• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Flimovic schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:10:
[...]

haha, ja dat zit zeker in de planning! Maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten :)
Heb hier wel een BT Gioteck liggen die ik toch niet meer gebruik, sinds ik de officiele Sony BT Headset heb gekocht. Mag je van mij wel hebben. Opladen gaat net als de controller.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Dunky555
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
[quote]Welk probleem met de heli?? Gisteren een potje op Kargh Island (met The_Bash) erg lang in de lucht kunnen blijven ondanks alle locks en missles die afgevuurd werden. Zodra je geraakt bent, moet je meteen een veilig plekje opzoeken en gaan fixen. Maakt het allemaal alleen maat spannender 8)[quote]

1 stinger en dan disabled zijn. Ook is de heli daarna niet meer zo hanteerbaar als eerst (logisch op zich) waardoor je niet zo snel een veilig plekje meer kan opzoeken. Ook locken met missles gaat echt snel. Je bent (als je goede tegenstanders hebt) in tanks of heli's verplicht om al je defense opties aan te zetten.

Maar goed, dit waren maar 2 langere potjes op een kleine 16p (niet GoT) server waar toevallig wel 2 goede jet vliegers in zaten. Dus misschien niet erg representatief. Wilde even een rustige server om dingen te her-ontdekken.

Tijd zal het leren en zal er ook nog aan moeten wennen waarschijnlijk, maar dat is wat lastig als je al tijden een tactiek gewend bent. Je doet dingen vaak automatisch in bepaalde kritieke omstandigheden.

EDIT

Zie dat ik in het verkeerde topic zit. Moet de pc versie hebben... 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Dunky555 op 30-03-2012 10:19 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Volgens mij speelt na de patch 'suppression' een grotere rol. Als iemand in een vuurgevecht net sneller een kogel op je heeft zitten dan gaat jouw accuracy heel snel naar beneden en heb je eigenlijk al verloren.

Zie b.v.:

Extra supression en 'reduce supresion' worden daardoor erg belangrijke standaard squad perks volgens mij.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 08:45:
En helaas de tank is niet meer zo fijn om in te zitten 1 Javelin of rpg en hij is disables 28% left. SMAW damage is gelijk gebleven volgens mij. Attack choppers lijken ook minder damage te kunnen hebben en zijn disabled als ze geraakt worden door een heatseeker. Flares lijken vaak niet te werken heel wazig!
Tank is gewoon waardeloos geworden. 1 schot van een jet of Javelin en je bent disabled, en het repairen gaat sloom als een malle. Ik heb ook nog nooit zoveel mannetjes met een javelin rond zien lopen.

Ik vind dat jammer, want vehicleplay maakt BF3 onderscheidend. Heb het gevoel dat er meer en meer focus komt om run en gun gameplay.

Flickr PSN ID= cheironnl

• thunder8

thunder8

Wat me gister ook erg opviel is hoe snel de vehicles respawnen. Vooral met Rush is dit een uitdaging, want je hebt de ene tank nog niet vernietigd, of de attacker is alweer in aantocht met de volgende. Weet niet of dit een serverinstelling is, of dat dit nu standaard zo is.

Verder valt me met de huidige rotation op dat 1 kant altijd attacker is en de andere kant altijd defender in rush. Misschien dat de rotation zo moet zijn dat er 2 potjes CQ tussen de Rush moet zitten, zodat de teams elke rushpot tenminste de rollen hebben omgedraaid.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:54

Griffin

Is mythical

Even een vraag.
Gister sinds lange tijd weer BF3 opgestart (vanwege de grote patch). Toen moest ik ook karkand weer downloaden (allemaal geen probleem). Toen ik ging spelen kan ik mijn FAMAS nergens meer vinden (wou kijken wat er van over is na alle updates) en ook kan ik geen assignments meer inzien (button is grayed-out).
Ook heb ik het gevoel dat sommige dogtags (van de rechter tag) niet meer geselecteerd kunnen worden terwijl ik die eerst wel kon selecteren.

Enig idee?

• scorpie
  • Laatst online: 15:57

scorpie

Supra Addict

Is het ook okay om af en toe de GoT server te joinen of is dat alleen reserved voor GoT platoonmembers / mensen die meebetalen aan de servers? Ik speel al enkele weken niet meer door het gemis van teamplay, maar wil nu wel af en toe spelen (als ik tijd heb, want dat is ook schaars..) :)

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:48

-tom-562

Oliesjeik

Griffin schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:38:
Even een vraag.
Gister sinds lange tijd weer BF3 opgestart (vanwege de grote patch). Toen moest ik ook karkand weer downloaden (allemaal geen probleem). Toen ik ging spelen kan ik mijn FAMAS nergens meer vinden (wou kijken wat er van over is na alle updates) en ook kan ik geen assignments meer inzien (button is grayed-out).
Ook heb ik het gevoel dat sommige dogtags (van de rechter tag) niet meer geselecteerd kunnen worden terwijl ik die eerst wel kon selecteren.

Enig idee?
B2K opnieuw gedownload?

Vaak bu'j te bang!

Verwijderd

Geen idee volgens mij is iedereen gewoon welkom, misschien dat er plaats wordt gemaakt als er een GoT member ook wilt joinen maar dat weet ik ook niet.

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:54:
Geen idee volgens mij is iedereen gewoon welkom, misschien dat er plaats wordt gemaakt als er een GoT member ook wilt joinen maar dat weet ik ook niet.
Maar hoe weet je dat er nog een GoT member wil joinen? Dan moet hij al een bericht sturen naar een admin via PSN. Anders ga je dit nooit zien en VOIP werkt pas als je al in de server zit. Maar zolang er plek is lijkt me inderdaad iedereen welkom, anders zou je met een password moeten werken om onbekenden ook te weren.

Verwijderd

Ja klopt de meeste GoT-ers welke elke dag online zijn hebben de admins al in de friendlist staan. Kan je ff melden kick een random ik wil erin hahahaha marja nogmaals ik weet niet hoe ze dat doen. Uit mijn ervaring met TO en CS gebeurde dat altijd.

• thunder8

thunder8

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:59:
Ja klopt de meeste GoT-ers welke elke dag online zijn hebben de admins al in de friendlist staan. Kan je ff melden kick een random ik wil erin hahahaha marja nogmaals ik weet niet hoe ze dat doen. Uit mijn ervaring met TO en CS gebeurde dat altijd.
Zo werkte het op de PC bij ons ook, alleen zaten we toen altijd al op Gamevoice of Teamspeak (Of daarvoor op Kali). Dan is het makkelijk doorgeven dat je erin wil of zelf plek te creëren. :D (damn voel me meteen een ouwe lul... :P)

• pa4jv
  • Laatst online: 02-02 19:37
Jongens, als we nou een PSNchat maken met zijn allen? Dan ziet elke admin dat iemand er bij wil, wel zo handig.

• Unomomentodado
scorpie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:38:
Is het ook okay om af en toe de GoT server te joinen of is dat alleen reserved voor GoT platoonmembers
Is voor iedereen, zoek op 'GOT' in de serverbrowser dan vind je hem.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

thunder8 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 10:14:
[...]

Heb hier wel een BT Gioteck liggen die ik toch niet meer gebruik, sinds ik de officiele Sony BT Headset heb gekocht. Mag je van mij wel hebben. Opladen gaat net als de controller.
Dat zou super zijn! Ik kom daar vanavond even op terug, zit nu op mn werk.

Steam/Discord: Flimovic

• thunder8

thunder8

Geen probleem. Ding kost toch bijna niets. Zal vanavond alvast de spullen bij elkaar zoeken, zit ook een oorhaak voor het linker oor bij, ik droeg hem altijd rechts. Zie je berichtje wel verschijnen.

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:54

Griffin

Is mythical

Ja, na de game update kreeg ik de melding dat ik deze moest downloaden, dus heb toen die (1.3gb ong) opnieuw gedownload en geinstalleerd.

• Flimovic

Flimovic

Had ik in het begin ook, na 1 of 2 potjes deed ie weer normaal, dus MET B2K guns
thunder8 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:19:
Geen probleem. Ding kost toch bijna niets. Zal vanavond alvast de spullen bij elkaar zoeken, zit ook een oorhaak voor het linker oor bij, ik droeg hem altijd rechts. Zie je berichtje wel verschijnen.
Moet nog wel ff kijken wat het is hoor, zat ook nog aan een 7.1 Sony headset te denken namelijk... Niet dat ik het aanbod niet waardeer _/-\o_

[ Voor 74% gewijzigd door Flimovic op 30-03-2012 11:38 ]

Wel jammer van de rotatie dat je max. 15 maps kan kiezen. Er is ook een optie om elke map twee keer te spelen, dus rush als attacker en defender zoals het hoort. Maar als je dit doet dan geldt dat volgens mij ook voor conquest aan beide zijdes spelen.

Optimaal vind ik persoonlijk (ik denk wel meer van GoT):
2x conquest (maar dan 2 verschillende maps) - 2x rush (zelfde map) enzovoort. Maar volgens mij is die optie er niet. (Op zich vind ik het niet zo erg om ook 2x CQ te spelen, vooral omdat het toch iets leuker is om rush aan beide zijdes te hebben gespeeld).

edit: Ik heb het overigens niet aangepast ofzo, aangezien de server zo te zien met deze settings ook de hele tijd vol zit :P

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 30-03-2012 12:09 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• thunder8

thunder8

Mag van mij ook om en om, maar dan wel de ene keer Attacker en de andere keer rush defender. Maar het lijkt erop dat hij dit niet bijhoudt, waardoor je (denk ik) 2x CQ moet plannen en dan 1x rush.

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
BatmanHorizon schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 12:02:
Wel jammer van de rotatie dat je max. 15 maps kan kiezen. Er is ook een optie om elke map twee keer te spelen, dus rush als attacker en defender zoals het hoort. Maar als je dit doet dan geldt dat volgens mij ook voor conquest aan beide zijdes spelen.
Optimaal vind ik persoonlijk (ik denk wel meer van GoT) 1x conquest - 2x rush enzovoort. Maar volgens mij is die optie er niet. (Op zich vind ik het niet zo erg om ook 2x CQ te spelen, vooral omdat het toch iets leuker is om rush aan beide zijdes te hebben gespeeld).
Het is zeker ook niet mogelijk om alleen bij Conquest maps de hoeveelheid tickets te verhogen? Want bij Rush vind ik de hoeveelheden tickets nu prima, deze verhogen zou de attackers alleen maar een grotere kans geven en dus de game in onbalans brengen.

Verder zie ik graag een leuke combi aan de betere Rush en Conquest maps, maps als Gulf of Oman CQ speel je nu vrijwel nooit, gewedige map. Maps als Teheran CQ, Bazaar CQ, Kharg Island Rush en Wake Island mogen van mij uit de rotatie.

Een gebalanceerde 1000 tickets Metro of Kharg CQ moet echt geweldig zijn.

Vraagje over de patch: Is het nog steeds mogelijk om in Firestorm CQ de vlag over te nemen als je op het dak van een van de warehouses staat?

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 30-03-2012 12:14 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

1000 Tickets Metro, Bazaar op conquest is leuk, De rest van de mappen vind ik CQ echt saai. Eergister ook een potje op Caspian Border. 3 kills voor 1 tegen.....Totaal geen actie.....

Als er een GoTLive.nl custom server komt, hoop ik dat er het meeste rush gespeeld gaat worden. CQ 1000 tickets metro en bazaar zit wel vol met actie, maar de rest echt niet of nauwelijks. Iedereen wil in de vliegtuigen zitten en je komt amper infanterie tegen.....

XBL: MRE Inc

• mngm
  • Laatst online: 24-01 08:23
Wat ik hier niet direct terugvind; is de input lag (ps3) gefixed met de nieuwste patch? Of moeten we nog altijd op 572p spelen?

edit: ik denk dat ik hier het antwoord gevonden heb:
http://www.doesbf3stillhaveinputlag.com/
|:(

[ Voor 29% gewijzigd door mngm op 30-03-2012 14:55 ]

• pa4jv
Ik merk echt helemaal niets van input lag, ligt dat aan mij?

• mngm
Deze discussie is al veel gedaan, maar ja, het ligt aan jou. Je bent het waarschijnlijk gewend.
Speel eens een week op 572p en ga dan terug naar default, onspeelbaar.

Verwijderd

mngm schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:58:
Deze discussie is al veel gedaan, maar ja, het ligt aan jou. Je bent het waarschijnlijk gewend.
Speel eens een week op 572p en ga dan terug naar default, onspeelbaar.
al meerdere keren geprobeerd.. ik merk bij beide resoluties geen verschil. Echt 0 gewoon.

EDIT: En ik heb NUL last van input lag

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 15:07 ]

• Unomomentodado
mngm schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:58:
Deze discussie is al veel gedaan, maar ja, het ligt aan jou.
Het ligt niet aan iemand, het is voor iedereen weer anders. Het hangt van de verbinding tussen je console, tv, je type tv en instellingen af. Voor veel mensen wordt de input lag minder als je Anti Aliasing uit zet, maar het is niet voor iedereen een oplossing. Zelf heb ik gemerkt dat het beter werd toen ik op mijn PS3 de video settings op 720 max zette (en 1080i en 1080p uitzette).

Verwijderd

Ik heb het getest met AA aan en uit maar ik moet zeggen dat uit bij mij beter werkt. Alles loopt goed op zich wel merk ik als ik kleine tikjes geef dat hij iets trager is dus input lag. Maar ik kan er niet wakker van liggen.
Voorheen merkte ik het niet en nu eigelijk ook niet zo heel erg.

• mngm
Probeer 572p eens een week of langer aan 1 stuk. Dan pas merk je het verschil goed. Toen ik het de eerste keer testte dacht ik ook dat ik het nauwelijks merkte. Toch heb ik het laten staan op 572p, toen ik het een aantal weken geleden nog eens op default zette, dan pas werd me duidelijk hoe erg het probleem is.

@Rogierh, BF3 loopt sowieso max op 720p (eigenlijk 704p), dus 1080i/p uitzetten zou helemaal niets mogen uitmaken. Behalve als je tv probeert te upscalen naar 1080p ofzo.
Het is inderdaad voor iedereen anders, de reactiesnelheid van je tv is een belangrijke factor voor input lag. Hier gaat het echter over controller input lag, die nog eens bovenop je tv input lag komt. Bekijk de uitleg en filmpjes maar op http://www.doesbf3stillhaveinputlag.com/

• Mr Ton
MRELynx schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 13:45:
1000 Tickets Metro, Bazaar op conquest is leuk, De rest van de mappen vind ik CQ echt saai. Eergister ook een potje op Caspian Border. 3 kills voor 1 tegen.....Totaal geen actie.....

Als er een GoTLive.nl custom server komt, hoop ik dat er het meeste rush gespeeld gaat worden. CQ 1000 tickets metro en bazaar zit wel vol met actie, maar de rest echt niet of nauwelijks. Iedereen wil in de vliegtuigen zitten en je komt amper infanterie tegen.....
Dit vind ik wel heel zwart wit gezien.. Metro en Bazaar hebben inderdaad veel infantrie actie en dat is op de grotere maps minder, maar daarom is het ook Battlefield en geen Call of Duty. Nu is Caspian op de consoles inderdaad echt te groot, maar veel andere maps zijn echt vet op Conquest (Kharg, Canals, Seine, Firestorm).

Ik blijf Rush een wat geforceerde game mode vinden waar iedereen echt een kant op wordt gedwongen, bij Conquest krijg je echt het Battlefield gevoel.

Dat had beter kunnen zijn met meer spelers maar die gaan we dus niet krijgen

Verwijderd

mngm schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:08:
Probeer 572p eens een week of langer aan 1 stuk. Dan pas merk je het verschil goed. Toen ik het de eerste keer testte dacht ik ook dat ik het nauwelijks merkte. Toch heb ik het laten staan op 572p, toen ik het een aantal weken geleden nog eens op default zette, dan pas werd me duidelijk hoe erg het probleem is.

@Rogierh, BF3 loopt sowieso max op 720p (eigenlijk 704p), dus 1080i/p uitzetten zou helemaal niets mogen uitmaken. Behalve als je tv probeert te upscalen naar 1080p ofzo.
Het is inderdaad voor iedereen anders, de reactiesnelheid van je tv is een belangrijke factor voor input lag. Hier gaat het echter over controller input lag, die nog eens bovenop je tv input lag komt. Bekijk de uitleg en filmpjes maar op http://www.doesbf3stillhaveinputlag.com/
Ik had 572p aan gezet om het te proberen en vergeten uit te zetten.. na iets van 3 weken ofzo zette ik hem weer op 720P en voelde geen verschil... Ik heb veel online gespeeld op PS3 en ik weet hoe alles werkt. Ik heb geen fouten gemaakt mijn playstation heeft gewoon NUL last van Input lag.. lijkt me redelijk duidelijk toch..

Verwijderd

@MNGM jij bent eindelijk iemand die precies hetzelfde roept als ik in het begin heb geroept. Wat betreft input lag van tv en controller combo.

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:10:
@MNGM jij bent eindelijk iemand die precies hetzelfde roept als ik in het begin heb geroept. Wat betreft input lag van tv en controller combo.
Geroept? 8)7 :+

Verwijderd

Technisch gerelateerde website hier he.. fouten in de taal mogen hier.

• silverfox83
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-12-2023
old guys.eu wij hebben een tiental servers, waaronder een metro en karkand 1000 tickets server

• Flimovic

Flimovic

@ breedie
Je hebt fouten en dan heb je nog een keer wat Moulin zei :D
Maar je hebt gelijk hoor, moet er eigenlijk niet over zeuren! Maar hij was gewoon grappig :)

• pa4jv
Dat is geen taalfout meer. :P

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mr Ton schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:08:
[...]

Dit vind ik wel heel zwart wit gezien.. Metro en Bazaar hebben inderdaad veel infantrie actie en dat is op de grotere maps minder, maar daarom is het ook Battlefield en geen Call of Duty. Nu is Caspian op de consoles inderdaad echt te groot, maar veel andere maps zijn echt vet op Conquest (Kharg, Canals, Seine, Firestorm).

Ik blijf Rush een wat geforceerde game mode vinden waar iedereen echt een kant op wordt gedwongen, bij Conquest krijg je echt het Battlefield gevoel.

Dat had beter kunnen zijn met meer spelers maar die gaan we dus niet krijgen
Ja en nee... Firestorm vind ik ook veel te groot voro 12vs12 op de console. 2 man kwijt aan jets, 2 man kwijt aan helicopters en minimaal 3 man kwijt aan tanks. Houd je nog 5 man over voor 3 of 4 vlaggen. Dat is gewoon te weinig.

Mappen als Seine en Canals en Damavand Peak kunnen nog wel, maar Kharg, Firestorm, Caspian zijn te groot. Van de B2k mappen weet ik het niet zo, maar Wake Island is net zo als Caspian, ook te groot.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

LOL zo zie je maar weer als je teveel andere dingen aan het doen bent gaat het weleens fout hahaha.

• Flimovic

Flimovic

Zo weekend!!!!! Bier drinken en BF3!!! (ohja... en belastingaangifte :()

• thunder8

thunder8

Flimovic schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:18:
Zo weekend!!!!! Bier drinken en BF3!!! (ohja... en belastingaangifte :()
Gelukkig van de week al gedaan. (Die belastingaangifte)

Morgenvroeg nog werken, morgenmiddag boodschappen doen en morgenavond FC Twente met aansluitend een feestje in de stad. Dus vanavond even gamen en zondag denk ik :)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vandaag ben ik geband van een server(FAF I Freres d'Armes Francophones), waarom? I don't know, maar ik zat wel lekker in een PKP streak.

Ik zat met nog iemand in de beruchte GB gangetje te sprayen,mijn vriend waarmee ik tegen speelde werd ook geband? Raar? Maar boos was ik zeker, kan ook mijn battlereport niet meer terug vinden.

Wél wat ik weet is : Ik had zeker 50/20, echt jammer... Ik zie dat mijn stats ook niet vernieuwd zijn ? :S

Mijn hoogste KS was zeker over de 20 geweest ipv van mijn huidige 18..

[ Voor 26% gewijzigd door iPodKiller op 30-03-2012 16:34 ]

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
Waar kan je trouwens zien of er aangepaste hoeveelheid tickets in een server zit? (voordat je joined)

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-01 11:43
MRELynx schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 15:42:
[...]

Ja en nee... Firestorm vind ik ook veel te groot voro 12vs12 op de console. 2 man kwijt aan jets, 2 man kwijt aan helicopters en minimaal 3 man kwijt aan tanks. Houd je nog 5 man over voor 3 of 4 vlaggen. Dat is gewoon te weinig.
Dat zijn gewoon echte voertuig mappen. Lekker wijds, mooie weggetjes om met je tank overheen te scheuren. Ik snap ook niet dat je daar wíl rondlopen. Als je daar spawnt dan staan er al-tijd minimaal 2 tanks te wachten om naar het front gereden te worden. Doodzonde, als je het mij vraagt.
BUwe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:01:
[...]

Dat zijn gewoon echte voertuig mappen. Lekker wijds, mooie weggetjes om met je tank overheen te scheuren. Ik snap ook niet dat je daar wíl rondlopen. Als je daar spawnt dan staan er al-tijd minimaal 2 tanks te wachten om naar het front gereden te worden. Doodzonde, als je het mij vraagt.
Dat kan wel zijn, maar na het afschieten van max 2 mensen heb je een vlag al overgenomen. Er ontstaat niet echt een strijd om een vlag heen en dat heb je met meer dan 12 man wel. 20vs20 is bij die maps al een stuk boeiender.

Overigens heb je bij die maps al meer mensen die niet zo heel actief zullen zijn. Je hebt 2 jets, 2 choppers en 3 tanks. Dat zijn dus vaak al 10 man die niet direct vlaggen overnemen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
dan stap je toch in een jet/tank/chopper en ga je andere jets/tanks/choppers ownen? waarom zou een strijd om een vlag alleen infantry vs infantry kunnen zijn?

dat je er persoonlijk niet van houd is prima, maar ik vind bijvoorbeeld karg een supervette map, juist door de mix van voertuigen (en jihad jeeps mét toeters :D)

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Verwijderd

Wat betreft die input lag. Die is er helaas idd nog steeds. Ik pas mijn speelstijl er maar op aan, belachelijk eigenlijk, maar goed, ik kan weer op HD spelen. Input lag is er wel degelijk, en mensen die het roepen dat het BS is en dat het niet bestaat en dat er noobs zijn die hun gebrek aan skills blamen op de input lag. Check again. Ten eerste zijn er zo gigantisch veel filmpjes, commentaar, tweets, heck, er is zelf een hele website eraan geweid. Dat geeft wel iets aan lijkt mij. Ten tweede is het op de Xbox bijna nul in vergelijking met PS3, wat aangeeft dat het dus aan de PS3 ligt. Zelfde scherm, maar op de PS3 is er alleen input lag. Echt zon ontzettende misser en een hele dikke fail aan de kant van Dice (en misschien ook wel Sony :x ? )

Desondanks is de patch zeker wel een toppertje, omdat de custom servers met 2000 tickets of 1500 oid, gewoon dikke vette fun is.

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
YouTube: FULL METAL 3 | Battlefield 3 Montage by Threatty
hij kan het wel :D vooral met de stationary AT
Ik kan alleen maar zeggen dat het vandaag echt hele mooie potjes zijn op de GoT server. Echt lekker veel tegenstand en heerlijke chaos. Handmatig balancen bevordert gelukkig de gameplay, potjes gaan vaak op en neer. Haalt een beetje mijn ergernis weg dat de javelin zo sterk is :).

Verwijderd

BatmanHorizon schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:42:
Ik kan alleen maar zeggen dat het vandaag echt hele mooie potjes zijn op de GoT server. Echt lekker veel tegenstand en heerlijke chaos. Handmatig balancen bevordert gelukkig de gameplay, potjes gaan vaak op en neer. Haalt een beetje mijn ergernis weg dat de javelin zo sterk is :).
Kan je nog zoeken oid op de PS3 server?

• Flimovic

Flimovic

thunder8 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:26:
[...]

Gelukkig van de week al gedaan. (Die belastingaangifte)

Morgenvroeg nog werken, morgenmiddag boodschappen doen en morgenavond FC Twente met aansluitend een feestje in de stad. Dus vanavond even gamen en zondag denk ik :)
Morgen ook naar Twente! Welk vak zat je ook alweer?

Henkie schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 17:22:
dan stap je toch in een jet/tank/chopper en ga je andere jets/tanks/choppers ownen? waarom zou een strijd om een vlag alleen infantry vs infantry kunnen zijn?

dat je er persoonlijk niet van houd is prima, maar ik vind bijvoorbeeld karg een supervette map, juist door de mix van voertuigen (en jihad jeeps mét toeters :D)
Ik zeg niet dat het altijd infantry vs infantry is, maar of die 2 nou op de voet zijn of in een voertuig, het aantal 2 is gewoon niet groot genoeg. Dan heb je niet echt een veldslag om zo'n vlag heen, maar hoogstens 30 seconden schieten en het is alweer afgelopen.

Je hebt nu veel te vaak last van mensen die in jeeps van vlag naar vlag crossen, waardoor je niet echt bezig bent met aanvallen en verdedigen, maar telkens naar onverdedigde vlaggen lopen omdat ze voor de 30ste keer zijn overgenomen.

Laat dan die vlaggen helemaal weg en ga gewoon in het midden van de map vechten.

Verwijderd

Flimovic schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:21:
[...]

Duitsers; -)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33

• Wackmack
Kan ik me ook aanmelden? Ik heet robdegekste. Vandaag voor het eerst op de GoT gespeeld en dat is echt veel beter dan een normale server. Hier spelen mensen tenminste samen.

• Wackmack
[...]

Mappen als Seine en Canals en Damavand Peak kunnen nog wel, maar Kharg, Firestorm, Caspian zijn te groot. Van de B2k mappen weet ik het niet zo, maar Wake Island is net zo als Caspian, ook te groot.
Helemaal mee eens. Meer aantal spelers, is dat niet mogelijk?

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:08
Kan iemand mij vertellen waarom ik van de GOT server word gebannen opeens uit het niets? Net lekker bezig op grand bazaar waar we vanaf A bezig waren B over te nemen. Ik flank en kill een aantal gasten. Nog geen 30 seconden later word ik eraf gekicked en ben ik gebanned.

Zo hoeft een server van mij niet hoor. Beetje triest dat het zo moet gaan en dat er gasten als admin tussen zitten die per se hun zin moeten krijgen.

• Mr Ton
[...]

Martinspire schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:42:
[...]

Ik zeg niet dat het altijd infantry vs infantry is, maar of die 2 nou op de voet zijn of in een voertuig, het aantal 2 is gewoon niet groot genoeg. Dan heb je niet echt een veldslag om zo'n vlag heen, maar hoogstens 30 seconden schieten en het is alweer afgelopen.

Je hebt nu veel te vaak last van mensen die in jeeps van vlag naar vlag crossen, waardoor je niet echt bezig bent met aanvallen en verdedigen, maar telkens naar onverdedigde vlaggen lopen omdat ze voor de 30ste keer zijn overgenomen.

Laat dan die vlaggen helemaal weg en ga gewoon in het midden van de map vechten.
Dat valt toch allemaal reuze mee?

Ja de grote vehicle maps zouden beter tot hun recht komen met meer spelers maar die gaan we niet krijgen op de console. Maar op Caspian na kun je maar amper zo makellijk een vlag overnemen, daarvoor zit het met het mapdesign net goed. Op Firestorm centreert het gevecht zich meestal op B, in Kharg vliegt B/C regelmatig op en neer. Vanmiddag nog een mooi potje CQ gespeeld op Kharg waar het uiteindelijk beslist wordt op 3 tickets. Ja je zit daarbij constant met tanks maarja dat vind ik juist altijd wel een uitdaging. Denk dat deze maps na de patch wel minder interessant worden aangezien tanks blijkbaar bijna onbruikbaar meer zijn en de maps toch echt te groot zijn voor infantry.

De grote variant van Sharqi en Karkand zijn trouwens al te groot met 5 vlaggen, dat is echt te veel voor 12vs12. Caspian is ook te groot, of in ieder geval liggen de vlaggen te ver uit elkaar. De rest van de CQ maps zitten goed in elkaar, beter als de Rush mappen die enkele echt beroerde hebben imo. Maarja dat zijn ook CQ maps waar ze een beetje in geknipt hebben voor de consoles.

Hebben ze trouwens in Canals CQ iets veranderd waardoor de US iets sterker zijn geworden, of in ieder geval nog fatsoenlijk aan land kunnen komen? Want nu de Javelins zo gemaakt zijn dat ze vrijwel altijd hitten op voertuigen in het water zijn de Russen daar helemaal in het voordeel, zonde want het is echt een schitterende map als het in balans is.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr Ton op 30-03-2012 21:03 ]

• Unomomentodado
Versteegrob schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:38:
[...]
Kan ik me ook aanmelden? Ik heet robdegekste. Vandaag voor het eerst op de GoT gespeeld en dat is echt veel beter dan een normale server. Hier spelen mensen tenminste samen.
Heb je naam genoteerd. Voeg wat mensen toe via PSN en dan zien we je wel verschijnen. :)
Had vanmiddag je dogtags, wist niet dat je Gotter was. :)

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Idd, een van de beste bf3 video's tot nu toe. Je ziet gewoon dat er erg erg veel aandacht aan is besteed, en die kerel heeft alles zelf gedaan, gameplay, editing.

Verwijderd

dangerpaki schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:53:
Kan iemand mij vertellen waarom ik van de GOT server word gebannen opeens uit het niets? Net lekker bezig op grand bazaar waar we vanaf A bezig waren B over te nemen. Ik flank en kill een aantal gasten. Nog geen 30 seconden later word ik eraf gekicked en ben ik gebanned.

Zo hoeft een server van mij niet hoor. Beetje triest dat het zo moet gaan en dat er gasten als admin tussen zitten die per se hun zin moeten krijgen.
Het is een hele trieste zaak idd.

• cheiron
Woei, net voor het eerst op een 1000 ticket metro server gespeeld: waanzin :D. Ik ben veel te langzaam om veel kills te maken, maar met reviven en een beetje killstoch nog een hoop punten (rond de 17k) gehald.

Als ik nou nog zou leren schieten was het helemaal leuk geweest

Flickr PSN ID= cheironnl

dangerpaki schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:53:

Wat is dan jou psn? Er wordt echt niet zomaar geband/gekicked. Voor zover ik weet is er maar een paar keer gekicked om een goede reden.

edit: Ben jij WRR_Farid? http://battlelog.battlefi...how/38517776/4/361730101/ (Hollandhards zei al dat jij een tweaker zou zijn, vandaar). In die ronde werd er idd iemand gekicked. Sowieso iemand vanwege een onder de map glitch abuse. Ik weet niet wat de reden was voor jouw kick... Overigens is het beter om dan gelijk een psn berichtje te sturen en te vragen naar de reden, geeft wat meer duidelijkheid.

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 30-03-2012 23:54 ]

• Flimovic

Flimovic

@ dangerpaki
Ik hoorde vanavond wel dat er iemand per ongeluk was gebanned, wellicht ben jij dat?

Woot, mijn laatste 2 potjes rush gingen helemaal nergens over :(
Als verdediger werden we compleet geowned en was het na 6 minuten klaar.
Als attacker duurde het echt tering lang.
Hun bleven ons maar spawnrapen en jatten tot 2x toe onze LAV.
Ik had 30 om 30 (stond 22 om 11 halverwege) en veel gerevived, 19 kills in de LAV.
Ik was maar 2e in ons team.
De nr1 van hun had bijna 70 kills, ziek!
Ook minstens 3 mensen 5x afgeknald (zag ik op de killer cam), maar geen nemisis ribbon...
Wel bijna 10k aan punten :P
Morgen zal ik de battlelog linkjes posten, wat een bizar potje was dat zeg.
Na het defender potje had ik wel gehoopt dat de autobalance zijn werk zou doen, maar die faalt jammerlijk hard.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Wackmack
cheiron schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:22:
Woei, net voor het eerst op een 1000 ticket metro server gespeeld: waanzin :D. Ik ben veel te langzaam om veel kills te maken, maar met reviven en een beetje killstoch nog een hoop punten (rond de 17k) gehald.

Als ik nou nog zou leren schieten was het helemaal leuk geweest
Heeft de server een bepaalde naam? Lijkt me echt super vet !

• cheiron
Versteegrob schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:26:
[...]

Heeft de server een bepaalde naam? Lijkt me echt super vet !
Geen idee, maar het stond in de servername. Je ziet ze vast als je in de serverbrowser..browsed ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 23:28:
[...]

Wat is dan jou psn? Er wordt echt niet zomaar geband/gekicked. Voor zover ik weet is er maar een paar keer gekicked om een goede reden.

edit: Ben jij WRR_Farid? http://battlelog.battlefi...how/38517776/4/361730101/ (Hollandhards zei al dat jij een tweaker zou zijn, vandaar). In die ronde werd er idd iemand gekicked. Sowieso iemand vanwege een onder de map glitch abuse. Ik weet niet wat de reden was voor jouw kick... Overigens is het beter om dan gelijk een psn berichtje te sturen en te vragen naar de reden, geeft wat meer duidelijkheid.
Of een andere speler. Ik kan me dit nog herinneren. Ik wilde WRR_Farid kicken omdat er volgens enkele spelers de map glitch op Bazaar werd gebruikt (waarmee je acherin een hok op de B-vlag uitkomt. Als dat niet het geval was en je bent WRR_Farid, laat het dan ff weten dan unban ik je. Toen ik die ban erop zette heb ik per ongeluk eerst iemand anders gekickt (door verspringende plek in scoreboard, nog even wennen die interface). Die persoon heb ik meteen daarna geunbant, maar ik kon niet meer een berichtje sturen dat het per ongeluk ging omdat ik de naam niet helemaal herinnerde en de zoekfunctie op battlelog geen resultaat/aanwijzing gaf.

Edit: gevonden, was "hondakias1313"

Net als King zegt, er wordt niet zomaar iemand geband/gekicked. Enige andere kerel was een MAV glitcher die bij de tegenpartij zat en bovenop een flat ging snipen om ons in de rug te knallen en zijn team nergens mee hielp.

Dit soort dingen zullen nog wel vaker gebeuren (accidents happen), net als gedoe over balancing. Met zoveel gotters op een server zul je er denk ik mee om moeten gaan dat je niet meer zovaak wint of k/d behoudt als dat we tot nu toe deden, omdat het beter (en naar mijn idee leuker) is om tegen elkaar te spelen. De autobalancing doet overigens ook prima zijn werk als dat nodig is. Afgeknalt worden door tankh... King en uit de lucht geschoten worden door Josje/Holland, tja dat is niet anders. Ik krijg er wel weer voldoening van als ik ze een keer te slim af ben. :)

Als ik kijk naar de potjes van vandaag (aardig wat gespeeld), dan waren deze 1000% leuker dan als we voorheen een server domineerden. Dan hadden we al 4x een nieuwe server moeten zoeken. Leuk voor de k/d en W/L, maar dodelijk saai en lange wachttijden totdat de ticketcount eindelijk op 0 staat. Maar goed, dat is mijn idee, wat denken jullie?

• dangerpaki
Ik ben inderdaad wrr_farid. En dat was overigens helemaal geen glitch. Ik was gewoon lang zij gelopen om te flanken. Terwijl de tegenpartij bij B stond met hun neuzen richting A om daar mijn team tegen te houden ben ik gewoon via een gangetje bij C in de buurt netjes via de map achter ze tevoorschijn gekomen en heb er toen een stuk of vier afgeknald. Werd 30 seconden daarna gekicked.

Niet cool. Want niet elke keer als iemand achter je verschijnt en je squad neermaait gaat het om een glitch.
Unomomentodado schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:30:
[...]
Dit soort dingen zullen nog wel vaker gebeuren (accidents happen), net als gedoe over balancing. Met zoveel gotters op een server zul je er denk ik mee om moeten gaan dat je niet meer zovaak wint of k/d behoudt als dat we tot nu toe deden, omdat het beter (en naar mijn idee leuker) is om tegen elkaar te spelen. De autobalancing doet overigens ook prima zijn werk als dat nodig is. Afgeknalt worden door tankh... King en uit de lucht geschoten worden door Josje/Holland, tja dat is niet anders. Ik krijg er wel weer voldoening van als ik ze een keer te slim af ben. :)
Let er dan op z'n minst op dat er enig balans is. Aan de ene kant mensen die makkelijk een score/min halen van 450+ tegen anderen die met moeite 300 halen.
Later trad er autobalance en 8 Gotters tegen 3 met randoms waarvan de gemiddelde level net boven de 30 uit kwam... ragequit van de 3 tot gevolg (Moulin, Vos en ondergetekende). Zo hoeft het van mij ook niet.

Edit; ik zall er inderdaad mee moeten leren leven dat ik wat vaker ragequit.

[ Voor 3% gewijzigd door Jackal131 op 31-03-2012 01:15 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Unomomentodado schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:30:
[...]

Als ik kijk naar de potjes van vandaag (aardig wat gespeeld), dan waren deze 1000% leuker dan als we voorheen een server domineerden. Dan hadden we al 4x een nieuwe server moeten zoeken. Leuk voor de k/d en W/L, maar dodelijk saai en lange wachttijden totdat de ticketcount eindelijk op 0 staat. Maar goed, dat is mijn idee, wat denken jullie?
Precies hoe ik het ook heb ervaren. Zoveel chaotische en heel spannende potjes in de afgelopen twee dagen, vooral vandaag. Ik vond het verloop van veel potjes echt ontzettend tof :P. Tegen elkaar vond ik ook zeker leuk, kunnen we zeker blijven doen als het echt niet anders kan ivm balans. Het is echter wel een beetje tricky om onderling tussen tweakers een balans te vinden als we opsplitsen (zoals dat potje op wake).

edit: ^^ ik denk gewoon in zulke gevallen dat we iig een evenveel aantal tweakers aan beide zijden moeten balancen. Voor balans kan worden gekeken naar spm, maar is niet waterdicht aangezien je niet weet hoe de randoms zijn etc. Lastig.

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 31-03-2012 01:25 ]

• Unomomentodado
Ik krijg de titel van het liedje van Notorious B.I.G. voor de geest: "Mo Money, Mo problems". ;) En ik weet nog vroeger (2 dagen geleden...): toen hadden we geen zorgen over balance, bans of kicks. :) No server, no problems en lekker met zijn allen de EA pubservers afstampen...

Tot 6 Tweakers gaat het eigenlijk wel goed, maar balancen als er meer dan 6 tweakers zijn in de game zal altijd wel lastig blijven. Lees het gezeur op het PC topic er maar op na. Daarnaast zullen er ook heus nog wel foutjes met bans en kicks gemaakt worden. Ga er s.v.p. niet te emo op reageren, want na jarenlang spelen met elkaar denk ik dat iedereen van elkaar wel weet dat we als uitgangspunt hebben dat we leuke, spannende potjes willen spelen en dat we er niet op uit zijn om een stel randoms of elkaar op een custom server te willen rapen/etc. Dat is toch ook jullie intentie (?) en dat is wat ik mooi vind aan de mogelijkheid van een GOT server.

Al met al is het allemaal nieuw (2 dagen...), dus geef het een kans, wat tijd en heb lol. Lol heb ik er namelijk zeker mee.

ps: we kunnen de server ook unranked maken, dan maken de stats ook niks uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Unomomentodado op 31-03-2012 01:40 ]

Zit de server een beetje vol? Zo ja, hoeveel niet-gotters komen er dan op en zit het verspreid over beide teams?

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
OMG, wie doet er mee een potje bouwen voor deze simulator... :9~

Weet niet of die al een keer is langs gekomen, maar damn...

YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Build & Test (Full Video) - The Gadget Show

• thunder8

thunder8

Flimovic schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 19:21:
[...]
104
Lampje! ;)
NewbieNeo schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 02:31:
OMG, wie doet er mee een potje bouwen voor deze simulator... :9~

Weet niet of die al een keer is langs gekomen, maar damn...

YouTube: Ultimate Battlefield 3 Simulator - Build & Test (Full Video) - The Gadget Show
Heel vet, maar denk niet dat je dit lang volhoudt. Alleen het lopen doet je de das al om denk ik. :)

RogierH, stuur me nog even een DM, wil graag meesponsoren aan de server!

Zat gister blijkbaar in de US server van je, vond het al vreemd dat jullie op een andere server zaten. Moulin vond deze beter spelen dan de EU server. Vreemd? 8)7

• Wackmack
Hoeveel servers zijn er dan van GoT? Zag er vannacht 1 en ik was er met nog een andere GoT'er

• dangerpaki
Merk nu met de GOT server toch dat het zonde is dat er maar 24 man maximaal kan spelen. Het zou nu toch vet zijn als je met 50 VS 50 kon spelen op de PS 3. Maar het probleem met de ban is gelukkig weer opgelost. Was een misunderstanding. Dus netjes geregeld met elkaar. Hulde. Zie jullie vanavond wel op de server.

Wat ik het fijnst vind aan de tweakers server is dat er ten minste gewoon op de objectives wordt gespeeld. Ook al verlies je dan. Dan is er ten minste gewoon nog goed moeite gedaan.

[ Voor 22% gewijzigd door dangerpaki op 31-03-2012 10:13 ]

• cheiron
Jackal131 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 01:13:
[...]

Let er dan op z'n minst op dat er enig balans is. Aan de ene kant mensen die makkelijk een score/min halen van 450+ tegen anderen die met moeite 300 halen.
Later trad er autobalance en 8 Gotters tegen 3 met randoms waarvan de gemiddelde level net boven de 30 uit kwam... ragequit van de 3 tot gevolg (Moulin, Vos en ondergetekende). Zo hoeft het van mij ook niet.

Edit; ik zall er inderdaad mee moeten leren leven dat ik wat vaker ragequit.
Was dat op Seine? Want dat was inderdaad echt een bagger-autobalance :D Dat potje werd wel nog heel erg spannend!

-edit-
Trouwens, die pot 1000 tickets metro die ik gister speelde; stonden we op een gegeven moment met 200 tickets achter, en zonder vlaggen. Toch nog gewonnen. Epic

[ Voor 11% gewijzigd door cheiron op 31-03-2012 10:36 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Hier mijn rare en super ongebalanceerde potjes van gisteren...
Als defender: http://battlelog.battlefi...how/38537286/4/184351504/
Dat was binnen 6 minuten gewoon klaar, ons team was nergens.

Als attacker: http://battlelog.battlefi...how/38544098/4/184351504/
Kijk dan vooral eens naar het aantal kills wat hun hebben gemaakt en wat wij hebben gemaakt.
Spawnrapen, voertuigen jatten... ze overklasten ons compleet.
Ik ben blij dat ik nog zo goed gespeeld heb ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
iPodKiller schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 16:29:
Vandaag ben ik geband van een server(FAF I Freres d'Armes Francophones), waarom? I don't know, maar ik zat wel lekker in een PKP streak.

Ik zat met nog iemand in de beruchte GB gangetje te sprayen,mijn vriend waarmee ik tegen speelde werd ook geband? Raar? Maar boos was ik zeker, kan ook mijn battlereport niet meer terug vinden.

Wél wat ik weet is : Ik had zeker 50/20, echt jammer... Ik zie dat mijn stats ook niet vernieuwd zijn ? :S

Mijn hoogste KS was zeker over de 20 geweest ipv van mijn huidige 18..
En dat is dan meteen het grote gevaar op custom servers. Kinderachtige admins. Ik hoop dat niet op de GoT server te zien. Ga er eigenlijk wel van uit aangezien we bijna allemaal zo rond de 30 zijn?

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Ik had al een weekje geen BF3 meer gespeeld, maar nu ik gisteren speelde had ik echt een zeer slechte spelervaring.
Normaal pak ik altijd een jet, maar deze zijn echt zo goed als onbestuurbaar, de ene keer meer als de andere keer, ze zitten heel de tijd te trillen precies. Dan dacht ik, misschien is het een klein eenmalig bugje dus ging ik maar een tank pakken.
Dat ding kan ik gewoon niet meer besturen, als ik m'n joystick (ik speel ps3) een ietsiepietsie beetje beweeg begint mijn beeld al naar de compleet andere kant te vliegen, ik zou het op een sensitivity over 9000 schatten. Ik heb m'n instellingen al gecheckt en daar ziet er niets verkeerds uit..
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er nog andere mensen?

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:08:
Ik had al een weekje geen BF3 meer gespeeld, maar nu ik gisteren speelde had ik echt een zeer slechte spelervaring.
Normaal pak ik altijd een jet, maar deze zijn echt zo goed als onbestuurbaar, de ene keer meer als de andere keer, ze zitten heel de tijd te trillen precies. Dan dacht ik, misschien is het een klein eenmalig bugje dus ging ik maar een tank pakken.
Dat ding kan ik gewoon niet meer besturen, als ik m'n joystick (ik speel ps3) een ietsiepietsie beetje beweeg begint mijn beeld al naar de compleet andere kant te vliegen, ik zou het op een sensitivity over 9000 schatten. Ik heb m'n instellingen al gecheckt en daar ziet er niets verkeerds uit..
Ben ik de enige met dit probleem of zijn er nog andere mensen?
Heb een keer het zelfde gehad op de xbox, niks aan gedaan en ging vanzelf over.. heel frustrerend in ieder geval.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• thunder8

thunder8

Versteegrob schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:57:
Hoeveel servers zijn er dan van GoT? Zag er vannacht 1 en ik was er met nog een andere GoT'er
Kan met mij zijn geweest. Er waren gister nog 2 servers. Rogierh had eerst een Server in de US voor een dag gehuurd (Unomomentodado) en die was gister de hele dag ook nog online. Daar heb ik de hele avond zitten spelen, terwijl de rest op de "officiele" GoT Server zat. Na 23:00 kwam Moulin mij nog even gezelschap houden :P Zaten in een Squad met 2 Amerikanen, die ook redelijk bedreven waren en volgens mij zat Moulin ook hartelijk met die gasten mee te praten. _/-\o_

• Unomomentodado
@Thunder/Rob: die US server is er nog voor een weekje. Mocht je hier eens mee willen klooien (b.v. 1000 ticket Metro van willen maken), laat maar weten dan maak ik je admin en kan je hem zelf instellen en een maproulatie toevoegen. :)

Verwijderd

thunder8 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:46:
[...]

Kan met mij zijn geweest. Er waren gister nog 2 servers. Rogierh had eerst een Server in de US voor een dag gehuurd (Unomomentodado) en die was gister de hele dag ook nog online. Daar heb ik de hele avond zitten spelen, terwijl de rest op de "officiele" GoT Server zat. Na 23:00 kwam Moulin mij nog even gezelschap houden :P Zaten in een Squad met 2 Amerikanen, die ook redelijk bedreven waren en volgens mij zat Moulin ook hartelijk met die gasten mee te praten. _/-\o_
Bij een van die yanks hoorde je op een gegeven moment een kindje op de achtergrond
vragen; papa are you the bad guy? :)

• thunder8

thunder8

Ok een week, dacht dat je die voor een dag had. Ben al admin op deze, maar dacht gister dat dit de GoT Server was...... 8)7 (Maar die staat niet in mijn lijstje, want daar ben ik geen admin.....)

Rogierh, aub je gegevens nog voor de bijdrage. :9

• Unomomentodado
LOL!

Hier overigens een filmpje wat het enorme effect van suppression laat zien:

Voor het zicht raakt hij best wel wat kogels on target terwijl hij door de suppresion dus alles mist. Bizar. Ik zou eigenlijk het effect van de suppression en cover perk hierop ook willen zien.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wat is dit jonge! Kut admins!

Heb net een LAV in de Grand bazaar gang gekregen, dik 40/10 en daarna gekicked door de admin! Kunnen gewoon niet hebben dat ze geneukt worden! Dat ik slim speel kan ik niks aan doen! Jullie hebben C4 en RPG's! Gebruik het verstandig dan!

Kan ook mijn battlereport niet zien, heerlijk. Is het altijd zo, dat als je een dikke streak hebt dat admins je eruit kicken?

edit: Nu is die er wel.

[ Voor 21% gewijzigd door iPodKiller op 31-03-2012 12:11 ]

• cheiron
Unomomentodado schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:56:
LOL!

[video]

Voor het zicht raakt hij best wel wat kogels on target terwijl hij door de suppresion dus alles mist. Bizar. Ik zou eigenlijk het effect van de suppression en cover perk hierop ook willen zien.
Too much. Had nog wel een vergelijking willen zien met de suppression perk aan. Dan is het helemaal een feest.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Mr Ton
Unomomentodado schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:56:
LOL!

[video]

Dit is inderdaad wel een beetje veel van het goede, helemaal straks in de CQ maps. Ben benieuwd wat de Suppression Resist perk er aan doet.

• thunder8

thunder8

Des te meer een reden om binnen een squad je perks op elkaar af te stemmen. Heb helaas nog niet zo heel veel Squad based perks, maar met een 4 persoons squad zou Squad Cover, Squad Suppres, Squad Flak en Squad Frag bijvoorbeeld een goede combinatie kunnen zijn.

Server stats linkje:
http://bf3stats.com/serve...ef-4934-b3ea-aa25439dee22

Kan je zien dat het lekker druk is sinds de opstart, behalve in de europese avonduurtjes uiteraard :P. Ook de map rotation is zichtbaar.

• pa4jv
Ik had het er gisteren met Rogier al over en je zit inderdaad met het balance-probleem als je meer dan 2 squads Tweakers hebt. Zitten ze bij elkaar dan loopt de tegenstander leeg. Gisteren was het op een gegeven moment zo dat het 9 Tweakers met 3 goede/laggende randoms tegenover 3 Tweakers met faalhaasjes was, dan wordt het best wel lastig om die 9 Tweakers te verslaan. Gevolg is dat je één vlag houdt. Op Wake Island ben je dan echt de pineut aangezien je tegenstander én het vliegveld heeft én de boot met alle voertuigen.
Je kunt dan in het potje gaan balancen maar dat schiet dan ook niet op, dat overplaatsen is schijtirritant.

Nu is het zo dat we in 2 platoons 170(!) man hebben. De lijst op het moment van de Tweakers die regelmatig spelen(lijst zal ik blijven updaten):

Unomomentodado
KingofCunnus
Vos033
Jackal131
Jeroenimous
The_Bash
Flimovic
MouliN11
Cheironnl
joshjeownd
Dynamix81
Phytt
pa4jv
HollandHards
zuperkiwi
Tairino
M_Bias
Alquanter
Ei-foon
xSmoQxy
Thunder8NL
Steppa87
Sync149
Robdegekste
Nathuran
WjvD
Bierbeer
Jeanlock
Lightbullet

Edit: De cijfers in de tekst hieronder kloppen nu niet meer. Als je jezelf niet in de lijst ziet staan, meld het dan even.

In totaal 21. Het kan zijn dat ik nog iemand vergeten ben.Om een server te vullen nog 4 man nodig, en als je iedereen dan random verdeelt heb je wel een server die gebalanceerd is. 21 man is een ruime 10% van het totaal op GoT. Nou is een reservelijstje ook wel handig, dus we need moar! Wil iedereen die hier nog niet bijstaat maar wel regelmatig speelt mij toevoegen op PSN(pa4jv)? Hier een post plaatsen kan ook, voeg ik je wel toe. Ik ben ervan overtuigd dat we een server met Tweakers kunnen vullen en dat lijkt me dan ook stukken leuker dan Italianen met WiFi van de plaatselijke bibliotheek.

[ Voor 11% gewijzigd door pa4jv op 01-04-2012 22:51 . Reden: Steppa, Sync, Nathuran en Robdegekste toegevoegd ]

Verwijderd

Hoe kun je op de ps3 van plaats wisselen in een voertuig? Welke knop moet ik daarvoor gebruiken.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2012 13:33 ]

• cheiron
X

Ragequit btw. Ik wordt er echt ontzettend moe van dat ik de ene keer vanalles raak, en 10 minuten later verdomme nog geen mannetje in zn rug kan schieten zonder zelf dood te gaan. Ik kan ook maar niet ontdekken waar dat aan ligt. Het lijkt ook vaker dan ooit te zijn dat ik al dood ben zonder dat ik de tegenstander nog maar een schot heb horen of zien lossen

:r

Flickr PSN ID= cheironnl

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Mis mijn naam dr bij :(

PSN ID = steppa87

• Dirk149
  • Laatst online: 22-10-2025
Volgens mij heb ik jou nog niet in mijn vriendenlijst staan, pa4jv. (Sync149)

• pa4jv
Heb jullie toegevoegd. :)

• Wackmack
Wil je mij aub ook toevoegen?

robdegekste

Verwijderd

Hoezo spreken jullie niet gewoon wat regels af. Bijvoorbeeld een Metro. Je stelt dat beide teams hun dichste flag pakken en blijven houden. Dan geef je aan dat je deze niet mag overnemen en dus alleen B mag overnemen en daar moet blijven als je deze hebt. Dan krijg je geen spawnraping en houd je het potje nog leuk. Tevens ook toepasbaar op andere maps.
Pagina: 1 ... 65 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.