• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Dynamix schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 12:23:
[...]

You're welcome! Sinds ik dat filmpje heb gezien probeer ik er toch wel op te letten waar ik mijn RPG's op mik. Het scheelt best veel in hitpercentage namelijk.
Ik wist wel dat het scheelde waar je schoot, maar dat de hoek minstens zo belangrijk is wist ik niet....

Steam/Discord: Flimovic

Correct me if I'm wrong, maar volgens mij doe je bij tanks die reactive armor ge-equipped hebben op de achterkant net zo veel damage...
Armor zit alleen op de voor- en zijkant toch?

Over de Javelins: die zijn inderdaad het sterkst, maar 90 van de 100 keer missen ze een door jou gelockte tank, waardoor ik de Javalin zo goed als useless vind.
De Stinger tegen heli's en Jets missen ook vrij vaak, omdat ze echt een ontzettende omweg maken naar de gelockte heli. Wel al een aantal kills met de stinger gemaakt, dus redelijk effectief is ie wel.
Grote voordeel van de stinger is dat jij jouw stinger sneller herlaad hebt dan de piloot zijn flares kan herladen. (Dus: Stinger locken en schieten > piloot doet flares > stinger opnieuw locken en schieten > flares zijn nog niet klaar > grote kans dat jouw stingerschot een beetje damage doet of zelfs een kill;) )

Vanavond maar eens proberen wat leuke potjes te spelen en mijn deaths wat terug te dringen ;)
Ik ben jaloers op je Moulin, hoe snel jij dat voor elkaar krijgt _/-\o_

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 07-03-2012 13:40 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Flimovic

Flimovic

Klinkt logisch kiwi! Vanavond ben ik ook van de partij. Lekker ff knallen!

Ennuh.... Deaths terugdringen? Reviven met terugwerkende kracht? ;)

Het verschil tussen mijn kills (5770) en deaths (6233) wil ik kleiner maken ;)
Maar op een of andere manier zitten er iedere keer wel potjes bij waarin ik echt van alle kanten afgeschoten wordt en zo 10 meer deaths dan kills heb...

[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 07-03-2012 13:40 ]

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
dvdkiwi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:39:
Het verschil tussen mijn kills (5770) en deaths (6233) wil ik kleiner maken ;)
Maar op een of andere manier zitten er iedere keer wel potjes bij waarin ik echt van alle kanten afgeschoten wordt en zo 10 meer deaths dan kills heb...
Meer in tanks klimmen en guided shells afvuren helpt je KD enorm! Daarnaast kun je met C4 ook de nodige multikills halen.

• Ghost(NL)
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik heb denk ik een bugje ontdekt wat uitermate storend kan zijn, iemand anders het volgende al meegemaakt in rush mode?

Je rent restricted area in, dan gaat je scherm naar 'schemer' stand, dat is normaal. Maar als je daar wordt neer geschoten en de restricted area verschoven wordt omdat je door kan en je wordt dan door een medic gerevived, dan blijft je scherm in schemer stand staan.

Dat is me nu al meermaals gebeurd en knap vervelend want eigenlijk heb je niets aan de heal :'(

Verder vind ik het jammer dat met name tanks zo eenvoudig stil staan. Een paaltje of hekje zorgt dat een aanstormende tank direct stil staat, terwijl dat toch niet helemaal reeel is ( Snap natuurlijk dat het geen 100% realistisch spel is maar dit is wel een beetje teveel de andere kant op wat mij betreft :) )

Los ervan vind ik het een tof spel en zeker als je met goede lui spelen die het snappen, kun je echt toffe rondes hebben _/-\o_

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

• Flimovic

Flimovic

@ Kiwi
Vanvond ff potje tankwhoren? Zowel als gunner als driver ben ik te porren.

dvdkiwi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:34:
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij doe je bij tanks die reactive armor ge-equipped hebben op de achterkant net zo veel damage...
Armor zit alleen op de voor- en zijkant toch?
Is idd anders, namelijk achter en zijkant. Als je kijkt naar het miniatuur tank icon kan je zien aan welke kanten ze zitten. Als een panel er van is afgeschoten zal het betreffende streepje verdwijnen. Een hit op één van je reactive armor panels doet geen damage aan je tank.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/23N9U.png

Combinatie driver reactive armor en gunner proximity is goud (imo).

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Dat is prima hoor!!
Met tanks kan ik ook wel redelijk overweg, zit daar nu bijna aan mijn 2e service star.
Maar verwacht er niet té veel van hoor ;)
Leuk nootje: mijn longest headshot (183 mtr volgens Battlelog) heb ik gemaakt met de shell van een Abrams ;)

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-01 14:48

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ghost(NL) schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 13:41:
Ik heb denk ik een bugje ontdekt wat uitermate storend kan zijn, iemand anders het volgende al meegemaakt in rush mode?

Je rent restricted area in, dan gaat je scherm naar 'schemer' stand, dat is normaal. Maar als je daar wordt neer geschoten en de restricted area verschoven wordt omdat je door kan en je wordt dan door een medic gerevived, dan blijft je scherm in schemer stand staan.

Dat is me nu al meermaals gebeurd en knap vervelend want eigenlijk heb je niets aan de heal :'(

Verder vind ik het jammer dat met name tanks zo eenvoudig stil staan. Een paaltje of hekje zorgt dat een aanstormende tank direct stil staat, terwijl dat toch niet helemaal reeel is ( Snap natuurlijk dat het geen 100% realistisch spel is maar dit is wel een beetje teveel de andere kant op wat mij betreft :) )

Los ervan vind ik het een tof spel en zeker als je met goede lui spelen die het snappen, kun je echt toffe rondes hebben _/-\o_
Ik ken de bug. Je kunt er niets aan/tegen doen. Behalve bij een revive is ook je spawnscherm donker als je op die manier dood gaat. Overkomt mij regelmatig (meestal op jacht naar mortar-n00bs).

Gelukkig dat in de komende patch in ieder geval het plaatsen van een mortar in een voor de andere partij niet toegankelijke zone onmogelijk gemaakt wordt. Scheelt mij weer die zone in lopen :P

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• Ghost(NL)
  • Niet online
Ah ok, dat is beter ja, zo is het mij ook al eens gebeurd ja :)

Mortar-n00bs pakken is altijd leuk :Y)

i5-12600K PRIME Z690M-PLUS D4 64GB 980 Pro M.2 1TB  MBA M1 13" 8GB 256GB (Late '20)

Ook hoogstens irri is dat het lege scorebord in je beeld staat als je gerevived wordt...
En dat als je de revive accepteert je gelijk opstaat (met je pistool ipv je main weapon!!) terwijl ik eigenlijk wil blijven liggen om kruipend verder te kijken. Ik ben immers net neergeschoten, dus opstaan lijkt me niet het slimste ;)
Dacht dat de patch dat aan moet gaan pakken, in ieder geval het scorebord.

• Flimovic

Flimovic

Hoe kan je zien welke gun/voertuig je je longest headshot hebt gemaakt? Of weet jij dat toevallig gewoon kiwi?

Ik weet dat omdat ik toen op een van de B2K mappen speelde en erg verbaasd was toen ik die in beeld zag verschijnen ;)
Met normale wapens ook wel eens een marksman bonus gehad, maar nooit op die afstand...

[ Voor 27% gewijzigd door Superkiwi op 07-03-2012 14:07 ]

• Flimovic

Flimovic

Haha, nice :) Ik zit zelf op 200 meter. Snap echt niet hoe mensen iets kunnen raken op meer dan 1000 meter....

Daarover gesproken, hoe zit het met bullet drop? Het compseren daarvoor, is op 1 of andere manier te zien hoe ver je boven je target moet mikken? Of is dat pure ervaring?

• Ghost(NL)
  • Niet online
Ik doe dat op gevoel, zo heb ik inmiddels met regelmaat op langere afstanden direct een hit met een RPG of tankgranaat.

Komt vanzelf, dan weet je het gewoon :Y)

• Flimovic

Flimovic

Ja RPG etc lukt me ook wel :) Maar vraag me af of je het kan zien aan de streepjes op je sniper rifle of zo... Dat elk horizontaal streepje onder je dradenkruis van de scope staat voor 100 meter of zo (bijvoorbeeld)

MRELynx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:32:
[...]

Waren leuke potjes idd. Werd nog effe keihard geteabagged door Ajdulion. Was echt een WTF moment. Paar minuten later heb ik hem maar effe dubbel vernederd. Vanachter geknifed en daarna geteabagged.

Zelf gister een paar potjes wezen sniperen. Maar daar is echt geen ruk aan zeg. Wat is overigens de beste sniper rifle ? Speelde zelf gister met de M40. Maar hoorde iets dat er verschil zit tussen de verschillende sniper rifles...
Altijd leuk om mensen terug te pakken :+

Maar sniperen deed je gister ook echt op de meest vage maps. Die M40 moet je alleen op long-range gebruiken, anders gewoon een M39, M11 oid (semi auto dus) en gewoon meelopen met de rest. Bazaar is echt geen snipermap, net als metro en seine crossing. Het enige wat je wel moet weten is dat je als sniper niet op de frontlinie moet gaan staan, tenzij de tegenstander zich helemaal in hun spawn bevindt. En als iemand op je schiet, rustig dekking zoeken, uitzoeken waar ie precies zit en dan pas op hem gaan schieten. Door het voordeel met een betere scope zal hij je minder snel raak schieten en jij hebt maar 1 a 2 kogels nodig (of 3 als je met semi-auto speelt). Bij semi-auto zit meestal ook niet zo heel veel recoil op, waardoor je redelijk snel 2 a 3 kogels achter elkaar kunt schieten om een snelle kill te halen. Persoonlijk vind ik de 4x scopes fijn bij semi-auto wapens en de 7x/8x scopes bij bolt-actions. En uiteraard weer een grip erop zetten, helpt ook wel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Aankondiging van de nieuwe DLC :)

Close Quarters

http://www.battlefield.com/battlefield3/1/close-quarters

PSN: Von_Smallhausn

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-02 12:05

thunder8

Het gedonder begint weer.

Flimovic schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:38:
@ thunder
Bij mijn weten heb je minimaal 2 RPG/SMAW's nodig om een kill te maken op een tank. Het kan zijn dat betreffende tank al damage had toen jij je "instant" kill maakte.
Verder een duidelijk verhaal.
Zou kunnen, maar mij is het opgevallen dat als je dichter bij de tank staat, je damage met de RPG/SMAW hoger wordt. Het filmpje dat hierboven gepost is, laat zien dat je op enige afstand 59% damage doet, maar wil hetzelfde wel eens zien als je 2 meter van de tank afstaat.

De tank die ik destijds opblies was een Abrams en ik richtte precies in het midden van de roosters op de achterzijde. Jammer genoeg kan je op de PS3 niet testen op dit soort zaken, maar ik ben echt in de veronderstelling dat je close range meer damage doet.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wachten tot juni dus. Ben dr vrij sceptisch over. Close combat in Seine crossing en Metro vind ik wel leuk, maar als het echt CC wordt zoals in COD, mjah we zien wel....

Plaatje doet me denken aan de single player waar je op een gegeven moment ook in een kelder komt met pilaren en in zwaar in het donker. Op veteran had ik er nog best een paar x voor nodig om er door te komen....

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 07-03-2012 14:48 ]

XBL: MRE Inc

Er zijn 3 dlc tegelijk aangekondigd.
Coming this June first to PlayStation 3, Close Quarters focuses on tight infantry battles with smaller maps and includes 10 more weapons.
Gvd. Meer metro achtige troep *O* *O* *O* :r. Ik heb veel liever battlefieldwaardige maps, grotesque en voertuigen. Geen a la COD. Ik verwacht slecht mapdesign met overkill chokepoints. USAS en M320 heavens...
The third expansion is called Armored Kill. DICE says its all about the vehicle experiences and it has the largest multiplayer map the developer has ever created.
Sounds better. _/-\o_
The final expansion reveled is called End Game, but DICE is not talking about it at all right now. Pricing detailes for these expansions were not announced.
http://www.gameinformer.c...e-quarters-announced.aspx

• thunder8

thunder8

Close Quarters pas in juni....... :( :( :(

Overigens mogen ze ook gewoon met gratis content komen... Vooral vanwege het lange wachten op de patches en niet houden aan beloftes. Maar ik kan denk ik lekker verder blijven dromen :z

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

CQ = +
AK = -
EG = ?

Ik wil ook op PS3 de mogelijkheid om inf only servers te vinden.... Ik wil Karkand conquest inf only!!! CQ brengt dit sowieso dichterbij. In BFBC2 had ik een hekel aan met name heavy metal. Is veel te ver lopen :+

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

• thunder8

thunder8

inf only zit toch in de filtersettings PS3? Of vergis ik me nu?

AllSeeyinEye schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:58:
CQ = +
AK = -
EG = ?

Ik wil ook op PS3 de mogelijkheid om inf only servers te vinden.... Ik wil Karkand conquest inf only!!! CQ brengt dit sowieso dichterbij. In BFBC2 had ik een hekel aan met name heavy metal. Is veel te ver lopen :+
Is idd een nadeel vd console met 24 spelers. Maar kharg island is soms zo prachtig om te zien/beleven, zo action packed :P

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik zou dus infantery only uit willen hebben, weet niet of je dat kan instellen op de PS3.

Btw ik heb liever dat ze een patch uitbrengen dan een DLC's aankondigen :X

[ Voor 31% gewijzigd door Mon0lith op 07-03-2012 15:02 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb ruim 1000 uur BF2 gespeeld waarvan ongeveer de helft van de tijd op Karkand... Ook al ziet Karkand 3 er beter uit, Karkand 2 had meer sfeer vind ik. Ik kan alleen niet direct de vinger op de zere plek liggen wat betreft de reden van mijn bewering.

Jalalabad en Mashtuur zouden in BF3 ook goed passen, vind ik.

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 20:15
Close Quarter map pack die ontworpen is voor 2-16 personen, voor zowel PC/X360/PS3. Dat moet dan wel een erg kleine map worden, zelfs Metro spelen we nu met 24 personen. Dit hoeft natuurlijk geen nadeel te zijn en aangezien ze dezelfde map ontwikkelen voor alle 3 de platformen hoeven ze nergens rekening mee te houden dus ik hoop op goed map design! Het omver kunnen blazen van alle muren en interieur vind ik ideaal, dat mis ik soms in Metro (Rush, MCOM B derde stuk bijvoorbeeld)!

Een echte vehicle map kan leuk zijn maar die voor de consoles zal nooit zo groot worden als voor de PC. Als het maar wel een beetje in balans is, dus niet zo druk met voertuigen als Wake Island en niet zo groot dat je met 12vs12 bij sommige vlaggen niemand tegen komt!

Ik hoopte eigenlijk ook op een nieuwe game mode maar daar wordt niks over gezegd...

End Game kan alle kanten nog op, ben benieuwd!

[ Voor 5% gewijzigd door Mr Ton op 07-03-2012 15:17 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Ook opvallend, customizable servers voor consoles:
http://www.joystiq.com/20...rvers-coming-to-consoles/
Karl-Magnus Troedsson, CEO of Battlefield developer DICE, announced at an Electronic Arts event last night that customizable servers would be available for consoles in the future.

"All active players out there playing on consoles today will now have the opportunity to customize their servers and set them up exactly how they want them to play," said Troedsson. "Now this is a feature that in Battlefield on PC we've had for some time, but it's an absolute first on console. So, we're pretty excited about this."

So are we! No more Operation Metro is worth whatever DICE wants to charge. The developer currently has no details on pricing or timetable for availability.

• Dynamix
Ik word niet echt enthousiast van Close Quarters, maar ik had al zoiets dergelijks verwacht. Metro en Bazaar zijn volgens de statistieken namelijk veruit de populairste maps. Ik kijk dan meer uit naar de nieuwe assignments, dat vind ik een hele goede toevoeging.

Maar goed, in de huidige staat haal ik juni niet eens... eerst patchen die hap, dan zie ik wel of ik aan de DLC ga.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Dynamix schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 15:29:
Ik word niet echt enthousiast van Close Quarters, maar ik had al zoiets dergelijks verwacht. Metro en Bazaar zijn volgens de statistieken namelijk veruit de populairste maps. Ik kijk dan meer uit naar de nieuwe assignments, dat vind ik een hele goede toevoeging.

Maar goed, in de huidige staat haal ik juni niet eens... eerst patchen die hap, dan zie ik wel of ik aan de DLC ga.
+1 En daarmee basta.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Van nieuwe assignments wordt ik niet warm en komt de gameplay ook niet ten goede. Ik speel nu meer voor het team dan voor mezelf. Toen ik de assignments aan het doen was, boeide me het niet zo veel of we nou wonnen of verloren, als ik die assignments maar haalde. En zo dachten velen met mij....dat kon je duidelijk merken. De assignments had ik redelijk snel gedaan allemaal en dan zag je dat sommigen alleen juist daar mee bezig zijn en dat komt de team play niet ten goede. Om eerljik te zijn verneuken die assignments de hele game.

Voor een assignment moest je 50 RPG/SMAW kills maken. Je had dan echt potjes dat de rpg's je om de oren vlogen. Is zelfs hier nog wat over geschreven destijds. Nu het gros die assignment wel heeft, zie je dat de RPG's weer normaal gebruikt worden tegen voertuigen.

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Via quick match vind bf3 geen servers bij rush en dan level metro, meer mensen hier last van?

Er draaien iets van 10 servers als ik bij servers kijk bij de ps3, wat gaat er mis?

[ Voor 31% gewijzigd door Wackmack op 07-03-2012 16:04 ]

• Dynamix
MRELynx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:01:
Van nieuwe assignments wordt ik niet warm en komt de gameplay ook niet ten goede. Ik speel nu meer voor het team dan voor mezelf. Toen ik de assignments aan het doen was, boeide me het niet zo veel of we nou wonnen of verloren, als ik die assignments maar haalde. En zo dachten velen met mij....dat kon je duidelijk merken. De assignments had ik redelijk snel gedaan allemaal en dan zag je dat sommigen alleen juist daar mee bezig zijn en dat komt de team play niet ten goede. Om eerljik te zijn verneuken die assignments de hele game.

Voor een assignment moest je 50 RPG/SMAW kills maken. Je had dan echt potjes dat de rpg's je om de oren vlogen. Is zelfs hier nog wat over geschreven destijds. Nu het gros die assignment wel heeft, zie je dat de RPG's weer normaal gebruikt worden tegen voertuigen.
Daar moet ik je gelijk in geven, sommige assignments nodigden uit tot lame spelen. Neemt niet weg dat ik het concept assignments een hele leuke toevoeging vind mits goed ingevuld dan ;)
Flimovic schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 14:09:
Haha, nice :) Ik zit zelf op 200 meter.
Kijk maar eens hier: http://bf3stats.com/stats_ps3/zuperkiwi
Dan aan de rechterkant bij "combat stats":
Longest headshot 183.73m
Longest handheld headshot 147.90m

Die longest is met de Abrams gedaan :P

[ Voor 54% gewijzigd door Superkiwi op 07-03-2012 16:20 ]

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-02 17:29
Ik ga zeker nog veel meer uurtjes aan BF3 beleven. uiteindelijk patchen ze de boel toch wel, dus. En ik beleef, ondanks de bugs, erg veel plezier aan de game, zeker met vrienden en GoTters. Extra maps, wapens, assigments en manieren van spelen gaan dat zeker ten goede komen.

Wat betreft de DLC:

Close Combat is ook neit mij favoriet, maar je kunt er veel puntjes mee halen. Ik vind het ook wel een enorme voldoening om na lang vechten toch door een chokepoint heen te breken en de pot alsnog te winnen.

De aankondiging spreekt van 'HD destruction', ' vertical gameplay'. Op zulke kleine maps kunnen ze de details natuurlijk nog beter afwerken, en ik lees ook dat het puin blijft liggen. Op die manier geloof ik best dat je het uiterlijk van de maps zo kunt veranderen dat het ineens heel anders spelen wordt. Er moet wel erg goed nagedacht worden over het mapdesign.

De andere DLC is nog niet veel over bekend, maar ik zal zeker alles aanschaffen.
Verder mogen er ook nog wel een aantal maps van BF2 worden omgeschakeld.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Mon0lith

Mon0lith

Yes Herr Flick

Ik ga dus zeker niet de "MW3" (lees Close Combat) DLC aanschaffen.
BF draait om grootte maps met enorme vrijheid.

Niet in van die camp maps waar iedereen met een USAS rondloopt

Mja, ik zal ook een weekje wachten en dan de reacties aanhoren over close quarters dlc. PS3 krijgt sowieso een week eerder de dlc, dus dat maakt niet veel uit.

Dice is toch iets te berucht geworden dat werkelijk elke close combat map een te belachelijke chokepoint(s) heeft. Hoe leuk ook voor je punten, zulk desgin is imo gewoon niet leuk. (Enige uitzondering was Nelson Bay in bc2, een favoriete map van mij maar ook iets minder close combat/choke).

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

Ik wacht gewoon op Arica Harbor :)
Gameplay footage: Skip naar 0:30 :)
http://videos.videogamesz...ter-und-BF-Close-Quarters

gone

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 07-03-2012 17:08 ]

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-01 10:31

zAo

GPLv2 Fanboy

• Unomomentodado
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-01 00:02
Close combat maps is op zich prima, maar dan moeten de maps niet lineair worden opgezet. En introduceer eens nieuwe game modes zou ik zeggen. Capture the flag b.v.

• Unomomentodado
zAo schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:38:
Ik wacht gewoon op Arica Harbor :)
Jungle maps zit ik ook wel op te wachten.

Overigens: wordt er in de DLC stukken nog gerept over de locatie van de maps? Er waren toch geruchten dat het allemaal USA based maps gingen worden?

• Geronimous
Unomomentodado schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:59:
Close combat maps is op zich prima, maar dan moeten de maps niet lineair worden opgezet. En introduceer eens nieuwe game modes zou ik zeggen. Capture the flag b.v.
je bedoeld Conquest ?????

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

Unomomentodado schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:59:
Meh CTF lijkt te veel op conquest maar als het nou iets was van een convooien spel wat ik ooit op een BC2 forum zag.

Je moet als het ware een objective verplaatsen en je hebt hier door de bergen ongeveer vijf mogelijke weggetjes. Iedereen zit in jeeps/tanks en moet zich door verschillende choke points werken (net als met rush objectives).

Als je dood gaat krijg je een soort wiel waar je aan moet draaien (ja beetje vaag) en dit wiel geeft aan of je te voet in/naast een vehicle komt of in een vehicle spawnt een eindje verderop.
-

[ Voor 100% gewijzigd door KngfCnns op 07-03-2012 17:22 ]

Verwijderd

@ Cunnus
Grootte?

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-02 20:15
Een soort single flag CTF zou prima kunnen, bijvoorbeeld in de vorm van 'Extraction', het extracten van een groep gijzelaars ofzo. Bijvoorbeeld de US begint op deployment, RU ergens in de map, RU verdedigd de hostages en de US moet ze ophalen en naar de deployment zien te krijgen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Geronimous
Dankje King, maar helaas niet echt veel te zien in het filmpje. De map die ze laten zien is dus, zoals ik vermoedde, een office-type map. Helaas geen echte destructie te zien.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Unomomentodado
CTF a la COD
In het filmpje is ook kort de mapkaart te zien in het startscherm. Idd heel klein en die ene hoek naar middelste ruimte lijkt me een verschrikkelijke chokepoint

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 07-03-2012 17:34 ]

• Geronimous
Mr Ton schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:22:
Een soort single flag CTF zou prima kunnen, bijvoorbeeld in de vorm van 'Extraction', het extracten van een groep gijzelaars ofzo. Bijvoorbeeld de US begint op deployment, RU ergens in de map, RU verdedigd de hostages en de US moet ze ophalen en naar de deployment zien te krijgen.
Of, zoals in de oorspronkelijke Counter-Strike mod, de VIP of Hostage Rescue missies, waarbij je een VIP moest begeleiden naar een safehouse, of de hostages. De VIP had alleen een handwapen en wat extra armor tot zijn beschikking. Zou kunnen werken, maar ook hier moet je weer de maps op aanpassen.

Wat ik trouwens wel erg goed vond aan CS waren de mapdesigns. De meest sublieme maps voorbij zien komen. Niet voor niets houden die maps het al jaren vol. Van de MOD naar CS:Source en nu weer in CS:GO.

[ Voor 12% gewijzigd door Geronimous op 07-03-2012 17:45 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• scorpie
  • Laatst online: 08:50

scorpie

Supra Addict

Ik zou wel gecharmeerd worden van een Killzone all-in-one gamemodus. Gewoon eerst Conquest, meteen zonder herstarten van de map overgaan op Rush, en als alle bases vernield zijn overgaan op een team deathmath die 5 minuutjes duurt ofzo, of zelfs zonder respawn zodat die laatste gamemodus relatief snel verloopt.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

BatmanHorizon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:34:
In het filmpje is ook kort de mapkaart te zien in het startscherm. Idd heel klein en die ene hoek naar middelste ruimte lijkt me een verschrikkelijke chokepoint
Het lijkt alsof er op die map 3 gebouwen zijn (met simpele gang) en een groot plein in het midden. Kan op zich nog prima werken. Ook zie je al dat er meerdere verdiepingen zijn, dus denk wel dat het kan werken.

Maar als deze maps ook met de TDM insteek zijn opgezet, dan kan het prima in die modus fungeren.

Problemen bij maps als Metro, Bazaar en Seine Crossing is niet zozeer dat het smalle gangetjes zijn. Het is dat het meestal 2 a 3 gangen zijn waar alles doorheen moet. Dan is er geen doorkomen aan. 12 man over 3 gangen is al 4 man per gang. Dat is 1 volledige squad. Dat zet je makkelijk dicht als je het goed doet.

Maar als je bij metro nou 6 gangen had, dan was het al wat minder voorspelbaar, maar je hebt nu gewoon totaal geen flanking en dat is wat die maps zo brak maakt. Die 2e set mcoms in de tunnels is al iets beter omdat daar nog wat beschitting staat die voor 5 verschillende mogelijkheden zorgt. En uiteraard zorgt de 1e set er gewoon voor dat er een mooie ruimte ontstaat. Je merkt ook vaak in die metro map dat die laatste mcoms nooit verdedigd worden omdat die teveel mogelijkheden bied voor de aanvallende partij.

Ik vraag me eerder af hoe ze zo'n map voor Rush of Conquest gaan maken. Daar zijn ze wel veel te klein voor en krijg je echt van die clusterfucks.

Zoals je kunt zien willen ze dichter richting Call of Duty en dat moet BF3 eigenlijk niet doen. Op zich is het concept "CoD + destruction 2.0" wel leuk, maar niet voor de game-modes die nu in BF3 zitten (zeker niet met het spawnsysteem van tdm).

De andere 2 DLC's spreken me dan weer wel aan en daar heb ik dan ook wel zin in. Ik vraag me alleen wel af of het dan niet te laat is. Het lijkt er niet op dat ze zo gigantisch druk zijn met het patchen van de game en die DLC komt eigenlijk ook veel te laat (we hadden al 2 of 3 van die mappacks mogen hebben imo, maar omdat er meteen van die voertuigen/assignments bij moeten duurt het gewoon weer langer).

Ik hoop ook dat die opdrachten voor de assignments minder lame zullen zijn. Op zich is het wel leuk om met zo'n rocket in de weer te gaan, maar het had voor die challenge beter geweest als ze eens een anti-air of javalin challenge hadden gedaan. Ook vond ik het dom dat je achievements/assignments had voor voertuigen die je maar 1 of 2x tegen komt in een dag spelen en dan vaak nog bezet zijn ook. Al was die met die jeep wel leuk om te halen. Zag je ineens veel mensen roadkills proberen te halen.

Juni duurt in ieder geval wel weer erg lang, maar het is nog even afwachten wat voor maps/wapens/vernieuwing daarbij komt. Ik zie de laatste tijd steeds vaker een selectie n00bs en een selectie no-lifers online, maar weinig wat daar tussenin zit. Die private servers zullen in ieder geval voor wat verbetering zorgen (eindelijk aankloten met voertuigen) en geeft ook de kans tot clan-matches. Denk alleen niet dat die bij de volgende patch zal zitten, maar hoop het toch wel voor juni te mogen spelen.

Ik heb trouwens de indruk dat er wel een nieuwe game-mode aan zit te komen vanwege de verwoording "Play in new ways, mixing team play and instant action". Dus daar kijk ik ook wel naar uit.
Jeroenimoes schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 17:42:
[...]

Of, zoals in de oorspronkelijke Counter-Strike mod, de VIP of Hostage Rescue missies, waarbij je een VIP moest begeleiden naar een safehouse, of de hostages. De VIP had alleen een handwapen en wat extra armor tot zijn beschikking. Zou kunnen werken, maar ook hier moet je weer de maps op aanpassen.

Wat ik trouwens wel erg goed vond aan CS waren de mapdesigns. De meest sublieme maps voorbij zien komen. Niet voor niets houden die maps het al jaren vol. Van de MOD naar CS:Source en nu weer in CS:GO.
CS vond ik wel de meest brakke maps ever. Hele rare indeling van de looproutes en van die truttige plaatsing van objecten in een map. Bovendien waren ze altijd erg saai aangekleed en was er zo vaak weer een nieuwe glitch ontdekt dat er de eerste maanden zoveel patch nodig waren om ervoor te zorgen dat mensen niet in verboden ruimtes gingen, op het level e.d.

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 07-03-2012 18:08 ]

Martinspire schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 18:06:
[...]
Ik vraag me eerder af hoe ze zo'n map voor Rush of Conquest gaan maken. Daar zijn ze wel veel te klein voor en krijg je echt van die clusterfucks.
Het drong niet meteen tot me door dat Close Quarter 8 vs 8 is, wellicht compenseert dat het een beetje. Maar dit soort maps zijn voor mij geen selling point, idd wel voor COD fans.
Zoals je kunt zien willen ze dichter richting Call of Duty en dat moet BF3 eigenlijk niet doen. Op zich is het concept "CoD + destruction 2.0" wel leuk, maar niet voor de game-modes die nu in BF3 zitten (zeker niet met het spawnsysteem van tdm).
Zit ook een andere kant aan. COD fanaten kunnen lekker die modussen die COD gericht zijn spelen en de echte battlefield modi als conquest en rush voor de normale mensen. Al zie je helaas nog steeds dat mensen tdm in CQ/Rush spelen :P

• Dynamix
Hmmm, van die beelden word ik nog minder enthousiast. Duidelijk te zien dat ze een steeds breder publiek willen aanspreken en dat allemaal onder de noemer BF3. Tja, hou je ook niet tegen bij een AAA titel natuurlijk. Toch ben ik voorstander van een BF met zijn eigen authentieke karakter.

• Wackmack
Vette filmpjes! Alleen ze komen pas in juni uit :(
Hmpff, wat een avond weer...
Ik ben niet snel/scherp/nauwkeurig genoeg, terwijl alle andere tweakers er vrolijk op los killen :P
Zo gaat mijn K/D alleen maar verder omlaag natuurlijk ;)
Wel één goed potje gehad: MVP op Bazaar met maar 6 om 6, maar wel veel gerevived en 2 mcoms opgeblazen :)

@Moulin: of je nou ligt te snipen of met de AEK rondloopt, je bent vervelend om tegen te spelen :P
Zelfde geldt voor Jackal, Kingofcunnus, Bash... eigenlijk iedereen haha :)

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
waren leuke potjes vanavond, zat veel in het team bij steppa en dvd kiwi, speelt toch een stuk leuker
dan conquest of alleen in rush.

Eindelijk mn M16A3 vrijgespeeld ;] In maps waar veel voertuigen zijn vind ik het toch lastig om met assault te spelen. Neig dan toch snel om naar engi te switchen om wat terug te kunnen doen.

See u next time ;]

psn = smeersbergen

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

MRELynx schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 16:01:

Da's grappig, ik ben niet zo'n fanatieke speler en heb pas 3 (of 2? Ik moet eens checken) assignments afgerond. Soms kijk ik er wel naar, maar meestal speel ik gewoon het spel met het team mee en als ik dan weer eens een m320 of rpg kill pak om dichter bij m'n assignment te komen is het mooi. Maar helaas werkt het voor velen wel als een grindperk.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

• Dynamix
dvdkiwi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:43:
Hmpff, wat een avond weer...
Ik ben niet snel/scherp/nauwkeurig genoeg, terwijl alle andere tweakers er vrolijk op los killen :P
Zo gaat mijn K/D alleen maar verder omlaag natuurlijk ;)
Wel één goed potje gehad: MVP op Bazaar met maar 6 om 6, maar wel veel gerevived en 2 mcoms opgeblazen :)

@Moulin: of je nou ligt te snipen of met de AEK rondloopt, je bent vervelend om tegen te spelen :P
En lekker lopen spotten in de tank bij mij, thanks! Heb jij geen mic, kiwi?

Wat trouwens ook vervelend is, is KingofCunnus in een tank tegenover je... man, man, man. Sorry voor de overlast in de chat :X
Ik heb een mic, volgende keer zal ik zorgen dat ie opgeladen is ;)
Ik heb inderdaad weer een paar laser damage assists erbij, vrijwel allemaal bij jou in de tank :P

Wat ik irritant vind: als ik prone lig en zonder te aimen down sight snel draai tijdens het vuren staat mijn poppetje vaak op... en Mortar dudes krijg ik niet geknifed...

Voordat alle tweakers in dezelfde server zaten had ik nog een lekker potje op Canals, waar ik even in de Mobile AA mocht zitten en 22 om 11 haalde. Belachelijk hoe sterk dat ding is: prrrt > kill... prrrt > kill.. prrrt > kill :P

[ Voor 25% gewijzigd door Superkiwi op 08-03-2012 00:48 ]

• Wackmack
K ben bezig om alle assignments te halen maar ik kan er alleen 6 halen, de laatste 4 kan ik nog niet uitvoeren, hoort dit zo?

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Was een leuk avondje gister mannen ! King wat ben jij irritant om tegen te spelen als je in een tank zit gister pakten we maar met zn allen rpg om jou stuk te krijgen om uiteindelijk op tetran highway toch te kunnen armen :)

PSN ID = steppa87

Dynamix schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 23:50:
[...]
Wat trouwens ook vervelend is, is KingofCunnus in een tank tegenover je... man, man, man. Sorry voor de overlast in de chat :X
Wat nog vervelender is: ga je met een aantal mensen de server in, kom jij alleen aan de andere kant. Telkens als er een plekje vrij komt om te switchen, joint er net een andere GoT'er.
Ik ga echt niet in mijn eentje tegen 12 GoT'ers spelen. Ben maar gestopt. Ik had niet de illusie dat als ik naar een andere server was gegaan, dat de anderen met wie ik speelde mij zouden joinen.
dvdkiwi schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 22:43:
Valt toch wel mee. Ik ga vrijwel net zo vaak neer als dat ik iemand neer maai.
Ik had je nog wel ff met de chopper meen ik mij te herinneren. Vervolgens door lag neergestort :(
Het ene moment vlieg je en het andere heb je een suicide.

[ Voor 29% gewijzigd door Jackal131 op 08-03-2012 08:21 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• steppa87
Ik had het gister voor de game met zn alle in het menu er word een server uitgezocht iesereen zit er in en ik bleef alleen achter :( :p

Server full

Uiteindelijk toch een plekje gevonden :)

PSN ID = steppa87

Ik ga me echt geen 3 of meer rondjes af laten slachten in de hoop nog met een aantal GoT'ers te kunnen spelen. Dan is het gewoon ragequit!!!

Wel respect voor de mensen die wel blijven zitten bij de randoms.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• steppa87
Later op de avond waren de ploegen verdeeld! Dat was ook zeker spannend !
Ik kreeg uno alleen maar niet te pakken en hij mij telkens wel ! Nicejob uno

PSN ID = steppa87

Verwijderd

Nou Ja gisteren ben ik lekker blijven zitten bij de randoms. Zeer dik verloren maarja het zij zo! Zolang mijn WL nog geen 0.80 is vind ik het goed! Als je elke keer dik verliest vertrekt de helft toch en dan worden de teams weer een beetje verdeeld of er komen nieuwe GoTers op de server. Volgens mijn zaten er gisteren een stuk of 12 GoTers op de server.....

@kiwi: Valt opzich wel mee ik ga ook redelijk vaak dood, maar inderdaad ik ben redelijk irritant met een M98B LOL (Lngst handheld HS633.36m) moet je zeggen dat ik de suppressor nu van mijn AEK heb gehaald en merk dat dit veel beter werkt! (Ik had je heel mooi te pakken op Caspian met mijn M98B dikke headshot van 230 meter terwijl je rende en smeersbergen of steppa had ik meteen daarna te pakken ook met een headshot op 225 meter LOL jullie liepen achter elkaar aan)

Even terugkomend op de KD inmiddels hebben we gisteren weer een aantal leuke potten kunnen spelen met veel teamwork maar dat is mijn KD niet echt tengoede gekomen LOL althans matige stijging van 0.01 naar 0.99 haha nog maar 171 kills meer dan dood gaan en dan hebben we 1.00 Ik heb veel geluk gehad met de Mobile AA en misschien een tip als je rush speelt ga ik de gunner positie zitten van de Amtrac dat is ook een killing machine. Vooral als je bij een gearmde McoM in de amtrac zit je blijft maar kills maken.

@Batman en Rogierh fijn dat jullie aan onze zijde bleven zitten in het potje Rush Teheran anders hadden wij het niet gehaald, Thanks. Er waren een paar bij die het niet echt begrepen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 09:33 ]

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:57:
Ik ga me echt geen 3 of meer rondjes af laten slachten in de hoop nog met een aantal GoT'ers te kunnen spelen. Dan is het gewoon ragequit!!!

Wel respect voor de mensen die wel blijven zitten bij de randoms.
Da's toch mijn rol, heulemaal alleen tegen twee GoT squads... :7

steppa87 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:17:
Was een leuk avondje gister mannen ! King wat ben jij irritant om tegen te spelen als je in een tank zit gister pakten we maar met zn allen rpg om jou stuk te krijgen om uiteindelijk op tetran highway toch te kunnen armen :)
Jullie speelden idd heerlijk aggressief op tehran :). Ik had dat potje de hele tijd Jeroenimoes die me heel goed repairde (andere potjes ook altijd tweakers die heel goed repairen ;)). Was best knap hoe jullie uiteindelijk die bases pakten, telkens een frontale aanval met een tank en Amtrac door jullie. Vond het een klein wonder dat we die laatste bravo een paar keer konden disarmen. Werd erg spannend. Was wel mooi om te zien in de killcam dat jullie team op een gegeven moment met zn 3en de tank gingen repairen :P. Daarna deden wij dat ook (jeroen, moulin, uno) :P

Overigens was het potje op Caspian border ook heel mooi. Dat we die één na laatste basis met 0-2 tickets toch nog pakten bij het tankstation. Die gast in de frogfoot was toen ook behoorlijk nadrukkelijk aanwezig.

Defender op Caspian was trouwens ook weird. Waren telkens drie Mav's die rondvolgen in de basis :P . Werden op een gegeven moment high priority targets voor de guided shell 8)

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 08-03-2012 09:38 ]

Verwijderd

Nou dat was het dus @ Teheran toen wij aanvallers waren hadden we er een paar die bang waren om dood te gaan in de tank.... en wij tweakers stormde steeds met 3 a 4 man naar de Mcom. Die gast in de tank hielp gewoon niet....Op zich hadden we makkelijk tot de laatste Mcoms kunnen komen als er meer samenwerking was geweest en als de KD er niet teveel toe deed bij die tankgast. We hadden nog 50 tickets over toen de eerst Mcom was gearmd.

Je had Jeroenismoes moeten horen schreeuwen naar die angsthaas!! Maarja helaas waren wij met 4a5 tweakers en jullie zijde zaten er minimaal 8 LOL waarbij de teamplay best goed was.

Ik was een van die MAV's ik had geen zak zin meer! Ik zat bij randoms en we hadden al genoeg potten verloren. Vooral nadat ik doodging in de Venom doordat de piloot wou basejumpen, hij werd niet gelocked maar sprong gewoon uit de heli. 4a5 man in een klap dood. Engineers die niet de tank repareren maar snel weglopen. De pret is er dan zo vanaf dus dacht laten we lekker roadkillen en snipen,

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 09:43 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

OMG, dat is gewoon COD in een battlefield 3 jasje. Gewoon indoors knallen. Echt slecht dit. Ik wil gewoon grote of middelgrote mappen waarbij ik voornameljik buiten ben en in tanks en jeeps kan rijden. Dit is echt niet veel beter dat die brakke COD mappen. In elk hoekje een claymore, in elk hoekje een n00b camper. Jammer weer dit. Wat martinspire zegt, ze gaan behoorlijk de COD kant op.

Verwijderd

Joh.......CoD is/wordt dik verkocht EA/DICE denken niet aan jullie/ons!!! SHOW US THE MONEY en daar gaat het om!
AllSeeyinEye schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:33:
[...]
Da's toch mijn rol, heulemaal alleen tegen twee GoT squads... :7
Over het algemeen loopt het team (niet zijnde GoT'ers) vaak leeg. Dan is er helemaal niks aan om aan de andere kant te zitten. Als ik niet in 3 pogingen aan de kant zit waar ik wil zitten, dan ben ik weg. Of ik stop of ik ga naar een andere server.

Verwijderd

LOL als dat mij gebeurt dan ga ik altijd mensen irriteren met MAV, sniperen of gewoon lekker lamen met de USAS-12 :P

Over het algemeen heeft het dan ook geen nut om normaal te spelen.
Wat je zegt over de Amtrac is zeker waar Moulin:
De gunner positie op dat ding, als ie lekker gestationeerd staat, is ziekelijk.
Splash damage van de round is behoorlijk, en 1 of 2 hits is meestal een kill.
Gisteren op Noshuar heb ik 'm zelf maar vlakbij het huisje gezet waar de (2e set) mcom nasst staat.
Daar 12 kills op rij gehaald met de Amtrac :)
Rijdend vind ik het echter als gunner niet te doen...

@Je headshot op Caspian: respect!!
(niet doorvertellen, maar je had mij eerder ook al geroadkilled met je MAV)

Verwijderd

LOL thanks ik ben gek op de M98B wat een super ding als je eenmaal doorhebt wat de drop is!

@all: vraagje als ik een suppressor op mijn AEK doe en een M9 tact neem ben ik dan te spotten door een MAV? Of ben je altijd te spotten met een MAV? ook al neem je ipv M9 tact. de M9 supp.??
De Mav spot personen toch, niet wapens?
De M9 tact heeft een taclight, dus je valt sowieso wel op ;)
Het enige is dat je met een suppressor niet te zien bent op de minimap als je schiet, maar of het bescherming geeft tegen een Mav spot van boven? Ik denk het niet...

• Conundrum51
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-01 07:28
Grappig plaatje wat ben ik bang werkelijkheid gaat worden bij de nieuwe maps.

http://i.imgur.com/y8kD2.jpg

• MRE-Inc

MRE-Inc

Conundrum51 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:38:
Grappig plaatje wat ben ik bang werkelijkheid gaat worden bij de nieuwe maps.

http://i.imgur.com/y8kD2.jpg
Hahah ja denk ik ook, alleen de <name> claymore <name> ontbreekt nog in het rijtje.....

Verwijderd

dvdkiwi schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:31:
De Mav spot personen toch, niet wapens?
De M9 tact heeft een taclight, dus je valt sowieso wel op ;)
Het enige is dat je met een suppressor niet te zien bent op de minimap als je schiet, maar of het bescherming geeft tegen een Mav spot van boven? Ik denk het niet...
Hij Spot inderdaad naar mensen maar als jij een suppresed gun hebt zien ze je niet op de minimap terwijl je schiet. Ik dacht het zelf ook niet. Als dit nu eens bevestigd zou worden door meer mensen dan kan ik afstappen van mijn gedacht: ik ben niet zichtbaar voor de MAV en ze zien me toch niet haha.

En dan pleur ik meteen die suppressor van mijn gu ns af haha

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 10:45 ]

• Unomomentodado
Kamertje uitzoeken, claymores / c4 voor de deur en campen maar!

Edit: we kunnen die DLC natuurlijk ook boycotten met zijn allen, duidelijke boodschap.

[ Voor 41% gewijzigd door Unomomentodado op 08-03-2012 10:57 ]

• Maaarek
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-02-2025
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 09:29:

@kiwi: Valt opzich wel mee ik ga ook redelijk vaak dood, maar inderdaad ik ben redelijk irritant met een M98B LOL (Lngst handheld HS633.36m) moet je zeggen dat ik de suppressor nu van mijn AEK heb gehaald en merk dat dit veel beter werkt! (Ik had je heel mooi te pakken op Caspian met mijn M98B dikke headshot van 230 meter terwijl je rende en smeersbergen of steppa had ik meteen daarna te pakken ook met een headshot op 225 meter LOL jullie liepen achter elkaar aan)
Ahhh, dat was jij dus die daar op de rotsen lag :D Ik was zelf ook maar aan het snipen geslagen omdat
ons team veel te sterk was en ik niet hoefde te defenden bij de mcoms. Weinig geraakt moet ik zeggen haha

[ Voor 5% gewijzigd door Maaarek op 08-03-2012 11:01 ]

psn = smeersbergen

• mrjimmy
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-01 09:39
Even een vraagje, kan alleen je squad of kan het hele team op je spawn beacon spawnen?

• thunder8

thunder8

Squad.

Verwijderd

Maaarek schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:59:
[...]

Ahhh, dat was jij dus die daar op de rotsen lag :D Ik was zelf ook maar aan het snipen geslagen omdat
ons team veel te sterk was en ik niet hoefde te defenden bij de mcoms. Weinig geraakt moet ik zeggen haha
Ja dat was ik ook :P. Ik blijf nooit op 1 plaats snipen omdat ik geen suppressor gebruik bij mijn M98B.
Dan ben ik een easy kill voor mortars etc als ik blijf zitten.

Flimovic dacht ook te gaan snipen achter een huisje...niet voor lang Hij schoot 1 keer op mijn en zag de bullet drop van hem en wist al dat ie niet zou raken! Ik schiet en zie een mooie headshot tevoorschijn komen hahaha. >:)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 11:13 ]

• Flimovic

Flimovic

Laatste potje op Teheran was echt spannend gisteravond! Ging niet heel fantastisch, maar toch nog wel nuttig geweest. We stonden met de rug tegen de muur als team, maar toch weten te winnen gelukkig!

Verwijderd

Ja klopt we werden een beetje overlopen maar toch nog de winst weten te pakken LOL

• Dynamix
Unomomentodado schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 10:57:
Kamertje uitzoeken, claymores / c4 voor de deur en campen maar!

Edit: we kunnen die DLC natuurlijk ook boycotten met zijn allen, duidelijke boodschap.
En een lol dat we hebben... :F :'(

Maar goed, check de resultaten van de poll op het EA blog eens. Er zijn er veel meer die er zo over denken gelukkig.
Moulin30 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:17:
Ja klopt we werden een beetje overlopen maar toch nog de winst weten te pakken LOL
Als King niet in die tank had gezeten, had het beeld er wel anders uitgezien...

[ Voor 26% gewijzigd door Dynamix op 08-03-2012 11:22 ]

• Flimovic

Flimovic

Moulin.... Met je sniper op Caspian.... Als ik iets niet kan is het snipen XD. Kan de bullet drop echt niet inschatten gewoon. Ook zie ik de mannetjes meestal vrij slecht, zit wat dat betreft toch wat ver van mn 42".... Maar ja, om nu OP de salontafel te gaan zitten is ook zo wat. Krijg ik ruzie met moeders de vrouw haha
Zelf een server opzetten zou ook vet zijn. Is dat niet wat voor ons Tweakers?

[ Voor 38% gewijzigd door Flimovic op 08-03-2012 11:21 ]

• Unomomentodado
Battlefield 3: Armored Kill in the fall (36%, 1,710 Votes)
The upcoming game update this spring (33%, 1,536 Votes)
Battlefield 3: Close Quarters in June (16%, 759 Votes)

Vind ik nog wel meevallen, toch?

• Dynamix
Unomomentodado schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:35:

Ja, dat bedoelde ik ook (sorry, ik was niet helemaal duidelijk). Ik ben juist blij met de uitslag tot nu toe ;)
Unomomentodado schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:35:

Mja ik denk dat er zonder gameplay/screenshots nog maar weinig over te melden is.

Vind het jammer dat de antwoorden zo verschillend zijn, want ik denk dat het gross toch op de pc zit (en daar stemt) waardoor de custom servers voor consoles niet echt opvallen. Hadden ze die op een andere poll gezet dan was de kans al groter, maar volgens mij is de console-community zoiezo niet actief op die sites.

• mrjimmy
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-01 09:39
Het zou leuk zijn hoor na een paar grote mappen een potje zo'n kleine, als het dan maar niet vol komt te staan met EA Close Quarter servers. Ik denk dat mijn M1014 daar goed tot zijn recht komt.
mrjimmy schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 12:27:
Het zou leuk zijn hoor na een paar grote mappen een potje zo'n kleine, als het dan maar niet vol komt te staan met EA Close Quarter servers. Ik denk dat mijn M1014 daar goed tot zijn recht komt.
Nou je het zegt: denk dat ik dan wel wat shotguns uit kan spelen (als in: alle attachments halen en 3 service stars)

Verwijderd

Dynamix schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 11:19:
[...]
Als King niet in die tank had gezeten, had het beeld er wel anders uitgezien...
Is dat niet altijd zo? Hij staat niet voor niets op plaats 620 ofzo van de PS3wereld met Tank kills.......592ste zelfs hahaha

Wij hebben wat dat betreft alleen maar toegekeken langs de kant hoe goed King met de tank bezig was. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2012 15:04 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.