Normaal ben ik de Sjaak, maar vanavond geen last gehad.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
ik heb het vanavond ook voor het eerst gehad ben er 4 keer uitgeflikkerd kijk je in je vriendenlijst is de helft offline in 1 keer :(

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
Jep, was gister echt drama... hier ook 3 keer eruit gegooid op PSN (nog nooit gehad). Ging gister overigens verder ook niet helemaal lekker. Op ver-weg servers komen (volgens mij zaten we ergens op een Japanse server), geen donder raken, weggespeeld worden met allemaal vogeltjes in je team (wtf!). Wazig avondje!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:50:
Ja man ik zie je niet zo vaak meer ...

Komt wel weer, moet je eerlijk zeggen dat ik er opzich elke dag ben maar vaak een beetje kort.
Klopt. Heeft niets met BF3 te maken, maar meer met een druk leven. Heb onlangs een website voor een supportersvereniging gemaakt en online gezet, redelijk wat wedstrijden bezocht en andere sociale verplichtingen gehad. Als je dan een keer een avond thuis bent, dan wil je lekker op de bank hangen met een filmpje. :)

Maar niet getreurd, website is opgeleverd, dus nu weer meer tijd beschikbaar. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

Eeeh jeroen,

Het was inderdaad een wazige avond eigenlijk een kut avond qua score en winsten. Het was gewoon klote om te zien dat je als enige 2 spelers op de objectives speelt. Het was ook wel aan onze scores te zien.

http://battlelog.battlefi...how/37830882/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/37834293/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/37838858/4/230420491/

Op een gegeven moment maar opgegeven! Ik werd gestoord van een tankhoer en van onze teammaten welke geen reet uitvoerde en welke alleen maar op tanks, jets en heli's aan het wachten waren terwijl ze gewoon vlogen???? Hoe wil je dan winnen.

Wat betreft de servers ik was ingestapt bij Koenemans en hij zat blijkbaar op een Japanse server hahaha. Was ook wel te merken, eerst de helft 12/2 160/60 totdat er 2 gasten binnenkwamen die de verbinding helemaal verklote opeens nog verloren ook en mijn KD stond op 12/13 ik kon niemand meer raken.

De volgens map was sein crossing geloof ik die 2 gasten waren weg alles liep weer perfect en mijn score was weer super en we wonnen weer. Wazig dat 2 man ervoor kunnen zorgen dat je score helemaal verkloot wordt door LAG. Ik maar schieten en hun mij 1 keer raken en ik ga meteen dood........
Uno en ik wilden jullie eerst joinen, maar toen we zagen dat jullie op een Japanse server zaten hebben we zelf maar een servertje gezocht 8)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
D-Day vandaag :)

Ik lees op MP1st dat ook custom servers vandaag gehuurd kunnen worden vanuit de game, weliswaar een beperkt aantal deze week. Volgende week hebben ze veel meer servers beschikbaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 27-03-2012 09:04 ]

Verwijderd

@Jackal ik kreeg al een bericht van Uno dat we op een Japan sevrer zaten hahaha!!
Later wilde wij jullie joinen maar dat ging helaas niet.

Mooi kan ik hem laten downloaden als ik aan het vissen ben haha :)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2012 09:09 ]

Conundrum51 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:10:
WTF ik word net uit PSN geflikkerd. Vriend van mij exact hetzelde error 80710102 allebei exact hetzelfde.
Ik was SF IV aan het spelen en had precies hetzelfde ;)

Was het gisteren of is het vandaag geen patch day trouwens? :9

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
dvdkiwi schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:55:
[...]

Ik was SF IV aan het spelen en had precies hetzelfde ;)

Was het gisteren of is het vandaag geen patch day trouwens? :9
Vandaag patch day.

BFV: SuperflipNL [PS4]

• Dynamix
Inmiddels al te downloaden en is 1080MB :)

• SuperflipNL
Dynamix schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Zo das nog behoorlijk groot. Zal hem vanavond gelijk ff aan zetten.

• SuperflipNL
"Update in progress" op battlelog.

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:14
Tering die B2K update voor de mg36 was ook al zo groot kon dat niet ff in 1 keer???

Helaas pas vrijdag weer tijd om te spelen zal hier wel lezen hoe de patch bevalt!!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

Dynamix schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 10:59:
[...]
Hebben ze een nieuwe game gebouwd of zo??
Goeie genade.... Vorige keer zaten er nog een paar maps bij...

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
Gaat traag hey.. nog een uur. Wel via wifi. :')

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Bijna binne :)

PSN ID = steppa87

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Kutzooimoet b2k ook opnieuw downloaden !

PSN ID = steppa87

• pa4jv
Oh die moet ik ook nog. :D

• Henkie
Als je die van de week al hebt gedownload, moet het dan wéér?

• pa4jv
Nope

• Dynamix
Serverkosten:

1 dag, 1,50eu
7 dagen, 7,00eu
30 dagen, 25eu
90 dagen, 60eu

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 27-03-2012 16:10 ]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Kun je dan nog zorgen dat alleen geregistreerde (betalende?) gebruikers erop kunnen? En zijn de tickets dan aan te passen? Ik leg 10 euro in :)

• pa4jv
Wat kun je allemaal aanpassen? Maprotatie, vehiclespawn, wapens? Of stelt het niets voor? :P

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Zodra die Rent-A-Server er komt voor de XBox dan huur ik er meteen een voor de GoT-buddies hier.
Hopelijk valt er dan wel wat in te stellen want anders hebben we er nog niets aan:

if MVP == MartinSpire then MVP = MRE Inc :P

Wie van de PS3 spelers hier kan screenshots van de Rent-A-Server opties laten zien?

• Dynamix
Geen idee. Er stonden al wel custom servers in de browser. (ik moet zo weer terug naar de zaak, dus geen tijd om alles verder te checken)

Ik lees net nog een leuke feature: quiten tussen games door!

En de USAS schijnt nu nog slomer te schieten dan de 870 shotty :D

[ Voor 75% gewijzigd door Dynamix op 27-03-2012 13:27 ]

Dynamix schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:42:
Ik lees net nog een leuke feature: quiten tussen games door!
d:)b

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Dynamix schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 12:42:
En de USAS schijnt nu nog slomer te schieten dan de 870 shotty :D
Gosteren heel even met de M870 rondgelopen op de eerste mcom van Metro Rush. Op lange afstand natuurlijk waardeloos, en je moet eigenlijk in 1 keer goed schieten (niet mijn sterkste punt), maar het geeft wel verdomd veel genoegdoening om een gastje hiermee neer te knallen. Lekkere doffe knal, goede impact.

Ga ik vaker mee spelen denk ik.

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
Ik hoop zo dat ze fragrounds zo aangepast hebben dat je nu doperwtjes schiet. :D

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
”PS3 players will probably notice some of the things that aren’t in the patch notes on tuesday.”

Is dit wellicht de toeter die voertuigen nu hebben gekregen?

• pa4jv
Ramon, toeter jij dan The Final Countdown voordat je je C4jeep opblaast? _/-\o_

• Dynamix
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:38:
”PS3 players will probably notice some of the things that aren’t in the patch notes on tuesday.”

Is dit wellicht de toeter die voertuigen nu hebben gekregen?
Sowieso is de "quit knop" er daar één van. Toeters stonden wel in de notes. Ik hoop stiekem ook dat de bouwlampen zijn generfd!
pa4jv schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:39:
Whaha :*)

Hier nog een quote van een USAS liefhebber:
OMG. I'm a burst fire type of person, I never use auto shotties and hold down the trigger. The delay in firing is horrible! And if you're shotting at any distance, the recoil up is going ot make it just about impossible to tag people from across the map like you could with frag rounds back in the day. The haters got the nerf they desire.

[ Voor 24% gewijzigd door Dynamix op 27-03-2012 13:43 ]

Dynamix schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:41:
[...]
Sowieso is de "quit knop" er daar één van. Toeters stonden wel in de notes. Ik hoop stiekem ook dat de bouwlampen zijn generfd!
Ooit is wel door DICE aangegeven dat dit aangepast zou worden (volgens mij zou dat al in de vorige patch zitten). De IRNV is destijds wel meegegaan in de patch maar de tactical light niet. Inderdaad hopen dat dit nu wel het geval is. Ik begin me steeds meer te ergeren aan dat ding.

• SuperflipNL
pa4jv schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 13:39:
Haha dat zou echt geniaal zijn. Of gewoon een toeter uit de dukes of hazard... :P
LET OP GELUID IS HARD

• pa4jv
Hopen dat je niet hoeft te toeteren met 1 van de sticks dan, anders ben je veel te traag. :P

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
zou wel grappig zijn als ze in een niet al te verre toekomst iets van een motor met zijspan introduceren.. whehe..!

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

Ingame custom servers huren? Waarom niet gewoon bij dingen als i3d en met een mooie admin console?
Zal ie wel weer erg basic werken. Vond het juist altijd wel leuk om als admin wat berichtjes de server in te slingeren. Prijzen vallen me nog mee, pc servers zijn al snel duurder. Maar denk dat ik toch eerst liever wil zien wat voor opties je krijgt, voordat je die dingen koopt.

Plekken reserveren/vrijgeven, mensen bannen/kicken, ticketcount instellen, respawntijd van voertuigen aanpassen, wachtwoord op server zetten, etc. Gok dat het nog wel een paar versies zal duren voordat het helemaal loopt zoals we graag zouden willen, dus ik ga me er niet te druk om maken. Ben al blij dat we iets nieuws krijgen voor niets.

Zag overigens ook al dat er waarschijnlijk meer is veranderd dan in de patchnotes staat.

@ps3 gamers: laat ons even weten wat je van de nieuwe patch vind als je eenmaal speelt. Of dingen beter/slechter zijn geworden. Test ook even de USAS en (grote _O_ als dat wordt gedaan): kijk even of je op een USA server nog steeds lag-voordeel hebt?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:36

-tom-562

Oliesjeik

Vanavond nog snel ff fragrounds vrij spelen met de USAS en ff whoren dus :P

Vaak bu'j te bang!

• pa4jv
-tom-562 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:26:
Vanavond nog snel ff fragrounds vrij spelen met de USAS en ff whoren dus :P
-O-
Dalijk als ik thuis kom zet ik de patch in de download :)
Vanavond na het eten weer eens een avondje knallen!!
Hopelijk kan ik een Chopper uit de lucht schieten met de RPG haha :P

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo ook maar deze game aangeschaft :D krijg hem morgen of overmorgen binnen.
Ben zeer benieuwd, heb hem voor ps3 aangeschaft, en lees dat deze wel eens input lag kan hebben.
Ben benieuwd of ik er ook last van ga hebben, of is het nu definitief gefixed op ps3 met patch van vandaag ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Rvdt86
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-04-2025
Het 1e potje waar ik net in kom is een CQ Metro met 700 tickets, dus het aantal tickets kun je zelf instellen. Helaas liep mn playstation vast dus nu ff opnieuw opstarten opnieuw joinen.

Psn: Rvdt86

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Rvdt86 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:41:
Het 1e potje waar ik net in kom is een CQ Metro met 700 tickets, dus het aantal tickets kun je zelf instellen. Helaas liep mn playstation vast dus nu ff opnieuw opstarten opnieuw joinen.
Huh??
Je wil dus zeggen dat de servers normaal met 250 tickets begonnen (aan beide teams) en dat je nu kan
filteren op servers met 700 of meer tickets??

Zou chill zijn :P

PSN: Von_Smallhausn

• Unomomentodado
Net heeeeeel even een team deathmatch gedaan en rondgekeken:
* Favoriete server toevoegen werkt nu in server browser
* Al de eerste custom servers gezien. Alle instellingen die je normaal bij servers ziet, zijn aan te passen (zag een server waarop alles uit was gezet en health op 60%, uberhardcore dus)
* Kon helaas geen server huren, anders had ik dat meteen gedaan.
* Geen scoreboard na revive
* Anti-aliasing verschil bekeken. Is te mooi te zien als je RDS't (door scope kijkt) naar een punt in de verte. Je ziet dan een lichte karteling om je scope en b.v. met een berg op de achtergrond zie je de lijn van de berg. Met AA is dit vloeiend.
* Input lag heb ik zelf sterk weten te verminderen door mijn PS3 op resolutie 720 te zetten en niet te laten upscalen. Verschil tussen met AA en zonder dus zelf niet goed kunnen testen (of moet het nog wat meer testen/ervaren).
* Bij laden van nieuwe map kan je al exitten
* En jaja, ik heb even met de shotties met fragrounds geschoten. Zijn nu allemaal even snel wat betreft firerate. Voor mijn gevoel zijn de USAS en MKA1 ook trager, is de splash damage lager en is er meer recoil. Gevoel nogmaals, de statistieken zullen het nog wel precies uitwijzen. Ik haalde er in ieder geval geen instakills meer mee op medium/long range.

Tot vanavond. :)

• pa4jv
Ik wil ook wel meebetalen aan een server, als we een lijstje maken met welke PS3'ers mee willen betalen kan één van ons gewoon zo'n server huren? Kosten zullen pp niet al te hoog worden denk ik. :P

Verwijderd

@monolith dan zullen dat wel geen ranked servers zijn of misschien wel.

@iedereen: begrijp ik het nou goed moet ik alsnog de nieuwe Karkand downloaden? Laatste keer heb ik dat niet gedaan want ik gebruik die guns nooit.

@pa4jv: opzich geen slecht idee neen. Zou je nou ook met meer mensen op de server kunnen of is het nog steeds max 24??
Ben wel benieuwd of de tactical light ook is aangepast. We zullen het vanavond zien.
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 15:45:
* Favoriete server toevoegen werkt nu in server browser
Heeft volgens mij alleen zin bij custom servers.

[ Voor 56% gewijzigd door Jackal131 op 27-03-2012 16:07 ]

• Unomomentodado
1 dag: 1,50 (euro's)
7 dagen: 7
30 dagen: 25
90 dagen: 60

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Vanavond meteen de download aanzetten. Als er echt animo is voor een PS3 GoT Server, ben ik ook bereid mee te doen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:36

-tom-562

Oliesjeik

Ik word al 4 maanden met de USAS gewhored ofzo, dus laat me lekker :P

Vaak bu'j te bang!

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
ben matig over de update. wapens zijn verpest vind ik. maar het beeld lijkt in 1 keer een stuk mooier/soepeler dus dat is wel een plus punt. de MI-28 is even fijn als de Viper, de rocket pods die je schiet met een chopper maken niet meer zoveel rook, dus je hebt geen last meer van al die strepen. en rockets zijn veel en veel sterker tegen infantrie

• pa4jv
Verwijderd schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:01:
@monolith dan zullen dat wel geen ranked servers zijn of misschien wel.

@iedereen: begrijp ik het nou goed moet ik alsnog de nieuwe Karkand downloaden? Laatste keer heb ik dat niet gedaan want ik gebruik die guns nooit.

@pa4jv: opzich geen slecht idee neen. Zou je nou ook met meer mensen op de server kunnen of is het nog steeds max 24??
Nog steeds 24, ticketcap is nu wel max 1000. Met gebalanceerde teams is dat _/-\o_

En ja, je moet B2K opnieuw binnenhalen.

[ Voor 3% gewijzigd door pa4jv op 27-03-2012 16:13 ]

• Dynamix
joshje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:11:
ben matig over de update. wapens zijn verpest vind ik. maar het beeld lijkt in 1 keer een stuk mooier/soepeler dus dat is wel een plus punt. de MI-28 is even fijn als de Viper, de rocket pods die je schiet met een chopper maken niet meer zoveel rook, dus je hebt geen last meer van al die strepen. en rockets zijn veel en veel sterker tegen infantrie
Wat is er met de wapens dan? Tell us more!

[ Voor 4% gewijzigd door Dynamix op 27-03-2012 16:19 ]

• Unomomentodado
maar het beeld lijkt in 1 keer een stuk mooier/soepeler dus dat is wel een plus punt.
Viel mij ook al op, stuk soepeler inderdaad.

• Dynamix
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:15:
[...]

Viel mij ook al op, stuk soepeler inderdaad.
Is het aimen dan ook smoother? Of is er nog steeds die verrekte accelleratie?
ben matig over de update. wapens zijn verpest vind ik.
Ik denk dat dat een kwestie van gewenning is. Over een tijdje weet je niet ander meer.
Hopelijk hebben ze ook de hitregistratie aangepast. Af en toe gaat het werkelijk nergens over.

• pa4jv
Jullie hebben geen MAG gespeeld, derhalve mogen jullie niet klagen over verpestte wapens. B-)

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Jackal131 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:25:
[...]

Ik denk dat dat een kwestie van gewenning is. Over een tijdje weet je niet ander meer.
Hopelijk hebben ze ook de hitregistratie aangepast. Af en toe gaat het werkelijk nergens over.
check battlelog ;), zijn meerdere "regels" over gesproken.
http://battlelog.battlefi...view/2832654780279541805/

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Unomomentodado
Wisten jullie trouwens dat je shortcut kits kan kopen? Te zien in de ingame store. B.v. alle air vehicle upgrades (38) voor €9.99. Nooit opgevallen.. , of nieuw?

• pa4jv
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:36:
Wisten jullie trouwens dat je shortcut kits kan kopen? Te zien in de ingame store. B.v. alle air vehicle upgrades (38) voor €9.99. Nooit opgevallen.. , of nieuw?
Wat is dat voor onzin dan. :')

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=YSvYCTpaUIY&&hd=1&autoplay=1&fs=1]
Arme Jackal ;(

[ Voor 14% gewijzigd door pa4jv op 27-03-2012 16:41 ]

• SuperflipNL
Zoiets zat ook al in BC2. Maar gewoon spelen en je haalt gewoon alles. Dus geldklopperij tenzij je alles wilt hebben op day one...

Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:36:
Lol.

10€ betalen voor iets waar je een beetje tijd in moet steken om het te unlocken. Zonde van het geld.
Ik zit op het werk...vertel...

[ Voor 17% gewijzigd door Jackal131 op 27-03-2012 16:44 ]

Jackal131 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:43:
[...]

Lol.

10€ betalen voor iets waar je een beetje tijd in moet steken om het te unlocken. Zonde van het geld.
Ik vind het bijna hetzelfde concept als van die pc hacks waar sommigen voor betalen. Gelukkig koop je met geld geen skills :).
Filmpje waarin te zien is dat de usas echt lekker traag is geworden _/-\o_. Duidelijk verschil verschil te zien dan pre patch.

[ Voor 27% gewijzigd door KngfCnns op 27-03-2012 16:50 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05-2025

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Ben zo benieuwd hoe dat straks werkt met Ticketcap. Betekend dat zo dat we ongeveer een uur het zelfde level kunnen spelen?

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Omg die shortcut kits, WTF! Voor 39.99 euro kan je nu alle upgrades kopen, hoe verzinnen ze het. Alles voor het geld he. Zoiets moet je toch verdienen ipv kopen, triest !

YouTube: Battlefield 3 Patch 27/03/2012: Post Patch Gameplay

[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 27-03-2012 16:53 ]

• Unomomentodado
Ik zag al berichten voorbij komen van potjes van 1,5 uur. :)

Voorbeeld
Gvd. Ik kan het gewoon niet laten, dan maar niet slapen. Ik ga vanavond ook maar ff een paar rondjes spelen. Nu eerst patch downloaden.

• Dutchhaze86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-05-2025

Dutchhaze86

PSN:DUTCHhaze86

Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:55:

Voorbeeld
Heerlijk...anderhalf uur Chopperen

• Henkie
zijn alleen private servers denk ik en die draaien (net als opde PC) veel metro. hboop wel dat er een 1000 ticket Caspian border of Gulf of Oman komt ofzo B).

• Unomomentodado
MCOM defender ribbon krijg je nu overigens bij 2 kills in de buurt van een MCOM ipv 4. Dan gaat het halen van de medal een stukje sneller.

• Unomomentodado
BatmanHorizon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:56:
Gvd. Ik kan het gewoon niet laten, dan maar niet slapen. Ik ga vanavond ook maar ff een paar rondjes spelen. Nu eerst patch downloaden.
Na 2 rondjes zullen we je wel wegsturen. ;)
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:58:
MCOM defender ribbon krijg je nu overigens bij 2 kills in de buurt van een MCOM ipv 4. Dan gaat het halen van de medal een stukje sneller.
Echt in de buurt? Net als in bc2, of nog steeds als iemand bezig is met armen?
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:59:
[...]

Na 2 rondjes zullen we je wel wegsturen. ;)
2 rondjes x 1.5 uur zeker :P

[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 27-03-2012 17:01 ]

• pa4jv
Ik heb tentamens morgen. :')
Unomomentodado schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:55:

Voorbeeld
Heb je naar de uitslag gekeken? 931 - 0.
Dat is een lekker balanced potje geweest. NOT!!!!
BatmanHorizon schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:46:
Filmpje waarin te zien is dat de usas echt lekker traag is geworden _/-\o_. Duidelijk verschil verschil te zien dan pre patch.
Ach, ik heb mijn streven gehaald. Gisteren de 2000e kill gehaald :P

[ Voor 30% gewijzigd door Jackal131 op 27-03-2012 17:07 ]

• Henkie
Jackal131 schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:04:
[...]

Heb je naar de uitslag gekeken? 931 - 0.
Dat is een lekker balanced potje geweest. NOT!!!!

true dat, maar dat heb je vaak op metro cq. op het moment dat je a+b hebt ben je slecht bezig als je het voor elkaar krijgt b kwijt te raken.

[...]

Ach, ik heb mijn streven gehaald. Gisteren de 2000e kill gehaald :P
dat filmpje is echt goud hoor! ben benieuwd naar de MK3A1 (jackhammer) of die ook zó traag is..

List of unadvertised changes
http://www.reddit.com/r/b..._of_unadvertised_changes/Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YMq13.png?1Die paar UI verbeteringen spreken me aan, 5 vlaggen Wake (net als origineel), verplaatsing AA kharg voor russen en betere havoc.

[ Voor 91% gewijzigd door KngfCnns op 27-03-2012 17:16 ]

Ziet er inderdaad uit alsof ze eens een keer hebben nagedacht over veranderingen. Dat de stingers nu anders werken lijkt me wel prima. Nu lijkt het ook zo dat je toch nog wel een heli kunt neerschieten als je met het halve team samenwerkt. Dat ging eerst echt niet als je een beetje ervaren (lees: nolife) chopper piloot/gunner tegen je hebt.

Ben benieuwd naar de custom servers.

Maar 1 vraag is nog niet beantwoord: hoe zit het met lag-voordeel? Denk dat we dat eigenlijk pas vanavond zullen horen, maar toch...

• Unomomentodado
Van 2 wapens had ik alle unlocks maar volgens battlelog moet ik daar ineens nog 55 kills voor halen. Waren de QBB-95 en MG36.

• Henkie
Ze hebben voor een aantal wapens een 'extended mags' attachment toegevoegd, zo ook voor de mg36 (unlocked bij 300 kills).

Ik kijk effe dat bf3 patch filmpje en ik zie dat de Usas een stuk veranderd is. Het kon natuurlijk nog beter, maar je moet er nu wel wat meer moeite voor doen, dus dat is prima. Vooral op long-range is ie redelijk waardeloos, dus ik hoop dat er nu weer wat meer normale wapens gebruikt gaan worden. Close range is toch altijd lastig en shotguns zijn daar toch nog wel een logische keuze, maar we zullen zien.

Zoals ik al zei, lag-voordeel ben ik nog wel benieuwd naar, al zul je daar natuurlijk met de private servers minder last van moeten hebben...

Edit: hier een korte kijk op de nieuwe mogelijkheden in het menu (helaas heeft ook hij geen server)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=hosrKpvUhwU]

Verder niet zo heel boeiend, want je ziet niet veel, maar wel interessant om te weten dat er nu dus esports matches bij gaan komen en de serverbrowser ook wat meer richting die van de pc gaat en niet een lijst is met servers die toch weinig van elkaar verschillen. Al zul je nu wel wat dieper in moeten gaan op de eigenschappen van de servers...

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 27-03-2012 18:02 ]

• Unomomentodado
Henkie schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:50:
Ze hebben voor een aantal wapens een 'extended mags' attachment toegevoegd, zo ook voor de mg36 (unlocked bij 300 kills).
Dat is het ja, extended mag erbij voor de MG36 en heavy-barrel voor QBB-95.
Hier een beter filmpje met iemand die ook daadwerkelijk een server kan huren:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=3TplEaSEyoM]

Oftewel: je kunt dus ook het aantal spelers limiteren en de server dichtzetten om lekker te kunnen vliegen met zn allen! Ticketcount instelling is nog niet helemaal duidelijk. Lijkt erop alsof er per map een aantal is en dat aantal kun je op maximaal 500% zetten. Dus dat is bij Metro dan denk ik 1000 tickets ofzo.
En alle instellingen die je in het menu altijd ziet, zijn ook gewoon aan te passen.

Om het makkelijk te maken zijn er wel keuzes voor presets, maar kun je ook je eigen presets opslaan (voor als je je server even kwijt raakt, is dat wel handig denk ik). Je kunt nu ook voertuigen uitzetten, wat het leuker maakt om squad deathmatch te doen denk ik. Of infantry online Rush? Iets anders wat wel nice is: je kunt de tijd die het duurt tot je respawned korter maken. De killcam, het wachten op het joinmenu, de dood-animatie, etc. Wat mij wel beter lijkt, want dat duurt altijd erg lang. Only-squadleader spawn lijkt me ook wel leuk om te proberen. Want met een korte spawn, wordt het anders wel erg lastig denk ik.

Helaas kun je het verschil tussen ranked en unranked niet echt zijn. Lijkt me niet echt handig als sommige opties ook op ranked servers mogen, maar ik gok dat de wachtwoordfuncties alleen bij unranked mogelijk zijn.

Je kunt ook meerdere server admins en vips instellen voor de server, dus beheren is wel mogelijk met meerdere spelers.

Al met al een grote impuls voor de multiplayer denk ik zo. Vraag me af wat dit voor gevolgen gaat hebben. Duiken er veel mensen de custom/private servers in of blijven de normale servers toch online?
Mijn hoop blijft dat je de server mag limiteren tot een werelddeel of land, maar dat zal wel niet mogelijk worden...

[ Voor 107% gewijzigd door Martinspire op 27-03-2012 18:20 ]

• Unomomentodado
Super! Alle maps 2x spelen zowel Rush als Conquest (2x = beide kanten denk ik dan) met 2 Rush rondes afgewisseld met 2 Conquest rondes, lijkt me mooi. Komt alles een keer aan bod op een avond.

Momenteel zie ik slechts 2 Europese custom servers (duits en frans).

Verwijderd

Nieuwe controller = binnen :D
Patch downlaoden en nu ownen op HD op de PS3!!! :D *O*
Private matches _O_
Gaan we ff die Fokkers ownen?! :D

• Unomomentodado
Nog meer wat me opvalt:"
* Geluid in de tank is veel krachtiger geworden. Zowel de geluiden van canon als dat je stuk gaat.
* Ik kan voetstappen en kleine omgevingsgeluiden veel beter horen. Heb ik eindelijk wat aan mijn 5.1 surround headset.
* Guided shells icm laserpaint van CITV werkt minder. Niet meer locken, schieten en kill. De chopper piloot en gunner hebben nu wat meer mogelijkheden de eerste te dodgen met flares of ECM.
* High ticket servers vinden sommigen nu misschien wel fantastisch, maar als er nog 500 tickets over zijn bij de enemie en je hebt alle vlaggen op Conquest dan is er heel lang geen puntje meer te pakken.
* Om bovenstaande te voorkomen zou er eigenlijk ook een auto-balance tijdens het potje moeten komen als de ticket verhouding erg scheef begint te worden.

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
[b][message=37938125,noline]
Zoals ik al zei, lag-voordeel ben ik nog wel benieuwd naar, al zul je daar natuurlijk met de private servers minder last van moeten hebben...
Valt denk ik ook niet veel meer aan te doen dan mensen alleen in hun eigen regio laten spelen. Maarja lag door mensen vanuit een ander continent is er natuurlijk altijd geweest.

Net even op TDM wat met die 870MCS lopen raggen en dat is echt koning! Niet dat het supereffectief is maar je krijgt echt een flinke voldoening als je iemand, of meerdere, ermee neerragt op close quarters. Op een gegeven moment vonden mensen het wel leuk volgens mij want de halve server liep er mee rond haha. Je moet wel echt je gevecht kiezen, dus ik was speel meestal als Recon en maak dan van de motion sensors gebruik om dichtbij te kunnen komen en dan BAM. Intussen ook wat van die surveillance ribbons erbij, altijd mooi. Metro CQ lijkt me echt geweldig daarmee, en de nieuwe map pack al helemaal.

Even de slugs unlocken, die schijnen effectiever te zijn op afstand maar ben benieuwd in hoeverre het de damage in CQ verminderd, want dat is toch de kracht van de shotgun.

Edit: Battlelog is nogal in de war volgens mij, ik schijn ineens de meeste kills gemaakt te hebben met de M16A4, ik zweer dat zijn er nog geen 10, moet natuurlijk de M16A3 zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Mr Ton op 27-03-2012 19:15 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• GerardHenninger
  • Nu online
Versteegrob schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 16:52:
Omg die shortcut kits, WTF! Voor 39.99 euro kan je nu alle upgrades kopen, hoe verzinnen ze het. Alles voor het geld he. Zoiets moet je toch verdienen ipv kopen, triest !

YouTube: Battlefield 3 Patch 27/03/2012: Post Patch Gameplay
1) Niet iedereen heeft genoeg tijd, sommige mensen moeten daadwerkelijk werken, voor hun gezin zorgen etc.

2) Mensen die het spel nu kopen hebben een achterstand en dat kan wel eens vervelend zijn (geen flares voor in de lucht, geen goede tank perks).

In beide gevallen komen die shortcut kits dus goed uit. Daar is niets triests aan.

Verwijderd

GerardHenninger schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:15:
[...]

1) Niet iedereen heeft genoeg tijd, sommige mensen moeten daadwerkelijk werken, voor hun gezin zorgen etc.

2) Mensen die het spel nu kopen hebben een achterstand en dat kan wel eens vervelend zijn (geen flares voor in de lucht, geen goede tank perks.

In beide gevallen komen die shortcut kits dus goed uit. Daar is niets triests aan.
Dit dus. Gun die mensen het lekker. Mijns insziens is er veel meer uit een game te halen als je het lekker allemaal zelf doet. Maar dat geldt voor mij, voor een ander kan het alleen maar vervelend werken. Is zijn goed recht.

• Wackmack

• GerardHenninger
  • Nu online
Je weet dat je linkt naar een video die Martinspire hierboven al embed toch? :P
Wat me opvalt:
-geluid lijkt veel mooier en voller
-tankshells lijken meer damage te doen
-op Sharqi een Little Bird bij de aanvallers :)
-geen scorebord bij reviven :)
-quick match rush is nog steeds niet alleen rush
-al je klasses opnieuw instellen, deed ie wat raar mee maar wel gelukt
-repairtool is significant langzamer
-javelin doet meer damage (?)
-potje starten gaat lekker snel :)

Eerste potjes vanavond gingen erg lekker, 2 MVP3 op rij :P
Spawn ik een Viper, loopt ie vast :(

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 27-03-2012 20:24 ]

• Wackmack
GerardHenninger schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:14:
[...]

Je weet dat je linkt naar een video die Martinspire hierboven al embed toch? :P
Niet gezien, sorry

Hoeveel voordelen bied een eigen server nu als je nooit samen speelt? Speel altijd alleen maar 1.5 euro is niet duur. Kan je bijvoorbeeld rush of team deathmatch langer spelen?

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
Het geluid in de tanks is vooral veel harder. Als je geraakt wordt door een RPG lijkt het wel alsof ie al de lucht in gaat. Ik schrok me in ieder geval de ***. Verder klopt er bij het een en ander niet. Zo hoor ik geen jeep-claxon, en in plaats van soepelere beelden, verloopt alles veel jaggier en twitchier.

Al met al toch weer even wennen aan alle kleine veranderingen. Soms moet je nieuwe tactieken kiezen en dat is toch even raar :)

NB: enkele storende bugs zijn niet verholpen. Ik had weer een sounddrop te pakken en hoor van anderen dat ze gewoon nog veel vastlopers hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Geronimous op 27-03-2012 20:34 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Pff.. net thuis van het werk. Wilde eigenlijk op de bank ploffen, maar zet toch maar even de patchdownload aan ;) Misschien nog even checken.

Flickr PSN ID= cheironnl

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Heb ook even gespeeld en dit is wat mij opviel:

- Famas heeft best wel een flinke recoil gekregen
- Machinegun geluid van de BMP-2M is anders
- duidelijker aangeven in welke gedeeltes van de map je niet kan komen
- USAS met frag doet niks meer over lange afstand

Oja ik moest alles opnieuw instellen qua favo equipment per classe :/

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Maar nog steeds zijn de engineer en assault/medic class veel te accuraat op langere afstanden. Als ze dat nu eens realistischer zouden maken. Je kunt net zo goed een ballistic scope op een g17 zetten soms.

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02 19:53
Jeroenimoes schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 20:32:
Het geluid in de tanks is vooral veel harder. Als je geraakt wordt door een RPG lijkt het wel alsof ie al de lucht in gaat. Ik schrok me in ieder geval de ***. Verder klopt er bij het een en ander niet. Zo hoor ik geen jeep-claxon, en in plaats van soepelere beelden, verloopt alles veel jaggier en twitchier.

Al met al toch weer even wennen aan alle kleine veranderingen. Soms moet je nieuwe tactieken kiezen en dat is toch even raar :)

NB: enkele storende bugs zijn niet verholpen. Ik had weer een sounddrop te pakken en hoor van anderen dat ze gewoon nog veel vastlopers hebben.
Vastloper had ik dus ook weer.. Na patch geinstalleerd te hebben, moest ik B2K opnieuw downloaden, bij het installeren liep die op 78% vast. Ps3 kon ik niet uitzetten, gaf 2 piepjes, meer niet. Moest echt stroom er gewoon afhalen. Gelukkig was die niet kapot..

Maar game data was dus wel weer corrupt... Na de gamedata geinstalleerd te hebben, opnieuw opgestart en de patch (1.04) is nu weer aan het installeren. Maar ik hoef 1.01, 1.02 en 1.03 niet eerst te installeren. 8)7

Volgens mij was patch 1.03 toch groter dan patch 1.04? Zou iemand eens kunnen kijken hoe groot de game data uiteindelijk is, met patch 1.04 en B2K?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Echt, speel je net lekker en werk je redelijk wat deaths weg, daarna met voorzichtig spelen gewoon 4 om 12 en 3 om 10.
Was een redelijk kutteam waar ik in zat, terwijl de vijand wel heel goed samen leek te spelen.

Vanavond een potje conquest op Operation Firestorm. Zit ik in de Havoc en hang boven C.
Worden we neergeschoten. Op zich niets vreemds, ware het niet dat we niet gelocked waren en dat we neergeschoten werden door de Viper die nog op zijn spawnplaats stond. Onmogelijk!!!!

Tja, comes with custom servers. Als je vanalles kunt tweaken en veranderen, dan kun je ook cheaten....

• pa4jv
Jackal, dat zal wel een TVmissile geweest zijn
Pagina: 1 ... 62 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.