• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
cheiron schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:07:
X

Ragequit btw. Ik wordt er echt ontzettend moe van dat ik de ene keer vanalles raak, en 10 minuten later verdomme nog geen mannetje in zn rug kan schieten zonder zelf dood te gaan. Ik kan ook maar niet ontdekken waar dat aan ligt. Het lijkt ook vaker dan ooit te zijn dat ik al dood ben zonder dat ik de tegenstander nog maar een schot heb horen of zien lossen

:r
Ik heb precies hetzelfde...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:59
Hier ook, vanaf de patch raak ik geen ene pepernoot meer. Daarnaast zijn de (assault) rifles compleet onhandelbaar geworden.

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Ik vind de meeste assault-rifles ook verslecht. De famas bv is echt niks meer waard :(
Maar sinds de patch is de kh2000 me opgevallen.
Met zn bursts goed handelbaar en je kan er in cq ook nog behoorlijk snel mee schieten.

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Verwijderd

Zet mij ook maar op de lijst; psn Nathuran

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:48:
Hoezo spreken jullie niet gewoon wat regels af. Bijvoorbeeld een Metro. Je stelt dat beide teams hun dichste flag pakken en blijven houden. Dan geef je aan dat je deze niet mag overnemen en dus alleen B mag overnemen en daar moet blijven als je deze hebt. Dan krijg je geen spawnraping en houd je het potje nog leuk. Tevens ook toepasbaar op andere maps.
Met de club waar ik over het algemeen mee speel deden we dat ook als we te snel 3 vlaggen hadden. Toch loopt zo'n server dan snel leeg, met verveling tot gevolg. Op de GOT server voorkomen we dit al door Metro CQ en enkele andere map/modus combinaties niet in de roulatie op te nemen.

Deze ochtend/middag echt weer de meest briljante potjes ever gespeeld op onze server. 80% van de potten gingen gelijk op, superveel teamplay (ook met de randoms). Een flink aantal randoms zie je ook terugkomen op de server. Van een aantal heb ik al een PB ontvangen dat we een geweldige server hebben met veel PTFO. Mooi toch! :)

Voorbeeld: Rush defender op Damavand Peak besloot ik tegen de Gotters te spelen en de randoms te joinen. 11 kills, 1 death terwijl ik meer dan 10 keer dood ben gegaan door de continue actie en prachtige chaos. Volgende pot Seine Crossing die ook maar een verschil van 50 tickets had.

[ Voor 8% gewijzigd door Unomomentodado op 31-03-2012 16:40 ]

• Unomomentodado
Alquan schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:19:
Ik vind de meeste assault-rifles ook verslecht. De famas bv is echt niks meer waard :(
Maar sinds de patch is de kh2000 me opgevallen.
Met zn bursts goed handelbaar en je kan er in cq ook nog behoorlijk snel mee schieten.
L85 met foregrip en heavy barrel is errug fijn.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:48:
Hoezo spreken jullie niet gewoon wat regels af. Bijvoorbeeld een Metro. Je stelt dat beide teams hun dichste flag pakken en blijven houden. Dan geef je aan dat je deze niet mag overnemen en dus alleen B mag overnemen en daar moet blijven als je deze hebt. Dan krijg je geen spawnraping en houd je het potje nog leuk. Tevens ook toepasbaar op andere maps.
Metro spelen we sowieso niet echt. Voorheen in public server met 12 tweakers in een team spraken we wel eens af dat ze een vlag mochten cappen of dat we een bepaalde vlag niet zouden veroveren. Nu balancen we dat wel. Het is daarom niet nodig om zulke regels te maken. Als we aanwezig zijn proberen we zo veel mogelijk te balancen en de potjes blijven werkelijk op en neer gaan. Desnoods een keertje verliezen, zo lang er een actieve houding is aan beide kanten door de balance behaal je het meeste plezier. Bovendien zijn zulke regels natuurlijk niet te handhaven en een beetje vrijheid in het spel moet ook kunnen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Alquan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09-2023

Alquan

PSN: Alquanter

Dan zal ik die L85 toch maar eens moeten unlocken... (Ik ben zelf niet zo'n fan van squad deathmatch :P)

If a composer could say what he had to say in words, he would not bother trying to say it in music. ~Gustav Mahler

Het was vanmiddag inderdaad weer een lag feest, maar dat geldt over het algemaan alleen maar voor bepaalde spelers. Daar kun je een hele clip op legen, maar ze gaan niet liggen. Kom je een andere tegen, dan gaat die na 4 kogels netjes liggen.
Ik had vanmiddag zelfs last van Uno, haha. Heb hem nog een berichtje gestuurd dat hij zijn torrents uit moest zetten.

Ik denk dat Dice een soort van Ping meters moet gaan toevoegen, zodat je de mensen met een te lage ping kunt verwijderen of dat je een bepaalde ping niveau kan instellen.

Het is echt frustrerend als een klein aantal spelers uit de europese ontwikkelingslanden de hele server lopen te laggen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Aangezien de 360 patch er nog steeds niet is, kunnen de 360-gamers alleen nog maar praten over wat we zouden willen doen. Om het gepraat over de 360 GoT BF3 server wat makkelijker te maken (en dit topic niet teveel te bevuilen) heb ik op GoTLive even een topic aangemaakt om het 1 en ander te bespreken:
http://www.gotlive.nl/forum/thread-130.html

Daar dus verder gaan over wie er mee willen betalen, wat voor regels we willen hanteren, wat voor serverinstellingen en meer.

Dus als alle 360 gamers daar even een kijkje nemen, dan scheelt dat alvast wat discussie voor als de patch er dadelijk is en kunnen we meteen lekker gaan knallen!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Ik vind btw de pdw's echt ontzettend fijn spelen, ook vaak genoeg op range lekker snel bursten. Assault rifles vind ik de M16A3, AEK, G3A3 en AK74 ook heel fijn. Famas weet ik niet omdat ik er pre patch niet meer mee speelde omdat die een beetje usasachtig easy mode werd, maar zo te horen is hij flink wat slechter.

Ook heel goed dat ze de tunguska ineffectiever hebben gemaakt versus infanterie. Nog steeds goed tegen voertuigen maar gelukkig niet meer een beest tegen mannetjes :P.

Ik denk echter wel dat er weer een patch mag komen die de balans van tanks herstelt. De damage is nu iets te belachelijk geworden. Ongelooflijk dat een guided shell een jeepje bijna net zo erg disabled als een tank. IR smoke werkt trouwens wel prima tegen javelins of guided missiles/shells, als je veel locks verwacht is het echt heel goed om die te hebben geselecteerd. Ook handige cover voor repairs :)

• Unomomentodado
Jackal131 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:54:
Ik had vanmiddag zelfs last van Uno, haha. Heb hem nog een berichtje gestuurd dat hij zijn torrents uit moest zetten.

Ik denk dat Dice een soort van Ping meters moet gaan toevoegen, zodat je de mensen met een te lage ping kunt verwijderen of dat je een bepaalde ping niveau kan instellen.
Het zijn blijkbaar niet alleen de mediterrane streken die laggen. :) Moet toegeven dat het echt niet klopte: Jackal leegt een clip in mijn rug, ik zie dat ik vanachter beschoten wordt, draai me om en knal hem neer.

Pingmeters zou echt een mooie toevoeging zijn inderdaad. Dan kan je ook objectief mensen van je server weren als je als regel instelt dat de ping onder b.v. de 100ms moet liggen.

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 16:41:
[...]

Metro spelen we sowieso niet echt. Voorheen in public server met 12 tweakers in een team spraken we wel eens af dat ze een vlag mochten cappen of dat we een bepaalde vlag niet zouden veroveren. Nu balancen we dat wel. Het is daarom niet nodig om zulke regels te maken. Als we aanwezig zijn proberen we zo veel mogelijk te balancen en de potjes blijven werkelijk op en neer gaan. Desnoods een keertje verliezen, zo lang er een actieve houding is aan beide kanten door de balance behaal je het meeste plezier. Bovendien zijn zulke regels natuurlijk niet te handhaven en een beetje vrijheid in het spel moet ook kunnen.
Ah, jammer dat jullie Metro niet vaak spelen. Geniale map. Je kan in 1x het hele spel door de war gooien als je ze besluipt van achter.

GoT server offline btw? Found it :X

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Grrr! Eindelijk een paar lekkere rondjes; slaat de PS3 weer vast. En dat terwijl ik heerlijk aan het ownen was op Noshar canals. Ben maar overgestapt op IR smoke, en dan kun je toch wat tegenwicht bieden tegen de javelins. Zat rond de 7k punten toen hij vastliep ;(

Ik mag die hoge tickets servers toch wel. Je ziet dat er toch redelijk wat dynamiek zit in hoe zo een slag gaat. Het valt mij dan ook mee dat ik nog niet ben tegen gekomen dat 1 team compleet geraped wordt.

En over de lag; ik heb het ook sinds de patch. Deels gewenning aan de controls (schiet echt constant om mensen heen), maar ook dat je op een stilliggend mannetje schiet, hij zich omdraait en je alsnog heeft. Dat kan 1 keer gebeuren, maar niet tientallen keren.

Ook gewoon met tweakers hoor, 1 schot dood, dus ik denk niet eens dat het zozeer aan de verbindingen van de gamers ligt.

Vanmiddag op de got server had ik het helemaal gehad. Constant met 1 schot dood, revive, dood, spawn, dood. Zonder dat je uberhaupt tijd had om weg te duiken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• cheiron
WTF! Wat ben ik blij dat die gast niet op de ps3 speelt. Wat kan die richten :D Met name de snipershots richting de heli; shoot, hit, reload en direct met nog geen halve seconde richten de volgende headshot. Wow.

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:02:
[...]

WTF! Wat ben ik blij dat die gast niet op de ps3 speelt. Wat kan die richten :D Met name de snipershots richting de heli; shoot, hit, reload en direct met nog geen halve seconde richten de volgende headshot. Wow.
Volgens mij is dat op de PC. Je zult hem dus niet zo snel tegenkomen.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• cheiron
Jackal131 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 18:05:
[...]

Volgens mij is dat op de PC. Je zult hem dus niet zo snel tegenkomen.
Dat zeg ik, mijn waarde jackhals ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Geweldig mooi filmpje! _/-\o_
Hij heeft het geluid van de muziek en de ingame geluiden ook heel coowl op elkaar afgsetemd :D

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

WTF is dit voor dag vandaag zeg. Ik ben in zeker 10 verschillende potten gegaan om vervolgens elke keer met een enorme achterstand (of binnen korte tijd uitzichtloze strijd) te belanden om vervolgens in de volgende ronden weer helemaal afgemaakt te worden. Heb echt potjes waarbij ik de enige ben die iets aan verdedigen doe of juist aanvallen. Blauwe prutsers die weglopen van objectives, die rustig kijken naar objectives maar hun campspot niet verlaten, sniperen van 2 kilometer afstand, eigen team lopen te saboteren (c4 op voertuigen plaatsen waar mensen inzitten zodat ze afgeschoten kunnen worden), als een domme mongool keer op keer met de amtrack of ander voertuig richting de basis van de tegenstander rijden recht in de loop van een tank, als we al niet vanaf ticket 1 meteen in de basis gepakt worden omdat het halve team zich weer heeft af laten slachten om vervolgens zo terug te trekken dat er geen beginnen meer aan is.
Maar ook de tegenstander kan er wat van: met het halve team javalins gebruiken om vervolgens alles neer te schieten, laggende faggots die ondanks meerdere malen headshotten gewoon vrolijk door blijven lopen, jeeps waarvan de vlammen tot 6 meter boven het wegdek gewoon nog te gebruiken zijn om met de lmg die erop staat te schieten (wat nou flame-damage), tanks die nog lekker door mogen rijden, mijnen doen toch geen damage dus eroverheen rijden kan prima, binnen 1 minuut bij de objective zijn om vervolgens tanks te jatten, mijnen neer te leggen en weet ik wat nog meer terwijl de rest van mijn team net uit de spawn komt lopen alsof er niets aan de hand is. Ook leuk om te zien is dat je spelers met level kleiner dan 20 gewoon vrolijk met een volledig unlocked wapen ziet lopen en equipment alsof ie het al jaren doet. Klopt weer geen ene kut van.

Echt serieus wat een pot frustratie weer. Kom gewoon echt niet in een leuke match terecht waar het niet constant eenrichtingsverkeer is. Hoop dat het met de custom servers een beetje afgelopen is met dit gedoe, want ik krijg er zo wel snel een hekel aan ja.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 31-03-2012 20:28 ]

Welkom in de wondere wereld van BF3.

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

die wapen unlocks kan je tegenwoordig kopen. Kost je evenveel als het hele spel, maar als je sowieso al over de aankoop van wapens nadenkt, dan maakt dat natuurlijk niets uit...

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Wat tips voor de server. Haal die grote mappen CQ eruit. Is echt helemaal niks aan, het spel wordt dood dan. Caspian Border en Firestorm CQ eruit halen. Beter Metro CQ / Rush erin doen.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jeroenimoes schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:57:
[...]

En dat is dan meteen het grote gevaar op custom servers. Kinderachtige admins. Ik hoop dat niet op de GoT server te zien. Ga er eigenlijk wel van uit aangezien we bijna allemaal zo rond de 30 zijn?
Admin abuse is gewoon zwaar irritant, als ze zelf niet kunnen winnen, ga dan gewoon zelf weg.

Admin had me zeker geband omdat ik erg vaak nemesis bonussen tegenkwam tijdens mijn streak lol! Misschien zat hij daar wel tussen.

Ook slimmeriken die spelers, gaan ze keer op keer terug naar dat gangetje... Loop dan gewoon om ofzo. Hoop dat er bij de GoT geen admin abuse is, want daar ga ik op los morgen.

• cheiron
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 22:48:
Wat tips voor de server. Haal die grote mappen CQ eruit. Is echt helemaal niks aan, het spel wordt dood dan. Caspian Border en Firestorm CQ eruit halen. Beter Metro CQ / Rush erin doen.
Enige maps met leuke vehicleplay eruit halen?

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:40:
[...]

Enige maps met leuke vehicleplay eruit halen?
Vind jij die potjes wat aan dan met zo weinig mensen. Komt ongeveer 1 in de 5 minuten 1 of 2 mannetjes tegen, killed or be killed en dan wordt hetzelfde riedeltje herhaald. Toffe maps hoor, maar op de consoles zuigt het door te weinig mensen per pot.

• Unomomentodado
Na een lange dag BF3 heb ik het idee dat de mooiste, spannendste en meest gebalanceerde potje, de potjes waren waarin we met max 6 Gotters speelden.

Het balancen is gewoon f-ing lastig. De auto-balance zet wel/niet wat mensen over, je corrigeert iets door 2 man over te zetten, 1 iemand springt weer terug via join-sessie, vervolgens leaven er 3 man in het 'mindere' (je ziet geen SPM om daar enigszins een idee van te krijgen), andere team, triple-capped de vlaggen en klaar is het potje. Met zoveel mensen op een server (6+) is het echt moelijk om iedereen leuke potjes te geven.

• Falcon Heavy
Vandaag ook op de GOT server gezeten. Aardig vaak lag en rubber banding helaas. Dit potje zat er een lvl 100 (WTF) in het andere team continu in de little bird. Sinds wanneer werken de igla's niet meer want ik en anderen kregen totaal geen lock op de heli.

http://battlelog.battlefi...how/38686519/4/201138564/

Ging eigenlijk wel aardig verder aangezien de L85A2 geen achterlijke recoil heeft tov de overige assault rifles. Helaas geen red dot of holo sight nog bemachtigd maar tot nu toe top wapen.
Unomomentodado schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:07:
Na een lange dag BF3 heb ik het idee dat de mooiste, spannendste en meest gebalanceerde potje, de potjes waren waarin we met max 6 Gotters speelden.

Het balancen is gewoon f-ing lastig. De auto-balance zet wel/niet wat mensen over, je corrigeert iets door 2 man over te zetten, 1 iemand springt weer terug via join-sessie, vervolgens leaven er 3 man in het 'mindere' (je ziet geen SPM om daar enigszins een idee van te krijgen), andere team, triple-capped de vlaggen en klaar is het potje. Met zoveel mensen op een server (6+) is het echt moelijk om iedereen leuke potjes te geven.
Het zijn met veel tweakers idd lastige keuzes. Die twee potjes op wake waren helemaal bijzonder omdat de teams hetzelfde bleven, maar beide rondes werd het verdedigende team volledig overlopen. Soms zijn er van die potjes dat het gebalanceerd lijkt op de levels van het scoreboard, maar het spelverloop laat iets anders zien (mijn excuses nogmaals daarvoor om grand bazaar).

Zoals je eerder al zei is het even wennen dat niet elk potje leuk kan zijn en dat je tegen elkaar vaker verliest/doodgaat.

Overigens zijn de guided missiles van de jet echt belachelijk sterk.

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 01-04-2012 00:56 ]

BatmanHorizon schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:47:
[...]

Het zijn met veel tweakers idd lastige keuzes. Die twee potjes op wake waren helemaal bijzonder omdat de teams hetzelfde bleven, maar beide rondes werd het verdedigende team volledig overlopen.
Dan heb je niet helemaal ged opgelet. Beide keren werd het team met oa Uno en ondergetekende overlopen. 4 potjes op rij ging het helemaal nergens over.
De volgende keer ban ik gewoon de gasten die continue weer terug springen (jullie weten over wie ik het heb).
De gast waar de meesten een hekel aan hebben, als die tegen je speelt, is erg sportief. Die kun je tussen alleen maar noobs zetten en dan nog zal die niet terug springen (wel jammer dat hij af en toe behoorlijk lagt).

Vandaag 1 persoon gebanned die een godmode gebruikte (WTF??? op de PS3). Ik ben achter die gast aangelopen 1 magazijn op hem geleegd. Vorm de vorm ging hij maar liggen op de grond. Terwijl ik achterhem stond heb ik die gast doorzeefd met nog een volledig magazijn en alles raak. Vervolgens nog een magazijn van de pistool, waarnaa hij zich omdraaide en mij neerschoot (hij had nog 100% health).

Zelfs met lag zou dat niet mogelijk zijn, hij lag immer stil op de grond en ik stond aan zijn voeten. Ik heb al veel meegemaakt maar dit nog nooit. In zo'n geval had battlerecorder een uitkomst geboden.
Used the banhammer!!!!

Edit: heb die gast ook gereport. Kijken of Dice/EA er iets mee gaat doen.

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:26
Als ik op Got server speel blijf ikgewoon in t team waar ik in zit.
En own ik het andere team gewoon :p adminsmmogen me altijd switchen.

Ow ennuh niet mijn squad switchen he ;) zonwas ik ineens vos kwijt als gunner in heli haha.

Wel lekker geknald gister zometeen weer !

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

Vos met zijn clantag [1908] _O_

• cheiron
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 23:46:
[...]

Vind jij die potjes wat aan dan met zo weinig mensen. Komt ongeveer 1 in de 5 minuten 1 of 2 mannetjes tegen, killed or be killed en dan wordt hetzelfde riedeltje herhaald. Toffe maps hoor, maar op de consoles zuigt het door te weinig mensen per pot.
Ja, dat vind ik echt ;)
Close combat raggen vind ik bij vlagen leuk, maar de mogelijkheid om een gevecht uit de weg te gaan, een vlag te pakken en dan iemand in de rug aan te vallen vind ik nog leuker. Zeker als dat in een tank is of ander voertuig is. Daar is met name Caspian Border (vanwege het golvend landschap) perfect voor.

Ik hoef niet elke 5 seconden iemand tegen te komen (en dood te gaan ;) ). Ben het met je eens dat de dynamiek anders is, maar ik vind het een zeer welkome afwisseling.

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Op Caspian in een jeepje rijden en vlaggen cappen... daar vermaak ik me wel mee. :D

Heren, wat zijn de betere wapens nu? Engineer vind ik de M4A1 met red dot sight, foregrip en heavy barrel nog steeds het beste, maar Assault weet ik het even niet meer. Om over Support nog maar te zwijgen, daar gebruik ik de P90 of als het druk is de PKP/M240B spray and pray. :P

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:15
Ik kwam laatst trouwens (niet op de GOT server) iemand tegen die nog steeds zijn USAS met een behoorlijke snelheid kon afvuren. Speelden toen conquest op metro. Heb zelf geprobeerd of met Manuel schieten ik zo snel kon maar echt niet. Volgens mij gebruikte die kerel toen zo'n third party controller met een turbo schiet knop ofzo. Maar het leek wel alsof hij nog gewoon op de oude snelheid schoot van de USAS.

Gisteren helaas niet meer toegekomen aan gamen, badkamer en toilet moesten hier weer gewit worden. Maar vanavond moet het lukken denk ik.

Verwijderd

cheiron schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:16:
[...]

Ja, dat vind ik echt ;)
Close combat raggen vind ik bij vlagen leuk, maar de mogelijkheid om een gevecht uit de weg te gaan, een vlag te pakken en dan iemand in de rug aan te vallen vind ik nog leuker. Zeker als dat in een tank is of ander voertuig is. Daar is met name Caspian Border (vanwege het golvend landschap) perfect voor.

Ik hoef niet elke 5 seconden iemand tegen te komen (en dood te gaan ;) ). Ben het met je eens dat de dynamiek anders is, maar ik vind het een zeer welkome afwisseling.
Ok, dat kan natuurlijk, maar dan verschillen we idd van mening. Ik vind de dingen die je noemt, de tactieken, zeker wel interressant en net zo leuk om te doen, maar met zo weinig man op zon grote map vind ik niet leuk meer. Firestorm gister bijv. 2 man in jets, 2 in Viper, en nog wat in de helicopter. Dat zijn opgeteld zo'n 6-7 man, dan heb je nog 6-5 man over op het slagveld zelf. Hoe dood een potje kon zijn, dat was dat potje. Zo zonde, en een quit tot gevolg. Rush zijn op deze maps leuker omdat het gevecht dan een beetje gecoordineerd wordt.

Overigens pas ik die tactieken die jij noemt ook gewoon toe, maar dan wat in kleinere maps, moeilijker voor mij, en dus ook uitdagender. Misschien zoek ik wat meer uitdaging (no offence) en vind ik daarom de wat kleinere maps wat leuker.
De charme van de grote maps is sinds de patch voor mij wel een beetje afgenomen. Zit je twee minuten van de base naar een vlag te rijden met een tank om meteen je tank kwijt te raken met al die increased damage. Ik ga nu liever met een jeepje van vlag naar vlag of met een transport chopper of even lekker met een jet. Ik vind wel dat ze lekker in de rotatie mogen blijven, want met twee goed teams heb je soms hele mooie potjes (gisteravond helaas dan weer niet ^^). Gistermiddag bijvoorbeeld op 5 vlaggen wake island twee keer ontzettend spannende potjes gespeeld.
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:30:
[...]

Overigens pas ik die tactieken die jij noemt ook gewoon toe, maar dan wat in kleinere maps, moeilijker voor mij, en dus ook uitdagender. Misschien zoek ik wat meer uitdaging (no offence) en vind ik daarom de wat kleinere maps wat leuker.
Jij hebt gister een beetje de saaiere potjes meegemaakt. Als je er in de middag bij was maakte je echt intensieve potjes mee. Lekker veel hoge levels (ook een level 100 vogel) en de potjes gingen echt op en neer :)

[ Voor 34% gewijzigd door KngfCnns op 01-04-2012 11:37 ]

• pa4jv
Gisteravond ook nog even 1000 tickets Metro gespeeld en ik moet zeggen, dat is ook wel leuk hoor. 2 teams die gebalanceerd zijn, allebei vechten om B en je hebt een hardstikke leuk potje. :D

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

pa4jv schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:39:
Ik had het er gisteren met Rogier al over en je zit inderdaad met het balance-probleem als je meer dan 2 squads Tweakers hebt. Zitten ze bij elkaar dan loopt de tegenstander leeg. Gisteren was het op een gegeven moment zo dat het 9 Tweakers met 3 goede/laggende randoms tegenover 3 Tweakers met faalhaasjes was, dan wordt het best wel lastig om die 9 Tweakers te verslaan. Gevolg is dat je één vlag houdt. Op Wake Island ben je dan echt de pineut aangezien je tegenstander én het vliegveld heeft én de boot met alle voertuigen.
Je kunt dan in het potje gaan balancen maar dat schiet dan ook niet op, dat overplaatsen is schijtirritant.

Nu is het zo dat we in 2 platoons 170(!) man hebben. De lijst op het moment van de Tweakers die regelmatig spelen(lijst zal ik blijven updaten):

Unomomentodado
KingofCunnus
Vos033
Jackal131
Jeroenimous
The_Bash
Flimovic
MouliN11
Cheironnl
joshjeownd
Dynamix81
Phytt
pa4jv
HollandHards
zuperkiwi
Tairino
M_Bias
Alquanter
Ei-foon
xSmoQxy
Thunder8NL
Steppa87
Sync149
Robdegekste
Nathuran

Edit: De cijfers in de tekst hieronder kloppen nu niet meer. Als je jezelf niet in de lijst ziet staan, meld het dan even.

In totaal 21. Het kan zijn dat ik nog iemand vergeten ben.Om een server te vullen nog 4 man nodig, en als je iedereen dan random verdeelt heb je wel een server die gebalanceerd is. 21 man is een ruime 10% van het totaal op GoT. Nou is een reservelijstje ook wel handig, dus we need moar! Wil iedereen die hier nog niet bijstaat maar wel regelmatig speelt mij toevoegen op PSN(pa4jv)? Hier een post plaatsen kan ook, voeg ik je wel toe. Ik ben ervan overtuigd dat we een server met Tweakers kunnen vullen en dat lijkt me dan ook stukken leuker dan Italianen met WiFi van de plaatselijke bibliotheek.
Zijn dit ook de mensen die een bijdrage willen leveren? Of moet dat een aparte lijst worden? Ik wil iig wel wat bijdragen.

@ Thunder:
Die BT Gioteck, welk type is dat? Eens even kijken of dat wat voor mij is namelijk.

Steam/Discord: Flimovic

We zouden ook een platoon kunnen aanmaken apart voor de GoT server. Dan kan je beter zien wie er echt op actief zijn ipv de huidige platoons?

• cheiron
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:30:
[...]
. Misschien zoek ik wat meer uitdaging (no offence) en vind ik daarom de wat kleinere maps wat leuker.
No offence taken, maar als je, zoals ik, wat moeite hebt met richten, en eigenlijk 70% van de 1 op 1 gevechten verliest moet je de lol ergens anders vandaan halen. En dat gaat dan wat makkelijker op grotere maps waarbij je dit soort confrontaties uit de weg kan gaan cq wat voordeel kan halen uit vehicle play.
BatmanHorizon schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:32:
Gistermiddag bijvoorbeeld op 5 vlaggen wake island twee keer ontzettend spannende potjes gespeeld.
Gisteravond was die zelfde map een stuk minder spannend. Jij was lekker bezig in je jet of niet?
Wake Island is wel echt bagger als je als defenders wat vlaggen kwijt bent, daar kom je echt nooit meer uit. De attackers hebben een veilige spawn waardoor er altijd vehicles zijn. Blijf dat conquest assault maar vreemd vinden

En wat je zegt over vehicles is helemaal waar, maar met smoke kom je soms toch een heel eind. De damage is echt belachelijk op het moment. soms tot 60 procent door 1 javelin. En het repairen dan ook nog zo langzaam..

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
Zei ik gisteren ook al, mik de inactieve spelers uit GoT1 en haal de actieve over uit GoT2. Nieuw platoon vind ik ook prima. Ik had al een lijstje gemaakt met spelers die langer dan een maand niet online geweest zijn, die kunnen uit GoT1 wat mij betreft. Even kijken wat we doen.

SinergyX is ook nog leader van GoT1, maar die heb ik al maanden niet meer gezien. :+
cheiron schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:39:
[...]

Gisteravond was die zelfde map een stuk minder spannend. Jij was lekker bezig in je jet of niet?
Wake Island is wel echt bagger als je als defenders wat vlaggen kwijt bent, daar kom je echt nooit meer uit. De attackers hebben een veilige spawn waardoor er altijd vehicles zijn. Blijf dat conquest assault maar vreemd vinden
Ik had het ook iets fijner gevonden als het was als in bf1943. Twee vliegdekschepen, eentje op alpha zijde en eentje op echo zijde zodat er iig twee bases zijn en dan je weg naar voren werken. Gewoon normale conquest min of meer.
Heb sinds de patch guided missile in de jet unlocked en sinds ik die heb in twee dagen jet volledig vrijgespeeld en een service star binnen. Zou me nog een paar maanden duren in de situatie pre patch :P. Met die missile ga je echt hard met een jet, iets te sterk geworden.

• pa4jv
Beam scanning, ECM en Guided missile is wel :9~ ja.

• Phyt_
Zo weer ff spelen op GoT server ff oefenen met jets :d

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
pa4jv schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:25:
Beam scanning, ECM en Guided missile is wel :9~ ja.
heerlijk die combo :D vooral met een F-35 en een boze jackal ;)

• pa4jv
Ja, die Jackal. Raakt de hele avond geen pepernoot en dan schiet ie opeens mijn chopper neer met een SMAW. ;w
joshje schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:35:
[...]heerlijk die combo :D vooral met een F-35 en een boze jackal ;)
Ik word niet boos om jets. Het ging om de team verdeling, maar daar is nu al genoeg over gezegd.
pa4jv schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:46:
Ja, die Jackal. Raakt de hele avond geen pepernoot en dan schiet ie opeens mijn chopper neer met een SMAW. ;w
Heb je ook gezien van hoe zo'n afstand ik de chopper neerschoot. Dat was helemaal fantastisch _O-

[ Voor 36% gewijzigd door Jackal131 op 01-04-2012 12:48 ]

• pa4jv
Je bent gewoon een cheater. :+
pa4jv schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:54:
Je bent gewoon een cheater. :+
Ssssst, straks word ik nog gebanned en hebben jullie geen easy kills meer. :D

• pa4jv
Jackal131 schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:00:
[...]

Ssssst, straks word ik nog gebanned en hebben jullie geen easy kills meer. :D
Ik zou je gevloek niet willen missen, en dat weet je. O+

• Unomomentodado
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/8848/cursep.jpg

Meme

[ Voor 19% gewijzigd door Unomomentodado op 01-04-2012 13:40 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 17:35:
[...]

Ah, jammer dat jullie Metro niet vaak spelen. Geniale map. Je kan in 1x het hele spel door de war gooien als je ze besluipt van achter.

GoT server offline btw? Found it :X
Zeg Great Hood, flikker die klote PS3 dan gewoon in de kliko (imput lag, creditcard gegevens lekken, psn weken offline, onderhoud en niet online kunnen gamen tenzij je voor 15:00 uur inlogt) en komt met ons spelen op de Xbox360. Ik vind Metro ook een heerlijke map en idd oa voor de reden die jij opgeeft. Omlopen, flanken en keihard in hun rug schieten..... _/-\o_

XBL: MRE Inc

• joshje
MRELynx schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:02:
[...]

Zeg Great Hood, flikker die klote PS3 dan gewoon in de kliko (imput lag, creditcard gegevens lekken, psn weken offline, onderhoud en niet online kunnen gamen tenzij je voor 15:00 uur inlogt) en komt met ons spelen op de Xbox360. Ik vind Metro ook een heerlijke map en idd oa voor de reden die jij opgeeft. Omlopen, flanken en keihard in hun rug schieten..... _/-\o_
maar wij hebben een GoT server >:)
Vond ik wel een leuke:
van het EA UK forum... zou zo maar kunnen:

-Nerf vehicles to the point where nobody wants to use them
-then prepare the game to be inf friendly to hype the cod crowd that's getting bored of mw3
-Sell shortcut kits so those cod'ers won't miss the time it took us to get our stuff
-release CQ dlc
- $$$$$$$$

vervolgens:

-patchen zodat vehicles weer een buff krijgen en dan Armored DLC uitbrengen
- $$$$$$$$
Anyway, vanavond na de voetbal weer spelen!! :P

• Pompi
  • Laatst online: 16:48
Ik had het er gisteren met Rogier al over en je zit inderdaad met het balance-probleem als je meer dan 2 squads Tweakers hebt. Zitten ze bij elkaar dan loopt de tegenstander leeg. Gisteren was het op een gegeven moment zo dat het 9 Tweakers met 3 goede/laggende randoms tegenover 3 Tweakers met faalhaasjes was, dan wordt het best wel lastig om die 9 Tweakers te verslaan. Gevolg is dat je één vlag houdt. Op Wake Island ben je dan echt de pineut aangezien je tegenstander én het vliegveld heeft én de boot met alle voertuigen.
Je kunt dan in het potje gaan balancen maar dat schiet dan ook niet op, dat overplaatsen is schijtirritant.

Nu is het zo dat we in 2 platoons 170(!) man hebben. De lijst op het moment van de Tweakers die regelmatig spelen(lijst zal ik blijven updaten):

Unomomentodado
KingofCunnus
Vos033
Jackal131
Jeroenimous
The_Bash
Flimovic
MouliN11
Cheironnl
joshjeownd
Dynamix81
Phytt
pa4jv
HollandHards
zuperkiwi
Tairino
M_Bias
Alquanter
Ei-foon
xSmoQxy
Thunder8NL
Steppa87
Sync149
Robdegekste
Nathuran

Edit: De cijfers in de tekst hieronder kloppen nu niet meer. Als je jezelf niet in de lijst ziet staan, meld het dan even.

In totaal 21. Het kan zijn dat ik nog iemand vergeten ben.Om een server te vullen nog 4 man nodig, en als je iedereen dan random verdeelt heb je wel een server die gebalanceerd is. 21 man is een ruime 10% van het totaal op GoT. Nou is een reservelijstje ook wel handig, dus we need moar! Wil iedereen die hier nog niet bijstaat maar wel regelmatig speelt mij toevoegen op PSN(pa4jv)? Hier een post plaatsen kan ook, voeg ik je wel toe. Ik ben ervan overtuigd dat we een server met Tweakers kunnen vullen en dat lijkt me dan ook stukken leuker dan Italianen met WiFi van de plaatselijke bibliotheek.
Ik heb de laatste tijd niet echt veel kunnen spelen door studie, maar ben nu weer van plan om vaker te gaan spelen. Dus eventueel kan ik er bij gezet worden. Pa4jv heb ik al op PSN in mijn lijst staan, mijn psn-account is WJvD.

• cheiron
Heb ik wel wat voor gevonden hoor; headset uitzetten :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• Falcon Heavy
Net wat leuke potjes op de GOT server gespeeld, Mr kingofcunnus kap eens even met die irritante tank :p (potje toch gewonnen uiteindelijk)

http://battlelog.battlefi...how/38879741/4/201138564/

ps heb een nieuwe avatar, vriend van me MSketch heeft hem gemaakt :):

Afbeeldingslocatie: http://0.gravatar.com/avatar/41f41b87503ac9fc17ff11cb38b9b8a9?size=420

Waar het idee vandaan kwam:

Afbeeldingslocatie: http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQiBNZDHe0ZWbGq1sj2UfRS4IeiHa1dV8ntdacmjbCaWoCpqJWV33UbKjJf

[ Voor 48% gewijzigd door Falcon Heavy op 01-04-2012 15:03 ]

• Phyt_
Frank J. schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:55:
Net wat leuke potjes op de GOT server gespeeld, Mr kingofcunnus kap eens even met die irritante tank :p (potje toch gewonnen uiteindelijk)

http://battlelog.battlefi...how/38879741/4/201138564/
idd had niet verw8 dat we die nog hadden gewonnen :) 1 ticket left en gearmed. :D

Frank J. schreef op zondag 01 april 2012 @ 14:55:
Ik had een vastloper terwijl ik nog in de tank zat, 16 tickets. Vond het wel zuur toen ik zag dat we die alsnog verloren :P.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hoe kom ik op die GoT server? Heb even gesearched op Got maar dan krijg ik servers met charmante namen als "you have got aids"

Verwijderd

Kan ik ook op de lijst. Ben van plan weer vaker te spelen. Helaas was het even druk met werk.
PSn jeanlock
Net nog speelde helaas verdween mijn verbinding.

Verwijderd

@ rogierh. Hoe kan ik mee betalen aan de server

Verwijderd

Dit was een goed spelletje: 15K en eindelijk begin ik de Recon Class te spelen: http://battlelog.battlefi...how/38903621/4/389693799/ (Ik ben trouwens Zweaplight)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 17:25 ]

• joshje
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 16:47:
@ rogierh. Hoe kan ik mee betalen aan de server
dat vraag ik me ook nog steeds af :P
Verwijderd schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:24:
Dit was een goed spelletje: 15K en eindelijk begin ik de Recon Class te spelen: http://battlelog.battlefi...how/38903621/4/389693799/ (Ik ben trouwens Zweaplight)
Zo, die k/d gaat lekker negatief. Die squadmate van je gaat ook lekker met zn 0/19. Beide scores waren voor mij al genoeg om al eerder te ragequitten denk ik. Wat voor potje was dat wel niet? Gezien de scores zal iedereen wel veel vlaggen hebben overgenomen.

Valt me trouwens wel op bij de meeste conquest games. Hele kromme scores en veel teveel vlaggen die van eigenaar wisselen. Alleen bij maps waar de vlaggen achter elkaar liggen heb je echt gevechten tussen de vlaggen met linies die moeilijk bewegen. Iets wat mij toch meer aan BF3 doet denken dan met een jeep telkens tussen vlaggen crossen om 90% van de tijd niemand tegen te komen. Als je zo graag wil rijden, waarom ga je dan niet GTA doen ofzo.

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 01-04-2012 17:42 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Wat voor een vage update is die 1.04 op de PS3?! Zonde van het spel.

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Uniciteit schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:42:
Wat voor een vage update is die 1.04 op de PS3?! Zonde van het spel.
Het is op sommige vlakken erg wennen inderdaad, maar vooral de tanks zijn echt verne4kt zeg.

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zo even een paar potjes op de GoT server gespeeld, Idd minder Admin getroll dan andere servers.
Even een beetje info over de GoT server. Tijdens een potje wordt over het algemeen niet gebalanced aangezien het een beetje zuur is om iemand te switchen als hij al zn best heeft gedaan voor het ene team. Enkel in het uiterste geval als er plots 4-5 man minder in het andere team zitten gebeurt dat.

Ik stel ook voor om toch even een timer te zetten voor het begin van de match. Je krijgt nu nog veel verwarring als er iemand wordt gebalanced en hij zit al in een voertuig ;)

• cheiron
BatmanHorizon schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:14:
Even een beetje info over de GoT server. Tijdens een potje wordt over het algemeen niet gebalanced aangezien het een beetje zuur is om iemand te switchen als hij al zn best heeft gedaan voor het ene team. Enkel in het uiterste geval als er plots 4-5 man minder in het andere team zitten gebeurt dat.

Ik stel ook voor om toch even een timer te zetten voor het begin van de match. Je krijgt nu nog veel verwarring als er iemand wordt gebalanced en hij zit al in een voertuig ;)
Logisch dat je niet midden in een rondje balanced (behalve als het echt leeg zou lopen). Echter was het nu 3-4 rondjes achter elkaar dat ons team amper ervaring had (caspian border op een gegeven moment stonden onze beide tanks uit de eigen basis te schieten met een level <10 daarin). Dat tegen een volle vogelkooi aan de overkant. Dat we uiteindelijk met maar 64 tickets verschil verloren mag een godswonder heten

Flickr PSN ID= cheironnl

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lol, volgens mij wordt er gewoon niet gebalanced als de mensen die erover gaan in het goede team zitten :) Heb me prima vermaakt overigens, maar ben nooit bezig met in welk team ik zit (wisselen doe ik niet, wat een gedoe) maar ik zat non stop in het "looser team" zonder enige vlag tegen hetzelfde groepje koningen te falen.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
cheiron schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:07:
X

Ragequit btw. Ik wordt er echt ontzettend moe van dat ik de ene keer vanalles raak, en 10 minuten later verdomme nog geen mannetje in zn rug kan schieten zonder zelf dood te gaan. Ik kan ook maar niet ontdekken waar dat aan ligt. Het lijkt ook vaker dan ooit te zijn dat ik al dood ben zonder dat ik de tegenstander nog maar een schot heb horen of zien lossen

:r
Ik kreeg gisteravond ook echt niemand neer... zo irritant. Ik vraag me af of het te maken heeft met de aanpassingen van de supression. Verder kan ik mijn draai nog niet vinden met de wapens en attachments, iets wat in onderstaande filmpje goed wordt toegelicht.

[YouTube: http://youtu.be/jTPdQ_22VMw]

• joshje
BatmanHorizon schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:14:

stel inderdaad maar een timer in ben ik wel voorstander van, kan je inderdaad gewoon rustig balanceren. vind het zelf ook vreselijk irritant als ik midden in een potje word overgeplaatst zonder dat ik het wou.

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025

Unomomentodado
KingofCunnus
Vos033
Jackal131
Jeroenimous
The_Bash
Flimovic
MouliN11
Cheironnl
joshjeownd
Dynamix81
Phytt
pa4jv
HollandHards
zuperkiwi
Tairino
M_Bias
Alquanter
Ei-foon
xSmoQxy
Thunder8NL
Steppa87
Sync149
Robdegekste
Nathuran
WjvD
Bierbeer
Jeanlock

Ik ben niet iedere avond online maar zeker een aantal keer in de week.
PSN = Smeersbergen.

Ook ik ben al 2x gekickt omdat ik dezelfde gast een aantal keer te slim af was met mn viper....
kleine kinderen blijf je houden :(

psn = smeersbergen

• Unomomentodado
Iedereen bedankt voor de positieve reacties op de PS3 server en de vraag om een kleine bijdrage te kunnen leveren. Voor degenen die dat willen (niks moet), bij deze de gegevens:

Bedrag: € 2,50
T.n.v: R. Helmus
Plaat: Utrecht
Rekening: 8051930

Vermeld s.v.p. in de omschrijving: GOT, <<PSN naam>>, <<Tweakers naam>>, dus b.v.
"GOT, unomomentodado, unomomentodado"

Van de stortingen zal ik verslag doen op het forum en als we boven de €60 uitkomen dan reserveer ik het voor de volgende periode. De komende 90 dagen is de server al betaald.

Wat mij betreft is het een no-nonsense server, dus geen bijzondere regels, minimale bans en kicks en iedereen welkom. Ik heb het idee dat iedereen zich daar wel in kan vinden. Iedereen die een voorstel heeft voor instellingen of maps kan dat via het forum doen. Alles kan, alles mag. Mochten de Xbox'ers, de GOT admin, of anderen dit liever niet via het GOT forum hebben, dan zal ik een ander GOT forumtopic, of desnoods een eigen website voor de PS3'ers opzetten (ik ben daar handig mee). Laat maar even weten. :)

Tot zo, eerst ff eten na een middag pintjes drinken. :)

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05-2025
Ik zou ook graag in de server willen spelen. Vroeger heb ik met mensen van een ander forum hele leuke avonden beleefd in BC2. Vanwege de crappy voip, altijd gesplitst worden wanneer je met meerdere mensen een server joint, etc. heb ik nog nooit echt lol gehad in BF3 op PS3. :( Hopelijk komt daar nu dan verandering in. Als het me bevalt zal ik binnenkort ook nog wel een kleine bijdrage doen voor de server.

Hoe kan je de server vinden? Gewoon zoeken op 'got' in de server browser?
cheiron schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:23:
[...]

Logisch dat je niet midden in een rondje balanced (behalve als het echt leeg zou lopen). Echter was het nu 3-4 rondjes achter elkaar dat ons team amper ervaring had (caspian border op een gegeven moment stonden onze beide tanks uit de eigen basis te schieten met een level <10 daarin). Dat tegen een volle vogelkooi aan de overkant. Dat we uiteindelijk met maar 64 tickets verschil verloren mag een godswonder heten
Okasha schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:47:
Lol, volgens mij wordt er gewoon niet gebalanced als de mensen die erover gaan in het goede team zitten :) Heb me prima vermaakt overigens, maar ben nooit bezig met in welk team ik zit (wisselen doe ik niet, wat een gedoe) maar ik zat non stop in het "looser team" zonder enige vlag tegen hetzelfde groepje koningen te falen.
Als ik de battlelog erop nakijk zie ik wel wat anders. Telkens een keer gewonnen en een keer verloren, caspian/oman :P? Overigens had ik een vastloper na caspian dus toen was ik er niet meer. Ik heb telkens aan het begin evenveel vogels in een team gebalanced, er kwamen echter een paar bij op caspian tijdens de ronde.

[ Voor 198% gewijzigd door KngfCnns op 01-04-2012 21:12 ]

• Unomomentodado
IkkuHihi schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:04:
Ik zou ook graag in de server willen spelen. Vroeger heb ik met mensen van een ander forum hele leuke avonden beleefd in BC2. Vanwege de crappy voip, altijd gesplitst worden wanneer je met meerdere mensen een server joint, etc. heb ik nog nooit echt lol gehad in BF3 op PS3. :( Hopelijk komt daar nu dan verandering in. Als het me bevalt zal ik binnenkort ook nog wel een kleine bijdrage doen voor de server.

Hoe kan je de server vinden? Gewoon zoeken op 'got' in de server browser?
Zoeken op 'GOT' inderdaad. Of nog beter 'GOT Europe'.

• IkkuHihi
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-05-2025
Unomomentodado schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:15:
[...]

Zoeken op 'GOT' inderdaad. Of nog beter 'GOT Europe'.
Komt goed, zal vanavond niet meer spelen. Waarschijnlijk morgen wel een paar potjes. Spelen jullie ook allemaal met headset?

• pa4jv
Ik heb het geld op je rekening even verdubbeld uno. :+

[ Voor 3% gewijzigd door pa4jv op 01-04-2012 21:21 ]

• Unomomentodado
Dat zou betekenen dat ik nu 2x zoveel negatief sta. :)

@Ikku: grootste deel speelt met headset inderdaad. Mocht je er geen hebben, probeer er een aan te schaffen. Maakt het stukken vermakelijker en je leert weer wat nieuwe scheldwoorden. :)
Unomomentodado schreef op zondag 01 april 2012 @ 21:38:
Dat zou betekenen dat ik nu 2x zoveel negatief sta. :)

@Ikku: grootste deel speelt met headset inderdaad. Mocht je er geen hebben, probeer er een aan te schaffen. Maakt het stukken vermakelijker en je leert weer wat nieuwe scheldwoorden. :)
*met een knipoog naar ene Jeroenimous en Jackal???

• Unomomentodado
Niet per se, maar nu je er over begint... ;)

Verwijderd

Als alles soepel verloopt ben ik ook wel bereid om over een tijdje te doneren.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 22:53 . Reden: invited ]

Het gaat nog een strijd worden om überhaupt op de server te kunnen spelen, hahaha

• pa4jv
Ik vermaak me prima op 1500 ticket Metro. :P

• Falcon Heavy
Zet mij ook maar op de lijst.

Klein headsupje als mensen geld geven voor de server. Kan zijn dat sommigen dan op een gegeven moment ook een plekje willen op de peak momenten. Je "kan" dan een discussie krijgen uiteraard.

Maar goed, zet mij ook maar op de lijst onder Bierbeer speel alleen onder de WAZA clan.

• Unomomentodado
pa4jv schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:12:
Ik vermaak me prima op 1500 ticket Metro. :P
Vanmiddag ook gedaan na het zien van dit filmpje:

M60, ammo upgrade, suppression perk en raggen! Heerlijk zo snel als die suppresion assists dan binnen stromen. :)
Unomomentodado schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:30:
[...]

Vanmiddag ook gedaan na het zien van dit filmpje:
[video]

M60, ammo upgrade, suppression perk en raggen! Heerlijk zo snel als die suppresion assists dan binnen stromen. :)
Meh, zeuren over cod noobs en dan alleen maar gaan sprayen of met een bipod op 1 punt gaan schieten. Skilloos en in een aantal close quarters maps is dat dan ook vrij boring imo. Je ziet overigens wel veel minder kills verschijnen, al vind ik het suppression effect net iets teveel nu.

Verwijderd

Ik vind het filmpje ook een beetje tegenvallen, meer omdat hij zichzelf zo geweldig vind en cod afzeikt. Mensen moeten bf3 en cod gewoon niet gaan vergelijken met elkaar, twee verschillende spellen met elk zijn voor- en nadelen. Ik speel beide spellen, voor beide spellen heb je skill nodig en met beide spellen kom je noobs/flamers/quitters tegen :P
Ben ik dan de enige die ziet dat het sarcasme van het filmpje afdruipt?

• Falcon Heavy
hahah nee hoor, ligt er duidelijk bovenop.

Verwijderd

Jackal131 schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:41:
Ben ik dan de enige die ziet dat het sarcasme van het filmpje afdruipt?
Echt he, WTF 8)7

• pa4jv
Unomomentodado
KingofCunnus
Vos033
Jackal131
Jeroenimous
The_Bash
Flimovic
MouliN11
Cheironnl
joshjeownd
Dynamix81
Phytt
pa4jv
HollandHards
zuperkiwi
Tairino
M_Bias
Alquanter
Ei-foon
xSmoQxy
Thunder8NL
Steppa87
Sync149
Robdegekste
Nathuran
WjvD
Bierbeer
Jeanlock
Lightbullet
Fokkienator

Nieuwe lijst. Kan ik dit verbergen onder een spoiler oid om hem korter te krijgen?

• joshje
zet Jeffje032 er ook maar bij komt ook vrij vaak online ;)

• Unomomentodado
Martinspire schreef op zondag 01 april 2012 @ 22:37:
[...]

Meh, zeuren over cod noobs en dan alleen maar gaan sprayen of met een bipod op 1 punt gaan schieten. Skilloos en in een aantal close quarters maps is dat dan ook vrij boring imo. Je ziet overigens wel veel minder kills verschijnen, al vind ik het suppression effect net iets teveel nu.
Don't take it soo serious. Ik beschouw mezelf als een serieuze BF3 spelert en PTFO staat bij mij voorop.

Maar soms.... soms heb je gewoon zin om te doen waar je zin in hebt. Voor mij is dat eens een keer geen f... te hoeven geven om de objective en lekker sprayen en raggen. Het geluid van een ratelende M60, heerlijk. Niet na hoeven denken en alleen maar de volledige clip van 200 kogels de andere kant op te hoeven vuren, ook mooi. Een custom server op kunnen zoeken en lekker klooien op Metro, prachtig. :P

En soms.... soms heb je zin om te snipen. Niet als de objective focused, aggressive snipen. Nee, lekker op je buikje liggen en afwachten. Potje erna (weer Metro, want Metro only server) ben ik dus lekker aan het einde van de gang bij C nog achter de spawn gaan liggen met mijn M98, met bipod met 12x scope. Daar heb ik 70 minuten (1500 ticket server) gelegen op mijn buikje, wachtend op de sukkel die zijn hoofd om een hoekje stak. Kiekeboe? Headshot! :+

En dat is nou het mooie van de custom servers. Dit was geen objective based server, dus dan hoeft het ook niet. Hoe ik dat wist? Nou, als je binnen 3 minuten clangastjes na de autobalance terug ziet springen en al triplecapped bent, dan weet je genoeg. Overigens neemt niemand de Metro map echt serieus, dus daar kan en mag het. Neem dat niet van mij aan, maar neem dat aan van de ongekende hoeveelheid Metro only map servers die er nu al zijn. :)
Leuke potjes gespeeld vanavond :)
Eens niet alle tweakers aan één kant dus er nog een paar af kunnen schieten ook :P
Blij dat ik een beetje weerstand heb kunnen bieden vandaag ipv alleen maar kogelvoer te zijn ;)

Ik blijf erbij:
Conquest wake is geen flikker aan.
Jets en heli's zijn veels te machtig, voor de Stinger te gebruiken moet je gevaarlijk dichtbij komen,
en de Stationary AA op het vliegdekschip is compleet nutteloos omdat je daar niks mee raakt.
Doe mij maar 10x liever metro...

• Unomomentodado
Het probleem bij Wake CQ is dat er een attack chopper en jets spawnen op een vlag. Wat King al eerder aangaf is dat de andere partij ook een attack chopper op een vliegdekschip (o.i.d.) zou moeten hebben, dan balanceert dat een stuk beter.
dvdkiwi schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:12:
Ik blijf erbij:
Conquest wake is geen flikker aan.
Jets en heli's zijn veels te machtig, voor de Stinger te gebruiken moet je gevaarlijk dichtbij komen,
Eens...Jets zijn veel te machtig met de guided missiles, net zals de javalins. Maar javelins werken ook prima tegen heli's. Vanmiddag 1 potje gespeeld op Wake Island en 4 choppers uit de lucht geschoten (ik kwam pas halverwege in het potje).
Soflam en javelin werken nu prima tegen heli's.

• cheiron
Smoke op de tank is nu in ieder geval onmisbaar.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 66 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.