• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
Frank J. schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:49:
Ik dacht ik doe ff een paar GOT potjes: resultaat 9 losses achter elkaar laatste potje maar gequit.

Spijt me zeer maar ik stap niet meer in de GOT server. Balance is echt ver weg te zoeken, spelers quitten tijdens de game waardoor je als loosing partij nog meer op je donder krijgt.
Ik was net weg denk ik, want ik heb je niet gezien. Ben er nu weer en ga nu weer online.
Heb net ook wat potjes met rikvdlee en twee andere GoT'ers zitten spelen en heb toen handmatig mensen verplaatst zodat de balans goed was.

Toen jij speelde was er denk ik geen admin...... Over 5 minuten is die er wel ;)

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:38
Ik durf het je niet te zeggen eigenlijk.

Maar goed, is er een avond dat de wat vaste groep bij elkaar komt of tijdens bepaalde tijden? Misschien dat ik het dan nog een poging geef :P

EDIT: @Gerard jij bent toch van de X360 server?

[ Voor 12% gewijzigd door Falcon Heavy op 04-04-2012 15:15 ]

• GerardHenninger
Frank J. schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:14:

Maar goed, is er een avond dat de wat vaste groep bij elkaar komt of tijdens bepaalde tijden? Misschien dat ik het dan nog een poging geef :P

Oh lol, ik zie nu pas dat je een PS3 gebruiker bent. Tja, die PS3 gebruikers hebben ook rotte servers. De GoT-360 server is een stuk beter ;)
GerardHenninger schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:19:
[...]

Oh lol, ik zie nu pas dat je een PS3 gebruiker bent. Tja, die PS3 gebruikers hebben ook rotte servers. De GoT-360 server is een stuk beter ;)
Haha, ik had al zoiets van : kijk zn sig eens.

Maar goed, ik merkte gister wel dat alle tweakers aan 1 kant bleven zitten, waardoor 1 team vaak wel wat te sterk was. Misschien dat we soms eens wat moeten opsplitsen om een potje tegen elkaar te doen. Ook is het misschien handig om wat vaker in de gamechat te zitten (party kun je omswitchen naar game-chat of gewoon niet in een party zitten) om wat meer dan 8 man te kunnen praten en de 2 teams apart van elkaar te laten communiceren.

Vind het lastig om tegen een grote groep tweakers te sturen (of elk samenwerkend team for that matter), maar geeft ook wel wat uitdaging. Moest overigens gister wel wat wennen aan de patch en daarom kwam ik niet elk rondje bovenaan te staan. Zal vandaag wel beter gaan denk ik :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Frank J. schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:14:

De meeste vaste spelers werken overdag dat is het probleem de server moet ergens van betaald worden he LOL

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Wat vreemd dat de Xdoos spelers tegen dezelfde balance problemen aanlopen als de PS3'ers... _O-
Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:47:
Wat vreemd dat de Xdoos spelers tegen dezelfde balance problemen aanlopen als de PS3'ers... _O-
Welke balance problemen??? :+

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:00
Ik ben idd meestal savonds ff online.
Overdag werken he of ziek zijn

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Verwijderd

Waarom mzouden de Xdoos spelers het beter moeten hebben dan de PS3 spelers?? 7(8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:06:
Waarom mzouden de Xdoos spelers het beter moeten hebben dan de PS3 spelers?? 7(8)7
Omdat ze ook al zo zielig zijn met 2 DVD discjes voor BF3 ;w
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:11:
[...]

Omdat ze ook al zo zielig zijn met 2 DVD discjes voor BF3 ;w
Want die SP disk heb je ook altijd nodig?

Het is niet zozeer dat het een balans probleem van een bepaalde soort gamers is (welk platform dan ook), maar omdat men snel geneigd is om allemaal bij elkaar in hetzelfde team te zitten, waardoor de eigenaar+vrienden van de server altijd bij 1 kant zitten en de andere kant vooral vol zit met "overig volk" wat meestal ook verliest.

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-12-2025
Dacht dat de Xbox de update nog niet had..? Dus die hebben de problemen van de update van de PS3 nog niet...

BFV: SuperflipNL [PS4]

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:19:
[...]

Want die SP disk heb je ook altijd nodig?

Het is niet zozeer dat het een balans probleem van een bepaalde soort gamers is (welk platform dan ook), maar omdat men snel geneigd is om allemaal bij elkaar in hetzelfde team te zitten, waardoor de eigenaar+vrienden van de server altijd bij 1 kant zitten en de andere kant vooral vol zit met "overig volk" wat meestal ook verliest.
Ik begrijp wat je bedoelt zit een beetje te geinen. Bij PS3 is dat precies eender. Je ziet alle GoTers bijelkaar tegen randoms. Ik zei er gisteren nog wat over tegen Joshje. Wij zaten aan de Random kant dat werkt niet. Tevens speelde we tegen een volledig gevolgelde tegenstander waarbij wij wisten dat de vogeltjes ook daadwerkelijk skill betekende hahaha. GoTers waren dat de vast gangbangers.
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:26:
[...]
Wij zaten aan de Random kant dat werkt niet. Tevens speelde we tegen een volledig gevolgelde tegenstander waarbij wij wisten dat de vogeltjes ook daadwerkelijk skill betekende hahaha.
Dan heb je inderdaad een probleem >:)
SuperflipNL schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:21:
Dacht dat de Xbox de update nog niet had..? Dus die hebben de problemen van de update van de PS3 nog niet...
Inmiddels wel.

[ Voor 26% gewijzigd door Jackal131 op 04-04-2012 16:31 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:54
Oh zo heerlijk als je gewoon ingespeeld bent tegen het GOT ps3 team. Dan weet je precies waar ze langs rijden, hoe ze aanvallen en dergelijke. Helaas weet ik dat nu niet en ben ik ook gewoon keihard de lul sjaak. :9

Verwijderd

@Jackal: Ik blijf dan gewoon zitten waar ik zit maar leuk is het niet. Ik vind het niet erg om te verliezen maar niet op zon manier. Het is gewoon een feit dat er makkelijk gebalanced kan worden als je met bekende speelt. Je weet nu inmiddels wel hoe iemand speelt. Oplossing van Uno vind ik ook wel relax hij gaat gewoon naar het andere team toe. Over het algemeen spelen er minimaal 10 GoT ers savonds dus opzich kunnen die makkelijk gesplit worden.

• Dynamix
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:34:
@Jackal: Ik blijf dan gewoon zitten waar ik zit maar leuk is het niet. Ik vind het niet erg om te verliezen maar niet op zon manier. Het is gewoon een feit dat er makkelijk gebalanced kan worden als je met bekende speelt. Je weet nu inmiddels wel hoe iemand speelt. Oplossing van Uno vind ik ook wel relax hij gaat gewoon naar het andere team toe. Over het algemeen spelen er minimaal 10 GoT ers savonds dus opzich kunnen die makkelijk gesplit worden.
Het aantal GoT'ers moet aan beide kanten gelijk zijn of alle GoT'ers moeten aan één kant zitten. Is een prima uitgangspunt, toch?

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Balance <> potjes winnen

Balance hangt van zoveel zaken af:
* Skill level spelers
* SPM spelers in potje (stel hoog skill level gaat snipen, dan geen teambijdrage & lage SPM = verlies
* Welke squads communiceren
* Spelers die gedurende een pot vertrekken en binnenkomen
* Etc.

Mijn uitgangspunt is nu dat DICE niet voor niks de auto-balance heeft uitgevonden. Die auto-balance houdt ongetwijfelt met meer variabelen rekening, dan je als admin ooit voor elkaar krijgt. Voortaan niet meer handmatig ingrijpen heeft dan ook mijn voorkeur, dan kunnen we DICE ten minste de schuld geven als we een paar potjes verloren hebben. ;)

Wat overigens al aardig zou helpen is als mensen in het team blijven waarin ze ge-auto-balanced zijn.

@Dynamix: aantal Gotters gelijk maken aan beide kanten is ook geen oplossing, want om dat weer eerlijk te doen moet je de Gotters weer balanced op ervaring/skill/etc.

De balance zijn beloop laten en als je geen zin meer hebt omdat je een aantal keer verloren hebt (c.q. dik ingemaakt bent) dan kan je toch een andere server opzoeken met wat mensen. Deden we voorheen (zonder de custom servers) toch ook? Je bent tenslotte niet getrouwd met de GOT server. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Unomomentodado op 04-04-2012 16:49 ]

• Dynamix
Helemaal waar, uno. De auto-balance zijn werk laten doen is wel de beste optie waarschijnlijk.

Ik vind overigens alles best, als er maar minimaal één iemand aan mijn kant zit waar ik mee kan communiceren en dus samenwerken. Zonder communicatie is het echt ruk en ongezellig.

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:18
Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:41:
[...]

Het aantal GoT'ers moet aan beide kanten gelijk zijn of alle GoT'ers moeten aan één kant zitten. Is een prima uitgangspunt, toch?
leukste heb ik altijd nog gevonden als je gewoon met wat mensen zit waarmee je een beetje kunt ouwehoeren.. Is voor mij ook de charme van online met "bekenden" spelen

Wilde deze post uit het PC topic nog even kopieren. Vind hem nogal boeiend. Ook dat bepaalde attachements bij bepaalde wapens specifieke dingen lijken te doen?
Knijnemans schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:43:
Voor de wapen-statistiek fans onder ons, iemand heeft de gevolgen van attachments op de ARs, Carbines & LMGs post-patch uit de gamedata geplukt en in google docjes gezet. (Handig, aangezien symthic nog steeds niet geupdate is)

Algehele effecten van attachments (groen=positief, rood=negatief):

Flash suppressor
Verlaagt je verticale recoil
Verhoogt je hip spread

Foregrip
Verlaagt je horizontale recoil
Verhoogt je ADS spread

Heavy barrel
Verlaagt je ADS spread (75% ARs & Carbines, 50% LMGs)
Verhoogt end damage drop-off distance
Verhoogt je verticale recoil
Verhoogt je hip spread

Suppressor
Verlaagt je ADS spread (25%)
Verlaagt je verticale recoil
Verlaagt start & end damage drop-off distances
Verhoogt je hip spread

Laser Sight
Verlaagt je hip spread

Percentages voor dit alles verschillen per wapen, check de originele lijsten voor jouw favo klapperpistool.

Opvallende wapen/attachment combo's:

[...]

Kleinste verticale recoil verhoging van alle "normale" AR's met HB, goed controleerbaar met minimum aan ADS spread.

[...]

G3 staat echt op zichzelf, HB heeft ook über kleine verticale recoil verhoging, foregrip wil je echt niet (100% ADS verhoging)

[...]

Wederom idioot kleine verticale recoil verhoging, lijkt alsof de start-wapens-to-use geswitcht zijn van US naar RU.

Ook interessant is dat de combinatie foregrip & crouch/prone voor LMG's je ADS spread nog erger kan maken, afhankelijk van de LMG. Als je een foregrip op je LMG runt, is het dus zaak staand te schieten (rambo-style :P)

Voor mij persoonlijk zal HB wel het meest gerund worden, vooral op de wapens waar je er weinig extra recoil voor terug krijgt. Vindt het toch wel prettig dat als ik een keer niet suppressed ben, dat mijn kogels ook aankomen waar ik ze mik. Kan ik tenminste alleen mezelf de schuld geven :+

bron: ARs, Carbines, LMGs, uit topic

[ Voor 77% gewijzigd door cheiron op 04-04-2012 16:59 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 19:37
walletje-w schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:33:
Oh zo heerlijk als je gewoon ingespeeld bent tegen het GOT ps3 team. Dan weet je precies waar ze langs rijden, hoe ze aanvallen en dergelijke. Helaas weet ik dat nu niet en ben ik ook gewoon keihard de lul sjaak. :9
Ik ervaar dit eerder als een probleem. Ik leg één keer uit hoe ik smoke gebruik en nu werkt het niet meer. Lekker dan. :+

• Unomomentodado
@Walletje: vooral in BC2 waren er op iedere map wel een aantal standaard routes, trucjes die iedereen van elkaar kende. Erg mooi en begint bij BF3 volgens mij nu ook wel te komen.

• Rikvdlee
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-01 11:20
Weer aanwezig bij de server

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zal eens een bezoekje aan de X360 server brengen, gamertag is frerk99.

• isNull
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-07-2023
Frank J. schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:49:
Ik dacht ik doe ff een paar GOT potjes: resultaat 9 losses achter elkaar laatste potje maar gequit.

Spijt me zeer maar ik stap niet meer in de GOT server. Balance is echt ver weg te zoeken, spelers quitten tijdens de game waardoor je als loosing partij nog meer op je donder krijgt.
Mee eens.. Ik speel zelf de laatste paar dagen ook op de GOT server, en de balance is af en toe ver te zoeken. Ik snap natuurlijk best dat de GOTers met elkaar in een team/squad willen spelen, maar als je in het andere (meestal verliezende) team zit maak je eigenlijk bijna geen kans meer, waardoor ik zelf na een paar losses ook maar quit. :X
Dynamix schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:55:
Helemaal waar, uno. De auto-balance zijn werk laten doen is wel de beste optie waarschijnlijk.

Ik vind overigens alles best, als er maar minimaal één iemand aan mijn kant zit waar ik mee kan communiceren en dus samenwerken. Zonder communicatie is het echt ruk en ongezellig.
Al is de auto balance ook niet dé oplossing. Als immers 4 mensen bij elkaar zitten in een squad die je liever niet tegenover je hebt, is er natuurlijk ook niks opgelost na een balance ;)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Het volgende klinkt misschien heel elitair, maar misschien moeten we als er veel tweakers in de server zijn squadleaders vaststellen onder elkaar. Spelers die het iets beter doen dan gemiddeld zijn dan squadleaders en zitten dan niet bij elkaar in één squad. Op die manier heb je dan misschien iets meer balance na een autobalance. Dit is maar een voorstel, zou zelf willen dat zoiets niet nodig is, maar het is wellicht een goede oplossing als het echt een probleem wordt.

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:53
Assault Conquest op Gulf of Oman met 1500 ticks speelt heerlijk _/-\o_ (Xbox360) Net gewoon een potje van 2 uur gehad, wat een verschil. :D

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Verwijderd

Nah, ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die gewoon liever met bepaalde mensen spelen, al dan niet doordat ze elkaar persoonlijk kennen of gewoon wat meer lol eruit kunnen halen.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-02 22:12
Ik denk dat je uiteindelijk gewoon met zijn allen fair moet kunnen zijn en overgaat anar het andere team. Als eentje dat voorstelt en vraagt wie er meegaat denk ik niet dat het een heel probleem zal zijn... Ik speel met iedereen graag, of die nu erg goed is of wat minder goed. Het is soms zelfs leuk om uno of King of joshje te kunnen killen :P

PS: serverinfo van de 360 server van Gerard toegevoegd aan TS!

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 04-04-2012 20:05 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04-2025
Net weer na een heletijd geleden op de GoT Europe server gespeeld (PS3). Was wel weer leuk. Jammer dat de map rotation er blijkbaar nog voor zorgt dat de kans bestaat dat je 2x dezelfde map met bijvoorbeeld Rush kan krijgen... Dat is op zich wel jammer, maar ja. Waren een paar leuke potjes. Ik vind de servers met extra veel tickets in Conquest nog wel het leukst. :)

Ik probeer de komende tijd wat meer te kunnen spelen, laatste tijd er niet zoveel tijd meer aan kunnen besteden.

iRacing Profiel | PSN: kampover91

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Helpheb op het werk ps3 gedaan krijgnugeenbeeldthuis

Hou almeerdere malen de ps3 knoplang in krijg ik 1 piep ipv 2 . Ofwel geen beeld reset !!

Wie kan me helpen

PSN ID = steppa87

• steppa87
Gelukt met de zelfde hdmi kabel waarmee ik ophrt werk spel !

PSN ID = steppa87

• Rikvdlee
Net met verschillende mensen hier lopen kloten op Battlefield, valt de connectie weg met EA en alles ligt nu ook plat.

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:31
Moet je die potjes van 1500 tickets helemaal uit spelen, of kun je ook quiten en dat dan toch je progress wordt opgeslagen?

Zelfde vraag voor 'Connection to EA was lost'.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Rikvdlee schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:32:
Net met verschillende mensen hier lopen kloten op Battlefield, valt de connectie weg met EA en alles ligt nu ook plat.
Hadden wij ook...... Volgens mij ligt alles eruit
Lijkt wel een major crash van de PS3 BF3 servers...m'n hele vriendenlijst (BF3 spelers) zit ineens in het menu. Onafhankelijk van welke server er gespeeld werd.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net prima gespeeld, alleen in het laatste potje trapte psn me eruit, wat ik maar gelijk heb opgevat als een hint. Was balen want stond op 10-2 ofzo, eindelijk eens een gezonde KD zullen we maar zeggen. Zat met een of andere goedlachse GoT'er, klinkt stukken gezelliger dan dat gescheld van Jeroenimous :) Ik heb inderdaad geen mic.

@Jackal, ik krijg nooit klachten over mn ping, je was de eerste. Zit meestal (en ook vanavond) in mn eentje op 50mbit glasvezel.
Misschien lag het ook wel aan mij,lol. Feit is dat ik 5 of 6 hitmarkers op jou krijg en jij schiet me neer met nog 100% health.

• Geronimous
Okasha schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:40:
Net prima gespeeld, alleen in het laatste potje trapte psn me eruit, wat ik maar gelijk heb opgevat als een hint. Was balen want stond op 10-2 ofzo, eindelijk eens een gezonde KD zullen we maar zeggen. Zat met een of andere goedlachse GoT'er, klinkt stukken gezelliger dan dat gescheld van Jeroenimous :) Ik heb inderdaad geen mic.

@Jackal, ik krijg nooit klachten over mn ping, je was de eerste. Zit meestal (en ook vanavond) in mn eentje op 50mbit glasvezel.
Jjajajajajaja, ik doe het al een stuk minder! Of althans niet via de mic. :P Of als het goed gaat :)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jackal131 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:40:
Lijkt wel een major crash van de PS3 BF3 servers...m'n hele vriendenlijst (BF3 spelers) zit ineens in het menu. Onafhankelijk van welke server er gespeeld werd.
Xbox360 ook hoor :)

• GerardHenninger
Wat een ruk zooi die crash..... 6+ GoT gamerts die ieder meer dan 12.000+ punten kwijt zijn (met daarbij de unlocks/ribbons) en we waren maar op de helft van het 1700 ticket potje.

• Rikvdlee
GerardHenninger schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:13:
Wat een ruk zooi die crash..... 6+ GoT gamerts die ieder meer dan 12.000+ punten kwijt zijn (met daarbij de unlocks/ribbons) en we waren maar op de helft van het 1700 ticket potje.
We zijn weer opnieuw bezig
GerardHenninger schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:13:
Als het alleen maar een disconnect was, zoals in mijn geval, dan houd je de punten. Je krijgt alleen niet de bonussen van de ribbons. Ook de unlocks houd je gewoon.

Echt zonde die crash. Ben ik eindelijk bezig met wat lekker punten in de Jet te scoren. Raak ik 5000 punten daarvoor kwijt. Had nog maar 2000 punten nodig voor de laatste unlock en dat was me die pot ook nog wel gelukt.

Ook jammer dat als we een potje spelen om punten/unlocks te halen, dat er dan zoveel gasten met laser painter gaan zitten of dik base-rapen.

Overigens wel de tv-missle unlocked voor de choppergunner. Erg cool ding, al 1 chopper mee uit de lucht geschoten, maar het is wel effe wennen. Die raket heeft weer hele andere controls. Net zo vaak als die guided missiles van de jet.

@jackal: die crash zorgde ervoor dat de game ook niet is geregistreerd en je dus je punten+unlocks kwijt bent. Ik heb op mijn battlelog de pot er ook gewoon niet bij staan.

Dan heb ik geluk gehad...

• Rikvdlee
Dus, Seizedtoaster heeft net deze kunsten geshowt

Afbeeldingslocatie: http://i325.photobucket.com/albums/k389/Darkruler686/20120404_222329.jpg

• Unomomentodado
Tweede crash van de avond

Afbeeldingslocatie: http://static.zoovy.com/img/gkworld/W225-H225-Bffffff/S/hommange8tr8348s83.jpg

• steppa87
3 de huge crash ben dr klaar mee !

Zie dat xbox er ook last van heeft !?

PSN ID = steppa87

• Geronimous
Ik heb dus niets gemist vanavond door het werk :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:25

-tom-562

Oliesjeik

Leuk, die GoT server. Ik kwam straks ook ff voorbij hoppen om ff te kijken. Was tijdens dat 1500 ticket Oman potje. Niet echt lang kunnen spelen, we hadden filmavondje met het huis hier

Vaak bu'j te bang!

Best lekkere potjes gespeeld vanavond, beetje gewonnen beetje verloren :)
Op Karkand rush hadden jullie de objectives erg snel! Bij ons duurde dat wat langer ;)
Waarom moet altijd Wake er tussen zitten? Zo'n hekel aan die map...
Wel Dynamix 2x kunnen pakken, maar hij pakte me helaas terug :P
Op de andere potjes heb ik wel gemerkt dat de AEK-971 erg lekker is! Die hou ik :)
En geen idee wat ze met de Scar hebben gedaan, maar ik verlies er bijna alles mee nu :(

Valt me op dat ik op de GoT server vrijwel altijd deze mappen tegenkom:
Bazaar, Wake en Teheran.
Veel variatie heb ik nog niet gezien ;)
*edit na het bericht hieronder*
Jammer... welke zitten er nu in dan?
Volgens mij is Wake alleen leuk voor mensen die goed kunnen vliegen.
Op de grond is er daardoor weinig aan imo...
Dan ga ik vaak maar een beetje snipen vanaf de boot of het eilandje ervoor, maar tot nu toe nog niks geraakt.
Ook net te ver voor de soflam om de lock te houden...

[ Voor 29% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2012 00:13 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Unomomentodado
Je kan helaas maar maximaal 15 maps in de maproulatie zetten.

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Mijn harde schijf is vezonden, dus hopelijk morgenavond ook maar eens de patch uitproberen.. Zit me hier nu behoorlijk te verbijten moet ik zeggen! Maar aan de andere kant misschien wel goed voor mijn studie, anders komt daar helemaal niks van!

Offtopic: En dan had ik deze geweldige goal in onze Chelsea-Benfica replay nooit gescoord :+

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Nou, nog 1 Scout unlock en nog 3 IFV unlocks en ik heb ook de voertuigen klaar (nadat ik de wapens ook al helemaal afgerond had). Hoop dat ze die developer-unlocks en de overige bug-unlocks (physical warfare unlocks en 2 die de waarde null/300 hebben) binnenkort ook gewoon vrijgeven, dan is mn lijstje met upcoming unlocks echt leeg.

Aardig kunnen kloten op de GoT server. Onder bruggen doorvliegen, met de Jet (f35) vlaggen veroveren en het topstuk van vandaag: De F35 landen op een hijskraan!
Helaas werkte het uitstappen niet helemaal jofel, aangezien ik ineens 50 meter verder werd geschoten _O-, maar hij stond er wel op stil!

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2012 03:58 ]

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wat vinden bij jullie de partners/huisgenoten er nu van dat je in de huiskamer in zo'n microfoon tegen je console zit te ouwehoeren? Ik probeer dat er thuis nu door te krijgen :+
Geen last van ;)

My house...my rules....

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Martinspire schreef op woensdag 04 april 2012 @ 22:18:
Echt zonde die crash. Ben ik eindelijk bezig met wat lekker punten in de Jet te scoren. Raak ik 5000 punten daarvoor kwijt. Had nog maar 2000 punten nodig voor de laatste unlock en dat was me die pot ook nog wel gelukt.

Ook jammer dat als we een potje spelen om punten/unlocks te halen, dat er dan zoveel gasten met laser painter gaan zitten of dik base-rapen.

Overigens wel de tv-missle unlocked voor de choppergunner. Erg cool ding, al 1 chopper mee uit de lucht geschoten, maar het is wel effe wennen. Die raket heeft weer hele andere controls. Net zo vaak als die guided missiles van de jet.

@jackal: die crash zorgde ervoor dat de game ook niet is geregistreerd en je dus je punten+unlocks kwijt bent. Ik heb op mijn battlelog de pot er ook gewoon niet bij staan.
Die random kerels die er ook bij komen en op je heli gaan schieten met hun jets zijn echt vreselijk :P

Duurt best lang trouwens, zo'n 1700 tickets potje :P

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:05:
Best lekkere potjes gespeeld vanavond, beetje gewonnen beetje verloren :)
Op Karkand rush hadden jullie de objectives erg snel! Bij ons duurde dat wat langer ;)
Waarom moet altijd Wake er tussen zitten? Zo'n hekel aan die map...
Wel Dynamix 2x kunnen pakken, maar hij pakte me helaas terug :P
Op de andere potjes heb ik wel gemerkt dat de AEK-971 erg lekker is! Die hou ik :)
En geen idee wat ze met de Scar hebben gedaan, maar ik verlies er bijna alles mee nu :(
Wat hadden wij een mooie rush pot te pakken zeg.

http://battlelog.battlefi...how/39499062/4/230420491/

Hele goede teamplay tegen een relatief sterke tegenstander. Vooral de laatste Mcom hadden we heel goed aangepakt. Big ass scramble met de Tank en LAV. En vervolgens lekker planten en winnen.

Super pot met dank aan de samenwerking tussen randoms en GoTers.
Okasha schreef op donderdag 05 april 2012 @ 07:55:
Wat vinden bij jullie de partners/huisgenoten er nu van dat je in de huiskamer in zo'n microfoon tegen je console zit te ouwehoeren? Ik probeer dat er thuis nu door te krijgen :+
Nou zolang ik niet zit te schelden hoor ik geen geklaag maar ik scheld zoveel! haha probleem is als ik mijn headset uitzet dan hoort ze de rest schelden. Dus ik laat mijn headset aan. In het weekend vind ze het zeer lastig als ik om een uurtje of 2 opeens begin te schelden ons huis is vrij gehorig LOL.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 08:27 ]

Verwijderd

Wazig als ik op battlelog kijk bij de reports zie ik dat ik 5 kills heb met een M16A4 maar die gebruik ik nooit. Ik gebruik de M16A3 is dat een bug? Tevens voor de M4A1 deze gebruik ik ook niet ik had gisteren alleen de M4 gebruikt.

Verwijderd

De grootste gewenning was dat ze zich in het begin steeds aangesproken voelt :)
ik: "Ja, ik ren nu naar B"
zij: "HE! HUH?"
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:35:
Wazig als ik op battlelog kijk bij de reports zie ik dat ik 5 kills heb met een M16A4 maar die gebruik ik nooit. Ik gebruik de M16A3 is dat een bug? Tevens voor de M4A1 deze gebruik ik ook niet ik had gisteren alleen de M4 gebruikt.
Dat is sinds de patch. Worden gezien als hetzelfde wapen alleen andere modificaties.
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:46:
[...]
De grootste gewenning was dat ze zich in het begin steeds aangesproken voelt :)
ik: "Ja, ik ren nu naar B"
zij: "HE! HUH?"
Heb jij een headset dan? Volgens mij heb ik je nog niet gehoord :? (kan ook aan mij liggen).

[ Voor 27% gewijzigd door Jackal131 op 05-04-2012 08:50 ]

• Dynamix
Mijn vriendin woont op het moment 15km bij me vandaan, maar als ze bij mij is dan lacht ze zich rot :+
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:24:
[...]

Wat hadden wij een mooie rush pot te pakken zeg.

http://battlelog.battlefi...how/39499062/4/230420491/

Hele goede teamplay tegen een relatief sterke tegenstander. Vooral de laatste Mcom hadden we heel goed aangepakt. Big ass scramble met de Tank en LAV. En vervolgens lekker planten en winnen.

Super pot met dank aan de samenwerking tussen randoms en GoTers.
[...]
Jammer dat er aan onze kant minimaal de helft van de spelers een disconnect kreeg... en niet één keer, maar twee keer gedurende de game! :(

De allerlaatste MCOM hadden jullie mooi gepakt, nadat jullie de tank van Vos en mij hadden uitgeschakeld. Vos was zo slim geweest om de tank binnen, naast de MCOM te parkeren. We konden jullie op die manier goed afhouden.

• SuperflipNL
Gister avond ook 2x een disconnect gehad. Gelukkig na reconnect wel kunnen winnen. Maar vooral de eerste keer kon ik denk ik 15 min niet met een EA server connecten..

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02 13:34
Ik vind de patch meer kwaad dan goed gedaan hebben.
Ten eerste moet je nu echt op zoek naar een server. Tenminste als je niet in een 4000 tickets 24/7 metro server wil komen.
Ten tweede vind ik het echt super stom dat je nu upgrades kan kopen, stomme geldwolven zijn het!
En zo kan ik nog wel even doorgaan....

• SuperflipNL
Dat van die servers heb je wel gelijk in. Je moet nu echt op zoek naar een geschikte server. Even snel een potje spelen zit er niet in, kom je mooi binnen in een lvl van 1000 tickets. Maar die upgrades hoeft je toch niet te kopen, je kan ze toch ook vrij spelen. En dan kom je iemand tegen die alles heeft, dan nog ligt het aan je eigen spel of je wint of verliest. Soms kom ik al mensen tegen die al 300 tot 400 uur hebben gespeeld. Dan kan je al makkelijk alles zelf hebben unlocked. Maar toegegeven... het is met de patch wel weer zoeken naar de juiste balans op wapens waarmee je zelf het gevoel hebt dat je lekker schiet.

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:49:
Heb jij een headset dan? Volgens mij heb ik je nog niet gehoord :? (kan ook aan mij liggen).
Jazeker, heb een oude el-cheapo logitec uit de kast getrokken die ik vroeger al gebruikte voor BF2. Gebruik em nu sinds 2 avondjes weer. Vrouw was er dus al een beetje aan gewend dat ik tegen een scherm praat, maar dat is alweer een aantal jaar geleden.

Ga wel op zoek naar een draadloze headset die beidde Voice en Sound over de headset gooit.
Nu heb ik dus voice over headset en sound over de speakers. Is nog niet echt handig 's avonds laat aangezien die logitec best goed isoleert en de tv dus nog harder moet :)

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:37

zAo

GPLv2 Fanboy

SuperflipNL schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:37:
Dat van die servers heb je wel gelijk in. Je moet nu echt op zoek naar een geschikte server. Even snel een potje spelen zit er niet in, kom je mooi binnen in een lvl van 1000 tickets. Maar die upgrades hoeft je toch niet te kopen, je kan ze toch ook vrij spelen. En dan kom je iemand tegen die alles heeft, dan nog ligt het aan je eigen spel of je wint of verliest. Soms kom ik al mensen tegen die al 300 tot 400 uur hebben gespeeld. Dan kan je al makkelijk alles zelf hebben unlocked. Maar toegegeven... het is met de patch wel weer zoeken naar de juiste balans op wapens waarmee je zelf het gevoel hebt dat je lekker schiet.
Ik ben juist wel blij met de patch, alleen in het begin is het heel erg zoeken naar een lekker wapen + upgrades. Alleen de tanks; die hebben ze echt veel te zwak gemaakt. Voor de Javalin is het daarintegen weer wel goed; dat wapen was echt niets waard.

Dat van die 1000 tickets vind ik ook wel wat hebben, je ziet alleen verschrikkelijk veel Metro. Dan maar filteren op non-Metro, toch?

Wat wel vreemd is, is dat er soms in de banner staat "No shotguns", maar dat mensen er vrolijk mee rondrennen. Vooral de admins. Doe je het dan zelf ook, dan krijg je een ban. -O-
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:46:
[...]
Ga wel op zoek naar een draadloze headset die beidde Voice en Sound over de headset gooit.
Nu heb ik dus voice over headset en sound over de speakers. Is nog niet echt handig 's avonds laat aangezien die logitec best goed isoleert en de tv dus nog harder moet :)
Hoe kun je dat instellen dan? Ik ben daar al maanden naar opzoek. Vrouwlief vindt het allemaal prima, maar dat geschreew (ingame) gaat irriteren. Dat is overigens naast mijn scheldpartijen :o

[ Voor 18% gewijzigd door zAo op 05-04-2012 09:49 ]

Verwijderd

zAo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:47:
[...]
Wat wel vreemd is, is dat er soms in de banner staat "No shotguns", maar dat mensen er vrolijk mee rondrennen. Vooral de admins. Doe je het dan zelf ook, dan krijg je een ban. -O-
Dan mogen ze die server van mij sowieso in hun anjer stoppen! :)

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Ok, je hebt nu eindelijk een quit optie tijdens het wisselen van de map. Alleen jammer dat je nergens kunt zien wat de volgende map wordt.
Ik heb standaard een x aantal maps die ik gewoon niet speel. Toch weer jammer dat je dan 1 minuut voor niets zit te wachten.

Ook de vreemde map rotaties op veel servers werkt niet fijn. 1 ronde rush en dan ineens CQ. Of nog erger TDM. Dat was dus een mode die ik nog nooit heb gedaan. Nu snap ik ook waarom. Je spawned random ergens. Vervolgens wordt je 9 van de 10 keer direct doodgeschoten door iemand die achter je staat. Lukt het je wel om meer dan 3 stappen te zetten ben jij degene die iedereen in de rug dooschiet.

Voor de rest te kort gespeeld om een goed oordeel over de handeling van de wapens te kunnen geven. Ik was net pre-patch begonnen met de AEK-971. Deze schoot nog steeds goed met alleen ironsight en foregrip.

Verwijderd

Ik zat laatst ook op een server Metro met de banner "No RPG, USAS Frags or M320" Dat werd ook daadwerkelijk gehandhaafd door de admins. Het probleem is dat de admins er niet altijd kunnen zijn. Er zijn altijd van die mongolen die niet kunnen lezen of verdommen om te lezen!
zAo schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:47:
[...]
Hoe kun je dat instellen dan? Ik ben daar al maanden naar opzoek. Vrouwlief vindt het allemaal prima, maar dat geschreew (ingame) gaat irriteren. Dat is overigens naast mijn scheldpartijen :o
Moet je instellen bij je randapparatuur op je PS3. Je kan je headset zetten op stemmen en het geluid van de game zelf op je TV.

@Rogierh: kunnen we niet Metro (rush) in de rotatie zetten ik vind dat toch echt een brute map.

• Licko
T7D_Sneezy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:33:
Ik vind de patch meer kwaad dan goed gedaan hebben.
Ten eerste moet je nu echt op zoek naar een server. Tenminste als je niet in een 4000 tickets 24/7 metro server wil komen.
Gewoon een lijst met favorieten maken. Hoef je ook niet 'op zoek' naar een server. Werkt prima.
Is vandaag (of morgen) niet de laatste dag van de GoT us server? Als er animo voor is kunnnen we er misschien een lekkere unranked (private) stunt server van maken? :P. Experimenteren met mijnen/C4 om buggies/tanks te laten vliegen, eod bot only robot war, tdm repair tool only, tdm zonder scope sniper rifles only, olympic mortar run etc. etc. :P

[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 05-04-2012 10:27 ]

• Dynamix
BatmanHorizon schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:22:
Is vandaag (of morgen) niet de laatste dag van de GoT us server? Als er animo voor is kunnnen we er misschien een lekkere unranked (private) stunt server van maken? :P. Experimenteren met mijnen/C4 om buggies/tanks te laten vliegen, eod bot only robot war, repair tool only, tdm scopeless sniper rifles only, olympic mortar run etc. etc. :P
De Olympic Mortar Run wil ik absoluut niet missen... haha :D

@ Moulin: Sharqui CQA omwisselen voor Metro Rush, wat mij betreft.

Verwijderd

Dat zou inderdaad een optie kunnen zijn.

• Unomomentodado
Is vandaag (of morgen) niet de laatste dag van de GoT us server?
Tot morgen (6 april in de middag) dus feel free, je bent admin. (ben er zelf niet vanavond)

[ Voor 14% gewijzigd door Unomomentodado op 05-04-2012 10:49 ]

• Unomomentodado
Dynamix schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:27:
[...]
Goed idee. Ik zat er daarnaast nog aan te denken om Wake Island CQ groot te wisselen voor CQ klein (3 vlaggen).

Verwijderd

Heel goed idee ik werd gisteren avond stront chagerijnig van het vele rennen naar de 5 flaggen!
Unomomentodado schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:44:
[...]

Tot vanmiddag dacht ik, maar mocht ie er vanavond nog zijn, feel free, je bent admin als het goed is. (ben er zelf niet vanavond)
Ok :P
Dynamix schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:27:
[...]

Ook mee eens.
Unomomentodado schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:45:
[...]

Goed idee. Ik zat er daarnaast nog aan te denken om Wake Island CQ groot te wisselen voor CQ klein (3 vlaggen).
Zijn wel al veel epic potjes op wake groot geweest. Plus er komen veel random volk op af, alleen vinden niet alle tweakers m even leuk?

Is vandaag (of morgen) niet de laatste dag van de GoT us server? Als er animo voor is kunnnen we er misschien een lekkere unranked (private) stunt server van maken? :P. Experimenteren met mijnen/C4 om buggies/tanks te laten vliegen, eod bot only robot war, tdm repair tool only, tdm zonder scope sniper rifles only, olympic mortar run etc. etc. :P
Zet dan ff een wachtwoord op de server, zodat we dingen kunnen afspreken. Bijv. met choppers en jets onder bruggen door vliegen zonder dat je eerst afgeschoten wordt... :o
Soort van GoT party.

Jackal131 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:52:
[...]

Zet dan ff een wachtwoord op de server, zodat we dingen kunnen afspreken. Bijv. met choppers en jets onder bruggen door vliegen zonder dat je eerst afgeschoten wordt... :o
Zeker. Zou wel grappig zijn als we iig op zn minst 8-10 man hebben, meer is altijd beter :).

• johan bos
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-04-2023
lijkt me prima!

PSN: Deere6030

• Unomomentodado
@King: server is tot morgen , dus het kan. Ik heb de server vast private gemaakt met wachtwoord: tweakers. Server is unranked met fast respawn (10%). Er zit een maproulatie in met jet/chopper maps. Server is te vinden door te zoeken op: unomomentodado.

• Dynamix
Ik zou graag op de party server even willen klooien met de (on)mogelijkheden om een maprotatie in te stellen, mag ik?
Unomomentodado schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:09:
@King: server is tot morgen , dus het kan. Ik heb de server vast private gemaakt met wachtwoord: tweakers. Server is unranked met fast respawn (10%). Er zit een maproulatie in met jet/chopper maps. Server is te vinden door te zoeken op: unomomentodado.
Prima! :P
Dynamix schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:33:
Ik zou graag op de party server even willen klooien met de (on)mogelijkheden om een maprotatie in te stellen, mag ik?
Waarom niet? Hij is nu unranked en nog maar een dagje geldig :P

[ Voor 27% gewijzigd door KngfCnns op 05-04-2012 11:35 ]

• pa4jv
  • Laatst online: 02-02 19:37
Gulf of Oman conquest :$
Is een server die password protected is altijd unranked?

Ik zit er over te denken om na afloop van de us server opnieuw een server te huren voor korte periode, maar dan password protected en puur en alleen om een beetje aan te kloten en mss om mensen een beetje aan de jet/heli unlocks te helpen. Je zou ook nog kunnen denken aan het aanscherpen van de vliegskills ;) .

Verwijderd

goed idee jackal heb nog mijn jet guided missiles nodig en de beaming
Dat is een prima plan!!
Een maatje van me is ondertussen rete-goed in een heli op de pc, maar dat komt omdat ie echt uuuuuuren in lege servers heeft gezeten om te leren vliegen.
Tijdens het oefenen veel vlaggen cappen en je unlocks gaan vrij hard.

Mensen die ooit bij mij in de choppah hebben gezeten zullen wel beamen dat mijn vliegskills wel wat verbetering kunnen genruiken haha :P

Jackal131 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 11:52:
Is een server die password protected is altijd unranked?

Ik zit er over te denken om na afloop van de us server opnieuw een server te huren voor korte periode, maar dan password protected en puur en alleen om een beetje aan te kloten en mss om mensen een beetje aan de jet/heli unlocks te helpen. Je zou ook nog kunnen denken aan het aanscherpen van de vliegskills ;) .
Password is inderdaad unranked, dus daar heb je weinig aan. Wel kun je de game al limiteren op 8 spelers (en beginnen bij 2 spelers), dus dat is al een optie. En dan gewoon iedereen kicken die erin komt. Zijn er ook weer niet zoveel.

Ik heb zelf gister ook aardig wat unlocks binnengehaald, al was het niet voor iedereen duidelijk dat we dit aan het doen waren, dus daar hebben we wel het 1 en ander voor opgeruimd. Het is in ieder geval een makkelijke manier om wat unlocks te halen, maar ook te leren vliegen. Vooral als er niemand op je schiet kun je dingen oefenen als slalommen, ergens onderdoor vliegen, zo laag mogelijk een pad volgen (opletten voor borden boven de weg though >:) ) en mijn laatste hobby: het laten instorten van de bovenkant van die lichtbakken (je weet wel, die dingen waar je met een jet altijd tegenaan vloog?). Die storten best makkelijk in, dus dat is geen probleem meer, maar je moet wel een beetje letten op de goede richting en hoogte.

Ook kun je daar wat unlocks uitproberen om ze een beetje onder controle te houden. Kijken bij welke afstand je gelocked wordt, etc.
Gulf of Oman is makkelijk te doen met de F35 om jets te levellen
Noshir Canals is het makkelijkst om de scout choppers te levellen
Operation Firestorm is het makkelijkst om de attack choppers te levellen, al kan Gulf of Oman wel.
Bij Gulf moet je trouwens elk team een c of d vlag geven en dan tussen a en b blijven pendelen, dat werkt echt het snelst omdat die afstand klein is. Door allebei 1 vlag te hebben en de overige 2 vlaggen om en om te pakken, gaan de tickets lekker traag. 500 is trouwens prima, bij hoger heb je de kans dat je met een crash nogal genaaid wordt.

Gister bij de 360 was dat dus een prima optie om onze shit te levellen (al had ik helaas effe een irritante huisgenoot die begon te downloaden, dus eind van de avond moest ik stoppen) en ik ben er dus ook bijna. Die shortcuts zijn uiteraard te kopen, maar als je nog maar een paar unlocks moet (en je ook nog wat vlieg-ervaring krijgt) vind ik dat niet echt zinvol. Tuurlijk, het kan wat oneerlijk aanvoelen, maar als ik in een chopper opstijg om wat essentiële unlocks te missen, dan vind ik dat gewoon erg irritant.

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2012 12:06 ]

Een vliegschool is op zich wel handig, maar unlocks boosten? Krijg daar wel net zo een verkeerd gevoel bij als die shortcuts :P. Ik vond het telkens heel voldoenend om te zien na uren vliegwerk eindelijk de unlocks in beeld te verschijnen ;).

Je moet het wel een beetje verdienen imo :)

[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 05-04-2012 12:08 ]

Dat mag je vinden, maar anderen vinden het wel gewoon handig om die dingen te halen. Uiteindelijk moet je toch ingame bewijzen dat je ermee kunt vliegen, maar zonder een aantal belangrijke unlocks ga je het dan nooit redden.
Plus, je leert er ook aardig van vliegen als je zoveel vlaggen gaat capturen. Dat zijn er namelijk aardig wat.
Ik ben van mening dat het behalen van de unlocks pas het begin is van de lol in die voertuigen. De vrijheid om te kiezen wat je doet, geen constante druk om wat xp te halen voor wat unlocks (ga je veel rustiger van vliegen imo).

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2012 12:11 ]

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Mocht er op de xbox server een keer CQ worden gespeeld of unlocks gehaald worden, dan ben ik graag van de partij. :+
Wil best ook wat bijdragen aan de GoT server, alleen speel ik vrijwel geen rush dus op dit moment niet echt interessant om op te spelen.

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:07:
Dat mag je vinden, maar anderen vinden het wel gewoon handig om die dingen te halen. Uiteindelijk moet je toch ingame bewijzen dat je ermee kunt vliegen, maar zonder een aantal belangrijke unlocks ga je het dan nooit redden.
Plus, je leert er ook aardig van vliegen als je zoveel vlaggen gaat capturen. Dat zijn er namelijk aardig wat.
Ik ben van mening dat het behalen van de unlocks pas het begin is van de lol in die voertuigen. De vrijheid om te kiezen wat je doet, geen constante druk om wat xp te halen voor wat unlocks (ga je veel rustiger van vliegen imo).
Daar heb je wel een punt, ik heb mijn flares ook niet vrijgespeeld door jet uit de lucht te schieten ik heb het gedeeltelijk gedaan met mijnen.
Martinspire schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:07:
Ik ben ook vrij laat begonnen met jets te levellen, pas in januari/februari ofzo. Tsja, ik vind het niet erg als je dat wilt doen. Maar eerlijk en netjes? Ach, ik heb wel vaker het gevoel dat ik één van de weinigen ben die er traditioneel over denkt... (de jeugd van tegenwoordig :+ :+ ) O-). Have fun anyway ;)

Het is oorlog mensen, of je het eerlijk doet of niet, we gaan eraan!!!111
:+

Verwijderd

Als je oorlog moet voeren met sommige spelers dan gaan we er echt aan hahaha

• Rikvdlee
Net weer een andere server met 1500 tickets Metro gejoined.
Niet slecht vond ik... http://battlelog.battlefi...how/40057251/2/201007256/

Vanavond ben ik weer van de partij bij de GoT server
Weer een handig filmpje over wat de nieuwe attachments doen:
YouTube: Battlefield 3: Know Your Attachments: Post Patch
Ik denk dat ik vanaf nu maar voor de Heavy Barrel of de Flash Supressor ga.
Foregrip heb ik bijna overal al afgehaald :)

En een handig filmpje om je spel (voor wie wil dan natuurlijk he) te verbeteren:
YouTube: Battlefield 3: Improve Your Game (LvLcap LevelCap)

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 05-04-2012 13:06 ]

• Licko
Hier trouwens ook een 1500 (?) ticket server, was Seinee Crossing, sowieso relaxte map imho.

http://battlelog.battlefi...how/39956301/2/182061536/

iig m'n K/D ratio weer beetje opgekrikt ;)
Pagina: 1 ... 70 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.