Verwijderd

Eergisteren was de verliezende kant ook met 2-3 man minder, toen ik van team wilde switchen was dit grayed-out, is dit een server optie? Namelijk best irritant dat wanneer je zelf aan het balancen gaat dit helemaal niet kan :(

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Unomomentodado schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:53:
Volgens mij moet vrijwel iedereen nog heeeeeeel veel knife ribbons halen voor de knife medal (4 knifes = 1 knife medal). Als we morgenavond de server nu eens een knife only, metro, team deathmatch, high ticket server maken. :) Als de admins zijdelings de kill feed in de gaten houden om de niet knifers eruit te knallen, dan kan dat best geinig worden denk ik. :)

Na een knife rondje, zelfde met handguns b.v.?
Prima! Ben erbij! :D Misschien op tijd in de welcome message aangeven?

Mijn bijdrage binnen gekregen trouwens?

[ Voor 3% gewijzigd door thunder8 op 03-04-2012 09:12 ]

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Jackal131 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:08:
[...]

Lekker makkelijk als je alleen maar in het winnende team zit. ;)
Ja volgens mij doen diegenen daar wel hun best op. Ik doe er nooit wat aan, boeit me nooit zoveel in welk team ik zit, maar vrij snel nadat een nieuw potje start zit ik weer in verliezende team en is aan de andere zijde weer een dreamteam opgesteld :) Ben 2x aan begin verplaatst door een admin, maar nooit naar het winnen team. Maar is het niet zo dat server automatisch balanced naar aanleiding van het actuele skill level? Want die is van andere team veel hoger, dus ze zouden dan bij volgend potje weer gemengd moeten worden.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Unomomentodado schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:53:
Volgens mij moet vrijwel iedereen nog heeeeeeel veel knife ribbons halen voor de knife medal (4 knifes = 1 knife medal). Als we morgenavond de server nu eens een knife only, metro, team deathmatch, high ticket server maken. :) Als de admins zijdelings de kill feed in de gaten houden om de niet knifers eruit te knallen, dan kan dat best geinig worden denk ik. :)

Na een knife rondje, zelfde met handguns b.v.?
Volgens mij was het niet de bedoeling om mensen te verplichten bepaalde wapens niet te gebruiken? Maar goed, de xbox is pas vandaag aan de beurt voor de patch, we zullen zien :D

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Licko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:27:
[...]

Volgens mij was het niet de bedoeling om mensen te verplichten bepaalde wapens niet te gebruiken? Maar goed, de xbox is pas vandaag aan de beurt voor de patch, we zullen zien :D
Klopt wel, er zijn ook een aantal custom servers offline gezet om die reden:
http://mp1st.com/2012/04/...oved-from-administrators/

• thunder8

thunder8

Vind het wel jammer dat je op de eigen server niet je eigen regels mag enforcen. Ja ok, alleen unranked, maar dat vind ik een slap excuus van EA. Een avondje Knife/Pistol Only zou gewoon moeten mogen.....

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Dn maak je hem toch gewoon een avondje private? Als hij dan nog ranked is.
Zat gisteren ook op een metro server waar M320 en shotguns niet waren toegestaan. Weinig problemen mee

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
cheiron schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:43:
Dn maak je hem toch gewoon een avondje private? Als hij dan nog ranked is.
Zat gisteren ook op een metro server waar M320 en shotguns niet waren toegestaan. Weinig problemen mee
Zo'n server is dan toch unranked?!

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Mmm, da's jammer dat ze je daarop kunnen afsluiten. Dan maar eens een server zoeken die dat risico wel wil lopen. :)

• thunder8

thunder8

Unomomentodado schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:50:
Mmm, da's jammer dat ze je daarop kunnen afsluiten. Dan maar eens een server zoeken die dat risico wel wil lopen. :)
Heb je die US server nog? Die is nog een paar dagen geldig toch? ;)

Wordt ie gelijk unranked met een password erop? Anyway, lijkt me wel heel lachen een keertje knife only. Maar ik zal zelf niet meedoen. Vind het iets mooier om ze normaal te halen. Anders is er zo een inflatie op die knife kills en ik geef mn tags liever niet zo makkelijk weg :P :+

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik Jackal en Jeroenimoes wel gelijk moet geven wat betreft de gehele avond verliezen omdat de balance klote is. Gisteren dacht ik er precies zo over maar ben gewoon blijven zitten. Maarja aan de andere kant balancen van teams is gewoon niet makkelijk te doen omdat je niet weet hoe goet een random is. Voor mij is het geoon belangrijk dat je met de zelfde aantal mensen speelt en dat mijn Stats niet helemaal verneukt worden door de hele avond te verliezen.

Wat betreft knife avond laten we dat maar ff doen dan, server tekst aanpassen naar Knife only server!

Had gisteren nog even gespeeld op een andere server waar geen Usas gebruikt mocht worden iedereen hield zich er netjes aan.

@jeroenimoes: dat was ik ja. Metro potje was gewoon super we werden goed gerevived en het was een goede teamplay pot met veel punten. Op zich vind ik Metro wel relax om ff de Anger weg te halen.
BatmanHorizon schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:01:
Wordt ie gelijk unranked met een password erop?
Lijkt me toch niet. Het wordt dan meer een clan server of een server voor E-sports en deze zijn volgens mij gewoon ranked.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Doet GoT toevallig iets met E-sports?

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[b]Moulin30 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:06:
....en dat mijn Stats niet helemaal verneukt worden door de hele avond te verliezen.
Dat is waar de pijn ligt bij balancing. De meesten willen "voor de stats" in het winnende team zitten.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
ik snap niet waarom mensen zo zeuren dat bepaalde wapens niet gebruikt mogen worden. de USAS is keihard generfd, en hij zit gewoon in het spel. iedereen kan hem unlocken.

hij is niet meer zo OP als vroeger dus geen reden om hem te verbieden.

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Okasha schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:24:
[...]

Dat is waar de pijn ligt bij balancing. De meesten willen "voor de stats" in het winnende team zitten.
Wat mij opvalt met tweakers tegen elkaar. In het winnende team wordt er goed overlegd over tactics en gescholden. In het verliezende team wordt alleen gescholden...

Het is wat jackal al eens tegen me zei. Levels zeggen nu maanden na de release vrij weinig. We hebben niet allemaal dezelfde set skills. Maar de reguliere tweakers zijn wel heel goed op elkaar ingespeeld en werken echt meer dan prima samen. Dat heeft veel meer invloed dan individuele spelers balancen. Als ik in het verliezende team ga zitten merk ik helaas vaak dat er geen plan is, er wordt soms echt heel slecht geanticipeerd op de acties van de tweakers tegenover je (of ptfo maar dan zonder plan, ook niet heel effectief).

Anders gezien: als een squad spelers van het winnende team in het verliezende team gaan zitten, dan wint het verliezende team :>. Is een open deur intrappen, maar waar ligt dan de fout? Als er meer gebalanceerde potjes moeten komen: meer afpraken en tactics maken en minder schelden, of al scheldend tactics maken werkt natuurlijk ook goed ;) !

[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 03-04-2012 10:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:08:
Eergisteren was de verliezende kant ook met 2-3 man minder, toen ik van team wilde switchen was dit grayed-out, is dit een server optie? Namelijk best irritant dat wanneer je zelf aan het balancen gaat dit helemaal niet kan :(
Iemand hier al een antwoord op? Als dit enabled kan worden scheelt dat al een hoop frustratie voor sommigen :)

Het maakt mij persoonlijk niet veel uit of ik win of verlies zolang het maar een balanced game is, niet zoals sommige Rush games die met 5 minuten over zijn of CQ games met base rapes.

• thunder8

thunder8

Battlelog:

NOTICE We will be making updates to game servers on PC, Xbox 360, and PlayStation 3 April 3rd starting at 8 AM UTC until 4 PM UTC. During this time you may be kicked from your game, but should be able to reconnect shortly after or connect to a different server.

Maar als we die US server nog hebben, is het niet beter daar dan een Knife only van te maken vanavond? Mocht die je die verliezen is het minder erg dan de GoT server en je voorkomt er ook mee dat de vaste bezoekers op de GoT Server hun heil ergens anders gaan zoeken. ;)

Verwijderd

Daar heb je gelijk in Thunder. Ik zie ook steeds meer spelers terugkomen naar de GoT server.

Wat betreft balancen van de server.....laat lekker zitten! Als de teams maar gelijk zijn en niet 5 tegen 12!
En als je dan als admin iemand switcht graag als diegene dood is!

Laten wel duidelijk zijn je bent niet verplicht om op de GoT server te spelen. Als ik geen zin meer heb ga ik ook lekker ergens anders spelen. Pot 1750 metro is ook niet verkeerd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 10:54 ]

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:54:
Laten wel duidelijk zijn je bent niet verplicht om op de GoT server te spelen. Als ik geen zin meer heb ga ik ook lekker ergens anders spelen. Pot 1750 metro is ook niet verkeerd
Merk wel dat ik dit vaker doe.
En over "gotters zijn aan elkaar gewaagd", dat vind ik nogal een statement. Zijn bepaalde spelers waar ik, om wat voor reden dan ook, liever niet tegen speel.

Anyway, ik ben even wars van het balancen, unbalancen, serverdrukte en whatever. Speel wel gewoon een tijdje op pubs.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ja dat heb ik ook vooral als Seine crossing CQ komt dan wil ik ook niet tegen een bepaalde persoon spelen. LOL. Als ik al 8 a 10 man van GoT (friendlist) in dezelfde map zie spelen ga ik naar een andere server hahaha.

Ik wil plezier hebben in het spel en niet steeds mezelf druk maken dat ik steeds verlies of wat dan ook. Er zijn al genoeg stats spelers dus daarmee gaan we maar een stoppen.

En inderdaad af en toe publics pakken is geen ramp. Zie je misschien nog eens wat nieuws.

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:56:
[...]
Anyway, ik ben even wars van het balancen, unbalancen, serverdrukte en whatever. Speel wel gewoon een tijdje op pubs.
Volgens mij wordt het nu inderdaad ook wel een beetje opgeblazen ja. Van de circa 15-20 potjes die ik gespeeld heb op de GoT server heb ik maar 1 keer echt last gehad van unbalance en toen was het eigenlijk alleen maar in mijn "voordeel" aangezien ik juist wilde switchen naar het verliezende team. De balance is m.i. op de GoT server niet veel anders dan op welke andere server die ik join

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:43
Apart dat ik bijna niemand over de XBox patch hoor praten...... Volgens mij zijn hier veels te veel PS3 gamers ;)

Ik heb zo'n gevoel dat dit topic binnen 24 uur volloopt met xbox zeikerds die zich ergeren aan de patch....

• thunder8

thunder8

Misschien dat dat komt, omdat de GoT Xbox spelers een eigen site hebben? En om ze al op voorhand Zeikerds te noemen vind ik niet echt getuigen van enig respect richting die spelers..... :X

• cheiron
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:02:
[...]

Volgens mij wordt het nu inderdaad ook wel een beetje opgeblazen ja. Van de circa 15-20 potjes die ik gespeeld heb op de GoT server heb ik maar 1 keer echt last gehad van unbalance en toen was het eigenlijk alleen maar in mijn "voordeel" aangezien ik juist wilde switchen naar het verliezende team. De balance is m.i. op de GoT server niet veel anders dan op welke andere server die ik join
Jij legt de woorden in mijn mond dat mij alleen gaat om de unbalance. Dat zeg ik helemaal niet.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

@thunder8: Hij is zelf een Xbox speler LOL, maar ik moet Gerard gelijk geven Xbox spelers zijn over het algemeen wel zeikerds :P :P ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:09 ]

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:08:
[...]

Jij legt de woorden in mijn mond dat mij alleen gaat om de unbalance. Dat zeg ik helemaal niet.
Nouja, 2 van de 3 criteria in de tekst die ik van jou quote had betrekking op balance. Maar excuses als ik je dan verkeerd begrepen heb :>
En jou tekst die ik quote was ook meer om te ondersteunen dat het redelijk opgeblazen wordt. Aangezien jij er ook wars van wordt (mooi woord trouwens, wars)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:15 ]

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:08:
@thunder8: Hij is zelf een Xbox speler LOL, maar ik moet Gerard gelijk geven Xbox spelers zijn over het algemeen wel zeikerds :P :P ;)
;) Ik speel bijna dagelijks met ze, dus ik weet waar ik over praat.

Waar ik op hoop, maar wat ik niet verwacht is dat ze een paar bugs van de PC/PS3 hebben opgelost in de XBox patch; MAV riding, Metro glitch, Alpha-Squad bug (mocht dat van toepassing zijn op de 360) etc.

Ik gok echter dat ze de PS3 en XBox patch op hetzelfde moment ingeleverd hebben bij Sony/MS en dat Sony alleen iets eerder was met het goedkeuren. Wel fijn trouwens dat ze die heatseekers server-side kunnen oplossen, mocht het werken. Als ze dat nou voor alles zouden kunnen doen dan hoeven we niet iedere keer op een (grote) patch te wachten.
Wat ik eigenlijk mis is een shuffle optie aan het begin van een ronde. 'Vroeger', toen ik nog veel Enemy Territory speelde, gebruikten we de shuffle optie, als bleek dat een kant te sterk bleek te zijn. Alles werd dan door elkaar gegooid op basis van XP (SPM werd daar niet bij gehouden).
Het zou goed zijn als deze optie ook zou bestaan voor BF3 op de verschillende platformen en dan shufflen op basis van SPM. Dit zou de teams (mits er samengewerkt en gecommuniceerd wordt) beter in balans kunnen brengen.
Gisteren zag ik de mensen met een hoge SPM allemaal aan een kant zitten. Geen wonder dat het andere team dan overlopen wordt.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Wat ik nou eigenlijk mis is een bepaalde vote systeem! Vote for Rush or Concuest en welke map. Tijdens de 45 seconde break. Als Rush wint gewoon beide zijden spelen en conquest 1 potje.

Op zich lijkt me dat wel een leuke feature.

Ja ik weet het CoD stijl maarja het werkte wel perfect.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:27 ]

• GerardHenninger
BF3 (XBox) is aan het updaten..... maar 172 MB :S

Verwijderd

Dat is heel klein wij hadden een bestand van 1058mb dacht ik
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 10:54:

Wat betreft balancen van de server.....laat lekker zitten! Als de teams maar gelijk zijn en niet 5 tegen 12!
En als je dan als admin iemand switcht graag als diegene dood is!

Dit
Dynamix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:44:

Sorry, maar ik word eigenlijk wel een beetje moe van het geneuzel over het balanceren van spelers op de server. Aangezien de server openbaar is en je dus onbekende spelers over de vloer krijgt, kun je ook niet van deze spelers weten hoe ze spelen en of ze goed zijn. Een goede balans is dan ook niet zomaar ieder potje te verzorgen. Zeker niet als er onder een game mensen weggaan. Admins willen ook gewoon lekker knallen.
Natuurlijk is het niet leuk om achter elkaar te verliezen, maar zulke avonden heb je erbij... ook als je alleen maar met GoT'ers zou spelen. Afgelopen zaterdag ook irritant avondje, maar goed... wij hadden ook 12 spelers, dus dan doen wij ook iets niet goed!
En dit.

Ben ik nu wel mee eens.

Het is gewoon een lastig verhaal met veel tweakers. Laten we het hier een beetje bij houden. Als de admins ingame zijn proberen we te balancen zover het kan. Maar let op dat er geen ideale manier is en dat dus niet alle potjes dus gewaagd aan elkaar kunnen zijn. Zijn er gelukkig wel al heel veel geweldige potjes tussengeweest die ik in de maanden ervoor nauwelijks heb meegemaakt. Maakt de server al heel geslaagd imo _/-\o_

• Dynamix
Misschien moet je jouw kalmeringsmethode eens delen, King. Ik hoor jou echt zelden vloeken :)

Ik kwam net een toffe third party plug-in tegen voor Battlelog: Better Battlelog

Naast een aantal verbeteringen, integreert deze plug-in bijvoorbeeld je stats van BF3stats.com in je stat pagina van Battlelog.

[ Voor 16% gewijzigd door Dynamix op 03-04-2012 11:33 ]

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:26:
Wat ik nou eigenlijk mis is een bepaalde vote systeem! Vote for Rush or Concuest en welke map. Tijdens de 45 seconde break. Als Rush wint gewoon beide zijden spelen en conquest 1 potje.

Op zich lijkt me dat wel een leuke feature.

Ja ik weet het CoD stijl maarja het werkte wel perfect.
Volledig met je eens, ik los dit op (xbox) door classic only/urban warfare servers te spelen, deze wisselen rush/conquest met elkaar af. Erg leuk anders speel je constant de zelfde mode.

En switchen tussen modes gaat lastig aangezien het joinen met je squad niet vloeiend verloopt :s

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:08:
Oh gaan we op die manier beginnen in dit topic ? ;) Dan weet ik er ook nog wel een paar. Wij zeiken over de game zelf en iig niet over het niet werken van XBL, dat onze credit card gegevens gestolen zijn etc etc ;)

Maare dat is een kleine patch dan als die 172 MB is..... Ben benieuwd vanavond.....

XBL: MRE Inc

• GerardHenninger
MRELynx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:35:
[...]

Oh gaan we op die manier beginnen in dit topic ? ;) Dan weet ik er ook nog wel een paar. Wij zeiken over de game zelf en iig niet over het niet werken van XBL, dat onze credit card gegevens gestolen zijn etc etc ;)

Maare dat is een kleine patch dan als die 172 MB is..... Ben benieuwd vanavond.....
XBox gamers zijn wel gezelliger en hebben vaak een vogel-leveltje dan die PS3 GoT gamerts.

Maar euh... net 172 MB gedownload voor BF3, game start opnieuw op..... maar niets nieuws :?

• Dynamix
GerardHenninger schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:37:
[...]

XBox gamers zijn wel gezelliger en hebben vaak een vogel-leveltje dan die PS3 GoT gamerts.

Maar euh... net 172 MB gedownload voor BF3, game start opnieuw op..... maar niets nieuws :?
Die patch vervangt alleen het vogeltje icoon voor een nieuwe...

:+

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
thunder8 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 09:56:
[...]

Heb je die US server nog? Die is nog een paar dagen geldig toch? ;)
Jep, daar kan het nog op. Vanavond toch ff proberen :-)

Verwijderd

In de store staan nu ook de shortcuts. Selecteer "Huur een server-update" en hij gaat 1,02 GB downloaden, 2% nu :P Hopelijk is dat 'em :D
Dynamix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 11:30:
Misschien moet je jouw kalmeringsmethode eens delen, King. Ik hoor jou echt zelden vloeken :)

Ik kwam net een toffe third party plug-in tegen voor Battlelog: Better Battlelog

Naast een aantal verbeteringen, integreert deze plug-in bijvoorbeeld je stats van BF3stats.com in je stat pagina van Battlelog.
Mooie plug-in, idd een hele verbetering! Vooral het weapons gedeelte en logischere volgorde van de awards sectie.

[ Voor 6% gewijzigd door KngfCnns op 03-04-2012 11:48 ]

Die methode zou ik inderdaad ook wel willen weten.... :o

Verwijderd

LOL alleen zegt dat vogeltje geen ene ruk! Er zijn nogal niet veel boosters geweest!

Als je dan met iets komt, kom dan met iets goeds hahaha
En als je dan toch vogeltjes wilt vergelijken kijk hier:

http://bf3stats.com/leaderboard/PS3-X360

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 11:54 ]

Verwijderd

Inderdaad, zo'n vogeltje zegt niets meer dan dat je een X aantal uren heb gespeeld en daarin X aantal punten hebt verdiend. Hoe je dit gedaan hebt en of je überhaupt skills hebt maakt niet uit ;w

Verwijderd

@Kwartel dat bedoel ik! Kijk maar naar mijn user vogeltje 25 en ik suck als de pest!

• Licko
  • Nu online
Weet iemand of het server huren voor de Xdoos meteen kan? Bij de PS3 duurde dat toch even nadat de patch uit was gekomen of niet?

Ik wil ook 1000 tickets :D

• Dynamix
Licko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:02:
Weet iemand of het server huren voor de Xdoos meteen kan? Bij de PS3 duurde dat toch even nadat de patch uit was gekomen of niet?

Ik wil ook 1000 tickets :D
Bij de PS3 waren de custom server direct te huren!

• Licko
  • Nu online
Dynamix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:04:
[...]

Bij de PS3 waren de custom server direct te huren!
Nice nice ;D

Jammer dat ik nog heel de middag op het werk zit..ach ja, nog even wat extra geduld moet wel lukken.

• GerardHenninger
Daar gaan we dan!

Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/bf3/bf3update.JPG

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Ik ben mijn gevloek al aan het inperken, daar niet van. Of in ieder geval ff de headset uit :P

Tactics volgen klopt ook wel, maat ik doelde meer op het verdelen van de tweakers, zoals eerder werd voorgesteld. Als je in een team zit met mss nog 1 of 2 andere tweakers, kom je er met plannen maken ook niet echt als de andere kant twee volle squads heeft. Ik vind het normaal om een paar rondjes overlopen te worden of om tussen randoms te zitten. Geen probleem mee, maat vond 8 keer op rij dik verliezen wel teveel van het kutte.

Werd er net uitgegooid trouwens. EA disconnect en kan ook niet meer connecten. Ligt het voor PS3 users er ook uit tijdens de 360 patch... weird.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Gedownload, kan nu alleen niet connecten....ff afwachten dus.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Shit yeah.....Goed bezig.....

• GerardHenninger
Jeroenimoes schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:11:
Werd er net uitgegooid trouwens. EA disconnect en kan ook niet meer connecten. Ligt het voor PS3 users er ook uit tijdens de 360 patch... weird.
Als je het nieuws een beetje volgt dan zou je weten dat ze tot 16:00 UTC met de servers bezig zijn (server side patches, heatseekers etc).

• MRE-Inc

MRE-Inc

xbox.com ligt ook al plat merk ik....

• thunder8

thunder8

Vond hem net ook. Erg interessant, kan je ook zien hoe je bulletspread is bij een bepaald wapen. Zie dat ik met de 249 wat lager moet richten, terwijl ik met de MG36 veel beter zit. Heeft ook wat minder sideway spread.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRELynx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:13:
[...]

Shit yeah.....Goed bezig.....
*Erg benieuwd is*

https://powershellisfun.com

Ik zit eens even op de Global Leaderboards te kijken, maar daar zitten een aantal merkwaardige zaakjes tussen :/
Deze bijvoorbeeld:
http://battlelog.battlefield.com/bf3/#!/bf3/user/Barbare81/
3 dagen geleden Adelaar 52 geworden,
3 dagen geleden Adelaar 68 geworden,
18 uur geleden Adelaar 100 geworden...
Iets zegt me dat dit niet helemaal kan :?
Met zijn SPM haalt ie iets over de 1 miljoen punten (is ca 4 Adelaar levels) in 24 uur spelen.

In dit potje, 24 ujur geleden:
http://battlelog.battlefi...how/39070814/4/352214152/
was ie nog level 68.
In dit potje, 6 uur later:
http://battlelog.battlefi...how/39115711/4/352214152/
Is ie level 100... met ruim 7 miljoen aan recon score.
Rare dingen hier haha >:)
Of zou dat na de patch met terugwerkende kracht zijn? (vraagteken)

Vanavond ga ik trouwens maar even spelen, want Barca - Milan staat op de planning!!

[ Voor 26% gewijzigd door Superkiwi op 03-04-2012 12:44 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• GerardHenninger
Okay.... het gaat niet helemaal goed met BF3+XBox :

Update gedownload (1 GB) en als hij klaar is gaat hij hem automatisch weer downloaden.
Kan het spel niet meer starten, blijft hangen vlak voor de menus. Als ik dan terug wil naar XBox-Home dan gebeurt er niets. 5x XBox aan en uit gezet, maar ook dat helpt niet.

Kan de update ook niet meer wissen want dan zegt hij dat hij nog bezig is met downloaden |:(

Ik wacht wel even een paar uurtjes.

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerardHenninger schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:46:
Okay.... het gaat niet helemaal goed met BF3+XBox :

Update gedownload (1 GB) en als hij klaar is gaat hij hem automatisch weer downloaden.
Kan het spel niet meer starten, blijft hangen vlak voor de menus. Als ik dan terug wil naar XBox-Home dan gebeurt er niets. 5x XBox aan en uit gezet, maar ook dat helpt niet.

Kan de update ook niet meer wissen want dan zegt hij dat hij nog bezig is met downloaden |:(

Ik wacht wel even een paar uurtjes.
Hmm das mooi kut. Issie niet de B2K opnieuw aan het downloaden. Last dat de PS3 spelers die ook opnieuw moesten downloaden toch ?

• GerardHenninger
MRELynx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:48:
Hmm das mooi kut. Issie niet de B2K opnieuw aan het downloaden. Last dat de PS3 spelers die ook opnieuw moesten downloaden toch ?
Nee, hij probeert iedere keer de "Huur een server" update te downloaden, ik heb niets van B2K voorbij zien komen. Volgens mij komt het gewoon omdat ook XBox Live gaar is op dit moment.

[ Voor 4% gewijzigd door GerardHenninger op 03-04-2012 12:53 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

Lijkt mij ook. kom namelijk ook niet op xbox.com....Tenzij het ligt aan de verbinding hier....

• GerardHenninger
MRELynx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:56:
Lijkt mij ook. kom namelijk ook niet op xbox.com....Tenzij het ligt aan de verbinding hier....
Ah kijk eens hier en hier, meer duidelijkheid, ligt dus niet aan de patch. Dan maar even wachten; even een broodje en een PS3 halen, want dan heb ik in de toekomst alles eerder en werkt het beter ;)

Verwijderd

Hier geen problemen. Na de update moest ik ook een update voor Xbox Live downloaden (172 MB). Daarna ff Metro en Caspian Border gespeelt. Soflam target nu ook automatisch, die lui werden gek :P Grafisch lijkt 'ie ook verbeterd, en het quiten na het potje is ook echt relax. Vooralsnog een verbetering (wat ik ervan kan zeggen na 2 potjes :) )

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

GerardHenninger schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:12:
[...]

Ah kijk eens hier en hier, meer duidelijkheid, ligt dus niet aan de patch. Dan maar even wachten; even een broodje en een PS3 halen, want dan heb ik in de toekomst alles eerder en werkt het beter ;)
Ik check het wel vanavond als ik thuis ben, dan is het vast wel gefixed :)

• GerardHenninger
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:33:
Ik check het wel vanavond als ik thuis ben, dan is het vast wel gefixed :)
Dat denk ik ook, want hier werkt het al. Heb nog niet gespeeld want heb meteen dit gedaan (voordat het uitverkocht was) :

De eerste officiële GoT server ;)
Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/bf3/bf3_server01.JPG

Dit is op dit moment de VIP-list
Afbeeldingslocatie: http://temp.servervangerard.nl/forum/bf3/bf3_server02.JPG

Mocht je niet in de VIP-list staan, maar wel vinden dat je erin hoort dan weten jullie me te vinden.
Zelfde geldt voor admins : wil je admin zijn, bel dan 0900-BF3ADMIN a 1 euro per minuut. Keuze menu 1, dan 3, dan 4, dan 6 en dan 9. En anders kan je het hier op GoT ook laten weten ;)

Het is op dit moment een rush only server met alle Rush maps met uitzondering van Tehran Highway (k*t map!). Metro en Bazaar zitten er dubbel in ;)

Maar de maprotatie liet wel een bug zien : sommige maps zijn conquest als je de server joined, ondanks dat ik voor Rush only heb gekozen. Als je bijvoorbeeld Conquest toevoegd aan de map rotatie dan maakt hij er automatisch CQ van ondanks dat ik RUSH heb gekozen.....

Voor de rest is het een RANKED server met extra veel tickets, voor de rest heb ik niets aangepast.

Have fun!

• Licko
  • Nu online
GerardHenninger schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:47:
[...]

Mocht je niet in de VIP-list staan, maar wel vinden dat je erin hoort dan weten jullie me te vinden.
Zelfde geldt voor admins : wil je admin zijn, bel dan 0900-BF3ADMIN a 1 euro per minuut. Keuze menu 1, dan 3, dan 4, dan 6 en dan 9. En anders kan je het hier op GoT ook laten weten ;)

Het is op dit moment een rush only server met alle Rush maps met uitzondering van Tehran Highway (k*t map!). Metro en Bazaar zitten er dubbel in ;)

Maar de maprotatie liet wel een bug zien : sommige maps zijn conquest als je de server joined, ondanks dat ik voor Rush only heb gekozen. Als je bijvoorbeeld Conquest toevoegd aan de map rotatie dan maakt hij er automatisch CQ van ondanks dat ik RUSH heb gekozen.....

Voor de rest is het een RANKED server met extra veel tickets, voor de rest heb ik niets aangepast.

Have fun!
_/-\o_

Vnv 's even joinen dan (xbox live ID Sjefske), hoef geen VIP te zijn mits ie niet vol zit vnv ;D

Mocht je zeggen er is nog plek voor VIP's, ik houd me wel aanbevolen uiteraard.

[ Voor 14% gewijzigd door Licko op 03-04-2012 13:53 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

[...]

Dat denk ik ook, want hier werkt het al. Heb nog niet gespeeld want heb meteen dit gedaan (voordat het uitverkocht was) :

Have fun!
W00t! Hoeren server :P Ga vanavond gelijk erop los!

• Licko
  • Nu online
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:53:
[...]

|-|03|2 servert? Toeval?

http://battlelog.battlefi...toon/2832655241266465584/

Man man, kwil niet meer werken....

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Licko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:55:
[...]

|-|03|2 servert? Toeval?

http://battlelog.battlefi...toon/2832655241266465584/

Man man, kwil niet meer werken....
Nee, geen toeval :) *member is van |-|03|2 platoon* En ik ook niet meer :)

• GerardHenninger
Licko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:52:
Vnv 's even joinen dan (xbox live ID Sjefske), hoef geen VIP te zijn mits ie niet vol zit vnv ;D

Mocht je zeggen er is nog plek voor VIP's, ik houd me wel aanbevolen uiteraard.
Voeg me even toe "GerardH" op XBoxL als je wilt gamen. Dan kan ik je ook makkelijker toevoegen aan de lijst.
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:53:
Ik las op diverse fora dat ze servers uit de lucht halen als het niet volgens de regels van EA is... "Hoeren" is misschien niet zo handig als naam.

• Licko
  • Nu online
GerardHenninger schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:56:
[...]

Voeg me even toe "GerardH" op XBoxL als je wilt gamen. Dan kan ik je ook makkelijker toevoegen aan de lijst.
Done.
Ik las op diverse fora dat ze servers uit de lucht halen als het niet volgens de regels van EA is... "Hoeren" is misschien niet zo handig als naam.
Oudste beroep ter wereld he ;)

• thunder8

thunder8

En legaal in NL. :9

VIP is overrated...
Ik had verwacht dat de mensen in de VIPlist altijd de server zouden kunnen joinen als er niet VIP leden aanwezig zouden zijn (auto-kick om plaats te maken voor een VIP), maar dat is op de PS3 niet het geval.

• Licko
  • Nu online
-={Fred_Perry}=- schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 13:56:
[...]

Nee, geen toeval :) *member is van |-|03|2 platoon* En ik ook niet meer :)
Moet de kleine lettertjes beter lezen merk ik Fred, errrr Harm ;b
http://battlelog.battlefi...view/2832654780672366278/

Live scoreboard op battlelog voor op de pc. Zou mooi zijn als zoiets ook voor de (custom) servers op de consoles kwam. Al best vaak een directe Your team lost gehad na joinen (telt gewoon mee voor w/l), kan je dan eerst ff kijken.

Overigens, die plug in die dynamix over battlelog postte is echt een topper. Echt heel veel fijner :).

[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 03-04-2012 14:21 ]

Verwijderd

Kameraad; -)

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
nice, ga zo die server ff zoeken.
Lijkt me wel leuk om een keer met/tegen GoTers te spelen op de xbox. :+

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Licko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:04:
[...]

Moet de kleine lettertjes beter lezen merk ik Fred, errrr Harm ;b
Ben ook undercover net zoals jij Sjefske :)

Verwijderd

Vreemd, ik kan die server niet vinden..gebruikte de search functie en dan GoT, maar niks gevonden.

• GerardHenninger
Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:35:
Vreemd, ik kan die server niet vinden..gebruikte de search functie en dan GoT, maar niks gevonden.
Staan je filters goed? Het is een custom server... (rush only)

• deltaVsquared
  • Laatst online: 27-01 11:21
De update (X360) rolt langzaam aan binnen hier, ben benieuwd. Daarna maar even rondkijken op Gerards server voor prostituees en andere dames met weinig gevoel van eigenwaarde. :)

Gratis Henk

Verwijderd

GerardHenninger schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:36:
[...]

Staan je filters goed? Het is een custom server... (rush only)
Ja, maar ik kan zoeken tot ik een ons weeg, maar op de PS3 gaat ie hem nooit vinden. Zag nu pas dat het een 360 server was. 8)7

Is er ook een PS3 server?

Verwijderd

Ik ga nu aan de update beginnen, hopelijk wilt het een beetje snel lukken :) Lijkt me echt leuk om is met meer GoT mensen te spelen, heb voorheen al wat met GoT mensen gespeeld, maar laatste tijd weinig gespeeld, wordt dus wel weer tijd.

@Gerard, ik voeg je even toe aan mijn lijst, mijn GT is Tiemee NL ;) Als je mij zou willen toevoegen, graag :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Have fun!
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Alleen de naam is al _/-\o_

Ga vanavond direct effe op die hoeren server spelen. Zijn er naast hoeren ook sletjes en trutjes ?

Verwijderd

Misschien handig om in de TS de beschikbare servers te plaatsen? Ik voel veel vragen en verwarring komen :P

• Licko
  • Nu online
MRELynx schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:39:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Alleen de naam is al _/-\o_

Ga vanavond direct effe op die hoeren server spelen. Zijn er naast hoeren ook sletjes en trutjes ?
Denk dat ik wel 's even op 'onze' server kom kijken ja ;)
Val ik dan onder de hoeren, sletjes of trutjes?
Liever geen trutjes eigenlijk ;)

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Licko schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 14:47:
[...]

Denk dat ik wel 's even op 'onze' server kom kijken ja ;)
Val ik dan onder de hoeren, sletjes of trutjes?
Liever geen trutjes eigenlijk ;)
Martinspire is al een TruTje O-)

• Semper Fight
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08-2025

Semper Fight

Xbox Live = Semper Fight

Goed bezig Gerard!
Sta ook al in de pimplijst zie ik! Super.

Vanavond Mass Effect 3 maar eens even uit de DVD spelert trekken, en BF3 er weer instoppen.

Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Ik kan mijn BF3 update niet eens downloaden, krijg een of andere error. En moet het later opnieuw proberen :S

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
soww, zit in Gerards server en volgens mij zit die patch nog vol met bugs...
Kan niet eens een ander wapen selecteren of andere attachments opslaan.
Zoek eens op GoT. Dan zou je 'm moeten vinden.

Voor de US server zoeken op Unomomentodado

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Blij verrast zie ik net dat de patch uit is! Ben toch thuis aan het werk dus kon meteen de download in gang zetten en dat is maar goed ook want man wat gaat dat traag..maakt niet uit, toch pas na 5en klaar met werk..Tof dat er al direct een custom server is (Y) !

• Dynamix
thunder8 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 12:18:
[...]

Vond hem net ook. Erg interessant, kan je ook zien hoe je bulletspread is bij een bepaald wapen. Zie dat ik met de 249 wat lager moet richten, terwijl ik met de MG36 veel beter zit. Heeft ook wat minder sideway spread.
Je kunt ook heel goed zien wat het effect van een attachment is, super super!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Ik vraag me alleen wel af in hoeverre die informatie klopt... op Youtube zie je overal dat de Suppressor verguisd wordt ivm de nauwkeurigheid, maar die plugin laat juist zien dat het er niet slechter op wordt. Ik niet snappen

• thunder8

thunder8

Dynamix schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:09:
[...]

Je kunt ook heel goed zien wat het effect van een attachment is, super super!
Na goed lezen is het alleen de standaard spread, niet je eigen..... |:(

Maar dan nog kan je wel goed zien wat voor effect een attachment heeft. Daar is het inderdaad wel makkelijk voor.
pa4jv schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:15:
Ik vraag me alleen wel af in hoeverre die informatie klopt... op Youtube zie je overal dat de Suppressor verguisd wordt ivm de nauwkeurigheid, maar die plugin laat juist zien dat het er niet slechter op wordt. Ik niet snappen
Sinds de patch is die toch een stukje beter geworden? Doet in ieder geval geen lagere damage meer. Ik speel er standaard mee op mijn M249.

[ Voor 37% gewijzigd door thunder8 op 03-04-2012 16:17 ]

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Is er nog een plekje op de GoT servert? zie mn handtekening voor mn ingame van X360

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net patch geinstalleerd na een maand geen BF te hebben gedaan, eerst server die ik join om ff te testen, binnen 2 min gekicked door een of andere kut fransoos... Wat heeft DICE gedaan... ik voorspel een hoop bans door infantiele kut kindertjes in de nabije toekomst...

Op deze manier word ik weer gedwongen om of er weer mee te stoppen, of om m'n eigen server te gaan hosten.

Ook na het installen van de patch van zo'n 1gb kloppen er bepaalde dingen niet met m'n unlocks, volgens battlelog heb ik ze, volgens m'n XBOX niet...

Vreemd...

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Dan speel je toch op een DICE server?

• GerardHenninger
RevoNL schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 16:25:
Is er nog een plekje op de GoT servert? zie mn handtekening voor mn ingame van X360
Zoeken op GoT (custom server - rush only - meer tickets), dan kom je de X360 server tegen.

Heb alles wat aangepast; iets minder tickets dan 500+. Is leuk op Metro maar niet op Canals. Helaas kan je niet per map het aantal tickets instellen.

Als je VIP wilt zijn op de GoT 360 server dan moet je me even toevoegen op XBox Live, gamertag : "GerardH".
Pagina: 1 ... 68 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.