Nog even leuk op de GOT server van Gerard zitten spelen vandaag. Heb de boosdoener gevonden die de afgelopen dagen heftig aan het downloaden was, dus eind van de avond ging het prima. Is effe wennen de nieuwe patch. Vooral de suppression veranderingen storen me wel echt. Is iets te extreem doorgevoerd nu imo.
Verder is het nog effe uitvogelen hoe het met de tanks wat beter gaat. Vond dat je nu wel extreem snel stuk was.
Beheren van de server zit prima in elkaar. Geen problemen daar. Het blijft jammer dat er nog zoveel Amerikanen bij blijven komen. Vooral na 1 uur is het echt een groot probleem. Ik heb even gekeken hoeveel erin zaten en als je de ene batch nog niet klaar hebt om te kicken, dan komen er wel weer nieuwe amerikanen bij. Dus dat heeft eigenlijk ook weinig zin. Vooral ook omdat het aantal Europeanen in de nacht echt heel laag ligt. Ik denk dat het pas een beetje gaat lukken als de server wat bekender is en er op meerdere tijdstippen wat mensen binnendruppelen. Door de release van vandaag was het overdag erg druk, maar even zien hoe dat nog verder gaat.
Ik heb momenteel wel de indruk dat de patch meer goed dan slecht doet, dus ga de komende weken met plezier spelen. De hoge aantal tickets komt op de Rush maps niet echt tot zijn recht, de normale hoeveelheid is daarbij wel prettiger. Soms heb je van die games waarop de aanvallers helemaal in hun basis blijven zitten en dan wordt al snel een rape-fest. Vallen ze wel constant aan, dan merk je ook dat die 200% wat veel is, want dan lukt het je als verdediger niet om op tijd om de tickets af te laten nemen en is de kans dat de aanvallers een succesvolle aanval afronden wel erg groot.
In ieder geval wil ik Gerard nog even bedanken voor het opzetten van de server. Was even wennen, maar ziet er toppie uit!
[
Voor 19% gewijzigd door
Martinspire op 04-04-2012 02:20
]