Verwijderd

Ik werd 1 keer gecountersniped dat kwam doordat ik tegen een invisible wall aanschoot op het hoogste gebouw. Dat is irritant precies hetzelfde bij Teheran op de brug op beide plaatsen kan je alleen met de MAV komen. Ben blij dat dat straks verholpen is.
Ik snap nooit dat de andere snipers mij wel kunnen zien en ik hun nooit kan vinden. Voor mijn gevoel heb ik wel een leuk plekje gevonden, zodat ik niet of slecht zichtbaar ben, maar dat blijkt nooit het geval.
Da's ook de reden waarom ik eigenlijk nooit als sniper speel.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Gvd, zit ik net in de Mobile AA, heli met 3 man uitgeschakeld, loopt ie vast :(

Potje daarvoor eens proberen te snipen, vanaf de boot (attackers) op Canals.
1x kill gemaakt: 478 meter :P
3x dood, maar ik moet oefenen ;)
Nog 58 kills voor de bipod, pfff...

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:30:
[...]

Jazeker je kan je adem inhouden en je scope op die manier steady houden op de gewenste target.

Echter is het wel lastig om een hele verre headshot te krijgen daar heb je echt een Bipod voor nodig.

@steppa: ik vind die L96 een beetje tegenvallen. Ik ben gewoon fan van de M98B. Monstergun helemaal van dichtbij. Als ik sniper op caspian rush dan wil je niet tegen mij spelen dat zou jij moeten weten hahaha ;)
Het gigantisch grote nadeel van de bipod is dat je die moet uitklappen en daarna pas kunt schieten (en met de minste beweging schiet ie er al heel fijn vanaf). Dat zorgt ervoor dat je een makkelijk doelwit bent voor een sniper die jij nog niet gezien hebt (bv omdat ie zich schuilhoud of iets voor zich heeft staan omdat ie tot dan toe een andere kant op keek).

Ik blijf erbij: bipod heb je echt niet nodig, tenzij je wilt gaan base-rapen of lang camperen en dat is niet echt iets waarvoor je ingame moet gaan zitten want je helpt je team 0,niets, ergert tegenstanders en kunt dan beter gaan vissen. 600+headshots/marksman zijn alleen te halen als je van ene spawn naar andere spawn schiet, dus getuigt niet echt van klasse, maar van lamheid. Als je nou nog het hele team van de tegenstander zit te spotten en actief meld aan je team waar wat/wie zit, dan is het al wat, maar dan kun je net zo goed met een MAV beschut gaan zitten.

Leer gewoon schieten met adem inhouden, ben je echt veel lastiger te raken, want je kunt tussen de schoten gewoon cover nemen...

Martinspire - PC, PS5, XSX

• NLRev0lution
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-01 07:07
Jackal131 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:43:
Ik snap nooit dat de andere snipers mij wel kunnen zien en ik hun nooit kan vinden. Voor mijn gevoel heb ik wel een leuk plekje gevonden, zodat ik niet of slecht zichtbaar ben, maar dat blijkt nooit het geval.
Da's ook de reden waarom ik eigenlijk nooit als sniper speel.
Same here, dan maar met de rpg knallen :p

PSN/XBL/Steam: NLRev0lution

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
@MOUlin yes u know kan me nog een potje op caspian voor de geest houden ;)

Nog 1 lvl en ik heb de M98B :)

PSN ID = steppa87

Verwijderd

steppa87 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:32:
@MOUlin yes u know kan me nog een potje op caspian voor de geest houden ;)

Nog 1 lvl en ik heb de M98B :)
LOL dan zie ik je binnenkort ergens liggen met de M98B haha
Martinspire schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 16:49:
[...]

Het gigantisch grote nadeel van de bipod is dat je die moet uitklappen en daarna pas kunt schieten (en met de minste beweging schiet ie er al heel fijn vanaf).

Ik blijf erbij: bipod heb je echt niet nodig,...... 600+headshots/marksman zijn alleen te halen als je van ene spawn naar andere spawn schiet, dus getuigt niet echt van klasse, maar van lamheid.

Leer gewoon schieten met adem inhouden, ben je echt veel lastiger te raken, want je kunt tussen de schoten gewoon cover nemen...
Nadeel wat je noemt is niet de grootste nadeel, het feit dat je steeds opnieuw moet aimen omdat je de straight pull bolt niet hebt dat is een nadeel vooral als je lopende of rennende tegenstanders hebt. Qua bewegingen heb je helemaal gelijk dat is zeer irritant.

Bipod heb je inderdaad niet nodig, maar wel voor 600+. 600+ headshots zijn niet lame en geeft wel degelijk klasse aan. Waarschijnlijk ben je zelf nog niet zo ver gekomen en daarom is het lame!! Ik weet tevens ook niet welke maps jij speelt maar je kan op meerdere plekken zitten om een beetje afstand te maken/krijgen. Zie mijn eerder geposte filmpje long range sniping en MVP 14500 punten.

Leer gewoon schieten? Leer gewoon aimen met adem inhouden. Ik zoek nooit cover omdat mijn schoten met een M98B vaak raak zijn en door mijn straight pull bolt kan ik meteen weer schieten zonder mijn scope omlaag te doen. 8) >:)
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 17:43:
[...]

LOL dan zie ik je binnenkort ergens liggen met de M98B haha

[...]

Nadeel wat je noemt is niet de grootste nadeel, het feit dat je steeds opnieuw moet aimen omdat je de straight pull bolt niet hebt dat is een nadeel vooral als je lopende of rennende tegenstanders hebt. Qua bewegingen heb je helemaal gelijk dat is zeer irritant.

Bipod heb je inderdaad niet nodig, maar wel voor 600+. 600+ headshots zijn niet lame en geeft wel degelijk klasse aan. Waarschijnlijk ben je zelf nog niet zo ver gekomen en daarom is het lame!! Ik weet tevens ook niet welke maps jij speelt maar je kan op meerdere plekken zitten om een beetje afstand te maken/krijgen. Zie mijn eerder geposte filmpje long range sniping en MVP 14500 punten.

Leer gewoon schieten? Leer gewoon aimen met adem inhouden. Ik zoek nooit cover omdat mijn schoten met een M98B vaak raak zijn en door mijn straight pull bolt kan ik meteen weer schieten zonder mijn scope omlaag te doen. 8) >:)
Vaak zat in de 600+ gekomen. Meestal eerst een schot lossen om de drop in te schatten, om vervolgens raak te schieten, maar dat lukt me ook wel met een 4x scope. Maar zowel in Rush als Conquest is dat totaal niet behulpzaam. Dat bedoel ik er gewoon mee. De kans dat ie dan weer vrolijk een paar seconden later van zn spawn af komt om in 1/2 gevallen met een sniper jouw voor je bakkes te schieten is gewoon erg groot. Tenminste, als ik gesniperd wordt door zo'n zielig figuur, dan reken maar van yes dat ie daar niet lang zal zitten. Of misschien iets langer, maar dan krijg je er wel extragratisch een teabag bij :+

Ik vind het niet echt boeiend dat je dan zo'n hoge marksman krijgt en daardoor MVP wordt. Prima dat het kan, maar dan sta je dus bovenaan met 1 of 2 kills en een hoge score, maar wat heb je dan verder nog gedaan? Dan lijkt me een teammate die 5 vlaggen heeft overgenomen / 2 mcoms heeft uitgeschakeld en 20 man heeft neergeschoten toch wel een potje belangrijker dan die kill van jou.

Begrijp me niet verkeerd, ik pak ook vaak graag een sniper en kan zeker een aardig potje schieten met die dingen, maar zet ze in om je team te helpen en niet alleen voor de kills te gaan "omdat je zo ver kunt schieten"

Binnenkort komt er wel weer een nieuw filmpje van mij met wat meer sniper-werk erin en dan zal ik wel laten zien wat ik bedoel.

Verwijderd

Blijkbaar heb je de post niet goed gelezen het gaat om headshot van 600+. Zoals je al zelf aangeeft je moet gewoon een beetje in beweging blijven of cover zoeken. Dan heb je geen last van dat soort dingen.

Ik vind het wel knap alle schoten welke werden gevuurd waren headshots van minimaal 1000 meter ver. Bijna geen schoten welke mis gingen of waren het er geen. Als jij ziet dat je team het heel makkelijk heeft en je kan ff lekker sniperen doe je dat gewoon.
Gisteren precies eender meegemaakt was verschrikkelijk saai potje maar op een gegeven moment zaten ze op een van de hoogste daken en in de hijskraan zelf te sniperen. En dan is het een leuke uitdaging om hun eerder te raken dan dat hun dat doen.

Ik begrijp je niet verkeerd, volgens mij begrijp ik je veel te goed. Laten we het daar maar bij houden. We kunnen een eeuwige discussie houden maar dat heeft geen nut.

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-01 15:15
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/179588205732040704

Patch is being tested at cert by MS and Sony yes

Jeuj, hoelang is het dan nog wachten?
Jeej 537 meter :P
Ik begin het nou steeds meer door te krijgen, maar bewegende targets heb ik nog niet geraakt...
Ik doe nu zo 2 à 4 kills per rondje, voor de punten doe ik het niet ;)
Ik hark wel veel spot bonusses binnen, druk constant op select.
Op Caspian had ik ook jeanlock nog even te pakken ;)
Op Canals is het lekker schieten vanaf het schip, daar had ik er een paar van 300+ meter.
De soflam stond naast me, Mobile AA was minstens 15 min gepaint (met rood ruitje erin), maar niemand heeft erop geschoten...
Denk dat ik de komende tijd veel ga oefenen met snipen, misschien komt die accuracy medal dan ook nog eens haha ;) (moet ik wel 5 headshots maken natuurlijk)

[ Voor 13% gewijzigd door Superkiwi op 13-03-2012 20:00 ]

dvdkiwi schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 19:57:
De soflam stond naast me, Mobile AA was minstens 15 min gepaint (met rood ruitje erin), maar niemand heeft erop geschoten...
Moet je toch eens vaker met ons gaan spelen, Als een target gepaint is, dan overleeft deze het niet al te lang.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

@dvdkiwi. Nog bedankt daarvoor. Ik kon je ook nergens vinden.

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:03

-tom-562

Oliesjeik

1 van de ziekste potjes ooit voor mij 8)7 Heb er wel een aantal gehad die ook in die richting waren qua scores (minus de medals dan, die tikken altijd hard aan), maar dat zijn dan potjes dat ik in de tank zit. 34/13 op metro, 21k punten bijgeschreven 8)7
http://battlelog.battlefi...how/35741436/2/372869477/

Vaak bu'j te bang!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Adem inhouden tijdens het snipen is niks voor mij tijdens longrange.

Geloof mij, +800m headshots kun je haast niet maken zonder bipod. Of je moet een vaste hand hebben en precies weten hoe hoog je moet mikken.

Maar kijk, je bent een makkelijkere doelwit voor de sniper als je je bipod gebruikt toch? Maar als jij diegene kilt, dan ga je naar een andere plek, zo simpel is dat.

Als jou tegenstander gaat lopen met zijn sniper dan wacht je gewoon op het juiste moment totdat hij stil staat. Hij kan niet tijdens het lopen een headshot maken, daarvoor moet die even stil staan, en dan sla jij toe.

• KillerZero86
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:42
Wat is painten?

• steppa87
Verven

Edit sorry beetje flauw

Met paint lock je een enemy voertuig of chopper met laser waardoor team genoten guided shell/missle (weet niet welke vd 2) af kunnen vuren

Gisteren weer een aantal toffe potjes gespeeld
Vooral caspian was mooi dat we die nog in winst om wisten te zetten

Laatste potje zaten we tegen 2 clans
Dikke georganiseerde misdaad :)

[ Voor 96% gewijzigd door steppa87 op 14-03-2012 07:02 ]

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Ik heb al een maandje niet meer gespeeld, is er ondertussen nog wat gepatched ofzo?
steppa87 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 00:20:
Met paint lock je een enemy voertuig of chopper met laser waardoor team genoten guided shell/missle (weet niet welke vd 2) af kunnen vuren.
Geldt voor zowel guided shell als voor de guided missile.
Je kunt het een beetje vergelijken met de dart uit BC2.

• steppa87
Sorry bf3 is mn eerste in de reeks :) bevalt me zeer goed moet ik zeggen.

Maar wat is het verschil tussen die twee precies ?

PSN ID = steppa87

Guided shells schiet je af met een tank en de missiles met een jet, chopper en volgens mij ook de mobile AA

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
aCb1780 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 18:46:
http://twitter.com/#!/zh1nt0/status/179588205732040704

Patch is being tested at cert by MS and Sony yes

Jeuj, hoelang is het dan nog wachten?
Gemiddeld genomen 1 a 2 weken. Maar aangezien het zo'n grote patch is, ga ik uit van minimaal 2 weken...
Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 21:44:
@dvdkiwi. Nog bedankt daarvoor. Ik kon je ook nergens vinden.
Graag gedaan ;)
Ik lag op de rotsen tussen de hoge rood-witte toren en de 2e basis. Dus niet in de richting vanwaar je de attackers verwacht. (het zandweggetje langs het hek omhoog bij de eerste basis)
Vanaf daar had ik mooi uitzicht op de mcom naast het open veld en op de gebouwtjes vlakbij waar jullie tanks spawnen.
Ik zag regelmatig een sniper scope oplichten, maar volgens mij had niemand mij door want ik heb niks horen suizen :)
Maar niet doorvertellen he :>
Vanavond weer even verder oefenen :P

[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 14-03-2012 11:07 ]

Verwijderd

Ik zag wel de toren maar meer niet. Had gisteren ook een mooie plek op kargh island. Aan de us kant. Links van A in de bergen. Dan zie je a b en c. D red je ook nog als je iets verplaatst.

Volgens mij is bijna iedereen nu aan het snipen gegaan.
Op Kargh heb ik als attacker ook geprobeerd te snipen, heb er maar een paar geraakt.
Ik zag, nadat de eerste set mcoms was gepakt, wel 3 snipers op de berg aan de linkerkant liggen (vanaf de boot gezien). Deze proberen te raken maar helaas...
Rubber bootje gepakt, omhoog gelopen en daar lagen ze met z'n 3en...
Dus maar het mes erin gezet haha :P
Daarna gingen ze in die hele hoge toren zitten (dmv hun MAV).
Toen heb ik er nog wel wat gepakt.

Het meeste verloren gisteren, maar ik moet toch oefenen...
Zo heb ik ook moeten oefenen met de heli's, waarmee ik toen mijn team ook niet echt hielp.

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-01 16:52

Tags NL

Harmful or Harmless?

Matthewhay schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:37:
[...]

Ik moet zeggen dat dit mij het voldaanste gevoel geeft in battlefield. Er is voor mij niks leuker dan een chopper of jet uit de lucht te schieten met een tank !
Of een chopper met een RPG-V2 uit de lucht knallen zoals ik dat deze week deed :P

https://powershellisfun.com

• GerardHenninger
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:22
Met welke gezellig Tweakers mag ik vanavond/vannacht gamen? Laatste dagen was het leuk gamen met 8+ GoT'ers op de servers.

Alleen wil IK vandaag in de choppers want die moet ik nog even unlocken; vandaag heb ik daar recht op aangezien ik jarig ben!

Hiep Hiep Hoer(a)(en)! *O*
Gefeliciteerd, Gerard.

Als je trouwens nog vanalles moet unlocken, zorg dan dat je op de gunner positie gaat zitten.
Easy kills = veel punten = sneller unlocken.

[ Voor 76% gewijzigd door Jackal131 op 14-03-2012 13:04 ]

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-11-2025
Yo gasten,

Ik vorige maand Battlefield 3 (ps3) opgepikt. Eerste keer dat ik FPS speel op console, maar bevalt me dikke prima. Het gaat me ook best goed af. Na een beetje met een n vriend te hebben geoefend, hij speelt BF3 en voorgaande delen al jaren. Ik kom er wel achter dat teamwork nogal belangrijk is dus voeg mij maar toe. Ik heb een headset.

PSN: CrapperDeCrap

Afbeeldingslocatie: http://g.bf3stats.com/ps3/3FLa01Pg/CrapperDeCrap.png

[ Voor 6% gewijzigd door CrapperDeCrap op 14-03-2012 13:04 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

GerardHenninger schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 12:57:
Laatste dagen was het leuk gamen met 8+ GoT'ers op de servers.

Alleen wil IK vandaag in de choppers want die moet ik nog even unlocken; vandaag heb ik daar recht op aangezien ik jarig ben!

Was het ook! (Ben HarmVeenstra / http://battlelog.battlefi...tra/stats/244279110/xbox/ ) *zich prima vermaakt zo* En gefeliciteerd man, ben er twee dagen niet (bij vriendin) maar ben er vrijdag weer!

[ Voor 9% gewijzigd door Tags NL op 14-03-2012 13:41 ]

Verwijderd

Met welke gezellig Tweakers mag ik vanavond/vannacht gamen? Laatste dagen was het leuk gamen met 8+ GoT'ers op de servers.

Ga ik vliegen, jij dr onder in en dan kan jij lekker op infantrie mee schieton

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 20:15

Gefeliciteerd! Ik wil je met alle plezier een keer rondvliegen met de chopper, doen we wel even Conquest want daar zijn de enemy's toch minder gefocust op het neerhalen van de chopper heb ik het idee, plus dat je twee jets hebt die je een beetje beschermen. En dan kunnen we hier en daar nog sneaky een vlag overnemen voor de extra snelle punten! Maar dat wordt hem niet vandaag, vanavond druk met andere zaken, bier enzo... ;)

Edit: Oe je moet nog 55000 punten voor de service star, daar ben je nog wel even zoet mee! Ik zit op 2,5 service star voor de Attack en heb volgens Battlelog 12,75 uur in de attack chopper gezeten dus reken maar een beetje uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Mr Ton op 14-03-2012 14:24 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Gefeliciteerd! Je mag best met mij mee vliegen (niet dat ik het goed kan haha) moet ook nog genoeg unlocken!
CrapperDeCrap schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 13:04:
Yo gasten,

Ik vorige maand Battlefield 3 (ps3) opgepikt. Eerste keer dat ik FPS speel op console, maar bevalt me dikke prima. Het gaat me ook best goed af. Na een beetje met een n vriend te hebben geoefend, hij speelt BF3 en voorgaande delen al jaren. Ik kom er wel achter dat teamwork nogal belangrijk is dus voeg mij maar toe. Ik heb een headset.

PSN: CrapperDeCrap

[afbeelding]
Nog beter, voeg ons toe :)

[ Voor 30% gewijzigd door Flimovic op 14-03-2012 14:26 ]

Steam/Discord: Flimovic

• steppa87
Vanochtend ff beetje in metro en bazaar rond gelopen om mn M98B vrij te spelen! Ben dr bijna hahah ben benieuwd :P!

Heb het nut van de supressor ook even ondekt. Ging in bazaar CQ flanken met een supressor. Was een mooi gezicht, waar ze normaalgesproken direct op je af komen, waren ze nu echt aan het zieken waar ik vandaan kwam. Wat mij weer mooie kansen gaf :)

PSN ID = steppa87

Offtopic: @Gerard gefeliciteerd :*)

Eigenlijk wil ik me (eindelijk) eens goed gaan verdiepen in SF4 met fighting stick, maar het probleem is dat ik BF3 nog lang niet beu ben en weer helemaal hooked ben...
Potver wat een vervelend spel! :P

[ Voor 68% gewijzigd door Superkiwi op 14-03-2012 15:04 ]

Gefeli gerard. Van mij mag je wel in de choppers. Heb alleen wel 1 voorwaarde: Dat je raak schiet :+

Maar goed, hoop dat mijn verbinding vandaag een beetje wil meewerken. Huisgenoten zijn nogal irritant aan het doen de laatste tijd door gewoon maar lekker lomp hun torrents aan te zetten als ik aan het gamen ben. Echt van die hufters die internet maar als leukigheid zien en verder alleen maar voetbal kijken. En ze vinden het dus blijkbaar leuk om mij te irriteren door hun torrents op full-speed aan te zetten, want blijkbaar stoor ik ze als ik praat (harde stem, slechthorend, reken uit je winst). Ik probeer al zachter te praten, maar soms is het gewoon effe frustrerend en dan praat ik wel wat harder.

Maar het zijn van die typische n00bs die niet snappen dat ze gewoon muziek aan mogen zetten. Het volume niet op 1 hoeven te laten staan van de tv en de deuren ook gewoon dicht kunnen doen. Het is dat ik hier nog maar een paar maandjes hoef te wonen, anders was ik al lang weggeweest. Helaas zit er ook geen goed alternatief in de buurt om naartoe te verhuizen (sinds ik geen stufi meer krijg is mn budget wat ingeklapt).

Als ik echter wel een fatsoenlijke verbinding heb, dan gaat het ook wel lekker. Gister weer heerlijk zitten ownen in een tank en snipen ging ook niet verkeerd. Helaas had ik dus effe een kutverbinding toen ik tegen 6 tweakers en een irritante clan uit de USA moest strijden op Metro. Gewoon niet te doen. Soldaat N00by McNoobish was weer present, dus dan kun je gewoon bijna niets. Daarom maar gaan snipen vanuit de spawn en toch wat lekkere headshots meegepakt. Daarom ook als enige op postieve score uitgekomen, maar ik merkte al na 2 minuten dat we niet meer verder dan dat zouden komen. En als je ping minimaal 150 is met aardig wat packetloss (vanwege de torrents) dan snap je wel dat ik ook geen poging meer ga doen :+

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:01:
Gefeli gerard. Van mij mag je wel in de choppers. Heb alleen wel 1 voorwaarde: Dat je raak schiet :+

Maar goed, hoop dat mijn verbinding vandaag een beetje wil meewerken. Huisgenoten zijn nogal irritant aan het doen de laatste tijd door gewoon maar lekker lomp hun torrents aan te zetten als ik aan het gamen ben. Echt van die hufters die internet maar als leukigheid zien en verder alleen maar voetbal kijken. En ze vinden het dus blijkbaar leuk om mij te irriteren door hun torrents op full-speed aan te zetten, want blijkbaar stoor ik ze als ik praat (harde stem, slechthorend, reken uit je winst). Ik probeer al zachter te praten, maar soms is het gewoon effe frustrerend en dan praat ik wel wat harder.

Maar het zijn van die typische n00bs die niet snappen dat ze gewoon muziek aan mogen zetten. Het volume niet op 1 hoeven te laten staan van de tv en de deuren ook gewoon dicht kunnen doen. Het is dat ik hier nog maar een paar maandjes hoef te wonen, anders was ik al lang weggeweest. Helaas zit er ook geen goed alternatief in de buurt om naartoe te verhuizen (sinds ik geen stufi meer krijg is mn budget wat ingeklapt).

Als ik echter wel een fatsoenlijke verbinding heb, dan gaat het ook wel lekker. Gister weer heerlijk zitten ownen in een tank en snipen ging ook niet verkeerd. Helaas had ik dus effe een kutverbinding toen ik tegen 6 tweakers en een irritante clan uit de USA moest strijden op Metro. Gewoon niet te doen. Soldaat N00by McNoobish was weer present, dus dan kun je gewoon bijna niets. Daarom maar gaan snipen vanuit de spawn en toch wat lekkere headshots meegepakt. Daarom ook als enige op postieve score uitgekomen, maar ik merkte al na 2 minuten dat we niet meer verder dan dat zouden komen. En als je ping minimaal 150 is met aardig wat packetloss (vanwege de torrents) dan snap je wel dat ik ook geen poging meer ga doen :+
Erg simpel. Kom gewoon in de router configuratie en gooi wat mac adressen in de ban.. tadaaa

als ze vragen wat er aan de hand is weet je van niks en drie minuten voordat de reparatieman van de UPC/KPN voor de deur staat houd jij ff 30 seconden een paperclipje drin gedouwt
Ik kan niet in de router, die is afgeschermt door 1 van de 2 n00bs. Helaas is de vorige huisgenoot een admin geweest die dat ding had ingesteld en die heeft aan n00b #1 uitgelegd hoe ie dat had ingesteld en is daarna weg gegaan. Dus ik kan er niet in en hij weet wel waar ie moet zoeken...

Dus tenzij iemand weet hoe je in zo'n router komt of wpa2 kan hacken, kan ik er nog vrij weinig aan doen :(

Verwijderd

zoals ik al zei.. er zijn tooltjes beschikbaar en je kan een paperclip gebruiken om de router te resetten (samen met de configuratie en het wachtwoord). dan moet je hem in een klein gaatje steken
Verwijderd schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 16:38:
zoals ik al zei.. er zijn tooltjes beschikbaar en je kan een paperclip gebruiken om de router te resetten (samen met de configuratie en het wachtwoord). dan moet je hem in een klein gaatje steken
En dat gaat er dus voor zorgen dat ik ruzie krijg, waardoor ik het hele huis achter mn reet aan ga krijgen. Nee sorry, ik kies er dan wel voor om in ieder geval internet te hebben.

Anyways,
Hier nog steeds de lijst met bugs/glitches/changes die nog vraagt om wat toevoegingen:
https://docs.google.com/s...h4Q04yZVJ6UVRIUEJZd2d6OXc

Mocht je nog wat gevonden hebben of iets erin missen, zet het erin en dan zet ik hem volgende week op battlelog.

Martinspire, in de eerste rij van het document praat je alleen maar over de Xbox gebruikers, terwijl je ook de PS3 gebruikers vraagt om input. PS3 komt pas in rij 12 terug. Vanuit mijn dagelijkse werkzaamheden kan ik je uit ervaring vertellen dat daar overheen gelezen gaat worden.

Dus mijn vraag aan jou: wil je het document alleen namens de Xbox gebruikers aanbieden of namens de Xbox en PS3 gerbuikers die actief zijn in dit topic?

Jackal131 schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:04:
Martinspire, in de eerste rij van het document praat je alleen maar over de Xbox gebruikers, terwijl je ook de PS3 gebruikers vraagt om input. PS3 komt pas in rij 12 terug. Vanuit mijn dagelijkse werkzaamheden kan ik je uit ervaring vertellen dat daar overheen gelezen gaat worden.

Dus mijn vraag aan jou: wil je het document alleen namens de Xbox gebruikers aanbieden of namens de Xbox en PS3 gerbuikers die actief zijn in dit topic?
Namens consolegebruikers. Ik ben begonnen met mijn eigen ervaringen en die zijn op de 360. Verder is GoTLive dus een 360 community, maar tweakers (en dit topic) niet. Dacht overigens dat dit "The list is created for and by the console-community to give their platforms a boost in playability, fun and comfort." wel een goede hint was dat het niet 360-only was. ;)

Maar ik denk dat er weinig verschillen zijn tussen de 2 versies als het gaat om bugs. Crashes, VoiP (tenminste, eerst dan) en input-delay zijn volgens mij de enige. Maar daarom dus gewoon zo neutraal mogelijk toevoegen, tenzij je zeker weet dat het 360 of ps3 specifiek is, maar ik gok dat ze die aparte dingen toch allemaal wel weten. Het gaat me dan ook meer om de typische dingen voor console-versies. Het aantal voertuigen bij rush is voor het aantal spelers (max 12) gewoon uit balans. Voor 32vs32 of 18vs18 gaat dat prima, maar wij hebben vaak te weinig enigineers, waardoor de attacker wel erg vaak wint.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 14-03-2012 18:13 ]

Martinspire schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:11:
[...]
Het aantal voertuigen bij rush is voor het aantal spelers (max 12) gewoon uit balans. Voor 32vs32 of 18vs18 gaat dat prima, maar wij hebben vaak te weinig enigineers, waardoor de attacker wel erg vaak wint.
Ik heb het document niet gelezen. Maar met dit punt ben ik het oneens. Op rush vind ik zelf enkel op Noshahr een onbalans door die dikke tunguska, of cq met de t90. Maar alle andere maps kunnen er imo prima mee door qua verdeling van voertuigen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

• Maaarek
  • Laatst online: 24-02-2025
@Flimovic dat was een lekkere helicopterrun zeg op Caspian Border!! jammer dat we alsnog verloren :/

Vraagje, druk jij constant op de spot toets als gunner of niet? Duurde lang voordat de doelwitten zichtbaar werden. Vliegen en tegelijkertijd constant de select knop rapen is vrij lastig ;)

Ben mn belastingaangifte invullen, tot straks !

psn = smeersbergen

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:56
Maaarek schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:56:
@Flimovic dat was een lekkere helicopterrun zeg op Caspian Border!! jammer dat we alsnog verloren :/

Vraagje, druk jij constant op de spot toets als gunner of niet? Duurde lang voordat de doelwitten zichtbaar werden. Vliegen en tegelijkertijd constant de select knop rapen is vrij lastig ;)
Als Gunner heb ik vaak het gevoel dat het spotten soms erg lang kan duren. Als je op Kharg Island komt aangevlogen over het strand spot ik altijd als een dolle, maar vaak spot hij ze vaak pas aardig laat vreemd genoeg.

Vandaag weer eens gespeeld sinds een lange tijd, ben eigenlijk aan het wachten op de update die deze maand gaat komen. Een hoop hoge ranks tegengekomen ook :P, 9/10 is Adelaar tegenwoordig.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Flimovic

Flimovic

Maaarek schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 18:56:

Ben mn belastingaangifte invullen, tot straks !
Klopt, dat was zeker lekker! Flares en zo gingen ook erg goed! Alleen kogels raakten ons soms! Waarom we verloren snap ik echt niet.... tanks waren binnen no time weg en hun helikopter had ook geen schijn van kans...
En ja, ik drukte vrijwel continue op select. Maar spotten ging echt slecht op 1 of andere manier....
Dikke kudo's voor het vliegen trouwens! Meestal als ik vlieg ga ik na verloop van tijd wel een keer crashen haha.

Verwijderd

Lekker potje, mijn team was ruk

Zoals gewoonlijk
Was vanavond echt lachen met de EOD-bot attack _O- . Moeten we vaker doen!!!!

• Flimovic

Flimovic

@ Maaarek
Potje op Caspian ging ook lekker! Top ge-engineerd maat! Lekker gepaint ook!

• Maaarek
Flimovic schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 22:38:
@ Maaarek
Potje op Caspian ging ook lekker! Top ge-engineerd maat! Lekker gepaint ook!
die paint op die transport heli was mooi, haha, ik zag ineens 4x flimovic in beeld ;]

psn = smeersbergen

Net met Bash, smeersbergen en Filmovic paar potjes gedaan.
Op Bazaar hielden we ze bij de eerste set mcoms goed tegen, maar daarna ging het best hard haha :P
Eerder op de avond wat andere potjes, maar ontzettend veel base rape killers helaas :(
Een ronde of 6 met de M98 geschoten, maar 2 kills... met een M416 gaat het me stukken beter af :P
Op één of andere manier lukte het snipen voor geen meter vanavond...

• Maaarek
dvdkiwi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:20:
Op Bazaar hielden we ze bij de eerste set mcoms goed tegen, maar daarna ging het best hard haha :P
Eerder op de avond wat andere potjes, maar ontzettend veel base rape killers helaas :(
Een ronde of 6 met de M98 geschoten, maar 2 kills... met een M416 gaat het me stukken beter af :P
snipen is gewoon kut ;)

psn = smeersbergen

• Flimovic

Flimovic

Net met dank aan Maaarek/Smeersbergen een paar superpotjes gespeeld. Gewoon 3x MVP op rij! Ik lekker tankwhoren en Smeer was echt een super-engineer. Repairen wanneer nodig, infanterie op afstand houden. TOPPER!

Ging bij mij niet heel super vanavond. Op zich als je kijkt naar mn stats valt het nog wel mee, maar ik krijg er gewoon niet een lekker gevoel bij. Moest veel moeite doen om de tegenstanders neer te leggen en had ook niet echt veel aan de classes die ik telkens koos (zat er vaak naast). Ook de teams waarin ik speelde, straalden niet echt van kwaliteit.

Omdat de potjes zo frustrerend waren, vaak ook maar gaan base-rapen om het maar zo snel mogelijk af te laten lopen. Want dat verdienden ze op den duur wel. Doe ik normaal nooit, maar ik had het gewoon gehad.

Nog wel een zware pot op Bazaar in Rush gehad (uiteindelijk ook niet gewonnen als attacker vanwege het enorm falende team) en die met bijna 12k punten afgesloten. 51 kills en ook de helft van de mcoms ingenomen. Echt niet normaal hoe vaak die blauwe gasten in het team dezelfde methode bleven gebruiken. Volgens het motto "Als het niet zo werkt, probeer het dan gewoon nog een keer". En dat terwijl ik toch keer op keer liet zien dan flanken wel succesvol was. Maar nee, gewoon door die clusterfuck-gangen blijven gaan om maar te falen.

Ook de andere potjes waren vaak frustrerend omdat de tegenstander vaak met waves achter elkaar bleef komen. Meerdere tanks tegelijk is al lastig maar met amtrack erbij, bijna onmogelijk. Ook potjes starten en je afvragen waarom er nog geen enkele tank is gebruikt bij ons team en de tegenstander niet 1 raket heeft mogen verduren is ook altijd hardverwarmend :')

Maar goed, nog 1 wapen voor de Recon (M40A5) en 1 Assault (KH2002) en ik heb alle class-wapens + PDW wapens helemaal klaar met unlocks. Daarna nog shotguns, maar daar heb ik voorlopig eigenlijk geen zin in. Vind het zoiezo al niet echt effectief en om nou alleen maar easy bitchcannon kills te maken (frag ammo), vind ik ook weer zo meh. Usas is overigens al wel klaar en de 870 op de helft, maar de rest zoek ik voorlopig nog niet. 350 kills met die dingen is gewoon niet leuk meer en ik vind het al wel prima zo. Wil ondertussen wel weer gewoon een normale keuze voor wapens willen maken, want het is wel irritant als je probeert alles af te ronden en je al snel de verkeerde keuze maakt omdat het niet bij de map/tegenstander past.

Wat me trouwens wel opviel bij het gebruiken van alle wapens, het maakt me weinig uit welke gun ik heb, ik schiet ze zo wel af. Meeste guns zitten op 2 kills per minuut. Engineer guns vooral op 1.5 (vanwege de tijd die je met rockets besteed) en de recon op 1.2 kills per minuut. Aardig rap dus en daarom ook vrijwel elke gun binnen 4 uur game-time afgerond (meestal 350 kills).

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2012 03:34 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 03:32:

Maar goed, nog 1 wapen voor de Recon (M40A5) en 1 Assault (KH2002) en ik heb alle class-wapens + PDW wapens helemaal klaar met unlocks. Daarna nog shotguns, maar daar heb ik voorlopig eigenlijk geen zin in. Vind het zoiezo al niet echt effectief en om nou alleen maar easy bitchcannon kills te maken (frag ammo), vind ik ook weer zo meh. Usas is overigens al wel klaar en de 870 op de helft, maar de rest zoek ik voorlopig nog niet. 350 kills met die dingen is gewoon niet leuk meer en ik vind het al wel prima zo. Wil ondertussen wel weer gewoon een normale keuze voor wapens willen maken, want het is wel irritant als je probeert alles af te ronden en je al snel de verkeerde keuze maakt omdat het niet bij de map/tegenstander past.

Wat me trouwens wel opviel bij het gebruiken van alle wapens, het maakt me weinig uit welke gun ik heb, ik schiet ze zo wel af. Meeste guns zitten op 2 kills per minuut. Engineer guns vooral op 1.5 (vanwege de tijd die je met rockets besteed) en de recon op 1.2 kills per minuut. Aardig rap dus en daarom ook vrijwel elke gun binnen 4 uur game-time afgerond (meestal 350 kills).
Jij bent ook al ver met alles unlocken, ik ook maar op een of andere manier trekken de Recon wapens mij niet echt maar ik ga ze binnenkort wel doen. Shotguns zijn vervelend om te unlocken, zelfs in Team DM... (Short range is soms handig, maar vaak irritant) Ben nu eerst bezig alles op 500 kills te krijgen van wat ik al unlocked had, Mastery dog tags scoren, en dat gaat ook vrij rap :)

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:39
dvdkiwi schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 23:20:
Ik heb gisteravond ook nog een paar potjes met Smeersbergen en jou meegespeeld. Had niet de hele avond tijd maar de 4 potjes rush die we samen speelden wonnen we allemaal. Ben 2 potjes achter elkaar MVP geworden terwijl ik dat nog nooit gehaald had dus ging vrij aardig allemaal. :P

Verwijderd

Gisteren ff geen BF3 gespeeld niet eens online geweest! Had het na dinsdag avond gehad met het vastlopen!!! 4 keer vastgelopen die avond. Woensdag overdag gespeeld en dan valt het erg op dat veel servers beschikbaar zijn in CQ maar dan zitten er idioten op de server. Op een gegeven moment speelde ik tegen een clan van 7 man met minimaal vogeltje 34 en maximaal 89. Ook daadwerkelijk dikke samenspel en dikke skills! Daarentegen zat ik met spelers welke net level 10 hadden behaald en bleven liggen om de heli maar te krijgen of jets. Sloeg nergens op!

Totaal 1,5 uur gespeeld en 1,5 uur verziekt van mijn vrije dag!

@kiwi in welke map snipe jij dan? Meestal ga ik snipen als het saai is of als het echt niet meer lukt! Meestal kan je redelijk wat kills maken (als je een beetje kan snipen uiteraard)

@iedereen hoe neem je een video op van je gameplay op de PS3 kan dat via de PS3??

(PS3 amateur ik speel een spelletje, luister muziek en kijk films meer doe ik niet met de PS3)
-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 08:57:
[...]

Jij bent ook al ver met alles unlocken, ik ook maar op een of andere manier trekken de Recon wapens mij niet echt maar ik ga ze binnenkort wel doen. Shotguns zijn vervelend om te unlocken, zelfs in Team DM... (Short range is soms handig, maar vaak irritant) Ben nu eerst bezig alles op 500 kills te krijgen van wat ik al unlocked had, Mastery dog tags scoren, en dat gaat ook vrij rap :)
Ik ben inderdaad ver, maar het is een beetje mijn manier van prestige (ala cod). Ik merk dat als ik mijn favo wapens pak, het enorm veel makkelijker gaat om vuurgevechten te winnen, maar door veel verschillende wapens te gebruiken, heb je telkens een andere manier nodig om de vijand te verslaan. Op zich zit er weinig verschil tussen de wapens, maar de recoil is toch vaak net effe anders en het grote gemis is vaak de Grip en Extended Magazine (of uberhaupt de lage hoeveelheid kogels in de magazijnen bij veel wapens).

Snipers heb ik zelf weinig moeite mee, dus dat is niet zo heel lastig. Meestal is het niet zo handig als je team slecht is in verdedigen, want dan heb je imo maar weinig aan een single-shot sniper. Al wel wat meer aan een semi-auto, maar ook dan moet je je vaak aanpassen aan de tegenstander (lees: andere class pakken).

Shotguns zijn overigens met Frag ammo echt ALLEMAAL gewoon te fucking makkelijke kills. Echt niet normaal als je switched naar bitchcannon hoe makkelijk je mensen neerschiet. Soms wel wat vertraging in het schieten en het krijgen van de kill, maar zwaar overpowered. Laat die patch maar komen!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 09:41:
[...]

Ik ben inderdaad ver, maar het is een beetje mijn manier van prestige (ala cod). Ik merk dat als ik mijn favo wapens pak, het enorm veel makkelijker gaat om vuurgevechten te winnen, maar door veel verschillende wapens te gebruiken, heb je telkens een andere manier nodig om de vijand te verslaan. Op zich zit er weinig verschil tussen de wapens, maar de recoil is toch vaak net effe anders en het grote gemis is vaak de Grip en Extended Magazine (of uberhaupt de lage hoeveelheid kogels in de magazijnen bij veel wapens).

Snipers heb ik zelf weinig moeite mee, dus dat is niet zo heel lastig. Meestal is het niet zo handig als je team slecht is in verdedigen, want dan heb je imo maar weinig aan een single-shot sniper. Al wel wat meer aan een semi-auto, maar ook dan moet je je vaak aanpassen aan de tegenstander (lees: andere class pakken).

Shotguns zijn overigens met Frag ammo echt ALLEMAAL gewoon te fucking makkelijke kills. Echt niet normaal als je switched naar bitchcannon hoe makkelijk je mensen neerschiet. Soms wel wat vertraging in het schieten en het krijgen van de kill, maar zwaar overpowered. Laat die patch maar komen!
Ik heb ook echt wel mijn favo wapens zeg maar, L85A2/M16A3/AEK-971, maar doe ze allemaal om het verschil te merken en beter te worden in het handlen van de verschillende guns. Ik heb nu bijna 3 classes op 5 sterren staan alleen de Recon dus nog maar een :) En ja, shotguns (en helemaal USAS-12) is te makkelijk en mogen/moeten echt gepatched worden!

-={Fred_Perry}=- schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:10:
[...]

Ik heb ook echt wel mijn favo wapens zeg maar, L85A2/M16A3/AEK-971, maar doe ze allemaal om het verschil te merken en beter te worden in het handlen van de verschillende guns. Ik heb nu bijna 3 classes op 5 sterren staan alleen de Recon dus nog maar een :) En ja, shotguns (en helemaal USAS-12) is te makkelijk en mogen/moeten echt gepatched worden!
Sterren van guns of class service stars? Ik gok het laatste. Daar sta ik nu op 4,6,6,3. Al boeit me dat nu verder weinig. Je krijgt er niets nieuws mee, dus dat zal me een zorg zijn. Al denk ik dat ik wel weer in een diep gat ga vallen als ik die guns dan klaar heb :+

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:39
DLC met nieuwe maps, wapens en assignments stellen je diepe gat nog even uit.
Jimmy-time1 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:46:
DLC met nieuwe maps, wapens en assignments stellen je diepe gat nog even uit.
Nee hoor, ik heb voordat het juni is alles wel binnen gok ik zo. Doe gemiddeld 3 a 4 uur per gun, al zal dat bij de shotguns wel 5 a 6 zijn, maar zelfs dan hou ik nog tijd over. Op een paar flauwe SP achievements en 1 coop achievement, heb ik ook alles al voltooid. Ja ook die "1 man army" dus...

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2012 10:52 ]

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 10:45:
[...]

Sterren van guns of class service stars? Ik gok het laatste. Daar sta ik nu op 4,6,6,3. Al boeit me dat nu verder weinig. Je krijgt er niets nieuws mee, dus dat zal me een zorg zijn. Al denk ik dat ik wel weer in een diep gat ga vallen als ik die guns dan klaar heb :+
Van classes inderdaad, probeer ze een beetje gelijk te houden maar moet de Recon class nog een beetje inhalen ;) En het is inderdaad wachten op nieuwe DLC, tot die tijd guns unlocken tot 500 en toch ook maar eens een keer wat tanks/choppers/jets proberen... *de nieuwe DLC datum echt ver weg vindt*

• steppa87
Weet iemand hoe je de mp save file wist ?
Aangezien ik bf 3 de eerste was in de serie had ik geen flauw idee wat de bedoeling was en zit ik erover te twijfelen om gewoon opnieuw te beginnen :)

Wil wel mn username bewaren nl

PSN ID = steppa87

Ik heb zo'n idee dat deze op de BF3 servers bewaard wordt, gezien het on-the-fly bijwerken van je stats.
Misschien dat je je account kunt laten resetten door een medewerker van EA.

Verwijderd

Dan wens ik je veel succes steppa87 daar zijn ze niet zo happig op. Kennis van me kreeg het ook niet voor elkaar.

Zo beroerd gaat het toch ook weer niet.....? LOL bij mij gaat het veel beroerder LOL maar ik ga
toch echt niet alles opnieuw doen.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 11:50 ]

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-01 13:31

FikkieHo

Wokmaster

Je hebt gister niks gemist hoor Moulin :P Ik was vaker dood dan dat ik aan kogels kon afschieten :P Had het na een uurtje ook wel gezien..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Speel nu af en toe met de FAMAS, lekker wapen maar je bent zo snel door je kogels heen, jammer! Hoe doen jullie dit? Speel daarom maar met de PKP, die blijft maar gaan met 400 kogels en altijd max ammo :)
(squad) ammo geen optie voor je?
Of een support in de buurt hebben ;)

@Moulin:
De mappen waar ik oefen met snipen (als attacker):
-Canals (vanaf de boot)
-Kargh (vanaf de boot)
-Caspian (vanaf de spawnbase of een stukje links het veld in, na de eerste set richting de toren)
-Firestorm (vanaf de bergen vlakbij de spwanbase)
-Davamand (ergens in de heuvels)
De M98B is nu het wapen waarmee ik de miste accuracy heb lol :P

[ Voor 9% gewijzigd door Superkiwi op 15-03-2012 12:03 ]

FikkieHo schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 11:53:
Je hebt gister niks gemist hoor Moulin :P Ik was vaker dood dan dat ik aan kogels kon afschieten :P Had het na een uurtje ook wel gezien..
Je had ook het ongeluk om tegen 10-12 tweakers te spelen. Toen ik een vastloper had, haalde ik het ook niet in mn hoofd om die server te joinen :P. Andere server gestart met vos, michel, jeroen en later mbias. Was wel een heel zuur potje op kharg island dat we echt een flink aantal punten hadden, maar net op de allerlaatste ticket voor de winst flikkert de hele server eruit. Potje is helaas niet meegeteld op battlelog. Op het einde van de avond speelden we nog 4 tegen 4 conquest, squad conquest op sharqi :P

Verwijderd

@fikkie: Dat kan ik me voorstellen. Waarschijnlijk ben ik vanavond weer ff online ff kijken of het beter gaat.
Heb je battlelog uitslag nog van dat potje tegen 12 GoT-ers???

@Versteegrob: Famas gaat zekers snel je moet gewoon optijd reloaden. Als het druk is dan heb je gewoon een probleem. Wat je ook kan proberen is 3burst schieten werkt super!! Probeer de AEK-971 eens.

@kiwi: ok duidelijk , zijn opzich goede maps om te snipen. Ik zou toch ff kijken of je niet beter op CQ kan snipen duurt het wat langer.

@Batman: Tja dan wordt het zeer lastig om positief te blijven mbt KD. Hezbolluh had precies hetzelfde maar kon mij nog joinen anders was ie hem meteen gesmeerd want dat werkt niet. Weg fun!
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:09:

@Batman: Tja dan wordt het zeer lastig om positief te blijven mbt KD. Hezbolluh had precies hetzelfde maar kon mij nog joinen anders was ie hem meteen gesmeerd want dat werkt niet. Weg fun!
k/d vind ik zo erg nog niet. Maar je komt er niet doorheen als je wilt armen. Winnen is dan een illusie (vooral noshahr) :P.

Verwijderd

Nou ja als je opeens een score heb van 1/22 wordt je niet vrolijk. Volgens mijn bedoelde je deze potten tegen fikkieho. Als ik die verdeling zo zou zien was ik al meteen verdwenen hahahaha

http://battlelog.battlefi...how/35169038/4/252946482/

http://battlelog.battlefi...how/35171191/4/252946482/

En zoals gewoonlijk start joshjeowd weer op een super plek naast de Mobile AA aan zijn score te zien hahahah:\

http://battlelog.battlefi...how/35177204/4/252946482/

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2012 12:25 ]

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:23:
Nou ja als je opeens een score heb van 1/22 wordt je niet vrolijk. Volgens mijn bedoelde je deze potten tegen fikkieho. Als ik die verdeling zo zou zien was ik al meteen verdwenen hahahaha

http://battlelog.battlefi...how/35169038/4/252946482/

http://battlelog.battlefi...how/35171191/4/252946482/
Idd. Wel vreemd dat het ook de hele tijd een aanvoer van lage levels was aan de overkant :P.
Maar als ik een score van bijv. 3/10 k/d hebt maar toch een basis pak, ben ik veel blijer dan als ik 10/3 heb maar niet de basis pak en verlies. Het mooiste van dit spel en ook een hele belangrijke reden dat ik het nog speel, is het hele proces van teamwork voor de winst (imo).

Verwijderd

KLopt helemaal maar als jij een KD van 1/10 hebt en je ziet dat de rest ook zo beroerd gaat dan ragequit ik wel en vooral als je dan een team heb die toch door het midden vliegen of varen weg tickets! Als je met randoms speelt is het allemaal toch wat moeilijker. Vooral gezien de toestroom van lage levels..

• steppa87
Oh dat gaat meteveel moeite kosten hou dit wel lekker

Moet zeggen ben de laatste tijd veel meer met gotters aan het spelen en spm is van 250 naar 320 gegaan

Zit nu op een kd van 0.75 ga dit richting de 1.0 proberen te krijgen maar dit verschil is 1800kills succes :)

PSN ID = steppa87

BatmanHorizon schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 12:03:
[...]
Toen ik een vastloper had, haalde ik het ook niet in mn hoofd om die server te joinen :P. Andere server gestart met vos, michel, jeroen en later mbias.
Je hebt wel onze epic EOD-bot attack gemist!!! >:)
steppa87 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:04:
Zit nu op een kd van 0.75 ga dit richting de 1.0 proberen te krijgen maar dit verschil is 1800kills succes :)
Dat verschil heb je zo weggewerkt.

[ Voor 28% gewijzigd door Jackal131 op 15-03-2012 13:18 ]

• steppa87
Vertel jackal de eod bot actie was dr ook nietbij :p

PSN ID = steppa87

Jackal131 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 13:17:
[...]

Je hebt wel onze epic EOD-bot attack gemist!!! >:)
10 eod bots tegelijk ofzo :P?

• steppa87
Whahahaah en armen ook nog ?

PSN ID = steppa87

Inderdaad, met een grote groep EOD bots op Kargh Island mannetjes uitschakelen, tanks uitschakelen en Mcoms armen. Tja, je moet wat als je maar 5 a 7 man tegenover je hebt.

We hebben nog gewonnen ook, haha.

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:37
Hele kolonne EOD-bots, armen gaat prima met die dingen en als je naast de mcom blijft staan kill je de verdedigers ook nog. Die gaan we vaker gebruiken. :P

Verwijderd

Die dingen kan je lang niet altijd gebruiken toch? Of kunnen ze gewoon tegen trappen oprijden? Zoals bij Kargh op de laatste Mcom. A dacht ik.

• NLRev0lution
Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:23:
Die dingen kan je lang niet altijd gebruiken toch? Of kunnen ze gewoon tegen trappen oprijden? Zoals bij Kargh op de laatste Mcom. A dacht ik.
Het kost wat stuurwerk (beter stuur je gewoon niet) maar ja, je kan de trappen op en af. heb m ook bij metro vaak gebruikt :p

• steppa87
Yeah longest hs van 269 naar 370 :) handheld zonder bipod :)

Met uiteraard m98b

PSN ID = steppa87

Verwijderd schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 15:23:
De Mcoms, waarbij we een trap op moesten, zijn gewoon handmatig gearmed. Bij de laatste basis liepen een aantal tegenstanders te zoeken naar de bestuurders van de bots. Toen werd het helemaal een kansloos verhaal voor de tegenstander.

Verwijderd

Ik kan me de lach partijen helemaal voorstellen!!! LOL

Je kan die shit ook proberen als je helemaal vastzit en je kan niet armen, gewoon 5 a 6 EODs en de rest heel sneaky naar de Mcom rushen en vervolgens plaatsen. De meeste houden zich to vaak bezig met wat er aan vreemde dingen gebeurt dus de vele EODs

@steppa87: Tja gewoon ff oefenen en je zit zo aan de 600+

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Sta je toch vreemd te kijken: Mcom aan het verdedigen, komen ineens 12 EOD bots aanrijden :D
Had ik wel bij willen zijn.

Flickr PSN ID= cheironnl

Nu kwam er inderdaad een groepje van een stuk of 7 EOD bots aan. Grappig is dat je elkaars botje kunt repareren.
Ik begon bij operation Firestorm met het verdedigen met een botje. Gewoon achter de Mcom gaan staan en wachten op een tegenstander die de Mcom probeert te armen. 4 kills en 3x disarmed.
De besturing van die dingen is trouwens wel ruk.

• Maaarek
Jackal131 schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:11:
Nu kwam er inderdaad een groepje van een stuk of 7 EOD bots aan. Grappig is dat je elkaars botje kunt repareren.
Ik begon bij operation Firestorm met het verdedigen met een botje. Gewoon achter de Mcom gaan staan en wachten op een tegenstander die de Mcom probeert te armen. 4 kills en 3x disarmed.
De besturing van die dingen is trouwens wel ruk.
ik loop blijkbaar weer enorm achter..... kun je iemand killen met een eod bot?? Hoe dan?

psn = smeersbergen

Maaarek schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:11:
[...]
ik loop blijkbaar weer enorm achter..... kun je iemand killen met een eod bot?? Hoe dan?
Probeer eens een mannetje van de tegenstander te repairen en kijk wat er gebeurd ;)

Ik had trouwens ook nog een roadkill met de EOD bot, maar heb geen idee hoe ik dat voor elkaar heb gekregen.

[ Voor 16% gewijzigd door Jackal131 op 15-03-2012 16:24 ]

Je kunt inderdaad gewoon torchen, maar roadkillen schijnt ook te kunnen (met genoeg snelheid).

Maar hoe de neuk kom je een trap op dan?

Kan ik je niet vertellen. Dat heb ik niet geprobeerd.

• NLRev0lution
Martinspire schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 16:33:
Je kunt inderdaad gewoon torchen, maar roadkillen schijnt ook te kunnen (met genoeg snelheid).

Maar hoe de neuk kom je een trap op dan?
voor de trap staan en "gas" geven.. is me vaak zat gelukt. zoals in een eerdere post al aangegeven, in metro voornamelijk..

• Wackmack
Hoe kan ik de 5 x Laser Designations halen? Met een wapen? En hoe werkt de javalin?
Versteegrob schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 17:29:
Hoe kan ik de 5 x Laser Designations halen? Met een wapen? En hoe werkt de javalin?
Soflam of andere laser designators. CITV in de tank doet het bijvoorbeeld ook, maar Soflam is handiger (recon gadget).

Javalin werkt op landvoertuigen en MAV's en is gewoon een kwestie van in het midden houden, een vierkantje in je HUD zien wat je target inhoud, wachten tot ie Lock aangeeft en dan schieten. (Van korte piepjes tot een lange piep dus). Als een object een laser-designation heeft, dan zie je een ruitvorm in de target staan die je aan het locken bent (in het vierkant dus een ruit) en hoef je niet perse in direct zicht met het object te staan (wat je anders wil moet doen). Ook doet ie dan meer damage omdat ie beter inslaat op het doelwit. Daardoor kun je met een Javalin ook choppers en vliegtuigen uit de lucht schieten, want dan maakt het niet meer uit (wat eigenlijk in real life altijd al kan, maar voor gameplay hebben ze een laser verplicht).

Bij het besturen van een soflam kun je overigens nog inzoomen voor een beter zicht en kun je ook gewoon mensen spotten voor extra punten en team support. Ook hoef je als ie eenmaal staat niet te blijven staan, maar kun je ook uit de soflam video om zo op een veilige plek weer de videofeed aan te zetten om te locken. Een andere handigheid is dat de soflam de positie vasthoud waarop je hem het laatst hebt laten staan en als er dus een voertuig in je beeld zal rijden, dan zal hij die ook al locken totdat ie uit beeld gaat. Erg handig om een straat te dekken, zonder 24/7 in die soflam te moeten zitten en geeft ook handig aan dat er dus iemand staat. Zowel jij als je engineers zullen dan die soflam lock (vierkant + ruit) in beeld zien en weten dat ze die dus kunnen schieten.

Let wel: die soflam straalt dus een Laser uit die best goed te zien is en daardoor zul je meer dan eens je soflam al kwijt zijn voordat ie goed en wel staat, maar als je gewoon goed timed (even opletten dat er effe geen voertuigen naar je zitten te kijken) dan kun je hem neerzetten en een veilige plek opzoeken. Mocht ie toch stuk zijn, dan kun je bij een support-gastje met een ammokit een nieuwe krijgen.

Er zit ook nog wel een bug in (of misschien is het een "feature") dat niet altijd een laser-designated target aangegeven staat met een ruit. Soms krijg je wel een lock met soflam, maar geen ruit en is het dus niet goed zichtbaar of engineers kunnen locken van afstand of niet. Toch zul je wel gewoon choppers met je Javalin af kunnen schieten, al is dat dus niet goed zichtbaar.

De range waarop je locked is trouwens ook van belang. Soms kan je met een Soflam wel een lock krijgen, maar is de engineer te ver weg om hem te kunnen locken (geloof dat je binnen 150 meter moet staan ofzo). Dus moet die eerst in range lopen om hem te kunnen afschieten. Mocht je onder vuur worden genomen in de tussentijd, dan is het dus beter om even de andere kant op te kijken, zodat de tegenstander je even kwijt is (al kun je met een Air Radar of spot dus al wel op de kaart staan).

Extragratisch functie van de soflam is het verblinden van je tegenstanders. Gooi die laser op de ogen van een sniper of anti-air gun en hij zal een stuk minder kunnen zien >:)

Als laatste wil ik nog even melden dat de Soflam maar bar weinig punten geeft. Meestal als ik hem neerzet dan lock ik alleen de belangrijke targets of targets waar mn teammates om vragen, want anders haal je zelf ook bijna geen kills of punten binnen.

[ Voor 101% gewijzigd door Martinspire op 15-03-2012 18:03 ]

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Jeuh! Eindelijk een k/d van 2.0 gehaald (samen met W/L > 4). :) I Know, het gaat niet 100% om K/D, maar ik ben nu eenmaal een try-hard. ;)

Battlelog

[ Voor 28% gewijzigd door Unomomentodado op 15-03-2012 18:21 ]

• Wackmack
Kan ik wat mensen toevoegen? Wil wel eens rush spelen met een goed team. Kan het welhaast maar af en toe zijn de teams zo slecht, frusterend. Speel op de ps3 en heet robdegekste
Unomomentodado schreef op donderdag 15 maart 2012 @ 18:14:
Jeuh! Eindelijk een k/d van 2.0 gehaald (samen met W/L > 4). :) I Know, het gaat niet 100% om K/D, maar ik ben nu eenmaal een try-hard. ;)

Battlelog
Netjes. Ook die W/L zie je niet vaak terug. Duurde het lang of had je al een comfortabel uitgangspunt?

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
heb er nu toch dik 130 uur in zitten op de 360.
sommige zaken die mij opvallen...

- hardcore map rotatie heeft OF alleen maar default mappen of alleen de back to karkand editie draaien. core heeft gemixte map rotaties met daar ook bij infantry en voertuig in de rotatie zitten ( conquest )

- squad aanmaken voor dat je het spel ingaat is niet blijvend als je weer uit het spel gaat. je moet dus elke keer bij het verlaten van een map opnieuw die squad aanmaken. waarom niet gewoon eens gemaakt altijd gemaakt ??

- niets kunnen doen met je configuratie tijdens het wachten op de volgende map. nutteloos 1.30 minuten wachten. ik zou graag bv die 8 objectives willen bekijken hoeveel ik nog moet of mijn wapens aanpassen of stats vergelijken van andere spelers met de mijne.

- geluid valt vaak weg in een tank als ik veel wissel tussen de 2 schiet mogelijkheden.

Je merkt wel dat het spel je beloont door als team te gaan werken. Vaak ga ik samen met 2 vrienden in conquest het gevecht aan met het luchtruim door als supplier, soflam, javelin te spelen.

9 van de 10 keer irriteren we de boel maximaal. Bijna onoverwinnelijk ;) Jammer dat je als sniper niet dezelfde punten krijgt als degene die het doelwit uitschakeld.

Heb de heli ook goed onder controle echte die havoc is net zo irritant als in bf2.. Die viper is echt gruwelijk vet. Kan nu ook de viper maximaal gebruiken door als enkel persoon te gaan seatswitchen.... ;)

Ben wel blij, ondanks de minder graphics, dat de console geen servers heeft waar admins het spel verzieken zoals in bf2. Met als hoogtepunt de auto admin bots.. Je mag niet meer dan 30 kills maken met een heli of niet hoger vliegen dan 300. of geen c4 jeep akties doen en dit niet en dat niet. 1 van de beste punten van de console.....

Anyway ik vermaak mij prima hiermee..
Pagina: 1 ... 58 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.