• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Nog even afwachten, je kan nu nog niet zeggen wat voor verschil AA maakt in de graphics.
Toen we gisteren cq speelden op Davamand zat ik al engi bij Assassin_Aristo in de ZZW-11 om te repairen.
Na een ribbon of 3 / 4 kreeg ik plots geen "repair" meer in beeld, ook geen punten en ribbons meer.
Ik bleef wel de heli repairen, maar dan gratis zeg maar ;)
Beetje jammer.
Gisteren ging het wel redelijk hard met maintenance ribbons trouwens :P

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Unomomentodado
Beetje surfend op Youtube kwam ik deze brute filmpjes tegen:

Is een PS3 speler uit NL: Battlelog (SPM van 917, sic!)

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:30:
Toen we gisteren cq speelden op Davamand zat ik al engi bij Assassin_Aristo in de ZZW-11 om te repairen.
Na een ribbon of 3 / 4 kreeg ik plots geen "repair" meer in beeld, ook geen punten en ribbons meer.
Ik bleef wel de heli repairen, maar dan gratis zeg maar ;)
Beetje jammer.
Gisteren ging het wel redelijk hard met maintenance ribbons trouwens :P
Klopt, heb ik ook vaker gedaan. Je moet dan even een tijdje wachten met fixen wil je er weer punten voor krijgen. Ik denk dat het voor DICE een afweging was tussen het tegengaan van statpadden en punten geven voor acties in het veld. Maar goed, ik ga ook graag in de heli mee als engineer voor de repair ribbons :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Op die fiets, thanx :)

Ik vroeg me trouwens ook af waar je kogels van de Little Bird gun naartoe gaan (die prrrrt prrrrt doet ;) ).
Als ik met de neus van de heli beweeg heb ik een klein kruisje in beeld maar ook een groter kruis.
Ik weet nooit welke ik dan als richtpunt moet gebruiken.
Gisteren dacht ik dat mijn kogels tussen de 2 kruizen kwamen (te zien aan de hitmarkers op een vijandelijke jeep), maar als ik dat filmpje hierboven bekijk is het het kleine kruisje...
Raar dat hij in dat filmpje ook geen groter kruis erbij heeft.
*edit*
Dit bedoel ik, de 2 crosshairs midden op het plaatje:
http://bf3blog.com/wp-con...field-3-little-bird-2.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 24-03-2012 13:43 ]

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
Unomomentodado schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:52:

[video]

[video]

Wtf zeg, dat rondje in die chopper :o

Trouwens, volgens mij moet dit filmpje wel van Dynamix zijn :P
YouTube: BATTLEFIELD 3 TROLLING WITH C4

Flickr PSN ID= cheironnl

• Geronimous
Dat rondje in de Little Bird is zeer netjes gedaan. Ik zou best zo kunnen vliegen, maar het is een hele opgave, zeker op die map, om tegelijkertijd te richten op gastjes en de obstakels in de gaten te houden. Circle strafing is in de LB het makkelijkst van alle heli's en gaat me op zich wel lekker af.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37
Man, als er 1 van ons op die server zou zitten zou hij met een minuut neer zijn.. dat team doet niet echt moeite om hem neer te halen. :P Niet dat ik het hem na zou doen, ik word altijd een beetje aangetrokken door lantaarnpalen enzo O-)

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 13:40:
Op die fiets, thanx :)

Ik vroeg me trouwens ook af waar je kogels van de Little Bird gun naartoe gaan (die prrrrt prrrrt doet ;) ).
Als ik met de neus van de heli beweeg heb ik een klein kruisje in beeld maar ook een groter kruis.
Ik weet nooit welke ik dan als richtpunt moet gebruiken.
Gisteren dacht ik dat mijn kogels tussen de 2 kruizen kwamen (te zien aan de hitmarkers op een vijandelijke jeep), maar als ik dat filmpje hierboven bekijk is het het kleine kruisje...
Raar dat hij in dat filmpje ook geen groter kruis erbij heeft.
*edit*
Dit bedoel ik, de 2 crosshairs midden op het plaatje:
http://bf3blog.com/wp-con...field-3-little-bird-2.jpg
Het richtpunt zit ergens tussen de kruisen in, en is anders bij de Little Bird dan bij de ZW11. Het is gewoon puur een gevoel wat je moet ontwikkelen, schieten in bursts en dan kleine correcties maken. Het beste kun je het midden tussen de twee kruisen aanhouden.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Unomomentodado schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 11:27:
Nog even afwachten, je kan nu nog niet zeggen wat voor verschil AA maakt in de graphics.
De Xbox 360 ondersteunt standaard geen eens AA, als ik me niet vergis.
cheiron schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:05:
[...]

Haha, en ingezongen door jou :)
Hier van mij ook weer een nieuw filmpje

Weer een compilatie met wat leuke acties, mooie ownage, en trolololol.

Voor het geval je mijn vorige filmpje gemist hebt, die vind je hier... Daar had ik nog geen reacties op gehoord, maar die is mogelijk ondergesneeuwd door de nieuwe patchnotes...

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 24-03-2012 16:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Geronimous
cheiron schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 14:05:
[...]

jeetje, dat doet ie ook wel goed :)
Maar hij speelt wel tegen noobies als ie zo vaak en zo lang tussen de vijand door kan wandelen...
ik moet die melee ribbon nog hebben verdorie...

PS: TS bijgewerkt

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Unomomentodado schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 12:52:

[video]

Vreemd, als ik naar het filmpje kijk en ik zie de crosshair van de littlebird, dan klopt dat niet met wat ik altijd heb. Ten eerst moet ik altijd ver boven het doel mikken (volgens de crosshair), terwijl deze persoon gewoon raakt waar het stipje zich bevindt.
Als ik niet beter wist, dan zou ik zeggen dat het een c*****r is. Anders ben ik wel benieuwd of hij wat getweaked heeft.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Mr Ton
Martinspire schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 16:32:
Hier van mij ook weer een nieuw filmpje
[video]

Weer een compilatie met wat leuke acties, mooie ownage, en trolololol.

Voor het geval je mijn vorige filmpje gemist hebt, die vind je hier... Daar had ik nog geen reacties op gehoord, maar die is mogelijk ondergesneeuwd door de nieuwe patchnotes...

Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Moet zeggen dat ik de filmpjes steeds minder boeiend vind worden. Het Seine Crossing filmpje was niet echt een compilatie maar meer gewoon een hele game en er zat maar weinig tempo in. Deze was beter maar het snipe stuk haalt het tempo er ook uit. Meer knippen en doorspoelen en minder teksten tussendoor, die zijn soms best irritant en halen het tempo er ook uit.

Verder is de inhoud ook niet heel interessant, driekwart bestaat uit een beetje solo actie tegen een tegenstander die vaak compleet gedomineerd wordt. Teamwork, de essentie van Battlefield, komt er totaal niet in voor. Dus selectiever zijn in je materiaal, maak bijvoorbeeld eens een snipe compilatie met een hoop snipe kills achter elkaar, in hoog tempo.

Die chopper in de opening was wel echt humor haha :+

• Unomomentodado
Jackal131 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 17:56:
[...]
Als ik niet beter wist, dan zou ik zeggen dat het een c*****r is. Anders ben ik wel benieuwd of hij wat getweaked heeft.
Aan zijn PS3? LOL! :)

• Leo 1948
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Wat doe ik fout, vandaag Xbox 360 gekocht met Battlefield 3 Alles ingevuld account aangemaakt,3 mnd member tot zover alles in orde. Dan wil ik BF3 spelen online en wordt er om mijn wachtwoord
gevraag van mijn e-mail dan krijg ik steeds een fout melding niet het juiste wachtwoord. Moet je voor BF3 soms een apart account aanmaken of is dat hetzelfde als waarmee je Xbox hebt aangemeld. Ik snap
er geen jota van, wie helpt mij tnx
Mr Ton schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:01:
[...]

Moet zeggen dat ik de filmpjes steeds minder boeiend vind worden. Het Seine Crossing filmpje was niet echt een compilatie maar meer gewoon een hele game en er zat maar weinig tempo in. Deze was beter maar het snipe stuk haalt het tempo er ook uit. Meer knippen en doorspoelen en minder teksten tussendoor, die zijn soms best irritant en halen het tempo er ook uit.

Verder is de inhoud ook niet heel interessant, driekwart bestaat uit een beetje solo actie tegen een tegenstander die vaak compleet gedomineerd wordt. Teamwork, de essentie van Battlefield, komt er totaal niet in voor. Dus selectiever zijn in je materiaal, maak bijvoorbeeld eens een snipe compilatie met een hoop snipe kills achter elkaar, in hoog tempo.

Die chopper in de opening was wel echt humor haha :+
Seine crossing was ook niet alleen bedoeld vanwege die killstreaks (al vond ik ze zelf wel tof), maar ook het feit dat ik Wesley zo vaak afschiet. Vond ik zelf eigenlijk wel grappig.

Verder, het filmpje van vandaag bevat in ieder geval een hoop geknip, maar ik dacht dat het wel prima was zo. Ik vind het zelf altijd irritant als je alleen het daadwerkelijke schot ziet en niet iets ervoor (of erna). Je kunt iemand 10x missen en pas het 11e schot laten zien. Dat schieten verveelt imo sneller dan zulke compilaties omdat het gewoon telkens hetzelfde is. Nu heb ik een boel verschillende dingen, wat kills, een roadkill, tegenstander die zichzelf ombrengt, wat rariteiten en wat trollen. Lijkt me juist genoeg afwisseling.

Solo-acties zijn in ieder geval het makkelijkst om een filmpje van te maken. Teamwork komt nooit goed over, vooral ook omdat je de partychat er nooit goed bij kunt krijgen. Het klinkt niet mooi en het moet maar net goed erbij passen zonder rare stukjes ertussen. Ook kost het vaak meer tijd om te laten zien dat je iets samen hebt gedaan. Nog afgezien van het feit dat ik zo ongelofelijk vaak heb dat ik dingen in mn eentje op moet lossen omdat de rest van mijn team weer enorm aan het falen is.

Tijdens het spelen kom ik vaak maar weinig teamwork tegen, ook al zitten we met 6 man in een game. Hoogstens als men bij elkaar in een tank/chopper zit of dicht bij een mcom is en men wel op zit te letten, maar zelfs dan is het gewoon niet boeiend genoeg.

Overigens vind ik het wel apart dat je het sniper-gedeelte niet vet vind, daar ben ik juist heel hard voor het team bezig. Zorgen dat de tegenstander geblokkeerd wordt om vanuit de spawn naar de mcom te lopen. Ik spot me een ongeluk en geef het team aanwijzingen (al kun je die niet horen, maar je kunt mede door het spotten wel zien wat ik heb gezegd). Als ik dat stukje zou moeten inkorten dan kan ik er maar enkele secondes uitknippen en is het hele "ik sta daar voor mijn team" effect weg.

Misschien zijn mijn filmpjes niet voor jou weggelegd of kun je geen filmpjes langer dan 2 minuten aanzien, maar ik vond het zo wel best. Qua footage was het de afgelopen weken ook wel wat minder, maar dit vond ik zeker wel de moeite waard. Ik zal de komende filmpjes wel wat minder tekst plaatsen, valt me nu ook wel op dat het wat veel is, maar vind het nog niet echt storend hoor.
Leo 1948 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:45:
Wat doe ik fout, vandaag Xbox 360 gekocht met Battlefield 3 Alles ingevuld account aangemaakt,3 mnd member tot zover alles in orde. Dan wil ik BF3 spelen online en wordt er om mijn wachtwoord
gevraag van mijn e-mail dan krijg ik steeds een fout melding niet het juiste wachtwoord. Moet je voor BF3 soms een apart account aanmaken of is dat hetzelfde als waarmee je Xbox hebt aangemeld. Ik snap
er geen jota van, wie helpt mij tnx
Je haalt denk wat dingen door elkaar. BF3 is gekoppeld aan je EA account. Dat is dus niet je gamertag, maar van EA/Dice en wordt gebruikt om je statstieken bij te houden. Is gewoon gratis aan te vragen en daarmee zorgen ze ervoor dat je de voorwaarden van hun moet accepteren om online te spelen (wat onder andere inhoud dat je niet zult hacken/modificeren anders mogen ze je bannen).

Als je Xbox Live Gamertag is aangemeld en je in feite daar online bent (dus een Gold member bent) kun je alle games gewoon online spelen, maar soms stellen games verplicht dat je ook nog een extra account bij hun moet hebben. Is een kleine moeite in ieder geval, dus geen probleem. Als je het via de xbox wat te omslachtig vind kun je ook gewoon naar www.ea.com gaan om je daar aan te melden en vervolgens die login te gebruiken in BF3. Die login is vervolgens ook te gebruiken bij Battlelog voor de statistieken (battlelog.battlefield.com)

Ik weet overigens niet zeker of het verplicht is om een EA account te gebruiken voor BF3, maar het kost je verder niets.

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 24-03-2012 18:52 ]

Verwijderd

Probeer die filmpjes anders een voice over te geven met tactics. Geeft een filmpje ook gelijk wat meer diepgang
Martinspire schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:48:
[...]

Misschien zijn mijn filmpjes niet voor jou weggelegd of kun je geen filmpjes langer dan 2 minuten aanzien, maar ik vond het zo wel best. Qua footage was het de afgelopen weken ook wel wat minder, maar dit vond ik zeker wel de moeite waard. Ik zal de komende filmpjes wel wat minder tekst plaatsen, valt me nu ook wel op dat het wat veel is, maar vind het nog niet echt storend hoor.
Van je laatste 2 filmpjes ben ik het ook mee eens met de punten van Mr Ton. Sowieso vind ik van veel compilaties weinig die het echt waard zijn om te kijken, behalve als je soms die van birgirpall oid ziet. Succesformule van dat soort filmpjes zijn hoog tempo en bijzondere acties (en top editing). Of soms kijk ik naar filmpjes van mensen die een hele ronde uploaden met enigzins indrukwekkende teamplay/ptfo. Jouw filmpjes liggen er een beetje tussenin. Seine was meer materiaal voor een full match commentary, maar was bewerkt als een compilatie van één ronde. De tweede was een compilatie met ietwat laag tempo (wel een paar leuke clips).

Desalniettemin blijf ik het wel leuk vinden om te zien hoe andere tweakers spelen. Ook al ben ik hierboven kritisch, vond het nog wel interessant om te zien :).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 18:54:
Probeer die filmpjes anders een voice over te geven met tactics. Geeft een filmpje ook gelijk wat meer diepgang
Tactics kan alleen wat worden als je daadwerkelijk de rust krijgt om taktieken uit te leggen. On the fly werken die dingen toch vrijwel altijd anders. Je moet er ook een beetje de stem voor hebben en de meeste tactics filmpjes zijn dan ook fucking saai.
BatmanHorizon schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:03:
[...]

Van je laatste 2 filmpjes ben ik het ook mee eens met de punten van Mr Ton. Sowieso vind ik van veel compilaties weinig die het echt waard zijn om te kijken, behalve als je soms die van birgirpall oid ziet. Succesformule van dat soort filmpjes zijn hoog tempo en bijzondere acties (en top editing). Of soms kijk ik naar filmpjes van mensen die een hele ronde uploaden met enigzins indrukwekkende teamplay/ptfo. Jouw filmpjes liggen er een beetje tussenin. Seine was meer materiaal voor een full match commentary, maar was bewerkt als een compilatie van één ronde. De tweede was een compilatie met ietwat laag tempo (wel een paar leuke clips).

Desalniettemin blijf ik het wel leuk vinden om te zien hoe andere tweakers spelen. Ook al ben ik hierboven kritisch, vond het nog wel interessant om te zien :).
birgirpall heeft het voordeel dat ie die dingen op de pc kan doen, waardoor je wat meer vrijheid hebt (zoiezo meer voertuigen) en er dus minder op je gelet wordt.

Hele rondes uploaden duurt me te lang. De mooie potten zijn bij mij dan ook erg zeldzaam, want ze zijn vaak zo afgelopen (of de tegenstander leaved, waardoor je potten van 45 min kunt hebben waarvan het meeste nietsdoen).

Veel dingen zijn op de 360/ps3 gewoon veel lastiger te doen. Ook heb ik echt geen zin om een gigabyte te gaan uploaden (wat je ongeveer wel hebt voor een hele ronde) omdat ik met mijn verbinding dan gewoon 5 uur bezig ben.

Ik vind zelf dit soort filmpjes wel tof, dus ga er lekker verder mee. Je kunt natuurlijk ook gewoon je eigen filmpjes gaan maken :+

• pa4jv

:D _O-

[ Voor 28% gewijzigd door pa4jv op 24-03-2012 20:27 ]

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• Leo 1948
  • Niet online
Martinspire bedankt, probleem is opgelost. Ik heb idd bij EA een account aangemaakt en deze gebruikt
bij aanmelding BF3.

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:34:
[...]

Tactics kan alleen wat worden als je daadwerkelijk de rust krijgt om taktieken uit te leggen. On the fly werken die dingen toch vrijwel altijd anders. Je moet er ook een beetje de stem voor hebben en de meeste tactics filmpjes zijn dan ook fucking saai.

[...]

birgirpall heeft het voordeel dat ie die dingen op de pc kan doen, waardoor je wat meer vrijheid hebt (zoiezo meer voertuigen) en er dus minder op je gelet wordt.

Hele rondes uploaden duurt me te lang. De mooie potten zijn bij mij dan ook erg zeldzaam, want ze zijn vaak zo afgelopen (of de tegenstander leaved, waardoor je potten van 45 min kunt hebben waarvan het meeste nietsdoen).

Veel dingen zijn op de 360/ps3 gewoon veel lastiger te doen. Ook heb ik echt geen zin om een gigabyte te gaan uploaden (wat je ongeveer wel hebt voor een hele ronde) omdat ik met mijn verbinding dan gewoon 5 uur bezig ben.

Ik vind zelf dit soort filmpjes wel tof, dus ga er lekker verder mee. Je kunt natuurlijk ook gewoon je eigen filmpjes gaan maken :+
Je hebt gelijk, de voice-overs kunnen heel slecht zijn, echter kan ej ook goede maken, met juiste tactics, zonder kan je ook gruwelijk maken daar niet van. Ik denk eigenlijk dat je het beste private matches kan gaan opslaan, die zijn ook van een hoger niveau. Kan daar niet op wachten eerlijk gezegd :9

En ik ga binnenkort ook mijn eigen filmpjes monteren :)
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 00:30:
[...]

Je hebt gelijk, de voice-overs kunnen heel slecht zijn, echter kan ej ook goede maken, met juiste tactics, zonder kan je ook gruwelijk maken daar niet van. Ik denk eigenlijk dat je het beste private matches kan gaan opslaan, die zijn ook van een hoger niveau. Kan daar niet op wachten eerlijk gezegd :9

En ik ga binnenkort ook mijn eigen filmpjes monteren :)
Toch vraag ik me serieus af wat voor tactics je wilt bespreken. Het meeste in BF3 is eigenlijk best logisch. Rondkijken in een map wat de flanking mogelijkheden zijn, choke-points kun je ook makkelijk vinden en de meeste tips voor wapens zijn ook niet echt heel lastig te verzinnen.

En voor andere dingen ben je het waarschijnlijk toch zo vergeten. Welke class iedereen moet zijn, wat de posities zijn, etc lijkt me dingen die je liever opgeslagen wilt hebben (als img oid). Maar goed, succes.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2012 01:05 ]

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Zo vandaag geen plannen, de vrouw is aan het leren voor tentamens, dus lekker potje knallen vanmiddag!
Als er nog mensen zin hebben om de laatste twee co-op missies te doen, houd ik me aanbevolen!

Moulin, jij moet de laatste twee toch ook nog?

Ook een rondje squad deathmatch zou me niet verkeerd uitkomen, ik moet nog 1 ribbon voor de assignment!!!

[ Voor 18% gewijzigd door Flimovic op 25-03-2012 12:22 ]

Steam/Discord: Flimovic

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 25 maart 2012 @ 01:04:
[...]

Toch vraag ik me serieus af wat voor tactics je wilt bespreken. Het meeste in BF3 is eigenlijk best logisch. Rondkijken in een map wat de flanking mogelijkheden zijn, choke-points kun je ook makkelijk vinden en de meeste tips voor wapens zijn ook niet echt heel lastig te verzinnen.

En voor andere dingen ben je het waarschijnlijk toch zo vergeten. Welke class iedereen moet zijn, wat de posities zijn, etc lijkt me dingen die je liever opgeslagen wilt hebben (als img oid). Maar goed, succes.
Klopt maar door het gruwelijk commentaar van deze man blijf je wel kijken, eerder dan bij een filmpje van jouw, en dan kijk ik nog niet eens naar de skill.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=LJHPt-sVDFM]
Mooi filmpje, een Metro rush zonder USAS :)
Hij laat het er wel relatief makkelijk uitzien, maar hij is ook wel best goed imo.

Vraagje:
Suppressor is genoeg om ervoor te zorgen dat de vijand jou niet op de minimap ziet als je schiet toch?
Dan moet ik die eens op mijn Scar gaan equippen, te weinig kogels voor meerdere enemies, maar misschien als ze mij niet zien een kans op meer succes ;)

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 12:43:
[...]

Klopt maar door het gruwelijk commentaar van deze man blijf je wel kijken, eerder dan bij een filmpje van jouw, en dan kijk ik nog niet eens naar de skill.

[video]
Maar is dat omdat ie zo'n heftige stem heeft of omdat ie goed speelt? Want zoveel teamwork zie je daar ook niet echt en ik vind de tactics ook niet verder komen dan "ik zal deze open door nog even intrappen". Is niet dat ik er echt iets van leer imo.

Wel vet filmpje overigens, maar niet door de dingen waarvoor jij hem laat zien, denk ik.

Ik heb het zoiezo wel een beetje gehad met die tactics video's. Net als met Let's Play video's is het allemaal zoveel hetzelfde. Tuurlijk, het kan interessant zijn, maar na een video of 5 heb ik het wel gezien. Ook hebben wij hier vaak last van ons mooie Nederlandse accent. Ik kan wel Engels praten, maar het klinkt nooit mooi/zuiver.

Overigens vind ik deze gast ook altijd wel een vette stem hebben:
Ook wel interessante video, al duurt ie wel effe :+

Ik blijf gewoon lekker filmpjes maken om mensen te vermaken. Hoeft van mij allemaal niet zo serieus en ik denk dat je van mij ook niet zoveel zult leren. Dus alle grappige dingen die ik meemaak zal ik er gewoon in blijven zetten. Af en toe een mooie lange killstreak of wat trolololol.

Ben me nu overigens aan het specialiseren in het killen/zelfmoorden van medespelers :+
Schijnen best veel mogelijkheden voor te zijn.

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2012 13:32 ]

• cheiron
Martinspire schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:24:
[...]

Maar is dat omdat ie zo'n heftige stem heeft of omdat ie goed speelt? Want zoveel teamwork zie je daar ook niet echt en ik vind de tactics ook niet verder komen dan "ik zal deze open door nog even intrappen". Is niet dat ik er echt iets van leer imo.

Wel vet filmpje overigens, maar niet door de dingen waarvoor jij hem laat zien, denk ik.
Ik vind het wel degelijk goed om zijn overpeinzingen te horen. Bijvoorbeeld bij de tweede A, zodra de mcom gezet is naar linksvoren proberen te komen om de tegenstander af te snijden.
Dat is waar ik dit soort filmpjes voor kijk (of gewoon de trollclips, die blijven ook leuk :P )

Deze gast krijgt de tegenstanders wel makkelijk neer overigens. Damn

Flickr PSN ID= cheironnl

cheiron schreef op zondag 25 maart 2012 @ 13:29:
[...]

Ik vind het wel degelijk goed om zijn overpeinzingen te horen. Bijvoorbeeld bij de tweede A, zodra de mcom gezet is naar linksvoren proberen te komen om de tegenstander af te snijden.
Dat is waar ik dit soort filmpjes voor kijk (of gewoon de trollclips, die blijven ook leuk :P )

Deze gast krijgt de tegenstanders wel makkelijk neer overigens. Damn
Ik vind het niet meer dan logisch dat je de tegenstander probeert af te snijden. Of een flankroute nemen om zo dichter bij de objective te komen.

Helaas worden bij mij de laatste tijd steeds meer potjes vernaggeld door jets of heli's die blijkbaar onsterfelijk zijn, 6th sense hebben wat betreft enemy locations en ook jet vs jet niet uit te schakelen zijn. Vaak coordinerend met iemand op de grond en zo echt onmogelijk om te verslaan, waardoor potjes al snel verloren worden of alleen spannend zijn omdat we de helft van de tijd gespawnraped worden.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2012 13:34 ]

Verwijderd

[...]

Ik heb het zoiezo wel een beetje gehad met die tactics video's. Net als met Let's Play video's is het allemaal zoveel hetzelfde. Tuurlijk, het kan interessant zijn, maar na een video of 5 heb ik het wel gezien. Ook hebben wij hier vaak last van ons mooie Nederlandse accent. Ik kan wel Engels praten, maar het klinkt nooit mooi/zuiver.

Overigens vind ik deze gast ook altijd wel een vette stem hebben:
[video]
Ook wel interessante video, al duurt ie wel effe :+

Ik blijf gewoon lekker filmpjes maken om mensen te vermaken. Hoeft van mij allemaal niet zo serieus en ik denk dat je van mij ook niet zoveel zult leren. Dus alle grappige dingen die ik meemaak zal ik er gewoon in blijven zetten. Af en toe een mooie lange killstreak of wat trolololol.

Ben me nu overigens aan het specialiseren in het killen/zelfmoorden van medespelers :+
Schijnen best veel mogelijkheden voor te zijn.
Tuurlijk speelt zijn stem ook een grote rol. Daardoor blijf je al langer vast hangen. Maar tevens ook wel een beetje zijn speelstijl en zijn tactieken hoor. Toen ik nog een beginneling was heb ik opzich nog (op Metro) nog best veel van die man opgestoken, je moet nl. kijken naar de mensen die dit soort filmpjes kijken, de beginnelingen. Voor de rest moet je vooral zo doorgaan, jij hebt er plezier in dus moet je het blijven doen. :)

• Mr Ton
[...]
Tuurlijk gewoon blijven doen! Maar je vroeg feedback dus die krijg je ;)

/offtopic: Heren jullie hebben toch wel iets beters te doen met dit weer dan voor de Xbox/PS3 hangen? Iets met zon, terras, bier, ajax, psv :+

• Exbloder
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-12-2025
Vooral die laatste twee toch *O*

• pa4jv
Vooral die een-na-laatste natuurlijk. O+

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:01
Voetbal..... pffff... paar van die rijke ventjes die achter een bal aan huppelen.

Ik ga deze week maar eens even geen BF3 meer doen en wat meer werken. Zodra de patch uitkomt dan ben ik weer van de partij.
Mr Ton schreef op zondag 25 maart 2012 @ 14:20:
[...]

Tuurlijk gewoon blijven doen! Maar je vroeg feedback dus die krijg je ;)

/offtopic: Heren jullie hebben toch wel iets beters te doen met dit weer dan voor de Xbox/PS3 hangen? Iets met zon, terras, bier, ajax, psv, formule 1 :+
FTFY

Sorry, maar voetbal interesseert me weinig. F1 heb ik helaas gemist, maar die download ik zo wel effe. Tot die tijd lekker BF3 doen :)

Gisteren de opmerking van de maand van een medetweaker:

"Neeeeeeee, gvd ze werken samen...." _O-

Ik ga geen namen noemen. ;)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Feyenoord *O*

27 maart ga ik ook weer wat meer spelen, dan is die verdomde input lag eindelijk gefixt :X
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:27:
Feyenoord *O*

27 maart ga ik ook weer wat meer spelen, dan is die verdomde input lag eindelijk gefixt :X
Waarom dan niet op de 360? Daar heb ik je ook al een tijd niet gezien en dat speelt toch zoiezo al veel lekkerder :+

• Unomomentodado
Het kan altijd erger: USAS much?

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:45:
[...]

Waarom dan niet op de 360? Daar heb ik je ook al een tijd niet gezien en dat speelt toch zoiezo al veel lekkerder :+
Je hebt helemaal gelijk. Ik probeer deze week miss nog wel even wat te regelen maar het is moeilijk xD
Je ziet me sowieso binnen een maandje weer online :)

• pa4jv
Ik ga Dice een mailtje sturen dat ik eis dat ze alle met usas behaalde punten afnemen. Gewoon, omdat iedereen dan 30 levels achteruit gaat en ik 0 punten verlies. :+

Verwijderd

Kvind die USAS ook een beetje overrated hoor. Met een SAIGA of een M10241 of hoe dat ding ook heet, hell, zelfs the MASS kill ik nog meer mensen mee. En zo'n shottieman heb je zo dood.
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:51:
Kvind die USAS ook een beetje overrated hoor. Met een SAIGA of een M10241 of hoe dat ding ook heet, hell, zelfs the MASS kill ik nog meer mensen mee. En zo'n shottieman heb je zo dood.
Sorry hoor, maar die Usas is gewoon zoveel makkelijker omdat ie full auto is. De rest is allemaal semi-auto (of bolt action) en schieten gewoon te traag waardoor de tijd tussen 2 kogels te kort is om iemand snel af te maken. Tenzij je ze goed raakt op korte afstand, dan is 1 schot voldoende, maar als het al 25 meter verder is dan red je het al niet meer.

Ik ben nu de shotguns nog maar aan het afmaken, aangezien dat de enigste zijn waar ik nog unlocks voor kan halen. Daar heb ik er nu 3 afgerond (Usas, Saiga en 1014). De 870 en DAO heb ik nu op de helft en de MK3 heb ik nog weinig mee gedaan, maar komt ook nog wel. Leg het nu erg vaak af tegen mensen op niet eens lange afstand en soms met laggy fuckers red je het al helemaal niet. Krijg ik wel hitmarkers, maar die worden dan bij hun niet geregistreerd ofzo.

Not so much: http://battlelog.battlefi...er/KAlN1/stats/317873136/ (ok, is pc... :P)

bweh, kan dice geen puntje zetten tussen duizendtallen \irrelevant

[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 25-03-2012 21:05 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-02 20:45
Wat zijn die nieuwe serversystemen k*t zeg. Elke keer also er een switch is van conquest naar rush lopen de servers leeg. Om het nog erger te maken de laatste twee dagen alleen maar in servers terecht gekomen waar mijn hele team ingemaakt werd en niemand op de objectives speelde. Wat een onzin. Dat zo'n goed spel compleet verpest kan worden door de spelers ervan.

• cheiron
Ik snap ook niks van de nieuwe server opzet. Geef mij gewoon lekker alle maps door elkaar heen met 1 modus. Nu moet je van elke mode maar begrijpen wat het inhoud, of 80 keer in de maprotation kijken.

Dat er zoveel op de urban warfare maps wordt gespeeld snap ik ook geen fluit van. Jippie, weer een map met 1 tank of LAV. Jippie, weer rondjes rennen en afgeschoten worden door gasten met twitch-reflexen.

Geef mij gewoon lekker Caspian Border of Firestorm maar..

Flickr PSN ID= cheironnl

dangerpaki schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:26:
Wat zijn die nieuwe serversystemen k*t zeg. Elke keer also er een switch is van conquest naar rush lopen de servers leeg. Om het nog erger te maken de laatste twee dagen alleen maar in servers terecht gekomen waar mijn hele team ingemaakt werd en niemand op de objectives speelde. Wat een onzin. Dat zo'n goed spel compleet verpest kan worden door de spelers ervan.
Komt voornamelijk omdat die servers in de "normal" roulatie terecht zijn gekomen, terwijl dat toch echt Custom zou moeten zijn.

Het zou overigens al helpen als het bij de serverinfo staat als ie van map wisselt.

Overigens @ die pc gast. WTF 80k aan M320 n00btube kills. Damn, zielige gozer zeg.

@cheiron, dat zijn geen goede reflexen. Je ziet hun gewoon later omdat ze overal vandaan komen en eigenlijk nadeel zouden moeten hebben van hun lag. Maar omdat sommige dingen client-side worden berekend, heb je er juist voordeel bij.

Vandaag ook weer 1 die niet te raken was. Ga ik kijken, staat er Zuid Afrika 8)7

Het kan nog erger, als die gasten in voertuigen gaan zitten zoals Choppers, kunnen ze al een rocket afvuren, terwijl jij net de lock ziet verschijnen! :/

[ Voor 23% gewijzigd door Martinspire op 25-03-2012 21:43 ]

• cheiron
Het hele netwerk lijkt op het moment ook erg sloom: serverbrowser laadde een paar keer niet, en battlelog is ook amper bereikbaar. Dat zal ook zn weerslag ingame hebben denk ik zo.

En als er dan ook nog twee tsjechen aan de overkant zitten die hun packets waarschijnlijk nog met paard en wagen bij de ISP aanleveren, maar wel level 81 zijn geloof ik het wel. Kan ik echt chagrijnig van worden.

Flickr PSN ID= cheironnl

Gvd wat een avond weer...
2 potjes achter elkaar wordt je door een team van 11/12 man waar ook nog eens veel tweakers in zitten compleet vastgezet op je spawn (mag ik het gespawnraped noemen).
Daar begin je met 6 man helemaal niks tegen.
Sharqi was helemaal drama, vooral omdat jullie onze tank te pakken kregen.
Als er 2 of 3 man van jullie team overgestapẗ waren had het misschien nog een leuk potje kunnen opleveren.
Weer 17 deaths opgelopen...

De mapwissel is sch*tirritant: Als ik quick match rush doe wil ik ook rush spelen, anders kies ik wel conquest :(

Misschien dat ik BF binnenkort aan de kant leg, want de lol gaat er zo wel af...
Een potje joinen waarin je niet al half afgeslacht bent lijkt wel onmogelijk...

[ Voor 20% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2012 08:35 ]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nog 2 dagen.. En dan eindelijk(hoop ik) af van de frag noobs met de USAS 12.

Ik heb de USAS al een tijd geleden afgeleerd, er zit totaal geen skill meer in.. Gewoon sprayen totdat iemand dood gaat. Maar buiten het feit dat het een auto-shotgun is zullen mensen het toch blijven gebruiken. Maar alles beter dan al die frag noobs.

Wél jammer is, de MAV glitch gaat weg. Vond het altijd leuk om op hoge gebouwen zoals de caspian border toren te gaan snipen.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 01-02 20:45
Ik hoop dat ze dat met het lag eens oplossen. Ik betaal niet voor een goede verbinding om verneukt te worden door de lag van een of andere malloot. Heeft iemand lag dan moet die maar daar nadeel van hebben. Nu heb ik inderdaad af en toe dat je iemand voluit afschiet en dat ie gezellig opeens achter je staat en jou afknalt en gezellig wegloopt.

Gisteren ook weer een aantal potjes rush gespeeld waarbij mijn team echt zeer triest verdedigde. Echt zwaar shittie.

[ Voor 14% gewijzigd door dangerpaki op 26-03-2012 07:52 ]

dvdkiwi schreef op zondag 25 maart 2012 @ 22:21:
Gvd wat een avond weer...
2 potjes achter elkaar wordt je door een team van 11/12 man waar ook nog eens veel tweakers in zitten compleet vastgezet op je spawn (mag ik het gespawnraped noemen).
Daar begin je met 6 man helemaal niks tegen.
Ik speel zelf ook nooit alleen tegen een GoT team. Kansloos. Je weet gewoon dat de server leeg gaat lopen op een gegeven moment. Ik zoek dan wel een andere server.

Toen de teams nog redelijk in balans waren heb ik je nog een invite gestuurd, maar daar reageerde je niet op...

Persoonlijk ben ik er ook op tegen om voertuigen te jatten van een team dat al in de minderheid is. Het ergste wat ik heb meegemaakt is dat King de tunguska (oid) van de tegenstander jatte (rush op neushaar canals), terwijl de tegenstander 5 a 6 man minder had. Dat was pas een rape potje.

Je invite heb ik gehad, maar toen ik wilde overstappen ging dat niet...
Je bericht later (dat was jij toch?) dat we de mcom mochten pakken was leuk, maar gaf wel onze onmacht aan:
Jullie poppetjes en tank hielden zich even ver weg van de mcom, gaven ons de tijd en de ruimte.
Jullie waren ons zo gigantisch aan het afmaken, dat ik wist dat als we de mcom pakten het daarna gewoon opnieuw zou beginnen...
Voor jullie positief, omdat het potje langer zou duren en jullie nog meer kills konden maken ;)
Voor mij met uiteindelijk 4 om 14 niet echt lekker.
Zelfs in onze oorspronkelijke spawnbase achter een muurtje kreeg ik tankshells en kogels om de oren...

De tank die jullie hadden was niet gejat door jullie, die begint in onze spawn waar jullie niet kunnen komen.
Mijn gok is dat ie disabled was, de driver ging repairen en jullie 'm overgenomen hebben. Dat mag.

Daarna gequit, nieuw potje rush gezocht via quickmatch. Wat denk je: kom ik weer in dat potje :P
Hoe groot is die kans?

[ Voor 12% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2012 09:10 ]

• Dynamix
dangerpaki schreef op zondag 25 maart 2012 @ 21:26:
*knip
Dat zo'n goed spel compleet verpest kan worden door de spelers ervan.
Ik krijg ook echt de indruk dat het niveau van de gemiddelde speler zwaar aan het dalen is. Hoe lager de rang, hoe viezer de speelstijl (en hoe belangrijker de K/D). Vorige week eigenlijk nauwelijks echt leuke games gespeeld. Ik heb wel een vermoeden wat hier de reden van is, maar dat laat ik lekker in het midden :P

Ben benieuwd wat de patch voor effect gaat hebben...

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb er inmiddels een week opzitten dat ik het spel niet aangeraakt heb. Ik wacht de patch wel af. Met name de frag rounds verzieken het spel voor me, de laatste tijd. Heb mijn laatste paar sessies geen enkel normaal spel kunnen vinden.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Jackal131 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 16:19:
Gisteren de opmerking van de maand van een medetweaker:

"Neeeeeeee, gvd ze werken samen...." _O-

Ik ga geen namen noemen. ;)
Dat was wel weer DE opmerking, misschien nog wel de eeuwige!! 8)7

Ik noem ook geen namen, maar als ik zeg Wilders weten we met zijn allen (PS3ers) genoeg ;)

@Jackal131 en dvdkiwi:

Dat jatten van een voertuig moet je niet doen als je vet je tegenstander overruled!
Je kan ze beter een paar kansjes geven. Dat spawn rapen gebeurt zoveel vooral als
je een heli/jet map hebt of Bazaar. Ik word er zelf niet vrolijk van. Ik merk dat sommige
tweakers dit vaak doen. Misschien zonder dat ze het door hebben, maar ik kan je melden als ik bij de tegenstander zit en het gebeurt dan ga ik mavven of leave gewoon. (sein crossing en bazaar)

at betreft tegen tweakers spelen is inderdaad niet leuk na 3 verloren potjes. Die randoms hebben geen idee dat je 1 team bent behalve als ze en potje bij de tweakers zijde zitten. Maar dan zijn ze ook heel snel weg als ze tegenstander zijn.

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 09:50 ]

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-02 15:35

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Heb het een beetje gehad met BF3. Helemaal als ik naar die aankomende patch kijk.

Laser guided missles can be distracted by flares

Hoezo onrealistisch ? Echt zo slecht dit !!!!

En dat alleen maar omdat n00b heli piloten om de haveklap uit de lucht geschoten worden omdat ze de verkeerde perks op hun heli hebben of het niet goed gebruiken. Met een ECM jammer kun je makkelijk de javelins ontwijken die dmv laser op een heli worden afgevuurd mits je de ECM jammer goed gebruikt.

Heb 2 weken geleden zo'n potje gehad waarin we eerst met SOFLAM en Javelin domineerden en de pot daarna op een andere map de heli niet uit de lucht konden krijgen omdat er A) een andere piloot in vloog die wel kundig was en B) de juiste perks geselecteerd werden door de piloot en daardoor dus elke Javelin van ons ontweken werden door goed gebruik van de ECM jammer.

XBL: MRE Inc

@Moulin:
Ja precies, randoms weten niet dat het tweakers zijn omdat iedereen een andere clan tag heeft ;)
The_Bash zat gisteren bij mij in de squad, maar die zei ook al dat als je aan de andere kant zit je waarschijnlijk ook geen fun beleeft omdat de tegenstander geen enkele kans heeft.
Overlopen worden is niet leuk, maar zelf in het ownende team zitten is ook niet spannend.
Blijf dan tenminste rond de mcoms hangen ipv tegenstanders op hun spawn vast te zetten.
Bij conquest als je owned: geef bv de laatste vlag weg en maak er weer een leuk potje van.
Nadeel van conquest op bv Davamand is dat de achterste vlag bij hun spawn zit. Als je die hebt en houdt en daar verdedigd wordt het al gauw een spwan rape festijn.

Over het voertuig: Dat was niet gejat, dat was waarschijnlijk gewoon slecht omgaan met de tank van onze teamgenoten.
Gisteren een potje rush op Wake Island gedaan, ik zat in de Mobile AA (thermal vision equipped, dat werkt leuk!), maar toen ie disabled was en er waren vijanden in de buurt: no way dat ik eruit spring om te repairen.
Liever ik en dat ding kapot dan dat de Mobile AA in de handen van de tegenstander komt.
Ons team was wel gigantisch slecht trouwens, iedereen rende maar een beetje rond als een kippetje zonder kopje had ik het idee.

[ Voor 51% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2012 10:06 ]

• Unomomentodado
Voor leuke potjes moeten we op de PS3 misschien zelf de teams maar eens gaan balanceren, zodat we tegen elkaar gaan spelen (4 tegen 4 b.v.). Met daarbij de afspraak dat voertuigen niet uit spawns gejat worden. Ik denk dat we dan meer leuke en spannende potjes zullen hebben.

Of niet meer met 8 man in 1 server gaan zitten, maar max met 4.
Prima plan.
Nu is het vaak zo dat er 5 tot 7 tweakers in een team zitten.
Als je die server joined kom je vrijwel altijd in het andere team, vanwege de "autobalance".
Dan is het al een gelopen zaak.
Ik zie wel steeds vaker dat na een potje sommige mensen overgezet worden naar het andere team, wat een goede zaak is.
Eigenlijk zou het na ieder potje zo verdeeld moeten worden:
De overall nummer 1 in team 1,
de overall nummer 2 in team 2,
de overall nummer 3 in team 1,
de overall nummer 4 in team 2,
de overall nummer 5 in team 1...
etc...

• Dynamix
Unomomentodado schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:07:
Voor leuke potjes moeten we op de PS3 misschien zelf de teams maar eens gaan balanceren, zodat we tegen elkaar gaan spelen (4 tegen 4 b.v.). Met daarbij de afspraak dat voertuigen niet uit spawns gejat worden. Ik denk dat we dan meer leuke en spannende potjes zullen hebben.

Of niet meer met 8 man in 1 server gaan zitten, maar max met 4.
Tot de tijd dat we een custom server kunnen huren, lijk me dat een prima oplossing. Ik wil er wel één regel aan toevoegen: geen frags!

Verwijderd

Gisteren ben ik express niet gaan joinen omdat het weer veel te druk was. Ben naar een andere server gegaan maarja daar ging het ook niet echt lekker. Ben toen maar Nikita en the Unit gaan kijken haha.

Misschien is het wel geinig om een keer tegen een andere groep te spelen. Volgens mij werd dat al geopperd via het forum. Lege server zoeken en dan zien we wel weer.

Maar ik denk trouwens dat dat niet gaat worden.

@kiwi dat is inderdaad een goed systeem!

@dynamix hahaha ga je dat de randoms ook verplichten?? (geen frags)

• Dynamix
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:23:
Gisteren ben ik express niet gaan joinen omdat het weer veel te druk was. Ben naar een andere server gegaan maarja daar ging het ook niet echt lekker. Ben toen maar Nikita en the Unit gaan kijken haha.

Misschien is het wel geinig om een keer tegen een andere groep te spelen. Volgens mij werd dat al geopperd via het forum. Lege server zoeken en dan zien we wel weer.

Maar ik denk trouwens dat dat niet gaat worden.

@kiwi dat is inderdaad een goed systeem!

@dynamix hahaha ga je dat de randoms ook verplichten?? (geen frags)
Iedere bekende die geen frags gebruikt is een irritatie minder...

Verwijderd

Tja, daar heb je een punt. Dus Jackal geen Usas meer na 22:00 LOL ;)

• cheiron
In de rondjes gisteren ben ik denk ik 90 van de 100 keer door:
A) Een Usas
B) Een M320
gekilled. Om gek van te worden, zeker als je doodgaat door splash damage van iemand die niet eens op je richt.

Mbt de balance; het begint inderdaad een beetje vervelend te worden. Het aantal leuke, spannende potjes in een week is ondertussen op 1 hand te tellen. Of je wordt overlopen, of je overloopt.

Probeerde gister na de saaie potjes met tweakers nog even een random potje in te springen: Seine, geen vlaggen, tank van de tegenstander voor onze spawn. Toen maar de ps3 uitgezet.

Mbt die killstreak van KingofCunnus, de defenders lieten de anti air achter in onze basis, en toen waren de servers nog gebalanceerd. Hij liep pas leeg nadat hij begon te ownen in dat potje. Vind ik een hele andere situatie. Zeker omdat we het potje daarvoor maar met iets van 20 tickets verschil wonnen

Flickr PSN ID= cheironnl

Vandaag maar eens een dagje geen BF3... vanmiddag/vanavond weer eens lekker Street Fighter IV :)
Morgen maar eens proberen om mijn death/kill verschil weer terug te dringen naar een 220 zoiets (244 nu).
Het ging zo lekker, en dan in 2 dagen tegen veel verlies oplopen... je hebt van die dagen, maar niemand zei dat het er zo veel waren lol :P

Verwijderd

Tja als het niet lukt kan je betr stoppen ja. Maarja van nature zijn we lekker eigenwijs en vervolgens ga je op je bek.

Leuk voorbeeld van een baserape potje:

http://battlelog.battlefi...how/37618557/4/230420491/

@kiwi: zie battlelog mbt attack chopper punten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 11:20 ]

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:35:
Tja, daar heb je een punt. Dus Jackal geen Usas meer na 22:00 LOL ;)
He, de 22.00 uur regel is best een goede.
Ik wijk alleen van die regel af als aan de andere kant ook alleen maar USAS gebruikers rondlopen. Anders zie je mij voor 22.00 uur geen USAS gebruiken (moest allen gisteren ff mijn 2000e kill maken).

Het huren van een server lijkt me een goede oplossing. Als je die dan private maakt voor alleen tweakers, dan kun je in ieder geval duidelijke afspraken maken van wat wel een niet toelaatbaar is. Persoonlijk lijkt me dan ook een shuffle optie een goede, zodat je na een aantal potjes alle teams/squads ff door elkaar kunt husselen als blijkt dat er toch sprake is van enig onbalans.

Het potje waar kiwi het over had, werd aan het eind wel een stuk leuker toen er een groep tsjechen joinde.
We moesten nog best wat moeite doen om de laatste set Mcoms te pakken.
cheiron schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:37:
Mbt die killstreak van KingofCunnus, de defenders lieten de anti air achter in onze basis, en toen waren de servers nog gebalanceerd. Hij liep pas leeg nadat hij begon te ownen in dat potje. Vind ik een hele andere situatie. Zeker omdat we het potje daarvoor maar met iets van 20 tickets verschil wonnen
Niet om het een of ander, maar ik kwam binnen op het moment dat King de AA had en jullie net bezig waren met de 2e set Mcoms. Aan de andere kant zaten op dat moment inderdaad naar een handjevol tegenstanders. Na de derde set Mcoms hadden we beter de AA kunnen opblazen om het nog enigszins leuk te houden. Nu was het alleen maar naar voren lopen armen en op naar de volgende set Mcoms zonder dat je ook maar iemand tegenkwam. Was als attacker ook niks aan. Maar goed, dass war ein mal.

[ Voor 31% gewijzigd door Jackal131 op 26-03-2012 11:43 ]

• Mr Ton
dvdkiwi schreef op maandag 26 maart 2012 @ 10:16:
Prima plan.
Nu is het vaak zo dat er 5 tot 7 tweakers in een team zitten.
Als je die server joined kom je vrijwel altijd in het andere team, vanwege de "autobalance".
Dan is het al een gelopen zaak.
Ik zie wel steeds vaker dat na een potje sommige mensen overgezet worden naar het andere team, wat een goede zaak is.
Eigenlijk zou het na ieder potje zo verdeeld moeten worden:
De overall nummer 1 in team 1,
de overall nummer 2 in team 2,
de overall nummer 3 in team 1,
de overall nummer 4 in team 2,
de overall nummer 5 in team 1...
etc...
Autobalance moet inderdaad beter kunnen maar dit is wel heel erg versimpeld. Volgens mij wordt balance gebaseerd op het skill level maar dit is maar een erg vaag getal, terwijl dit in bijvoorbeeld Halo wel goed werkt. Daarnaast heeft battlefield nog de squads en niemand wilt dat die uit elkaar getrokken worden.

Verder moet je Kill/Death wel boven de 1 kunnen komen dat is echt niet zo moeilijk. Heb geen idee hoe je speelt maar probeer eens wat vaker gebruik te maken van voertuigen, iets afwachtender te spelen en een paar medics om je heen te hebben. Verder is het puur een kwestie van inschatten en niet zoveel suicide missions te doen (ik heb zelf nogal eens die neiging), dan moet het goedkomen! Succes!

Ik ben niet zo goed dat ik ieder potje gemiddeld met 1.00 speel...
In voertuigen lukt dat vaak wel, maar op de grond leg ik het vaak af.
Waar dat aan ligt?
Tegenstanders zijn vaak beter dan ik qua mikken en snelheid denk ik.
Mijn K/D is nu 0.97, voor mij heel erg goed want ik heb nog nooit zo'n hoog gemiddelde gehad in een shooter.
En ik heb veel MW1, MW2, Killzone 2 en BFBC2 gespeeld.
BFBC2 had ik ook 0.97, maar met een verschil van net boven de 300 deaths.
In BF3 gaat het dus beter ;)
Ik hoef niet boven de 1.00, maar ik wil ook niet verder terugzakken.

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

@ kiwi
Tankwhoren, tankwhoren, tankwhoren! Dat werkt echt goed :) En mocht je jezelf terugvinden in een situatie dat je niet in een tank zit, rustig aan doen. Je gaat echt veel vaker dood als je je gehaast van punt A naar punt B gaat. Doe rustig aan, die MCOM/Vlag staat er over 2 minuten ook nog wel.
En als laatste überpro-tip (:+), veel met Tweakers spelen (en dus niet tegen zoals gisteravond haha).

Steam/Discord: Flimovic

Laatst dat ik samen met jou in de squad zat en we een tank hadden ging het erg lekker inderdaad :)
In random potjes is het vaak zo dat ik bv als attacker op Davamand links langs de berg naar beneden ren, er een aantal teamgenoten meegaan.
Regelmatig kom ik dan als enige beneden aan omdat iedereen die mee liep ergens is achtergebleven om te gaan liggen snipen of van een afstand met hun LMG of Assault rifle gaan liggen schieten.
Ik wil meestal snel achter de mcoms aan, terwijl voor mijn gevoel het halve team ergens achterin ligt te schieten.

Als je hier kijkt en een stukje naar beneden scrollt :
http://bf3stats.com/stats_ps3/zuperkiwi/history#spm,kdr,wlr
Zie je dat het een tijdje heel goed ging, daarvoor was het gemiddeld zo rond de 0.90 iedere keer.

[ Voor 17% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2012 12:35 ]

Verwijderd

Tja dat hebben we allemaal wel eens. Ik had het vrijdag ook verdomme 3/10 maarja als je het daarna een beetje goed maakt is het toch OK.

Wat betreft tweakersgarantie klopt, er is geen garantie dat je positief zult eindigen! Ligt echt aan jezelf. En daar komt nog eens bij dat je lang niet altijd simpele tegenstanders hebt. En als je dan simpele tegenstanders hebt kom je niet in een tank of in een heli en dan wordt het behoorlijk saai.

Lekker rondlopen en niemand tegenkomen omdat de tegenstander al door de heli en tanks worden afgemaakt. Dat is pas saai!! moet eerlijk zeggen dat je dat wel steeds meer tegenkomt.
Je hebt helemaal gelijk hoor: je hebt je lekkere dagen en je hebt je mindere dagen.
Na een paar lekkere dagen slaat mijn gevoel qua BF weer helemaal om, maar na een paar slechte dagen heb ik het wel even gehad ;)
Ik vind het knap dat sommige mensen bijna altijd positief spelen.
Maar ja, zonder mensen onder de 1.00 heb je ook geen mensen boven de 1.00 :P

Verwijderd

Zie mijn stats dat is ook niet echt veelbelovend hahha

http://bf3stats.com/stats_ps3/MouliN11/history#spm,kdr,wlr

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 12:41 ]

• cheiron
Jackal131 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 11:37:
[...]

Niet om het een of ander, maar ik kwam binnen op het moment dat King de AA had en jullie net bezig waren met de 2e set Mcoms. Aan de andere kant zaten op dat moment inderdaad naar een handjevol tegenstanders. Na de derde set Mcoms hadden we beter de AA kunnen opblazen om het nog enigszins leuk te houden. Nu was het alleen maar naar voren lopen armen en op naar de volgende set Mcoms zonder dat je ook maar iemand tegenkwam. Was als attacker ook niks aan. Maar goed, dass war ein mal.
Dat zeg ik toch ook; die AA lieten ze bij de eerste mcoms achter.
En ik had toen een heel leuk rondje omdat we achter King aan zaten om hem te fixen zodat hij zn persoonlijk record killstreak kon verbreken. Vond ik erg grappig iig

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Jullie doen alles voor King valt me op. Als king in de tank zit zit Michel er ook altijd bij als engineer.
Je moet elkaar helpen maar je kan het ook overdrijven. Precies zo als king op de gunner seat zit stappen sommigen uit en laten hem rijden en schieten? Nou als ik de tank heb zal ik hem ook gebruiken en zal ik hem niet afstaan. Behalve als er nood is dat ik moet fixen laat mijn pasagier dan maar rijden kan ik fixen, maar ik sta de tank niet af.

Ik wil best iemand helpen om zijn unlocks te behalen met de heli, tank of LAV of wat dan ook. Ik laat mensen altijd kiezen omdat ik toch bijna alle unlocks heb die ik wil. En als ik zin heb om te tankwhoren doe ik dat gewoon.

Dit is niet om te trollen of negatief te wezen over een persoon! :)
Het moet gewoon een beetje afgewisseld worden. Misschien wel zo leuk voor een ander.

Gisteren ook weer van die gast die contant op de viper aan het wachten waren. Sta ik daar te wachten op een chopper (had zin om te vliegen) wordt ik 3 keer over aangereden door een jeep -- badluck?

Ik heb geen problemen met wachtende mannetjes maar ga niet Teamkillen omdat je niet wilt dat iemand de heli pakt.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2012 13:29 ]

Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:24:
Gisteren ook weer van die gast die contant op de viper aan het wachten waren. Sta ik daar te wachten op een chopper (had zin om te vliegen) wordt ik 3 keer over aangereden door een jeep -- badluck?
Haha, dat had ik laatst ook.
Ik ging dood en wist dat de chopper snel zou spawnen dus ff wachten. Komen er 2 gastjes aan die de chopper wilden, waarvan 1 mij continue probeerde te roadkillen door uit de jeep te springen. Telkens wist ik net opzij te springen. Gevolg: ik de chopper en zij op de grond en een squadmate spawnde bij mij als gunner....N00bs!!! _O-

Ik kwam gisteren op een potje rush op Wake Island, spawn ik tot 2x toe en is tot 2x toe de Tsunguska gewoon vrij... dat komt ook niet vaak voor :)
Helaas was de chopper piloot erg sterk en waren er geen engi's, dus maar 7 kills kunnen maken.
Wel voor het eerst eens thermal vision gebruikt, dat werkt toch best wel goed eigenlijk ;)
Mijn volgende unlock is "maintanance", is dat handig of duurt het vrij lang voordat ie gerepareerd wordt?

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 26-03-2012 13:41 ]

Verwijderd

Nee heeft niet echt veel nut maintenance vaak komt ie niet aan aan de "maintenance" toe haha. Moet je eerlijk zeggen dat ik thermal sight ook niet echt fijn vind op de Mobile AA. Je kan de positie van je vehicle dan niet zien. Misschine een kwestie van wennen (in tank heb ik nergens last van).

@Jackal het lukte mij een paar keer om de jeep te dodgen maar als ze op Caspian met 2 jeeps komen kloten wordt het een ander verhaal hahha. Daarna ben ik gaan kwallen C4 op hun heli geplakt hahaha 2 keer over in 1 shot uit de lucht door enemy heli (door mijn C4 hahaha) en de laatste keer liet ik de C4 ontploffen terwijl ze opstegen. Door de blast lag ie opeens op de kop en storte neer ahhahaa ik kreeg meteen dreig berichten hahaa 8)7 :P :P

Wie de bal kaatst kan hem 10 keer zo hard terug verwachten >:)
Dat wat je zegt over je tankpositie is helemaal waar.
Regelmatig schakelde ik terug naar gewone view om te tank "goed te zetten".
Op normale tanks heb ik het niet ge-equipped, daar heb ik Zoom Optics, Autoloader en Guided Shells.
Hele fijne combi wat mij betreft, met de zoom optics kan ik best wel aardig overweg al zeg ik het zelf ;)

Zoomoptics in een tank vind ik meestal vrij nutteloos. Dat ding moet veel dichter bij de objectives staan, waardoor je ook niet vaak zult hebben dat ze ver weg staan.

Proximity scan vind ik persoonlijk de meest waardevolle perk (slot 1) voor de tank. Kun je meteen zien of er iemand c4 op je plakt, maar ook waar mensen om je heen zich bevinden. Heb al meerdere malen mensen zo kunnen afschieten die dachten zich te kunnen verschuilen. Ik heb ook wel eens dat ik ineens iemand zie waar ik niemand verwacht had en dan een easy kill erbij krijg.

Verder heb ik nog Smoke aanstaan om van Javalins e.d. af te komen. Niet omdat het de tegenstander in gewis laat waar ik nou precies sta, maar gewoon om van die laser locks af te komen. Werkt erg fijn als er weer een jet is die de hele tijd met air-to-ground raketten bezig is. Helaas leg je het nog wel steeds snel af tegen de main gun of een attack chopper, maar ik zie steeds vaker soflams of andere laser-locks en dan is ie rete handig. Dan vinden ze het irritant dat ze het met de hand moeten doen :+

Verwijderd

Nee ik heb, Proximity scan, autoloader en guided shells. Proxy heb ik sinds kort, reactive armor werkt opzich wel maar niet zoveel als ik zou willen. Ik heb voor proxi gekozen omdat ze tegenwoordig verdomt veel met C4 zitten te kloten!

BTW guided shells afschieten op een tank heeft het meeste damage als je eerst omhoog richt en dan schiet als ie gelocked is.

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Ik ben de laatste tijd ook steeds vaker met C4 aan het kloten. Ook omdat ik met de Support klasse bezig ben. Heb al voor mijn doen redelijk vaak een tank opgeblazen met C4 de laatste paar potten en het blijft gewoon leuk. Leuker dan op afstand met een SMAW/RPG/Javelin.

Moet weer wat meer gaan spelen. Wordt tijd waar meer van de assignments te halen. Binnenkort maar eens kloten met de Mortar, moet die 2 kills nog doen.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Verwijderd

Ja man ik zie je niet zo vaak meer ...

Komt wel weer, moet je eerlijk zeggen dat ik er opzich elke dag ben maar vaak een beetje kort.

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:24:
Jullie doen alles voor King valt me op. Als king in de tank zit zit Michel er ook altijd bij als engineer.
Je moet elkaar helpen maar je kan het ook overdrijven.
Als ik iemand kan helpen om een super-killstreak te maken doe ik dat. Maakt niet veel uit wie het is.

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:14:
[...]

Als ik iemand kan helpen om een super-killstreak te maken doe ik dat. Maakt niet veel uit wie het is.
En als je mij kan platbombarderen met USAS FRAG shells omdat ik in het andere team zit heb je daar ook geen problemen mee :P

Verwijderd

LOL maarja dat doe ik ook als ik constant genaaid wordt door de USAS fragrounds hahahaha.

@cheiron nee klopt je hebt mij ook wel eens geholpen! no hard feelings, je moet maar eens opletten als king er is wat er dan in zon tanks gebeurt hahahaha

• cheiron
Verwijderd schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:26:
[...]

En als je mij kan platbombarderen met USAS FRAG shells omdat ik in het andere team zit heb je daar ook geen problemen mee :P
Als ik jouw naam aan de overkant zie krijg ik een soort rode waas voor mijn ogen en trek ik meteen mn usas :P Enige manier om nog een beetje tegenstand te geven tegen jouw spel

Flickr PSN ID= cheironnl

Ben de afgelopen paar dagen maar als trut bezig met die shotguns. Meestal ook gewoon met Frag rounds, al is het alleen bij de Usas en de MK3 overpowered omdat die full-auto zijn. De rest heeft een enorm trage fire-rate, waardoor het al minder handig is als je eerste kogel niet raak is. Ook zijn die magazijnen vrij klein + herladen duurt lang, wat op een hoop gevechten gewoon niet handig is.

Ik heb wel een paar potjes echt lopen ownen met die dingen, maar ben blij dat ik er bijna klaar mee ben. Heb nu 3 (bijna 4) shotguns af en de rest duurt ook niet zo lang meer (hoop ik).
Dan nog verder met vehicle unlocks, maar die zijn pas echt mogelijk als de patch komt denk ik (en er weer wat normaal volk terug komt, niet normaal hoeveel trutjes er nu wel niet online zijn)

Ik hoop dat in de komende patch ook wat wordt gedaan aan lag-voordeel. Staat niet in de notes, maar je weet maar nooit. Al die Amerikanen en andere "verre-weg-laggers" ben ik nu wel beu. Je kunt na twaalf uur bijna niet meer fatsoenlijk spelen door die flikkers.

[ Voor 14% gewijzigd door Martinspire op 26-03-2012 17:17 ]

Verwijderd

cheiron schreef op maandag 26 maart 2012 @ 16:49:
[...]

Als ik jouw naam aan de overkant zie krijg ik een soort rode waas voor mijn ogen en trek ik meteen mn usas :P Enige manier om nog een beetje tegenstand te geven tegen jouw spel
Dan zal die waas nog even niet terugkeren.

PS3 lijkt op het moment niet gerepareerd te kunnen worden. Ik ben bezig om een nieuwe ribbon cable te scoren zodat ik weer kan spelen maar deze heb ik nog niet binnen.

• NLRev0lution
Martinspire schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:16:
Ben de afgelopen paar dagen maar als trut bezig met die shotguns. Meestal ook gewoon met Frag rounds, al is het alleen bij de Usas en de MK3 overpowered omdat die full-auto zijn. De rest heeft een enorm trage fire-rate, waardoor het al minder handig is als je eerste kogel niet raak is. Ook zijn die magazijnen vrij klein + herladen duurt lang, wat op een hoop gevechten gewoon niet handig is.

Ik heb wel een paar potjes echt lopen ownen met die dingen, maar ben blij dat ik er bijna klaar mee ben. Heb nu 3 (bijna 4) shotguns af en de rest duurt ook niet zo lang meer (hoop ik).
Dan nog verder met vehicle unlocks, maar die zijn pas echt mogelijk als de patch komt denk ik (en er weer wat normaal volk terug komt, niet normaal hoeveel trutjes er nu wel niet online zijn)
daarom speel ik (als ik met de shotguns speel) met de DAO-12 (correct me if im wrong). groot magazijn (perk) en lekker handmatig knallen. Ideaal ding! (voor de lagere ranks onder ons, is gratis te verkrijgen als je het Physical Warfare Pack download)

RevoNL schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:44:
[...]

daarom speel ik (als ik met de shotguns speel) met de DAO-12 (correct me if im wrong). groot magazijn (perk) en lekker handmatig knallen. Ideaal ding! (voor de lagere ranks onder ons, is gratis te verkrijgen als je het Physical Warfare Pack download)
Die is ook niet verkeerd (gister veel lol mee gehad), maar de reload daarvan vind ik wel weer erg traag. Niet alleen doet ie ze 1 voor 1, maar ook dat duurt per stuk erg lang. Ook de fire-rate is gewoon erg traag. De Saiga is wat dat betreft iets handzamer omdat die een normale reload heeft met een magazijn en de fire-rate ook nog wat hoger is.

Maar goed, ben blij als ik ermee kan stoppen. Kan natuurlijk al wel, maar het staat natuurlijk veel mooier als ik alle unlocks heb :9

• NLRev0lution
Martinspire schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:05:
[...]

Die is ook niet verkeerd (gister veel lol mee gehad), maar de reload daarvan vind ik wel weer erg traag. Niet alleen doet ie ze 1 voor 1, maar ook dat duurt per stuk erg lang. Ook de fire-rate is gewoon erg traag. De Saiga is wat dat betreft iets handzamer omdat die een normale reload heeft met een magazijn en de fire-rate ook nog wat hoger is.

Maar goed, ben blij als ik ermee kan stoppen. Kan natuurlijk al wel, maar het staat natuurlijk veel mooier als ik alle unlocks heb :9
Ja, het herloaden herken ik. Maar goed, ik reload vrij vaak "tussendoor". Dan gaat het wat vlotter zeg maar.
Voor de rest is het een fijn wapen, komt ook lekker ver enzo. En met de Frag rounds is het helemaal een fijn beestje.

-edit-

Ik ga nu trouwens ff online, meer liefhebbers?

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 26-03-2012 18:49 ]

Verwijderd

Misschien begrijp ik het hele concept niet van die Frag-rounds maar ik vind ze echt zuigen, hard zuigen. Zie ik een groepje mensen staan, pomp mijn hele magazijn leeg op die mensen, en ze blijven doodleuk staan. Met Flechette of Buck heb ik dat soort ongein niet. Nee frag-rounds zijn echt he-le-maal niks voor mij.

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
WTF ik word net uit PSN geflikkerd. Vriend van mij exact hetzelde error 80710102 allebei exact hetzelfde.

• Leo 1948
  • Niet online
:'( hier ook

• cheiron
Hier ook (3*). Volgens mij werd bij de laatste keer het halve team gekicked ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 61 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.