• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-01 15:44

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

Back 2 Karghand is de DLC en kost 15 euro.

Steam/Discord: Flimovic

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 31-01 02:33
Oké, vette levels?

Is een patch van 700mb normaal? Mw3 is meestal 20/30mb

• Flimovic

Flimovic

Geen idee... Levels zijn vind ik minder leuk, maar meningen daarover verschillen.

Versteegrob schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 21:36:
Oké, vette levels?

Is een patch van 700mb normaal? Mw3 is meestal 20/30mb
Je krijgt automatisch al de bestanden voor B2K, die hoef je dan alleen nog maar te unlocken.
Maar omdat er bij B2K ook assignments zitten voor nieuwe wapens en je die in de gewone maps ook kunt gebruiken, zul je die ook binnen moeten halen. En ik denk dat ze gedacht hebben dat omdat je dat toch moet doen, ze de rest er ook gewoon bij bundelen.

Vandaar dat ie wat groot is, maar dat is dus eigenlijk geen patch, maar DLC ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Ik zie nog steeds ook met Tweakers dat ik inderdaad nog wel boven hun staan. Vaak sta ik samen met een maat van mij op 1-3e plaats.

Toch wil ik nog net iets meer teamplay zien in de opvattingen.
Kreeg ik vanavond een uitnodiging van Moulin (ik zat met frag-bart en jeroenimous in een potje), doe ik 'm accepteren, zit Moulin met frag-bart en jeroenimous in de het potje...
Daar kon ik dus niet meer bij... jammer want daarna joinde ik alleen potjes waar niemand achter de objectives aan ging. Op Davamand Peak als attacker zag ik 6 (!) snipers de toren inklimmen.

Volgens mij heeft jeroenimous nog wel even als gunnner in de Viper bij mij gezeten op Kargh Island ;)

Laatste potje hadden we een tank jatter, die kreeg een bericht van mij:
" wow dude, you rock!
Stealing the defenders tank, that must be the most awesome and skilled move I have ever seen!
Play fair dude.."

[ Voor 37% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2012 23:48 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• joshje
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-01 16:34
had laatst ook last van zo een figuur, kerel met vogeltje 75 en alleen maar in de tank en toen ie had verloren van ons was ie weg

Verwijderd

ik kijk echt nooit naar vogeltjes of rangen ofzo. Ik heb nooit het idee gehad dat het ook maar enigszins verband houdt met skill (level 1 daargelaten)
dvdkiwi schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 23:42:
Laatste potje hadden we een tank jatter, die kreeg een bericht van mij:
" wow dude, you rock!
Stealing the defenders tank, that must be the most awesome and skilled move I have ever seen!
Play fair dude.."
Als je als defender de tank verliest, dan ben je lekker bezig. Als ik dat berichtje van je gekregen had, dan zou ik denken: "Shit, wat een n00b".
Als ik een tank kan meenemen/jatten, dan doe ik dat. Jullie hebben er blijkbaar geen behoefte aan, anders was de tank niet vrij geweest.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Jimmy-time1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:29
Ik heb gisteravond de benodigde squad deathmatch potjes voor de assignment Professional Russian gehaald. Wat een drama is dat zeg. Je moet echt geluk hebben dat je in een goede squad terecht komt.

Tip voor de rest: tijdens 1 match kwam er vlak voor het einde bij de squad die dik voor stond (ik geloof dat ze nog 5 of 6 kills moesten halen) een plekje vrij. Meteen switch team gedaan waardoor ik alsnog won.

Verwijderd

KOLERE wat was die gast in de Frogfoot en A10 goed zeg!! Een run en BAM tank weg!!
Kleine selectie van leuke potjes voor mijn KD en teamwins:

http://battlelog.battlefi...how/32365906/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/32363019/4/230420491/
http://battlelog.battlefi...how/32344203/4/230420491/

Dit was een hele wazige maarja eigenlijk was het de gehele avond wazig.

http://battlelog.battlefi...how/32369538/4/230420491/

De gekste kills en op een of andere manier was er heel veel lag???

@Jimmy: SQ Death Match is inderdaad niet echt leuk om te behalen ik heb daar nu 50 keer gewonnen met heel veel ergernis en scheld partijen. Soms kwam ik in een squad wel zo slecht waren dat ik een score van 27/3 had en de 2e plaats in mijn squad had 3/15. Nou en dan word je niet vrolijk!!!
Wij hadden 'm zeker wel nodig Jackal, zo simpel lag het niet.
Hij pakte 'm luttele seconden nadat ie opnieuw beschikbaar was, terwijl ons team druk aan het vechten was ronde mcom.

Battlelog gekeken: volgens mij zat Filmovic gisteren als gunner bij mij ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Superkiwi op 02-03-2012 08:57 ]

• Jimmy-time1
@moulin: ik ben ook niet van plan om nog 45 potjes te gaan winnen met SQDM. Dan is de kans groot dat controllers ga slopen. Gisteren ook een potje waarbij ik dacht een goede squad te hebben. We staan ongeveer op 20 kills en de rest zat allemaal nog rond de 10. Gaan er opeens 2 squadmembers vlak achter elkaar weg. Kansloze missie met 2 man dus!

Ik heb die assignment nu compleet dus ga lekker weer normaal verder spelen. Volgende assignment die ik wil halen is scarred veteran. Nog 8 kills met de BTR-90 IFV en circa 35 minuten spelen op Gulf Of Oman. Nog iemand tips waar die kills met de BTR het makkelijkst te halen zijn?

Verwijderd

Ik ben gelukkig helemaal klaar met de assigments en heb ze nog heel snel behaald ook. Ik moet nog 12 Medals van de 50 maar die ga ik niet halen. Niet omdat het niet zou lukken maar ik wil mijn KD en WL toch een beetje hoger hebben. Ik heb er veel tijd in zitten bijna alles is unlocked.

Nu is het alleen nog maar fun hebben met mijn favorite wapens. Lekker teamworken en dik knallen.

• Jimmy-time1
Ik heb helaas weinig tijd om te kunnen spelen dus ik heb ze nog niet allemaal. Ik zit net boven de 1000 kills totaal, als ik dan de rest allemaal bekijk op battlelog lig ik flink achter....

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 28-11-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:55:
De gekste kills en op een of andere manier was er heel veel lag???
De hele week draaien de servers voor de PS3 al bagger, echt niet normaal :( Ik vraag me af of onze Xboxers er ook last van hebben.
Jimmy-time1 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:19:
Ik heb die assignment nu compleet dus ga lekker weer normaal verder spelen. Volgende assignment die ik wil halen is scarred veteran. Nog 8 kills met de BTR-90 IFV en circa 35 minuten spelen op Gulf Of Oman. Nog iemand tips waar die kills met de BTR het makkelijkst te halen zijn?
Dan kun je die mooi combineren, de BTR is namelijk alleen te vinden op Oman (conquest). Eén staat in de spawn op het vliegveld (RU?) en de andere bij het constructiegebouw (D?).

• Jimmy-time1
Aha, dat komt dan mooi uit. Ga ik daar ff op filteren de volgende keer. Thanks!

• Dynamix
Jimmy-time1 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 09:35:
Aha, dat komt dan mooi uit. Ga ik daar ff op filteren de volgende keer. Thanks!
Ik vergeet nog iets: je moet wel de grote conquest versie met 5 vlaggen hebben. Er draait namelijk ook een 3 point conquest op de servers.

• Flimovic

Flimovic

dvdkiwi schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 08:55:
Wij hadden 'm zeker wel nodig Jackal, zo simpel lag het niet.
Hij pakte 'm luttele seconden nadat ie opnieuw beschikbaar was, terwijl ons team druk aan het vechten was ronde mcom.

Battlelog gekeken: volgens mij zat Filmovic gisteren als gunner bij mij ;)
Welk potje was dat? Heb je een battlelog? Ik heb gister veel te veel gespeeld haha (ziek he....) dus kan me dat specifieke potje niet herinneren. Ben nu weer beter, dus er wordt alleen vanavond gegamed.

Verwijderd

Hahaha ik zie dit zo vaak gebeuren mensen die ziek zijn, zijn over het algemeen ook weer beter op een vrijdag! :F :O

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:24:
Hahaha ik zie dit zo vaak gebeuren mensen die ziek zijn, zijn over het algemeen ook weer beter op een vrijdag! :F :O
Uiteraard, weekend voor de deur etc. Wie is er nu ziek in het weekend? :D

Verwijderd

Mijn buurman ook de Hond!! Hij meldt zich op een maandag ziek omdat hij last heeft van zijn arm, schouder etc en vrijdags is ie weer beter 2 a 3 weken achter elkaar nu al. Vervolgens tilt ie donderdag avond een IKEA kast op in zijn eentje 8)7.

Sommige mensen hebben schijt aan alles.

Maarja met zon kut loon en zwaar werk zou ik ook een paar dagen ziek zijn hahaha

Maarja ontopic:

Wat een klote servers tegenwoordig. Een tijdje ging het goed en nu is het weer klote.
En hoe zit het met Find Match.......soms kom ik op een US server of een UK.....????

En soms doet ie het uiteraard niet!

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 10:50 ]

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:24:
Tja, er moet toch brood op de plank komen en al helemaal wil ik nog een keer een headset aanschaffen :) Het is toch wel een gemis hoor.... Begin er steeds meer van te balen! Je bent echt het 5e wiel aan een wagen. Of in BF3-terminologie:
- De 5e van in een squad
- De 4e man in een MBT
- De 3e man in een Attack Helicopter
- De 7e man in een Scout Helicopter
etc. etc.

Verwijderd

Ja dat klopt. Achja iedereen is wel eens ziek he!

Wat betreft de headset inderdaad je bent voor ons ook een blok beton die we elke keer moeten meesleuren ;) :P Ongein!
Maaruh het is inderdaad gewoon moeilijk. Ik zat ook behoorlijk te schelden toen ik die Heli aan het locken was en jij zat maar te kloten met de infantry welke gewoon langs liepen en niets deden. Vervolgens werden we gemold door de heli!! Dat ding had al 2 keer weggevaagd kunnen worden je had 0% belemmering!!

8) een blinde kon hem nog raken.

En ik maar roepen, ook tevergeefse omdat ik hem niet op team had staan 8)7

• Flimovic

Flimovic

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:54:

Wat betreft de headset inderdaad je bent voor ons ook een blok beton die we elke keer moeten meesleuren ;) :P Ongein!
Maaruh het is inderdaad gewoon moeilijk. Ik zat ook behoorlijk te schelden toen ik die Heli aan het locken was en jij zat maar te kloten met de infantry welke gewoon langs liepen en niets deden. Vervolgens werden we gemold door de heli!! Dat ding had al 2 keer weggevaagd kunnen worden je had 0% belemmering!!

Ja dat was het moment dat ik tot twee keer toe werd gebeld haha. Gamen met in de ene hand je telefoon en aan de andere hand je controller is geen briljante combinatie. Tel daarbij op dat ik man ben en per definitie niet kan multi-tasken en het recept voor puinhoop is compleet.
Dat was op Kharg toch? Defender bij Rush?

• Dynamix
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 10:54:

Zo riep ik tevergeefs tegen Flim om stil te blijven staan met de Amtrac op Teheran (1e fase). Ik had de Amtrac net na de heuvels voor MCOM A (ter hoogte van de vijandige AT's) geparkeerd en was het gebouw erachter aan het bestoken om deze in te laten storten (zit altijd bomvol met vijanden daar, op het dak en binnen). Flim stapt in en begint het terrein op te kachelen... Als een Amtrac begint te rijden is het heel lastig aimen voor een gunner :-(

• Flimovic

Flimovic

Is dit het nationale "Flim-afzeik-uurtje"? Sorry hoor.... zal voortaan wel alleen spelen :P :+
Maar dat had ik idd niet door Dynamix! Weet wel dat het lastig is om te mikken tijdens het rijden, maar was waarschijnlijk van plan naar een andere strategische plek te rijden. Neem aan dat MCOM A al ontploft was of zo, anders rijd ik namelijk niet weg.

Verwijderd

Flimovic schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:06:
[...]

Tel daarbij op dat ik man ben en per definitie niet kan multi-tasken en het recept voor puinhoop is compleet.
Is dat zo??? volgens mij kan een man in het algemeen makkelijk multitasken namelijk:

Neuken met de vrouw en aan een andere vrouw denken >:) ;)

Sorry voor mijn taal gebruik maar zo komt het er het leukste uit!

• Dynamix
Flimovic schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:40:
Is dit het nationale "Flim-afzeik-uurtje"? Sorry hoor.... zal voortaan wel alleen spelen :P :+
Maar dat had ik idd niet door Dynamix! Weet wel dat het lastig is om te mikken tijdens het rijden, maar was waarschijnlijk van plan naar een andere strategische plek te rijden. Neem aan dat MCOM A al ontploft was of zo, anders rijd ik namelijk niet weg.
Haha, nee hoor. Ik moedig je alleen maar aan om zsm een headset aan te schaffen ;)

• Flimovic

Flimovic

Ondanks dat ik niet kan praten is er niks mis met mijn gehoor. Dus de communicatieve fail is in dit geval geheel van jou! :P

Verwijderd

@Dynamix; had jij je VoiP wel op Team staan? Dat probleem had ik namelijk.
Gisteren met een normale klasse potjes gespeeld op Seine & Bazaar, maar zonder USAS ben je daar zwaar in het nadeel (lees: om de vijandelijke USAS'sers te pakken te nemen).
Wel blijven volhouden en door slim spelen toch de potjes gewonnen :P
Heeft me wel een 15 om 28 opgeleverd, maar goed ;)

• Flimovic

Flimovic

PKP FTW! Laat ze maar komen hoor op Seine of Bazaar, die PKP zaagt ze finaal doormidden!

Verwijderd

Moet je wel eerst foregrip en rds hebben.

Maar inderdaad ik had gisteren ook even de PKP gepakt en kon ook weer een paar kills erbij tellen zonder enige moeite maar je moet wel bursten.

• Flimovic

Flimovic

Hey Moulin,

Toevallig vanavond nog ff tijd om de laatste twee Co-Ops te doen? Dus die sniper-missie en diegene er na? Gewoon op easy om em een keer te halen.

Verwijderd

Hahahaha Sniper missie is best lastig (Hard) heb ik zelf ook nog niet gehaald en die daarna ook niet.
Ik weet nog niet zeker of ik vanavond uberhaupt wel kan. Ik zal even kijken. Mocht het lukken dan nodig ik je wel uit.

• Flimovic

Flimovic

Top!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:57
Die laatste missie niet vergeten te farmen, makkelijke unlock manier van de co-op wapens ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Flimovic

Flimovic

Eerst maar eens de sniper missie halen.... Gister wel 10 keer geprobeerd. Telkens mislukt het omdat er 1 mannetje niet wil gaan liggen en "de rest" waarschuwt.

• SinergyX
Op de PC was die sniper missie vrij makkelijk te doen, kan me niet herinneren of ik deze ook op de PS3 heb gedaan.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Ik kan je melden dat die sniper missie op de console fucking lastig is op Hard, easy weet ik niet.
Ik heb hem toen samen met josje gespeeld maar het lukte ons niet om bij dat grote huis (waar je de hostages binnen ziet staan) 1 mannetje kapot te krijgen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 14:56 ]

• Flimovic

Flimovic

Stil staan = makkelijk
Lopen = lastig
Rennen = nagenoeg onmogelijk.

Probleem: als er 3 man staat is het haast niet te doen ze alle 3 neer te schieten, er rent er altijd wel 1.

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-01 13:51

Mon0lith

Yes Herr Flick

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 13:44:
Moet je wel eerst foregrip en rds hebben.

Maar inderdaad ik had gisteren ook even de PKP gepakt en kon ook weer een paar kills erbij tellen zonder enige moeite maar je moet wel bursten.
Dat heb ik gezegd :P

PSN: Von_Smallhausn

Verwijderd

Ja klopt ja, maar ik dacht laten we het maar weer zeggen want er wordt te makkelijk gedacht over de PKP.

@flimovic: opzich is het redelijk te doen totdat je bij dat huis komt 2 mannetjes 1 gaat neer de andere moet je 2 keer raken. Ook is het af en toe wazig als je een headshot geeft gaan ze niet altijd in 1 keer dood.

Maarja ik kan je niets beloven maar zal ff kijken of ik straks ff kan.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 15:27 ]

• Flimovic

Flimovic

Volgens mij gebruik ik em overigens icm een acog ipv rds, dan raak je ook nog wat op afstand :)

Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 14:55:
Ik kan je melden dat die sniper missie op de console fucking lastig is op Hard, easy weet ik niet.
Op easy is hij even lastig, behalve het deel waar ze naar je toe komen op het laatst ongeveer, is op hard aggresiever. Je targets hebben altijd hetzelfde patroon en stoppen op een gegeven moment. De missie voltooien op elke moeilijkheidsgraad is eigenlijk zo lastig nog niet. Maar foutloos zonder ontdekt te worden voor de trophy... Moeilijkste onderdeel van het spel imo... (Op de mcom defender medal na maybe :P)

[ Voor 7% gewijzigd door KngfCnns op 02-03-2012 16:08 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Verwijderd

Inderdaad op de Mcom defender na Ja.

Maar have no fear the update is in the near future here!!!

Mcom defender ribbons worden wat makkelijker te halen volgens zeggen.
Die ribbon is nu niet te halen man, als attacker hem plant moet je direct mollen en dat 3 a 4 keer per ronde???? Het is me 1 keer gelukt en daar blijft het bij vooralsnog. Moet ik wel zeggen dat ik haast geen rush speel. Ik had eergisteren wel 2 keer een attacker gemold na het planten en ook dezelfde persoon haha.

Wie weet vanavond weer. Ik smeer hem naar huis nu heb geen zin meer.

Misschien tot vanavond
Haha, gisteren gewoon 2 mcom defender ribbons in 1 potje :P
Laatste set mcoms op Kargh, dan degene die beneden staat;
De vijand had een gat in de mcom kamermuur geschoten waardoor ze telkens naar binnen kwamen om te armen. Ik lag het kamertje ernaast , vrij zicht op de mcom en de eventuele armers... poppa, 2 ribbons op rij :)
Maar verder zijn ze inderdaad te lastig te halen!

• Jimmy-time1
Ik heb alle coop missies al wel gehaald maar die sniper missie is veruit de lastigste. Veel te veel headshots gemaakt die volgens het spel gewoon niet raak zijn terwijl je met bipod compleet stil met het kruis op het hoofd mikt. Enemy gaat niet meteen dood en dan gaan sommigen rennen en moet je geluk hebben dat je ze nog op tijd kan raken.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:29
Pff, zit weer eens het hele weekeind op het werk in de avonden. Overdag moet ik noodgedwongen aan m'n auto sleutelen (remklauw vast, wil reviseren blijkt de zuiger aangevreten door roest). Krijg ik hopelijk morgen in orde...

@Flim; graag gedaan kerel. En ik vloek inderdaad graag :P Maar het is met de Limburgse G, dus dan klinkt het geloof ik wel wat zachter :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• SinergyX
Jimmy-time1 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:17:
Ik heb alle coop missies al wel gehaald maar die sniper missie is veruit de lastigste. Veel te veel headshots gemaakt die volgens het spel gewoon niet raak zijn terwijl je met bipod compleet stil met het kruis op het hoofd mikt. Enemy gaat niet meteen dood en dan gaan sommigen rennen en moet je geluk hebben dat je ze nog op tijd kan raken.
Bullet drop :P

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:15
De MCOM defender ribbon is inderdaad een van de lastigste ribbons om te halen, terwijl de Flag Defender ribbon juist super easy is.

Tip voor de ribbon: Als je op Firestorm defender bent moet je bij het eerste gedeelte, MCOM B, daar boven op dat platform gaan campen. Dan kijk je recht op de MCOM. Schiet 3 of 4 gasten dood TERWIJL ze aan het armen zijn en je krijgt de ribbon.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Jimmy-time1 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 17:17:
Mwoah, als je niet kunt snipen is die missie lastig, maar een beetje goed mikken doet al een hoop. Gewoon niet te snel alles af willen schieten en goed afspreken wie welke afspreekt en met elke timing (3, 2, 1, schiet via voicechat).

Wat ik een irritantere missie vond was die waar je als gunner meerijd in jeeps in de stad. Dat is een lange missie en aan het eind was ik (samen met mn maat) een paar keer gestorven om niets. Dat je de missie alleen kunt halen door laf te gaan campen vind ik gewoon slecht design.

Wel is die achievement bij die sniper-missie erg irritant, die moet ik nog steeds maar ik ken niemand die een beetje goed kan schieten die me daarbij kan helpen. Al registreert hij de kogels inderdaad soms wat vaag, waardoor je de game opnieuw kunt starten. En dat zit meestal bij degene die als client speelt (dus niet degene die de coop host).

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 02-03-2012 17:35 ]

Verwijderd

Waarschijnlijk is die missie via de Xbox dus beter te doen. We hebben dit met VoiP gespeeld samen met joshjeowd dat is niet de slechtste speler van tweakers het lukte gewoon niet omdat de reg niet goed was, snipen kan ik zeker wel zie mijn battlelog.

Heb al behoorlijk wat ervaring en long range snipen is ook geen probleem, mijn record is nu 633 of 663 meter weet ik even niet meer.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2012 18:01 ]

• pa4jv
  • Laatst online: 22:31
Als ik nog één keer één van jullie zie met fragrounds ga ik 3 uur lang met een MAV om je heen vliegen. Kap eens met die rotzooi. :')

[ Voor 4% gewijzigd door pa4jv op 02-03-2012 19:13 ]

Verwijderd

heb een probleempje met origin. ik was ME3 aan het preloaden en na een tijdje wilde ik ff BF3 spelen. Preload dus gepauzeerd. Alleen nu start hij het spel niet als ik een server wil joinen. Normaal gesproken staat er "joining server" en start hij vervolgens het spel in de achtergrond. Dat gebeurt nu dus niet. Heb origin al opnieuw gestart enz.

Ideeën?

Verwijderd

Zijn jullie nog online? ik kom draan

• Wackmack
Iemand nog wat leuke filmpjes? Liefste geen voertuigen. Wil wel eens iemand hard zien ownen

Verwijderd

Versteegrob schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:14:
Iemand nog wat leuke filmpjes? Liefste geen voertuigen. Wil wel eens iemand hard zien ownen
Kijk in de funny video topic voor BF3

• aCb1780
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06-01 15:15
Versteegrob schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:14:
Levelcap en RivalXfactor zijn leuke channels als je echt iemand wil zien ownen.

• Wackmack
Verwijderd schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 21:32:
[...]

Kijk in de funny video topic voor BF3
Linkje? Zal het channel is bekijken

Verwijderd

Ipwnstar4hire en kingkumaforever (sgt enigma) zijn tof. Pwn is voor de lolz qua commentary en goede gameplay. Enigma is een vrij bazige sniper. Al is hij in BF3 minder awesome dan zijn snipe montages uit BC2.
http://battlelog.battlefi...how/32583705/4/173496158/

Meest onzinnige potje wat ik heb meegemaakt. We hadden driekwart van de tijd of meer vlaggen of evenveel. We hebben het potje verloren omdat de spelers in ons team ogenschijnlijk blind waren en door de enemies werden afgeknald (het leek bijna vrijwillig). Iedereen een negatieve k/d en minimaal 20 keer dood. Michel en ik zaten zo van; we hebben meer vlaggen... WAAROM winnen we niet??. Het lijkt gewoon op een baserapescore van het andere team, terwijl het dus niet zo ging... :/

Om een of andere redenen toch doorgezet en de hele avond op de server gebleven, met helaas dezelfde mensen in het team die vrolijk doorgingen met doodgaan. Patroon zette zich voort en werkte helaas aanstekelijk... Nog nooit zo vaak op de avond verloren, tot er weer een paar tweakers bijkwamen :P

• Wackmack
Speel dit spel weer sinds 3 dagen en het is best vet. Wat vinden jullie van de DLC? De moeite waard om te kopen? Hoe is de shotgun die je erbij krijgt? Vet?

• Dynamix
Het nieuwe blog Inside Dice is inmiddels live. Via dit kanaal wil Dice zijn communicatie met de gamers gaan verbeteren.
Uit het eerste artikel komt naar voren dat nieuwe DLC wordt aangekondigd op de beurs GDC en dat de eerstvolgende patch ergens in de lente vrijgegeven wordt.

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dynamix schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 10:04:
Het nieuwe blog Inside Dice is inmiddels live. Via dit kanaal wil Dice zijn communicatie met de gamers gaan verbeteren.
Uit het eerste artikel komt naar voren dat nieuwe DLC wordt aangekondigd op de beurs GDC en dat de eerstvolgende patch ergens in de lente vrijgegeven wordt.
ETA: Kerst 2012?
Mijn gok: DLC komt rond (of eigenlijk iets erna) de E3 zodat ie daar playable kan zijn en ze weer hopen op totale chaos daaro.

Patch zal wel halverwege maart komen denk ik zo. Al hebben we eigenlijk nog geen officiële aankondiging ervan gehad, alleen een gedeelte van de lijst met veranderingen.

• Dennisdn
  • Laatst online: 20:23
Versteegrob schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 08:55:
Speel dit spel weer sinds 3 dagen en het is best vet. Wat vinden jullie van de DLC? De moeite waard om te kopen? Hoe is de shotgun die je erbij krijgt? Vet?
Heb eigenlijk nooit gekeken maar de wapens die je erbij krijgt, maar de levels zijn alleen al dik de moeite waard om erbij te nemen. Sinds de DLC eigenlijk nooit andere levels meer gespeeld....
Wapens zijn ook wel de moeite waard omdat het meerendeel toch wel een stukje beter is dan de originele wapens. De famas is echt veel te goed icm grip. Is ook super makkelijk te halen, 1 potje en je hebt hem.

G53 (engineer) is ook de moeite, MG36 (support) is ook erg nice en de L96 sniped ook erg fijn. Al met al best leuk om te halen ook, maar de maps zijn ook al tof genoeg om een tijdje mee bezig te houden, al is het jammer dat je vaak in een rotatie terecht komt die alléén die maps speelt, wat dan wel snel voor herhaling zorgt.

Die Shotgun vind ik persoonlijk niet zo heel geweldig (te weinig ammo) en de PP19 is ook weer overpowered, maar de rest is meer dan prima.

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 03-03-2012 15:04 ]

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 15:04:
Wapens zijn ook wel de moeite waard omdat het meerendeel toch wel een stukje beter is dan de originele wapens. De famas is echt veel te goed icm grip. Is ook super makkelijk te halen, 1 potje en je hebt hem.

G53 (engineer) is ook de moeite, MG36 (support) is ook erg nice en de L96 sniped ook erg fijn. Al met al best leuk om te halen ook, maar de maps zijn ook al tof genoeg om een tijdje mee bezig te houden, al is het jammer dat je vaak in een rotatie terecht komt die alléén die maps speelt, wat dan wel snel voor herhaling zorgt.

Die Shotgun vind ik persoonlijk niet zo heel geweldig (te weinig ammo) en de PP19 is ook weer overpowered, maar de rest is meer dan prima.
Inderdaad erg fijne wapens (meeste). Ik vind de tweede SMG die je unlocked (met de lange naam en de 50 AT weapon kills) Ook erg fijn hoor. Word weinig gebruikt

• Wackmack
Ben de dlc aan net downloaden. 5e goedkoper dan de dlc van mw3, mooi.

Zie dat je 4 nieuwe levels hebt em 10 wapens, sick !

[ Voor 24% gewijzigd door Wackmack op 03-03-2012 18:51 ]

Pfff, wat een poepzooi weer vanavond...
Het lijkt wel of je alleen in potjes komt waarbij jouw team al half afgeslacht is en waarin de vijand flink ownt...
Wel wat potjes gewonnen, maar erg lekker gingen ze niet.

Zal trouwens blij zijn als de hellfires op de Viper meer damage gaan doen; net weer een kwartier rondgevlogen en maar één kill. Hitmarkers zie ik genoeg, maar ze gaan maar niet dood ;)

Het is al de hele dag kut met peren. Ik weet niet of het eraan ligt dat het weekend is, of dat de teams waarin ik zit echt zo ongelofelijk slecht zijn, maar het is echt niet normaal.

Ik speel dus rush en dan zie je bij de uitslagen telkens het aanvallende team winnen, ongeacht of ik er dus in zit of niet. Verdedigd wordt er echt totaal niet, alleen maar voor de kills en als er wat tegenstanders staan gaan ze echt met bosjes neer.

Ik kan aardig goed spelen, maar in mn 1tje (of met 2 a 3 in een squad) kun je gewoon niets als de tegenstander gewoon wel samenwerkt en de rest van je team geen kont klaar krijgt. Echt niet normaal hoeveel mcoms ik nu heb moeten laten gaan omdat er gewoon geen houden aan is.

Ik kan ook niet lekker een stukje voor mezelf doen (attachments vrijspelen, je weet toch), maar moet telkens weer anticiperen op wat de tegenstander doet. Support als ik zie dat er weer niemand met ammo strooit, assault als iedereen weer dood gaat, engineer als er weer teveel tanks aankomen waar niemand iets tegen doet, recon als de heuvels weer vol liggen met snipers. Het is elke keer weer wat.

Al ging het zoiezo voor geen ene meter. Heb echt om de 3 kills zo'n situatie gehad waarbij ik iemand zie, ik schiet, hij krijgt geen hitmarkers en ik ben in 1x dood, waarna hij al mijn kogels ook in 1x krijgt (en we dus eigenlijk tegelijk dood gaan). Seriously, laggende fuckheads. Ook al een keer hitmarkers gekregen terwijl ik al bijna klaar was met mn reloadanimatie (a 2 seconden oid). Echt te gek voor woorden.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Tis vandaag niet veel beter... Tanks dood met 2 kogels, vliegtuigen en heli's van mij gaan dood met 1 of 2 raketten uit een rocketpod... werkelijk waar nog nooit zovaak doodgegaan door bullshit...
Ik moet meestal een keer of 4/5 een nieuw potje starten om in een eerlijk opgaand potje te komen.
De potjes worden dan over en weer gewonnen en verloren, dus leuke gevechten zonder een walk-over van één van de teams.

Iets anders: valt het jullie ook op dat er (nauwelijks) meer vastlopers meer zijn?
Ik zou niet weten wanneer ik de laatste heb gehad :)
Weet wel dat dat toen kwam door iets te willen doen terwijl er een animatie of zo bezig was...

dvdkiwi schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:50:

Iets anders: valt het jullie ook op dat er (nauwelijks) meer vastlopers meer zijn?
Verschilt per individu denk ik, gister nog 2x een freeze gehad. Zit me soms af te vragen of het een teken is dat ik minder bf3 moet spelen O-)

Verwijderd

dvdkiwi schreef op zondag 04 maart 2012 @ 13:50:
Ik moet meestal een keer of 4/5 een nieuw potje starten om in een eerlijk opgaand potje te komen.
De potjes worden dan over en weer gewonnen en verloren, dus leuke gevechten zonder een walk-over van één van de teams.

Ik zou niet weten wanneer ik de laatste heb gehad :)
Weet wel dat dat toen kwam door iets te willen doen terwijl er een animatie of zo bezig was...
In game nooit echt freezes gehad (2 keer maar kheb ook al 13k kills online). Bij opstarten met dat loading heb ik al heel vaak gehad en ik word er echt simpel van.. hoe kan je dat voor de release er niet uitfilteren..

BF3 is qua gameplay geweldig maar bug wise is het altijd nog niet iets te..

• Flimovic

Flimovic

Breedie, hoe hangt het aantal kills af van het aantal vastlopers? Ik snap niet hoe dat relevant is. Wat je waarschijnlijk bedoelt te zeggen is dat het aantal vastlopers in X aantal uur best meevalt.

Zoals al eerder gemeld: dat is echt een PS3 issue. Ik heb er in de 228 uur die ik heb gespeeld misschien 4 gehad, maar jullie lijken het elke dag wel te hebben. Vastlopers heb je op de 360 ook wel eens met elk spel, maar niet zo vaak als jullie lijken te hebben.

Maar zullen we weer gewoon ontopic gaan?

HJoop dat knallen vandaag online wat beter gaat, want gister was het echt brak.

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Martinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:48:
Zoals al eerder gemeld: dat is echt een PS3 issue. Ik heb er in de 228 uur die ik heb gespeeld misschien 4 gehad, maar jullie lijken het elke dag wel te hebben. Vastlopers heb je op de 360 ook wel eens met elk spel, maar niet zo vaak als jullie lijken te hebben.

HJoop dat knallen vandaag online wat beter gaat, want gister was het echt brak.
't was vanochtend niet echt veel beter... Vreemde kills, vreemd doodgaan, door bullshit doodgaan, ben weer paar statspadders tegen gekomen ( battlelog gereport... )
BatmanHorizon schreef op zondag 04 maart 2012 @ 14:06:
[...]

Verschilt per individu denk ik, gister nog 2x een freeze gehad. Zit me soms af te vragen of het een teken is dat ik minder bf3 moet spelen O-)
Zal dat het zijn? Gisteren 5 crashes, 2 keer een disconnect met de EA servers en 1 keer werd heel m'n internet er uitgegooid (dit gebeurd alleen maar bij BF3). :(

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Verwijderd

Verschilt zeker per individu, ik heb BF3 al een tijdje niet meer gespeeld maar een vriend van mij heeft het probleem dat zijn wapens elke keer verdwijnen als die dood gaat. Enige oplossing is dashboarden om direct weer dat probleem te krijgen na 1 keer spawnen. Alles al geprobeerd, spel herinstalleren, spel spelen zonder installatie en deze beide opties met een andere disc. Hieruit is natuurlijk weer te concluderen dat het aan de 360 ligt, maar toch gebeurd dit alleen met BF3..

Erg raar dus en ik blijf het zonde vinden dat zo'n leuk spel als dit zo'n slechte multiplayer service heeft. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bijna niet meer speel, er gaan te vaak dingen fout (vastlopen, slecht teambalans, noem maar op..) Ik hoop echt dat er nog een extreem grote update komt.

• Flimovic

Flimovic

Wat ik wel regelmatig heb, is dat bij BF3 op de PS3 het geluid telkens wegvalt, hebben meer mensen dat? Dan duurt het een paar minuten en dan komt het weer terug.

Verwijderd

Flimovic schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:30:
Wat ik wel regelmatig heb, is dat bij BF3 op de PS3 het geluid telkens wegvalt, hebben meer mensen dat? Dan duurt het een paar minuten en dan komt het weer terug.
Ja heb ik ook, dit duurt meestal 20-30 seconden ofzo. Sommige geluiden hoor je nog wel (zoals tanks schieten) maar voor de rest helemaal niks
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 16:21:
Verschilt zeker per individu, ik heb BF3 al een tijdje niet meer gespeeld maar een vriend van mij heeft het probleem dat zijn wapens elke keer verdwijnen als die dood gaat. Enige oplossing is dashboarden om direct weer dat probleem te krijgen na 1 keer spawnen. Alles al geprobeerd, spel herinstalleren, spel spelen zonder installatie en deze beide opties met een andere disc. Hieruit is natuurlijk weer te concluderen dat het aan de 360 ligt, maar toch gebeurd dit alleen met BF3..

Erg raar dus en ik blijf het zonde vinden dat zo'n leuk spel als dit zo'n slechte multiplayer service heeft. Dat is voor mij ook de reden dat ik het bijna niet meer speel, er gaan te vaak dingen fout (vastlopen, slecht teambalans, noem maar op..) Ik hoop echt dat er nog een extreem grote update komt.
Denk eerder dat het dan aan zn savegame ligt.

@hierboven: soms heb je ook last van tijdelijke doofheid, maar er missen wel vaker geluiden dat het niet te merken is of je karakter doof is of dat het spel je gewoon van brakke audio voorziet.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2012 18:03 ]

Verwijderd

Aan zijn savegame zeg je, dus hij zou eigenlijk zijn multiplayer save game moeten verwijderen? Is die dan al zijn wapens e.d. kwijt of is het net als CoD dat het ook online wordt opgeslagen?
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 18:53:
Aan zijn savegame zeg je, dus hij zou eigenlijk zijn multiplayer save game moeten verwijderen? Is die dan al zijn wapens e.d. kwijt of is het net als CoD dat het ook online wordt opgeslagen?
Multiplayer unlocks en levels kun je wel terughalen. Singleplayer voortgang raak je wel kwijt. Al heb je bij de multiplayer unlocks wel alles weer als "nieuwe unlock" staan en ben je je gekozen combinaties kwijt.

Op zich niet zo heel erg als het daarna dan wel weer normaal werkt.

Sinds wanneer heeft de AN 94 ook een full-auto modus? Dus full-auto & burst? Werkt op zich niet echt lekker omdat de recoil wat hoog is, maar wel fijn om te weten dat ie erin zit als je ineens een hoop gasten tegenkomt.
Volgens mij is de KH2002 dan de enige die geen full-auto versie heeft? (Er zijn wel guns met die attachments van elkaar lenen, maar zit altijd wel een fullauto of burst bij)

[ Voor 25% gewijzigd door Martinspire op 04-03-2012 19:00 ]

• steppa87
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-01 15:32
Wat heeft jullie voorkeur

- l96
- m40a5
- sv98
En waarom ?

Of liever geen bolt action en waarom

PSN ID = steppa87

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 08:29

codex

Geen OpenAI agent :)

M98B liever, maar bij mij is het rijtje van bovenstaande van favoriet naar minst favoriet: l96, m40, sv98.

Verwijderd

M98B of de L96 gecombineerd met een bipod en 12x scope voor het snipen. SKS met een holosight en frontgrip voor de korte afstand.
Verwijderd schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:55:
[...]

Ja heb ik ook, dit duurt meestal 20-30 seconden ofzo. Sommige geluiden hoor je nog wel (zoals tanks schieten) maar voor de rest helemaal niks
Gelukkig, dacht dat het aan mijn speakers lag.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2012 22:48 ]

• NewbieNeo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-01 20:38
Heb een vraagje over LMG's.

Ik gebruik zelf de M240B met grip, extended mags en holo sight.
Heb gelezen dat de PKP Pecheneg super krachtig is, maar ik vind de recoil afschuwelijk.
Grip nog niet vrij gespeeld, maar zelfs met de bipod zit er nog recoil op.
M249 schijnt iets sneller, nauwkeuriger, maar iets minder krachtig te zijn dan de M240B.

Welke LMG gebruiken jullie en waarom?

Daarnaast nog een technische vraag.
Wanneer je bv. met de M240B met grip schiet, heb je de eerste 2-3 sec recoil. Die kan je enigzins onderdrukken door naar beneden te richten.
Maar op een gegeven moment is de recoil gewoon weg en kan je er super nauwkeurig mee schieten.
Alleen ik betwijfel of de kogels dan nog wel recht aan komen, mij lijkt van niet.
Hoe ervaren jullie dit verschijnsel?

Mij lijkt dat je dan beter korte bursts kan gebruiken dan door te schieten, tenzij je 't gebruikt als suppressive fire gebruikt.

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 04 maart 2012 @ 15:48:

Het spijt me zeer Martin maar dit is ontopic. Alle spellen werken normaal en leveren niet constant vastlopers op. Het gebeurt bij mij en anderen alleen bij BF3. Gisteren 4 keer achterelkaar de PS3 moeten opstarten omdat BF3 steeds vastliep bij loading. En 2 keer ingame bij het laden van een knive animatie...
Flimovic schreef op zondag 04 maart 2012 @ 17:30:
Nee het wegvallen van het geluid daar heb ik geen last va. Wel heb ik bij het opstarten van BF3 dat mijn TV geen Signaal krijgt......dan moet ik ff een halve minuut wachten en op PS3 knop drukken. Daarna krijg ik PS3 menu en vervolgens druk ik het menu weg en krijg dan wel BF3. Heel wazig! Bij andere spellen heb ik daar wederom geen last van. Misschien dat dat aan de instellingen ligt van de PS3.
steppa87 schreef op zondag 04 maart 2012 @ 20:16:
Wat heeft jullie voorkeur

- l96
- m40a5
- sv98
En waarom ?

Of liever geen bolt action en waarom
Mijn voorkeur gaat uit naar:
Recon:
1. M98B met 8x scope en Straight Pull Bolt
2. MK11 MOD 0 met RDS of HOLO en Foregrip en tactical light (Rush setup)
3. SKS met RDS of HOLO, foregrip en tac. light
4. M40 met 8x scope en Straight pull bolt (als ik deze al had unlocked)
5. MAV

Support:
1. M27 met RDS kobra, foregrip en tac light of suppressor
2. M249 met RDS, forgrip en extended ammo
3. PKP deze is van de 10e plaats naar de 3e plaats to geschoten. In eerste instantie vond ik deze ontzettend verrot maar nu met holo, foregrip en extended ammo begin ik fan te worden.
4. C4

Assualt:
1. AEK-971 met RDS en foregrip
2. Famas met RDS en foregrip
3. M320

Engineer:
1. G36C met RDS en foregrip
2. A-91 met RDS en foregrip
3. G53 met RDS en foregrip
4. SMAW

Verder is het wel heel erg map afhankelijk en tegenstander afhankelijk. In Metro kom je nog wel een wat mensen tegen met een USAS-12 tja dan moet je ze pakken met hun eigen geintjes.

Wat ik niet helemaal begrijp ik waarom mensen op de M98B en M40 een Bipod gebruiken??? Tja je hebt niet zoveel beweging in je aim. Maar ik ga liever voor de Straight Pull Bolt dan kan je tenminste in je vizier blijven kijken ipv dat je steeds opnieuw moet richten na het doorladen. Tevens heb je niet altijd 1 shot 1 kill dus dan kan je meteen erna je 2 e schot lossen terwijl je niet opnieuw moet richten.

Maarja misschien kan iemand het tegendeel bewijzen/uitleggen??

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Omdat je toch een beetje last hebt van "Scope Sway", en/of mensen vergeten dat je jouw adem kan inhouden voor korte periodes. Ik heb ook liever de SPB, al vergeet ik vaak zat dat ik die heb en toch weer uitzoom (automatisme).

Instagram / YouTube

Vanmiddag weer eens knallen :)
Heb de AK-74M, AKS-74U en de M4A1 nu bijna op sersvice star 5 (dus de master dogtags zijn binnen bereik).
Daarna ga ik weer eens verder met de G53, Famas, MG36 ;)
Iemand nog last gehad van de PSn downtime gisteren, want ik zag wel wat mensen online zijn.

• mrjimmy
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-01 09:39
Met die bolt erop kun je goed aanvallen, acog equiped en lets do it, die bipod gebruik ik om spelers die knelpunten vasthouden er uit te kunnen knallen. Dit brengt me even bij een van de grootste irritaties, snipers die in de base liggen en niks anders doen dan af en toen iets raken, als ik mijn sniper pak in mijn metro bijvoorbeeld is dat omdat ze weer eens dat hokje bezet houden met LMG,s terwijl mijn squad maat al heel de tijd daar ligt maar nooit die cruciale spelers vermoorden, dan snap ik niet wat je nog voor nut hebt voor het team ga dan met een AR naar voren omdat we die ene man nu zo hard nodig hebben. ook zo voor machine gunners geef dan toch cover je hebt twee honderd kogels om down range te knallen, doet dat dan ook eens zo kunnen je maten die mcom aanzetten of dat gebied capturen want de enemies kun je zo perfect op afstanden houden zij zien toch niks meer door de supression en komen ze als kippen zonder kop de hoek om en dan heb je ze vrijwel altijd of jou maten pakken ze eventueel vanuit hun cover.

Verwijderd

@mrjimmy wat een frustratie zeg. Speel je op Xbox of PSN?

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Hij verteld eigenlijk gewoon hoe je je wapens beter kan gebruiken, wat voor hem een simpele oplossing lijkt is voor "veel" mensen niet te verzinnen.

Als ik Support speel met een LMG, dan kies ik sowieso de Suppression squad perk, positie innemen en kruisvuur aanleggen zodat teammates kunnen doorlopen, aanvallen etc.

Instagram / YouTube

• SinergyX
Zo is er over elke speelstyle wel iets te zeggen, Sniper is bij voorbaat al een apart vak :P

Verwijderd

aramdin schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:11:
Hij verteld eigenlijk gewoon hoe je je wapens beter kan gebruiken, wat voor hem een simpele oplossing lijkt is voor "veel" mensen niet te verzinnen.

Als ik Support speel met een LMG, dan kies ik sowieso de Suppression squad perk, positie innemen en kruisvuur aanleggen zodat teammates kunnen doorlopen, aanvallen etc.
Ik ben zelf heel erg van het afwachten wat mensen nemen, althans beter geformuleerd zal zijn "ik pas me aan mijn teammaten aan en aan de situatie".

Ik kan niet zeggen dat ik een bepaalde perk neem of equiptment. Het is helemaal afhankelijk van mijn team, map, game mode en tegenstander. Je wapen setup is vaak wat makkelijker om aan te geven, dit is wat je zelf fijn vindt.

Inderdaad sniperen is een apart vak. In het begin deed ik dit vaak maar op het moment eigelijk niet meer zoveel. Om mijn Sniper medal te behalen heb ik veel gesniperd maar dan volgens mijn "Rush setup" met de MK11 MOD 0. Maarja dan camp/snipe ik eigenlijk niet.
Pagina: 1 ... 53 ... 162 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Beperk de slowchat. De volgende die de modbreaks besluit te negeren mag eventjes op vakantie.