Iedereen die wel eens een kogeltje afschiet kan/(moet) geresupplied worden, dus kitjes droppen als een gek en de punten stromen binnen
In de tijd die ik nodig had om de support service star te halen heb ik totaal 3 medals gehaald.
SPM gaat door het vele resupplyen ook wel wat omhoog.
Gisteren een paar potjes tegen deze man gespeeld:
http://battlelog.battlefi...tio-/stats/252251164/ps3/
Die was ongelooflijk goed, leek wel of ie niet dood te maken was...
Zo ontzettend scherp en snel was ie, ik heb 'm geen een keer af kunnen schieten.
Een paar van de potjes waarin hij zwaar de baas was:
http://battlelog.battlefi...how/34448432/4/184351504/
http://battlelog.battlefi...how/34450841/4/184351504/
http://battlelog.battlefi...how/34454676/4/184351504/
Je kan via battlelog geen berichten sturen naar random mensen of wel?
[ Voor 48% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2012 00:19 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Maar dan nog irritant om tegen zo'n gast te spelen
Hij speelt anders meer conquest en redelijk wat rush en vrijwel geen TDM. Maar het is wel lastig, al vraag ik me wel af hoe ie aan een killstreak van 79 komtdvdkiwi schreef op maandag 12 maart 2012 @ 03:51:
Ja precies dat viel me ook al op, dat hij meer TDM (eigenlijk meer FreeForAll) aan het spelen was ipv de objectives aan te pakken.
Maar dan nog irritant om tegen zo'n gast te spelen
Maar goed, hij kan aardig wat kills scoren, maar is minder met objectives bezig. Maar hoe erg is dat? Als daardoor zijn team kan winnen, is dat toch ook een taktiek?
In de potjes waarin ik zit heb ik doorgaans ook de meeste kills, al heb ik vaak ook de meeste (of veel) punten uit objectives. Ik vermoed overigens dat er wel een hoop spawnraping, glitching en andere irritante dingen gebeurde? Want 63 kills halen in een potje rush is wel erg veel. 26 minuten is geen kort potje, maar dan nog valt me het op. Waren jullie allemaal medic ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 12-03-2012 04:08 ]
Volgens mij ben ik zelf maar 1x gerevived...
Je ziet ook dat ons team redelijk wat kills te verwerken heeft gekregen.
Van glitching en spwanraping was geen sprake, hij liep gewoon rond op het battlefield, ik kwam hem werkelijk overal tegen.
En de keren dat ik hem tegen kwam was hij iedere keer sneller met schieten, hij heeft mij heel vaak gepakt met zijn M9 tact. Geloof dat ik 0-8 tegen hem stond.
Met TDM bedoelde ik dat hij tijdens rush TDM speelde, dus alleen kills maakte en niet achter de objectives aanging, zo had hij tijdens dat potje met 63 kills een objective score van 200.
(Totaal heeft hij 6 mcom attack ribbons en totaal 79 mcoms destroyed, op 180 potjes rush vind ik dat niet eens zo heel slecht).
Dat vind ik geen probleem hoor, iedereen moet spelen hoe ie zelf wilt.
En als ie z'n team ermee helpt prima, maar dat potje verloren ze toevallig
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2012 04:46 ]
YouTube: Battlefield 3: Dat Anti-Tank Team
PSN ID = steppa87
Zaterdag overigens een leuk potje op Damavand Peak als Defender. Tegenpartij zat halverwege de heuvel alleen maar te snipen. Ben van links naar rechts en weer terug gegaan. Had 2 melee ribbons dus minimaal 8x iemand geknived in dat potje. Volgens mij waren het er meer, maar niet genoeg voor een 3e melee ribbon. Op een gegeven moment lagen er 3 snipers naast elkaar. 1 voor 1 geknived. Geeft ook wel een lekker gevoel....
XBL: MRE Inc
Verwijderd
@MRElynx: dan heb je veel geluk gehad met die knives. Als je een beetje redelijk spelers tegen je hebt zien je meteen op hun minimap en dan kan je het wel schudden. Of je bent gewoon zo goed!
Verwijderd
Moet zeggen dat het leek of de graphic beter waren geworden. Kan dit kloppen?
Verder merk je dat je een tijdje niet speelt. Dan moet je toch echt weer ff wennen.
Ga nu ook proberen meer met de sniper te spelen. Moet zeggen dat je soms wel goede plekken zijn waar je kan gaan zitten.
Wellicht vanavond ff online.
Ik schreef niets...
http://battlelog.battlefi...how/34081575/4/208295871/
Mijn eerste potje meer dan 10k punten (zonder de award score) !!
Heb de hele ronde met de nr 1 uit dat potje samen op gelopen, hetgeen het puntenverschil tussen 1 en 2 ook laat zien
* AllSeeyinEye proud
[ Voor 21% gewijzigd door AllSeeyinEye op 12-03-2012 12:22 ]
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
@all = @iedereen
Ik zal @iedereen de volgende keer posten
Dikke punten hoor netjes All
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 12:55 ]
Ik zat net naar mn stats te kijken en het viel me op dat ik veel meer kills met de T90 tank heb dan met de Abrams (1054 vs 600). Hebben meer mensen dit? Nu vind ik de T90 sowieso altijd een stukje minder log aanvoelen maar kwa damage en hitpoints doen ze niet voor elkaar onder lijkt me, een beetje het omgekeerde Viper vs Havoc verhaal dus.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
@ Mr Ton
Viel mij ook al op, ik heb (net als de meeste mensen geloof ik) veel meer kills met de T90.
Wellicht komt het door maps zoals Noshar Canals? (spell check anyone?) Daar heb je 2 T90's rond rijden en geen Abrahams.
[ Voor 33% gewijzigd door Flimovic op 12-03-2012 13:07 ]
Steam/Discord: Flimovic
Verwijderd
Hier ook hetzelfde T90 meer, Viper meer, BMP meer en tot slot Little bird meer.
Viper en de Little Bird is eigenlijk logisch zijn fijner te besturen, dus worden vaker gebruikt.
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 13:17 ]
Dat komt omdat die T90 vaker staat om te verdedigen en dan hou je het gewoon langer uit omdat je vaak rond medespelers staat. Het is niet dat de Abrams zwakker/anders is, maar gewoon dat de kans dat je het aflegt als je rush speelt, gewoon groter is. Ik zit vaak in een tank in Caspian Borders, Firestorm of iets dergelijks en daar haal je gewoon makkelijk punten mee.Mr Ton schreef op maandag 12 maart 2012 @ 12:59:
Ik ben de laatste keer wat actiever in de Jets aangezien ik daar nog veel voor moet unlocken; gister dus tijdens Rush op Caspian in de Jet en drie keer de enemy jet uitgeschakeld en dan nog twee tanks ofzo. Ik was helemaal bij, dikke 1500 punten brengt je toch al snel richting de benodigde 8600 voor die oh zo handige Air Radar. Blijkt na het potje dat die 1500 punten bij mn Assault class zijn opgetelt en werkelijk 0 punten bij Jets, terwijl ik de hele ronde heb rondgevlogen. Ik was op dat moment echt zo pissig op Battlefield, heb ik opzich nooit maar nu voelde ik me echt genaaid.
Ik zat net naar mn stats te kijken en het viel me op dat ik veel meer kills met de T90 tank heb dan met de Abrams (1054 vs 600). Hebben meer mensen dit? Nu vind ik de T90 sowieso altijd een stukje minder log aanvoelen maar kwa damage en hitpoints doen ze niet voor elkaar onder lijkt me, een beetje het omgekeerde Viper vs Havoc verhaal dus.
Het maakt me in ieder geval weinig uit, ik ram al die choppers wel gewoon zonder guided uit de lucht
In totaal nu wel een stuk of 20 choppers uit de lucht geschoten. Begin er goed in te worden. Gister ook nog een Jet, die vloog wat laag, dus die heb ik ook maar gepakt
Nah dat kan niet de enige reden zijn, bij mij niet in ieder geval, aangezien ik veel meer Conquest dan Rush rondes heb gespeeld (867 vs 127). Wat het wel is, geen idee. Voor de rest Littlebird > ZW11 en Viper > Havoc puur omdat ze fijner te besturen zijn. Met de LAV 2x zoveel kills als met de BMP, geen idee waarom zal wel puur toeval zijn. Tunguska > LAV-AD komt puur door de Rush maps, de LAV-AD zit alleen in de Conquest versie van Wake Island wanneer je Airfield [B] hebt overgenomen als Amerikanen.Martinspire schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:06:
[...]
Dat komt omdat die T90 vaker staat om te verdedigen en dan hou je het gewoon langer uit omdat je vaak rond medespelers staat. Het is niet dat de Abrams zwakker/anders is, maar gewoon dat de kans dat je het aflegt als je rush speelt, gewoon groter is. Ik zit vaak in een tank in Caspian Borders, Firestorm of iets dergelijks en daar haal je gewoon makkelijk punten mee.
Het maakt me in ieder geval weinig uit, ik ram al die choppers wel gewoon zonder guided uit de lucht
In totaal nu wel een stuk of 20 choppers uit de lucht geschoten. Begin er goed in te worden. Gister ook nog een Jet, die vloog wat laag, dus die heb ik ook maar gepakt
Nogmaals, In Canals staan wel twee T90's, maar geen abrahams. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
Verwijderd
Dat moet inderdaad wel de reden zijn, kan bijna niet anders. Heb daar toch behoorlijk vaak killstreaks gehad met de tank, door het opblazen van LAV's en Littlebirds. Zeker wanneer je de dominantie van de Russen op die map meeneemt. Maar ik blijf ook gewoon een voorkeur voor de T90 hebben, vind hem een stuk 'lichter' aanvoelen. Bij de Abrams loopt die turbo functie naar mijn mening ook vaker raar te doen dan in de T90.Flimovic schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:31:
@ Mr Ton
Nogmaals, In Canals staan wel twee T90's, maar geen abrahams. Dat zou een verklaring kunnen zijn.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik moet zeggen dat dit mij het voldaanste gevoel geeft in battlefield. Er is voor mij niks leuker dan een chopper of jet uit de lucht te schieten met een tank !Martinspire schreef op maandag 12 maart 2012 @ 14:06:
[...]
Guided shell is voor amateurs. Gewoon normale tankshell werkt ook primaVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:14:
Er is niets zo mooi als met een Guided shell een tank uit de lucht schieten!
Verwijderd
Kan je je voorstellen dat je gelocked wordt in de heli en je hoort bliep bliep bliep snel achter elkaar en je schiet je flares af...........YES ik word niet neergehaald hahaha opeens BOEM!!!.....killed bij a T90!!
Helemaal perfect!
Gewone tankshell beschouw ik meer als een amateur kill! Kwestie van geluk! Dat is voor amateurs.
En ik moet zeggen 20 keer gelukt komt meer als geluk en niet als skill over......maar dat is mijn mening!
100 keer geeft mij meer het gevoel van een komende skill.
En waarom zou je blijven proberen te schieten op een heli als je maar 1 keer hoeft te locken en dat schieten....
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:39 ]
wauw, dat wil ik wel eens zien!Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:14:
Er is niets zo mooi als met een Guided shell een tank uit de lucht schieten!
a. een vliegende tank
b. jij die hem uit de lucht schiet
volgende update worden de choppers al helemaal oppermachtig tegen guided shells, dus beter nu alvast oefenen met reguliere kogels!
PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl
Verwijderd
Hahaha heel scherp!! Maar aan de andere kant ook niet echt scherp zie de post erna.Henkie schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:23:
[...]
wauw, dat wil ik wel eens zien!.
a. een vliegende tank
b. jij die hem uit de lucht schiet. (zeker Xbox)
volgende update worden de choppers al helemaal oppermachtig tegen guided shells, dus beter nu alvast oefenen met reguliere kogels!
Volgens mij valt dat wel mee en het gaat over guided missiles dacht ik en niet om guide shells toch....??
Of zit ik verkeerd.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 15:29 ]
Verwijderd
Maar inderdaad dat zal nog wel even duren, dus we kunnen ons nog steeds ergeren aan die MAV debielen!
Je bedoelt zoals jij laatst deed?Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 15:37:
Als je de ECM gebruikt vind ik het niet raar voordat je echt gelocked bent, maar met flares vind ik nog steeds raar guided shells/missiles is via een laser lock.
Maar inderdaad dat zal nog wel even duren, dus we kunnen ons nog steeds ergeren aan die MAV debielen!
http://blogs.battlefield.com/2012/03/redownload-b2k/
[ Voor 13% gewijzigd door Dynamix op 12-03-2012 16:23 ]
Zeker straks met de patch moet je als piloot gaan zorgen dat je de ECM vrijspeelt en inzet. Je kunt guided shells dan wel ontwijken met flares, maar je kunt er een lock niet meer mee verbreken.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Nee ik bedoel niet roadkillen dat is juist wel handig LOL voor als ze op buildings zitten waarop je zonder MAV niet kan komen.
Ik bedoel de MAV als lift gebruiken.
Mooi, maar eerlijk gezegd heb ik er geen last van ik speel nooit met die wapensDynamix schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:20:
Morgen eindelijk een fix voor "put your hands up for B2K!":
http://blogs.battlefield.com/2012/03/redownload-b2k/
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2012 16:28 ]
Ik ook niet, maar zoiets moet simpelweg opgelost worden. Als mijn motorkap continu omhoog zou blijven staan, zou ik ook gek wordenVerwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 16:27:
Mooi, maar eerlijk gezegd heb ik er geen last van ik speel nooit met die wapens
[ Voor 3% gewijzigd door Dynamix op 12-03-2012 16:34 ]
Verwijderd
(voor de bijdehandjes: niet met een sigaret)
Denk dat ik hiermee wat recon unlocks ga halen en soms even op metro maar verder.. saai. Hoop dat hij snel wordt aangepast zodat we weer leuk in Metro kunnen spelen
Vaak bu'j te bang!
dan gaat de lol er snel af moet ik zeggen
psn = smeersbergen
En maken de verschillende kogels nog uit voor de shotguns? Zo ja, welke kan je het beste nemen?
Had je met ons mee moeten spelen-tom-562 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:30:
Net 1 potje gespeeld met Martinspire en nog wat GoTers zag ik, ben alleen na dat potje gekapt, ik haat Rush
KingofCunnus
Kiiiing
You don't have to put on the reactive armor
Those days are over
You don't have to sell your CITV Station to the night
Kiii---iing
You don't have to wear that proximity scan tonight
Drive the streets for kills
You don't care if it's a spawn or if it's right
Kiii---iing
I loved the tanks since I knew you
I wouldn't guided shell down to you
I have to tell you just how I feel
I won't share you with another LAV
I know my jeep is blown up
So put away your tankbarrel
Told you once I won't tell you again
It's a bad way
Kiii---iing
Kiii---iing
Flickr PSN ID= cheironnl
Bipod gebruik je door kort ff in te zoomen met je left trigger (xbox). Dit werkt alleen op plekken, waar je de bipod ook daadwerkelijk kan deployen.Versteegrob schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:15:
Hoe gebruik ik de bipod?
En maken de verschillende kogels nog uit voor de shotguns? Zo ja, welke kan je het beste nemen?
Ben zelf niet zo'n shotgun expert, maar de meest gebruikte zijn volgens mij buckshot en frag rounds.
Buckshot geeft veel kogels en is letal op korte afstand, frag rounds geeft splash damage en heeft volgens mij ook een grotere range.
Heb zelf meermaals op Metro in de breedte van de ene kant naar de andere kant mensen gekilled met frag rounds op de USAS.
Als je meer op korte afstand killt, kan je beter buckshot gebruiken denk ik.
Flechette is misschien handig tegen groepjes, aangezien die meer penetratie power heeft.
Slug lijkt me niet echt goed, nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Ben je zichtbaar op de minimap dan als je iemand knived ? Die gasten lagen echt gewoon met zn drieen naast elkaar te snipen. Blijkbaar hadden ze geen goede headset want ik hoor het wel als iemand me probeert te kniven. En nee ik ben niet zo'n heel goede speler. Ik doe aardig mee, maar soms ook nog wel potjes ddat ik echt geen target raak....Verwijderd schreef op maandag 12 maart 2012 @ 11:11:
@MRElynx: dan heb je veel geluk gehad met die knives. Als je een beetje redelijk spelers tegen je hebt zien je meteen op hun minimap en dan kan je het wel schudden. Of je bent gewoon zo goed!
XBL: MRE Inc
Unomomentodado schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:46:
Thanks Cheiron, we komen niet meer bij! :-)
Flickr PSN ID= cheironnl
Wilde ik ook, maar ik kon niet joinen of ik was net te laat...
Nouja, uiteindelijk toch maar weer meegedaan met martinspire en mrton, zo met zn allen is rush nog wel leuk
Vaak bu'j te bang!
Was ook lastig om nog meer GoT'ers onze kant op te krijgen. Onze kant zat al behoorlijk vol met GoT.Maaarek schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:02:
zat vandaag een paar potjes achter elkaar in het verkeerde team tegen veel GOT-ers en vogeltjes...
Jij was trouwens ook behoorlijk irritant bezig, haha
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
En nog wat gotters? Dude, we zaten met 10 man in een game!!-tom-562 schreef op maandag 12 maart 2012 @ 21:30:
Net 1 potje gespeeld met Martinspire en nog wat GoTers zag ik, ben alleen na dat potje gekapt, ik haat Rush
Maar ze waren aardig frustrerend omdat er ook wat bij de andere kant zaten op een gegeven moment (al begonnen we volgens mij wel met 4) en uiteindelijk ook echt van die trutjes in de game.
Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.
Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.
Mijn hemel, hahahacheiron schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:41:
Een kleine ode aan onze tank-held KingofCunnus. Geinspireerd door Dynamix ("volgende keer zet ik een rode lamp op je tank"), met dank aan The Police
KingofCunnus
Kiiiing
Those days are over
You don't have to sell your CITV Station to the night
[...]
Kiii---iing
Kiii---iing
Mooi begin van de dag
[ Voor 3% gewijzigd door KngfCnns op 13-03-2012 08:10 ]
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=T2py6Z5q9wE&list=UUBLNngaFeYCkuLxKUIxY78Q&index=1&feature=plcp]
[ Voor 17% gewijzigd door KngfCnns op 13-03-2012 09:00 ]
Ik ken al die namen toch nietMartinspire schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 00:37:
[...]
En nog wat gotters? Dude, we zaten met 10 man in een game!!
Maar ze waren aardig frustrerend omdat er ook wat bij de andere kant zaten op een gegeven moment (al begonnen we volgens mij wel met 4) en uiteindelijk ook echt van die trutjes in de game.
Vaak bu'j te bang!
De HD destruction is wel geweldig, alhoewel het wel één grote chaos wordt!BatmanHorizon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:54:
Close Quarters trailer. Kan je ook een paar van de nieuw toegevoegde wapens zien.
[video]
Ik zag zo gauw geen nieuwe wapens eigenlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Dynamix op 13-03-2012 09:21 ]
Verwijderd
Tja wat dat betreft kan je maar beter stoppen als je met randoms tegen een volle GoT team moet spelen (ook al heb je nog 4 GoT-ers in je team zitten). Ik zat ook in het overvolle GoT team en dat bevalt maar een paar potjes. Op een gegeven moment lopen mensen weg en word het rete saai! Vaak is het dan zo dat alleen de tank, heli's en andere voertuigen iets te doen heeft. Als jij gewoon infantry bent dan heb je werkelijk niets te doen.Maaarek schreef op maandag 12 maart 2012 @ 22:02:
zat vandaag een paar potjes achter elkaar in het verkeerde team tegen veel GOT-ers en vogeltjes...
Maarja opzich wel geinig gespeeld voor op Metro iedereen zit te zeuren over de Usas-12 maar ik denk dat die verrekte M320 ook best irritant kan zijn. Vooral als je gisteren mijn tegenstander was hahaha Ik had een score van 26/7 waarvan 25 kills met de M320. (dit was echter alleen mogelijk met de nodige support van support haha)
Na een paar potjes liep ik uiteraard weer helemaal vast voor de 3e keer die avond en kwam terug als tegenstander van de GoT-ers, 2 potjes gespeeld en daarna was ik er klaar mee.
Misschien nog een punt van aandacht, Er werd gezegd (ook door mij) dat The Bash / Frag-bart / en nog een zeer erg aan het laggen waren. Toen ik tegen alle GoT-ers speelde had ik precies hetzelfde probleem ik zag Jackal, Uno, King en cheiron ook alle kanten opvliegen en om de hoek schieten...vette lag . Misschien kwam het door de server.
0:35 een ACW-RDynamix schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:21:
[...]
De HD destruction is wel geweldig, alhoewel het wel één grote chaos wordt!
Ik zag zo gauw geen nieuwe wapens eigenlijk
0:40 MTAR-21 in de kill feed rechtsboven.
0:50 een Spas-12 en een AUG in de kill feed rechtsboven.
Zijn de eerste die me opvallen. Zullen er vast meer zijn. Is geen hd, beetje wazig te lezen
[ Voor 9% gewijzigd door KngfCnns op 13-03-2012 09:31 ]
Ik roep al een poosje dat de servers laggen. Zelfs rubberbanding speelt af en toe.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:24:
[...]
Misschien nog een punt van aandacht, Er werd gezegd (ook door mij) dat The Bash / Frag-bart / en nog een zeer erg aan het laggen waren. Toen ik tegen alle GoT-ers speelde had ik precies hetzelfde probleem ik zag Jackal, Uno, King en cheiron ook alle kanten opvliegen en om de hoek schieten...vette lag . Misschien kwam het door de server.
Misschien tijd dat ze wat hardware bijprikken.
Erg frusterend als je iemand 5 kogels door z'n hoofd jaagt en daarna zelf het loodje legt (tegenstander heeft dan nog 20 tot 50% health)
Verwijderd
Ik zie wel heel veel fragrounds rondvliegen.BatmanHorizon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:54:
Close Quarters trailer. Kan je ook een paar van de nieuw toegevoegde wapens zien.
[video]
Zijn deze maps alleen voor deatmatch of ook voor andere game types?
Verwijderd
Ik merkte dat gisteren ook heel erg. Jullie behaalde nog redelijk wat punten. (ik ben oo k nog niet zo goedVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:55:
Precies, dat had ik bij jullie dus ook en ik maar schieten...vervolgens schieten jullie 1 a 2 kogels en ben meteen dood...
Ik schoot vaak echt raak in mijn beleving maar er gebeurde niks. Daarna idd 2 worden geraakt en plat gaan en dan zien dat de tegenstander na een kompleet magazijn geleegt te hebben gewoon nog 30% healt heeft.
Super irritant.
Was overgens wel leuk om weer eens met wat Goters samen gespeelt te hebben.
Ga eens met echte guns spelen, Moulin. USAS, FAMAS en M320 in je top 5
Verwijderd
Top 12 Weapons
1 USAS-12 1392 Kills
2 AEK-971 1078 Kills
3 FAMAS 928 Kills
4 M320 789 Kills
5 M98B 699 Kills
6 M27 IAR 670 Kills
7 P90 572 Kills
8 M249 478 Kills
9 G36C 444 Kills
10 A-91 358 Kills
11 MK11 MOD 0 314 Kills
12 G53 304 Kills
Ik moet zeggen dat mijn top 12 nog best wel gevarieerd is?
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 10:31 ]
ach voor/tegen gotters vind ik niet zo erg, kan wel vervelend zijn ja maar zolang je in de partij zit is het voor mij gewoon pure fun.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 09:24:
[...]
Tja wat dat betreft kan je maar beter stoppen als je met randoms tegen een volle GoT team moet spelen (ook al heb je nog 4 GoT-ers in je team zitten). Ik zat ook in het overvolle GoT team en dat bevalt maar een paar potjes. Op een gegeven moment lopen mensen weg en word het rete saai! Vaak is het dan zo dat alleen de tank, heli's en andere voertuigen iets te doen heeft. Als jij gewoon infantry bent dan heb je werkelijk niets te doen.
Maarja opzich wel geinig gespeeld voor op Metro iedereen zit te zeuren over de Usas-12 maar ik denk dat die verrekte M320 ook best irritant kan zijn. Vooral als je gisteren mijn tegenstander was hahaha Ik had een score van 26/7 waarvan 25 kills met de M320. (dit was echter alleen mogelijk met de nodige support van support haha)
Na een paar potjes liep ik uiteraard weer helemaal vast voor de 3e keer die avond en kwam terug als tegenstander van de GoT-ers, 2 potjes gespeeld en daarna was ik er klaar mee.
lag was gisteren echt schrikbarend erg ik dacht eerst dat het aan mn verbinding lag een week geleden maar gisteren was ik gewoon thuis had niets draaien en het was niet normaal, mensen die niet renderede opeens items voor me.
laatste potje was echt onmogelijk (veel frustratie onder de gotters) het was gewoon niet leuk wat de tegenpartij met de vliegtuigen konden doen en het maakte niet uit waar je je soflam neerzette zodra jij hem deployde en wegliep kon je hooguit 1 x targetten en dan was ie al pleite door de chopper.
wat me wel opviel was toen ik met deltav de gila ging gebruiken dat we toch de chopper vaker '''wegjaagde'' aangezien hij 1 missile wel kon flaren/dusten maar 2 ging niet.
al met al een gezellige avond gehad en zo speel ik het dan ook af en toe ff lekker schelden op de tegenpartij of op mezelf maar mn overall score was wel goed vond ik zelf
Verwijderd
Nou ik kan je melden dat de Fun er snel af is vooral als de teams niet worden gebalanced. Je maakt geen kans om te winnen en als je dan als tegenstander wint verdwijnt de gehele groep.AjDuLion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:30:
[...]
ach voor/tegen gotters vind ik niet zo erg, kan wel vervelend zijn ja maar zolang je in de partij zit is het voor mij gewoon pure fun.
Mja, ideale maps voor shotgunsJackal131 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:00:
[...]
Ik zie wel heel veel fragrounds rondvliegen.
Zijn deze maps alleen voor deatmatch of ook voor andere game types?
Anyways, ik denk dat rush/conquest gewoon niet past op zo'n map. Denk dat van de huidige modussen alleen TDM, Squad TDM en mogelijk Squad Rush geschikt zijn, maar ik geloof dat ze voor deze maps een nieuwe modus zouden toevoegen.
Ik mag hopen dat er nog wel wat groters bij komt, anders moet je nog tot de herfst wachten voor een nieuwe map en dan kan ik je al wel bijna garanderen dat er weinig normaal volk meer zal spelen. Tenzij ze de custom servers nog binnen korte tijd gaan toevoegen, dat zou het nog kunnen verbeteren ivm clanmatches en lekker aankloten zonder zorgen.
snap ik je ziet vaak zat de andere partij helemaal wegvallen, maar ik vind het flauw om ermee te kappen terwijl je met de rest zit te babbelen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:35:
[...]
Nou ik kan je melden dat de Fun er snel af is vooral als de teams niet worden gebalanced. Je maakt geen kans om te winnen en als je dan als tegenstander wint verdwijnt de gehele groep.
ook ik zat na een tijd 10 minuten lang te kijken of ik kon switchen maar met 10 gotters in 1 team zijn er maar 2 andere.
daarna gewoon dat potje gaan doorspelen en nog bijna gewonnen ook 1 kill left en mcom was armed met 3/4 van mijn teammate's erbij gotters waren beter en disarmde maar was wel super close.
Verwijderd
Hoezo aanklooien zonder zorgen?
Nou het babbelen met anderen GoT-ers gaat een beetje moeilijk als je hun als tegenstander hebt.AjDuLion schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:43:
[...]
snap ik, je ziet vaak zat de andere partij helemaal wegvallen, maar ik vind het flauw om ermee te kappen terwijl je met de rest zit te babbelen.
Het is gewoon heel makkelijk als je langer dan 30 minuten moet wachten om te switchen ga je gewoon weg.
Helaas heb ik geen voorbeeld meer van vertrekkende GoTers als het niet meezit.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 10:49 ]
GelukkigBatmanHorizon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:08:
[...]
Mijn hemel, hahaha! Geweldig, heb lekker lopen meezingen toen ik het las, Instant Classic
![]()
![]()
!
Mooi begin van de dag.
was uiteraard ook niet vervelend bedoeld
Flickr PSN ID= cheironnl
LOL.BatmanHorizon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:48:
Tutorial om 12 tweakers in een team te counteren (firestorm):
[video]
![]()
Ook maar eens proberen voordat ik de switch maak, haha
Hahaha dit vind ik echt geniaal... Nu hopen dat niet te veel mensen dat filmpje gaan zien want het kan behoorlijk irritant worden. Ik heb wel eens een LAV vol met C4 geplakt, geswitcht en laten ontploffen, kon ik zelf hard om lachen maar ik heb nog nooit aan deze variant gedacht!BatmanHorizon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:48:
Tutorial om 12 tweakers in een team te counteren (firestorm):
[video]
![]()
Vind het wel een hele vette trailer hoor! De map ziet er ook heel bruut uit met al die destruction. En de verticale gameplay gaat echt veel van je teamwork eisen maar het ook belonen, er zullen echt afspraken gemaakt moeten worden over het in de gaten houden van hoeken.BatmanHorizon schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:54:
[video]
Verder veel (hele vette) nieuwe guns gespot; AUG, SPAS-12, ACW-R, L86A1 LSW, LSAT, MTAR-21, SCAR-L zag ik voorbij komen. Alleen daarvoor haal ik de DLC al!
Behoorlijke shotgun maps ja, maar de auto's worden flink aangepakt gelukkig.Martinspire schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 10:37:
[...]
Mja, ideale maps voor shotguns![]()
Anyways, ik denk dat rush/conquest gewoon niet past op zo'n map. Denk dat van de huidige modussen alleen TDM, Squad TDM en mogelijk Squad Rush geschikt zijn, maar ik geloof dat ze voor deze maps een nieuwe modus zouden toevoegen.
Conquest zie ik wel werken in een verticale map als die Tower. Op iedere verdieping een vlag bijvoorbeeld. Rush zou op een zelfde manier kunnen met op iedere verdieping 2 MCOM's. Maar een one flag CTF variant is natuurlijk ideaal met de vlag helemaal bovenaan met het verdedigende team en het aanvallende team onderaan dat zijn weg omhoog moet werken en de vlag weer mee omlaag.
[ Voor 65% gewijzigd door Mr Ton op 13-03-2012 11:36 ]
Verwijderd
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Na de patch is het in ieder geval niet meer mogelijk.thunder8 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:35:
Het is grappig om te zien, maar niet als het je gebeurt. Dat je dood kan gaan en na spawn kan triggeren, prima. Maar ook nog eens kunnen switchen en dan nog triggeren, nee dat gaat ook mij te ver......
Dat zullen we niet meer meemaken vrees ik...Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:47:
Dus we moeten dit nog een keertje proberen voordat 2013 aanbreekt....
ik ga me de komende weken maar eens toeleggen op het sniper-vak in bf3. iemand nog tips? heb de sv98 unlocked en een 12x ballistic scope. daarnaast ook een MAV/SOFLAM etc vrijgespeeld. Lekker gaan voor die sv98 of wachten tot ik de M40 unlocked heb?
Vaak bu'j te bang!
SV98 gaat prima, al heb je die 12 scope alleen nodig als je echt zielig alleen op een heuveltje wil gaan snipen zonder je team te helpen.Henkie schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:13:
dat filmpje is wel echt baas hoor! 17 kills haha :D!
ik ga me de komende weken maar eens toeleggen op het sniper-vak in bf3. iemand nog tips? heb de sv98 unlocked en een 12x ballistic scope. daarnaast ook een MAV/SOFLAM etc vrijgespeeld. Lekker gaan voor die sv98 of wachten tot ik de M40 unlocked heb?
Gewoon 7 scope erop voor normale afstanden en 4x scope voor als je nog redelijk dicht bij je squad wilt zitten.
Vanwege de scope-glare (die witte reflectie), de 3d spots (dat je dus goed te zien bent) plus mortars/snipers/mav die je makkelijk kan killen, is in beweging blijven erg handig. En zorg ervoor dat je de adem inhoud voor je schiet anders heb je heel veel missers.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Maar ik denk dat je beter eerst kan kijken wat je precies wilt doen met je snipergun. Will je op een berg zitten op grote afstand of lekker rushen.
** Grote afstand inderdaad met een 7x 8x of een 12x (SV98 en M40) in het begin misschien een Bipod. En later kan je kiezen voor de Straight pull bolt. Op lange afstand geen Tact light of laser gebruiken verraad je je locatie. En ja zeg het maar DUH nou ik zie nog heel veel personen met een laser of light welke op verre afstand liggen te snipen???? alsof je iemand kan verblinden op 600 meter afstand LOL
** Rush snipen: MK11 MOD 0 of een SKS nemen met een RDS/HOLO foregrip en tact light. Super setup 2 keer hit is dood of 1 headshot.
Wat ik je kan aanraden is dat je ff moet wachten en proberen de M98B vrij te spelen. Gebruik bijvoorbeeld de P90 bij je recon klasse en probeer zo snel punten te halen. Je hebt 146000 recon punten nodig voor de M98B maar is zeker de moeite waard!!
Ik had een paar pagina wat filmpjes gepost over de SV98 vs M40 en de SV98 vs M98B
bekijk die eens.
@cheiron: enig probleem is dan dat je de Straight pull bolt niet kan gebruiken en die gebruik ik liever dan de Bipod. Je moet je wapen doorladen en opnieuw richten
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 14:42 . Reden: @cheiron toevoeging ]
Edit:
Met de straight pull bolt kun je herladen terwijl je ingezoomd bent.
[ Voor 38% gewijzigd door pa4jv op 13-03-2012 14:43 ]
Verwijderd
Straight pull bolt is automatische load van de volgende kogel. Alleen bij het reloaden van je MAG zoom je uit en kijk je niet meer door je scope.
Lastig uitleggen!
Maarja ik snipe altijd met de Straight pull bolt soms wilt het nog wel eens zo zijn dat je niet 1 shot 1 kill hebt en kan je gewoon je tegenstander volgen en nogmaals schieten zonder je scope te laten zakken.
@pa4jv: ik heb dat ook gedaan met de M98B leuk man maar als je opeens in actie moet komen ben je de pineut! L96 alleen gebruikt om de achievement te behalen ik vond hem niet echt fijn. Maar dat is zeer persoonlijk.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 14:51 ]
Als je recon moet gaan spelen met PDW wapens, is het nut van de recon een beetje weg en kun je net zo goed assault gaan spelen. Die M98b is wel aardig vanwege de lage bulletdrop (daalt minder), maar is niet zo gigantisch veel beter. Als je niet kunt snipen moet je niet gaan wachten op de M98B.Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:38:
[...]
Wat ik je kan aanraden is dat je ff moet wachten en proberen de M98B vrij te spelen. Gebruik bijvoorbeeld de P90 bij je recon klasse en probeer zo snel punten te halen. Je hebt 146000 recon punten nodig voor de M98B maar is zeker de moeite waard!!
[...]
Gewoon met een willekeurige sniper gaan werken om die gasten neer te schieten. Mogelijk wil je in het begin een semi-auto sniper om zo te wennen aan het feit dat je fire-rate zoveel lager ligt en je met een semi-auto toch nog redelijk mee kunt komen met de rest van je squad.
Snipen is echt niet moeilijk in de game en daar heb je echt geen bipod voor nodig (adem inhouden werkt prima zat)
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/34780528/4/230420491/
Ik hou mijn adem ook altijd in vind ik net wat fijner.
Mijn record staat nu op 633,33 meter. Heb nog niet geprobeerd om deze te verbeteren
YouTube: BF3 Longest Headshot 3228 Meter
YouTube: Battlefield 3 long range sniping - 14500 point score and MVP
Longest headshot volgens mij via PC
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2012 15:12 ]
Adem inhouden? Gebruik je geen bipod?Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:56:
Gisteren nog een leuk snipe potje gespeeld, volgens mijn was cheiron ook bezig met sniper:
http://battlelog.battlefi...how/34780528/4/230420491/
Ik hou mijn adem ook altijd in vind ik net wat fijner.
Mijn record staat nu op 633,33 meter. Heb nog niet geprobeerd om deze te verbeteren
YouTube: BF3 Longest Headshot 3228 Meter
YouTube: Battlefield 3 long range sniping - 14500 point score and MVP
Longest headshot volgens mij via PC
Gewoon sniper + m98b en bipod en dan komt alles goed. Snipen is op het begin kut, maar de M98b wat een beest van een wapen.
mijn marksman is nu 730m ofzo, bij operation firestorm. Net nog 655m bij Kharg island @ rush.
Net twee heerlijke potjes op metro rush gespeeld de eerst op de laatste mcom net aan verloren. Was met allemaal randoms maar werd goed gerevived enzo
http://battlelog.battlefi...how/34922106/4/286950368/
Tweede potje met de l96 zitten kutten vind die veel beterdan de m40a5!
http://battlelog.battlefi...how/34923880/4/286950368/
W/l nu op 0.99
PSN ID = steppa87
Verwijderd
Jazeker je kan je adem inhouden en je scope op die manier steady houden op de gewenste target.iPodKiller schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 15:59:
[...]
Adem inhouden? Gebruik je geen bipod?
Gewoon sniper + m98b en bipod en dan komt alles goed. Snipen is op het begin kut, maar de M98b wat een beest van een wapen.
mijn marksman is nu 730m ofzo, bij operation firestorm. Net nog 655m bij Kharg island @ rush.
Echter is het wel lastig om een hele verre headshot te krijgen daar heb je echt een Bipod voor nodig.
@steppa: ik vind die L96 een beetje tegenvallen. Ik ben gewoon fan van de M98B. Monstergun helemaal van dichtbij. Als ik sniper op caspian rush dan wil je niet tegen mij spelen dat zou jij moeten weten hahaha
Klopt, maar ik ben een absoluut waardeloze sniperVerwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 14:56:
Gisteren nog een leuk snipe potje gespeeld, volgens mijn was cheiron ook bezig met sniper:
Flickr PSN ID= cheironnl
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.