psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
M1014?? USAS bedoel jemrjimmy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:27:
Het zou leuk zijn hoor na een paar grote mappen een potje zo'n kleine, als het dan maar niet vol komt te staan met EA Close Quarter servers. Ik denk dat mijn M1014 daar goed tot zijn recht komt.
Ik ben meer blij met die "dedicated servers" die je kunt huren. Het lijkt me leuk om voor de afwisseling alleen maar grote vehicle maps te spelen, zoals Kharg Island en Firestorm. Of een avondje alleen maar lomp schieten op Metro/Grand Bazar
Vaak bu'j te bang!
Verwijderd
net zoals de CoD DLC keer op keer werd 'geboycot' om daarna weer een verkooprecord te hebben? ga jij het lekker boycotten dan spelen wij leuk verder.Unomomentodado schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:57:
Kamertje uitzoeken, claymores / c4 voor de deur en campen maar!
Edit: we kunnen die DLC natuurlijk ook boycotten met zijn allen, duidelijke boodschap.
Verwijderd
@Izealia: achja boycotten heeft toch geen nut het wordt toch wel gekocht! Ik zie geen toegevoegde waarde in zon actie.
LOL die paar tweakers die de DLC niet kopen gaan ze niets aan veranderen LOL
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 15:12 ]
Supressor plaatsen? Wat bedoel je daar mee? Op je gun bedoel je?
Steam/Discord: Flimovic
Ik zet 'm altijd op de TUGS... hoor je die piepjes tenminste niet.Unomomentodado schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:48:
Op je C4, want dan hoort hij niet dat je die plakt op de tank.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 15:09:
Ik weet het C4 rocks!
Weet je wat ongelooflijk smerig is met C4 ? Op Noshahr Canals als verdediger spelen. Dan als de eerste 4 mcoms vernietigd zijn ( en je de 2 mcoms op het heuveltje moet verdedigen) teruglopen naar het spooremplacement. Daar spawnt namelijk de amtrac van de aanvallers.
Die amtrac moet je volplakken met C4 (4 pakketjes max op de achterkant) en dan vies gniffelend in de bosjes blijven wachten. Dan spot je de amtrac en zie je 1/6 (dus 1 persoon in de amtrac) dan blijf je doorspotten tot dat je ziet dat er 4 of meer man in die amtrac zitten. Dan haal je de detonator van je C4 te voorschijn en haal je (wederom smerig gniffelend) de trekker daarvan over. Gefeliciteerd, je mag je zelf een Party Pooper noemen
Ik had dat dus vorige week vrijdag gedaan. 5 man in de amtrac opgeblazen:
enemy killed 100
enemy killed 100
enemy killed 100
enemy killed 100
enemy killed 100
Vehicle disabled 50
Vehicle destroyed 100
Multi kill: 100
Was niet eens opzet om die amtrac op te blazen. Ik was achter een sniper aan het lopen van de tegenstander, echter rende die dus helemaal terug naar zn basis. Toen dacht, nou als ik dan toch bij deze amtrac ben, dan kan ik er net zo goed een smerig truukje mee uithalen....
XBL: MRE Inc
was gister weer is flink aan het trollen er zaten de hele tijd 2 duitsers met de chopper te spawnreapen bij caspianborder ben toen in de jet gesprongen had ze neergehaald vervolgens naar hun spawn gevlogen waar ze al stonden te wachten voor de chopper. ik wou ze dood gunnen met de jet maar raakte per ongeluk de grond en de brokstukken vlogen zo door die 2 lui heen en ze kregen een suïcide mooi dat het kan!
Ook raar: vliegen over de berg bij CQ Damavand peak en ik word gewoon 2x uit mn chopper geschoten met usas, waarna ik Bad Luck te zien krijg. WTF?
[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 08-03-2012 16:03 ]
Verwijderd
Zie hier 2 filmpjes over de M98B, M40 en de SV98:
M98B vs SV98
YouTube: Battlefield 3 Weapon Comparison: SV98 vs M98B Sniper Rifles
M40 vs SV98
YouTube: Battlefield 3 Weapon Comparison: M40A5 vs SV98 Sniper Rifles: Recon Gameplay
Hebben fragrounds eigenlijk fatsoenlijk effect op voertuigen?Martinspire schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:03:
Wat ik smeriger vind met c4 is dat het blijft zitten ook al switch je van team. Dus spawnen en c4 op tank/amtrack/lav/chopper zetten, suicide om vervolgens bij de andere kant de trigger in te drukken werkt gewoon
Ook raar: vliegen over de berg bij CQ Damavand peak en ik word gewoon 2x uit mn chopper geschoten met usas, waarna ik Bad Luck te zien krijg. WTF?
Ik heb je overigens (en nog wat xbox'ers) toegevoegd. Soms probeer ik te joinen maar dat lukt dan niet, dan ga ik maar weer in m'n Remi op een random server spelen
Vaak bu'j te bang!
Fragrounds hebben volgens mij alleen effect op de scout helicopters. Heb gisteren nog een ZW-11 uit de lucht geschoten met een USAS met fragrounds.-tom-562 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:34:
[...]
Hebben fragrounds eigenlijk fatsoenlijk effect op voertuigen?
Ik heb je overigens (en nog wat xbox'ers) toegevoegd. Soms probeer ik te joinen maar dat lukt dan niet, dan ga ik maar weer in m'n Remi op een random server spelen
De enige 2 met een écht positieve k/d waren 22 om 9 op Bazaar (gelijk ook de Medical Medal gehaald) en 13 om 3 op Karg (waarin mijn stinger goede zaken deed).
Die op Bazaar ben ik wel trots op, omdat ik met mijn M416 al het USAS/SMAW/M320 geweld heb kunnen weerstaan
Warempel genoeg maar één mcom opgeblazen...
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Volgens mij wordt dat veranderd in de komende patch.Martinspire schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:03:
Wat ik smeriger vind met c4 is dat het blijft zitten ook al switch je van team. Dus spawnen en c4 op tank/amtrack/lav/chopper zetten, suicide om vervolgens bij de andere kant de trigger in te drukken werkt gewoon
Dan kan je je C4 alleen nog triggeren, wanneer je binnen 5 sec wordt gerevived en dus niet nadat je opnieuw gespawned bent.
Hangt er vanaf wat voor voertuigen. Ik kan me herinneren dat ik een Jeep heb opgeblazen met enemy en al met een USAS en frag rounds.-tom-562 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 16:34:
[...]
Hebben fragrounds eigenlijk fatsoenlijk effect op voertuigen?
Of je ook damage doet op een Humvee of een LAV, ik denk het niet.
Wat er net gebeurde weet ik ook niet, maar ik kom in een server op Karkand bij de attackers, stap in de Abrams en haal 32 om 5, allen met de tank
Langste killstreak 27; een record voor mij
Nicedvdkiwi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 21:19:
WOOT!!!
Wat er net gebeurde weet ik ook niet, maar ik kom in een server op Karkand bij de attackers, stap in de Abrams en haal 32 om 5, allen met de tank![]()
Langste killstreak 27; een record voor mij
Nb. rush op wake island is echt helemaal niks aan...
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Of gewoon beter assault nemen en met een M320 de jeep uitschakelen. Dan kan je daarna met de jeep de bergen door (jouw tip), maar nog beter: op lange afstand de bergen schoonvegen met je assaultriffle, want om nou met frag rounds in zo'n "open" map te spelen is wat kansloos.mrjimmy schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 09:37:
Even een tip voor frag rounds, als jij bijvoorbeeld op Damavand peak rush doet, is er altijd wel een groepje dat in die jeep springt en gelijk naar je mcom gaat, om deze aan te pakken want vaak kun je de gunner niet goed killen dus squad spawn, moet je er gewoon op knallen met frag rounds en dan kun je ook de gunner uitschakelen. Daarna snel jeep repareren en met een gunner door de bergen patrouilleren.
Mja, m320 is prima voor dat ding, al vind ik het in zo'n map handiger om met een support/recon te spelen. C4 bij de ingang/op de weg is ook prima. Mijnen is ook nog een optie, maar als dat niet lukt heb je aan een goedgemikte granaat onder de jeep ook alle inzittenden dood. Ik denk alleen dat het niet echt veel uitmaakt of je die jeep stopt of niet, want dat ding is ook weer niet zo handig in die map. Meestal zorg ik er wel voor dat ik met de recon de meeste snipers pak en daardoor het team wat verder weg kan gaan staan om de tegenstander wat meer druk te bieden. Zet ook een spawnbeacon in de basis (meestal tussen a en b in) zodat (als de tegenstander wat heeft neergeschoten en men doorbreekt) snel bij de objectives kan zijn.GerardHenninger schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:43:
[...]
Of gewoon beter assault nemen en met een M320 de jeep uitschakelen. Dan kan je daarna met de jeep de bergen door (jouw tip), maar nog beter: op lange afstand de bergen schoonvegen met je assaultriffle, want om nou met frag rounds in zo'n "open" map te spelen is wat kansloos.
Met die chopper heb je die jeep trouwens ook zo te pakken.
Als je defender bent op Damavand Peak en je hebt een goede piloot in de chopper zitten dan is het echt heel moeilijk voor de aanvallers om door te breken. Het gebied waar ze overheen moeten is namelijk zo open, de Jeep is heel makkelijk te pakken en je kan prima buiten het bereik van de AA blijven. Zeker als er nog een paar snipers aan jou kant zitten die overal een beetje taggen dan wordt het een hele klus voor de attackers.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Hoe wil je in een Jeep mensen killen op de berg? Allemaal doodrijden?Flimovic schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 10:58:
Hoe ga je de jeep repareren als assault?
Een gun met fragrounds is gewoon ruk op Damavand Peak, want 9 van de 10 keer is de tegenpartij recon/assault en schieten ze je op lange afstand neer.
Ik ga eens kijken of er nog leuke potjes te vinden zijn
Vanavond nog tweakers online?
Maar speel toch minder graag rush dan conquest...
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
Gisteren avnd nog wat leuke potjes conquest gespeeld maar werd ook een beetje saai. En uiteraard weer vaak vastgelopen ben er op een gegeven moment maar mee gestopt! Hoop dat het vanavond anders gaat.
Fragrounds kunnen overal wel hun meerwaarde bewijzen omdat het overpowered is, maar je gaat het echt niet winnen als ik met mn pkp bezig ben of met een leuke assault rifle (niet perse famas, f2000 of m416 kan ook). Heck, ik kan je met mn magnum nog wel uitschakelendvdkiwi schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 14:44:
Dat klopt, maar áls ze toch weten door te breken hebben ze ipv een open veld opeens veel betonnen muren om zich heen, waar de splash damage van de frags zijn meerwaarde bewijst.
Ik ga eens kijken of er nog leuke potjes te vinden zijn
Vanavond nog tweakers online?
(vraag maar aan wat 360 gamers)
WTF, sinds wanneer kun je met air-radar soflams op de radar zien? Ik stijg op met dat ding en hij wordt getoond op de kaart!
[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2012 15:09 ]
Haal jij nou maar eerst eens een positieve K/DVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:09:
pfff haantje.
makkelijk praten als je Xbox player bent
Verwijderd
Ik ben beter dan jou lekker puh! Wat boeit het?
hoe oud ben je mannetje een jaar of 13?
LOL kd ik ben ermee bezig.
@kiwi/jeroen hoe laat gaan jullie spelen?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 15:28 ]
Haha, ik acht mezelf wel beter dan gemiddeld ja en dat laten mijn stats ook wel zien, maar mijn boeit het niet zo heel veel, het is alleen dat je zo verbaasd reageert dat ik je wel kan aanpakken, maar zelf geen geweldige score hebt.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:22:
pfff haantje!
En nee ik ben geen 13, maar een beetje trollen mag toch wel
Verwijderd
Klopt mijn score is niet zo goed, echter binnen een week 1200 verschil wegwerken naar 138 vind ik niet slecht. KD 0.99 bijna 1
Trollen boeit me niet zolang ik ook maar mag trollen en niet meteen admins achter me aan heb zitten omdat mensen een troll niet kunnen terug ontvangen
Even ontopic: Alleen vraag ik me af hoe mensen zon hoge SPM kunnen krijgen....ik speel nagenoeg altijd op de objectives en behaal veel punten maar op een of andere manier blijf ik haken op de magische 288.
lol @ magisch. Tja, ik haal doorgaans bij Rush een hogere SPM dan bij Conquest (die potjes duren over het algemeen langer, waardoor het lijkt alsof je een hogere score haalt). Verder arm ik veel objectives, schiet ik over het algemeen ook de meeste mensen af (3/4 matches ben ik volgens mij MVP) en best squad levert je ook wel wat op. Mijne is nu weer iets terug gezakt (maarliefst 3 hele punten) naar 614 als SPM. Gaat wel lekker dusVerwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:47:
Ik reageer op een reactie van jou naar kiwi toe. Je zal me best kunnen aanpakken dat kan iedereen mooie is dat je mij nog nooit hebt zien spelen, dan zou je ook op een andere gedachte kunnen komen.
Klopt mijn score is niet zo goed, echter binnen een week 1200 verschil wegwerken naar 138 vind ik niet slecht. KD 0.99 bijna 1
Trollen boeit me niet zolang ik ook maar mag trollen en niet meteen admins achter me aan heb zitten omdat mensen een troll niet kunnen terug ontvangen
Even ontopic: Alleen vraag ik me af hoe mensen zon hoge SPM kunnen krijgen....ik speel nagenoeg altijd op de objectives en behaal veel punten maar op een of andere manier blijf ik haken op de magische 288.
Ik heb nu overigens 700 kills teveel om een k/d van 2 te hebben (zit nu op 1.808). Die varieert ook wel wat, maar aangezien ik de laatste tijd veel in choppers/vliegtuigen zit, gaat ie weer wat omlaag.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2012 15:59 ]
Ik ben vanavond ook wel achter de PS3 te vinden! Lekker knallen! Hopelijk een spannend potje Rush spelen!Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:22:
pfff haantje!
@kiwi/jeroen hoe laat gaan jullie spelen?
rond 8u/ half9 zoiets denk ik
Heb mijn k/d nu in een paar dagen terug kunnen brengen van 470 naar 425 zoiets.
Doel is om onder de 400 te komen en te blijven, 1.00 hoeft niet per se
Net gewoon een potje Wake Island gewonnen;
Wat is dat kanon op de Amtrac toch lekker
Als verdediger op Karg (met Steppa) een lastig potje gehad, maar wel 2 Choppers neergehaald met de Stinger.
Ook 3 tanks disabled met de Frogfoot (helaas geen kills), maar de vijandelijke jet was niet normaal goed!
Als attackers op Canals de Mobile AA kunnen kapen; altijd leuk als poppetjes haastig uitstappen om te repairen zonder eerst om zich heen te kijken
Jammer genoeg maar 4 of 5 kills kunnen maken omdat de rpg's vrolijk rondvlogen
Verwijderd
Alleen maar Metro spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 15:47:
Mijn neefje speelt meestal met een vriend samen en dan leaven ze na de match om weer een nieuwe Metro Conquest te zoeken.
Hij heeft geloof ik een SPM van 580 met een K/D van 2.60
Ok, hij is ook wel goed, maar Metro helpt wel veel, aangezien je veel meer confrontaties hebt met de enemy.
Als je veel confrontaties wilt is metro een goede optie, maar kun je net zo goed TDM spelen. Juist die objectives en de vele ribbons geven je zo'n hoge spm. Dan maakt het weinig uit wat je doet, maar ik vind het niet knap als mensen zo een hoge score halen. Net als de hele tijd met zo'n bitchcannon (usas) te spelen. Niets knap aan.NewbieNeo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 17:35:
[...]
Alleen maar Metro spelen.
Mijn neefje speelt meestal met een vriend samen en dan leaven ze na de match om weer een nieuwe Metro Conquest te zoeken.
Hij heeft geloof ik een SPM van 580 met een K/D van 2.60
Ok, hij is ook wel goed, maar Metro helpt wel veel, aangezien je veel meer confrontaties hebt met de enemy.
Tegenwoordig wordt in Metro ook steeds vaker boven/onder het level gezeten, waar ze nu toch echt iets aan moeten gaan doen.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2012 18:22 ]
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Dan is die battlelog van jeffje032 vast niet van jou..joshje schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:00:
ik speel ongeveer elke map en heb ook een KD van 2.9 en een spm van 580 hoeft echt niet alleen maar metro te doen je moet gewoon voor de objectieve gaan daar krijg je de meeste punten en gewoon veel repareren en reviven mij lijkt namelijk er saai om alleen maar metro te doen om dan je stats een beetje mooi te krijgen. veel spelen met vrienden werkt ook heel goed
Maar idd, alleen metro vind ik ook saai.
Ik ben juist overgestapt van CoD vanwege de grotere maps en de voertuigen.
Alleen kan Caspian Border soms wel saai zijn vind ik. Het is zo friggin ver lopen naar A of D in Conquest en zelfs in een volle 12vs12 server kom niet zo snel iemand tegen, aangezien minimaal de helft wel in een voertuig zit. Die map is meer bedoeld voor 32 of 64 mensen, zoals op de pc.
Met vrienden kan je idd beter PTFO zodat je idd meer objective punten kan scoren. Máár, met tweakers samenspelen betekent ook dat je meer je (potentiele) punten deelt omdat iedereen lekker aanvallend speelt
[ Voor 14% gewijzigd door KngfCnns op 09-03-2012 19:20 ]
Verwijderd
Thanks to Pa4je gisteren dik gescored
Gisteren hadden wij dat ook volgens mij 8 a 9 minuten karkand
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2012 19:36 ]
En het is niet dat ik slecht ben in vliegtuigen of choppers, maar ik krijg gewoon nooit de kans om mijn ding te doen, want er is (of "was" bij de scout nu) omdat er altijd wel een anti-air/vliegtuig/chopper is die mij zo te pakken heeft of een stom boompje/paaltje wat mijn chopper direct laat neerstorten.
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 09-03-2012 20:25 ]
Als ik als assault (heals/revives) of support (resupply) speel zie ik 'm ook altijd iets toenemen...
Anyway, invite van Filmovic dus ik moet gaan
Jets ging bij mij vrij snel, in conquest mode kun je lekker veel rondvliegen en choppers en andere jetsMartinspire schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 20:21:
Eindelijk zeg. Niet meer volkomen nutteloos tegen voertuigen als ik in de scout chopper zit. Guided rocket unlocked, dus kan eindelijk wat tegen AA of Tanks beginnen om zo mijn team beter te kunnen helpen. Heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat. Gaat meteen erg lekker met een killstreak van 7 plus air warfare ribbon. Die heb ik maar bar weinig. Nu nog wat puntjes in de attackchopper voor laser-painter en ik heb alweer wat meer zinvols in mn andere chopper. Vliegtuigen gaat maar dramatisch langzaam. Heb daar nog zo weinig voor unlocked dat het nog erg nutteloos is om daarin te gaan vliegen.
En het is niet dat ik slecht ben in vliegtuigen of choppers, maar ik krijg gewoon nooit de kans om mijn ding te doen, want er is (of "was" bij de scout nu) omdat er altijd wel een anti-air/vliegtuig/chopper is die mij zo te pakken heeft of een stom boompje/paaltje wat mijn chopper direct laat neerstorten.
neerhalen met je guided rockets. Later overgestapt op de rocket pods om meer mijn team te helpen en tanks
te vernietigen. Air to air met je on board gun blijft lastig
Ik heb voor de scout chopper ook bijna mijn guided rockets, kan niet wachten!! Scout chopper vooral op conquest op damavand peak vrijgespeeld
en wat je zegt, die bomen en lantaarnpalen, vreselijk
psn = smeersbergen
Oh zie het alNewbieNeo schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 19:10:
[...]
Dan is die battlelog van jeffje032 vast niet van jou..
heb het nu aangepast
@moulin nee is nog steeds dood krijg hem ook niet meer aan de praat
[ Voor 10% gewijzigd door joshje op 09-03-2012 22:45 ]
Volgens mij hebben we allebei flink wat tank kills gemaakt...
Ik had een streak van 22 en ergens één van 16 (thanx voor de repairs en het aanstralen
Armored Warfare en Combat Efficiency ribbons kwamen lekker binnen
De laatste pot, als verdediger op Karkand was een keihard gevecht, de tegenstanders (waarvan een aantal groepjes met dezelfde tags) waren erg sterk!
Bij de 3e set mcoms liepen ze stuk, hoewel ze een aantal keer dichtbij waren met opblazen...
Zelf ook nog redelijk wat mcoms kunnen opblazen, dus een geslaagde avond
M4A1 rondgespeeld (master dogtag), dus maar eens aan de Scar begonnen...
Eerste indruk: hij schiet wat langzaam, maar de kogels zijn redelijk dodelijk
Het verschil tussen mijn deaths en kills heb ik terug kunnen brengen van 426 naar 373, het was dus een uitzonderlijk goede avond!
Nu kijken of we 'm onder de 400 kunnen houden
[ Voor 4% gewijzigd door Superkiwi op 09-03-2012 23:45 ]
Net nog ff met moulin, jeroen en dynamix gespeeld. Conquest op metro.... heb nog nooit zo hard mensen horen vloeken op de USAS haha. Uit armoe op een gegeven moment ook maar over gegaan....
Al met al een lekker avondje gamen. Ik moet wel zeggen dat ik Rush momenteel wat leuker vind, omdat dat wat meer objective based is en het gevoel van winnen of verliezen groter is.
[ Voor 29% gewijzigd door Flimovic op 10-03-2012 00:56 ]
Verwijderd
Dan heb je nog niet veel met ons gespeeld. Je moet het eens horen als we lekker losgaan.Flimovic schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 00:55:
Net nog ff met moulin, jeroen en dynamix gespeeld. Conquest op metro.... heb nog nooit zo hard mensen horen vloeken op de USAS haha. Uit armoe op een gegeven moment ook maar over gegaan....
Moet je zeggen dat ik ook met de Usas-12 heb gespeeld maar hem ook meteen weer na 2 kills aan de kant had geschoven. Heb toe maar gewoon de AEK 971 met alleen de foregrip gepakt en dat liep veel beter. Paar MVP 1 2 en 3 ribbons binnen.
LOL at KD 0.995 hahah nog 71 kills ofzo
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 10:32 ]
Verwijderd
Opzich wel fijn maar die kogels zijn zo snel op! En de damage valt heel erg tegen. Heb toch liever de P90. Door zijn grotere magazijn.Unomomentodado schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:33:
Binnenkort maar eens de MP7 gaan proberen, ziet er wel lachen uit:
Maar eens proberen om zo de trap te verdedigen.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 10:39 ]
Verwijderd
Ja klopt je moet inderdaad support zijn anders gaat het je niet lukken.Unomomentodado schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 10:40:
Extended ammo is ook een must en zoals je in het filmpje ziet, speelt hij ook bewust support.
Vooral niet met randoms want die gasten vertikken het je Ammo te geven!
Mooi man zoveel kills maar heb je die lijst gezien! Hoeveel spelers er meededen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2012 10:45 ]
Als de PS4 uit komt, zou het dan kunnen dat er meer mensen worden toegelaten?
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dit potje ging gisteren superlekker!
Filmovic begon bij mij in de tank, die ging af en toe repairen maar maakte ook veel kills
Volgens mij kwam hij later zelf in de tank te zitten.
http://battlelog.battlefi...how/34044115/4/184351504/
Deze hadden wel erg goede tegenstanders, een van de mooiste potten van gisteravond!
http://battlelog.battlefi...how/34063965/4/184351504/
Gisteren al met al 1.567 gespeeld (152 kills), SPM van 327.
Niet slecht voor iemand met een gemiddelde van 0.94
[ Voor 5% gewijzigd door Superkiwi op 10-03-2012 14:55 ]
Beter als rondlopen in je eentje...
En ik mag het gescheld van Jackal niet vergeten natuurlijk, dat is ook altijd gezellig.
[ Voor 44% gewijzigd door pa4jv op 10-03-2012 15:13 ]
Die SG553 is een prima gun, maar de MP7 is een raar geval. Veel te klein magazijn (pas op 60 kills krijg je extended mag), maar weer een hoge fire-rate en een reload die ook wel korter mag. Damage is enorm zwak, dus 1 op 1 gevechten win je niet gemakkelijk. Je gaat in ieder geval vaak tegelijk met de tegenstander dood met dat ding en dat is erg frustrerend.Unomomentodado schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 11:11:
Die RivalXFactor is een klasse op zich en hij speelt inderdaad op de PC. Wat ik er mooi aan vind is het uitproberen van andere wapens om daarmee een beetje variatie in het spel te brengen. Momenteel heb ik de SG553 en MP7 nog vrij te spelen (attachments bedoel ik dan). Ik was eigenlijk niet van plan met de Mp7 verder te gaan vanwege de kleine clip. Na het zien van dit filmpje, ga ik wel proberen wat kills ermee op te bouwen zodat ik de extended ammo er voor heb.
Ik heb er nu 52 kills mee staan en dat was toch wel effe werken, maar ik speel toch liever met een andere gun dan deze.
Heb nu nog 3 wapens staan voor assault die ik nog moet (iets van 100, 150 kills per gun nog), 4 voor recon waarvan er 2 nog maar 6 en 3 kills nodig hebben om alle unlocks voor te verzamelen en de overige 2 snipers ook nog maar 150 kills oid moeten.
Van de PDW heb ik nu 3 wapens klaar, maar dat moet niet zo lang meer duren, want die hebben maar 150 kills nodig om alle unlocks mee te halen.
Daarna nog de shotguns, maar ik weet niet of ik daar wel behoefte aan heb. Met een beetje laggy tegenstanders leg je het zo snel af en ik ga echt niet met frag ammo spelen, want dat is gewoon n00b. Al lijkt het mn enige optie, wil je er wat kills mee halen. TDM gaat in ieder geval te langzaam met die dingen want óf je tegenstanders staan te ver weg, óf ze komen in je rug en dan heb je vaak weer niet genoeg ammo.
Snipers zijn prima te doen, al heel veel bewegende doelwitten geheadshot en ik heb ze nu bijna allemaal afgerond qua attachments. Ik speel wel liever een class die wat meer in de frontlinie loopt, maar het is zeker goed te doen hoor. Je moet gewoon oplettenpa4jv schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 14:53:
Snipen op de console zuigt ook hard.. op de pc is het echt veel makkelijker met een muis.
Ik bedoel dat je moet rondkijken. Niet dat je op het toppuntje van concentratie bent. Je hebt al een voordeel met aim-assist, dat scheelt een hoop, maar dan moet je nog wel de goede richting in kijken (en mikken). Ik lul volgens mij zelf het meeste, ook al ben ik recon, als ik met tweakers in de party zit te praten.pa4jv schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 15:46:
Probeer eens op te letten met 8 tweakers die in je oor brullen, dat is echt niet te doen hoor...![]()
Ik doe ook weinig op mijn gehoor in de game want die audio is toch fucked up en met rush heb je ook al een aardig idee waar ze zitten.
Ik speel nu bijna een maand zonder geluid, maar dat is echt wel een gemis hoor. Het omgevingsgeluid kan je echt wel je voordeel mee behalen. Wapengeluid van enemies maakt je alert of stemmen van amerikanen of russen (als je ervan bewust bent welke zijde je speelt) kan je je voordeel mee behalen. Audio in deze game is, mits je er "gebruik" van maakt, zo een cruciaal voordeel.Martinspire schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:00:
[...]
Ik doe ook weinig op mijn gehoor in de game want die audio is toch fucked up en met rush heb je ook al een aardig idee waar ze zitten.
Ja tuurlijk, ik luister ook wel waar geschoten wordt of wat voor stemmen ik hoor, maar ik ga niet luisteren of ik voetstappen hoor of iets. Ik zie mensen veel sneller/vaker dan dat ik ze hoor en dat is bij mij ook mijn sterke punt. Mensen zie ik vaak al lopen (soms ver weg) en dan meld ik dat in de party zodat iemand die daar wel iets aan kan doen, daarop kan inspelen.BatmanHorizon schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 16:06:
[...]
Ik speel nu bijna een maand zonder geluid, maar dat is echt wel een gemis hoor. Het omgevingsgeluid kan je echt wel je voordeel mee behalen. Wapengeluid van enemies maakt je alert of stemmen van amerikanen of russen (als je ervan bewust bent welke zijde je speelt) kan je je voordeel mee behalen. Audio in deze game is, mits je er "gebruik" van maakt, zo een cruciaal voordeel.
Ik ben zelf slechthorend, dus weet wel hoe lastig het is om alles zonder geluid te moeten doen, maar de audio in BF3 is niet zo heel geweldig als je het wilt toepassen om voordeel op je tegenstanders te halen, want vaak worden belangrijke details gewoon niet afgespeeld.
Flickr PSN ID= cheironnl
Vaak bu'j te bang!
-
Nou, het gaat al iets beter, maar das omdat ik weer beetje nuchter wordt.
[ Voor 44% gewijzigd door Flimovic op 10-03-2012 22:10 ]
http://battlelog.battlefi...how/34304899/4/173496158/pa4jv schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:36:
Wij hadden een potje conquest waarin we 6-23 achter stonden en we hadden maar 1 van de 3 vlaggen.. staat het 2-7, pakken wij de 2e vlag en winnen we met 2-0.
Het betreffende potje. Alle tegenstanders een negatieve k/d maar toch bijna verloren. Echt ongelooflijk spannend was dat einde
Prachtig gewoon ook de reactie toen het nog 6-23 stond:
"Ach, dit hadden we niet hoeven te verliezen"
"Tegen zulke tegenstanders, heel zonde. Redden we nooit meer met 6 tickets"
....
...
..
Cheiron: "Wacht eens even. Jongens het kan nog!!"
"Niet meer spawnen als je dood bent!"
De reacties over de teamchat toen we wonnen kunnen zelf wel worden ingevuld
[ Voor 28% gewijzigd door KngfCnns op 11-03-2012 00:18 ]
Dat was wel een van de spannendste potjes die ik tot nu toe heb gespeeld.pa4jv schreef op zaterdag 10 maart 2012 @ 21:36:
Wij hadden een potje conquest waarin we 6-23 achter stonden en we hadden maar 1 van de 3 vlaggen.. staat het 2-7, pakken wij de 2e vlag en winnen we met 2-0.
Op een gegeven moment stonden we dik achter, maar we liepen steeds weer een beetje in, maar vergaten om 2 vlaggen vast te houden. Nog net op tijd de 2e vlag gepakt, waardoor we met 2 punten verschil hebben gewonnen!!!
Die gasten moet wel erg pissed zijn geweest.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Was inderdaad een briljant einde. Had nooit hoeven gebeuren, maar dat maakt het niet minder cool. Lag nog heel stiekem in een hoekje bij A biddend dat er geen tegenstanders kwamenBatmanHorizon schreef op zondag 11 maart 2012 @ 00:05:
[...]
http://battlelog.battlefi...how/34304899/4/173496158/
Het betreffende potje. Alle tegenstanders een negatieve k/d maar toch bijna verloren. Echt ongelooflijk spannend was dat einde
Prachtig gewoon ook de reactie toen het nog 6-23 stond:
"Ach, dit hadden we niet hoeven te verliezen"
"Tegen zulke tegenstanders, heel zonde. Redden we nooit meer met 6 tickets"
....
...
..
Cheiron: "Wacht eens even. Jongens het kan nog!!"
"Niet meer spawnen als je dood bent!"
De reacties over de teamchat toen we wonnen kunnen zelf wel worden ingevuld
-edit-
Overigens gister weer 3 dikke vette PS3 resettende vastlopers gehad
[ Voor 4% gewijzigd door cheiron op 11-03-2012 09:29 ]
Flickr PSN ID= cheironnl
Laatste 6 tickets ramde Cheiron volgens mij een chopper uit de lucht, ik schoot 2 ventjes neer met een tank en het laatste wat we zagen was dat we 2-1 voorstonden qua tickets. Dat zijn de betere potjes.
Ik heb de database rebuild uitgevoerd en heb sindsdien nog geen vastloper weer gehad. Dat het hiermee helemaal opgelost gaat zijn is natuurlijk niet gezegd, maar het kan zeker geen kwaad.
Verwijderd
Het zelfde gedaan maar nog steeds vastlopers bij het opstarten van BF3.. tijdens het spelen heb ik nog maar een paar vastlopers gehad.. maar dat was alleen voor het rebuilden van de databaseJackal131 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:48:
Al eerder gepost door Dynamix: http://www.ps3blog.net/20...tabase-faq-recovery-menu/
Ik heb de database rebuild uitgevoerd en heb sindsdien nog geen vastloper weer gehad. Dat het hiermee helemaal opgelost gaat zijn is natuurlijk niet gezegd, maar het kan zeker geen kwaad.
Dat schiet niet op natuurlijk
Wel vandaag mijn langste headshot met 4, jawel 4 meter verlengd naar 178 meter, met de M98.
Was ook gelijk mijn enige kill want mikken is een partij lastig!
Nog mensen hier die de scar fijnvinden? Ik ben eraan begonnen maar ondanks de grote kogels valt de rate of fire mij ontzettend tegen. Kan deze op tegen random wapens of is bv de M4 een goede optie?
Kolonel 5 geworden net met een heftig potje, dus nu even ontspannen voetbal kijken
Scar heeft hoge damage en is daardoor met zijn lage fire-rate en kleine magazijn nog wel een optie, maar je zult het al snel afleggen tegen meerdere tegenstanders.dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:12:
Mmmzzz, heb ik eindelijk een lekker potje, sta ik 19 om 11, krijg ik een deathstreak van 6 of 7 op de kop...
Dat schiet niet op natuurlijk![]()
Wel vandaag mijn langste headshot met 4, jawel 4 meter verlengd naar 178 meter, met de M98.
Nog mensen hier die de scar fijnvinden? Ik ben eraan begonnen maar ondanks de grote kogels valt de rate of fire mij ontzettend tegen. Kan deze op tegen random wapens of is bv de M4 een goede optie?
Kolonel 5 geworden net met een heftig potje, dus nu even ontspannen voetbal kijken
Ik ga liever voor de M4A1 dan de Scar, al is de G36 nog steeds mijn favoriet.
Overigens vind ik 178 meter niet echt briljant voor een sniper (zeker de M98 niet). Is het dat je last hebt met bewegende doelwitten of het inschatten van de diepte wat niet goed lukt?
In BC2 had ik geen problemen met snipen, maar ja, daar had ik ook geen slingerende scope
Ik wil wel meer oefenen maar dan voel ik me zo nutteloos
Goede plek om te oefenen is in Conquest. Daar zit niet het hele team te staren naar de plek waar de tegenstander vandaan zal komen. Dat scheelt al wel. Gewoon een vlag uitkiezen en daar dan op een afstandje van gaan staan.dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2012 @ 14:34:
Het richten in de 3 seconden dat je scope niet beweegt
In BC2 had ik geen problemen met snipen, maar ja, daar had ik ook geen slingerende scope![]()
Ik wil wel meer oefenen maar dan voel ik me zo nutteloos
Het belangrijkste aan snipen is overigens niet het schieten zelf, maar de positie die je kiest. Niet te goed te zien, maar wel een goed zicht op de vlag of toegangsweg. Kijk ook goed op de kaart (als je start in drukt zie je de hele kaart) om te zien waar ze vandaan komen. En je targets spotten helpt ook wel, voor als ze even wegduiken (ook die kun je niet alleen op de radar zien, maar ook op de kaart). Zo domineer ik vaak Metro als verdedigende sniper. Al moet je ook wel in beweging blijven om van mortars af te komen of mensen (die je net 4x hebt afgeschoten) van je af te houden. Dat soort "mortal enemies" zijn het lastigst, want die maakt het niet uit of ze dood gaan of niet
Ook adem inhouden is erg belangrijk. De stick indrukken (vreemd genoeg weet ik nu niet welke dat is van de 2, maar als ik ingame zit gaat het vlekkeloos
Ik heb in ieder geval totaal geen moeite om mensen neer te schieten. Mijn record staat op 6 headshots binnen 15 seconden. Helaas niet opgenomen (daarbij heb ik er wel 1 van 3 headshots in 5 seconden, maar die is verder niet zo boeiend). Het neerschieten van bewegende doelwitten vind ik overigens het tofst. Snipers neerschieten is ook niet onaardig, maar die zitten meestal zo stil dat het niet boeiend is en vaak hebben ze een paar meter achter zich een spawnbeacon staan, waardoor ze binnen notime weer terug zijn.
SCAR was een goed wapen omdat deze een hele hoge damage deed per kogel, dat de lage fire rate compenseerde. De gun is echter in december ofzo al flink generft en nu gebruikt niemand hem meer eigenlijk, ik ook nooit.dvdkiwi schreef op zondag 11 maart 2012 @ 13:12:
Mmmzzz, heb ik eindelijk een lekker potje, sta ik 19 om 11, krijg ik een deathstreak van 6 of 7 op de kop...
Dat schiet niet op natuurlijk![]()
Voor de engineers gewoon de goede guns gebruiken, al hangt dat natuurlijk af van je voorkeur. Voor mij met afstand de M4A1 maar de G53, G36c en A91 worden ook veel gebruikt.
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
De scope steady houden dmv de stick doe ik wel, maar dan nog vind ik het mikken (meestal de kleine correcties) niet makkelijk.
Als je mijn battlelog bekijkt zie je dat ik ook nog maar heel weinig sniperkills heb gemaakt, zo'n 25 denk ik.
Waarvan ongeveer 22 zonder scope in close combat om de sniper ribbon te halen.
Ik denk dat ik gewoon heel erg de bipod mis
*edit*
Ik oefen wel in rush, paar leuke plekken om te oefenen zijn oa het schip op Karg, het schip op Canals, attackerspositie op Davamand (en vanaf het springpunt na de 2e set mcoms), attackersbase op Caspian en op Firestorm. Plekjes genoeg, dus ik ga mezelf even niet nuttig maken binnenkort
@hierboven:
De M4A1 heb ik rondgespeeld, die vond ik idd erg lekker
G53 is ook erg fijn, maar is die niet bugged op de nieuwe mappen?
Ik zal de G36C en de A91 eens gaan proberen dan.
[ Voor 38% gewijzigd door Superkiwi op 12-03-2012 02:10 ]
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Ik gebruik nu de M27 IAR, op weg naar 2e servicestar maar ga nu ook de Famas eens met silencer proberen. Ook de recoil is minder waardoor aimen fijn gaat.
Dit weekend veel vreemde potjes, niveau verschillen zijn groot maar merk ook dat eagle spelers niet altijd meer heel goed zijn, gewoon uren gemaakt denk ik. Soms kom ik op een server met een team dat duidelijk communiceert onderling waardoor wij geen kans maken. Die ga ik dan een beetje narren. Winnen is dan niet te doen, maar vaak is het gedrag van de groep toch redelijk voorspelbaar. Op de killcam zie je dan dat ze dat staan-zitten bij je gaan doen, dan ben je goed bezig hehe
Was ik met kerst super blij met een KD ratio van 0.8 sinds een tijdje staat hij op 0.95
PS dacht dat die patch er allang was, voor mn wintersport werd hij aangekondigd?
Lijkt me leuk in groep te spelen met headset, maar dat krijg ik er hier thuis niet in, vind het ook leuk als vrouwtje lekker bij me zit en we ondertussen nog wat kunnen kletsen. Speel veel met geluid uit.
Heb ik niet nodig, want ik vind het fijn om soms kort achter elkaar te klikken om zo makkelijker meerdere schoten te lossen met goede precisie. Al kan het om te leren wel handig zijn natuurlijk.Jeroenimoes schreef op zondag 11 maart 2012 @ 15:54:
Met de patch kun je straks kiezen of je je stick ingedrukt moet houden (voor je adem), of met 1 drukje op de stick. Laatste is wel welkom voor de consoles!
Anyways, ik heb weer een belangrijk bericht te melden.
Ik ben de laatste tijd bezig geweest (met een paar gasten van GoTLive) om een grote lijst met bugs/glitches/balance-changes en andere dingen samen te stellen die we graag veranderd zien worden door DICE. Omdat de meeste lijstjes toch vaak betrekking hebben op de pc-versie en de console-community zoiezo weinig van zich laat horen op de bf3 fora, leek het me handig om een gezamelijke lijst samen te stellen om daarmee aan te geven dat er toch een hoop aangepast moet worden.
Uiteraard zijn er zaken die mogelijk ps3 of 360 specifiek zijn en die mogen er ook wel bij (geef effe aan als dat zo is bijvoorbeeld bij de crashes), maar ga daar niet teveel op hameren want de kans is groot dat ze dat toch al wel weten (voip, crashes staan al in de lijst, dus dat hoeft niet meer te worden toegevoegd). Het gaat me erom om dadelijk op het forum (en de getsatisfaction pagina van de game) deze lijst te posten om zo wat meer aandacht te vragen voor onze problemen.
Omdat nog niet 100% zeker is wat in de patch gaat komen, mogen cruiciale zaken die al zijn aangekondigd wel worden meegenomen, maar het gaat me voornamelijk om nieuwe zaken. Over hekjes springen bij metro waar je niet mag komen, glitches in de perksamenstelling van attack-choppers, het kleine aantal spelers wat het lastig maakt om Conquest goed te spelen als je de helft van je team al ziet zitten in heli's en jets. Dat soort spul
Dus neem even een kijkje op https://docs.google.com/s...h4Q04yZVJ6UVRIUEJZd2d6OXc en voeg je eigen wensen toe!
Done, en eerste keer bf3 opstarten is een vastloperJackal131 schreef op zondag 11 maart 2012 @ 12:48:
Al eerder gepost door Dynamix: http://www.ps3blog.net/20...tabase-faq-recovery-menu/
Flickr PSN ID= cheironnl
Voor de laatste patch was het stukken erger.
*even afkloppen doet*
Als dit de voip van de PS3 is, dan kan deze er af. Dit is namelijk al opgelost.Martinspire schreef op zondag 11 maart 2012 @ 17:19:
[...]
...(voip, crashes staan al in de lijst, dus dat hoeft niet meer te worden toegevoegd...
Werkt zelfs beter dan dat ik had durven hopen.
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.