• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:01
Gister avond een paar potjes gespeeld en het spel voelt weer fris. Veel dingen zijn net iets aangepast waardoor het weer nieuw is. Zelfs een potje Metro Conquest gespeeld. Veel leuker dan voor de patch doordat niet iedereen met een USAS rond loopt.

Enige wat ik tot nu toe jammer vind is dat Tanks zo goed als nutteloos zijn. Ze zijn veel te zwak geworden. Je hebt niet meer dat BF gevoel als je er in rond rijdt en niet meer de paniek als er eentje opduikt. Je schiet 2 RPG's op z'n achterkant en je hebt hem vernietigd.

Voor de rest is het weer wennen welke wapens en welke attachments je moet gebruiken.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:03:
[...]

@Dynamix: mijn PS3 deed een beetje raar door mijn nieuwe headset en kon dus niets meer doen. Daarom was ik gisteren AFK. (lol klinkt als TO of CS)
Daarom stond je gister de hele avond in the menus. Had de server gejoined waar je aan het gamen was, maar na een paar minuten had ik door dat je alweer weg was.

De game voelt nu heel anders aan. Ik heb het idee dat alles veel vloeiender loopt en dat er ook wat dingen grafisch zijn aangepast (maar kan de vinger er niet zo op leggen)

Initial recoil is inderdaad een stukje hoger bij de meeste wapens en daar moet ik echt even weer aan wennen. Wat me gister opviel was, dat is op Bazaar de Mortar niet meer kon deployen? Ik wil alleen 2 kills met die mortar zodat ik verder kan met de assignments en Bazaar is de uitgelezen map hiervoor. Maar het lukte me nergens de mortar te deployen, ding bleef rood.....

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

thunder8 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:33:
[...]

Wat me gister opviel was, dat is op Bazaar de Mortar niet meer kon deployen? Ik wil alleen 2 kills met die mortar zodat ik verder kan met de assignments en Bazaar is de uitgelezen map hiervoor. Maar het lukte me nergens de mortar te deployen, ding bleef rood.....
Heb nog niet gespeeld na de patch (wel gisteren alles gedownload en geinstalleerd), maar uit de changelog staat me bij dat je een mortar niet meer kan deployen in een gebied waar de vijand niet kan komen. Niet meer vanuit home spawn dus, je zal nu in een open veld dat voor iedereen toegankelijk is moeten gaan zitten.
Conundrum51 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:32:
Enige wat ik tot nu toe jammer vind is dat Tanks zo goed als nutteloos zijn. Ze zijn veel te zwak geworden. Je hebt niet meer dat BF gevoel als je er in rond rijdt en niet meer de paniek als er eentje opduikt. Je schiet 2 RPG's op z'n achterkant en je hebt hem vernietigd.
Dat maakt een tank niet nutteloos, het is juist goed. Een tank zal nu, zoals in BF bedoeld is, samen moeten werken met een team. Gunner voor de zijkanten en achterkant, engineer in de buurt om tijdig te repareren. Bewegen met je tank wordt een must en het nut van zoom optics neemt ook toe omdat je dan op grotere afstand kan blijven!

[ Voor 34% gewijzigd door AllSeeyinEye op 29-03-2012 09:39 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Dus dat betekend dat we meer van dit soort kreten zullen horen:

Godverdomme, ze werken samen....... ;) >:)

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Mon0lith schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:22:
[...]

Same here!
Heb nu twee avonden gespeeld en ben tot de conclusie gekomen dat je beter nu
het spel had kunnen kopen en voor het eerst gaan spelen :/

Al die wapens zijn verkloot, je moet ze allemaal (afgezien van de PKP) weer opnieuw leren kennen!

Nog een paar dingen die mij opvielen:

- Tanks gaan 2x zo snel stuk, eerst had je 3 à 4 shells/rpg's nodig om een andere tank uit te schakelen
nu ben je met 2 hits al de sjaak.
- Heat seaking missles bij de choppers zijn 2x zo sterk waardoor je met 1 raket je chopper al disabled is.
- Nu de USAS generft is loopt iedereen in Metro met die k*t DAO-12.

En ik blijf terug komen op die wapens, je kan gewoon helemaal opnieuw beginnen :(

Kan trouwens iemand mij vertellen of de sniper rifles nou sterker zijn geworden?

Edit: Heb gelukkig nog wel 2 pluspunten.
- Je kan eindelijk quiten tussen de matches door
- Javelin werkt eindelijk goed
Beetje overdreven? Gisteren weer lekker zitten ownen hoor met de nieuwe wapens. Wel hebben sommige wapens wat meer recoil. Zag de doa 12 ook al meer, zo sterk is die toch niet

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
BUwe schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:05:
[...]

Dat is niet waar. Op de Xbox moet je eerst wachten tot je na de uitslag en ribbons etc. door de countdown van de volgende ronde heen bent, dan pas kun je quitten. Als ik het goed begrijp kun je straks tijdens de countdown al quitten.
Ah, dat is wel relaxt ja.

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Wackmack
Mobile Anti-Air
LAV-AD
9k22-Tunguska-M

Waar kan ik spelen met deze twee voertuigen, kan dit ook in rush? Lijk ze namelijk bijna nooit te zien..

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:28:
[...]
Beetje overdreven? Gisteren weer lekker zitten ownen hoor met de nieuwe wapens. Wel hebben sommige wapens wat meer recoil. Zag de doa 12 ook al meer, zo sterk is die toch niet
Ik heb zelf ook pas sinds twee dagen de DOA-12, zag namelijk bij het downloaden van B2K dat ik opeens ook de Physical Warfare pack gratis kon downloaden (had de LE versie zonder PW pack maar met B2K)
Misschien dat meer mensen hier dus achter zijn gekomen?

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Versteegrob schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 10:37:
Mobile Anti-Air
LAV-AD
9k22-Tunguska-M

Waar kan ik spelen met deze twee voertuigen, kan dit ook in rush? Lijk ze namelijk bijna nooit te zien..
Op de console heb je de Tunguska alleen in rush aan de defender side op Noshahr.
De LAV-AD geloof ik alleen op Wake Island. Conquest iig, heb niet echt conquest assault en rush op die map gespeeld.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 02-02 23:14
de tunguska ook als russian op cq wake island, als je de B vlag hebt.
heb er pas een paar keer ingezeten maar het is echt zo:

prrt - kill - prrt - kill - prrt - kill

:D

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• thunder8

thunder8

AllSeeyinEye schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:37:
[...]

Heb nog niet gespeeld na de patch (wel gisteren alles gedownload en geinstalleerd), maar uit de changelog staat me bij dat je een mortar niet meer kan deployen in een gebied waar de vijand niet kan komen. Niet meer vanuit home spawn dus, je zal nu in een open veld dat voor iedereen toegankelijk is moeten gaan zitten.
Ik heb overal op de map geprobeerd hem te deployen, ook bij A en C. No go! Ik wist dat hij niet meer te deployen is vanuit de forbidden zone, maar dat is hier niet de issue.

Andere maps gaat prima, maar dan heb je er weinig aan, want de velden zijn veel te groot en de kans dat je een enemy raakt is minimaal. Vindt het sowieso een onding, maarja heb gewoon 2 kills nodig voor die assignment.

AllSeeyinEye schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:37:
[...]

Dat maakt een tank niet nutteloos, het is juist goed. Een tank zal nu, zoals in BF bedoeld is, samen moeten werken met een team. Gunner voor de zijkanten en achterkant, engineer in de buurt om tijdig te repareren. Bewegen met je tank wordt een must en het nut van zoom optics neemt ook toe omdat je dan op grotere afstand kan blijven!
Zoom optic is meer een ondersteunende perk voor in het begin om te leren wat de curves zijn van een shell. Het is beter om er niet gehecht aan te raken en gewoon te leren zonder zoom optics. Als je dat na een tijdje doorhebt kan je immers nuttigere upgrades gebruiken.

Nuttiger nu is ir smoke. Pre patch was het niet zo nodig om ir smoke te gebruiken in de tank, maar mits je in de verloop van een ronde merkt dat je veel wordt gelocked zal je deze toch moeten selecteren. Het verbreekt de lock en brengt volgens mij soms de afgevuurde missile uit koers.

Overigens denk ik wel dat javelins en guided missiles iets té goed zijn geworden. Dat tankshells en rpg's meer damage doen vind ik niet zo erg. Maar twee man met een javelin die op je locken en je hitten en het is voorbij. Pre patch was er toch niks mis met de damage, meer dat hij niet zo nauwkeurig was. Lijkt me vooral een probleem op bijv. Tehran rush. De 3e basis hebben de defenders maar 1 tank en als die zo snel stuk kan gaan door twee javelins dan is hun tank idd vrij nutteloos.

Eigenlijk snap ik niet eens dat ze de tanks hebben aangepakt. Waren volgens mij prima in balans pre patch...

O-)

[ Voor 23% gewijzigd door KngfCnns op 29-03-2012 11:35 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Conundrum51
[...]

[/quote]

Dat was inderdaad voor de patch het geval. Echter, ik zat met een maat in een tank. Hij als bestuurder en ik als engineer om te repareren. Maar de tank gaat simpelweg te snel kapot. Je hebt amper de tijd om uit te stappen en te repareren. Vooral als je geraakt wordt door een helicopter of een vliegtuig.

• thunder8

thunder8

IR smoke is toch om te zorgen dat je niet zichtbaar bent met de IR-NV en niet zozeer om missiles te ontwijken?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
LOL!

Ik heb zojuist een server weten te bemachtigen via de ingame store! :)
Ik kon alleen een East US server uit de lijst kiezen, maar dat boeit niet. Ik heb deze server gerent voor 1 dag. Ik wilde eens kijken wat je er mee kan doen.

Servernaam: unomomentodado's server :)

Ik heb zoveel mogelijk mensen uit mijn friendlist aan de VIP lijst toegevoegd. Er is een max van 20. Ook voeg ik zoveel mogelijk bekenden toe als server admin.

Ik heb een roulatie van conquest en rush over zowel de classic als B2K maps ingesteld. Ook hier helaas een max van 15 maps. De server is unranked dus je kan lekker kloten als je wilt.

Vanavond ben ik een hapje eten bij een vriend van me (rond 11-en thuis) dus voor wie admin is: feel free om de server aan te passen.

Edit:
* ingesteld dat de match al start al bij 2 spelers.
* admins: King, Michel, Koen, Tom, Dynamix, Jackal, Cheiron, Vos (server staat nu in jullie server lijst?)

[ Voor 9% gewijzigd door Unomomentodado op 29-03-2012 11:45 ]

• thunder8

thunder8

Cool, zal vanavond eens kijken of ik hem kan vinden en erin kan spelen. d:)b Misschien is iemand dan ook genegen om 2x dood te gaan door mijn mortar, dan kan ik dat schijtding aan de kant gooien. :D

thunder8 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:37:
IR smoke is toch om te zorgen dat je niet zichtbaar bent met de IR-NV en niet zozeer om missiles te ontwijken?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nTH7S.png?1

;)

• thunder8

thunder8

Ok nice, had dat inderdaad nog niet gelezen. :)

Verwijderd

thunder8 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:40:
Cool, zal vanavond eens kijken of ik hem kan vinden en erin kan spelen. d:)b Misschien is iemand dan ook genegen om 2x dood te gaan door mijn mortar, dan kan ik dat schijtding aan de kant gooien. :D
Ik denk dat je in een willekeurig potje rush als attacker die twee kills zo hebt.
Een tijd terug met mijn zwager gespeeld; hij als recon in de MAV en ik met de mortar. Ik weet zeker dat we heel veel frustratie op hebben geleverd bij de defenders :9
Sowieso vind ik de MAV een heel handig tool in rush.
Unomomentodado schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:38:
LOL!

Ik heb zojuist een server weten te bemachtigen via de ingame store! :)
Ik kon alleen een East US server uit de lijst kiezen, maar dat boeit niet. Ik heb deze server gerent voor 1 dag. Ik wilde eens kijken wat je er mee kan doen.

Servernaam: unomomentodado's server :)

Edit:
* ingesteld dat de match al start al bij 2 spelers.
* admins: King, Michel, Koen, Tom, Dynamix, Jackal, Cheiron, Vos (server staat nu in jullie server lijst?)
Nice :P. Zal vanmiddag ff kijken. Ben benieuwd naar de mogelijkheden ed :P.

• Unomomentodado
Als je een eigen server hebt dan kan je als admin (voor zover ik nu zie):
* Mensen verplaatsen van team
* Een message instellen die mensen zien bij start van de map
* De volgende map in de rotatie bepalen (dus je kan er een skippen als je wilt)

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:55:
[...]
Nice :P. Zal vanmiddag ff kijken. Ben benieuwd naar de mogelijkheden ed :P.
Feel free om wat settings aan te passen. Om ongestoord te kunnen klooien is het wel handig om het unranked te houden.

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Unranked betekent toch ook dat onderstaande niet mogelijk is?
thunder8 schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:40:
Misschien is iemand dan ook genegen om 2x dood te gaan door mijn mortar, dan kan ik dat schijtding aan de kant gooien. :D

• Unomomentodado
Klopt, zet de server dan maar op ranked :)

• Unomomentodado
Dat er nu custom servers gehuurd kunnen worden vind ik echt geweldig. Net dus even geprobeerd mijn snipeskills wat te verbeteren op high ticket Metro CQ servers. 1e server: PS3 crash, 2e server: kick by admin, 3e: kick by admin. :)

Edit: LOL! Mijn servertje zit helemaal vol met spelertjes! :)

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 29-03-2012 12:54 ]

Unomomentodado schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:59:
Als je een eigen server hebt dan kan je als admin (voor zover ik nu zie):
* Mensen verplaatsen van team
* Een message instellen die mensen zien bij start van de map
* De volgende map in de rotatie bepalen (dus je kan er een skippen als je wilt)
Kun je dat ook als je ingame zit doen of moet je daarvoor weer naar het menu toe?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Unomomentodado
Als je in de game zit dan via het menu > "server settings" > "manage players" mensen kicken of verplaatsen. Je kan daar ook de map rotation veranderen.
Unomomentodado schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:08:
Als je in de game zit dan via het menu > "server settings" > "manage players" mensen kicken of verplaatsen. Je kan daar ook de map rotation veranderen.
Zozo, relaxed hoor. Verder nog ervaringen die je kunt melden? Hoe bevalt het en mis je nog dingen?

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:52
Is het bij custom servers ook mogelijk om het aantal voertuigen te verdubbelen ofzo? Dus maximaal twee vipers in de lucht per team, meer tanks, meer jets.

Of kun je alleen kiezen tussen wel of geen voertuigen?

• Unomomentodado
Server liep leeg, dus net 1x1 Rush op Grand Bazaar. Goed voor je MCOM attacker ribbons. :) Na 2e basis werd het 3x3. Op zich geinig, maar een volle server is leuker.

• Unomomentodado
Je kan alleen tussen wel/geen voertuigen kiezen. Je hebt keuze in alle mogelijkheden die je normaal gesproken ook bij de server settings ziet staan. Er zijn geen extra settings voor servers als wapens, etc. Deze settings kan je niet tijdens de game aanpassen. Als de settings buiten de game aanpast, dan gaan ze de volgende ronde in.

Door alles uit te zetten en damage hoog te zetten kan je er b.v. een harcore server van maken. Zo ff proberen. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Unomomentodado op 29-03-2012 13:47 ]

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Ik kom ff online :P

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

De update is al voor de PC uit lees ik, http://blogs.battlefield....-new-shortcut-items-live/ , nu nog de XBOX360!

https://powershellisfun.com

• Wackmack
Het lijkt wel of Rush nu steeds uit 1 potje bestaat ipv aanvallen en verdedigen, meer mensen die dit opvallen?

• Henkie
ligt aan het type server wat je speelt. DICE servers gaan van CQ naar Rush en weer CQ met maar 1 ronde Rush. de EA servers draaien óf rush óf cq met bij rush gewoon en attacker en defender.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:35
Versteegrob schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:38:
Het lijkt wel of Rush nu steeds uit 1 potje bestaat ipv aanvallen en verdedigen, meer mensen die dit opvallen?
Dit heb ik ook gemerkt gister, best wel irritant, wil ff wat meer mcom-attacker ribbons hebben. Gaat een beetje moeilijk als k alleen maar kan defenden 8)7

Verwijderd

Versteegrob schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:38:
Henkie schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 14:44:
ligt aan het type server wat je speelt. DICE servers gaan van CQ naar Rush en weer CQ met maar 1 ronde Rush. de EA servers draaien óf rush óf cq met bij rush gewoon en attacker en defender.
Ah, dat is dus het verschil! Wat ik er uit opmaakte was dat de servers nu een soort van 'theme' hebben: Urban Warefare, Soldier Skirmishes, etc.. Dit zijn dus blijkbaar alleen de Dice servers.. Was bij Quick Game de game mode Conquest Assault altijd al een losse optie? Of is er nu een duidelijk onderscheid gemaakt tussen Conquest en Conquest Assault?

Ben erg blij met de update, heb opeens een veel gevarieerder en uitgebreider spel lijkt het. En die 870MCS is nu opeens een favo geworden! Heerlijk

• Dynamix
Goede berichten over custom servers. Heel netjes dat je de instellingen on the fly kunt aanpassen!

• pa4jv
Kicken werkt ook goed. 8)

• Unomomentodado
Martinspire schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 13:27:
[...]

Zozo, relaxed hoor. Verder nog ervaringen die je kunt melden? Hoe bevalt het en mis je nog dingen?
Wat ik mis is dat je max 15 maps kan in stellen in de roulatie. Ik zou het liefst alle B2K en classic maps erin willen hebben en die dan ook allemaal op zowel Rush als CQ.

Nog een paar opvallende dingen:
* Admins kunnen niet gekickt worden door andere admins. Nog niet getest of je dat als server eigenaar wel kan.
* Mensen overzetten van team is erg handig. Lijkt me mooi om in de server rules op te nemen dat bij een unbalanced game je mensen gaat overzetten.
* Zo'n eigen server biedt mensen de mogelijkheid om b.v. 1v1 dogfights in jets te laten doen en dus te kunnen oefenen. Dit kan allemaal ranked dus meetellend voor je unlocks.
* Waar je op moet letten als je de server wijzigt: als de server unranked was en je wijzigt hem naar ranked, dan wordt de server alleen ranked voor mensen die nieuw de server joinen (daar lijkt het nu ten minste op).

Verwijderd

@Rogierh: moet je server via een creditcard betalen of kan het ook met zon psn card?

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Unomomentodado schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 11:38:

Vanavond ben ik een hapje eten bij een vriend van me (rond 11-en thuis) dus voor wie admin is: feel free om de server aan te passen.
Ik zie dit al helemaal voor mij:
Het is 10 voor 11 s' avonds
" Rogierh, wil je nog een toetje?"
-Rogierh zit ongeduldig op zn stoel te wippen-
"Nee, ik moet echt naar huis, moet nog iets belangrijks doen"

;)

Flickr PSN ID= cheironnl

• thunder8

thunder8

LOL! :+

• Unomomentodado
:)

Ik zie net dat ik ook een Europese server kon aanschaffen, dus meteen gedaan. Zoeken op 'GOT', dan vind je hem. Heb hem nu mixed Rush/CQ gemaakt met alle maps. De maps die leiden tot overloop potjes of spawnrapen heb ik eruit gelaten (Metro CQ, Noshar Conquest, Bazaar Rush, Tehran CQ).

Maprotatie:
* Gulf of Oman (Rush)
* Kharg island (CQ)
* Caspian (Rush)
* Sharqi (CQ large)
* Tehran (Rush)
* Grand bazaar (CQ)
* Strike ar Karkand (Rush)
* Wake Island (CQ large)
* Damavand peak (Rush)
* Seine Crossing (CQ)
* Sharqi (Rush)
* Strike at Karkand (CQ large)
* Noshar canals (Rush)
* Operation Firestorm (CQ)

(suggesties zijn welkom)

Ik zal een paar mensen vast admin maken. Laat ff weten als je wilt mee wilt sponsoren.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:41

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Mon0lith schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:33:
[...]

Met die PKP heb ik het gevoel dat er niets aan veranderd is, dus dat is positief :)
w00t en nu maar hopen dat het voor de xbox hetzelfde is. Op naar PKP service star 47 en 48 vanavond. *O*

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:44:
:)

Ik zie net dat ik ook een Europese server kon aanschaffen, dus meteen gedaan. Zoeken op 'GOT', dan vind je hem. Heb hem nu mixed Rush/CQ gemaakt met alle maps. De maps die leiden tot overloop potjes of spawnrapen heb ik eruit gelaten (Metro CQ, Noshar Conquest, Bazaar Rush, Tehran CQ).

Maprotatie:
* Gulf of Oman (Rush)
* Kharg island (CQ)
* Caspian (Rush)
* Sharqi (CQ large)
* Tehran (Rush)
* Grand bazaar (CQ)
* Strike ar Karkand (Rush)
* Wake Island (CQ large)
* Damavand peak (Rush)
* Seine Crossing (CQ)
* Sharqi (Rush)
* Strike at Karkand (CQ large)
* Noshar canals (Rush)
* Operation Firestorm (CQ)

(suggesties zijn welkom)

Ik zal een paar mensen vast admin maken. Laat ff weten als je wilt mee wilt sponsoren.
Wat voor sponsor bedrag had je in je gedachten?

• pa4jv
€60,- gedeeld door het aantal sponsors. :+

• Unomomentodado
Precies :)
Eerst maar eens lekker knallen, formaliteiten komen later wel.

• pa4jv
Heb je nu ook nog die US server voor een week?

• Unomomentodado
Jep :) Zal zoveel mogelijk bekenden er admin van maken, zodat je er mee kan klooien.

Verwijderd

Unomomentodado schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:44:
Laat ff weten als je wilt mee wilt sponsoren.
Wil ik zeker in mee! Wel weinig team ervaring (tijd niet serieus gespeeld), maar heb echt eens zin om samen (georganiseerd) te knallen, if that's ok!

Accepteer je Paypal?

• Wackmack
YouTube: pixelenemy

In dit filmpje wordt in gegaan dat je bijna geen heli's meer kan locken na de patch :(
Vond het gisteren al zo lang duren en de afstand is ook minder geworden. Snap echt niet waarom ze dit gedaan hebben.

• Henkie
is de server huren alleen via Creditcard of kan dit ook met bv een PSN card of PayPal??

• Unomomentodado
Ik heb het via creditcard gedaan.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Awesome Rogier! Ben dit weekend weer lekker veel online. Ben zeker bereid om mee te dokken.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Vraag me af of dit bericht te vertrouwen is, maar zo ja: awesome!
http://battlelog.battlefi...view/2832654624952960121/
Dice are unable to announce this due to Microsoft having control over certification process. If they were to officially confirm this, and something happened, it would just make people pissed off.

The patch was supposed to come out the same day as the PS3. The Xbox 360 certification failed the patch, (Likely due to the Alpha Squad Bug) and was resubmitted. Dice fixed the Alpha Squad bug on PC and 360, but released the PS3 patch anyway so that they could meet their goals and test the Rent-A-Server feature. This also benefited them in that they had less simultaneous demand from not having two consoles both using the servers.

A new patch will be released for the PS3 (In certification now) to address the Alpha Squad bug. Users will likely need to re-download an updated copy of the (1.0GB) patch to fix Alpha Squad.

The current (+1.0GB) patch also contains the CQ content, which will be activated in June through a 56kb-256kb marketplace download to unlock the content.

This is all the speculation that I have for now, stay tuned for more information as my coffee intake increases
Het zou in ieder geval verklaren waarom de patch zo groot is en als 3 april correct is (lijkt me op zich ook wel logisch), dan zou dat mooi zijn. Dat testproces zou helemaal niet zo lang hoeven te duren, maar we zullen zien.

Overigens zijn de xboxers onder ons via gotlive.nl aan het kijken naar de mogelijkheden voor de rent-a-server optie. Lijkt me niet nodig om dat soort berichten in dit topic te plempen, ben veel benieuwder naar de ervaringen van de nieuwe patch en het hebben van een eigen server...

Edit:
Is deze browser-addon overigens al voorbijgekomen? Voor Firefox en Chrome is Better Battlelog (BBlog) erg handig voor het bekijken van de statistieken per gun. Wat voor impact de attachments en player stance hebben op de kogel output. Verder nog wat andere kleine dingen en wat pc-related stuff, maar toch best handig!

http://getbblog.com/en/features

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2012 17:05 ]

Kan je via quick match alleen op EA servers zoeken?
Ik wil namelijk alleen rush spelen maar kom erg vaak in cq/rush servers...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:08
Kijk een eigen server voor GOT'ers. Das wel fijn. Ben namelijk alle mensen die niet op objectives spelen en neit communiceren zat. Ben eventueel ook bereid om een klein deel bij te dragen aan de kosten voor de server. En wat mij betreft mogen een aantal maps waar goed geraped kan worden er gewoon bij (bv. Metro). Is ook leuk om tussen de maprotatie een paar van dat soort maps te hebben.

• Dynamix
Goed geregeld, uno! Ik betaal wel mee in de vorm van grappen die niemand snapt :p
Hint: http://www.youtube.com/watch?v=Bv3G5ue5XaY
dvdkiwi schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:02:
Kan je via quick match alleen op EA servers zoeken?
Ik wil namelijk alleen rush spelen maar kom erg vaak in cq/rush servers...
Je kunt toch gewoon via de server browser een rush server kiezen? De servers genaamd "SERVER####" draaien maar één modus, als het goed is.

[ Voor 15% gewijzigd door Dynamix op 29-03-2012 17:12 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Ik wil best wat sponsoren, beetje afhankelijk van hoeveel in de maand etc.

Steam/Discord: Flimovic

• Dynamix
Flimovic schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:11:
Ik wil best wat sponsoren, beetje afhankelijk van hoeveel in de maand etc.
Jij gaat eerst een headset kopen! O-)
Waren leuke potjes net op de europese GoT server. Tairino kreeg al wat fanmail "Good server" omdat hij de clantag nog had :P. Ik ben ook bereid voor een bijdrage voor de server.
Dynamix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:08:
Goed geregeld, uno! Ik betaal wel mee in de vorm van grappen die niemand snapt :p
Hint: http://www.youtube.com/watch?v=Bv3G5ue5XaY
Aaaaah, aha :P

[ Voor 42% gewijzigd door KngfCnns op 29-03-2012 17:24 ]

• pa4jv
BatmanHorizon schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:22:
Waren leuke potjes net op de europese GoT server. Tairino kreeg al wat fanmail "Good server" omdat hij de clantag nog had :P. Ik ben ook bereid voor een bijdrage voor de server.

[...]

Aaaaah, aha :P
Iedereen zat zo van: :?
Ik was de enige die moest lachen. :+
Dynamix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:13:
[...]

+1
d:)b
pa4jv schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:27:
[...]
Iedereen zat zo van: :?
Ik was de enige die moest lachen. :+
Zal wel aan mij liggen, maar ik snap 'm nog steeds niet.

[ Voor 41% gewijzigd door Jackal131 op 29-03-2012 17:33 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Vet hoor, een eigen servert.
Als dank Uno, wijk ik niet meer van je zijde en zal je reviven en repairen tot ik er bij neerval.

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
ff een salade in elkaar flansen en dan gaan we vanavond weer eens lekker knallen.
Ben benieuwd naar de veranderingen van de patch. Hoe vind ik die GOT server?

psn = smeersbergen

• pa4jv
Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:38:
Vet hoor, een eigen servert.
Als dank Uno, wijk ik niet meer van je zijde en zal je reviven en repairen tot ik er bij neerval.
Hmmm... wat als uno dood ligt voor een deuropening? :+
Dynamix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:08:
Je kunt toch gewoon via de server browser een rush server kiezen? De servers genaamd "SERVER####" draaien maar één modus, als het goed is.
A ja, tuurlijk! :)
Ik heb tot nu toe alleen maar quick match gedaan ;)
Logisch thanx :*)

Lol, kan wel merken dat ik weer met mn favo wapens speel. Effe 2 relaxte potjes gespeeld: 34-9, mvp en mcom attacker ribbon en rondje van 18-1. Beide rondes als assault met medic kit en Aek 971

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2012 19:52 ]

• Henkie
Welke wapens grbruik je dan het liefst? En welke attachments?

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Martinspire schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:52:
Lol, kan wel merken dat ik weer met mn favo wapens speel. Effe 2 relaxte potjes gespeeld: 34-9, mvp en mcom attacker ribbon en rondje van 18-1. Beide rondes als assault met medic kit en Aek 971
Haha geniet er nog maar van, na de patch kun je weer op zoek naar een nieuw favoriet wapen als ik het allemaal zo hoor ;)

Still, M16A3 Kobra Foregrip Suppressor ftw

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Mr Ton schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 19:59:
[...]

Haha geniet er nog maar van, na de patch kun je weer op zoek naar een nieuw favoriet wapen als ik het allemaal zo hoor ;)

Still, M16A3 Kobra Foregrip Suppressor ftw
Och, die AEK pak ik ook alleen vanwege de vette reload. Anders heb ik altijd nog de F2000, M416 en de Famas die ik nog wel fijn vind.
Voor de Engineer vind ik de G36 het fijnst, maar de M4A1, G53 en SG553 vind ik ook wel fijn.
Support ga ik meestal voor de PKP, maar als ik wat minder spray wil ga ik meestal voor de MG36. In maps als Metro pak ik vaak de M60 vanwege het geweldige geluid
Bij de Recon vind ik de M39 wel fijn als semi-auto en de L96 als single-shot.

Over het algemeen kan ik wel met elke gun overweg. Soms switch ik naar de P90 of PP19. 870 vind ik de fijnste shotgun en die zal ik ook na de patch waarschijnlijk prefereren. En Flak zal wel altijd mijn perk zijn, vanwege de vele frag-ammo, rockets, granaten en mortars die ik vaak op mn dak krijg.

Gevolgd door de 2 meest oneerlijke potten evah. Niet alleen was ons team in de minderheid, ook hadden wij bij de tegenstander alleen maar adelaartjes, waarvan een hele squad uit de USA kwam (niet te raken dus) en de rest van ons team echt geen ene fuck uitvoerde. MAV's mochten vrolijk rondvliegen, tanks werden genegeerd, amtrack mocht vrolijk blijven staan, snipers werden niet neergeschoten, niets werd gespot en mortars bleven ook lekker staan. Dus moesten we eigenlijk met 4 man een stuk of 10 trutjes en 2 haast onsterfelijke gozers proberen tegen te halen. Bijna hadden we het gered in de eerste basis als defender, maar die was uiteindelijk toch niet mogelijk en in die 2e basis vraag ik me af hoe we dat hebben uitgehouden. Als aanvaller was het vrijwel meteen spawnrapen, want waarom zouden die teams een keer gebalanceerd worden. Echt serieus, wtf man. Uiteindelijk maar rage-quit, want dat was echt niet normaal irritant.

[ Voor 72% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2012 20:33 ]

• pa4jv
Rogier, ik stel voor om CQ Damavand eruit te halen. Als je B eenmaal hebt ga je door voor C, en als je C hebt zit je in hun spawn. Heb je B dan kun je ze daar opvangen, schiet je ook niets mee op. Vind het maar een saaie map..

Daarnaast; is het mogelijk om autobalance uit te zetten? Als we met 7 man zitten worden er steeds 3 overgeplaatst, wat nogal vervelend is. Misschien is zelf balancen wat handiger. Ik heb niet gekeken of het kan want ik ben geen admin. :P

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
ik lees goeie berichten hier ;).
zal kijken of ik vanavond nog ff tijd kan maken morgen 2 gespreken voor mogelijk ander werk, dus moet ook wat voorbereiden ;).

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
pa4jv schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:11:
Rogier, ik stel voor om CQ Damavand eruit te halen. Als je B eenmaal hebt ga je door voor C, en als je C hebt zit je in hun spawn. Heb je B dan kun je ze daar opvangen, schiet je ook niets mee op. Vind het maar een saaie map..

Daarnaast; is het mogelijk om autobalance uit te zetten? Als we met 7 man zitten worden er steeds 3 overgeplaatst, wat nogal vervelend is. Misschien is zelf balancen wat handiger. Ik heb niet gekeken of het kan want ik ben geen admin. :P
Damavand Peak CQ is juist redelijk gebalanceerd naar mijn mening! Als een team B over weet te nemen en zich gaat focussen op A/C, dan kun je vaak tussendoor sneaken en snel de vlag aan de andere kant overnemen. Daarnaast heb je ook nog de Little Birds die ervoor zorgen dat de vlag aan de 'andere kant' overgenomen kan worden. Je tegenstander moet ech beroerd zijn wil je het potje zwaar domineren, ook omdat A/C vrij open gebieden zijn die niet makkelijk over te nemen zijn.

Ik vind Metro CQ nog altijd de map die het meest gevoelig is voor on balans, maar zelden dat een potje zich echt rondom B afspeelt en dat de linies daar continu verschuiven. In balans is het wel ineens de vetste map van het spel, maarja..

Oh en Noshar Canals CQ is ook zwaar in on balans, Russen zijn daar duidelijk in het voordeel.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Verwijderd

Zo, wat zijn die custom servers heerlijk. CQ Metro 1500 tickets _O_

Terugkomen als je op 700-200 staat _O_

• pa4jv
Mr Ton schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:43:
[...]

Damavand Peak CQ is juist redelijk gebalanceerd naar mijn mening! Als een team B over weet te nemen en zich gaat focussen op A/C, dan kun je vaak tussendoor sneaken en snel de vlag aan de andere kant overnemen. Daarnaast heb je ook nog de Little Birds die ervoor zorgen dat de vlag aan de 'andere kant' overgenomen kan worden. Je tegenstander moet ech beroerd zijn wil je het potje zwaar domineren, ook omdat A/C vrij open gebieden zijn die niet makkelijk over te nemen zijn.

Ik vind Metro CQ nog altijd de map die het meest gevoelig is voor on balans, maar zelden dat een potje zich echt rondom B afspeelt en dat de linies daar continu verschuiven. In balans is het wel ineens de vetste map van het spel, maarja..

Oh en Noshar Canals CQ is ook zwaar in on balans, Russen zijn daar duidelijk in het voordeel.
De tegenstander is vaak beroerd.. daarom moet die map eruit. Met 12 tweakers kun je ze nog de kans geven maar 3 man kan hun spawn gewoon dichtzetten.

• Unomomentodado
pa4jv schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 21:11:

@Maarek: zoeken op 'GOT' dan vind je de server wel.

@Pa4jv: goede, ik zal die met een andere map wisselen.
Edit: Back to karkand CQ van gemaakt.

Autobalance uit is prima, maar dan is zelf balancen wel een vereiste inderdaad. Dat gaat overigens zeer makkelijk, maar je moet wel ff opletten. Net voor einde van de map moet je namelijk even kijken welke mensen je eventueel zou wisselen. Kijken naar hoogte van level is ook een mogelijkheid (dus bij unbalanced lage level naar je toe halen en hoog level verplaatsen).

[ Voor 4% gewijzigd door Unomomentodado op 29-03-2012 22:38 ]

Verwijderd

Oh nee he. Krijgen we dat gezeik natuurlijk ook met die geniale custom servers. Zielige admins die denken dat je aan het cheaten bent of ze kunnen er niet tegen dat je ze keihard ownt :')

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02 19:53
Deze patch had het spel echt nodig. 1000 tickets Seine Crossing, Metro & Grand Bazaar is echt geweldig. :Y) Had er standaard in moeten zitten.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Ik leg me er maar bij neer dat ik mijn k/d niet verder op zal zien lopen...
Tanks zijn nauwelijks ene fluit meer waard (Javelins zijn dan eindelijk wel nuttig),
heli's zijn erg sterk maar de jets slaan daadwerkelijk alles.
Eén hit met een heat seaker (tegen tanks of heli's) en je bent dood.
Dan doen de stationary AA's ook nog minder damage.

Wat ik vanavond een paar keer had: ik schiet van een meter of 3 zeker 10 kogels in een poppetje, hij schiet mij dood en heeft zelf nog 100% leven. Erg frustrerend :(

Wat me opvalt aan de GoT server:
Het ene team (wat vaak domineert) bestaat bijna alleen uit (ik denk vaste groepjes en vaak samenspelende) tweakers, terwijl er in het andere team maar een paar zitten...

• Unomomentodado
@The Great Hood: je kan natuurlijk altijd op de DICE servers spelen. :)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Custom servers zijn geniaal, alleen jammer dat sommige admins misbruik maken van hun rechten.

Maar lekker lange potjes, héérlijk zeg!

Verwijderd

Vanavond een paar leuke potjes gespeeld op de PS3 server, thanks hiervoor trouwens!
Psn is Nathuran, zat het grootste deel van de tijd tegen de andere gotters te spelen, dat was wel jammert

Edit: ik heb inderdaad geen mic :) hoorde dat mensen zich afvroegen waarom ik zo stil was. Laatste paar potjes waren wel leuk, vooral rush op caspian border!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2012 00:41 ]

Verwijderd schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:31:
Vanavond een paar leuke potjes gespeeld op de PS3 server, thanks hiervoor trouwens!
Psn is Nathuran, zat het grootste deel van de tijd tegen de andere gotters te spelen, dat was wel jammert

Edit: ik heb inderdaad geen mic :) hoorde dat mensen zich afvroegen waarom ik zo stil was. Laatste paar potjes waren wel leuk, vooral rush op caspian border!
FF een headsetje aanschaffen. Kun je ook lekker meeschelden en schreeuwen, haha >:)

Was inderdaad wel een lekker potje op Caspian Border. Die gasten speelden erg slim.
Wat ik wel jammer vind is dat we geen ping meter hebben. Gasten met een te hoge ping en die echt lopen te laggen, kunnen we dan verwijderen.

[ Voor 17% gewijzigd door Jackal131 op 30-03-2012 00:47 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Unomomentodado
Uit het PC topic van RivalXFactor:

Verwijderd

iPodKiller screef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:17:
Custom servers zijn geniaal, alleen jammer dat sommige admins misbruik maken van hun rechten
What happened?

Verwijderd

Gisteren 3 keer van een server gekickt door een admin terwijl ik nog geen eens zo goed speelde. Het is inderdaad lastig dat er admins zijn welke spelers eruit kicked voor de lol of gewoonweg omdat ze er niet van kunnen winnen. Hoeveel admins zijn er eigelijk op de GoT server? Volgens mij waren het er behoorlijk wat....daar krijg je alleen maar gezeik mee vooral met de map rotation!

Wat betreft de wapens op zich goed geregeld sommige wapens zijn echter niet meer te handelen of geven haast geen damage meer lijkt het. Voorheen vond ik de Famas (reload en recoil zijn klote), F2000 en de M27 fijn dit is niet meer het geval. Nu kan ik me meer vermaken met de G53 supp, M16A3 supp. en de PKP. De laatste is wel trager geworden.

En helaas de tank is niet meer zo fijn om in te zitten 1 Javelin of rpg en hij is disables 28% left. SMAW damage is gelijk gebleven volgens mij. Attack choppers lijken ook minder damage te kunnen hebben en zijn disabled als ze geraakt worden door een heatseeker. Flares lijken vaak niet te werken heel wazig!

Verders heeft de patch meer voordelen dan nadelen dus ik ben tevreden.

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:35
Ik heb me ook maar is aangemeld voor het [GOT] platoon.
SEN: frank260291

Vanavond maar eens ff op de GOT server spelen :)

[ Voor 26% gewijzigd door frank131331 op 30-03-2012 08:51 ]

Verwijderd

Ik heb je geaccepteerd. Welcome

• thunder8

thunder8

Gister heerlijk gegamed op "onze" eigen server, ondanks die poppetjes die niet tot nauwelijks kapot te krijgen waren.

RogierH, doe me via DM maar je gegevens, dan maak ik zsm wel een redelijk bedrag over voor de server. Je hebt de server voor 90 dagen gehuurd toch? Als het over 90 dagen nog interessant is om de server verder te huren, dan kunnen we kijken wat we ermee doen.

Voor de nieuwelingen, voeg me maar toe op Battlelog (Thunder8nl) en op PSN (Zie sig), ik accepteer jullie wel. :)

[ Voor 13% gewijzigd door thunder8 op 30-03-2012 09:12 ]

• Dynamix
Net even snel een wapentestje gedaan naar aanleiding van het filmpje. De L85 met alleen heavy barrel is echt machtig inderdaad! Super accuraat in iedere burst.

Een foregrip werkt alleen maar lekker op een LMG, aangezien je dan minder horizontale recoil hebt.
De supressor dient echt alleen maar om niet zichtbaar te zijn als je schiet, maar levert verder eigenlijk geen voordelen op.
De flashsupressor zorgt ervoor dat je minder spreiding van je kogels hebt. Heerlijk bij assault wapens.

Het karaktistieke burst schieten van BF heeft nu nog meer nadruk gekregen, heel mooi!

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 30-03-2012 09:19 ]

Gisteren best een lekker potje gedraaid:
http://battlelog.battlefi...how/38351976/4/184351504/
Toen we de allerlaatste mcom moesten verdedigen werd ik neergeschoten, shit happens.
Toen ik wilde respawnen liep ie vast.
Zo te zien aan het scorebord ook bij Cunnes en Koenemans.
Laat ze dat ook maar eens fixen.

Wat ik merkte in dat potje:
Toen ik even de Mortar gebruikte om rook te spammen... het *kloenk* *kloenk* geluid van de Mortar is weg :|

[ Voor 33% gewijzigd door Superkiwi op 30-03-2012 09:29 ]

• Dunky555
  • Niet online
Ik vind het toch wel jammer dat ze (vooral) de tanks maar ook heli's minder interessant hebben gemaakt. BF gaat toch met name om de voer- en vliegtuigen!
Anders moet je maps/servers spelen waar ze niet voorkomen :+ . Of als mensen gaan klagen dat ze tanks niet kapot krijgen moeten maar van tactiek wisselen of niet als remie door het veld gaan, wat veel gebeurde voor de patch. Vaak nog 1/3 wat niet in een squad zat. Nu word je er automatisch ingezet dacht ik en dat is wel beter.

Vind de veranderingen verder wel goed, maar echt jammer van vooral de tanks... :-(

• thunder8

thunder8

dvdkiwi schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:25:
Toen we de allerlaatste mcom moesten verdedigen werd ik neergeschoten, shit happens.

Wat ik merkte in dat potje:
Toen ik even de Mortar gebruikte om rook te spammen... het *kloenk* *kloenk* geluid van de Mortar is weg :|
Gister ook 4x een vastloper, waarbij 2x binnen 5 minuten, terwijl we druk aan het verdedigen waren bij onze laatste MCOMS. Gruwelijk irritant en een punt waar snel eens iets aan gedaan moet worden.

Met de normale shells had ik gister wel het *kloenk* *kloenk* geluid met de Mortar. Maar gister op de 1-dagserver gelukt om de 2 kills te maken, dus zal hem niet vaak meer gebruiken.

• Conundrum51
Nog even een vraagje over de Patch.

Voorheen waren er iets van 6 squads waar je uit kon kiezen en zo kon je makelijk met je vrienden in 1 squad komen. Het valt me op dat er nu maar 4 squads zijn. Als deze allemaal 1 of 2 spelers in zich hebben is het dus onmogelijk als groep vrienden bij elkaar in 1 squad te komen. Erg vervelend. Of is hier een handige oplossing voor?

Ook merk ik dat er opeens geautoballanced wordt tussen games. Zaten we eindelijk met 3 vrienden bij elkaar zijn we in het volgende potje weer uit elkaar getrokken. Aan de ene kant begrijpelijk want je wilt een zo veel mogelijk gebalanceerde game hebben. Maar aan de andere kant zwaar vervelend want je witl als vrienden met elkaar spelen.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee na de patch?

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Over squads is wel een een oplossing. Je ziet nu die 6 squads niet, maar je kan ze wel creëren. Zo zat ik gisteren in een squad, maar wou in een nieuwe met vrienden. Dan moet je uit je oude squad gaan en gewoon een nieuwe creëren. Dan komt er opeens weer een squad team bij. Je ziet dus nu niet alle squads zoals voor de patch, maar je moet ze aanmaken en dan komen ze er van zelf bij.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Conundrum51
SuperflipNL schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:46:
Over squads is wel een een oplossing. Je ziet nu die 6 squads niet, maar je kan ze wel creëren. Zo zat ik gisteren in een squad, maar wou in een nieuwe met vrienden. Dan moet je uit je oude squad gaan en gewoon een nieuwe creëren. Dan komt er opeens weer een squad team bij. Je ziet dus nu niet alle squads zoals voor de patch, maar je moet ze aanmaken en dan komen ze er van zelf bij.
Top thanks! _/-\o_

Dus eerst verlaten en dan nieuwe aanmaken.
Dunky555 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:29:
Ik vind het toch wel jammer dat ze (vooral) de tanks maar ook heli's minder interessant hebben gemaakt. BF gaat toch met name om de voer- en vliegtuigen!
Welk probleem met de heli?? Gisteren een potje op Kargh Island (met The_Bash) erg lang in de lucht kunnen blijven ondanks alle locks en missles die afgevuurd werden. Zodra je geraakt bent, moet je meteen een veilig plekje opzoeken en gaan fixen. Maakt het allemaal alleen maat spannender 8)
dvdkiwi schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 09:25:
Zaten jullie toevallig in Alpha Squad?? Er schijnt met de patch een bug te zijn ontstaan, waarbij mensen in Alpha Squad af en toe vast lopers krijgen :o Dit was al bekend toen de patch aangeleverd wer bij Sony. Dit schijnt trouwens ook de reden te zijn dat de patch nog niet voor Xbox uitgerold was.

[ Voor 40% gewijzigd door Jackal131 op 30-03-2012 10:02 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Dynamix schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 17:13:
[...]

haha, ja dat zit zeker in de planning! Maar het 1 hoeft het ander niet uit te sluiten :)

Steam/Discord: Flimovic

Pagina: 1 ... 64 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.