• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
Unomomentodado schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:14:
Jeuh! Eindelijk een k/d van 2.0 gehaald (samen met W/L > 4). :) I Know, het gaat niet 100% om K/D, maar ik ben nu eenmaal een try-hard. ;)

Battlelog
nice ;)
heb K/D bijna bij de drie maar dat is toch best moeilijk :( (vooral als we alleen maar met EOD bot gaan :P)

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Martinspire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:59:
[...]
Netjes. Ook die W/L zie je niet vaak terug. Duurde het lang of had je al een comfortabel uitgangspunt?
Thanks, heeft wel even geduurd ja. Heel lang tussen 1.7/1.9 gezeten. Had eerder gekund, maar ik blijf gaan voor MCOM's en vlaggen en dat is niet altijd bevorderlijk. Een pot verliezen is erger. :)
Ik wordt echt gek inmiddels van al die vastlopers. Ik wou dat ik overdreef als ik zeg dat ik al rond de 50 zit ;(.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Vreemd Batman

Ik vind het echt kut om tegen jullie te moeten spelen.. probeer mij nou ook eens bij jullie in de squad te krijgen.. ik baal echt van de kut teams die ik altijd krijg zeg...

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Vandaag????

Steam/Discord: Flimovic

Verwijderd

Fijn, ff een YLOD gaan fixen :')

EDIT: Voor wie het nog niet geraden had.. ik heb dus de YLOD gekregen zonet.. game heb ik dr al uit (al eerder gehad en ik ben in staat het te repareren). Ik ga hem echter nog niet repareren want ik ga over ongeveer 2 uur weg naar oostenrijk op ski vakantie..

Het word dus nog wel even wachten :)

EDIT 2:
na de fan test gedaan te hebben (is nodig om de disc eruit te krijgen) start hij weer op.. zal wel niet voor lang zijn maar ik laat hem nu gewoon aan staan totdat ik weg ga en dan zie ik het wel.

Ik heb mijn PS3 al 4 keer eerder moeten repareren maar hij loopt nog steeds ;)

Laatste EDIT lol:

Toch maar aan het repareren gegaan.. nu het moederboard aan het laten afkoelen en zometeen weer in elkaar zetten.. wel even opschieten aangezien over 40 minuten de kenissen eraan komen.

Omdat niemand comment.. HIJ DOET HET WEER! :) wel doet de blu ray player klote maar de reden en oplossing zijn mij bekent.

Fijn weekend jongens, tot woensdag

[ Voor 134% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 22:37 ]

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Lol

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:59:
[...]

Multiplayer unlocks en levels kun je wel terughalen. Singleplayer voortgang raak je wel kwijt. Al heb je bij de multiplayer unlocks wel alles weer als "nieuwe unlock" staan en ben je je gekozen combinaties kwijt.

Op zich niet zo heel erg als het daarna dan wel weer normaal werkt.
Hij heeft het vandaag geprobeerd, na een paar potjes gaat het nog steeds goed! Bedankt, ga ik binnenkort ook maar weer is BF3 erin knallen :)

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:07
BatmanHorizon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 20:03:
Ik wordt echt gek inmiddels van al die vastlopers. Ik wou dat ik overdreef als ik zeg dat ik al rond de 50 zit ;(.
3 voor mij vandaag... Hopeloos.

Flickr PSN ID= cheironnl

Ik las hier en daar dat de problemen met de B2K wapens opgelost zouden zijn (of snel worden).
Daarvoor is het benodigd om de B2K DLC opnieuw te installeren.
Weet iemand of dat werkt; de DLC uit de store opnieuw downloaden en installeren?

@breedie:
altijd vervelend zo'n ylod...
Make sure dat je de savedata die je wilt bewaren back-upped als ie aan gaat, anders ben je dat mss kwijt..

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

@breedie: username is frag-bart toch? Volgens mijn word je vaak genoeg uitgenodigd om aan onze zijde te komen maar je komt zelf niet........

@cheiron en Batman: gisteren zat ik op 3 vastlopers. Eerst bij het opstarten, ingame en daarna tegen half 11 ingame en dan heb je geen zin meer om opnieuw op te starten bah. PS3 gaat onderhand naar de klote door al die vastlopers!!

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 09:08 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Gister middag ook een mooi actie opcq bazaar

Wij hadden a en c en iedereen van ons kwam van a af richting b

Ik was de enige die vanaf c kwam stond de tegenstander met 8/9 man in het hokje waarvan je spawned op b met hun gezicht richting a

2 m320 erop er na toe rennen grote chaos veel doden flag capturen en binnen 30 sec 1600 punten bij geschreven :)

PSN ID = steppa87

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
dvdkiwi schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 00:25:
Ik las hier en daar dat de problemen met de B2K wapens opgelost zouden zijn (of snel worden).
Daarvoor is het benodigd om de B2K DLC opnieuw te installeren.
Weet iemand of dat werkt; de DLC uit de store opnieuw downloaden en installeren?
Yep, even opnieuw te downloaden en installeren.

@ vastlopers: http://gathering.tweakers...message/37654133#37654133.

Vooralsnog lijkt het bij Jackal en mij goed uit te pakken. En volgens mij heeft Uno ook minder last van vastlopers...

[ Voor 12% gewijzigd door Dynamix op 16-03-2012 09:58 ]

Verwijderd

Nou ja we gaan het vanmiddag even proberen. Als je niets doet blijf je maar vastlopen.

@jackal131 wat is er toch met je verbinding ik hoor je steeds roepen lag maar ik heb nergens last van. Anderen volgens mij ook niet.
Dynamix schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:56:
[...]

Vooralsnog lijkt het bij Jackal en mij goed uit te pakken. En volgens mij heeft Uno ook minder last van vastlopers...
Ik zal dat vanavond toch maar eens proberen. Echter denk ik ook dat het ligt aan de voertuigen ofzo. Volgens mij heb ik nooit een vastloper als infantry, maar (off road gaan) met een tank of chopper incl. explosies acties of soms gewoon 2 meter rijden/vliegen :|.

(Overigens denk ik dat +-20 weken na de release en meerdere vastlopers per week, 50 freezes wel een understatement was :o. Vooral laatste 2-3 weken waren verschrikkelijk, gemiddeld iedere dag wel 1 denk ik. Zal maar net per apparaat verschillen, 40gb ps3)

Kwam er gister pas achter dat transport choppers geen hitmarkers hebben als je iets/iemand raakt. Hoe irritant is dat! Lees in de patch dat het wordt gefixed, ach...

• VTB
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 28-04-2025

VTB

Ik vind het toch knap hoe sommige zo'n hoge ratio's weten te halen.

Een W/L ratio van 4, ik doe het je niet na. Gezien je toch afhankelijk van je team bent. Daarnaast heb ik vrij vaak dat ik in een server kom en dan meteen het scherm voor mijn neus krijg met 'your team lost'. (Of tellen deze niet mee?)

Gisteren weer even tijd gehad om te spelen. Wat liggen kloten met de MP7. Toch wel geinige gun.
Grootste probleem is de clip van maar 21 kogels die je zo door jaagt.

Ik weet niet of meer mensen hier last van hadden op de xbox. Maar ik kon voorheen niet inloggen op servers met iets van PRG in de servernaam. Dat ging gisteren ineens wel. Nadeel wel was dat er nogal wat lag was. Volgens mij zijn dat UK servers.

Verwijderd

WL moet je niet naar naar kijken, slaat nergens op!! "your team lost" als je een vastloper hebt verlies je ook. Sommige mensen zijn zo bezig met WL dat ze overstappen als ze dreigen te verliezen! >:) Tja dan kan je een hoge WL krijgen LOL 8)7

• steppa87
En als je een wedstrijd quit word sit als lose omgezet ?

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Ja volgens mij krijg je altijd een lose als je een wedstrijd quit.

• Flimovic

Flimovic

Stats schmets! Boeiend wat mijn stats zijn, als ik maar plezier heb! Het enige waar het leuk/handig voor is, is om te kijken wat je nog moet en wat je goed ligt.

• steppa87
+1 voor filmovic

PSN ID = steppa87

• cheiron
Dynamix schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 09:56:
[...]

Yep, even opnieuw te downloaden en installeren.

Heb ik al gedaan. Niks veranderd. Volgens mij heeft Jackal hierdoor nog meer lag gekregen trouwens :P

Flickr PSN ID= cheironnl

• kamelotepica
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-02 18:17
als het in het laat scherm ben als je dood ben op xbox 360 en je hou select (back) en je drukt op A 9/10 dat hij compleet vast slaat .
Dan moet je heel je xbox herstarten .
Zelf mee gemaakt en me broertje en 2 vrienden van me .
Iemand dit ook al is opgevallen ?

• steppa87
Laatst ook twee keer ingelogt op een server kom ik daar heb ik alles weer op nul staan.

Hebben meer mensen hier last van ?

PSN ID = steppa87

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 10:55:
WL moet je niet naar naar kijken, slaat nergens op!! "your team lost" als je een vastloper hebt verlies je ook.
Met een vastloper verlies je niet, maar wordt geregistreerd als een quit. En dat wij als tweakers over het algemeen een vrij hoge w/l ratio hebben zegt wel wat hoor ;).
steppa87 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:25:
Laatst ook twee keer ingelogt op een server kom ik daar heb ik alles weer op nul staan.

Ben afgelopen maand denk ik twee keer een server tegengekomen waar opeens niemand zn unlocks had. Gewoon een andere server opzoeken dan :)

[ Voor 32% gewijzigd door KngfCnns op 16-03-2012 12:35 ]

Verwijderd

PS3'ers!
Input lag al gefixt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2012 12:35 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:12
BatmanHorizon schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:33:
[...]

Met een vastloper verlies je niet, maar wordt geregistreerd als een quit. En dat wij als tweakers over het algemeen een vrij hoge w/l ratio hebben zegt wel wat hoor ;).
Tja als je vlak voor het verlies overspringt naar het winnende team snap ik dat ;) :P Hehe...

Niet heel slecht gedaan gister maar de potjes frustreerden me mateloos. niets wat ik wilde lukte echt, de punten kwamen vooral van meerijden naar flags en resupplyen etc, maar ik had veel pech. Kills die normaal verzekerd zijn pakten verkeerd uit, acties met C4 en vanalles pakten uit in mijn nadeel, zelfs vliegen ging niet terwijl me dat doorgaans aardig afgaat. Het gevloek was ook niet mals geloof ik :)

En idd jammer dat ik die EOD bot actie heb gemist :( Zulke dingen zou ik graag vaker zien, dat maakt het plezier in het spel echt groter!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Loss krijg je volgens mij alleen als je echt gespawned bent en niet als je een game inkomt om meteen te verliezen.

Maar ik heb vaker dat ik in een game kom waarbij 1 of 2 mcom basissen al verloren zijn en die laatste ook een kwestie van tijd is.
Verder van die lag-hoeren die ervoor zorgen dat je gewoon niet kunt winnen, teams die way out of balance zijn of mijn team in de minderheid is. Ik loop overigens nu weer langzaam naar de 3 toe, nadat ie een tijd rond de 2,5 heeft staan bungelen. Het maakt vaak overigens weinig uit of ik win of verlies, MVP wordt ik echt extreem vaak. Laatst weer MVP medal nummer 8 gehaald (400x mvp dus). Ik doe er vaak amper moeite voor en verbaas me er dan ook vaak over dat het team waarin ik zit voor 50% niet eens boven de 10 kills uitkomt, of 20 kills bij langere potjes. 10 heb ik meestal al wel binnen een minuut of 5 (op wat trage tegenstanders na)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Jeroenimoes schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:52:
[...]

Tja als je vlak voor het verlies overspringt naar het winnende team snap ik dat ;) :P Hehe...
De ironie ook toen ik het volgende potje terug naar het andere team werd overgezet en jullie weer wel bij de tweakers zaten _O-.
(had aan begin van potje toen er ruim plek was al gevraagd of jullie wilden switchen naar de rest, omdat ik niet meer kon... Halverwege lukte het dan wel :P)
Jeroenimoes schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:52:
[...]Het gevloek was ook niet mals geloof ik :)
Het gevloek van alle tweakers is drastisch toegenomen lijkt wel :P.

[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 16-03-2012 13:05 ]

• steppa87
Iemand deze theorie al geprobeerd ?

Rush bij defenders bij de mcom spawnbeacon neer zetten suicide plegen
Team switch om vervolgens te spawnen bij de beacon. En armen maar

Zou me niks verbazen als dit mogrlijk is met al die bugs :)

PSN ID = steppa87

Verwijderd

steppa87 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:25:

Ja klopt ik had het woensdag met mijn andere PSN id. Ik had veel punten behaald en opeens zag ik dat ik level 0 was?? Ik weet niet of de punten alsnog meetelde maarja boeiend.

• Dynamix
cheiron schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 12:03:
[...]

Heb ik al gedaan. Niks veranderd. Volgens mij heeft Jackal hierdoor nog meer lag gekregen trouwens :P
Ik vraag me nog steeds af of de lag bij Jackal een technische of een geestelijke oorzaak heeft... O-) :P

Maar ik lees ook dat mensen regelmatig hangen bij het opstarten van BF3. Dit kun je voorkomen door je PS3 eerst alles te laten laden, voordat je de game opstart. Ik wacht eigenlijk altijd, totdat de friendlist geladen is.

De PS vind het echt niet tof als er naast het draaien van BF3 andere acties plaatsvinden. Het rebuilden van de database voorkomt volgens mij het hangen als je je XMB wilt benaderen vanuit de game. In de regel schijnt na een rebuild je XMB een betere performance te geven.

[ Voor 20% gewijzigd door Dynamix op 16-03-2012 14:13 ]

Dynamix schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 14:09:
[...]

Ik vraag me nog steeds af of de lag bij Jackal een technische of een geestelijke oorzaak heeft... O-) :P

Maar ik lees ook dat mensen regelmatig hangen bij het opstarten van BF3. Dit kun je voorkomen door je PS3 eerst alles te laten laden, voordat je de game opstart. Ik wacht eigenlijk altijd, totdat de friendlist geladen is.
Zou kunnen kloppen ja. Van dat hangen bij opstarten heb ik nauwelijks last, laat meestal ook eerst alles laden.

edit: Rebuild uitgevoerd. Ben benieuwd.
edit2: Overigens is niks van mn singleplayer onthouden... 8)7 /care

[ Voor 8% gewijzigd door KngfCnns op 16-03-2012 14:40 ]

• Geronimous
Hier ook een rebuild gedaan. Ben eveneens benieuwd, al had ik niet zo heel erg veel last van hangers en disconnects (al heb ik er uiteraard een aantal gehad).
Hoe snel reageert bij jullie het XMB trouwens? Bij mij duurt het even voor de icoontjes zijn geladen (bijv. als je in een game op de PS knop drukt en dan in het Game menu komt, duurt het een paar seconden voordat Quit Game, Trophys, etc verschijnt.)

Wat ik wel al heb gemerkt is dat de trophy lijst sneller is.

Ben er vanavond en morgenavond niet bij ivm werk :(

PS: Het was een geintje ook, King... ;)

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

steppa87 schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 13:23:
Iemand deze theorie al geprobeerd ?

Rush bij defenders bij de mcom spawnbeacon neer zetten suicide plegen
Team switch om vervolgens te spawnen bij de beacon. En armen maar

Zou me niks verbazen als dit mogrlijk is met al die bugs :)
Klinkt interessant. Kan het nog wel effe proberen vandaag, maar ik gok dat dat niet werkt. Want volgens mij kun je al niet meer op je spawnbeacon spawnen als je in een andere squad gaat zitten, maar ik kan me vergissen.

• steppa87
Dat weet ik ook niet zou wel een gave actie zijn :)

PSN ID = steppa87

Godverfuckingdomme. Heb ik niet op zitten letten. Jezus zeg, met die database rebuild zijn wel lekker al mn savegames weg 7(8)7. Ik zit er ook niet bij na te denken dat die dingen misschien weggaan, zo oliedom. Shit, alles wat ik na 10 juli 2011 heb gedaan op mn PS3 wat singleplayer gericht was is foetsie :'(. Ach fuck, sommige games die ik voor de helft heb gespeeld in die tijd zal ik nu helemaal niet meer spelen dan. Tenminste nog een back up, ach... Fck dit spel man -O-

Poe, net eens een paar potjes cq gejoined met tweakers.
Metro was een leuk gevecht, één mannetje was heel goed met de M249, maar verder ging het wel aardig :)
Mss toch maar eens cq blijven spelen om die attacker/defender medals te halen.
Dan moeten jullie natuurlijk niet alle vlaggen in handen houden want dan komen ze nooit binnen ;)

B2K staat opnieuw in de download...

• cheiron
BatmanHorizon schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:32:
Godverfuckingdomme. Heb ik niet op zitten letten. Jezus zeg, met die database rebuild zijn wel lekker al mn savegames weg 7(8)7. Ik zit er ook niet bij na te denken dat die dingen misschien weggaan, zo oliedom. Shit, alles wat ik na 10 juli 2011 heb gedaan op mn PS3 wat singleplayer gericht was is foetsie :'(. Ach fuck, sommige games die ik voor de helft heb gespeeld in die tijd zal ik nu helemaal niet meer spelen dan. Tenminste nog een back up, ach... Fck dit spel man -O-
Ow shit.. ik heb nog geen SP gespeeld na de rebuild.. Hier ga ik dus nog achter komen..*piep*zooi

-Edit-
Mijn saves lijken er nog te zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door cheiron op 16-03-2012 23:27 ]

Flickr PSN ID= cheironnl

Haha, net op Caspian in de Jet begonnen, KingofCunnus en Dymanix(?) in de Havoc uit de lucht geknald :P
Eerst 2 heatseakers erop, daarna een strafe met de main gun waardoor de Havoc disabled was. Daarna was ik helaas te dichtbij waardoor mijn jet op de Havoc botste, ik trok te laat op en raakte de heli bovenop..... maar wel 2 kills en een kapotte Havoc :)
Later nog met de Viper wat kills gemaakt,en een stuk of 3 tanks disabled, maar ook door Moulin uit de lucht gechoten (guided shell?).
In ieder geval wel een air warfare ribbon, dat komt bij mij niet vaak voor ;)

Vos033 zat bij mij in de choppah, dus een vraag: wat vond jij van mijn vliegwerk? Het gaat volgens mij steeds beter nu :)

Algemene vraag: als ik met guided shells (tank) of guided missiles (heli) een lock heb en ik vuur, moet ik dan de crosshairs over het target houden totdat deze hit of kan ik na afvuren gelijk terugschakelen naar mijn main gun? (lijkt me dat de missile/shell een guide nodig heeft totdat deze inslaat, maar ik weet het niet zeker).
Heatseakers gaan na het vuren als het goed is wel zelfstandig op het doel af toch?

Nieuwe langste headshot: 614 meter :P
Dat potje, waarin ik even wilde snipen, kwam bash nog bij mij maar die was al snel weer weg ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 16-03-2012 23:54 ]

cheiron schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:21:
[...]

Ow shit.. ik heb nog geen SP gespeeld na de rebuild.. Hier ga ik dus nog achter komen..*piep*zooi

-Edit-
Mijn saves lijken er nog te zijn?
Ik weet ook niet wat er fout is gegaan bij mij. Ik weet zeker dat ik gewoon de 4e optie heb gekozen. Alle berichten e.d zijn idd weg, maar dat is gewoon gebruikelijk heb ik begrepen. Mn accounts, gamedata, mp3's en trailers zijn er allemaal nog, dus ik kan geen full system restore oid hebben gedaan (het duurde ook maar n minuut of 2-3). Maar al mn savegames zijn gewoon weg. Ik heb al van dynamix en michel begrepen dat dit niet hoort. Ik heb gewoon vette pech. Schade valt achteraf reuze mee, omdat ik in juli '11 savegames heb gebackupped wat viel te backuppen. In de periode daarna enkel GT5 en PoP singleplayer veelvuldig gespeeld. BC2/BF3 multi de rest (+ wat ik vergeet).

Anyway, wie het van plan is. Voor de zekerheid dus saves backuppen.

dvdkiwi schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 23:48:

Algemene vraag: als ik met guided shells (tank) of guided missiles (heli) een lock heb en ik vuur, moet ik dan de crosshairs over het target houden totdat deze hit of kan ik na afvuren gelijk terugschakelen naar mijn main gun? (lijkt me dat de missile/shell een guide nodig heeft totdat deze inslaat, maar ik weet het niet zeker).
Heatseakers gaan na het vuren als het goed is wel zelfstandig op het doel af toch?
Na afvuren kan je gelijk terugschakelen. Eenmaal gelocked is fire-and-forget.

[ Voor 24% gewijzigd door KngfCnns op 17-03-2012 00:47 ]

W00p w00p, eindelijk alle class-wapens helemaal unlocked (ook die van coop). PDW had ik al klaar, dus nu resten de shotguns nog, maar ik denk dat mn k/d dan op 1 komt te staan en mn w/l op 0,1 ofzo als ik dat ga doen, dus dat doe ik voorlopig nog maar niet. Misschien met de mappack die in juni uit gaat komen, maar ik vind er weinig aan én ze zijn gewoon waardeloos op medium/long range, dus voor mij op mijn favo maps gewoon niet te doen. Ik kan dus weer op mijn favo wapens gaan spelen en dat zal mn scores wel weer wat verhogen (voor zover ze al niet voor 90% van de tijd goed waren voor MVP). Wel wat irritante mensen gehad als tegenstander vandaag. Een hele squad uit de USA en zelfs iemand uit Nieuw Zeeland!! (die hebben volgens mij een minimale ping van 300!)

Maar goed, ik ben trots: http://battlelog.battlefi...e/weapons/173743702/xbox/

BatmanHorizon schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 00:31:
[...]
Na afvuren kan je gelijk terugschakelen. Eenmaal gelocked is fire-and-forget.
Thanx :)
Ik vind de guided missile als attack-heli gunner ook wel leuk, beetje tanks locken, raket erop (als ie inslaat want erg nauwkeurig zijn ze niet imo) en afmaken met je main gun :P

[ Voor 7% gewijzigd door Superkiwi op 17-03-2012 01:04 ]

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 20:15
dvdkiwi schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 01:00:
[...]

Thanx :)
Ik vind de guided missile als attack-heli gunner ook wel leuk, beetje tanks locken, raket erop (als ie inslaat want erg nauwkeurig zijn ze niet imo) en afmaken met je main gun :P
Guided is inderdaad een heel nuttig wapen. Eerst een salvo met je main gun, dan snel guided locken en vuren en dan hopen dat je nog een paar hits kan maken met je main gun maar dan moet je de tank eigenlijk wel kapot hebben. Zeker als je een fatsoenlijke pilot hebt moet je een tank in 1 run kunnen destroyen.

Ik geef zelf nog de voorkeur aan de TV missle omdat deze heel erg handig is tegen anti air, maar nog belangrijker dat het echt kicken is om de enemy chopper ermee uit de lucht te tikken! ;)

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:01
Martinspire schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 00:52:
W00p w00p, eindelijk alle class-wapens helemaal unlocked (ook die van coop). PDW had ik al klaar, dus nu resten de shotguns nog, maar ik denk dat mn k/d dan op 1 komt te staan en mn w/l op 0,1 ofzo als ik dat ga doen, dus dat doe ik voorlopig nog maar niet. Misschien met de mappack die in juni uit gaat komen, maar ik vind er weinig aan én ze zijn gewoon waardeloos op medium/long range, dus voor mij op mijn favo maps gewoon niet te doen. Ik kan dus weer op mijn favo wapens gaan spelen en dat zal mn scores wel weer wat verhogen (voor zover ze al niet voor 90% van de tijd goed waren voor MVP). Wel wat irritante mensen gehad als tegenstander vandaag. Een hele squad uit de USA en zelfs iemand uit Nieuw Zeeland!! (die hebben volgens mij een minimale ping van 300!)

Maar goed, ik ben trots: http://battlelog.battlefi...e/weapons/173743702/xbox/
Anders pak je toch de shotguns bij bepaalde maps/mcoms. Ik pak soms ook een USAS bij de 3de MCom ronde in Metro of de eerste ronde bij Grand Bazaar (verdediging). Niet omdat ik zo graag kills wil hebben met een n00b wapen, maar omdat ik die k*t sniper klasse een keer wil uitspelen |:(
GerardHenninger schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 03:24:
[...]

Anders pak je toch de shotguns bij bepaalde maps/mcoms. Ik pak soms ook een USAS bij de 3de MCom ronde in Metro of de eerste ronde bij Grand Bazaar (verdediging). Niet omdat ik zo graag kills wil hebben met een n00b wapen, maar omdat ik die k*t sniper klasse een keer wil uitspelen |:(
Haha, prutser, leer gewoon schieten :>

Anyways, als je de recon wilt doen zonder rifles, dan kun je beter voor de PDW gaan. De PP19 is niet verkeerd. Ook de P90 gaat lekker en de rest is eigenlijk alleen met extended magazine een beetje te pruimen, doch niet verkeerd.

Maar ik zal ze wel eens vaker pakken als ik wat dichter rond de objective verdedig. Ik zit alleen te vaak te ver weg of ben genoodzaakt een wat grotere range te gebruiken. Maar goe, ik heb daar verder geen haast meer bij.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Zijn hier nog mensen die BF3 liever op de PC spelen? Zit namelijk te denken om een PC te kopen voor BF3 om de volgende redenen

Betere graphics
Betere besturing
Meer spelers per level

• pa4jv
  • Laatst online: 19:37
Neuh, ik kan niet zonder mijn tweakertjes. O+

• Geronimous
BatmanHorizon schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 19:32:
Ik heb mijn saves nog gewoon...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Jeroenimoes schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 11:38:
[...]
Ik heb mijn saves nog gewoon...
offtopic:
Net weer uitgevoerd, toch niks meer te verliezen. Weer saves van bf3 kwijt. Hier heel crappy foto's. Zo moet het toch? Andere fora zeggen idd ook dat je saves niet weg zouden gaan... Tenzij ik dus iets ontzettends verkeerd aan het doen ben.

http://imgur.com/a/w1n6Y

Het is wel telkens zo dat hij iets langer erover doet om tot 7% te komen en daarna schiet hij in één keer door naar 100%

[ Voor 12% gewijzigd door KngfCnns op 17-03-2012 12:20 ]

• Flimovic

Flimovic

@ Batman
Ik zou niet weten hoe het anders moet of wat je verkeerd hebt gedaan. Aan de andere kant, voor BF3 maakt het niet zo veel uit toch als je je saves kwijt bent?

Flimovic schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:01:
@ Batman
Ik zou niet weten hoe het anders moet of wat je verkeerd hebt gedaan. Aan de andere kant, voor BF3 maakt het niet zo veel uit toch als je je saves kwijt bent?
Mja, is eigenlijk alleen je singleplayer voortgang en als je die hebt uitgespeeld, is dat toch prima?

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
@flimovic, weer ff de helicopter in zo? kharg island en caspian border zijn wel gaaf :)

psn = smeersbergen

• cheiron
Blegh, net een paar potjes gespeeld, maar het ging echt voor geen meter. Van die potjes dat op bazaar Rush, de attacker gewoon eerder bij de mcom is dan alle verdedigers. Hoe de @%^#$%^kan dat nou weer dan? Binnen 20 seconden de hele eerste basis kwijt.

Verder constant 1 shot kill terwijl gasten die een vol magazijn aan Usas fragrounds pakken (ja, usas fragrounds :P ) gewoon met 100% verder lopen. Dikke vette ragequit

Flickr PSN ID= cheironnl

Flimovic schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:01:
@ Batman
Martinspire schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 15:14:
[...]

Mja, is eigenlijk alleen je singleplayer voortgang en als je die hebt uitgespeeld, is dat toch prima?
Uitgespeeld op hard idd. Maar wel jammer voor die trophies die je kan halen in sommige levels. Moet ik weer helemaal bij het begin beginnen. Vind trophies behalen nog wel leuk voor sommige games. Was meer een schok omdat ik nog voor vrij veel andere spellen veel heb vrijgepeeld e.d. Zou echt iets om me heen kapot hebben gemaakt als ik voor GT5 of Tekken 6 en dat soort spellen geen back up had.

Voor de rebuild. Als je een 40gb PS3 hebt of safe wilt zijn, maak een back up van je savegames.

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
RevoNL schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:51:
[...]

voor de trap staan en "gas" geven.. is me vaak zat gelukt. zoals in een eerdere post al aangegeven, in metro voornamelijk..
Gisteren weer rond gereden met de EOD bot... op Seine Crossing. Gewoon gas blijven geven. trappetje op, trappetje af.

[ Voor 3% gewijzigd door NLRev0lution op 17-03-2012 19:07 ]

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• pa4jv
  • Laatst online: 19:37
Hey medetweakertjes, stop eens met die fragrounds. Ze zijn irritant. :)

Groetjes.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
omg, c4

• steppa87
Echt awsome zag hem ook voor bij komen

PSN ID = steppa87

• Flimovic

Flimovic

Maaarek schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 17:01:
@flimovic, weer ff de helicopter in zo? kharg island en caspian border zijn wel gaaf :)
Ik ben altijd in voor een potje helicopteren (BF3 bedoel ik in dit specifieke geval, niet met je leuter slingeren). Maar helaas zie ik het nu pas....

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Weet iemand welke knoppen je moet indrukken (of ingedrukt moet houden) bij de XBOX 360 met de coop missie Eleventh Hour (laatste missie) helemaal aan het einde als die Azzaad (of hoe die ook heet) je vastgrijpt? Bij mij in beeld verschijnt er een knopje, maar die wordt niet goed weergegeven (waarschijnlijk een bug) waardoor ik niet wat ik moet indrukken. Welke knop is het dus (1x indrukken voor langere tijd, of meerdere keren)? :)

Ik heb op youtube gezocht of het daarin werd weergegeven maar die filmpjes zijn vooral voor de PC.

Ik heb samen met een een maat van me nu 6x geprobeerd om hier doorheen te komen en het wordt erg frustrerend... :) Hoop dat iemand het weet!
zenith schreef op zondag 18 maart 2012 @ 13:32:
Weet iemand welke knoppen je moet indrukken (of ingedrukt moet houden) bij de XBOX 360 met de coop missie Eleventh Hour (laatste missie) helemaal aan het einde als die Azzaad (of hoe die ook heet) je vastgrijpt? Bij mij in beeld verschijnt er een knopje, maar die wordt niet goed weergegeven (waarschijnlijk een bug) waardoor ik niet wat ik moet indrukken. Welke knop is het dus (1x indrukken voor langere tijd, of meerdere keren)? :)

Ik heb op youtube gezocht of het daarin werd weergegeven maar die filmpjes zijn vooral voor de PC.

Ik heb samen met een een maat van me nu 6x geprobeerd om hier doorheen te komen en het wordt erg frustrerend... :) Hoop dat iemand het weet!
Volgens verschillen die knoppen, want wat ik zo zie op de youtube filmpjes is het telkens A of B, maar R1 heb ik ook al gezien.

Bij youtube mag je heus wel 360 toevoegen aan je "Eleventh Hour BF3" zoekactie :+

Maar misschien moet je eens als andere proberen, dus niet als host van de coop, maar als client/joiner.

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 18-03-2012 14:19 ]

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 18 maart 2012 @ 14:19:
[...]

Volgens verschillen die knoppen, want wat ik zo zie op de youtube filmpjes is het telkens A of B, maar R1 heb ik ook al gezien.

Bij youtube mag je heus wel 360 toevoegen aan je "Eleventh Hour BF3" zoekactie :+

Maar misschien moet je eens als andere proberen, dus niet als host van de coop, maar als client/joiner.
Die filmpjes op youtube laten het allemaal vanuit de andere persoon zien. :)
Ik heb nog steeds de combo niet kunnen vinden :(

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
Flimovic schreef op zondag 18 maart 2012 @ 12:20:
[...]

Ik ben altijd in voor een potje helicopteren (BF3 bedoel ik in dit specifieke geval, niet met je leuter slingeren). Maar helaas zie ik het nu pas....
komt van de week wel weer dan, vanavond uit eten met de family :9

psn = smeersbergen

• steppa87
Vanavond ben ik weer van de partij ! Zijn er ook nog gasten die een keer met een squad sqdm of sqrush willen doen !?

PSN ID = steppa87

Weer nieuwe blogpost
Geen Rush en Conquest in Close Quarters DLC Battlefield 3

Kun je niet wachten om straks bommen te planten en op grote schaal landje veroveren te spelen in de aankomende DLC voor Battlefield 3? Dan hebben we slecht nieuws voor je, want DICE heeft zojuist bekendgemaakt dat zowel Rush als Conquest niet speelbaar zal zijn op de mappen uit het Close Quarters-pakket. Deze modi leenden zich volgens lead designer Niklas Fegraeus simpelweg niet goed voor de kleine, beschutte omgevingen uit de DLC:

We also had to tackle the challenges of bringing our tried and tested game modes to the smaller scale. We understood quickly that Rush, being a large and progressive mode that takes you on a journey from M-COM to M-COM, simply wouldn’t fit physically. So instead, we turned our attention to Conquest. How could we tailor this essential Battlefield game mode to fit our new type of environment?

Geen Rush en ook geen Conquest dus, maar wel een compleet nieuwe modus genaamd Conquest Domination. Dit is in feite een soort Conquest op kleine schaal:

In particular, flag defense is suddenly more important, and you get different tactical layers due to the subtle differences the new mode provides. It’s reminiscent of those tactics I practiced to perfection in my e-sports days. Listen for the footsteps, spray the wall, throw your grenade, cover one angle each and constantly communicate. The experience grows with our tried and tested squad play mechanics, and the intensity and pure challenge of trying to dominate these close quarters is something I’m convinced will put even the best squads to the test.

We wanted the thrill of fighting in close quarters. We wanted the adrenaline rush that comes from always being one second from potential death. We wanted the world around you to be both your best friend and mortal enemy, by protecting you in one moment and in the next, completely failing you by opening up new ways for the enemy to attack.

Mocht je niet warmlopen voor de Conquest Domination-modus, dan kun je altijd nog aan de slag met het traditionele Team Deathmatch. De Close Quarters DLC voor Battlefield 3 staat gepland voor een release in juni.
Dus we krijgen nog een conquest mode. Nu hopen dat ze alle 3 de varianten ook eventjes als aparte playlists toevoegen, want om nou zoveel verschillende soorten conquest door elkaar te doen lijkt me helemaal niets aan.
Daarnaast hoop ik dat het spawnsysteem er een beetje op aangepast wordt, de huidige TDM is echt slecht qua spawn (al is dat bij rush/conquest ook nog te vaak)

Hier de volledige blogpost: http://blogs.battlefield....ield-into-close-quarters/

Omg, de lag op Seine Crossing was killing vanavond. Mannetje vielen pas na een seconds of 3 om, terwijl ik met 1 schot neerging. Rage quit.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

steppa87 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 16:43:
Vanavond ben ik weer van de partij ! Zijn er ook nog gasten die een keer met een squad sqdm of sqrush willen doen !?
Squad rush wil ik zeker nog wel doen :)
Alleen gaat vanavond niet meer lukken...

• Unomomentodado
@Jackal, we hebben gelukkig nog wel gewinnen van die viezerikken. USAS en RPG's waren dat potje mijn enige deaths zo'n beetje. Potje erna waren ze weg en hebben we de overgebleven teamleden snoeihard gebase-raped om de frustratie te verwerken. :)

• cheiron
Snoeihard inderdaad. 2 tanks in hun spawn. Voel mij nog een beetje vies.

Maar die fransen waren echt mega irritant. Had niet het gevoel dat er veel lag was overigens

Flickr PSN ID= cheironnl

Ik begon de avond al met 3 diconnects net de EA servers op Metro. Misschien had ik weer eens last van het wekelijkse onderhoud aan de EA servers. Vorige week zondag was het precies hetzelfde, alleen kreeg ik toen netjes bij iedere disconnect de melding dat er onderhoud was aan de servers.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Okasha
  • Niet online

Ik word helemaal gek van die trailers van battlefield. Lopen alleen maar te teasen over van alles, en ondertussen zitten wij nog steeds op een simpele patch te wachten. Praatjes vullen geen gaatjes.
Dit is geen trailer van Dice, maar een trailer gemaakt door een clan o.i.d.

Verwijderd

Dit weekend was weer een lag festijn van jewelste!! Vrijdag avond begon het, zaterdag ochtend nog steeds heel veel lag op de EA servers. Zaterdag avond getest en ben maar meteen weggegaan ff lekker karperen, snachts terug gekomen van het vissen toch maar even een poging gedaan bar slecht. En eindelijk zondag dus gisteren een beetje beter en speelbaar maarja kon niet echt lang doorspelen. Ging het eindelijk lekker moet je weg hahaha.

Btw @steppa wacht even met squad DM spelen. Wacht even tot de patch er is en anders moet je gewoon weggaan als Teheran aan bod is.

Maaruh op zich wil je ik vanavond wel even wat potjes spelen. Dat zal dan na 7 uur worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 09:21 ]

• Flimovic

Flimovic

Ik ben ook zeker in voor wat potjes SQDM, moet nog 3 keer winnen voor mn assignment :) Of het vanavond wordt weet ik niet....

Verwijderd

LoL je moet dat echt met een clubje spelen waar je al vaker mee hebt gespeeld anders word het vrij lastig, daarom zijn mijn stats vet verrot hahaha Squad DM en Squad Rush medals halen kost je een dikke suckage stats score als je met Randoms moet spelen!

• cheiron
Ik wil ook wel een keer mee doen met squad deathmatch voor het assignment. Moet nog 5 rondjes winnen.. van de 5

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Jammer dat je geen ribbons kan weggeven he.
cheiron schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:19:
Ik wil ook wel een keer mee doen met squad deathmatch voor het assignment. Moet nog 5 rondjes winnen.. van de 5
Ik moet er ook nog 3....

• Flimovic

Flimovic

Ik zeg gewoon een keer met een squad in een (lege) server gaan zitten en die ribbons ophalen :)

Verwijderd

LOL ik hoef die ribbons niet meer te halen, maar ik help jullie graag (indien jullie niet met 4 man zijn), ik weet hoe het kan zijn om dit met randoms te doen!
Flimovic schreef op maandag 19 maart 2012 @ 10:51:
Ik zeg gewoon een keer met een squad in een (lege) server gaan zitten en die ribbons ophalen :)
Prima idee.

• Geronimous
Wr hebben gister ook nog ff squad rush en squad dm gespeeld voor de ribbons. Rush ging goed en we wonnen het eerste potje meteen, bij dm kwamen we laat in een game maar liepen snel in. Volgende ronde was dus zeker voor ons geweest ware het niet dat er nnog maar 1 squad overbleef die snel ook helemaal leeg liep...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• cheiron
Wel een paar keer geprobeerd, maar:
1) Solo kom ik altijd in een zwaar verliezend team
2) Met bekenden een paar keer geprobeerd: kwam ik als enige in een ander (verliezend) team terecht
:D

Via de server browser nooit aan gedacht..

Flickr PSN ID= cheironnl

Verwijderd

Ik blijf het belachelijk vinden dat ze in de reclame zeggen dat het nog nooit zo makkelijk was om samen te spelen... Het is gewoon zo moeilijk om samen te spelen en met squad matches al helemaal, paar keer geprobeerd maar nog nooit gelukt om met mijn eigen sqaud in een squad te komen. Server browsers zouden dan wel wat beter gaan, maar ik snap gewoon niet waarom je niet automatisch bij je squad komt.

• Unomomentodado
Ik moet nog 45x SQDM winnen voor mijn medal, dus ik ben er bij :)
SQDM en SQRush winnen is echt niet zo moeilijk hoor. Kijk of er nog 3 man online zijn met BF3. Vraag of ze die modus willen doen -> spelen = win. Gewoon goed communiceren. Niet teveel campen en perks/classes op elkaar aansluiten.

Bij Rush is het de bedoeling om de 4 man uit te schakelen, dan armen en dan winnen.
(Of als defenders gewoon zorgen dat er altijd iemand leeft om die mcom te saven, dan wel zorgen dat iedereen snel bij de mcom kan komen)

Bij DM is het vrijwel altijd een win als je de LAV kunt bemachtigen. Zit daarin en je wint bijna elke pot wel. De Engineers repairen dat ding vrijwel constant en de driver/gunner schakelen iedereen uit.
Zit je niet in dat ding, dan moet je hem zo snel mogelijk slopen, om vervolgens er zelf in te gaan.
Je kunt ook proberen om een belangrijke plek op de map in te nemen. Bij Damavand Peak is het de bovenste verdieping van het gebouw (daar komt echt iedereen in langs). Dus de plek uitzoeken waar je iedereen wel tegen zult komen en ervoor zorgen dat je niet op de begane grond zit is dan altijd wel handig, want dat is vaak erg makkelijk te verdedigen.

Werken met een spawn-beacon om je positie te beveiligen is ook wel handig.

Echt serieus, hoeveel moeite wil je hebben met die modus. Niet in je 1tje proberen, want dan is de kans gewoon te groot dat je verliest. Bedenk: het gaat er niet om hoe vaak jij dood gaat, maar hoe vaak jij de ander uitschakeld. Een suicide of lullige death is niet erg als je daarvoor maar gewoon meer gasten hebt afgeschoten. Als je niet een positieve k/d kunt halen (en 2 man uit je team dat ook niet hebben) dan kun je de pot al op je buik schrijven. Je hoeft echt niet sneaky te doen of te gaan campen in hoekjes, want dan gaat het gewoon niet snel genoeg. 1 goede rampage is vaak al voldoende om de leiding te nemen. Let goed op waar een bepaalde squad zit (en of ze bij elkaar/op de beacon spawnen). Dan kun je ze vastzetten om vervolgens meerdere malen te pakken.

Mijnen en c4 neerleggen om de LAV uit te schakelen helpt ook wel. En iemand dat ding af laten leiden om vervolgens van een flank/achterkant dat ding uit te schakelen is ook handig.

Kortom; 4 man via voice-chat die samenwerken en smerige taktieken gebruiken is dé manier om die modussen te winnen.

Verwijderd

@Hierboven

SQ Rush is idd een eitje. Met 4 man is het meestal zo makkelijk dat je er doorheen vliegt.

SQ Deathmatch zuigt, maar dat komt mede doordat het hele deathmatch systeem van BF3 zuigt. Beter gewoon die modus links laten liggen, het gaat immers om het plezier toch niet om de hoeveelheid dingen die je hebt gehaald?

• cheiron
Al een kwqrtier bezig om in een gebalanceerd potje sqdm te komen... Wqt een klotemodus is dat toch

Flickr PSN ID= cheironnl

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Had zelf de "win a squad rush" ribbon nog niet, maar zelfs in je eentje zonder communicatie is die makkelijk te halen.
Gewoon als medic spelen met health packs en met een beetje aiming skills heb je de MCOM area zo onder controle.
NewbieNeo schreef op maandag 19 maart 2012 @ 22:17:
Had zelf de "win a squad rush" ribbon nog niet, maar zelfs in je eentje zonder communicatie is die makkelijk te halen.
Gewoon als medic spelen met health packs en met een beetje aiming skills heb je de MCOM area zo onder controle.
Mja, ik heb in normale rush al vaak zat dat ik het in mn 1tje oplos, dus dat moet wel gewoon lukken.

En zoals ik al zei bij SQDM, zorg dat je in de LAV komt te zitten. Vaak zijn er 2 teams wel aan elkaar gewaagd en zit de rest voor spek en bonen in de game, waardoor je alleen een kans maakt als je die LAV te pakken krijgt en er overheen gaat walsen.

Verwijderd

Net wat leuke potjes gespeeld, totdat die vriend van mij wederom zonder wapens spwande. @Martinspire, jij had aangeraden om de save file te verwijderen, dit werkte dus een paar potjes. Heb je nog een ander idee? :P

• Geronimous
Martin is weer eens captain obvious, de alwetende die niets moeilijk vindt en alles maar in zijn eentje in de servers moet oplossen. :p

Het probleem is dat je heel snel een leeglopende server hebt als je er geolied doorheen gaat. En de randoms snappen er vaak niets van als je zonder je maten speelt...

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mr Ton
  • Laatst online: 01-02 20:15
Martin is geen Captain Obvious, hij is gewoon pro ;)

Maar ik kan me niet herrinneren dat wij er toen zoveel moeite mee hebben gehad, en we gebruikten de LAV niet eens. We speelden toen met zn 3en in een squad en onze random nummer 4 verneukte het bijna iedere keer maar toch 5 uit 5 rondes gewonnen. Zorgen dat je zelf niet veel dood gaat, dan geef je de ander punten, en een flink positieve KDR halen. LAV nak je gewoon met een paar Javelins (volgens mij al disable bij 1 hit, mijnen spot iedereen) en constant dicht bij mekaar blijven, bij voorkeur in een hutje ofzo, en tegenstanders een beetje lokken, zo stom zijn ze vaak wel. Oh en suppressors blijven ook heel handig in DM games (nja eigenlijk alle gamemodes, vrijwel standaard bij mij), om die verdwaalde CoD spelers 'rood puntje op de radar, rush rush, kill kill' van je af te houden.

Maar het lijkt me inderdaad erg frustrerend om die assignment te halen met randoms want dan gaat dit bovenstaande allemaal niet op.. Leeglopende servers had ik gelukkig niet. Keep trying ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Mr Ton op 20-03-2012 02:18 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Okasha
  • Niet online
Jeroenimoes schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 01:08:
Martin is weer eens captain obvious, de alwetende die niets moeilijk vindt en alles maar in zijn eentje in de servers moet oplossen. :p
lol :+ Misschien kunnen Martin en die ander weer een keertje hun egocomp voorstelling opvoeren, lijkt me kostelijk.

Ontopic: op facebook roepen "ze" dat de patch er snel aankomt en dat ze op de achtergrond bezig zijn met voorbereidingen oid.

[ Voor 13% gewijzigd door Okasha op 20-03-2012 07:57 ]

Gisteren na een disconnect ook eens een potje SQDM geprobeerd. Het eerste ventje wat ik tegen kom loopt recht op mijn loop af, waarna ik begin te vuren. Ik zeg niet dat ik alles geraakt heb, maar 10 hits waren het zeker. Knalt dat ventje mij met 1 schot af (hij had nog 90%).... Ragequit. Wat is er GVD de laatste tijd met de servers aan de hand??
Soms kom in een potje dat wanneer ik iemand raak, dat deze ook gestrekt gaat, maar het meerendeel van de potjes kost het me bijna een half magazijn om iemand neer te leegen. Vaak heb ik dan zelf ook nog maar een beetje health over.
Het valt me trouwens wel op dat er dan ook vaak polen in de server zitten (Geert, kan ik deze ook melden???)

• Flimovic

Flimovic

Echt heel wazig inderdaad, ik speelde gister met Jeroen, Moulin en iemand anders (naam even kwijt) SQDM. Het eerste potje ging best goed op Seine en hadden we gewonnen, het tweede potje al wat minder op Bazaar, en het laatste potje op Teheren ging ronduit kut. Ik raakte he-le-maal niks meer. Ik stond op een gegeven moment gewoon 0-8 of zo.... WTF! Ik raakte ze gewoon niet....

Anyway, het positieve is dat we de eerste twee potten dus gewonnen hadden en ik nu dus nog maar eentje moet voor mijn assignment :)

[ Voor 15% gewijzigd door Flimovic op 20-03-2012 09:12 ]

• Dynamix
Okasha schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:56:
[...]

lol :+ Misschien kunnen Martin en die ander weer een keertje hun egocomp voorstelling opvoeren, lijkt me kostelijk.

Ontopic: op facebook roepen "ze" dat de patch er snel aankomt en dat ze op de achtergrond bezig zijn met voorbereidingen oid.
Vandaag gaan ze inderdaad voorbereidingen treffen op de servers voor de aankomende patch:
http://mp1st.com/2012/03/...pares-for-incoming-patch/

Verwijderd

@Jeroenimous heel scherp gezien, en Mr Ton jullie voeren hem gewoon en daar wordt ie nog voller van, van zichzelf dan he :P 8)7 .

@jackal131 meestal heb jij er alleen last van, maar nu had ik dat probleem ook!

@Flimovic 1e 2 potten gingen inderdaad heel goed totdat ik dus ook weer lag
kreeg en wederom zoals het begin van de avond niets meer raakte.

In het begin van de avond samen met Phyt_ op een server gezeten dik geownd (11-0 voordat we ook maar op de helft van de tickets zaten) en opeens kreeg ik een disconnect, daarna nog 2 keer vastgelopen. Kijk vervolgens op Battlelog staat er 0/0 ??? weg score weg positieve KD oppepper!

Ik merk dat ik steeds minder plezier beleef aan het spel, heel jammer maar volgens mij zijn er meer mensen die er zo over denken want ik zie steeds minder mensen BF3 spelen in mijn friendslist.

@Dynamix: mooi! laat maar komen die handel.

• cheiron
Same here afgelopen week; ik raak echt geen pepernoot meer:
- Mannetjes die een 320 voltreffer koppen en 90% health overhouden. Ik ben natuurlijk wel in 1 hit altijd dood
- Mannetje komen de hoek omlopen. Het moment dat ik hun hoofd om de hoek zie komen ben ik al dood
- Tankshell direct hits doen misschien 30% damage
- Ik krijg soms hitmarkers als ik echt 3 meter voor iemand schiet

En dan nog het feit dat ik in de afgelopen weken misschien 5 balanced potjes heb gespeeld. Het is of een complete overloop, of geraped worden. Neuh, ben het even flink beu

Oh, en hoe krijgt een frogfoot het toch elke keer voor elkaar om mijn 100% tank met 1 run van voren kapot te krijgen. Ik krijg hooguit een disable met 14 hits.

Flickr PSN ID= cheironnl

Pagina: 1 ... 59 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.