Jackal131 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:52:
Is een server die password protected is altijd unranked?
Ik zit er over te denken om na afloop van de us server opnieuw een server te huren voor korte periode, maar dan password protected en puur en alleen om een beetje aan te kloten en mss om mensen een beetje aan de jet/heli unlocks te helpen. Je zou ook nog kunnen denken aan het aanscherpen van de vliegskills

.
Password is inderdaad unranked, dus daar heb je weinig aan. Wel kun je de game al limiteren op 8 spelers (en beginnen bij 2 spelers), dus dat is al een optie. En dan gewoon iedereen kicken die erin komt. Zijn er ook weer niet zoveel.
Ik heb zelf gister ook aardig wat unlocks binnengehaald, al was het niet voor iedereen duidelijk dat we dit aan het doen waren, dus daar hebben we wel het 1 en ander voor opgeruimd. Het is in ieder geval een makkelijke manier om wat unlocks te halen, maar ook te leren vliegen. Vooral als er niemand op je schiet kun je dingen oefenen als slalommen, ergens onderdoor vliegen, zo laag mogelijk een pad volgen (opletten voor borden boven de weg though

) en mijn laatste hobby: het laten instorten van de bovenkant van die lichtbakken (je weet wel, die dingen waar je met een jet altijd tegenaan vloog?). Die storten best makkelijk in, dus dat is geen probleem meer, maar je moet wel een beetje letten op de goede richting en hoogte.
Ook kun je daar wat unlocks uitproberen om ze een beetje onder controle te houden. Kijken bij welke afstand je gelocked wordt, etc.
Gulf of Oman is makkelijk te doen met de F35 om jets te levellen
Noshir Canals is het makkelijkst om de scout choppers te levellen
Operation Firestorm is het makkelijkst om de attack choppers te levellen, al kan Gulf of Oman wel.
Bij Gulf moet je trouwens elk team een c of d vlag geven en dan tussen a en b blijven pendelen, dat werkt echt het snelst omdat die afstand klein is. Door allebei 1 vlag te hebben en de overige 2 vlaggen om en om te pakken, gaan de tickets lekker traag. 500 is trouwens prima, bij hoger heb je de kans dat je met een crash nogal genaaid wordt.
Gister bij de 360 was dat dus een prima optie om onze shit te levellen (al had ik helaas effe een irritante huisgenoot die begon te downloaden, dus eind van de avond moest ik stoppen) en ik ben er dus ook bijna. Die shortcuts zijn uiteraard te kopen, maar als je nog maar een paar unlocks moet (en je ook nog wat vlieg-ervaring krijgt) vind ik dat niet echt zinvol. Tuurlijk, het kan wat oneerlijk aanvoelen, maar als ik in een chopper opstijg om wat essentiële unlocks te missen, dan vind ik dat gewoon erg irritant.
[
Voor 10% gewijzigd door
Martinspire op 05-04-2012 12:06
]