer te doen, en de lol is er ook rap vanaf aan het gaan. M'n skill zat op 475 tot 500 in de top 3% en zit nu alweer in de laatste 24%. Ik voel me een enorme noob nu; ga non stop dood en raak helemaal niets ook al staan ze stil bij wijze van spreke.

Wat is er in hemelsnaam gebeurd? Doe ik iets niet goed of zijn er meer die hier last van hebben?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Tot zover knife only: 0-5. :)
Lol, ik zag de battlereport: http://battlelog.battlefi...how/39305069/4/207136844/. Zo te zien de nummers 1 en 2 van je team lekkere party poopers met hun c4 :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

BatmanHorizon schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:13:
[...]

Lol, ik zag de battlereport: http://battlelog.battlefi...how/39305069/4/207136844/. Zo te zien de nummers 1 en 2 van je team lekkere party poopers met hun c4 :P
Ligt het aan mij of zie ik weinig GoT'ers?

Verwijderd

Ben net offline gegaan, paar leuke potjes gehad op de got server

• Unomomentodado
Wat betreft het balancen: wij proberen er ten minste nog wat van te maken. De random servers waar ik af en toe op kom zijn nooit balanced. Ik wacht met start van de ronde rustig af en kijk naar het scoreboard: clan members springen na de autobalance weer bij elkaar, 10 hoge levels aan de andere kant, na 2 min triple capped. Ik besluit te vertrekken en ze achter te laten op hun 1000 ticket server met nog maar 3 tegenstanders. Veel plezier komend uur! :>
Jackal131 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 21:50:
[...]

Ligt het aan mij of zie ik weinig GoT'ers?
Volgens mij zijn velen net als ik voetbal aan het kijken :P?

• Unomomentodado
Oh, is er voetbal

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik heb besloten dat de game niet genoeg vooruitgang getroffen heeft met betrekking tot de patch, alles wat faalt, faalt nu nog steeds en soms nog wat harder, alles wat niet faalde faalt nu vaak ook, en het is me een partijtje gefaald dit gezeur.

* Uninstalled de game, en stopt de game terug in z'n doos, en stopt de doos terug in de kast. Tot de volgende patch, krijgen ze weer een kans van me.
Fatal Mind schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:09:
Ik heb besloten dat de game niet genoeg vooruitgang getroffen heeft met betrekking tot de patch, alles wat faalt, faalt nu nog steeds en soms nog wat harder, alles wat niet faalde faalt nu vaak ook, en het is me een partijtje gefaald dit gezeur.

* Uninstalled de game, en stopt de game terug in z'n doos, en stopt de doos terug in de kast. Tot de volgende patch, krijgen ze weer een kans van me.
Wel erg snel om tot deze conclusie te komen. :?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Vanavond me voor een 2e keer na een lange tijd weer eens gewaagd aan SQDM (met tegenzin want ik haat SQDM, aangezien het een typische COD modes is)
Maar ik moet en zal die L85 vrijspelen!

Ik join een random server en win 5 potjes in 1 keer achter elkaar 8)7 :*)
Echt WTF!!! Heb nog nooit zoveel geluk met battlefield gehad!

En nu dan eindelijk de L85 gehaald! Speel nu verder nooit meer SQDM!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Mon0lith op 03-04-2012 22:37 ]

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Fatal Mind schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:09:

Leg eens uit. Misschien kan ik een inschatting of het de game is of jijzelf.. >:)

• Unomomentodado
Was weer een leuke avond. Was op zoek naar een infantry only server van DICE en mijn gun skills wat op te krikken (zie RivalXFactor video's) maar door het grote aanbod van custom servers zijn de steeds leeg. :) Overige keuze bestond uit Metro, Metro en Metro.

Daar dus even goed de AK74m en AEK geprobeerd met de combo's heavy barrel of foregrip+flash-sup. AEK vuurt wel snel maar mid-range gaat die te snel alle kanten op. Te snel door mijn kogels heen ook. AK74M met heavy barrel is toppie

Een wat rustigere speelstijl gehanteerd en met succes. Leuke scores halen op Metro kan dus toch :)
Battlelog
(hard overigens een team wat hard voor de vlaggen ging, dat scheelt ook)

[ Voor 5% gewijzigd door Unomomentodado op 03-04-2012 23:42 ]

• cheiron
Dynamix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 17:40:
[...]

Foregrip + suppressor tegelijk gebruiken, geeft dezelfde accuracy als een wapen zonder attachments. Je hebt wel minder recoil en je bent stealth.

[...]

Een foregrip verlaagt niet alleen je recoil, maar ook je ADS accuracy. Dus wil je gemakkelijker kunnen sprayen of wil je dat je kogels (ADS afgeschoten) doeltreffender zijn :P
ADS?

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
Aim down sight

• cheiron
Dus een flash surpressor verlaagt je recoil, maar ook je accuracy als je aimed. Dat is nog eens een duivels dilemma.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Zo net ff de update geprobeerd en werd echt totaal afgemaakt in die GOT server, we werden echt vast gehouden op de spawn plek. Breek ik eindelijk door en arm A is opeens me hele squad weg gegaan, dan valt ie niet te defenden ook.

• GerardHenninger
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:29:
Zo net ff de update geprobeerd en werd echt totaal afgemaakt in die GOT server, we werden echt vast gehouden op de spawn plek. Breek ik eindelijk door en arm A is opeens me hele squad weg gegaan, dan valt ie niet te defenden ook.
Dat was zeker op Grand Bazaar? :P

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Man, wat zijn die private servers toch een grote toevoeging... :9~
Net ff een 1750 ticket Metro conquest server gejoined, waar USAS en RPG verboden waren.
Ging lekker met de M249, speelde iets van 75-30 toen de xbox bleef hangen.
Hopen dat die bug ook gefixed wordt.
Nog even leuk op de GOT server van Gerard zitten spelen vandaag. Heb de boosdoener gevonden die de afgelopen dagen heftig aan het downloaden was, dus eind van de avond ging het prima. Is effe wennen de nieuwe patch. Vooral de suppression veranderingen storen me wel echt. Is iets te extreem doorgevoerd nu imo.
Verder is het nog effe uitvogelen hoe het met de tanks wat beter gaat. Vond dat je nu wel extreem snel stuk was.

Beheren van de server zit prima in elkaar. Geen problemen daar. Het blijft jammer dat er nog zoveel Amerikanen bij blijven komen. Vooral na 1 uur is het echt een groot probleem. Ik heb even gekeken hoeveel erin zaten en als je de ene batch nog niet klaar hebt om te kicken, dan komen er wel weer nieuwe amerikanen bij. Dus dat heeft eigenlijk ook weinig zin. Vooral ook omdat het aantal Europeanen in de nacht echt heel laag ligt. Ik denk dat het pas een beetje gaat lukken als de server wat bekender is en er op meerdere tijdstippen wat mensen binnendruppelen. Door de release van vandaag was het overdag erg druk, maar even zien hoe dat nog verder gaat.

Ik heb momenteel wel de indruk dat de patch meer goed dan slecht doet, dus ga de komende weken met plezier spelen. De hoge aantal tickets komt op de Rush maps niet echt tot zijn recht, de normale hoeveelheid is daarbij wel prettiger. Soms heb je van die games waarop de aanvallers helemaal in hun basis blijven zitten en dan wordt al snel een rape-fest. Vallen ze wel constant aan, dan merk je ook dat die 200% wat veel is, want dan lukt het je als verdediger niet om op tijd om de tickets af te laten nemen en is de kans dat de aanvallers een succesvolle aanval afronden wel erg groot.

In ieder geval wil ik Gerard nog even bedanken voor het opzetten van de server. Was even wennen, maar ziet er toppie uit!

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 04-04-2012 02:20 ]

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Martinspire schreef op woensdag 04 april 2012 @ 02:18:

Beheren van de server zit prima in elkaar. Geen problemen daar. Het blijft jammer dat er nog zoveel Amerikanen bij blijven komen. Vooral na 1 uur is het echt een groot probleem. Ik heb even gekeken hoeveel erin zaten en als je de ene batch nog niet klaar hebt om te kicken, dan komen er wel weer nieuwe amerikanen bij. Dus dat heeft eigenlijk ook weinig zin. Vooral ook omdat het aantal Europeanen in de nacht echt heel laag ligt. Ik denk dat het pas een beetje gaat lukken als de server wat bekender is en er op meerdere tijdstippen wat mensen binnendruppelen. Door de release van vandaag was het overdag erg druk, maar even zien hoe dat nog verder gaat.
Kan je er niet iets van een regio restrictie er op zetten?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Verwijderd

Maak ff een feature request voor autokick ping >100 bij Dice anders. (Al kan Martin dan ook niet meer op de server spelen. :P)

• Dynamix
cheiron schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:59:
[...]

Dus een flash surpressor verlaagt je recoil, maar ook je accuracy als je aimed. Dat is nog eens een duivels dilemma.
Met een flashsuppressor heb je dus waarschijnlijk het meeste succes als je je veel in de voorste linies begeeft of op een urban map.

[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 04-04-2012 08:41 ]

Verwijderd

Nou ja het was inderdaad niet echt druk op de GoT server. Het zal wel zijn gekomen door het voetballen of worden mensen een beetje gek van het gekickt worden zonder enige waarschuwing. Ik kan me voorstellen dat het af en toe frustrerend is als je een lagger of een suicide killer op je server hebt zitten maar dan kan je eerst waarschuwen en dan pas kicken. Misschien vragen wat de beweeg reden was van een crash (in mijn geval), ik moest mijn teammaat Jet dodgen en vloog tegen een heli aan. Vond het eigenlijk wel geinig maarja blijkbaar 1 van de 2 admin welke in de heli zaten niet. Waarschuw de volgende keer gewoon ipv direct kicken door frustratie.

• cheiron
Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:37:
[...]

Met een flashsuppressor heb je dus waarschijnlijk het meeste succes als je je veel in de voorste linies begeeft of op een urban map.
Hmm..Nog meer behoefte aan map-specifieke set-ups dus.

Flickr PSN ID= cheironnl

@Moulin: ben je gekickt op de GoT server??
Ondanks dat ik vaak roep dat ik iemand ga kicken (mensen nemen me vaak te serieus, hihi), kick ik eigenlijk nooit iemand zonder dat daar een goede aanleiding voor is.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 03:40:
Maak ff een feature request voor autokick ping >100 bij Dice anders. (Al kan Martin dan ook niet meer op de server spelen. :P)
My thoughts exactly.
Dat in combinatie met van die leuke ping metertjes achter de naam. Als de meter continue in het rood staat, dan van de server verwijderen.

[ Voor 49% gewijzigd door Jackal131 op 04-04-2012 09:00 ]

Verwijderd

Jazeker tevens gedood door de admin? Die vond ik helemaal mooi.

Bij de kick vloog ik tegen een heli terwijl ik onze Jet wou dodgen LOL.
Ik denk dat ik het pech had dat er 2 admins in de heli zaten LOL.

Goede feature die PING meter die hadden ze ook op TO kon je de lagger meteen kicken.

Dan moet ie toch iets aan zijn verbinding doen, hij verziekt het voor de tegenstanders!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 09:04 ]

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 23:35:
[...]

Leg eens uit. Misschien kan ik een inschatting of het de game is of jijzelf.. >:)
Nja, tis niet zo moeilijk, wederom zijn alle wapens zo ontiegelijk verkracht dat er bijna niet meer mee te spelen is, de luchtvoertuigen zijn nu overpowered, en met grond voertuigen sla je nog geen deuk in een pakje boter. 2 RPG's voor een tank terwilj dat er eerst zo'n 3 a 4 waren.

Werkelijk waar snappen ze bij DICE het begrip '' balans '' niet.

Qua bugfixes ben ik ook '' not impressed ''. Zo viel me geluid binnen 5 minuten weer ( gedeeltelijk ) weg. Wapens die herladen met 2 kogels. Kits die niet hun instellingen behouden. Ik kan nog wel even doorgaan.

Ondanks dat er een hoop '' gefixt '' is. Hebben ze minimaal weer net zoveel verneukt.

Verwijderd

GerardHenninger schreef op woensdag 04 april 2012 @ 00:42:
[...]

Dat was zeker op Grand Bazaar? :P
Daar konden we helemaal niks, niet eens bij de M-com komen. Wat ging dat potje ruk zeg :P. Maar ik bedoelde Metro erna, waar me squad weg was en ik solo bij de ge-armde m-com overbleef.

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:48:
Nou ja het was inderdaad niet echt druk op de GoT server. Het zal wel zijn gekomen door het voetballen of worden mensen een beetje gek van het gekickt worden zonder enige waarschuwing. Ik kan me voorstellen dat het af en toe frustrerend is als je een lagger of een suicide killer op je server hebt zitten maar dan kan je eerst waarschuwen en dan pas kicken. Misschien vragen wat de beweeg reden was van een crash (in mijn geval), ik moest mijn teammaat Jet dodgen en vloog tegen een heli aan. Vond het eigenlijk wel geinig maarja blijkbaar 1 van de 2 admin welke in de heli zaten niet. Waarschuw de volgende keer gewoon ipv direct kicken door frustratie.
Die staat op mijn conto :+

Ik voel me helemaal niet snel geroepen om iemand te kicken, maar als ik dan iemand moet kicken dan liever als geintje. King en ik zaten heerlijk te chopperen, vandaar...

*; ?
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:01:
Jazeker tevens gedood door de admin? Die vond ik helemaal mooi.

Bij de kick vloog ik tegen een heli terwijl ik onze Jet wou dodgen LOL.
Ik denk dat ik het pech had dat er 2 admins in de heli zaten LOL.
Dit zou eigenlijk geen reden mogen zijn om iemand te kicken, tenzij de persoon in kwestie niet anders doet.
Maar dat is mijn mening.

Edit: had de post van Ramon niet gelezen. Was dus een geintje... kutstreek, hihi

[ Voor 9% gewijzigd door Jackal131 op 04-04-2012 09:31 ]

• MRE-Inc
  • Laatst online: 10:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Paar lekkere potjes gister op de GoT server van GerardH. Vind net als Martin dat de 200% tickets in Rush niet goed werkt. Helemaal niet als het aanvallende team allemaal medic is en elkaar continu revived. Dat is vragen om te verliezen. Van mij mag het gewoon terug naar standaard of iets van 10% erboven op.

BTW, GerardH, je mag mij wel admin maken als je wil. Toen jij gisteravond weg was, was er niemand admin en er zaten echt weer gasten die niet te raken waren en een Martinspire-verbinding hadden (= dus laggy as hell).

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:15:
[...]

Die staat op mijn conto :+

Ik voel me helemaal niet snel geroepen om iemand te kicken, maar als ik dan iemand moet kicken dan liever als geintje. King en ik zaten heerlijk te chopperen, vandaar...

*; ?
Daar gaan mijn Stats LOL :Y

Je kan ook punishen met een kill is ook leuk, risico van kick is dat je vervolgens niet meer op de server kan als ie opeens vol zit het is vaak druk dus dat zou nog kunnen gebeuren.

*;

• MRE-Inc

MRE-Inc

Heb overigens niks van de voetstappen van de tegenstander gehoor. Hoorde mijn eigen voetstappen niet eens. Dacht dat ze dat gefixed hadden en dat je tegenstanders nu hoort aankomen en dat je ze kunt horen reloaden als ze dichtbij zijn..

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:48:
ik moest mijn teammaat Jet dodgen en vloog tegen een heli aan. Vond het eigenlijk wel geinig maarja blijkbaar 1 van de 2 admin welke in de heli zaten niet. Waarschuw de volgende keer gewoon ipv direct kicken door frustratie.
Zaten twee ownende admins in die chopper >:) >:). Dat was idd echt een eenmalig geintje (zo een actie is natuurlijk geen reden voor een kick) :P. We zijn heel zuinig met kicken. Tot nu toe heb ik maar één keer iemand gekicked omdat hij onze chopper had gejat op firestorm. Maar inderdaad, meestal sturen we eerst een waarschuwing, bijv. erop wijzen niet te spawnkillen (CQ) of speciale acties uitvoeren om voertuigen uit de homebase te stelen, alvorens er wordt gekicked ;).

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:59:
[...]
Je kan ook punishen met een kill is ook leuk, risico van kick is dat je vervolgens niet meer op de server kan als ie opeens vol zit het is vaak druk dus dat zou nog kunnen gebeuren.

*;
Punishen met een kill??? Hoe doe je dat?

Jackal131 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:05:
[...]

Punishen met een kill??? Hoe doe je dat?
Kan (gelukkig) niet? Volgens mij bedoelt hij iemand van team laten switchen, maar dat telt niet als kill :) (ook al staat er killed by admin in beeld).

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 04-04-2012 10:07 ]

Verwijderd

Ik kreeg gisteren in beeld "Killed by admin" zodoende dacht ik dat er een punish kill optie aanwezig was.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:18:
Ik kreeg gisteren in beeld "Killed by admin" zodoende dacht ik dat er een punish kill optie aanwezig was.
Nee, gelukkig niet :P. Wees gerust, dan ben je gewoon van team gebalanced neem ik aan ;). We zaten je niet extra te punishen ofzo. Het systeem werkt alleen klote omdat je niet meer een countdown heb aan het begin van de ronde. Veel mensen/randoms zullen waarschijnlijk denken aan admin abuse als ze dat bericht in beeld zien staan ;(.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
ik heb 1 keer iemand gekickt omdat ie voortdurend zat te spawnrapen en als je opsteeg met de heli of jet ragde hij meteen zijn jet erin :(

Verwijderd

Anyways de M16A3 icm Holo/rds, foregrip en flash suppressor en AEK zelfde setup worden echt erg vaak gebruikt.

Veel Metro servers zie je nu dat je geen RPG en M320 mag gebruiken, mooie vervanger van beide is de M26 MASS met frags. Hij schiet vrij langzaam maar veroorzaakt verdomd veel damage zowel met buckshot als met frags.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben ook aan de M16A3 :) Heerlijke wapentje als vervanging van mn FAMAS die nu te weinig kogels heeft en teveel initial recoil.

Verwijderd

Famas is nu eigenlijk compleet onbruikbaar gemaakt en dat kan je ook merken je ziet haast niemand meer spelen met de Famas---lijkt wel op de IRNV scope nerf.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Ik ben opzoek naar een goede game koptelefoon met microphone die ik straks ook op de pc kan gebruiken, is dit mogelijk? Of zijn er alleen game koptelefoon die of voor de PS3 kan gebruiken of voor de PC?

Het punt is dat ik nu nog game op de PS3 maar op korte termijn ga ik een dikke game pc kopen en dan wil ik de koptelefoon op de pc gebruiken.

Iemand tip voor een goede, budget is 100 a 150e
Aangezien ik geen foregrip meer zet op mn assault rifles houd ik nu gewoon mn underbarrel erop. Ik snap alleen niet dat hij hem heel vaak niet pakt als ik er een M320/M26 onder zet. Vooral bij de AEK heeft het geen effect waardoor je hem als apart wapen pakt :(. Vind het wel lekker tof en effectief om alles in één wapen te hebben :P

• GerardHenninger
  • Nu online
Martinspire schreef op woensdag 04 april 2012 @ 02:18:
In ieder geval wil ik Gerard nog even bedanken voor het opzetten van de server. Was even wennen, maar ziet er toppie uit!
You're welcome! Moet zeggen dat het veel leuker spelen is als je zelf de teams kan balanceren.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:05:
Daar konden we helemaal niks, niet eens bij de M-com komen. Wat ging dat potje ruk zeg :P. Maar ik bedoelde Metro erna, waar me squad weg was en ik solo bij de ge-armde m-com overbleef.
Je moet ook niet tegen GoT/Hoeren willen spelen, je moet MET ze spelen ;) Kom de volgende keer gewoon in ons team/onze party, dan speelt het een stuk leuker.
MRELynx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:28:
Paar lekkere potjes gister op de GoT server van GerardH. Vind net als Martin dat de 200% tickets in Rush niet goed werkt. Helemaal niet als het aanvallende team allemaal medic is en elkaar continu revived. Dat is vragen om te verliezen. Van mij mag het gewoon terug naar standaard of iets van 10% erboven op.
Helaas kan je alleen voor 100% of 200% tickets kiezen, niet een waarde daar tussenin. Eerlijk gezegd vind ik het niet erg om met veel tickets te spelen, maar als defender moet je alleen wat meer geduld hebben.
BTW, GerardH, je mag mij wel admin maken als je wil. Toen jij gisteravond weg was, was er niemand admin en er zaten echt weer gasten die niet te raken waren en een Martinspire-verbinding hadden (= dus laggy as hell).
Oh ik dacht op GoTLive gelezen te hebben dat je geen admin meer wilde zijn omdat je gewoon wilde gamen en geen politieagentje wilde zijn. Maar prima hoor, no problem. Moet je alleen wel deze wallpaper instellen op je PC en telefoon, dat is de enige voorwaarde :

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/bf3/bf3_wallpaper_martinspire.jpg
MRELynx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:00:
Heb overigens niks van de voetstappen van de tegenstander gehoor. Hoorde mijn eigen voetstappen niet eens. Dacht dat ze dat gefixed hadden en dat je tegenstanders nu hoort aankomen en dat je ze kunt horen reloaden als ze dichtbij zijn..
Ik hoor de voetstappen veel beter, The XS vond het ook een wereld van verschil. Je merkt het misschien minder als je in een drukke party zit door al dat onzin geouwehoer.
BatmanHorizon schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:04:
Aangezien ik geen foregrip meer zet op mn assault rifles houd ik nu gewoon mn underbarrel erop. Ik snap alleen niet dat hij hem heel vaak niet pakt als ik er een M320/M26 onder zet. Vooral bij de AEK heeft het geen effect waardoor je hem als apart wapen pakt :(. Vind het wel lekker tof en effectief om alles in één wapen te hebben :P
Ik doe ook bijna nergens meer een foregrip op aangezien het alleen helpt bij CQB. Voor lange afstanden (minder recoil) heb je volgens mij meer aan een flash supressor.

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
BatmanHorizon schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:04:
Dat is inderdaad een bug momenteel dat als je in de game zit en je past je uitrusting aan dat ie hem niet pakt. Tijdelijke oplossing is is dat je naar je wapen gaat (AEK/M16A3 etc etc) ga je naar de attachements die op je wapen zitten en vanuit daar druk je op deploy (Xbox 360 = X) dan pakt ie hem wel goed. Als je eerst terug gaat naar je soldier overview gaat ie inderdaad terug naar bijvoorbeeld het wapen + uitrusting waar je daarvoor mee speelde ipv je nieuw geselecteerde gear.

XBL; Yippiekajee

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerardHenninger schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:14:
Oh ik dacht op GoTLive gelezen te hebben dat je geen admin meer wilde zijn omdat je gewoon wilde gamen en geen politieagentje wilde zijn. Maar prima hoor, no problem. Moet je alleen wel deze wallpaper instellen op je PC en telefoon, dat is de enige voorwaarde :

Ik hoor de voetstappen veel beter, The XS vond het ook een wereld van verschil. Je merkt het misschien minder als je in een drukke party zit door al dat onzin geouwehoer.
_/-\o_ De warme chocolademelk gaat hier zowat over het toetsenbord bij het zien van die Martin is een laghoer afbeelding.

Maareh die zooi is ingesteld als buroblad achtergrond op mn WINDOWS PHONE >:)

Ja klopt, wil eigenlijk geen admin zijn, maar als er niemand is die admin is, wil ik me niet dood lopen ergeren aan US gasten met een laggy verbinding, dan heb ik het liever zelf in de hand. Zal verder niks aanpassen aan de server, maar gewoon just in case.

Oh ja... Martinspire is een laghoer

:w Hoi Martin

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:59:
[...]

Daar gaan mijn Stats LOL :Y

*;
Ik had voordat ik jou kickte eerst naar je K/D gekeken en daar zag ik 0/2 staan, dus je had eigenlijk weinig te verliezen ;) En als er geen plek was geweest, had ik uiteraard gewoon ruimte voor je gemaakt.
A efx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:15:
[...]

Dat is inderdaad een bug momenteel dat als je in de game zit en je past je uitrusting aan dat ie hem niet pakt. Tijdelijke oplossing is is dat je naar je wapen gaat (AEK/M16A3 etc etc) ga je naar de attachements die op je wapen zitten en vanuit daar druk je op deploy (Xbox 360 = X) dan pakt ie hem wel goed. Als je eerst terug gaat naar je soldier overview gaat ie inderdaad terug naar bijvoorbeeld het wapen + uitrusting waar je daarvoor mee speelde ipv je nieuw geselecteerde gear.
Ah, ok. Wel irritante bug dan dat het zo moet. Dan kan je die keer alleen niet op je squadleden spawnen dus :-(

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:25:
[...]

Ik had voordat ik jou kickte eerst naar je K/D gekeken en daar zag ik 0/2 staan, dus je had eigenlijk weinig te verliezen ;) En als er geen plek was geweest, had ik uiteraard gewoon ruimte voor je gemaakt.
Was als gein mijn stats zijn zo klote dat het me eigenlijk niets meer uitmaakt.

Ik lijk af en toe wel een blinde!

@Gerard: had je geen mooiere vrouw kunnen vinden? LOL Hij is wel geinig en uiteraard je boodschap is het belangrijkste :) 8)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 11:36 ]

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:33:
[...]

Was als gein mijn stats zijn zo klote dat het me eigenlijk niets meer uitmaakt.

Ik lijk af en toe wel een blinde!

@Gerard: had je geen mooiere vrouw kunnen vinden? LOL Hij is wel geinig en uiteraard je boodschap is het belangrijkste :) 8)
I know :) Moeite met de wapens?
BatmanHorizon schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:27:
[...]
Ah, ok. Wel irritante bug dan dat het zo moet. Dan kan je die keer alleen niet op je squadleden spawnen dus :-(
Jawel hoor, dan moet je eerst op de persoon gaan staan waar je wilt spawnen en vervolgens naar customize weapon. De persoon in kwestie moet alleen niet doodgaan intussen. :+

Verwijderd

Inderdaad heel veel moeite met de wapen. Inmiddels al wel wat skills opgebouwd met de M16a3.
Meestal had ik ook veel hip fire kills maar op een of andere manier lukt dat ook niet meer.

Tevens heb ik erg last van Laghoeren er hoeft er maar 1 op de server te komen en ik heb er bij iedereen last van.

Het gekke is wel als ik op de US server van Uno zit dat ik daar dik own!

PS hebben jullie ook de grootste moeite om iemand te reviven? Op een of andere manier moet ik 10 keer drukken voordat ik iemand revive.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 11:42 ]

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Dan ben jij de lagger :+

PSN: Deere6030

• MRE-Inc

MRE-Inc

Precies, dan ga jij bunnyhoppend door het scherm van al die Amerikanen en kunnen ze je dus niet of nauwelijks raken. Heb het al een keer eerder gezegd. Heb voor de gein eens op een server in South America gespeeld. Dikke ownage dan. Zelf een goede verbinding, maar de tegenstander kan me niet raken....

Jackal131 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:41:
[...]

Jawel hoor, dan moet je eerst op de persoon gaan staan waar je wilt spawnen en vervolgens naar customize weapon. De persoon in kwestie moet alleen niet doodgaan intussen. :+
Werkt dat op die manier :P. Bijna nooit gebruikt, leer je weer eens wat over het spel na zoveel maanden :)

Verwijderd

MRELynx schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:45:
Precies, dan ga jij bunnyhoppend door het scherm van al die Amerikanen en kunnen ze je dus niet of nauwelijks raken. Heb het al een keer eerder gezegd. Heb voor de gein eens op een server in South America gespeeld. Dikke ownage dan. Zelf een goede verbinding, maar de tegenstander kan me niet raken....
LOL dan ga ik dus niet meer op een US server spelen hahaha. Eindelijk ben ik dan eens de lagger.

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:48:
[...]

LOL dan ga ik dus niet meer op een US server spelen hahaha. Eindelijk ben ik dan eens de lagger.
Laggers mogen legaal gekickt worden, toch?

>:)
BatmanHorizon schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:46:
[...]

Werkt dat op die manier :P. Bijna nooit gebruikt, leer je weer eens wat over het spel na zoveel maanden :)
Ik weet niet of dat oorspronkelijk ooit de bedoeling is geweest, maar ik heb gemerkt dat dat zo wel werkt(e).

• Unomomentodado
Edit: al gelezen waarom Moulin gekickt werd :)

[ Voor 84% gewijzigd door Unomomentodado op 04-04-2012 11:53 ]

• GerardHenninger
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:33:
Zoek maar iets uit

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:00
Zouden ze bewust geen ping meter in ms erin hebben zitten?
Ik de k dat je namelijk beste hoge ping bebt op de pe3 vergeleken met pc.
Denk ik hoor

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Zo, ook even de GoT server gejoined. (Triplel lee) :)

Verwijderd

Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:49:
[...]

Laggers mogen legaal gekickt worden, toch?

>:)
Het is helemaal jou feestje LOL

@Gerard nette foto's mooie portfo trouwens
Phyt_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:10:
Zouden ze bewust geen ping meter in ms erin hebben zitten?
Ik de k dat je namelijk beste hoge ping bebt op de pe3 vergeleken met pc.
Denk ik hoor
Maar dan kan je nog steeds vergelijken. Wat normaal is bij tweakers is leidend.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 12:58 ]

• Unomomentodado
Geinig, je kan nu de battlelog verslagen van de gespeelde potje op de GOT server zien op bf3stats.com.

Voorbeeld

Je kan ook meteen de nationaliteiten van de spelers zien. In bovenstaand voorbeeld dus dat er iemand uit Oman en de USA tussen zit.

[ Voor 36% gewijzigd door Unomomentodado op 04-04-2012 13:05 ]

Unomomentodado schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
Geinig, je kan nu de battlelog verslagen van de gespeelde potje op de GOT server zien op bf3stats.com.

Voorbeeld

Je kan ook meteen de nationaliteiten van de spelers zien. In bovenstaand voorbeeld dus dat er iemand uit Oman en de USA tussen zit.
Dat zijn dus de laggers... ;) *KICK*

Wat een gay potje trouwens.... 918 - 0. Wat een lol.

• Dynamix
Op Symthic vond ik een topic met linkjes naar documenten waarin je alle bonus/penalties per wapen per attachment in terug vind:

http://symthic.com/f/view...c66f0ea997bdeb4f6ff6f9463

Ik zit tegenwoordig te gamen met een stapel A4-tjes naast me :p

[ Voor 14% gewijzigd door Dynamix op 04-04-2012 13:34 ]

@Rogierh, hoe krijg je die reports te zien dan? Want als ik naar de 360 server ga van Gerard, dan zie ik geen lijst met reports verschijnen, maar ik lijk dat ook nergens te kunnen activeren. Zou wel fijn zijn, scheelt je wat werk door alle profielen heen te moeten bladeren.

Overigens hoop ik nog steeds op een manier om dat gewoon ingame te zien, lijkt me handig als je zoiezo een autokick hebt bij 150ms (wat de meeste amerikanen wel hebben). 100ms kan je al door een webbezoek hebben, dus als je tussendoor wat zit te surfen (omdat je bv als passagier meerijd/vliegt), dan kan je al gekicked worden.

Maar goed, dat zit er dus allemaal nog niet in, jammer.

Edit: zie nu dat je op je eigen profiel bij je reports pagina even een update moet doen. Handig!

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 04-04-2012 14:01 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Werkt nu wel Martin. Je moet effe op update klikken

http://bf3stats.com/report/360/39784138

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
@ rogier

Ikheb op de een of andere manier ook een usa vlaggetje maar kom en speel gewoon vanuit nl

PSN ID = steppa87

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
steppa87 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:14:
@ rogier

Ikheb op de een of andere manier ook een usa vlaggetje maar kom en speel gewoon vanuit nl
Wat zijn je regio instellingen op je console?

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lol, wtf doe je op een NL server als je uit Japan komt. Kick + BAN !!!

Afbeeldingslocatie: http://s18.postimage.org/pejlf48vd/Japan.png

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:38
Ik dacht ik doe ff een paar GOT potjes: resultaat 9 losses achter elkaar laatste potje maar gequit.

Spijt me zeer maar ik stap niet meer in de GOT server. Balance is echt ver weg te zoeken, spelers quitten tijdens de game waardoor je als loosing partij nog meer op je donder krijgt.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:31
Eigenlijk zouden we gewoon een avondje met alleen maar GoT mensen moeten spelen. We kunnen er toch wel 24 vinden?

Zag ook iets over E-games in het BF menu, beetje competitief gamen lijkt me wel wat :)

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
RevoNL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:15:
[...]

Wat zijn je regio instellingen op je console?
Geen idee ff checken
Menu e.d. is wel in het NL

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Frank J. schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:49:
Ik dacht ik doe ff een paar GOT potjes: resultaat 9 losses achter elkaar laatste potje maar gequit.

Spijt me zeer maar ik stap niet meer in de GOT server. Balance is echt ver weg te zoeken, spelers quitten tijdens de game waardoor je als loosing partij nog meer op je donder krijgt.
Ja dat is kut waren er geen admins aanwezig?
Pagina: 1 ... 69 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.