Haha, net op Caspian in de Jet begonnen, KingofCunnus en Dymanix(?) in de Havoc uit de lucht geknald

Eerst 2 heatseakers erop, daarna een strafe met de main gun waardoor de Havoc disabled was. Daarna was ik helaas te dichtbij waardoor mijn jet op de Havoc botste, ik trok te laat op en raakte de heli bovenop..... maar wel 2 kills en een kapotte Havoc

Later nog met de Viper wat kills gemaakt,en een stuk of 3 tanks disabled, maar ook door Moulin uit de lucht gechoten (guided shell?).
In ieder geval wel een air warfare ribbon, dat komt bij mij niet vaak voor
Vos033 zat bij mij in de choppah, dus een vraag: wat vond jij van mijn vliegwerk? Het gaat volgens mij steeds beter nu
Algemene vraag: als ik met guided shells (tank) of guided missiles (heli) een lock heb en ik vuur, moet ik dan de crosshairs over het target houden totdat deze hit of kan ik na afvuren gelijk terugschakelen naar mijn main gun? (lijkt me dat de missile/shell een guide nodig heeft totdat deze inslaat, maar ik weet het niet zeker).
Heatseakers gaan na het vuren als het goed is wel zelfstandig op het doel af toch?
Nieuwe langste headshot: 614 meter

Dat potje, waarin ik even wilde snipen, kwam bash nog bij mij maar die was al snel weer weg
[
Voor 5% gewijzigd door
Superkiwi op 16-03-2012 23:54
]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"