⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Dat heb ik inderdaad ook wel eens, dan valt het geluid even weg, maar dat is slechts deels.Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 22:47:
M98B of de L96 gecombineerd met een bipod en 12x scope voor het snipen. SKS met een holosight en frontgrip voor de korte afstand.
[...]
Gelukkig, dacht dat het aan mijn speakers lag.
Maar wat ik bedoel, soms is het gewoon echt helemaal stil. Hoor ik absoluut niks meer. En soms hoor ik dan een paar flarden geluid. En na een minuut of wat is het geluid weer helemaal terug. Heb dat alleen bij BF3 opgemerkt, maar speel nauwelijks andere games.
Steam/Discord: Flimovic
Heb ik ook regelmatig. Ik meen me ergens een keer te hebben gelezen (weet de bron niet meer helaas) dat de hardware tekort schiet om alles netjes af te handelen. Zul je mee moeten leven...Flimovic schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:35:
[...]
Dat heb ik inderdaad ook wel eens, dan valt het geluid even weg, maar dat is slechts deels.
Maar wat ik bedoel, soms is het gewoon echt helemaal stil. Hoor ik absoluut niks meer. En soms hoor ik dan een paar flarden geluid. En na een minuut of wat is het geluid weer helemaal terug. Heb dat alleen bij BF3 opgemerkt, maar speel nauwelijks andere games.
Verwijderd
Verwijderd
Bij ons komt alles 2 sec. later door lijkt het wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 13:47 ]
Als ik sneller wil draaien met de turret van de tank, dan draai ik soms de tank er ook bij. Dus L3 en R3 allebei naar rechts of links. Scheelt toch weer wat. Het is wel niet wat je bedoelt, maar toch
Verwijderd
En daar komt nog eens bij dat steeds meer mensen C4 gebruiken.
Precies zo bij de amtrac als je gunner bent draai je eigenijk ook te langzaam. Misschien kan je dat veranderen door sensitivity te verhogen maar dan heb je weer een probleem met infantry.
Pff ik had net een filmpje gezien van whitemoose, wat is die gast goed met de M40 en de M26 darts
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 14:00 ]
Linkje van dat filmpje Moulin?
[ Voor 9% gewijzigd door Flimovic op 05-03-2012 14:04 ]
Ik hoop niet dat het weer zo'n dag wordt vandaag
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Hier heb ik ook veel last van, het kan soms behoorlijk desorienterend werken...Flimovic schreef op maandag 05 maart 2012 @ 13:35:
[...]
Dat heb ik inderdaad ook wel eens, dan valt het geluid even weg, maar dat is slechts deels.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Verwijderd
@jeroenimoes: ik heb wel eens last van het feit dat de lock niet hoorbaar is.
Nog even een filmpje ik weet niet of ie al gepost is maar hij is wel geinig (geluid moet je wel aan hebben anders heft het geen nut)
http://battlefieldo.com/m...-mcom-wifi-at-hotels.507/
Ik heb me bescheurd om dit filmpje wat een dwaas.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 14:16 ]
Ik heb de 40GB Editie van heul lang terug en sinds BF3 heb ik regelmatig het idee dat mijn PS3 het begeeft. Dat zegt helaas wel wat over de bugs van BF3.
Verwijderd
Als ze een beetje handig spelen gaan ze met de LAV bij de Base aan de square kant staan en zo lekker baserapen! En dat gebeurt heel vaak. Als je pech hebt kan je nergens anders spawnen en dan kan je het wel vergeten.
PSN ID = steppa87
Ben nu level 18 en heb met de F2000 gekregen en heb veel met de AK-47M gespeeld.
De tegenstanders waren ook niet mis, dus de overwinningen golfde op en neer
Redelijk wat mcoms kunnen armen; soms met gevaar voor eigen leven maar eigenlijk altijd wetende dat er teammates in de buurt zijn om te zorgen dat ie niet disarmd wordt.
Ik vind het leuk om wapens te gebruiken tot aan de master dogtag; heb nu de volgende "klaar":
-M16A3 (aussault, erg fijn wapen)
-AK-74M (aussault, niet zo goed als die hierboven maar ook niet slecht)
-AKS-74U (engineer en best een slecht wapen)
-USAS-12 (recon, ultieme pampampam wapen haha)
Ben bijna klaar met de M4A1 voor de engineer, ook erg fijn.
Voor Aussault ben ik begonnen aan de M416... wauw wat een heerlijk wapen!
[ Voor 8% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2012 18:27 ]
Verwijderd
belangrijkste specs: q9450 @ 3.6 ghz, hd6950 met bios unluck naar 6970 2gb versie, 4 gb ram (snelheid vergeten)
Speel alles op ultra dacht ik. ideeën?
*edit*
Whoops verkeerde topic. excuses!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2012 20:37 ]
Voor deze vraag zit je in het verkeerde topic. Er is ook een topic speciaal voor onze PC vrienden.Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 19:02:
heeft iemand tips om de laadtijden te verminderen? een map laden duurt nu denk ik wel 2 minuten of langer en zijn soms de eerste serie objectives bij rush zelfs al voorbijDat is toch jammer
belangrijkste specs: q9450 @ 3.6 ghz, hd6950 met bios unluck naar 6970 2gb versie, 4 gb ram (snelheid vergeten)
Speel alles op ultra dacht ik. ideeën?
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ben je attacker op Bazaar, pak je de eerste 4 mcoms redelijk snel (ondanks 253 USAS gebruikers), denk je we pakken die volgende set ook, want we zien een tank die ons gaat helpen... zie je gvd 2 minuten later dat de vijand de tank heeft overgenomen...
Waarschijnlijk is de driver bij "disabled" uitgestapt...
Grmbl@#!
3 om 11 geëindigd...
[ Voor 3% gewijzigd door Superkiwi op 05-03-2012 21:10 ]
Verwijderd
Het is inderdaad te hopen dat de beloofde patch veel oplost..Fatal Mind schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:00:
En weer een avond waarop niet te spelen is, uiteindelijk gestopt in een gigantische ragequit, alleen maar ventjes met ECM jammer die niet dood te krijgen zijn, en zelf uiteraard met 3 kogels vanaf 5 kilometer neergemaait worden... Dat is de 3e avond op rij, ik ga morgen m'n game mooi terug in z'n doosje stoppen, en het daarbij laten voor de nabije toekomst, dat gestrest constant van het domme spel heb ik wel gehad...
potje van 0 om 9...
Om gek van te worden...
Even een paar puntjes betreffende de patch:Verwijderd schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:01:
[...]
Het is inderdaad te hopen dat de beloofde patch veel oplost..
1. Elke patch die ik tot nu toe gezien heb van een battlefield spel, lost een paar dingen op, maar verziekt nog veel meer.
2. Ze hebben van huidige patch ook niet gezegd wanneer die gaat komen binnenkort is bij EA / Dice tenslotte nog altijd een 5 jaren plan...
Zo zijn al mijn potjes afgelopen dagen...dvdkiwi schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:11:
En gvd weer 6x afgeschoten in de seconde dat ik net gespawned ben en nog niks kan doen![]()
potje van 0 om 9...
Om gek van te worden...
Kom de laatste paar dagen ook een hoop mannetjes tegen die een onmogelijke score hebben, zo kwam ik er laatst 1 tegen die had 44 kills en 0 kills, zo'n 15k punten. Op xbox is zo'n score nagenoeg onmogelijk... Van dit soort situaties word de game ook niet beter..
[ Voor 36% gewijzigd door Fatal Mind op 05-03-2012 22:22 ]
Ik heb op Canals wel eens hogere kills om 0 deaths gezien, maar dan puur door in de Mobile AA te zitten.
Gisteren ook 2 potjes ontzettend last van lag: liep ik een trappetje op, kwam ik boven, stond ik weer beneden om het hoekje... beetje oneindige trapgevoel had ik erbij haha
Gisteren alles bij elkaar 208 kills om 235 deaths, en dat verschil is in mijn laatste potje (0 om 9) en in de twee potjes tegen een hoop tweakers gemaakt...
2 om 11 en 0 om 8 geloof ik.
Maar gisteren overall wel een SPM van 322, dus dat gaat lekker
[ Voor 28% gewijzigd door Superkiwi op 06-03-2012 08:06 ]
Verwijderd
Ook was het weer een avond vol lag en onverklaarbare moordpartijen!
Helaas heb ik mijn KD over de gehele avond kunnen verbeteren met 1 kills in de +
Mijn KD was als volgt: 0.982 en is nu 0.983 LOL
Dus een slechte avond maar niet qua teamwork/samenspel en gezelligheid.
@Tom / Pa4: voortaan mogen fragrounds pas na 22.00 uur gebruikt worden, of niet Jackal?
Verwijderd
Het was zeker vermakelijk gisteren avond wat me wel opviel is dat er een aantal vrij slecht te verstaan waren, volgens mij waren dat Koenemans en Joshjeowd.
Ik heb trouwens volgens mij mijn eigen KD wel gevonden, balanceer nu al 2 weken tussen de 2.023 en 2.025
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Verwijderd
Stats zijn overrated! Who cares of je een positieve KD hebt.... Als je maar plezier hebt toch?
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Flimovic op 06-03-2012 10:49 . Reden: Troll Alert ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 11:06 ]
Klopt. Fragrounds na 22.00 uur, tenzij we dreigen te verliezen (iets van 15 tickets over). Maar goed, dan is alles toegestaanUnomomentodado schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:48:
Ik heb me wel goed vermaakt gisteren. Erg mooi om met 8 man in een werkende chat te kunnen spelen.
@Tom / Pa4: voortaan mogen fragrounds pas na 22.00 uur gebruikt worden, of niet Jackal?
De lag zoals Kiwi die beschrijft heb ik gisteren en vooral zondag ook gehad. Was echt niet grappig meer.
Op Metro spawnde ik bij Moulin in een gebouw. Vervolgens spring ik uit het raam en ga de grote hal binnen (al met al 5 sec verder) waarna ik opeens weer uit het raam kijk waar ik veel eerder al uitgesprongen was. En dat een keer of 4 achter elkaar.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik denk het wel. Ben je ziek?aramdin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:16:
Ben ik de enige die zich verbaast over het feit dat sommigen zich zo druk maken om Battlefield?
Verwijderd
Maarja aan de andere kant als het eind maart is en het is super weer (qua temperatuur en water temperatuur) om te Karperen zal ik me ook niet meer druk maken om BF3 hahaha
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 11:26 ]
Fatal Mind schreef op maandag 05 maart 2012 @ 22:00:
En weer een avond waarop niet te spelen is, uiteindelijk gestopt in een gigantische ragequit, alleen maar ventjes met ECM jammer die niet dood te krijgen zijn, en zelf uiteraard met 3 kogels vanaf 5 kilometer neergemaait worden... Dat is de 3e avond op rij, ik ga morgen m'n game mooi terug in z'n doosje stoppen, en het daarbij laten voor de nabije toekomst, dat gestrest constant van het domme spel heb ik wel gehad...
Zie boven...Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 09:10:
Het was gisteren ook weer een mega vastloop festijn!! Rush map Sharqi 20 sec lopende en opeens een stuk of 6/7 GoT'ers tegelijk vastgelopen!! Hoe bedoel je ligt niet aan BF3 en is niet ontopic???
Ook was het weer een avond vol lag en onverklaarbare moordpartijen!
Helaas heb ik mijn KD over de gehele avond kunnen verbeteren met 1 kills in de +
Mijn KD was als volgt: 0.982 en is nu 0.983 LOL
Dus een slechte avond maar niet qua teamwork/samenspel en gezelligheid.
Vastlopen tijdens het laden (bij opstarten spel) gebeurd eens in de tig keer. PS3 rebooten en done. Lag heb ik al lang niet meer meegemaakt, je zou dan toch een andere EU server kunnen proberen?
Het lijkt zo net alsof niets werkt in het spel ("en een beetje speelbaar is"), terwijl dat volgens mij meevalt. Ik haal er iig nog erg veel plezier uit als ik speel.
Volgens mij zou je maar op een enkele manier iets kunnen bereiken bij EA/DICE en dat is het spel niet kopen/spelen, als mensen het spel niet kopen is het snel gedaan en is het wel duidelijk dat de "community" het niet eens is met de gang van zaken (raak ze waar het telt, in de portomonnee). Je kan wel leuk een forumpost maken (op BL) maar het geld hebben ze uiteraard allang in de pocket en mensen spelen het spel toch wel.
[edit]
Het is volgens mij algemeen bekend dat EA weinig moeite doet om de community te "pleasen". Denk maar aan de gruwelijk lange tijd die nodig was voordat BF2 gepatched was etc etc. Eén van de weinige bedrijven die, volgens mij, nog echt moeite doet is Blizzard. Community input wordt op prijs gesteld en daar wordt nog iets mee gedaan, of een spel oud of nieuw is maakt niet uit, patches blijven uitkomen waar nodig.
Zij zijn ook 1 van de weinigen die het zich kunnen veroorloven om een game uit te stellen, omdat het volgens hen nog niet goed genoeg is (Diablo 3).
[edit 2]
Amen, dat bedoel ik...Er is meer dan alleen maar BF3Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:24:
Maarja aan de andere kant als het eind maart is en het is super weer (qua temperatuur en water temperatuur) om te Karperen zal ik me ook niet meer druk maken om BF3 hahaha
[ Voor 18% gewijzigd door aramdin op 06-03-2012 11:56 . Reden: extra ]
You lucky bas****! Ik wou dat ik kon zeggen dat het een enkele keer is geweest. Soms ben je er met rebooten niet eens, want hij loopt meteen weer vast bij het starten van BF3.aramdin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:49:
Vastlopen tijdens het laden (bij opstarten spel) gebeurd eens in de tig keer. PS3 rebooten en done. Lag heb ik al lang niet meer meegemaakt, je zou dan toch een andere EU server kunnen proberen?
Het is wel opvallend dat DICE met zowel BC2 als BF3 zo vaak vastlopers weet te fabriceren. Het lijkt er op dat ze bepaalde zaken niet echt netjes afhandelen in de programmatuur.
Ik heb dat in de singleplayer zelfs meegemaakt. Aan het eind van een klote level (op hard), liep hij telkens vast bij het laden van een checkpoint. Uiteindelijk kunnen oplossen door het hele level opnieuw te spelen.Jackal131 schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 11:57:
[...]
You lucky bas****! Ik wou dat ik kon zeggen dat het een enkele keer is geweest. Soms ben je er met rebooten niet eens, want hij loopt meteen weer vast bij het starten van BF3.
Het is wel opvallend dat DICE met zowel BC2 als BF3 zo vaak vastlopers weet te fabriceren. Het lijkt er op dat ze bepaalde zaken niet echt netjes afhandelen in de programmatuur.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
er werd ook ergens (ik geloof dit forum) aangeraden om de game zelf op een snelle usb stick te instaleren en de savegames gewoon op de interne HHD te laten staan.aramdin schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:01:
Dat is me ook opgevallen...
Tip voor de snelle jelles onder ons, ik heb een SSD in mn PS3 zitten (Kingston V+100 96GB), waarmee je aardig snel levels laad. Komt dus ook bijna niet voor dat ik niet als eerste in een chopper kan stappen. Heb btw een PS3 Fat.
Iemand een idee wat een goede usb stick is voor dit soort fratsen?
Heb gelezen dat de reads/writes wel van grote invloed zijn..
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Zoals ik al tegen Moulin zei op battlelog:
Ik weet niet of het ermee te maken had, maar toen ik mijn headset aanzette liep ie vast.
Of zou dat gewoon toeval zijn geweest?
@Moulin:
Ik wil mijn K/D ook iets omhoog brengen...
Sta nu op 0.93, wat voor mijn doen al erg goed is (normaliter ben ik tevreden boven de 0.80).
Maar dan speel je gisteren 2 potjes tegen jullie en dan lopen je deaths weer met 24 op of zo
Als ik rond of boven de 0.93 kan blijven ben ik blij zat, die 440 kills om naar 1.00 te komen ga ik toch niet halen.
Verwijderd
Wat dat betreft zijn er veel mensen die er last van hebben. Ik heb de 80 gig versie en ik heb er niets opgeslagen behalve dan wat andere savegames en BF3 dan ik weet niet of dat wat uitmaakt.
Net wat jackal131 al zegt dat rebooten niet altijd werkt. Ik heb het laatst zo beroerd gehad dat ie 4 keer achter elkaar vastliep op 'Loading' screen....
@kiwi: Tja ik heb een verschil van 239 kills ik had er vorige week nog 1289 dacht ik. Veel tankwhoren en Mobile AA lamen hahaha
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 13:40 ]
Het gaat om een usb stick voor de X360 natuurlijkRevoNL schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 12:51:
[...]
er werd ook ergens (ik geloof dit forum) aangeraden om de game zelf op een snelle usb stick te instaleren en de savegames gewoon op de interne HHD te laten staan.
Iemand een idee wat een goede usb stick is voor dit soort fratsen?
Heb gelezen dat de reads/writes wel van grote invloed zijn..
PSN/XBL/Steam: NLRev0lution
Verwijderd
Dat is inderdaad niet erg. (ik krijg sowieso die meldingen dat er iets nieuw is niet wegMartinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:59:
[...]
Multiplayer unlocks en levels kun je wel terughalen. Singleplayer voortgang raak je wel kwijt. Al heb je bij de multiplayer unlocks wel alles weer als "nieuwe unlock" staan en ben je je gekozen combinaties kwijt.
Op zich niet zo heel erg als het daarna dan wel weer normaal werkt.
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 18:40 ]
Minimaal 1 om 1 wat betreft medic of andere klasse. 1 Iemand die de route uitstippelt met medic erachter. Ieder potje van squad leader wisselen. Of nog mooier: 2 medics, 1 engi, 1 support en dan vlag naar vlag.
Blijf er wel op hameren dat smoke het toverwoord is
Net stuk of 10 stingers geschoten maar niks hielp
-
ik probeer al dagen mijn spm hoger te rkijgen, eindig nu vaak met 4000 punten na een potje conquar (hoe je het ook mag schrijven) in het begin was ik bedroevig slecht.
Heb eerst mijn kdr van 0.5 na 2000 kills, 1000x dood weten te verhogen naar 1.05 sinds een aantal weken ga ik eindelijk minder vaak dood dan dat ik kills heb.
mijn spm staat nu op 281, maar ik ben bang dat er nog uren overheen gaan voordat dit op 500 staat
battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/headsetset/stats/364556224/xbox/
iemand nog meer tips
^ Post is hierboven!
Veel kills maken en slim spelen.Strunkie schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:42:
@hierboven, locken wachten op de flare, weer locken en dan schieten.
-
ik probeer al dagen mijn spm hoger te rkijgen, eindig nu vaak met 4000 punten na een potje conquar (hoe je het ook mag schrijven) in het begin was ik bedroevig slecht.
Heb eerst mijn kdr van 0.5 na 2000 kills, 1000x dood weten te verhogen naar 1.05 sinds een aantal weken ga ik eindelijk minder vaak dood dan dat ik kills heb.
mijn spm staat nu op 281, maar ik ben bang dat er nog uren overheen gaan voordat dit op 500 staat.
battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/headsetset/stats/364556224/xbox/
iemand nog meer tips?
Als je van verre afstand gaat sniperen, dan telt de marksman bonus ook mee. Dus als je zegmaar 10 longrange kill per game hebt van 350m x 10 =3500 ptn + 1000 punten+ 100 headshot bonus is al 4600 ptn.
Ehmmm, tank gebruiken? Als je er goed mee kunt omgaan, dan kun je veel kills krijgen.
Gewoon veel kills maken, dus veel spelen.
Bij conquest, ga bij zoveel mogelijk vlaggen staan tijdens het veroveren, dan krijg je ook veel. Bijv. pak een jeep en ga zo snel mogelijk naar de andere vlag.
ik sta de laatste tijd vaak in de top 3, dus dat zit wel goed haha.iPodKiller schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 00:27:
[...]
Veel kills maken en slim spelen.
Als je van verre afstand gaat sniperen, dan telt de marksman bonus ook mee. Dus als je zegmaar 10 longrange kill per game hebt van 350m x 10 =3500 ptn + 1000 punten+ 100 headshot bonus is al 4600 ptn.
Ehmmm, tank gebruiken? Als je er goed mee kunt omgaan, dan kun je veel kills krijgen.
Gewoon veel kills maken, dus veel spelen.
Bij conquest, ga bij zoveel mogelijk vlaggen staan tijdens het veroveren, dan krijg je ook veel. Bijv. pak een jeep en ga zo snel mogelijk naar de andere vlag.
flags ben ik meestal als eerste van mijn team, omdat bf3 mij overgehaald heeft om een xbox te kopen heb ik in het begin veel moeite gehad met het aimen, dat gaat nu perfect.
ik zit me nu alleen scheel te kijken aan de slechte scores van toen
^ Post is hierboven!
Verwijderd
lijkt wel dat de tegenstander het niet kan hebben
maar het is wel een beetje frustrerend zo.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 01:04 ]
http://battlelog.battlefi...how/34417878/2/221037276/
Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55
Mja erg irritante kutverbinding. Twijfel of het niet gewoon een huisgenoot is die de router reset, maar in ieder geval erg klote. Hoop dat het de rest van de week wat beter gaat, want ik heb al een paar dagen helemaal 0,0 footage kunnen schieten om nog wat leuke acties te tonen.Mr Ton schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:43:
Zojuist bij gebrek aan beter (iedereen leavede) maar een potje Rush gedaan met de tweakers onderling waarmee we in de party zaten. Ook wel een keer grappig, jammer dat de internetverbinding van Martinspire er halverwege uit vloog.
Frustrerend inderdaad. Het kan haast niet anders dan dat we tegen een volledige clan speelden op metro.BatmanHorizon schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 23:02:
Ongekend moeilijke potjes vanavond. Ik zal vast ontzettend gefrustreerd hebben geklonken over de mic, maar op zich is het wel leuk om eens echt sterke tegenstanders te hebben.
Die gasten speelden zo georganiseerd, dat het haast geen toeval meer kan zijn. Ik denk dat ze, net als wij, niet meer spelen met een clantag om te voorkomen dat de tegenstander massaal wegloopt bij het zien van alleen maar clantags.
Was wel een goed om te zien dat, toen wij met het meerendeel GoT'ers speelden, we ze wegspeelden.
Ook de samenwerking en de communicatie aan onze kant was uitstekend. Zo speelt het toch een stuk fijner dan met een stel randoms.
PSN: sjaak99 //
Verwijderd
http://battlelog.battlefi...how/33447870/4/230420491/
Maak de volgende keer gewoon normale teams. Ik zat zelf eerst ook aan de andere zijde maar ben overgestapt. En het werd nog erger op een gegeven moment zat ik nog maar in mijn eentje
En wanneer leren mensen het eens om ammo te geven als er om gevraagd word. Qua reviven gaat het wel lekker maar ammo is ver te zoeken terwijl er genoeg spelers rondlopen.
@jackal131:je bedoelt deze:
http://battlelog.battlefi...how/33440025/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/33442954/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/33444553/4/230420491/
Vooral metro was spannend
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 09:01 ]
Verwijderd
Het potje daarvoor was ook al niets en was behoorlijk saai! Iedereen liep weg!
Nog maar 185 wie weet lukt dat vanavond wel.
Hoevaak kan je eigenlijk switchen??
@jackal131 jullie hadden behoorlijk wat potjes verloren zeg dat gebeurt niet zo vaak.....
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2012 09:12 ]
Hoe kan ik de Famas halen? Speel veel TD en Rush en maar volgens mij heb ik nog een Famas.Martinspire schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:04:
Wapens zijn ook wel de moeite waard omdat het meerendeel toch wel een stukje beter is dan de originele wapens. De famas is echt veel te goed icm grip. Is ook super makkelijk te halen, 1 potje en je hebt hem.
G53 (engineer) is ook de moeite, MG36 (support) is ook erg nice en de L96 sniped ook erg fijn. Al met al best leuk om te halen ook, maar de maps zijn ook al tof genoeg om een tijdje mee bezig te houden, al is het jammer dat je vaak in een rotatie terecht komt die alléén die maps speelt, wat dan wel snel voor herhaling zorgt.
Die Shotgun vind ik persoonlijk niet zo heel geweldig (te weinig ammo) en de PP19 is ook weer overpowered, maar de rest is meer dan prima.
Vaker vragen en ook specifiek aan een speler. Evt. zn dode kit oppikken en ammo gooien of verder spelen met die van een ander.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:58:
En wanneer leren mensen het eens om ammo te geven als er om gevraagd word. Qua reviven gaat het wel lekker maar ammo is ver te zoeken terwijl er genoeg spelers rondlopen.
-->Think outside the box. Ook flanken naar een andere doorgang als je ziet dat er geen doorkomen aan is, werd te weinig gedaan op metro. Als je met 4 man ziet dat je wordt tegengehouden door 6 man aan de trap, loop je naar de roltrappen om met 4 man er wel doorheen te komen als de kans groot is dat daar dan <6 man staan. Verander ook je prioriteiten. Soms is het beter om niet te blijven voor de kill, maar om ze door te laten lopen (!). Leg ook smoke op het pad dat je wilt nemen of op het deel om zicht van de tegenstander te belemmeren of te verwarren. 2x smoke op verschillende plekken tegelijk is helemaal geweldig, 3x smoke uitmuntend!
Zijn allemaal dingen die ik gister niet zag op metro.
Serious mode was uitgeschakeldVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 08:58:
Opzich leuk gespeeld, maar waar slaat dit op:
http://battlelog.battlefi...how/33447870/4/230420491/
[ Voor 4% gewijzigd door KngfCnns op 07-03-2012 09:33 ]
lmgtfy.....Versteegrob schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:27:
[...]
Hoe kan ik de Famas halen? Speel veel TD en Rush en maar volgens mij heb ik nog een Famas.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Waren leuke potjes idd. Werd nog effe keihard geteabagged door Ajdulion. Was echt een WTF moment. Paar minuten later heb ik hem maar effe dubbel vernederd. Vanachter geknifed en daarna geteabagged.Mr Ton schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 01:43:
Zojuist bij gebrek aan beter (iedereen leavede) maar een potje Rush gedaan met de tweakers onderling waarmee we in de party zaten. Ook wel een keer grappig, jammer dat de internetverbinding van Martinspire er halverwege uit vloog.
Zelf gister een paar potjes wezen sniperen. Maar daar is echt geen ruk aan zeg. Wat is overigens de beste sniper rifle ? Speelde zelf gister met de M40. Maar hoorde iets dat er verschil zit tussen de verschillende sniper rifles...
XBL: MRE Inc
Voorwaarde is dat je de Back To Karkand expansie hebt, daarna kan je makkelijk op Battlelog kijken naar de Assignments. Zie je precies wat je nog moet doen voor welke gun.Versteegrob schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:27:
[...]
Hoe kan ik de Famas halen? Speel veel TD en Rush en maar volgens mij heb ik nog een Famas.
Verwijderd
Smoke werd inderdaad niet echt veel gebruikt. En als het gebruikt werd hadden we alleen onzelf ermee....Net wat jackal131 al steeds riep kap met roken ik kan niets meer zien!! Dat was onze SMOKE.....moeten we toch maar eens op oefenen.
for FAMAS (Best Friend Forever):
10 Revives + 10 Heals
for HK53 (Fixing it):
10 repairs + kill 1 enemy with ‘repair torch’
for QBB-95 (Let it rain):
20 kills with LMG + 2 mortar kills
for QBU-88 (specops):
20 kills with Sniper rifles + 5 laser designations
for PP-19 (Familiar Territory):
Arm 10 MCOMs + Capture 10 Flags + Play 2 hours on Karkand
for L85A2 (Professional Russian) (must complete Best Friend Forever):
100 kills with Assault Rifles + 20 kills with Underslung Grenade Launcher + Win 5 rounds of Squad DM
for QBZ-95B (It goes Boom!) (must complete Fixing it):
50 AT rocket kills + Destroy 1 enemy vehicle with repair torch + win 5 rounds of Conquest
for MG36 (Keep your head down) (must complete Let it Rain):
100 kills w/ LMG + 50 supression assists + 50 ammo resupplies
for L96 (Creeping Death) (must complete Specops):
50 Headshots + 50 Spot assists + 5 Knife takedowns
for MK3A1 (Scarred Veteran) (must complete Familiar Territory):
10 kills w/ PP-19 + 5 kills in DPV Jeep + 10 kills in BTR-90 IFV + Play 2 hours on Sharqi + Play 2 hours on Gulf of Oman
Daar schets je precies de situatie die ik bedoel. Daar staan 4-6 man en jij bent in je eentjeVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:37:
@batman: Bah bij Metro stond ik in mijn eentje op rechts tegen 4 tot 6 man te knallen en ik maar vragen om hulp.....niemand kwam totdat ik dood ging en de Mcom gearmd werd. Daarna hielpen ze me eindelijk aan de rechterzijde. Ze hadden het wel slim bekeken om bij B op de trap een spawn beacon te zetten!
Toen jackal dat riep waren dat de tegenstanders (we waren immers defender)Smoke werd inderdaad niet echt veel gebruikt. En als het gebruikt werd hadden we alleen onzelf ermee....Net wat jackal131 al steeds riep kap met roken ik kan niets meer zien!! Dat was onze SMOKE.....moeten we toch maar eens op oefenen.
Hun speelden gewoon beter....Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:04:
@jackal131 jullie hadden behoorlijk wat potjes verloren zeg dat gebeurt niet zo vaak.....
Ook lag speelden bij mij weer eens op. Zelfs toen ik overstapte naar de USAS werd ik point blank nog afgeschoten. Sloeg helemaal nergens op. 3 a 4 shots op het hoofd leverden maar 40 tot 60 procent damage op
Af en toe raak je een beetje gefrustreerd en daar ga je over het algemeen niet beter van spelen
Klopt. Dat was het eerste potje dat we tegen hun speelden.BatmanHorizon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:43:
Toen jackal dat riep waren dat de tegenstanders (we waren immers defender)(en een eigenwijze "zie je wel!" van mijn kant
)
Dat deden die gasten wel goed. Deze tactiek hebben we later tegen hun gebruikt en met succes. 2 rondjes later hielden ze het voor gezien, omdat ze ineens niet meer konden winnen.
[ Voor 36% gewijzigd door Jackal131 op 07-03-2012 09:53 ]
Verwijderd
De roltrap welke net voor Mcom A ligt bedoel je toch...
@jackal131: ook jullie zijn verslaanbaar
Maaruh jij hebt de laatste tijd wel heel veel last van lag he.
Ik had het ook vorige week maar nu lang niet zoveel.
Waar ik wel last van heb zijn onverklaarbare deaths door wapens die
normaal veel te langzaam zijn om van een USAS of famas te winnen.
Misschien is dat ook een vorm van Lag. Als dat zo is dan heb ik nog
steeds last van Lag LOL.
Sharqi was idd echt heel netjes van de tegenstanders. Was ook nog een andere server. Werden we echt overklast.Jackal131 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:49:
[...]
Maar de reden dat we werden overlopen was ook, dat zij beter speelden.
Dit is een mooi voorbeeld voor metro. De 3e base doe ik vooral de roltrap bij Bravo omhoog, 2x smoke en dan naar binnen rennen bij die locker hal. Gedeelte is te zien aan het eind van het filmpje. Ik was daar gister 5x doorheen gekomen en 2x gearmed.
Maakt niet uit waar je stondVerwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:55:
@batman: Ik stond bij de voorste roltrap in mijn geschetste situatie.
De roltrap welke net voor Mcom A ligt bedoel je toch...
[ Voor 21% gewijzigd door KngfCnns op 07-03-2012 10:00 ]
Het lijkt soms wel dat er van de 5 hits (ik noem maar een getal), er maar 1 of 2 geregistreerd worden.Verwijderd schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:55:
Waar ik wel last van heb zijn onverklaarbare deaths door wapens die
normaal veel te langzaam zijn om van een USAS of famas te winnen.
Misschien is dat ook een vorm van Lag. Als dat zo is dan heb ik nog
steeds last van Lag LOL.
Of dat lag is of gewoon slechte hitregistratie, laat ik in het midden
Mijn soortgelijke pogingen met smoke ware van korte duur.BatmanHorizon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 09:56:
Dit is een mooi voorbeeld voor metro. De 3e base doe ik vooral de roltrap bij Bravo omhoog, 2x smoke en dan naar binnen rennen bij die locker hal. Gedeelte is te zien aan het eind van het filmpje. Ik was daar gister 5x doorheen gekomen en 2x gearmed.
Idee voor volgende keer:
Wachten tot er 3 man dood is in de squad en daarmee wachten met spawnen, vervolgens 1 man er door laten rennen (naar lockers b.v.) en daar aangekomen 3 squadleden op je laten spawnen.
Dat is idd een optie. Alle keren dat ik er door heen was, was ik in mn eentje en door omstandigheden kwam het niet mooi uit voor jullie om op me te spawnen.Unomomentodado schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:42:
[...]
Mijn soortgelijke pogingen met smoke ware van korte duur.
Idee voor volgende keer:
Wachten tot er 3 man dood is in de squad en daarmee wachten met spawnen, vervolgens 1 man er door laten rennen (naar lockers b.v.) en daar aangekomen 3 squadleden op je laten spawnen.
Maar bovenstaande hoeft niet per se. Het lukt me altijd een paar keer om daar te komen als ik doe wat ik heb beschreven, alleen ben ik vaak in mn eentje. Als je met 4 man tegelijk die route neemt met nog een extra smoke heb je een nog grotere kans. De eerste keer dat je met me meeliep lukte het niet meer omdat toen al de helft van hun team ook daar stond. Het is daarom belangrijk om dat aan het begin te doen, de meeste defenders rennen immers naar voren voor de 1e set roltrappen en normale trappen bij de lockers.
We moeten nog "automatisch gedrag" aanleren. In bc2 hadden we op een gegeven moment ook zo een vast patroon op nelson bay om eerst een mcom te pakken omdat die niet kon instorten. Zo een patroon hadden we min of meer voor elke map. Dat hebben we echter nu in bf3 voor geen enkele map (rush niet, conquest wel).
[ Voor 11% gewijzigd door KngfCnns op 07-03-2012 11:17 ]
Speel nu veel als support en maakt het nog volgens jullie uit welk wapen je gebruikt tegen de tanks/vliegtuigen/heli's of zijn ze allemaal even goed?
[ Voor 86% gewijzigd door Wackmack op 07-03-2012 11:05 ]
De RPG/SMAW zijn eigenlijk alleen voor voertuigen. Voordeel is dat je meteen kan vuren en ze ook kan gebruiken tegen mensen. Nadeel is dat de damage niet al te hoog is tegen tanks, tenzij je pointblank op de achterzijde schiet. (Al eens een instant kill hiermee gemaakt, alleen met een beetje pech is het ook meteen een suicide)Versteegrob schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:02:
Al gevonden, thnx !
Speel nu veel als support en maakt het nog volgens jullie uit welk wapen je gebruikt tegen de tanks/vliegtuigen/heli's of zijn ze allemaal even goed?
De IGLA/STINGER werken alleen op vliegtuigen en heli's en je moet een lock hebben voordat je kan vuren. Dit kan in sommige gevallen erg lang duren en/of gebroken worden door een ECM jammer/Flares/uit de zone vliegen. Persoonlijk vind ik de kans om een vliegtuig/heli uit de lucht te schieten hiermee te klein.
De Javelin kan in eerste instantie alleen gebruikt worden op voertuigen. Echter als een doel met laser getarget wordt, kan je ook een heli of vliegtuig uit de lucht schieten. Deze heeft ook een lock functie en die duurt naar mijn mening nog langer dan de IGLA/STINGER. Daar staat tegenover dat deze de meeste damage doet.
Tegenwoordig ga ik op kleinere mappen als Damavand Peak liever als support onderweg met C4. Als de tegenstander met zijn tank je voorbij rijdt, erachter aan en snel de C4 plakken, maken dat je wegkomt en BOEM!
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Bij mijn weten heb je minimaal 2 RPG/SMAW's nodig om een kill te maken op een tank. Het kan zijn dat betreffende tank al damage had toen jij je "instant" kill maakte.
Verder een duidelijk verhaal.
[ Voor 8% gewijzigd door Flimovic op 07-03-2012 11:38 ]
Gewoon meteen opblazen. Kost je een suicide, maar het is wel voor je team, hè.thunder8 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:26:
[...]
Tegenwoordig ga ik op kleinere mappen als Damavand Peak liever als support onderweg met C4. Als de tegenstander met zijn tank je voorbij rijdt, erachter aan en snel de C4 plakken, maken dat je wegkomt en BOEM!
In BC2 zat ik meer dan 1000 uur. BF3 nog lang nietBatmanHorizon schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 10:59:
[...]
We moeten nog "automatisch gedrag" aanleren. In bc2 hadden we op een gegeven moment ook zo een vast patroon op nelson bay om eerst een mcom te pakken omdat die niet kon instorten. Zo een patroon hadden we min of meer voor elke map. Dat hebben we echter nu in bf3 voor geen enkele map (rush niet, conquest wel).
[ Voor 37% gewijzigd door Jackal131 op 07-03-2012 11:41 ]
Wel erg cool om in zo een wolk te lopen en op close range mannetjes op te zien.doemen en af te schieten
Flickr PSN ID= cheironnl
Flimovic schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:38:
@ thunder
Bij mijn weten heb je minimaal 2 RPG/SMAW's nodig om een kill te maken op een tank. Het kan zijn dat betreffende tank al damage had toen jij je "instant" kill maakte.
Verder een duidelijk verhaal.
PSN: Von_Smallhausn
Thanks for proving my point
Nope... en er zal ook niks gezegd worden over de patch op de GDC volgens MP1st.Mon0lith schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:59:
Is gister toen MOH: Warfigher aangekondigd is door EA ook nog iets naar buiten gebracht over de nieuwe patch voor BF3?
TetPr87 schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 11:45:
https://twitter.com/#!/zh1nt0/status/177321372689768448
Misschien een leuke onthulling over de patch?
PSN: Von_Smallhausn
You're welcome! Sinds ik dat filmpje heb gezien probeer ik er toch wel op te letten waar ik mijn RPG's op mik. Het scheelt best veel in hitpercentage namelijk.
Dit topic is gesloten.
![]()
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.