pa4jv schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 21:39:
Jackal, dat zal wel een TVmissile geweest zijn
Is die afsrand niet te groot voor TV missles?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Volgens mij niet

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:49
Even 1 rondje gespeeld en het eerste dat mij opvalt is hoe soepel het aanvoelt zonder aa. Nog niet met aa geprobeerd btw. Heerlijk potje seine gespeeld waar ik wel een negatieve kd had, maar wel het gevoel had dat ik lekker kon richten. Wel jammer van 1 speler burningstoneman. Heeft een kd van 1,x, maar maakte nu kill na kill. Klopte van geen kant.

Zag alweer 10 tweakers in dezelfde server :P

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ok, heel stuk nieuwe opties. Ik zie ook Matches staan. Waar kan je je inschrijven voor die toernooien dan op Battlelog :9

• cheiron
Nog even over deze gast: burningstoneman.
Heeft dus een KD van 1.16, maar speelt vandaag:
31 - 17
40 - 13
6 - 3
22 - 5
21 - 11
23 - 5
7 - 1
10 - 6
24 - 16

Snap niet wat hij heeft gedaan om dan zo een lage kd te krijgen.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-01 13:48
Patch geinstalleerd, wat een bagger. Mijn M416 is nu echt niet meer goed te gebruiken. Normaal heb ik een K/D van rond de 2.5. Nu gemiddeld rond de 1.2, is gewoon niet meer leuk.
Zal ook wel deel komen dat ik een dikke week niet meer gespeeld heb.

Verder lijkt het beeld wel wat scherper en duidelijker.

Ik zou wel eens graag een complete lijst willen zien van alle wijzigingen, de link op de BF3 blog werkt niet.

Verwijderd

De mogelijkheid hebben om te quitten na een potje _O_
@Depress:
Evev paar pagina's terug kijken, daar staat de hele lijst :)
De M416 lijkt mij onveranderd, hij doet het nog steeds lekker, de Scar ook trouwens :)

Javelins lijken inderdaad veel beter te zijn, tanks zijn niet veilig meer haha ;)

En het kan aan mijn schietkunsten liggen, maar ik had zomaar 4 supression ribbons vandaag (terwijl ik er op de eerste 190 uur maar 2 had). Hopelijk krijg je ze nu makkelijker :)

Best een lekker potje cq gespeeld net met wat tweakers, al lijkt het wel of naast de tanks de heli's ook niet veilig zijn. De jets ownden wel flink trouwens!

[ Voor 6% gewijzigd door Superkiwi op 27-03-2012 23:15 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Unomomentodado
  • Laatst online: 30-01 00:02
@Cheiron: nu alles vloeiender loopt en de aim verbeterd is, kan ik me best voorstellen dat iemand beter speelt. Ales je eerst echt last had van input lag en nu niet meer of veel minder dan kan dat best een verschil maken.

ps: laatste potje van de avond samen met HollandHards 2 jets en een chopper van de tegenstander flink bezig gehouden omdat die behoorlijk aan het heersen waren de pot ervoor. Niet dat ik daar goed in ben, maar ze in ieder geval zodanig bezig gehouden dat ze onze tanks niet konden aanvallen. Mijn conclusie dat is overwicht in de lucht nu veel belangrijker is geworden. Zijn die jets ook nog eens belangrijk. :)

Niet echt kills gemaakt in de jet (meer ontwijken), maar en passant nog wel even een gast geroadkilled in een flyby van enkele meters boven de grond nadat hij met zijn parachuteje uit de chopper was gesprongen. Mooi :)

[ Voor 59% gewijzigd door Unomomentodado op 27-03-2012 23:39 ]

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:23
GG heerlijk gespeeld.
JAvelin ownage :), en Die stinger is ook heerlijk op helis als ze in air to air bezig zijn :D

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Veel dingen zijn idd nutiger geworden. Stingers, javelins en vooral jets kunnen nu een rol van betekenis spelen.

70% damage van een guided missile van de jets is echt behoorlijk. Dat tanks nu sneller stuk gaan vind ik vooralsnog wel goed, met zn drieen in de tank is iig zeker niet overbodig en soms wel nodig.

In top 3 verbeteringen komt sowieso een hoger aantal assistpunten voor passagiers. UI tweaks zijn ook aangenaam en meteen kunnen starten ipv timer vond ik ook goed (custom).

Vooralsnog ben ik tevreden, maar na één sessie weet je natuurlijk nog niet hoe zich dit ontwikkelt na enkele weken en of alles dan nog wel in balans is.

High tickets was wel leuk, maar meer voor maps als caspian/firestorm/kharg island/b2k. De andere maps zijn niet zo geschikt imo vanwege weinig flank mogelijkheden waardoor het al snel saai kan worden als een team vast zit (damavand en noshahr vond ik heel saai).

[ Voor 18% gewijzigd door KngfCnns op 27-03-2012 23:58 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Nog een paar niet eerder vermelde opvallende tweaks:
  • All air vehicles now start with flares as a minimum
  • No minimum player count, you can move around right away, points only count after 8 players join though
  • Red Laser designator can be seen from tanks and heli's as well as SOFLAM's now.
  • Added ladder to Sharqi tv tower (Keep eye out for other map tweaks)
  • Separate customisations for US and RU now, so it doesn't switch your guns around every round.
  • Added a littlebird to attackers on rush for sharqi
  • Tank added earlier to bazaar rush for attackers
http://www.reddit.com/r/b..._of_unadvertised_changes/

Verwijderd

cheiron schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:41:
Nog even over deze gast: burningstoneman.
Heeft dus een KD van 1.16, maar speelt vandaag:
31 - 17
40 - 13
6 - 3
22 - 5
21 - 11
23 - 5
7 - 1
10 - 6
24 - 16

Snap niet wat hij heeft gedaan om dan zo een lage kd te krijgen.
Precies hetzelfde als ik heb misschien....ben eerst voor de medals gegaan en dat heeft een beste deuk opgeleverd in mijn KD.
BatmanHorizon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 23:44:
High tickets was wel leuk, maar meer voor maps als caspian/firestorm/kharg island/b2k. De andere maps zijn niet zo geschikt imo vanwege weinig flank mogelijkheden waardoor het al snel saai kan worden als een team vast zit (damavand en noshahr vond ik heel saai).
Noshar was voor mij instant rage quit.

Als we straks zelf servers gaan huren vind dat er 1 regel ingevoerd moet worden.
Het wordt voor King verboden om als bestuurder in een tank te zitten!!!! :P

Wat mij vooral opviel gisteravond is dat een aantal ribbons een stuk makkelijker zijn geworden.
Airwarfare van 6 naar 5 kills.

[ Voor 10% gewijzigd door Jackal131 op 28-03-2012 08:14 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Waarschijnlijk ben ik de enige want ik zie geen ene post over de verdwenen assignments guns.
Ik moest alles opnieuw installeren inclusief B2K. Ik had alles netjes gedownload en geinstalleerd en kan nu dus geen Famas of any B2K wapen meer gebruiken.

Ik moet volgens mij alles opnieuw halen (anzich geen probleem) gekke is dat op mijn battlelog wel staat dat ik alle assignments heb behaald......

Iemand enig idee

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Daar heb ik geen last van. Gister wel alles opnieuw moeten downloadden maar de assignment guns heb ik gewoon..

BFV: SuperflipNL [PS4]

Verwijderd

Had geen flauw idee dat er een patch was toen ik gister BF3 weer eens ging spelen na 1,5 maand :)

Wat mij opviel;
- Loopt veel soepeler, nice and shiny. (hokkie wokkie gevoel van de game heeft er voor gezorgd dat ik een tijd niet gespeeld heb)
- Meer tickets, HELL YEAH!!
- Physical Warfare Pack was opeens gratis voor mij in de PS store (kwam ik achter toen ik B2K moest downloaden)
- Guns is me zo niet heel sterk iets aan opgevallen, maar dat kan ook komen doordat ik een tijd niet gespeeld heb. Had wel even het idee dat de LMGs iets minder goed uit de losse hand schieten.
- Suppression Ribbon makkelijker te halen, had er 2 op 1 avond. Waar ik er normaal amper van krijg.
- Had ook het gevoel dat de range van de resupply bags groter is.

• SuperflipNL
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:49:
- Meer tickets, HELL YEAH!!
- Suppression Ribbon makkelijker te halen, had er 2 op 1 avond. Waar ik er normaal amper van krijg.
- Had ook het gevoel dat de range van de resupply bags groter is.
Nou ik had gister een pot. Gewoon normaal conquest, maar die duurde gewoon 47 min :9, wel gewonnen gelukkig. Ik heb ook het idee dat sommige ribbons makkelijker te halen zijn. Maar met die resupply e health bags ga ik nu vaak dood. Weet niet of het eerder zo was, dat als je er op schiet, dat ze exploderen...

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Hier ook geen last van missende wapens.

De patch is echt een verademing! De PS3 lijkt het grafisch beter af te handelen, aimen is iets lekkerder, de GUI is echt verbeterd, de minimap is veel duidelijker, geluiden zijn nog vetter in voertuigen (als je in een tank zit, hoor je weinig omgevingsgeluiden en is de impact van een RPG echt bruut om te horen), met een RPG helikopters neerhalen werkt (2x gelukt gisteravond), wapenbalans lijkt beter, geen enkele USAS gezien!, custom servers, enz.
Jackal131 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:10:
[...]

Als we straks zelf servers gaan huren vind dat er 1 regel ingevoerd moet worden.
Het wordt voor King verboden om als bestuurder in een tank te zitten!!!! :P
:'( :P

Dat post patch geluid :9

Uno zei het gister al ingame, de flash supp lijkt nu voor veel wapens het beste voor je recoil. De foregrip lijkt een stuk minder geworden. Heavy barrel lijkt iets beter geworden. (kleur geeft 1e/2e/3e/4e kogel aan met hun spread).

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7OHnOl.jpg

G3A3 ziet er heel interessant uit. (Mk3A1 met silencer lijkt me fout)
http://symthic.com/f/viewforum.php?f=3

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 28-03-2012 09:36 ]

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Gister de patch en B2k gedownload en geïnstalleerd. In eerste instantie liep mijn ps3 vast bij het naar de achtergrond zetten van de B2K download. Na een reset gelukkig geen corrupte data. Vanavond maar eens kijken hoe het een en ander speelt met de nieuwe patch. (moet mijn belastingpapieren nog invullen.... :'( )

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Phyt_
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 08:16:
Waarschijnlijk ben ik de enige want ik zie geen ene post over de verdwenen assignments guns.
Ik moest alles opnieuw installeren inclusief B2K. Ik had alles netjes gedownload en geinstalleerd en kan nu dus geen Famas of any B2K wapen meer gebruiken.

Ik moet volgens mij alles opnieuw halen (anzich geen probleem) gekke is dat op mijn battlelog wel staat dat ik alle assignments heb behaald......

Iemand enig idee
ey Moulin11, geen problemen mee, zojuist ff gechecked ik heb al mijn guns nog..

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• Dynamix
Prachtig overzicht, Batman! Ga ik nog eens goed bestuderen ;)

Op MP1st staat een leuk overzicht met veranderingen die niet op de patchnotes vermeld staan:

http://mp1st.com/2012/03/...attlefield-3-patch-notes/
Wat mij gisteren trouwens nog opviel in de heli:
Ik heb zelf de laserpainter equiped. Deze probeert nu ook dingen te locken wat geen voertuigen zijn. Dit is erg irritant als je een tank probeert te painten en er is nog iets anders in de buurt wat schijnbaar ook te locken, maar niet te painten valt. Ik heb nog steeds geen idee wat zou kunnen zijn.

Edit: blijkbaar kun je nu ook lege voertuigen locken. Erg irritant als je vanaf het vliegdekschip komt op Kargh Island. Je vliegt dan namelijk recht op de tankspawn af. Als daar dan nog een lege tank staat, dan wordt deze meteen gelocked. Hierdoor heb ik gisteren al een paar friendly tanks in onze spawn gesloopt :o

[ Voor 31% gewijzigd door Jackal131 op 28-03-2012 10:07 ]

• Phyt_
@batman, op een as-val zit helemaal geen foregriB :P ?maar wel handig plaatje thx.

vaag wil quick match doen> kan ik allen gulf of oman van b2k kiezen.
denk ff opnieuw mappack binnen halen. b2k

[ Voor 41% gewijzigd door Phyt_ op 28-03-2012 10:07 ]

• cheiron
Ik zat gisteren in de serverbrowser te kijken, maar hoe zie je eigenlijk dat een server meer tickets heeft? Ik zag het namelijk niet in de parameters staan.

-edit-
Iemand deze al gespeeld:
5-flag Wake Island: Conquest Assault

[ Voor 20% gewijzigd door cheiron op 28-03-2012 10:16 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• Phyt_
@cheiron, ik hoop zo meteen b2k pack install @ 80 %, kwam net niet in mijn serverbrowse naar voren dan wel in quick match :\

eh--

wake Island CQ > europe , no servers found 8)7

Ok --
Quick match
Game mode > conquest
Map: Alleen gulf of Oman van b2k komt naar voren :\

[ Voor 40% gewijzigd door Phyt_ op 28-03-2012 10:24 ]

Volgens mij zijn ze nog bezig met een aantal servers.

Verwijderd

Zo te zien kan je de MAV nu ook makkelijker uit de lucht schieten.

• Phyt_
ok zou kunnen idd, nu rush @ wake island. met as-val ownage :d

Verwijderd

Zaklamp is ook aangepast volgens mij. Hij is niet zo erg verblindend meer.
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 10:42:
Zaklamp is ook aangepast volgens mij. Hij is niet zo erg verblindend meer.
Voor mijn gevoel is deze niet aangepast. Werd gisteren nog steeds verblind....

Verwijderd

Zou kunnen ik heb nog geen donkere map gespeeld maar had het idee dat hij in de lichte maps minder verblindend was, maarja ik kan het ook mis hebben. Beetje placebo effect, veel is gewijzigd misschien dat stiekem ook LOL

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 09:57:
Edit: blijkbaar kun je nu ook lege voertuigen locken. Erg irritant als je vanaf het vliegdekschip komt op Kargh Island. Je vliegt dan namelijk recht op de tankspawn af. Als daar dan nog een lege tank staat, dan wordt deze meteen gelocked. Hierdoor heb ik gisteren al een paar friendly tanks in onze spawn gesloopt :o
Stel je voor dat we straks uit moeten gaan kijken met wat we kapot schieten! :P

Minimap is trouwens wel echt verbeterd! Krijg door deze patch opeens weer zin om keihard BF3 te gaan spelen. Kan MW3 weer even de kast in... :)
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:10:
[...]
Stel je voor dat we straks uit moeten gaan kijken met wat we kapot schieten! :P
Dat moet je nu zeker. Als je ziet dat je een bepaalde vlag gecapt hebt, dan moet je zeker uitkijken met wat je kapot schiet. Je kan je team behoorlijk benadelen als je voertuigen gaat vernietigen waarvan je team mooi gebruik had kunnen maken.

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:15:
[...]

Dat moet je nu zeker. Als je ziet dat je een bepaalde vlag gecapt hebt, dan moet je zeker uitkijken met wat je kapot schiet. Je kan je team behoorlijk benadelen als je voertuigen gaat vernietigen waarvan je team mooi gebruik had kunnen maken.
hence the smiley.. Maar je hebt zeker gelijk, viel me eerst al op dat team mates soms voor je neus een voertuig slopen waar je net heen loopt/in wilt stappen. Zwaar irritant en dat wordt misschien nu alleen maar erger!

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 11:24:
[...]

hence the smiley.. Maar je hebt zeker gelijk, viel me eerst al op dat team mates soms voor je neus een voertuig slopen waar je net heen loopt/in wilt stappen. Zwaar irritant en dat wordt misschien nu alleen maar erger!
Je kunt nog steeds aan het icoontje zien of een voertuig bemand is.

Weer een extra "nadenkmomentje", i like it!

• SuperflipNL
Ik vind het ook beter dat squad leaders kunnen zien waar andere squad leaders naar toe gaan, in conquest. Dan zie je een ster met x1 of x2 erachter. Kan je gelijk zien dat andere squads naar andere vlaggen gaan...

• Unomomentodado
Werd ik gisteren ook door Jeroen op gewezen. Maar is dat alleen voor squad leader te zien en niet voor squad members?

• SuperflipNL
Klopt, alleen voor squad leaders. Kwam ik ook pas achter na navragen bij team members.

"The suppressor no longer reduces the maximum damage of a weapeon when equipped".
Betekent dit dat als ik de suppressor equip, mijn wapen dezelfde damage doet als zonder suppressor?
Enige wat ik kan ontdekken is dat de effectieve range verkleind is en dat de recoil tijdens aimed vuren iets toegenomen is.
Voor de patch had ik het idee dat de suppressor ook in close combat verminderde damage deed.

"Disabled vehicles now have an increased reverse speed to help escape to cover after being disabled".
Gisteren zat ik op Sharqi als gunner in een tank, ene sniper was driver.
Na een Javelin op dak te hebben gekregen en disabled te zijn stap ik uit om te repairen.
Wat doet de driver? Rijdt keihard naar achteren, ik ren er achteraan maar hij reed zo ver door dat ik 'm niet bij kon halen. Daarna ontplofte de tank dus... Ik schoot 'm als bedankje met mijn .44 Magnum in z'n gezicht!

*net de hele lijst doorgelezen. Goede patch!!! :) *

De maproulatie vind ik nog steeds niks.
Ik heb bij server browser alleen rush aangevinkt, en alle mappen.
Dan kom ik vaak nog in potjes conquest of bv "B2K only" of "Classic Only" servers...
Hoe het een 2 weken geleden was vond ik beter...
Rush roulatie op alle mappen.
Nu heb ik ook vaak maar 1 potje rush (attacker of defender), met daarna gelijk een andere map.

[ Voor 16% gewijzigd door Superkiwi op 28-03-2012 12:27 ]

• Unomomentodado
Kan iemand me vertellen op basis van de grafiek die King plaatste wat betreft spread/nauwkeurigheid de beste assault/support/engineer/pdw wapens zijn?

En klopt mijn beeld dat de foregrip bij de meeste wapens bijna geen effect heeft?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Unomomentodado schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:32:En klopt mijn beeld dat de foregrip bij de meeste wapens bijna geen effect heeft?
Bij de PKP pecheneg merk je nog wel het verschil tussen wel of geen foregrip :)
Dus houd ik het bij foregrip

PSN: Von_Smallhausn

• cheiron
Unomomentodado schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:32:
Kan iemand me vertellen op basis van de grafiek die King plaatste wat betreft spread/nauwkeurigheid de beste assault/support/engineer/pdw wapens zijn?

En klopt mijn beeld dat de foregrip bij de meeste wapens bijna geen effect heeft?
Hij zou ook alleen op horizontale sway effect moeten hebben toch? Maar dat zie ik ook niet terug in het overzicht.

Flickr PSN ID= cheironnl

FOREGRIP
-The Horizontal Sway reduction has been changed from a global percent reduction to a weapon specific value reduction. For most guns this means very little change, for guns which have a large horizontal recoil the change is more substation. The FAMAS, F2000, and AEK971 are most effected, the AK-74, M16, and M416 are nearly unchanged.
-A small long range Aimed Accuracy penalty has been added to the foregrip. Players who generally find themselves fighting at mid to long range may want to change their accessory, while players fighting in CQB will go largely unaffected. Combining the Foregrip with a Silencer or a Heavy Barrel will offset this penalty.

:)

Ik hou mijn opzet zoals ik altijd heb: Foregrip, Laser Sight en Holographic Sight.
Misschien als de suppressor de damage niet nerft dat ik die er op zet.

[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 28-03-2012 12:38 ]

• Phyt_
Ik ga wel met handguns spelen mijn usas is generferd :P

Mon0lith schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:36:
[...]

Bij de PKP pecheneg merk je nog wel het verschil tussen wel of geen foregrip :)
Dus houd ik het bij foregrip
Is die overigens nog een beetje handzaam? Want ik had het idee dat die LMG's nu een stuk waardelozer zijn gemaakt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

"The IGLA and Stinger now lock on much more quickly and disable an attack aircraft in 1 hit, but have significantly reduced range. This should allow Stingers to mount an effective close range point defense, without dominating an entire airspace."

Dus nu hebben we helemaal geen aars meer aan de IGLA/Stinger :( Max range was m.i. al veel te laag.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:14
hij lockt echt turbo turbo snel hoor, en 1 hit is disable dus ik vind het een grote verbetering. Allemaal stoppen met lezen van de patchnotes en gewoon de game opstarten en proberen!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Valt best mee hoor, meestal komen heli's toch op je af.

• SuperflipNL
Nou ja, ideaal tegen heli's. 2 shots en hij is neer. Maar tegen jets kan je nu met je IGLA/Stinger gewoon niks beginnen.

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Martinspire schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 12:48:Is die overigens nog een beetje handzaam? Want ik had het idee dat die LMG's nu een stuk waardelozer zijn gemaakt?
Met die PKP heb ik het gevoel dat er niets aan veranderd is, dus dat is positief :)

Stingers vs Jets ben ik nooit fan van geweest.
Als je al een jet lockte en een raket afschoot was die meestal toch te traag waardoor ie of de jet niet raakte of erachter ontplofte...
Kargh Island rush als defender ga ik de Stinger zeker uitproberen!
Je kon de heli altijd al locken als ie net voor het vliegdekschip hing, ik ben benieuwd wat de locking distance nu is.

Below radar zou ook verbeterd zijn met de patch, maar daar heb ik gisteren weinig van gemerkt. Ik werd nog gewoon gelocked, terwijl ik met de wieltjes over de grond ging.

• SuperflipNL
dvdkiwi schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:40:
Stingers vs Jets ben ik nooit fan van geweest.
Als je al een jet lockte en een raket afschoot was die meestal toch te traag waardoor ie of de jet niet raakte of erachter ontplofte...
Kargh Island rush als defender ga ik de Stinger zeker uitproberen!
Je kon de heli altijd al locken als ie net voor het vliegdekschip hing, ik ben benieuwd wat de locking distance nu is.
Voor me gevoel lijkt de lock distance gehalveerd. Maar de damage wel verdubbeld.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
hmm kreeg net de melding op m'n ps3 dat ik na de update weer opnieuw Back to Karkand moet downloaden. Andere mensen deze melding ook gehad?

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Iedereen haha.

Steam/Discord: Flimovic

Ik niet ;)
Ik had 'm zo'n anderhalve week geleden al opnieuw gedownload om van die wapen-bug af te komen :)

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Satch schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 13:48:
hmm kreeg net de melding op m'n ps3 dat ik na de update weer opnieuw Back to Karkand moet downloaden. Andere mensen deze melding ook gehad?
Niet gehad, maar had hier paar pagina's terug al gelezen dan je sowiezo B2K opnieuw moest download dus maar gewoon gedaan

• Phyt_
alleen krijg je dat als je dat nog niet had gedaan ;).
en die stinger + javelin ownage man :D bye bye choppers

Verwijderd

Phyt_ schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 14:48:
alleen krijg je dat als je dat nog niet had gedaan ;).
en die stinger + javelin ownage man :D bye bye choppers
Stinger+Javelin? kunnen die samenwerken ofzo?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Hoe kan ik met de sa18igla een heli uit de lucht halen? Dat ding Locked bijna nooit of heel traag en als die schiet begin je niks tegen flaire.

De javelin werkt zoveel beter tegen tanks

• Phyt_
javelin kun je gebruiken voor air als ze door lasers gelocked worden, bijv 3e seat tank of soflams :)

• Wackmack
Oke en hoe doe ik dat alleen? Nog andere tips om n heli neer te halen?

De sa18 doet echt bijna niks, frusterend :( Waar is de balans

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
Versteegrob schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:45:

Probeer het anders met een .44 Magnum, dat werkt altijd bij heli's :P

Gewoon goed samenwerken met je team, al is het maar met alleen je squad.

• Flimovic

Flimovic

@ Versteegrob
Dat zou nu na de patch verholpen moeten zijn. De stinger is veel sterker geworden, maar ook minder bereik gekregen.
Andere tips:
- Schiet ze kapot met een tank (main gun)
- Schiet ze kapot met een tank (guided missile)
- Schiet ze kapot met een jet
- Snipe de piloot er uit
- etc.

[ Voor 0% gewijzigd door Flimovic op 28-03-2012 15:52 . Reden: Wtf is een iloot :D PILOOT SUKKEL! ]

Dit spel gaat om teamplay. Alleen met een javelin een heli neer halen is niet mogelijk, tenzij je het geluk hebt dat een random een heli paint en je snel genoeg bent. Meestal is het zo dat, wanneer een heli gepaint is, dat deze redelijk snel uit de lucht is door een guided shell van een tank (teamwork).
Nog andere tips om n heli neer te halen?

De Igla en de Stinger op een juiste manier gebruiken. De meeste mensen schieten meteen dat ding af als ze een lock hebben. Da's lekker makkelijk voor de helipiloot.
De truc is dat je blijft wachten met schieten. Vaak worden de piloten zenuwachtig en schieten de flares te vroeg af. Als je snel opnieuw locked en dan de Stinger/Igla afschiet heb je vrijwel altijd een hit (en tegenwoordig een disable).

• Flimovic

Flimovic

@ jackal
Dat kon vroeger niet, toen werd de lock verbroken na flares.

Flimovic schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:53:
@ jackal
Dat kon vroeger niet, toen werd de lock verbroken na flares.
Lees de laatste zin nog eens van mijn post ;)

• Flimovic

Flimovic

Jackal131 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:54:
[...]

Lees de laatste zin nog eens van mijn post ;)
Haha, niet goed gelezen.... Maar dan nog klopt het niet helemaal, tegenwoordig zou je lock niet meer verbroken moeten worden bij het afgooien van flares....

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Precies. Dat is ook de reden dat ik heli's en jet vervloekte, omdat een heli met gunner en pilot die beiden flares hebben, nagenoeg niet uit de lucht te schieten was met de IGLA/STINGER. En je lock verbrak op het moment en flares werden afgeschoten en de nieuwe lock duurde te lang, zodat de volgende set flares alweer klaar stonden.

Wat op zich wel jammer is, is dat de heli's/jet oneindig ammo hebben. Lijkt me veel beter dat ze af en toe terug moeten naar de basis om te rearmen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Nou eerste potje na de patch meteen een dikke vastloper vlak voordat de punten geteld worden aan het einde van een potje.. Hopelijk blijft het bij 1 keer.. :P

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
In de heli kun je nog wel goed ownen, mits je echt goed samenwerkt. Piloot moet ECM hebben, gunner flares.
Piloot zorgt dat locks worden verbroken en mocht er onverhoeds toch een missile worden gelanceerd, kan deze worden afgeketst door de flares van de gunner. Vereist zinj dan wel communicatie tussen piloot en gunner, maar met een aantal tweakers opd e server moet dat geen probleem zijn.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Versteegrob schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:45:

Van de week 3 keer met een tank een heli uit de lucht weten te halen, niet met heat seekers of wat dan ook. gewoon een "doodnormale" kogel. BAM... er zaten mede tweakers bij voor t geval je t niet geloofd :p,

[ Voor 9% gewijzigd door NLRev0lution op 28-03-2012 16:40 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Ik maak ook wel eens de fout om te lang stil te hangen met de heli. Gisteren nog door Voss uit de lucht geschoten met een gewone tankshell.

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Was het al dat je assist damage krijgy als je paint ?
Ik painte gister een tank , die werd beschoten toen kreeg ik 40 punten voor de target laser hit + 88 punten laser hit damage

PSN ID = steppa87

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
Ik weet niet of iemand het al had gemeld maar je kunt nu tussen matches in quitten :)
@Steppa:
Je kreeg punten voor "target designated" en voor "target designated hit".
Maar of het zoveel punten waren geen idee, misschien dat het nu afhangt van de hoeveelheid damage die de door jou geleide raket doet?

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
grrr heb ik heel even snel tussendoor tijd om de nieuwe patch te testen, heb ik 800mb download uitgezet, die tergend traag gaat, moet hij ook nog 1400mb neerladen voor die B2K.

Word dus niets meer voor het weekend

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:23
Hahahahaa, leuk man zo'n patch van Dice, lig in een deuk hier:
@gustavhalling :
We know MAV riding still can be exploited :( Admins: I will ban players doing this on servers I admin, suggest the same until fixed.
bron

Ben benieuwd of ze het voor de PC en XBox nog weten op te lossen.

• Wackmack
Jackal131 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 15:52:
[...]

Dit spel gaat om teamplay. Alleen met een javelin een heli neer halen is niet mogelijk, tenzij je het geluk hebt dat een random een heli paint en je snel genoeg bent. Meestal is het zo dat, wanneer een heli gepaint is, dat deze redelijk snel uit de lucht is door een guided shell van een tank (teamwork).

[...]

De Igla en de Stinger op een juiste manier gebruiken. De meeste mensen schieten meteen dat ding af als ze een lock hebben. Da's lekker makkelijk voor de helipiloot.
De truc is dat je blijft wachten met schieten. Vaak worden de piloten zenuwachtig en schieten de flares te vroeg af. Als je snel opnieuw locked en dan de Stinger/Igla afschiet heb je vrijwel altijd een hit (en tegenwoordig een disable).
Thnx. Speel alleen de ps3 zonder headset dus speel deels alleen maar speel veel rush en probeer echt als een team te werken.

Speelde vanmiddag een tijdje met de SA18 alleen dat ding wilde maar niet locken, erg frusterend. Vooral omdat de anti tank zo makkelijk ging.

Vraagje over de tankupgrades. Zijn deze de moeite waard om vrij te spelen? Zag vandaag voor het eerst dat je dingen kan unlocken

• NLRev0lution
Frank J. schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 18:13:
Ik weet niet of iemand het al had gemeld maar je kunt nu tussen matches in quitten :)
Zonder automatisch een loss op je naam te krijgen?

Verwijderd

RevoNL schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Als je klaar bent met het potje en je kijkt naar de stats en wacht op het volgende potje kun je nu dus rondje doen en quitten.
RevoNL schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:33:
[...]

Wat hij bedoelt is dat als de ronde voorbij is, je na het bekijken van het scoreboard etc. nu wel de server kan verlaten (telt niet als quit). Los daarvan, quits hebben een eigen percentage en tellen niet als een loss ;).
Versteegrob schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 20:53:
[...]
Vraagje over de tankupgrades. Zijn deze de moeite waard om vrij te spelen? Zag vandaag voor het eerst dat je dingen kan unlocken
Waarom denk je dat ze er zijn ;)

[ Voor 30% gewijzigd door KngfCnns op 28-03-2012 21:51 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
BatmanHorizon schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:46:
[...]

Wat hij bedoelt is dat als de ronde voorbij is, je na het bekijken van het scoreboard etc. nu wel de server kan verlaten (telt niet als quit). Los daarvan, quits hebben een eigen percentage en tellen niet als een loss ;).

[...]

Waarom denk je dat ze er zijn ;)
Unlocks op voertuigen zijn echt een must! Zit er zelf overigens aan te denken om de ulocks voor de jets te kopen :P Ik heb nog geeneens flares vrij en wil best eens wat vliegen waarbij ik al meteen wat mogelijkheden heb...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Jeroenimoes schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:
[...]

Unlocks op voertuigen zijn echt een must! Zit er zelf overigens aan te denken om de ulocks voor de jets te kopen :P Ik heb nog geeneens flares vrij en wil best eens wat vliegen waarbij ik al meteen wat mogelijkheden heb...
Je hebt nu gelijk flares bij air vehicles dus dat zou ik niet doen!

daarnaast is zelf unlocken IMO veel leuker en is het helemaal niet zo moeilijk

Bijna 3e jet service star, zal wel even duren tot dat ik die heb want mn PS3 is naar de kloten

Verwijderd

Ik heb nooit gesnapt waarom MAV riding zo'n issue is.

Als recon moet je nog steeds met zelfs de L96 iemand tweemaal raken in de torso. Alleen headshot is one shot kill. In de tussentijd wordt je als recon over long range door simpele assault rifles relatief eenvoudig geraakt omdat de range niet beperkt is en de accuracy over lange afstanden gewoon goed blijft.

Op oa de PS3 zijn long range shots zelfs met de ballistic scope best lastig omdat de bullet verdwijnt en het dus vaak echt gokken is.

Als je met de MAV dus op, ik noem maar wat, het hotel komt blijft het nog steeds tricky om kills te maken. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-03-2012 22:26 ]

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-12-2025
Pfff... net de 1.04 update geïnstalleerd. Wel een beetje jammer dat je vervolgens B2K ook opnieuw kan downloaden. Hadden ze dat niet handiger kunnen doen?

Tussendoor even een potje op de 'oude' maps gedaan. Merkte dat assault rifles veel meer damage doen op mid-range. Iemand ook die ervaring?

404 error: File not found | PSN: The_Bash

• Wackmack
Net even gekeken bij de ingame store en je kan nu ook alle wapens voor elke setup kopen.

[ Voor 6% gewijzigd door Wackmack op 28-03-2012 23:10 ]

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 21:37:
[...]

Als je klaar bent met het potje en je kijkt naar de stats en wacht op het volgende potje kun je nu dus rondje doen en quitten.
oow, maar dat was er dus al voor de xbox... vaag dat dat er nu pas is voor ps3.

Net nog lekker potje gespeeld ... ahum... killing machine met 5 kills??
http://battlelog.battlefi...how/38601679/2/176899583/

Na een avondje gespeeld te hebben, kan ik niet echt blij worden van de aanpassingen van de verschillende wapens. Ik raak echt helemaal niets meer. Er is nog maar 1 wapen waar ik een beetje mee kan schieten: de M4A1. Alle andere wapens zijn echt slecht geworden. Na 6 tot 10 hits heeft de tegenstander nog steeds 40+ % health over...WTF??? Met de M4A1 gaat de tegenstander tenminste netjes gestrekt.

• Wackmack
Jeroenimoes schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:16:
[...]

Welke unlocks gebruik jij echt veel? Zelf nog te weinig met de tank gespeeld maar vind het wel steeds leuker worden.
Voor de stathoeren onder ons, aanschouw:
http://battlelog.battlefi...e/weapons/173743702/xbox/

Alle unlocks voor alle wapens in BF3 unlocked. Het heeft even geduurd, veel uurtjes frustratie, maar het is gelukt. Heb een hoop wapens wel lopen vervloeken en de meeste unlocks zijn dan ook echt ongelofelijk nutteloos. Maar goed, ik had een doel en dat was het halen van die dingen, liefst voor de patch. Op de 360 is ie er nog niet, dus eigenlijk wel gehaald.

Van de voertuigen loop ik ook niet verkeerd, al ga ik daar geen prioriteit meer van maken. Heb maar heel sporadisch dat dat lekker gaat, dus ik zie die wel verschijnen. Al het broodnodige heb ik inmiddels toch binnen, dus de rest is bonus. Ben er ook een stuk minder goed in dan in infantry.

Laatste week heb ik me overigens wel als ongelofelijke trut gedragen. Veel shotguns met frag-ammo uitgespeeld, al viel me bij de meeste ook de normale buckshot wel mee. Maar liever nu halen pre-patch, dan erna, want nu gaat dat nog lekker snel. En bij een hoop potjes is dat toch wel vermakelijk. Zoals met de DOA in Shaqui eventjes 2 squads achter elkaar met dat ding slopen. Ik kwam niet meer bij.

Kan vanaf nu weer met normale wapens gaan spelen, dus mn k/d, spm en w/l zullen nu wel weer omhoog gaan.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 29-03-2012 01:36 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Wackmack
Niet meer nodig

[ Voor 95% gewijzigd door Wackmack op 29-03-2012 05:11 ]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Lol, bedoel je niet: "Voor de mede-stathoeren onder ons" ?

• NLRev0lution
Martinspire schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 01:35:
Voor de stathoeren onder ons, aanschouw:
http://battlelog.battlefi...e/weapons/173743702/xbox/

Alle unlocks voor alle wapens in BF3 unlocked. Het heeft even geduurd, veel uurtjes frustratie, maar het is gelukt. Heb een hoop wapens wel lopen vervloeken en de meeste unlocks zijn dan ook echt ongelofelijk nutteloos. Maar goed, ik had een doel en dat was het halen van die dingen, liefst voor de patch. Op de 360 is ie er nog niet, dus eigenlijk wel gehaald.

Van de voertuigen loop ik ook niet verkeerd, al ga ik daar geen prioriteit meer van maken. Heb maar heel sporadisch dat dat lekker gaat, dus ik zie die wel verschijnen. Al het broodnodige heb ik inmiddels toch binnen, dus de rest is bonus. Ben er ook een stuk minder goed in dan in infantry.

Laatste week heb ik me overigens wel als ongelofelijke trut gedragen. Veel shotguns met frag-ammo uitgespeeld, al viel me bij de meeste ook de normale buckshot wel mee. Maar liever nu halen pre-patch, dan erna, want nu gaat dat nog lekker snel. En bij een hoop potjes is dat toch wel vermakelijk. Zoals met de DOA in Shaqui eventjes 2 squads achter elkaar met dat ding slopen. Ik kwam niet meer bij.

Kan vanaf nu weer met normale wapens gaan spelen, dus mn k/d, spm en w/l zullen nu wel weer omhoog gaan.
Je zou nog voor alle service stars kunnen gaan :p

Verwijderd

Jackal131 schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:35:
Na een avondje gespeeld te hebben, kan ik niet echt blij worden van de aanpassingen van de verschillende wapens.
Opzich gaat het wel lekker maar ik moet nageven dat er een aantal wapens zijn die niet meer functioneren zoals ze eerst deden heb ik het idee! F2000 wtf is daarmee gebeurt het lijkt wel of hij een stuk minder damage toebrengt. En met een suppressor wordt het niet veel beter! A-91 precies eender.

Wat ik wel jammer vind is dat die jet zo sterk zijn geworden. Als je een beetje jet piloot hebt ben je in een tank na 1 guided en rocket pod run de pineut. Tevens zijn de rockets van een jet zo sterk geworden tegen infantry! Op zich is dat wel handig dan heb je ook nog eens wat aan de jets maar als je hem tegen je hebt wordt je niet vrolijk.

@Dynamix: mijn PS3 deed een beetje raar door mijn nieuwe headset en kon dus niets meer doen. Daarom was ik gisteren AFK. (lol klinkt als TO of CS)

@iedereen: waaraan kan ik zien dat een server meer tickets speelt dan de gangbare tickets?

• BUwe
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-01 11:43
RevoNL schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 23:29:
[...]
oow, maar dat was er dus al voor de xbox... vaag dat dat er nu pas is voor ps3.
Dat is niet waar. Op de Xbox moet je eerst wachten tot je na de uitslag en ribbons etc. door de countdown van de volgende ronde heen bent, dan pas kun je quitten. Als ik het goed begrijp kun je straks tijdens de countdown al quitten.

• Dynamix
Na een avondje gespeeld te hebben, kan ik niet echt blij worden van de aanpassingen van de verschillende wapens. Ik raak echt helemaal niets meer. Er is nog maar 1 wapen waar ik een beetje mee kan schieten: de M4A1. Alle andere wapens zijn echt slecht geworden. Na 6 tot 10 hits heeft de tegenstander nog steeds 40+ % health over...WTF??? Met de M4A1 gaat de tegenstander tenminste netjes gestrekt.
Dit lijkt meer op lag problemen. In mijn laatste potje gisteravond zat er een Spanjaard aan de andere kant die na 6 pogingen nog niet wilde liggen... uiteindelijk ragequit.

De wapens voelen wel degelijk anders. Aan de ene kant is het positief te noemen, omdat alle wapens dichter bij elkaar lijken te liggen. Nadeel hiervan is dat een juiste hitregistratie nu nog belangrijker is.

[ Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 29-03-2012 09:21 ]

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Same here!
Heb nu twee avonden gespeeld en ben tot de conclusie gekomen dat je beter nu
het spel had kunnen kopen en voor het eerst gaan spelen :/

Al die wapens zijn verkloot, je moet ze allemaal (afgezien van de PKP) weer opnieuw leren kennen!

Nog een paar dingen die mij opvielen:

- Tanks gaan 2x zo snel stuk, eerst had je 3 à 4 shells/rpg's nodig om een andere tank uit te schakelen
nu ben je met 2 hits al de sjaak.
- Heat seaking missles bij de choppers zijn 2x zo sterk waardoor je met 1 raket je chopper al disabled is.
- Nu de USAS generft is loopt iedereen in Metro met die k*t DAO-12.

En ik blijf terug komen op die wapens, je kan gewoon helemaal opnieuw beginnen :(

Kan trouwens iemand mij vertellen of de sniper rifles nou sterker zijn geworden?

Edit: Heb gelukkig nog wel 2 pluspunten.
- Je kan eindelijk quiten tussen de matches door
- Javelin werkt eindelijk goed

[ Voor 7% gewijzigd door Mon0lith op 29-03-2012 09:24 ]

Pagina: 1 ... 63 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.