Unomomentodado schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:17:
Het probleem bij Wake CQ is dat er een attack chopper en jets spawnen op een vlag. Wat King al eerder aangaf is dat de andere partij ook een attack chopper op een vliegdekschip (o.i.d.) zou moeten hebben, dan balanceert dat een stuk beter.
Wake rush schijnt btw helemaal erg te zijn. Het is nu zo dat je heel hoog kan vliegen met je chopper tot een hoogte waar je niet kan worden gelocked en de bullets van de tunguska je niet kunnen raken... Als de chopper gunner dan nog ff zoom optics neemt heeft ie een leuk rondje :S (immers geen jets en andere heli's in rush). Oei...

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Jackal131 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:41:
Ben ik dan de enige die ziet dat het sarcasme van het filmpje afdruipt?
Sarcasme is het duidelijk, toch krijg ik de indruk dat diegene het stiekem wel meent :P Lastig uit te leggen, maar zal wel aan mij liggen xD
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:38:
[...]

Sarcasme is het duidelijk, toch krijg ik de indruk dat diegene het stiekem wel meent :P Lastig uit te leggen, maar zal wel aan mij liggen xD
Mja, sommige dingen zijn nogal obvious, maar dat stukje met cod n00bs was volgens mij wel gewoon gemeend. Maar goe, sprayende hoeren heb je in elke game, net als dat je botsers in race-games hebt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
mbt dat filmpje; wat ik wel knap vind is hoe hij zn recoil blijkbaar onder controle heeft. Vol aan het raggen, maar zn sight blijft redelijk recht. Die paar momenten met bipod snap ik het, maar zonder lijkt mij (iig op de console) behoorlijk moeilijk.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
IK heb GoT platoon 1 op Battlelog even schoongeveegd op basis van laatst gespeelde potje langer dan 1 maand geleden. Er zijn weer 34 plekken vrij voor actieve spelers. Als je in platoon 2 zit, meld je even aan voor nummer 1.

Verwijderd

Komen op platoon 1 de active players dan? Of betalende GoTers?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 09:09 ]

Doe de (redelijk) actieve spelers maar. 100 betalende Gotters lijkt me een nobel streven, maar of dat haalbaar is...

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Daar dacht ik dus ook aan. Maar hoeveel admins heeft de server eigenlijk. En worden betalende spelers nou admin? Dat lijkt me namelijk geen goed idee. Ik heb reeds betaal maar ik wil dus GEEN admin zijn!!

Teveel admins geeft alleen maar problemen! :)

Wat een bagger zeg die veranderingen in het spel je moet onderhand alles opnieuw leren te spelen!
Ik krijg het idee dat mijn stats steeds beroerder aan het worden zijn! Ik raak niets, niets gaat dood en krijg wel hitmarkers.

• Dynamix
Die schoonveeg actie was puur voor het overzicht. Het merendeel wat is verwijderd, speelt waarschijnlijk geen BF3 meer.

Uno heeft momenteel naast hem 3 andere admins aangewezen: King, Jackal en ik.

Ik zou graag meer info over kits (wapen + attachments) willen uitwisselen hier. Ik heb eigenlijk weinig zin om ieder wapen met alle mogelijke opties (opnieuw) uit te gaan proberen... Dus heb je een heerlijke combi gevonden, laat je horen! Wellicht kunnen we een combi lijst opzetten. Ik trap 'm af met:

LA85 / Red Dot / (blank) / Heavy Barrel

[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 02-04-2012 09:30 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op maandag 02 april 2012 @ 02:10:
[...]

Mja, sommige dingen zijn nogal obvious, maar dat stukje met cod n00bs was volgens mij wel gewoon gemeend. Maar goe, sprayende hoeren heb je in elke game, net als dat je botsers in race-games hebt.
Hehehe, en jij maakt er dankbaar gebruik van (en terecht) dat ik regelmatig met mn PKP + suppression perk het smerige voorwerk in de voorste linies doe door de vijand een blikveld van 0.0 te geven waarna jij de easy kills maakt.

Exact wat RogierH zegt, lekker spayen is soms gewoon effe lekker des te meer omdat je de vijand er best wel gek mee maakt. Ik vind het iig rete irritant als ik ergens loop en ik hoor het gefluit van de kogels langs me heen omdat ik gesuppressed wordt door een enemy MG.

XBL: MRE Inc

M416 / Holographic / Foregrip / Laser Sight

Verander M416 door elk ander willekeurig wapen en je hebt mijn vaste setup ;)
Foregrip hou ik er op, in mijn beleveing niet veel mis mee.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
Voor assault vond ik uiteraard de Famas heerlijk. Na de patch tijdje moeten zoeken maar uiteindelijk de L85A2 RDS heavy barrel en foregrip. Full burst en semi, lage recoil en goede damage ook voor afstand. Helaas voor close combat spray and pray waardeloos. Maar goed je kunt niet alles hebben. :)

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Flimovic schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:37:
[...]
@ Thunder:
Die BT Gioteck, welk type is dat? Eens even kijken of dat wat voor mij is namelijk.
Als het goed is de EX-01.

Uno: Heb een leuk bedrag overgemaakt. :)

Gister op zich lekker gespeeld. Vond het alleen wel erg jammer dat ik op een gegeven moment op de GoT server zat en 2 leden een closed squad hadden gemaakt. Ook na een paar keer vragen werd de squad niet geopend voor een clanmember. Mag toch hopen dat we met respect met elkaar om blijven gaan, ook al zijn een aantal van ons niet hardcore elite gamers.

Ben daarna maar naar een 1500 ticket Metro server gegaan, wat een chaos is dat zeg! Erg jammer dat ik na een half uur weer zo'n schijt disconnect had van EA, waardoor ik een hele zooi ribbons mistte!

KingofCunnus, je vriendenlijst van PSN zit vol, mocht je niet meer toevoegen helaas..... :-(

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

Gisteravond laat nog een paar leuke potjes gedaan op de GoT server.
Vooral Rush op Sharqi Peninsula was vet!
Had wel veel problemen met de IGLA, kon bijna geen heli locken :(
thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:54:
[...]

KingofCunnus, je vriendenlijst van PSN zit vol, mocht je niet meer toevoegen helaas..... :-(
Ah, ik vroeg me al af waarom je er niet bij kwam op caspian, we hadden twee plekken maar blijkbaar stond ie op private :P. Ik zal ff een paar plekjes in mn lijst maken, een private squad kan je dan altijd nog joinen als er mensen tussenzitten uit je lijst (via het psn menu) ;).

• thunder8

thunder8

BatmanHorizon schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:15:
[...]
Ah, ik vroeg me al af waarom je er niet bij kwam op caspian, we hadden twee plekken maar blijkbaar stond ie op private :P. Ik zal ff een paar plekjes in mn lijst maken, een private squad kan je dan altijd nog joinen als er mensen tussenzitten uit je lijst (via het psn menu) ;).
Hoorde je mij niet via de VOIP? Want ik heb zeker 5-6x gevraagd de squad van private af te zetten, zodat ik kon joinen. Maar ok, maakt ook niet meer uit.... :) Zal je vanavond toevoegen.

Maar is het nu trouwens de bedoeling dat de mensen die op de spelerslijst stonden nu lid worden van GoT platoon #1?

[ Voor 9% gewijzigd door thunder8 op 02-04-2012 10:24 ]

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
Hey iedereen, ik ben vrij nieuw op Tweakers maar zelf een redelijk actieve BF3 speler op de Xbox 360, ik zoek alleen nog eigenlijk mensen waarmee ik met enige regelmaat mee kan spelen. Dus als ik ergens aansluit zou kunnen vinden bij een groep Tweakers zou dat helemaal geweldig zijn! :)

XBL; Yippiekajee

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:43
Even op Battlelog zoeken naar het GoT platoon, paar mensen toevoegen op xbox live en het komt helemaal goed :)

• MRE-Inc

MRE-Inc

A efx schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:23:
Hey iedereen, ik ben vrij nieuw op Tweakers maar zelf een redelijk actieve BF3 speler op de Xbox 360, ik zoek alleen nog eigenlijk mensen waarmee ik met enige regelmaat mee kan spelen. Dus als ik ergens aansluit zou kunnen vinden bij een groep Tweakers zou dat helemaal geweldig zijn! :)
Of op www.gotlive.nl kijken... De meesten van de Xbox spelers zijn daar te vinden....
De enige vereisten zijn eigenlijk datje een goede headset hebt zodat je mee kunt lullen in de party chat en dat je de rest van je team aanwijzigen geeft. Als je de tegenstander ook nog een beetje kan raken is dat mooi meegenomen....

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 02-04-2012 11:44 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

@lijst

Jammer dat ik niet 'vanzelluf' opgenomen ben :( Ben, hoewel zeker de laatste tijd weinig tijd voor spellen, toch een van de oud(er) gedienden.....

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 10:22:
[...]
Hoorde je mij niet via de VOIP? Want ik heb zeker 5-6x gevraagd de squad van private af te zetten, zodat ik kon joinen. Maar ok, maakt ook niet meer uit.... :) Zal je vanavond toevoegen.
Had je 'm wel op teamvoip staan ipv squadvoip? Die fout maak ik ook wel eens en loop ik te lullen tegen mensen in een andere squad zonder respons. Gelukkig denken andere squadmates mee en attenderen me op het feit dat ik de voip anders moet instellen.
AllSeeyinEye schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:48:
@lijst

Jammer dat ik niet 'vanzelluf' opgenomen ben :( Ben, hoewel zeker de laatste tijd weinig tijd voor spellen, toch een van de oud(er) gedienden.....
klopt

[ Voor 20% gewijzigd door Jackal131 op 02-04-2012 11:49 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:54:
[...]

Ben daarna maar naar een 1500 ticket Metro server gegaan, wat een chaos is dat zeg! Erg jammer dat ik na een half uur weer zo'n schijt disconnect had van EA, waardoor ik een hele zooi ribbons mistte!
Ik ben op een gegeven moment weggegaan daar, in het begin stond ik op 15/1 en opeens stond ik op 24/19 kon haast niemand meer raken en had geen zin meer. Af en to is het wel leuk om even 1000 tickets te spelen lekker voor de punten.

@Dynamix: 3 a 4 admins is inderdaad meer dan genoeg!

@thundernl8: Wat ben je slecht te verstaan via je headset. Je stoort heel erg en je valt steeds weg, vooral gisteren tijdens het potjes Metro...je riep Go..erd.mme volgens mij moest dat godverdomme zijn maar je viel steeds stil?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 11:58 ]

Verwijderd

Bij de tweede platoon van Tweakers zitten ook veel gasten welke nooit online zijn.

Last seen: 2 months ago vliegen eruit. Of is dat te vroeg

• A efx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-05-2024
MRELynx schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:41:
[...]

Of op www.gotlive.nl kijken... De meesten van de Xbox spelers zijn daar te vinden....
De enige vereisten zijn eigenlijk datje een goede headset hebt zodat je mee kunt lullen in de party chat en dat je de rest van je team aanwijzigen geeft. Als je de tegenstander ook nog een beetje kan raken is dat mooi meegenomen....
Thnx voor de link! Heb gewoon een headset dus uitstekend werkt verder tot nu toe altijd degelijke games gehad.

XBL; Yippiekajee

• thunder8

thunder8

Jackal131 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:48:
[...]

Had je 'm wel op teamvoip staan ipv squadvoip? Die fout maak ik ook wel eens en loop ik te lullen tegen mensen in een andere squad zonder respons. Gelukkig denken andere squadmates mee en attenderen me op het feit dat ik de voip anders moet instellen.
Eerste wat ik doe als ik op de GoT server binnenkom is teamchat en squad indeling.
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:55:

@thundernl8: Wat ben je slecht te verstaan via je headset. Je stoort heel erg en je valt steeds weg, vooral gisteren tijdens het potjes Metro...je riep Go..erd.mme volgens mij moest dat godverdomme zijn maar je viel steeds stil?
Vanavond zal ik eens weer de Gioteck pakken. Kijken of het daar aan ligt. Snap het niet dat ik niet goed doorkom, want aan de verbinding kan het niet liggen. (120/10 Ziggo)

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:43
MRELynx schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:41:
Telt een Kinect ook? :P

Hopelijk komt die patch deze week want ik heb zin om BF3 te spelen.....

Verwijderd

Ik heb ook het idee dat de besturing van de heli's iets is aangepast. Ze reageren wat minder nerveus waardoor je (en ik vlieg meestal laag - below radar) nu echt super precies door de straten heen kan vliegen en dood en verderf kan zaaien. Komt misschien ook door de aanpassingen op de palen die nog wel eens je straatrotor wilde raken en nu minder problemen opleveren. Alleen jammer dat nog steeds maar weinig gunners snappen dat je flares kunt en moet gebruiken als mijn ECM aan het reloaden is.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 12:44 ]

thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:20:
[...]
Snap het niet dat ik niet goed doorkom, want aan de verbinding kan het niet liggen. (120/10 Ziggo)
Zal niet aan je internet verbinding liggen, maar meer met je (bluetooth?) headset.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:43:
Ik heb ook het idee dat de besturing van de heli's iets is aangepast. Ze reageren wat minder nerveus waardoor je (en ik vlieg meestal laag - below radar) nu echt super precies door de straten heen kan vliegen en dood en verderf kan zaaien. Komt misschien ook door de aanpassingen op de palen die nog wel eens je straatrotor wilde raken en nu minder problemen opleveren. Alleen jammer dat nog steeds maar weinig gunners snappen dat je flares kunt en moet gebruiken als mijn ECM aan het reloaden is.
Volgens mij kan dat wel kloppen ja. Ik zat gisteravond sinds best lange tijd weer eens in een Little Bird, had het idee dat ie een stuk minder "zepig" vloog. Kan ook aan mij liggen hoor! Ben sowieso niet zo'n vehicle player :)

• thunder8

thunder8

Jackal131 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:15:
[...]

Zal niet aan je internet verbinding liggen, maar meer met je (bluetooth?) headset.
Daarom ga ik vanavond weer eens testen met mijn Gioteck Headset. Zou wel vreemd zijn als dat knakending wel goed werkt en mijn nieuwe Officiele Sony PS3 BT headset niet..... 8)7

• MRE-Inc

MRE-Inc

GerardHenninger schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:38:
[...]

Telt een Kinect ook? :P

Hopelijk komt die patch deze week want ik heb zin om BF3 te spelen.....
Nou ja , ik moet zeggen dat je redelijk goed te verstaan bent. Valt me nog niet tegen van zo'n kinect dingetje. Heb hem zelf ook, maar nooit geprobeerd. :)

MRELynx schreef op maandag 02 april 2012 @ 09:29:
[...]
Hehehe, en jij maakt er dankbaar gebruik van (en terecht) dat ik regelmatig met mn PKP + suppression perk het smerige voorwerk in de voorste linies doe door de vijand een blikveld van 0.0 te geven waarna jij de easy kills maakt.

Exact wat RogierH zegt, lekker spayen is soms gewoon effe lekker des te meer omdat je de vijand er best wel gek mee maakt. Ik vind het iig rete irritant als ik ergens loop en ik hoor het gefluit van de kogels langs me heen omdat ik gesuppressed wordt door een enemy MG.
Ik zeg ook niet dat ik je werk niet waardeer >:) :> , maar jij doet het ook anders dan wat die gozer doet. Hij zit stil met zn bipod op een plek waar ie gewoon blind aan het schieten is. Jij beweegt en kijkt waar de tegenstander zit om wat gerichter suppression te bieden. Jij hebt zeker 2 handen nodig voor je werk, hij kan met een half oog en 1 hand zijn ding doen. Dan kun je net zo goed duckhunt gaan spelen.

Begrijp me niet verkeerd, ik vind lekker raggen ook erg plezierig, maar vind het dom om te zeggen dat het altijd codn00bs zijn die dat doen. Tuurlijk, mensen die komen van andere games, spelen anders, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen erg is. Verder zie ik liever dat mensen proberen om nog wat meer dan 1-hand-sproeien te doen.

Over de 360 platoons:
Er is nog wat ruimte in het Alpha platoon, dus mochten er mensen na de patch weer beginnen, dan kunnen die nog daar meedoen. Ik ga over een maand het platoon pas opruimen, eerst even kijken wat er na de patch weer terug komt en hoe lang het blijft zitten. Zie nog erg veel mensen bezig met andere games en ik denk dat ze die eerst af willen maken (Mass Effect 3 bv) en dan misschien weer terug naar BF3 gaan.

Verwijderd

Dat filmpje met de sprayende LMG is om een punt te maken over het spel niet om zijn awesome skills te tonen. Ik zou een nieuw sarcasme meter gaan aanschaffen. Ik vond het echt hilarisch gemaakt. Vooral het stuk dat aimen voor nerds is terwijl hij vanuit de heup 200 kogels de roltrap afknalt.

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:40:
[...]

Zo, die k/d gaat lekker negatief. Die squadmate van je gaat ook lekker met zn 0/19. Beide scores waren voor mij al genoeg om al eerder te ragequitten denk ik. Wat voor potje was dat wel niet? Gezien de scores zal iedereen wel veel vlaggen hebben overgenomen.
Mijn k/d kan me eigenlijk niet zo veel schelen, zolang ik maar plezier heb is het goed. Dat was eentje met 1000 tickets, dan is het niet zo moeilijk om al zo hoog te gaan.

• Dynamix
thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:26:
[...]

Daarom ga ik vanavond weer eens testen met mijn Gioteck Headset. Zou wel vreemd zijn als dat knakending wel goed werkt en mijn nieuwe Officiele Sony PS3 BT headset niet..... 8)7
Heb je High Quality ingesteld voor je Sony headset?
http://blogs.battlefield....ation3-voip-fix-now-live/

Op het officiële blog staat tekst en uitleg rondom frag shells:
http://blogs.battlefield.com/2012/03/usas-12-balancing/

[ Voor 14% gewijzigd door Dynamix op 02-04-2012 14:49 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:02:
Bij de tweede platoon van Tweakers zitten ook veel gasten welke nooit online zijn.

Last seen: 2 months ago vliegen eruit. Of is dat te vroeg
2 maanden is voor een spel wel veel ja. Maar wellicht een marge van 3 maanden aanhouden, of 90 dagen?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Dynamix schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:47:
[...]

Heb je High Quality ingesteld voor je Sony headset?
http://blogs.battlefield....ation3-voip-fix-now-live/

Op het officiële blog staat tekst en uitleg rondom frag shells:
http://blogs.battlefield.com/2012/03/usas-12-balancing/
Ik zie dat jij ervaring hebt met beidde headsets? ik wil er ook een aanschaffen en zie bij Bol.com b.v. die Giotech (?) staan voor 17 euro en de officiele van Sony voor 50. Welke raadt je aan? Er staat er ook nog een model van Big Ben tussen (gewoon zo'n ear piece) die qua prijs in het midden ligt.

Biedt de officiele van Sony nog voordeel? (lees; voordeel t.w.v. 30 euro prijsverschil :))

• thunder8

thunder8

Heb hem inderdaad met USB aan de PS3 gekoppeld en daarna ook HQ geactiveerd. Heb trouwens de nieuwere versie van deze. Voor de rest werkt de HUD e.d. ook. Zal hem vanavond nog maar eens weer opnieuw koppelen, kijken of dat helpt. Zo niet, dan ga ik weer testen met mijn Gioteck. Als die wel goed werkt, dan moet ik maar eens gaan kijken of de headset geen RMA moet hebben..... :-(

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:59:
[...]

Ik zie dat jij ervaring hebt met beidde headsets? ik wil er ook een aanschaffen en zie bij Bol.com b.v. die Giotech (?) staan voor 17 euro en de officiele van Sony voor 50. Welke raadt je aan? Er staat er ook nog een model van Big Ben tussen (gewoon zo'n ear piece) die qua prijs in het midden ligt.

Biedt de officiele van Sony nog voordeel? (lees; voordeel t.w.v. 30 euro prijsverschil :))
zelf heb ik een Jabra (easygo) headset, werkt ook dikke prima. die zijn rond de 30 euro en heb je wat betere geluidskwaliteit dan die Giotech.

gewoon bij telefoontoko's te koop. (heb de mijne bij BelCompany vandaan)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• Dynamix
@ KwarteL: ik heb zelf alleen maar ervaring met de eerste versie van de Sony headset. Voordelen t.o.v. el cheapo headsets zijn:

- noisecancelling (werkt heel goed)
- ingame HUD
- lange batterijduur (+/- 8 uur)

@ thunder8: Cheiron heeft dezelfde versie als jou, wellicht heeft hij nog tips.

• thunder8

thunder8

Dynamix schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:10:
@ KwarteL: ik heb zelf alleen maar ervaring met de eerste versie van de Sony headset. Voordelen t.o.v. el cheapo headsets zijn:

- noisecancelling (werkt heel goed)
- ingame HUD
- lange batterijduur (+/- 8 uur)

@ thunder8: Cheiron heeft dezelfde versie als jou, wellicht heeft hij nog tips.
Zie het probleem al! Noisecancelling. Hij ziet mij gewoon als noise. Weten we dat ook weer...... :+

Ga vanavond eerst wel opnieuw koppelen. Daarna zie ik wel verder.

Verwijderd

Ik heb ook zon Jabra aparaat. Dat ding werkt perfect maar ik heb het idee dat hij wel dik batterijen vreet zon 5 uur doet ie het. Misschien ligt het aan mijn gescheld en geschreeuw dat ie vaker aanspringt maar ik heb anderen nooit gehoord over hun headsetbatterij. (en scheldpartijen in overvloed hahaha)

Cheiron klinkt iederdaad altijd wel duidelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2012 15:14 ]

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

http://www.turtlebeach.com/products.aspx
heb standaard met draad, ideaal device!

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• cheiron
thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:12:
[...]

Zie het probleem al! Noisecancelling. Hij ziet mij gewoon als noise. Weten we dat ook weer...... :+

Ga vanavond eerst wel opnieuw koppelen. Daarna zie ik wel verder.
Misschien was het een hint ;)
Maar serieus, ik heb ook V2 van de officiele headset (al heb ik V1 ook weer gerepareerd). Ik krijg regelmatig te horen dat ik te zacht hoorbaar ben, maar kan het volume niet opkrikken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Dynamix
cheiron schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:16:
[...]

Maar serieus, ik heb ook V2 van de officiele headset (al heb ik V1 ook weer gerepareerd). Ik krijg regelmatig te horen dat ik te zacht hoorbaar ben, maar kan het volume niet opkrikken.
Ik dacht eigenlijk dat je dat volumeprobleem had opgelost, aangezien je de laatste tijd weer goed te horen bent (als je iets zinnigs hebt te vertellen tenminste... :+ )

• BartuS89
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Euh vraagje over BF3..

Als ik met iemand in het hoofdmenu een squad begin en daarna een game gaat zoeken komen we vrijwel altijd tegen elkaar.

Terwijl je gewoon eerst bij elkaar zit..

Iemand een oplossing hier voor?

• thunder8

thunder8

cheiron schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:16:
[...]

Vind het ook vreemd dat je niet hoger dan 3 kan met deze headset...... Voor de rest bevalt hij wel, alhoewel het in oor na meer dan 3 uur wel zeer gaat doen.

Enige wat ik me kan bedenken is dat misschien mijn controller stoort op de verbinding, daar ik de Aimon PS Elite gebruik ipv standaard controller.

[ Voor 13% gewijzigd door thunder8 op 02-04-2012 15:21 ]

• cheiron
Dynamix schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:18:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat je dat volumeprobleem had opgelost, aangezien je de laatste tijd weer goed te horen bent (als je iets zinnigs hebt te vertellen tenminste... :+ )
Altijd dus ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

@thunder8 je moet dat ding ook niet helemaal in je oor drukken! Laat hem lekker hangen aan je oorschelp. Dan hoor je ook iedereen praten . Ik had de mijn ook in mijn oor zitten maar dat gaat irriteren.

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:41:
@thunder8 je moet dat ding ook niet helemaal in je oor drukken! Laat hem lekker hangen aan je oorschelp. Dan hoor je ook iedereen praten . Ik had de mijn ook in mijn oor zitten maar dat gaat irriteren.
Zover druk ik hem ook niet naar binnen. :+

Maar de Gioteck ligt gewoon op het oor en deze gaat hoe dan ook iets in je oor zitten. En dat gaat na een x aantal uur irriteren. En daarnaast ben ik enigszins discodoof, dus headset staat al maximaal en bij veel drukte in de game versta ik mensen toch al slecht. Dat is het gevolg van meer dan 15 jaar houseparty's. :9

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
Heb zelf over ear headphones, echt 10x beter dan die headsetjes.

PSN: Deere6030

Verwijderd

thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:02:
[...]
En daarnaast ben ik enigszins discodoof, dus headset staat al maximaal en bij veel drukte in de game versta ik mensen toch al slecht. Dat is het gevolg van meer dan 15 jaar houseparty's. :9
Zo ken ik ook nog iemand met een constante koelkastbrom in zijn hoofd, trommelvlies schijnt iets vervormd te zijn door teveel parties
BartuS89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:19:
Euh vraagje over BF3..

Als ik met iemand in het hoofdmenu een squad begin en daarna een game gaat zoeken komen we vrijwel altijd tegen elkaar.

Terwijl je gewoon eerst bij elkaar zit..

Iemand een oplossing hier voor?
Geen oplossing. We hebben al vanalles geprobeerd, maar zonder resultaat.
Zodra je ingame bent moet je elkaar weer inviten om bij elkaar in de squad te komen. Voordeel is wel dat je al in het potje zit.
Ideaal is anders :(

Verwijderd

thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:02:
[...]

Zover druk ik hem ook niet naar binnen. :+

Maar de Gioteck ligt gewoon op het oor en deze gaat hoe dan ook iets in je oor zitten. En dat gaat na een x aantal uur irriteren. En daarnaast ben ik enigszins discodoof, dus headset staat al maximaal en bij veel drukte in de game versta ik mensen toch al slecht. Dat is het gevolg van meer dan 15 jaar houseparty's. :9
LOL ik heb er 8 jaar opzitten (Gabber en terror parties langsgelopen), noodgedwongen gestopt (6jaar geleden) daarmee! Laatste keer liep niet helemaal goed af hahaha nou ja hahaha was het niet!

Maarja ook wat doofheid en wiebelen aan overgehouden 8) dan weet je waarschijnlijk precies wat ik bedoel haha

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05-2025
Heb de server zojuist bij mijn favorites gezet maar ik moet nu eerst B2K opnieuw downloaden. :|
Ik gebruik zelf overigens een Turtlebeach PX21, geweldige headset. Kost niet veel maar heeft toch een erg goede geluidskwaliteit en de microfoon is ook erg goed. :D

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:51

-tom-562

Oliesjeik

Unomomentodado schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:30:
[...]

Vanmiddag ook gedaan na het zien van dit filmpje:
[video]

M60, ammo upgrade, suppression perk en raggen! Heerlijk zo snel als die suppresion assists dan binnen stromen. :)
Ha, dat doe ik dus ook wel eens op Metro of Bazaar, als ik pissig ben. LMG met extended mag, squad supression (die perk heb ik sowieso altijd bij de support class) en gewoon lekker raggen. Heerlijk :D k/d ratio interesseert me echt geen reet, sowieso die hele stats niet :')

Vaak bu'j te bang!

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:21:
[...]

LOL ik heb er 8 jaar opzitten (Gabber en terror parties langsgelopen), noodgedwongen gestopt (6jaar geleden) daarmee! Laatste keer liep niet helemaal goed af hahaha nou ja hahaha was het niet!

Maarja ook wat doofheid en wiebelen aan overgehouden 8) dan weet je waarschijnlijk precies wat ik bedoel haha
Gabber, Oldskool, Techno, Trance, maakt me niet uit. Vaak genoeg naar Zaandam geweest, Sensation White & Black, Mysteryland (oude nachtfeesten), Nightmare, enz enz. Ergste feest qua volume was 1 van de eerste keren Zaandam en 1x Dulmen (DLD). Die laatste locatie had het geluid in de hoofdzaal zo hard staan, dat ik binnen een kwartier gevlucht ben naar een bijzaaltje. Was echt niet leuk meer...... Wiebelen kan ik niet zo thuisbrengen trouwens, tenzij je MOETEN bewegen bij house bedoeld. Daar heb ik ook last van, dan kan ik niet stilstaan..... :9

Affijn, snel naar huis, eten en dan maar even weer gamen. :*)

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
AllSeeyinEye schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:48:
@lijst

Ik heb die lijst vooral opgesteld om een overzicht te krijgen van de Tweakers die op het moment regelmatig spelen, die voeg ik toe in PSN zodat we de server met meer Tweakers kunnen vullen. Niet zo verwonderlijk dus dat je er niet bijstaat. ;) Niets persoonlijks hoor. En daarnaast weet ik je PSN niet.

• Dynamix
Unomomentodado schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:56:
LOL!

Hier overigens een filmpje wat het enorme effect van suppression laat zien:
[video]

Voor het zicht raakt hij best wel wat kogels on target terwijl hij door de suppresion dus alles mist. Bizar. Ik zou eigenlijk het effect van de suppression en cover perk hierop ook willen zien.
Ik ga deze nog eens quoten, want dit is wel degelijk de oorzaak waardoor mensen niet zo snel meer gaan liggen. Suppression drukt een aardige stempel op de game na de patch (en hoogstwaarschijnlijk dus niet de lag). Met de huidige suppression implementatie probeert Dice het run & gun enigszins in te perken. Op Symthic vond ik nog een mooie van iemand die het een voordeel vindt: http://symthic.com/f/viewtopic.php?f=3&t=758.

Verwijderd

thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:47:
[...]

Gabber, Oldskool, Techno, Trance, maakt me niet uit. Vaak genoeg naar Zaandam geweest, Sensation White & Black, Mysteryland (oude nachtfeesten), Nightmare, enz enz. Ergste feest qua volume was 1 van de eerste keren Zaandam en 1x Dulmen (DLD). Die laatste locatie had het geluid in de hoofdzaal zo hard staan, dat ik binnen een kwartier gevlucht ben naar een bijzaaltje. Was echt niet leuk meer...... Wiebelen kan ik niet zo thuisbrengen trouwens, tenzij je MOETEN bewegen bij house bedoeld. Daar heb ik ook last van, dan kan ik niet stilstaan..... :9

Affijn, snel naar huis, eten en dan maar even weer gamen. :*)
Wiebelen is een tik......en is een beetje blijven hangen. Ik zie je vanavond wel online hahaha
Dynamix schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:57:
[...]
Suppression drukt een aardige stempel op de game na de patch (en hoogstwaarschijnlijk dus niet de lag).
Als ik zeker weet dat ik vanuit mijn optiek als eerste het vuur open en hitmarkers krijg op dat gastje en deze schiet mij neer met nog 100% health, dan ligt dat niet aan de surpression. Dit gebeurt me toch iets te vaak.
Zelfs heb ik de tip toegepast om al te beginnen met schieten een fractie voor ik de hoek om kom en dan nog schijnt mijn tegenstander geen last te hebben van de surpression die ik zou moeten veroorzaken.

Maar ik zal ook vaak genoeg neergeschoten worden omdat ik surpressed ben.

• cheiron
Ik stond gister op een mannetje te schieten, maar hij schoot eerst. Red dot constant precies op zijn hoofd (echt precies), en toch vlogen al mijn kogels, op een enkeling naast. Het grappige was dat hij waarschijnlijk precies hetzelfde had; hij zat rustig op mij te schieten.

Aan het eind hadden we allebei een magazijn op een stilstaand target geschoten, en was ik de meest gelukkige met een kill. Ging echt nergens over. Gekke surpression :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• Geronimous
Trouwens, bepaalde typen lichtmasten gaan nu kapot als je ertegenaan vliegt. Wel handig op sommige maps!
YouTube: Battlefield 3: Patch 1.04 Light Pole Destruction Test

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• BartuS89
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-06-2024
Jackal131 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:14:
[...]

Geen oplossing. We hebben al vanalles geprobeerd, maar zonder resultaat.
Zodra je ingame bent moet je elkaar weer inviten om bij elkaar in de squad te komen. Voordeel is wel dat je al in het potje zit.
Ideaal is anders :(
Pff.. Wat dom zeg.. Enig idee als hier ook nog een patch of zo voor uit komt?
Geen idee, we blijven hopen.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik wil ook graag in het lijstje :) Heb me aangemeld voor Platoon 1 en zal een donatie doen voor de server. Heb geen mic, vind het teveel gedoe en irritant voor vriendinnetje. Maar vind het heel vermakelijk om te luisteren! En heel handig ook.

Verwijderd

Gewoon zeggen dat je niet in een squad gedropt wilt worden. Dan zelf een squad kiezen.

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01-2025

Tristal

PSN-ID Tristal

Zeg mensen, hebben jullie nog een suggestie voor een goede server met alle maps en alleen rush en cq? Nu is het alleen maar of alleen karkand of alleen classics en dan moet je nog maar net treffen dat er geen TDM tussen zit.
Btw ik ben ook vrij vaak online (PS3), heeft het zin om me bij GoT platoon aan te melden om meer in groepsverband te spelen?

iPhone 8 Plus iPad air 2

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Ze gaan de suppresion binnenkort weer terugbrengen naar een lager niveau (zie DRMB podcast van dit weekend).
Unomomentodado schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:30:
Ze gaan de suppresion binnenkort weer terugbrengen naar een lager niveau (zie DRMB podcast van dit weekend).
Dat zal vast niet het enige worden wat ze weer terug gaan tweaken.
Ik hoop ook dat ze de voertuigen weer iets sterker maken. Nu zijn ze vrijwel waardeloos.

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05-2025
Sorry voor die triple teamkill net, lol. :+
Was op vijanden vlakbij de objective aan het schieten en schoot toen kennelijk het gebouw waar jullie in zaten kapot. :P

[ Voor 58% gewijzigd door IkkuHihi op 02-04-2012 20:47 ]

Verwijderd

Na maanden van lezen, nu ook maar eens actief worden op Tweakers.
Donatie voor de server zal dan ook spoedig volgen.

• Okasha
  • Niet online
Net even uurtje gespeeld, was weer heeeeerlijk gebalanced :)

Verwijderd

@ Rogierh,
Heb net wat over gemaakt. Laat ff weten als je het ontvangen hebt.

ff nog wel een vraag. Hebben betalende leden voorrang op de server?

• Unomomentodado
Verwijderd schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:35:
@ Rogierh,
Heb net wat over gemaakt. Laat ff weten als je het ontvangen hebt.

ff nog wel een vraag. Hebben betalende leden voorrang op de server?
Dat zou via de VIP lijst automatisch moeten kunnen, maar ik heb het nog niet werkend gezien. De VIP lijst is overigens beperkt tot 20 man, dus dan is het misschien net zo eerlijk om niemand er op te zetten. Mijn ervaring tot nu toe is dat er na ieder potje wel weer plek komt. Aangezien we spelen met normale tickets, duren potjes gelukkig geen uren.

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

thunder8 schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:47:
Gabber, Oldskool, Techno, Trance, maakt me niet uit. Vaak genoeg naar Zaandam geweest, Sensation White & Black, Mysteryland (oude nachtfeesten), Nightmare, enz enz.
* himlims_ kijkt naar zijn usericon :+
headsetje met beetje (over)volume helpt dan wel, mjah zal over 10jr wel helemaal nix meer zijn. tzt zijn er wel implants of 2.5mm jack in je nek ;)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Geronimous
Okasha schreef op maandag 02 april 2012 @ 21:07:
Net even uurtje gespeeld, was weer heeeeerlijk gebalanced :)
Sarcasm? Heb alleen maar potjes verloren vanavond, ben dan maar ook lekker vroeg gekapt... Er zat één redelijk gelijk opgaand potje bij en zelf daarbij werden we op het eind overlopen. Toen ik op Wake met de repair tool werd genaaid volgde er maar een ragequit.
Mss kunnen de admins wat vaker tweakers over en weer gooien? Dan blijft het voor iedereen leuk. Niet alleen maar naar vogeltjes kijken, want samenwerkende vogeltjes (tweakers) zijn een stuk sterker dan random vogeltjes. Ik zou dan ook eerder de tweakers balanceren voor de rest. Balanceren is lastig en moeilijk, dat weet ik, en je kan niet iedereen altijd pleasen. Maar alleen maar verliezen is toch echt zwaar klote.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Heb net ff een potje Metro 1750 gespeeld. Mijn god wat liepen daar een noobs rond.
Hadden we 2 vlaggen gepakt, gaan ze bijna allemaal aan 1 kant staan verdedigen, zodat de tegenstander via de andere kant gewoon weer richting de andere spawn konden lopen. Op een gegeven moment stonden we bijna 400 tickets achter, maar uiteindelijk met 10 tickets verschil gewonnen!!! EPIC.

Ben van de GoT server weggegaan toen tegen mij geklaagd werd dat het team waarin ik zat al minstens 5 ronden kompleet afgeslacht werd, zonder dat er gebalanced werd. Ook liep het team continue met minstens 2 man minder toen ik er nog bij was. Net al Jeroen zag ik het niet zitten om weer een hele avond aan de verliezende kant te zitten. Ik weet Uno dat je aangegeven hebt dat jij en Jos naar onze kant zouden komen, maar ik had ook al gezien hoe jullie team er op dat moment uitzag en dat voorspelde niet veel goeds, ook niet als jij en Jos ons zouden joinen. No offence.

Ik vond er een aantal lastige potten bij zitten vanavond :)
Die op Bazaar zijn altijd leuk!
Wake Island is niet mijn ding... dus maar de M98 gepakt.
1 poppetje geraakt, geen kill... wel wat target designated punten voor de Soflam.
2e potje op Wake weer een vastloper, paar potten geen ribbons dus ik heb het wel gezien.
Voor de M416 nog net de 500 kills dogtag meegepakt, nu is de AEK-971 aan de beurt ;)

Komt Metro wel eens voorbij op de server? Die heb ik nog niet gezien, net als Karg.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Hoe is jullie ervaring met het huren van een server voor een dag. Is die een beetje snel vol? Kan je veel instellen bij rush? Langere levels?

Wil namelijk met een vriend een server huren voor een dagje alleen als er niemand komt spelen is het weg gegooid geld.

Verwijderd

Jackal131 schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:42:
Heb net ff een potje Metro 1750 gespeeld. Mijn god wat liepen daar een noobs rond.
Hadden we 2 vlaggen gepakt, gaan ze bijna allemaal aan 1 kant staan verdedigen, zodat de tegenstander via de andere kant gewoon weer richting de andere spawn konden lopen. Op een gegeven moment stonden we bijna 400 tickets achter, maar uiteindelijk met 10 tickets verschil gewonnen!!! EPIC.

Ben van de GoT server weggegaan toen tegen mij geklaagd werd dat het team waarin ik zat al minstens 5 ronden kompleet afgeslacht werd, zonder dat er gebalanced werd. Ook liep het team continue met minstens 2 man minder toen ik er nog bij was. Net al Jeroen zag ik het niet zitten om weer een hele avond aan de verliezende kant te zitten. Ik weet Uno dat je aangegeven hebt dat jij en Jos naar onze kant zouden komen, maar ik had ook al gezien hoe jullie team er op dat moment uitzag en dat voorspelde niet veel goeds, ook niet als jij en Jos ons zouden joinen. No offence.
Heerlijk is dat. Echt het geniale van Metro. zoveel tickets achter en alsnog winnen _O_

• Geronimous
Voor de Xbox spelers: de patch komt morgen, 3 april tussen 11:00 en 15:00...

http://blogs.battlefield....tch-going-live-april-3rd/

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Versteegrob schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:46:
Hoe is jullie ervaring met het huren van een server voor een dag. Is die een beetje snel vol? Kan je veel instellen bij rush? Langere levels?

Wil namelijk met een vriend een server huren voor een dagje alleen als er niemand komt spelen is het weg gegooid geld.
Als je een beetje leuke rotatie hebt, dan komen de mensen vanzelf. Ik heb me laten vertellen dat het veranderen van de tickets tot gevolg heeft dat de server dan unranked is. Echter, heb zojuist op een 1750 tickets Metro conquest server gezeten en daar telden alle punten gewoon mee.

• cheiron
Jackal131 schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:42:
volgens mij zat ik net voor jou in die server. Leuk dat hij bij jou nog spannend werd, bij mij was het 75% van het potje een rapefest.

Wel vet dat je met 1750 tickets gewoon eindigt binnen 10 tickets van elkaar :)

Daarna nog 2 rondjes op de got server gespeeld, maar dat was helaas weinig boeiend

Flickr PSN ID= cheironnl

• Geronimous
cheiron schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:52:
[...]
volgens mij zat ik net voor jou in die server. Leuk dat hij bij jou nog spannend werd, bij mij was het 75% van het potje een rapefest.

Wel vet dat je met 1750 tickets gewoon eindigt binnen 10 tickets van elkaar :)

Daarna nog 2 rondjes op de got server gespeeld, maar dat was helaas weinig boeiend
Toch kan Metro met zoveel tickets echt supergaaf zijn. Ik meen gisteren ook een rondje ter afsluiting daar te hebben gespeeld met ik geloof Moulin. Wat is het toch vet als je vanuit een spawnrape terugkomt, de pot uiteindelijk wint en eventjes ruim 10.000 punten opstrijkt zonder de awardscore. Tussendoor werd A constant teruggepakt, en we konden die squad maar niet pakken. Uiteindelijk met samenwerken wel. Heerlijk potje.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:55:
[...]

Toch kan Metro met zoveel tickets echt supergaaf zijn. Ik meen gisteren ook een rondje ter afsluiting daar te hebben gespeeld met ik geloof Moulin. Wat is het toch vet als je vanuit een spawnrape terugkomt, de pot uiteindelijk wint en eventjes ruim 10.000 punten opstrijkt zonder de awardscore. Tussendoor werd A constant teruggepakt, en we konden die squad maar niet pakken. Uiteindelijk met samenwerken wel. Heerlijk potje.
@ the moment beste map imo.
Toen ik binnenkwam stond het geloof ik 1650 om 1450 (give and teake a few). Behoorlijk lang bezig geweest, maar voor mijn gevoel duurde het helemaal niet zolang. Heb me prima vermaakt.
Gewoon eens een keer lekker met mijn verstand op nul, wat voor mij niet zo heel moielijk is, lekker raggen. Ik las in de post van Uno dat de surpression weer aangepast zou gaan worden, dus snel nog even de medal binnen hengelen.

Wat me trouwens opviel is dat je met een lmg makkelijker gastje neerschiet vanuit hipfire (ook zonder lasersight) dan scoped (rds). Vreemd.

Edit: waarschijnlijk morgen weer een rondje Metro 1000+ om de pkp unlocks vrij te spelen. Als je het sec bekijkt zijn het een soort boost servers, haha.

[ Voor 12% gewijzigd door Jackal131 op 02-04-2012 23:06 ]

• Unomomentodado
Een server wordt unranked als je een van de volgende intellingen wijzigt:
* Player respawn time in %
* PLayer man down time in %
* Player health in %
* Bullet damage modifier in %

Of als je hem zelf unranked maakt natuurlijk. :)

ps: van die andere server (zoek op mijn psn) heb ik nu een jet/tank rush/conquest server gemaakt, mocht je nog punten voor de jet/tank willen halen.

• Unomomentodado
Volgens mij moet vrijwel iedereen nog heeeeeeel veel knife ribbons halen voor de knife medal (4 knifes = 1 knife medal). Als we morgenavond de server nu eens een knife only, metro, team deathmatch, high ticket server maken. :) Als de admins zijdelings de kill feed in de gaten houden om de niet knifers eruit te knallen, dan kan dat best geinig worden denk ik. :)

Na een knife rondje, zelfde met handguns b.v.?

[ Voor 6% gewijzigd door Unomomentodado op 02-04-2012 23:54 ]

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Goed idee! lijkt me wel lachen :D dan ook nog een Repair tool only?
Jackal131 schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:57:

Edit: waarschijnlijk morgen weer een rondje Metro 1000+ om de pkp unlocks vrij te spelen. Als je het sec bekijkt zijn het een soort boost servers, haha.
Het zijn ook boost servers. Op metro kan je verreweg de hoogste spm behalen van alle maps. Er zijn heel veel mensen met een bizar hoge spm, maar dan blijken die metro only te spelen. Ik vind het iig mooi om te zien dat een paar van die high tickets servers M320, usas en rpg's verbieden. Ook al zal ik toch nooit meer die map uit mezelf spelen, heeft niks met het battlefield concept te maken :P.

Uiteraard zijn die verhalen over met net 10 tickets winnen heel mooi. Maar dat gebeurt op die map toch maar eens in de tig keer dat je goed kan terugkomen :). Squad rush metro vind ik dan weer wel heel goed :P. Wil ook eens die medal halen voor squad rush, dus als er een paar zin in hebben... ;)

[ Voor 16% gewijzigd door KngfCnns op 03-04-2012 00:49 ]

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Valt me op dat het hier nog niet gepost is, maar plotseling heel goed nieuws! De Xbox 360 patch komt.. vandaag! Hij wordt tussen 9 en 11 morgenmiddag vrijgegeven, dus morgenavond aan de slag ermee! Dan behoren de USAS hoertjes echt tot het verleden, pff wat erg weer vandaag zeg.

http://blogs.battlefield....tch-going-live-april-3rd/

Goodnight!

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ton op 03-04-2012 07:43 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Voor zover ik weet is UTC gewoon GMT maar dan iets preciezer. Dus tussen 10 en 14 komt morgen de patch.

Ben blij dat ie er eindelijk is, maar hadden ze dit niet een paar dagen eerder kunnen melden? Ik kan me voorstellen dat het proces even duurt en dat er een kans is dat het niet doorgaat, maar als je 95% zeker bent, dan kun je toch gewoon melden dat ie binnen enkele dagen online komt? Die twitter was helemaal stil over de ETA van de patch. Geef gewoon aan dat ie ook bijna klaar is en niet het "ze zijn er hard mee bezig" gezeur. Als het echt fout is, heb dan de ballen om te zeggen dat hij toch nog wat langer gaat duren. Is niet erg hoor om dat soort nieuws de wereld in te gooien.

Anyways, morgen dus waarschijnlijk ook een custom server voor de 360 GoTters. Misschien dat ik er zelf gewoon 1 aanschaf. Heb toch creditcard en MS points. Al wil ik eerst effe zekerheid dat het ook daadwerkelijk goed werkt en dus vergelijkbaar is met de PS3 variant. Ik gok van wel, maar stel dat ... . De eerste week neem ik dan voorlopig wel even voor mij, het is toch allemaal effe wennen. Kunnen we kijken of het succesvol genoeg is.

Naja, ben benieuwd

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 03-04-2012 02:51 ]

Unomomentodado schreef op maandag 02 april 2012 @ 23:53:
Volgens mij moet vrijwel iedereen nog heeeeeeel veel knife ribbons halen voor de knife medal (4 knifes = 1 knife medal). Als we morgenavond de server nu eens een knife only, metro, team deathmatch, high ticket server maken. :) Als de admins zijdelings de kill feed in de gaten houden om de niet knifers eruit te knallen, dan kan dat best geinig worden denk ik. :)

Na een knife rondje, zelfde met handguns b.v.?
Not my cup of tea.
Wordt dus een andere server.

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Martinspire schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 02:50:
Voor zover ik weet is UTC gewoon GMT maar dan iets preciezer. Dus tussen 10 en 14 komt morgen de patch.
Ja dat is GMT, +1 dus en in de zomer +2. Maar dan zal het wel tussen 9 en 11 zijn, ging de verkeerde kant op. ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Okasha
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op maandag 02 april 2012 @ 22:33:
[...]

Sarcasm? Heb alleen maar potjes verloren vanavond, ben dan maar ook lekker vroeg gekapt... Er zat één redelijk gelijk opgaand potje bij en zelf daarbij werden we op het eind overlopen. Toen ik op Wake met de repair tool werd genaaid volgde er maar een ragequit.
Mss kunnen de admins wat vaker tweakers over en weer gooien? Dan blijft het voor iedereen leuk. Niet alleen maar naar vogeltjes kijken, want samenwerkende vogeltjes (tweakers) zijn een stuk sterker dan random vogeltjes. Ik zou dan ook eerder de tweakers balanceren voor de rest. Balanceren is lastig en moeilijk, dat weet ik, en je kan niet iedereen altijd pleasen. Maar alleen maar verliezen is toch echt zwaar klote.
Ja enigzins, ik vond dat we behoorlijk werden overlopen steeds (op 1 of 2 potjes na idd), als je dan naar de teams keek was het winnende team steeds helemaal vol (12) en het verliezen team tussen de 8 en 10. Ik vind dat balancen ook bij de gebruikers zelf zit, gisteren was de hele groep van GoT merendeel in het winnende team (duh) maar die vinden het prachtig om te rulen. Bij CSS zag je nog wel eens dat de besten dan gewoon wisselden naar het verliezende team om beetje pit erin te gooien.

@Jeroen, wat kan jij schelden zeg 8)7 Vond sowieso dat er veel wordt gezeurd over de wapens/verliezen/balance, en flink word gescholden. Hoop dat jullie wel plezier hebben in het spelen :) Gisteren viel een hele tijd bij mij de voice uit, dat was wel balen, want ondanks dat ik niet mee klets probeer ik wel beetje te letten op wat er word gezegd.

Na de update is geloof ik de M16A3 met foregrip mijn favoriete wapen geworden :) Suppressor doet het er ook leuk op, vind altijd leuk als een stuk omlopen zich uitbetaald en recoil is minder.

[ Voor 5% gewijzigd door Okasha op 03-04-2012 07:59 ]

Okasha schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 07:56:
[...]
Ja enigzins, ik vond dat we behoorlijk werden overlopen steeds (op 1 of 2 potjes na idd), als je dan naar de teams keek was het winnende team steeds helemaal vol (12) en het verliezen team tussen de 8 en 10. Ik vind dat balancen ook bij de gebruikers zelf zit, gisteren was de hele groep van GoT merendeel in het winnende team (duh) maar die vinden het prachtig om te rulen. Bij CSS zag je nog wel eens dat de besten dan gewoon wisselden naar het verliezende team om beetje pit erin te gooien.
Dat was de reden dat ik gisteren meteen weer wegging... Misschien moeten er eens duidelijke afspraken gemaakt worden. Just a sugestion.

• Dynamix
IR smoke op een tank is wel een must zeg! Gisteren op Karkand volgens mij wel een tiental javelins kunnen ontwijken :) Ik kon overigens met een reparende Koenenmans nauwelijks in de buurt komen van de MCOM, aangezien ik werd bestookt met raketten...

Gisteren wel m'n nieuwe vriend in de assault class gevonden: AK47 + Kobra + Grip + HBarrel

Sorry, maar ik word eigenlijk wel een beetje moe van het geneuzel over het balanceren van spelers op de server. Aangezien de server openbaar is en je dus onbekende spelers over de vloer krijgt, kun je ook niet van deze spelers weten hoe ze spelen en of ze goed zijn. Een goede balans is dan ook niet zomaar ieder potje te verzorgen. Zeker niet als er onder een game mensen weggaan. Admins willen ook gewoon lekker knallen.
Natuurlijk is het niet leuk om achter elkaar te verliezen, maar zulke avonden heb je erbij... ook als je alleen maar met GoT'ers zou spelen. Afgelopen zaterdag ook irritant avondje, maar goed... wij hadden ook 12 spelers, dus dan doen wij ook iets niet goed!

@ uno: knife-only klinkt lachen! Ben er vanavond alleen niet bij, jammer.

[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 03-04-2012 08:50 ]

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:02
idd lekker knallen ipv balanceren. :).
soms zit ik een potje met een jet te vliegen, verliezen we, en daarna doe ik wel weer actief mee dan winnen we.
dus ja is lastig te balanceren denk ik hoor.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Phyt_ schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 08:58:
idd lekker knallen ipv balanceren. :).
Lekker makkelijk als je alleen maar in het winnende team zit. ;)

Pagina: 1 ... 67 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.